• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Jelenio Kopytnia Pracownia

Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1145
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Jelenio Kopytnia Pracownia

► Pokaż Spoiler | Stara KP Takary
Takara pisze:|[karta]|
|[portret=
|[imie]Takara[/imie]|
|[nazwisko]Kasurage[/nazwisko]|
|[pseudonimy]Taka[/pseudonimy]|
|[przydomki]Kaze no Te (Ręka Wiatru)[/przydomki]|
|[kraj]Kaze no Kuni[/kraj]|
|[wioska]Sunagakure no Sato[/wioska]|
|[numer]SU0018710[/numer]|
|[plec]Shinobi[/plec]|
|[wiek][rok]51[/rok] lat[/wiek]|
|[wzrost]Wysoki[/wzrost]|
|[waga]Przeciętna[/waga]|
|[poziom]S[/poziom]|
|[rangi]Tokubetsu Jōnin[/rangi]|
|[nindo]Stawiać czoła wszystkim problemom z głową uniesioną wysoko jest kluczem do zwycięstwa[/nindo]|
|
Takara jest wysokim jak na swój wiek chłopakiem, który nie wyróżnia się zbytnio z tłumu. Dziecięca twarz oraz lekko widocznie mięśnie na ciele na pewno zaliczają się do wizerunku typowego czternastolatka trenującego jako shinobi. Od zdania egzaminu na chuunin'a jego wygląd nie zmienił się zbytnio. Trochę podrósł, na jego ciele pojawiło się trochę więcej mięśni niż poprzednio, a także oczy stały się trochę smutniejsze - przez wszystkie dylematy życiowe jakie nastąpiły przez ten rok jego życia. Dalej ma on jednak średniej długości, blond włosy które przeważnie zostawia rozczochrane i daje im żyć swoim życiem. Niezbyt wielkie usta, lekko zadarty nos i już mniej chuderlawe niż dawniej kończyny dopełniają jego wygląd. Jedynym co wyróżnia go od reszty są jego bursztynowo-złote oczy, które już zauroczyły nie jedną starszą i młodszą panią.

Takara jest prawdopodobnie jedną z najbardziej opiekuńczych, pomocnych i zapracowanych osób jakie można znaleźć w wiosce. Od zawsze musiał zajmować się on opieką nad swoim młodszym rodzeństwem - dwiema dziewczynkami i dwoma chłopcami - ze względu na ciągłą pracę rodziców by zarobić na rodzinę. Sam blondyn nie narzekał na to że musiał się opiekować młodszymi. Robił to właściwie z przyjemnością, pomimo że zmusiło go to do porzucenia własnych marzeń na jakiś czas. Przeważnie miły i uprzejmy względem nieznajomych, tak długo jak na takie traktowanie zasługują. Z przyjaciółmi natomiast lubi się rozluźnić, powygłupiać i podroczyć. Czasem nawet zbyt bardzo co wiele osób mu wypominało. Jego dość rzucającą się w oczy “wadą” jest nieposłuszeństwo względem zasad i ograniczeń, które uważa za bezsensowne. Takara nie szanuje osób, które uważa że na to nie zasługują - co dość często wprawiało go już w problemy ze starszymi.

[center]CHUUNIN EXAM ARC[/center]
Po wygranym egzaminie na chuunina jego charakter uległ mniej lub bardziej wielkiej zmianie. Dalej był opiekuńczy, pomocny i zapracowany. Problem był jednak w momencie, kiedy zaczął kwestionować swoje cele jako shinobi. Zostanie jak najsilniejszym shinobi nie było wystarczające dla niego. Z tego powodu, siedział przez prawie rok bezczynnie w wiosce - a dokładniej, wykonywał misje które nie wymagały żeby przebywał poza wioską - rozmyślając nad celem który bardziej pchałby go do rozwoju. Wprowadziło to lekki pesymizm do charakteru chłopaka, który mimo wszystko dalej był przysłaniany przez to jakim "słońcem" był. Miewał jednak bardziej depresyjne momenty w swoim życiu, a również stał się mniej ostrożny. Często chętnie stawiał czoła wyzwaniom większym niż był w stanie rozwiązać i zaczął się droczyć nawet z totalnymi nieznajomymi.

