• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Domowe Laboratorium Tamury

Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Domowe Laboratorium Tamury

Sabataya Tamura
Wolny Strzelec
Wygląd"Uspokój się. To tylko facet. Bardzo, bardzo przystojny, ale tylko facet."
Obrazek
Jasna twarz medyka się nie zmieniła, a przynajmniej tak może stwierdzić każdy, kto znał Tamurę przedtem. Całkiem ładne, lecz surowe rysy twarzy zostały zachowane przez Kirijczyka na przestrzeni ostatniego roku, toteż nadal niezmiennie pozostaje atrakcyjnym przedstawicielem swojej płci. Charakteru oraz wyrazu dodają mu niemal karmazynowe oczy, tak charakterystyczne dla jego osoby oraz wyprofilowany nos. Można powiedzieć, że wyszczuplał po zakończeniu działań zbrojnych, a zatem sylwetka zmieniła się na bardziej wyciętą i atletyczną, co definitywnie wybija się przy jego ponadprzeciętnym wzroście. Najbardziej jednak rzucają się w oczy włosy młodego mężczyzny, które zostały zapuszczone i przeszły niemałą przemianę od jakiegoś czasu. Ich długość sięga mniej więcej do łopatek, a grzywka zaczęła zachodzić aż na czubek kinola - z tego powodu może przypominać kogoś zupełnie innego, o ile jego oblicze nie zostanie dostrzeżone wyraźnie przez znajome indywiduum. Ubiór zmienił się znacząco, bo Sabataya porzucił kamizelki wioskowe na bardziej tradycyjne ciuchy jak materiałowe spodnie, trampki, koszule oraz t-shirty. Głównie takie kombinacje można u niego zauważyć, przy czym o zimniejszej porze roku zakłada brązowy lub biały płaszcz z kapturem lub bez, odziewając zarazem nieco bardziej zachowujące ciepło obuwie w postaci wysokich butów oraz rękawiczki. W przypadku działań bardziej bojowych zarzuca na siebie przylegający kombinezon o ciemniejszej barwie. Opaska nie jest również widoczna nikomu, a zatem nawet nie jest wiadome czy nadal takową posiada z przeszłości.

Charakter"Może przyjmiemy w życiu nową zasadę... Zawsze bądź ciut lepszy niż trzeba."
Obrazek
Nie tak wiele osób odznacza się dużą dozą uprzejmości oraz szacunku wobec innych ludzi oraz zwierząt, toteż Tamura należy właśnie do tej wąskiej grupy. Z natury jest pogodnym, młodym mężczyzną o świeżym, pełnym nadziei spojrzeniu na świat. Często powtarza jak mantrę: ” Człowiek bez nadziei staje się niczym więcej jak zwykłą maszyną, wiedzioną przez losowość zjawisk dookoła niego.” - ciężko mu tutaj odmówić racji, a śmią tak twierdzić najbliżsi. Spora doza empatyczności, połączonej z bezinteresowną chęcią udzielania pomocy czynią z tego ninja naprawdę wartościowego kompana do misji czy chociażby przebywania w jego towarzystwie. Zazwyczaj można go zauważyć jak przechadza się po własnym środowisku dość miarowym, niezbyt szybkim krokiem z książką w ręku lub też niedopalonym papierosem, którego niebawem wypali.

Pytany o wsparcie, chętnie udziela pomocy potrzebującym, nie stroniąc od życzliwości przy codziennych pracach z którymi muszą się borykać zwykli mieszkańcy osady. Podobno ma też „ciemną stronę”, lecz nikt do tej pory nie miał okazji jej widzieć, a całość opiera się na zwykłych plotkach chodzących po rówieśnikach. Wynika to prawdopodobnie z faktu, że niektórzy sądzą iż ten shinobi jest niezdrowo pozytywnie nastawiony do osób trzech, co czyni z niego niepoczytalnego. Prawdy jednakże nie można jednak dopisać do takiej oceny człowieka, jeżeli nie ma ku temu rzeczywistego poparcia. Wciąż to wyłącznie subiektywne komentarze nieznajomych, czyż nie? Przy dyskusji oddaje aurę cichego przyjaciela, który wie, że należy słuchać adresata(ów) konwersacji oraz “czuć” drugą osobę, gdyż siła tkwi w społeczności budowanej od podstaw pośród relacji jej członków oraz ciągłej współpracy. Na ogół pomimo własnej profesji, brzydzi się walki jeżeli ma ona charakter destrukcyjny, włącznie z morderstwem oraz zadawaniem trwałego uszczerbku na zdrowiu oponentowi. Ważne dla niego jest przede wszystkim, aby pielęgnować życie, a nie prowadzić do jego nagłego końca. Ma takie dni, że wykazuje ogromne lenistwo, aczkolwiek poza leżeniem całą dobę w łóżku potrafi podjąć się zadań gdy sytuacja tego wymaga.

Aktualizacja:

Od czasu zakończenia ostatniego konfliktu zmienił się znacząco, a przynajmniej pod pewnymi względami. Zerwał kontakty z wieloma bliskimi osobami, odcinając się od znanego mu świata, w tym starego kontynentu. Chodzi częściej osowiały, starając się może na siłę uśmiechać nawet, gdy humor mu nie odpowiada. W pewnym sensie utracił więzy, których nie da się łatwo zbudować. Terror wojny pochłonął prawdopodobnie część duszy Iryonina, tak jak dawniej miało to miejsce w jego rodzinnym Kirigakure no Sato. Dlaczego tak się dzieje? Póki co pozostaje to tajemnicą. Z pewnością jego rodzina oraz przyjaciele nie wiedzą, gdzie medyk się podziewa. W pewnym momencie... zniknął. Jak jego dzieje się potoczą zależy wyłącznie od niego, a także pokrętnego losu. Pewnym jest póki co to, że nie jest całkowicie tym samym chłopakiem jakiego dawniej widzieli mieszkańcy Iwy.
Nazwisko i imięSabataya Tamura
PrzynależnośćWolny Strzelec
PseudonimyUemura Nobuo (上村信夫)
PłećShinobi
TytułyBrak
Wiek21
Wzrost196 cm
Waga78 kg
Rangi
Iryōnin
Wspomagania
Brak
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
8
C
1
B
3
A
0
S
0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Brak
Remisy:
Brak
Porażki:
Kōseki Dakukira
Siła:
Poz. 5
Szybkość:
Poz. 5
Wytrzymałość:
Poz. 5
Refleks:
Poz. 7
Siła Woli:
Poz. 7
Kontrola Chakry:
Poz. 10
Ilość Chakry:
10000E: - | D: - | C: 20 | B: 100 | A: 250 | S: 500
Posiadane Dziedziny
Tsūjitegan
S
Iryō Ninjutsu
S
Renkinjutsu
S
Genjutsu
B
Ninjutsu
B
Suiton
B
Doton
B
Fūinjutsu
C
Iryō NinjutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Chirurgiczna PrecyzjaAtut wrodzony
Postać posiada niebywały talent do operacji chirurgicznych. Nie oznacza to, że jest w stanie zostać najlepszym lekarzem na świecie, jeśli nie poświęci temu dość czasu, jednak operacje i przeszczepy w jej wykonaniu zdają się wychodzić o wiele lepiej niż w przypadku innych osób.
Sennin: Iryō NinjutsuAtut nabyty
Atut ten oznacza tylko osobę posiadającej ogrom wiedzy i umiejętności w jednej, konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.
PrzetrwanieAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninja, nie ma to znaczenia.
BezszelestnyAtut nabyty
Postać potrafi przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Dzięki temu wręcz idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
Bank: 3 630 Ryō 両
  • Pilnik;
  • Butelka x2;
  • Fiolka x3;
  • Strzykawka x5;
  • Średni zwój (plecy);
  • Shuriken x20;
  • Kunai x3;
  • Paczka Papierosów x2;
  • Zapalniczka;
Iryō no Kinchaku:
  • Mały Zwój x2;
  • Kartka papieru x10;
Kinchaku:

Horusutā:
  • Tebukuro;
  • Iwagakure Bōdanchokki;
  • Zestaw medyczny;
  • Bandaż x10;
  • Świetlna notka x3;
  • Lusterko;
  • Pigułka żywnościowa;
-
Ciekawostki oraz plotki:
  • Od pewnego czasu przestał lubić pseudonim "Jaskółka";
  • Jest częściej smutny niż zwykle;
  • Zrzekł się wszystkich przywilejów związanych z byciem shinobim, w tym rangi;
  • Kocha zwierzęta;
  • Pragnie pokoju i dąży do tego, aby było go jak najwięcej w świecie;
  • Podobno się ukrywa pod innym imieniem i nazwiskiem;
  • Coraz bardziej ma chęci do podróżowania, aczkolwiek stara się też znaleźć sobie "nowy dom";
  • Dużą ilość czasu przebywa na łonie natury;
  • Jego główne hobby to ogrodnictwo;
PD
Bank

