► Pokaż Spoiler
Kujaku | Peacock孔雀
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Styl Walki, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieSpecjalna Pieczęć Stylu
KosztStandardowy na turę
Zasięg5m
Wymagania---
Pierwsza z form Kujaku Myōhō, od której to pochodzi nazwa tego nietypowego stylu. Po złożeniu specjalnej pieczęci, chakra użytkownika materializuje się za nim jako Gwiezdna Chakra w postaci imitacji pawiego ogonu. Ilość "pawich piór" wynosi 5. Każde z nich może być kontrolowane oddzielnie, niczym dodatkowe kończyny, które posłużyć mogą do zablokowania ciosu czy techniki, bądź też do obuchowego ataku czystą chakrą. Pawie pióra mogą mieć do 5 metrów zasięgu, próba ich dalszego rozciągnięcia sprawia, iż Gwiezdna Chakra przeistacza się w zwykłą, a samo oddalone pióro się rozprasza, całkowicie znikając.
Posiadając odblokowany poziom B Kujaku Myōhō zasięg piór pawiego ogona zwiększa się o 5 metrów.
Posiadając Specjalizację oraz poziom A Kujaku Myōhō liczba piór w pawim ogonie zwiększa się do 8.
Posiadając Senina Kujaku Myōhō pawi ogon traktowany jest jako przedłużenie ciała użytkownika, pozwalając na wykorzystywanie go do np. kradnięcia chakry za pomocą atutu Absorpcji Chakry.
Posiadając odblokowany poziom B Kujaku Myōhō zasięg piór pawiego ogona zwiększa się o 5 metrów.
Posiadając Specjalizację oraz poziom A Kujaku Myōhō liczba piór w pawim ogonie zwiększa się do 8.
Posiadając Senina Kujaku Myōhō pawi ogon traktowany jest jako przedłużenie ciała użytkownika, pozwalając na wykorzystywanie go do np. kradnięcia chakry za pomocą atutu Absorpcji Chakry.
Kame | Turtle亀
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Styl Walki, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieSpecjalna Pieczęć Stylu
KosztPołowiczny B na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
DodatkoweTechnika jest stylem walki Kujaku Myōhō
Druga z form Kujaku Myōhō, tym razem czerpiąca inspirację z żółwi. Po złożeniu specjalnej pieczęci, chakra użytkownika materializuje się za nim jako Gwiezdna Chakra w postaci żółwiej skorupy, tak skupiona chakra daje nam mocno opancerzone plecy - chakra niczym świetna tarcza blokuje ciosy i ataki wymierzone w chronioną przez gwiezdną chakrę część ciała. Shinobi potrafi sprawić, by skupiona na plecach chakra przeniosła się na inną część ciała. Na poziomie B jest to pokrycie pokrycie całych rąk bądź nóg. Pojawia się możliwość stworzenia z chakry hełmu.W elementarnych naukach są to dłonie, a następnie ręce aby zamienić się w rękawice, które nie tylko zapewniają ochronę ale i dodatkową obuchową broń. Zbroja ma wytrzymałość równą stalowej zbroi, jeśli coś przebije się przez zbroję technika zostaje rozproszona.
Posiadając odblokowany poziom A Kujaku Myōhō Shinobi potrafi pokryć na raz ręce oraz nogi.
Posiadając odblokowany poziom S Kujaku Myōhō Korzystający z Gwiezdnej Chakry może na raz pokryć całe swoje ciało.
Posiadając Senina Kujaku Myōhō Gwiezdna chakra w kontakcie z obcą chakrą próbuje siłą zanegować wrogą technikę, zużywa wówczas dokładnie tyle chakry ile atakujący zapłacił za technikę jaką Gwiezdna Chakra ma zanegować , przez co styl może wykorzystać zbyt dużo chakry użytkownika doprowadzając nawet do jego śmierci. Jedynym sposobem na uniknięcie tego jest całkowite anulowanie techniki. W przypadku, w którym Kontrola Chakry użytkowników jest różna, należy wziąć pod uwagę poziom tego atrybutu i porównać je ze sobą. Osoba z KC 10, by skontrować coś o sile S potrzebowałaby na to 500 chakry, gdy osoba z KC 7 - 3 500. Analogicznie w przypadku mniejszych rang. Gdy technika posiada bardziej dowolne koszta chakry - decyzja należy do MG, który uwzględnia tę proporcjonalność.
Posiadając odblokowany poziom A Kujaku Myōhō Shinobi potrafi pokryć na raz ręce oraz nogi.
