• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Jelenio-Jashin

Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1113
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Jelenio-Jashin

► Pokaż Spoiler | Stara KP Takary
Takara pisze:|[karta]|
|[portret=
|[imie]Takara[/imie]|
|[nazwisko]Kasurage[/nazwisko]|
|[pseudonimy]Taka[/pseudonimy]|
|[przydomki]Kaze no Te (Ręka Wiatru)[/przydomki]|
|[kraj]Kaze no Kuni[/kraj]|
|[wioska]Sunagakure no Sato[/wioska]|
|[numer]SU0018710[/numer]|
|[plec]Shinobi[/plec]|
|[wiek][rok]51[/rok] lat[/wiek]|
|[wzrost]Wysoki[/wzrost]|
|[waga]Przeciętna[/waga]|
|[poziom]S[/poziom]|
|[rangi]Tokubetsu Jōnin[/rangi]|
|[nindo]Stawiać czoła wszystkim problemom z głową uniesioną wysoko jest kluczem do zwycięstwa[/nindo]|
|
Takara jest wysokim jak na swój wiek chłopakiem, który nie wyróżnia się zbytnio z tłumu. Dziecięca twarz oraz lekko widocznie mięśnie na ciele na pewno zaliczają się do wizerunku typowego czternastolatka trenującego jako shinobi. Od zdania egzaminu na chuunin'a jego wygląd nie zmienił się zbytnio. Trochę podrósł, na jego ciele pojawiło się trochę więcej mięśni niż poprzednio, a także oczy stały się trochę smutniejsze - przez wszystkie dylematy życiowe jakie nastąpiły przez ten rok jego życia. Dalej ma on jednak średniej długości, blond włosy które przeważnie zostawia rozczochrane i daje im żyć swoim życiem. Niezbyt wielkie usta, lekko zadarty nos i już mniej chuderlawe niż dawniej kończyny dopełniają jego wygląd. Jedynym co wyróżnia go od reszty są jego bursztynowo-złote oczy, które już zauroczyły nie jedną starszą i młodszą panią.

Takara jest prawdopodobnie jedną z najbardziej opiekuńczych, pomocnych i zapracowanych osób jakie można znaleźć w wiosce. Od zawsze musiał zajmować się on opieką nad swoim młodszym rodzeństwem - dwiema dziewczynkami i dwoma chłopcami - ze względu na ciągłą pracę rodziców by zarobić na rodzinę. Sam blondyn nie narzekał na to że musiał się opiekować młodszymi. Robił to właściwie z przyjemnością, pomimo że zmusiło go to do porzucenia własnych marzeń na jakiś czas. Przeważnie miły i uprzejmy względem nieznajomych, tak długo jak na takie traktowanie zasługują. Z przyjaciółmi natomiast lubi się rozluźnić, powygłupiać i podroczyć. Czasem nawet zbyt bardzo co wiele osób mu wypominało. Jego dość rzucającą się w oczy “wadą” jest nieposłuszeństwo względem zasad i ograniczeń, które uważa za bezsensowne. Takara nie szanuje osób, które uważa że na to nie zasługują - co dość często wprawiało go już w problemy ze starszymi.

[center]CHUUNIN EXAM ARC[/center]
Po wygranym egzaminie na chuunina jego charakter uległ mniej lub bardziej wielkiej zmianie. Dalej był opiekuńczy, pomocny i zapracowany. Problem był jednak w momencie, kiedy zaczął kwestionować swoje cele jako shinobi. Zostanie jak najsilniejszym shinobi nie było wystarczające dla niego. Z tego powodu, siedział przez prawie rok bezczynnie w wiosce - a dokładniej, wykonywał misje które nie wymagały żeby przebywał poza wioską - rozmyślając nad celem który bardziej pchałby go do rozwoju. Wprowadziło to lekki pesymizm do charakteru chłopaka, który mimo wszystko dalej był przysłaniany przez to jakim "słońcem" był. Miewał jednak bardziej depresyjne momenty w swoim życiu, a również stał się mniej ostrożny. Często chętnie stawiał czoła wyzwaniom większym niż był w stanie rozwiązać i zaczął się droczyć nawet z totalnymi nieznajomymi.

