• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Labo Kejrana

Awatar użytkownika
Iburi Kairan
Posty: 15
Rejestracja: 26 gru 2021, 15:24
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Ryōrinin
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:

Labo Kejrana

Tutaj będzie wszystko co mi trzeba do klanu itp.
Awatar użytkownika
Iburi Kairan
Posty: 15
Rejestracja: 26 gru 2021, 15:24
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Ryōrinin
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:

Re: Labo Kejrana

Ukryta zawartość
To forum wymaga zarejestrowania i zalogowania się, aby zobaczyć ukrytą zawartość.
Awatar użytkownika
Iburi Kairan
Posty: 15
Rejestracja: 26 gru 2021, 15:24
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Ryōrinin
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:

Re: Labo Kejrana

Kemuri no Jutsu | Smoke Transformation煙の変換
KlasyfikacjaKemuri no Jutsu, Ninjutsu
PieczęcieBrak
Koszt Standardowy rangi dziedziny
ZasięgNa siebie
Wymagania-
Podstawowa, wrodzona w geny członków klanu Iburi zdolność, której nie da się skopiować inaczej niż poprzez genetyczny przeszczep. Członkowie klanu od początku badań Orochimaru skazani byli w większości na porażkę, jednak dopiero po latach udało się opanować dość niecodzienną zdolność jaką jest kontrola dymu. Wszyscy posiadający owe Kekkei Genkai wraz z pokoleniami nauczyło się opanowania go do perfekcji, aż wiedza zdobyta wraz z doświadczeniem mogła zostać przekazana następnym. Przebywając w dymnej formie, stajemy się niewrażliwi na ataki fizyczne przeciwników, lecz nadal możemy wejść w interakcję z otoczeniem lub innymi istotami. Pierwotnym zadaniem jest jednak unikanie skierowanych na użytkownika obrażeń.

Klasyfikacja obrażeń:
E - lekkie skaleczenia, zadrapania, siniaki.
D - mocniejsze skaleczenia, bolące obicia.
C - ataki silne, mocne, powodujące szerokie rany bądź pęknięcia kości czy naderwanie mięśni.
B - ataki tego typu są w stanie złamać kości lub zadać obrażenia wewnętrzne. Jest to też poziom pozwalający na zamianę całego ciała w dym przy odrobinie koncentracji i uniknięcie w ten sposób np. złapania czy więzienia.
A - obrażenia, które mogą zabić w bardzo szybkim czasie, strata kończyn czy przebicia ciała.
S - praktycznie natychmiastowy zgon, anihilacja przeciwnika.

Od poziomu rangi B istnieje możliwość użycia Kemuri no Jutsu do podróży/walki na wietrze. Wraz z rosnącą dziedziną klanową, shinobi klanu Iburi potrafi przenosić się dystansach podanych poniżej o określonej prędkości (tur) według kosztów czakry odpowiedzialnych za standardową rangę dziedziny klanowej:

B - 15m w ciągu X tur
A - 30m w ciągu X tur
S - 60m w ciągu X tur

Posiadanie Specjalizacji w Kemuri no Jutsu gwarantuje zwiększenie szybkości przemieszczania się postaci w formie dymu o 2 tury mniej.
Posiadanie Mędrca Kemuri no Jutsu gwarantuje zwiększenie się dystansu możliwego do przebycia w tym samym czasie o jej dwukrotność. Dodatkowo po osiągnięciu rangi A w dziedzinie klanowej istnieje możliwość zwiększenia się poziomu wytrzymałości na obrażenia o jeden stopień wyżej.
Ostatnio zmieniony 28 gru 2021, 15:09 przez Iburi Kairan, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Iburi Kairan
Posty: 15
Rejestracja: 26 gru 2021, 15:24
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Ryōrinin
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:

Re: Labo Kejrana

Kemuri Bunshin | Smoke Clone煙分身
KlasyfikacjaKemuri no Jutsu, Technika Klonująca
PieczęciePtak
KosztChakra dzielona równo pomiędzy oryginał i kopię; standardowy rangi D utrzymania od klona (Minimum 2) płacone przez stworzone kopie
Zasięg50m
Wymagania--
Technika materialnych klonów klanu Iburi, które wytwarzane są z obecnego lub powstającego z nich samych dymu, który następnie przybiera formę sobowtórów, które następnie mogą zostać użyte do dywersji, walki lub obrony przed przeciwnikiem. Jednym z atutów takich klonów jest łatwa regeneracja do pierwotnej postaci ze względu na specyfikę Kekkei Genkai, jednak największą wadą jest ich kruchość. Złapanie ich w pułapkę, a następnie trafienie byle kunaiem lub kopnięciem powoduje, że owe klony rozpadają się, a sama regeneracja do pierwotnej postaci jest dłuższa niż same ataki.

