• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Kakuzuryū Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Kakuzuryū Ichizoku

Kakuzuryū Ichizoku | Kakuzuryū Clan角都流一族
PrzynależnośćHanagakure no Sato
Klan ten ma swój początek tak naprawdę tuż po tym, jak system wiosek zaczął działać w wielu różnych nacjach. Z zakazanej, potężnej techniki Ukrytego Wodospadu, do poziomu Hiden przekazywanego w wąskim gronie jednego rodu. Tak powstał klan, który swoją nazwę zawdzięcza najbardziej znanemu w historii użytkownikowi ich technik. Teraz, po zniszczeniu Iwy, większość tego rodu udała się do Hanagakure no Sato, wierzac, że to tam ich zdolności znajdą najlepsze zastosowanie.
Historia
Gdy świat shinobi zdawał się kroczyć ku pokojowi, dzięki utworzeniu systemu wiosek, nie wszyscy byli z tego zadowoleni. Ukryty Wodospad planował zabić Senju Hashiramę, który stał się symbolem tejże epoki. Misja ta jednak zakończyła się niepowodzeniem, a mężczyzna, który miał ją wykonać ostatecznie zbiegł z Takigakure i ukradł informacje o sekretnych technikach tejże osady. Pozwoliło mu to żyć przez wiele lat i na swój sposób doprowadzić do Czwartej Wielkiej Wojny Shinobi. Przez trzysta lat, jakie nastąpiły po tej wojnie, techniki te znowu znalazły się w rękach wąskiego grona osób z Takigakure, którzy zaczynali je sobie przekazywać. Tym samym, stały się one Hiden.

W pewnym momencie historii klan ten opuścił jednak swoje miejsce pochodzenia jakim był Ukryty Wodospad i udał się do znacznie potężniejszej osady - Iwy. Tam nawet udało im się sprawić, że jeden z ich ludzi został Tsuchikage, choć okres jego kadencji był krótki i raczej niezbyt mile wspominany przez Iwijczyków.

Po zdelegalizowaniu przez Daimyō Tsuchi no Kuni wioski ninja na jego ziemiach, udali się do Hana no Kuni, gdzie sprzymierzyli się z Akuma Yomei, uważając, że to u niego ich zdolności naprawdę zabłysną.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Kakuzuryū.
  2. Większość klanu znajduje się obecnie w Hanagakure no Sato, gdzie przywędrowali po zdelegalizowaniu Ukrytej skały.
  3. Lider Kakuzuryū jest nieznany.
  4. Ich Hiden nosi nazwę Jiongu.
  5. Ich ciała poza sercem nie posiadają innych organów wewnętrznych.
Zdolności
Hiden tejże rodziny zmienia ciało użytkownika zapewniając mu dostęp do kilku ciekawych umiejętności:
  1. Szmaciana lalka - ciała członków Kakuzuryū składają się z nici zamiast normalnych organów. Jedynym wyjątkiem jest serce oraz powłoka zewnętrzna - skóra, włosy itp. Tak, to wszystkie funkcje organizmu sprawują nici, które robią za układ nerwowy, krwionośny, chakronośny, organy wewnętrzne itd. W wyniku takiej zmiany nie starzeją się oni, nie muszą jeść, pić, spać czy oddychać. Nie mogą się też rozmnażać. Ich różne części ciała, np. oczy, choć często zachowane, nie są im w pełni potrzebne do egzystencji i mogą takowe, w ramach dedykowanych technik, utworzyć z nici jako tymczasową alternatywę. Ich szmaciane ciało, ze względu na swoją budowę, ma pewne plusy i minusy. Mogą oni nim manipulować i je zmieniać (w ramach dedykowanych technik), np. wysyłając rękę na przód, ale z tego też względu ich organizm, a przynajmniej to, co z niego zostało, jest odporny na typowe zdolności Iryō Ninjutsu, które skupiają się na leczeniu "żyjącego organizmu". Bardziej jednak specyficzne - mogą na nich zadziałać.
  2. Kontrola nici - członkowie tego klanu posiadają ogromne ilości czarnych nici, którymi są w stanie władać i rozciągać. Zakres tych zdolności jest ogromny, od trzymania w kupie całego ciała, kontrolowaniu jego części na daleki dystans, na przyszywaniu straconych kończyn innych osób kończąc.
  3. Wszczepienie serc - potrafią przy pomocy swoich nici wyrwać wciąż bijące serce innej osoby i wczepić je w swoje ciało, tym samym przedłużając swoje życie. Maksymalnie można posiadać pięć serc, jednak gdy jedno przestanie działać lub ulegnie zniszczeniu, można je wymienić na nowe. Na ogół serca te trzymane są w maskach, na zewnątrz ciała, acz wciąż do niego przylegające. Minimalizuje to szansę stracenia kilku serc jednym atakiem. Dodatkowe serca mogą być też wymagane do wykonania niektórych bardziej zaawansowanych technik klanowych. Kakuzuryū normalnie jest traktowany jak każdy inny gracz, domyślnie posiadając dostęp do trzech żywiołów po spełnieniu odpowiednich wymagań. Poprzez przeszczepienie dodatkowych serc, może jednak opanować więcej żywiołów poza kolejnością ich rozwoju. Ot, nie musi wpierw rozwinąć pierwszego żywiołu do B, by opanować żywioł zdobyty z nowego serca. Przy pomocy tej metody mogą także zdobyć Kekkei Genkai, choć ma to pewne ograniczenia. Pierwszym i najważniejszym jest to, że jest to traktowane jak zwyczajny przeszczep, a więc zabiera slot wspomagania oraz wymaga prośby do administracji. Drugie jest takie, że by zdobyć owe Kekkei Genkai, musi już wcześniej mieć wprawę w korzystaniu z żywiołów składowych - czy to je posiadać, czy mieć rozwiniętą dziedzinę po uprzednio straconym sercu. W momencie straty serca z Kekkei Genkai - slot wspomagania jest zwalniany, choć rozwinięta dziedzina nam zostaje. Istnieje jeszcze jedna opcja - zamiast przeszczepiać sobie dodatkowy żywioł lub Kekkei Genkai, członkowie Kakuzuryū mogą wykorzystać dodatkowe serce do stałego zwiększenia swoich zasobów chakry. Zyskują wówczas 10% maksymalnych zasobów chakry, jakie posiadała ich ofiara.
  4. Ożywione serca - jeśli posiada więcej niż jedno serce, członek Kakuzuryū jest w stanie przy pomocy swoich nici dać mu oddzielne ciało. Takie ciało posiada atrybuty identyczne do oryginału postaci (chyba, że technika mówi inaczej), jednak może wykonywać techniki tylko jednej dziedziny wybranej przez użytkownika. Gdyby oryginał "umarł", taki byt jest w stanie przekazać swoje serce oryginalnemu ciału, tym samym je wskrzeszając. Każde serce posiada dziedziny, które udostępnia członkowi Kakuzuryū. Rozwija je jednak oryginał. W momencie utraty takiego serca, użytkownik Jiongu nie traci progresu w tych dziedzinach, jednak nie ma możliwości korzystania z nich, póki nie znajdzie sobie nowego serca, które umożliwi mu ich ponowne użycie. Przykładowo, stracenie serca Suitonu, oznacza, że użytkownik nie będzie mógł korzystać z Suitonu, jeśli inne serce go nie posiadało. W momencie zdobycia kolejnego serca z tym żywiołem, może na powrót wykorzystać wszystkie zdolności i techniki, jakie opanował przy wcześniejszym sercu.
Posiadając Specjalizację w Jiongu członek Kakuzuryū zyskuje dostęp do nowego grona technik - umożliwiających transformację jego ciała ze szmacianego w zwyczajne. Dzięki temu może zostać bardziej człowiekiem, ale też poprzez to - się np. rozmnożyć czy sprawić, że techniki Iryō Ninjutsu uleczą jego ciało, gdy jego szmaciane byłoby na nie odporne.