Linku do KP nie mogę podać, no bo... wiecie czemu. :)
► Pokaż Spoiler
Przeliczenie kosztów258















+ Fuinjutsu C jako druga dziedzina z podstawowej punktacji

Całość: 223 PD (193 PD z przeniesienia KP + 30 PD jako pula podstawowa do rozdania do atrybutów)
Zostało: 1 PD
Ostatnio zmieniony 22 maja 2021, 11:08 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 40 razy.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Domowe Laboratorium Tamury

Techniki:

Ninjutsu:

BUNSHIN NO JUTSU - E
HENGE NO JUTSU - E
KAWARIMI NO JUTSU - E
KI NOBORI NO SHUGYŌ - E
NAWANUKE NO JUTSU - E
SUIMEN HOKŌ NO GYŌ - E
OBORO BUNSHIN NO JUTSU - D
UTSUSEMI NO JUTSU - D
KAWARA SHURIKEN - C
KUCHIYOSE NO JUTSU - C
MITSUTAMA NO JUTSU - C
SHUNSHIN NO JUTSU - B

Fūinjutsu:

FŪIN NO JUTSU - D
SHIKOKU FŪIN - D
BAKURYŪGEKI - C
SŌSHŌRYŪ - C
SUKOSHI MIZUBA - C

Genjutsu:

GENJUTSU KAI - E
KASUMI JŪSHA NO JUTSU - D
HANA KAHEN TŌSŌ - C
MAGEN: KOKONI ARAZU NO JUTSU - C

Iryō Ninjutsu:

SHŌSEN JUTSU - C
DOKUGIRI - B
SAIKAN CHŪSHUTSU NO JUTSU - B
CHAKURA NO MESU - B
SHIKON NO JUTSU - B
IN'YU SHŌMETSU - A
CHIKATSU SAISEI NO JUTSU - A

Doton:

DOTON: RENGA NO JUTSU - E
DOTON: CHIKA HITOKU - D
DOTON: MOGURAGAKURE NO JUTSU - D
DOTON: DAICHI GANSHŌ - C
DOTON: DOCHŪ EIGYO NO JUTSU - C
DOTON: DOCHŪ SENKŌ - C
DOTON: DORO ŌKAMI - C
DOTON: DORYŪHEKI - C
DOTON: DORYŪSŌ - C
DOTON: GANCHŪRŌ NO JUTSU - C
DOTON: GANSETSUKON - C
DOTON: IWAKAGEISEKI - C
DOTON: RETSUDO TENSHŌ - C
DOTON: TOBI TSUBUTE - C
DOTON: CHIDŌKAKU - B
DOTON: DORYŪ TAIGA - B
DOTON: DORYŪHA - B
DOTON: DORYŪKATSU - B
DOTON: GANBAN KYŪ - B
DOTON: IWADEPPŌ NO JUTSU - B
DOTON: IWAGAKURE NO JUTSU - B
DOTON: KAIDO SHŌKUTSU - B
DOTON: KENGAN NO JUTSU - B
DOTON: TSUCHI NAMI NO JUTSU - B
DOTON: YOMI NUMA - B
IWA BUNSHIN NO JUTSU - B

Suiton:

KIRIGAKURE NO JUTSU - D
MIZUGAKURE NO JUTSU - D
SUITON: HATŌ - C
SUITON: MIZU KAMIKIRI - C
SUITON: SUIBEN - C
SUITON: HARAN BANSHŌ - B
SUITON: SUIRYŪDAN NO JUTSU - B

Tsūjitegan:

GENSŌ-TEKI YŪREI NO JUTSU - C
TSŪJITEGAN: KIRIGAKURE NO JUTSU - C
TSŪJITEGAN: MUON ASAGIRI - A
► Pokaż Spoiler
Przeliczenie kosztów258

























































Całość: 396 PT (386 PT z przeniesienia KP + 10 PT startowych)
Zostało: 155 PT
Dokugiri | Poison Mist毒霧
KlasyfikacjaIRYŌ NINJUTSU, KONTROLA CHAKRY
PieczęcieKOŃ → ZAJĄC → PIES → WĄŻ → MAŁPA
KosztSTANDARDOWY
Zasięg10 metrów
WymaganiaKONTROLA CHAKRY 7
Jest to technika, w której czakra jest połączona z ciałem i tworzy tym samym toksyczne substancje. Kiedy ta kompozycja wchodzi w kontakt z powietrzem na zewnątrz ciała używającego justu to natychmiast zamienia się to w bezwonne, zatrute kłęby dymu, które mogą zostać skierowane wprost na naszego przeciwnika. Do wypuszczenia owej mieszanki z naszego organizmu możemy używać wyłącznie ust. Siła trucizny jest równa poziomowi rangi techniki.

Posiadając rangę S w Iryō Ninjutsu maksymalny zasięg techniki zwiększa się do 20 metrów, przy czym koszt staje się podwójny powyżej bazowej wartości.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Saikan Chūshutsu no Jutsu | Delicate Illness Extraction Technique 細患抽出の術
KlasyfikacjaIRYŌ NINJUTSU, KONTROLA CHAKRY
PieczęciePies → Małpa → Tygrys → WĄŻ → Baran
KosztPotrójny
Zasięg1 metr
WymaganiaKONTROLA CHAKRY 8
Kiedy człowiek zostaje dotknięty przez patogen lub toksynę, to medyczne ninjutsu może wydobyć czynnik i leczyć uszkodzenia w ciele. Przyczynę choroby określa się najpierw przez zaburzenia w postrzeganiu czakry pacjenta. Następnie, korzystając z Skalpela Czakry lub fizycznego narzędzia chirurgicznego, wykonuje się nacięcie w pobliżu uszkodzonej części ciała. Wykorzystując swoją czakrę, medyczny ninja popycha dużą ilość płynów leczniczych przez nacięcie. Płyn następnie zwraca się z trucizną, pochodząca z uszkodzonej części ciała i służy jako medium, przez które jad jest zawieszony, a następnie wyrzucony z ciała człowieka. Technika ta w ten sposób usuwa truciznę, a jednocześnie naprawy szkody spowodowane przez trucizny. Nie naprawi jednak szkód wyrządzonych przez truciznę o wyższej randze, toteż usunięcie poważniejszej substancji toksycznej może okazać się nieskuteczne.

Po wyciągnięciu czynnika, może zostać użyty, by wytworzyć antidotum lub lekarstwo po analizie. Może to zostać podane pacjentowi, aby wyleczyć go całkowicie. Technika wymaga najwyższej opieki i umiejętności w diagnostyce, nacinaniu i niezrównaną kontrolę czakry. Dlatego uważa się ją, za bardzo trudną technikę, nawet wśród medycznego ninjutsu.

Posiadając rangę A w Iryō Ninjutsu koszt obniżony jest do podwójnego.
Posiadając rangę S w Iryō Ninjutsu koszt obniżony jest do standardowego.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Chakura no Mesu | Chakra Scalpelチャクラのメス
KlasyfikacjaIRYŌ NINJUTSU, KONTROLA CHAKRY
PieczęcieTygrys → Koń → Królik → Szczur → Pies
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaKONTROLA CHAKRY 7
Ta technika medyczna formuje czakrę w mały, ostry nóż. Może on być następnie wykorzystany do bardzo dokładnych cięć, niezbędnych przy operacjach i rozwarstwieniach anatomicznych. W przeciwieństwie do zwykłych skalpeli, Skalpel Czakry może rzeczywiście zrobić cięcie na ciele, ograniczając ryzyko zakażenia do niemal zera.
Skalpel Czakry może być również użyty ofensywnie, choć wymaga to dużej precyzji, aby technika była skuteczna. Ze względu na ten wymóg, użycie Skalpela Czakry ofensywnie jest bardzo nietypowe. W ożywionej walce, nawet największy medyczny ninja nie będzie w stanie trafić dokładnie dla śmiertelnych cięć, ale nadal może skutecznie przecinać tkanki mięśniowe i ścięgna, co powoduje że cel jest unieruchomiony.

Posiadając rangę S w Iryō Ninjutsu czakrę można przelać także do nóg.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
In'yu Shōmetsu | Yin Healing Wound Destruction陰癒傷滅
KlasyfikacjaIRYŌ NINJUTSU, KONTROLA CHAKRY
PieczęciePies → Małpa → Tygrys → WĄŻ → Baran -> Smok -> Małpa
KosztPoczwórny od rany
ZasięgNa siebie
WymaganiaKONTROLA CHAKRY 8
Technika polegająca na przewidzeniu w jaki punkt zaatakuje wróg i dostarczeniu do niego zawczasu leczenia, minimalizując w ten sposób zadane obrażenia. Użytkownik koncentruje czakrę na tym punkcie i rozpoczyna proces regeneracji komórek, jeszcze zanim obszar docelowy zostanie uszkodzony. Wykorzystując wiele czynników w walce przeciwnika jak mimika twarzy, jego ruchy oraz szybkość czy siła techniki, użytkownik stara się przewidzieć gdzie dokładnie atak trafi. Jest to jedno z niewielu jutsu z tej dziedziny, które można używać bezpośrednio w potyczce i nie wymaga aż tak wielkiego skupienia jak zwykłe leczenie.

