• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Bingo Hyamku

Awatar użytkownika
Kirihito Mitsuhashi
Posty: 242
Rejestracja: 27 kwie 2021, 17:26
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Bingo Hyamku

Bingo Book // Hyakuzawa Yogan
Informacje PodstawoweGodnośćHyakuzawa Yogan
Wiek24
WioskaEx-Iwagakure no Sato
RangaKage Znaki szczególne
- Wiele blizn na ciele po operacji
- Możliwe pomyłki w kierunkach świata
Dane KryminalneKlas. Zagroż.S
StatusAktywny/Nieaktywny
Organizacja-
SojusznicyMira, liderka Takigakure no Sato Dokonane przestępstwa
Morderstwo dużej liczby Sabatayów
Morderstwo Daimyo Kraju Wodospadów
Pozyskanie genów Sabataya Anzou
Przeprowadzenie udanej rebelii w kraju wodospadów.
Dane Osobiste Data urodzeniaDokładna data jeśli znana
Grupa Krwi-
Wzrost190CM
Waga80KG
Wykonane misjeD3C3B6A3S1
Nagroda Zlecający---
ŻywyKwota w ryo
MartwyKwota w ryo
UwagiPosiada przydomek: Kyojin no satsugai-sha (Pogromca Gigantów)
Posiada wiele rang w przeszłości: Ex-Tsuchikage, Ex-Jonin, Iryonin, Ex-Generał Samurajów, Yōki (Posiadacz smoka, Nadare), Ex-Senior Takigakure, Mędrzec Ninjutsu,ex-Lider klanu Yogan, Ex- Przywódca ANBU, Ex-Kapitan Wojskowych Policyjnych SIł Iwagakure, Ex-Lider Kakogan, Nukenin, S-Rank

Inne znane informacje
ŻywiołyYoton, Katon, Doton, Suiton,
KG/KT/DōjutsuTsutitengan/Yoton
DziedzinyNinjutsu S
Katon S
Doton S
Yoton S
Suiton S
Iryo ninjjutsu A
Fuinjutsu A
Kenjutsu D
Tsūjtegan A---

AtrybutySiła 4
Szybkość 8
Wytrzymałość 8
Refleks 8
Siła woli 6
Kontrola chakry 10

Spec. ZdolnościNiebywałe szczęście do wychodzenia cało z sytuacji w których powinien zginąć.
Niebywały pech w sytuacjach w których wszystko powinno być w porządku

Obrazek
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Awatar użytkownika
Kirihito Mitsuhashi
Posty: 242
Rejestracja: 27 kwie 2021, 17:26
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Bingo Hyamku

Bingo Book // Tozaburo Kawara
Informacje PodstawoweGodnośćTozaburo Kawara
Wiek32
Wioska?
Ranga? Znaki szczególne
Nadmierna chęć służby i wychwalanie chwały niejakiego Jashina
Dane KryminalneKlas. Zagroż.C
StatusAktywny/Nieaktywny
Organizacja-
Sojusznicy- Dokonane przestępstwa
Zamach na jednego z wpływowych kupców w Shimo no Kumi
Liczne rozboje oraz morderstwa na terenie Shimo no Kuni
Dane Osobiste Data urodzeniaDokładna data jeśli znana
Grupa Krwi?
Wzrost150CM
Waga65KG
Wykonane misjeD?C?B?A?S?
Nagroda ZlecającyNiina Shimoyamada
Żywy1200 Ryo
Martwy500 Ryo
Uwagi Nieobliczalny

Inne znane informacje
Żywioły?
KG/KT/DōjutsuShinkoryū
DziedzinyShinkoryū C
Kenjutsu (NITEN'ICHI-RYŪ)B
?
?

