KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Wół → Koń → Pies → Baran → Wąż → Tygrys → Pies → Koń → Szczur → Ptak → Tygrys → Małpa → Ptak → Wąż → Koń → Szczur → Małpa → Pies → Szczur
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaChakra Meitonu, Fūinjutsu B
Specyficzna technika Meitonu, jakiej siła zależy w dużym stopniu od przeciwnika na jakim użyjemy tej techniki. Składając pieczęci, użytkownik kumuluje chakrę mroku w dłoni, aby następnie przyłożyć ją do innej osoby. Wypala on wtedy na ich ciele niewielki znak z błękitnych płomieni w postaci uśmiechającego się demona. Samo wypalenie w żaden sposób nie boli, a po tym jak technika skończy działanie, również ten znak znika nie pozostawiając za sobą śladu.
Znak działa aktywnie w momencie, kiedy naznaczona osoby używa chakry. Generuje on wtedy płomienie, jakie to pokrywają całą osobę i zadają obrażenia zależne od tego, ile chakry używa aktualnie przeciwnik. Im więcej chakry używa, tym silniejsze stają się płomienie. Przyjmuje się, że płomienie o sile danej rangi wymagają kosztu Dwukrotnego danej rangi u przeciwnika. Tym samym, jeżeli całkowite zużycie chakry naznaczonej osoby będzie wynosiło 500 chakry gdy ten posiada 10 KC, to siła płomieni jakie będą go trawić jest równa randze A. Użytkownik techniki nie ma kontroli nad tymi płomieniami. Jednocześnie, jeżeli naznaczona osoba nie używa chakry przez okres 2 tur, naznaczenie znika. Pod uwagę nie są brane techniki jakie to były utrzymywane przed nałożeniem tej pieczęci i siła płomieni, oraz sama ich egzystencja, jest zależna od technik jakie cel aktywuje po tym jak pieczęć zostanie nałożona.
Posiadając Sennina Meitonu tak długo jak naznaczona osoba jest w zasięgu 5 metrów od użytkownika, ten może przelać własną chakrę Meitonu do takiego znacznika i wymusić pokrycie celu płomieniami o sile rangi zależnej od tego ile chakry przeleje. Ta mechnika jest identyczna jak w przypadku, kiedy to naznacza osoba używa chakry. Maksymalnie może jednak przelać koszt równy Podwójny A, tworząc płomienie o sile rangi A. Równocześnie, może w ten sposób zwyczajnie wzmocnić płomienie celu jaki i tak już płonie.
Posiadając Specjalizację w Meitonie technika nie wymaga składania pieczęci. Kumulacja chakry zajmuje jednak tyle samo czasu.
Wielki zwój---
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=冥遁・罰当たり]Meiton: Bachiatari | Dark Release: Damned[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://i.imgur.com/MBHWdNC.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Meiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Małpa → Wół → Koń → Pies → Baran → Wąż → Tygrys → Pies → Koń → Szczur → Ptak → Tygrys → Małpa → Ptak → Wąż → Koń → Szczur → Małpa → Pies → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Chakra Meitonu, Fūinjutsu B[/row]
[description]Specyficzna technika Meitonu, jakiej siła zależy w dużym stopniu od przeciwnika na jakim użyjemy tej techniki. Składając pieczęci, użytkownik kumuluje chakrę mroku w dłoni, aby następnie przyłożyć ją do innej osoby. Wypala on wtedy na ich ciele niewielki znak z błękitnych płomieni w postaci uśmiechającego się demona. Samo wypalenie w żaden sposób nie boli, a po tym jak technika skończy działanie, również ten znak znika nie pozostawiając za sobą śladu.
Znak działa aktywnie w momencie, kiedy naznaczona osoby używa chakry. Generuje on wtedy płomienie, jakie to pokrywają całą osobę i zadają obrażenia zależne od tego, ile chakry używa aktualnie przeciwnik. Im więcej chakry używa, tym silniejsze stają się płomienie. Przyjmuje się, że płomienie o sile danej rangi wymagają kosztu Dwukrotnego danej rangi u przeciwnika. Tym samym, jeżeli całkowite zużycie chakry naznaczonej osoby będzie wynosiło 500 chakry gdy ten posiada 10 KC, to siła płomieni jakie będą go trawić jest równa randze A. Użytkownik techniki nie ma kontroli nad tymi płomieniami. Jednocześnie, jeżeli naznaczona osoba nie używa chakry przez okres 2 tur, naznaczenie znika. Pod uwagę nie są brane techniki jakie to były utrzymywane przed nałożeniem tej pieczęci i siła płomieni, oraz sama ich egzystencja, jest zależna od technik jakie cel aktywuje po tym jak pieczęć zostanie nałożona.