Klon posiada zdolność mowy, materialne ciało i możliwość wykonywania telepatycznych poleceń swojego właściciela. Ekwipunek, który posiadają przy skopiowaniu jest najbardziej zwykłym z każdego rodzaju, nie da się także skopiować zwojów, unikatów czy innych podobnych tej kategorii przedmiotów. Rozpoznawalny przez oczne Kekkei Genkai.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2021, 9:50 przez Iburi Kairan, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Iburi Kairan
Posty: 15
Rejestracja: 26 gru 2021, 15:24
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Ryōrinin
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:

Re: Labo Kejrana

Enryū | Smoke Dragon煙龍
KlasyfikacjaKemuri no Jutsu, Transformacja Kształtu
PieczęcieMałpa -> Zając -> Pies -> Wąż -> Smok
KosztStandardowy A
Zasięg50m
Wymagania--
Technika dymnego smoka jest procesem bardzo dobrego opanowania Kemuri no Jutsu i dostosowania pod wszechstronność jej użytku. Standardowy smok wyłania się z ust, ręki lub zza pleców samego użytkownika techniki. Jego rozmiar i możliwości zależą od tego w jaki sposób chcemy go dokładniej wykorzystać. Standardowy smok jest dość wielkim (porównywalnym do zwierzęcia paktowego o rozmiarze Dużym) stworzeniem, którego wytrzymałość choć jest krucha i bardzo podatna na techniki wodne rangi A lub S to nadrabia on swoją szybkością i możliwością łatwego stworzenia na jego miejsce nowego smoka, a także atutową zdolnością Kemuri no Jutsu jakim jest odporność na wszelkiego rodzaju Taijutsu lub Bukijutsu, które nie jest nacechowane użytkiem chakry. Smok potrafi zarówno dusić swoim dymem i pętać je w uścisku zdolnym do przezwyciężenia przy sile równej 7, jednak największym atutem jest możliwość jego gryzienia swoich oponentów i zadanie bezpośrednio obrażeń fizycznych.

Jak zostało wcześniej wspomniane, istnieje możliwość rozdzielenia smoków na trzy mniejsze kosztem jego rozmiaru, siły ucisku paszczy i odporności na wodne techniki (już od rangi B potrafią je likwidować) - jednakże smoki te o zmniejszonej formie są zarazem też i znacznie szybsze od swojego pojedynczego pierwowzoru (6 dla zwykłego smoka, 8 dla pomniejszonego) - dodatkowo smoki te są na tyle mobilne, że sięgnąć mogą trzech celi zamiast jednego.

Posiadanie Specjalizacji w Kemuri no Jutsu pozwala na utworzenie dodatkowego, drugiego smoka kontrolowanego przez użytkownika. W przypadku mniejszych smoków, zamiast trzech istnieje opcja podwojenia ich liczby do AŻ sześciu.
Posiadanie Mędrca Kemuri no Jutsu pozwala na zwiększenie problemu wydostania się ze smoczego uścisku, gdyż statystyka siły zdolna do przezwyciężenia ścisku zwiększa się o 2pkt wyżej, dodatkowo przestają działać już techniki wodne rangi A, a w przypadku pomniejszonych wersji - przestaje działać ranga B.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2021, 9:30 przez Iburi Kairan, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Iburi Kairan
Posty: 15
Rejestracja: 26 gru 2021, 15:24
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Ryōrinin
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:

Re: Labo Kejrana

Enmaku Rō | Binding Smoke Prison煙縛牢
KlasyfikacjaKemuri no Jutsu, Technika Klonująca
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
Wymagania
Opis techniki
Ostatnio zmieniony 28 gru 2021, 20:07 przez Iburi Kairan, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Iburi Kairan
Posty: 15
Rejestracja: 26 gru 2021, 15:24
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Ryōrinin
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:

Re: Labo Kejrana

Messhū Enrō | Destroying Smell Smoke Prison滅臭煙牢
KlasyfikacjaKemuri no Jutsu, Technika Klonująca
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
Wymagania
Opis techniki
Awatar użytkownika
Chinoike Rai
Posty: 187
Rejestracja: 09 lut 2022, 15:14
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Rai
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Labo Kejrana

Ketsueki Henkan | Blood Transformation Technique血液変換
KlasyfikacjaKekkei Genkai, Technika Transformacji
PieczęcieBrak
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie lub towarzysza/y
Wymagania--
Bardzo prosta technika, która pozwala członkowi klanu Chinoike na wykorzystanie krwi swojej lub cudzej do przemiany własnego ciała w formie replikacji krwi wewnątrz kogoś lub samego siebie. Dzięki temu, ciało do którego przedostała się specyficzna czakra klanu Chinoike zaczyna pęcznieć i coraz mniej przypominać pierwotny wygląd, zachowując jednak wszelkie możliwe inne aspekty oryginału niezwiązane z pęcznieniem.

Przy osiągnięciu rangi B w dziedzinie klanowej, pozwala nam na skupienie napęcznienia różnych części naszego ciała, zamiast pokrywać całe ciało. Dzięki temu możemy modyfikować wszelkie ukrwione kończyny lub elementy, sprawiając, że nasze ciało będzie się różnić od oryginalnego wyglądu.