AtrybutySiła 7
Szybkość 5
Wytrzymałość 4
Refleks 5
Siła woli 7
Kontrola chakry 3

Spec. ZdolnościCzerpie przyjemność z otrzymywania bólu
Obrazek
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Awatar użytkownika
Kirihito Mitsuhashi
Posty: 242
Rejestracja: 27 kwie 2021, 17:26
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Bingo Hyamku

Bingo Book // Yota Kanaho
Informacje PodstawoweGodnośćYota Kanaho
Wiek39
Wioska?
Ranga? Znaki szczególne
Średniej długości proste rude włosy. Jej ubranie przypomina bardziej jednoczęściowy kombinezon aniżeli inne stroje zwyczajowo noszone przez ninja.
Dane KryminalneKlas. Zagroż.B
StatusAktywny
OrganizacjaBrak - Bandyci
Sojusznicy- Dokonane przestępstwa
Kierowanie szajką bandytów działającą na pograniczu Tsume no Kuni oraz Udon no Kuni
Wielokrotne rabunki, rozboje oraz morderstwa w Tsume oraz Udon no Kuni.
Dane Osobiste Data urodzenia-
Grupa Krwi?
Wzrost153CM
Waga45KG
Wykonane misjeD?C?B?A?S?
Nagroda Zlecający-
Żywy 10 000 Ryo
Martwy2 500Ryo
Uwagi Najprawdopodobniej znajduje się w Udon no Kuni

Inne znane informacje
ŻywiołyRaiton, Suiton
KG/KT/DōjutsuTenki no Jutsu
DziedzinyTenki no Jutsu B, Raiton C, Suiton A, ?, ?

AtrybutySiła 4
Szybkość 7
Wytrzymałość 6
Refleks 3
Siła woli 4
Kontrola chakry 8

Spec. ZdolnościMożliwość wpływania na pogodę.
Obrazek
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Awatar użytkownika
Kirihito Mitsuhashi
Posty: 242
Rejestracja: 27 kwie 2021, 17:26
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Bingo Hyamku

Bingo Book // Uzumaki Tomesaburo
Informacje PodstawoweGodnośćUzumaki Tomesaburo
Wiek16
Wioska?
RangaGenin Znaki szczególne
Dane KryminalneKlas. Zagroż.D
StatusAktywny
Organizacja-
Sojusznicy- Dokonane przestępstwa
Podpalenie karczmy na terenie Fuyu no Kuni
Dane Osobiste Data urodzenia-
Grupa Krwi?
Wzrost157CM
Waga44KG
Wykonane misjeD12C2B0A0S0
Nagroda Zlecający-
Żywy 1000 Ryo
MartwyBrak
Uwagi

Inne znane informacje
Żywioły?
KG/KT/Dōjutsu?
DziedzinyNinjutsu C, Taijutsu C, ?, Genjutsu D

AtrybutySiła 6
Szybkość 3
Wytrzymałość 5
Refleks 3
Siła woli 4
Kontrola chakry 5

Spec. Zdolności-
Obrazek
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Awatar użytkownika
Kirihito Mitsuhashi
Posty: 242
Rejestracja: 27 kwie 2021, 17:26
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Bingo Hyamku

Bingo Book // Isa Manabu
Informacje PodstawoweGodnośćIsa Manabu
Wiek24
Wioska?
RangaGenin Znaki szczególne
Podczas polowania na kobiety nosi na sobie strój pingwina z ogonkiem z przodu.
Dane KryminalneKlas. Zagroż.D
StatusAktywny
Organizacja-
Sojusznicy- Dokonane przestępstwa
Gwałt na terenie Kaeru no Kuni z wykorzystaniem Sumijutsu
Gwałt na terenie Kaeru no Kuni z wykorzystaniem Sumijutsu
Gwałt na terenie Tokage no Kuni z wykorzystaniem Sumijutsu
Gwałt na terenie Hi no Kuni
Dane Osobiste Data urodzenia-
Grupa Krwi?
Wzrost185CM
Waga73KG
Wykonane misjeD?C8B?A0S0
Nagroda ZlecającyKage Sakuragakure no Sato
Żywy 850 Ryo
Martwy450 Ryo
Uwagi Za każdą informację dostarczoną na temat miejsca jego przebywania bądź jego umiejętności do punktu Bingo doręczyciel dostaje 100 Ryo.
Wszelkie kobiety chcące podjąć się próby złapania go muszą zachować szczególną ostrożność.

Inne znane informacje
Żywioły?,
KG/KT/DōjutsuSumijutsu
DziedzinySumijutsu C, ?, ?, ?, ?, ?, ?