[b]Posiadając Sennina Meitonu[/b] tak długo jak naznaczona osoba jest w zasięgu 5 metrów od użytkownika, ten może przelać własną chakrę Meitonu do takiego znacznika i wymusić pokrycie celu płomieniami o sile rangi zależnej od tego ile chakry przeleje. Ta mechnika jest identyczna jak w przypadku, kiedy to naznacza osoba używa chakry. Maksymalnie może jednak przelać koszt równy Podwójny A, tworząc płomienie o sile rangi A. Równocześnie, może w ten sposób zwyczajnie wzmocnić płomienie celu jaki i tak już płonie.
[b]Posiadając Specjalizację w Meitonie[/b] technika nie wymaga składania pieczęci. Kumulacja chakry zajmuje jednak tyle samo czasu.[/description]
KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury
PieczęcieSmok → Ptak → Smok → Smok → Ptak → Smok → Ptak → Smok → Ptak → Smok → Ptak → Smok → Ptak → Smok → Ptak
KosztRóżny, minimum dwukrotny
ZasięgRóżny, minimum 15m
WymaganiaChakra Meitonu, Sennin Meiton, Kontrola Chakry 8
Technika korzystając z ogromnych zasobów chakry jakie są możliwe dla użytkowników Meitonu, jakiej celem wytworzenie "Najsilniejszej Włóczni". Użytkownik po złożeniu pieczęci, generuje wokół dłoni niebieski płomień jakiego kształt następnie formuje w strzałę której grot przypomina ptaka. Gorąc wokół użytkownika jest wtedy tak duży, że osoby nawet 20 metrów dalej mogą czuć się niekomfortowo, chociaż nie wpłynie to w żaden sposób na ich stan fizyczny. Użytkownik wystrzeliwuje strzałę zupełnie tak jakby strzelał z łuku, puszczając niewidoczną cięciwę. Strzała błyskawicznie mknie do przodu, będąc w stanie spopielić wszystko i wszystkich na swojej drodze, nie zostawiając żadnych śladów życia po sobie - tak długo jak nadamy jej wystarczająco dużej mocy.
Siła tej strzały, oraz jej zasięg zależne są w pełni od ilości skumulowanej chakry. Minimalna jej ilość to koszt Dwukrotny S i strzała wtedy ma siłę uderzenia S, a także 15 metrów zasięgu. Każdy kolejny Dwukrotny koszt S zwiększa ten zasięg o 15 metrów, dzięki czemu koszt Dziesięciokrotny S da nam strzałę jaka przebędzie 75 metrów o sile porównywalnej do 5 technik S. Im więcej chakry, tym dłużej ją zbieramy. Każde takie wzmocnienie kosztem o jeden stopień (Dwukrotny, Czterokrotny, Sześciokrotny i tak dalej) zwiększa czas kumulowania chakry o czas złożenia 15 pieczęci, co oznacza, że dla kosztu Dziesięciokrotnego chakrę trzeba kumulować przez czas złożenia 75 pieczęci. Złożyć własnoręcznie trzeba jedynie pierwsze 10 pieczęci. Pozostałe możemy pominąć, jednak dalej przez ich czas musimy kumulować chakrę. Sama grubość strzały jest oceniana przez MG prowadzącego wątek wedle jego uznania, jednak im więcej chakry tym grubsza się staje, zdolna nawet do pochłonięcia ciała całego człowieka, a przy chorych ilościach chakry - całych budynków.
Posiadając Specjalizację w Meitonie kumulujemy chakrę dwa razy szybciej niż normalnie podczas wykonywania techniki, mogąc tym samym pominąć połowę pieczęci.
Wielki zwój---
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=冥遁・破壊的火の鳥]Meiton: Hakai-teki Hi no Tori | Dark Release: Desctruction Firebird[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://i.imgur.com/O2PXGCQ.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Meiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Smok → Ptak → Smok → Smok → Ptak → Smok → Ptak → Smok → Ptak → Smok → Ptak → Smok → Ptak → Smok → Ptak[/row]
[row title=Koszt]Różny, minimum dwukrotny[/row]
[row title=Zasięg]Różny, minimum 15m[/row]
[row title=Wymagania]Chakra Meitonu, Sennin Meiton, Kontrola Chakry 8[/row]
[description]Technika korzystając z ogromnych zasobów chakry jakie są możliwe dla użytkowników Meitonu, jakiej celem wytworzenie "Najsilniejszej Włóczni". Użytkownik po złożeniu pieczęci, generuje wokół dłoni niebieski płomień jakiego kształt następnie formuje w strzałę której grot przypomina ptaka. Gorąc wokół użytkownika jest wtedy tak duży, że osoby nawet 20 metrów dalej mogą czuć się niekomfortowo, chociaż nie wpłynie to w żaden sposób na ich stan fizyczny. Użytkownik wystrzeliwuje strzałę zupełnie tak jakby strzelał z łuku, puszczając niewidoczną cięciwę. Strzała błyskawicznie mknie do przodu, będąc w stanie spopielić wszystko i wszystkich na swojej drodze, nie zostawiając żadnych śladów życia po sobie - tak długo jak nadamy jej wystarczająco dużej mocy.
