• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[Wprowadzone] Kilka technik dla Hoshimaru

Moderatorzy: Mistrzowie fabularni, Moderatorzy kuźni, Moderatorzy technik, Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Tsukuyomi
Posty: 27
Rejestracja: 27 mar 2022, 19:37
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

[Wprowadzone] Kilka technik dla Hoshimaru

Istniejąca technika dla porównania:
► Pokaż Spoiler
Kujaku | Peacock孔雀
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Styl Walki, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieSpecjalna Pieczęć Stylu
KosztStandardowy na turę
Zasięg5m
Wymagania---
Pierwsza z form Kujaku Myōhō, od której to pochodzi nazwa tego nietypowego stylu. Po złożeniu specjalnej pieczęci, chakra użytkownika materializuje się za nim jako Gwiezdna Chakra w postaci imitacji pawiego ogonu. Ilość "pawich piór" wynosi 5. Każde z nich może być kontrolowane oddzielnie, niczym dodatkowe kończyny, które posłużyć mogą do zablokowania ciosu czy techniki, bądź też do obuchowego ataku czystą chakrą. Pawie pióra mogą mieć do 5 metrów zasięgu, próba ich dalszego rozciągnięcia sprawia, iż Gwiezdna Chakra przeistacza się w zwykłą, a samo oddalone pióro się rozprasza, całkowicie znikając.

Posiadając odblokowany poziom B Kujaku Myōhō zasięg piór pawiego ogona zwiększa się o 5 metrów.
Posiadając Specjalizację oraz poziom A Kujaku Myōhō liczba piór w pawim ogonie zwiększa się do 8.
Posiadając Senina Kujaku Myōhō pawi ogon traktowany jest jako przedłużenie ciała użytkownika, pozwalając na wykorzystywanie go do np. kradnięcia chakry za pomocą atutu Absorpcji Chakry.
Nowe techniki:
Kame | Turtle
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Styl Walki, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieSpecjalna Pieczęć Stylu
KosztPołowiczny B na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
DodatkoweTechnika jest stylem walki Kujaku Myōhō
Druga z form Kujaku Myōhō, tym razem czerpiąca inspirację z żółwi. Po złożeniu specjalnej pieczęci, chakra użytkownika materializuje się za nim jako Gwiezdna Chakra w postaci żółwiej skorupy, tak skupiona chakra daje nam mocno opancerzone plecy - chakra niczym świetna tarcza blokuje ciosy i ataki wymierzone w chronioną przez gwiezdną chakrę część ciała. Shinobi potrafi sprawić, by skupiona na plecach chakra przeniosła się na inną część ciała. Na poziomie B jest to pokrycie pokrycie całych rąk bądź nóg. Pojawia się możliwość stworzenia z chakry hełmu.W elementarnych naukach są to dłonie, a następnie ręce aby zamienić się w rękawice, które nie tylko zapewniają ochronę ale i dodatkową obuchową broń. Zbroja ma wytrzymałość równą stalowej zbroi, jeśli coś przebije się przez zbroję technika zostaje rozproszona.

Posiadając odblokowany poziom A Kujaku Myōhō Shinobi potrafi pokryć na raz ręce oraz nogi.
Posiadając odblokowany poziom S Kujaku Myōhō Korzystający z Gwiezdnej Chakry może na raz pokryć całe swoje ciało.
Posiadając Senina Kujaku Myōhō Gwiezdna chakra w kontakcie z obcą chakrą próbuje siłą zanegować wrogą technikę, zużywa wówczas dokładnie tyle chakry ile atakujący zapłacił za technikę jaką Gwiezdna Chakra ma zanegować , przez co styl może wykorzystać zbyt dużo chakry użytkownika doprowadzając nawet do jego śmierci. Jedynym sposobem na uniknięcie tego jest całkowite anulowanie techniki. W przypadku, w którym Kontrola Chakry użytkowników jest różna, należy wziąć pod uwagę poziom tego atrybutu i porównać je ze sobą. Osoba z KC 10, by skontrować coś o sile S potrzebowałaby na to 500 chakry, gdy osoba z KC 7 - 3 500. Analogicznie w przypadku mniejszych rang. Gdy technika posiada bardziej dowolne koszta chakry - decyzja należy do MG, który uwzględnia tę proporcjonalność.
► Pokaż Spoiler
Hebi | Snake
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieWąż → Smok → Specjalna Pieczęć Stylu
KosztPodwójny na turę
Zasięg10m
Wymagania---
DodatkoweTechnika jest traktowana jako technika stylu Kujaku Myōhō
Hebi to nie jedna z form Kujaku Myōhō a jedynie technika stylu. Po wykonaniu sekwencji pieczęci i złożeniu specjalnej pieczęci stylu, chakra użytkownika materializuje się z wybranej dłoni użytkownika Gwiezdna Chakra w postaci węża, który wydłuża się i gna do wybranego przez Hoshimaru celu. Użytkownik techniki ma pełną kontrolę nad chakrowym tworem. Jeśli użytkownik podczas użycia Hebi korzysta z któregoś z stylów, wąż nie musi pojawić się z dłoni a z przywołanej już gwiezdnej chakry, która połączona jest z ciałem wykorzystującego ją shinobi.