AtrybutySiła ?
Szybkość ?
Wytrzymałość ?
Refleks 7
Siła woli ?
Kontrola chakry ?

Spec. ZdolnościWszelkie jego ofiary bądź osoby postronne nawet jeżeli widziały jego twarz bez przebrania nie są w stanie jej zapamiętać.
Bardzo łatwo zaciera za sobą wszelakie informacje. - Jeszcze nie ustalono jak to robi.

Obrazek
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Awatar użytkownika
Kirihito Mitsuhashi
Posty: 242
Rejestracja: 27 kwie 2021, 17:26
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Bingo Hyamku

Bingo Book // Saiki Motomune
Informacje PodstawoweGodnośćSaiki Motomune
Wiek74
Wioska?
RangaCywil, kapłan. Znaki szczególne
Dane KryminalneKlas. Zagroż.D
StatusAktywny
Organizacja-
Sojusznicy- Dokonane przestępstwa
Budowa świątyni Jashina w Nichibotsu no Kuni.
Praktykowanie obrzędów Jashinistycznych.
Zachęcanie do przechodzenia na Jashinizm.
Dane Osobiste Data urodzenia-
Grupa Krwi?
Wzrost164CM
Waga54KG
Wykonane misjeD0C0BA0S0
Nagroda Zlecający-
Żywy 1300 Ryo
Martwy1300 Ryo
Uwagi Nie ufać jego słowom. Jashin jest zły. Światynie zrównać z ziemią.

Inne znane informacje
Żywioły
KG/KT/DōjutsuJashinkyo
DziedzinyJashinkyo D, ?, ?

AtrybutySiła 4
Szybkość 4
Wytrzymałość 3
Refleks 4
Siła woli 8
Kontrola chakry ?

Spec. Zdolności

Obrazek
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Awatar użytkownika
Kirihito Mitsuhashi
Posty: 242
Rejestracja: 27 kwie 2021, 17:26
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Bingo Hyamku

Azusa 梓
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Opuszczona wioska znajdująca na wschodzie Nojo no Kuni nieopodal granicy z Hana no Kuni. Wioska została opuszczona kiedy większa część jej mieszkańców została wybita podczas ostatniej wioski. Na środku wioski znajduje się aktualnie plac na którym widać pozostałości po straganach, był to kiedyś mały targ znajdujący się w niej. Na północ od targu znajduje się świątynia, W poprzednich latach mieszkańcy wyznawali w niej
miejscowe wierzenia. Dookoła targu znajdują się zaniedbane oraz zdezelowane budynki, głównie mieszkalne bądź pozostałości po mniejszych zakładach które to były prowadzone w wiosce. Na północy od wioski znajduje się las w którym rosną głównie brzozy, od których to wioska zawdzięcza swoją nazwę. Na południu znajdują się pola uprawnie, aktualnie w kiepskim stanie z racji na brak osób mogących zajmować się ich uprawą, przy polach znajduje się kilka chatek w których to kiedyś mieszkali "właściciele" pól. W południowo-zachodniej części wioski znajdują się farmy a na północno-zachodniej rozciąga się las. Przez drogę od wschodzi i zachodu oraz targ przechodzi droga, którą to można ruszyć w kierunku głębi Nojo no Kuni bądź w stronę granicy do Hana no Kuni, idzie się wtedy przez brzozowy las. Jeżeli chodzi o centralne miejsce w wiosce jest nim studnia na targu w samym jej środku z którego to niegdyś można było czerpać wodę, teraz najpewniej wypadałoby oczyścić studnię z brudu, który się tam nagromadził przez czas w którym to była opustoszała.
Obrazek
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Bingo Hyamku

Jest git dla mnie.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Kirihito Mitsuhashi
Posty: 242
Rejestracja: 27 kwie 2021, 17:26
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Bingo Hyamku

Jashinizm jest to religia, która w większości nie jest scentralizowana więc kapłani którzy prowadzą świątynie poświęcone bogu zniszczenia i śmierci kreują ją pod swoją wizję Jashinizmu. Nie inaczej jest w odłamie zapoczątkowanym przez Kirihito Mitsuhashiego w Nojo no Kuni.
Podstawowe informacje o Jashinie
Symbolem Jashina jest odwrócony trójkąt w okręgu.

