• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Kami Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Kami Ichizoku

Kami Ichizoku | Kami Clan神一族
PrzynależnośćAmegakure no Sato
Klan przez wiele lat związany był z Amegakure. Mówi się, że pewna członkini tego klanu była filarem bądź aniołem dla jednego z Dzieci Przeznaczenia lub kogoś, kto okrzyknięty został Bogiem Shinobi. Specjalizujący się w używaniu wszelakiego papieru w walkach dostosowali się do tego nieprzyjaznego klimatu i teraz wspierają Kise Ogumo w tworzeniu raju dla ninja.
Historia
Klan Kami wywodzi się z Amegakure i bardzo mocno utwierdził wiele osób w przekonaniu, że są oni heroldami ważnych postaci. Istnieje plotka, że jeden z użytkowników Rinnegana za swoją najbliższą osobę miał właśnie członkinię klanu Kami. Posługujący się wszechstronnym, odpornym na ciężki klimat Ame no Kuni papierem stanowili istotną siłę, z jaką należy się liczyć.

Przez lata klan ten rozbudowywał się i umacniał. Gdy Amegakure no Sato jako jedyne uniknęło zniszczenia w wyniku Największej Światowej Wojny Shinobi, wielu uważa, że jest to obecnie najbardziej liczny klan na świecie.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Kami.
  2. Ich aktualnym liderem jest Kami Tenshi, prawa ręka Kise Ogumo.
  3. Większość członków klanu pozostaje wierna Amegakure no Sato. Jednak pojedynczy członkowie mogli udać się poza Ukryty Deszcz.
  4. Ich Hiden to Origami no Jutsu.
Zdolności
Mistrzowie Origami posiadają szereg różnorakich zdolności w ramach swojego Origami no Jutsu:
  1. Kontrola papieru - Użytkownicy tego Hiden są w stanie kontrolować papier do tego stopnia, że nie tylko zmieniają jego kształt i kontrolują ruch, ale są w stanie wpływać na jego twardość i inne właściwości sprawiając między innymi, że z pomocą chakry ich papier jest np. twardy i wytrzymały jak stal czy może wybuchnąć niczym notka wybuchowa.
  2. Eliminacja naturalnych wad papieru - Z pomocą chakry członkowie tego klanu są w stanie wyeliminować problem, jakim jest podatność papieru na na przykład ogień czy wodę. Dzięki temu, ich papier traktowany jest jak metal, podczas oceny uderzenia np. ognistej kuli w papier Kamich. Potrzeba jednak osiągnąć dziedzinę klanową na poziomie S, by uzyskać takie właśnie efekty.
  3. Ciało z papieru - Ciało użytkowników tego Hiden oraz ich ubrania i ekwipunek może zmienić się w kartki papieru, które ci w pełni kontrolują. Ułatwia im to przemieszczanie się oraz wiele innych technik. By osiągnąć ten efekt, członkowie tego klanu muszą posiadać Specjalizację w Origami no Jutsu.
  4. Kreacja papieru - Członkowie Kami są w stanie tworzyć kartki papieru z własnych ciał. Ilość stworzonego papieru zależy od poziomu ich dziedziny klanowej:
    • Poziom E - Minimalna ilość, kilka kartek
    • Poziom D - Mała ilość, porównywalna do grubego pliku kartek, około 500
    • Poziom C - Duża ilość, porównywalna do ilość kartek zdolnej zasypać pokój 5x5 metrów
    • Poziom B - Ogromna ilość, zdolna wypełnić basen
    • Poziom A - Gigantyczna ilość, wystarczająca do oblepienia monstrualnego summona
    • Poziom S - Monstrualna ilość, zdolna do wywołania tsunami papieru
    Jest to maksymalna ilość kartek jaką są wstanie wytworzyć użytkownicy tego Hiden w danym wątku. Osiągnięcie górnego limitu dla ich rangi bardzo ich męczy i nie są w stanie walczyć dłużej niż 2 tury po jego osiągnięciu.

Shikigami no Mai | Dance of the Shikigami式紙の舞
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Technika transformacji
Pieczęcie---
KosztZależny od unikanego ataku i poziomu dziedziny
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Sztandarowa zdolność klanu Kami pozwalająca im zmienić ich ciało w papier, co posiada szereg zastosowań. Użytkownicy tej techniki, poza wykorzystywaniem jej tylko do unikania obrażeń, mogą też wykorzystać ją by zmienić swój ekwipunek, kontrolować pobliskie kartki papieru czy wykorzystywać je do ataku. Wszystko to jednak jest już dedykowanymi technikami, a tutaj skupimy się na tym, jak faktycznie umiejętność ta działa w przypadku zamiany w kartki papieru.

Ze względu na to, jak potężne są obrażenia, można je sklasyfikować następująco:
  1. E - lekkie skaleczenia, zadrapania, siniaki.
  2. D - mocniejsze skaleczenia, bolące obicia.
  3. C - ataki silne, mocne, powodujące szerokie rany bądź pęknięcia kości czy naderwanie mięśni.
  4. B - ataki tego typu są w stanie złamać kości lub zadać obrażenia wewnętrzne. Jest to też poziom pozwalający na zamianę całego ciała w papier przy odrobinie koncentracji i uniknięcie w ten sposób np. złapania czy więzienia.
  5. A - obrażenia, które mogą zabić w bardzo szybkim czasie, strata kończyn czy przebicia ciała.
  6. S - praktycznie natychmiastowy zgon, anihilacja przeciwnika.
Zależnie od obrażeń, jeżeli członek klanu zdecyduje się uniknąć obrażeń, płaci za nie standardowy koszt. By móc uniknąć konkretnych obrażeń należy mieć dziedzinę klanową rozwiniętą na odpowiedni poziom (Origami no Jutsu na B, pozwala unikać ataków rangi B itd.). Zmienić w papier całe ciało można też na mniejszych rangach, jednakże jest to dłuższy proces i to od MG zależy, jak wiele czasu zajmie postaci zamiana w kartki i na powrót.

Zamiana w papier ma również swoje minusy, jak np. bycie papierem. Oznacza to, że techniki zapalające jak np. te Katonu są w stanie wypalić materiał i tym samym zadać ogromne obrażenia ciału, które nie ma jak się zregenerować. Podobnie trafienie wodą sprawi, że materiał ten będzie łatwiejszy w zniszczeniu, czy rozerwanie kartek (np. Fūtonem) spowoduje, że ciało ciało zyska obrażenia po ponownym połączeniu się. Konkretny zakres efektów jest oczywiście zależny od MG. On decyduje w jaki sposób tego typu obrażenia wpłyną na przemienioną postać.

