Kami Ichizoku | Kami Clan神一族
PrzynależnośćAmegakure no Sato
Klan przez wiele lat związany był z Amegakure. Mówi się, że pewna członkini tego klanu była filarem bądź aniołem dla jednego z Dzieci Przeznaczenia lub kogoś, kto okrzyknięty został Bogiem Shinobi. Specjalizujący się w używaniu wszelakiego papieru w walkach dostosowali się do tego nieprzyjaznego klimatu i teraz wspierają Kise Ogumo w tworzeniu raju dla ninja.
Historia
Klan Kami wywodzi się z Amegakure i bardzo mocno utwierdził wiele osób w przekonaniu, że są oni heroldami ważnych postaci. Istnieje plotka, że jeden z użytkowników Rinnegana za swoją najbliższą osobę miał właśnie członkinię klanu Kami. Posługujący się wszechstronnym, odpornym na ciężki klimat Ame no Kuni papierem stanowili istotną siłę, z jaką należy się liczyć.
Przez lata klan ten rozbudowywał się i umacniał. Gdy Amegakure no Sato jako jedyne uniknęło zniszczenia w wyniku Największej Światowej Wojny Shinobi, wielu uważa, że jest to obecnie najbardziej liczny klan na świecie.
Przez lata klan ten rozbudowywał się i umacniał. Gdy Amegakure no Sato jako jedyne uniknęło zniszczenia w wyniku Największej Światowej Wojny Shinobi, wielu uważa, że jest to obecnie najbardziej liczny klan na świecie.
Ważne informacje
- Oficjalne nazwisko klanowe to Kami.
- Ich aktualnym liderem jest Kami Tenshi, prawa ręka Kise Ogumo.
- Większość członków klanu pozostaje wierna Amegakure no Sato. Jednak pojedynczy członkowie mogli udać się poza Ukryty Deszcz.
- Ich Hiden to Origami no Jutsu.
Zdolności
Mistrzowie Origami posiadają szereg różnorakich zdolności w ramach swojego Origami no Jutsu:
- Kontrola papieru - Użytkownicy tego Hiden są w stanie kontrolować papier do tego stopnia, że nie tylko zmieniają jego kształt i kontrolują ruch, ale są w stanie wpływać na jego twardość i inne właściwości sprawiając między innymi, że z pomocą chakry ich papier jest np. twardy i wytrzymały jak stal czy może wybuchnąć niczym notka wybuchowa.
- Eliminacja naturalnych wad papieru - Z pomocą chakry członkowie tego klanu są w stanie wyeliminować problem, jakim jest podatność papieru na na przykład ogień czy wodę. Dzięki temu, ich papier traktowany jest jak metal, podczas oceny uderzenia np. ognistej kuli w papier Kamich. Potrzeba jednak osiągnąć dziedzinę klanową na poziomie S, by uzyskać takie właśnie efekty.
- Ciało z papieru - Ciało użytkowników tego Hiden oraz ich ubrania i ekwipunek może zmienić się w kartki papieru, które ci w pełni kontrolują. Ułatwia im to przemieszczanie się oraz wiele innych technik. By osiągnąć ten efekt, członkowie tego klanu muszą posiadać Specjalizację w Origami no Jutsu.
