Kurai ten to ji no kakugi | Art Of Dark Heaven And Earth暗い天と地の格技
KlasyfikacjaTaijutsu, Styl walki
WymaganiaInny styl walki na randze S, Kontrola chakry 8
Styl ten różni się od typowego użyciem chakry podczas bezpośredni walki, nasycenie nią ciała i aktywne oraz pasywne wykorzystywanie podczas walki do osiągnia skutków wykraczających poza to co normalnie możliwe. W odróżnieniu od typowych jutsu, wszystkie techniki tego stylu walki używane są w bezpośrednim starciu z wykorzystaniem normalnej chakry na dodatek nie potrzebne jest ani jej kumulowanie ani składanie pieczęci gdyż kwintesencja technik jest bardzo mocno powiązana z wyprowadzanymi atakami lub ruchami ciała. Styl czarnego nieba i ziemi ma tendencje do bycia bardziej ofensywnym, bez poszanowania dla życia przeciwnika czy samego użytkownika stylu walki to jednak nie sprawia że nie posiada technik defensywnych lub usprawniających poruszanie. Styl ten skupia się zarówno na uderzeniach rękoma jak i nogami, zdecydowanie gorzej radząc sobie w parterze i nie posiadając szerokiego wachlarza dźwigni czy chwytów. W swojej istocie przypomina nieco Jeet kune do z domieszką Krav magi, stawia na to by jak najszybciej i jak najskuteczniej wyeliminować przeciwnika. Wykorzystanie chakry w tym stylu walki to głównie nasycenie całego ciała chakrą i aktywne wykorzystywanie jej w walce. Jest to podstawa stylu i baza do jego użytkowania. Nasycenie ciała chakrą można dokonać na dwa sposoby, pełny i niepełny:
Pełne nasycenie: By go dokonać potrzeba pełnego postu medytacji i głębokiego oddychania które ma pomóc chakrze w krążeniu po ciele i wnikaniu w tkanki i komórki. Efektem jest pozornie nieskończona stamina, nieodczuwanie bólu oraz brak świadomości co do pozostałych w ciele pokładów chakry.99% chakry użytkownika zostaje "Pożarte" na poczet dalszego użytkowania stylu bez żadnych szkód dla samego użytkownika. Wówczas pozostały 1% chakry użytkownika jest traktowane jako jego nowe, maksymalne zasoby, przez co nie odczuwa on także negatywnych efektów nagłej utraty chakry
Niepełne nasycenie: Osiągane jest natychmiastowo bez wcześniejszego przygotowania, nie zapewnia żadnych premii pełnego nasycenia oraz dodatkowo nieznacznie wydłuża czas potrzebny do wykonania techniki oraz osłabia je. W tym stanie chakra nie zostaje pożarta na poczet stylu walki a więc wykorzystywanie innych jutsu pozostaje możliwe.
Posiadając rangę D w stylu: Możliwe jest jedynie niepełne nasycenie oraz można wykonywać jedynie Phantom steps technikę pozwalającą na szybkie poruszanie jak w przypadku Shunshina. Technika ta wykorzystuje tyle chakry ile Shunshin, nie wymaga jednak ani pieczęci ani kumulacji chakry.
Posiadając rangę C w stylu: Phantom steps zużywają już tyle chakry ile standardowe jutsu rangi C dla KC użytkownika.
Posiadając rangę B w stylu: Możliwe staje się pełne nasycenie. Do Phantom steps można użyć chakry z pełnego nasycenia
Posiadająć rangę A w stylu: Użytkownik zaczyna wykorzystywać pasywnie Iron Body, technikę defensywną tego stylu. Możliwe jest to jednak jedynie w trakcie użytkowania pełnego nasycenia. Ciało nasycone chakrą zwiększa swoją twardość zwiększając wytrzymałość użytkownika, na dodatek w momencie otrzymania obrażeń, 50% z nich dosięga użytkownika normalnie a pozostałe 50% zostaje zanegowane przez chakrę krążącą po ciele użytkownika. Każdy tak zablokowany atak ma przypisaną rangę której połowa to chakra odbierana użytkownikowi zgodnie z KC użytkownika. Technika ta jest w pełni pasywna i użytkownik nie może jej deaktywować. Ze względu na to, jak potężne są obrażenia, można je sklasyfikować następująco:
Posiadając rangę S w stylu: Użytkownik zyskuje do kolejnej z technik dostępnych jedynie w pełnym nasyceniu - Spirit-Crushing Techniqe. Ofensywna zdolność polega na naładowaniu atakującej części ciała chakrą pełnego nasycenia a następnie wypuszczeniu jej ze swojego ciała. Chakra ta przechodzi przez pierwszą napotkaną przeszkodę zadając 100% obrażeń na całej trasie lotu(Czyli przechodząc przez ludzkie ciało uszkadza bezpośrednio organy wewnętrzne) a następnie uderza w to, co znajdowało się za przeszkodą z połową swojej siły. Osoba używająca tej techniki otrzymuje obrażenia zwrotne w miejscu z której tej techniki użyła w postaci 50% pełnej siły techniki. Siła techniki zależna jest od ilości włożonej weń chakry adekwatnie do KC użytkownika.
