• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Kurai Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Kurai Ichizoku

Kurai Ichizoku | Kurai Clan冥一族
PrzynależnośćHanagakure no Sato
Klan Kurai miał swój początek w Sunagakure, gdzie ich zdolności do absorpcji cudzej chakry stanowiły sporą zaletę i potężną kartę przetargową. Obecnie niezbyt liczny klan osiadł w Hanagakure, chcąc się odbudować.
Historia
O początkach tego klanu nie ma zbyt wielu informacji. Pierwsze większe zapiski wspominające o ich Kekkei Genkai pochodzą z czasów Czwartej Wielkiej Wojny Shinobi. Po niej powoli rodzina rozbudowywała się będąc ściśle związana z Kaze no Kuni. W ostatnich latach najbardziej znaną użytkowniczką Meitonu była Shabudiba. Jej działania jednak sprawiły, że wiele osób niezbyt przychylnie spoglądało na tę rodzinę, co sprawiło, że większość członków rodu Kurai udała się do Hanagakure no Sato. Muszą odzyskać twarz po tym, jak wielu może kojarzyć ich z jedną z osób, które doprowadziły do zniszczenia świata, jakiego znali.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Kurai.
  2. Klan ten obecnie nie posiada żadnego lidera.
  3. Niemal cały klan osiedlił się w Hanagakure no Sato.
  4. Kekkei Genkai tego klanu nosi nazwę Meiton.
Zdolności
Członkowie klanu Kurai posiadają potężne Kekkei Genkai o różnorodnych cechach i możliwościach użycia:
  1. Znak Meitonu - Gdzieś na ciele użytkownika - najczęściej któraś z dłoni - pojawia się znak Meitonu, w postaci dwóch nachodzących na siebie rombów. Górny większy i dolny mniejszy. Romby te są bazą dla całego Kekkei Genkai i technik tej rodziny.
  2. Absorpcja Chakry - Czy to za pomocą większego rombu, czy za pomocą własnych ust - członkowie Kurai są w stanie absorbować chakrę z technik. Maksymalna ranga techniki, z jakiej członek klanu jest w stanie absorbować chakrę jest równa randze jego dziedziny klanowej (by móc absorbować chakrę z techniki rangi A musi mieć rozwinięty Meiton minimum na A itd.). Samo pobieranie chakry przez romb wymaga jego kontaktu z techniką, gdy wchłanianie poprzez usta działa w promieniu 10 metrów od użytkownika i jest w stanie wchłonąć dwa razy więcej chakry. Minusem jednak jest to, że podczas wchłaniania przez usta Kurai musi pozostać nieruchomo przez całą jedną turę, narażając się tym samym na ataki fizyczne. By móc pobrać chakrę z technik, musi ona "działać". Oznacza to, że np. gdy technika polega na stworzeniu ściany, to po jej utworzeniu nie pobierze się ze ściany chakry. Podobnie w przypadku pożaru wywołanego kulą ognia. Można natomiast pobrać chakrę podczas tworzenia ściany czy samej kuli ognia. Nie jesteśmy również w stanie wyssać chakry z pieczęci stworzonych za pomocą np. Fūinjutsu. Należy pamiętać, że sama absorpcja chakry nie chroni nas przed negatywnym efektem wchłaniania bardziej szkodliwych rodzajów chakry, jak np. chakra Senjutsu. Poniższa tabela przedstawia jak wiele chakry jest w stanie wchłonąć użytkownik Meitonu. Rozpiska ta dotyczy wchłaniania z rombu, dla wchłaniania ustami ilość chakry należy zwiększyć dwukrotnie.
    Kontrola Chakry użytkownika Meitonu12345678910
    Ilość maksymalnej wchłanianej chakry na turę0005010025050075010001500
  3. Chakra Meitonu - Po zaabsorbowaniu chakry, ta z reguły przechowywana jest w ciele użytkownika. Jej maksymalna ilość jest równa maksymalnym zasobom chakry użytkownika, więc jeżeli posiada on 5 000 chakry, to jego organizm jest w stanie przechować 5 000 chakry Uwolnienia Mroku. Chakra ta nie regeneruje się jednak naturalnie i jeśli zostanie wykorzystana się nie odnowi, chyba, że użytkownik zaabsorbuje kolejne techniki. Analogicznie - chakra ta nie znika też sama z siebie.
  4. Techniki Meitonu - Meiton zwraca nagromadzoną chakrę w postaci błękitnych płomieni i na tej podstawie tworzone są techniki Meitonu.
  5. Rozbicie chakry - Po zaabsorbowaniu chakry przez usta, użytkownik Meitonu jest w stanie rozpoznać jakimi podstawowymi żywiołami włada osoba, której chakrę się zaabsorbowało. Na dodatek poprzez przejęcie tej chakry, użytkownik Meitonu zapamiętuje i poznaje ją, co pozwala rozwijać mu wszystkie 5 żywiołów, bez posiadania odpowiedniego atutu i bez wcześniejszego rozwinięcia poprzednich na odpowiednią rangę.
Posiadając Specjalizację w Meitonie użytkownik absorbując chakrę poprzez usta może zaabsorbować trzykrotny koszt techniki dla danej rangi posiadanego Meitonu, a przez romb - dwukrotność.
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2023, 18:36 przez Tora, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