Siła tej strzały, oraz jej zasięg zależne są w pełni od ilości skumulowanej chakry. Minimalna jej ilość to koszt Dwukrotny S i strzała wtedy ma siłę uderzenia S, a także 15 metrów zasięgu. Każdy kolejny Dwukrotny koszt S zwiększa ten zasięg o 15 metrów, dzięki czemu koszt Dziesięciokrotny S da nam strzałę jaka przebędzie 75 metrów o sile porównywalnej do 5 technik S. Im więcej chakry, tym dłużej ją zbieramy. Każde takie wzmocnienie kosztem o jeden stopień (Dwukrotny, Czterokrotny, Sześciokrotny i tak dalej) zwiększa czas kumulowania chakry o czas złożenia 15 pieczęci, co oznacza, że dla kosztu Dziesięciokrotnego chakrę trzeba kumulować przez czas złożenia 75 pieczęci. Złożyć własnoręcznie trzeba jedynie pierwsze 10 pieczęci. Pozostałe możemy pominąć, jednak dalej przez ich czas musimy kumulować chakrę. Sama grubość strzały jest oceniana przez MG prowadzącego wątek wedle jego uznania, jednak im więcej chakry tym grubsza się staje, zdolna nawet do pochłonięcia ciała całego człowieka, a przy chorych ilościach chakry - całych budynków.
[b]Posiadając Specjalizację w Meitonie[/b] kumulujemy chakrę dwa razy szybciej niż normalnie podczas wykonywania techniki, mogąc tym samym pominąć połowę pieczęci.[/description]
KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury
PieczęcieCzas kumulacji równy 10 pieczęciom
KosztPołowa kosztu wchłanianej techniki + ewentualne wzmocnienie
Zasięg5 metrów
WymaganiaKontrola Chakry 7
Nietypowa technika Meitonu bazująca na ich zdolności wchłaniania cudzych technik przy pomocy ust. Tak jak w normalnych wypadku technika taka jest rozbijana na czynniki pierwsze, umożliwiając użytkownikowi nauczenia się np. innych żywiołów, tak w przypadku użycia tej technika - wroga technika nie jest rozkładana na czynniki pierwsze. Zamiast tego użytkownik po wchłonięciu jej całej ustami ma 5 sekund na wystrzelenie jej z powrotem w przeciwnika - zupełnie tak jakby użytkownik znał wrogą technikę. Tak zwrócona technika nie traci wcale na swojej sile. Jest to możliwe do wykonania jedynie z wrogimi technikami uznawanymi za wszelakiego rodzaju pociski tak długo jak są one stworzone z chakry. Nie wchłonie się tym sposobem pociski jaki jest nią jedynie otoczony np. kamiennego pocisku czy strzały wzmocnionej Engyo.
Na czas "przytrzymania" techniki w ustach nie jest możliwe używanie zdolności wchłaniania chakry Meitonu. Może też wchłonąć jedynie jedną technikę na raz. Aby móc tak wchłonąć i wystrzelić ponownie pocisk, użytkownik musi zapłacić połowę kosztu wchłanianej techniki. Nie ma też limitu chakry jaką to można w ten sposób odbić, więc potężny użytkownik Meitonu byłby nawet w stanie tak zwrócić Bijūdamę. Użytkownik jest wstanie dodatkowo wzmocnić takich pocisk poprzez dodanie do niego swojej chakry, przez co wypuści wzmocnioną technikę. Przyjmuje się, że każdy koszt S to dodatkowy czas kumulacji techniki w ustach równy kumulacji chakry do podstawowej wersji techniki.
Kumulacja chakry odbywa się przed pochłonięciem techniki, przez co nie jest to zbyt efektywne na ataki z zaskoczenia.
Połowa kosztu wchłanianej techniki jest liczony wedle Kontroli Chakry przeciwnika, gdy wzmocnienie jest liczone wedle chakry użytkownika.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 10 możliwe staje się ominięcie maksymalnej chakry w ten sposób odbitej wynikające z klanowych ograniczeń i pochłonięcie techniki przekraczającej przewidziany limit. Użycie techniki w ten sposób blokuje jednak możliwość korzystania z chakry przez użytkownika na ilość tur równą 1 turze za każde 500 chakry przekraczającej limit. Na dodatek, postać otrzymuje obrażenia zwrotne w postaci 1/3 siły wyplutej techniki.