Posiadając rangę S w Iryō Ninjutsu koszt obniżony jest do potrójnego oraz można leczyć tym nawet bardzo poważne rany.
Posiadając Sennina w Iryō Ninjutsu technikę można wykonać w trakcie poruszania się, a także podczas użycia innej techniki przemieszczania np: Doton: Dochu Senko
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Shikon no Jutsu | Dead Soul Technique死魂の術
KlasyfikacjaIRYŌ NINJUTSU, KONTROLA CHAKRY
Pieczęcie-
KosztStandardowy na turę
Zasięg20 metrów
WymaganiaKONTROLA CHAKRY 7
Używając tego jutsu, osoba może tymczasowo reanimować zwłoki, tworząc iluzję żywej osoby i manipulować ją według własnej woli przez czakrę. Osiąga się to poprzez spowodowanie bicia serca ponownie. Reanimowane zwłoki mogą służyć w krótkim czasie jako sprzymierzeniec lub też skuteczny wabik. Ślady zabiegu mogą być również usuwane przez czakrę, z powodu której nie ma różnicy, na pierwszy rzut oka, z żywą osobą. Czyni się to przy pomocy uderzenia w okolice serca ciała z przekazaniem czakry.

Posiadając rangę S w Iryō Ninjutsu można reanimować do pięciu ciał naraz.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Chikatsu Saisei no Jutsu | Healing Resuscitation Regeneration Technique 治活再生の術
KlasyfikacjaIRYŌ NINJUTSU, KONTROLA CHAKRY, Jutsu Współpracy
PieczęcieBaran → Dzik→ Pies → Ptak → Królik -> Wół -> Baran -> Smok -> Wąż
KosztStandardowy na turę
Zasięg5 metrów pomiędzy pacjentami, a leczącymi
WymaganiaKONTROLA CHAKRY 8
Jutsu to jest stosowane w przypadku poważnych ran oraz umożliwia leczenie większej ilości osób naraz. Aby wykonać technikę rysuje się pieczęć w kształcie kwadratu. Następnie pacjenta(ów( kładzie się w samym centrum pieczęci, a co najmniej czterej medycy siedzą w czterech kątach tej figury, zszywając rany powoli za pomocą nici z czakry. Jest to proces znacznie sprawniejszy od zwykłego leczenia, toteż Iryonini w razie możliwości korzystają z niej o ile to możliwe. Koszt techniki rozkłada się po równo na każdego shinobiego.

Posiadając rangę S w Iryō Ninjutsu można to wykonać w grupie nawet dwóch medyków, o ile dysponują odpowiednią ilością czakry.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Domowe Laboratorium Tamury

Pakt ze ślimakami
ProfilSpecjalistyczny
Żywioł paktuSuiton
Powiernik paktu---
Jedna z najliczniejszych i najbardziej zróżnicowanych gromad mięczaków, zaliczana niekiedy do podtypu muszlowców. Brzuchonogi występują w wodzie i na lądzie, nie ma natomiast wśród nich gatunków zdolnych do lotu. Gromada jest niezwykle bogata w gatunki i bardzo zróżnicowana. Większość gatunków żyje w morzu – zwykle charakteryzuje je bogactwo barw i kształtów, przy czym nie brakuje też takich słodkowodnych, ziemno-wodnych i lądowych. Wymagają zwykle dużej wilgotności środowiska. Wielkość standardowych osobników waha się od poniżej jednego milimetra do kilkudziesięciu centymetrów. Ślimaki mogą być rozdzielnopłciowe lub obojnakami. Przechodzą rozwój prosty, rzadziej złożony. W rozwoju złożonym występuje larwa trochofora. Widoczny jest u nich dymorfizm płciowy. Wśród ślimaków występują zarówno formy glonożerne, roślinożerne, jak też drapieżne i pasożytnicze.
Kraina paktuLas Shikkotsu (湿骨林, Shikkotsurin; dosł. „Las Wilgotnej Kości”)
Jest legendarnym miejscem oraz jednym z trzech niezbadanych regionów, które znają ścieżkę mędrca, podobnie jak pozostałe dwa czyli Góra Myōboku i Jaskinia Ryūchi. To siedziba wielu gatunków zwierząt lubujących wilgoć oraz mokre podłoże, co idealnie charakteryzuje domowe pielesze wszelkiej maści ślimaków.
Podpisy
  1. -
Techniki paktu
San Tsuba | Acid Spit酸唾­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
Pieczęcie-
KosztStandardowy
ZasięgDo 30 metrów
WymaganiaBycie ślimakiem
Główna, a jednocześnie podstawowa technika ofensywna tych stworzeń, która polega na wypluciu żrącego kwasu w postaci strumienia w kierunku przeciwnika. Kwas podchodzi bezpośrednio z organizmu każdego mięczaka, toteż nie jest wiadome czy jego produkcja jest w jakiś sposób ograniczona (poza skumulowaniem czakry do każdego wyplucia cieczy). Pewne jest jednak to, że ta toksyczna substancja potrafi stopić większość metali znanych ludziom, aczkolwiek jej siła jest zależna od takich czynników jak wielkość muszlowca, a także jego kontroli czakry.


Większe okazy ślimaków potrafią wyprodukować więcej kwasu naraz, toteż objętość pokrycia tymże przedmiotu lub żywej istoty ma duże znaczenie w kwestii przełamania jego i jej wytrzymałości, co może skutkować zniszczeniem rzeczy/śmiercią. Kontrola czakry sugeruje skupienie strumienia do zadania większych obrażeń oraz szansę na większą manipulację promieniem wyrzutu pod kątem chociażby szerokości czy zwrotu (aczkolwiek kompletna zmiana kierunku nie jest możliwa, a jedynie zakrzywienie ataku). Całość działania tegoż pozostaje w rękach prowadzącego z uwzględnieniem powyższych cech.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=酸唾­]San Tsuba | Acid Spit[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/Mmmbuq0.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]-[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Do 30 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Bycie ślimakiem[/row]
[description]Główna, a jednocześnie podstawowa technika ofensywna tych stworzeń, która polega na wypluciu żrącego kwasu w postaci strumienia w kierunku przeciwnika. Kwas podchodzi bezpośrednio z organizmu każdego mięczaka, toteż nie jest wiadome czy jego produkcja jest w jakiś sposób ograniczona (poza skumulowaniem czakry do każdego wyplucia cieczy). Pewne jest jednak to, że ta toksyczna substancja potrafi stopić większość metali znanych ludziom, aczkolwiek jej siła jest zależna od takich czynników jak [b]wielkość[/b] muszlowca, a także jego [b]kontroli czakry[/b]. 


Większe okazy ślimaków potrafią wyprodukować więcej kwasu naraz, toteż objętość pokrycia tymże przedmiotu lub żywej istoty ma duże znaczenie w kwestii przełamania jego i jej wytrzymałości, co może skutkować zniszczeniem rzeczy/śmiercią. Kontrola czakry sugeruje skupienie strumienia do zadania większych obrażeń oraz szansę na większą manipulację promieniem wyrzutu pod kątem chociażby szerokości czy zwrotu (aczkolwiek kompletna zmiana kierunku nie jest możliwa, a jedynie zakrzywienie ataku). Całość działania tegoż pozostaje w rękach prowadzącego z uwzględnieniem powyższych cech.[/description]
Namekuji Bumon | Slug Divisionナメクジ部門­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry, Technika Klonująca
Pieczęcie-
KosztBrak
ZasięgNa siebie
WymaganiaBycie ślimakiem
Niezwykle potężna zdolność przynależąca wyłącznie do tych stworzeń, a do tego również świadcząca o ich pewnego rodzaju nieśmiertelności. W przypadku otrzymania obrażeń lub własnej woli - każdy ślimak (poza naturalnie malutkim) może podzielić swoje ciało na mniejsze jednostki, dzięki czemu multiplikuje własną materię. Każdy taki nowy odłamek przywołańca błyskawicznie formuje się w jego mniejszą kopię, która zachowuje wszystkie cechy pierwowzoru, funkcjonując tym samym jako odrębny byt do czasu ponownego wchłonięcia do oryginalnego rozmiaru bestii. Jedynie taki mniejszy klon otrzymuje część czakry większego "siebie". Dla ułatwienia została stworzona tabela poniżej:

Obrazek
  • Należy ją czytać od lewej strony tzn: monstrualny ślimak może podzielić się na 4 olbrzymie itd.;
  • Podział dotyczy również czakry, czyli w powyższym przypadku pozostała czakra monstrualnego przywołańca również dzieli się na 4;
  • Po podziale gracz może sterować grupami tych istot, a nie każdą z osobna (w przypadku gdy liczba podziału jest większa niż 4);
  • Jeżeli jeden ze ślimaków "zginie" podczas potyczki to jego czakra nie wraca do reszty klonów, a ucieka z powrotem do Lasu Shikkotsu;
  • W przypadku ponownego odbudowania do pierwotnego rozmiaru czakra także powraca do sumy wartości czakry każdego mniejszego klona;
Pasywna umiejętność: Technicznie ślimaki nie umierają "na zawsze" z powodu wieku, ale również uzyskanych ran ze względu na tą cechę (która notabene działa także regeneracyjnie). Gdy ślimak zostaje uśmiercony w świecie ludzi to jego energia powraca do miejsca, z którego pochodzi. Przejawia to się tym, że na długi czas dany przywołaniec może zostać zablokowany, gdyż musi w pełni odzyskać siły. Taki okres może trwać dni, miesiące czy też nawet lata (do ustalenia przez MG).