E
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Meiton: Gurō | Dark Release: Glow冥遁・グロウ
KlasyfikacjaMeiton, Kontrola chakry
PieczęcieTygrys
KosztStandardowy D (minimum 3) + Transferowana chakra
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola Chakry 10
Technika pozwala na zmianę zwykłej chakry na chakrę mroku. Użytkownik skupia energię ze swojego ciała i przesyła ją bezpośrednio do symbolu Meitonu. Zgromadzoną w ten sposób chakrę można wykorzystać do technik klanowych. W ciągu jednej tury można maksymalnie przekazać standardowy koszt techniki z najwyższej posiadanej rangi Meitonu. Chakra Meitonu uzyskana w ten sposób musi zostać zużyta w przeciągu godziny od jej uzyskania, inaczej przepada.

Posiadając rangę S w Meiton: Technika nie wymaga pieczęci, a jedynie wyraźnego skupienia.
Posiadają Specjalizację w Meiton: Można maksymalnie zamienić dwukrotny koszt techniki z najwyższej posiadanej rangi Meitonu.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=冥遁・グロウ]Meiton: Gurō | Dark Release: Glow[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/zH3xeAX.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Meiton, Kontrola chakry[/row]
[row title=Pieczęcie] Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Standardowy D (minimum 3) + Transferowana chakra[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola Chakry 10[/row]
[description]Technika pozwala na zmianę zwykłej chakry na chakrę mroku. Użytkownik skupia energię ze swojego ciała i przesyła ją bezpośrednio do symbolu Meitonu. Zgromadzoną w ten sposób chakrę można wykorzystać do technik klanowych. W ciągu jednej tury można maksymalnie przekazać standardowy koszt techniki z najwyższej posiadanej rangi Meitonu. Chakra Meitonu uzyskana w ten sposób musi zostać zużyta w przeciągu godziny od jej uzyskania, inaczej przepada.

[b]Posiadając rangę S w Meiton:[/b] Technika nie wymaga pieczęci, a jedynie wyraźnego skupienia.
[b]Posiadają Specjalizację w Meiton:[/b] Można maksymalnie zamienić dwukrotny koszt techniki z najwyższej posiadanej rangi Meitonu.[/description]
Ostatnio zmieniony 07 sty 2024, 23:00 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

C
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Meiton: Bureijingu Sōrubīto | Dark Release: Blazing Soul Beat冥遁・ブレイジングソウルビート
KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury
PieczęciePtak→ Wół → Królik→ Tygrys→ Pies
KosztStandardowy na 5 pocisków
Zasięg20 metrów
WymaganiaChakra Meitonu
Technika umożliwia wytworzenie kilku ognistych kul z chakry mroku i wystrzelenie ich w przeciwnika. Pociski są wypuszczane pojedynczo z symbolu meitonu i pomiędzy każdym można lekko skorygować ich tor lotu. Jako, że pociski są wypuszczane z symbolu mroku i zazwyczaj jedna ręka jest wolna co pozwala w nich ukryć kunaie i shurikeny.

