• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Chinoike Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Chinoike Ichizoku

Chinoike Ichizoku | Chinoike Clan血之池一族
PrzynależnośćSakuragakure no Sato
Klan o długiej, burzliwej historii, który przed wojną znalazł swoje miejsce w Iwagakure no Sato. Po nastaniu pokoju i wygnania ninja Kamienia przez Daimyō Tsuchi o Kuni, większość klanu udała się na północ ku jednej z nieliczych wiosek shinobi ulokowanej w Sakura no Kuni, by tam dalej wieść swoje życie.
Historia
W czasach przed powstaniem wiosek shinobi, Chinoike byli znani jako jeden z najemnych klanów ninja aktywnych w Kaminari no Kuni. W pewnym momencie swojego istnienia Daimyō Kraju Błyskawic pojął za żonę kobietę z ów rodu. Pierwsza żona Feudała stała się o nią zazdrosna i gdy tylko Lord zmarł niedługo po ślubie wspomnianej dwójki, zrzuciła całą winę na Chinoike. Wielu uwierzyło w szerzone przez nią kłamstwa, doprowadzając do wygania całego klanu ninja. Wynajęto klan Uchiha, który miał dopilnować, by wszyscy przedstawiciele rodu opuścili ziemie Kraju Błyskawic. Przenieśli się do Kraju Gorących Źródeł osiedlając się w miejscu znanym jako Dolina Piekła.

Dolina Piekła uważana była przez długi czas za niezamieszkałą. Ninja z pobliskiej Wioski Ukrytej w Gorących Źródłach znaleźli Chinoike kilka miesięcy po ich przesiedleniu. Widząc, jak ci piją wodę czerwoną niczym krew postanowili uznać tereny Doliny jako niedostępne dla zwykłych ludzi, niechętni do prowadzenia dalszego dochodzenia. To, co jednak wypełniało koryta Doliny Piekieł nie było jak powszechnie uznano czerwoną posoką, tak popularną w ludzkich żyłach, a wodą z dużą zawartością żelaza. W przeciągu kolejnych lat lokacja Doliny Piekła została zapomniana, podobnie jak klan Chinoike. Ci zaś mogli wieść przez ten czas spokojne życie, robiąc użytek z niewielkich zasobów oferowanych przez ich nowy dom.

Życie tak blisko siebie w końcu odbiło się na członkach klanu, a początkowa niezgoda nadała w końcu kres pokojowi. Mścić się na Uchiha za wygnanie ich? Nie mścić się? Każdy miał własny pogląd na tę sprawę, a brak umiejętności znalezienia w tym wszystkim wspólnego języka doprowadziło do tragedii. W przeciągu jednej nocy na wskutek walk pomiędzy członkami rodu, klan ten został niemalże doszczętnie wybity, pozostawiając przy życiu En Oyashiro i jego córkę, Chino. Oyashiro czuł się winny przez przyłożenie ręki do tragedii całej rodziny i po opuszczeniu doliny ukrył swoją tożsamość przed Chino. Korzystając z jej młodego wieku zaczął wychowywać ją tak, by wierzyła w bycie ostatnim członkiem swojego rodu mając nadzieję na to, że ta nie popełni w przyszłości jego błędów.

Ostatecznie po dość burzliwym okresie życia ów dwójki, stali się za namową Piątej Mizukage częścią Kirigakure. Nie niepokojeni przez nikogo, klan Chinoike miał okazję "wstać z kolan" ponownie stając się istotnym rodem w świecie wraz ze swoim Dōjutsu, Ketsuryūganem, służąc przez dekady Wiosce Ukrytej we Mgle. Świat nigdy nie był jednak na tyle spokojnym miejscem, a niektórych traktował szczególnie okrutnie. Kirigakure zostało zniszczone przez armię odzianych w czarne zbroje samurajów pod przywództwem tajemniczego człowieka w masce. Wielu Kirijczyków poległo - nie tylko członkowie Chinoike, ale też inny obywatele Wioski Ukrytej we Mgle. Nie mając domu, rodziny zamieszkujące Kraj Wody rozeszły się po świecie, szukając dla siebie nowego miejsca.

Padło na Kraj Ziemi i umieszczone w nim Iwagakure. Kupione kolejne kilka lat na życie bez obawy o własne bezpieczeństwo. Wszystko do czasu rozpoczęcia się Największej Światowej Wojny Ninja, gdzie wszyscy ruszyli na front do walki z imperialistycznym snem Sunagakure. Pomimo zwycięstwa, Daimyō Kraju Ziemi, niezadowolony z własnych shinobi, ich rzekomej niekompetencji oraz dokonanych zniszczeń, wygnał własnych ninja z Iwy, rozwiązując wioskę i zmuszając wszystkie klany do ponownej wędrówki. W przypadku Chinoike padło na Sakuragakure no Sato położone na północny-zachód od Tsuchi no Kuni.
Ważne informacje
  1. Nazwiskiem rodowym jest Chinoike.
  2. Obecny lider klanu jest nieznany.
  3. Większość klanu znajduje się w Sakuragakure no Sato, jednak część członków rodu ruszyła swoja drogą.
  4. Klan posiada unikatowe Dōjutsu, Ketsuryūgan.
Zdolności
  1. Ketsuryūgan - Dōjutsu klanu Chinoike przypominające swoim wyglądem czerwone oczy Sabataya. Włączone, barwią tęczówkę na szkarłatny kolor, zaś białko wokół na jasnoczerwono. Źrenica staje się pozioma, w podobnym odcieniu co białko otaczające tęczówkę. Odblokowanie ów zdolności daje dostęp do dwóch innych umiejętności oferowanych przez Ketsuryūgan;
    • Kontrola krwi - osoby posiadające ten limit krwi obdarzone są mocą kontroli żelaza, a dokładniej rzecz ujmując: cieczami o jego dużej zawartości. Zdolności te skupiają się głównie na manipulacji krwią - czy to własną czy cudzą, jednak po przelaniu własnej chakry w ciecze zawierające duże stężenie wspomnianego pierwiastka mogą cieszyć się zdolnością jej kontroli.
    • Genjutsu: Ketsuryūgan - potężna iluzja będąca podobna pod kątem zamysłu czy siły do Genjutsu: Sharingan. Technika ta posiada zastosowania wypisane bardziej rozlegle w opisie samej techniki.

Ketsuryūgan | Blood Dragon Eye血龍眼
Oczy klanu Chinoike wielokrotnie były wymazywane z kart historii, jednak za każdym razem wracały na scenę. Przypominają swoim wyglądem czerwone oczy Sabataya. Włączone barwią tęczówkę na szkarłatny kolor, zaś białko wokół na jasnoczerwono. Źrenica staje się pozioma, w podobnym odcieniu co białko otaczające tęczówkę. Odblokowanie ów zdolności daje dostęp do dwóch innych umiejętności oferowanych przez Ketsuryūgan - kontrolę cieczy o dużej zawartości żelaza, głównie krwi oraz możliwość rzucenia potężnego Genjutsu, przez które niektórzy uważają je na równi z Trzema Wielkimi Dōjutsu.
Koszt utrzymania
Jak każde techniki wzrokowe, Ketsuryūgan pobiera co jakiś czas określone koszty chakry celem podtrzymania. Zmniejszają się one wraz z rozwojem dziedziny klanowej, osiągając najniższe kwoty na randze S.
  • Ranga Ketsuryūgan E - 250 na turę
  • Ranga Ketsuryūgan D - 200 na turę
  • Ranga Ketsuryūgan C - 150 na turę
  • Ranga Ketsuryūgan B - 75 na turę
  • Ranga Ketsuryūgan A - 40 na turę
  • Ranga Ketsuryūgan S - 20 na turę
Zdolności
  • Kontrola krwi - osoby posiadające ten limit krwi obdarzone są mocą kontroli żelaza, a dokładniej rzecz ujmując: cieczami o jego dużej zawartości. Zdolności te skupiają się głównie na manipulacji krwią, czy to własnej czy cudzej, jednak po przelaniu własnej chakry w ciecze zawierające duże stężenie wspomnianego pierwiastka mogą cieszyć się zdolnością jej kontroli.
  • Genjutsu: Ketsuryūgan - potężna iluzja będąca podobna pod kątem zamysłu czy siły do Genjutsu: Sharingan. Technika ta posiada zastosowania wypisane bardziej rozlegle w opisie samej techniki.
Sposób odblokowania
Warunkiem aktywacji, a także rozwoju Ketsuryūgan w większości przypadków jest doświadczenie silnych emocji, które sprawią, że ich mózg wyprodukuje odpowiedni rodzaj chakry, który wpłynie na nerwy wzrokowe, tym samym aktywując Kekkei Genkai. I choć wiele osób może się latami męczyć z aktywacją oczy, postaci graczy mogą je odblokować na wyzwaniu rangi D (które nie wymaga prośby), które może być nawet częścią innego wątku wyższej rangi. Może także odblokować te oczy w ramach samomisji lub samodzielki. Aktywację oczu należy zgłosić w odpowiednim temacie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=血龍眼]Ketsuryūgan | Blood Dragon Eye[/title]
[pic]http://sakuranohana.pl/images/msc/clans/chinoike1.png[/pic]
[description]Oczy klanu Chinoike wielokrotnie były wymazywane z kart historii, jednak za każdym razem wracały na scenę. Przypominają swoim wyglądem czerwone oczy Sabataya. Włączone barwią tęczówkę na szkarłatny kolor, zaś białko wokół na jasnoczerwono. Źrenica staje się pozioma, w podobnym odcieniu co białko otaczające tęczówkę. Odblokowanie ów zdolności daje dostęp do dwóch innych umiejętności oferowanych przez Ketsuryūgan - kontrolę cieczy o dużej zawartości żelaza, głównie krwi oraz możliwość rzucenia potężnego Genjutsu, przez które niektórzy uważają je na równi z Trzema Wielkimi Dōjutsu.[/description]
[row title=Koszt utrzymania][/row]
[description]Jak każde techniki wzrokowe, Ketsuryūgan pobiera co jakiś czas określone koszty chakry celem podtrzymania. Zmniejszają się one wraz z rozwojem dziedziny klanowej, osiągając najniższe kwoty na randze S.
[list][*]Ranga Ketsuryūgan E - 250 na turę
[*]Ranga Ketsuryūgan D - 200 na turę
[*]Ranga Ketsuryūgan C - 150 na turę
[*]Ranga Ketsuryūgan B - 75 na turę
[*]Ranga Ketsuryūgan A - 40 na turę
[*]Ranga Ketsuryūgan S - 20 na turę[/list][/description]
[row title=Zdolności][/row]
[description][list][*][b]Kontrola krwi[/b] - osoby posiadające ten limit krwi obdarzone są mocą kontroli żelaza, a dokładniej rzecz ujmując: cieczami o jego dużej zawartości. Zdolności te skupiają się głównie na manipulacji krwią, czy to własnej czy cudzej, jednak po przelaniu własnej chakry w ciecze zawierające duże stężenie wspomnianego pierwiastka mogą cieszyć się zdolnością jej kontroli.
[*][b]Genjutsu: Ketsuryūgan[/b] - potężna iluzja będąca podobna pod kątem zamysłu czy siły do Genjutsu: Sharingan. Technika ta posiada zastosowania wypisane bardziej rozlegle w opisie samej techniki.[/list][/description]
[row]Sposób odblokowania[/row]
[description]Warunkiem aktywacji, a także rozwoju Ketsuryūgan w większości przypadków jest doświadczenie silnych emocji, które sprawią, że ich mózg wyprodukuje odpowiedni rodzaj chakry, który wpłynie na nerwy wzrokowe, tym samym aktywując Kekkei Genkai. I choć wiele osób może się latami męczyć z aktywacją oczy, postaci graczy mogą je odblokować na wyzwaniu rangi D (które nie wymaga prośby), które może być nawet częścią innego wątku wyższej rangi. Może także odblokować te oczy w ramach samomisji lub samodzielki. Aktywację oczu należy zgłosić w [url=https://sakuranohana.pl/viewtopic.php?p=2569#p2569]odpowiednim temacie[/url].[/description]
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2023, 18:34 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