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=ナメクジ部門­]Namekuji Bumon | Slug Division[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/DAgrFS2.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Kontrola Chakry, Technika Klonująca[/row]
[row title=Pieczęcie]-[/row]
[row title=Koszt]Brak[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Bycie ślimakiem[/row]
[description]Niezwykle potężna zdolność przynależąca wyłącznie do tych stworzeń, a do tego również świadcząca o ich pewnego rodzaju nieśmiertelności. W przypadku otrzymania obrażeń lub własnej woli - każdy ślimak (poza naturalnie malutkim) może podzielić swoje ciało na mniejsze jednostki, dzięki czemu multiplikuje własną materię. Każdy taki nowy odłamek przywołańca błyskawicznie formuje się w jego mniejszą kopię, która zachowuje wszystkie cechy pierwowzoru, funkcjonując tym samym jako odrębny byt do czasu ponownego wchłonięcia do oryginalnego rozmiaru bestii. Jedynie taki mniejszy klon otrzymuje część czakry większego "siebie". Dla ułatwienia została stworzona tabela poniżej:


[align=center][img]https://i.imgur.com/eYtOfxa.jpg[/img][/align]


[list][*] Należy ją czytać od lewej strony tzn: monstrualny ślimak może podzielić się na 4 olbrzymie itd.;
[*] Podział dotyczy również czakry, czyli w powyższym przypadku pozostała czakra monstrualnego przywołańca również dzieli się na 4;
[*] Po podziale gracz może sterować grupami tych istot, a nie każdą z osobna (w przypadku gdy liczba podziału jest większa niż 4);
[*] Jeżeli jeden ze ślimaków "zginie" podczas potyczki to jego czakra nie wraca do reszty klonów, a ucieka z powrotem do Lasu Shikkotsu;
[*] W przypadku ponownego odbudowania do pierwotnego rozmiaru czakra także powraca do sumy wartości czakry każdego mniejszego klona;[/list]

[b]Pasywna umiejętność:[/b] Technicznie ślimaki nie umierają "na zawsze" z powodu wieku, ale również uzyskanych ran ze względu na tą cechę (która notabene działa także regeneracyjnie). Gdy ślimak zostaje uśmiercony w świecie ludzi to jego energia powraca do miejsca, z którego pochodzi. Przejawia to się tym, że na długi czas dany przywołaniec może zostać zablokowany, gdyż musi w pełni odzyskać siły. Taki okres może trwać dni, miesiące czy też nawet lata (do ustalenia przez MG).[/description]
Ostatnio zmieniony 18 sie 2021, 13:24 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 12 razy.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Domowe Laboratorium Tamury

Kinari | shore
GatunekŚlimak winniczek
RozmiarMalutki
Posiadane dziedzinyIryō Ninjutsu C | Suiton D | Doton D
Siła2
Szybkość5
Wytrzymałość2
Refleks2
Siła woli6
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry2500 E: 0 | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2000
Typowy przedstawiciel brzuchonogów, który aparycją nie wyróżnia się spośród członków własnej gromady. Porusza się niesamowicie wolno, zostawiając sporo śluzu na swej drodze, a jego jedynym pożywieniem jest niewielkie robactwo gnieżdżące się w ziemi czy szczątki roślinne. Potrafi przebadać pacjenta w odpowiedniej odległości, komunikując wyniki analizy poprzez napisanie zdania na kartce lub jakimkolwiek odmiennym, dostępnym jemu miejscu. Z bliżej nieokreślonej przyczyny nie porozumiewa się tradycyjną mową z ludźmi, a wyłącznie taką metodą. Posiada również możliwość aplikowania leków (w tym znieczulenia) przy pomocy czułek na zasadzie mocnego chwytu przedmiotów lub z użyciem czakry, tak jakby został tego nauczony przez doświadczonego shinobiego. Te rzeczy czynią z niego przydatnego asystenta w trakcie operacji lub opieki nad chorymi. Jedyną trudnością pozostaje szybkość mięczaka, przez co powiernik paktu lub osoba posiadająca podpis muszą umieścić Kinariego w pobliżu miejsca naniesionych obrażeń, gdyż samodzielne dojście do ran osoby trzeciej zajęłoby mu sporo czasu. Ten członek mięczaków nie ma możliwości dzielenia ciała jak jego inteligentni pobratymcy, a jest tak ze względu na naturalną wielkość tego zwierzęcia.

Poza wyżej wymienionymi cechami jest typowym muszlowcem jak inni przedstawiciele tej gromady. Gdzie woda i wilgoć, tam i on. Bez jedzenia i snu będzie niechętnie wykonywał wydane mu polecenia, aczkolwiek próbuje się zmobilizować do działania gdy sytuacja tego wymaga. Przy braku H2O w otoczeniu "Shore" będzie starał się samodzielnie nawodnić dzięki technikom suitonu, co dodając do powyższych talentów czyni z tego ślimaka poniekąd istotę samowystarczalną. Sprawa wygląda podobnie z mechanizmami obronnymi, które przywołaniec wyrobił u siebie na przestrzeni lat. Będzie unikał walki, schowamy w tunelu podziemnym, toteż w ostateczności użyje igiełek z przezroczystej cieczy do odstraszenia, bądź sparaliżowania napastnika. Nie ma problemu z bycia przemieszczanym przez towarzyszy, a wręcz niekiedy wydaje się być nader wdzięcznym za dodatkowy transport.

Obrazek Lubi:
  • Las Shikkotsu
  • Woda
  • Wilgoć
  • Robaki
  • Rośliny
Obrazek Nie lubi:
  • Gorąca
  • Stresu
  • Walki
Techniki zwierzęcia
Iryō Ninjutsu D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // Standardowy na turę
Suiton D // KIRIGAKURE NO JUTSU | HIDING IN MIST TECHNIQUE // Standardowy na turę
Suiton D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // Standardowy
Suiton D // TENKYŪ | HEAVENLY WEEPING // STANDARDOWY ZA SENBON, MINIMUM 3 ZA JEDEN
Doton D // DOTON: CHIKA HITOKU | EARTH RELEASE: UNDERGROUND HIDING // STANDARDOWY
Doton D // DOTON: MOGURAGAKURE NO JUTSU | EARTH RELEASE: HIDING LIKE A MOLE TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)
Suiton E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // HARUGAKUDAN | MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY

Kod: Zaznacz cały

[title]Kinari | shore[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/YFZw414.png[/pic]
[row title=Gatunek]Ślimak winniczek[/row]
[row title=Rozmiar]Malutki[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Iryō Ninjutsu C | Suiton D | Doton D[/row]
[sum sila=2 szybkosc=5 wytrzymalosc=2 refleks=2 sila_woli=6 kontrola_chakry=8 e=0 d=10 c=50 b=250 a=500 s=2000]2500[/sum]
[description][p][/p]Typowy przedstawiciel brzuchonogów, który aparycją nie wyróżnia się spośród członków własnej gromady. Porusza się niesamowicie wolno, zostawiając sporo śluzu na swej drodze, a jego jedynym pożywieniem jest niewielkie robactwo gnieżdżące się w ziemi czy szczątki roślinne. Potrafi przebadać pacjenta w odpowiedniej odległości, komunikując wyniki analizy poprzez napisanie zdania na kartce lub jakimkolwiek odmiennym, dostępnym jemu miejscu. Z bliżej nieokreślonej przyczyny nie porozumiewa się tradycyjną mową z ludźmi, a wyłącznie taką metodą. Posiada również możliwość aplikowania leków (w tym znieczulenia) przy pomocy czułek na zasadzie mocnego chwytu przedmiotów lub z użyciem czakry, tak jakby został tego nauczony przez doświadczonego shinobiego. Te rzeczy czynią z niego przydatnego asystenta w trakcie operacji lub opieki nad chorymi. Jedyną trudnością pozostaje szybkość mięczaka, przez co powiernik paktu lub osoba posiadająca podpis muszą umieścić Kinariego w pobliżu miejsca naniesionych obrażeń, gdyż samodzielne dojście do ran osoby trzeciej zajęłoby mu sporo czasu. Ten członek mięczaków nie ma możliwości dzielenia ciała jak jego inteligentni pobratymcy, a jest tak ze względu na naturalną wielkość tego zwierzęcia.


