• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[Wprowadzone] Propozycja Technik - Hoshigaki

Moderatorzy: Mistrzowie fabularni, Moderatorzy kuźni, Moderatorzy technik, Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

[Wprowadzone] Propozycja Technik - Hoshigaki

Ehm, ehm... Jakiś ładny wstęp.
Zrobiłem techniczki Hoshigaki. Przydadzą się opinie w kwestii opisów, balansu itp. Niektóre kwestie, z którymi mam problem od razu zaznaczyłem przed każdą techniką.

Pirania no Kyoen: Tutaj wsm tylko ilość.
► Pokaż Spoiler | C - Pirania no Kyoen
Pirania no Kyōen | Feast of Piranhasピラニアの饗宴
KlasyfikacjaSuiton, Samejutsu, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Smok → Wąż → Baran → Wół
KosztStandardowy za 5
Zasięg10 metrów
WymaganiaŹródło wody
Jedna z prostszych technik Hoshigaki. Za jej pomocą niezbyt doświadczeni użytkownicy są w stanie stworzyć z pobliskiego źródełka wody stado małych drapieżnych rybek, wielkości piranii (35 cm), które następnie rzucają się na wroga, pływając w wodzie lub wyskakując z niej. Gryzą małymi ostrymi ząbkami, które zadają niewielkie rany kłute, jednak ich siła tkwi w ilości - przy znacznej liczbie mogą stanowić zagrożenie nawet dla bardziej niebezpiecznych przeciwników. Poza tym świetnie się sprawdzają jako metoda na spowolnienie przeciwnika. Nie są jednak dość wytrzymałe.

Posiadając Samejutsu na Randze A Standardowym kosztem można stworzyć 10 rybek.
Posiadając Samejutsu na Randze A Standardowym kosztem można stworzyć 15 rybek.
Posiadając Samejutsu na Randze S Standardowym kosztem można stworzyć 20 rybek.
Posiadając Specjalizację w Samejutsu użytkownik nie potrzebuje już źródła wody.
Suikodan no Jutsu: Potrzebuję opinii na to, jak rozstrzygać szybkość techniki jako metoda transportu.
► Pokaż Spoiler | B - Suikodan no Jutsu
Suiton: Suikōdan no Jutsu | Water Release: Water Shark Bullet Technique水遁・水鮫弾の術
KlasyfikacjaSuiton, Samejutsu, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Wół → Smok → Zając → Pies → Ptak → Baran
KosztStandardowy na turę za jedną rybę
Zasięg20 metrów
WymaganiaŹródło Wody
Poprzez złożenie pieczęci i uwolnieniu chakry Suitonu, Hoshigaki potrafią stworzyć z otaczającej ich wody rybi pocisk. Sam konstrukt ma do 3 metrów długości, nad którym użytkownik sprawuje pełną kontrolę. Może nim atakować swoich wrogów - czy to obuchowo, płetwami lub tułowiem, lub ostrymi zębami, których ugryzienie grozi poważnymi ranami szarpanymi. Technika może poruszać się w wodzie lub wyskoczyć z niej, jak inne, podobne wodne pociski. Ataki tą techniką stają się jeszcze silniejsze, gdy ryba może przemieszczać się przez wodę. Wtedy pociski nabierają na szybkości, przez co bez dobrej defensywy albo umiejętności pływania, ich uniknięcie jest bardzo trudne. Gdy ryba opuści zasięg, rozpada się, pozostawiając po sobie tylko kałużę wody. Poza tym, niektórzy Hoshigaki używają tej techniki jako metody transportu. Poruszają się wtedy prędkością techniki.

Posiadając Samejutsu na Randze S liczba pieczęci zmniejsza się do 5.
Posiadając Specjalizację w Samejutsu użytkownik nie potrzebuje już źródła wody.
Sharknado: Szczerze, trudno mi określi wymiary i szybkość techniki. Znaczy pewnie to tornado jest tak szybkie jak szybka jest technika A, ale ile to jest? No.
► Pokaż Spoiler | A - Osame no Tatsumaki
Ōsame no Tatsumaki | Sharknado大鮫の竜巻
KlasyfikacjaSuiton, Samejutsu, Transformacja Natury
PieczęcieSmok → Wół → Dzik → Małpa → Tygrys → Pies → Wąż → Tygrys → Małpa → Zając
KosztStandardowy na Turę
Zasięg30 metrów
WymaganiaŹródło Wody, Suiton: Gekiryūdan
Jedna z najniebezpieczniejszych technik w arsenale Hoshigaki. Shinobi tego klanu są w stanie stworzyć wyłaniające się z pobliskiego zbiornika wirujące tornado wody i rekinów. Samo tornado ma 30 metrów wysokości, 5 metry średnicy, porusza się ze zatrważającą prędkością, niezależnie czy znajduje się na wodzie czy na lądzie. Chociaż nie jest bardzo zwrotne, nadrabia swoimi zdolnościami ofensywnymi, ponieważ znalezienie się na drodze techniki grozi poważnym poturbowaniem w wyniku ugryzień stada rozwścieczonych ryb.