Posiadając Kontrolę Chakry i Wytrzymałość na poziomie 10 postać nie otrzymuje już obrażeń w momencie wypluwania techniki przekraczającej ich możliwości i ilość tur na jaką zablokowane jest używanie chakry przez użytkownika jest równe 1 turze za każde 1000 chakry przekraczającej limit.
Posiadając Sennina Meitonu jesteśmy w stanie pochłaniać oraz wystrzeliwać techniki używając do tego rąk. Nie można jednak w ten sposób wchłaniać technik jakie przekraczając limit chakry jaką może wchłonąć użytkownik Meitonu z techniki.
Posiadając Specjalizację w Meitonie czas kumulacji jest zmniejszony o połowę.
Wielki zwój---
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=冥遁・混沌とした帰還]Meiton: Konton to Shita Kikan | Dark Release: Chaotic Return[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://imgur.com/vEDC94a.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Meiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas kumulacji równy 10 pieczęciom[/row]
[row title=Koszt]Połowa kosztu wchłanianej techniki + ewentualne wzmocnienie[/row]
[row title=Zasięg]5 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola Chakry 7[/row]
[description]Nietypowa technika Meitonu bazująca na ich zdolności wchłaniania cudzych technik przy pomocy ust. Tak jak w normalnych wypadku technika taka jest rozbijana na czynniki pierwsze, umożliwiając użytkownikowi nauczenia się np. innych żywiołów, tak w przypadku użycia tej technika - wroga technika nie jest rozkładana na czynniki pierwsze. Zamiast tego użytkownik po wchłonięciu jej całej ustami ma 5 sekund na wystrzelenie jej z powrotem w przeciwnika - zupełnie tak jakby użytkownik znał wrogą technikę. Tak zwrócona technika nie traci wcale na swojej sile. Jest to możliwe do wykonania jedynie z wrogimi technikami uznawanymi za wszelakiego rodzaju pociski tak długo jak są one stworzone z chakry. Nie wchłonie się tym sposobem pociski jaki jest nią jedynie otoczony np. kamiennego pocisku czy strzały wzmocnionej Engyo.
Na czas "przytrzymania" techniki w ustach nie jest możliwe używanie zdolności wchłaniania chakry Meitonu. Może też wchłonąć jedynie jedną technikę na raz. Aby móc tak wchłonąć i wystrzelić ponownie pocisk, użytkownik musi zapłacić połowę kosztu wchłanianej techniki. Nie ma też limitu chakry jaką to można w ten sposób odbić, więc potężny użytkownik Meitonu byłby nawet w stanie tak zwrócić Bijūdamę. Użytkownik jest wstanie dodatkowo wzmocnić takich pocisk poprzez dodanie do niego swojej chakry, przez co wypuści wzmocnioną technikę. Przyjmuje się, że każdy koszt S to dodatkowy czas kumulacji techniki w ustach równy kumulacji chakry do podstawowej wersji techniki.
Kumulacja chakry odbywa się przed pochłonięciem techniki, przez co nie jest to zbyt efektywne na ataki z zaskoczenia.
Połowa kosztu wchłanianej techniki jest liczony wedle Kontroli Chakry przeciwnika, gdy wzmocnienie jest liczone wedle chakry użytkownika.
[b]Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 10[/b] możliwe staje się ominięcie maksymalnej chakry w ten sposób odbitej wynikające z klanowych ograniczeń i pochłonięcie techniki przekraczającej przewidziany limit. Użycie techniki w ten sposób blokuje jednak możliwość korzystania z chakry przez użytkownika na ilość tur równą 1 turze za każde 500 chakry przekraczającej limit. Na dodatek, postać otrzymuje obrażenia zwrotne w postaci 1/3 siły wyplutej techniki.
[b]Posiadając Kontrolę Chakry i Wytrzymałość na poziomie 10[/b] postać nie otrzymuje już obrażeń w momencie wypluwania techniki przekraczającej ich możliwości i ilość tur na jaką zablokowane jest używanie chakry przez użytkownika jest równe 1 turze za każde 1000 chakry przekraczającej limit.
[b]Posiadając Sennina Meitonu[/b] jesteśmy w stanie pochłaniać oraz wystrzeliwać techniki używając do tego rąk. Nie można jednak w ten sposób wchłaniać technik jakie przekraczając limit chakry jaką może wchłonąć użytkownik Meitonu z techniki.
