• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Nanabi no Chōmei

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Nanabi no Chōmei

Nanabi no Chōmei | The Seven-Tailed Chōmei七尾の重明
GatunekWażka/Rohatyniec
DziedzinyFŪTON
JinchūrikiBrak
Ilość Chakry175 000
Prawdziwy coach wśród Demonów. Mówi o sobie "Szczęśliwa Siódemka", odwołując się do symboliki tej liczby. Zawsze patrzy na jaśniejszą stronę życia, starając się znaleźć w każdej sytuacji pozytywne strony. Stara się zostać zapamiętanym jak najlepiej, łącząc to z chęcią poznawania nowych ludzi. Nie cierpi nudy czy pesymistycznego podejścia, starając się dzielić z innymi swoim dobrym humorem. Nie dopuszcza do siebie złych myśli, starając się ignorować wszelakie niepowodzenia.
Wygląd
Demon dość unikalny pod względem wyglądu - nie tyle przez to, że wygląda jak kolejna wariacja na temat jakiegoś zwierza, tym razem ważki i żuka, ale brakiem ogonów w klasycznym tego słowa znaczeniu. Bestia odznacza się kolorystyką, na którą składajają się na granatowe odcienie dominujące w górnej części jego ciała, a następnie stopniowo przechodzące w zieleń. Jako jedyny z całej dziewiątki Bijū posiada on skrzydła, umożliwiające mu swobodne przemieszczanie się w powietrzu. Trzy ich pary wraz z żądłem wieńczący jego odwłok stanowią "ogony" Chōmeia, wyróżniając go dodatkowo spomiędzy swej braci. Długie, smukłe ciało zaopatrzone jest w ostro zakończone odnóża, zaś ornamenty na "ramionach" i głowie przypominają wyglądem elementy zbroi. Jego "hełm" zwieńczony jest strzelistym rogiem.
Zdolności
Zdolności Chōmeia można uznać za dość unikalne. Pomijając władzę nad elementem wiatru, jest jedynym Bijū zdolnym do lotu. Ponadto, pomijając obie te zdolności, posiada właściwości odpowiednie owadom. Nie jest wyzwaniem upleść wytrzymały kokon, czy wytworzyć specjalny pyłek. Cały ten zestaw stanowią umiejętności, jakimi Bijū jest w stanie podzielić się ze swoim Jinchūriki.

Nanabi no Chōmei | Historia歴史
Chōmei początki swego istnienia dzieli z pozostałymi Bijū - podczas ostatnich swoich dni Mędrzec Sześciu Ścieżek, dzięki zdolności Rinnegana, podzielił chakrę Dziesięcioogoniastego na dziewięć części. Niedługo po tym, zapowiedział nadejście dnia, w którym te znowu staną się jednością - chociaż nie w takiej formie jak przed ich powołaniem do istnienia - zaś na ich drodze pojawi się ktoś, kto pokaże im czym jest prawdziwa moc. Przed swoją śmiercią, Hagoromo Ōtsutsuki nakazał Chōmeiowi udać się do jednej ze świątyń, znajdujących j się wśród odizolowanych, dalekich lasów, z myślą o ochronie Siedmioogoniastego.

W pewnym momencie został on złapany przez ninja z Takigakure no Sato. Jest to jedyny demon, który nie znalazł się w rękach jednej z Wielkich Wiosek Ninja.

Nanabi no Chōmei | Jinchūriki人柱力
Chōmei podobnie jak inne Bijū, posiada szereg transformacji udostępnionych swojemu Jinchūriki. Poniżej znajduje się pełna lista dostępnych przemian, zaś pełne rozwinięcie kwestii ich opanowania znajduje się w temacie ogólnym dotyczącym Jinchūriki.
  1. Płaszcz Chakry - pojawia się czerwona chakra okalająca hosta;
    Bonusy: +0.5 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +25% maksymalnej chakry użytkownika;
  2. Pierwsza Miniaturka - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z jednym "ogonem". Z czasem pojawia się drugi, trzeci i czwarty;
    Bonusy: +1 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +50% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Fūtonu rangi D;
  3. Druga Miniaturka - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z pięcioma "ogonami". Z czasem pojawia się szósty i siódmy;
    Bonusy: +1.5 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks), możliwość lotu oraz +100% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Fūtonu rangi C;
  4. Przejściowa - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z siedmioma "ogonami", jednocześnie pokrywając ów powłokę szkieletem;
    Bonusy: +2 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks), możliwość lotu oraz +250% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Fūtonu rangi B;
  5. Pełna forma Bijū - cały Jinchūriki zamienia się w Chōmeia. Nabiera masy rosnąc do rozmiarów Ważkorohatyńca, całkowicie się do niego upodobniając.
    Bonusy: +6 do Szybkości i Refleksu, +3 do Wytrzymałość i Szybkości, możliwość lotu oraz +25% chakry demona. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Fūtonu rangi A;
Chōmei, podobnie jak inne Demony, udostępnia swojemu Jinchūriki część zdolności na różnych poziomach opanowania. Część została wspomniana wyżej, zaś poniższa lista stanowi całościowe podsumowanie, z pominięciem czystych bonusów do atrybutów fizycznych:
  • Dostęp do Fūtonu podczas opanowanej i aktywnej danej formy Demona. Dziedzina ta dostępna jest pasywnie, nie wymaga rozwoju. Techniki jednak należy zakupić własnoręcznie i maksymalnie tej rangi, jaką dyktuje poziom opanowania Bestii;
  • W przypadku posiadania żywiołu, staje się on naturalnie silniejszy;
  • Po pełnym opanowaniu Demona, Jinchūriki zyskuje możliwość tworzenia technik opartych na zdolnościach owadzich;
Zablokowany

Wróć do „Bijū”