Chi o Mitōsu | See Through Blood血を見通す
KlasyfikacjaKetsuryūgan, Kontrola Chakry
Pieczęcie---
KosztStandardowy na turę (minimum 3)
ZasięgWzroku
WymaganiaAktywny Ketsuryūgan, Sennin Ketsuryūgan
Technika jest dość prosta w swoim założeniu, gdyż pozwala dokładnie widzieć swoją krew, lub taką, która jest nasiąknięta naszą chakrą. To właśnie dzięki niej, po użyciu tego jutsu, ciecz o wysokiej zawartości żelaza zostaje lekko podświetlona w wizji Chinoike. Bez względu na to, czy krew się znajduje w naszym ciele, w ciele wroga czy też w jakimś pojemniku, lecz nie zwoju, ninja będzie widział ją lekko podświetloną. Pozwala to przede wszystkim upewnić się, że w ciele drugiej osoby znajduje się już krew pod naszą kontrolą, co umożliwia używanie innych klanowych technik. Często bowiem w ferworze walki, może umknąć to naszej percepcji, co można zniwelować tym jutsu.
Posiadając Specjalizację w Ketsuryūgan, minimalny koszt zostaje zdjęty, przez co przy odpowiednio rozwiniętym KC, technika staje się darmowa.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=血を見通す]Chi o Mitōsu | See Through Blood[/title]
[pic rank=E]https://i.imgur.com/jhAvjKL.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ketsuryūgan, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę (minimum 3)[/row]
[row title=Zasięg]Wzroku[/row]
[row title=Wymagania]Aktywny Ketsuryūgan, Sennin Ketsuryūgan[/row]
[description]
[p]Technika jest dość prosta w swoim założeniu, gdyż pozwala dokładnie widzieć swoją krew, lub taką, która jest nasiąknięta naszą chakrą. To właśnie dzięki niej, po użyciu tego jutsu, ciecz o wysokiej zawartości żelaza zostaje lekko podświetlona w wizji Chinoike. Bez względu na to, czy krew się znajduje w naszym ciele, w ciele wroga czy też w jakimś pojemniku, lecz nie zwoju, ninja będzie widział ją lekko podświetloną. Pozwala to przede wszystkim upewnić się, że w ciele drugiej osoby znajduje się już krew pod naszą kontrolą, co umożliwia używanie innych klanowych technik. Często bowiem w ferworze walki, może umknąć to naszej percepcji, co można zniwelować tym jutsu.[/p]

[b]Posiadając Specjalizację w Ketsuryūgan[/b], minimalny koszt zostaje zdjęty, przez co przy odpowiednio rozwiniętym KC, technika staje się darmowa.
[/description]
Ostatnio zmieniony 06 lut 2023, 18:08 przez Sabataya Shuten, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Genjutsu: Ketsuryūgan | Genjutsu: Blood Dragon Eye幻術血龍眼
KlasyfikacjaKetsuryūgan, Genjutsu
Pieczęcie-
KosztNiestandardowy na turę
Koszt techniki jest zależny od siły efektu, jaki chcemy uzyskać. Z racji, że technika zależna jest od dziedzin Genjutsu i Ketsuryūgan, należy ustalić na jakim poziomie chcemy go wykorzystać i zsumować koszty. Przykładowo, chcąc użyć Genjutsu: Ketsuryūgan z siłą Genjutsu D i Ketsuryūgan C, zapłacimy jak za dwie techniki - jedną rangi D i jedną rangi C. Chcąc użyć tej techniki z siłą obu dziedzin na C, zapłacimy jak za dwie techniki rangi C i tak dalej.
ZasięgMaksymalnie zasięg wzroku
WymaganiaKontakt wzrokowy lub kontakt fizyczny, aktywowany Ketsuryūgan
Technika o szerokim zakresie zastosowania, łącząca w sobie zarówno zdolności Genjutsu, jak i oczu klanu Chinoike. Technika ta rozwija się wraz z rozwojem Ketsuryūgana i im wyższy jest jego poziom, tym ta technika jest silniejsza. Pozwala na złapanie celu w iluzję, wprowadzając ją albo w stan półsnu, albo przejmując nad nim kontrole i zmuszając do wykonywania rozkazów shinobi. Osoby o sile woli dwa razy większej (>=) od dziedziny Ketsuryūgana mogą czuć się bezpieczne przed jeszcze jedną ze zdolności ów techniki, jednak cała reszta narażona jest na czytanie w myślach i przeglądanie wspomnień przez użytkownika tego Dōjutsu. Mechanika samej iluzji i przejmowania kontroli jest zaś ściśle powiązana z poziomem obu tych dziedzin. Uznając, że poziom D to 1, a poziom S to 5, należy te poziomu zsumować i porównać do Siły Woli celu. Specjalizacja w Ketsuryūganie bądź Genjutsu dodają dodatkowy jeden punkt przy sprawdzaniu efektu.

Różnica Siły Woli do siły technikiEfekt
Większa od 0Cel odporny na technikę
0Cel czuje niepokój, dekoncentrację, utrudniając mu wykonywanie działań, "lekki paraliż".
-1Cel zostaje na krótką chwilę sparaliżowany.
-2Cel zostaje sparaliżowany na jedną turę. Można w tym czasie zmusić go do wyjawienia nam informacji.
-3Przejmowana jest kontrola nad celem, można go zmusić do wykonywania naszych poleceń.
Ofiara, posiadając Siłę Woli na poziomie 10 posiada dostateczną odporność, by niemożliwym było przejęcie kontroli nad jego układem chakry, umożliwiając mu próbę przełamania iluzji, nawet będąc w pełni kontrolowanym.

Poza Siłą Woli, technice można się przeciwstawić poprzez zastosowanie techniki antygenjutsu rangi minimum A. W przypadku, gdy nie mamy żadnej kontroli nad postacią, tą technikę musi wykonać na postaci inna osoba.
Sposoby wyjścia
  • Siła Woli
  • Techniki antygenjutsu rangi A

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=幻術血龍眼]Genjutsu: Ketsuryūgan | Genjutsu: Blood Dragon Eye[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/jhAvjKL.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ketsuryūgan, Genjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]-[/row]
[row title=Koszt]Niestandardowy na turę[/row]
[description]Koszt techniki jest zależny od siły efektu, jaki chcemy uzyskać. Z racji, że technika zależna jest od dziedzin Genjutsu i Ketsuryūgan, należy ustalić na jakim poziomie chcemy go wykorzystać i zsumować koszty. Przykładowo, chcąc użyć Genjutsu: Ketsuryūgan z siłą Genjutsu D i Ketsuryūgan C, zapłacimy jak za dwie techniki - jedną rangi D i jedną rangi C. Chcąc użyć tej techniki z siłą obu dziedzin na C, zapłacimy jak za dwie techniki rangi C i tak dalej.[/description]
[row title=Zasięg]Maksymalnie zasięg wzroku[/row]
[row title=Wymagania]Kontakt wzrokowy lub kontakt fizyczny, aktywowany Ketsuryūgan[/row]
[description]Technika o szerokim zakresie zastosowania, łącząca w sobie zarówno zdolności Genjutsu, jak i oczu klanu Chinoike. Technika ta rozwija się wraz z rozwojem Ketsuryūgana i im wyższy jest jego poziom, tym ta technika jest silniejsza. Pozwala na złapanie celu w iluzję, wprowadzając ją albo w stan półsnu, albo przejmując nad nim kontrole i zmuszając do wykonywania rozkazów shinobi. Osoby o sile woli dwa razy większej (>=) od dziedziny Ketsuryūgana mogą czuć się bezpieczne przed jeszcze jedną ze zdolności ów techniki, jednak cała reszta narażona jest na czytanie w myślach i przeglądanie wspomnień przez użytkownika tego Dōjutsu. Mechanika samej iluzji i przejmowania kontroli jest zaś ściśle powiązana z poziomem obu tych dziedzin. Uznając, że poziom D to 1, a poziom S to 5, należy te poziomu zsumować i porównać do Siły Woli celu. Specjalizacja w Ketsuryūganie bądź Genjutsu dodają dodatkowy jeden punkt przy sprawdzaniu efektu.