Posiadając odblokowany poziom S Kujaku Myōhō Korzystający z Gwiezdnej Chakry może na raz pokryć całe swoje ciało.
Posiadając Senina Kujaku Myōhō Gwiezdna chakra w kontakcie z obcą chakrą próbuje siłą zanegować wrogą technikę, zużywa wówczas dokładnie tyle chakry ile atakujący zapłacił za technikę jaką Gwiezdna Chakra ma zanegować , przez co styl może wykorzystać zbyt dużo chakry użytkownika doprowadzając nawet do jego śmierci. Jedynym sposobem na uniknięcie tego jest całkowite anulowanie techniki. W przypadku, w którym Kontrola Chakry użytkowników jest różna, należy wziąć pod uwagę poziom tego atrybutu i porównać je ze sobą. Osoba z KC 10, by skontrować coś o sile S potrzebowałaby na to 500 chakry, gdy osoba z KC 7 - 3 500. Analogicznie w przypadku mniejszych rang. Gdy technika posiada bardziej dowolne koszta chakry - decyzja należy do MG, który uwzględnia tę proporcjonalność.
► Pokaż Spoiler
Hebi | Snake蛇
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieWąż → Smok → Specjalna Pieczęć Stylu
KosztPodwójny na turę
Zasięg10m
Wymagania---
DodatkoweTechnika jest traktowana jako technika stylu Kujaku Myōhō
Hebi to nie jedna z form Kujaku Myōhō a jedynie technika stylu. Po wykonaniu sekwencji pieczęci i złożeniu specjalnej pieczęci stylu, chakra użytkownika materializuje się z wybranej dłoni użytkownika Gwiezdna Chakra w postaci węża, który wydłuża się i gna do wybranego przez Hoshimaru celu. Użytkownik techniki ma pełną kontrolę nad chakrowym tworem. Jeśli użytkownik podczas użycia Hebi korzysta z któregoś z stylów, wąż nie musi pojawić się z dłoni a z przywołanej już gwiezdnej chakry, która połączona jest z ciałem wykorzystującego ją shinobi.
Posiadając odblokowany poziom B Kujaku Myōhō Zasięg węża zwiększa się o 5 metrów. Czyli do 15 metrów.
Posiadając odblokowany poziom A Kujaku Myōhō Zasięg węża zwiększa się o kolejne 5 metrów. Czyli do 20 metrów.
Posiadając Specjalizację oraz poziom A Kujaku Myōhō Za dodatkowy standardowy koszt możliwe jest wytworzenie dodatkowego węża.
Posiadając odblokowany poziom S Kujaku Myōhō Zasięg węża zwiększa się o kolejne 5 metrów. Czyli do 25 metrów.
Posiadając Senina Kujaku Myōhō Gwiezdna chakra traktowana jest jako przedłużenie ciała użytkownika, pozwalając na wykorzystywanie jej np. do kradnięcia chakry za pomocą atutu Absorpcji Chakry.
Posiadając odblokowany poziom B Kujaku Myōhō Zasięg węża zwiększa się o 5 metrów. Czyli do 15 metrów.
Posiadając odblokowany poziom A Kujaku Myōhō Zasięg węża zwiększa się o kolejne 5 metrów. Czyli do 20 metrów.
Posiadając Specjalizację oraz poziom A Kujaku Myōhō Za dodatkowy standardowy koszt możliwe jest wytworzenie dodatkowego węża.
Posiadając odblokowany poziom S Kujaku Myōhō Zasięg węża zwiększa się o kolejne 5 metrów. Czyli do 25 metrów.
Posiadając Senina Kujaku Myōhō Gwiezdna chakra traktowana jest jako przedłużenie ciała użytkownika, pozwalając na wykorzystywanie jej np. do kradnięcia chakry za pomocą atutu Absorpcji Chakry.
