• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[Wprowadzone] Styl oparty na chakrze, v. 0.1

Moderatorzy: Mistrzowie fabularni, Moderatorzy kuźni, Moderatorzy technik, Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1991
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

[Wprowadzone] Styl oparty na chakrze, v. 0.1

Kurai ten to ji no kakugi | Art Of Dark Heaven And Earth暗い天と地の格技
KlasyfikacjaTaijutsu, Styl walki
WymaganiaInny styl walki na randze S, Kontrola chakry 8
Styl ten różni się od typowego użyciem chakry podczas bezpośredni walki, nasycenie nią ciała i aktywne oraz pasywne wykorzystywanie podczas walki do osiągnia skutków wykraczających poza to co normalnie możliwe. W odróżnieniu od typowych jutsu, wszystkie techniki tego stylu walki używane są w bezpośrednim starciu z wykorzystaniem normalnej chakry na dodatek nie potrzebne jest ani jej kumulowanie ani składanie pieczęci gdyż kwintesencja technik jest bardzo mocno powiązana z wyprowadzanymi atakami lub ruchami ciała. Styl czarnego nieba i ziemi ma tendencje do bycia bardziej ofensywnym, bez poszanowania dla życia przeciwnika czy samego użytkownika stylu walki to jednak nie sprawia że nie posiada technik defensywnych lub usprawniających poruszanie. Styl ten skupia się zarówno na uderzeniach rękoma jak i nogami, zdecydowanie gorzej radząc sobie w parterze i nie posiadając szerokiego wachlarza dźwigni czy chwytów. W swojej istocie przypomina nieco Jeet kune do z domieszką Krav magi, stawia na to by jak najszybciej i jak najskuteczniej wyeliminować przeciwnika. Wykorzystanie chakry w tym stylu walki to głównie nasycenie całego ciała chakrą i aktywne wykorzystywanie jej w walce. Jest to podstawa stylu i baza do jego użytkowania. Nasycenie ciała chakrą można dokonać na dwa sposoby, pełny i niepełny:
Pełne nasycenie: By go dokonać potrzeba pełnego postu medytacji i głębokiego oddychania które ma pomóc chakrze w krążeniu po ciele i wnikaniu w tkanki i komórki. Efektem jest pozornie nieskończona stamina, nieodczuwanie bólu oraz brak świadomości co do pozostałych w ciele pokładów chakry.99% chakry użytkownika zostaje "Pożarte" na poczet dalszego użytkowania stylu bez żadnych szkód dla samego użytkownika. Wówczas pozostały 1% chakry użytkownika jest traktowane jako jego nowe, maksymalne zasoby, przez co nie odczuwa on także negatywnych efektów nagłej utraty chakry
Niepełne nasycenie: Osiągane jest natychmiastowo bez wcześniejszego przygotowania, nie zapewnia żadnych premii pełnego nasycenia oraz dodatkowo nieznacznie wydłuża czas potrzebny do wykonania techniki oraz osłabia je. W tym stanie chakra nie zostaje pożarta na poczet stylu walki a więc wykorzystywanie innych jutsu pozostaje możliwe.