| Różnica Siły Woli do siły techniki | Efekt |
|:----------:|:----------:|
| Większa od 0 | Cel odporny na technikę |
| 0 | Cel czuje niepokój, dekoncentrację, utrudniając mu wykonywanie działań, "lekki paraliż". |
| -1 | Cel zostaje na krótką chwilę sparaliżowany. |
| -2 | Cel zostaje sparaliżowany na jedną turę. Można w tym czasie zmusić go do wyjawienia nam informacji. |
| -3 | Przejmowana jest kontrola nad celem, można go zmusić do wykonywania naszych poleceń. |

[b]Ofiara, posiadając Siłę Woli na poziomie 10[/b] posiada dostateczną odporność, by niemożliwym było przejęcie kontroli nad jego układem chakry, umożliwiając mu próbę przełamania iluzji, nawet będąc w pełni kontrolowanym.[/description]
[row]Sposoby wyjścia[/row]
[description][list][*]Siła Woli
[*]Techniki antygenjutsu rangi A[/list][/description]
Ostatnio zmieniony 29 lut 2024, 17:21 przez Tora, łącznie zmieniany 6 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Ketsueki Henkan | Blood Transformation Technique血液変換
KlasyfikacjaKetsuryūgan, Technika Transformacji
PieczęcieCzas skupiania chakry jak przy 5 pieczęciach
KosztStandardowy za osobę
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Bardzo prosta technika, która pozwala członkowi klanu Chinoike na wykorzystanie własnej chakry wprowadzonej do krwioobiegu wybranego ciała. To pęcznieje ze względu na wzrost ilości krwi w organizmie, jaka powoduje jego pęcznienie do tego stopnia, że cel wygląda jakby przybrał na masie - i w tym wypadku nie chodzi koniecznie o mięśnie, a o przybranie bardziej pulchnej sylwetki. Techniki można użyć na sobie, jak i na innych. W tym drugim przypadku należy jednak utrzymać kontakt fizyczny przez cały czas skupiania chakry. Transformacja taka nie jest w żaden sposób szkodliwa dla celu. Ten jednak robi się cięższy i większy, co może pomóc w starciu z drobniejszymi przeciwnikami. Przyjmuje się, że na każde posiadane przez kogoś dwa kilogramy, można go "powiększyć" o jeden kilogram. Transformacja taka utrzymuje się 10 tur, po których ciało samo zaczyna radzić sobie z nadmiarem krwi, bądź po otrzymaniu ran - wówczas nadmiar krwi sam znajduje wyjście z organizmu, stopniowo wracając go do pierwotnych kształtów. Im poważniejszy krwotok, tym szybciej technika zostaje zneutralizowana.

Technika traci na skuteczności w momencie użycia na kimś, kto już jest ranny. Nie mniej i wtedy ma swoje plusy, jakie nie są uwidocznione przy pierwotnym jej zastosowaniu. Możliwe jest wówczas zwiększenie ilości krwi, spowalniając proces wykrwawienia organizmu. Skuteczność techniki jest jednak wtedy uzależniona od tego, ile krwi znajduje się jeszcze w krwioobiegu celu techniki, jej wycieńczenia oraz innych zmiennych mających wpływ na funkcjonowanie organizmu. Technika ta nie niweluje zmęczenia, nie regeneruje chakry ani w żaden sposób nie pomaga w dojściu do siebie w sposób inny, niż uzupełniając brakujące zapasy czerwonej posoki.

Posiadając Ketsuryūgan na randze B możliwe staje się zwiększenie masy tylko części ciała. Mogą być to ręce, tylko lewa noga czy cała postać z wyjątkiem głowy - opcji jest wiele. Bez względu jednak na to, ile kończyn powiększamy, koszt pozostaje niezmienny.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=血液変換]Ketsueki Henkan | Blood Transformation Technique[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/3y6VyVw.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ketsuryūgan, Technika Transformacji[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas skupiania chakry jak przy 5 pieczęciach[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za osobę[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Bardzo prosta technika, która pozwala członkowi klanu Chinoike na wykorzystanie własnej chakry wprowadzonej do krwioobiegu wybranego ciała. To pęcznieje ze względu na wzrost ilości krwi w organizmie, jaka powoduje jego pęcznienie do tego stopnia, że cel wygląda jakby przybrał na masie - i w tym wypadku nie chodzi koniecznie o mięśnie, a o przybranie bardziej pulchnej sylwetki. Techniki można użyć na sobie, jak i na innych. W tym drugim przypadku należy jednak utrzymać kontakt fizyczny przez cały czas skupiania chakry. Transformacja taka nie jest w żaden sposób szkodliwa dla celu. Ten jednak robi się cięższy i większy, co może pomóc w starciu z drobniejszymi przeciwnikami. Przyjmuje się, że na każde posiadane przez kogoś dwa kilogramy, można go "powiększyć" o jeden kilogram. Transformacja taka utrzymuje się 10 tur, po których ciało samo zaczyna radzić sobie z nadmiarem krwi, bądź po otrzymaniu ran - wówczas nadmiar krwi sam znajduje wyjście z organizmu, stopniowo wracając go do pierwotnych kształtów. Im poważniejszy krwotok, tym szybciej technika zostaje zneutralizowana. 

Technika traci na skuteczności w momencie użycia na kimś, kto już jest ranny. Nie mniej i wtedy ma swoje plusy, jakie nie są uwidocznione przy pierwotnym jej zastosowaniu. Możliwe jest wówczas zwiększenie ilości krwi, spowalniając proces wykrwawienia organizmu. Skuteczność techniki jest jednak wtedy uzależniona od tego, ile krwi znajduje się jeszcze w krwioobiegu celu techniki, jej wycieńczenia oraz innych zmiennych mających wpływ na funkcjonowanie organizmu. Technika ta nie niweluje zmęczenia, nie regeneruje chakry ani w żaden sposób nie pomaga w dojściu do siebie w sposób inny, niż uzupełniając brakujące zapasy czerwonej posoki.

[b]Posiadając Ketsuryūgan na randze B[/b] możliwe staje się zwiększenie masy tylko części ciała. Mogą być to ręce, tylko lewa noga czy cała postać z wyjątkiem głowy - opcji jest wiele. Bez względu jednak na to, ile kończyn powiększamy, koszt  pozostaje niezmienny.[/description]

Ketsueki no Hari | Blood Needle 血の針
KlasyfikacjaKetsuryūgan, Transformacja Kształtu
PieczęcieSzczur → Wół → Wąż → Smok
KosztStandardowy za 5 pocisków, podwójny za 10
Zasięg15m
Prosta jak budowa cepa technika polegająca na zranieniu własnych opuszków palców przez czakrę. Nacięte opuszki pozwalają na wypłynięciu krwi, która zmieszania z czakrą powoduje jej natychmiastowe stwardnienie i wykorzystanie jako zdolnych do poważnego poranienia ludzi pocisków, które rozpadają się dopiero, gdy sięgną dosięgną celu lub przeszkody. Przy uderzeniu są w stanie przebić się przez skórę bądź uszkodzić mięśnie.

Posiadając Ketsuryūgan na poziomie B zwiększony zostaje zasięg do 25 metrów.
Posiadając Ketsuryūgan na poziomie A możliwe jest zakrzywienie toru lotu pocisku o 1 metr za każde przebyte 10m.
Posiadając Ketsuryūgan na poziomie S możliwe jest ominięcie dowolnych dwóch pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Ketsuryūganie możliwe jest ominięcie dwóch pieczęci (łączy się z z bonusem za dziedzinę na randze S) i wystarczy jedynie chwila koncentracji chakry.
Posiadając Sennina Ketsuryūgana możliwe jest nadawanie dodatkowych cech pociskom (np. bardziej zaostrzone dla większej przebijalności, uformowanie je w kul itp.). Można nałożyć jedną cechę jednocześnie na partię pięciu pocisków.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji= 血の針]Ketsueki no Hari | Blood Needle[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/4slficw.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ketsuryūgan, Transformacja Kształtu[/row]
[row title=Pieczęcie]Szczur → Wół → Wąż → Smok[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za 5 pocisków, podwójny za 10[/row]
[row title=Zasięg]15m[/row]
[description]Prosta jak budowa cepa technika polegająca na zranieniu własnych opuszków palców przez czakrę. Nacięte opuszki pozwalają na wypłynięciu krwi, która zmieszania z czakrą powoduje jej natychmiastowe stwardnienie i wykorzystanie jako zdolnych do poważnego poranienia ludzi pocisków, które rozpadają się dopiero, gdy sięgną dosięgną celu lub przeszkody. Przy uderzeniu są w stanie przebić się przez skórę bądź uszkodzić mięśnie.