Podobnie w przypadku, gdy kartki zostaną rozwiane na większym obszarze. Użytkownik może je zebrać, jednak każda kartka papieru porusza się z prędkością użytkownika, zależnie od rozmiaru. Czyli taka mała karteczka będzie wolniej się przemieszczała niż cała ryza, dążąca do odbudowy ciała. Użytkownik ponosi wówczas standardowy koszt B na turę. Jeżeli nie jest w stanie się połączyć, otrzymuje on obrażenia zależne od decyzji MG i utraconej części papieru. Może to być np. stracenie ręki w przypadku utraty dużej ilości kartek, czy zwykłe zadrapanie, gdy niewielka ilość papieru została rozwiana.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=式紙の舞]Shikigami no Mai | Dance of the Shikigami[/title]
[pic]https://i.imgur.com/8Fhrt77.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Origami no Jutsu, Technika transformacji[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Zależny od unikanego ataku i poziomu dziedziny[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Sztandarowa zdolność klanu Kami pozwalająca im zmienić ich ciało w papier, co posiada szereg zastosowań. Użytkownicy tej techniki, poza wykorzystywaniem jej tylko do unikania obrażeń, mogą też wykorzystać ją by zmienić swój ekwipunek, kontrolować pobliskie kartki papieru czy wykorzystywać je do ataku. Wszystko to jednak jest już dedykowanymi technikami, a tutaj skupimy się na tym, jak faktycznie umiejętność ta działa w przypadku zamiany w kartki papieru. 

Ze względu na to, jak potężne są obrażenia, można je sklasyfikować następująco:
[list=1][*]E - lekkie skaleczenia, zadrapania, siniaki.
[*]D - mocniejsze skaleczenia, bolące obicia.
[*]C - ataki silne, mocne, powodujące szerokie rany bądź pęknięcia kości czy naderwanie mięśni.
[*]B - ataki tego typu są w stanie złamać kości lub zadać obrażenia wewnętrzne. Jest to też poziom pozwalający na zamianę całego ciała w papier przy odrobinie koncentracji i uniknięcie w ten sposób np. złapania czy więzienia.
[*]A - obrażenia, które mogą zabić w bardzo szybkim czasie, strata kończyn czy przebicia ciała.
[*]S - praktycznie natychmiastowy zgon, anihilacja przeciwnika.[/list]

Zależnie od obrażeń, jeżeli członek klanu zdecyduje się uniknąć obrażeń, płaci za nie [b]standardowy[/b] koszt. By móc uniknąć konkretnych obrażeń należy mieć dziedzinę klanową rozwiniętą na odpowiedni poziom (Origami no Jutsu na B, pozwala unikać ataków rangi B itd.). Zmienić w papier całe ciało można też na mniejszych rangach, jednakże jest to dłuższy proces i to od MG zależy, jak wiele czasu zajmie postaci zamiana w kartki i na powrót.

Zamiana w papier ma również swoje minusy, jak np. bycie papierem. Oznacza to, że techniki zapalające jak np. te Katonu  są w stanie wypalić materiał i tym samym zadać ogromne obrażenia ciału, które nie ma jak się zregenerować. Podobnie trafienie wodą sprawi, że materiał ten będzie łatwiejszy w zniszczeniu, czy rozerwanie kartek (np. Fūtonem) spowoduje, że ciało ciało zyska obrażenia po ponownym połączeniu się. Konkretny zakres efektów jest oczywiście zależny od MG. On decyduje w jaki sposób tego typu obrażenia wpłyną na przemienioną postać.

Podobnie w przypadku, gdy kartki zostaną rozwiane na większym obszarze. Użytkownik może je zebrać, jednak każda kartka papieru porusza się z prędkością użytkownika, zależnie od rozmiaru. Czyli taka mała karteczka będzie wolniej się przemieszczała niż cała ryza, dążąca do odbudowy ciała. Użytkownik ponosi wówczas [b]standardowy koszt B na turę[/b]. Jeżeli nie jest w stanie się połączyć, otrzymuje on obrażenia zależne od decyzji MG i utraconej części papieru. Może to być np. stracenie ręki w przypadku utraty dużej ilości kartek, czy zwykłe zadrapanie, gdy niewielka ilość papieru została rozwiana.[/description]
Ostatnio zmieniony 15 maja 2023, 16:11 przez Tora, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

E
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Kami no Batsu | God Punishment神の罰
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieDzik → Baran → Szczur
KosztStandardowy (minimum 3 chakry) od kartki
ZasięgObok siebie
WymaganiaSennin Origami no Jutsu
Członkowie klanu Kami są w stanie zmieniać właściwości papieru, którego używają do technik. Za pomocą tego jutsu, są wstanie stworzyć wybuchające kartki. Chociaż działają one tak jak normalne, nie zatrzymują swoich właściwości na długo. Chakra utrzymuje się w kartce przez 12h.

Posiadając Specjalizację w Origami no Jutsu chakra w kartkach utrzymuje się przez 24h.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=神の罰]Kami no Batsu | God Punishment[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/SLIkFNU.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Origami no Jutsu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Dzik → Baran → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Standardowy (minimum 3 chakry) od kartki[/row]
[row title=Zasięg]Obok siebie[/row]
[row title=Wymagania]Sennin Origami no Jutsu[/row]
[description]Członkowie klanu Kami są w stanie zmieniać właściwości papieru, którego używają do technik. Za pomocą tego jutsu, są wstanie stworzyć wybuchające kartki. Chociaż działają one tak jak normalne, nie zatrzymują swoich właściwości na długo. Chakra utrzymuje się w kartce przez 12h.

[b]Posiadając Specjalizację w Origami no Jutsu[/b] chakra w kartkach utrzymuje się przez 24h.[/description]

Kami Shuriken | Paper Shuriken紙手裏剣
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Kontrola Czakry
PieczęcieSmok → Koń → Baran
KosztStandardowy za 3 sztuki
Zasięg5 metrów
Wymagania---
Ninja tworzy w powietrzu obok siebie trzy shurikeny z papieru, które później zostaną wysłane w kierunku przeciwnika. Papier jest wzmocniony czakrą, shurikeny zadają obrażenia takie same jak normalne.

Posiadając rangę C w Origami no Jutsu standardowym kosztem techniki tworzymy 5 shurikenów.
Posiadając rangę B w Origami no Jutsu standardowym kosztem techniki tworzymy 7 shurikenów.
Posiadając rangę A w Origami no Jutsu standardowym kosztem techniki tworzymy 10 shurikenów.
Posiadając rangę S w Origami no Jutsu nie trzeba składać pieczęci, aby użyć techniki.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=紙手裏剣 ]Kami Shuriken | Paper Shuriken[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/B07CdCG.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Origami no Jutsu, Kontrola Czakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Smok → Koń → Baran[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za 3 sztuki[/row]
[row title=Zasięg]5 metrów[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Ninja tworzy w powietrzu obok siebie trzy shurikeny z papieru, które później zostaną wysłane w kierunku przeciwnika. Papier jest wzmocniony czakrą, shurikeny zadają obrażenia takie same jak normalne.