Posiadając odblokowany poziom B Kujaku Myōhō Zasięg węża zwiększa się o 5 metrów. Czyli do 15 metrów.
Posiadając odblokowany poziom A Kujaku Myōhō Zasięg węża zwiększa się o kolejne 5 metrów. Czyli do 20 metrów.
Posiadając Specjalizację oraz poziom A Kujaku Myōhō Za dodatkowy standardowy koszt możliwe jest wytworzenie dodatkowego węża.
Posiadając odblokowany poziom S Kujaku Myōhō Zasięg węża zwiększa się o kolejne 5 metrów. Czyli do 25 metrów.
Posiadając Senina Kujaku Myōhō Gwiezdna chakra traktowana jest jako przedłużenie ciała użytkownika, pozwalając na wykorzystywanie jej np. do kradnięcia chakry za pomocą atutu Absorpcji Chakry.
Okami | Wolf
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęciePies → Tygrys → Szczur → Pies → Specjalna Pieczęć Stylu
KosztStandardowy na turę
Zasięg10m
WymaganiaAktywna jedna z form Gwiezdnej Chakry
DodatkoweTechnika jest traktowana jako twór z chakry
Okami to nie jedna z form Kujaku Myōhō a specjalna technika stylu, klasyfikowana jako twór z Gwiezdnej Chakry.. Po wykonaniu sekwencji pieczęci i złożeniu specjalnej pieczęci stylu, przypominająca wilka bestia materializuje się z Gwiezdnej Chakry użytkownika wytworzonej przez wykorzystywaną formę. Shinobi ma pełną kontrolę nad chakrowym tworem, steruje nim niczym marionetkarz swą lalką, przez co korzystanie z techniki wymaga pełnego skupienia się na niej. Wilk nie może oddalić się poza zasięg techniki, inaczej zacznie znikać. Dodatkowo bestia stale połączona jest liną z gwiezdnej chakry z użytkownikiem. Jako iż wilk stworzony jest z gwiezdnej chakry, jest on tworem połowicznie materialnym - istoty żywe jak i bronie, przedmioty są w stanie go trafić, jednak bestia nie ma żadnych czułych punktów czy organów toteż nie ma jak jej faktycznie zranić, zamiast tego należy siłą ciosów bądź techniki rozdzielić tworzącą bestię chakrę bądź też całkowicie ją zmiażdżyć/zniszczyć dostatecznie potężnymi technikami. Bestia wedle rozpiski summonów posiada rozmiar: Średni, toteż może zostać wykorzystana jako wierzchowiec. Stwór walczy za pomocą swego ciała, szponów oraz zębisk.

Posiadając odblokowany poziom A Kujaku Myōhō Zasięg wilka zwiększa się o 10 metrów. Czyli do 20 metrów.
Posiadając poziom S Kujaku Myōhō Za dodatkowy standardowy koszt możliwe jest wytworzenie dodatkowego wilka.
Posiadając Senina Kujaku Myōhō Twór z gwiezdnej chakra traktowany jest jako przedłużenie ciała użytkownika, pozwalając na wykorzystywanie jej np. do kradnięcia chakry za pomocą atutu Absorpcji Chakry.
Tonbo | Dragonfly 蜻蛉
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Styl Walki, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieSpecjalna Pieczęć Stylu
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
DodatkoweTechnika jest stylem walki Kujaku Myōhō
Trzecia z form Kujaku Myōhō, tym razem czerpiąca inspirację z ważki. Po złożeniu specjalnej pieczęci, chakra użytkownika materializuje się za nim jako Gwiezdna Chakra w postaci czterech skrzydeł - po jednym na każdą z kończyn, tak skupiona gwiezdna chakra daje nam możliwość niczym nieskrępowanego latania. W porównaniu do innych form Tonbo ma mało zastosowań w faktycznej walce, dużo lepiej sprawdzając się jako forma przemieszczania się. Shinobi nie musi machać skrzydłami przez co proces wygląda bardziej jak lewitacja. Tak długo jak użytkownik stylu utrzymuje odpowiednią pozycję z rozłożonymi rękoma i nogami potrafi latać, toteż jeśli spróbuje poruszyć kończynami lewitacja chwilowo zostaje przerwana. Właśnie dlatego, pomimo faktu, iż skrzydła można wykorzystać jako obuchową broń, lub przedłużenie kończyny to nie jest zalecane aby wykorzystywać Dragonfly w bezpośredniej walce. Prędkość lotu zależna jest od kontroli chakry użytkownika, jednak o jeden poziom niższa. Kontrola chakry 7 sprawi, iż latać będziemy z prędkością 6.


Posiadając Specjalizację oraz poziom S Kujaku Myōhō możliwym jest aby szybkość lotu była równa szybkości postaci, jeśli ta jest większa.
Posiadając Senina Kujaku Myōhō największa słabość techniki, czyli brak możliwości poruszania kończynami zostaje zlikwidowana. Skrzyła odłączają się od rąk i nóg i funkcjonują jako oddzielne kończyny. Przez co można latać mając uwolnione ręce i nogi.
Orochi | Orochi大蛇,
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieWąż → Tygrys → Smok → Pies→ Wąż → Specjalna Pieczęć Stylu
KosztStandardowy na turę
Zasięg20 metrów
WymaganiaAktywna jedna z form Gwiezdnej Chakry, Znajomośc Hebi
DodatkoweTechnika jest traktowana jako twór z chakry
Orochi to nie jedna z form Kujaku Myōhō a specjalna technika stylu, klasyfikowana jako twór z Gwiezdnej Chakry.. Po wykonaniu sekwencji pieczęci i złożeniu specjalnej pieczęci stylu, przypominająca trzygłowego węża bestia materializuje się z Gwiezdnej Chakry użytkownika wytworzonej przez wykorzystywaną formę. Shinobi ma pełną kontrolę nad chakrowym tworem, steruje nim niczym marionetkarz swą lalką, przez co korzystanie z techniki wymaga pełnego skupienia się na niej. Wąż nie może oddalić się poza zasięg techniki, inaczej zacznie znikać. Dodatkowo bestia stale połączona jest liną z gwiezdnej chakry z użytkownikiem. Jako iż wielogłowy wąż stworzony jest z gwiezdnej chakry, jest on tworem połowicznie materialnym - istoty żywe jak i bronie, przedmioty są w stanie go trafić, jednak bestia nie ma żadnych czułych punktów czy organów toteż nie ma jak jej faktycznie zranić, zamiast tego należy siłą ciosów bądź techniki rozdzielić tworzącą bestię chakrę bądź też całkowicie ją zmiażdżyć/zniszczyć dostatecznie potężnymi technikami. Bestia wedle rozpiski summonów posiada rozmiar: Duży przy 3 głowach a Wielki przy 9 głowach. Stwór walczy za pomocą swego ciała i zębisk.