[p][/p]Poza wyżej wymienionymi cechami jest typowym muszlowcem jak inni przedstawiciele tej gromady. Gdzie woda i wilgoć, tam i on. Bez jedzenia i snu będzie niechętnie wykonywał wydane mu polecenia, aczkolwiek próbuje się zmobilizować do działania gdy sytuacja tego wymaga. Przy braku H2O w otoczeniu "Shore" będzie starał się samodzielnie nawodnić dzięki technikom suitonu, co dodając do powyższych talentów czyni z tego ślimaka poniekąd istotę samowystarczalną. Sprawa wygląda podobnie z mechanizmami obronnymi, które przywołaniec wyrobił u siebie na przestrzeni lat. Będzie unikał walki, schowamy w tunelu podziemnym, toteż w ostateczności użyje igiełek z przezroczystej cieczy do odstraszenia, bądź sparaliżowania napastnika. Nie ma problemu z bycia przemieszczanym przez towarzyszy, a wręcz niekiedy wydaje się być nader wdzięcznym za dodatkowy transport.

[img]https://i.imgur.com/S6KsYAx.png[/img] [b]Lubi:[/b]
[list][*] Las Shikkotsu
[*] Woda
[*] Wilgoć
[*] Robaki
[*] Rośliny[/list]

[img]https://i.imgur.com/MoZuuCB.png[/img] [b]Nie lubi:[/b]
[list][*] Gorąca
[*] Stresu
[*] Walki[/list][/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Iryō Ninjutsu] D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // Standardowy na turę[/row]
[row title=Suiton] D // KIRIGAKURE NO JUTSU | HIDING IN MIST TECHNIQUE // Standardowy na turę[/row]
[row title=Suiton] D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // Standardowy[/row]
[row title=Suiton] D // TENKYŪ | HEAVENLY WEEPING // STANDARDOWY ZA SENBON, MINIMUM 3 ZA JEDEN[/row]
[row title=Doton] D // DOTON: CHIKA HITOKU | EARTH RELEASE: UNDERGROUND HIDING // STANDARDOWY[/row]
[row title=Doton] D // DOTON: MOGURAGAKURE NO JUTSU | EARTH RELEASE: HIDING LIKE A MOLE TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)[/row]
[row title=Suiton] E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] E // HARUGAKUDAN | MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row][/description]
Ostatnio zmieniony 20 lis 2021, 19:10 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 10 razy.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Domowe Laboratorium Tamury

Ozawa Tadao | Loyal man
GatunekNudibranchia
RozmiarMały
Posiadane dziedzinyIryō Ninjutsu B | Suiton C | Doton C | Fūinjutsu D
AtutAbsorpcja chakry
Siła4
Szybkość6
Wytrzymałość4
Refleks4
Siła woli5
Kontrola Chakry7
Ilosc chakry5000 E: 5 | D: 25 | C: 75 | B: 300 | A: 750 | S: 3500
Cudaczna istota, bo tak najłatwiej ją opisać w dwóch słowach to prawdziwe świadectwo na to jakimi pokrętnymi ścieżkami kierują się niektóre jednostki niezwykłych zwierząt. Ten przedstawiciel jednego z gatunków morskich ślimaków to prawdziwy gawędziarz, lubujący rzucać żartami na prawo i lewo, choć w większości te pozostają według opinii osób trzecich cały czas “suche”. Zapytany mówi, że wszystkich nauczył się od człowieka o imieniu Ozawa Tadao, wielkiego poety Sakura no Kuni sprzed ponad dwustu lat. Po śmierci owego artysty obrał sobie jego imię, kontynuując dziedzictwo niezwykłego pisarza-prozaika. Od tamtej pory rzekomo nigdy nie mówi o swoim prawdziwym jestestwie, toteż obrał pewnego rodzaju rolę z którą funkcjonuje po dziś dzień. “Wierny człek” obrał także ścieżkę wychowanego osobnika. Oznacza to, że nie zje byle czego w towarzystwie gości. Ba! Potrzebuje pewnych rytuałów, tak jak wysoko postawieni urzędnicy konsumujący potrawy w pięknych jadalniach. Nie mniej jednak ma sporo dziwnych przekonań, bo choć docenia kunszt bogatych możnowładców to krytykuje ich w każdym momencie, jeżeli dyskusja schodzi na tory polityki czy społeczeństwa. Chciałby wytępić całe zło tego świata, aby każdy mógł delektować się dobrym, herbacianym naparem w spokoju. I to jest życie!

Pod kątem umiejętności dorównuje części swoich utalentowanych braci, aczkolwiek posiada unikatową zdolność, dostępną praktycznie garstce pobratymców. Otóż jest w stanie pochłaniać czakrę z otoczenia, szczególnie istot żywych w boju, a także poza nim. Naturalnie musi wystarczająco długo wbijać się nogami w ciało ofiary nieprzerwanie, aby regeneracja nastąpiła chociaż w małym stopniu. Z tego też powodu używa tej umiejętności głównie na indywiduum od paktu za jego zgodą lub przy jeszcze dogorywającym przeciwniku w pozycji leżącej. Nie ma problemu z leczeniem pacjentów w razie potrzeby, toteż zna zazwyczaj cel swojego przybycia w razie przywołania. Oczywiście lepsze jest gadanie z chodzącymi pionowo ssakami niżeli jakieś tam zabawy w doktora, prawda?

Obrazek Lubi:
  • Wodę
  • Rozmowę
  • Savoir Vivre
  • Ślimaki
  • Komizm
  • Herbatę
Obrazek Nie lubi:
  • Bandytów
  • Daimyō
  • Jabłek
  • Gorąca
  • Kage
Techniki zwierzęcia
Iryō Ninjutsu C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ
Iryō Ninjutsu D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Iryō FŪINJUTSU D // FŪIN NO JUTSU | SEALING TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)
Suiton E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ostatnio zmieniony 22 lis 2021, 19:44 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 7 razy.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Domowe Laboratorium Tamury

Hanako | flower child
GatunekTriboniophorus graeffei
RozmiarDuży
Posiadane dziedzinyIryō Ninjutsu A | Suiton B | Genjustu B | Doton C
Siła5
Szybkość5
Wytrzymałość8
Refleks4
Siła woli5
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry7500 E: - | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2000
Ta przepiękna kupa przeźroczystego gluta to tak naprawdę istna owieczka w ciele mięczaka. Zachowuje się nad wyraz spokojnie, przebierając z gracją swoimi nóżkami w kierunku, gdzie zamierza się udać, a są to zazwyczaj podmokłe lasy pełne pyszne robactwa lub dłonie człowieka. Z jakiegoś powodu polubił kontakt z przedstawicielami naczelnych ssaków planety, których tekstura skóry wyjątkowo przypadła mu do gustu. Można nawet zaryzykować stwierdzeniem, że lata poznawania rasy wyprostowanych istot dała mu łatkę zwierzęcia domowego. Hanako jest skory opuszczać przyjemne mu pielesze, ażeby poprzebywać w czyjejś chacie za pozwoleniem, gdzie jedynie mu do szczęścia potrzeba wody, jedzenia oraz bezcennej uwagi. Względem samej aparycji ślimaka to rzeczywiście jest ona niezwykła. Powłoka ciała ma delikatne właściwości luminescencyjne, a zatem bardzo dokładnie można dojrzeć jego sylwetkę w ciemniejszym pomieszczeniu, skąd dobiega do oczu obserwatorów delikatny, czerwonawy blask.

Jako jeden z niewielu z własnego gatunku opanował techniki iluzji, przez co potrafi doskonale zmylić przeciwnika, gdy sytuacja się ku temu nadaży. Należy też to do jego głównego arsenalu, ażeby pozbawić przeciwnika jego zmysłów czy nawet zmusić do poddaństwa. Nie mniej jednak nadal pozostaje mu sporo do nauki, ponieważ ten talent został niedawno przez niego odkryty. Jak większość muszlowców preferuje dyplomację niżeli bezmyślne tłuczenie się po głowach, toteż wykorzystuje to w postaci narzędzia samoobronnego. Czasami pogada, czasami spróbuje wręcz alkoholu... Prawdziwie pocieszny to zwierzak, czyż nie? Lepiej mu jednak nie zaleźć za skórę jak to zrobił niejaki "Loyal Man", gdzie utracił poniekąd zaufanie do kuzyna z powodu wywyższania się drugiego brzuchonoga. Będzie rzecz jasna z nim współpracował, ale nie tak dobrze jak z innymi albo pojęczy tu i ówdzie. Lepsi są ludzie tak czy inaczej! Oni tak są nim zafascynowani.