Ito Saisei | Regrow Thread糸再生
KlasyfikacjaJiongu, Kontrola Chakry
Pieczęcieskupienie równe 12 pieczęciom
KosztRóżny
ZasięgNa siebie
Wymagania---
W związku z utratą zwyczajnego ciała, użytkownicy Jiongu o ile nie potrafią wrócić do "normalności" są niepodatni na standardowe techniki leczenia. W związku z tym, posiadają zdolność regeneracji swojego ciała tak długo, jak posiadają jakiekolwiek rezerwy chakry.
  • D: koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi D od ubytku na turę. Technika umożliwia uzupełnianie drobnych ubytków w ilości nici, porównywalnych do zadrapań i skaleczeń.
  • C: koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi C od ubytku na turę. Technika umożliwia uzupełnianie ubytków w ilości nici, porównywalnych do lekkich ran.
  • B: koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi B od ubytku na turę. Technika umożliwia uzupełnianie ubytków w ilości nici, porównywalnych do standardowych ran.
  • A: koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi A od ubytku na turę. Technika umożliwia uzupełnianie ubytków w ilości nici, porównywalnych do utraconej kończyny. Wymagania: Iryō Ninjutsu A.
  • S: koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi S od ubytku na turę. Technika umożliwia uzupełnianie ubytków w ilości nici, porównywalnych do utracenia połowy ciała. Wymagania: Iryō Ninjutsu S.
Warto mieć na uwadze, że od rangi A wzwyż, proces uzupełniania ubytków nie jest prosty i wymaga skupienia i koncentracji. Nie można więc techniki wykonać w biegu. Dodatkowo, niezależnie od rangi posiadanej dziedziny, o ile użytkownik ma choć jedno niezniszczone serce, jest w stanie się w pełni zregenerować. Nie spełniając wymagań, dla danej rangi skali ubytków, leczenie jest spowolnione o 1 tydzień. Oznacza to że mając rangę E Jiongu, postać która utraciła wszystkie nici, będzie regenerować się pięć tygodni. Za to postać która ma rangę B Jiongu i utraciła rękę, będzie potrzebowała jednego tygodnia aby ją odbudować.

Posiadając Specjalizację w Jiongu wymagane skupienie maleje o czas równy 6 pieczęci.
Posiadając Sennina Jiongu można bezproblemowo użyć tej techniki na poziomie od A wzwyż w trakcie walki.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=糸再生]Ito Saisei | Regrow Thread[/title]
[pic]https://i.imgur.com/zaEkWUi.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiongu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]skupienie równe 12 pieczęciom[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]W związku z utratą zwyczajnego ciała, użytkownicy Jiongu o ile nie potrafią wrócić do "normalności" są niepodatni na standardowe techniki leczenia. W związku z tym, posiadają zdolność regeneracji swojego ciała tak długo, jak posiadają jakiekolwiek rezerwy chakry. 
[list][*][b]D:[/b] koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi D od ubytku na turę. Technika umożliwia uzupełnianie drobnych ubytków w ilości nici, porównywalnych do zadrapań i skaleczeń.
[*][b]C:[/b] koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi C od ubytku na turę. Technika umożliwia uzupełnianie ubytków w ilości nici, porównywalnych do lekkich ran.
[*][b]B:[/b] koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi B od ubytku na turę. Technika umożliwia uzupełnianie ubytków w ilości nici, porównywalnych do standardowych ran.
[*][b]A:[/b] koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi A od ubytku na turę. Technika umożliwia uzupełnianie ubytków w ilości nici, porównywalnych do utraconej kończyny. [u]Wymagania: Iryō Ninjutsu A.[/u]
[*][b]S:[/b] koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi S od ubytku na turę. Technika umożliwia uzupełnianie ubytków w ilości nici, porównywalnych do utracenia połowy ciała. [u]Wymagania: Iryō Ninjutsu S.[/u]
[/list]
Warto mieć na uwadze, że od rangi A wzwyż, proces uzupełniania ubytków nie jest prosty i wymaga skupienia i koncentracji. Nie można więc techniki wykonać w biegu. Dodatkowo, niezależnie od rangi posiadanej dziedziny, o ile użytkownik ma choć jedno niezniszczone serce, jest w stanie się w pełni zregenerować. Nie spełniając wymagań, dla danej rangi skali ubytków, leczenie jest spowolnione o 1 tydzień. Oznacza to że mając rangę E Jiongu, postać która utraciła wszystkie nici, będzie regenerować się pięć tygodni. Za to postać która ma rangę B Jiongu i utraciła rękę, będzie potrzebowała jednego tygodnia aby ją odbudować.