Posiadając odblokowany poziom S Kujaku Myōhō Zasięg wielogłowego węża zwiększa się o 10 metrów. Czyli do 30 metrów.
Posiadając Senina Kujaku Myōhō Orochi posiada specjalną zdolność, którą wykorzystać można po osiągnięciu atutu senina Kujaku Myōhō. Tak długo jak Orochi połączony jest z swym shinobi, jego zniszczenie jest trudniejsze od innych tworów z Gwiezdnej Chakry, gdyż w momencie gdy Orochi otrzyma obrażenia zdolne do jego zniszczenia, użytkownik może zapłacić dodatkowy, standardowy koszt B aby stworzyć dodatkowe 3 wężowe głowy do maksymalnie 9 głów.
Kuishinbō | Glutton食いしん坊
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęciePies → Tygrys → Smok → Wąż → Pies→ Specjalna Pieczęć Stylu
KosztStandardowy
ZasięgZasięg wykorzystywanego tworu z chakry.
WymaganiaAktywny twór z chakry. Atut absrobcji chakry.
DodatkoweTechnika jest traktowana jako technika stylu Kujaku Myōhō
Specyficzna technika, którą wykorzystać można jedynie jeśli użytkownik Gwiezdnej Chakry przywołał twór z chakry. Glutton sprawia, iz stworzona bestia otwiera swą paszczę aby dosłownie pożreć jedną inną technikę, maksymalnie rangi A - czy też raczej zaabsorbować całą chakrę techniki np. ognistej kuli skutecznie tym samym absorbując skradzioną chakrę dla siebie. Technika absorbuje dla użytkownika 50% chakry z zjedzonej techniki, shinobi nie może tą metodą zyskać więcej chakry niż jego maksymalna ilość chakry. Kuishinbo może absorbować jedynie techniki działające jako dystansowe funkcjonujące jako pociski, jak np. kula ognia/wody/piorun wytworzona przez chakrę. Nie radzi sobie natomiast z bardziej stałymi technikami, czy też takimi które wykorzystują jakieś medium, jak techniki dotonu które wykorzystując okoliczną ziemię, bądź techniki suitonu które korzystają z naturalnie występującej wody.

Posiadając Specjalizację oraz poziom S Kujaku Myōhō Technika nie wymaga składania pieczęci, dalej jednak wymaga odpowiednio długiej kumulacji chakry.
Ryū | Dragon
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Kinjutsu, Przepływ Chakry
Pieczęcie Smok → Baran → Małpa → Szczur → Koń → Tygrys → Ptak → Małpa → Smok → Specjalna Pieczęć Stylu
KosztPodwójny na turę
Zasięg30m
WymaganiaAktywna jedna z form Gwiezdnej Chakry
DodatkoweTechnika jest traktowana jako twór z chakry
Ryū to nie jedna z form Kujaku Myōhō a kolejna specjalna technika stylu, klasyfikowana jako twór z Gwiezdnej Chakry.. Po wykonaniu sekwencji pieczęci i złożeniu specjalnej pieczęci stylu, przypominająca smoka bestia materializuje się z Gwiezdnej Chakry użytkownika wytworzonej przez wykorzystywaną formę. Shinobi ma pełną kontrolę nad chakrowym tworem, steruje nim niczym marionetkarz swą lalką, przez co korzystanie z techniki wymaga pewnego skupienia się na niej. Smok nie może oddalić się poza zasięg techniki, inaczej zacznie znikać. Dodatkowo bestia stale połączona jest liną z Gwiezdnej Chakry z użytkownikiem. Jako, iż smok stworzony jest z Gwiezdnej Chakry, jest on tworem połowicznie materialnym - istoty żywe jak i bronie, przedmioty są w stanie go trafić, jednak bestia nie ma żadnych czułych punktów czy organów toteż nie ma jak jej faktycznie zranić, zamiast tego należy siłą ciosów bądź techniki rozdzielić tworzącą bestię chakrę bądź też całkowicie ją zmiażdżyć/zniszczyć dostatecznie potężnymi technikami. Bestia wedle rozpiski summonów posiada rozmiar: Olbrzymi, toteż może zostać wykorzystana jako wierzchowiec, Ryu potrafi również latać. Stwór potrafi walczyć atakując swym ciałem, małymi górnymi kończynami oraz sporymi zębiskami.

Posiadając Senina Kujaku Myōhō Ryu posiada specjalną zdolność, którą wykorzystać można po osiągnięciu atutu senina Kujaku Myōhō. Płacąc dodatkowy standardowy koszt A smok potrafi wystrzelić potężną zbitą w sobie kulę chakry, która wygląda jak odpowiednio mniejsza i słabsza Bijūdama stworzona z gwiezdnej chakry. Wystrzelona kula jest dewastującym atakiem mającym 20 metrów zasięgu i siłę typową dla technik rangi A.
Ryusei Rasengan | Meteor Spiralling Sphere流星 螺旋丸
KlasyfikacjaNinjutsu, Transformacja Kształtu, Kujaku Myōhō, Kinjutsu
PieczęcieBrak, mieszanie chakry zajmuje tyle, co złożenie 6 pieczęci
KosztDwukrotny
ZasięgDotykowy
WymaganiaRasengan, Kontrola Chakry 7 i 2 cieniste klony lub Kontrola Chakry 8 i 1 cienisty klon lub Kontrola Chakry 9
DodatkoweTechnika jest traktowana jako technika stylu Kujaku Myōhō
Technika będąca wariacją Rasenganu, stworzonego dzięki Gwiezdnej Chakrze, dzięki czemu rasengan zyskuje dodatkowe właściwości. Technika tworzy szybko wirującą kulę z bardzo skondensowanej gwiezdnej chakry. Kula mieści się w dłoni użytkownika i unosi delikatnie nad nią. Kulą tą następnie uderza się w cel, zadając spore obrażenia. Rotująca energia skręca i rozrywa to, w co uderzy, mogąc wyrządzić ogromne szkody uderzonemu ciału, czy z łatwością skruszyć skałę. Trafienie tym jutsu, oprócz obrażeń podobnych od zwykłego rasengana, doprowadza do uszkodzeń w ciele, sprawiając, iż organizm ofiary obarczony jest walką z toksycznością Gwiezdnej Chakrą wedle jednej z jej specjalnych właściwości. Sprawia to, iż przy oberwaniu techniką, cel dodatkowo zyskuje negatywny efekt jakby zaabsorbował dużą ilość Gwiezdnej Chakry jak przy próbie jej absorbcji przez shinobi niewyszkolonego w Kujaku Myōhō.