Sennin Ketsuryugan pozwala nam na "utwardzenie" krwi wewnątrz swojego ciała, przez co nasza odporność na rany kłute/obuchowe/cięte wzrasta. Siła użytkownika także nieznacznie się zwiększa.
Ketsuryū Shōten | Blood Dragon Ascension血龍昇天­
KlasyfikacjaKekkei Genkai, Ninjutsu, Transformacja Kształtu
PieczęcieKoń → Smok → Dzik → Zając → Koń → Dzik → Szczur → Dzik
KosztStandardowy
Zasięg50m, obszar: 25m; Specjalizacja i Sennin Ketsuryugan: Zasięg 100m, obszar 50m
Wymagania--
Użytkownik Ketsuryugana może z pomocą dostępu do krwi lub zbiornika z wysoce nasyconą żelazem wodą zdobyć się na przyzwanie potężnych smoków przypominających te z legend o Yamata no Orochi. Czterogłowe, dziesięciometrowe w wysokości i siedmiometrowe w szerokości smoki gotowe są na wykonywanie telepatycznych komend swojego stworzyciela. Cechującego się wysoką jak na swoją budowę wytrzymałością i siłą szczęk gotowych schwytać i sparzyć dotkliwie przeciwnika smoki posiadają także zdolność regeneracji głów za ponowny, standardowy koszt czakry. Smoki wykonane z krwi są znacznie bardziej odporne na Raiton od tych, które zostały utworzone za pomocą nasyconej żelazem wodą, jednak te drugie znacznie lepiej radzą sobie z szybkością (smok wykonany z krwi posiada szybkość równą zawodnikowi olimpijskiemu, zaś te z wody - o dwa poziomy wyżej); Istnieje także możliwość tworzenia kolejnej ilości głów, jednak te posiadają dwukrotny koszt utworzenia za nadmiarową ilość.

Posiadanie Sennina Ketsuryugana pozwala na powiększenie zasięgu głów o dodatkowe dwa metry zarówno w szerokości i wysokości, dodając także pięć metrów zasięgu i średnicy działania.
Posiadając Specjalizacji w Ketsuryugan istnieje możliwość dzielenia smoków na coraz mniejsze głowy, które zachowują swoje możliwości; skrócenie pieczęci.
Posiadanie Suitonu na randze S pozwala użytkownikowi na wydobywanie z ziem gruntowych cieczy ubogaconej w pierwiastek żelaza w warunkach, które nie pozwalają na to zazwyczaj i utworzenie słabszych o jedną rangę techniki smoków, które mogą istnieć na glebie.
Posiadanie Specjalizacji i Sennina Ketsuryugan umożliwia stworzenie jednej, potężnej wersji smoka, która dorównuje statystykom szybkości, siły, wytrzymałości i refleksowi przyzwanemu zwierzęciu wielkości Monstrualnej
Kibaku Ningen | Exploding Human Technique 起爆人間
KlasyfikacjaDojutsu, Ninjutsu, Transformacja Kształtu
Pieczęcie--
KosztPodwójny
Zasięg30m
Wymagania
Jedno z kolejnych rozwinięć możliwości związanych z użytkiem oczu Ketsuryugan, które tak naprawdę zaczyna się od czego innego. Po nasyceniu broni trującą czakrą klanu Chinoike, jakiekolwiek trafienie sprawia przechwycenie do krwi ofiary czakry, która zaczyna rozrastać się po całym krwiobiegu. Przez wzięcie pod władzę dojutsu celów te stają się kontrolowanymi, ludzkimi dronami dokonujące czynów na życzenie swojego władcy. Ofiary poruszają się jak standardowa osoba, która po prostu czuje się chora. Jednak w momencie, kiedy użytkownik Ketsuryugana sobie tego zażyczy, może dokonać napęcznienia ciała ofiar i dokonać eksplozji porównywalnej do tej tworów klanu Hibana o sile rangi A. Jednakże istnieje możliwość uratowania osób, które znalazły się pod wpływem działania techniki. Trzeba natychmiast pozbawić je nieprzytomności techniką anty-genjutsu i dokonanie zabiegu oczyszczającego krew z czakry.

