Na forum istnieją wzory prowadzenia tematów związanych z zarobkami różnego typu. Nie są one jednak ustalone, by jakkolwiek zrobić na złość inwencji twórczej graczy, a dla zachowania przejrzystości i jednolitości. Dodatkowo rekomendowane do tego kody posiadają funkcję zliczania zarobionych "walut", przez co ciężej o pomyłkę czy "zgubienie" zarobionych punktów, zdejmując część zmartwień z Waszych barków. Niektóre wzory, jak można zauważyć, wyglądają identycznie. Nie ma jednak potrzeby dla innych udziwnień w tej kwestii, pozostawiając temat z wydatkami jak najbardziej czytelny.
Budowa takiego tematu jest dość prosta. Pierwszy post winien zawierać podsumowanie wszystkich wydatków w niniejszej formie:
Wydane PB:
Posiadane PB:
Kod: Zaznacz cały
[title]Punkty Bonusowe[/title]
[description][b]Wydane PB:[/b]
[b]Posiadane PB:[/b][/description]
Niektórzy dodają dodatkową pozycję, gdzie notują całkowitą zarobioną sumę. Nie jest to jednak konieczne, a dodatkowo łatwo to policzyć bazując na ów dwóch informacjach. W tym samym poście, acz pod posumowaniem wydatków, należy prowadzić przychody postaci wedle poniższego wzoru:
Kod: Zaznacz cały
[title]Przychody[/title]
[description][calculate][item value=500] Data; [url=link]za co[/url][/item]
[item value=500] Data; [url=link]za co[/url][/item][/calculate][/description]
Podane wartości są jedynie przykładowe, należy je poprawić by oddawały rzeczywistość. Umieszczenie przychodów w ten sposób spowoduje ich zsumowanie na samym dole.
Drugi post winien zawierać wszelakie wydatki. Ponieważ prawdopodobnie lista ta wyjdzie dłuższa, został im przeznaczony osobny post. W przypadku też przypadkowego usunięcia części informacji, nie przepadną wszystkie dane. Spis wydatków wygląda tak samo, jak ten przychodów.
Kod: Zaznacz cały
[title]Wydatki[/title]
[description][calculate][item value=500] Data; [url=link]za co[/url][/item]
[item value=500] Data; [url=link]za co[/url][/item][/calculate][/description]
Jak wyżej - podane dane są tylko przykładowe i należy je uzupełnić zgodnie ze stanem faktycznym. W przypadku dodatkowych uwag czy pytań, należy kierować je do zespołu administracyjnego.