- Kreacja papieru - Członkowie Kami są w stanie tworzyć kartki papieru z własnych ciał. Ilość stworzonego papieru zależy od poziomu ich dziedziny klanowej:
- Poziom E - Minimalna ilość, kilka kartek
- Poziom D - Mała ilość, porównywalna do grubego pliku kartek, około 500
- Poziom C - Duża ilość, porównywalna do ilość kartek zdolnej zasypać pokój 5x5 metrów
- Poziom B - Ogromna ilość, zdolna wypełnić basen
- Poziom A - Gigantyczna ilość, wystarczająca do oblepienia monstrualnego summona
- Poziom S - Monstrualna ilość, zdolna do wywołania tsunami papieru
Shikigami no Mai | Dance of the Shikigami式紙の舞
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Technika transformacji
Pieczęcie---
KosztZależny od unikanego ataku i poziomu dziedziny
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Sztandarowa zdolność klanu Kami pozwalająca im zmienić ich ciało w papier, co posiada szereg zastosowań. Użytkownicy tej techniki, poza wykorzystywaniem jej tylko do unikania obrażeń, mogą też wykorzystać ją by zmienić swój ekwipunek, kontrolować pobliskie kartki papieru czy wykorzystywać je do ataku. Wszystko to jednak jest już dedykowanymi technikami, a tutaj skupimy się na tym, jak faktycznie umiejętność ta działa w przypadku zamiany w kartki papieru.
Ze względu na to, jak potężne są obrażenia, można je sklasyfikować następująco:
Zamiana w papier ma również swoje minusy, jak np. bycie papierem. Oznacza to, że techniki zapalające jak np. te Katonu są w stanie wypalić materiał i tym samym zadać ogromne obrażenia ciału, które nie ma jak się zregenerować. Podobnie trafienie wodą sprawi, że materiał ten będzie łatwiejszy w zniszczeniu, czy rozerwanie kartek (np. Fūtonem) spowoduje, że ciało ciało zyska obrażenia po ponownym połączeniu się. Konkretny zakres efektów jest oczywiście zależny od MG. On decyduje w jaki sposób tego typu obrażenia wpłyną na przemienioną postać.
Podobnie w przypadku, gdy kartki zostaną rozwiane na większym obszarze. Użytkownik może je zebrać, jednak każda kartka papieru porusza się z prędkością użytkownika, zależnie od rozmiaru. Czyli taka mała karteczka będzie wolniej się przemieszczała niż cała ryza, dążąca do odbudowy ciała. Użytkownik ponosi wówczas standardowy koszt B na turę. Jeżeli nie jest w stanie się połączyć, otrzymuje on obrażenia zależne od decyzji MG i utraconej części papieru. Może to być np. stracenie ręki w przypadku utraty dużej ilości kartek, czy zwykłe zadrapanie, gdy niewielka ilość papieru została rozwiana.
Ze względu na to, jak potężne są obrażenia, można je sklasyfikować następująco:
- E - lekkie skaleczenia, zadrapania, siniaki.
- D - mocniejsze skaleczenia, bolące obicia.
- C - ataki silne, mocne, powodujące szerokie rany bądź pęknięcia kości czy naderwanie mięśni.
- B - ataki tego typu są w stanie złamać kości lub zadać obrażenia wewnętrzne. Jest to też poziom pozwalający na zamianę całego ciała w papier przy odrobinie koncentracji i uniknięcie w ten sposób np. złapania czy więzienia.
- A - obrażenia, które mogą zabić w bardzo szybkim czasie, strata kończyn czy przebicia ciała.
- S - praktycznie natychmiastowy zgon, anihilacja przeciwnika.
Zamiana w papier ma również swoje minusy, jak np. bycie papierem. Oznacza to, że techniki zapalające jak np. te Katonu są w stanie wypalić materiał i tym samym zadać ogromne obrażenia ciału, które nie ma jak się zregenerować. Podobnie trafienie wodą sprawi, że materiał ten będzie łatwiejszy w zniszczeniu, czy rozerwanie kartek (np. Fūtonem) spowoduje, że ciało ciało zyska obrażenia po ponownym połączeniu się. Konkretny zakres efektów jest oczywiście zależny od MG. On decyduje w jaki sposób tego typu obrażenia wpłyną na przemienioną postać.