Posiadając Rangę S w Samejutsu użytkownik nie potrzebuje już źródła wody.
Posiadając Seninna Samejutsu użytkownik może stworzyć większe tornado, które ma większą siłę i rozmiar (50 metrów wysokości i 10 metrów średnicy). Koszt utrzymania tej wersji to Standardowy rangi S.
Daikodan no Jutsu: Potrzebuję opinii na temat ilość pożeranej chakry i zależności pomiędzy wielkością a wyssaną chakrą. I potem co się dzieje, jak ryba nie zje całej (dlatego tej części opisu jeszcze nie ma).
► Pokaż Spoiler | S - Suiton: Daikodan no Jutsu
Suiton: Daikōdan no Jutsu | Water Release: Great Shark Bullet Technique水遁・大鮫弾の術
KlasyfikacjaSuiton, Samejutsu, Transformacja Natury, Technika Absorpcji Chakry
PieczęcieKlaśnięcie → Małpa → Baran → Wół → Małpa → Szczur → Dzik → Tygrys → Ptak → Koń → Wąż → Małpa → Smok → Wół → Specyficzna Pieczęć
KosztStandardowy na Turę
Zasięg30 metrów
WymaganiaŹródło Wody, Znajomość Suiton: Suikodan no Jutsu
Technika tworząca wokół użytkownika gigantyczną rybę, podobnie jak w słabszej jej wersji. Tym razem jednak kontrolowany przez shinobiego pocisk jest znacznie większy - w początkowym stadium ryba ma długość 10 metrów. Jednak jest w stanie zwiększyć swoją objętość konsumując chakrę przeciwników. Przy kontakcie z wrogiem lub techniką może pożreć jej część, w wyniku czego rośnie jego rozmiar i siła uderzenia. Ryba jest w stanie przyswoić do 350 punktów chakry w ciągu jednej tury. Technika całkowicie pochłania jutsu do rangi B i zwiększa się o jeden metr za każde trzy techniki rangi D, jedną C oraz o 2 metry za każdą rangi B. Jutsu może również zużyć metr swojej długości, by utrzymać się przed dodatkową turę. Wtedy użytkownik nie musi płacić kosztu techniki z własnych rezerw chakry. Technika jednak nie potrafi pożreć jutsu, które nie sa oparte na chakrze.

Posiadając Specjalizację w Samejutsu użytkownik nie potrzebuje już źródła wody.
Posiadając Sennina w Samejutsu technika jest w stanie wyssać do 500 punktów chakry w ciągu jednej tury.
Suiro Sameodori no Jutsu: Zasięg, koszta... Wsm no wszystko. Moje liczby to propozycja. Chodzi o to, by ta technika miała taki koszt, by opłacało się używać. I pamiętać że to ma być karta pułapka użytkownika.
► Pokaż Spoiler | S - Suiro Sameodori no Jutsu
Suirō Sameodori no Jutsu | Water Prison Shark Dance Technique水牢鮫踊りの術
KlasyfikacjaSuiton, Samejutsu, Transformacja Natury
PieczęcieSmok → Baran → Małpa → Dzik → Małpa → Dzik → Koń → Wół → Dzik → Wąż → Szczur → Dzik → Smok → Ptak → Dzik → Baran → Tygrys → Pies → Koń → Ptak
KosztStandardowy Rangi S za każde 25 metrów średnicy "bańki"
Standardowy Rangi B za utrzymanie całej techniki
ZasięgZmienny
WymaganiaSennin Samejutsu
Jedna z najpotężniejszych technik w arsenale Hoshigaki. Wypluwając ogromne ilości wody, użytkownik tworzy wokół siebie bańkę rozmiarów jeziora, której staje się centrum. Dzięki temu tworzy środowisku, w którym może się czuć... No, jak ryba w wodzie. Główne zagrożenie techniki wynika z możliwości utopienia wrogów, którzy się znaleźli w jej zasięgu. Ponieważ bańka porusza się wraz z Hoshigaki, ucieczka z środka jest znacznym problemem. Sam Hoshigaki nie odczuwa dyskomfortu, dzięki swoim skrzelom, które umożliwiają mu przebywanie pod wodą. Niezależnie od swoich umiejętności, użytkownik tej techniki może łatwo zyskać znaczną przewagę nad swoimi przeciwnikami.
Niezależnie od rozmiarów techniki, wypluwanie bańki zajmuje jedną turę. Bo jednorazowym wypluciu, nie możemy już zwiększyć lub zmniejszyć rozmiarów techniki.

Posiadając Specjalizację w Samejutsu użytkownik nie musi składać pieczęci. Kumulacja chakry jednak zajmuje wciąż tyle samo czasu.
Ostatnio zmieniony 10 paź 2022, 17:06 przez Tora, łącznie zmieniany 5 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: Propozycja Technik - Hoshigaki