[b]Posiadając Specjalizację w Jiongu[/b] wymagane skupienie maleje o czas równy 6 pieczęci.
[b]Posiadając Sennina Jiongu[/b] można bezproblemowo użyć tej techniki na poziomie od A wzwyż w trakcie walki.[/description]
Ostatnio zmieniony 10 paź 2023, 12:20 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

Ishoku | Transplant移植
KlasyfikacjaJiongu, Kontrola Chakry
Pieczęcie---
KosztRóżny
Zasięgkontakt cielesny
WymaganiaNiezniszczone serce
Jedna z ważniejszych, a zarazem podstawowych zdolności klanu Kakuzuryū. Przy jej pomocy użytkownik może utrzymać przy "życiu" serce, które wcześniej, przy pomocy innych dostępnych sobie metod wyrwie. Takie serce nadal bije i może zostać wszczepiona w członka tejże rodziny. Użytkownik tej techniki może przy jej pomocy, poza samym utrzymaniem bijącego serca poza organizmem, także wszczepić w swoje ciało lub w jedną z masek oraz je wyjąć ze swojego ciała w razie potrzeby. Tworząc nowe ciało z takim sercem, ma ono możliwość korzystać tylko z technik żywiołu/kg tego serca oraz z Jiongu. Przy pomocy tej techniki nie można przeszczepić serca, ani innej części ciała drugiej osobie.

Od Jiongu rangi E możliwe jest przeszczepienie serca jedynie z samą chakrą.
Posiadając rangę Jiongu B i płacąc koszt techniki B możemy również przeszczepić serce z żywiołem podstawowym.
Posiadając rangę Jiongu S oraz Iryo-ninjutsu rangi A i płacąc koszt techniki S możemy przeszczepić serce z kekkei genkai, na zasadach opisanych w opisie klanu. Spełniając powyższe wymagania, możemy z pomocą tej techniki również wszczepić sobie dōjutsu.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=移植]Ishoku | Transplant[/title]
[pic rank=E]https://i.imgur.com/LMUEHNi.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiongu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]kontakt cielesny[/row]
[row title=Wymagania]Niezniszczone serce[/row]
[description]Jedna z ważniejszych, a zarazem podstawowych zdolności klanu Kakuzuryū. Przy jej pomocy użytkownik może utrzymać przy "życiu" serce, które wcześniej, przy pomocy innych dostępnych sobie metod wyrwie. Takie serce nadal bije i może zostać wszczepiona w członka tejże rodziny. Użytkownik tej techniki może przy jej pomocy, poza samym utrzymaniem bijącego serca poza organizmem, także wszczepić w swoje ciało lub w jedną z masek oraz je wyjąć ze swojego ciała w razie potrzeby.  Tworząc nowe ciało z takim sercem, ma ono możliwość korzystać tylko z technik żywiołu/kg tego serca oraz z Jiongu. Przy pomocy tej techniki [b]nie można[/b] przeszczepić serca, ani innej części ciała drugiej osobie.

Od [b]Jiongu rangi E[/b] możliwe jest przeszczepienie serca jedynie z samą chakrą.
[b]Posiadając rangę Jiongu B i płacąc koszt techniki B[/b] możemy również przeszczepić serce z żywiołem podstawowym.
[b]Posiadając rangę Jiongu S oraz Iryo-ninjutsu rangi A i płacąc koszt techniki S[/b] możemy przeszczepić serce z kekkei genkai, na zasadach opisanych w opisie klanu. Spełniając powyższe wymagania, możemy z pomocą tej techniki również wszczepić sobie dōjutsu.
[/description]

Sureddo Sanpuru | Thread Swatchスレッドサンプル
KlasyfikacjaJiongu, Kontrola Chakry
PieczęcieZając
Kosztstandardowy
Zasięgbezpośredni
Wymagania
W swojej podstawowej wersji nici Kakuzuryu są czarne. Technika ta pozwala nam jednak zmienić ich kolor, co może mieć sporo zastosowań, nawet jeśli raczej nie przyda się w walce. W żadnym wypadku nie wpływa to na ich pozostałe właściwości.

Posiadając rangę A w Jiongu nie trzeba składać pieczęci, wystarczy chwila skupienia.
Posiadając Specjalizację lub Sennina w Jiongu możemy wpływać na kolor nici w pozostałych technikach klanowych.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=スレッドサンプル]Sureddo Sanpuru | Thread Swatch[/title]
[pic rank=E]https://i.imgur.com/leCzZxk.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiongu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając[/row]
[row title=Koszt]standardowy[/row]
[row title=Zasięg]bezpośredni[/row]
[row title=Wymagania][/row]
[description]W swojej podstawowej wersji nici Kakuzuryu są czarne. Technika ta pozwala nam jednak zmienić ich kolor, co może mieć sporo zastosowań, nawet jeśli raczej nie przyda się w walce. W żadnym wypadku nie wpływa to na ich pozostałe właściwości. 

[b]Posiadając rangę A w Jiongu[/b] nie trzeba składać pieczęci, wystarczy chwila skupienia.
[b]Posiadając Specjalizację lub Sennina w Jiongu[/b] możemy wpływać na kolor nici w pozostałych technikach klanowych.[/description]
Ostatnio zmieniony 03 lut 2024, 11:30 przez Jelonek, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

D
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Poketto | Pocket懐中
KlasyfikacjaKontrola Chakry, Jiongu
PieczęcieBrak, czas kumulacji chakry jak założenie 5 pieczęci
KosztStandardowy za przedmiot
Zasięgdotyk
Wymagania---
Technika użytkowa, pozwala Kakuzuryu wchłonąć do ciała małe, lub średniej wielkości przedmioty w celu ich przechowania. Przedmiot taki może być np wchłonięty ustami, lub pomiędzy szwami w innej części ciała i częściowo niweluje potrzebę noszenia bagażu, lub pieczętowania. Nici trzymające ciało Kakuzuryu utrzymają również je, tak długo jak się w nim zmieszczą. Technika użyteczna również wtedy, gdy próbujemy coś przeszmuglować. Należy jednak pamiętać, że nie podnosi ona w magiczny sposób siły użytkownika i nie zrobi z niego muła-tragarza. Może on jednocześnie przenieść w ciele 5 małych przedmiotów (shurikeny, notki, pieniądze etc) oraz 2 średniej wielkości, jak na przykład krótki miecz.