Posiadając rangę S w Ninjutsu i Kujaku Myōhō można przy tworzeniu rasengana przelać dowolną ilość chakry. W ten sposób tworzony rasengan staje się większy i silniejszy, zależnie od tego, jak wiele energii zostanie wykorzystanej do jego utworzenia.
Posiadając senina w Kujaku Myōhō Możliwym jest stworzenie dwóch rasenganów na raz, podwaja to oczywiście koszt jak i potrzebną na dany poziom ilość cienistych klonów.
► Pokaż Spoiler
Yurei | Spectre幽霊
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieSpecjalna Pieczęć Stylu
KosztStandardowy B na turę.
ZasięgNa siebie
Wymagania-
DodatkoweTechnika jest traktowana jako technika stylu Kujaku Myōhō
Technika wymaga od użytkownika ostatecznego poświęcenia, toteż historycznie jeśli już została użyta to tylko na łożu śmierci, w momencie największej desperacja. Technika nieodwracalnie zabija ciało użytkownika, w zamian pozwala mu na moment przekroczyć śmierć i przekształcić duszę w zjawę stworzoną z gwiezdnej chakry, zdolną do interakcji z światem rzeczywistym. W tej formie użytkownik nie jest już ograniczony ludzkim ciałem, potrafi latać z szybkością dostępną dla niego wedle statystyk za życia. Zwykłe ataki czy techniki nie mają żadnego wpływu na zjawę, jedynie specjalne moce pozwalające walczyć z demonami jak np. Kapłaneki Mirai są w stanie zranić zjawę. Sam duch potrafi korzystać jedynie z technik Gwiezdnej Chakry. Uzytkownik tej techniki stale traci chakrę, co prawda może walczyć z czasem absorbując chakrę dzięki atutowi bądź techniką jak Kuishinbo jednak ostatecznie nie jest to wyścig jaki może wygrać. Maksymalnie w postaci ducha możemy istnieć 24 godziny. Po utracie całej chakry bądź upływie 24 godzin dusza użytkownika zanika, wyparowuje nie pozwalając na żadną formę ożywienia czy reinkarnacji. Mając odpowiednie biegłości duch może korzystać także z innych technik, z których mógłby korzystać za życia podczas używania stylu Kujaku Myoho.


Posiadając senina w Kujaku Myōhō Posiadając odpowiednie biegłości możemy korzystać z technik innych dziedzin. Np. posiadając Fuinjutsu, możemy zapieczętować swoją duszę, by np. aktywować tę technikę kilka lat po swojej śmierci, bądź w innej specyficznej sytuacji.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2023, 18:10 przez Tora, łącznie zmieniany 24 razy.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Kilka technik dla Hoshimaru

1. Kame - hełmu*. Bonus ze Specki mi się średnio podoba, bo jak ktoś nie zna poziomu wykonywanej techniki, to czasami średnio. Plus wtedy wychodzi technika D zdolna blokować techniki S. Więc ten bonus bym usunął, ewentualnie dodał, że jest bardziej wytrzymała. Opisowo też bym dodał jak mniej więcej siła tej tarczy się klaruje.
2. Hebi - Nie wiem czy nie podbiłbym rangi do wyższej, ale bazowo zwiększył zasięg. W porównaniu do podstawowej techniki D, ta wydaje się być... nijaka, gdyż już więcej masz pawich piór o tej długości niż jeden wąż. Albo zostawić na D, zwiększyć zasięg i koszt?
3. Okami - pewnego czy pełnego skupienia? bronie* nie bornie. Nie wiem czy w bonusie za speckę nie wywalić wymogu Specki. Ale ogólnie sama ta blokada stylów jest czymś, co mi się średnio podoba przyznam szczerze i raczej bym tego tak nie robił, bo na moje to za duży nerf.
4. Tonbo - Hmm, nie wiem czy nie zrobić tak, że na Senninie można poruszać rękoma i walczyć bezpośrednio, a Specka sprawia, że szybkość lotu może być równa szybkości postaci, jeśli ta jest większa. Domyślne wartości zaś bym zmniejszył do 6 bazowo i 7 na S.
5. Orochi - lietrówki jak w Okami. Gdzie wąż ma szpony? Zasięg zwiększony o 10 metrów, czyli do 20 metrów, gdzie 20 metrów jest bazowe? Na S tworzenie dodatkowego wilka? Osobiście prędzej bonus za A (po poprawie) dałbym na S, bo jakoś nie widzę tego dodatkowo. Zamiast Sennina dałbym zaś ten bonus z trzema dodatkowymi głowami. A jeśli nie na Senninie, to wtedy ozwojowałbym tę technikę. W wymaganiach dorzuciłbym znajomość Hebi.
6. Kuishinbo - opisałbym szczegółowiej co może, a czego nie może pochłaniać. Bo obecnie ta technika może sobie zjeść teoretycznie Susanoo czy najpotężniejsze techniki.
7. Ryu - literówki jak przy innych tworach. Pocisk wrzuciłbym na Sennina, jako rozbudowę tej techniki, a nie jej standardową właściwość. Zasięgu na S bym nie zwiększał, chyba, że zwiększymy bazowo ilość pieczęci.
8. Ryusei Rasengan - jeśli to rasengan, to wymagania należy dopracować tak jak przy np. Fūton: Rasengan. Dodatkowo to też nie tak, że nie można użyć rasengana, gdyż można pójść po odpowiednią biegłość ;)
9. Choshinsei - przeczytałem opis i nie za bardzo rozumiem co ta technika robi poza tworzeniem kuli z innymi kulami i grawitacją.
10. Yurei - dodałbym, że mając odpowiednie biegłości duch może korzystać także z innych technik, z których mógłby korzystać za życia podczas używania stylu Kujaku Myoho. Dodałbym, że np. z Senninem i Fuinjutsu, może on zapieczętować swoją duszę, by np. aktywować tę technikę kilka lat po swojej śmierci, by np. kogoś ocalić. Ale to co najważniejsze - jak technika mogłaby być ozwojowana, tak kompletnie jej nie widzę jako Wspomaganie w tej chwili. Na ten moment ta technika to - idź na misję S, gdzie możesz umrzeć, po technikę, która zajmie Ci slot wspomagania i której użyjesz tylko raz. Kompletnie nieopłacalne w mojej skromnej opinii.
11. Meteoryt - skoro Hoshimaru mają bonusy z racji meteorytu, może warto do ich technik dać info, że jeśli mają wszczepiony meteoryt to to i tamto?
12. Twory z chakry - warto jakoś dopisywać, że "technika jest traktowana jako twór z chakry" może nawet w dodatkowym polu row? Brakuje mi też tam ile tworów, nawet ze Specką, można posiadać na raz, zwłaszcza, że ich kontrola jest bardzo dobra. Może jakoś uzależnić to od Refleksu, może nawet dodać to w ramach opisu zdolności klanu?
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Kilka technik dla Hoshimaru