PIRANIA NO KYŌEN - imo ilość rybek okej
SUITON: SUIKŌDAN NO JUTSU - tutaj jeżeli to pocisk to na początku się zdziwiłem, że zobaczyłem transport. Raczej pocisk to pocisk z rekina, ale patrząc pod kątem transportu no to żarłacz biały średnio osiąga prędkość maksymalnie około 40 km/h. O ile Hoshigaki tyle wyrabiają to nie wiem jak to można jeszcze zwiększyć. To całkiem dużo jak na rekina i prędzej bym na takiej wartości operował. Porównaj sobie może to do konkretnego gatunku ryby, jeżeli widzisz większe prędkości? I to technika na turę, bo rybę możemy kontrolować też w walce?
ŌSAME NO TATSUMAKI - wiedziałem że to zrobisz xD Koszt na turę, bo kierujemy tornadem? Przy takiej technice bardziej widzę standardowy i to tornado leci w jednym kierunku z możliwością lekkiego skręcania... inaczej popraw opis nieco.
SUITON: DAIKŌDAN NO JUTSU - sennin to raczej specka i widziałbym bardziej 400 punktów chakry. Btw PC zamień na punkty chakry w opisie. No jeżeli to ma być swoista absorpcja to co się dzieje z pożartą chakrą? Znika czy ma trafiać do użytkownika? Boostowanie techniki przez pochłanianie to imo przesada, bo jednak technika nadal leci jak straci chakrę? Możesz podeprzeć się na opisie robaków w Mateki (gdzie zakładam, że jak nadal podtrzymujemy to rekin nie wyżre 750 chakry na turę, bo to za dużo):
► Pokaż Spoiler
Makyō no Ran | Revolt of the Demon World魔境の乱
KlasyfikacjaMateki, Technika Absorpcji Chakry
PieczęcieBrak, wygranie melodii zajmuje tyle co złożenie 10 pieczęci
KosztStandardowy od utworzenia robaka
50 Chakry na turę od robaka
ZasięgDźwięk instrumentu
WymaganiaDowolny instrument od klanu Shiin, Przyzwane Doki
Shiin manipuluje swoimi demonami Doki dźwiękiem z instrumentu. Jego melodia wyzwala z demonów zmaterializowane duchy, które są w rzeczywistości specjalną czakrą zamkniętą wewnątrz Doki. Tworzą robakopodobne stwory z chakry, które wychodzą z ust Doki i próbują pożreć przeciwników. Zmaterializowane duchy składają się z psychicznej energii, więc czakra jest w stanie niestabilnym. Z tego też powodu duchy są pozbawione fizycznej energii i polują na swoją ofiarę w nieskończoność. Ich metodą transportu jest lot o prędkości porównywalnej do większości gatunków pospolitych ptaków. W momencie zetknięcia z celem robaki takie przenikają przez przeciwnika, pożerając część jego sił fizycznych oraz chakrę. Cel odczuwa nagły przypływ senności, gdzie jego mięśnie słabną wraz z pokładami energii. Na jedną turę każdy robak jest w stanie wyssać 100 chakry ofiary przy nieustannym, bezpośrednim kontakcie z drugą osobą. Ta chakra nie trafia do użytkownika od zjawy, a zostaje "wypalana", przez co zwyczajnie znika. Ofiara musi przetrwać starcie i wypocząć, by ją odzyskać. Każde Doki pozostaje nieruchomo, póki robak z chakry jest na zewnątrz sylwetki demona.

Podczas zagrania jednej melodii można utworzyć dowolną ilość robaków, póki jest odpowiednia ilość Doki.

Posiadając Sennina Mateki robaki mogą połączyć się w jeden twór o skumulowanej sile, pożerając w ten sposób razem tyle chakry ile wszystkie robaki łącznie. Koszt utrzymania połączonego robaka wynosi tyle, ile utrzymanie wszystkich robaków składowych.
Posiadają Specjalizację w Mateki każdy robak może wyssać nawet 200 chakry na turę.
Może zrób skalę 3/5/8/10? I tutaj zależnie widziałbym wtedy skalowaną technikę niższej rangi jeżeli idziemy z poziomami do góry. Bazowo przy tej S można dać rekina z powiedzmy 250 PC na turę przy 10 m wielkości pocisku przy kontakcie z istotą (nie wiem jak miałby pożerać chakrę techniki, bardziej po prostu blokować pod kątem swej siły).

SUIRŌ SAMEODORI NO JUTSU - podwójny S za stworzenie bariery z wypełnieniem, standardowy S na podtrzymanie... może 40m średnicy po prostu?
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2022, 19:22 przez Vampiro, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Propozycja Technik - Hoshigaki

Suiton Suikodan no Jutsu
Suhaj Vampiro. To że Shinobi może biec 100 km/h na godzinę, mając samochód, nie znaczy że wybierze bieganie. Prędkość w tej technice pozostawałaby bez zmian. Tylko przy wystarczająco małym koszcie byłoby mniej energochłonne. I podróżowanie w takiej rybie stanowi dodatkową ochronę w razie nagłego zagrożenia.
Ta, technika na turę bo można używać w walce. A właściwie wróć. Nie. To technika, której używa się w walce, którą można dodatkowo używać jako metodę transportu. XD

Osame no Tatsumaki
Fixed.

Suiton Daikodan no Jutsu
No właśnie boostowanie techniki przez pożeranie chakry jest gimmickiem tego jutsu. Wiem, że nie musi być jak M&A, jednak no... That's what it does.

Suiro Sameodori no Jutsu
Właśnie nie wiem czy 40 metrów. Patrząc jak ogromną bańkę stworzył Kisame w bajce, to uznałem że warto zostawić graczowi otwartą furtkę by móc zrobić równie wielkie, o ile dość zapłaci.

