• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

{Stefan Imports}

Awatar użytkownika
Kurosawa Shin'ichi
Posty: 140
Rejestracja: 02 lip 2021, 19:32
Ranga: Samurai
Ranga dodatkowa: Żołnierka Nōjō no Kuni
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: {Stefan Imports}

Jak się wrąbał Sztefenowi do tematu xD
Awatar użytkownika
Uchiha Niko
Posty: 204
Rejestracja: 02 cze 2021, 19:41
Ranga: Cywil
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:

Re: {Stefan Imports}

Przyganiał kocioł szymkowi kappa
Awatar użytkownika
Uzumaki Mikan
Posty: 633
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: {Stefan Imports}

Nie ukrywam. Party u Sztefana!

Obrazek
Av1Av2Av3
Awatar użytkownika
Kasane Mitsuki
Posty: 42
Rejestracja: 28 lip 2023, 15:53
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: {Stefan Imports}

重聖月
Stand up and show them who you really are!
The Bad, The Good and the Beauty
Jak można określić to specyficzne indywiduum, które przez całe swoje życie było trenowane na jak najsilniejszego wojownika? A no właśnie tak, że jest dość specyficzny, choć nie do tego stopnia, że byłby nie lubiany. Wręcz przeciwnie! Mitsuki jest ekscentryczną duszą, która uwielbia zawierać nowe znajomości, doświadczać nowych rzeczy oraz cieszyć się życiem w pełni. Przez większość czasu jego usta wygięte są w szczerym uśmiechu, a jego dusza zdaje się nie posiadać żadnych zmartwień (prawda jest nieco inna, ale do tego dojdziemy). W każdym razie każdy, kto go poznaje uważa go za chodzącą bombę energetyczną oraz osobę z otwartym sercem i umysłem. A propos otwartego serca, to Mitsuki nie dyskryminuje ludzi i każdemu chce dać szansę. Ma przez to również małą waśn ze swoim starszym bratem, ponieważ ten nie traktuje swojej żony jak części rodziny, a tak przynajmniej wygląda to w oczach chłopaka. Jak już jesteśmy przy rodzeństwie, to Mitsuki ma zdecydowanie niepokolei w głowie jeśli chodzi o jego siostrę bliźniaczką. Chce ją chronić za wszelką cenę, ale nie zdaje sobie sprawy z tego, że jego zachowanie zabiega o wiele za daleko jak na relację rodzeństwa. Odwala mu, gdy inni mężczyźni próbują ją podrywać - czasem do tego stopnia, że można wyczuć trzęsienie ziemii, gdy jest świadkiem jak Kirara rozmawia z nieznanym, przystojnym facetem. Nie potrafi też sam wejść w związek, bo siostrzyczka jest dla niego wzorem kobiety, co nie jest dziwne biorąc pod uwagę, że spędził z nią całe swoje życie, a do tego wręcz potrafią sobie nawzajem czytać w myślach. Poza tym ma jeszcze jedną siostrę, która choć niewiele starsza, wydaje mu się nieco bardziej odległa od bliźniaczki. Może po prostu tak działa ta bliźniacza więź? Nie oznacza to jednak, że jednych w swojej rodzinie kocha bardziej, a innych mniej. Wszystki akceptuje i pała tak samo silnym uczuciem - do tego stopnia, że każdemu nadał swoje własne ksywki i tak się do nich odzywa.
Jeśli chodzi o klan, to Mitsuki jest absolutnym patriotą. Można powiedzieć, że został wychowany tak, aby być jak najsilniejszym przedstawicielem swojego klanu. Ojciec chciał być z niego dumny, a Mitsuki robił wszystko, aby dumę ojca powiększyć. Jego lekko duszność oraz otwarte serce kończą się tam, gdzie zaczyna się honor klanu. Jeśli ktoś klan znieważy, to Mitsuki czuje się w obowiązku, żeby z taką osobą porozmawiać, a jeśli sytuacja tego wymaga, to nawet bronić honoru. Od dziecka był uczony, że dobro klanu i kraju jest najważniejsze i jeśli przyjdzie wybierać, to w większości sytuacji wybierze swoje patriotyczne uczucia.