[b]Posiadając Ketsuryūgan na poziomie B[/b] zwiększony zostaje zasięg do 25 metrów.
[b]Posiadając Ketsuryūgan na poziomie A[/b] możliwe jest zakrzywienie toru lotu pocisku o 1 metr za każde przebyte 10m.
[b]Posiadając Ketsuryūgan na poziomie S[/b] możliwe jest ominięcie dowolnych dwóch pieczęci.
[b]Posiadając Specjalizację w Ketsuryūganie[/b] możliwe jest ominięcie dwóch pieczęci (łączy się z z bonusem za dziedzinę na randze S) i wystarczy jedynie chwila koncentracji chakry.
[b]Posiadając Sennina Ketsuryūgana[/b] możliwe jest nadawanie dodatkowych cech pociskom (np. bardziej zaostrzone dla większej przebijalności, uformowanie je w kul itp.). Można nałożyć jedną cechę jednocześnie na partię pięciu pocisków.[/description]
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2022, 11:44 przez Sabataya Shuten, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Chi no Tousei | Blood Control血の統制
KlasyfikacjaKetsuryūgan, Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry, Kinjutsu
PieczęcieSmok → Wół → Baran → Dzik → Smok
KosztRóżny
  • Standardowy B - za złączenie odciętej kończyny
  • Standardowy S - za złączenie rozciętego ciała na dwoje
ZasięgNa siebie, 5m
WymaganiaAktywny Ketsuryūgan, Sennin w Ketsuryūgan, Iryō Ninjutsu B
Dzięki idealnej kontroli swojej krwi oraz znajomości Iryō Ninjutsu nie da się nas rozczłonkować. W przypadku w którym jakaś część naszego ciała zostanie oderwana lub odcięta, krew wylatująca z obu końców tworzy połączenie, jakie dalej utrzymuje rozcięcie w całości. Płacąc dodatkowy koszt opisany powyżej, możemy bardzo szybko przyciągnąć odciętą kończynę do siebie i korzystając z medycznych jutsu zaleczyć tak poważną ranę. Każda dekapitacja leczy się w pełni raptem pół tury oraz można naprawiać tylko jedną odciętą kończynę. To znaczy, że jeśli przetną nas w pół, odetną rękę i nogę jednocześnie, to musimy zająć się wszystkimi rozcięciami po kolei, co zajmie nam 1,5 tury. Oczywiście jeśli rozcięcie jest niepełne i kończyna nadal jest przytwierdzona do nas skórą, proces trwa krócej, lecz kosztuje tyle samo. Jutsu jednak nie jest w stanie wyprodukować nowych organów czy czegoś takiego. Jeśli ktoś nam zrobi dziurę w brzuchu na wylot albo zdezintegruje rękę lub przerwie w jakiś sposób krwiste połączenie, nie jesteśmy w stanie dłużej tego naprawić. Poza tym, jesteśmy w dalej w stanie w pełni poruszać odciętymi kończynami dzięki połączeniu. Wyjątkiem są obrażenia mózgu, serca oraz odcięcie głowy, gdyż to skutkuje natychmiastową śmiercią, przed którą nas jutsu nie chroni. Dodatkowo, krwiste połączenie między kończynami ma maksymalnie 5m. Gdy taka znajdzie się poza zasięgiem, połączenie zostaje przerwane, lecz możemy je naprawić podchodząc odpowiednio blisko odciętego członka.

Posiadając Specjalizację w Ketsuryūgan technika jak i Ketsuryūgan aktywuje się samoistnie pobierając koszt Standardowy S. Działa to nawet w przypadku odcięcia głowy od reszty tułowia. Nadal jednak musi być spełniony warunek, by serce czy mózg było nienaruszone. Taki proces może nastąpić tylko raz na fabularne 24h.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu technika nie wymaga składania pieczęci.
Średni zwójChinoike Ichigo
Średni zwój---
Średni zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=血の統制]Chi no Tousei | Blood Control[/title]
[pic rank=B zwoj=3]https://i.imgur.com/VGCRimU.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ketsuryūgan, Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Smok → Wół → Baran → Dzik → Smok[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[description][list][*]Standardowy B - za złączenie odciętej kończyny
[*]Standardowy S - za złączenie rozciętego ciała na dwoje[/list][/description]
[row title=Zasięg]Na siebie, 5m[/row]
[row title=Wymagania]Aktywny Ketsuryūgan, Sennin w Ketsuryūgan, Iryō Ninjutsu B[/row]
[description]Dzięki idealnej kontroli swojej krwi oraz znajomości Iryō Ninjutsu nie da się nas rozczłonkować. W przypadku w którym jakaś część naszego ciała zostanie oderwana lub odcięta, krew wylatująca z obu końców tworzy połączenie, jakie dalej utrzymuje rozcięcie w całości. Płacąc dodatkowy koszt opisany powyżej, możemy bardzo szybko przyciągnąć odciętą kończynę do siebie i korzystając z medycznych jutsu zaleczyć tak poważną ranę. Każda dekapitacja leczy się w pełni raptem pół tury oraz można naprawiać tylko jedną odciętą kończynę. To znaczy, że jeśli przetną nas w pół, odetną rękę i nogę jednocześnie, to musimy zająć się wszystkimi rozcięciami po kolei, co zajmie nam 1,5 tury. Oczywiście jeśli rozcięcie jest niepełne i kończyna nadal jest przytwierdzona do nas skórą, proces trwa krócej, lecz kosztuje tyle samo. Jutsu jednak nie jest w stanie wyprodukować nowych organów czy czegoś takiego. Jeśli ktoś nam zrobi dziurę w brzuchu na wylot albo zdezintegruje rękę lub przerwie w jakiś sposób krwiste połączenie, nie jesteśmy w stanie dłużej tego naprawić. Poza tym, jesteśmy w dalej w stanie w pełni poruszać odciętymi kończynami dzięki połączeniu. Wyjątkiem są obrażenia mózgu, serca oraz odcięcie głowy, gdyż to skutkuje natychmiastową śmiercią, przed którą nas jutsu nie chroni. Dodatkowo, krwiste połączenie między kończynami ma maksymalnie 5m. Gdy taka znajdzie się poza zasięgiem, połączenie zostaje przerwane, lecz możemy je naprawić podchodząc odpowiednio blisko odciętego członka. 

[b]Posiadając Specjalizację w Ketsuryūgan[/b] technika jak i Ketsuryūgan aktywuje się samoistnie pobierając koszt Standardowy S. Działa to nawet w przypadku odcięcia głowy od reszty tułowia. Nadal jednak musi być spełniony warunek, by serce czy mózg było nienaruszone. Taki proces może nastąpić tylko raz na fabularne 24h. 
[b]Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu[/b] technika nie wymaga składania pieczęci.[/description]

Chimamire no Yaiba | Bloody Blade血まみれの刃
KlasyfikacjaKetsuryūgan, Kontrola Chakry
PieczęciePies → Wół → Smok → Tygrys → Wół → Smok
KosztRóżny
  • Standardowy D - broń wielkości kunaia
  • Standardowy C - broń wielkości wakizashi
  • Standardowy B - broń wielkości katany
  • Standardowy A - broń wielkości kosy, Wymagania: Ketsuryūgan A
  • Połowiczny na turę, zależny od rozmiaru broni - za utrzymanie techniki
ZasięgPrzy sobie
Wymagania---
Dzięki kontroli krwi możemy utwardzić metal w niej się znajdujący by stworzyć trwałą broń wedle naszego życzenia. Począwszy od prostych i małych rzeczy jak kunaie czy skurikeny po wielkie ostrza jak kosy czy młoty bojowe. Broń jest trochę mniej wytrzymała od drewna. Nadrabia jednak dużą ostrością. Nasze twory utrzymują się tak długo jak je trzymamy oraz przelewamy do nich chakrę, oraz turę po opuszczeniu naszych rąk lub braku zasilania chakrą. W przypadku zniszczenie broni możemy ją zwyczajnie stworzyć od nowa opłacając koszt utworzenia broni, jednak bez potrzeby ponownego składania pieczęci.

Posiadając rangę A w Ketsuryūgan możemy tworzyć wielkie bronie takie jak halabardy, kosy czy młoty bojowie.
Posiadając rangę S w Ketsuryūgan możemy stworzyć dwie bronie jednocześnie, płacąc Podwójny koszt przy kreacji oraz Standardowy za utrzymanie ich na turę.
Posiadając Specjalizację Ketsuryūganu można pominąć składanie pieczęci. Czas kumulacji chakry zostaje jednak taki, ile zajęło by ich złożenie.
Posiadając Sennina w Ketsuryūgan oraz płacąc Podwójny koszt przy tworzeniu oraz Standardowy na turę, możemy wprawić naszą krew w mikrowibracje. W przypadku ostrzy, te stają się dużo ostrzejsze i z łatwością mogą się przeciąć nawet przez metal. W przypadku obuchów, uderzenia nimi są bardziej druzgoczące.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=血まみれの刃]Chimamire no Yaiba | Bloody Blade[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/cPYFy0L.gif[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ketsuryūgan, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Wół → Smok → Tygrys → Wół → Smok[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[description][list][*]Standardowy D - broń wielkości kunaia
[*]Standardowy C - broń wielkości wakizashi
[*]Standardowy B - broń wielkości katany
[*]Standardowy A - broń wielkości kosy, [u]Wymagania: Ketsuryūgan A[/u]
[*]Połowiczny na turę, zależny od rozmiaru broni - za utrzymanie techniki[/list][/description]
[row title=Zasięg]Przy sobie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Dzięki kontroli krwi możemy utwardzić metal w niej się znajdujący by stworzyć trwałą broń wedle naszego życzenia. Począwszy od prostych i małych rzeczy jak kunaie czy skurikeny po wielkie ostrza jak kosy czy młoty bojowe. Broń jest trochę mniej wytrzymała od drewna. Nadrabia jednak dużą ostrością. Nasze twory utrzymują się tak długo jak je trzymamy oraz przelewamy do nich chakrę, oraz turę po opuszczeniu naszych rąk lub braku zasilania chakrą. W przypadku zniszczenie broni możemy ją zwyczajnie stworzyć od nowa opłacając koszt utworzenia broni, jednak bez potrzeby ponownego składania pieczęci.