Posiadając Specjalizację w Jiongu, użytkownik może przemieścić przedmioty w swoim ciele.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=懐中]Poketto | Pocket[/title]
[pic rank=C]link do obrazka[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kontrola Chakry, Jiongu[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas kumulacji chakry jak założenie 5 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za przedmiot[/row]
[row title=Zasięg]dotyk[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika użytkowa, pozwala Kakuzuryu wchłonąć do ciała małe, lub średniej wielkości przedmioty w celu ich przechowania. Przedmiot taki może być np wchłonięty ustami, lub pomiędzy szwami w innej części ciała i częściowo niweluje potrzebę noszenia bagażu, lub pieczętowania. Nici trzymające ciało Kakuzuryu utrzymają również je, tak długo jak się w nim zmieszczą. Technika użyteczna również wtedy, gdy próbujemy coś przeszmuglować. Należy jednak pamiętać, że nie podnosi ona w magiczny sposób siły użytkownika i nie zrobi z niego muła-tragarza. Może on jednocześnie przenieść w ciele 5 małych przedmiotów (shurikeny, notki, pieniądze etc) oraz 2 średniej wielkości, jak na przykład krótki miecz.

[b]Posiadając Specjalizację w Jiongu[/b], użytkownik może przemieścić przedmioty w swoim ciele.[/description]

Sureddo seigyo | Thread Manipulationスレッド操作
KlasyfikacjaJiongu, Kontrola Chakry
Pieczęciebrak, skupienie trwa tyle co 5 pieczęci
Kosztstandardowy za turę
Zasięg10m
Wymagania---
Podstawowa zdolność kontroli nici, które mogą służyć to chwytania i przebijania się przez słabsze materiały. Użytkownicy Jiongu są w stanie wysyłać je z dowolnego miejsca na ciele, lecz zwykle korzystają z istniejących już otworów na ramionach, nogach, torsie i w ustach, by nie szpecić opornej na leczenie powłoki. Nici poruszają się z prędkością przeciętnego człowieka i taka jest też ich siłą.

Posiadając Jiongu na randze B czas skupienia to równowartość 3 pieczęci.
Posiadając Jiongu na randze A zasięg wzrasta do 20m.
Posiadając Jiongu na randze S wzrasta szybkość oraz siła nici.
Posiadają specjalizację w Jiongu szybkość oraz siła nici wzrastają jeszcze bardziej.
Posiadałac sennina w Jiongu nici nabierają zdolności penetracyjnych i mogą służyć do przebijania przeciwników.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=スレッド操作]Sureddo seigyo | Thread Manipulation[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/65EKFuP.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiongu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]brak, skupienie trwa tyle co 5 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]standardowy za turę[/row]
[row title=Zasięg]10m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Podstawowa zdolność kontroli nici, które mogą służyć to chwytania i przebijania się przez słabsze materiały. Użytkownicy Jiongu są w stanie wysyłać je z dowolnego miejsca na ciele, lecz zwykle korzystają z istniejących już otworów na ramionach, nogach, torsie i w ustach, by nie szpecić opornej na leczenie powłoki. Nici poruszają się z prędkością przeciętnego człowieka i taka jest też ich siłą.

[b]Posiadając Jiongu na randze B[/b] czas skupienia to równowartość 3 pieczęci.
[b]Posiadając Jiongu na randze A[/b] zasięg wzrasta do 20m.
[b]Posiadając Jiongu na randze S[/b] wzrasta szybkość oraz siła nici.
[b]Posiadają specjalizację w Jiongu[/b] szybkość oraz siła nici wzrastają jeszcze bardziej.
[b]Posiadałac sennina w Jiongu[/b] nici nabierają zdolności penetracyjnych i mogą służyć do przebijania przeciwników.[/description]
Ostatnio zmieniony 22 sty 2024, 22:43 przez Tora, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Ikita ito | Living Threads生きた糸
KlasyfikacjaJiongu, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys → Smok → Szczur → Pies → Wół → Koń
KosztStandardowy, Standardowy C utrzymania na turę za pluszaka
ZasięgWzroku
Użytkownik jest w stanie stworzyć ze swoich nici... zabawkę wielkości nie przekraczającej użytkownika. Pluszowego misia bądź inne zwierzątko, jakie mu pasuje. Jeżeli użytkownik będzie opłacał dalej za nie chakrę, to funkcjonuje ono jako miernej jakości klon, który ma statystyki użytkownika(maksymalnie rangi 6), lecz nie jest w stanie wykorzystywać żadnych technik powyżej rangi E ani stylów walki. Taki pluszak, jest za to w stanie mówić, czuć wszystko każdym zmysłem i ma swój rozum, dzięki czemu jest zdolny do wykonywania nawet bardziej skomplikowanych poleceń. Dodatkowo, użytkownik jest w stanie manipulować jego kształtem, lecz wymagane jest ponowne opłacenie standardowego kosztu rangi B.