1.
Posiadając odblokowany poziom B Kujaku Myōhō Możliwym staje się pokrycie całych rąk bądź nóg. Pojawia się możliwość stworzenia z chakry chełmu.
Hełmu*

Generalnie mało klarowna jest wytrzymałość tej "Tarczy z chakry". Osobiście podbiłbym to na B i dał że zapewnia ochronę na poziomie stalowego pancerza, wtedy masz zbroję której nie czujesz na ciele. Zmniejszyłbym koszt do połowicznego B na turę działania żeby nie było aż tak chakrożerne. Na Sce natomiast mam całkiem ciekawy pomysł jak to rozwiązać - najzwyczajniej gwiezdna chakra w kontakcie z obcą chakrą próbuje "Na chama" zanegować wrogą technikę i zużywa dokładnie tyle ckakry ile potrzeba z zachowaniem tej zasady "W przypadku, w którym Kontrola Chakry użytkowników jest różna, ilość chakry mnożona jest przez poziom KC.". W takim wypadku jasne, mamy silną defensywę, niemal S kosztem B, ale użytkownik nie ma nad tym kontroli i technika może go zabić bo zwyczajnie będzie blokowała nawet kiedy użytkownik ma na to za mało chakry. I jasne można to kontrolować anulując technikę ale pozostanie całkiem spore ryzyko. Dodatkowo ozwojować jutsu i voila, wychodzi z tego coś imo całkiem ciekawego.

2. No ja bym dał bazowy zasięg 10 metrów na D bez zwiększania kosztu.

3. Ye, też bym wywalił to blokowanie stylu + Dodałbym 2 pieczęci

4. A ja bym dał że szybkość lotu = poziom KC i nie uzależniał tego od niczego innego, jak w przypadku Futonowego latania.

5. Generalnie cały dół do poprawy bo po prostu skopiowany z Okami

6. Noo tu jak Tora pisał, potrzeba dokładniejszego opisu.

7. Wywaliłbym to o anulowaniu stylu w specce, zwłaszcze że w opisie tego nie widzę. Jak w przypadku Okami, czy po poprawieniu Orochi, nie powinno to blokować stylu

8. A ja bym dał tutaj wymagania jak w zwykłym Rasenganie tbh. Bo to zbyt przypomina Rasengana względem Futon Rasengana

9. Jezu ja wiem o co ci chodzi ale to jest opisowy miszmasz, popraw to pogadamy(I czterokrotny koszt będzie raczej za duży)

10. Też bym nie dawał jako wspomaganie, ale dałbym mimo wszystko maksymalny czas przebywania w tej formie, na wszelki wypadek.

Moja propka co do tego klanu to by dopisać w jego zdolnościach:

Toksyczna Chakra: Przez wzgląd na gwiezdne pochodzenie chakry użytkowników tego hidden, ich chakra jest szkodliwa dla ciał nieprzystosowanych do jej posiadania, co doprowadza do powolnego wyniszczania ciał samych niedoświadczonych użytkowników stylu ale również, doprowadza do uszkodzeń tych którzy próbują absorbować chakrę użytkowników stylu.

Mechanicznie, nauka tego stylu bez statów grozi silnym debuffem, stąd wymagania odpowiedniej wytrzymałości i kontroli chakry by opanować ich styl, uważam że całkiem spoko będzie przenieść ten aspekt na osoby próbujące absorbować gwiezdną chakrę. Może to być mocne, może być słabe, chodzi o sam zamysł bo jest imo ciekawy. Można nawet dać proste że przy aborbowaniu chakry Hoshimaru zamiast ją zaabsorbować sami tracimy tyle chakry ile byśmy pochłonęli, jako że normalna chakra i gwiezdna chakra nazwajem się "Wypalają" u nieprzystosowanych do obcowania z gwiezdną chakrą osób.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Kilka technik dla Hoshimaru

1. Kame - Podoba mi się pomysł Dona, toteż odpowiednio do niego technikę przerobiłam.

2. Poprawiono zasięgi i koszt - Ogólnie plusem tej techniki jest to, że można jej użyć bez aktywnego stylu gwiezdnej chakry.