[center]KAZE NO TE[/center]
Chłopak kiedy to szukał sposobu na powrót z kraju Demonów po wykonanym zadaniu do domu, trafił na problem. Ogromny okręt piracki który zablokował niewielki port. Szukano chuunina, a piratka Furi - która to podszywała się pod Yami Saiko - groziła atakiem na osadę jeżeli go nie dostarczą. Pierwszą myślą Takary było wycofanie się, ignorując los mieszkańców, jednak po znalezieniu wspólniczki zwanej Ensui równie chętnej do przywalenia panoszącej się piratce, postanowili zaatakować w dwójkę okręt. To dzięki Ensui dowiedział się kim była Furi. Podczas walki z silniejszymi przeciwnikami, Takara nie wyszedł jednak bez szwanku. W postaci fizycznej jak i psychicznej. Podczas starcia z przeciwnikiem używającym Raitonu jego ręka oberwała i nawet po prowizorycznym wyleczeniu, został takie oto ślady. Chłopak postanowił póki co przykrywać go bandażem, żeby ludzie się nie interesowali. W walce z Furi oberwał trochę po twarzy wietrznymi ostrzami i została z tego niewielka blizna po cięciu nad lewym okiem. Obrażenie psychiczne jednak były trochę większe, z racji że Takara swoimi włosami zamordował tonę pozornie bezbronnych przeciwko ninja bandytów, żeby nie uciekli w stronę osady a także żeby nie wbili mu noża w plecy podczas walki z ich liderką. Włosy Takary wydają mu się cały czas brudne, non stop czuje od nich zapach krwi nawet jeśli spędzi godziny na ich myciu. Nocami śnią mu się twarze zabitych w masakrze na statku osób. Nie miał jeszcze okazji odpocząć po tym wydarzeniu i dalej jest ono świeże w jego głowie...
|
|[sila:][ranga=C][poziom=2]|
|[szybkosc:][ranga=S+][poziom=6]|
|[wytrzymalosc:][ranga=B][poziom=3]|
|[silachakry:][ranga=S][poziom=5]|
|[kontrolachakry:][ranga=S][poziom=5]|
|[intelekt:][ranga=S][poziom=5]|
|[iloscchakry=10000]|
|[kosztachakry:][E=0][D=20]
[A=250]|
|[ninpo]
Ninjutsu
[ranga=S][poziom=6]
Fūinjutsu
[ranga=S][poziom=5]
Fūton
[ranga=A][poziom=4]
Iryojutsu
[ranga=E][poziom=0]
Shurikenjutsu
[ranga=B][poziom=3]
Taijutsu
[ranga=B][poziom=3]
Kenjutsu
[ranga=S][poziom=5]
[/ninpo]|
|[przymioty]
Sztuki ninja: Ninjutsu i Fūinjutsu[rodzaj]Wrodzony Atut Predyspozycji[opis]Najpopularniejsze sztuki Ninja, to podstawowe dziedziny jakimi posługują się w obecnych czasach shinobi. Predyspozycja ta ułatwia rozwój dziedzin Ninjutsu i Fūinjutsu. Zmniejsza również koszta nauki technik tych dziedzin.[/c]
Sztuki taktyczne [Gunpō][rodzaj]Wrodzony Atut Predyspozycji[opis]Sztuki taktyczne i strategiczne. Osoba posiadająca tą specjalizację może być wysokiej jakości taktykiem radzącym sobie dzięki inteligencji i spostrzegawczości. Niektórzy specjalizują się w strategii, dowodzeniem oddziałami (tak jak Shikaku); inni w taktyce bezpośredniej (jak Shikamaru). Zdarzają się też shinobi, u których ta specjalizacja przybiera formę percepcji pozwalając na walkę za pomocą wielu wielu broni (Killer B), marionetek (Chiyo czy Sasori) czy ożywieńców (Kabuto).
Specjalizacja ta nie odpowiada za opanowywanie żadnych technik, umożliwia jednak wykorzystanie pełnego potencjału nielicznych zdolności lub określonych roli jakie przyjmują shinobi. Udostępnia też nową grupę atutów do nabycia.[/c]
Nadludzka Szybkość [Ningen'ijō Sumiyaka][rodzaj]Atut Wrodzony[opis]Szybkość jako atrybut odpowiada za szybkość poruszania się, atakowania ale również obejmuje celność, precyzję oraz uniki. Atut ten zwiększa Szybkość o pół poziomu. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Szybkości na rangę A.[/c]
Sensor [Kanchi-ki][rodzaj]Atut Wrodzony[opis]Dzięki temu atutowi Shinobi jest w stanie wyczuć chakrę znajdującą się w istotach żywych oraz przedmiotach w jego otoczeniu. Ktoś obdarzony tym zmysłem, jest w stanie stwierdzić gdzie znajdują się źródła i do kogo należą(jeżeli znają daną osobę), jednak niemożliwym jest zarejestrowanie takich rzeczy jak ruchy rękoma, ponieważ źródła te objawiają się jako bezkształtne "płomienie" o różnej wielkości. Niemożliwym jest też stwierdzenie czy ktoś jest klonem czy nie, ponieważ to co sensor czuje to siła chakry tej osoby, może za to stwierdzić czy dana osoba jest wyczerpana. Można też wyczuć czy leci na nas technika.