Okami | Wolf狼
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęciePies → Tygrys → Szczur → Pies → Specjalna Pieczęć Stylu
KosztStandardowy na turę
Zasięg10m
WymaganiaAktywna jedna z form Gwiezdnej Chakry
DodatkoweTechnika jest traktowana jako twór z chakry
Okami to nie jedna z form Kujaku Myōhō a specjalna technika stylu, klasyfikowana jako twór z Gwiezdnej Chakry.. Po wykonaniu sekwencji pieczęci i złożeniu specjalnej pieczęci stylu, przypominająca wilka bestia materializuje się z Gwiezdnej Chakry użytkownika wytworzonej przez wykorzystywaną formę. Shinobi ma pełną kontrolę nad chakrowym tworem, steruje nim niczym marionetkarz swą lalką, przez co korzystanie z techniki wymaga pełnego skupienia się na niej. Wilk nie może oddalić się poza zasięg techniki, inaczej zacznie znikać. Dodatkowo bestia stale połączona jest liną z gwiezdnej chakry z użytkownikiem. Jako iż wilk stworzony jest z gwiezdnej chakry, jest on tworem połowicznie materialnym - istoty żywe jak i bronie, przedmioty są w stanie go trafić, jednak bestia nie ma żadnych czułych punktów czy organów toteż nie ma jak jej faktycznie zranić, zamiast tego należy siłą ciosów bądź techniki rozdzielić tworzącą bestię chakrę bądź też całkowicie ją zmiażdżyć/zniszczyć dostatecznie potężnymi technikami. Bestia wedle rozpiski summonów posiada rozmiar: Średni, toteż może zostać wykorzystana jako wierzchowiec. Stwór walczy za pomocą swego ciała, szponów oraz zębisk.
Posiadając odblokowany poziom A Kujaku Myōhō Zasięg wilka zwiększa się o 10 metrów. Czyli do 20 metrów.
Posiadając poziom S Kujaku Myōhō Za dodatkowy standardowy koszt możliwe jest wytworzenie dodatkowego wilka.
Posiadając Senina Kujaku Myōhō Twór z gwiezdnej chakra traktowany jest jako przedłużenie ciała użytkownika, pozwalając na wykorzystywanie jej np. do kradnięcia chakry za pomocą atutu Absorpcji Chakry.
Posiadając odblokowany poziom A Kujaku Myōhō Zasięg wilka zwiększa się o 10 metrów. Czyli do 20 metrów.
Posiadając poziom S Kujaku Myōhō Za dodatkowy standardowy koszt możliwe jest wytworzenie dodatkowego wilka.
Posiadając Senina Kujaku Myōhō Twór z gwiezdnej chakra traktowany jest jako przedłużenie ciała użytkownika, pozwalając na wykorzystywanie jej np. do kradnięcia chakry za pomocą atutu Absorpcji Chakry.
Tonbo | Dragonfly 蜻蛉
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Styl Walki, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieSpecjalna Pieczęć Stylu
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
DodatkoweTechnika jest stylem walki Kujaku Myōhō
Trzecia z form Kujaku Myōhō, tym razem czerpiąca inspirację z ważki. Po złożeniu specjalnej pieczęci, chakra użytkownika materializuje się za nim jako Gwiezdna Chakra w postaci czterech skrzydeł - po jednym na każdą z kończyn, tak skupiona gwiezdna chakra daje nam możliwość niczym nieskrępowanego latania. W porównaniu do innych form Tonbo ma mało zastosowań w faktycznej walce, dużo lepiej sprawdzając się jako forma przemieszczania się. Shinobi nie musi machać skrzydłami przez co proces wygląda bardziej jak lewitacja. Tak długo jak użytkownik stylu utrzymuje odpowiednią pozycję z rozłożonymi rękoma i nogami potrafi latać, toteż jeśli spróbuje poruszyć kończynami lewitacja chwilowo zostaje przerwana. Właśnie dlatego, pomimo faktu, iż skrzydła można wykorzystać jako obuchową broń, lub przedłużenie kończyny to nie jest zalecane aby wykorzystywać Dragonfly w bezpośredniej walce. Prędkość lotu zależna jest od kontroli chakry użytkownika, jednak o jeden poziom niższa. Kontrola chakry 7 sprawi, iż latać będziemy z prędkością 6.
Posiadając Specjalizację oraz poziom S Kujaku Myōhō możliwym jest aby szybkość lotu była równa szybkości postaci, jeśli ta jest większa.
Posiadając Senina Kujaku Myōhō największa słabość techniki, czyli brak możliwości poruszania kończynami zostaje zlikwidowana. Skrzyła odłączają się od rąk i nóg i funkcjonują jako oddzielne kończyny. Przez co można latać mając uwolnione ręce i nogi.
Posiadając Specjalizację oraz poziom S Kujaku Myōhō możliwym jest aby szybkość lotu była równa szybkości postaci, jeśli ta jest większa.
Posiadając Senina Kujaku Myōhō największa słabość techniki, czyli brak możliwości poruszania kończynami zostaje zlikwidowana. Skrzyła odłączają się od rąk i nóg i funkcjonują jako oddzielne kończyny. Przez co można latać mając uwolnione ręce i nogi.