Obrazek Lubi:
  • Słodkości
  • Uwagę
  • Ludzki dotyk
  • Spanie
  • Śpiewanie
  • Magiczne sztuczki
Obrazek Nie lubi:
  • Ostrych potraw
  • Długich wędrówek
  • Płaczu dzieci
  • Ozawa Tadao
Techniki zwierzęcia
Iryō Ninjutsu C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ
Iryō Ninjutsu D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Genjutsu B // ASOKO JANAI | NOT OVER THERE // STANDARDOWY
Genjutsu C // HANA KAHEN TŌSŌ | FLOWER PETAL ESCAPE // STANDARDOWY
Suiton C // SUITON: SUIGADAN | WATER RELEASE: WATER FANG BULLET // STANDARDOWY ZA KOLEC
Genjutsu D // KASUMI JŪSHA NO JUTSU | MIST SERVANT TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA TURĘ
Genjutsu D // MAGEN: NARAKUMI NO JUTSU | DEMONIC ILLUSION: HELL VIEWING TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA TURĘ
Suiton D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Doton D // DOTON: MOGURAGAKURE NO JUTSU | EARTH RELEASE: HIDING LIKE A MOLE TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)
Suiton E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY
Genjutsu E // GENJUTSU KAI | GENJUTSU DISSIPATION // STANDARDOWY
Ostatnio zmieniony 24 lis 2021, 18:21 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 13 razy.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Domowe Laboratorium Tamury

Toyotama | Dragon princess of the sea
GatunekLimax maximus
RozmiarSpory
Posiadane dziedzinyIryō Ninjutsu S | SUITON A | NINJUTSU A | DOTON B
AtutChirurgiczna precyzja
Siła4
Szybkość8
Wytrzymałość5
Refleks6
Siła woli8
Kontrola Chakry9
Ilosc chakry10000 E: 0 | D: 5 | C: 30 | B: 150 | A: 375 | S: 1000
Osobnik, który z bliżej nieokreślonej przyczyny obrał sobie ludzi jako obiekt własnych fascynacji. Przy każdej możliwej okazji utożsamia się jako jeden z nich, a ze względu na jego naturalną wielkość może bez problemu przybrać należytą postać. Z tego powodu wymyślił sobie, że w obecności przedstawicieli tych naczelnych ssaków będzie przedstawiał fizycznie uosobienie młodej kobiety. Nie tak kompletnej, bo odnóża postanowił zostawić takie jakie miał pierwotnie, aczkolwiek od pasa w górę niczym się nie różni od większości dziewczyn (można to nazwać połowicznym Henge no Jutsu). Obsesyjne wręcz zainteresowanie rasą ludzką wynika rzekomo z chęci zakosztowania przyjemności, które to są ogólnodostępne dla każdego człowieka - mowa tutaj o narkotykach, alkoholu, seksie itp. uciechach dla zmysłów. Prawie nigdy nie ujawnia prawdziwego “ja”, zwłaszcza jak jego fascynujące istoty znajdując się w pobliskim środowisku. Podobno zamierza spróbować randkowania, idąc w ślady młodzieży, lecz czy to na pewno dobry pomysł? Toyotama może tak myśleć, nie pojmując pewnych spraw związanych z uczuciami lub emocjami jak u przeciętnego zjadacza chleba.

Obrazek
Prawdziwy wygląd Toyotamy

Odchodząc od ciekawego opisu charakteru brzuchonoga to jest on znamienitym medykiem, posługującym się każdym aspektem Iryō Ninjutsu dla dobra pacjentów. Dumnie nosi miano pielęgniarki z wykształceniem doktorskim, ponieważ woli określać siebie damą (niżeli dżentelmenem, co może nieść pewnego rodzaju sens biorąc pod uwagę, że jest obojnakiem). Dba o wszystkich tak samo dobrze, dążąc chorych niemal matczyną miłością. Zawsze otwarty na rozmowy o życiu czy sprawach przyziemnych, będzie dążył do pogłębiania więzi z tymi, którzy zapewnili mu doborowe towarzystwo oraz niosą w sercu anielskie wartości. Bez wątpliwości rzuci się na ratunek tym, którzy go najbardziej potrzebują. W ten oto sposób definitywnie ukazuje swą osobę jako lekarza z powołania. W wolnej chwili czyta książki naukowe czy też pogrąża się w relaksie po ciężko wykonanej pracy. Uwielbia być przywoływanym z domowego leża. Nie jest jednak zalecane karmienie tego ślimaka jakimkolwiek trunkiem albo słodkościami. Będzie uparty w utrzymaniu takiej wymiany dóbr.

Obrazek Lubi:
  • Przyjaznych ludzi
  • Iryō Ninjutsu
  • Używki
  • Baśnie
  • Technologie
  • Seks (?)
  • Zdobywać wiedzę
Obrazek Nie lubi:
  • Chorób wenerycznych
  • Brzydoty
  • Korupcji
  • Wojska
  • Wiśni
  • Bobu
Techniki zwierzęcia
Iryō Ninjutsu A // CHIKATSU SAISEI NO JUTSU | HEALING RESUSCITATION REGENERATION TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Iryō Ninjutsu B // SAIKAN CHŪSHUTSU NO JUTSU | DELICATE ILLNESS EXTRACTION TECHNIQUE // POTRÓJNY
Iryō Ninjutsu B // DOKUGIRI | POISON MIST // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu B // CHAKURA NO MESU | CHAKRA SCALPEL // POŁOWICZNY NA TURĘ OD RĘKI
Iryō Ninjutsu B // KIZU NO JOKYO | REMOVAL OF BLEMISH // POŁOWICZNY
Iryō Ninjutsu C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ
Iryō Ninjutsu D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Ninjutsu D // OBORO BUNSHIN NO JUTSU | HAZE CLONE TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA 5 KLONÓW
Ninjutsu D // UTSUSEMI NO JUTSU | EMPTY CICADA SHELL TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA TURĘ
Suiton D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Doton D // DOTON: CHIKA HITOKU | EARTH RELEASE: UNDERGROUND HIDING // STANDARDOWY
Suiton E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)
Suiton E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // BUNSHIN NO JUTSU | CLONE TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA KLONA
Ninjutsu E // SUIMEN HOKŌ NO GYŌ | WATER SURFACE WALKING PRACTICE // STANDARDOWY NA TURĘ
Ninjutsu E // SAKKI | KILLING INTENT // ---
Ninjutsu E // NAWANUKE NO JUTSU | ROPE ESCAPE TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // KAWARIMI NO JUTSU | BODY REPLACEMENT TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // KI NOBORI NO SHUGYŌ | TREE CLIMBING PRACTICE // STANDARDOWY ZA TURĘ
Ninjutsu E // HENGE NO JUTSU | TRANSFORMATION TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ostatnio zmieniony 25 lis 2021, 20:00 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 9 razy.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Domowe Laboratorium Tamury

Jurojin | God of longevity
GatunekCapaea nemoralis
RozmiarMonstrualny
Posiadane dziedzinyIryō Ninjutsu S | SUITON S | NINJUTSU S | Fūinjutsu A | DOTON A
AtutSensor
Siła10
Szybkość6
Wytrzymałość10
Refleks5
Siła woli7
Kontrola Chakry7
Ilosc chakry15000 E: 5 | D: 25 | C: 75 | B: 300 | A: 750 | S: 3500
Prawdopodobnie jeden z najstarszych przedstawicieli gromady to prawdziwa potęga wśród tego gatunku. Legenda głosi, że żyje od co najmniej kilku tysięcy lat, a jego nabyta przez ten czas wiedza wykracza poza jakiekolwiek wyobrażenie człowieka. Prawdopodobnie niewielu ludzi w swej historii miało okazję dojrzeć ten okaz na własne oczy, który tak naprawdę osobiście wybiera godnego przedstawiciela rasy ssaków do podpisania z nim paktu. W rzeczywistości nosi on w sobie wiele śladów konfliktów na przestrzeni rozwoju wielu cywilizacji i nie jest skory do ujawniania swego jestestwa byle komu. Jurojin wymaga zaufania, oddania oraz prawdy. Tylko wtedy stanie przed wybrańcem z garścią pytań, aby w ostatecznym egzaminie podjąć decyzję o wsparciu kogoś w jego celach. Ważne jest też, aby intencje shinobiego leżały na płaszczyźnie szerzenia dobra dla ogółu. Nie jest zwolennikiem istot samolubnych czy pragnących wyłącznie własnego zysku.