3. Poprawiono wedle waszych odpisów, dodano dwie pieczęcie.

4. Połączyłam wasze dwa pomysły, oto co powstało.

5. Poprawiono wedle odpisu Tory.

6. Poprawione wedle waszych odpisów. Teraz technika ma specyficzną grupę technik jakie może zjeść, więc jest mocno ograniczona i chyba bardziej legit.

7. Poprawiono wedle waszych odpisów.

8. Poprawiono wedle waszych odpisów, połączona z pomysłem Dona który mi się podoba o dodaniu info o toksyczności chakry.

9. Póki co technikę wywalam, wrócę do niej jak będę miała na nią lepszy pomysł.

10. Usunięto wspomaganie.

11. Szczerze mam pewien pomysł na to by zrobić z Meteorytu formę wspomagania i wszelkie bonusy z nim związane będą opisane właśnie w temacie, który poruszy kwestię meteorytu. A temat ten zrobię jak będę mieć troszkę czasu i chęci aby do niego usiąść.

12. Dodano o co Tora poprosił + dodatkowe odpowiednie info by łatwo rozróżnić co jest techniką a co stylem a co tworem.(Trzeba by to dodać jeszcze do istniejącego juz stylu D)

13. Jestem za pomysłem Dona aby dodać tą toksyczność gwiezdnej chakry do opisu klanu.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: Kilka technik dla Hoshimaru

No po uwagach chłopaków jak dla mnie to wygląda nieźle.

Raczej akcept
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Kilka technik dla Hoshimaru

Kame - Co z tą specką i rangą A? + By mieć Sennina trzeba mieć rangę S. ckakry -> chakry, Po kropce za hełmem spację. "Użytkownik nie kontroli" - zabrakło chyba "ma" gdzieś tam. I nie rozumiem tej zasady. "W przypadku, w którym Kontrola Chakry użytkowników jest różna, ilość chakry mnożona jest przez poziom KC." Bo teraz nie wiem, gracz A puścił jutsu za 250 chakry. Gracz B ma żółwia. To gdyby mieli to samo KC, to zapłaci 250 za kontrę, ale w przeciwnym razie zapłaci ile? 250*swój poziom chakry?

Hebi - brzmi imo ok, akcept i przenoszę, lekko przeredaguję zdania by było ono ok. Sprawdź czy jest okej.

Okami - imo ok brzmi, przerzucę, ale tak jak wyżej - lekko przeredaguję by były bardziej klarowne. Sprawdź czy są okej.

Tonbo - jak wyżej. Prawie miał być akcept, tylko przeredagowany. Ale mam problem z ilością bonusów na Senninie. Imo jeden. Albo ten, albo tamten. Niestety, nie można mieć wszystkiego.
► Pokaż Spoiler | przeredagowane, by nie zgubić
Tonbo | Dragonfly 蜻蛉
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Styl Walki, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieSpecjalna Pieczęć Stylu
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
DodatkoweTechnika jest stylem walki Kujaku Myōhō
Trzecia z form Kujaku Myōhō tym razem czerpiąca inspirację z ważki. Po złożeniu specjalnej pieczęci chakra użytkownika materializuje się za nim jako Gwiezdna Chakra w postaci czterech skrzydeł - po jednym na każdą z kończyn. Tak skupiona Gwiezdna Chakra daje nam możliwość niczym nieskrępowanego latania. W porównaniu do innych form, Tonbo ma mało zastosowań w faktycznej walce, dużo lepiej sprawdzając się jako forma przemieszczania się. Shinobi nie musi machać skrzydłami przez co proces wygląda bardziej jak lewitacja. Tak długo jak użytkownik stylu utrzymuje odpowiednią pozycję z rozłożonymi rękoma i nogami potrafi latać, toteż jeśli spróbuje poruszyć kończynami lewitacja chwilowo zostaje przerwana. Właśnie dlatego, pomimo faktu, iż skrzydła można wykorzystać jako obuchową broń lub przedłużenie kończyny to nie jest zalecane aby wykorzystywać Dragonfly w bezpośredniej walce. Prędkość lotu zależna jest od Kontroli Chakry użytkownika, jednak o jeden poziom niższa. Oznacza to, że Kontrola Chakry na 7 poziomie sprawi, iż latać będziemy z Szybkością 6 itp.

Posiadając Specjalizację oraz poziom S w Kujaku Myōhō możliwym jest aby szybkość lotu była równa Szybkości postaci, jeśli ta byłaby większa od domyślnej prędkości lotu ważki.
Posiadając Sennina Kujaku Myōhō największa słabość techniki, czyli brak możliwości poruszania kończynami, zostaje zlikwidowana. Skrzydła odłączają się od rąk i nóg i funkcjonują jako oddzielne kończyny, przez co można latać mając uwolnione ręce i nogi. Dodatkowo Gwiezdna Chakra traktowana jest jako przedłużenie ciała użytkownika, pozwalając na wykorzystywanie jej np. do kradnięcia chakry za pomocą atutu Absorpcji Chakry.
Orochi - imo za dużo bonusów tutaj na Senninie. W Tonbo się nad tym zastanawiałem, ale tam technika nie ma wielu zastosowań, ale tutaj tak.

Kuishinbo - z tego co mi google mówi (Nori nie bij) to powinno być Kuishinbō. Ograniczyłbym też do do jednej techniki na użycie i max ranga A. Techniki S się przebiją, acz będą osłabione i z nich mniej chakry. Nie jestem też pewny tych 50%, ale to może niech jeszcze inny techniczny się wypowie.

Ryu - kojarzę, że powinno być Ryū ;) Jak już w Orochim pisałem - za dużo na Senninie. Albo to, albo tamto. TBH, dawanie wszędzie tego samego, choć może być "silne" niekoniecznie jest "ciekawe"?