Mitsuki jest wysoki jak na swój wiek, a także dość dobrze zbudowany, zachował natomiast szczupłość ciała, co pozwala mu być akrobatycznym. Na czuprynie jawi się burza białych włosów w arytstycznym nieładzie. Oczy chłopaka mają bardzo jasny niebieski kolor i często ukryte są za czarnymi okrągłymi okularami. Zazwyczaj nosi na sobie także klanowe ubranie z herbem rodziny na plecach. Gdy trenuje lub chce wyluzować zazwyczaj ubiera czarny golf oraz spodnie. Bywają sytuacje, gdy chce ukryć że jest z klanu Kasane i wtedy zazwyczaj ubiera to ostatnie.
The wonder baby
Mitsuki urodził się w rodzinie, której ojciec jest liderem klanu Kasane. Najstarszy brat Mitsukiego był mocno rozpieszczony i nie przejawiał wielkich chęci do nauki walki i bycia wojownikiem przez co cała ta odpowiedzialność została przeniesiona na najmłodszego z rodzeństwa. Poród, do którego doszło w trakcie specjalnego obrzędu mającego na celu poświęcenie przybywającego dziecka był jednak zaskakujący. Zamiast jednego chłopca na świat przybyła najpierw dziewczynka Kirara, a dopiero kilka minut po niej Mitsuki. Obrzęd dobiegł jednak sukcesywnego końca i od tamtej pory chłopak miał być uczony klanowych technik oraz walki, gdy tylko nauczy się trzymać równowagę. Od najmłodszych lat Mitsuki pamięta jak ojciec uczył go zachowywać równowagę, kontrolować chakrę, atakować oraz wiele innych. Bardzo szybko okazało się zresztą, że chłopiec miał do tego dryg, a w wieku zaledwie kilku lat udało mu się pierwszy raz użyć swoich technik klanowych, żeby walnąć starszą siostrę Fujimi w głowę książką, po tym jak go zdenerwowała, gdy nie chciała oddać mu ostatniego kawałka jedzenia.
Przez większość wczesnego dzieciństwa miał wrażenie, że rozumiała go tylko siostra bliźniaczka. Być może była to kwestia wzięcia kąpieli w tych samych wodach przy urodzeniu, czy może kwestia tego samego wieku, ale niemal potrafili sobie czytać w myślach. Ona jako jedna z niewielu doskonale wiedziała ile trudu kosztowały go oczekiwania ojca. Pomimo swojego ogromnego talentu oraz nazywania go geniuszem ilość pracy, którą musiał w siebie włożyć już od początku życia mogłaby powalić nawet najdojrzalszą osobę. Niewielu dorosłych zdawało sobie sprawę z tego, że ten urodzony wysoko chłopak nie miał nawet chwili wytchnienia, ani czegoś co nawet w kilunastu procentach przypomina dzieciństwo. Niektórzy mawiali, że chłopak za młodu wpadł do kociołka z chakrą i dlatego w wieku niewiele ponad dziesięciu lat był w stanie wykonywać techniki, o których jego rówieśnicy mogli tylko pomarzyć, jaka jednak była prawda można się łatwo domyślić....
Potem przyszła wojna. W momencie jej wybuchu Mitsuki miał czternaście wiosen, ale stawił się na wezwanie króla kraju księżyca, żeby bronić granic. Ojciec odsunął swojego najmłodszego nieco od frontu, także ten więcej czasu spędzał w koszarach niż na rzeczywistej walce, ale zdążył zaznać nieco żołnierskiego życia. Był to też czas kiedy szersza publika miała okazję poznać "geniusza z klanu Kasane" - jak zwyknięto na niego później mówić. Powodem był fakt, że pomimo bardzo młodego wieku znacznie wystawał swoimi zdolnościami bojowymi ponad wielu dorosłych żołnierzy. Z czasem zaczęto nawet plotkować o zmianie balansu siły w klanie Kasane, ale plotki te zostały szybko ukrócone zarówno przez chłopaka jak i jego ojca. Mitsuki nigdy nie zmierzał przejmować władzy w klanie. Chciał tylko jak najlepiej służyć swoją osobą w celu osiągnięcia wspólnego dobra. Po wojnie wrócił do swojego zwyczajowego życia, czyli trenowania, odwiedzania starszych sióstr oraz do sprawdzania tego jak trzyma się najmłodszy członek głównej linii ich klanu wraz ze swoją matką. Był częstym gościem w domu swojego najstarszego brata, bowiem martwiła go mała ilość czasu, którą ten spędzał ze swoim synem i żoną, co bardzo długo Mitsuki starał się naprawić. Teraz jednak czekała na niego jego własna ścieżka, którą musi podążyć...
Imię i Nazwisko重聖月 | Kasane Mitsuki
PrzynależnośćTsuki no Ōkoku
Pseudonimy
PłećMężczyzna
Tytuły
Wiek17
Wzrost175 cm
Waga61 kg
Rangi
Wspomagania
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
C
B
A
S
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 6
Szybkość:
Poz. 7
Wytrzymałość:
Poz. 7
Refleks:
Poz. 7
Siła Woli:
Poz. 7
Kontrola Chakry:
Poz. 10
Ilość Chakry:
10 000E: 0 | D: 0 | C: 20 | B: 100 | A: 250 | S: 500
Posiadane Dziedziny
Ryokuton
S
Ninjutsu
B
Saiyunryū
C
Itamiken
D
Sūiton
D
Doton
D
Raiton
D
力遁 | RyokutonSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Uwaga! Nie ma czegoś takiego jak specjalizacja w konkretnych stylach walki. Zamiast tego istnieje specjalizacja dla Taijutsu, Bukijutsu, Taijutsu Wspieranego Chakrą oraz Bukijutsu Wspieranego Chakrą. Postaci ze specjalizacją w jednej z tych "dziedzin" są traktowane tak, jakby posiadały specjalizację do każdego stylu walki, który się w nim zawiera. Oznacza to, że posiadając np. Specjalizację w Taijutsu, postać zyskuje bonusy ze Specjalizacji do każdego stylu Taijutsu nie wspieranego chakrą, jak np. Itamiken, Karate Shōtōkan czy Migatte no Gokui. Analogicznie w innych "dziedzinach" stylów walki. Wyjątkiem są specjalne Style Walki, które posiadają techniki, jak np. Hachimon czy Kujaku Myōhō.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1012500
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
Kp pośmiertne z Seiju
Ilość PD Seiju to 286, które wydaję (po podzieleniu na połowę, czyli 143 PD) już od razu na samą KP w momencie założenia.
Ilość PT Seiju to 582, czyli nowa postać dostaje 291, których narazie nie używam.
► Pokaż Spoiler | Wydanie punktów startowych
Siła 3
Szybkość 3
Wytrzymałość 7
Refleks 3
Siła Woli 7
Kontrola Chakru 7