Posiadanie Sennina Ketsuryugana pozwala na zwiększenie siły eksplozji do rangi S;
Posiadanie Specjalizacji Ketsuryugan istnieje możliwość wzięcia pod władzę większej ilości celów, które wykorzysta się do swoich działań
Posiadanie Sennina i Specjalizacji Ketsuryugan sprawia, że osoby znajdujące się pod władzą funkcjonują jak normalne osoby, które są zdolne do walki podstawowym ekwipunkiem shinobi.
Juketsu Kekkai | Tree Blood Barrier 樹血結界
KlasyfikacjaKekkei Genkai, Transformacja Kształtu, Ninjutsu
PieczęcieSzczur → Koń → Małpa → Dzik → Szczur → Dzik → Smok → Baran
KosztStandardowe
ZasięgŚrednica: 15 metrów
Wymagania
Technika, której największy zakres możliwości możemy osiągnąć, kiedy zostanie ona użyta jako ukryta np. we mgle pułapka. Używając, zaczynamy wypuszczać ze swoich palców krwiste nici, które stykając się z podłożem i innymi elementami otaczającego użytkownika świata tworzą pajęczynę, która sama w sobie nie jest groźna dopóty nie zostaniemy jej ofiarą po wkroczeniu w nią. Dlaczego? Jakikolwiek kontakt z krwistą nicią powoduje rozerwanie jej i obryzganie krwią ofiarę, której oczy nagle zaczynają mienić się czerwonym, mdłym światełkiem w tęczówkach. Osoba lub osoby wpadają we wpływ sieci, oddając władzę nad swoim ciałem wrogowi. To co jest największym utrudnieniem dla przeciwnika to to, że nie jest to technika iluzji. Osoba będąca pod wpływem nici pozostaje świadoma tego, że została wprowadzona w ich działanie. Metody wyjścia z techniki są dwie: Przerwanie działania poprzez inną technikę kontrolującą... lub pozbawienie ofiary przytomności przez osobę trzecią techniką lub fizycznym działaniem. Minusem techniki jest fakt, że osoba jej używająca zostaje pozbawiona możliwości używania palców do innych technik, przez co staje się otwarta na atak wroga.

Posiadanie Specjalizacji w Ketsuryugan pozwala na uwolnienie dłoni od podtrzymywania nici, a np. zaczepienie jej o jakieś podłoże.
Posiadanie Sennina Ketsuryugan zmniejsza ilość pieczęci o połowę.
Otworzony styl Tsubasa Suchiru pozwala na wykorzystanie techniki jako zastępstwo stalowych linek w kontroli i manipulacji shurikenami i innymi narzędziami shinobi przypisanymi do tego stylu.
Ketsueki no Hari | Blood Needle 血の針
KlasyfikacjaKekkei Genkai, Ninjutsu, Transformacja Kształtu
PieczęcieSzczur → Wół → Wąż → Koń → Zając → Smok
KosztStandardowy
ZasięgZasięg/Średnica: 20m/10m
Wymagania--
Prosta jak budowa cepa technika polegająca na zranieniu własnych opuszków palców przez czakrę. Nacięte opuszki pozwalają na wypłynięciu krwi, która zmieszania z czakrą powoduje jej natychmiastowe stwardnienie i wykorzystanie jako zdolnych do poważnego poranienia ludzi senbonów, które znikają dopiero, gdy sięgną dosięgną celu lub przeszkody. Każdy kolejny wydany standardowy koszt czakry to kolejna możliwa ilość senbonów (w ilości 1 na każdy palec) do wypuszczenia.

Specjalizacja w Ketsuryugan pozwala na zwiększenie ilości krwawych senbonów na każdy palec z jednego na dwa.
Sennin Ketsuryugan pozwala na potraktowanie techniki jak rangi S jedynie w zakresie zasięgu, średnicy i szybkości, tym samym mówimy już tutaj o naprawdę poważnym narzędziu zdolnym do zadania cierpienia, a nawet zrzucenia na przeciwnika śmierci.
Ostatnio zmieniony 23 lut 2022, 23:51 przez Chinoike Rai, łącznie zmieniany 16 razy.
Awatar użytkownika
Hanatora Jinsei
Posty: 46
Rejestracja: 27 lut 2022, 23:09
Ranga dodatkowa: Rycerz
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Labo Kejrana

tu było kp jinseia.
Ostatnio zmieniony 24 lip 2023, 23:26 przez Hanatora Jinsei, łącznie zmieniany 28 razy.
Awatar użytkownika
Kurihira Hyobe
Posty: 13
Rejestracja: 19 lis 2022, 20:11
Ranga dodatkowa: Birdguyo, HentaiGuy
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:

Re: Labo Kejrana

https://naruto.fandom.com/wiki/Super_Be ... ng_Drawing
Chōjū Giga | Super Beast Imitating Drawing超獣偽画
Klasyfikacja
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
Wymagania
Opis techniki
Zwój
https://naruto.fandom.com/wiki/Super_Go ... ng_Drawing
Chōshin Giga | Super God Imitating Drawing超神偽画
Klasyfikacja
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
Wymagania
Opis techniki
Zwój
https://naruto.fandom.com/wiki/Sealing_ ... ing_Bullet
Fūinjutsu: Koshi Tandan | Sealing Technique: Tiger Vision Staring Bullet封印術・虎視眈弾
Klasyfikacja
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
Wymagania
Opis techniki
Zwój
https://naruto.fandom.com/wiki/Ink_Mist_Technique
Sumigasumi no Jutsu | Ink Mist Technique墨霞の術
Klasyfikacja
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
Wymagania
Opis techniki
Zwój
https://naruto.fandom.com/wiki/Ink_Flush
Sumi Nagashi | Ink Flush墨流し
Klasyfikacja
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
Wymagania
Opis techniki
Zwój
https://naruto.fandom.com/wiki/Ink_Clone_Technique
Sumi Bunshin no Jutsu | Ink Clone Technique墨分身の術
Klasyfikacja
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
Wymagania
Opis techniki
Zwój
Ostatnio zmieniony 29 sty 2023, 23:01 przez Kurihira Hyobe, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Chinoike Rai
Posty: 187
Rejestracja: 09 lut 2022, 15:14
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Rai
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Labo Kejrana

