• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Jashinkyō

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Jashinkyō

Jashinkyō | Jashin's Teachingsジャシン教
PrzynależnośćHanagakure no Sato
Zakon wyznający Jashina niegdyś miał swoje centrum w okolicach Otogakure no Sato. Po zniszczeniu tej osady przez Hachibiego przenieśli swój klasztor bliżej Hanagakure, gdzie chaotyczna zbieranina Akuma Yomeia zdawała się być wręcz idealna dla tych rządnych krwi i śmierci fanatyków. Jashin nakazuje sprowadzać całkowitą śmierć i destrukcję, a wielu jego wyznawców traktuje swoją misję w sposób wręcz opętańczy. Uważają swoją misję za błogosławieństwo dla niewiernych, gdyż pozbawiają ich strachu przed śmiercią... zabijając ich.
Historia
Zakon ten początkowo kojarzony był z Krajem Gorących Źródeł. Jednak w czasach następujących po Czwartej Wielkiej Wojnie Shinobi wpływ tego religijnego ugrupowania umocnił się bardziej po wschodniej stronie, ostatecznie docierając do Oto no Kuni. Czasy poprzedzające Największą Światową Wojnę Shinobi sprawiły, że to właśnie tam dało się znaleźć najwięcej wyznawców Jashina. Niestety, wojna ta, wraz z atakiem Hachibiego poważnie zniszczył zgromadzenie wiernych. Jednak ta wiara nie jest tak łatwa w wyplenieniu. Kolejne centrum wiary wyrosło w Hana no Kuni, nieopodal nowo powstałej wioski shinobi.
Ważne informacje
  1. Jest to zbiór wyznawców Jashina. Oznacza to, że modlić się do niego może każdy, niezależnie od posiadanego imienia i nazwiska.
  2. Posiadają swoje klasztory w różnych miejscach. Kiedyś, jeden z większych znajdował się w Oto no Kuni, ale po zniszczeniu tamtejszej wioski ninja, wiekszość wyznawców skierowała się w stronę Hanagakure, gdzie niedaleko osady stworzyli kolejne miejsce kultu.
  3. Jedynym liderem tego ugrupowania jest Jashin. Ci, którzy podążają jego drogą mogą zostać przez niego oświeceni.
  4. O ile każdy może wyznawać Jashina, niewielu zyskało przychylność ich boga i jego błogosławieństwo, czyli dostęp do Hiden o nazwie Shinkoryū.
  5. Przed walką modlą się o dobre zabójstwo. Jeśli go nie dokonają, modlą się o przebaczenie.
  6. Symbolem Jashina jest odwrócony trójkąt równoboczny wpisany w okrąg.
Zdolności
Wyznawcy Jashina są specyficzną grupą, która może uprawiać sztuki ninja. Każdy może żyć wedle przykazań Jashina, ale nie każdy może dostąpić jego błogosławieństw. A można je podzielić następująco:
  1. Masochizm - wyznawcy Jashina lubują się w zadawaniu bólu. Także sobie. Zadając sobie rany te zdają się im tak nie wadzić, sprawiając, że mogą walczyć nawet wtedy, gdy inni by nie mogli, a może nawet byliby martwi. Mogą też pozornie wzmacniać swoje zdolności poprzez zadanie sobie bólu i cierpienia.
  2. Dzielenie się ranami - po narysowaniu symbolu swojej wiary własną krwią na ziemi, a także po spróbowaniu krwi swojego wroga, mogą współdzielić swoje rany z innymi lub zadać sobie całkiem nowe. Tym samym innowiercy mogą zaznać bólu i cierpienia, jacy wierzący sobie zadają. No i mogą także umrzeć.
  3. Ofiary - Jashiniści nie mogą "normalnie" rozwijać swojej dziedziny. Poza wydaniem PD, ich bóg wymaga dodatkowo ofiary! By rozwinąć dziedzinę Shinkoryū na poziom D nie jest potrzebna jakakolwiek ofiara. By rozwinąć na poziom C wymagana jest jedna ofiara, poziom B wymaga 5 ofiar, poziom A 10 ofiar, a poziom S wymaga 25 ofiar. Ilość ofiar nie zeruje się po wbiciu poziomu dziedziny na wyższy, to też łącznie od początku dołączenia do zakonu trzeba złożyć 25 ofiar by móc rozwinąć się do rangi S. Dodatkowo, wymagane jest prowadzenie dzienniczka ofiar, dzięki któremu łatwo będzie ich ilość policzyć. Należy go umieścić w zakładce "Inne" w KP, i przy każdej ofierze dodać link do posta gdzie została ona złożona.
  4. Nieśmiertelność - najbardziej wybitne jednostki po przejściu skomplikowanego rytuału są w stanie osiągnąć prawdziwą nieśmiertelność. Nieważne jakie obrażenia zostaną im zadaną, nie da się ich zabić. Nawet odcięta głowa będzie gadać, a po przyszyciu do ciała, wróci ono do pełni sprawności. By przeprowadzić rytuał potrzebny jest tuzin niewiernych do poświęcenia Jashinowi za ich grzech niewiary (im potężniejsi za życia, tym większa szansa na poprawne wykonanie rytuału) oraz dwójka innych wyznawców z błogosławieństwem boga. Cała trójka wyznawców musi posiadać poziom A w Shinkoryū. Do tego będzie potrzebny mistrz ceremonii, który jest Jashinistą na poziomie S i nie jest on "celem" rytuału - ergo nie może zostać "nieśmiertelny" w jego wyniku. Podczas rytuału dwunastka niewiernych oraz dwójka wyznawców umierają, a jedyny, który przetrwa zyska prawdziwą nieśmiertelność. Kto ją dostanie jest zrządzeniem Jashina. Nieśmiertelność traktowana jest jako wspomaganie.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2023, 11:44 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