Posiadając rangę A w Meiton: możemy kosztem standardowym utworzyć 10 pocisków.
Posiadając rangę S w Meiton: możemy kosztem standardowym utworzyć 15 pocisków.
Posiadają Specjalizację w Meiton: możemy lekko nagiąć trajektorię lotu kul. Nie zmieni się ona całkowicie, jednak będzie można lekko nakierować ją w odpowiednią stronę. Można przyjąć, że można skorygować tor lotu pocisku o 1 metr po przebyciu 15 metrów maksymalnego zasięgu.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=冥遁・ブレイジングソウルビート]Meiton: Bureijingu Sōrubīto | Dark Release: Blazing Soul Beat[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/EzOiZHV.gif[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Meiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Ptak→ Wół → Królik→ Tygrys→ Pies[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na 5 pocisków[/row]
[row title=Zasięg]20 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Chakra Meitonu[/row]
[description]Technika umożliwia wytworzenie kilku ognistych kul z chakry mroku i wystrzelenie ich w przeciwnika.  Pociski są wypuszczane pojedynczo z symbolu meitonu i pomiędzy każdym można lekko skorygować ich tor lotu. Jako, że pociski są wypuszczane z symbolu mroku i zazwyczaj jedna ręka jest wolna co pozwala w nich ukryć kunaie i shurikeny. 

[b]Posiadając rangę A w Meiton:[/b] możemy kosztem standardowym utworzyć 10 pocisków.
[b]Posiadając rangę S w Meiton:[/b] możemy kosztem standardowym utworzyć 15 pocisków.
[b]Posiadają Specjalizację w Meiton:[/b] możemy lekko nagiąć trajektorię lotu kul. Nie zmieni się ona całkowicie, jednak będzie można lekko nakierować ją w odpowiednią stronę. Można przyjąć, że można skorygować tor lotu pocisku o 1 metr po przebyciu 15 metrów maksymalnego zasięgu.[/description]

Meiton: Honō no Seiken | Dark Release: Flame Sword冥遁・炎の聖剣
KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Baran → Smok → Wąż → Zając → Tygrys → Dotknięcie broni
KosztStandardowy od broni na turę
ZasięgNa broń
WymaganiaChakra Meitonu
Technika pozwala na pokrycie dowolnej broni błękitnymi płomieniami. Przede wszystkim znacząco zwiększa to zadawane obrażenia naszego oręża... w końcu broń płonie. Poza tym niebieski ogień ma dodatkowy efekt przy kontakcie z ranami, Meiton wypala odrobinę chakry z ofiary. Przyjmuje się, że kontakt z tym płomieniem przez całą turę pozwala wypalić standardowy koszt techniki rangi B z przeciwnika.

Posiadając Sennina Meitonu z broni można wypuścić kilkumetrową falę płomieni.
Posiadając Specjalizację w Meiton można wykonać technikę bez składania pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=冥遁・炎の聖剣]Meiton: Honō no Seiken | Dark Release: Flame Sword[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/HCHSgp0.gif[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Meiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wół → Baran → Smok → Wąż → Zając → Tygrys → Dotknięcie broni[/row]
[row title=Koszt]Standardowy od broni na turę[/row]
[row title=Zasięg]Na broń[/row]
[row title=Wymagania]Chakra Meitonu[/row]
[description]Technika pozwala na pokrycie dowolnej broni błękitnymi płomieniami. Przede wszystkim znacząco zwiększa to zadawane obrażenia naszego oręża... w końcu broń płonie. Poza tym niebieski ogień ma dodatkowy efekt przy kontakcie z ranami, Meiton wypala odrobinę chakry z ofiary. Przyjmuje się, że kontakt z tym płomieniem przez całą turę pozwala wypalić standardowy koszt techniki rangi B z przeciwnika.