Orochi | Orochi大蛇,
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieWąż → Tygrys → Smok → Pies→ Wąż → Specjalna Pieczęć Stylu
KosztStandardowy na turę
Zasięg20 metrów
WymaganiaAktywna jedna z form Gwiezdnej Chakry, Znajomośc Hebi
DodatkoweTechnika jest traktowana jako twór z chakry
Orochi to nie jedna z form Kujaku Myōhō a specjalna technika stylu, klasyfikowana jako twór z Gwiezdnej Chakry.. Po wykonaniu sekwencji pieczęci i złożeniu specjalnej pieczęci stylu, przypominająca trzygłowego węża bestia materializuje się z Gwiezdnej Chakry użytkownika wytworzonej przez wykorzystywaną formę. Shinobi ma pełną kontrolę nad chakrowym tworem, steruje nim niczym marionetkarz swą lalką, przez co korzystanie z techniki wymaga pełnego skupienia się na niej. Wąż nie może oddalić się poza zasięg techniki, inaczej zacznie znikać. Dodatkowo bestia stale połączona jest liną z gwiezdnej chakry z użytkownikiem. Jako iż wielogłowy wąż stworzony jest z gwiezdnej chakry, jest on tworem połowicznie materialnym - istoty żywe jak i bronie, przedmioty są w stanie go trafić, jednak bestia nie ma żadnych czułych punktów czy organów toteż nie ma jak jej faktycznie zranić, zamiast tego należy siłą ciosów bądź techniki rozdzielić tworzącą bestię chakrę bądź też całkowicie ją zmiażdżyć/zniszczyć dostatecznie potężnymi technikami. Bestia wedle rozpiski summonów posiada rozmiar: Duży przy 3 głowach a Wielki przy 9 głowach. Stwór walczy za pomocą swego ciała i zębisk.
Posiadając odblokowany poziom S Kujaku Myōhō Zasięg wielogłowego węża zwiększa się o 10 metrów. Czyli do 30 metrów.
Posiadając Senina Kujaku Myōhō Orochi posiada specjalną zdolność, którą wykorzystać można po osiągnięciu atutu senina Kujaku Myōhō. Tak długo jak Orochi połączony jest z swym shinobi, jego zniszczenie jest trudniejsze od innych tworów z Gwiezdnej Chakry, gdyż w momencie gdy Orochi otrzyma obrażenia zdolne do jego zniszczenia, użytkownik może zapłacić dodatkowy, standardowy koszt B aby stworzyć dodatkowe 3 wężowe głowy do maksymalnie 9 głów.
Posiadając odblokowany poziom S Kujaku Myōhō Zasięg wielogłowego węża zwiększa się o 10 metrów. Czyli do 30 metrów.
Posiadając Senina Kujaku Myōhō Orochi posiada specjalną zdolność, którą wykorzystać można po osiągnięciu atutu senina Kujaku Myōhō. Tak długo jak Orochi połączony jest z swym shinobi, jego zniszczenie jest trudniejsze od innych tworów z Gwiezdnej Chakry, gdyż w momencie gdy Orochi otrzyma obrażenia zdolne do jego zniszczenia, użytkownik może zapłacić dodatkowy, standardowy koszt B aby stworzyć dodatkowe 3 wężowe głowy do maksymalnie 9 głów.
Kuishinbō | Glutton食いしん坊
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęciePies → Tygrys → Smok → Wąż → Pies→ Specjalna Pieczęć Stylu
KosztStandardowy
ZasięgZasięg wykorzystywanego tworu z chakry.
WymaganiaAktywny twór z chakry. Atut absrobcji chakry.
DodatkoweTechnika jest traktowana jako technika stylu Kujaku Myōhō
Specyficzna technika, którą wykorzystać można jedynie jeśli użytkownik Gwiezdnej Chakry przywołał twór z chakry. Glutton sprawia, iz stworzona bestia otwiera swą paszczę aby dosłownie pożreć jedną inną technikę, maksymalnie rangi A - czy też raczej zaabsorbować całą chakrę techniki np. ognistej kuli skutecznie tym samym absorbując skradzioną chakrę dla siebie. Technika absorbuje dla użytkownika 50% chakry z zjedzonej techniki, shinobi nie może tą metodą zyskać więcej chakry niż jego maksymalna ilość chakry. Kuishinbo może absorbować jedynie techniki działające jako dystansowe funkcjonujące jako pociski, jak np. kula ognia/wody/piorun wytworzona przez chakrę. Nie radzi sobie natomiast z bardziej stałymi technikami, czy też takimi które wykorzystują jakieś medium, jak techniki dotonu które wykorzystując okoliczną ziemię, bądź techniki suitonu które korzystają z naturalnie występującej wody.