Poprzez zatrzymanie się w bezruchu, skupienie się i złożenie jednej pieczęci(którą trzeba utrzymywać cały czas) zdolność ta zyskuje dwukrotny zasięg. W czasie skupienia nie można oczywiście walczyć.
Uwaga!: Tylko ze złożoną pieczęcią i pełnym skupieniem można wykryć tak subtelne rzeczy jak kumulowanie chakry do technik.
► Pokaż Spoiler | Zasięg
Ranga KC - Bez pieczęci / Z pieczęcią
E: - 0m / 5m
D: - 5m / 10m
C: - 10m / 20m
B: - 15m / 30m
A: - 20m / 40m
S: - 25m / 50m
Każde pół poziomu zwiększa zasięg o 2,5m.
[/c]
Wadliwa dziedzina: Genjutsu [Fu ryōhin Fīrudo: Genjutsu][rodzaj]Wada Wrodzona[opis]Genjutsu jest słabsze o 1 poziom. W przypadku technik wymagających określonego poziomu atrybutu wymagania rosną o poziom.[/c]
Wadliwa predyspozycja - Sztuki ninja: Iryōjutsu i Genjutsu[rodzaj]Wada Wrodzona[opis]Postać wybiera jedną predyspozycję. Rozwój atrybutów i dziedzin oraz nauka technik przeprowadzane są wg największego kosztu (w rozpiskach kosztów PD i PN jest to najniższa linijka, przypisana do Wady). Można wybrać tylko z sztukami ninja lub sztukami walki.[/c]
Mędrzec Ninjutsu[rodzaj]Atut Nabyty[opis]Siła Ninjutsu shinobi jest o poziom wyższa. Techniki te zwiększają swoją wydajność (jak np ilość klonów) czy też siłę. Jeśli siła techniki zależy bezpośrednio od rangi tej dziedziny należy w tym podliczeniu uznać, że ranga ta jest o poziom większa. Zmniejszają się wymagania technik (Suiton potrafi korzystać z wilgoci powietrza zamiast źródeł wody), zwiększa się też ich siła ofensywna lub defensywna.[/c]
Tolerancja[rodzaj]Atut Nabyty[opis]Zdolność odpowiadająca za dostosowanie się organizmu do panujących warunków atmosferycznych. Generalnie shinobi potrzebuje o wiele mniej czasu, aby się zaaklimatyzować w nowym otoczeniu. Przez przyzwyczajenie organizmu do ciężkich warunków, shinobi nie musi ubierać na siebie ciężkich kurtek, a w przypadku gorąca - nie musi ściągać wszystkiego. Atut pozwala również na w miarę normalną egzystencję w skrajnie innych warunkach (słońce nie męczy tak szybko, postać dłużej może przebywać na mrozie).[/c]
Przetrwanie[rodzaj]Atut Nabyty[opis]Zdolność, którą każdy shinobi spędzający sporo czasu poza wioską powinien posiąść. Atut pozwala na rozpoznawanie jadalnych i nie jadalnych roślin, grzybów czy zwierząt. Ponadto shinobi potrafi przygotować jedzenie w skrajnie złych warunkach, rozpalać ogień przedmiotami znalezionymi w terenie itp. Wie co nadaje się do szybkiego przygotowania, skąd nabrać czystej wody (poznaje również, czy woda jest zdatna do picia) oraz jak znaleźć bezpieczne schronienie. Ponadto wie jak zapolować na dany rodzaj zwierzyny, a nawet wie gdzie znaleźć wybrane owoce leśne.[/c]
Bezszelestny chód[rodzaj]Atut Nabyty[opis]Shinobi wykształcił zdolność bezszelestnego poruszania się. Zdolność ta przypomina technikę ninjutsu - Sairento Kiringu, jednak w tym wypadku nie wymaga ona chakry. Niestety, ciągnie to jednak za sobą pewną wadę, a mianowicie zdolność ta obejmuje tylko bezszelestny chód oraz umiejętność niewydawania z siebie dźwięków - w praktyce oznacza to tyle, że wystarczy stanąć na patyk i zostaniemy wykryci, tak jak bez tej zdolności.[/c]
Finezja[rodzaj]Atut Nabyty[opis]Postać posługująca się lekką bronią (ostrza mniejsze od katany) w przypadku zadawania obrażeń nie opiera się na sile ale na szybkości, zręczności.[/c]
Tropiciel[rodzaj]Atut Nabyty[opis]Zdolność tropienia śladów, pozwala na określenie ilości osób pozostawiającej ślady, ich wzrostu i wagi oraz szybkości poruszania się. Pozwala to też na określenie wszelkich zmian wśród śledzonej grupy. Atut ten dzięki takiej wiedzy pozwala również maskować ślady jak i wykonywać fałszywe.[/c]
