• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Sanbi no Isobu

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Sanbi no Isobu

Sanbi no Isobu | The Three-Tailed Isobu三尾の磯撫
GatunekIsonade
DziedzinySuiton
JinchūrikiBrak
Ilość Chakry115 000
Potwór morski potrafiący swoim wyglądem zasiać ziarno strachu w każdym, kto go ujrzy. Sam jednak jest stworzeniem bojaźliwym, pozbawionym chęci wychodzenia z inicjatywą. Jego niezachwiana wiara we własną, grubą skorupę daje mu poczucie bezpieczeństwa, jednak w wypadku istniejącego zagrożenia nigdy nie ruszy zażegnać go, o ile nie będzie to zupełna ostateczność. Demon bierny i niezdecydowany. Jego wiara we własną osobę nie szybuje nazbyt wysoko nad ziemią pomimo statusu Ogoniastej Bestii, a niepewność odbija się w sposobie, w jakim mówi.
Wygląd
Nie są to zdecydowanie cechy, jakich można by spodziewać się po ogromnym żółwie, będącym swoistym czołgiem. Rozrośnięta skorupa pokrywa niemalże całe cielsko bestii, naszpikowane dodatkowo kolcami na całej jej długości. Z odwłoku wyrastają trzy grube, niezgrabne ogony, przypominające te krewetek. Cechą dość charakterystyczną, o której warto wspomnieć, jest brak jednego oka - najprawdopodobniej wynik jednego ze starć, jakie odbyła bestia.
Zdolności
Sanbi jako żółw i jednocześnie stworzenie związane z wodą, ma nad nią ogromną kontrolę. Techniki Suitonu nie są mu obce, zaś jego Jinchūriki może liczyć nie tylko do dostępu do ów żywiołu, ale w niektórych momentach również na wzmocnienie własnych, wodnych technik.

Sanbi no Isobu | Historia歴史
Isobu początki swego istnienia dzieli z pozostałymi Bijū - podczas ostatnich swoich dni Mędrzec Sześciu Ścieżek, dzięki zdolności Rinnegana, podzielił chakrę Dziesięcioogoniastego na dziewięć części. Niedługo po tym, zapowiedział nadejście dnia, w którym te znowu staną się jednością - chociaż nie w takiej formie jak przed ich powołaniem do istnienia - zaś na ich drodze pojawi się ktoś, kto pokaże im czym jest prawdziwa moc. Przed swoją śmiercią, Hagoromo Ōtsutsuki nakazał Isobu udać się do jednej ze świątyń znajdujących się na otoczonym gęstą mgłą, ogromnym jeziorze, stanowiącym w późniejszym czasie własność Kraju Wody, z myślą o ochronie Trzyogoniastego.

Podczas Pierwszej Wojny Shinobi został złapany przez Hashiramę Senju, a następnie na Szczycie Kage sprzedany wraz z sześcioogoniastym Saikenem w ręce Kirigakure no Sato, jako znak przyjaźni pomiędzy Konohą, a Kiri oraz celem zapewnienia równowagi sił w nowo powstałych wioskach.

Sanbi no Isobu | Jinchūriki人柱力
Sanbi, podobnie jak inne Bijū, posiada szereg transformacji udostępnionych swojemu Jinchūriki. Poniżej znajduje się pełna lista dostępnych przemian, zaś pełne rozwinięcie kwestii ich opanowania znajduje się w temacie ogólnym dotyczącym Jinchūriki.
  1. Płaszcz Chakry - pojawia się czerwona chakra okalająca hosta;
    Bonusy: +0.5 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +25% maksymalnej chakry użytkownika;
  2. Pierwsza Miniaturka - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z jednym ogonem. Z czasem pojawia się drugi;
    Bonusy: +1 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +50% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Suitonu rangi D;
  3. Druga Miniaturka - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z trzema ogonami;
    Bonusy: +1.5 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +100% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Suitonu rangi C;
  4. Przejściowa - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z trzema ogonami, jednocześnie pokrywając ów powłokę szkieletem;
    Bonusy: +2 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +250% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Suitonu rangi B;
  5. Pełna forma Bijū - cały Jinchūriki zamienia się w Sanbiego. Nabiera masy rosnąc do rozmiarów Żółwia, całkowicie się do niego upodobniając.
    Bonusy: +4 do Siły, +2 do Szybkości i Refleksu, +10 do Wytrzymałości (tylko Skorupa, wszędzie indziej +2) oraz +25% chakry demona. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Suitonu rangi A;
Sanbi, podobnie jak inne Demony, udostępnia swojemu Jinchūriki część zdolności na różnych poziomach opanowania. Część została wspomniana wyżej, zaś poniższa lista stanowi całościowe podsumowanie, z pominięciem czystych bonusów do atrybutów fizycznych:
  • Dostęp do Suitonu podczas opanowanej i aktywnej danej formy Demona. Dziedzina ta dostępna jest pasywnie, nie wymaga rozwoju. Techniki jednak należy zakupić własnoręcznie i maksymalnie tej rangi, jaką dyktuje poziom opanowania Bestii;
  • W przypadku posiadania któregoś z tych żywiołów, staje się on naturalnie silniejszy;
  • Po pełnym opanowaniu Demona, Jinchūriki zyskuje pasywnie zdolność do lepszego radzenia sobie w akwenach wodnych. Szybciej pływa, jest zwinniejszy czy nawet potrafi wytrzymać dużo dłużej pod powierzchnią wody;
Zablokowany

Wróć do „Bijū”