Tsukareru Ryōshi no Kage | Shadow of the Possessed Huntsman憑かれる猟師の影
KlasyfikacjaBukijutsu, Styl Walki, Genjutsu
WymaganiaStyl Bukijutsu jako baza, Siła Woli 10, Genjutsu rangi S
Styl walki opracowany przez samego Chinoike Raitę, który postanowił wykorzystać swoje dwa największe atuty jako shinobi, aby nadrobić to, czego mu brakuje - a w przyszłości po uzupełnieniu tych braków - stworzyć coś jeszcze znaczniej trwalszego i silniejszego. Styl Cienia Opętanego Łowcy nie jest stylem zwyczajnym, korzystającym z fizyczności użytkownika, a raczej wzmocnieniem jego braków z pomocą zdolności Genjutsu wpadającego pod element Yin. Żeby sam styl mógł jakkolwiek funkcjonować, użytkownik musi być posiadaczem żelaznej psychiki, prawie, że absolutnie odpornej na jakiekolwiek bodźce dochodzące z zewnątrz. Dopiero po tym można jakkolwiek zastanawiać się nad dodatkiem jakiegokolwiek innego stylu walki. Bo właśnie na tym polega sama esencja Cienia - na kompatybilności z większością sobie znanych metod posługiwania się mieczem lub innym orężem, aby osiągnąć jeszcze większe możliwości oszustwa swojego przeciwnika, które na oszustwo... nie wygląda. A tak naprawdę działa na wszelkie zmysły przeciwnika na którym się go używa. Cechą charakterystyczną dla tego stylu jest objęcie siebie samego czymś co tak naprawdę nie jest powiązanym z określeniem "cienia", a powłoki, której brzegi mienią się kolorem aury czakry użytkownika, rozrzucając monochromatyczny pryzmat wokół użytkownika, a dopiero coraz bardziej zbliżając się ku centrum - pokryć się coraz większą czernią, zdolną do przyciemnienia sylwetki shinobi, tworząc właśnie w miarę upiorny cień. Oczy pokrywają się kolorem aury czakry nadając efektu porównywalnego do Sakki. Styl walki nasączony czakrą Yin pozwala użytkownikowi na znaczne zmylenie przeciwnika w trakcie walki, tak, że ten nie orientuje się z którego kierunku może nadejść atak.

To jaki efekt styl wywołuje na przeciwniku, zależy od tego jaką rangę posiada styl znajdujący się pod jego wpływem.
Ranga D - Przeciwnikowi o Sile Woli równej 5 zaczyna wydawać się, że coś jest nie tak, jednak nie do końca wie co się dzieje i o co chodzi. To coś jak nieprzyjemne uczucie kłucia z tyłu głowy lub mrowienia po całym ciele. Sam użytkownik jednak dodając elementu Yin nadaje domyślnemu stylowi walki efekt powidoku, jeszcze łatwego do rozpracowania, tak jakby ktoś naturalnie użył słabszego Asoko Janai. Poświata produkowana przez użytkownika może powodować efekt słabego Sakki.
Ranga C - Wraz z rozwojem danego stylu co raz trudniejsze zaczyna się rozpracowywanie w jaki sposób użytkownik porusza się. Wydaje się każdemu, że atak może nadejść z jednej strony, kiedy pojawia się z drugiej, obrona zamienia się w atak, a kontra w odstąpienie. Nadążanie za użytkownikiem staje się trudniejsze i posiada w pełni działający efekt naturalnego Asoko Janai.
Ranga B - Tutaj zaczynają się już poważniejsze schody, nawet dla tych, którzy starają się swoimi zdolnościami naśladującymi przewidzieć ruchy. Wydaje się, że powłoka otaczająca użytkownika jest co raz większa i zaczyna pokrywać otoczenie w oczach przeciwnika. Wydaje się mu, że użytkownik znacznie przyśpieszył w swoim działaniu tak, jakby jego szybkość była znacznie większa niż właściwy poziom jego szybkości, co znacznie utrudnia naśladowanie ruchów, upośledzając zmysł wzroku.
Ranga A - Każdy myśli, że użytkownik stylu Cienia Obłąkanego Łowcy mieni się im w oczach, nie mając sobie równych w refleksie czy szybkości. Każdy ruch wydaje się unikalny, a próby odgadnięcia tego jak porusza się po samych stopach jest niemożliwy. Błędnik ofiary zaczyna wariować, a użytkownikom zdolności naśladujących nie uda się tak łatwo tego dokonać o ile różnica w Sile Woli między użytkownikiem a przeciwnikiem nie jest większa lub równa 2. Sensorzy, którzy będą starali się wykorzystać swoją wrodzoną zdolność mogą widzieć, że powłoka otaczająca użytkownika działa jak flara uniemożliwiająca rozpoznanie pozycji, tym samym tworząc furtkę dla władającego stylem. Tutaj zaczyna działać już efekt Sakki, którego liczba wynosi tyle ile Siły Woli posiada użytkownik stylu.
Ranga S - Perfekcja w użytkowaniu stylu Cienia Obłąkanego Łowcy jest tym, czym faktycznie jest dla kogoś cień - nicością, pustką. Przeciwnik jedynie co widzi to właśnie cień, który upośledza jego zmysły działania. Każdy ruch, jak wcześniej, jest unikalny i nie uda się tego rozpoznać tak łatwo. Można zgadywać, gdzie znajduje się użytkownik, jednak wciąż trzeba pamiętać, że efekt znaczniej szybkości zwiększa się tak samo jak na randze B. Wszelkie zmysły zaczynają łamać się pod działaniem stylu, a jeśli ktoś zamierza używać Sharingana to niestety, ale musi liczyć się z tym, że jego próby są bardzo mocno utrudnione. Sensor w obecnej sytuacji wysiada, nie istnieje szansa na wykorzystywanie go do rozpoznawania pozycji.