[b]Posiadając rangę C w Origami no Jutsu[/b] standardowym kosztem techniki tworzymy 5 shurikenów.
[b]Posiadając rangę B w Origami no Jutsu[/b] standardowym kosztem techniki tworzymy 7 shurikenów.
[b]Posiadając rangę A w Origami no Jutsu[/b] standardowym kosztem techniki tworzymy 10 shurikenów.
[b]Posiadając rangę S w Origami no Jutsu[/b] nie trzeba składać pieczęci, aby użyć techniki.[/description]
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Kami Bunshin no Jutsu | Paper Clone Technique論文分身の術
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Technika klonująca
PieczęciePies → Zając → Baran
KosztStandardowy za klona na turę
ZasięgObok siebie
Wymagania---
Ninja tworzy klony z papieru, które mogą być przez niego dowolnie kontrolowane. Nie potrafią używać technik. Klony działają inaczej niż zwykłe, po zadaniu im obrażeń, "urywa" się kawałek papieru (np. po uderzeniu w brzuch w klonie zostaje dziura), który może zostać użyty do innych technik Origami no Jutsu. Klon rozpada się całkowicie dopiero po zniszczeniu 60% ciała.

Ilość maksymalnych klonów, które możemy podtrzymać na turę jest zależna od rangi dziedziny Origami no Jutsu:
Origami no Jutsu rangi C - 2 klony;
Origami no Jutsu rangi B - 3 klony;
Origami no Jutsu rangi A - 4 klony;
Origami no Jutsu rangi S - 5 klonów;

Specjalizacja w Origami no Jutsu sprawia, że klony mogą regenerować otrzymane obrażenia po zapłaceniu odpowiedniej ilości czakry. Standardowy koszt rangi D pozwala zregenerować do 20% uszkodzeń ciała klona, z kolei standardowy koszt rangi C pozwala zregenerować klona w pełni, tak długo, póki jeszcze istnieje.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=論文分身の術]Kami Bunshin no Jutsu | Paper Clone Technique[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/qOwaYEb.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Origami no Jutsu, Technika klonująca[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Zając → Baran[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za klona na turę[/row]
[row title=Zasięg]Obok siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Ninja tworzy klony z papieru, które mogą być przez niego dowolnie kontrolowane. Nie potrafią używać technik. Klony działają inaczej niż zwykłe, po zadaniu im obrażeń, "urywa" się kawałek papieru (np. po uderzeniu w brzuch w klonie zostaje dziura), który może zostać użyty do innych technik Origami no Jutsu. Klon rozpada się całkowicie dopiero po zniszczeniu 60% ciała.

Ilość maksymalnych klonów, które możemy podtrzymać na turę jest zależna od rangi dziedziny Origami no Jutsu:
[b]Origami no Jutsu rangi C[/b] - 2 klony;
[b]Origami no Jutsu rangi B[/b] - 3 klony;
[b]Origami no Jutsu rangi A [/b]- 4 klony;
[b]Origami no Jutsu rangi S[/b] - 5 klonów;

[b]Specjalizacja w Origami no Jutsu[/b] sprawia, że klony mogą regenerować otrzymane obrażenia po zapłaceniu odpowiedniej ilości czakry. Standardowy koszt rangi D pozwala zregenerować do 20% uszkodzeń ciała klona, z kolei standardowy koszt rangi C pozwala zregenerować klona w pełni, tak długo, póki jeszcze istnieje.[/description]

Kami no kago | God Protection神の加護
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Przepływ Chakry
PieczęciePies → Ptak → Szczur → Tygrys
KosztDwukrotny utworzenia, połowiczny utrzymania (liczone od drugiej tury)
ZasięgPięć metrów
Wymagania---
Technika ta sprawia, że pobliskie kartki papieru formują z siebie tarczę 4x4metry ustawioną przed chronioną osobą, ale nie dalej niż 5 metrów od użytkownika techniki. Kartki te, wzmocnione za pomocą chakry, zyskują spore zdolności defensywne. Jest to doskonała obrona przeciwko wszelkiego rodzaju atakom obuchowym, ma jednak problemy z zablokowaniem ataku siecznego.

Od rangi S w Origami no Jutsu technika staje się też tarczą przeciwko Jutsu Katonu i Suitonu.
Posiadając Specjalizację w Origami no Jutsu można zamiast ściany z kartek uformować kopułę zdolną pomieścić dwie dorosłe osoby.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=神の加護]Kami no kago | God Protection[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/CeIEScd.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Origami no Jutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Ptak → Szczur → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Dwukrotny utworzenia, połowiczny utrzymania (liczone od drugiej tury)[/row]
[row title=Zasięg]Pięć metrów[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika ta sprawia, że pobliskie kartki papieru formują z siebie tarczę 4x4metry ustawioną przed chronioną osobą, ale nie dalej niż 5 metrów od użytkownika techniki. Kartki te, wzmocnione za pomocą chakry, zyskują spore zdolności defensywne. Jest to doskonała obrona przeciwko wszelkiego rodzaju atakom obuchowym, ma jednak problemy z zablokowaniem ataku siecznego.

[b]Od rangi S w Origami no Jutsu[/b] technika staje się też tarczą przeciwko Jutsu Katonu i Suitonu.
[b]Posiadając Specjalizację w Origami no Jutsu[/b] można zamiast ściany z kartek uformować kopułę zdolną pomieścić dwie dorosłe osoby.[/description]

Kami no Kanri | Paper Control紙の管理
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieWymagane ruchy ręki do kontroli kartek papieru
KosztZależny od ilości kontrolowanych kartek
ZasięgZależny od rangi dziedziny
WymaganiaTechnika kosztuje 10 PT
Zdolność pozwalająca użytkownikom Origami no Jutsu kontrolować swobodnie kartki papieru jakie wytwarzają z własnego ciała lub jakie ze sobą zabiorą, np. w zwojach. Dzięki tej technice użytkownik może atakować zbitymi falami kartek, potrafiących ogłuszyć lub przycisnąć przeciwnika do ściany, jakby został uderzony młotem.

Maksymalna ilość kontrolowanych kartek:
  1. Origami no Jutsu ranga D - Mała ilość, inaczej gruby plik kartek, około 500. Taką ilość kartek możemy zapieczętować w 5 slotach.
  2. Origami no Jutsu ranga C - Duża ilość, zdolna zasypać pokój 5x5 metrów. Taką ilość kartek możemy zapieczętować w 15 slotach.
  3. Origami no Jutsu ranga B - Ogromna ilość, zdolna wypełnić basen. Taką ilość kartek możemy zapieczętować w 40 slotach.
  4. Origami no Jutsu ranga A - Gigantyczna ilość, wystarczająca do oblepienia monstrualnego summona. Taką ilość kartek możemy zapieczętować w 100 slotach.
  5. Origami no Jutsu ranga S - Monstrualna ilość, zdolna do wywołania tsunami papieru. Taką ilość kartek możemy zapieczętować w 200 slotach.

Koszt kontroli kartek papieru jest zależny od ilości kontrolowanych kartek, czyli kontrolowanie ilości zdolnej wypełnić basen jest standardowym kosztem rangi B, a kontrola ilości zdolnej wywołać tsunami - koszt rangi S.