Szpieg[rodzaj]Atut Nabyty[opis]Atut typowo szpiegowski. Shinobi dzięki zapoznaniu się z kulturą, obyczajami czy mową ludności innych nacji, jest w stanie doskonale wszystko skopiować. Wie jak się ubrać, jak mówić, oraz co robić, aby nie wzbudzać niczyich podejrzeń. Dzięki temu może infiltrować wybraną wioskę czy grupę bez obaw o wykrycie. W połączeniu z wrodzonymi atutami szpiegowskimi postać może stać się idealnym szpiegiem, naturalnym członkiem społeczności, której jest wrogiem.[/c]
Jednoręczne Składanie Pieczęci[rodzaj]Atut Nabyty[opis]Shinobi może składać pieczęci jedną ręką. Jeśli technika wymaga więcej, niż jednej pieczęci składanie takie zajmuje więcej czasu, niż normalnie, w przeciwnym wypadku koszt techniki rośnie, jakby była o rangę wyższa. W przypadku technik rangi S kosz rośnie o pojedynczy kosz techniki rangi S.[/c]
Nieograniczona percepcja[rodzaj]Atut Gunpō[opis]Shinobi może walczyć z niezliczoną ilością przeciwników skupiony na nich wszystkich, analizując wszystkie ich działania. Nie istnieje zbyt wielka ilość ataków, przeciwników by nie był w stanie brać pod uwagę wszystkiego co się wokół niego dzieje.[/c]
Wyciszenie[rodzaj]Atut Gunpō[opis]Shinobi jeśli ma tylko chwilę na skupienie potrafi wejść w stan wyciszenia. Potrafi wówczas wszystko analizować na chłodno niezależnie od tego, co się wokół niego dzieje. Dzięki temu nic go nie rozprasza. Kiedy jednak rozpraszająca sytuacja się zakończy shinobi wraca do normalnego stanu. Ponowne znalezienie się w sytuacji rozpraszającej, w której skupienie się i analiza otoczenia jest utrudniona wymaga ponownego wejścia w stan wyciszenia.[/c]
Postrzeganie sytuacji[rodzaj]Atut Gunpō[opis]Shinobi jest w stanie doskonale postrzegać całe swoje otoczenie i wszystko co wpływa na sytuację w jakiej się znajduje. Jego uwadze nigdy nie uniknie nic, co jest w stanie zobaczyć lub wywnioskować. Taktyk z tą zdolnością potrafi wykorzystać jako broń całe miejsce, w którym się znajduje.[/c][/przymioty]|
|
[center][hr][/hr]Ninjutsu[hr][/hr][/center]E:
  • Kakuremino no Jutsu
  • Nawanuke no Jutsu
  • Kai
  • Bunshin no Jutsu
  • Kawarimi no Jutsu
  • Henge no Jutsu
  • Ki Nobori no Shugyō
  • Suimen Hokō no Gyō
D:
  • Kage no Me
  • Oboro Bunshin no Jutsu
  • Utsusemi no Jutsu
C:
  • Kuchiyose no Jutsu
  • Hari Jigoku
  • Hari Raien
  • Ayametori
  • Kawara Shuriken
  • Ninshiki Kādo
  • Jibakujutsu
B:
  • Shunshin no Jutsu
  • Kuchiyose: Raikō Kenka
  • Ranjishigami no Jutsu
  • Hari Jizō
  • Shōshagan no Jutsu
  • Shishienjin
  • Doragonsupai Gijutsu
  • Gamadaira — Kageayatsuri no Jutsu
  • Hikari Mari no Jutsu
  • Kekkai: Tengai Hōjin
  • Kekkai Hōjin
  • Konbi Henge
  • Hitei Mushō
  • Kage Bunshin no Jutsu
A:
  • Chakura Tensō no Jutsu
  • Gentōshin no Jutsu
  • Inpei Chakra
  • Mōretsuna Hōtai
  • Tōei Tekunikku
  • Kagura Shingan
  • Bodi Honō no Jutsu
  • Kumoshin no Jutsu
  • Tajū Kage Bunshin no Jutsu
  • Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
[center][hr][/hr]Fuinjutsu[hr][/hr][/center]D:
  • Fūin no Jutsu
C:
  • Bakuryūgeki
  • Mizu no Keitai-yō
  • Gofū Kekkai
  • Shikoku Fūin
B:
  • Fūka Hōin
  • Fūkoku Hōin
  • Gofū Kekkai no Tōge no Jutsu
  • Chinmoku no Fūin (WT)
A:
  • Kekkai Shihō Fūjin
  • Kyōmen Shūja no Jutsu
  • Chi no Fūin (WT)
[center][hr][/hr]Fuuton[hr][/hr][/center]D:
  • Enshō No Kaze
  • Gōkūhō
C:
  • Daitoppa
  • Fūha
  • Kaiten Shuriken
  • Kujaku Senpū
  • Supairaru Kazedama
  • Reppūshō
B:
  • Kiryū Ranbu
  • Kujaku Sepnūjin
  • Senmōfū
  • Fūton Ninpoū: Kamikaze
  • Fūton: Hanachiri Mai
  • Shinkū Renpa
  • Kaze Furai
  • Shinkūjin
  • Shinkūgyoku
  • Kami Oroshi
  • Jūha Shō
  • Shinkūken
A:
  • Jūha Reppū Shō
  • Fūjin no Jutsu
  • Kazekiri no Jutsu
  • Fūton: Taifūikka
  • Kaze no Yaiba
  • Shinkūha
[center][hr][/hr]Taijutsu[hr][/hr][/center]E:
  • Sakki
D:
  • Bōgyo-Ryū
C:
  • Kage Buyō
  • Shishi Rendan
  • Ushiro Hi-Ru
B:
  • Doroppu Kikku
  • Seishun Furu Pawa
  • Kōsa Hō
  • Hando Ōda
[center][hr][/hr]Shurikenjutsu[hr][/hr][/center]E:
  • Manji no Jin
  • Kanningu no Jutsu
D:
  • Sōshuriken no Jutsu
  • Kage Shuriken no Jutsu
C:
  • Enbu: Ni no Dan
B:
  • Sōgu: Tensasai
[center][hr][/hr]Iryojutsu[hr][/hr][/center]E:
  • Kihon Iryō no Kenmei
  • Ōkyū no Shirōto
[center][hr][/hr]Kenjutsu[hr][/hr][/center]D:
  • Ittō-Ryū
S:
  • Windstorm (WT)
|
|
Bank: Klik
Opaska Shinobi: Czarna opaska z symbolem Suny noszona na czole.
Ubranie: Chłopak stara się nie zmieniać zbytnio stylu w jakim się ubiera. Górna część jego ubioru zazwyczaj składa się z elastycznej, przylegającej ciemnoniebieskiej koszulki z długimi rękawami - pod którymi na ramieniach kryją się specjalne plakietki do techniki przywoływania. Na to zarzucone ma Sunagakure Bōdanchokki, otrzymane po zdaniu egzamina na chuunina. Dolna część stroju to czarne spodnie sięgające do kostek zakończone zawiązanymi bandażami i wygodne, czarne sandały shinobi. Do tego wszystkiego zakłada zawsze białe rękawice z otwartymi końcówkami palców. Sama rękawica mimo wyglądu nie jest jakaś wytrzymalsza.
Pozostały Ekwipunek:
- Sunagakure Bōdanchokki
- Wakizashi w czarnej sayi, przymocowane poziomo do bioder, pod pasem na średnie zwoje.
- Specjalne plakietki na przedramionach do Kuchiyose: Raikō Kenka
- srebrna bransoletka od Anko
► Pokaż Spoiler | Pas na średnie zwoje na plecach
  • 1x średni zwój (połączony z Raikō Kenka) [1620/2500]: 7x mały zwój, 8x średni zwój, 1x duży zwój, 1x wielki zwój, zestaw do przetrwania (wszystkie puste)
  • 1x średni zwój (połączony z Raikō Kenka) [X/2500]:
    • 1x mały zwój (połączony z Raikō Kenka) [X/1000]: 50x informacyjna karta ninja, 100x kartek, 2x mechaniczny ptak, 4 dzwoneczki, 3x granat dymny, 11x bomba dymna, 12x świetlna notka, 12x wybuchowa notka, pęzelek z atramentem;
    • 1x mały zwój (połączony z Raikō Kenka) [X/1000]: 6x butelka, 5x fiolka, 1x średni pojemnik z formaliną, 250m bandaży;
    • 1x mały zwój (połączony z Raikō Kenka) [X/1000]: 210m żyłki, 1200 makibishi, 25x kunai, 3x Fuuma Shuriken, 65x shuriken;
  • 1x średni zwój (połączony z Raikō Kenka) [X/2500]:
    • 1x mały zwój (połączony z Raikō Kenka) [1000/1000]: katana (czarna saya), Mugiwara, Kinzoku Dastana, krótkofalówka, 3x płaszcze przeciwdeszczowe, 2x pary ubrań na zmianę, 5x ciepłe koce, powiększona mapa świata, maska przeciwgazowa, 2 filtry do maski przeciwgazowej, kontroler chakry, wakizashi (brązowa saya), wakizashi (czarna saya), tanto bez tsuby;
    • 1x mały zwój (połączony z Raikō Kenka) [1000/1000]: 20x racja żywnościowa + dużo wody do picia
► Pokaż Spoiler | Kinchaku (lewe biodro)
  • 10x shuriken
  • 30m stalowej żyłki
  • 3x granat dymny
  • pilnik
  • lusterko
  • kompas
  • 2x pigułka zwiększająca krew
  • 1x pigułka żywnościowa
► Pokaż Spoiler | Horusutā (lewe udo)
  • 2x kunai z wybuchową notką
  • 1x kunai z świetlną notką
Pozostawione w domu:
- 1x wielki zwój, 2x duży zwój (wszystkie puste)
Pozostawione w Krainie Lisów:
- duży zwój paktu z lisami. W białym kolorze, ze złotymi wykończeniami i czerwonym wizerunkiem lisa na środku zwoju. [użyto na nim Chi no Fuin (WT Takary). Odblokować zawartość zwoju może tylko krew chłopaka lub kogoś z jego rodziny]
|
|[wiedza][center][hr][/hr]Geografia[hr][/hr]
Geografia Kaze no Kuni – poziom 1, poziom 2
Geografia Hi no Kuni – poziom 1, poziom 2
Geografia Tsuchi no Kuni – poziom 1, poziom 2
Geografia Oto no Kuni - poziom 1, poziom 2
Geografia pomniejszych krain – poziom 1, poziom 2 (Ishi no kuni, Tsuki no kuni)