Posiadając w sobie dodatkowy byt lub duszę użytkownik jest w stanie zrezygnować z wbudowanego rozumu i oddać kontrolę temu czemuś co w nim przebywa. Nie mogą to być jednak żadne wymyślone przez użytkownika bądź pochodzące z wad alter-ego. Musi to być kompletnie odseparowany, lecz przebywający w użytkowniku byt. Przy takim użyciu techniki, wygląd zabawki zależy wyłącznie od sterującego, a nie użytkownika.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=生きた糸]Ikita ito | Living Threads[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/zWRLGIc.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiongu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Smok → Szczur → Pies → Wół → Koń[/row]
[row title=Koszt]Standardowy, Standardowy C utrzymania na turę za pluszaka[/row]
[row title=Zasięg]Wzroku[/row]
[description]
Użytkownik jest w stanie stworzyć ze swoich nici... zabawkę wielkości nie przekraczającej użytkownika. Pluszowego misia bądź inne zwierzątko, jakie mu pasuje. Jeżeli użytkownik będzie opłacał dalej za nie chakrę, to funkcjonuje ono jako miernej jakości klon, który ma statystyki użytkownika(maksymalnie rangi 6), lecz nie jest w stanie wykorzystywać żadnych technik powyżej rangi E ani stylów walki. Taki pluszak, jest za to w stanie mówić, czuć wszystko każdym zmysłem i ma swój rozum, dzięki czemu jest zdolny do wykonywania nawet bardziej skomplikowanych poleceń. Dodatkowo, użytkownik jest w stanie manipulować jego kształtem, lecz wymagane jest ponowne opłacenie standardowego kosztu rangi B.

[b]Posiadając w sobie dodatkowy byt lub duszę[/b] użytkownik jest w stanie zrezygnować z wbudowanego rozumu i oddać kontrolę temu czemuś co w nim przebywa. Nie mogą to być jednak żadne wymyślone przez użytkownika bądź pochodzące z wad alter-ego. Musi to być kompletnie odseparowany, lecz przebywający w użytkowniku byt. Przy takim użyciu techniki, wygląd zabawki zależy wyłącznie od sterującego, a nie użytkownika.[/description]

Ito no Shokushu | Thread Tentacle糸の触手
KlasyfikacjaJiongu, Kontrola Chakry
Pieczęciebrak, skupienie trwa tyle co 7 pieczęci
Kosztstandardowy za kończynę lub głowę, połowiczny za palec lub oko
Zasięg10m
Wymagania---
Odłączamy dowolną kończynę od reszty ciała i zachowując cały czas kontakt z nią poprzez nici, możemy posłać ją na określoną odległość. Technika nie ogranicza się tylko to rąk i nóg, możemy podzielić całe ciało w tym również tułów, oczy oraz głowę. W ten sposób odłączona część ciała szybuje z prędkością równą szybkości postaci oraz zachowuje jej siłę. Same nici mogą również owinąć się wokół celu niczym gruby sznur, a siła takiego owinięcia również jest równa sile postaci.

Posiadając Jiongu na randzę A czas skupienia to równowartość 3 pieczęci.
Posiadając Jiongu na randzę S zasięg wzrasta do 20m.
Posiadając specjalizację w Jiongu koszt techniki maleje o połowę.
Posiadałac sennina w Jiongu płacąc standardowy koszt za kończynę, możemy ją z powrotem połączyć z ciałem jeśli została odcięta.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=糸の触手]Ito no Shokushu | Thread Tentacle[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/3XYE2ox.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiongu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]brak, skupienie trwa tyle co 7 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]standardowy za kończynę lub głowę, połowiczny za palec lub oko[/row]
[row title=Zasięg]10m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Odłączamy dowolną kończynę od reszty ciała i zachowując cały czas kontakt z nią poprzez nici, możemy posłać ją na określoną odległość. Technika nie ogranicza się tylko to rąk i nóg, możemy podzielić całe ciało w tym również tułów, oczy oraz głowę. W ten sposób odłączona część ciała szybuje z prędkością równą szybkości postaci oraz zachowuje jej siłę. Same nici mogą również owinąć się wokół celu niczym gruby sznur, a siła takiego owinięcia również jest równa sile postaci.

[b]Posiadając Jiongu na randzę A[/b] czas skupienia to równowartość 3 pieczęci.
[b]Posiadając Jiongu na randzę S[/b] zasięg wzrasta do 20m.
[b]Posiadając specjalizację w Jiongu[/b] koszt techniki maleje o połowę.
[b]Posiadałac sennina w Jiongu[/b] płacąc standardowy koszt za kończynę, możemy ją z powrotem połączyć z ciałem jeśli została odcięta.[/description]

Ito-gae | Changing threads糸替え
KlasyfikacjaJiongu, Kontrola Chakry
PieczęcieDzik → Baran → Pies → Smok → Ptak → Dzik → Tygrys → Smok → Zając → Zając → Małpa → Tygrys
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
Technika o bardzo prostym działaniu, bo polegająca na zwyczajnej zmianie wyglądu użytkownika, zachowując jego wielkość w ramach standardowego wzrostu człowieka. Wykorzystując fakt że jego ciało jest dość jednolite w swojej budowie, bo stworzone z samych nici, użytkownik po złożeniu wymaganych pieczęci zaczyna przemianę. Trwa ona krótką chwilę, lecz jest ona na tyle niewygodna że średnio nadaje się do wykonania podczas walki, chyba że zmianie podlega tylko jakiś fragment ciała użytkownika.

Posiadając Jiongu S, Iryō Ninjutsu S oraz Refleks 7 użytkownik jest w stanie dodać sobie dodatkową kończynę. Takie coś jednak wymaga opłacenia kosztu, równego podwójnego rangi A od jednej kończyny.
Posiadając Sennina Jiongu użytkownik jest w stanie przemianę wykonać nawet podczas walki.
Posiadając Specjalizację w Jiongu użytkownik po zamianie spowrotem w ludzką formę, jest w stanie zachować swój nowy wygląd. Nie może jednak wtedy zachować dodatkowych kończyn, które wykraczają poza standardowy wygląd człowieka.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=糸替え]Ito-gae | Changing threads[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/1WYALbH.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiongu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Dzik → Baran → Pies → Smok → Ptak → Dzik → Tygrys → Smok → Zając → Zając → Małpa → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[description]
Technika o bardzo prostym działaniu, bo polegająca na zwyczajnej zmianie wyglądu użytkownika, zachowując jego wielkość w ramach standardowego wzrostu człowieka. Wykorzystując fakt że jego ciało jest dość jednolite w swojej budowie, bo stworzone z samych nici, użytkownik po złożeniu wymaganych pieczęci zaczyna przemianę. Trwa ona krótką chwilę, lecz jest ona na tyle niewygodna że średnio nadaje się do wykonania podczas walki, chyba że zmianie podlega tylko jakiś fragment ciała użytkownika.