Posiadając rangę D w stylu: Możliwe jest jedynie niepełne nasycenie oraz można wykonywać jedynie Phantom steps technikę pozwalającą na szybkie poruszanie jak w przypadku Shunshina. Technika ta wykorzystuje tyle chakry ile Shunshin, nie wymaga jednak ani pieczęci ani kumulacji chakry.
Posiadając rangę C w stylu: Phantom steps zużywają już tyle chakry ile standardowe jutsu rangi C dla KC użytkownika.
Posiadając rangę B w stylu: Możliwe staje się pełne nasycenie. Do Phantom steps można użyć chakry z pełnego nasycenia
Posiadająć rangę A w stylu: Użytkownik zaczyna wykorzystywać pasywnie Iron Body, technikę defensywną tego stylu. Możliwe jest to jednak jedynie w trakcie użytkowania pełnego nasycenia. Ciało nasycone chakrą zwiększa swoją twardość zwiększając wytrzymałość użytkownika, na dodatek w momencie otrzymania obrażeń, 50% z nich dosięga użytkownika normalnie a pozostałe 50% zostaje zanegowane przez chakrę krążącą po ciele użytkownika. Każdy tak zablokowany atak ma przypisaną rangę której połowa to chakra odbierana użytkownikowi zgodnie z KC użytkownika. Technika ta jest w pełni pasywna i użytkownik nie może jej deaktywować. Ze względu na to, jak potężne są obrażenia, można je sklasyfikować następująco:
► Pokaż Spoiler
E - lekkie skaleczenia, zadrapania, siniaki.
D - mocniejsze skaleczenia, bolące obicia.
C - ataki silne, mocne, powodujące szerokie rany bądź pęknięcia kości czy naderwanie mięśni.
B - ataki tego typu są w stanie złamać kości lub zadać obrażenia wewnętrzne.
A - obrażenia, które mogą zabić w bardzo szybkim czasie, strata kończyn czy przebicia ciała.
S - praktycznie natychmiastowy zgon, anihilacja przeciwnika.
Posiadając rangę S w stylu: Użytkownik zyskuje do kolejnej z technik dostępnych jedynie w pełnym nasyceniu - Spirit-Crushing Techniqe. Ofensywna zdolność polega na naładowaniu atakującej części ciała chakrą pełnego nasycenia a następnie wypuszczeniu jej ze swojego ciała. Chakra ta przechodzi przez pierwszą napotkaną przeszkodę zadając 100% obrażeń na całej trasie lotu(Czyli przechodząc przez ludzkie ciało uszkadza bezpośrednio organy wewnętrzne) a następnie uderza w to, co znajdowało się za przeszkodą z połową swojej siły. Osoba używająca tej techniki otrzymuje obrażenia zwrotne w miejscu z której tej techniki użyła w postaci 50% pełnej siły techniki. Siła techniki zależna jest od ilości włożonej weń chakry adekwatnie do KC użytkownika.
Posiadając Sennina w stylu: Iron Body mimo że zaczyna swoje działanie pasywnie, dzięki wielkiemu treningowi użytkownika po pierwszym użyciu zyskuje on pełną kontrolę nad Iron body i może je włączać i wyłączać na życzenie
Posiadając Specjalizację w stylu: Osoba/obiekt znajdująca się za pierwszym targetem również otrzymuje pełne 100% obrażeń.
Duży Zwój---
Duży Zwój---
Ostatnio zmieniony 04 paź 2022, 15:45 przez Tora, łącznie zmieniany 6 razy.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: Styl oparty na chakrze, v. 0.1

Kilka rzeczy, bo mam lepsze bądź gorsze pytania:
  • Techniki do stylu nie będą oddzielne i tak dokładniej opisane? Bo tak średnio ten opis jest czytelny dla mnie w tym drugim akapicie i lepiej chyba żeby to było oddzielnie.
  • Technika ta nazywa się Iron body, mało oryginalna nazwa ale cóż.
    Ocenę oryginalności zostawmy jako ocenę subiektywną każdego z osobna, wywal tę końcówkę. xD
  • Pełne nasycenie: By go dokonać potrzeba pełnego postu medytacji i głębokiego oddychania które ma pomóc chakrze w krążeniu po ciele i wnikaniu w tkanki i komórki. Efektem jest pozornie nieskończona stamina, nieodczuwanie bólu oraz brak świadomości co do pozostałych w ciele pokładów chakry. 99% chakry użytkownika zostaje "Pożarte" na poczet dalszego użytkowania stylu bez żadnych szkód dla samego użytkownika, użytkownik może jednak wciąż, nieświadomie zużyć pozostały 1% tym samym doprowadzając do swojego zgonu.
    - jeżeli to tak miałoby działać to te ilości chakry bym zostawił pod kątem oceny MG, gdzie ta ilość nie jest znana. Bo jak graczowi schodzi 99% chakry no to... raczej się wywróci lub straci co najmniej przytomność. To bardziej działa jak late brama i wiadomo, że mamy zgon. Ten 1% średnio nas ratuje bez względu na użycie technik lub nie.
Jest jeszcze parę rzeczy jak działania tych technik, choć wstępnie widziałbym cały opis przeredagowany tutaj. Bonusy z tymi trybami na dole, opis wyżej... Co prawda to S, ale no tak żeby to bliższe było opisowi normalnym stylom. Techniki musiałyby być oddzielnie jak podałem wyżej.