[center]KAZE NO TE[/center]
Chłopak kiedy to szukał sposobu na powrót z kraju Demonów po wykonanym zadaniu do domu, trafił na problem. Ogromny okręt piracki który zablokował niewielki port. Szukano chuunina, a piratka Furi - która to podszywała się pod Yami Saiko - groziła atakiem na osadę jeżeli go nie dostarczą. Pierwszą myślą Takary było wycofanie się, ignorując los mieszkańców, jednak po znalezieniu wspólniczki zwanej Ensui równie chętnej do przywalenia panoszącej się piratce, postanowili zaatakować w dwójkę okręt. To dzięki Ensui dowiedział się kim była Furi. Podczas walki z silniejszymi przeciwnikami, Takara nie wyszedł jednak bez szwanku. W postaci fizycznej jak i psychicznej. Podczas starcia z przeciwnikiem używającym Raitonu jego ręka oberwała i nawet po prowizorycznym wyleczeniu, został takie oto ślady. Chłopak postanowił póki co przykrywać go bandażem, żeby ludzie się nie interesowali. W walce z Furi oberwał trochę po twarzy wietrznymi ostrzami i została z tego niewielka blizna po cięciu nad lewym okiem. Obrażenie psychiczne jednak były trochę większe, z racji że Takara swoimi włosami zamordował tonę pozornie bezbronnych przeciwko ninja bandytów, żeby nie uciekli w stronę osady a także żeby nie wbili mu noża w plecy podczas walki z ich liderką. Włosy Takary wydają mu się cały czas brudne, non stop czuje od nich zapach krwi nawet jeśli spędzi godziny na ich myciu. Nocami śnią mu się twarze zabitych w masakrze na statku osób. Nie miał jeszcze okazji odpocząć po tym wydarzeniu i dalej jest ono świeże w jego głowie...
|
|[sila:][ranga=C][poziom=2]|
|[szybkosc:][ranga=S+][poziom=6]|
|[wytrzymalosc:][ranga=B][poziom=3]|
|[silachakry:][ranga=S][poziom=5]|
|[kontrolachakry:][ranga=S][poziom=5]|
|[intelekt:][ranga=S][poziom=5]|
|[iloscchakry=10000]|
|[kosztachakry:][E=0][D=20]
[A=250]|
|[ninpo]
Ninjutsu
[ranga=S][poziom=6]
Fūinjutsu
[ranga=S][poziom=5]
Fūton
[ranga=A][poziom=4]
Iryojutsu
[ranga=E][poziom=0]
Shurikenjutsu
[ranga=B][poziom=3]
Taijutsu
[ranga=B][poziom=3]
Kenjutsu
[ranga=S][poziom=5]
[/ninpo]|
|[przymioty]
Sztuki ninja: Ninjutsu i Fūinjutsu[rodzaj]Wrodzony Atut Predyspozycji[opis]Najpopularniejsze sztuki Ninja, to podstawowe dziedziny jakimi posługują się w obecnych czasach shinobi. Predyspozycja ta ułatwia rozwój dziedzin Ninjutsu i Fūinjutsu. Zmniejsza również koszta nauki technik tych dziedzin.[/c]
Sztuki taktyczne [Gunpō][rodzaj]Wrodzony Atut Predyspozycji[opis]Sztuki taktyczne i strategiczne. Osoba posiadająca tą specjalizację może być wysokiej jakości taktykiem radzącym sobie dzięki inteligencji i spostrzegawczości. Niektórzy specjalizują się w strategii, dowodzeniem oddziałami (tak jak Shikaku); inni w taktyce bezpośredniej (jak Shikamaru). Zdarzają się też shinobi, u których ta specjalizacja przybiera formę percepcji pozwalając na walkę za pomocą wielu wielu broni (Killer B), marionetek (Chiyo czy Sasori) czy ożywieńców (Kabuto).
Specjalizacja ta nie odpowiada za opanowywanie żadnych technik, umożliwia jednak wykorzystanie pełnego potencjału nielicznych zdolności lub określonych roli jakie przyjmują shinobi. Udostępnia też nową grupę atutów do nabycia.[/c]
Nadludzka Szybkość [Ningen'ijō Sumiyaka][rodzaj]Atut Wrodzony[opis]Szybkość jako atrybut odpowiada za szybkość poruszania się, atakowania ale również obejmuje celność, precyzję oraz uniki. Atut ten zwiększa Szybkość o pół poziomu. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Szybkości na rangę A.[/c]
Sensor [Kanchi-ki][rodzaj]Atut Wrodzony[opis]Dzięki temu atutowi Shinobi jest w stanie wyczuć chakrę znajdującą się w istotach żywych oraz przedmiotach w jego otoczeniu. Ktoś obdarzony tym zmysłem, jest w stanie stwierdzić gdzie znajdują się źródła i do kogo należą(jeżeli znają daną osobę), jednak niemożliwym jest zarejestrowanie takich rzeczy jak ruchy rękoma, ponieważ źródła te objawiają się jako bezkształtne "płomienie" o różnej wielkości. Niemożliwym jest też stwierdzenie czy ktoś jest klonem czy nie, ponieważ to co sensor czuje to siła chakry tej osoby, może za to stwierdzić czy dana osoba jest wyczerpana. Można też wyczuć czy leci na nas technika.
Poprzez zatrzymanie się w bezruchu, skupienie się i złożenie jednej pieczęci(którą trzeba utrzymywać cały czas) zdolność ta zyskuje dwukrotny zasięg. W czasie skupienia nie można oczywiście walczyć.
Uwaga!: Tylko ze złożoną pieczęcią i pełnym skupieniem można wykryć tak subtelne rzeczy jak kumulowanie chakry do technik.
► Pokaż Spoiler | Zasięg
Ranga KC - Bez pieczęci / Z pieczęcią
E: - 0m / 5m
D: - 5m / 10m
C: - 10m / 20m
B: - 15m / 30m
A: - 20m / 40m
S: - 25m / 50m
Każde pół poziomu zwiększa zasięg o 2,5m.
[/c]
Wadliwa dziedzina: Genjutsu [Fu ryōhin Fīrudo: Genjutsu][rodzaj]Wada Wrodzona[opis]Genjutsu jest słabsze o 1 poziom. W przypadku technik wymagających określonego poziomu atrybutu wymagania rosną o poziom.[/c]
Wadliwa predyspozycja - Sztuki ninja: Iryōjutsu i Genjutsu[rodzaj]Wada Wrodzona[opis]Postać wybiera jedną predyspozycję. Rozwój atrybutów i dziedzin oraz nauka technik przeprowadzane są wg największego kosztu (w rozpiskach kosztów PD i PN jest to najniższa linijka, przypisana do Wady). Można wybrać tylko z sztukami ninja lub sztukami walki.[/c]