Istnieje też wiele zwierząt nazywających go mistrzem Suitonu, a wykazuje on tutaj niebotyczne zdolności manipulacji przezroczystą cieczą, dodatkowo formując wodę dowolnie według własnej woli w ofensywie lub defensywie. Swym jednym splunięciem bez większego problemu jest w stanie posłać wioskę w zaświaty razem z całą zabudową, do czego jeszcze nie miał potrzeby się nigdy uciekać. Ma umiejętność chronienia towarzyszy czy leczenia jak nikt inny, stojąc na straży porządku. Jego niezwykłe powłoki brzucha, skorupy i czułka są kuriozalnie wytrzymałe, bo rzadko który materiał jest w stanie je przebić. Można by rzec całość jest pokryta twardym zrogowaceniem w kolorze ciemnej zieleni. Siła też tutaj stoi na granicy możliwości jakiejkolwiek bestii. Wielu nie podjęłoby z nim walki bez odpowiedniego wsparcia równie potężnych stworzeń. Sporo tajemnic skrywa odnośnie swych talentów z tych nadmienionych, ale być może kiedyś ktoś pozna jako przyjaciel co naprawdę potrafi “bóg długowiecznych”. Nie mniej jednak nie odstąpi od potyczki, jeżeli jest ona jedyną opcją uratowania uciśnionych. Ba! Wręcz niekiedy zdaje się być zadowolony z takiego obrotu spraw, dopóki posiada przewagę nad przeciwnikiem.

Warto też wspomnieć, że zgodnie z plotkami posiada ogrom informacji o Ogoniastych Bestiach oraz historii niektórych Biju, jednak pozostaje to dobrze skrytym sekretem. Pomimo wielkiego serca nienawidzi skrajności, uważając że fanatyzm po obu stronach barykady charakteru powoduje chaos albo zaburzenia egzystencji istot na planecie. W istocie potwory z czakry należą do tego problemu, a więc spotykając jedną z nich na pewno podejmie próby głębokich rozmów (choć może to też być pojedynek), będąc negatywnie nastawionych do ich istnienia. O dziwo tylko Sześcioogoniasty wkupił się w jego łaski. W jaki sposób? Tego raczej nie wie nikt poza Jurojinem.

Obrazek Lubi:
  • Walkę
  • Rokubi no Saikena (Sześcioogoniastego)
  • Nauczać
  • Równowagę w świecie
  • Podróże
  • Pomagać bezbronnym
  • Uczciwość
Obrazek Nie lubi:
  • Ogoniastych Bestii (z wyłączeniem Saikena)
  • Bezczynności
  • Destrukcji
  • Zdrady
  • Większości shinobi
Techniki zwierzęcia
Suiton S // SUITON: SUIJINCHŪ | WATER RELEASE: WATER FORMATION PILLAR // STANDARDOWY
Suiton A // SUITON: SUIJINHEKI | WATER RELEASE: WATER FORMATION WALL // STANDARDOWY
Suiton C // SUITON: HATŌ | WATER RELEASE: SURGING SEA // STANDARDOWY
Suiton D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
FŪINJUTSU D // FŪIN NO JUTSU | SEALING TECHNIQUE // STANDARDOWY (PIECZĘTOWANIE), BRAK (ODPIECZĘTOWANIE)
FŪINJUTSU D // SHIKOKU FŪIN | FINGER CARVING SEAL // STANDARDOWY NA TURĘ
Ninjutsu B // SHUNSHIN NO JUTSU | BODY FLICKER TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu C // KAWARA SHURIKEN | ROOF TILE SHURIKEN // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu B // DOKUGIRI | POISON MIST // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ
Iryō Ninjutsu D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Doton C // DOTON: RETSUDO TENSHŌ | EARTH RELEASE: TEARING EARTH TURNING PALM // STANDARDOWY
Doton D // DOTON: MOGURAGAKURE NO JUTSU | EARTH RELEASE: HIDING LIKE A MOLE TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)
Suiton E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // BUNSHIN NO JUTSU | CLONE TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA KLONA
Ninjutsu E // SUIMEN HOKŌ NO GYŌ | WATER SURFACE WALKING PRACTICE // STANDARDOWY NA TURĘ
Ninjutsu E // SAKKI | KILLING INTENT // ---
Ninjutsu E // NAWANUKE NO JUTSU | ROPE ESCAPE TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // KAWARIMI NO JUTSU | BODY REPLACEMENT TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // KI NOBORI NO SHUGYŌ | TREE CLIMBING PRACTICE // STANDARDOWY ZA TURĘ
Ninjutsu E // HENGE NO JUTSU | TRANSFORMATION TECHNIQUE // STANDARDOWY

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Domowe Laboratorium Tamury

sada

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Domowe Laboratorium Tamury

Genjutsu: Seishin-teki Boratiriti | Illusion: Volatile Mind幻術:精神的ボラティリティ
KlasyfikacjaGenjutsu, Iluzja Wzrokowa, Iluzja Dźwiękowa, Iluzja Dotykowa, Iluzja Węchowa, Iluzja Smakowa
PieczęcieMałpa → Dzik → Zając → Wąż → Szczur
KosztStandardowy
Zasięg20 metrów
Wymagania---
Niezwykle prosta w działaniu, aczkolwiek całkiem potężna iluzja pozwalająca na zaburzenie, bądź też zmianę odbierania bodźców zewnętrznych. Oznacza to, że dowolny znany człowiekowi zmysł można zastąpić "nowym" na zasadzie oszukania odpowiednich receptorów. Czas trwania oraz rodzaj tego typu iluzji są uzależnione od pokładów czakry użytkownika oraz efektu, który pragnie on uzyskać. Pod tym względem ogranicza go jedynie jego doświadczenie zmysłowe. Ze względu na złożoność techniki można poddać tej przemianie jedynie jeden zmysł naraz, tak samo jak wspomniany wcześniej efekt. Narzucone uczucie nie zmienia faktycznych skutków fizycznych, jakimi są obecnie raczone narządy zmysłowe. Oczywiście skuteczność wynika z rzucenia genjutsu w odpowiednim momencie przy braku obrony ze strony oponenta lub dobrowolności osoby trzeciej. Można ją stosować również na sobie.
Sposoby wyjścia
  • Przelanie chakry
    Techniki rozpraszania iluzji
    Siła Woli 7+

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=幻術:精神的ボラティリティ]Genjutsu: Seishin-teki Boratiriti | Illusion: Volatile Mind[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/WV9qPLr.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Genjutsu, Iluzja Wzrokowa, Iluzja Dźwiękowa, Iluzja Dotykowa, Iluzja Węchowa, Iluzja Smakowa[/row]
[row title=Pieczęcie]Małpa → Dzik → Zając → Wąż → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]20 metrów[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description][description]Niezwykle prosta w działaniu, aczkolwiek całkiem potężna iluzja pozwalająca na zaburzenie, bądź też zmianę odbierania bodźców zewnętrznych. Oznacza to, że dowolny znany człowiekowi zmysł można zastąpić "nowym" na zasadzie oszukania odpowiednich receptorów. Czas trwania oraz rodzaj tego typu iluzji są uzależnione od pokładów czakry użytkownika oraz efektu, który pragnie on uzyskać. Pod tym względem ogranicza go jedynie jego doświadczenie zmysłowe. Ze względu na złożoność techniki można poddać tej przemianie jedynie jeden zmysł naraz, tak samo jak wspomniany wcześniej efekt. Narzucone uczucie nie zmienia faktycznych skutków fizycznych, jakimi są obecnie raczone narządy zmysłowe. Oczywiście skuteczność wynika z rzucenia genjutsu w odpowiednim momencie przy braku obrony ze strony oponenta lub dobrowolności osoby trzeciej. Można ją stosować również na sobie.[/description]
[row]Sposoby wyjścia[/row]
[description][list]Przelanie chakry
Techniki rozpraszania iluzji
Siła Woli 7+[/list]

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Domowe Laboratorium Tamury

► Pokaż Spoiler
DzieciństwoRozdział I
Obrazek
Co czyni nas silnymi

Kirigakure no SatoRozdział II
Obrazek
Życie nigdy nie jest łatwe

Lepsze JutroRozdział III
Obrazek
Idziemy ku świetlanej przyszłości

Wielka Wojna ShinobiRozdział IV
Obrazek
Wszędzie występuje widmo śmierci

OdrodzenieRozdział V
Obrazek
Nie wiem co mam zrobić
Ostatnio zmieniony 17 lut 2022, 20:29 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 5 razy.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Domowe Laboratorium Tamury

Chōharite | Super Open Hand Slap超張り手
KlasyfikacjaBaika no Jutsu, Przepływ Czakry
PieczęcieWąż → Smok → Zając → Pies → Szczur → Smok → Baran
KosztStandardowy
Zasięg20 m
Wymagania-
Technikę stosuję się zazwyczaj po użyciu Baika no Jutsu, kiedy to osoba powiększa siebie i zarazem swą masę. Członek klanu Akimichi gromadzi czakrę w dłoniach i uderza dłońmi o ziemię tworząc potężne trzęsienie ziemi, tym samym poczyniając ogromne obrażenia dla otoczenia oraz przeciwnika.

Posiadając Baika no Jutsu na randze S zasięg wzrasta o 10 m, a technikę można wykonać bez użycia pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Baika no Jutsu koszt spada o rangę niżej.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=超張り手]Chōharite | Super Open Hand Slap[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/Eh34yuq.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Baika no Jutsu, Przepływ Czakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Wąż → Smok → Zając → Pies → Szczur → Smok → Baran[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]20 m[/row]
[row title=Wymagania]-[/row]
[description]Technikę stosuję się zazwyczaj po użyciu Baika no Jutsu, kiedy to osoba powiększa siebie i zarazem swą masę. Członek klanu Akimichi gromadzi czakrę w dłoniach i uderza dłońmi o ziemię tworząc potężne trzęsienie ziemi, tym samym poczyniając ogromne obrażenia dla otoczenia oraz przeciwnika.