[b]Posiadając Jiongu S, Iryō Ninjutsu S oraz Refleks 7[/b] użytkownik jest w stanie dodać sobie dodatkową kończynę. Takie coś jednak wymaga opłacenia kosztu, równego podwójnego rangi A od jednej kończyny.
[b]Posiadając Sennina Jiongu[/b] użytkownik jest w stanie przemianę wykonać nawet podczas walki.
[b]Posiadając Specjalizację w Jiongu[/b] użytkownik po zamianie spowrotem w ludzką formę, jest w stanie zachować swój nowy wygląd. Nie może jednak wtedy zachować dodatkowych kończyn, które wykraczają poza standardowy wygląd człowieka.
[/description]

Soshiki Setsuzoku | Tissue Reconnect組織接続
KlasyfikacjaJiongu, Kontrola Chakry
Pieczęcieskupienie równe 6 pieczęciom
KosztStandardowy za kończynę
Zasięg5 metrów
Technika służąca do przyszywania odciętych bądź oderwanych kończyn i innych części ciała. Użytkownik wypuszcza z dłoni bądź innego zdolnego do tego miejsca w swoim ciele czarne nici, które to łapią odciętą część ciała, a następnie dopasowują ją do miejsca, z którego została wycięta, a następnie ją zszywają. Nie jest to typowy zabieg medyczny, więc nie potrzeba do jego wykonania pełnego skupienia jak i sterylnego pomieszczenia, o ile technika jest wykorzystywana przez użytkownika, do przyszycia jego własnych części ciała. W przypadku kiedy technika wykorzystana jest na drugiej osobie, przestaje być ona możliwa do wykonania podczas walki i potrzebujemy większego skupienia. Do tego, przyszycie komuś części ciała nie daje mu pełnej władzy w niej i wymagane jest dodatkowe leczenie bądź rehabilitacja, która przywróci pełną sprawność. Po wykonanym zabiegu część nici użytych do przeprowadzenia jego pozostaje służąc za szwy/linki przytrzymujące daną część ciała.

Posiadając Jiongu na randze A zasięg techniki wzrasta do 10 metrów.
Posiadając Jiongu na randze S zasięg techniki wzrasta do 20 metrów.
Posiadając Specjalizację w Jiongu wymagane skupienie maleje o czas równy 3 pieczęci.
Posiadając Sennina Jiongu można bezproblemowo użyć tej techniki w trakcie walki na drugiej osobie.
Posiadając Iryō Ninjutsu na randze B możliwe jest jednoczesne połączenie nerwów czy układu krwionośnego w momencie przyszycia. Wówczas technika ma koszt podwójny, jednak eliminuje się potrzebę późniejszego wykonania zabiegu.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=組織接続]Soshiki Setsuzoku | Tissue Reconnect[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/nFXzzh4.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiongu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]skupienie równe 6 pieczęciom[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za kończynę[/row]
[row title=Zasięg]5 metrów[/row]
[description]Technika służąca do przyszywania odciętych bądź oderwanych kończyn i innych części ciała. Użytkownik wypuszcza z dłoni bądź innego zdolnego do tego miejsca w swoim ciele czarne nici, które to łapią odciętą część ciała, a następnie dopasowują ją do miejsca, z którego została wycięta, a następnie ją zszywają. Nie jest to typowy zabieg medyczny, więc nie potrzeba do jego wykonania pełnego skupienia jak i sterylnego pomieszczenia, o ile technika jest wykorzystywana przez użytkownika, do przyszycia jego własnych części ciała. W przypadku kiedy technika wykorzystana jest na drugiej osobie, przestaje być ona możliwa do wykonania podczas walki i potrzebujemy większego skupienia. Do tego, przyszycie komuś części ciała nie daje mu pełnej władzy w niej i wymagane jest dodatkowe leczenie bądź rehabilitacja, która przywróci pełną sprawność. Po wykonanym zabiegu część nici użytych do przeprowadzenia jego pozostaje służąc za szwy/linki przytrzymujące daną część ciała.

[b]Posiadając Jiongu na randze A[/b] zasięg techniki wzrasta do 10 metrów.
[b]Posiadając Jiongu na randze S[/b] zasięg techniki wzrasta do 20 metrów.
[b]Posiadając Specjalizację w Jiongu[/b] wymagane skupienie maleje o czas równy 3 pieczęci.
[b]Posiadając Sennina Jiongu[/b] można bezproblemowo użyć tej techniki w trakcie walki na drugiej osobie.
[b]Posiadając Iryō Ninjutsu na randze B[/b] możliwe jest jednoczesne połączenie nerwów czy układu krwionośnego w momencie przyszycia. Wówczas technika ma koszt podwójny, jednak eliminuje się potrzebę późniejszego wykonania zabiegu.[/description]
Ostatnio zmieniony 22 sty 2024, 22:47 przez Tora, łącznie zmieniany 6 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

A
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Akuma no Abatā | Demonic Avatar悪魔のアバター
KlasyfikacjaJiongu, Kinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBrak, czas kumulacji chakry jak złożenie 10 pieczęci
KosztPołowiczny na turę
Połowiczny za utrzymanie od dodatkowej maski
Zasięg---
WymaganiaZnajomość Kamen Aku
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Szczyt zdolności klanu Kakuzuryū. Po użyciu tej techniki użytkownik przyjmuje iście demoniczną postać, porzucając jakiekolwiek pozory normalności. Demoniczne nici rozchodzą się z jego ciała, przez co ułatwiają i wzmacniają techniki Jiongu użytkownika. Ich zasięg rośnie o połowę, zaś koszt chakry - maleje o połowę. Nie musi też składać pieczęci, jednak czas kumulacji chakry jest taki sam, jak gdyby je składał. Techniki innych dziedzin działają wedle normalnych zasad.