[b]Posiadając Specjalizację w Meitonie[/b] czas kumulacji jest zmniejszony o połowę.[/description]
KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztPołowiczny na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaChakra Meitonu
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Jedna z silniejszych technik dostępnych dla użytkowników Meitonu. Kumulując chakrę mroku wewnątrz siebie, a następnie rozprowadzając ją po ciele ten sprawia, że wokół niego powstaje niewielka aura błękitnych płomieni. Same te płomienie nie działają jako zbroja, a kontakt z nimi może zafundować jedynie średnio poważne poparzenia. Prawdziwa siła techniki leży w dwóch innych aspektach. Pierwszym z nich jest wzmocniona siła wsysania technik jaką to posiada użytkownik Meitonu. Rozprowadzona chakra mroku wnika w przewody jakimi to dochodzi do absorbcji chakry, rozpychając je i zwiększając tym samym ilość chakry jaką maksymalnie jest w stanie wchłonąć w ciągu tury. Wzrost jest o 50% ilości jaką może normalnie wciągnąć bez używania tej techniki.
Drugim z nich jest duża ilość energii, jaka podczas tego zostaje rozprowadzona po ciele. Ta wchłaniana jest przez mięśnie i wzmacniania w ten sposób statystki fizyczne użytkownika. Na czas działania tego trybu, użytkownik dostaje +2 do Refleksu, +2 do Szybkości i +2 do Wytrzymałości.
Posiadając Sennia Meitonu płomienie wokół użytkownika stają się intensywniejsze. Tak jak nie zwiększa to bezpośrednio ich siły, tak są one swoistą obroną przed innymi ognistymi technikami. Takowe zadają nam zwyczajnie mniej obrażeń. Przyjmuje się, że jest to połowa tych jakie by zadały naturalnie. Również lekko kontrują one Futon, zmniejszając obrażenia od jego technik o 1/4 ich siły.
Posiadając Specjalizację w Meitonie podczas używania trybu użytkownik otrzymuje kolejne +1 do Szybkości i +1 do Refleksu.
Wielki zwój---
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=冥遁・食いしん坊]Meiton: Kuishinbō | Dark Release: Glutton [/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://i.imgur.com/mfnj8WL.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Meiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Połowiczny na turę[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Chakra Meitonu[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika traktowana jest jako [b][color=#FF0000]wspomaganie[/color][/b][/row]
[description]Jedna z silniejszych technik dostępnych dla użytkowników Meitonu. Kumulując chakrę mroku wewnątrz siebie, a następnie rozprowadzając ją po ciele ten sprawia, że wokół niego powstaje niewielka aura błękitnych płomieni. Same te płomienie nie działają jako zbroja, a kontakt z nimi może zafundować jedynie średnio poważne poparzenia. Prawdziwa siła techniki leży w dwóch innych aspektach. Pierwszym z nich jest wzmocniona siła wsysania technik jaką to posiada użytkownik Meitonu. Rozprowadzona chakra mroku wnika w przewody jakimi to dochodzi do absorbcji chakry, rozpychając je i zwiększając tym samym ilość chakry jaką maksymalnie jest w stanie wchłonąć w ciągu tury. Wzrost jest o 50% ilości jaką może normalnie wciągnąć bez używania tej techniki.
Drugim z nich jest duża ilość energii, jaka podczas tego zostaje rozprowadzona po ciele. Ta wchłaniana jest przez mięśnie i wzmacniania w ten sposób statystki fizyczne użytkownika. Na czas działania tego trybu, użytkownik dostaje [b]+2 do Refleksu[/b], [b]+2 do Szybkości[/b] i [b]+2 do Wytrzymałości[/b].
[b]Posiadając Sennia Meitonu[/b] płomienie wokół użytkownika stają się intensywniejsze. Tak jak nie zwiększa to bezpośrednio ich siły, tak są one swoistą obroną przed innymi ognistymi technikami. Takowe zadają nam zwyczajnie mniej obrażeń. Przyjmuje się, że jest to połowa tych jakie by zadały naturalnie. Również lekko kontrują one Futon, zmniejszając obrażenia od jego technik o 1/4 ich siły.
[b]Posiadając Specjalizację w Meitonie[/b] podczas używania trybu użytkownik otrzymuje kolejne [b]+1 do Szybkości[/b] i [b]+1 do Refleksu[/b].[/description]
KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 40 pieczęciom
KosztRóżny, minimum czterokrotny
ZasięgRóżny, minimum 50m
WymaganiaChakra Meitonu, Sennin Meiton, Specjalizacja w Meiton
Technika korzystając z ogromnych zasobów chakry jakie są możliwe dla użytkowników Meitonu, jakiej celem jest dorównanie niszczycielskiej sile Bijūdamy. Unosząc jedną dłoń w powietrze, użytkownik zaczyna generować kulę błękitnego ognia jaka szybko rozrasta się w kulę wielkości domu jednorodzinnego. Następnie ruchem ręki wskazuje kierunek, w jaki to ta ma pomknąć. W momencie impaktu, cała energia zostaje uwolniona pod postacią szalejącego inferno zdolnego stopić szyby czy ściany, zniszczyć zabudowę i pozbawić życia co mniej fartownych obywateli. Podczas pierwszych kilku chwil, płomienie utrzymują się pod postacią wiru ognia obejmującego cały teren trafienia, po czym stopniowo wygasają z pominięciem tych, jakie dały radę coś podpalić. Kula ognia już w momencie tworzenia jest absurdalnie gorąca, jednak nie na tyle, by zaszkodzić użytkownikowi czy osobom stojącym obok.