Mędrzec Ninjutsu[rodzaj]Atut Nabyty[opis]Siła Ninjutsu shinobi jest o poziom wyższa. Techniki te zwiększają swoją wydajność (jak np ilość klonów) czy też siłę. Jeśli siła techniki zależy bezpośrednio od rangi tej dziedziny należy w tym podliczeniu uznać, że ranga ta jest o poziom większa. Zmniejszają się wymagania technik (Suiton potrafi korzystać z wilgoci powietrza zamiast źródeł wody), zwiększa się też ich siła ofensywna lub defensywna.[/c]
Tolerancja[rodzaj]Atut Nabyty[opis]Zdolność odpowiadająca za dostosowanie się organizmu do panujących warunków atmosferycznych. Generalnie shinobi potrzebuje o wiele mniej czasu, aby się zaaklimatyzować w nowym otoczeniu. Przez przyzwyczajenie organizmu do ciężkich warunków, shinobi nie musi ubierać na siebie ciężkich kurtek, a w przypadku gorąca - nie musi ściągać wszystkiego. Atut pozwala również na w miarę normalną egzystencję w skrajnie innych warunkach (słońce nie męczy tak szybko, postać dłużej może przebywać na mrozie).[/c]
Przetrwanie[rodzaj]Atut Nabyty[opis]Zdolność, którą każdy shinobi spędzający sporo czasu poza wioską powinien posiąść. Atut pozwala na rozpoznawanie jadalnych i nie jadalnych roślin, grzybów czy zwierząt. Ponadto shinobi potrafi przygotować jedzenie w skrajnie złych warunkach, rozpalać ogień przedmiotami znalezionymi w terenie itp. Wie co nadaje się do szybkiego przygotowania, skąd nabrać czystej wody (poznaje również, czy woda jest zdatna do picia) oraz jak znaleźć bezpieczne schronienie. Ponadto wie jak zapolować na dany rodzaj zwierzyny, a nawet wie gdzie znaleźć wybrane owoce leśne.[/c]
Bezszelestny chód[rodzaj]Atut Nabyty[opis]Shinobi wykształcił zdolność bezszelestnego poruszania się. Zdolność ta przypomina technikę ninjutsu - Sairento Kiringu, jednak w tym wypadku nie wymaga ona chakry. Niestety, ciągnie to jednak za sobą pewną wadę, a mianowicie zdolność ta obejmuje tylko bezszelestny chód oraz umiejętność niewydawania z siebie dźwięków - w praktyce oznacza to tyle, że wystarczy stanąć na patyk i zostaniemy wykryci, tak jak bez tej zdolności.[/c]
Finezja[rodzaj]Atut Nabyty[opis]Postać posługująca się lekką bronią (ostrza mniejsze od katany) w przypadku zadawania obrażeń nie opiera się na sile ale na szybkości, zręczności.[/c]
Tropiciel[rodzaj]Atut Nabyty[opis]Zdolność tropienia śladów, pozwala na określenie ilości osób pozostawiającej ślady, ich wzrostu i wagi oraz szybkości poruszania się. Pozwala to też na określenie wszelkich zmian wśród śledzonej grupy. Atut ten dzięki takiej wiedzy pozwala również maskować ślady jak i wykonywać fałszywe.[/c]
Szpieg[rodzaj]Atut Nabyty[opis]Atut typowo szpiegowski. Shinobi dzięki zapoznaniu się z kulturą, obyczajami czy mową ludności innych nacji, jest w stanie doskonale wszystko skopiować. Wie jak się ubrać, jak mówić, oraz co robić, aby nie wzbudzać niczyich podejrzeń. Dzięki temu może infiltrować wybraną wioskę czy grupę bez obaw o wykrycie. W połączeniu z wrodzonymi atutami szpiegowskimi postać może stać się idealnym szpiegiem, naturalnym członkiem społeczności, której jest wrogiem.[/c]
Jednoręczne Składanie Pieczęci[rodzaj]Atut Nabyty[opis]Shinobi może składać pieczęci jedną ręką. Jeśli technika wymaga więcej, niż jednej pieczęci składanie takie zajmuje więcej czasu, niż normalnie, w przeciwnym wypadku koszt techniki rośnie, jakby była o rangę wyższa. W przypadku technik rangi S kosz rośnie o pojedynczy kosz techniki rangi S.[/c]
Nieograniczona percepcja[rodzaj]Atut Gunpō[opis]Shinobi może walczyć z niezliczoną ilością przeciwników skupiony na nich wszystkich, analizując wszystkie ich działania. Nie istnieje zbyt wielka ilość ataków, przeciwników by nie był w stanie brać pod uwagę wszystkiego co się wokół niego dzieje.[/c]
Wyciszenie[rodzaj]Atut Gunpō[opis]Shinobi jeśli ma tylko chwilę na skupienie potrafi wejść w stan wyciszenia. Potrafi wówczas wszystko analizować na chłodno niezależnie od tego, co się wokół niego dzieje. Dzięki temu nic go nie rozprasza. Kiedy jednak rozpraszająca sytuacja się zakończy shinobi wraca do normalnego stanu. Ponowne znalezienie się w sytuacji rozpraszającej, w której skupienie się i analiza otoczenia jest utrudniona wymaga ponownego wejścia w stan wyciszenia.[/c]
Postrzeganie sytuacji[rodzaj]Atut Gunpō[opis]Shinobi jest w stanie doskonale postrzegać całe swoje otoczenie i wszystko co wpływa na sytuację w jakiej się znajduje. Jego uwadze nigdy nie uniknie nic, co jest w stanie zobaczyć lub wywnioskować. Taktyk z tą zdolnością potrafi wykorzystać jako broń całe miejsce, w którym się znajduje.[/c][/przymioty]|
|
[center][hr][/hr]Ninjutsu[hr][/hr][/center]E:
  • Kakuremino no Jutsu
  • Nawanuke no Jutsu
  • Kai
  • Bunshin no Jutsu
  • Kawarimi no Jutsu
  • Henge no Jutsu
  • Ki Nobori no Shugyō
  • Suimen Hokō no Gyō
D:
  • Kage no Me
  • Oboro Bunshin no Jutsu
  • Utsusemi no Jutsu
C:
  • Kuchiyose no Jutsu
  • Hari Jigoku
  • Hari Raien
  • Ayametori
  • Kawara Shuriken
  • Ninshiki Kādo
  • Jibakujutsu