E
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

D
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Chimamire no Tsunagari | Bloody connection血まみれのつながり
KlasyfikacjaShinkoryū, Kontrola Chakry
PieczęcieKoń → Królik → Wąż
KosztStandardowy na turę
ZasięgŚrednica mniejszej mieściny
WymaganiaŚwieża krew osoby, nie starsza niż kilka godzin
Technika używana przez Jashinistów do "oznaczania celu". Po zdobyciu krwi swojego przeciwnika i spożyciu jej osoba, której krew została skosztowana zmienia kolor jak podczas używania Jujutsu: Shinji Hyōketsu. Od tego momentu Jashinista jest w stanie określić kierunek w którym to się ona znajduje. Aby wyjść z działania tej techniki wystarczy opuścić obszar jej działania, co jest ciężkie do określenia dla samej ofiary. Technika bowiem pozwala wskazać kierunek osoby, która znajduje się na drugim końcu mniejszej mieściny.

Posiadając Specjalizację w Shinkoryū użytkownik jest w stanie wykryć kierunek danej osoby na obszarze mniej więcej całego, normalnej wielkości miasta.
Posiadając Sennina Shinkoryū możemy wykryć z dokładnością lokalizację danej osoby, jeżeli jesteśmy w promieniu 500 metrów od niej.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=血まみれのつながり]Chimamire no Tsunagari | Bloody connection[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/lgV3wjj.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shinkoryū, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Koń → Królik →  Wąż[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Średnica mniejszej mieściny[/row]
[row title=Wymagania]Świeża krew osoby, nie starsza niż kilka godzin[/row]
[description]Technika używana przez Jashinistów do "oznaczania celu". Po zdobyciu krwi swojego przeciwnika i spożyciu jej osoba, której krew została skosztowana zmienia kolor jak podczas używania  Jujutsu: Shinji Hyōketsu. Od tego momentu Jashinista jest w stanie określić kierunek w którym to się ona znajduje. Aby wyjść z działania tej techniki wystarczy opuścić obszar jej działania, co jest ciężkie do określenia dla samej ofiary. Technika bowiem pozwala wskazać kierunek osoby, która znajduje się na drugim końcu mniejszej mieściny.

[b]Posiadając Specjalizację w Shinkoryū[/b] użytkownik jest w stanie wykryć kierunek danej osoby na obszarze mniej więcej całego, normalnej wielkości miasta.
[b]Posiadając Sennina Shinkoryū[/b] możemy wykryć z dokładnością lokalizację danej osoby, jeżeli jesteśmy w promieniu 500 metrów od niej.[/description]
Ostatnio zmieniony 17 lip 2023, 11:43 przez Tora, łącznie zmieniany 6 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