Tak jak siła kuli jest stała, tak jej zasięg oraz wielkość jest zmienna. Zależne jest to od ilości chakry przelanej w technikę oraz tego jak długo kumulujemy chakrę do niej. Bazowo płacąc koszt Czterokrotny S kula ma średnicę 10 metrów. Za każdy kolejny koszt Czterokrotny S jej średnica rośnie o 10 metrów. Maksymalnie, jej średnica może wynosić 50 metrów przy koście Dwudziestokrotnym. Średnica wybuchu kuli jest dwukrotnie większa od średnicy samej kuli. Bazowy zasięg na jaki kulę użytkownik może posłać to 50 metrów. Im dłużej kumulujemy zasięg, tym dalej możemy ją jednak posłać. Każde kumulowanie chakry przez dodatkowy czas równy 40 pieczęciom zwiększa zasięg na jaki możemy ją posłać o 50 metrów, do maksymalnie 250 metrów.
W przypadku przerwania ładowania techniki przez osoby trzecie, Kontrola Chakry użytkownika odgrywa znaczącą rolę, czy da radę zapanować nad zebraną chakrą i wysłać ją z dala od siebie, czy wybuchnie ona z odpowiednią siłą w miejscu gromadzenia, sięgając właściciela techniki i osoby stojące obok. Również, kumulowanie chakry do techniki wymaga dużego skupienia, przez co niemożliwe jest poruszanie się podczas jej kumulowania oraz używanie innych technik z wyjątkiem rangi E.
Posiadając atut Podwójne Składanie Pieczęci, Jednoręczne Składanie Pieczęci oraz Współpracująca Kontrola Chakry możliwe jest używanie innych technik podczas kumulowania chakry do tej.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=冥遁・世界崩壊]Meiton: Sekai Hōkai | Dark Release: World Collapse[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/Sdwoyck.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Meiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas kumulacji chakry równy 40 pieczęciom[/row]
[row title=Koszt]Różny, minimum czterokrotny[/row]
[row title=Zasięg]Różny, minimum 50m[/row]
[row title=Wymagania]Chakra Meitonu, Sennin Meiton, Specjalizacja w Meiton[/row]
[description]Technika korzystając z ogromnych zasobów chakry jakie są możliwe dla użytkowników Meitonu, jakiej celem jest dorównanie niszczycielskiej sile Bijūdamy. Unosząc jedną dłoń w powietrze, użytkownik zaczyna generować kulę błękitnego ognia jaka szybko rozrasta się w kulę wielkości domu jednorodzinnego. Następnie ruchem ręki wskazuje kierunek, w jaki to ta ma pomknąć. W momencie impaktu, cała energia zostaje uwolniona pod postacią szalejącego inferno zdolnego stopić szyby czy ściany, zniszczyć zabudowę i pozbawić życia co mniej fartownych obywateli. Podczas pierwszych kilku chwil, płomienie utrzymują się pod postacią wiru ognia obejmującego cały teren trafienia, po czym stopniowo wygasają z pominięciem tych, jakie dały radę coś podpalić. Kula ognia już w momencie tworzenia jest absurdalnie gorąca, jednak nie na tyle, by zaszkodzić użytkownikowi czy osobom stojącym obok.
Tak jak siła kuli jest stała, tak jej zasięg oraz wielkość jest zmienna. Zależne jest to od ilości chakry przelanej w technikę oraz tego jak długo kumulujemy chakrę do niej. Bazowo płacąc koszt Czterokrotny S kula ma średnicę 10 metrów. Za każdy kolejny koszt Czterokrotny S jej średnica rośnie o 10 metrów. Maksymalnie, jej średnica może wynosić 50 metrów przy koście Dwudziestokrotnym. Średnica wybuchu kuli jest dwukrotnie większa od średnicy samej kuli. Bazowy zasięg na jaki kulę użytkownik może posłać to 50 metrów. Im dłużej kumulujemy zasięg, tym dalej możemy ją jednak posłać. Każde kumulowanie chakry przez dodatkowy czas równy 40 pieczęciom zwiększa zasięg na jaki możemy ją posłać o 50 metrów, do maksymalnie 250 metrów.