[hr][/hr]...[hr][/hr]
Historia Kaze no Kuni - poziom I
Wielcy shinobi z Kaze no Kuni – poziom 1
Słynni nukenini z Kaze no Kuni – poziom 1
Wielkie wojny – poziom 1

Uzbrojenie shinobi - poziom I

[hr][/hr]Wspomagania[hr][/hr]
Pakty - poziom I

Wiedza o Ichibi no Shukaku - poziom I
Wiedza o Nibi no Matatabi - poziom I
Wiedza o Sanbi no Isobu - poziom I
Wiedza o Yonbi no Son Gokū - poziom I
Wiedza o Gobi no Kokuō - poziom I
Wiedza o Rokubi no Saiken - poziom I
Wiedza o Nanabi no Chōmei - poziom I
Wiedza o Hachibi no Gyūki - poziom I
Wiedza o Kyūbi no Kurama - poziom I
Wiedza o Jūbi no Datara - poziom I


[hr][/hr]Klany[hr][/hr]
Wiedza o kuglarzach - poziom 1[/center][/wiedza]|
||
|[remisy]Brak[/remisy]|
||
|
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
0
C
0
B
0
A
0
S
0
|
|[D=21]|
|
|
||
|[A=1]|
||
|[/misje]|
|[notatki]Trauma zdobyta podczas krwawej rzezi na statku, zwanej Cyntryjską (not really): Włosy Takary wydają mu się cały czas brudne, non stop czuje od nich zapach krwi nawet jeśli spędzi godziny na ich myciu. Nocami śnią mu się twarze zabitych w masakrze na statku osób. Traumę można wyleczyć działaniami na fabule - rozmowie z bliskimi, odgrywaniem postaci i rozwijaniem ich itp. Trauma nie przeszkadza w żaden sposób mechanicznie, jest fabularnym smaczkiem.

