• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Rokubi no Saiken

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Rokubi no Saiken

Rokubi no Saiken | The Six-Tailed Saiken六尾の犀犬
GatunekŚlimak
DziedzinySuiton
JinchūrikiBrak
Ilość Chakry160 000
Prawdopodobnie jeden z najbardziej życzliwych Bijū. Głęboko wierzy w moc dobra, siły i przyjaźni oraz w to, że udzielona pomoc zawsze się zwraca. Bez względu na okoliczności, zawsze stara się działać dla innych, pozostawiając za sobą własne dobro i bezpieczeństwo. Uważa, że taka postawa pomoże ustanowić świat lepszym miejscem, jednocześnie chcąc przekazać ideały następnym pokoleniom. Zdaje się wywyższać podczas rozmowy, jednak nie ma w tym ani grama złośliwości czy złych chęci. Bliżej mu do podekscytowanego dziecka, widzącego siebie jako małego bohatera, niosącego pomocną dłoń wszędzie tam, gdzie to konieczne.
Wygląd
Pomimo bycia ślimakiem, nie sposób ujrzeć na plecach Saikena muszli czy skorupy. Jego miękkie ciało pokryte jest zasadowym śluzem, który po spadnięciu na ziemie wypala wszystko wokół. Jego cielsko posiada białą barwę. Głowa składa się z kilkunastu dziurek układających się w uśmiech dokładnie tam, gdzie u innych istot można by spodziewać się ust. Wyżej zaś rozciągają się czółka, na których szczycie posiada niewielkie, paciorkowate oczka.
Zdolności
Saiken posiada dość niecodzienną zdolność wydzielania żrącej zasady pod różną postacią. Prócz tego, posiada władzę nad Suitonem, a obie te zdolności jest w stanie użyczyć własnemu Jinchūriki.

Rokubi no Saiken | Historia歴史
Saiken początki swego istnienia dzieli z pozostałymi Bijū - podczas ostatnich swoich dni Mędrzec Sześciu Ścieżek, dzięki zdolności Rinnegana, podzielił chakrę Dziesięcioogoniastego na dziewięć części. Niedługo po tym, zapowiedział nadejście dnia, w którym te znowu staną się jednością - chociaż nie w takiej formie jak przed ich powołaniem do istnienia - zaś na ich drodze pojawi się ktoś, kto pokaże im czym jest prawdziwa moc. Przed swoją śmiercią, Hagoromo Ōtsutsuki nakazał Rokubiemu udać się do jednej ze świątyń, znajdujących się w regionie wypełnionym masą wilgotnych, głębokich jaskiń, wybudowanych z myślą o ochronie Sześcioogoniastego.

Podczas Pierwszej Wojny Shinobi został złapany przez Hashiramę Senju, a następnie na Szczycie Kage sprzedany wraz z trzyogoniastym Isobu w ręce Kirigakure no Sato jako znak przyjaźni pomiędzy Konohą, a Kiri oraz celem zapewnienia równowagi sił w nowo powstałych wioskach.

Rokubi no Saiken | Jinchūriki人柱力
Saiken podobnie jak inne Bijū, posiada szereg transformacji udostępnionych swojemu Jinchūriki. Poniżej znajduje się pełna lista dostępnych przemian, zaś pełne rozwinięcie kwestii ich opanowania znajduje się w temacie ogólnym dotyczącym Jinchūriki.
  1. Płaszcz Chakry - pojawia się czerwona chakra okalająca hosta;
    Bonusy: +0.5 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +25% maksymalnej chakry użytkownika;
  2. Pierwsza Miniaturka - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z jednym ogonem. Z czasem pojawia się drugi i trzeci;
    Bonusy: +1 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +50% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Suitonu rangi D;
  3. Druga Miniaturka - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z czterema. Z czasem pojawia się piąty i szósty;
    Bonusy: +1.5 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +100% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Suitonu rangi C;
  4. Przejściowa - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z sześcioma ogonami, jednocześnie pokrywając ów powłokę szkieletem;
    Bonusy: +2 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +250% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Suitonu rangi B;
  5. Pełna forma Bijū - cały Jinchūriki zamienia się w Saikena. Nabiera masy rosnąc do rozmiarów Ślimaka, całkowicie się do niego upodobniając.
    Bonusy: +6 do Wytrzymałości i Refleksu, +3 do Siły i Szybkości, oraz +25% chakry demona. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Suitonu rangi A;
Saiken, podobnie jak inne Demony, udostępnia swojemu Jinchūriki część zdolności na różnych poziomach opanowania. Część została wspomniana wyżej, zaś poniższa lista stanowi całościowe podsumowanie, z pominięciem czystych bonusów do atrybutów fizycznych:
  • Dostęp do Suitonu podczas opanowanej i aktywnej danej formy Demona. Dziedzina ta dostępna jest pasywnie, nie wymaga rozwoju. Techniki jednak należy zakupić własnoręcznie i maksymalnie tej rangi, jaką dyktuje poziom opanowania Bestii;
  • W przypadku posiadania żywiołu, staje się on naturalnie silniejszy;
  • Po pełnym opanowaniu Demona, Jinchūriki zyskuje możliwość tworzenia technik Suitonu opartych na żrącej zasadzie Saikena;
Zablokowany

Wróć do „Bijū”