Ryusei Rasengan - Widzę, że chyba wzorowane było na Rasenshurikenie z Futonu, ale wtedy tak - koszty są różne, ranga jest różna. I to mi daje tu już pewnego rodzaju dysproporcję. Albo osłabiamy debuffy dla celu, albo podbijamy rangę i zmniejszamy koszt do podwójnego, tak mi się zdaje.

Yurei - Mam pewne mieszane uczucia z tą techniką. Nie wiem czy to ten stały, imo wysoki koszt, czy to kwestia tego co ta technika robi. Nie jest chyba zła, ale jednocześnie wydaje mi się strasznie underwhelming.

Co do propozycji Dona z toksycznością chakry - można dodać, jak najbardziej. Tylko czy ten opis Dona czy jakiś inny przygotowujemy?

Ogólnie przepraszam, ale już śpiący jestem, ale chciałem to dokończyć :(
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Kilka technik dla Hoshimaru

Okami - Poprawa rozmiaru.

Kame - Przeregadowane.

Tonbo - Usunięto współpracę z atutem absorpcji.

Orochi - Usunięto współpracę z atutem absorpcji. Poprawa rozmiaru.

Ryū - Usunięto współpracę z atutem absorpcji. Poprawa rozmiaru.

Kuishinbō - Dodano, że jedno użycie = jedna technika do pożarcia. + że maxs. ranga A

Ryusei Rasengan - Zastosowałam się do twojej propozycji.

Yurei - Znacznie zmniejszyłam koszt.

Wersja Dona jest ok.
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2022, 18:43 przez Pomarańcz, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Kilka technik dla Hoshimaru

Kame - To zostawiamy na razie, bo musimy omówić kwestię dotyczącą skalowania KC względem takich technik, więc będzie sprawdzone dopiero po powrocie Tory, mam nadzieję że nie jest ci to super turbo potrzebne w chwili obecnej.

Tonbo - Akcept i przenoszę(Spokojnie Tora, twoją wersję z poprawkami Affci xD)

Orochi - Raczej widzę to na randzę A, całkiem to mocne jak na B.

Kushinbo - W sumie jest ok, tylko w wymaganiach masz kropkę zamiast przecinka. Zastanawiam się też czy bym tego nie ozwojował? Same 50% wydaje mi się spoko.

Ryu - W sumie jak dla mnie ok, ale przeniesie Tamura najpewniej jak przeredaguje xD

Rasengan - Nah, w tym wypadku jeśli używasz defacto cyfr, to widziałbym to jako wspomaganie. Albo zmieniłbym debuff na inny nie wpływający bezpośrednio na dodanie/odjęcie statystyk albo przerobił to na wspomaganie.

Yurei - Jak dla mnie akcept ale trzeba tu poczekać na jeszcze kogoś.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Kurosawa Shin'ichi
Posty: 140
Rejestracja: 02 lip 2021, 19:32
Ranga: Samurai
Ranga dodatkowa: Żołnierka Nōjō no Kuni
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Kilka technik dla Hoshimaru

Kame - To zostawiamy na razie - spoczko.

Orochi - No tu się nie zgadzam i zostawiłabym to na B. Ale jak pozostali techniczni zgodzą sie z tobą to zmienie na A.

Kushinbo - Niby można ozwojować, jak pozostali techniczni wyrażą taką wolę to spoczko.

Rasengan - Jak już dałam znać - Futonowe rasengany też obniżają statystyki. I chyba w takim razie wymagają reworka. Poczekam na nowe info na ten temat i się odpowiednio dostosuję.
Ostatnio zmieniony 01 paź 2022, 14:08 przez Kurosawa Shin'ichi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: Kilka technik dla Hoshimaru

Dobra, widać musiałem przez to niedokładnie przelecieć, bo teraz zauważam poszczególne babolki. No to jazda:

Ryu - "Bestia wedle rozpiski summonów posiada rozmiar: Ogromny, toteż może zostać wykorzystana jako wierzchowiec, Ryu potrafi również latać. Stwór potrafi walczyć atakując swym ciałem, małymi górnymi kończynami oraz sporymi zębiskami. Bestia wedle rozpiski summonów posiada rozmiar: Olbrzymi." To jaki rozmiar w końcu, bo widzę dwa wpisane? Czy źle przeczytałem? Poza tym prosiłbym o jakieś pouzupełnianie przecinków przed bądź i a. Poza tym nie będę bardzo czepliwy. Reszta okej. Jakby zostały jakieś małe błędy to już sam ogarnę, ale chciałbym wpierw tę kwestię wyjaśnić.

Orochi - w zasięgu jest wpisane 20, ale nie wiadomo czego. Metry, centymetry? Patrząc na jakość tworów bardziej bym to widział też na A, zwłaszcza że daje możliwość większej bestii przy 9 głowach wraz z opisanymi właściwościami.

Jako iż wielogłowy wąż stworzony jest z gwiezdnej chakry, jest on tworem połowicznie materialnym - istoty żywe jak i bronie, przedmioty są w stanie go trafić, jednak bestia nie ma żadnych czułych punktów czy organów toteż nie ma jak jej faktycznie zranić, zamiast tego należy siłą ciosów bądź techniki rozdzielić tworzącą bestię chakrę bądź też całkowicie ją zmiażdżyć/zniszczyć dostatecznie potężnymi technikami.

Wolałbym ten zapisek nieco zmienić. Jak jest z chakry i można go dotknąć itd. to czemu nie można go zranić? Po prostu nie ma organów czy jakiś czułych punktów (nie będzie powiedzmy krwawił), ale oberwie co zresztą sugeruje druga część ostatniego zdania. I jeszcze tam pomiędzy smokiem, a psem w pieczęciach ci zginęła strzałka.

Yurei - no nie wiem czy mi koszt się podoba. To nie byle jakie przywołanie ducha, a podtrzymywanie tworu który może wchodzić w interakcje ze światem (z rzucaniem technik, statami itd.). Prędzej standardowy A.