Poprawka tylko w Sharknadzie, bo do reszty potrzebuję ostatecznego zdania, co mam zrobić XD

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: Propozycja Technik - Hoshigaki

Suiton Suikodan no Jutsu - to be completely honest, jeżeli rozpatrujesz szybkość techniki no to pozostaje to pod oceną MG w danym momencie w odniesieniu do opisu. Osobiście napisałeś, że mogą szybciej niż ich rybia fizjonomia... no to nie trzymamy się stałej wartości? Czego oczekujesz pod kątem rozpatrywania szybkości?
Suiton Daikodan no Jutsu - nadal nie widzę jakby miała siła techniki rosnąć. Too much. Prędzej może pochłaniać faktycznie chakrę z technik, aby się podtrzymać ze stałymi wartościami. 350 PC normalnie od osoby i na specce 500 PC (przy czym w zależności od KC użytkownika po trafieniu we wroga, musiałby shinobi dopłacić resztę kosztu jeżeli to "pożeranie" nie pokrywa tego kosztu jutsu w całości). Co do technik no to jest tricky, bo czy uzależnimy to od KC wroga w tym momencie czy zwyczajnie ile może pożreć od techniki danej rangi? Ja bym jednak zrobił z tego tabelkę i dał jakieś sensowne rzeczy i uzależnił może od KC użytkownika pod kątem ilości. Czekam na opinię reszty jak to widzą.
Suiro Sameodori no Jutsu - Niby tak, niby nie... powiedzmy, że możemy zostawić zasięgi jako różne, lecz nadal podwójny S za stworzenie bariery z wypełnieniem, połowiczny S na podtrzymanie może niech będzie. Te 25m niech zostanie.
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2022, 21:04 przez Vampiro, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Propozycja Technik - Hoshigaki

Pirania no Kyōen - mam jedno pytanie - te rybki są w wodzie, z wody, czy mogą "pływać" na ziemi?
Suiton: Suikōdan no Jutsu - te 20 metrów - to zasięg gdzie użytkownik kontroluje rybę, po tym zasięgu ona się rozpada czy jak to działa?
Ōsame no Tatsumaki - imo Sennin tutaj to nie jest nic nowego, tylko boost, który bym przerzucił do Specki. Bo to wciąż to samo tornado, tylko większe. A nie coś "nowego" czy "wyjątkowego". Źródło wody mógłbyś wtedy na randze S np. usuwać.
Suiton: Daikōdan no Jutsu - ogólnie sam zamysł tej techniki nie jest zły, jednak tak jak pisze Tamura - uzależniłbym to wszystko od stałych wartości najlepiej i opisał, że technika całkowicie pochłania jutsu do rangi B i zwiększa się o jeden metr za każde trzy techniki rangi D, jedną C oraz o 2 metry za każdą rangi B czy coś takiego. Taki bardzo szybki pomysł. W przypadku trafienia kogoś nie pobierałbym mu już chakry, tylko zadawał zwyczajne obrażenia? Podtrzymywanie tej techniki przez absorpcję cudzej chakry, choć nie jest to nowy mechanizm w Suitonie tak brakuje doprecyzowania co się dzieje z tą techniką. Że może sobie latać w nieskończoność? Warto to doprecyzować i najlepiej na sztywno ustalić jak to wychodzi. No i w wymagania wrzuciłbym Suikodan.
Suiro Sameodori no Jutsu - nie wiem czy dawałbym podwójny tbh. Jest to de facto "standardowy" obszar, więc mógłby zostać standardowy za każde 25 metrów, gdyby ktoś chciał zwiększać. Ale na specce bym może zredukował trochę ilość pieczęci? Np. o 5?
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Propozycja Technik - Hoshigaki

1. Ja mam problem z wizualizacją tej techniki. To jest woda w kształcie rybek, czy faktyczne rybki które jakimś chakrowym czary-mary zmieniły się w wodę w zwierzęta? No i jeśli - bo wydaje mi się że tak jest - są to ryby z wody, to jak kogoś "Gryzą"? Ich zęby są z wody pod dużym ciśnieniem? Działa to jakoś inaczej? Bo ja czaje pocisk z wody, ale "ugryzienie" to trochę niejasny termin kiedy mówimy o wodzie i IMO trzeba by to było rozwinąć żeby było wiadomo jak dokładnie ten damaż wygląda. Chodzi mi o coś takiego generalnie jak w poście niżej gdzie to jest jasne i klarowne xd

2. No jak dla mnie szybkość rybki. Also wywaliłbym bonus z rangi A i przeniósł go na rangę S i bardziej bym tych pieczęci nie zmniejszał. Bonus z Sennina też bym wywalił.

3. Szybko to szybko po chuj drążyć temat? Generalnie zrobiłbym większe to tornado. Z 30 metrów wysokości, z 5 metrów średnicy. Wtedy faktycznie mogą tam pływać fajne rekinki i fajny demejdż będzie się dało tym wykręcić. Wtedy na Specce można dać 50 i 10 metrów kolejno.