B
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Jujutsu: Shiji Hyōketsu | Curse Technique: Death Controlling Possessed Blood呪術・死司憑血
KlasyfikacjaShinkoryū, Kinjutsu
PieczęcieWół → Pies → Tygrys
KosztAktywacja: Dwukrotny
Utrzymanie: Połowiczny C na turę (liczone od drugiej tury po aktywacji)
ZasięgDowolny
WymaganiaŚwieża krew - nie starsza niż kilka godzin, namalowanie symbolu Jashina przy pomocy krwi
Najważniejsza technika używana przez wyznawców Jashina pozwalająca im dzielić ból z ofiarą. Sama technika dzieli się na dwa etapy: pierwszym jest złożenie pieczęci i narysowanie insygnia Jashina przy pomocy krwi, swojej bądź oponenta; następnym etapem jest spróbowanie jego krwi. Po tej czynności ciało Shinobi zmienia barwę na czarno białą, tworząc białą imitację szkieletu na ciele. Od momentu zmiany koloru skóry, ból oraz obrażenia otrzymywane wewnątrz symbolu dzielone są z osobą, której krwi spróbowaliśmy. Technika ta staje się szczególnie niebezpieczna, gdy Jashinista został obdarzony darem nieśmiertelności. Wówczas nawet śmiertelne rany oraz niewyobrażalny ból nie stanowią problemu, dzięki czemu wyznawca Jashina może bardzo łatwo zabić swoją ofiarę. Technika sama w sobie nie sprawia, że użytkownik jest nieśmiertelny, zaś wyjście z okręgu sprawia, że połączenie zostaje zerwane do czasu ponownego wejścia w insygnię.

Posiadając Specjalizację w Shinkoryū można pominąć pieczęci kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby ich złożenie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=呪術・死司憑血]Jujutsu: Shiji Hyōketsu | Curse Technique: Death Controlling Possessed Blood[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/s0oKhab.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shinkoryū, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Wół → Pies → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Aktywacja: Dwukrotny
Utrzymanie: Połowiczny C na turę (liczone od drugiej tury po aktywacji)[/row]
[row title=Zasięg]Dowolny[/row]
[row title=Wymagania]Świeża krew - nie starsza niż kilka godzin, namalowanie symbolu Jashina przy pomocy krwi[/row]
[description]Najważniejsza technika używana przez wyznawców Jashina pozwalająca im dzielić ból z ofiarą. Sama technika dzieli się na dwa etapy: pierwszym jest złożenie pieczęci i narysowanie insygnia Jashina przy pomocy krwi, swojej bądź oponenta; następnym etapem jest spróbowanie jego krwi. Po tej czynności ciało Shinobi zmienia barwę na czarno białą, tworząc białą imitację szkieletu na ciele. Od momentu zmiany koloru skóry, ból oraz obrażenia otrzymywane wewnątrz symbolu dzielone są z osobą, której krwi spróbowaliśmy. Technika ta staje się szczególnie niebezpieczna, gdy Jashinista został obdarzony darem nieśmiertelności. Wówczas nawet śmiertelne rany oraz niewyobrażalny ból nie stanowią problemu, dzięki czemu wyznawca Jashina może bardzo łatwo zabić swoją ofiarę. Technika sama w sobie nie sprawia, że użytkownik jest nieśmiertelny, zaś wyjście z okręgu sprawia, że połączenie zostaje zerwane do czasu ponownego wejścia w insygnię.

[b]Posiadając Specjalizację w Shinkoryū[/b] można pominąć pieczęci kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby ich złożenie.[/description]
Ostatnio zmieniony 17 lip 2023, 11:46 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Jujutsu: Kuji Sōketsu | Curse Technique: Body Controlling Manipulated Blood呪術・躯司操血
KlasyfikacjaShinkoryū, Kontrola Chakry
PieczęcieTechnika nie wymaga pieczęci, jednak czas mieszania chakry trwa tyle, ile trwałoby faktyczne złożenie trzech
KosztStandardowy za aktywację, połowiczny na turę za utrzymanie
Zasięg20 metrów średnicy
WymaganiaŚwieża krew osoby - nie starsza niż kilka godzin, lalka przypominająca lalkę Voodoo, Jujutsu: Shiji Hyōketsu, specjalizacja w Shinkoryū
Technika służąca do kontroli ciała osoby, której to krew została skosztowana przez Jashinistę. Po uzyskaniu świeżej krwi danej osoby użytkownik techniki przelewa chakrę na lalkę, która przypomina lalki Voodoo. W tym momencie lalka oraz osoba, której to krew została spożyta przybierają kolor odpowiadający technice Jujutsu: Shiji Hyōketsu. W tym momencie wszystkie rany, które otrzyma lalka są przekazywane na osobę, której to krew została skosztowana oraz w drugą stronę (z osoby na lalkę). Aby zerwać wiązanie należy wypchnąć osobę, która to została złapana w technikę za jej zasięg bądź zadać dowolne obrażenia fizyczne użytkownikowi techniki, jednak należy przy tym uważać na lalkę. Technika nie wymaga rysowania symbolu Jashina w żaden sposób.