Najznamienitsi wyznawcy Jashina otrzymują od niego dar nieśmiertelności

Wyznawcy Jashina oprócz nieśmiertelności otrzymują także przeklęte techniki (Jujutsu). Dzięki nim mogą na przykład połączyć się z ofiarą jeżeli zostają w okręgu symbolu Jashina stworzonym z ich własnej krwi.

Jashiniści odczuwają ból jednak w większości przypadków można odczuć wrażenie iż sprawia im on przyjemność.

Jashinizm polega na oddawaniu czci Jashinowi, bogowi bólu, śmierci i zniszczenia.

Jashiniści uznają oraz szanują wiarę innych nie wierzą natomiast w żadną wszechmocną istotę ponieważ gdyby istniała to wszystko musiałoby być po jej myśli.

Wiara Jashinistyczna opiera się na koncepcie wolnej woli co jest w niej bardzo ważne.
Przykazania Jashinistyczne
1. Nigdy nie zadawaj komuś bólu, chyba że sam go doświadczyłeś.

2. Zabrania się poślubić kogoś, kto nie jest Jashinistą.

3. Ból to przyjemność.

4. Nigdy nie zostawiaj ofiary żywej.

5. Gdy już raz zostaniesz Jashinistą nie możesz porzucić tej wiary.

6. Twoje dziecko także musi być Jashinistą.
Symboil Jashinistów i wytłumaczenie jego znaczenia.
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Symbol Jashinistów wbrew pozorom ma głębsze przesłanie.

Lewa linia trójkąta przedstawia życie.
Prawa natomiast przedstawia śmierć.
Górna przedstawia ból.
Przestrzeń pomiędzy lewą linią a okręgiem reprezentuje duch.
Przestrzeń pomiędzy prawą linią a okręgiem reprezentuje ciało
Przestrzeń pomiędzy górną linią a okręgiem reprezentuje umysł.
Cały okrąg reprezentuje świat
Wnętrze trójkąta reprezentuje "własne ja"
W skrócie można to tłumaczyć jako "Umysł ponad bólem, życie ducha i śmierć ciała. Wszystko w otaczającym nas świecie a my w samym jego centrum"

Dwa najczęściej spotykane rodzaje Jashinistów w odłamie Nojo no Kuni.
"Związani krwią" - Ich główną ofiarą jest mała ilość krwi poświęcana podczas modlitwy do Jashina. Zwyczajowo wygląda to tak, że najpierw jest modlitwa, następnie ofiara złożona z krwi a później znowu modlitwa.

"Niewinni Jashiniści" - Oni natomiast nie składają ofiary z krwi. Natomiast kontemplują ból emocjonalny, składają datki na kościół Jashina oraz umartwiają się.

Oczywiście Jashinizm jest na tyle swobodną wiarą iż można praktykować jedną i drugą metodę bez żadnych przeciwskazań, dozwolone są także ofiary ze zwierząt które są palone.

Dodatkowym sposobem składania ofiar w Jashiniźmie są to ofiary z niewierzących. W odłamie Nojo no Kuni zakazuje się mordu na niewinnych cywilach za to bandytów można karać z całkowitą bezwzględnością. Ofiara z niewiernego bandyty jest najlepiej widziana przez Jashina.

Doktryny Jashinistyczne
Doktryny są to zasady które nie są wypisane w przykazaniach jednak są stosowane w poszczególnych odłamach dla zrozumienia tego w jaki sposób spoglądać na różne rzeczy czy wydarzenia. Mogą się one zmieniać z czasem oraz okolicznościami
Główne doktryny
Rola płci- W odłamie prowadzonym przez Kirihito Mitsuhashiego płeć nie ma żadnego znaczenia, każdy jest równy według Lorda Jashina więc i każda osoba może zostać jego kapłanem czy obrońcą.