4. W sumie to co Tora z Tamurą powiedział w tej techniczce jest ok, ja od siebie dodam że dałbym jeszcze z 4 pieczęci.

5. Ja proponuje standardowy S za każde 25 metrów średnicy + Standardowy B za utrzymanie na turę(S to overkill, serio xd) + Na specce że zamiast pieczęci po prostu kumulacja chakry zajmuje tyle czasu co ich złożenie. Warto też dodać jak długo wypluwa się tą wodę bo z tego co widzę po Narutoe to dość szybko, ale sam opis na to nie wskazuje xD
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Propozycja Technik - Hoshigaki

Do większości się zastosowałem. No to pora wziąć się za dwie najbardziej problematyczne techniki...

Piranie - Ogólnie powstała dlatego, by Hoshigaki mieli jakieś fajne low-rank jutsu. Rybki są małe, powstają z wody, mogą pływać w wodzie, wyskoczyć z wody i ugryźć - jak użytkownik pokieruje. To na odpowiedź Tory. Jeśli zaś chodzi o Hefajstosa - Suikodan też gryzie. Zębami. Z wody. Najzwyczajniej skala jest tutaj zmniejszona. Piranie to nie narzędzie, które ma zjeść wroga, to narzędzie by zadać mu jak najwięcej ran i/lub przyczepić się taką chmarą by mu przeszkodzić poruszanie się (woda też coś waży).

Daikodan - Liczbę zmieniłem, ale wciąż nie wiem jak zrobić mechanikę wysysania chakry by była dobrze. W sensie liczby są okej, co do kwestii Tory o podtrzymywaniu - jak ma chakrę wyssaną, to może korzystać z niej by się utrzymywać. Pływanie w nieskończoność jest niemożliwe, ponieważ albo musi wysysać chakrę albo użytkownik musi płacić swoją. I do tego zasięg 30 metrów.

Anyway, jak macie propkę jak zrobić Daikodana to dajcie znać. Wtedy to chyba wszystko rozwiązane (?).

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Propozycja Technik - Hoshigaki

Piranie - No przecież sam napisałem że "W Suikodan też to masz, ale lepiej opisane" więc tak, wiem że Suikodan też gryzie. Ale tam masz "lub ostrymi zębami, których ugryzienie grozi poważnymi ranami szarpanymi." co jest jasne i klarowne - zęby są ostre i masz rany szarpane. Tymczasem w piraniach masz "Ugryzienie przez jedną nie powoduje poważnych ran" Elo. Ale to woda. I można to odczytać na kilka sposobów, dlatego musi być jaśniej opisany ten fragment.

Jezioro - Dalej nie wiem, jak długo zajmie stworzenie jeziora.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Propozycja Technik - Hoshigaki

Updated. Poprawiłem opis pirani i dałem w opisie, że wyplucie techniki zajmuje jeden post. Nie wiem ile powinno być XD

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Propozycja Technik - Hoshigaki

1. Piranie atakują.

Ale atakują tylko w wodzie czy z niej wyskakują i lecą do przeciwnika po linii prostej? Znikają po pełnej turze, jak przestaniesz zasilać chakrę, jak zostaną zniszczone czy może po kilku ugryzieniach? Co jest tutaj wyznacznikiem końca działania jutsu?

2. Rekin rar

W sumie podobne pytanie... to działa tylko w wodzie/na wodzie? A jak na lądzie też to ta ryba jakoś "Lata" czy pełznie po lądzie?

3. Tornado

"Posiadając Spw Samejutsu" Posiadając co? Chyba specjalizacja tutaj miała być. Also zamieniłbym miejscami te bonusy jeśli to specjalizacja.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Propozycja Technik - Hoshigaki

Pirania no Kyōen - doprecyzuj to, co zauważył Don i imo będzie git.
Suiton: Suikōdan no Jutsu - jak wyżej. Niby jest opisane, że w wodzie są szybsze, ale dobrze by MG wiedział, jak działa ten pocisk na lądzie.
Ōsame no Tatsumaki - prędzej widziałbym, albo na Senninie bonus z spw, albo na S i Specce.
Suiton: Daikōdan no Jutsu - zamiast PC jasno bym napisał, że chodzi o punkty chakry. Dopisałbym, że zamiast rosnąć, ryba może wykorzystać każdy "metr" swojego zasięgu by być za darmo o dodatkową turę. Nawet wrzuciłbym to na Bonus z Sennina, a na Specce dał większe wysysanie. Jest dużo możliwości utworzenia źródła wody, zwłaszcza tak vague opisanego jak po prostu... źródło.
Suirō Sameodori no Jutsu - po co w tej technice źródło wody, jak ona jest źródłem wody? xD Poza tym jest okej
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: Propozycja Technik - Hoshigaki

Pirania no Kyōen - tak jak Don, to samo
Suiton: Suikōdan no Jutsu - Działanie na lądzie do zaznaczenia
Ōsame no Tatsumaki - tak jak Tora
Suiton: Daikōdan no Jutsu - j.w.
Suirō Sameodori no Jutsu - Imo git
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Propozycja Technik - Hoshigaki