W przypadku przerwania ładowania techniki przez osoby trzecie, Kontrola Chakry użytkownika odgrywa znaczącą rolę, czy da radę zapanować nad zebraną chakrą i wysłać ją z dala od siebie, czy wybuchnie ona z odpowiednią siłą w miejscu gromadzenia, sięgając właściciela techniki i osoby stojące obok. Również, kumulowanie chakry do techniki wymaga dużego skupienia, przez co niemożliwe jest poruszanie się podczas jej kumulowania oraz używanie innych technik z wyjątkiem rangi E.
[b]Posiadając atut Podwójne Składanie Pieczęci, Jednoręczne Składanie Pieczęci oraz Współpracująca Kontrola Chakry[/b] możliwe jest używanie innych technik podczas kumulowania chakry do tej.[/description]
KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Zając → Wół → Koń → Szczur → Zając → Pies → Tygrys → Szczur → Ptak → Zając → Dzik → Ptak → Wąż → Dzik → Koń → Pies → Dzik → Wąż → Baran → Koń → Szczur → Małpa → Ptak → Pies → Baran → Koń → Ptak → Szczur → Pies → Smok → Wąż → Smok → Dzik → Szczur → Dzik → Szczur → Pies → Smok → Wąż → Ptak → Małpa → Wół → Smok → Wąż → Smok → Małpa → Pies → Wół → Dzik → Zając → Dzik → Szczur → Pies → Małpa → Baran → Tygrys → Szczur → Wąż → Szczur → Wół → Wąż → Baran → Tygrys → Koń → Szczur → Koń → Dzik → Wąż → Szczur → Smok → Małpa → Ptak → Zając → Dzik → Wąż → Małpa → Baran → Wół → Ptak → Zając → Koń → Baran → Ptak → Pies → Szczur → Smok → Koń → Wół → Zając → Smok → Baran → Wąż → Pies → Dzik → Wół → Koń → Tygrys → Wąż → Małpa
Koszt10 000 chakry Meitonu
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola Chakry 10, Sennin Meitonu, minimum 10 000 chakry Meitonu
Potężna technika użytkowników Meitonu jakiej celem jest tylko i wyłącznie jedno - zatrzymywanie na stałe ogromnej ilości chakry Meitonu jaka to jest pozyskiwana poprzez pożeranie technik lub przerabianie własnej chakry w nią. Użytkownik przez swoją mistrzowską kontrolę chakry, a także mistrzowskie władanie Kekkei Genkai jest w stanie przełamać limity dzięki tej technice. Samo jej działanie polega na skupieniu się na ogromnej ilości chakry Meitonu jaka musi znajdować się w użytkowniku, a nastepnie przy jej pomocy "rozpychaniu" zbiornika na tą chakrę jaki to znajduje się w ciele. Jest to proces jakiemu towarzyszy ogromny ból, a postać podczas tego zabiegu może skończyć nieprzytomna, przez co sugerowane jest dokonywanie go w bezpiecznych lokacjach. Zabiegu tego można dokonać kilkukrotnie, za każdym razem zwiększając ten zbiornik.
Bazowo przeciętny użytkownik Meitonu jest w stanie pomieścić w swoim ciele jedynie 100% swojej naturalnej chakry w postaci chakry Meitonu. Po użyciu tej techniki jednak, rozpycha on swój zbiornik aby ten miał większość pojemność. Po pojedynczym użyciu techniki, zamiast 100% swojej naturalnej chakry jest w stanie uzbierać aż 200%. Kolejne użycie powiększa o kolejne 100% i tak dalej. Maksymalnie można powiększyć zbiornik na tyle, aby był on w stanie pomieścić 300% naturalnej chakry użytkownika. Oczywiście energia ta jest dalej chakrą Meitonu i tylko do technik tej dziedziny może być wykorzystywana. Każde użycie techniki kosztuje użytkownika PD. Za pierwszym razem użytkownik musi poświęcić 50 PD, aby zwiększyć zbiornik do 200%. Za drugim, 100 PD aby zwiększyć zbiornik do 300%. Każde takie użycie techniki odbywa się pod okiem MG i jest ono na zasadach krótkiej fabuły treningowej.
Specjalne: technika może być wykupiona jako technika wspomagająca. Zajmuje ona wtedy standardowo slot wspomagania. W zamian za to jednak, nie ma limitu do jakiego można zwiększyć zbiornik. Koszt zwiększenia zbiornika z 300% do 400% wynosi 150 PD, z 400% do 500% 200 PD i tak dalej.