B:
  • Shunshin no Jutsu
  • Kuchiyose: Raikō Kenka
  • Ranjishigami no Jutsu
  • Hari Jizō
  • Shōshagan no Jutsu
  • Shishienjin
  • Doragonsupai Gijutsu
  • Gamadaira — Kageayatsuri no Jutsu
  • Hikari Mari no Jutsu
  • Kekkai: Tengai Hōjin
  • Kekkai Hōjin
  • Konbi Henge
  • Hitei Mushō
  • Kage Bunshin no Jutsu
A:
  • Chakura Tensō no Jutsu
  • Gentōshin no Jutsu
  • Inpei Chakra
  • Mōretsuna Hōtai
  • Tōei Tekunikku
  • Kagura Shingan
  • Bodi Honō no Jutsu
  • Kumoshin no Jutsu
  • Tajū Kage Bunshin no Jutsu
  • Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
[center][hr][/hr]Fuinjutsu[hr][/hr][/center]D:
  • Fūin no Jutsu
C:
  • Bakuryūgeki
  • Mizu no Keitai-yō
  • Gofū Kekkai
  • Shikoku Fūin
B:
  • Fūka Hōin
  • Fūkoku Hōin
  • Gofū Kekkai no Tōge no Jutsu
  • Chinmoku no Fūin (WT)
A:
  • Kekkai Shihō Fūjin
  • Kyōmen Shūja no Jutsu
  • Chi no Fūin (WT)
[center][hr][/hr]Fuuton[hr][/hr][/center]D:
  • Enshō No Kaze
  • Gōkūhō
C:
  • Daitoppa
  • Fūha
  • Kaiten Shuriken
  • Kujaku Senpū
  • Supairaru Kazedama
  • Reppūshō
B:
  • Kiryū Ranbu
  • Kujaku Sepnūjin
  • Senmōfū
  • Fūton Ninpoū: Kamikaze
  • Fūton: Hanachiri Mai
  • Shinkū Renpa
  • Kaze Furai
  • Shinkūjin
  • Shinkūgyoku
  • Kami Oroshi
  • Jūha Shō
  • Shinkūken
A:
  • Jūha Reppū Shō
  • Fūjin no Jutsu
  • Kazekiri no Jutsu
  • Fūton: Taifūikka
  • Kaze no Yaiba
  • Shinkūha
[center][hr][/hr]Taijutsu[hr][/hr][/center]E:
  • Sakki
D:
  • Bōgyo-Ryū
C:
  • Kage Buyō
  • Shishi Rendan
  • Ushiro Hi-Ru
B:
  • Doroppu Kikku
  • Seishun Furu Pawa
  • Kōsa Hō
  • Hando Ōda
[center][hr][/hr]Shurikenjutsu[hr][/hr][/center]E:
  • Manji no Jin
  • Kanningu no Jutsu
D:
  • Sōshuriken no Jutsu
  • Kage Shuriken no Jutsu
C:
  • Enbu: Ni no Dan
B:
  • Sōgu: Tensasai
[center][hr][/hr]Iryojutsu[hr][/hr][/center]E:
  • Kihon Iryō no Kenmei
  • Ōkyū no Shirōto
[center][hr][/hr]Kenjutsu[hr][/hr][/center]D:
  • Ittō-Ryū
S:
  • Windstorm (WT)
|
|
Bank: Klik
Opaska Shinobi: Czarna opaska z symbolem Suny noszona na czole.
Ubranie: Chłopak stara się nie zmieniać zbytnio stylu w jakim się ubiera. Górna część jego ubioru zazwyczaj składa się z elastycznej, przylegającej ciemnoniebieskiej koszulki z długimi rękawami - pod którymi na ramieniach kryją się specjalne plakietki do techniki przywoływania. Na to zarzucone ma Sunagakure Bōdanchokki, otrzymane po zdaniu egzamina na chuunina. Dolna część stroju to czarne spodnie sięgające do kostek zakończone zawiązanymi bandażami i wygodne, czarne sandały shinobi. Do tego wszystkiego zakłada zawsze białe rękawice z otwartymi końcówkami palców. Sama rękawica mimo wyglądu nie jest jakaś wytrzymalsza.
Pozostały Ekwipunek:
- Sunagakure Bōdanchokki
- Wakizashi w czarnej sayi, przymocowane poziomo do bioder, pod pasem na średnie zwoje.
- Specjalne plakietki na przedramionach do Kuchiyose: Raikō Kenka
- srebrna bransoletka od Anko
► Pokaż Spoiler | Pas na średnie zwoje na plecach
  • 1x średni zwój (połączony z Raikō Kenka) [1620/2500]: 7x mały zwój, 8x średni zwój, 1x duży zwój, 1x wielki zwój, zestaw do przetrwania (wszystkie puste)
  • 1x średni zwój (połączony z Raikō Kenka) [X/2500]:
    • 1x mały zwój (połączony z Raikō Kenka) [X/1000]: 50x informacyjna karta ninja, 100x kartek, 2x mechaniczny ptak, 4 dzwoneczki, 3x granat dymny, 11x bomba dymna, 12x świetlna notka, 12x wybuchowa notka, pęzelek z atramentem;
    • 1x mały zwój (połączony z Raikō Kenka) [X/1000]: 6x butelka, 5x fiolka, 1x średni pojemnik z formaliną, 250m bandaży;
    • 1x mały zwój (połączony z Raikō Kenka) [X/1000]: 210m żyłki, 1200 makibishi, 25x kunai, 3x Fuuma Shuriken, 65x shuriken;
  • 1x średni zwój (połączony z Raikō Kenka) [X/2500]:
    • 1x mały zwój (połączony z Raikō Kenka) [1000/1000]: katana (czarna saya), Mugiwara, Kinzoku Dastana, krótkofalówka, 3x płaszcze przeciwdeszczowe, 2x pary ubrań na zmianę, 5x ciepłe koce, powiększona mapa świata, maska przeciwgazowa, 2 filtry do maski przeciwgazowej, kontroler chakry, wakizashi (brązowa saya), wakizashi (czarna saya), tanto bez tsuby;
    • 1x mały zwój (połączony z Raikō Kenka) [1000/1000]: 20x racja żywnościowa + dużo wody do picia
► Pokaż Spoiler | Kinchaku (lewe biodro)
  • 10x shuriken
  • 30m stalowej żyłki
  • 3x granat dymny
  • pilnik
  • lusterko
  • kompas
  • 2x pigułka zwiększająca krew
  • 1x pigułka żywnościowa
► Pokaż Spoiler | Horusutā (lewe udo)
  • 2x kunai z wybuchową notką
  • 1x kunai z świetlną notką
Pozostawione w domu:
- 1x wielki zwój, 2x duży zwój (wszystkie puste)
Pozostawione w Krainie Lisów:
- duży zwój paktu z lisami. W białym kolorze, ze złotymi wykończeniami i czerwonym wizerunkiem lisa na środku zwoju. [użyto na nim Chi no Fuin (WT Takary). Odblokować zawartość zwoju może tylko krew chłopaka lub kogoś z jego rodziny]
|
|[wiedza][center][hr][/hr]Geografia[hr][/hr]
Geografia Kaze no Kuni – poziom 1, poziom 2
Geografia Hi no Kuni – poziom 1, poziom 2
Geografia Tsuchi no Kuni – poziom 1, poziom 2
Geografia Oto no Kuni - poziom 1, poziom 2
Geografia pomniejszych krain – poziom 1, poziom 2 (Ishi no kuni, Tsuki no kuni)