Posiadając Sennina w stylu: Iron Body mimo że zaczyna swoje działanie pasywnie, dzięki wielkiemu treningowi użytkownika po pierwszym użyciu zyskuje on pełną kontrolę nad Iron body i może je włączać i wyłączać na życzenie
Posiadając Specjalizację w stylu: Osoba/obiekt znajdująca się za pierwszym targetem również otrzymuje pełne 100% obrażeń.
Pełne nasycenie: By go dokonać potrzeba pełnego postu medytacji i głębokiego oddychania które ma pomóc chakrze w krążeniu po ciele i wnikaniu w tkanki i komórki. Efektem jest pozornie nieskończona stamina, nieodczuwanie bólu oraz brak świadomości co do pozostałych w ciele pokładów chakry.99% chakry użytkownika zostaje "Pożarte" na poczet dalszego użytkowania stylu bez żadnych szkód dla samego użytkownika. Wówczas pozostały 1% chakry użytkownika jest traktowane jako jego nowe, maksymalne zasoby, przez co nie odczuwa on także negatywnych efektów nagłej utraty chakry
Niepełne nasycenie: Osiągane jest natychmiastowo bez wcześniejszego przygotowania, nie zapewnia żadnych premii pełnego nasycenia oraz dodatkowo nieznacznie wydłuża czas potrzebny do wykonania techniki oraz osłabia je. W tym stanie chakra nie zostaje pożarta na poczet stylu walki a więc wykorzystywanie innych jutsu pozostaje możliwe.
Posiadając rangę D w stylu: Możliwe jest jedynie niepełne nasycenie oraz można wykonywać jedynie Phantom steps technikę pozwalającą na szybkie poruszanie jak w przypadku Shunshina. Technika ta wykorzystuje tyle chakry ile Shunshin, nie wymaga jednak ani pieczęci ani kumulacji chakry.
Posiadając rangę C w stylu: Phantom steps zużywają już tyle chakry ile standardowe jutsu rangi C dla KC użytkownika.
Posiadając rangę B w stylu: Możliwe staje się pełne nasycenie. Do Phantom steps można użyć chakry z pełnego nasycenia
Posiadająć rangę A w stylu: Użytkownik zaczyna wykorzystywać pasywnie Iron Body, technikę defensywną tego stylu. Możliwe jest to jednak jedynie w trakcie użytkowania pełnego nasycenia. Ciało nasycone chakrą zwiększa swoją twardość zwiększając wytrzymałość użytkownika, na dodatek w momencie otrzymania obrażeń, 50% z nich dosięga użytkownika normalnie a pozostałe 50% zostaje zanegowane przez chakrę krążącą po ciele użytkownika. Każdy tak zablokowany atak ma przypisaną rangę której połowa to chakra odbierana użytkownikowi zgodnie z KC użytkownika. Technika ta jest w pełni pasywna i użytkownik nie może jej deaktywować. Ze względu na to, jak potężne są obrażenia, można je sklasyfikować następująco:
► Pokaż Spoiler
E - lekkie skaleczenia, zadrapania, siniaki.
D - mocniejsze skaleczenia, bolące obicia.
C - ataki silne, mocne, powodujące szerokie rany bądź pęknięcia kości czy naderwanie mięśni.
B - ataki tego typu są w stanie złamać kości lub zadać obrażenia wewnętrzne.
A - obrażenia, które mogą zabić w bardzo szybkim czasie, strata kończyn czy przebicia ciała.
S - praktycznie natychmiastowy zgon, anihilacja przeciwnika.
D - mocniejsze skaleczenia, bolące obicia.
C - ataki silne, mocne, powodujące szerokie rany bądź pęknięcia kości czy naderwanie mięśni.
B - ataki tego typu są w stanie złamać kości lub zadać obrażenia wewnętrzne.
A - obrażenia, które mogą zabić w bardzo szybkim czasie, strata kończyn czy przebicia ciała.
S - praktycznie natychmiastowy zgon, anihilacja przeciwnika.
Posiadając Sennina w stylu: Iron Body mimo że zaczyna swoje działanie pasywnie, dzięki wielkiemu treningowi użytkownika po pierwszym użyciu zyskuje on pełną kontrolę nad Iron body i może je włączać i wyłączać na życzenie
Posiadając Specjalizację w stylu: Osoba/obiekt znajdująca się za pierwszym targetem również otrzymuje pełne 100% obrażeń.
Duży Zwój---
Duży Zwój---