Podobnie w przypadku, gdy kartki zostaną rozwiane na większym obszarze. Użytkownik może je zebrać, jednak każda kartka papieru porusza się z prędkością użytkownika, zależnie od rozmiaru. Czyli taka mała karteczka będzie wolniej się przemieszczała niż cała ryza, dążąca do odbudowy ciała. Użytkownik ponosi wówczas standardowy koszt B na turę. Jeżeli nie jest w stanie się połączyć, otrzymuje on obrażenia zależne od decyzji MG i utraconej części papieru. Może to być np. stracenie ręki w przypadku utraty dużej ilości kartek, czy zwykłe zadrapanie, gdy niewielka ilość papieru została rozwiana.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=式紙の舞]Shikigami no Mai | Dance of the Shikigami[/title]
[pic]https://i.imgur.com/8Fhrt77.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Origami no Jutsu, Technika transformacji[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Zależny od unikanego ataku i poziomu dziedziny[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Sztandarowa zdolność klanu Kami pozwalająca im zmienić ich ciało w papier, co posiada szereg zastosowań. Użytkownicy tej techniki, poza wykorzystywaniem jej tylko do unikania obrażeń, mogą też wykorzystać ją by zmienić swój ekwipunek, kontrolować pobliskie kartki papieru czy wykorzystywać je do ataku. Wszystko to jednak jest już dedykowanymi technikami, a tutaj skupimy się na tym, jak faktycznie umiejętność ta działa w przypadku zamiany w kartki papieru.
Ze względu na to, jak potężne są obrażenia, można je sklasyfikować następująco:
[list=1][*]E - lekkie skaleczenia, zadrapania, siniaki.
[*]D - mocniejsze skaleczenia, bolące obicia.
[*]C - ataki silne, mocne, powodujące szerokie rany bądź pęknięcia kości czy naderwanie mięśni.
[*]B - ataki tego typu są w stanie złamać kości lub zadać obrażenia wewnętrzne. Jest to też poziom pozwalający na zamianę całego ciała w papier przy odrobinie koncentracji i uniknięcie w ten sposób np. złapania czy więzienia.
[*]A - obrażenia, które mogą zabić w bardzo szybkim czasie, strata kończyn czy przebicia ciała.
[*]S - praktycznie natychmiastowy zgon, anihilacja przeciwnika.[/list]
Zależnie od obrażeń, jeżeli członek klanu zdecyduje się uniknąć obrażeń, płaci za nie [b]standardowy[/b] koszt. By móc uniknąć konkretnych obrażeń należy mieć dziedzinę klanową rozwiniętą na odpowiedni poziom (Origami no Jutsu na B, pozwala unikać ataków rangi B itd.). Zmienić w papier całe ciało można też na mniejszych rangach, jednakże jest to dłuższy proces i to od MG zależy, jak wiele czasu zajmie postaci zamiana w kartki i na powrót.
Zamiana w papier ma również swoje minusy, jak np. bycie papierem. Oznacza to, że techniki zapalające jak np. te Katonu są w stanie wypalić materiał i tym samym zadać ogromne obrażenia ciału, które nie ma jak się zregenerować. Podobnie trafienie wodą sprawi, że materiał ten będzie łatwiejszy w zniszczeniu, czy rozerwanie kartek (np. Fūtonem) spowoduje, że ciało ciało zyska obrażenia po ponownym połączeniu się. Konkretny zakres efektów jest oczywiście zależny od MG. On decyduje w jaki sposób tego typu obrażenia wpłyną na przemienioną postać.
Podobnie w przypadku, gdy kartki zostaną rozwiane na większym obszarze. Użytkownik może je zebrać, jednak każda kartka papieru porusza się z prędkością użytkownika, zależnie od rozmiaru. Czyli taka mała karteczka będzie wolniej się przemieszczała niż cała ryza, dążąca do odbudowy ciała. Użytkownik ponosi wówczas [b]standardowy koszt B na turę[/b]. Jeżeli nie jest w stanie się połączyć, otrzymuje on obrażenia zależne od decyzji MG i utraconej części papieru. Może to być np. stracenie ręki w przypadku utraty dużej ilości kartek, czy zwykłe zadrapanie, gdy niewielka ilość papieru została rozwiana.[/description]