Podejście religijne - Pluralizm jest najlepszym określeniem co do wiary w Jashina. Jashiniści z odłamu Nojo no Kuni są wyrozumiali dla innowierców (choć ci bardzo często dyskryminują Jashinistów) Szanują i rozumieją inne grupy etniczne oraz ich wierzenia.

Tradycja klerykalna- Jedynie osoby, które praktykowały u Kapłanów Jashina mogą zostać w przyszłości kolejnymi kapłanami. Osoby czysto świeckie są z tego wykluczone.

Głowa wiary- Głową wiary jest sam Jashin jednak z racji na brak możliwości szerszej ingerencji w świat ludzi przekazuje on część swojej mądrości osobie wybranej na stanowisko Arcymistrza. To on jest jego najważniejszym ziemskim powiernikiem jak i ma decydujące zdanie do momentu w którym zginie/abydkuje/nie będzie w stanie pełnić obowiązków głowy oraz najwyższego zwierzchnika Zakonu Jashina.
Doktryny małżeńskie
Małżeństwa poligamiczne- Kościół Jashina właściwie nie wchodzi w polemikę jeżeli chodzi o to kto z kim, jak wiele osób oraz jak kto gdzie i co komu. Dozwolone jest wiele małżeństw jednocześnie niezależnie od płci danych osób. Wyjątki są tylko dwa.
Po pierwsze małżeństwo musi być zawarte pomiędzy Jashinistami.
Po drugie małżeństwo nie może być z bliską rodziną.
Dopóki jest zgoda obu bądź większej ilości osób oraz poprzednie dwa warunki zostały spełnione tak długo można wziąć ślub.

Rozwody- Do rozwodu jest potrzebna chęć tylko jednej osoby, następuje wtedy równy podział majątku chyba, że osoby które to były małżeństwem dogadają się inaczej. Z rozwodem nie ma żadnego problemu, wystarczy udać się do najbliższej światyni.

Funkcja kleru
Szerzenie religii- Najprostsza rzecz każdego kapłana Jashina, ma on nawracać POKOJOWO niewiernych, prowadzić modlitwy, dbać o świątynie oraz w miarę możliwości wzmacniać kontrolę nad terytoriami.

Nauczanie oraz opieka nad sierotami - Każdy z kapłanów ma obowiązek przygarniać pod swój dach sieroty oraz wychowywać je w duchu Jashinistycznym. Ma zapewnić im co najmniej podstawową edukację.


Hierarchia kapłańska
Arcymistrz - Najwyższy kapłan w odłamie Jashina. Jego słowo jest prawem, mianuje arcykapłanów, zarządza odłamem wiary. Wybierany dożywotnio

Arcykapłan - Maksymalnie 20 arcykapłanów pełni posługę w tym samym czasie, może być ich mniej. Wybierani przez Arcymistrza, mogą mianować kolejnych kapłanów, to oni w momencie w którym Arcymistrz z jakiegoś powodu nie może pełnić swoich obowiązków wybierają kolejnego arcymistrza. Są wybierani dożywotnio.

Kapłan - osoba zarządzająca świątynią, wykonuje posługę kapłanską, zwyczajowo jego zadaniem jest szkolenie nowicjuszy.

Nowicjusz - Osoba, która co dopiero szkoli się w posłudze kapłańskiej, jest pod opieką kapłana.

Ofiary
Jashin jako jeden z niewielu bogów przekazuje część swojej mocy zwykłym śmiertelnikom którzy go wyznają. Jashiniści aby przypodobać się swojemu Bogu składają mu różne ofiary w ten sposób oddając swoje oddanie.

Ofiara z człowieka - w odłamie Nojo no Kuni ofiarą ludzką która jest dopuszcza do przekazania dla Jashina jest ofiara z bandyty bądź osoby która bezpośrednio bądź pośrednio zaatakowała danego Jashinistę. Jeżeli ofiara jest złożona w sposób rytualny (dla osiągnięcia nieśmiertelności bądź przez technikę) jest mierzona najwyższą miarą, mimo tego jednak zabójstwo niewinnego człowieka uważane jest za haniebne. Jest to najwyższa możliwa do złożenia ofiara.