Zasięg kontroli kartek papieru:
  1. Origami no Jutsu ranga D - 10 metrów
  2. Origami no Jutsu ranga C - 20 metrów
  3. Origami no Jutsu ranga B - 30 metrów
  4. Origami no Jutsu ranga A - 40 metrów
  5. Origami no Jutsu ranga S - 50 metrów

Posiadając specjalizację w Origami no Jutsu zasięg kontroli zwiększony jest o 50% od wyżej podanych wielkości.

Prędkość kartek papieru:
  1. Origami no Jutsu ranga D - 3 szybkości.
  2. Origami no Jutsu ranga C - 4 szybkości.
  3. Origami no Jutsu ranga B - 5 szybkości.
  4. Origami no Jutsu ranga A - 6 szybkości.
  5. Origami no Jutsu ranga S - 7 szybkości.

Posiadając specjalizację w Origami no Jutsu prędkość kartek zwiększona jest o 1 od wyżej podanych wielkości.

Dodatkowo posiadając specjalizację w Origami no Jutsu kartki nabierają ostrości shurikenów i są też w stanie pociąć przeciwnika.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=紙の管理]Kami no Kanri | Paper Control[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/gv9t2hr.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Origami no Jutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Wymagane ruchy ręki do kontroli kartek papieru[/row]
[row title=Koszt]Zależny od ilości kontrolowanych kartek[/row]
[row title=Zasięg]Zależny od rangi dziedziny[/row]
[row title=Wymagania]Technika kosztuje 10 PT[/row]
[description]Zdolność pozwalająca użytkownikom Origami no Jutsu kontrolować swobodnie kartki papieru jakie wytwarzają z własnego ciała lub jakie ze sobą zabiorą, np. w zwojach. Dzięki tej technice użytkownik może atakować zbitymi falami kartek, potrafiących ogłuszyć lub przycisnąć przeciwnika do ściany, jakby został uderzony młotem.

[b]Maksymalna ilość kontrolowanych kartek:[/b]
[list=1][*] Origami no Jutsu ranga D - Mała ilość, inaczej gruby plik kartek, około 500. Taką ilość kartek możemy zapieczętować w 5 slotach.
[*] Origami no Jutsu ranga C - Duża ilość, zdolna zasypać pokój 5x5 metrów. Taką ilość kartek możemy zapieczętować w 15 slotach.
[*] Origami no Jutsu ranga B - Ogromna ilość, zdolna wypełnić basen. Taką ilość kartek możemy zapieczętować w 40 slotach.
[*] Origami no Jutsu ranga A - Gigantyczna ilość, wystarczająca do oblepienia monstrualnego summona. Taką ilość kartek możemy zapieczętować w 100 slotach.
[*] Origami no Jutsu ranga S - Monstrualna ilość, zdolna do wywołania tsunami papieru. Taką ilość kartek możemy zapieczętować w 200 slotach.[/list] 
Koszt kontroli kartek papieru jest zależny od ilości kontrolowanych kartek, czyli kontrolowanie ilości zdolnej wypełnić basen jest standardowym kosztem rangi B, a kontrola ilości zdolnej wywołać tsunami - koszt rangi S.

[b]Zasięg kontroli kartek papieru:[/b]
[list=1][*] Origami no Jutsu ranga D - 10 metrów
[*] Origami no Jutsu ranga C - 20 metrów
[*] Origami no Jutsu ranga B - 30 metrów
[*] Origami no Jutsu ranga A - 40 metrów
[*] Origami no Jutsu ranga S - 50 metrów[/list] 
[b]Posiadając specjalizację w Origami no Jutsu[/b] zasięg kontroli zwiększony jest o 50% od wyżej podanych wielkości.

[b]Prędkość kartek papieru:[/b]
[list=1][*] Origami no Jutsu ranga D - 3 szybkości.
[*] Origami no Jutsu ranga C - 4 szybkości.
[*] Origami no Jutsu ranga B - 5 szybkości.
[*] Origami no Jutsu ranga A - 6 szybkości.
[*] Origami no Jutsu ranga S - 7 szybkości.[/list] 
[b]Posiadając specjalizację w Origami no Jutsu[/b] prędkość kartek zwiększona jest o 1 od wyżej podanych wielkości.

[b]Dodatkowo posiadając specjalizację w Origami no Jutsu[/b] kartki nabierają ostrości shurikenów i są też w stanie pociąć przeciwnika.[/description]

Karada o isshin suru āto | Art of body renewing身体を一新するアート
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu
PieczęcieTygrys → Pies → Szczur → Wół → Smok
KosztStandardowy
Zasięg5 metrów
WymaganiaSpecjalizacja w Origami no Jutsu, Iryō Ninjutsu rangi C
Technika ta, korzystając z faktu, że ciała niektórych użytkowników Origami no Jutsu są z papieru, wykorzystuje papier do odbudowania utraconych tkanek. W ten sposób stworzone zastępstwa nie są idealne i podstawowo można jedynie odtworzyć w ten sposób utracone kończyny. Te na dodatek pozbawione będą naturalnej siły (atrybuty papierowej kończyny są na poziomie 4 lub mniejszym) oraz widocznie papierowe i dość karykaturalne.

Posiadając rangę B w Origami no Jutsu można pominąć pieczęci, czas kumulowania chakry pozostaje jednak taki sam.
Posiadając rangę S w Origami no Jutsu atrybuty odnowionych kończyn, nie ustępują oryginałom.
Posiadając Sennina w Origami no Jutsu: odtworzone elementy ciała w niczym nie odstępują oryginałom, wyglądem czy też atrybutami.
Średni ZwójKami Zetsubo
Średni ZwójKami Takashi
Średni Zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=身体を一新するアート]Karada o isshin suru āto | Art of body renewing[/title]
[pic rank=C zwoj=3]https://i.imgur.com/J355KoU.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Origami no Jutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Pies → Szczur → Wół → Smok[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]5 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Specjalizacja w Origami no Jutsu, Iryō Ninjutsu rangi C[/row]
[description]Technika ta, korzystając z faktu, że ciała niektórych użytkowników Origami no Jutsu są z papieru, wykorzystuje papier do odbudowania utraconych tkanek. W ten sposób stworzone zastępstwa nie są idealne i podstawowo można jedynie odtworzyć w ten sposób utracone kończyny. Te na dodatek pozbawione będą naturalnej siły (atrybuty papierowej kończyny są na poziomie 4 lub mniejszym) oraz widocznie papierowe i dość karykaturalne.