No dobra, fixed wersja jest tutaj. Rozumiem, że żadnych zwojów nie robimy?
I jeśli te będą już klepnięte to można zamknąć temat.
► Pokaż Spoiler | C - Pirania no Kyoen
Pirania no Kyōen | Feast of Piranhasピラニアの饗宴
KlasyfikacjaSuiton, Samejutsu, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Smok → Wąż → Baran → Wół
KosztStandardowy za 5
Zasięg10 metrów
WymaganiaŹródło wody
Jedna z prostszych technik Hoshigaki. Za jej pomocą niezbyt doświadczeni użytkownicy są w stanie stworzyć z pobliskiego źródełka wody stado małych drapieżnych rybek, wielkości piranii (35 cm), które następnie rzucają się na wroga, pływając w wodzie lub wyskakując z niej. Gryzą małymi ostrymi ząbkami, które zadają niewielkie rany kłute, jednak ich siła tkwi w ilości - przy znacznej liczbie mogą stanowić zagrożenie nawet dla bardziej niebezpiecznych przeciwników. Poza tym świetnie się sprawdzają jako metoda na spowolnienie przeciwnika. Nie są jednak dość wytrzymałe.

Posiadając Samejutsu na Randze A Standardowym kosztem można stworzyć 10 rybek.
Posiadając Samejutsu na Randze A Standardowym kosztem można stworzyć 15 rybek.
Posiadając Samejutsu na Randze S Standardowym kosztem można stworzyć 20 rybek.
Posiadając Specjalizację w Samejutsu użytkownik nie potrzebuje już źródła wody.
► Pokaż Spoiler | B - Suikodan no Jutsu
Suiton: Suikōdan no Jutsu | Water Release: Water Shark Bullet Technique水遁・水鮫弾の術
KlasyfikacjaSuiton, Samejutsu, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Wół → Smok → Zając → Pies → Ptak → Baran
KosztStandardowy na turę za jedną rybę
Zasięg20 metrów
WymaganiaŹródło Wody
Poprzez złożenie pieczęci i uwolnieniu chakry Suitonu, Hoshigaki potrafią stworzyć z otaczającej ich wody rybi pocisk. Sam konstrukt ma do 3 metrów długości, nad którym użytkownik sprawuje pełną kontrolę. Może nim atakować swoich wrogów - czy to obuchowo, płetwami lub tułowiem, lub ostrymi zębami, których ugryzienie grozi poważnymi ranami szarpanymi. Technika może poruszać się w wodzie lub wyskoczyć z niej, jak inne, podobne wodne pociski. Ataki tą techniką stają się jeszcze silniejsze, gdy ryba może przemieszczać się przez wodę. Wtedy pociski nabierają na szybkości, przez co bez dobrej defensywy albo umiejętności pływania, ich uniknięcie jest bardzo trudne. Gdy ryba opuści zasięg, rozpada się, pozostawiając po sobie tylko kałużę wody. Poza tym, niektórzy Hoshigaki używają tej techniki jako metody transportu. Poruszają się wtedy prędkością techniki.

Posiadając Samejutsu na Randze S liczba pieczęci zmniejsza się do 5.
Posiadając Specjalizację w Samejutsu użytkownik nie potrzebuje już źródła wody.
► Pokaż Spoiler | A - Osame no Tatsumaki
Ōsame no Tatsumaki | Sharknado大鮫の竜巻
KlasyfikacjaSuiton, Samejutsu, Transformacja Natury
PieczęcieSmok → Wół → Dzik → Małpa → Tygrys → Pies → Wąż → Tygrys → Małpa → Zając
KosztStandardowy na Turę
Zasięg30 metrów
WymaganiaŹródło Wody, Suiton: Gekiryūdan
Jedna z najniebezpieczniejszych technik w arsenale Hoshigaki. Shinobi tego klanu są w stanie stworzyć wyłaniające się z pobliskiego zbiornika wirujące tornado wody i rekinów. Samo tornado ma 30 metrów wysokości, 5 metry średnicy, porusza się ze zatrważającą prędkością, niezależnie czy znajduje się na wodzie czy na lądzie. Chociaż nie jest bardzo zwrotne, nadrabia swoimi zdolnościami ofensywnymi, ponieważ znalezienie się na drodze techniki grozi poważnym poturbowaniem w wyniku ugryzień stada rozwścieczonych ryb.

Posiadając Rangę S w Samejutsu użytkownik nie potrzebuje już źródła wody.
Posiadając Seninna Samejutsu użytkownik może stworzyć większe tornado, które ma większą siłę i rozmiar (50 metrów wysokości i 10 metrów średnicy). Koszt utrzymania tej wersji to Standardowy rangi S.
► Pokaż Spoiler | S - Suiton: Daikodan no Jutsu
Suiton: Daikōdan no Jutsu | Water Release: Great Shark Bullet Technique水遁・大鮫弾の術
KlasyfikacjaSuiton, Samejutsu, Transformacja Natury, Technika Absorpcji Chakry
PieczęcieKlaśnięcie → Małpa → Baran → Wół → Małpa → Szczur → Dzik → Tygrys → Ptak → Koń → Wąż → Małpa → Smok → Wół → Specyficzna Pieczęć
KosztStandardowy na Turę
Zasięg30 metrów
WymaganiaŹródło Wody, Znajomość Suiton: Suikodan no Jutsu
Technika tworząca wokół użytkownika gigantyczną rybę, podobnie jak w słabszej jej wersji. Tym razem jednak kontrolowany przez shinobiego pocisk jest znacznie większy - w początkowym stadium ryba ma długość 10 metrów. Jednak jest w stanie zwiększyć swoją objętość konsumując chakrę przeciwników. Przy kontakcie z wrogiem lub techniką może pożreć jej część, w wyniku czego rośnie jego rozmiar i siła uderzenia. Ryba jest w stanie przyswoić do 350 punktów chakry w ciągu jednej tury. Technika całkowicie pochłania jutsu do rangi B i zwiększa się o jeden metr za każde trzy techniki rangi D, jedną C oraz o 2 metry za każdą rangi B. Jutsu może również zużyć metr swojej długości, by utrzymać się przed dodatkową turę. Wtedy użytkownik nie musi płacić kosztu techniki z własnych rezerw chakry. Technika jednak nie potrafi pożreć jutsu, które nie sa oparte na chakrze.

