• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Gobi no Kokuō

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Gobi no Kokuō

Gobi no Kokuō | The Five-Tailed Kokuō五尾の穆王
GatunekKoń/Delfin
DziedzinyKaton & Suiton & Futton
JinchūrikiBrak
Ilość Chakry145 000
Kokuō stanowi krzyżówkę dwóch innych zwierząt, obu cechujących się ogromną inteligencją - czymś, co charakteryzuje również Kokuō. Ciche indywiduum stroniące od bezsensownego rozlewu krwi. Uprzejmy i dumny z bycia Ogoniastą Bestią, ale nie wywyższa się, okazując wszystkim taki sam szacunek. Nie działa pochopnie. Zanim coś zrobi - pomyśli kilka razy wybiegając z potencjalnymi skutkami w przyszłość. Rozważa swoje ruchy kilka "kroków" w przód, stawiając na rozwiązania przynoszące korzyści jak największej ilości osób. Cel zaś uświęca podjęte do tego środki. Zamiast narzucać swoją wolę - otwarty na dialog i chęć przekonania do swoich racji poprzez odpowiednią argumentację.
Wygląd
Koń jaki jest, każdy widzi - nie do końca taki, jaki powszechnie opisywany w książkach. Cztery kopyta oraz tułów pokryte są białą, krótką sierścią, opatulając również wszystkie pięć ogonów Kokuō. Szybki i zwinny, zdolny mknąć z ogromną szybkością dzięki długim odnóżom. Wątpliwości wkraść mogą się dopiero, patrząc na podłużny pysk odpowiedni dla delfina, zaś jego środek usiany jest zębami zdolnymi zacisnąć się na ofierze z dużą siłą. Oczy zaopatrzone są w czerwone obwódki, zaś z boków czaszki wystają po dwa "rogi" po każdej jej stronie, zabarwione na szaro-złoty kolor.
Zdolności
Kontrola pary stanowi zdolność nie tylko klanu Terumi, ale również Gobiego. Ogoniasta Bestia jest naturalnym użytkownikiem Futton, łącząc ogień i wodę w ten niszczycielski żywioł, którym jednocześnie może obdarzyć własnego Jinchūriki. Prócz tego, przy dobrych ku temu warunkach, może nawet wzmocnić techniki oparte na parze.

Gobi no Kokuō | Historia歴史
Kokuō początki swego istnienia dzieli z pozostałymi Bijū - podczas ostatnich swoich dni Mędrzec Sześciu Ścieżek, dzięki zdolności Rinnegana, podzielił chakrę Dziesięcioogoniastego na dziewięć części. Niedługo po tym, zapowiedział nadejście dnia, w którym te znowu staną się jednością - chociaż nie w takiej formie jak przed ich powołaniem do istnienia - zaś na ich drodze pojawi się ktoś, kto pokaże im czym jest prawdziwa moc. Przed swoją śmiercią, Hagoromo Ōtsutsuki nakazał Gobiemu udać się do jednej ze świątyń, znajdujących się w gęsto zalesionym regionie, wybudowanej z myślą o ochronie Pięcioogoniastego.

Podczas Pierwszej Wojny Shinobi został złapany przez Hashiramę Senju, a następnie na Szczycie Kage sprzedany wraz z czteroogoniastym Son Gokū w ręce Iwagakure no Sato jako znak przyjaźni pomiędzy Konohą, a Iwą oraz celem zapewnienia równowagi sił w nowo powstałych wioskach.

Gobi no Kokuō | Jinchūriki人柱力
Gobi, podobnie jak inne Bijū, posiada szereg transformacji udostępnionych swojemu Jinchūriki. Poniżej znajduje się pełna lista dostępnych przemian, zaś pełne rozwinięcie kwestii ich opanowania znajduje się w temacie ogólnym dotyczącym Jinchūriki.
  1. Płaszcz Chakry - pojawia się czerwona chakra okalająca hosta;
    Bonusy: +0.5 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +25% maksymalnej chakry użytkownika;
  2. Pierwsza Miniaturka - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z jednym ogonem. Z czasem pojawia się drugi i trzeci;
    Bonusy: +1 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +50% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Futtonu rangi D;
  3. Druga Miniaturka - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z czterema ogonami. Z czasem pojawia się piąty;
    Bonusy: +1.5 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +100% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Futtonu rangi C;
  4. Przejściowa - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z pięcioma ogonami, jednocześnie pokrywając ów powłokę szkieletem;
    Bonusy: +2 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +250% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Futtonu rangi B;
  5. Pełna forma Bijū - cały Jinchūriki zamienia się w Kokuō. Nabiera masy rosnąc do rozmiarów Koniodelfina, całkowicie się do niego upodobniając.
    Bonusy: +3 do Siły i Refleksu, +6 do Wytrzymałości i Szybkości, oraz +25% chakry demona. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Futtonu rangi A;
Kokuō, podobnie jak inne Demony, udostępnia swojemu Jinchūriki część zdolności na różnych poziomach opanowania. Część została wspomniana wyżej, zaś poniższa lista stanowi całościowe podsumowanie, z pominięciem czystych bonusów do atrybutów fizycznych:
  • Dostęp do Futtonu podczas opanowanej i aktywnej danej formy Demona. Dziedzina ta dostępna jest pasywnie, nie wymaga rozwoju. Techniki jednak należy zakupić własnoręcznie i maksymalnie tej, jaki dyktuje poziom opanowania Bestii;
  • W przypadku posiadania któregoś z tych żywiołów, staje się on naturalnie silniejszy;
  • Po pełnym opanowaniu Demona, Jinchūriki zyskuje pasywnie zdolność do używania Futtonu bez włączonego któregokolwiek trybu Demona. Wymaga rozwoju za PD;
  • W przypadku jego posiadania, wzmocnienie obecne jest również bez utrzymywania któregokolwiek z trybów Demona;
Zablokowany

Wróć do „Bijū”