Rasengan - Tak jak to było omawiane, że zostajemy przy fakcie statystyk obecnych jedynie przy wspomaganiach. Wspomniane przez ciebie rzeczy pójdą pod nóż technicznych.

Toksyczność Dona jak najbardziej mi pasuje.

PS: czemu są kropki w polach wymagania, zasięgi itd.? Tylko interpunkcje wrzucamy w opis, a w polach opisujących ogólne dane nie trzeba.
Awatar użytkownika
Tsukuyomi
Posty: 27
Rejestracja: 27 mar 2022, 19:37
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Kilka technik dla Hoshimaru

Orochi - Ehh, zmienione na A, ale osobiście nie wydaje mi się to potrzebne.

Ryu - Poprawiono część z rozmiarem, niedopatrzenie małe.

Yurei- Boziu. Otrzymuje tak mieszane sygnały, ze już sama nie wiem co z tym robić. Wedle Tory to za słabe, Vampiro chce nerfić, dla Dona jest ok. Co ja biedna mam w końcu z tym zrobić xD

Rasengan - No, dlatego czekam by zobaczyć jak zbalansujecie futon rasengany bym wiedziała jak się zabrać za to.
Jako iż wielogłowy wąż stworzony jest z gwiezdnej chakry, jest on tworem połowicznie materialnym - istoty żywe jak i bronie, przedmioty są w stanie go trafić, jednak bestia nie ma żadnych czułych punktów czy organów toteż nie ma jak jej faktycznie zranić, zamiast tego należy siłą ciosów bądź techniki rozdzielić tworzącą bestię chakrę bądź też całkowicie ją zmiażdżyć/zniszczyć dostatecznie potężnymi technikami.

Wolałbym ten zapisek nieco zmienić. Jak jest z chakry i można go dotknąć itd. to czemu nie można go zranić? Po prostu nie ma organów czy jakiś czułych punktów (nie będzie powiedzmy krwawił), ale oberwie co zresztą sugeruje druga część ostatniego zdania. I jeszcze tam pomiędzy smokiem, a psem w pieczęciach ci zginęła strzałka.
Eee, nie bardzo rozumiem. No nie zranisz ich bo to nie są jakkolwiek żywe istoty, to kupa chakry którą ręcznie steruje użytkownik techniki przesyłając chakrę. Ot wbijesz w to kunai to... nic nie da. Ot kunai wbity w chakrę. Nie zadajesz temu ran, co najwyżej sprawiasz jakąs techniką, czymś że ta chakra przestanie być złączona i tworzyć ten twór.
Ostatnio zmieniony 01 paź 2022, 21:39 przez Tsukuyomi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: Kilka technik dla Hoshimaru

Orochi - zwyczajnie chciałem nieco przeredagować ten opis odrobinę, lecz no to tylko moje widzimisię powiedzmy. Tutaj w sumie nie będę naciskał. Poza tym git.

Yurei - w tym wypadku decyzja zostaje Torze do podjęcia. xD Ja tylko się wypowiedziałem jak to widzę osobiście.

Ryu - I guess okej, lecz jak przy reszcie niech Tora zerknie to wtedy się przeniesie
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Kilka technik dla Hoshimaru

Kame - z tego co wiem musimy to jeszcze omówić, więc na razie czeka
Orochi - imo jest teraz ok, akcept i przenoszę
Kuishinbō - tbh nie wiem czy bym zwojował? Niby okej, ta technika ma dość specyficzne wymagania, przez co jest raczej "rzadka", aniżeli popularna, jednak nie wiem czy w tym przypadku, ze względu na konkretny build, który jest wymagany do jej opanowania nie zostawić jej jak jest.
Ryū - imo jest ok, akcept i przenoszę
Rasengan - z tego co wiem musimy to jeszcze omówić, więc na razie chwilkę poczeka
Yurei - Hmm, imo jest teraz okej. Z racji, że ja i Don się z tym zgadzamy, technikę przenoszę, acz wciąż uważam, że ciekawym byłoby zrobienie możliwości zapieczętowania takiego ducha, do jakiejś akcji po np. 3 latach, acz wciąż jego łączny czas to 24h. Może to jednak pomysł na jakąś inną technikę w przyszłości. Lekko przeredagowałem Sennina, by się nie powtarzał i było klarowniejsze rozróżnienie.
Toksyczność - dopisana do klanu

Zaakceptowane techniki lekko przeredagowałem, jakby coś było nie tak - daj znać to poprawię.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Kilka technik dla Hoshimaru

Kame - doprecyzowaliśmy tę mechanikę. W Senninie więc, by zablokować technikę S, od użytkownika pobrany by został koszt S. Jakoś w tym stylu:
W przypadku, w którym Kontrola Chakry użytkowników jest różna, należy wziąć pod uwagę poziom tego atrybutu i porównać je ze sobą. Osoba z KC 10, by skontrować coś o sile S potrzebowałaby na to 500 chakry, gdy osoba z KC 7 - 3 500. Analogicznie w przypadku mniejszych rang. Gdy technika posiada bardziej dowolne koszta chakry - decyzja należy do MG, który uwzględnia tę proporcjonalność.
Rasengan - Zmieniliśmy też działanie tutaj Futon: Rasengana, by nie obniżał statystyk, jednak wciąż powodował negatywne efekty zależnie od KC swojej ofiary. Może więc warto w tę stronę pójść i tutaj, by niejako "kontrować" wysoką wytrzymkę, jednak bez odbierania statystyk? Zmieniliśmy tam też poziomy chakry.
Awatar użytkownika
Tsukuyomi
Posty: 27
Rejestracja: 27 mar 2022, 19:37
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Kilka technik dla Hoshimaru

Poprawiono Kame i Rasengana.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2022, 20:44 przez Tsukuyomi, łącznie zmieniany 1 raz.
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”