Posiadając Specjalizację oraz poziom S Kujaku Myōhō Technika nie wymaga składania pieczęci, dalej jednak wymaga odpowiednio długiej kumulacji chakry.
Posiadając Specjalizację oraz poziom S Kujaku Myōhō Technika nie wymaga składania pieczęci, dalej jednak wymaga odpowiednio długiej kumulacji chakry.
Ryū | Dragon龍
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Kinjutsu, Przepływ Chakry
Pieczęcie Smok → Baran → Małpa → Szczur → Koń → Tygrys → Ptak → Małpa → Smok → Specjalna Pieczęć Stylu
KosztPodwójny na turę
Zasięg30m
WymaganiaAktywna jedna z form Gwiezdnej Chakry
DodatkoweTechnika jest traktowana jako twór z chakry
Ryū to nie jedna z form Kujaku Myōhō a kolejna specjalna technika stylu, klasyfikowana jako twór z Gwiezdnej Chakry.. Po wykonaniu sekwencji pieczęci i złożeniu specjalnej pieczęci stylu, przypominająca smoka bestia materializuje się z Gwiezdnej Chakry użytkownika wytworzonej przez wykorzystywaną formę. Shinobi ma pełną kontrolę nad chakrowym tworem, steruje nim niczym marionetkarz swą lalką, przez co korzystanie z techniki wymaga pewnego skupienia się na niej. Smok nie może oddalić się poza zasięg techniki, inaczej zacznie znikać. Dodatkowo bestia stale połączona jest liną z Gwiezdnej Chakry z użytkownikiem. Jako, iż smok stworzony jest z Gwiezdnej Chakry, jest on tworem połowicznie materialnym - istoty żywe jak i bronie, przedmioty są w stanie go trafić, jednak bestia nie ma żadnych czułych punktów czy organów toteż nie ma jak jej faktycznie zranić, zamiast tego należy siłą ciosów bądź techniki rozdzielić tworzącą bestię chakrę bądź też całkowicie ją zmiażdżyć/zniszczyć dostatecznie potężnymi technikami. Bestia wedle rozpiski summonów posiada rozmiar: Olbrzymi, toteż może zostać wykorzystana jako wierzchowiec, Ryu potrafi również latać. Stwór potrafi walczyć atakując swym ciałem, małymi górnymi kończynami oraz sporymi zębiskami.
Posiadając Senina Kujaku Myōhō Ryu posiada specjalną zdolność, którą wykorzystać można po osiągnięciu atutu senina Kujaku Myōhō. Płacąc dodatkowy standardowy koszt A smok potrafi wystrzelić potężną zbitą w sobie kulę chakry, która wygląda jak odpowiednio mniejsza i słabsza Bijūdama stworzona z gwiezdnej chakry. Wystrzelona kula jest dewastującym atakiem mającym 20 metrów zasięgu i siłę typową dla technik rangi A.
Posiadając Senina Kujaku Myōhō Ryu posiada specjalną zdolność, którą wykorzystać można po osiągnięciu atutu senina Kujaku Myōhō. Płacąc dodatkowy standardowy koszt A smok potrafi wystrzelić potężną zbitą w sobie kulę chakry, która wygląda jak odpowiednio mniejsza i słabsza Bijūdama stworzona z gwiezdnej chakry. Wystrzelona kula jest dewastującym atakiem mającym 20 metrów zasięgu i siłę typową dla technik rangi A.
