• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Akimichi Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Akimichi Ichizoku

Akimichi Ichizoku | Akimichi Clan秋道一族
PrzynależnośćAmegakure no Sato
Klan posiadający swoje korzenie w Konohagakure no Sato, obecnie zamieszkujący Amegakure. Wiele ich technik obraca się wokół manipulacji własną masą ciała i rozmiarem poprzez użycie Uwolnienia Yang. Klan jest mocno związany z klanem Nara oraz Yamanaka, gdyż od pokoleń członkowie tych rodzin tworzyli tria "Ino-Shika-Chō".
Historia
Klan ten dołączył do Konohy razem z klanami Nara, Yamanaka oraz Sarutobi, kultywując swoje tradycje, które powstały jeszcze przed utworzeniem systemu wiosek. Tym samym był jednym z najstarszych i najbardziej szanowanych klanów Konohy.

Pozostawali atutami Wioski Liścia przez lata, biorąc udział także w Największej Światowej Wojnie Shinobi. Niestety, wraz z końcem tej wojny nastąpił także upadek Konohy z rąk Go. Wtedy też większość tego klanu udała się do Ukrytego Deszczu.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Akimichi.
  2. Członków tego klanu charakteryzuje masywna postawa ciała.
  3. Klan wywodzi się z Konohagakure no Sato, obecnie ma swoją siedzibę w Amegakure.
  4. Lider klanu nie jest znany.
  5. Hiden tego klanu nosi nazwę Baika no Jutsu.
  6. Ich specjalnymi umiejętnościami jest możliwość zamiany kalorii w chakrę.
  7. Mają możliwość zakupienia specjalnego przedmiotu - "Trzy kolorowe pigułki Akimichi", który może wspomóc ich przemianę materii kosztem możliwości zatrucia swojego organizmu.
  8. Członkowie klanu na ogół noszą na ubraniach kanji znaczące "jedzenie" (食, Shoku).
  9. Klan ten szczególnie współpracuje z klanami Nara oraz Yamanaka.
Zdolności
Członkowie klanu Akimichi są w stanie przekształcić kalorie ze swojego ciała w chakrę. Opracowali taki sposób walki, gdyż ich specjalne jutsu charakteryzują się wysokimi kosztami chakry, stąd też walka przy ich pomocy na dłuższą metę mogłaby okazać się niemożliwa.
  1. Baika no jutsu - zdolność ta pozwala na manipulację rozmiarem swojego ciała z wykorzystaniem chakry oraz kalorii. Użytkownik jest w stanie stworzyć ze swojego ciała ogromną kulę, powiększać konkretne jego części czy też stać się wielkim olbrzymem. Dostosowują tym samym swoją siłę i ekwipunek do danego rozmiaru. Aby jednak w ogóle myśleć o korzystaniu z dobrodziejstw, jakie niesie ze sobą ta zdolność, należy pamiętać o dostarczaniu organizmowi dużej ilości kalorii.
  2. Maksymalna możliwość powiększenia ciała zależna jest od rangi dziedziny Baika no jutsu i wynosi:
    • D - duży - możliwość zamiany jedynie maksymalnie dwóch części ciała
    • C - duży - możliwość zamiany całego ciała
    • B - wielki
    • A - olbrzymi
    • S - monstrualny
    • Bonus za Specjalizację w dziedzinie klanowej: postać jest nieco większa niż osoba na tej samej randze dziedziny klanowej bez specjalizacji.
  3. Magazynowanie kalorii - kolejną ze zdolności tego klanu jest możliwość praktycznie nieograniczonego przejadania się. Nadmiar kalorii jest zamieniany w tkankę tłuszczową, czyniąc niejednokrotnie z Akimichi osoby z dużą otyłością. Nie jest jednak to coś, czym członkowie tego klanu musieliby się przejmować, gdyż w każdej chwili mogą ją spalić. Raj dla osób, które uwielbiają jedzonko! Minusem jest jednak bardzo rozciągnięty żołądek, co zaś przekłada się na to, iż Akimichi są wiecznie głodni - warto więc mieć przy sobie jakieś wysokokaloryczne przekąski. Uwaga! Każdy fabularny dzień bez jedzenia powoduje utratę połowę zmagazynowanych kalorii. Bez posiadania zmagazynowanych kalorii Akimichi jest w stanie powiększyć się jedynie o połowę możliwości wynikających z rangi (przykładowo na randze S będzie można powiększyć się tylko do rozmiaru "wielki", a na randze D będzie to niemożliwe). Akimichi są również zdolni do magazynowania tłuszczu w dowolnej części ciała, z czego zadowolone są szczególnie kobiety - ku chwale powiedzenia "oby poszło w cycki!".
  4. Maksymalna ilość zmagazynowanych kalorii jest zależna od rangi dziedziny Baika no jutsu i wynosi:
    • D - 3000
    • C - 5000
    • B - 8000
    • A - 12 500
    • S - 15 000
    • Bonus za Specjalizację w dziedzinie klanowej: +1000 kalorii
  5. Przekształcanie kalorii - shinobi z tego klanu potrafią przekształcać swoje zmagazynowane kalorie w chakrę powodując gwałtowne obniżenie masy ciała. W tym celu mogą wspomagać się Trzema kolorowymi pigułkami Akimichi. Ich używanie niesie jednak za sobą wysokie ryzyko zatrucia organizmu. Bez ich użycia, shinobi jest w stanie przekształcić 1/4 zmagazynowanych kalorii w chakrę - przykładowo na randze D jest to 750kcal, co przekłada się na 750 punktów chakry. Akimichi może tym sposobem przekroczyć swój maksymalny pokład chakry o max. 50%. Jest to możliwe jednorazowo do czasu odnowienia magazynu kalorii. Nadmiarowa chakra nie jest jednak stała i jeśli nie zostanie wykorzystana to zostaje utracona po 6 turach. Członkowie tego klanu mogą wspomagać się w tym celu specjalnymi pigułkami.