Posiadając Specjalizację w Meitonie jesteśmy w stanie zebrać 400% naszej bazowej chakry jako chakrę Meitonu. Koszt zwiększenia zbiornika z 300% do 400% wynosi 150 PD. W przypadku, kiedy użytkownik wziął technikę jako wspomagającą, rozrost do 200% jest wtedy darmowy, jednak do 300% kosztuje normalnie 100 PD, do 400% 150 PD i tak dalej.
Wielki zwój---
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=冥遁・大食漢]Meiton: Taishokukan | Dark Release: The Great Eater[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://i.imgur.com/YlRyd4b.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Meiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Szczur → Zając → Wół → Koń → Szczur → Zając → Pies → Tygrys → Szczur → Ptak → Zając → Dzik → Ptak → Wąż → Dzik → Koń → Pies → Dzik → Wąż → Baran → Koń → Szczur → Małpa → Ptak → Pies → Baran → Koń → Ptak → Szczur → Pies → Smok → Wąż → Smok → Dzik → Szczur → Dzik → Szczur → Pies → Smok → Wąż → Ptak → Małpa → Wół → Smok → Wąż → Smok → Małpa → Pies → Wół → Dzik → Zając → Dzik → Szczur → Pies → Małpa → Baran → Tygrys → Szczur → Wąż → Szczur → Wół → Wąż → Baran → Tygrys → Koń → Szczur → Koń → Dzik → Wąż → Szczur → Smok → Małpa → Ptak → Zając → Dzik → Wąż → Małpa → Baran → Wół → Ptak → Zając → Koń → Baran → Ptak → Pies → Szczur → Smok → Koń → Wół → Zając → Smok → Baran → Wąż → Pies → Dzik → Wół → Koń → Tygrys → Wąż → Małpa[/row]
[row title=Koszt]10 000 chakry Meitonu[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola Chakry 10, Sennin Meitonu, minimum 10 000 chakry Meitonu[/row]
[description]Potężna technika użytkowników Meitonu jakiej celem jest tylko i wyłącznie jedno - zatrzymywanie na stałe ogromnej ilości chakry Meitonu jaka to jest pozyskiwana poprzez pożeranie technik lub przerabianie własnej chakry w nią. Użytkownik przez swoją mistrzowską kontrolę chakry, a także mistrzowskie władanie Kekkei Genkai jest w stanie przełamać limity dzięki tej technice. Samo jej działanie polega na skupieniu się na ogromnej ilości chakry Meitonu jaka musi znajdować się w użytkowniku, a nastepnie przy jej pomocy "rozpychaniu" zbiornika na tą chakrę jaki to znajduje się w ciele. Jest to proces jakiemu towarzyszy ogromny ból, a postać podczas tego zabiegu może skończyć nieprzytomna, przez co sugerowane jest dokonywanie go w bezpiecznych lokacjach. Zabiegu tego można dokonać kilkukrotnie, za każdym razem zwiększając ten zbiornik.
Bazowo przeciętny użytkownik Meitonu jest w stanie pomieścić w swoim ciele jedynie 100% swojej naturalnej chakry w postaci chakry Meitonu. Po użyciu tej techniki jednak, rozpycha on swój zbiornik aby ten miał większość pojemność. Po pojedynczym użyciu techniki, zamiast 100% swojej naturalnej chakry jest w stanie uzbierać aż 200%. Kolejne użycie powiększa o kolejne 100% i tak dalej. Maksymalnie można powiększyć zbiornik na tyle, aby był on w stanie pomieścić 300% naturalnej chakry użytkownika. Oczywiście energia ta jest dalej chakrą Meitonu i tylko do technik tej dziedziny może być wykorzystywana. Każde użycie techniki kosztuje użytkownika PD. Za pierwszym razem użytkownik musi poświęcić 50 PD, aby zwiększyć zbiornik do 200%. Za drugim, 100 PD aby zwiększyć zbiornik do 300%.[b] Każde takie użycie techniki odbywa się pod okiem MG i jest ono na zasadach krótkiej fabuły treningowej.[/b]
[b]Specjalne:[/b] technika może być wykupiona jako technika wspomagająca. Zajmuje ona wtedy standardowo slot wspomagania. W zamian za to jednak, nie ma limitu do jakiego można zwiększyć zbiornik. Koszt zwiększenia zbiornika z 300% do 400% wynosi 150 PD, z 400% do 500% 200 PD i tak dalej.
[b]Posiadając Specjalizację w Meitonie[/b] jesteśmy w stanie zebrać 400% naszej bazowej chakry jako chakrę Meitonu. Koszt zwiększenia zbiornika z 300% do 400% wynosi 150 PD. W przypadku, kiedy użytkownik wziął technikę jako wspomagającą, rozrost do 200% jest wtedy darmowy, jednak do 300% kosztuje normalnie 100 PD, do 400% 150 PD i tak dalej.[/description]