Nie jest zwolennikiem stylów chakrowych. Mamy ich na razie niewiele z wiadomych przyczyn takich jak np: klany. Co prawda nie jestem totalnie na "nie" tworzeniu ich no to musimy jeden wzór wypracować w jaki sposób będą tworzone. To mi się nie uśmiecha w tej formie. Poczekam na ocenę Tory jak to widzi.
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2022, 19:13 przez Vampiro, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Styl oparty na chakrze, v. 0.1

1. Styl walki oparty na chakrze - Pierwsza rzecz - zawsze uważałem style walki oparte na chakrze jako coś, co ma pasywne bonusy, a nie dodatkowe techniki i raczej przy tym bym ostał. Chyba, że chodzi o te następne, bo to jest tak opisane, jakbyśmy mieli tworzyć oddzielne tematy dla tego typu styli.
2. Opis Iron Body - Kolejne - czy Iron Body usuwa chakrę z pełnego nasycenia, z maksymalnych zasobów, czy z jednego procenta, co pozostał, bo nie jest to jakoś imo dobrze opisane.
3. Obrażenia ręki atakującej - Trochę nie rozumiem procentów obrażeń ręki atakującej i przeszkód.
4. Subtechniki - Ogólnie te wszystkie "techniki" opisałbym wewnątrz tego stylu walki, ale każdy w oddzielnym i może uzależnił od poziomu tego stylu? Bo obecnie, jak zauważył Tamura, jest to dość mało czytelne.
5. Ilość chakry w pełnym nasyceniu - Post Tamury mi o tym przypomniał. Warto dopisać, że przy pełnym nasyceniu użytkownik nie odczuwa negatywnych skutków ubytku chakry, by potem nie było, że ktoś mdleje używając tego stylu.
6. Style Chakrowe - cóż, dlatego właśnie trzeba je opracować, gdyż są imo ciekawym rozwinięciem zwykłego Taijutsu.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1991
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Styl oparty na chakrze, v. 0.1