3x7 + 3x3 = 30

Ninjutsu D 1
Ninjutsu C 2
Itamiken D 1

1+1+2 = 4
► Pokaż Spoiler | Wydane PD
Wydatki


























Ostatnio zmieniony 08 paź 2023, 19:38 przez Kasane Mitsuki, łącznie zmieniany 11 razy.
Obrazek
Umysł rozkazuje ciału i ono jest posłuszne. Umysł rozkazuje sobie samemu i natrafia na opór.
Awatar użytkownika
Yasei Souh
Posty: 162
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:51
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: {Stefan Imports}

Fukkatsu: Kongen-tekina honō no Orion | Ressurection: Primodrial Flame Orion復活: 根源的な炎のオリオン
KlasyfikacjaTechnika Transformacji, Tōboe
Pieczęciebrak
Kosztbrak
Zasięgna siebie
WymaganiaFukkatsu
Podgląd całościClick
Jest to pierwsza przemiana, którą może przyjąć Orion, żeby wspomóc Souha w walce, czy innych działaniach. Resurrection to przyjmuje formę zbroi, która otacza całe ciało użytkownika. Kolorystyka nie jest zbyt skomplikowana, ponieważ skupia się na połączeniu białego, czarnego oraz czerwonego z akcentami żółtymi. Na głowie użytkownika pojawia się coś w rodzaju hełmu, który ochrania całą głowę oraz dużą część twarzy. Pojawia się tam również coś na kształt rogów, które zasłaniają oczy użytkownika, ale pozwalają mu przez siebie widzieć. Wyglądają niemal tak jak "korona" Orion. Naramienniki przyjmują formę czaszek, z których lewa jest biała, a prawa czerwona. Cała postać użytkownika zdaje się również płonąć. Najbardziej szokującą zmianą w wyglądzie jest jednak wyrośnięci sporej wielkości skrzydeł, które całe otoczone są płomieniami o temperaturze podobnej do siły katonów na randze B, nie robią jednak krzywdy użytkownikowi. Skrzydła te pozwalają Souhowi na lot oraz na szybowanie.
Zbroja ta pojawia się w miejsce toporu, który jest podstawową formą Orion. W związku z tym ma wszystkie te właściwości, które posiada ta broń - między innymi dokładnie taką samą wytrzymałość, czy czas odnowienia, jeśli zostanie zniszczona. Słabe punkty tej zbroi znajdują się na odcinku nos-podbródek (całkowity brak zbroi) oraz na łączeniach w stawach i na szyi, gdzie jej wytrzymałość jest niższa od standardowej o 3 poziomy.
SpecjalneZbroja ma specjalny efekt - skrzydła, więc zabiera jeden slot z możliwych do stworzenia technik powiązanych z własną transformacją.
Ostatnio zmieniony 09 lis 2023, 13:31 przez Yasei Souh, łącznie zmieniany 7 razy.
Prowadzone WątkiRetsu
Sloty4/5
Persona non GrataS - Fumei Mesai
Supertitions and WitchcraftB - Katsuse Hatsuri
Enter the DragonC - Yuki Azuma
The Bandit HuntC - Hattori i Miko
Awatar użytkownika
Yasei Souh
Posty: 162
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:51
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: {Stefan Imports}