[b]Posiadając rangę A w Ketsuryūgan[/b] możemy tworzyć wielkie bronie takie jak halabardy, kosy czy młoty bojowie.
[b]Posiadając rangę S w Ketsuryūgan[/b] możemy stworzyć dwie bronie jednocześnie, płacąc Podwójny koszt przy kreacji oraz Standardowy za utrzymanie ich na turę.
[b]Posiadając Specjalizację Ketsuryūganu[/b] można pominąć składanie pieczęci. Czas kumulacji chakry zostaje jednak taki, ile zajęło by ich złożenie. 
[b]Posiadając Sennina w Ketsuryūgan[/b] oraz płacąc Podwójny koszt przy tworzeniu oraz Standardowy na turę, możemy wprawić naszą krew w mikrowibracje. W przypadku ostrzy, te stają się dużo ostrzejsze i z łatwością mogą się przeciąć nawet przez metal. W przypadku obuchów, uderzenia nimi są bardziej druzgoczące.[/description]
Ostatnio zmieniony 28 gru 2023, 14:13 przez Tora, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Chimamire no Oogama | Bloody Scythe血まみれの大鎌
KlasyfikacjaKetsuryūgan, Kontrola Chakry
PieczęcieWół → Zając → Baran → Koń → Dzik → Małpa → Ptak → Smok → Małpa → Tygrys
KosztStandardowy za 3 pociski
Zasięg30m
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci zamachujemy się ręką, z której wycieka odrobina naszej krwi, jaka zostaje wystrzelona przed nas w formie półkolistych sierpów. Krew dzięki zawartemu w sobie metalu szybko krzepnie nabierając wysokiej ostrości. Każda z kos ma około metra szerokości i z łatwością przetnie się przez metal, chociaż wytraci sporo swojej prędkości. Pociski lecą jeden za drugim w dość bliskiej odległości, standardowo formując się w formę sześcioramiennej gwiazdy. Jutsu charakteryzuje się dużą szybkością oraz siłą penetracyjną.

Posiadając rangę S w Ketsuryūgan po zapłaceniu wielokrotności kosztu, możemy posłać kolejne fale pocisków bez konieczności ponownego składania pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Ketsuryūgan kosy po każdych przebytych 10m rozciągają się lekko zyskując dodatkowych 50cm. Na maksymalnym zasięgu będą więc miały około 2,5m szerokości.
Posiadając Sennina w Ketsuryūgan zamiast tworzyć trzech pocisków, możemy stworzyć jeden mający 3m szerokości na starcie. Bonus z Specjalizacji również łączy się w tym przypadku zwiększając rozmiar kosy o 1m za każde przebyte 10m.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=血まみれの大鎌]Chimamire no Oogama | Bloody Scythe[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/eqj0oT5.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ketsuryūgan, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Wół → Zając → Baran → Koń → Dzik → Małpa → Ptak → Smok → Małpa → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za 3 pociski[/row]
[row title=Zasięg]30m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Po złożeniu pieczęci zamachujemy się ręką, z której wycieka odrobina naszej krwi, jaka zostaje wystrzelona przed nas w formie półkolistych sierpów. Krew dzięki zawartemu w sobie metalu szybko krzepnie nabierając wysokiej ostrości. Każda z kos ma około metra szerokości i z łatwością przetnie się przez metal, chociaż wytraci sporo swojej prędkości. Pociski lecą jeden za drugim w dość bliskiej odległości, standardowo formując się w formę sześcioramiennej gwiazdy. Jutsu charakteryzuje się dużą szybkością oraz siłą penetracyjną.

[b]Posiadając rangę S w Ketsuryūgan[/b] po zapłaceniu wielokrotności kosztu, możemy posłać kolejne fale pocisków bez konieczności ponownego składania pieczęci. 
[b]Posiadając Specjalizację w Ketsuryūgan[/b] kosy po każdych przebytych 10m rozciągają się lekko zyskując dodatkowych 50cm. Na maksymalnym zasięgu będą więc miały około 2,5m szerokości.
[b]Posiadając Sennina w Ketsuryūgan[/b] zamiast tworzyć trzech pocisków, możemy stworzyć jeden mający 3m szerokości na starcie. Bonus z Specjalizacji również łączy się w tym przypadku zwiększając rozmiar kosy o 1m za każde przebyte 10m.[/description]

Juketsu Kekkai | Tree Blood Barrier 樹血結界
KlasyfikacjaKetsuryūgan, Transformacja Kształtu
PieczęcieSzczur → Koń → Małpa → Dzik → Szczur → Dzik → Smok → Baran
KosztStandardowe
ZasięgWystrzał sieci do 2m; ilość sieci pozwala pokryć 700m2
Technika, której największy zakres możliwości możemy osiągnąć, kiedy zostanie ona użyta jako ukryta np. we mgle pułapka. Shinobi jest w stanie wypuścić z opuszków palców nić złożoną ze swojej własnej krwi, uczepiając ją do elementów otoczenia i dziergając z niej własną sieć. Uznaje się, że tworząc sieć o dość sporych oczkach, pozwalających człowiekowi przejść pomiędzy nimi po schyleniu, ninja jest w stanie pokryć 700m2, co pozwala na stworzenie koła o średnicy 15m. Im bardziej zwarta sieć, tym obszar możliwy do pokrycia proporcjonalnie maleje. Nić sama w sobie nie jest trudna do przecięcia, natomiast jest dość upierdliwa do rozerwania. Pierwszym powodem jest jej lepkość, która jest w stanie uziemić osoby o sile 8. Drugim powodem jest jej możliwość regeneracji. Sama z siebie jest w stanie zregenerować drobne, mechaniczne uszkodzenia. Utrzymując z nią kontakt fizyczny i płacąc koszt standardowy C, możliwe jest zregenerowanie poważniejszych uszkodzeń czy połączenie zerwanych nici. Naprawa trwa cały post. Sieć można w każdej chwili wysadzić kosztem standardowym D. Proces ten nie wyrządza żadnych szkód, jednak krew rozbryzgująca się po okolicy ma szanse na dostanie się do czyjegoś krwiobiegu, co może być pomocne przy innych technikach klanowych.

Wypuszczoną sieć możemy podpiąć nie pod elementy otoczenia, ale pod inną osobę. Możliwa jest wówczas próba sterowania jej ruchami tak długo, jak nasza Siła jest o 6 poziomów większa, niż Siła celu. Przy Sile większej o 4, jesteśmy w stanie całkowicie go unieruchomić, przy Sile większej o 3, ograniczyć jego ruchy. Przy Sile większej o 2 bądź równej lub niższej, przeciwnik będzie odczuwał co najwyżej drobny dyskomfort. Z drugiej strony, istnieje również szansa pomocy takiej osobie, wspierając jej ruchy. Należy jednak pamiętać, że w odróżnieniu od techniki lalkarskiej, nici te mają fizyczną formę i dużo łatwiej je zniszczyć, niż te stworzone z chakry.

Posiadając Sennina Ketsuryūgana i płacąc koszt standardowy C możliwe jest skrzepnięcie krwi. Traci ona swoje właściwości lepiące czy elastyczność, jednak zyskuje twardość naprawdę dobrej jakości stali. Stworzona tak i usztywniona siatka może zablokować na jakiś czas komuś drogę. Sieć jest dość wytrzymała, by zatrzymać osoby o ogromnej sile (9) oraz dość potężne techniki.
Posiadając otworzony styl Tsubasa Suchiru pozwala na wykorzystanie techniki jako zastępstwo stalowych linek w kontroli i manipulacji shurikenami i innymi narzędziami shinobi przypisanymi do tego stylu.
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji= 樹血結界]Juketsu Kekkai | Tree Blood Barrier[/title]
[pic rank=A zwoj=3]https://i.imgur.com/YgtPjUM.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ketsuryūgan, Transformacja Kształtu[/row]
[row title=Pieczęcie]Szczur → Koń → Małpa → Dzik → Szczur → Dzik → Smok → Baran[/row]
[row title=Koszt]Standardowe[/row]
[row title=Zasięg]Wystrzał sieci do 2m; ilość sieci pozwala pokryć 700m[sup]2[/sup][/row]
[description]Technika, której największy zakres możliwości możemy osiągnąć, kiedy zostanie ona użyta jako ukryta np. we mgle pułapka. Shinobi jest w stanie wypuścić z opuszków palców nić złożoną ze swojej własnej krwi, uczepiając ją do elementów otoczenia i dziergając z niej własną sieć. Uznaje się, że tworząc sieć o dość sporych oczkach, pozwalających człowiekowi przejść pomiędzy nimi po schyleniu, ninja jest w stanie pokryć 700m[sup]2[/sup], co pozwala na stworzenie koła o średnicy 15m. Im bardziej zwarta sieć, tym obszar możliwy do pokrycia proporcjonalnie maleje. Nić sama w sobie nie jest trudna do przecięcia, natomiast jest dość upierdliwa do rozerwania. Pierwszym powodem jest jej lepkość, która jest w stanie uziemić osoby o sile 8. Drugim powodem jest jej możliwość regeneracji. Sama z siebie jest w stanie zregenerować drobne, mechaniczne uszkodzenia. Utrzymując z nią kontakt fizyczny i płacąc koszt standardowy C, możliwe jest zregenerowanie poważniejszych uszkodzeń czy połączenie zerwanych nici. Naprawa trwa cały post. Sieć można w każdej chwili wysadzić kosztem standardowym D. Proces ten nie wyrządza żadnych szkód, jednak krew rozbryzgująca się po okolicy ma szanse na dostanie się do czyjegoś krwiobiegu, co może być pomocne przy innych technikach klanowych. 