Użytkownik tego stylu naturalnie używa Sakki tak, jakby zostało ono użyte bez użycia pieczęci, gdyż wykorzystywane są tutaj zaawansowany, mistrzowski poziom Genjutsu i elementu Yin.

Wszelkie bonusy ze stylu Bukijutsu znajdującego się jako podkładka do użycia Tsukareru Ryōshi no Kage obowiązują tak samo, jakby nie zostało ono użyte.

Posiadając Sennina Tsukareru Ryōshi no Kage, użytkownik nie może zostać wykryty przez osoby posiadające refleks wynoszący poziom 7, a już nawet na 10 istnieje problem w jego rozpoznaniu. Dodatkowo, efekt Sakki działający na innych to ilość obecnego poziomu SW wraz z dodatkowymi modyfikatorami i naturalnym z działania tego stylu modyfikatorem +3.
Ostatnio zmieniony 09 cze 2023, 23:04 przez Chinoike Rai, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Chinoike Rai
Posty: 187
Rejestracja: 09 lut 2022, 15:14
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Rai
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Labo Kejrana

Kaya no Soto | Being Ignored蚊帳の外
KlasyfikacjaGenjutsu
Pieczęcie
KosztStandardowe
Zasięg
Wymagania
Opis techniki
Zwój
Awatar użytkownika
Kurokawa Reina
Posty: 32
Rejestracja: 20 lip 2023, 22:59
Discord: vr4y
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Labo Kejrana

Nobody Important
I know there are demons on earth, but there also angels, and light, and dark... Think of it...

Wygląd

Młody chłopak, który tak naprawdę nie wyróżnia się zanadto pośród innych ludzi, którzy przebywają w Ringo no Kuni z wyjątkiem jego ciekawej barwy oczu jakim jest jasna, wibrująca zieleń. Spojrzenie jest troszkę przygaszone, ale znacznie bardziej ciekawsze otaczającego świata. Pomimo tego, że jest bezdomny zdaje się, że przeważnie stara się być względnie czysty i nie pozwala sobie zaniedbać własnej higieny. Z racji tego, że nie ma jak czesać swoich własnych, szaro białych włosów to najczęściej trzyma je roztrzepane i rozlatane po każdym możliwym kierunku świata, nie martwiąc się, że będą za długie, gdyż nawet jeśli chciałby - dłuższe już nie urosną. Jedno ramię jest wyższe od drugiego, co jest jakąś wadą, jednak nie wpływają zbytnio na jego funkcjonowanie. Na karku Reina ma bliznę po nieprzyjemnym przejechaniu gwoździem.

Charakter

Reina jest można powiedzieć bardzo dojrzałym jak na swój wiek dzieciakiem i nie jest to dziwnym zjawiskiem, kiedy wytłumaczeniem jest przymuszona potrzeba samotnego przetrwania pośród świata ubóstwa i nędzy, która nagle zajrzała do jego życia i zmusiła do przewrócenia swoich wartości. Nie można jednak powiedzieć, że chłopak stara się z tego powodu załamywać i jedynie kiwać barkami - zawsze stara się w jakiś sposób polepszyć swój następny dzień, jednak zdaje się, że po prostu nie jest mu dane jakimś cudem przez los, aby zmieniło się to bez odpowiedniego kuszenia do siebie szczęścia. Istotnie jednak wiele razy znajduje się sytuacji w których czuje obawy, jednak stara się “przeskoczyć przeszkody” jakie stawiają mu przed nim inni. Czy można nazwać go dobrym dzieckiem? Raczej takim, które nagle pozostawione sobie nie wie co do końca ze sobą zrobi, więc podąża za pierwszym pomysłem jaki przyjdzie mu akurat do głowy, wiedząc, że “i tak ma dużo czasu” a matka pewnie któregoś dnia po niego wróci lub ponownie się spotkają. Zdarzają się więc błędy w jego zachowaniu, jednak po zorientowaniu się, że faktycznie jest złe, Reina zaczyna się przygaszać i momentalnie staje się “bezbronny” i pragnie załagodzić i poprawić sytuację za każdą cenę, jakby nie chcąc ponownie czuć, że ktoś na kim mu zależy - odejdzie. W każdym razie nadal jest dzieckiem i jego charakter się rozwija w zależności od środowiska w którym się znajdzie.