Ryūjin Jakka | Flowing Blade-like Flame流刃若火
KlasyfikacjaTōboe, Katon
PieczęcieSmok → Baran → Ptak → Dzik → Ptak → Baran
KosztStandardowy za stworzenie
Zasięg---
WymaganiaFukkatsu, Katon
Technika ta pozwala na stworzenie przez użytkownika ognistego miecza, który posiada niezwykle wysoką temperaturę zdolną do stopienia najwytrzymalszej termicznie stali w ciągu sekund. Miecz ten nie pozostawia po sobie krwawych ran, bo po prostu natychmiastowo wypala wszystko przez co przechodzi. Miecz ma formę dwuręcznego obosiecznego ostrza o długości niecałych dwóch metrów, ale jego zasięg może być zwiększany za pomocą przerzucenia na niego odpowiedniej ilości energii. Ostrze to nie posiada praktycznie żadnej masy i powstaje na podobnej zasadzie do zbroi Souh'a, czyli za pośrednictwem klanowych zdolności. Największą zaletą tego ostrza jest ogromna wartość ofensywna w postaci skrajnie wysokiej temperatury oraz potężnych cięć. Wartość defensywna mocno spada, ponieważ ostrze stawia małe opory przy zbijaniu go (niewielka masa).
Ostatnio zmieniony 09 lis 2023, 13:39 przez Yasei Souh, łącznie zmieniany 3 razy.
Prowadzone WątkiRetsu
Sloty4/5
Persona non GrataS - Fumei Mesai
Supertitions and WitchcraftB - Katsuse Hatsuri
Enter the DragonC - Yuki Azuma
The Bandit HuntC - Hattori i Miko
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 404
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: {Stefan Imports}

STartowe staty:
siła - 3
szybkość - 7
wytrzymałość - 7
refleks - 5
sw - 7
KC - 1
dziedizny startowe:
suiton C
fuuin C
Wydatki na dziedziny do technik dla technicznych






















Finalnie:
siła - 3
szybkość - 7
wytrzymałość - 7
refleks - 5
sw - 7
KC - 8

Dziedziny:
Suiton S+Sennin
Fuuin S
Nin A
Doton B

Z tego punktu, rozwinięcie mokutonu na S to będzie 47PD.
Pytanie, czy potrzebujesz dwa razy niewidzialności, jeżeli nie, to można olać ninjutsu i iść w mokuton(po prostu uznać że zamiast ninjutsu masz mokuton na A)
do tego, rozwinięcię KC na 10, to będzie koszt 19PD

do tego, przy aktualnym setupie, masz z marszu te nagrody z handbooka:
Posiadaj 11.000 chakry
Posiadaj 2 dowolne dziedziny na poziom S


które ci dadzą 20PD, mając w zapasie 6PD które nie zostały wydane, jesteś na poziomie 170PD, teraz robisz tak:
wydajesz 16PD na jeszcze jedną state żeby mieć na 8. Pozostajesz z 10PD w zapasie, ale dostajesz to osiągnięcie:
Posiadaj 2 dowolne statystyki na poziom 8
Czyli masz +10PD, jesteś na poziomie dokładnie 180PD i masz wolne 22PD do wydania
rozwijasz KC na 10(wydatek 19PD) i masz... kolejne 10PD!
Posiadaj dowolną statystykę na poziom 10, za co na luzie rozwiniesz sobie reszte stat na poziom 6-7, ewentualnie z pomocą jakiejś jeszcze misji D lub dwóch.
Ostatnio zmieniony 21 lis 2023, 13:39 przez Shin'ya Yuki, łącznie zmieniany 6 razy.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Kasane Mitsuki
Posty: 42
Rejestracja: 28 lip 2023, 15:53
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: {Stefan Imports}