Posiadając Specjalizację w Samejutsu użytkownik nie potrzebuje już źródła wody.
Posiadając Sennina w Samejutsu technika jest w stanie wyssać do 500 punktów chakry w ciągu jednej tury.
► Pokaż Spoiler | S - Suiro Sameodori no Jutsu
Suirō Sameodori no Jutsu | Water Prison Shark Dance Technique水牢鮫踊りの術
KlasyfikacjaSuiton, Samejutsu, Transformacja Natury
PieczęcieSmok → Baran → Małpa → Dzik → Małpa → Dzik → Koń → Wół → Dzik → Wąż → Szczur → Dzik → Smok → Ptak → Dzik → Baran → Tygrys → Pies → Koń → Ptak
KosztStandardowy Rangi S za każde 25 metrów średnicy "bańki"
Standardowy Rangi B za utrzymanie całej techniki
ZasięgZmienny
WymaganiaSennin Samejutsu
Jedna z najpotężniejszych technik w arsenale Hoshigaki. Wypluwając ogromne ilości wody, użytkownik tworzy wokół siebie bańkę rozmiarów jeziora, której staje się centrum. Dzięki temu tworzy środowisku, w którym może się czuć... No, jak ryba w wodzie. Główne zagrożenie techniki wynika z możliwości utopienia wrogów, którzy się znaleźli w jej zasięgu. Ponieważ bańka porusza się wraz z Hoshigaki, ucieczka z środka jest znacznym problemem. Sam Hoshigaki nie odczuwa dyskomfortu, dzięki swoim skrzelom, które umożliwiają mu przebywanie pod wodą. Niezależnie od swoich umiejętności, użytkownik tej techniki może łatwo zyskać znaczną przewagę nad swoimi przeciwnikami.
Niezależnie od rozmiarów techniki, wypluwanie bańki zajmuje jedną turę. Bo jednorazowym wypluciu, nie możemy już zwiększyć lub zmniejszyć rozmiarów techniki.

Posiadając Specjalizację w Samejutsu użytkownik nie musi składać pieczęci. Kumulacja chakry jednak zajmuje wciąż tyle samo czasu.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Propozycja Technik - Hoshigaki

Pirania no Kyōen - co jeśli przeciwnik jest na lądzie, a rybki stworzysz w rzeczce obok i one wyskakują. Mają ten wyskok na 10 metrów czy po prostu "płyną" po ziemi?
Suiton: Suikōdan no Jutsu - i tutaj chyba podobnie. Wyskakuje, jednak jeśli to ryba, to zacznie na lądzie wierzgać, a chyba chodzi o to, by mogła też po nim... sunąć? Kojarzę, że coś takiego robiły te rekiny Kisame, gdy na żółwiu został on tam zabity.
Ōsame no Tatsumaki - imo ok, akcept i przenoszę, tylko Sennina zmieniłem na Speckę z rangą S. Jakby coś nie pasowało, to daj znać
Suiton: Daikōdan no Jutsu - powtórzę się, a także lepiej może opiszę. Sennin, to coś nowego. Nie boost. A więc Sennin w tym wypadku kompletnie nie pasuje i jedyną opcją, by zrobić takie wzmocnienie to Specjalizacja. Na Senninie zaś bym dał, że zamiast utrzymywać swoją chakrą, ryba może poświęcić swą wielkość by utrzymać się kolejną turę. Bo Sennin to nie wzmocnienie. Sennin to nowy feature technik. A większa siła to nie feature, tylko wzmocnienie. Wzmocnienia mamy na rangach i Specce. Nie na Senninie.
Suirō Sameodori no Jutsu - imo ok, akcept i przenoszę
Ostatnio zmieniony 10 paź 2022, 16:35 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Propozycja Technik - Hoshigaki

Update
► Pokaż Spoiler | C - Pirania no Kyoen
Pirania no Kyōen | Feast of Piranhasピラニアの饗宴
KlasyfikacjaSuiton, Samejutsu, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Smok → Wąż → Baran → Wół
KosztStandardowy za 5
Zasięg10 metrów
WymaganiaŹródło wody
Jedna z prostszych technik Hoshigaki. Za jej pomocą niezbyt doświadczeni użytkownicy są w stanie stworzyć z pobliskiego źródełka wody stado małych drapieżnych rybek, wielkości piranii (35 cm), które następnie rzucają się na wroga, pływając w wodzie lub wyskakując z niej na odległość do 5 metrów. Gryzą małymi ostrymi ząbkami, które zadają niewielkie rany kłute, jednak ich siła tkwi w ilości - przy znacznej liczbie mogą stanowić zagrożenie nawet dla bardziej niebezpiecznych przeciwników. Poza tym świetnie się sprawdzają jako metoda na spowolnienie przeciwnika. Nie są jednak dość wytrzymałe, a po opuszczeniu zbiornika nie mogą się poruszać.