[hr][/hr]...[hr][/hr]
Historia Kaze no Kuni - poziom I
Wielcy shinobi z Kaze no Kuni – poziom 1
Słynni nukenini z Kaze no Kuni – poziom 1
Wielkie wojny – poziom 1

Uzbrojenie shinobi - poziom I

[hr][/hr]Wspomagania[hr][/hr]
Pakty - poziom I

Wiedza o Ichibi no Shukaku - poziom I
Wiedza o Nibi no Matatabi - poziom I
Wiedza o Sanbi no Isobu - poziom I
Wiedza o Yonbi no Son Gokū - poziom I
Wiedza o Gobi no Kokuō - poziom I
Wiedza o Rokubi no Saiken - poziom I
Wiedza o Nanabi no Chōmei - poziom I
Wiedza o Hachibi no Gyūki - poziom I
Wiedza o Kyūbi no Kurama - poziom I
Wiedza o Jūbi no Datara - poziom I


[hr][/hr]Klany[hr][/hr]
Wiedza o kuglarzach - poziom 1[/center][/wiedza]|
||
|[remisy]Brak[/remisy]|
||
|
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
0
C
0
B
0
A
0
S
0
|
|[D=21]|
|
|
||
|[A=1]|
||
|[/misje]|
|[notatki]Trauma zdobyta podczas krwawej rzezi na statku, zwanej Cyntryjską (not really): Włosy Takary wydają mu się cały czas brudne, non stop czuje od nich zapach krwi nawet jeśli spędzi godziny na ich myciu. Nocami śnią mu się twarze zabitych w masakrze na statku osób. Traumę można wyleczyć działaniami na fabule - rozmowie z bliskimi, odgrywaniem postaci i rozwijaniem ich itp. Trauma nie przeszkadza w żaden sposób mechanicznie, jest fabularnym smaczkiem.