Posiadając Sennina Shinkoryū możliwa staje się kontrola ciała ofiary połączonej z lalką za pomocą siły woli. Ofiara powinna być nieprzytomna, w innym wypadku należy zapoznać się z tabelką poniżej, przy czym siła techniki wynosi 8. Nie zmusimy przy pomocy tej techniki, by ofiara wykonała jakąkolwiek technikę, której nie chce. Możemy kontrolować maksymalnie 1 osobę na raz.

Powodzenie techniki w powyższych dwóch przypadkach w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
Różnica pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnikaEfekt
SW silniejsze o 2 lub więcejNiepowodzenie
SW silniejsze o 1Duże trudności w utrzymaniu techniki; migrena u użytkownika
SW równe sile technikiTrudność w utrzymaniu techniki; ból głowy u użytkownika
SW słabsze o 1Lekkie trudności w utrzymaniu techniki
SW słabsze o 2 lub więcejPowodzenie; niewielka szansa na wyswobodzenie się przeciwnika z techniki

Posiadając Sennina Shinkoryū oraz Shintenshin no Jutsu siła techniki wynosi 10.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=呪術・躯司操血]Jujutsu: Kuji Sōketsu | Curse Technique: Body Controlling Manipulated Blood[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/oBy3G32.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shinkoryū, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Technika nie wymaga pieczęci, jednak czas mieszania chakry trwa tyle, ile trwałoby faktyczne złożenie trzech[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za aktywację, połowiczny na turę za utrzymanie[/row]
[row title=Zasięg]20 metrów średnicy[/row]
[row title=Wymagania]Świeża krew osoby - nie starsza niż kilka godzin, lalka przypominająca lalkę Voodoo, Jujutsu: Shiji Hyōketsu, specjalizacja w Shinkoryū[/row]
[description]Technika służąca do kontroli ciała osoby, której to krew została skosztowana przez Jashinistę. Po uzyskaniu świeżej krwi danej osoby użytkownik techniki przelewa chakrę na lalkę, która przypomina lalki Voodoo. W tym momencie lalka oraz osoba, której to krew została spożyta przybierają kolor odpowiadający technice Jujutsu: Shiji Hyōketsu. W tym momencie wszystkie rany, które otrzyma lalka są przekazywane na osobę, której to krew została skosztowana oraz w drugą stronę (z osoby na lalkę). Aby zerwać wiązanie należy wypchnąć osobę, która to została złapana w technikę za jej zasięg bądź zadać dowolne obrażenia fizyczne użytkownikowi techniki, jednak należy przy tym uważać na lalkę. Technika nie wymaga rysowania symbolu Jashina w żaden sposób.

[b]Posiadając Sennina Shinkoryū[/b] możliwa staje się kontrola ciała ofiary połączonej z lalką za pomocą siły woli. Ofiara powinna być nieprzytomna, w innym wypadku należy zapoznać się z tabelką poniżej, przy czym siła techniki wynosi 8. Nie zmusimy przy pomocy tej techniki, by ofiara wykonała jakąkolwiek technikę, której nie chce. Możemy kontrolować maksymalnie 1 osobę na raz.

Powodzenie techniki w powyższych dwóch przypadkach w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
| Różnica pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika | Efekt |
|:----------:|:----------:|
| SW silniejsze o 2 lub więcej | Niepowodzenie |
| SW silniejsze o 1 | Duże trudności w utrzymaniu techniki; migrena u użytkownika |
| SW równe sile techniki | Trudność w utrzymaniu techniki; ból głowy u użytkownika |
| SW słabsze o 1 | Lekkie trudności w utrzymaniu techniki |
| SW słabsze o 2 lub więcej | Powodzenie; niewielka szansa na wyswobodzenie się przeciwnika z techniki |


[b]Posiadając Sennina Shinkoryū oraz Shintenshin no Jutsu [/b] siła techniki wynosi 10.[/description]
Ostatnio zmieniony 15 gru 2022, 15:58 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”