Podpisany pakt: pakt z lisami[/notatki]|
|[/karta]|
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2024, 1:34 przez Jelonek, łącznie zmieniany 3 razy.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1145
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: Jelenio-Jashin

Ikiryō no Tatari: Kage no Kunshu-gun | Wraith’s Curse: Shadow Monarch Army生霊の祟り・影の君主軍
KlasyfikacjaIkiryō no Tatari
PieczęcieSmok → Małpa → Pies → Dzik → Koń → Szczur → Koń → Wąż → Smok → Szczur → Smok → Ptak → Dzik → Małpa → Zając → Dzik → Smok → Zając → Małpa → Pies → Ptak → Małpa → Baran → Pies → Tygrys → Szczur → Pies → Smok → Koń → Tygrys → Ptak → Zając → Wąż → Dzik → Pies → Zając → Wąż → Koń → Szczur → Baran
KosztStandardowy od osoby
Zasięg25 metrów
WymaganiaMartwe ciało innej osoby/zwierzęcia/istoty
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie.
Nietypowa i bardzo potężna cienista technika jaka w rękach odpowiedniej osoby może sprawić, że ta będzie niczym kolejny Sukatsu - gotowa do zapanowania nad całym światem przy pomocy armii Cieni. Stworzenie jej nie jest jednak takie proste i wymaga poświęcenia ogromnej ilości żyć. Czy to zwierzęta, czy ludzie, czy inne istoty - nie ma większego znaczenia tak długo jak faktycznie miały one ciało jakie mogły po sobie pozostawić. Musi to być również świeże ciało, martwe nie dłużej niż 2 godziny. Użytkownik po złożeniu pieczęci jest w stanie rozesłać chakrę do wszystkich martwych ciał w promieniu 25 metrów, a ta rozpoczyna ich przemianę w cieniste stworzenia. Są dwa sposoby przemiany na jaką to użytkownik może się zdecydować oraz obie trwają około dwóch minut.

Pierwszą jest przemiana w cienistą bestię porzucając unikatowość trupa. Jednostki te nazywane są Cienistymi Szeregowcami. Martwe ciało przemienia się wtedy w cienistą, energetyczną bestię jakiej wygląd określa użytkownik w momencie użycia techniki. Bestia ta może mieć wygląd maksymalnie Duży, a także nie można ich uczynić mniejszymi niż bazowo ich ciała były. Jedynym wyjątkiem jest w momencie, kiedy przemieniane martwe truchło jest większe - wtedy wymiar bestii jest dokładnie taki sam jak martwego ciała. Przemiana ta jest obowiązkowa i nie ma możliwości zachowania w ten sposób ich naturalnego wyglądu. Mimo wyglądania jak skupisko energii, bestia taka jest w pełni fizyczna i bez problemu można jej dotknąć. Z racji na porzucenie unikatowości trupa nie mają oni jednak bardziej specjalnych zdolności, ani charakteru. Wszyscy szeregowcy mają statystki fizyczne oraz Siłę Woli na poziomie 7, a także nie mogą wykonywać technik. Przyjmuje się jednak, że każdy ma 2000 chakry. Mogę jedynie to na co im pozwala ich zmodyfikowane ciało np. cienista bestia wyglądająca jak nietoperz będzie w stanie normalnie latać. Dodatkowo, za każdego szeregowca należy zapłacić 1 PD w momencie ich tworzenia.

Drugim sposobem przemiany jest zamiane w cienistą bestię z zachowaniem unikatowości trupa. Jest ona stosowana przeważnie dla silniejszych jednostek, to też tak przemienione bestie zwane są Cienistymi Oficerami. Tak jak wcześniej, martwe ciało przemienia się w cienistą, energetyczną bestię zgodnie z wolą użytkownika, jednak tym razem przemiana jest znacznie mniej drastyczna. Oficer zachowuje wygląd bardzo zbliżony do swojego oryginalnego i można dokonać jedynie drobnych modyfikacji np. dodać skrzydła, zmienić jego ręce w szpony czy sprawić, że wygląda jakby nosił zbroję. Z racji na pozostawienie unikatowości, posiadają oni wszystkie zdolności jakie mieli za życie. Atuty, wady, biegłości, atrybuty, dziedziny oraz maksymalną ilość chakry, jaką posiadali w momencie śmierci. Wyjątkiem są tutaj jedynie techniki jakich to mogą posiadać maksymalnie 5. Są to techniki jakie były dla nich najbardziej personalne, były najbliższe ich sercu czy najpotężniejsze w ich repertuarze. MG prowadzący wątek takiej przemiany w oficera określa jakie to są techniki. Mają pozostawiony również swój charakter do jakiego to wszystkim zostaje dopisana jedna rzecz - "Lojalność". Nie są oni w stanie sprzeciwić się swojemu twórcy, a także nie są w stanie pragnąć dla niego krzywdy. Dalej jednak mogą zlecone przez niego zadania wykonać inaczej jeżeli ten nie będzie zbyt konkretny lub chcieć zranić osoby, jakie uważają za niegodne ich pana. Potrafią też oni normalnie rozmawiać, nawet jak oryginalnie nie posiadali takiej zdolności. Dodatkowo, za każdego oficera należy zapłacić 10 PD w momencie ich tworzenia.