Jednak prawdziwą potęgę pokazuje dopiero wraz z jednoczesną utylizacją dodatkowych serc. Użytkownik może te serca przemieścić wraz z maskami, tak by tworzyły coś na wzór dodatkowych głów. Każda z nich może wykonywać techniki Jiongu po normalnych kosztach i zasięgach jednocześnie z użytkownikiem, a także korzystać z technik żywiołowych, do których dostęp ma kolejne serce. Maski te nie wymagają składania pieczęci do technik, jednak czas kumulacji chakry jest równy ich złożeniu.
Wielki zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=悪魔のアバター]Akuma no Abatā | Demonic Avatar[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://i.imgur.com/rUyv8DW.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiongu, Kinjutsu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas kumulacji chakry jak złożenie 10 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Połowiczny na turę
Połowiczny za utrzymanie od dodatkowej maski[/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[row title=Wymagania]Znajomość Kamen Aku[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika traktowana jest jako [b][color=#FF0000]wspomaganie[/color][/b][/row]
[description]Szczyt zdolności klanu Kakuzuryū. Po użyciu tej techniki użytkownik przyjmuje iście demoniczną postać, porzucając jakiekolwiek pozory normalności. Demoniczne nici rozchodzą się z jego ciała, przez co ułatwiają i wzmacniają techniki Jiongu użytkownika. Ich zasięg rośnie o połowę, zaś koszt chakry - maleje o połowę. Nie musi też składać pieczęci, jednak czas kumulacji chakry jest taki sam, jak gdyby je składał. Techniki innych dziedzin działają wedle normalnych zasad.

Jednak prawdziwą potęgę pokazuje dopiero wraz z jednoczesną utylizacją dodatkowych serc. Użytkownik może te serca przemieścić wraz z maskami, tak by tworzyły coś na wzór dodatkowych głów. Każda z nich może wykonywać techniki Jiongu po normalnych kosztach i zasięgach jednocześnie z użytkownikiem, a także korzystać z technik żywiołowych, do których dostęp ma kolejne serce. Maski te nie wymagają składania pieczęci do technik, jednak czas kumulacji chakry jest równy ich złożeniu.[/description]

Ikita ito no kōzui | Flood of Living Threads生きた糸の洪水
KlasyfikacjaJiongu, Kontrola Chakry
PieczęcieDzik → Szczur → Wół → Zając → Koń → Wół → Koń → Szczur → Wąż → Małpa → Dzik → Baran → Małpa → Tygrys → Dzik → Pies → Wąż → Smok → Ptak → Małpa
KosztStandardowy na turę
Zasięg20 m
WymaganiaSennin Jiongu
Po złożeniu pieczęci, użytkownik zaczyna generować monstrualne ilości nici które zaczynają zalewać pole walki w promieniu 20 metrów. Nici te poruszają się dość szybko, porównywalnie do tego z jaką prędkością poruszałby się sam użytkownik. Nie są one jednak tak zwinne, ponieważ użytkownik tej techniki nie jest w stanie zwyczajnie kontrolować każdej nici z osobna. W związku z tym, musi je grupować na pasma o grubości minimalnie porządnej liny. Dużym atutem tej techniki jest to, że nici nadal są częścią ciała użytkownika, który jest zrobiony z dokładnie tego samego materiału. Wytrzymałość więc, jak i siła tej techniki jest również porównywalna do tego co jest w stanie osiągnąć użytkownik. Wszystkie więc techniki, jakie użytkownik nakłada na siebie, bądź wymagałby kontaktu z oponentem do ich wykonania, są możliwe do wykonania na całej objętości wygenerowanych nici. W gruncie rzeczy, jego ciało jest po prostu ogromne, co też może mieć swoje negatywne konsekwencje.

Posiadając Specjalizację w Jiongu możliwe jest pominięcie pieczęci i wykonanie techniki poprzez samo skupienie równe ilości pieczęci.
Wielki zwójShin'ya Yuki
Wielki zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=生きた糸の洪水]Ikita ito no kōzui | Flood of Living Threads[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://i.imgur.com/ztfH7g3.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiongu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Dzik → Szczur → Wół → Zając → Koń → Wół → Koń → Szczur → Wąż → Małpa → Dzik → Baran → Małpa → Tygrys → Dzik → Pies → Wąż → Smok → Ptak → Małpa[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]20 m[/row]
[row title=Wymagania]Sennin Jiongu[/row]
[description]
Po złożeniu pieczęci, użytkownik zaczyna generować monstrualne ilości nici które zaczynają zalewać pole walki w promieniu 20 metrów. Nici te poruszają się dość szybko, porównywalnie do tego z jaką prędkością poruszałby się sam użytkownik. Nie są one jednak tak zwinne, ponieważ użytkownik tej techniki nie jest w stanie zwyczajnie kontrolować każdej nici z osobna. W związku z tym, musi je grupować na pasma o grubości minimalnie porządnej liny. Dużym atutem tej techniki jest to, że nici nadal są częścią ciała użytkownika, który jest zrobiony z dokładnie tego samego materiału. Wytrzymałość więc, jak i siła tej techniki jest również porównywalna do tego co jest w stanie osiągnąć użytkownik. Wszystkie więc techniki, jakie użytkownik nakłada na siebie, bądź wymagałby kontaktu z oponentem do ich wykonania, są możliwe do wykonania na całej objętości wygenerowanych nici. W gruncie rzeczy, jego ciało jest po prostu ogromne, co też może mieć swoje negatywne konsekwencje.

[b]Posiadając Specjalizację w Jiongu[/b] możliwe jest pominięcie pieczęci i wykonanie techniki poprzez samo skupienie równe ilości pieczęci.
[/description]

Kamen Aku | Masked Evil仮面悪
KlasyfikacjaJiongu, Kinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBrak, czas kumulacji chakry jak złożenie 10 pieczęci
KosztStandardowy za utworzenie jednego stwora
Dowolna ilość przekazanej stworowi chakry
Standardowy C utrzymania płacone przez stworzonego stwora (minimum 3 chakry)
Zasięg---
WymaganiaPosiadanie minimum dwóch serc
Użytkownik przy pomocy tej techniki jest w stanie zmusić swoje dodatkowe serca by te znalazły się poza jego ciałem i utworzyły stwora, który jest w stanie działać samodzielnie. Twór taki posiada wszystkie atrybuty użytkownika pomniejszone o dwa poziomy z wyłączeniem Siły Woli. Maksymalny poziom ich statystyk wynosi 7. Ich ciała stworzone są z nici, a zamiast głowy mają maski, za którymi ukryte są serca. Rozmiarem przypominają użytkownika, mogąc być nieznacznie większe lub mniejsze, zależnie od preferencji, jednak wciąż są mniej więcej jego rozmiarów. Zniszczenie serc to najszybszy sposób ich eliminacji. Można niszczyć resztę ich ciał, ale z racji, że są one utworzone z nici, mogą być one regenerowane. Koszt regeneracji ciała zależy od uszkodzeń, jakich doznało, jednak kosztem Standardowym A jesteśmy w stanie zregenerować prawie całe ciało takiej istoty.