[b]Posiadając rangę B w Origami no Jutsu[/b] można pominąć pieczęci, czas kumulowania chakry pozostaje jednak taki sam.
[b]Posiadając rangę S w Origami no Jutsu[/b] atrybuty odnowionych kończyn, nie ustępują oryginałom.
[b]Posiadając Sennina w Origami no Jutsu:[/b] odtworzone elementy ciała w niczym nie odstępują oryginałom, wyglądem czy też atrybutami.[/description]

Kenkō o motarasu shikigami | Bringing health Shikigami健康をもたらす式神
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Iryō Ninjutsu
PieczęcieBaran → Ptak → Koń → Pies
KosztStandardowy E na turę bez leczenia
Podwójny C na turę z leczeniem
ZasięgRóżny
WymaganiaIryō Ninjutsu C, Kontrola Chakry 7
Użytkownik tego jutsu tworzy z papieru wyciętego ludzika. Ludzik ten mieści się na dłoni i nie jest zbyt duży, pozbawiony jest wszelkich szczegółów. Ot okrągła główka, wąski tułów i kończyny. Ludzikowi następnie zostaje przelana chakra Iryō Ninjutsu. Ma on za cel dostać się do osoby potrzebującej i przylepić na jej ranę, przelewając weń nagromadzoną w sobie chakrę i tym samym lecząc obrażenia. Technika w 1 turę wyleczy drobne skaleczenia i rany. Maksymalnie jest w stanie wyleczyć lekkie rany, zajmuje jej to jednak 2-3 tury, a więc w technikę należy włożyć odpowiednio dużo chakry. Działanie leczenia przez 1 turę to koszt podwójny C, każda kolejna tura to odpowiednio więcej chakry wiec koszt czterokrotny, sześciokrotny itd. Ludzik niestety nie jest idealny jeśli nie przyklei się szybko do rany - po prostu rozpadnie się w proch. Istnieje on przez liczbę tur = poziomowi dziedziny klanowej (D - 1, S - 5), chyba że przyklei się do rany, to wtedy tak długo jak trwa leczenie. Jego szybkość wynosi 7.

Posiadając rangę S w dziedzinie klanowej Shikigami utrzymuje się przez pełen dzień i można nosić go przy sobie jako zestaw medyczny szybkiego reagowania.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu oraz Shōsen Jutsu technikę tę można połączyć z Shōsen Jutsu. Skuteczność leczenia należy wówczas liczyć jak w tamtej technice, tak samo jak koszty. Wymagania KC są natomiast o jeden wyższe (KC na 8, by aktywować siłę A KC 9, siła S KC 10).
Średni zwójKami Zetsubo
Średni zwój---
Średni zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=健康をもたらす式神]Kenkō o motarasu shikigami | Bringing health Shikigami[/title]
[pic rank=C zwoj=3]https://media.discordapp.net/attachments/326788490568269826/847906503419363418/t1.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Origami no Jutsu, Iryō Ninjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Baran → Ptak → Koń → Pies[/row]
[row title=Koszt]Standardowy E na turę bez leczenia
Podwójny C na turę z leczeniem[/row]
[row title=Zasięg]Różny[/row]
[row title=Wymagania]Iryō Ninjutsu C, Kontrola Chakry 7[/row]
[description]Użytkownik tego jutsu tworzy z papieru wyciętego ludzika. Ludzik ten mieści się na dłoni i nie jest zbyt duży, pozbawiony jest wszelkich szczegółów. Ot okrągła główka, wąski tułów i kończyny. Ludzikowi następnie zostaje przelana chakra Iryō Ninjutsu. Ma on za cel dostać się do osoby potrzebującej i przylepić na jej ranę, przelewając weń nagromadzoną w sobie chakrę i tym samym lecząc obrażenia. Technika w 1 turę wyleczy drobne skaleczenia i rany. Maksymalnie jest w stanie wyleczyć lekkie rany, zajmuje jej to jednak 2-3 tury, a więc w technikę należy włożyć odpowiednio dużo chakry. Działanie leczenia przez 1 turę to koszt podwójny C, każda kolejna tura to odpowiednio więcej chakry wiec koszt czterokrotny, sześciokrotny itd. Ludzik niestety nie jest idealny jeśli nie przyklei się szybko do rany - po prostu rozpadnie się w proch. Istnieje on przez liczbę tur = poziomowi dziedziny klanowej (D - 1, S - 5), chyba że przyklei się do rany, to wtedy tak długo jak trwa leczenie. Jego szybkość wynosi 7.

[b]Posiadając rangę S w dziedzinie klanowej[/b] Shikigami utrzymuje się przez pełen dzień i można nosić go przy sobie jako zestaw medyczny szybkiego reagowania.
[b]Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu oraz Shōsen Jutsu[/b] technikę tę można połączyć z Shōsen Jutsu. Skuteczność leczenia należy wówczas liczyć jak w tamtej technice, tak samo jak koszty. Wymagania KC są natomiast o jeden wyższe (KC na 8, by aktywować siłę A KC 9, siła S KC 10).[/description]

Origami no Jutsu | Paper Creation Technique折り紙術
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Przepływ Czakry
PieczęcieZając → Koń → Ptak → Małpa → Baran
KosztRóżny
ZasięgObok siebie
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Technika pozwala na manipulację papierem, tworząc go bądź manipulując już istniejący w sposób zezwalający na kształtowane go w nowe obiekty. Ich wielkość i skomplikowanie zależne jest od rangi opanowanej dziedziny klanowej:
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Ninja może tworzyć proste, niewielkie obiekty jak klucze, sztućce. Tworzone kształty nie wykazują żadnych detali, będąc zwykłym kawałkiem papieru.
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Obiekty zyskują na wielkości. Można tworzyć przedmioty które nie rozpadną się po jednym uderzeniu (jak papierowy miecz).
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu jednej pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Obiekty bardziej złożone oraz ruchome (latające ptaki itp.). Wytrzymałość takich przedmiotów jest podobna do tego, który próbujemy imitować.
    Ze specjalizacją w Origami no Jutsu, można zakrzywiać lot przedmiotów.
    Wymagania: Origami no Jutsu B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Shinobi jest w stanie tworzyć wiele mniejszych obiektów lub takich osiągalnych rozmiar porównywalny do małych domków jednorodzinnych oraz "żywe" twory. Wytrzymałość jest trochę większa niż imitowanego przedmiotu.
    Posiadając Specjalizacje w Origami no Jutsu twory są na tyle dokładnie odwzorowane, że ciężko odróżnić je od zwykłych przedmiotów.
    Wymagania: Origami no Jutsu A;
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Shinobi potrafi tworzyć wiele ogromnych przedmiotów na raz i jest w stanie je kontrolować. Wytrzymałość takich przedmiotów jest większa niż tych imitowanych. Wymagania: Origami no Jutsu S;
Jeśli manipulujemy przedmiotem po jego utworzeniu, koszt techniki jest wówczas turowy. A więc utworzenie bukietu kwiatów to np. koszt standardowy C, zaś utworzenie i kontrolowanie latającego stada ptaków to koszt B na turę.