Fakty i ciekawostki z życia

Nie posiada obecnie żadnej rodziny czy krewnych. Matka opuściła go, kiedy zakochała się w innym mężczyźnie, który nie tolerował innych dzieci niż swoje. Według tego co powiedziała Reinie to "wróci jutro", ale to jutro zaczęło już trwać ponad rok i na ten moment nie zamierza się nic zmienić. Ojciec zmarł w walce, pozostawiając rodzinne Wakizashi w rękach Kurokawy.
Reina tak naprawdę nie posiada żadnej teoretycznej wiedzy jeśli chodzi o czakrę czy w jaki sposób działa, posiadając po prostu "instynkt", który sprawia, że uczy się jakichkolwiek technik i zdolności z czakrą przez czyste, dziecięce eksperymentowanie. Każda technika czy zdolność, która normalnie posiada nazwę czy znana jest w świecie shinobi przez niego jest widziane jako "ot sobie jest".
Czasami się zdarzy, że Reina zatnie się podczas mówienia i nie wiadomo nawet dlaczego i jak to się stało.
Ponoć faktyczne korzenie jego rodziny nie są na obecnym kontynencie, a raczej ze Starego, gdyż za życia ojciec powiedział mu raz o tym, że "pamięta co jest na Północy" jakby tam podróżował.
Nigdy nie spróbował słodyczy, najczęściej jedząc po prostu owoce (w szczególności jabłka) czy warzywa. Nie zna po prostu ich smaku.
Kiedyś marzy mu się zmienić swoje życie na tyle, aby nie musiał specjalnie podtrzymywać na duchu samego siebie.
Potrafi czytać, ale nie za słabo, nie za dobrze. Czasem potrafi przekręcić słowa w przeczytanym tekście.
Nazwisko i imięKurokawa Reina
PrzynależnośćRingo no Kuni
PseudonimyReirei, Inari, Narei, Inare
PłećMęska
Tytuły--
Wiek13
Wzrost155cm
Waga47kg
Rangi
Nikt
Wspomagania
--
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
0
C
0
B
0
A
0
S
0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 3
Szybkość:
Poz. 6
Wytrzymałość:
Poz. 4
Refleks:
Poz. 6
Siła Woli:
Poz. 7
Kontrola Chakry:
Poz. 4
Ilość Chakry:
1 000E: 30 | D: 100 | C: 250 | B: | A: | S:
Posiadane Dziedziny
Ninjutsu
C
Ten no Koun
C
TBDSpecjalizacja
Do wpisania w trakcie rozwoju
Monstrualna CzakraAtut wrodzony
Postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, postać zamiast wykupywać 500 chakry, wykupuje po 750. W sytuacjach, gdzie posiada np. 19750 chakry, wykupuje po koszcie aktualnego progu kosztowego.
Spec ŻywiołówAtut wrodzony
W świecie shinobi rzadko kiedy zdarzają się osoby, mogące korzystać z więcej niż trzech żywiołów. A i te osoby, traktowane są już jako wysokopoziomowi ninja. Z tym atutem, postać jest w stanie jednak przekroczyć ograniczenia normalnych ludzi i jest w stanie opanować aż pięć żywiołów. Czwarty żywioł może opanować, gdy poprzednie żywioły rozwinięte są do poziomów S, A oraz B. Piąty żywioł może opanować gdy posiada dwa żywioły rozwinięte do poziomu A, jeden do poziomu S oraz jeden do poziomu B.
Regeneracja CzakryAtut wrodzony
Postać posiada siłę życiową pozwalającą jej działać dłużej i regenerować chakrę o wiele szybciej niż przeciętna osoba. Umiejętność ta pozwala regenerować 5% maksymalnej chakry użytkownika na turę, tak długo, jak nie korzysta ona z technik podtrzymywanych, nie używała technik w tej turze bądź nie traciła chakry w inny sposób. Można zregenerować maksymalnie 50% maksymalnej chakry na misję/walkę/event.
Atut nabyty
Biegłość
Wada
UBIÓR
Codzienny/Podróżny
Jinsei nie stara się przeważnie nosić jakichś wyszukanych ubrań, które będą pokazywały jakby kolwiek miał się wywyższać ponad swój stan. Chłopak nosi na sobie płócienną koszulę, do tego dołączone są czarne spodnie i najchętniej jeszcze ciężkie obuwie, które w gorącym klimacie mogą mu przeszkadzać, ale zdecydowanie zmienia je kiedy tylko będzie ku temu okazja. Najczęściej lubi nosić jasne kolory, ale szary jest też jedną z jego ulubionych barw. Kiedy nie nosi zbroi, często widać też na jego szyi chustę, a także słomiany kapelusz.
Bojowy
Obecnie nie posiada kompletnego stroju bojowego.
► Pokaż Spoiler | Dziedziny
Raiton
brak technik
Doton
brak technik
Suiton
brak technik
Fuuton
brak technik
Katon
brak technik
Ninjutsu
brak technik
Genjutsu
brak technik
Iryo Ninjutsu
brak technik
Ostatnio zmieniony 27 lip 2023, 3:48 przez Kurokawa Reina, łącznie zmieniany 10 razy.
Awatar użytkownika
Chinoike Rai
Posty: 187
Rejestracja: 09 lut 2022, 15:14
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Rai
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Labo Kejrana