Techniki do stylu nie będą oddzielne i tak dokładniej opisane? Bo tak średnio ten opis jest czytelny dla mnie w tym drugim akapicie i lepiej chyba żeby to było oddzielnie.
No właśnie nie będą, jedyny styl który ma mieć techniczki oddzielnie to Hachimon. Do niego możesz robić techniki i w ogóle baja, a w stylu masz jakby tylko opis więc tego typu bajery muszą być odgórnie wytyczone w opisie i sobie nie dodasz czegoś "Potem"
Ocenę oryginalności zostawmy jako ocenę subiektywną każdego z osobna, wywal tę końcówkę. xD
Zostaw mój flavor text w spokoju!!!!!! xd
jeżeli to tak miałoby działać to te ilości chakry bym zostawił pod kątem oceny MG, gdzie ta ilość nie jest znana. Bo jak graczowi schodzi 99% chakry no to... raczej się wywróci lub straci co najmniej przytomność. To bardziej działa jak late brama i wiadomo, że mamy zgon. Ten 1% średnio nas ratuje bez względu na użycie technik lub nie.
No właśnie o to chodzi że w tym stylu walki by do tego nie dochodziło. W sensie zużycie brakującego procenta tak - zabijałoby. Ale zużycie tych 99% na ten styl walki byłoby totalnie safe, nie powodowałoby żadnych skutków ubocznych dla organizmu.
Styl walki oparty na chakrze - Pierwsza rzecz - zawsze uważałem style walki oparte na chakrze jako coś, co ma pasywne bonusy, a nie dodatkowe techniki i raczej przy tym bym ostał. Chyba, że chodzi o te następne, bo to jest tak opisane, jakbyśmy mieli tworzyć oddzielne tematy dla tego typu styli.
Nie ma technik, ale nie jest to też w pełni pasywne. Jak w każdej sztuce walki możesz zdecydować czy wykonujesz dany cios czy go nie wykonujesz i cios ma jakąś nazwę i podobnie jest tutaj. Pasywnie przy pełnym uruchomieniu techniki masz tarczę chakry(Iron body) i nie męczenie się przez jej ubytek. Jeśli chodzi o "A'la Shunshina"(Phantom steps) i wzmocniony atak(Spirit-crushing technique) możesz zdecydować czy chcesz to zrobić - czy nie. Czyli są aktywne, ale są wpisane w styl walki. To IMO najbardziej middle ground jaki można osiągnąć stylami walki opartymi na chakrze.
2. Opis Iron Body - Kolejne - czy Iron Body usuwa chakrę z pełnego nasycenia, z maksymalnych zasobów, czy z jednego procenta, co pozostał, bo nie jest to jakoś imo dobrze opisane.
Wszystkie techniki stylu walki używają chakry z pełnego nasycenia jeśli się odbyło, lub po prostu z puli chakry jak użyte zostało niepełne nasycenie.
3. Obrażenia ręki atakującej - Trochę nie rozumiem procentów obrażeń ręki atakującej i przeszkód.
Dajmy na to masz kamienną ścianę, a za nią Grunta A. I powiedzmy że ładujesz w atak tyle chakry by zadać damaż S. Ściana dostaje damaż S, Grunt A dostaje damaż osłabiony o połowę i twoja ręka dostaje damaż również osłabiony o połowę(Tego co oberowała ściana, nie tego co oberwał grunt).
Bardziej matematycznie:
Atak S
Ściana: 100% Damażu
Grunt A: 50% Damażu
Ręka: 50% Damażu
4. Subtechniki - Ogólnie te wszystkie "techniki" opisałbym wewnątrz tego stylu walki, ale każdy w oddzielnym i może uzależnił od poziomu tego stylu? Bo obecnie, jak zauważył Tamura, jest to dość mało czytelne.
Obawiam się że nie do końca rozumiem co masz na myśli? Chodzi ci o zrobienie tego jako:
Opis stylu walki -> W środku opisu nowe description na poszczególne techniki?
5. Ilość chakry w pełnym nasyceniu - Post Tamury mi o tym przypomniał. Warto dopisać, że przy pełnym nasyceniu użytkownik nie odczuwa negatywnych skutków ubytku chakry, by potem nie było, że ktoś mdleje używając tego stylu.
"99% chakry użytkownika zostaje "Pożarte" na poczet dalszego użytkowania stylu bez żadnych szkód dla samego użytkownika"

Wydawało mi się że bez szkód dla samego użytkownika to dostatecznie jasny przekaz, jak nie to daj znać jak to dokładnie widzisz poprawione.
Style Chakrowe - cóż, dlatego właśnie trzeba je opracować, gdyż są imo ciekawym rozwinięciem zwykłego Taijutsu.
True, jak Affcia zauważyła na discordzie przydałby się chociaż jeden opracowany by ludzie wiedzieli jak w ogóle do tego siadać i jak do tego podchodzimy. Więc ten styl to taki trial run gdzie możemy podyskutować, poeksperymentować, pobawić się i znaleźć najbardziej pasujące nam rozwiązanie.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Styl oparty na chakrze, v. 0.1