Posiadając Specjalizację w Origami no Jutsu możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas potrzebny na utworzenie tworu, wymagany przy wyższych rangach pozostaje bez zmian.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=折り紙術]Origami no Jutsu | Paper Creation Technique[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/0hTGBGk.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Origami no Jutsu, Przepływ Czakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Koń → Ptak → Małpa → Baran[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]Obok siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 10PT[/row]
[description]Technika pozwala na manipulację papierem, tworząc go bądź manipulując już istniejący w sposób zezwalający na kształtowane go w nowe obiekty. Ich wielkość i skomplikowanie zależne jest od rangi opanowanej dziedziny klanowej:

[list][*][b]D:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Ninja może tworzyć proste, niewielkie obiekty jak klucze, sztućce. Tworzone kształty nie wykazują żadnych detali, będąc zwykłym kawałkiem papieru.
[*][b]C:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Obiekty zyskują na wielkości. Można tworzyć przedmioty które nie rozpadną się po jednym uderzeniu (jak papierowy miecz).
[*][b]B:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu jednej pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Obiekty bardziej złożone oraz ruchome (latające ptaki itp.). Wytrzymałość takich przedmiotów jest podobna do tego, który próbujemy imitować.
[b]Ze specjalizacją w Origami no Jutsu[/b], można zakrzywiać lot przedmiotów.
[u]Wymagania: Origami no Jutsu B[/u];
[*][b]A:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Shinobi jest w stanie tworzyć wiele mniejszych obiektów lub takich osiągalnych rozmiar porównywalny do małych domków jednorodzinnych oraz "żywe" twory. Wytrzymałość jest trochę większa niż imitowanego przedmiotu.
[b]Posiadając Specjalizacje w Origami no Jutsu[/b] twory są na tyle dokładnie odwzorowane, że ciężko odróżnić je od zwykłych przedmiotów.
[u]Wymagania: Origami no Jutsu A[/u];
[*][b]S:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Shinobi potrafi tworzyć wiele ogromnych przedmiotów na raz i jest w stanie je kontrolować. Wytrzymałość takich przedmiotów jest większa niż tych imitowanych. [u]Wymagania: Origami no Jutsu S[/u];[/list]

Jeśli manipulujemy przedmiotem po jego utworzeniu, koszt techniki jest wówczas turowy. A więc utworzenie bukietu kwiatów to np. koszt standardowy C, zaś utworzenie i kontrolowanie latającego stada ptaków to koszt B na turę.

[b]Posiadając Specjalizację w Origami no Jutsu[/b] możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas potrzebny na utworzenie tworu, wymagany przy wyższych rangach pozostaje bez zmian.[/description]

Shikigami: Sekai o shimesu tori | Shikigami: A bird that shows the world式神:世界を示す鳥
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu
PieczęcieWół → Koń → Szczur → Pieczęć Konfrontacji
KosztStandardowy na turę
Zasięg100 metrów
Wymagania---
Dzięki tej technice tworzymy sokoła z papieru. Następnie, zamykając oczy, możemy obserwować świat jego oczami, być nim. Pozwala to na dokładne badanie terenów z powietrza. Podczas gdy ptak wznosi się w przestworzach my możemy obserwować wszystko jego oczami. W tym czasie jednak nie mamy władzy nad własnym ciałem i nie czujemy, ani nie słyszymy niczego co dzieje się dookoła nas. Silny ból natychmiastowo przerywa technikę.

Posiadając rangę B w Origami no Jutsu zasięg zwiększa się do 200 metrów.
Posiadając rangę A w Origami no Jutsu zasięg zwiększa się do 300 metrów.
Posiadając rangę S w Origami no Jutsu można wykonać technikę samą pieczęcią konfrontacji.
Posiadając Specjalizacje w Origami no Jutsu można zamiast sokoła stworzyć mniejszego słowika.
Posiadając rangę S i Specjalizacje w Origami no Jutsu zasięg techniki jest nieograniczony.
Posiadając Sennina w Origami no Jutsu można upodobnić papierowego ptaka do prawdziwego, tak by imitował żywe stworzenie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=式神:世界を示す鳥]Shikigami: Sekai o shimesu tori | Shikigami: A bird that shows the world[/title]
[pic rank=C]https://media.discordapp.net/attachments/326788490568269826/847908584545321050/t4.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Origami no Jutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Wół → Koń → Szczur → Pieczęć Konfrontacji[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]100 metrów[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Dzięki tej technice tworzymy sokoła z papieru. Następnie, zamykając oczy, możemy obserwować świat jego oczami, być nim. Pozwala to na dokładne badanie terenów z powietrza. Podczas gdy ptak wznosi się w przestworzach my możemy obserwować wszystko jego oczami. W tym czasie jednak nie mamy władzy nad własnym ciałem i nie czujemy, ani nie słyszymy niczego co dzieje się dookoła nas. Silny ból natychmiastowo przerywa technikę.

[b]Posiadając rangę B w Origami no Jutsu[/b] zasięg zwiększa się do 200 metrów.
[b]Posiadając rangę A w Origami no Jutsu[/b] zasięg zwiększa się do 300 metrów.
[b]Posiadając rangę S w Origami no Jutsu[/b] można wykonać technikę samą pieczęcią konfrontacji.
[b]Posiadając Specjalizacje w Origami no Jutsu[/b] można zamiast sokoła stworzyć mniejszego słowika.
[b]Posiadając rangę S i Specjalizacje w Origami no Jutsu[/b] zasięg techniki jest nieograniczony.
[b]Posiadając Sennina w Origami no Jutsu[/b] można upodobnić papierowego ptaka do prawdziwego, tak by imitował żywe stworzenie.[/description]
Ostatnio zmieniony 31 paź 2023, 16:38 przez Tora, łącznie zmieniany 6 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Jinsei o sashishimesu kādo | A card that points to life人生を指し示すカード
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieWół → Koń → Pies → Szczur → Dzik → Smok → Tygrys
KosztSiedmiokrotny za stworzenie
ZasięgDowolny
WymaganiaIryo Ninjutsu D, Kontrola Chakry 7
Technika ta polega na stworzeniu kartki papieru, a następnie przelaniu weń chakry poprzez użycie tej techniki. Na kartkę, trzymając kogoś za rękę, można przelać czyjąś chakrę. Łączy to energię danej osoby z kartką i sprawia, że dopóki dana osoba żyje - kartka również będzie istnieć (no chyba, że ją ktoś specjalnie zniszczy). W momencie śmierci osoby karta ulega spaleniu. Na dodatek kartka ta powolutku przesuwa się w kierunku, w którym znajduje się właściciel chakry, służąc za kompas wskazujący, w którą stronę udał się właściciel chakry. Po podarciu kartki na części, każdy jej fragment zachowuje te same właściwości, musi być on jednak wielkości przynajmniej dużej monety. Kartkę może podzielić tylko jej twórca.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=人生を指し示すカード]Jinsei o sashishimesu kādo | A card that points to life[/title]
[pic rank=B]https://media.discordapp.net/attachments/326788490568269826/847907585671823390/t3.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Origami no Jutsu, Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Wół → Koń → Pies → Szczur → Dzik → Smok → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Siedmiokrotny za stworzenie[/row]
[row title=Zasięg]Dowolny[/row]
[row title=Wymagania]Iryo Ninjutsu D, Kontrola Chakry 7[/row]
[description]Technika ta polega na stworzeniu kartki papieru, a następnie przelaniu weń chakry poprzez użycie tej techniki. Na kartkę, trzymając kogoś za rękę, można przelać czyjąś chakrę. Łączy to energię danej osoby z kartką i sprawia, że dopóki dana osoba żyje - kartka również będzie istnieć (no chyba, że ją ktoś specjalnie zniszczy). W momencie śmierci osoby karta ulega spaleniu. Na dodatek kartka ta powolutku przesuwa się w kierunku, w którym znajduje się właściciel chakry, służąc za kompas wskazujący, w którą stronę udał się właściciel chakry. Po podarciu kartki na części, każdy jej fragment zachowuje te same właściwości, musi być on jednak wielkości przynajmniej dużej monety. Kartkę może podzielić tylko jej twórca.[/description]