Photon Cover | Ryokuton: Photon Cover厳然たる力
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieMałpa → Tygrys → Koń → Wół → Pies → Małpa
KosztDwukrotny na turę
Zasięg---
WymaganiaSennin w Ryokuton, Kontrola Chakry 8
Kekkei Tōta klanu Kasane to coś więcej, niż tylko przyciąganie i odpychanie od siebie obiektów. Coś więcej nawet niż łączenie mas grawitacyjnych, lub zwiększanie współczynnika grawitacyjnego na danym obszarze. Tak samo jak reszta materii, tak samo fotony nie są odporne na wpływ grawitacji. Są one jej ważną częścią, która jednak jest dużo cięższa do opanowania i zrozumienia, bowiem wychodzi to poza standardowy program nauki wielu ludzi. Jednak ci, którzy potrzebną wiedzę posiedli oraz rozwinęli swoje umiejętności w Ryokutonie do absolutnej perfekcji mogą cieszyć się potencjałem tej arcytrudnej do wykonania techniki. Polega ona na selektywnym wybraniu tylko cząsteczek światła dookoła siebie nie zakrzywiając nic innego. W ten sposób cząstki światła opływają użytkownika techniki sprawiając, że ten staje się niezauważalny gołym okiem. Wciąż oczywiście istnieje i pozostawia po sobie ślady, musi także oddychać, ale wizualnie wygląda to tak jakby stał się prawdziwie niewidzialny. Tylko osoby z Refleksem równym 9 byłyby w stanie zauważyć subtelne zaginanie się fotonów wokół użytkownika, które tworzą coś na wzór ludzkiej sylwetki. Technika nie jest jednak odporna na umiejętności sensoryczne, ani na dojutsu potrafiące widzeć przepływ chakry.

Posiadając Specjalizację w Ryokuton, użytkownik jest w stanie ukryć swoją chakrę stając się możliwym do wykrycia tylko przez osoby o odpowiednim Refleksie.
Spear of a mantis shrimp| Ryokuton: Spear of a mantis shrimp厳然たる力
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieSmok → Szczur → Dzik → Smok → Koń → Szczur → Wół
KosztDwukrotny
Zasięg40m
Wymagania---
Tak jak wiele innych technik klanu Kasane i ta ma za zadanie zwiększać siłę przyciągania między dwoma obiektami tak, aby te się ze sobą spotkały/połączyły. Tym razem jednak mówimy o osobnej technice, ponieważ ta swoją destruktywnością potrafi przekroczyć najśmielsze oczekiwania. Na wzór Krewetki Modliszkowej, zasiedlającej wody Tsuki no Kuni, technika ta ma za zadanie uderzyć szybko, niespodziewanie, ale przede wszystkim z energią rzadko spotykaną gdziekolwiek indziej. Z reguły służy ona do eliminacji pojedynczego celu, ponieważ efekty jej użycia nie zaliczają się raczej do działań obszarowych. Użytkownik wyznacza jeden ciężki obiekt oraz jeden bardzo mały (najlepiej coś wielkości senbonu, czy wakałaczki lub małego kamienia) i zwiększa ich siłę przyciągania do siebie nawzajem najbardziej jak to tylko możliwe. Konsekwencją tych działań są oczywiście dwa pociski lecące do siebie nawzajem najkrótszą możliwą trasą niszcząc wszystko, co stanie im na drodze. Mniejszy obiekt oczywiście posiada w tym wszystkim dużo więcej energii kinetycznej ze względu na swoją dużo większą prędkość, a niewielka powierzchnia uderzenia sprawia, że jest w stanie przebijać się przez stal, zbrojony beton, czy przez zdecydowaną większość technik obronnych jak przez masło. Techniki poniżej rangi S nie posiadają szans w starciu z taką siłą. Słabością tej techniki jest fakt, że obiekty wyznaczone do techniki muszą same w sobie być wystarczająco wytrzymałe, żeby nie zostać zniszczone w skutek zderzenia z innym obiektem.