Sanshoku no Gan'yaku | Three Coloured Pills三色の丸薬
Koszt500 Ryō
Stack/Slot36/1
Sanshoku no Gan'yaku - to trzy kolorowe pigułki, które stosowane są jedynie przez klan Akimichi. Jak sama nazwa wskazuje, są to trzy tabletki, każda w innym kolorze. Pierwsza to zielona pigułka szpinakowa, kolejna to żółta pigułka curry, a ostatnia to czerwona pigułka chili. Każda zjedzona pigułka wymusza zmianę 1/4 zmagazynowanych kalorii w chakrę (co oznacza, że zjadając wszystkie 3 i wykorzystując naturalną zdolność Akimichi, jesteśmy w stanie przekształcić wszystkie zmagazynowane kalorie w chakrę). Każda kolejna pigułka powoduje coraz to niebezpieczniejsze dla życia wychudzenie postaci oraz zatrucie organizmu - konkretne efekty zależne są od MG. Pigułki należy zjadać po kolei, zaczynając od zielonej, przez żółtą, kończąc na czerwonej. Zjedzenie czerwonej pigułki zwiększa ilość posiadanej chakry o dodatkowe 5000 i pozwala na aktywację Chō Mōdo pomijając wymagania w postaci kalorii, niestety, jej spożycie to niemal pewna śmierć.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

E
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

D
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Nikudan Sensha | Human Tank Missile肉弾戦車
KlasyfikacjaBaika no Jutsu, Technika Transformacji
PieczęcieZając → Małpa → Tygrys → Wąż → Szczur
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotykowy
Wymagania-
Technika używana przez członków klanu Akimichi. Polega ona na wypełnieniu swojego ciała czakrą (powiększenie masy ciała). Shinobi następnie zaczyna się kręcić wedle własnej woli, stając się swoistym pociskiem niczym tocząca się kula o wielkich obrotach. Jeśli użytkownik trafi cel to bez problemu może zmiażdżyć mniejsze obiekty włącznie z budowlami, połamać komuś doszczętnie kości lub dosłownie go rozpłaszczyć niczym masywny walec. Shinobi może poruszać się wyłącznie do przodu, z możliwością lekkiej zmiany kierunku na boki. Istnieje możliwość używania łańcuchów, kunaiów czy jakiejkolwiek innej broni białej razem z tą zdolnością do zwiększenia zadawanych obrażeń.

Posiadając Baika no Jutsu na randze A technikę można wykonać przy pomocy wyłącznie trzech pierwszych pieczęci.
Posiadając Baika no Jutsu na randze S technikę można wykonać bez pomocy pieczęci. Otrzymujemy także możliwość pełnej kontroli kierunku kuli, a zatem wykonywanie zakrętów nie stanowi dla nas problemu, a w tym skakanie czy cofanie się w trakcie używania jutsu.
Posiadając Specjalizację w Baika no Jutsu zwiększona jest ilość obrotów shinobiego w trakcie "jazdy" oraz szybkość ataku, przez co jutsu staje się trudniejsze do uniknięcia oraz bardziej niszczycielskie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=肉弾戦車]Nikudan Sensha | Human Tank Missile[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/ymi4PHj.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Baika no Jutsu, Technika Transformacji[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Małpa → Tygrys → Wąż → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]-[/row]
[description]Technika używana przez członków klanu Akimichi. Polega ona na wypełnieniu swojego ciała czakrą (powiększenie masy ciała). Shinobi następnie zaczyna się kręcić wedle własnej woli, stając się swoistym pociskiem niczym tocząca się kula o wielkich obrotach. Jeśli użytkownik trafi cel to bez problemu może zmiażdżyć mniejsze obiekty włącznie z budowlami, połamać komuś doszczętnie kości lub dosłownie go rozpłaszczyć niczym masywny walec. Shinobi może poruszać się wyłącznie do przodu, z możliwością lekkiej zmiany kierunku na boki. Istnieje możliwość używania łańcuchów, kunaiów czy jakiejkolwiek innej broni białej razem z tą zdolnością do zwiększenia zadawanych obrażeń.

[b]Posiadając Baika no Jutsu na randze A[/b] technikę można wykonać przy pomocy wyłącznie trzech pierwszych pieczęci.
[b]Posiadając Baika no Jutsu na randze S[/b] technikę można wykonać bez pomocy pieczęci. Otrzymujemy także możliwość pełnej kontroli kierunku kuli, a zatem wykonywanie zakrętów nie stanowi dla nas problemu, a w tym skakanie czy cofanie się w trakcie używania jutsu.
[b]Posiadając Specjalizację w Baika no Jutsu[/b] zwiększona jest ilość obrotów shinobiego w trakcie "jazdy" oraz szybkość ataku, przez co jutsu staje się trudniejsze do uniknięcia oraz bardziej niszczycielskie.[/description]
Ostatnio zmieniony 29 sie 2022, 10:14 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

B
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

A
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Tu będzie S
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”