Wypuszczoną sieć możemy podpiąć nie pod elementy otoczenia, ale pod inną osobę. Możliwa jest wówczas próba sterowania jej ruchami tak długo, jak nasza Siła jest o 6 poziomów większa, niż Siła celu. Przy Sile większej o 4, jesteśmy w stanie całkowicie go unieruchomić, przy Sile większej o 3, ograniczyć jego ruchy. Przy Sile większej o 2 bądź równej lub niższej, przeciwnik będzie odczuwał co najwyżej drobny dyskomfort. Z drugiej strony, istnieje również szansa pomocy takiej osobie, wspierając jej ruchy. Należy jednak pamiętać, że w odróżnieniu od techniki lalkarskiej, nici te mają fizyczną formę i dużo łatwiej je zniszczyć, niż te stworzone z chakry. 

[b]Posiadając Sennina Ketsuryūgana[/b] i płacąc koszt standardowy C możliwe jest skrzepnięcie krwi. Traci ona swoje właściwości lepiące czy elastyczność, jednak zyskuje twardość naprawdę dobrej jakości stali. Stworzona tak i usztywniona siatka może zablokować na jakiś czas komuś drogę. Sieć jest dość wytrzymała, by zatrzymać osoby o ogromnej sile (9) oraz dość potężne techniki. 
[b]Posiadając otworzony styl Tsubasa Suchiru[/b] pozwala na wykorzystanie techniki jako zastępstwo stalowych linek w kontroli i manipulacji shurikenami i innymi narzędziami shinobi przypisanymi do tego stylu.[/description]

Kibaku Ningen | Exploding Human Technique 起爆人間
KlasyfikacjaKetsuryūgan, Technika Transformacji, Kinjutsu
PieczęcieAktywacja: Tygrys → Wąż → Zając → Baran → Smok → Dzik → Tygrys → Pies
KosztStandardowy od osoby za przejęcie kontroli, połowiczny od osoby na turę. Standardowy D za detonację
ZasięgZasięg wzroku
WymaganiaKrew użytkownika w ciele ofiary
Jedno z kolejnych rozwinięć możliwości związanych z użytkiem oczu klanu Chinoike. Poprzez wprowadzenie własnej krwi do krwioobiegu nieprzytomnego bądź martwego przeciwnika - czy to przez nasączenie nią własnej broni i zranienie celu, czy poprzez wyciśnięcie jej kropli do czyjejś rany, możliwe jest przejęcie nad nim kontroli i stworzenie z niego chodzącej bomby. Poprzez kontrolę krwi w organizmie ofiary, możliwe jest sterowanie nią czy podejście do jej niespodziewających się niczego towarzyszy. Postać taka porusza się dość naturalnie - kontrolowana jednak nie jest w stanie mówić, zaś jej ruchy w walce są wolniejsze, niż jak gdyby walczyła w pełni przytomna i niekontrolowana. Osoba taka, jeśli zawiązana w walce, może używać tylko swojego podstawowego ekwipunku. Jedyną rzeczą wskazującą w aparycji na bycie pod wpływem techniki, to błyszczące na czerwono oczy. Osobę, nad jaką posiada się kontrolę, można w każdej chwili wysadzić poprzez nagły wzrost ciśnienia. Wybuch taki ma siłę rangi A i zasięg o średnicy 10m. By kontrolować taką osobę, musi być ona w zasięgu wzroku. Wynika to z faktu, że kontrolujący musi być świadomy tego, gdzie jest i co dzieje się wokół sterowanej osoby - o ile nie chce omyłkowo wejść nią w drzewo. Większa ilość osób wymaga dużo większej podzielności uwagi. Każdy poziom Refleksu powyżej 7 poziomu pozwala na bezproblemowe kontrolowanie na raz kolejnej osoby.

Próba przejęcia kontroli nad osobą przytomną nigdy nie pozwoli na przejęcie nad nią całkowitej kontroli. Ciało zaś samo w sobie będzie się bronić przed detonacją, uniemożliwiając ją. Nie mniej sama próba przejęcia kontroli wymaga od osoby fizycznego oporu, co może spowolnić jej akcje zmuszając ją do siłowania się z własnym ciałem. Im większa różnica pomiędzy Kontrolą Chakry używającego, a Siłą Woli celu, tym łatwiejsze jest to zadanie dla jednej bądź drugiej strony. Jeżeli Kontrola Chakry jest równa Sile Woli celu, ofiara techniki nie odczuwa żadnego dyskomfortu. Jeżeli cel odzyska przytomność podczas trwania techniki, jest w stanie stawić opór i uniemożliwić wysadzenie swojej osoby.

Posiadanie Specjalizacji w Ketsuryūganie pozwala na zwiększenie zasięgu eksplozji o kolejne 5 metrów średnicy.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji= 起爆人間]Kibaku Ningen | Exploding Human Technique[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/w3DcBMa.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ketsuryūgan, Technika Transformacji, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Aktywacja: Tygrys → Wąż → Zając → Baran → Smok → Dzik → Tygrys → Pies[/row]
[row title=Koszt]Standardowy od osoby za przejęcie kontroli, połowiczny od osoby na turę. Standardowy D za detonację[/row]
[row title=Zasięg]Zasięg wzroku[/row]
[row=Wymagania]Krew użytkownika w ciele ofiary[/row]
[description]Jedno z kolejnych rozwinięć możliwości związanych z użytkiem oczu klanu Chinoike. Poprzez wprowadzenie własnej krwi do krwioobiegu nieprzytomnego bądź martwego przeciwnika - czy to przez nasączenie nią własnej broni i zranienie celu, czy poprzez wyciśnięcie jej kropli do czyjejś rany, możliwe jest przejęcie nad nim kontroli i stworzenie z niego chodzącej bomby. Poprzez kontrolę krwi w organizmie ofiary, możliwe jest sterowanie nią czy podejście do jej niespodziewających się niczego towarzyszy. Postać taka porusza się dość naturalnie - kontrolowana jednak nie jest w stanie mówić, zaś jej ruchy w walce są wolniejsze, niż jak gdyby walczyła w pełni przytomna i niekontrolowana. Osoba taka, jeśli zawiązana w walce, może używać tylko swojego podstawowego ekwipunku. Jedyną rzeczą wskazującą w aparycji na bycie pod wpływem techniki, to błyszczące na czerwono oczy. Osobę, nad jaką posiada się kontrolę, można w każdej chwili wysadzić poprzez nagły wzrost ciśnienia. Wybuch taki ma siłę rangi A i zasięg o średnicy 10m. By kontrolować taką osobę, musi być ona w zasięgu wzroku. Wynika to z faktu, że kontrolujący musi być świadomy tego, gdzie jest i co dzieje się wokół sterowanej osoby - o ile nie chce omyłkowo wejść nią w drzewo. Większa ilość osób wymaga dużo większej podzielności uwagi. Każdy poziom Refleksu powyżej 7 poziomu pozwala na bezproblemowe kontrolowanie na raz kolejnej osoby.

Próba przejęcia kontroli nad osobą przytomną nigdy nie pozwoli na przejęcie nad nią całkowitej kontroli. Ciało zaś samo w sobie będzie się bronić przed detonacją, uniemożliwiając ją. Nie mniej sama próba przejęcia kontroli wymaga od osoby fizycznego oporu, co może spowolnić jej akcje zmuszając ją do siłowania się z własnym ciałem. Im większa różnica pomiędzy Kontrolą Chakry używającego, a Siłą Woli celu, tym łatwiejsze jest to zadanie dla jednej bądź drugiej strony. Jeżeli Kontrola Chakry jest równa Sile Woli celu, ofiara techniki nie odczuwa żadnego dyskomfortu. Jeżeli cel odzyska przytomność podczas trwania techniki, jest w stanie stawić opór i uniemożliwić wysadzenie swojej osoby. 