Wśród wszystkich cienistych bestii stworzonych w tej sposób jest bardzo ważna hierarchia. Użytkownik techniki jest na samym szczycie jako swoisty alfa i nikt nie jest w stanie się sprzeciwić jego poleceniom. Oficerowie są tuż pod nim, jednak również wśród nich istnieje hierarchia zależana od ich siły czy tego jak bardzo są faworyzowani przez władcę. Na samym dole są szeregowcy jakie mimo bycia marionetkami praktycznie bez charakteru - z czasem mogą go nabyć nabywając cech od oficerów. Kontrola tak stworzonych bestii przez użytkownika jest stosunkowo prosta. Jest on w stanie wydawać im zwyczajnie mentalne polecenia niezależnie od odległości jaka ich dzieli jak i wydawać je zwyczajnie na głos. Im bardziej prymitywne polecenie, tym większe pole do interpretacji mają stworzone przez niego bestie - szczególnie oficerowie. Nie ma też maksymalnego dystansu na jaki mogą oddalić się takie bestie. Te mogą znajdować się nawet po drugiej stronie kontynentu, a użytkownik dalej będzie w stanie się z nimi komunikować telepatycznie.

Zarówno szeregowcy jak i cieniste bestie regenerują swoje obrażenia, przez co nie da się ich zabić normalnymi metodami. Oficerowie nie odczuwają również zmęczenia związanego z wykorzystaniem chakry, jaka też regeneruję się u nich jakby byli normalnymi ludźmi. Są trzy popularne metody pozbycia się ich. Dobrowolne uwolnienie ich ze służby przez użytkownika techniki, zapieczętowanie ich ciała oraz duszy, a także potężne techniki światła będące ich największą słabością - techniki ognia nie osiągną tego samego efektu, muszą to być typowo techniki światła.

Ostatnim unikatowym aspektem tej techniki jest możliwość ukrycia całej armii w cieniu użytkownika, jaki jest ich domem. Jest on niczym cienisty świat w jakim armia ta zamieszkuje, jednak sam użytkownik nie jest w stanie go odwiedzić oraz nie ma kontroli nad jego wyglądem. Bez problemu można również dojrzeć skupisko chakry w cieniu użytkownika, jeżeli ktoś posiada odpowiednie do tego zdolności np. sensora. Nie da się jednak rozróżnić kształtów ani istot w tym wymiarze, zwyczajnie wykrywa się nagromadzenie całej chakry jaka to znajduje się w tym wymiarze. Dodatkowo, każda cienista bestia przebywając w cieniu użytkownika widzi oraz słyszy co się wokół niego dzieje obserwując niebo, jakie jest dla nim niczym cienisty telewizor. Tak jak oficerowie są w stanie opuścić ten świat wyskakując z cienia użytkownika bez żadnego pozwolenia - tak szeregowcy nie mają tej zdolności. Oni mogą wyjść jedynie w momencie wezwania przez użytkownika. Podobnie jest z wracaniem do tego świata. Oficerowie mogą to robić kiedy chcą tak długo jak użytkownik techniki im nie zabroni, a szeregowcy odwoływani są ręcznie. Muszą też znajdować się w promieniu 25 metrów, aby to z powrotem ukryć się w cieniu użytkownik. Również wychodząc z cienia pojawią się maksymalnie w odległości 25 metrów wychodząc z pobliskich cieni. Koszt przywołania szeregowca to koszt Standardowy C, natomiast koszt przywołania oficera to koszt Standardowy B - jaki to opłacają oni sami, jeżeli wychodzą z własnej woli.
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2024, 1:40 przez Jelonek, łącznie zmieniany 7 razy.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pracownie”