Nie ma technik, ale nie jest to też w pełni pasywne. Jak w każdej sztuce walki możesz zdecydować czy wykonujesz dany cios czy go nie wykonujesz i cios ma jakąś nazwę i podobnie jest tutaj. Pasywnie przy pełnym uruchomieniu techniki masz tarczę chakry(Iron body) i nie męczenie się przez jej ubytek. Jeśli chodzi o "A'la Shunshina"(Phantom steps) i wzmocniony atak(Spirit-crushing technique) możesz zdecydować czy chcesz to zrobić - czy nie. Czyli są aktywne, ale są wpisane w styl walki. To IMO najbardziej middle ground jaki można osiągnąć stylami walki opartymi na chakrze.
Znaczy hmm, kwestia jest samego opisu, który sugeruje jedno, gdzie w praktyce jest drugie. Dobrze byłoby to przeredagować, by nie było wątpliwości w tym zakresie. Lepiej by nie pojawiały się pytania o co chodzi po prostu, gdy ktoś to ma czytać ;) Może zamiast techniki słowo "zdolności" lepiej by tu to oddało?
Wszystkie techniki stylu walki używają chakry z pełnego nasycenia jeśli się odbyło, lub po prostu z puli chakry jak użyte zostało niepełne nasycenie.
Dajmy na to masz kamienną ścianę, a za nią Grunta A. I powiedzmy że ładujesz w atak tyle chakry by zadać damaż S. Ściana dostaje damaż S, Grunt A dostaje damaż osłabiony o połowę i twoja ręka dostaje damaż również osłabiony o połowę(Tego co oberowała ściana, nie tego co oberwał grunt).
Bardziej matematycznie:
Atak S
Ściana: 100% Damażu
Grunt A: 50% Damażu
Ręka: 50% Damażu
Jeśli tak jest, to nie zostało to opisane tak, by było to klarownie. Stąd moje pytania.
Obawiam się że nie do końca rozumiem co masz na myśli? Chodzi ci o zrobienie tego jako:
Opis stylu walki -> W środku opisu nowe description na poszczególne techniki?
Chodziło mi o to, że obecnie masz opis na zasadzie - drugi akapit kilka zdolności. Imo lepiej by było zrobić na zasadzie:
Posiadając Kurai ten to ji no kakugi na randze B użytkownik zyskuje dostęp do zdolności zwanej jako Iron body. [Tu wstaw opis zdolności]
W ten sposób styl ten, podczas rozwijania się rozwija i daje nowe umiejki, a nie wszystko od poziomu D.
"99% chakry użytkownika zostaje "Pożarte" na poczet dalszego użytkowania stylu bez żadnych szkód dla samego użytkownika"

Wydawało mi się że bez szkód dla samego użytkownika to dostatecznie jasny przekaz, jak nie to daj znać jak to dokładnie widzisz poprawione.
"99% chakry użytkownika zostaje "Pożarte" na poczet dalszego użytkowania stylu bez żadnych szkód dla samego użytkownika. Wówczas pozostały 1% chakry użytkownika jest traktowane jako jego nowe, maksymalne zasoby, przez co nie odczuwa on także negatywnych efektów nagłej utraty chakry."
Coś takiego bym zrobił, by nie było wątpliwości.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1991
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Styl oparty na chakrze, v. 0.1

Fix'd
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Styl oparty na chakrze, v. 0.1

Jakieś literówki postaram się sprawdzić przy przerzuceniu

Bonus z A - dobrze byłoby przyrównać te rangi chociażby do tego co mamy w Suika no Jutsu, by nie było wątpliwości co i jak.

Poza tym jest na moje ok.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: Styl oparty na chakrze, v. 0.1

No w końcu to wygląda po ludzku.

Poza uwagą Tory mi też to już styka teraz.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1991
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Styl oparty na chakrze, v. 0.1

Fix'd
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: Styl oparty na chakrze, v. 0.1

Gitara, jest ok
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”