Podpisany pakt: pakt z lisami[/notatki]|
|[/karta]|
Ostatnio zmieniony 13 lip 2023, 19:56 przez Jelonek, łącznie zmieniany 2 razy.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Hattori
Posty: 21
Rejestracja: 28 sie 2023, 3:00
Ranga dodatkowa: Rōnin
Discord: deerz
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Jelenio-Jashin

Hattori
I hunt monsters. Not people.

Stary dziadek. Taka byłaby pierwsza myśl każdego, kto by to dojrzał Hattoriego. Siwe włosy średniej długości, często spięte w luźną kitkę z tyłu i gęsta, zadbana broda. Rzecz jasna nie był on na poziomie Świętego Mikołaja, ale co mniej obeznane osoby mogłyby go z nim pomylić. Jego wiek też już nadał odpowiednie rysy twarzy, aby to nikt go nie podejrzewał o bycie młodszym. Nic bardziej innego, bo ten ledwo co zalicza się do bardziej dojrzałych dorosłych! Pomijając jednak to, Hattoriego zdobiły jeszcze dwie bardziej charakterystyczne cechy. Jedną z nich? Blizna biegnąca przez jego oko, jednak jaka to go nie zniszczyła. A druga? Wspomniane ślepie, jakigo żółta, intensywna barwa przypominała wręcz kocie oko. Ono, jak i kolor jego włosów, były skutkami ubocznymi eksperymentów jakie uratowały mu życie. Poza tym, jest on bardzo przeciętnym człowiekiem. Dość nieźle umięśniony z racji na bardzo wojownicze życie, pełen blizn na ciele że te nawet nie były już taki interesujące, przeciętny wzrost jak i przeciętna waga. Nie mniej, miał tą jakąś swoją atrakcyjność jaka mogła przyciągać uwagę tych preferujących trochę bardziej dojrzałych facetów.

O charakterze Hattoriego nie da się powiedzieć wiele. Często cyniczny, bezemocjonalny i stosunkowo szybki do wygląda nia tyle złowrogo, że ludzie raczej nie będą go dręczyć. Generalnie, raczej był zimnym człowikiem u którego ciężko było o emocje. Nie miał on raczej przyjaciół czy osób bliski, preferując samotność. Zdarzały się sytuacje jednak, gdzie przejawiał całkiem niezły humor, jednak do tego kompania musiała być doborowa. Inaczej, raczej preferował siedzieć cicho w towarzystwie ludzi, tak długo jak ci go jakoś nie zirytowali. Tak jak nie chciał ich zabijać, tak karczemne bójki już bardziej były normą. W walce? Był bardzo podobny. Chłodny i skupiony, myślący nad każdym ruchem jaki był refiniowany przez jego lata doświadczenia oraz instynkt. Jedynym wyjątkiem od tego jego chłodności były bliskie mu osoby. Tych było niewiele, dlatego też ich traktował specjalnie. Ogromna lojalność z jego strony była pewna, a czasem... nawet uśmiech! Oni jednak, nie mogliby prosić o przyjaciela bardziej od niego gotowego do postawienia swojego życia na szali.
Nazwisko i imięHattori
Przynależność---
Pseudonimy---
PłećMężczyzna
Tytuły---
Wiek39
Wzrost179 cm
Waga73 kg
Rangi
Rōnin
Wspomagania
---
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
0/0
C
0/0
B
0/0
A
0/0
S
0/0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
---
Remisy:
---
Porażki:
---
Siła:
Poz. 5
Szybkość:
Poz. 4
Wytrzymałość:
Poz. 7
Refleks:
Poz. 4
Siła Woli:
Poz. 7
Kontrola Chakry:
Poz. 3
Ilość Chakry:
1 000E: 50 | D: 150 | C: x | B: x | A: x | S: x
Posiadane Dziedziny
Bushidō
C
Iaidō
C
BushidōSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Regeneracja zdrowiaAtut wrodzony
Postać posiada bardzo rozwinięte zdolności regeneracyjne. Drobne rany są w stanie zaleczyć się nawet w trakcie walki, a te poważniejsze leczą się o wiele lepiej. Postać też wolniej się wykrwawia i posiada nieznacznie mniejszą szansę, że otrzymane obrażenia przełożą się na stałe uszkodzenia ciała.
Zwiększona odpornośćAtut wrodzony
Organizm postaci jest wyjątkowy. O wiele lepiej znosi działanie wszelkiego rodzaju trucizn, środków halucynogennych. Nie oznacza to, że jest ona odporna na ich negatywne działanie. Zwyczajnie znosi to lepiej niż przeciętna osoba. I co ciekawe, taka osoba może korzystać ze specyfików nie przejmując się zbytnio efektami ubocznymi, czerpiąc pełne zyski z tego typu środków i prawie żadnych efektów ubocznych. Oczywiście, wciąż może przedawkować i mieć z tego tytułu efekty uboczne, jednak występują one rzadziej niż u przeciętnej osoby.