Posiadając Samejutsu na Randze A Standardowym kosztem można stworzyć 10 rybek.
Posiadając Samejutsu na Randze A Standardowym kosztem można stworzyć 15 rybek.
Posiadając Samejutsu na Randze S Standardowym kosztem można stworzyć 20 rybek.
Posiadając Specjalizację w Samejutsu użytkownik nie potrzebuje już źródła wody.
Posiadając Sennina w Samejutsu w momencie wydostania się na brzeg, pocisk zyskuje możliwość "pływania" po lądzie. Nie ogranicza to jego mobilności i jest traktowany, jakby nie opuścił wodnego środowiska.
► Pokaż Spoiler | B - Suikodan no Jutsu
Suiton: Suikōdan no Jutsu | Water Release: Water Shark Bullet Technique水遁・水鮫弾の術
KlasyfikacjaSuiton, Samejutsu, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Wół → Smok → Zając → Pies → Ptak → Baran
KosztStandardowy na turę za jedną rybę
Zasięg20 metrów
WymaganiaŹródło Wody
Poprzez złożenie pieczęci i uwolnieniu chakry Suitonu, Hoshigaki potrafią stworzyć z otaczającej ich wody rybi pocisk. Sam konstrukt ma do 3 metrów długości, nad którym użytkownik sprawuje pełną kontrolę. Może nim atakować swoich wrogów - czy to obuchowo, płetwami lub tułowiem, lub ostrymi zębami, których ugryzienie grozi poważnymi ranami szarpanymi. Technika może poruszać się w wodzie lub wyskoczyć z niej, jak inne, podobne wodne pociski (w tym przypadku na około 10 metrów). Ataki tą techniką stają się jeszcze silniejsze, gdy ryba może przemieszczać się przez wodę. Wtedy pociski nabierają na szybkości, przez co bez dobrej defensywy albo umiejętności pływania, ich uniknięcie jest bardzo trudne. Gdy ryba opuści zasięg, rozpada się, pozostawiając po sobie tylko kałużę wody. Poza tym, niektórzy Hoshigaki używają tej techniki jako metody transportu. Poruszają się wtedy prędkością techniki. Niestety, gdy technika wyląduje na lądzie, jej mobilność jest ograniczona, ograniczając się tylko do wierzgania się... jak to ryba.

Posiadając Samejutsu na Randze S liczba pieczęci zmniejsza się do 5.
Posiadając Specjalizację w Samejutsu użytkownik nie potrzebuje już źródła wody.
Posiadając Sennina w Samejutsu w momencie wydostania się na brzeg, pocisk zyskuje możliwość "pływania" po lądzie. Nie ogranicza to jego mobilności i jest traktowany, jakby nie opuścił wodnego środowiska.
► Pokaż Spoiler | S - Suiton: Daikodan no Jutsu
Suiton: Daikōdan no Jutsu | Water Release: Great Shark Bullet Technique水遁・大鮫弾の術
KlasyfikacjaSuiton, Samejutsu, Transformacja Natury, Technika Absorpcji Chakry
PieczęcieKlaśnięcie → Małpa → Baran → Wół → Małpa → Szczur → Dzik → Tygrys → Ptak → Koń → Wąż → Małpa → Smok → Wół → Specyficzna Pieczęć
KosztStandardowy na Turę
Zasięg30 metrów
WymaganiaŹródło Wody, Znajomość Suiton: Suikodan no Jutsu
Technika tworząca wokół użytkownika gigantyczną rybę, podobnie jak w słabszej jej wersji. Tym razem jednak kontrolowany przez shinobiego pocisk jest znacznie większy - w początkowym stadium ryba ma długość 10 metrów. Jednak jest w stanie zwiększyć swoją objętość konsumując chakrę przeciwników. Przy kontakcie z wrogiem lub techniką może pożreć jej część, w wyniku czego rośnie jego rozmiar i siła uderzenia. Ryba jest w stanie przyswoić do 350 punktów chakry w ciągu jednej tury. Technika całkowicie pochłania jutsu do rangi B i zwiększa się o jeden metr za każde trzy techniki rangi D, jedną C oraz o 2 metry za każdą rangi B. Technika jednak nie potrafi pożreć jutsu, które nie sa oparte na chakrze.

Posiadając Specjalizację w Samejutsu technika jest w stanie wyssać do 500 punktów chakry w ciągu jednej tury.
Posiadając Sennina w Samejutsu Jutsu może zużyć metr swojej długości, by utrzymać się przed dodatkową turę. Wtedy użytkownik nie musi płacić kosztu techniki z własnych rezerw chakry.
Ostatnio zmieniony 10 paź 2022, 17:03 przez Fawkes, łącznie zmieniany 2 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”