Fuhai Shita Shūgō Seishin no Akumu | Nightmare of the Corrupted Hive Mind腐敗した集合精神の悪夢
KlasyfikacjaGenjutsu, Iluzja wzrokowa, Iluzja Dźwiękowa, Iluzja dotykowa
PieczęcieSiedem Różnych Pieczęci W Różnej Kolejności
KosztStandardowy na pierwszą osobę, Połowiczny na każdą kolejną po pierwszej osobie.
Zasięg30 metrów + dodatkowe od ilości osób
WymaganiaZnajomość Akumu, Atut Sensor lub podobna mu biegłość
Wpadnięcie w same Genjutsu jest tak naprawdę reakcją łańcuchową zaczynającą się od użytkownika, który zaraz potem uaktywniając ją na swej ofierze zaczyna tworzyć "łańcuch" z kolejnych ofiar, które ta pierwsza zapoczątkowała samym wzrokiem lub dotykiem, bo tak właśnie ma ta technika działać - niczym infekcja, która przenosi się przez różne osoby, a te znajdują się nawzajem we własnym zasięgu - pomijając samego użytkownika, który naturalnie odporny jest na działanie własnego jej użytkowania.
A sama technika działa podobnie na której jest ona bazowana. Osoba złapana doświadcza swoich największych lęków, które dręczą ją i zmuszają do tego, aby ta musiała się z nimi zmagać, przechodząc w tym czasie tortury i niezwykle męczące jej mózg obrazy, które pozostawiają po sobie szok i strach, który wzmacniany jest przez pasożytnicze wykorzystywanie przez zaatakowanego własnych pokładów czakry, jeśli ten będzie chciał wykorzystać jakąkolwiek inną metodę wydostania się niż przelanie obcej czakry do własnego ciała. Wszelkie rany, które zostały wykonane wcześniej odczuwane są znacznie mocniej, powodując, że choćby uczucie przebitej ręki porównywalne jest w iluzji do jej oderwania. Ofiara staje się więc ciężarem własnego umysłu oraz koszmarów, które nawet nie są tego początkiem, gdyż kiedy rozpoznaje dzięki technice i użytku sensora użytkownika inne sygnatury swoich przyjaciół lub obcych ludzi, mimowolnie Ci także stają się sygnaturami ich własnych koszmarów, które atakują siebie nawzajem, co raz mocniej nakręcając i tak już atakowaną personę. I tutaj wkracza aspekt pasożytnictwa - ofiara sama nie wie, że przez rozpoznawanie tych sygnatur i tworzenie nowych koszmarów dla siebie samego z lęków innych osób sprawia, że Ci sami także stają się ofiarami tego genjutsu, przez co technika dostaje swoją właściwość działania zbiorowego. Koszmary innych jak i własne danej "zainfekowanej" osoby zaczynają nachodzić się i także występować u innych tworząc "wymiar koszmarów" w których to właśnie zainfekowani są koszmarami z którymi zmaga się dana osoba, gdy Ci występują u niej jako własne koszmary. Jakiekolwiek działanie przeciwko nim powoduje ból i cierpienie całej grupy, dlatego faktycznie kolejną osobą ratującą całą grupę powinna być osoba kompletnie z zewnątrz.

Posiadając Sennina Genjutsu, podobnie jak jak przy Akumu, istnieje możliwość przedłużenia trwania techniki na okres paru dni. Kiedy użytkownik posiada jednak biegłość lub atut absorpcji czakry, może sprawić, że technika działa z ogólnej puli całej czakry ofiar, przez co skonczyć się może w chwili, gdy dane osoby tracą przytomność z wycieńczenia.
Posiadając Ketsuryugan lub Sharingan, możliwe jest aktywowanie techniki za pomocą samego wzroku, płacąc jednak zwiększony trzykrotnie koszt standardowy przy jej aktywacji.
Posiadając Specjalizację w Genjutsu wymagana Siła Woli do wyjścia z iluzji są zwiększone o 1 poziom.
Awatar użytkownika
Chinoike Rai
Posty: 187
Rejestracja: 09 lut 2022, 15:14
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Rai
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Labo Kejrana

Electrophasis憑かれる猟師の影
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury
Wymagania--
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
--
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pracownie”