Kami no Tenshin | Paper Angel紙の天使
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Technika transformacji
PieczęciePtak → Dzik → Szczur → Zając → Smok → Małpa
KosztStandardowy B na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Na plecach członka klanu Kami "wyrastają" papierowe skrzydła. Umożliwiają one na swobodny i dość szybki lot użytkownika, są też na tyle grube i wytrzymałe, że mogą służyć do obrony. Szybkość lotu równa jest Szybkości użytkownika.

Posiadając Specjalizację w Origami no Jutsu można pominąć pieczęci.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=紙の天使]Kami no Tenshin | Paper Angel[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/21SWGKN.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Origami no Jutsu, Technika transformacji[/row]
[row title=Pieczęcie]Ptak → Dzik → Szczur → Zając → Smok → Małpa[/row]
[row title=Koszt]Standardowy B na turę[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Na plecach członka klanu Kami "wyrastają" papierowe skrzydła. Umożliwiają one na swobodny i dość szybki lot użytkownika, są też na tyle grube i wytrzymałe, że mogą służyć do obrony. Szybkość lotu równa jest Szybkości użytkownika.

[b]Posiadając Specjalizację w Origami no Jutsu[/b] można pominąć pieczęci.[/description]

Tengoku no yūbin haitatsuin | Heavenly Postman天国の郵便配達員
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, technika czasoprzestrzenna
PieczęcieWół → Pies → Małpa → Dzik → Szczur za wiadomość, brak za kartkę
KosztStandardowy za przygotowanie kartki, minimalny za wiadomość
ZasięgDowolny
WymaganiaKartka papieru stworzona tym Jutsu
Technika szybkiej komunikacji, sprawdzająca się fenomenalnie w przypadku członków klanu, ale przydatna również dla osób spoza klanu. Technika ta polega na stworzeniu połączonych ze sobą kartek. Następnie każdy użytkownik Origami no Jutsu może poprzez przelanie chakry, utworzyć na swojej kartce wiadomość, tak że ta następnie pojawi się na wszystkich innych kartkach stworzonych za pomocą tej techniki. Wiadomość utrzymuje się przez jeden dzień i jest to limiter techniki - więcej niż raz dziennie raczej nie użyjesz. Raczej, bo prawdziwi mistrzowie, sobie z tym poradzą.

Posiadając rangę S Origami no Jutsu można pominąć pieczęcie, czas przygotowania kartki pozostaje jednak bez zmian.
Posiadając Specjalizację w Origami no Jutsu można wymazać wiadomość i napisać nową, ponownie uiszczając koszt chakry.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=天国の郵便配達員]Tengoku no yūbin haitatsuin | Heavenly Postman[/title]
[pic rank=B]https://media.discordapp.net/attachments/326788490568269826/847906417939447808/t2.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Origami no Jutsu, technika czasoprzestrzenna[/row]
[row title=Pieczęcie]Wół → Pies → Małpa → Dzik → Szczur za wiadomość, brak za kartkę[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za przygotowanie kartki, minimalny za wiadomość[/row]
[row title=Zasięg]Dowolny[/row]
[row title=Wymagania]Kartka papieru stworzona tym Jutsu[/row]
[description]Technika szybkiej komunikacji, sprawdzająca się fenomenalnie w przypadku członków klanu, ale przydatna również dla osób spoza klanu. Technika ta polega na stworzeniu połączonych ze sobą kartek. Następnie każdy użytkownik Origami no Jutsu może poprzez przelanie chakry, utworzyć na swojej kartce wiadomość, tak że ta następnie pojawi się na wszystkich innych kartkach stworzonych za pomocą tej techniki. Wiadomość utrzymuje się przez jeden dzień i jest to limiter techniki - więcej niż raz dziennie raczej nie użyjesz. Raczej, bo prawdziwi mistrzowie, sobie z tym poradzą.

[b]Posiadając rangę S Origami no Jutsu[/b] można pominąć pieczęcie, czas przygotowania kartki pozostaje jednak bez zmian.
[b]Posiadając Specjalizację w Origami no Jutsu[/b] można wymazać wiadomość i napisać nową, ponownie uiszczając koszt chakry.[/description]
Ostatnio zmieniony 11 paź 2023, 14:55 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

KAMI NO SHOJYO | PAPER MAIDEN紙の処女
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Kontrola Czakry
PieczęcieTygrys → Koń → Pies → Dzik → Smok → Dzik → Zając → Smok → Pies → Koń
KosztPodwójny
Zasięg20m
WymaganiaSennin Origami no Jutsu
Użytkownik za pomocą wytworzonego ze swojego ciała papieru lub też papieru w okolicy użytkownika, jest w stanie zamknąć przeciwnika w pułapce, która ma kształt pudła z wiekiem z podobizną kobiety. Po zamknięciu przeciwnika w środku błyskawicznie tworzą się kolce, które wbijają się w jego ciało. Technika najlepiej sprawdza się, gdy wykonuje się ją z zaskoczenia lub na unieruchomionej ofierze. Samo pudło tworzy się za potencjalną ofiarą, a gdy osiągnie odpowiedni kształt, przesuwa się szybko do przodu w zakresie do półtorej metra pochwytując ofiarę i natychmiast ją zamykając w środku. Pułapka ma wymiary 2 metry wysokości, półtora metra szerokości i półtora metra długości. Kolce wychodzące ze ścian pułapki u podstawy mają 30 centymetrów grubości, ale zwężają się ku końcowi. Kolce mają długość sześćdziesięciu centymetrów. Z każdej ze ściany wystrzeliwują dwa kolce, które wyrastają pod różnymi kątami, ale nigdy nie zachodzą na siebie.