Ofiara ze zwierząt. - W zależności od tego z jakiego zwierzęcia jest złożona ofiara (Im droższe zwierzę tym lepiej) tym Jashinista mocniej prosi o względy Lorda Jashina. Zwierzę należy zabić w kaplicy a następnie jego krew przelać do pucharu na czas trwania mszy. Po wszystkim zwłoki zwierzęcia są palone a sama krew wylewana stopniowo przy okazji kolejnych mszy (Kielich nie musi zostać napełniony do końca, wystarczy kilka kropel)

Ofiara z krwi ludzkiej - Traktowana praktycznie na równi z ofiarą ze zwierząt. Jashiniści oddają swoją krew do pucharów uprzednio modląc się. Po oddaniu krwi także modlą się o wstawiennictwo swojego boga. Krew tak samo jak w przypadku opisanym powyżej jest rozlewana częściowo podczas kolejnych mszy. Niektórzy Jashiniści biczują się bądź zadają sobie inne rany ku chwale Jashina.

Umartwianie się - Odmawianie sobie jedzenia, picia, przyjemności. Oczywiście ze zdrowym rozsądkiem. Jest to drugi najbardziej popularny sposób oddawania czci Jashinowi.

Ofiara pieniężna - Właściwie datki na świątynie które pomagają im się utrzymać w świecie gdzie pieniądz ma największa wartość. Jest to jeden z podstawowych sposobów wspierania wiary Jashinistycznej i prośby o wstawiennictwo boga. Podstawowy sposób, najbardziej powszechny.
Ostatnio zmieniony 07 lut 2022, 2:56 przez Kirihito Mitsuhashi, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Awatar użytkownika
Uchiha Arikatsu
Posty: 162
Rejestracja: 18 cze 2022, 2:52
Ranga: Genin
Discord: Revix#6621
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Bingo Hyamku

Tawerna gildii najemniczej - "Złoty Dzik" ( 傭兵ギルドの酒場 )
Z zewnątrz najzwyklejszy budynek karczmy mieszczący się przy skraju drogi. Po pierwszym rzucie oka można by rzecz, że zwykła karczma z niewielkim zajazdem dla koni. Po wejściu do środka można zobaczyć właściwie tyle samo co po wejściu do losowej karczmy znajdującej się gdziekolwiek. Kilka dłuższych stolików, kilka mniejszych, ławy przy stolikach, krzesła przy stolikach. Czystą podłogę, bar oraz statystyczne umeblowanie karczmy. Dodatkowo można zaobserwować schody na górę, które to najprawdopodobniej prowadzą do pokojów mieszczących się u góry bowiem karczma umożliwia także wynajęcie pokoju na noc czy dłuższy okres czasu. Jedną z niewielu zmian jaką wyróżnia się ta karczma jest tablica zleceń zaraz obok baru gdzie to są wypisane różnego rodzaju zlecenia niższego stopnia. Przy barze można zauważyć obsługę, która to zajmuje się także innymi rzeczami, jakimi to?

Otóż karczma jest także siedzibą Gildii najemniczej "Złoty dzik, którego to baner widnieje nad barem z zachętą do dołączenia w szeregi gildii. Także na tablicy ogłoszeń jest ogłoszenie odnośnie rekrutacji w szeregi Gildii.
Obrazek

Rangi Gildi:
► Pokaż Spoiler
Platynowa - Odpowiednikiem Platynowej Rangi jest ranga S, są to najwybitniejsi członkowie gildi podejmujący się najgroźniejszych wyzwań.
Złota - Odpowiednikiem Złotej Rangi jest ranga A. Są to członkowie gildii nie bojący sprostać się jakimkolwiek wyzwaniom.
Srebrna - Srebrna ranga jest przypisywana członkom radzącym sobie całkiem dobrze z poważniejszymi zadaniami,
Stalowa - Stalową rangą można przyrównać do poziomu C. Są to członkowie w stanie wykonywać prostsze zadania. Z reguły nie muszą nawet posługiwać się chakrą aby do tej rangi dołączyć.
Brązowa - Można powiedzieć, że są to najemnicy najniższego szczebla jednak jakiekolwiek zapotrzebowanie na nich w dalszym ciągu występuje. Część osób także w tej randze zaczyna swoja przygodę z Gildią.