Dodatkowo, nie ma szans, by taka postać zachorowała w sposób naturalny, choć wciąż umrze ze starości. Dodatkowo, celowe wprowadzenie przez kogoś choroby, np. wirusa do ciała, wciąż taką postać zarazi, jednak jej organizm będzie sobie radził z tą chorobą lepiej niż przeciętnie.

Innym plusem jest lepsza odporność postaci na przeciążenia organizmu, co przekłada się na to, że może działać nieznacznie dłużej w kryzysowych sytuacjach - ot, lepiej wytrzyma dłuższą i cięższą pracę fizyczną bez np. ryzyka przepukliny, wątroba tak szybko nie ulegnie alkoholowi, a przeciążenia chakry są dla niej mniej uciążliwe. Wciąż istnieją i mogą się pojawić, jednak w słabszej formie niż u przeciętnej osoby.
Życiowe zarobki
1 000 ryō
Opaska Shinobi
Brak
Ubranie
Standardowe
Dodatkowe
---
◆ NINJUTSU & GENJUTSU ◆

NINJUTSU
GENJUTSU

E | Nawanuke no Jutsu
E | Ki Nobori no Shugyō
E | Sakki
E | Suimen Hokō no Gyō
E | Genjutsu Kai
RELACJE
► Pokaż Spoiler | Sojusznicy
Yotsuya Miko - dziewczyna odpowiedzialna za uczynienie go tym kim jest dzisiaj. Nie rozumie norm społecznych, nie wie co to "empatia" i generalnie jakby ktoś pytał Hattoriego to można ją nazwać nawet potworem. Nie mniej to ona mu "pomogła" kiedy był na skraju śmierci, nawet jak w efekcie pomocy jego ciało zostało zmienione na zawsze.

CIEKAWOSTKI
  • Jest byłym członkiem rodu samurajskiego Ashikaga, konkretniej podległego mu rodu Sagara. Jego pragnienie była wolność i życie jak chciał, nieważne czy coś było honorowe czy nie. Te pragnienia były kompletnym przeciwieństwiem tego, co to było piastowane w jego rodzie. To też opuścił go pokojowo, a z racji że jego umiejętności nie były wielkie, nie doszło do żadnego konfliktu - choć ród Sagara był nim bardzo zawiedziony i wręcz agresywnie do niego podchodził w momencie opuszczenia Tetsu no Kuni.
  • Ma żonę i córkę. Z jedną ma złe relacje, bo odebrał jej córkę opuszczając Tetsu no Kuni, a druga jest martwa przez to jak podróż morska odebrała jej życie. Generalnie, nie jest to najlepsza rodzina. Nigdy nie kochał jednak swojej żony.
  • Jego ciało uległo modyfikacjom w wyniku eksperymentów Yotsuya Miko. Tak jak modyfikacje te nie były wielkie, tak jego włosy z brunatnych zmieniły się w siwe, oczy nabrały złotego blasku i przypominały wręcz kocie, a także został bezpłodny. Żadne inne efekty uboczne jego "leczenia" nie są na ten moment znane.
  • Nie jest fanem walk z ludźmi. Tak jak im nie odmówi, tak robi to raczej jeżeli te są nieuniknione, choć czasem to jak specyficzne jest może je prowokować. To czym się zajmuje to walka z potworami, faktycznymi potworami, a nie tymi w ludzkiej skórze. Nie przyjmuje też zleceń jakie wymagają ich zabicia, chyba że Ci są naprawdę okropnymi osobami - nawet wtedy jednak potrafi odmówić.
  • Z racji na swoją wrodzoną odporność, ma tendencje do nadużywania eksperymentalnych eliksirów czy wysokoprocentowych trunków. Te drugie jednak mają ogromny problem go upić i w praktyce, nie są dla niego warte swej ceny więc ogranicza się do tych pierwszych.
  • Na jego ciele widnieje spora ilość blizn. Z tych bardziej pokaźnych jest szrama biegnąca przez jego oko, poziomy ślad po 3 pazurach na jego lewym pośladu, pionowa blizna po ciosie bronią ostrą biegnąca od jego lewego barku, przez pierś aż do miednicy i blizna po ugryzieniu na szyi.

HISTORIA POSTACI
Zimne rejony Tetsu no Kuni. To był dom małego Hattoriego, urodzonego w rodzinie samurajskiej, w rodzie Sagara. Ojciec? Samuraj. Matka? Zwykła kobiecina zajmująca się domostwem, służąca właściwie ojcowi Hattoreigo. Od samego początku nienawidził on swojego domu. Miejsca, w jakim to wychowywał się. Tylko jedno było we głowach wszystkich. Lojalność. Honor. Tradycja. Wszystko było sztywne. Ludzie byli sztywni. Całe miasto działało niczym w zegarku. Nie było w nim zwyczajnie miejsca na wolną wolę, a ta jaka była? Ta była bardzo ograniczona. Ta tradycja właśnie wepchnęła go na ścieżkę samuraja. Ścieżkę, gdzie lojalność i honor były w jeszcze większych ilościach. Łatwo było zacząć nienawidzić swoje życie. Bardzo łatwo. Hattori był całkiem niezłym samurajem. A raczej, dobrze udawał samuraja. Tak jak w ostrzu był uzdolniony, tak cała reszta? Przestrzeganie zasad, lojalność, honor... wszystko to było fałszywe. Nigdy tego nie zaakceptował. Nigdy to nie stało się częścią jego, nie w tak chorym stopniu jak to było wśród samurajów mieszkających w Tetsu no Kuni.