Cała konstrukcja jest z papieru wzmocnionego czakrą użytkownika, dzięki czemu ma wytrzymałość stali.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=紙の処女]KAMI NO SHOJYO | PAPER MAIDEN[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/6aS6YrJ.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Origami no Jutsu, Kontrola Czakry[/row] 
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Koń → Pies → Dzik → Smok → Dzik → Zając → Smok → Pies → Koń[/row]
[row title=Koszt]Podwójny[/row] 
[row title=Zasięg]20m[/row] 
[row title=Wymagania]Sennin Origami no Jutsu[/row]

[description]
Użytkownik za pomocą wytworzonego ze swojego ciała papieru lub też papieru w okolicy użytkownika, jest w stanie zamknąć przeciwnika w pułapce, która ma kształt pudła z wiekiem z podobizną kobiety. Po zamknięciu przeciwnika w środku błyskawicznie tworzą się kolce, które wbijają się w jego ciało. Technika najlepiej sprawdza się, gdy wykonuje się ją z zaskoczenia lub na unieruchomionej ofierze. Samo pudło tworzy się za potencjalną ofiarą, a gdy osiągnie odpowiedni kształt, przesuwa się szybko do przodu w zakresie do półtorej metra pochwytując ofiarę i natychmiast ją zamykając w środku. Pułapka ma wymiary 2 metry wysokości, półtora metra szerokości i półtora metra długości. Kolce wychodzące ze ścian pułapki u podstawy mają 30 centymetrów grubości, ale zwężają się ku końcowi.  Kolce mają długość sześćdziesięciu centymetrów. Z każdej ze ściany wystrzeliwują dwa kolce, które wyrastają pod różnymi kątami, ale nigdy nie zachodzą na siebie.

Cała konstrukcja jest z papieru wzmocnionego czakrą użytkownika, dzięki czemu ma wytrzymałość stali.[/description]
Ostatnio zmieniony 03 sie 2023, 12:00 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Kami no Tensei | Reincarnation of Paper紙 の 転 生
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Kontrola Czakry
Pieczęcie Koń → Smok → Ptak → Baran → Małpa → Wół → Ptak → Koń → Tygrys → Dzik → Ptak → Wąż → Dzik → Tygrys → Małpa → Szczur → Pies → Smok → Szczur → Zając → Wąż → Pies → Baran → Koń → Dzik → Tygrys → Zając → Ptak → Małpa → Wąż → Zając → Koń → Szczur → Pies → Dzik → Wąż → Wół → Ptak → Tygrys → Smok + Dotknięcie przygotowanej notki
KosztStandardowy S
Zasięg-
WymaganiaSennin Origami no Jutsu, Specjalizacja: Origami no Jutsu, Znajomość techniki Karada o isshin suru āto, Fuinjutsu B
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
DodatkoweKażdorazowo utworzenie notki zabiera 10PD
W chwili śmierci dusza użytkownika jest transportowana do specjalnie przygotowanej kartki, która następnie zaczyna odtwarzać całe ciało użytkownika. Odtworzyć można ciało do takiego stanu, w jakim było chwilę przed śmiercią. Nie jest to więc technika zapewniająca nieśmiertelność, bowiem ciało się starzeje. Rany nie są odtwarzane, ale nowe ciało jest przez jakiś czas bardzo słabe.

Użytkownik odtwarza się mając 500 chakry oraz atrybuty fizyczne (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) na poziomie 3. Z biegiem czasu wszystkie statystyki wracają do właściwych liczb, jednakże trwa to około 1 miesiąca realnego, w trakcie których użytkownik jest bardzo podatny na ataki. Jeśli użytkownik zostanie zabity zanim się w pełni zregeneruje, odradza się ze statystykami o jeden mniejszymi niż poprzednim razem. Czyli przy drugiej śmierci, przed pełnym zregenerowaniem się, odrodzi się ze statystykami na poziomie 2, potem na 1 itd, aż do śmierci przy statystykach 0. Jeśli użytkownik zostanie zabity po pełnym zregenerowaniu się, ponownie odradza się ze statystykami na poziomie 3.

Techniki można użyć raz na pół roku realnych. Administracja musi być świadoma wykonania techniki (trzeba powiadomić). Można jednak stworzyć więcej niż 1 notkę, co pół roku. Dusza jest przenoszona do tej notki w pierwszej kolejności, która została wykonana najwcześniej. Jeśli nowe ciało zostanie zabite od razu po odtworzeniu, dusza jest przenoszona do następnej notki. Aby zabić użytkownika na stałe, trzeba zniszczyć wszystkie notki z techniką lub doprowadzić też zabić go 3 razy przed pełną regeneracją.
Wielki ZwójKami Takashi
Wielki Zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=紙 の 転 生]Kami no Tensei | Reincarnation of Paper[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://i.imgur.com/SnnewTh.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Origami no Jutsu, Kontrola Czakry[/row] 
[row title=Pieczęcie] Koń → Smok → Ptak → Baran → Małpa → Wół → Ptak → Koń → Tygrys → Dzik → Ptak → Wąż → Dzik → Tygrys → Małpa → Szczur → Pies → Smok → Szczur → Zając → Wąż → Pies → Baran → Koń → Dzik → Tygrys → Zając → Ptak → Małpa → Wąż → Zając → Koń → Szczur → Pies → Dzik → Wąż → Wół → Ptak → Tygrys → Smok + Dotknięcie przygotowanej notki[/row]
[row title=Koszt]Standardowy S[/row] 
[row title=Zasięg]-[/row] 
[row title=Wymagania]Sennin Origami no Jutsu, Specjalizacja: Origami no Jutsu, Znajomość techniki Karada o isshin suru āto, Fuinjutsu B[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika traktowana jest jako [b][color=#FF0000]wspomaganie[/color][/b][/row]
[row title=Dodatkowe]Każdorazowo utworzenie notki zabiera 10PD[/row]
[description]W chwili śmierci dusza użytkownika jest transportowana do specjalnie przygotowanej kartki, która następnie zaczyna odtwarzać całe ciało użytkownika. Odtworzyć można ciało do takiego stanu, w jakim było chwilę przed śmiercią. Nie jest to więc technika zapewniająca nieśmiertelność, bowiem ciało się starzeje. Rany nie są odtwarzane, ale nowe ciało jest przez jakiś czas bardzo słabe.

Użytkownik odtwarza się mając 500 chakry oraz atrybuty fizyczne (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) na poziomie 3. Z biegiem czasu wszystkie statystyki wracają do właściwych liczb, jednakże trwa to około 1 miesiąca realnego, w trakcie których użytkownik jest bardzo podatny na ataki. Jeśli użytkownik zostanie zabity zanim się w pełni zregeneruje, odradza się ze statystykami o jeden mniejszymi niż poprzednim razem. Czyli przy drugiej śmierci, przed pełnym zregenerowaniem się, odrodzi się ze statystykami na poziomie 2, potem na 1 itd, aż do śmierci przy statystykach 0. Jeśli użytkownik zostanie zabity po pełnym zregenerowaniu się, ponownie odradza się ze statystykami na poziomie 3.

Techniki można użyć raz na pół roku realnych. Administracja musi być świadoma wykonania techniki (trzeba powiadomić). Można jednak stworzyć więcej niż 1 notkę, co pół roku. Dusza jest przenoszona do tej notki w pierwszej kolejności, która została wykonana najwcześniej. Jeśli nowe ciało zostanie zabite od razu po odtworzeniu, dusza jest przenoszona do następnej notki. Aby zabić użytkownika na stałe, trzeba zniszczyć wszystkie notki z techniką lub doprowadzić też zabić go 3 razy przed pełną regeneracją.[/description]
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2023, 14:28 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”