Ryusei Rasengan | Meteor Spiralling Sphere流星 螺旋丸
KlasyfikacjaNinjutsu, Transformacja Kształtu, Kujaku Myōhō, Kinjutsu
PieczęcieBrak, mieszanie chakry zajmuje tyle, co złożenie 6 pieczęci
KosztDwukrotny
ZasięgDotykowy
WymaganiaRasengan, Kontrola Chakry 7 i 2 cieniste klony lub Kontrola Chakry 8 i 1 cienisty klon lub Kontrola Chakry 9
DodatkoweTechnika jest traktowana jako technika stylu Kujaku Myōhō
Technika będąca wariacją Rasenganu, stworzonego dzięki Gwiezdnej Chakrze, dzięki czemu rasengan zyskuje dodatkowe właściwości. Technika tworzy szybko wirującą kulę z bardzo skondensowanej gwiezdnej chakry. Kula mieści się w dłoni użytkownika i unosi delikatnie nad nią. Kulą tą następnie uderza się w cel, zadając spore obrażenia. Rotująca energia skręca i rozrywa to, w co uderzy, mogąc wyrządzić ogromne szkody uderzonemu ciału, czy z łatwością skruszyć skałę. Trafienie tym jutsu, oprócz obrażeń podobnych od zwykłego rasengana, doprowadza do uszkodzeń w ciele, sprawiając, iż organizm ofiary obarczony jest walką z toksycznością Gwiezdnej Chakrą wedle jednej z jej specjalnych właściwości. Sprawia to, iż przy oberwaniu techniką, cel dodatkowo zyskuje negatywny efekt jakby zaabsorbował dużą ilość Gwiezdnej Chakry jak przy próbie jej absorbcji przez shinobi niewyszkolonego w Kujaku Myōhō.
Posiadając rangę S w Ninjutsu i Kujaku Myōhō można przy tworzeniu rasengana przelać dowolną ilość chakry. W ten sposób tworzony rasengan staje się większy i silniejszy, zależnie od tego, jak wiele energii zostanie wykorzystanej do jego utworzenia.
Posiadając senina w Kujaku Myōhō Możliwym jest stworzenie dwóch rasenganów na raz, podwaja to oczywiście koszt jak i potrzebną na dany poziom ilość cienistych klonów.
Posiadając rangę S w Ninjutsu i Kujaku Myōhō można przy tworzeniu rasengana przelać dowolną ilość chakry. W ten sposób tworzony rasengan staje się większy i silniejszy, zależnie od tego, jak wiele energii zostanie wykorzystanej do jego utworzenia.
Posiadając senina w Kujaku Myōhō Możliwym jest stworzenie dwóch rasenganów na raz, podwaja to oczywiście koszt jak i potrzebną na dany poziom ilość cienistych klonów.
► Pokaż Spoiler
Yurei | Spectre幽霊
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieSpecjalna Pieczęć Stylu
KosztStandardowy B na turę.
ZasięgNa siebie
Wymagania-
DodatkoweTechnika jest traktowana jako technika stylu Kujaku Myōhō
Technika wymaga od użytkownika ostatecznego poświęcenia, toteż historycznie jeśli już została użyta to tylko na łożu śmierci, w momencie największej desperacja. Technika nieodwracalnie zabija ciało użytkownika, w zamian pozwala mu na moment przekroczyć śmierć i przekształcić duszę w zjawę stworzoną z gwiezdnej chakry, zdolną do interakcji z światem rzeczywistym. W tej formie użytkownik nie jest już ograniczony ludzkim ciałem, potrafi latać z szybkością dostępną dla niego wedle statystyk za życia. Zwykłe ataki czy techniki nie mają żadnego wpływu na zjawę, jedynie specjalne moce pozwalające walczyć z demonami jak np. Kapłaneki Mirai są w stanie zranić zjawę. Sam duch potrafi korzystać jedynie z technik Gwiezdnej Chakry. Uzytkownik tej techniki stale traci chakrę, co prawda może walczyć z czasem absorbując chakrę dzięki atutowi bądź techniką jak Kuishinbo jednak ostatecznie nie jest to wyścig jaki może wygrać. Maksymalnie w postaci ducha możemy istnieć 24 godziny. Po utracie całej chakry bądź upływie 24 godzin dusza użytkownika zanika, wyparowuje nie pozwalając na żadną formę ożywienia czy reinkarnacji. Mając odpowiednie biegłości duch może korzystać także z innych technik, z których mógłby korzystać za życia podczas używania stylu Kujaku Myoho.
Posiadając senina w Kujaku Myōhō Posiadając odpowiednie biegłości możemy korzystać z technik innych dziedzin. Np. posiadając Fuinjutsu, możemy zapieczętować swoją duszę, by np. aktywować tę technikę kilka lat po swojej śmierci, bądź w innej specyficznej sytuacji.
Posiadając senina w Kujaku Myōhō Posiadając odpowiednie biegłości możemy korzystać z technik innych dziedzin. Np. posiadając Fuinjutsu, możemy zapieczętować swoją duszę, by np. aktywować tę technikę kilka lat po swojej śmierci, bądź w innej specyficznej sytuacji.