[b]Posiadanie Specjalizacji w Ketsuryūganie[/b] pozwala na zwiększenie zasięgu eksplozji o kolejne 5 metrów średnicy.[/description]
Ostatnio zmieniony 25 lip 2023, 10:30 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Chi no Kuttō | Bloodbending血の屈撓
KlasyfikacjaKetsuryūgan, Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry, Kinjutsu
PieczęcieWyciągnięcie dłoni w stronę celu → Seria specyficznych gestów zajmująca tyle, ile złożenie 15 pieczęci → Odpowiednie ruchy rękoma do kontroli celu
KosztRóżny
Każde stworzenie posiada inne ilości krwi w swoim ciele w zależności od swoich rozmiarów. Co za tym idzie, koszt aktywacji jak i utrzymania techniki różni się w tych przypadkach:
  • Malutki - Standardowy C za aktywacje, Standardowy C za utrzymanie.
  • Mały - Standardowy B za aktywacje, Standardowy B za utrzymanie.
  • Średni - Standardowy A za aktywacje, Standardowy A za utrzymanie.
  • Spory - Standardowy S za aktywacje, Standardowy S za utrzymanie.
  • Duży - Dwukrotny S za aktywacje, Dwukrotny S za utrzymanie.
  • Wielki - Czterokrotny S za aktywacje, Potrójny S za utrzymanie.
  • Olbrzymi - Sześciokrotny S za aktywacje, Czterokrotny S za utrzymanie. Wymagania: Sennin Ketsuryūgan
Zasięg5m aktywacja, 10m utrzymanie
WymaganiaAktywny Ketsuryūgan, Specjalizacja w Ketsuryūgan, Iryō Ninjutsu B, Kontrola Chakry 10
DodatkoweTechnika traktowana jest jako Wspomaganie
Szczyt zdolności klanu Chinoike. Kontrola krwi w najczystszej postaci. Dzięki znajomości dokładnej anatomii ludzkiego ciała oraz osiągając szczyt możliwości klanowych, jesteśmy w stanie wejść w głąb ciała obcej osoby by przejąć kontrolę nad jego krwią, i sterować nim jak marionetką. Ofiara pod wpływem jest w pełni na łasce użytkownika. Wszelka próba opierania się, wiąże się z ogromnym bólem, jakim jest de facto uczucie, porównywalne do wyrywania naczyń krwionośnych. Taka osoba jedynie powiększa swoją agonię. Kontrolować można tylko jedną istotę naraz. By aktywować technikę, ofiara musi się znajdować nie dalej niż 5 metrów od nas i musimy ją widzieć. Może być na przykład za szybą lub innym materiałem, przez który jest widoczna a przynajmniej jej kontury. Gdy połączenie zostanie już nawiązane, możemy się oddalić do 10 metrów i nie musimy już widzieć naszej ofiary, chociaż utrudnia to jej kontrolowanie, gdyż nie wiemy w jakiej dokładnie się znajduje pozycji. By nasz cel wykonywał ruchy jakie chcemy, musimy wykonywać gesty dłońmi wpływając na krew w użytkowniku. Możemy w trakcie trwania techniki dowolnie się poruszać lub robić rękoma inne rzeczy, lecz przerwanie przelewania chakry bądź użycie innego jutsu dezaktywuje technikę, uwalniając nieszczęśnika. Można używać jedynie podstawowych technik rangi E o sile tejże rangi. W przypadku braku gestów rękoma, cel odzyskuje swobodę ruchów, lecz tak długo jak chakrę przelewamy, możemy je wznowić ponownie przejmując nad nią kontrolę. By ofiara zastygła w bezruchu, i byśmy nie stracili nad nią kontroli, musimy utrzymywać specjalny gest przynajmniej jedną ręką. Dodatkowo, kontrolowana krew nadal znajduje się w człowieku a jego ciało ogranicza jej ruchy. Znaczy to tyle, że mając kontrolę nad kimś, możemy zmusić go do ulęknięcia, bądź położenia się, walki jego ciałem niczym marionetką, chociaż ruchy będą bardzo sztywne jeśli cel się opiera, czy też wykręcić mu kończyny w nienaturalny sposób prowadząc nawet do złamania lub rozciągnąć je w przeciwne kierunki. Nie można jednak unieść krwi ponad limit ciała, czyli na przykład unieść kogoś tak, by zawisnął nad ziemią, lub wcisnąć go w płaszczyznę, w którą normalnie by to było niemożliwe.

Z techniki nie da się uwolnić w żaden sposób, poza wydostaniem się poza jej zasięg, lub gdy użytkownik przerwie technikę. Można jednak jej się opierać, lub próbować uciec przed jej aktywacją. Ofiara mająca Siłę o dwa poziomy mniejszą od KC użytkownika, może skutecznie się opierać technice i stawiać opór. Im większa jest różnica, tym większą swobodę ruchów ma uwięziony. Wiąże się to jednak nadal z ogromnym bólem. Posiadajac Siłę Woli na poziomie 8, cel jest w stanie znieść ból jaki sam sobie wyrządza i efektywniej się próbować wyswobodzić. W drugim przypadku, wystarczy wyjść poza zasięg 5m nim ostatnia pieczęć zostanie zawiązana, lub wyjść poza zasięg wzroku użytkownika.

Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu oraz rangę S w Iryō Ninjutsu znajomość anatomii ludzkiego ciała jest na jeszcze wyższym poziomie co wpływa na lepszą kontrolę celu. Przyjmuje się wtedy, że przy obliczaniu siły techniki, użytkownik jest traktowany jakby posiadał KC o 1 poziom wyżej niż normalnie. Nie wpływa to jednak na koszta chakry.

Posiadając Sennina w Ketsuryūgan możemy przejąć kontrolę tylko nad częścią ciała, takimi jak ręce, nogi, głowa czy tors. Płacąc połowę kosztu bazowego, zarówno do aktywacji jak i do utrzymania, możemy kontrolować do 2 kończyn celu. Tors liczony jest jako 2.
Wielki zwójChinoike Ichigo
Wielki zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=血の屈撓]Chi no Kuttō | Bloodbending[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://i.imgur.com/5ySj6st.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ketsuryūgan, Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Wyciągnięcie dłoni w stronę celu → Seria specyficznych gestów zajmująca tyle, ile złożenie 15 pieczęci → Odpowiednie ruchy rękoma do kontroli celu[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[description]
[p]Każde stworzenie posiada inne ilości krwi w swoim ciele w zależności od swoich rozmiarów. Co za tym idzie, koszt aktywacji jak i utrzymania techniki różni się w tych przypadkach:[/p]
[list]
[*][b]Malutki[/b] - Standardowy C za aktywacje, Standardowy C za utrzymanie.
[*][b]Mały[/b] - Standardowy B za aktywacje, Standardowy B za utrzymanie.
[*][b]Średni[/b] - Standardowy A za aktywacje, Standardowy A za utrzymanie.
[*][b]Spory[/b] - Standardowy S za aktywacje, Standardowy S za utrzymanie.
[*][b]Duży[/b] - Dwukrotny S za aktywacje, Dwukrotny S za utrzymanie.
[*][b]Wielki[/b] - Czterokrotny S za aktywacje, Potrójny S za utrzymanie.
[*][b]Olbrzymi[/b] - Sześciokrotny S za aktywacje, Czterokrotny S za utrzymanie. [u]Wymagania: Sennin Ketsuryūgan[/u]
[/list][/description]
[row title=Zasięg]5m aktywacja, 10m utrzymanie[/row]
[row title=Wymagania]Aktywny Ketsuryūgan, Specjalizacja w Ketsuryūgan, Iryō Ninjutsu B, Kontrola Chakry 10[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika traktowana jest jako [b][color=#FF0000]Wspomaganie[/color][/b][/row]
[description]Szczyt zdolności klanu Chinoike. Kontrola krwi w najczystszej postaci. Dzięki znajomości dokładnej anatomii ludzkiego ciała oraz osiągając szczyt możliwości klanowych, jesteśmy w stanie wejść w głąb ciała obcej osoby by przejąć kontrolę nad jego krwią, i sterować nim jak marionetką. Ofiara pod wpływem jest w pełni na łasce użytkownika. Wszelka próba opierania się, wiąże się z ogromnym bólem, jakim jest de facto uczucie, porównywalne do wyrywania naczyń krwionośnych. Taka osoba jedynie powiększa swoją agonię. Kontrolować można tylko jedną istotę naraz. By aktywować technikę, ofiara musi się znajdować nie dalej niż 5 metrów od nas i musimy ją widzieć. Może być na przykład za szybą lub innym materiałem, przez który jest widoczna a przynajmniej jej kontury. Gdy połączenie zostanie już nawiązane, możemy się oddalić do 10 metrów i nie musimy już widzieć naszej ofiary, chociaż utrudnia to jej kontrolowanie, gdyż nie wiemy w jakiej dokładnie się znajduje pozycji. By nasz cel wykonywał ruchy jakie chcemy, musimy wykonywać gesty dłońmi wpływając na krew w użytkowniku. Możemy w trakcie trwania techniki dowolnie się poruszać lub robić rękoma inne rzeczy, lecz przerwanie przelewania chakry bądź użycie innego jutsu dezaktywuje technikę, uwalniając nieszczęśnika. Można używać jedynie podstawowych technik rangi E o sile tejże rangi. W przypadku braku gestów rękoma, cel odzyskuje swobodę ruchów, lecz tak długo jak chakrę przelewamy, możemy je wznowić ponownie przejmując nad nią kontrolę. By ofiara zastygła w bezruchu, i byśmy nie stracili nad nią kontroli, musimy utrzymywać specjalny gest przynajmniej jedną ręką. Dodatkowo, kontrolowana krew nadal znajduje się w człowieku a jego ciało ogranicza jej ruchy. Znaczy to tyle, że mając kontrolę nad kimś, możemy zmusić go do ulęknięcia, bądź położenia się, walki jego ciałem niczym marionetką, chociaż ruchy będą bardzo sztywne jeśli cel się opiera, czy też wykręcić mu kończyny w nienaturalny sposób prowadząc nawet do złamania lub rozciągnąć je w przeciwne kierunki. Nie można jednak unieść krwi ponad limit ciała, czyli na przykład unieść kogoś tak, by zawisnął nad ziemią, lub wcisnąć go w płaszczyznę, w którą normalnie by to było niemożliwe.

Z techniki nie da się uwolnić w żaden sposób, poza wydostaniem się poza jej zasięg, lub gdy użytkownik przerwie technikę. Można jednak jej się opierać, lub próbować uciec przed jej aktywacją. Ofiara mająca Siłę o dwa poziomy mniejszą od KC użytkownika, może skutecznie się opierać technice i stawiać opór. Im większa jest różnica, tym większą swobodę ruchów ma uwięziony. Wiąże się to jednak nadal z ogromnym bólem. Posiadajac Siłę Woli na poziomie 8, cel jest w stanie znieść ból jaki sam sobie wyrządza i efektywniej się próbować wyswobodzić. W drugim przypadku, wystarczy wyjść poza zasięg 5m nim ostatnia pieczęć zostanie zawiązana, lub wyjść poza zasięg wzroku użytkownika.

[b]Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu oraz rangę S w Iryō Ninjutsu[/b] znajomość anatomii ludzkiego ciała jest na jeszcze wyższym poziomie co wpływa na lepszą kontrolę celu. Przyjmuje się wtedy, że przy obliczaniu siły techniki, użytkownik jest traktowany jakby posiadał KC o 1 poziom wyżej niż normalnie. Nie wpływa to jednak na koszta chakry. 