Posiadając Sennina w Ryokuton dodając koszt standardowy użytkownik jest w stanie zwiększyć siły przyciągania pomiędzy molekułami wyznaczonych do techniki obiektów tym samym sprawiając, że stają się równie wytrzymałe, co diament.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton, użytkownik jest w stanie pominąć połowę pieczęci.
Pathway between worlds | Ryokuton: Pathway between worlds厳然たる力
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieSzczur → Smok → Małpa → Dzik → Baran → Wół → Tygrys → Pies → Wąż → Smok → Zając → Ptak → Koń → Szczur → Smok → Koń → Wąż → Pies → Małpa → Pies
KosztPięciokrotny
ZasięgGlobalny
WymaganiaKontrola Chakry 8
Technika o prostym zastosowaniu, ale niezbyt prosta w wykonaniu. Jej działanie wydaje się pozornie proste - wytycza ona najszybszą możliwą ścieżkę pomiędzy punktem A i punktem B w ten sposób, że naruszając działanie pola grawitacyjnego planety "nakłada" te punkty na siebie. Użytkownik tworzy wtedy czarną masę materii wciągającą osoby, które ją dotkną, a z drugiej strony są wyrzucani przez białą masę materii. Technika ta oczywiście ma sporo ograniczeń. Zasięg techniki jest ogromny, ale wymaga ona ogromnego skupienia, przez co nie nadaje się do używania w środku walki. Poza tym punkt wyjścia z techniki musi być stworzony przy pomocy danych geometrycznych znajdujących się w pamięci użytkownika, albo przy pomocy mapy - żeby uniknąć sytuacji, w której osoby przechodzące przez ścieżkę nie zostały wyrzucone kilka kilometrów nad poziomem morza, albo nie zostały wyrzucone w środku góry. Brama ta jest jednokierunkowa, co oznacza że nie można dotykając białej materii przenieść się do miejsca, w którym jest brama z czarnej materii. Technika utrzymuje się przez dwie tury, ale może być zamknięta wcześniej przez użytkownika techniki.

Posiadając Sennina w Ryokuton użytkownik techniki potrafi tak dostosować białą materię, że ta nigdy nie pojawi się w środku innego obiektu niwelując ryzyko wylądowania w ścianie, albo głazie.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton, użytkownik jest w stanie pominąć połowę pieczęci.
Pathway between worlds | Ryokuton: The end of all existence厳然たる力
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieSzczur → Smok → Małpa → Dzik → Baran → Wół → Tygrys → Pies → Wąż → Smok → Zając → Ptak → Koń → Szczur → Smok → Koń → Wąż → Pies → Małpa → Pies
KosztCzterokrotny za stworzenie
Zasięg50 metrów
WymaganiaKontrola Chakry 9, Sennin Ryokuton
Tak jak całe istnienie ma swój koniec, tak siły kosmiczne nie są tu żadnym wyjątkiem. W celu podkreślenia tego faktu powstała technika, której jedynym przeznaczeniem jest stworzyć siły pozornie nie do zatrzymania. W wyznaczonym przez siebie punkcie przez krótką chwilę powstaje świetlisty punkt o białym zabarwieniu, który bardzo szybko zaczyna zapadać się w sobie tworząc czarny punkt o niesamowitej sile przyciągania. Im więcej czasu mija tym punkt ten staje się cięższy, a siły w nim stają się coraz większe. Na początku przyciąga do siebie niewielkie obiekty jak kamienie, kunaie, czy inne gałęzie do wagi 40kg, ale po upłynięciu każdej tury jego siła zwiększa się trzykrotnie łącznie z zasięgiem techniki. Chwila nieostrożność, a nawet sam twórca techniki może zostać przez nią wciągnięty i zgnieciony. Po stworzeniu utrzymuje się ona przez pięć tur, chyba że użytkownik dopłaci przy jej stworzeniu standardowy koszt za każdą kolejną turę, albo ją wcześniej anuluje.

Posiadając Specjalizację w Ryokuton, użytkownik jest w stanie w czasie tworzenia techniki zwiększyć jej początkową siłę działania do 3 tur w przód.
Obrazek
Umysł rozkazuje ciału i ono jest posłuszne. Umysł rozkazuje sobie samemu i natrafia na opór.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pracownie”