Ranking:
Ranking jest nieodzowną częścią jestestwa Gildii, to on nakręca ewentualną rywalizację pomiędzy danymi członkami a gawiedź może dopingować swoich ulubieńców w zmaganiach w dostaniu się na szczyt. Ranking dzieli się na poszczególne dywizje z czego najwyższa jest Platynowa a najniższa brązowa. Aby przejść z jednej dywizji do kolejnej należy zdobyć odpowiednią ilość punktów za wykonane zlecenia dla gildii. Ranking jest aktualizowany raz w miesiącu.
► Pokaż Spoiler
Przy barze także znajduje się stos kartek, po bliższym przyjrzeniu się można zauważyć że jest to formularz zgłoszenia do gildii.

Kod: Zaznacz cały

[b]Formularz zgłoszeniowy[/b]

Imię/Pseudonim:
Wiek:
Płeć:
Stopień zaawansowania w danych dziedzinach (Wypisz wszystko):
Stopień jedności cielesno-duchowej (Statystyki):
Ilość posiadanej chakry:
Dodatkowe Atuty postaci
Niestandardowe wzmocnienia: 
Jeżeli już ktoś postanowi wypełnić formularz i dać go jednemu z pracowników po chwili zostanie mu wręczony list powitalny oraz naszyjnik z nieśmiertelnikiem koloru danej rangi. Nieśmiertelnik będzie oznaczony imieniem/pseudonimem podanym w formularzu.
► Pokaż Spoiler
Witamy w gildii!

Cieszymy się z każdego nowego członka dołączającego do naszej społeczności.
To co pisaliśmy w ogłoszeniu to prawda. Od teraz możesz przyjmować zlecenia czy to zbierając je prosto z tablicy bądź kierując się prosto do obsługi.
UWAGA!!! Zadania zlecane przez gildie w odróżnieniu od wiosek czy innych organizacji mogą być zlecane wielu osobom naraz. Nagrodę zgarną jedynie ci, którzy wykonają zadanie, reszta musi obejść się smakiem.
Prawdą jest także to, że nie będziemy ścigać nikogo za niewykonywanie zadań. Nie musisz ich brać tak długo jak tylko chcesz, gildia zawsze cię przyjmie z otwartymi rękoma. Pozwól, że od razu zaznaczymy ci ile punktów potrzeba na jaką rangę oraz w jaki sposób nadajemy rangę przy przyjęciu. Zacznijmy od rangi przy przyjęciu!

Każdy poziom umiejętności ma swoje odzwierciedlenie w punktach.
D - 1
C - 5
B - 10
A - 20
S - 50

Jedność Duchowo-cielesna także wpływa na ranking, każdy poziom umiejętności jest mnożony razy 3, na końcu poziomy są dodawane do siebie.
Każde niestandardowe wzmocnienie dodaje nam +50 do puli punktów.
Dodatkowo każdy 1000 punktów chakry to 10 punktów
Jak i za każdy atut posiadany przez ciebie dostajesz dodatkowe 10 punktów.
Oczywiście powyższe statusy liczone są tylko przy przyjęciu do gildii, potem nie mają żadnego znaczenia.

Dobrze, zajmijmy się teraz od ilu punktów jest dana ranga.

Platynowa - 1200 punktów
Złota - 500 punktów
Srebrna - 300 punktów
Stalowa - 150 punktów
Brązowa - 0 Punktów

Gildia stara się dbać o swoją renomę co nie oznacza, że nie pozwalamy próbować. Osoba posiadająca daną rangę może wykonywać wszystkie zlecenia niżej oraz swojej rangi jak i jednej rangi wyżej. Do wyższych zleceń nie dajemy dostępu.

Wypadałoby jeszcze dać ci znać ile punktów za zlecenie jakiej rangi.

Ranga S + 150 punktów
Ranga A + 80 punktów
Ranga B + 40 punktów
Ranga C + 20 punktów
Ranga D + 10 punktów
Ostatnio zmieniony 29 paź 2023, 21:34 przez Uchiha Arikatsu, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pracownie”