[b]Posiadając Sennina w Ketsuryūgan[/b] możemy przejąć kontrolę tylko nad częścią ciała, takimi jak ręce, nogi, głowa czy tors. Płacąc połowę kosztu bazowego, zarówno do aktywacji jak i do utrzymania, możemy kontrolować do 2 kończyn celu. Tors liczony jest jako 2.[/description]

Ketsuryū Shōten | Blood Dragon Ascension血龍昇天­
KlasyfikacjaKetsuryūgan, Transformacja Kształtu
PieczęcieKoń → Smok → Dzik → Zając → Koń → Dzik → Szczur → Dzik → Pies → Zając
KosztStandardowy od smoka, Standardowy A za utrzymanie (płacony od 2 i każdej kolejnej tury utrzymania) od smoka
Zasięg50m
WymaganiaWytrzymałość 7 lub duże źródło wody nasyconej żelazem lub dostęp do dużej ilości krwi
Użytkownik Ketsuryugana może z pomocą dostępu do krwi lub zbiornika z wysoce nasyconą żelazem wodą zdobyć się na przyzwanie potężnych smoków przypominających te z legend o Yamata no Orochi. Do ich stworzenia możliwe jest wykorzystanie własnej krwi, krwi innych czy nawet wody, jaka posiadałaby duże stężenie żelaza - najczęściej występująca blisko złóż tegoż, jednak jej obecność jest tylko i wyłącznie decyzją MG prowadzącego wątek. Duże źródło takiej wody wystarczy, by stworzyć co najmniej jednego smoka. Inną alternatywą jest wykorzystanie własnej krwi. Posiadając Wytrzymałość 7 oraz będąc w idealnej formie, shinobi może stworzyć z osobistych zapasów jednego smoka bez skutków ubocznych dla siebie. W przypadku zniszczenia smoka, możliwa jest dalsza utylizacja krwi, jaka rozlała się po jego zniszczeniu po okolicy, o ile nie została wyparowana lub usunięta. Stworzenie większej ilości smoków za pomocą własnych zapasów może wiązać się z różnymi konsekwencjami wynikającymi z utraty dużej ilości krwi w krótkim czasie. Jednym z nich jest utrata 1 poziomu Wytrzymałości na czas dnia fabularnego za każdego nadprogramowego smoka. Tworząc dwa nadprogramowe smoki, tracone są 2 punkty na czas 2 dni i tak dalej. Po jednym dniu regenerujemy 1 punkt Wytrzymałości. Potencjalne inne skutki uboczne są decyzją MG. Każdy dodatkowy poziom Wytrzymałości pozwala stworzyć kolejnego smoka, pozwalając uformować ich nawet 4 na 10 poziomie Wytrzymałości. Trzecią alternatywą jest wykorzystanie krwi innych. Co prawda niemożliwe jest wykorzystanie krwi znajdującej się w czyimś dalej działającym krwiobiegu, jednak tej po za - już tak. W przypadku dużych bitew, MG ma prawo określić, czy krwi rozlało się dość, by utworzyć z niej kolejnego smoka. Uznaje się jednak, że krew spuszczona z dwóch osób wystarcza na stworzenie dodatkowego, krwawego towarzysza.

Krew uzyskana za pomocą techniki Ketsueki Henkan nie nadaje się do użycia przez Ketsuryū Shōten.

Smoki zostają stworzone w miejscu, gdzie znajduje się materiał do ich stworzenia. Może to być samo pole bitwy czy przy samym użytkowniku - zależy to w głównej mierze od tego, co zostaje dokładnie wykorzystane do ich utworzenia. Smoki takie utworzone są z cieczy. Mniej lub bardziej gęstej, co znowu rozbija się o ich docelowy materiał. Przewodzą Raiton, chociaż ten sam ich nie niszczy. Zamiast tego dużo łatwiej, by zostały wchłonięte częściowo bądź w całości przez Doton. Nie da się ich zwyczajnie pociąć czy pobić, będąc odporne na zwykłe ataki fizyczne. Smocza paszcza o średnicy niemal dwóch metrów jest w stanie pożreć człowieka w całości, podczas gdy uformowane z wody, ostre zęby mają okazję przedziurawić go już w momencie złapania. Te same mają dość siły, by przebić się przez betonowe konstrukcje czy powalać duże drzewa. Smoki są kontrolowane przez swojego stwórcę wykonując proste polecenia. Należy mieć na uwadze, że im większa ich ilość, tym własną uwagę należy dzielić pomiędzy większą ilość tworów dla ich lepszej koordynacji i kontroli. Każdy poziom Refleksu powyżej 7 poziomu pozwala na bezproblemowe kontrolowanie na raz kolejnego smoka. Stworzone smoki nie wykluczają możliwości składania innych technik.

Posiadając Specjalizację w Ketsuryūganie koszt utworzenia spada do Połowicznego S za smoka, zaś utrzymania do Połowicznego A na turę od smoka (płacony od 2 i każdej kolejnej tury utrzymania). Co więcej składając pieczęci można stworzyć na raz dwa smoki, o ile ninja ma fizycznie taką możliwość.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=血龍昇天­]Ketsuryū Shōten | Blood Dragon Ascension[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/0FGlWnh.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ketsuryūgan, Transformacja Kształtu[/row]
[row title=Pieczęcie]Koń → Smok → Dzik → Zając → Koń → Dzik → Szczur → Dzik → Pies → Zając[/row]
[row title=Koszt]Standardowy od smoka, Standardowy A za utrzymanie (płacony od 2 i każdej kolejnej tury utrzymania) od smoka[/row]
[row title=Zasięg]50m[/row]
[row title=Wymagania]Wytrzymałość 7 lub duże źródło wody nasyconej żelazem lub dostęp do dużej ilości krwi[/row]
[description]Użytkownik Ketsuryugana może z pomocą dostępu do krwi lub zbiornika z wysoce nasyconą żelazem wodą zdobyć się na przyzwanie potężnych smoków przypominających te z legend o Yamata no Orochi. Do ich stworzenia możliwe jest wykorzystanie własnej krwi, krwi innych czy nawet wody, jaka posiadałaby duże stężenie żelaza - najczęściej występująca blisko złóż tegoż, jednak jej obecność jest tylko i wyłącznie decyzją MG prowadzącego wątek. Duże źródło takiej wody wystarczy, by stworzyć co najmniej jednego smoka. Inną alternatywą jest wykorzystanie własnej krwi. Posiadając Wytrzymałość 7 oraz będąc w idealnej formie, shinobi może stworzyć z osobistych zapasów jednego smoka bez skutków ubocznych dla siebie. W przypadku zniszczenia smoka, możliwa jest dalsza utylizacja krwi, jaka rozlała się po jego zniszczeniu po okolicy, o ile nie została wyparowana lub usunięta. Stworzenie większej ilości smoków za pomocą własnych zapasów może wiązać się z różnymi konsekwencjami wynikającymi z utraty dużej ilości krwi w krótkim czasie. Jednym z nich jest utrata 1 poziomu Wytrzymałości na czas dnia fabularnego za każdego nadprogramowego smoka. Tworząc dwa nadprogramowe smoki, tracone są 2 punkty na czas 2 dni i tak dalej. Po jednym dniu regenerujemy 1 punkt Wytrzymałości. Potencjalne inne skutki uboczne są decyzją MG. Każdy dodatkowy poziom Wytrzymałości pozwala stworzyć kolejnego smoka, pozwalając uformować ich nawet 4 na 10 poziomie Wytrzymałości. Trzecią alternatywą jest wykorzystanie krwi innych. Co prawda niemożliwe jest wykorzystanie krwi znajdującej się w czyimś dalej działającym krwiobiegu, jednak tej po za - już tak. W przypadku dużych bitew, MG ma prawo określić, czy krwi rozlało się dość, by utworzyć z niej kolejnego smoka. Uznaje się jednak, że krew spuszczona z dwóch osób wystarcza na stworzenie dodatkowego, krwawego towarzysza. 

Krew uzyskana za pomocą techniki Ketsueki Henkan nie nadaje się do użycia przez Ketsuryū Shōten.

Smoki zostają stworzone w miejscu, gdzie znajduje się materiał do ich stworzenia. Może to być samo pole bitwy czy przy samym użytkowniku - zależy to w głównej mierze od tego, co zostaje dokładnie wykorzystane do ich utworzenia. Smoki takie utworzone są z cieczy. Mniej lub bardziej gęstej, co znowu rozbija się o ich docelowy materiał. Przewodzą Raiton, chociaż ten sam ich nie niszczy. Zamiast tego dużo łatwiej, by zostały wchłonięte częściowo bądź w całości przez Doton. Nie da się ich zwyczajnie pociąć czy pobić, będąc odporne na zwykłe ataki fizyczne. Smocza paszcza o średnicy niemal dwóch metrów jest w stanie pożreć człowieka w całości, podczas gdy uformowane z wody, ostre zęby mają okazję przedziurawić go już w momencie złapania. Te same mają dość siły, by przebić się przez betonowe konstrukcje czy powalać duże drzewa. Smoki są kontrolowane przez swojego stwórcę wykonując proste polecenia. Należy mieć na uwadze, że im większa ich ilość, tym własną uwagę należy dzielić pomiędzy większą ilość tworów dla ich lepszej koordynacji i kontroli. Każdy poziom Refleksu powyżej 7 poziomu pozwala na bezproblemowe kontrolowanie na raz kolejnego smoka. Stworzone smoki nie wykluczają możliwości składania innych technik. 

[b]Posiadając Specjalizację w Ketsuryūganie[/b] koszt utworzenia spada do Połowicznego S za smoka, zaś utrzymania do Połowicznego A na turę od smoka (płacony od 2 i każdej kolejnej tury utrzymania). Co więcej składając pieczęci można stworzyć na raz dwa smoki, o ile ninja ma fizycznie taką możliwość.[/description]
Ostatnio zmieniony 14 lip 2023, 14:45 przez Tora, łącznie zmieniany 4 razy.
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”