[b]Posiadając Baika no Jutsu na randze S[/b] zasięg wzrasta o 10 m, a technikę można wykonać bez użycia pieczęci.
[b]Posiadając Specjalizację w Baika no Jutsu[/b] koszt spada o rangę niżej.[/description]
Ostatnio zmieniony 31 lip 2022, 8:11 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 6 razy.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Domowe Laboratorium Tamury

Nikudan Sensha | Human Tank Missile肉弾戦車
KlasyfikacjaBaika no Jutsu, Technika Współpracy
PieczęcieZając → Małpa → Tygrys → Wąż → Szczur
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotykowy
Wymagania-
Technika używana przez członków klanu Akimichi. Technika polega na wypełnieniu swojego ciała czakrą (powiększenie masy ciała). Shinobi zaczyna się kręcić wedle własnej woli. Jeśli użytkownik trafi przeciwnika to efekt może być śmiertelny.

Posiadając Baika no Jutsu na randze A Dodatkowo można używać tej techniki efektywnie z pomocą innego członka klanu w postaci dwóch niszczycielskich kul (Daburu Nikudan Sensha), z pomocą technik klanu Nara (Nikudan Yōyō) albo przy użyciu łańcuchów z kunaiami czy innymi małymi przedmiotami dla dodatkowych obrażeń (Nikudan Hari Sensha).
Posiadając Baika no Jutsu na randze S technikę można wykonać bez użycia pieczęci. Otrzymujemy możliwość pełnej kontroli kierunku kuli, a zatem wykonywanie zakrętów nie stanowi dla nas problemu, a w tym skakanie.
Posiadając Specjalizację w Baika no Jutsu koszt spada o rangę niżej.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=肉弾戦車]Nikudan Sensha | Human Tank Missile[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/ymi4PHj.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Baika no Jutsu, Technika Współpracy[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Małpa → Tygrys → Wąż → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]-[/row]
[description]Technika używana przez członków klanu Akimichi. Technika polega na wypełnieniu swojego ciała czakrą (powiększenie masy ciała). Shinobi zaczyna się kręcić wedle własnej woli. Jeśli użytkownik trafi przeciwnika to efekt może być śmiertelny.

[b]Posiadając Baika no Jutsu na randze A[/b] Dodatkowo można używać tej techniki efektywnie z pomocą innego członka klanu w postaci dwóch niszczycielskich kul (Daburu Nikudan Sensha), z pomocą technik klanu Nara (Nikudan Yōyō) albo przy użyciu łańcuchów z kunaiami czy innymi małymi przedmiotami dla dodatkowych obrażeń (Nikudan Hari Sensha).
[b]Posiadając Baika no Jutsu na randze S[/b] technikę można wykonać bez użycia pieczęci. Otrzymujemy możliwość pełnej kontroli kierunku kuli, a zatem wykonywanie zakrętów nie stanowi dla nas problemu, a w tym skakanie.
[b]Posiadając Specjalizację w Baika no Jutsu[/b] koszt spada o rangę niżej.[/description]
Ostatnio zmieniony 31 lip 2022, 8:11 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 3 razy.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Domowe Laboratorium Tamury

Mizudan Suisha | Ballistic Waterwheel水弾水車
KlasyfikacjaBaika no Jutsu, Technika Współpracy
PieczęcieWąż → Dzik → Zając → Ptak → Dzik → Smok → Małpa → Smok → Zając → Koń
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotykowy
WymaganiaNikudan Sensha, Suiton na poziomie C
Gdy użytkownik pochłania dużą ilość wody to staje się kulką wielkości człowieka, po czym chowa kończyny w swoje ubranie i używa czakry do toczenia się, aby stać się potężną kulą. Dodana woda daje użytkownikowi dodatkowy ciężar, co powoduje więcej szkód przeciwnikowi i okolicy. Jest to doskonała technika w użyciu przeciwko użytkownikom Suitonu, bo nie tylko niweluje ich atak, ale również obraca się przeciwko nim.

Posiadając Nikudan Sensha na randze S w trakcie trwania techniki możemy skutecznie pochłaniać wszelkie ataki z dziedziny Suitonu do rangi C włącznie, toteż nie zadają one nam jakiekolwiek obrażenia.
Posiadając Specjalizację w Baika no Jutsu koszt spada o rangę niżej.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=水弾水車]Mizudan Suisha | Ballistic Waterwheel[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/kjIkUT8.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Baika no Jutsu, Technika Współpracy[/row]
[row title=Pieczęcie]Wąż → Dzik → Zając → Ptak → Dzik → Smok → Małpa → Smok → Zając → Koń[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Nikudan Sensha, Suiton na poziomie C[/row]
[description]Gdy użytkownik pochłania dużą ilość wody to staje się kulką wielkości człowieka, po czym chowa kończyny w swoje ubranie i używa czakry do toczenia się, aby stać się potężną kulą. Dodana woda daje użytkownikowi dodatkowy ciężar, co powoduje więcej szkód przeciwnikowi i okolicy. Jest to doskonała technika w użyciu przeciwko użytkownikom Suitonu, bo nie tylko niweluje ich atak, ale również obraca się przeciwko nim.

[b]Posiadając Nikudan Sensha na randze S[/b] w trakcie trwania techniki możemy skutecznie pochłaniać wszelkie ataki z dziedziny Suitonu do rangi C włącznie, toteż nie zadają one nam jakiekolwiek obrażenia.
[b]Posiadając Specjalizację w Baika no Jutsu[/b] koszt spada o rangę niżej.[/description]
Ostatnio zmieniony 31 lip 2022, 9:59 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 4 razy.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Domowe Laboratorium Tamury

Chōdan Bakugeki | Bombing Butterfly Missile蝶弾爆撃
KlasyfikacjaKinjutsu
PieczęcieTygrys → Pies → Baran
KosztCzterokrotny
ZasięgDotykowy
WymaganiaChō Mōdo lub czerwona pigułka klanu Akimichi
Jest to technika zagrażająca życiu, używana w połączeniu z czerwoną pigułką żywnościową Akimichi, która wypala wszystkie nadmiary tłuszczu u ninja i zamienia je na czakrę. Ze względu na to, że członkowie klanu Akimichi mają skłonność do nadwagi, aby wspierać ich jutsu, ta pigułka może dać im znacznie większy poziom czakry od ich normalnego poziomu. Silnie skoncentrowana chakra, którą uzyskuje się, wycieka z kręgosłupa i staje się widoczna przez tarcie z łopatką, przez co czakra wygląda jak skrzydła motyla. Następnie użytkownik koncentruje wyjątkową czakrę w pięść, a następnie umieszcza wszelką masę ciała za niszczycielskim ciosem mogącym zabić nawet najtwardszego shinobi. Ogromne ilości zebranej chakry są wystarczającym powodem do zmiany struktury ciała użytkownika, powodując jego śmierć. Wyjątkiem pozostaje otrzymane w porę odpowiednie lekarstwo.

Jeżeli Akimichi może skorzystać z Chō Mōdo, może ominąć niebezpieczeństwo wynikające z wykorzystania pigułek.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=蝶弾爆撃]Chōdan Bakugeki | Bombing Butterfly Missile[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/WfhdnLz.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Pies → Baran[/row]
[row title=Koszt]Czterokrotny[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Chō Mōdo lub czerwona pigułka klanu Akimichi[/row]
[description]Jest to technika zagrażająca życiu, używana w połączeniu z czerwoną pigułką żywnościową Akimichi, która wypala wszystkie nadmiary tłuszczu u ninja i zamienia je na czakrę. Ze względu na to, że członkowie klanu Akimichi mają skłonność do nadwagi, aby wspierać ich jutsu, ta pigułka może dać im znacznie większy poziom czakry od ich normalnego poziomu. Silnie skoncentrowana chakra, którą uzyskuje się, wycieka z kręgosłupa i staje się widoczna przez tarcie z łopatką, przez co czakra wygląda jak skrzydła motyla. Następnie użytkownik koncentruje wyjątkową czakrę w pięść, a następnie umieszcza wszelką masę ciała za niszczycielskim ciosem mogącym zabić nawet najtwardszego shinobi. Ogromne ilości zebranej chakry są wystarczającym powodem do zmiany struktury ciała użytkownika, powodując jego śmierć. Wyjątkiem pozostaje otrzymane w porę odpowiednie lekarstwo.

Jeżeli Akimichi może skorzystać z Chō Mōdo, może ominąć niebezpieczeństwo wynikające z wykorzystania pigułek.[/description]
Ostatnio zmieniony 03 sie 2022, 1:56 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 6 razy.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pracownie”