Przez to wychowanie jednak nie widział możliwości wydostania się stamtąd. Był niczym ptak zamknięty w klatce. Skazany na żywot tam. Zmiany dopiero zaszły niedługo po tym, kiedy to skończył 37 lat. Prawie 18 lat był samurajem. Nie był kimś specjalnie respektowanym czy wielkim. Ot, przeciętnym samurajem jaki to wiedział jak machać mieczem. Nie chciał być nawet kimś więcej. Jeszcze więcej tej całej głupoty byłoby w jego życiu. Czy był z niego szczęśliwy? Nie. Był marionetką tradycji. Ba! Miał nawet żonę i dziecko. Słodką dziewczynkę o wieku zaledwie 16 wiosen w tamtym momencie, jaka była chyba jedynym co wywoływało na jego twarzy uśmiech. Nawet żona nie była w stanie, z racji na to jak przeciwieństwiem jego było. Jak wierna tradycji była. Samo ich małżeństwo było częścią tej tradycji. Jego rodzina chciała potomstwa. Rodzina kobiety chciała dla niej męża i potomstwa. Nie było tam miejsca na miłość. Chociaż dla córki starał się robić to co robi. Skończyło się to w momencie, kiedy jego córka została wykorzystana przez jednego samuraja. Honor. Lojalność. Tradycja. Samuraj był postawiony wysoko, więc zgodnie z tradycją, miał więcej praw. Sprawa została zatarta pod dywan. W tamtym momencie, Hattori wiedział, że trzeba było z tym skończyć. Koniec z honorem, koniec z lojalnością i koniec z tradycją. Zabrał swoją córkę, złożył wypowiedzienie i opuścił Tetsu no Kuni.

Nie mogło pójść jednak po jego myśli. Jego pragnieniem? Zapewnienie lepszego domu dla córki. Podróż morska jednak nie była prosta. Nie, Bogowi wręcz chcieli go pokarać za zdradzę. Ogromny sztorm porwał ich statek. Zaczął go niszczyć. Ludzie ginęli. Umierali. A on? On był bezsilny. Bo co taki samuraj jak on mógł poradzić, na wolę bogów? Dojrzał śmierć własnej córki. Dojrzał, jak to wyrwany ze statku maszt trafił w nią, zgniatając ciało, a następnie porwał w stronę oceanu. Hattori nie płakał. Nie był smutny. Nie pokazywał emocji. Jednak słysząc jej krzyk "Tato!" na moment przed tym jak życie zostało jej odebrane, nie mógł powstrzymać się od wrzasku wściekłości. I wtedy? I go ocean porwał. Miał jednak szczęście. Szczęście w nieszczęściu. W końcu, przeżył.

Wszystko to za sprawą dziewczyny zwanej Yotsuya Miko. W wieku prawie że jego córki, była... nie wiedział sam kim. Złym naukowcem, jakby ktoś go pytał o opisanie jej. Jego ciało, prawie że martwe, trafiło w dłonie dziewczyna. A ta? Wykorzystała go do eksperymentów. W końcu i tak był na drodze śmierci, prawda? Nie wiedział nawet, czy starała się go leczyć. Wątpliwe, biorąc pod uwagę jak w wyniku jej eksperymentów - faktycznie na moment umarł. Spotkał się ze śmiercią, przynajmniej wedle słów dziewczyny. Ta? Wrzuciła go na stos martwych obiektów doświadczalnych. Jaki był jej szok po tym, jak 3 dni minęły, a on o własnych siłach stamtąd wyszedł? Wcale już nie taki martwy. Zmieniony jednak. Włosy? Inne. Oczy? Inne. Nie wiedział co się stało. Nie pamiętał wiele. Pamiętał to co stracił. To co zrobiła z nim Miko? Z tego nic nie pamiętał, dopóki ta mu nie powiedziała. I tym samym, stał się dla niej niezwykle ciekawym obiektem doświadczalnym. Też, jako wrak człowieka, nie miał specjalnie sprzeciwów.

Eksperymenty go jednak nie zabijały. Podejrzewał, że i dziewczyna nie chciała tego zrobić. To też Hattori musiał znaleźć coś innego jako zajęcie. Jakoś... ruszyć swoje mało warte życie. Serce? Dalej złamane. Przez te wszystkie eksperymenty jednak coraz mniej wspomnienia go bolały. Coraz bardziej wracał do bycia... nikim. Ot, nikim. I nie chciał być kimś. Raz przechadzając się po okolicznej wiosce spotkał jednak ludzi atakowanych przez bestie. Potwory. Pokonał potwory. I jakoś... czuł się z tym lepiej, niż od długiego czasu. To też, znalazł nowy cel. Polowanie na potwory.

No. I bycie królikiem doświadczalnym.
Ostatnio zmieniony 01 paź 2023, 5:56 przez Hattori, łącznie zmieniany 4 razy.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pracownie”