Utworzone stwory mogą korzystać z technik Jiongu oraz ogólnodostępnych i rozwiniętych członka Kakuzuryū, takich jak np. Ninjutsu czy Genjutsu. Zależnie od tego jakie serce zostało wykorzystane do stworzenia stwora, ma on też dostęp do tych technik żywiołowych, jakie dane serce udostępnia. Stwory nie muszą składać pieczęci, jednak czas kumulacji chakry jest równy ich złożeniu. Nie mogą też korzystać z żadnych atutów, jakie posiada ich właściciel.

Podczas utrzymywania stworów, ilość chakry pozostała u użytkownika tej techniki po utworzeniu istot traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi.

Sam stwór, gdy będzie czuł, że kończy mu się chakra, będzie chciał wrócić do swojego właściciela. Jeśli mu się to nie uda i serce pozostanie w masce bez dostępu do chakry, w przeciągu jednej tury stanie się ono niezdatne do ponownego wszczepiania przez członka klanu Kakuzuryū.

Dodatkowo w momencie przebicia serca użytkownika technika automatycznie podmienia stracone serce, które normalnie spowodowałoby zgon użytkownika na jedno z zapasowych, pozwalając nie martwić się atakiem z zaskoczenia. Koszt takiej podmiany to Standardowy A.

Posiadając Specjalizację w Jiongu tworzone potwory mają swoje atrybuty mniejsze tylko o 1 poziom od użytkownika, a ich maksymalny poziom wynosi 8.
Posiadając Sennina Jiongu można stworzyć stwora płacąc za niego koszt podwójny, ale za to nadając mu dodatkowych cech jak np. skrzydła umożliwiające latanie, rękę-miecz czy większy wzrost. Różnorodność jest dowolna, ale o tym, czy dana modyfikacja nie jest zbyt skomplikowana decyduje MG prowadzący wątek.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=仮面悪]Kamen Aku | Masked Evil[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/yrd3DCm.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiongu, Kinjutsu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas kumulacji chakry jak złożenie 10 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za utworzenie jednego stwora
Dowolna ilość przekazanej stworowi chakry
Standardowy C utrzymania płacone przez stworzonego stwora (minimum 3 chakry)[/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[row title=Wymagania]Posiadanie minimum dwóch serc[/row]
[description]Użytkownik przy pomocy tej techniki jest w stanie zmusić swoje dodatkowe serca by te znalazły się poza jego ciałem i utworzyły stwora, który jest w stanie działać samodzielnie. Twór taki posiada wszystkie atrybuty użytkownika pomniejszone o dwa poziomy z wyłączeniem Siły Woli. Maksymalny poziom ich statystyk wynosi 7. Ich ciała stworzone są z nici, a zamiast głowy mają maski, za którymi ukryte są serca. Rozmiarem przypominają użytkownika, mogąc być nieznacznie większe lub mniejsze, zależnie od preferencji, jednak wciąż są mniej więcej jego rozmiarów. Zniszczenie serc to najszybszy sposób ich eliminacji. Można niszczyć resztę ich ciał, ale z racji, że są one utworzone z nici, mogą być one regenerowane. Koszt regeneracji ciała zależy od uszkodzeń, jakich doznało, jednak kosztem Standardowym A jesteśmy w stanie zregenerować prawie całe ciało takiej istoty.

Utworzone stwory mogą korzystać z technik Jiongu oraz ogólnodostępnych i rozwiniętych członka Kakuzuryū, takich jak np. Ninjutsu czy Genjutsu. Zależnie od tego jakie serce zostało wykorzystane do stworzenia stwora, ma on też dostęp do tych technik żywiołowych, jakie dane serce udostępnia. Stwory nie muszą składać pieczęci, jednak czas kumulacji chakry jest równy ich złożeniu. Nie mogą też korzystać z żadnych atutów, jakie posiada ich właściciel.

Podczas utrzymywania stworów, ilość chakry pozostała u użytkownika tej techniki po utworzeniu istot traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi.

Sam stwór, gdy będzie czuł, że kończy mu się chakra, będzie chciał wrócić do swojego właściciela. Jeśli mu się to nie uda i serce pozostanie w masce bez dostępu do chakry, w przeciągu jednej tury stanie się ono niezdatne do ponownego wszczepiania przez członka klanu Kakuzuryū.

Dodatkowo w momencie przebicia serca użytkownika technika automatycznie podmienia stracone serce, które normalnie spowodowałoby zgon użytkownika na jedno z zapasowych, pozwalając nie martwić się atakiem z zaskoczenia. Koszt takiej podmiany to Standardowy A.

[b]Posiadając Specjalizację w Jiongu[/b] tworzone potwory mają swoje atrybuty mniejsze tylko o 1 poziom od użytkownika, a ich maksymalny poziom wynosi 8.
[b]Posiadając Sennina Jiongu[/b] można stworzyć stwora płacąc za niego koszt podwójny, ale za to nadając mu dodatkowych cech jak np. skrzydła umożliwiające latanie, rękę-miecz czy większy wzrost. Różnorodność jest dowolna, ale o tym, czy dana modyfikacja nie jest zbyt skomplikowana decyduje MG prowadzący wątek.[/description]
Ostatnio zmieniony 22 sty 2024, 13:53 przez Jelonek, łącznie zmieniany 2 razy.
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”