[b]Posiadając Sennina Meitonu[/b] z broni można wypuścić kilkumetrową falę płomieni.
[b]Posiadając Specjalizację w Meiton[/b] można wykonać technikę bez składania pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.[/description]

Meiton: Jajimento | Dark Release: Judgment冥遁・邪自滅斗
KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Baran → Pieczęć konfrontacji
KosztRóżny, tylko zaabsorbowana chakra
ZasięgRóżny
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Jedna z najbardziej podstawowych technik klanu Kurai. Polega na zamianie zaabsorbowanej chakry w niebieskie płomienie. Użytkownik po wchłonięciu chakry wyciąga przed siebie swój znak Meitonu, a następnie wypuszcza z niego niszczycielski strumień błękitnego ognia. Technika jest tym silniejsza, im więcej pochłoniętej chakry zostanie wykrzystanej. Osoby najbardziej wprawne w tej sztuce, są w stanie stworzyć płomienie porównywalne z najsilniejszymi Katonami.
  • D: koszt standardowy D, posyłamy na odległość 5 metrów płomień zdolny podpalić łatwopalne rzeczy i zadać relatywnie uciążliwe obrażenia od ciepła.
  • C: koszt standardowy C, zasięg techniki wynosi 10 metrów, płomienie prócz typowych od ciepła obrażeń są na tyle szybkie że uderzenie nimi przewraca ofiary.
  • B: koszt standardowy B, zasięg techniki wynosi 15 metrów, płomienie są zdolne zadać poważne poparzenia a sama siła ich uderzenia odrzuca w tył. Wymagania: Meiton B;
  • A: koszt standardowy A, zasięg techniki wynosi 20 metrów, płomienie są zdolne zadać bardzo dotkliwe poparzenia a ofiara nimi trafiona jest targana niczym liść na wietrze od miejsca w którym dostała po sam kraniec zasięgu techniki. Wymagania: Meiton A;
  • S: koszt standardowy S, zasięg techniki wynosi 25 metrów, płomienie są na tyle silne by zwęglić tkanki co słabszych shinobi a uderzenie jest dostatecznie silne by gruchotać kości. Wymagania: Meiton S;
Posiadając Specjalizację w Meitonie można pominąć pieczęci.
Posiadając Sennina w Meitonie jutsu możemy wypuścić ustami, zwiększając jego zasięg o dodatkowe 10 metrów.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=冥遁・邪自滅斗]Meiton: Jajimento | Dark Release: Judgment[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/qMI7GLi.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Meiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wół → Baran → Pieczęć konfrontacji[/row]
[row title=Koszt]Różny, tylko zaabsorbowana chakra[/row]
[row title=Zasięg]Różny[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 15 PT[/row]
[description]Jedna z najbardziej podstawowych technik klanu Kurai. Polega na zamianie zaabsorbowanej chakry w niebieskie płomienie. Użytkownik po wchłonięciu chakry wyciąga przed siebie swój znak Meitonu, a następnie wypuszcza z niego niszczycielski strumień błękitnego ognia. Technika jest tym silniejsza, im więcej pochłoniętej chakry zostanie wykrzystanej. Osoby najbardziej wprawne w tej sztuce, są w stanie stworzyć płomienie porównywalne z najsilniejszymi Katonami.
[list][*][b]D:[/b] koszt standardowy D, posyłamy na odległość 5 metrów płomień zdolny podpalić łatwopalne rzeczy i zadać relatywnie uciążliwe obrażenia od ciepła.
[*][b]C:[/b] koszt standardowy C, zasięg techniki wynosi 10 metrów, płomienie prócz typowych od ciepła obrażeń są na tyle szybkie że uderzenie nimi przewraca ofiary.
[*][b]B:[/b] koszt standardowy B, zasięg techniki wynosi 15 metrów, płomienie są zdolne zadać poważne poparzenia a sama siła ich uderzenia odrzuca w tył. [u]Wymagania: Meiton B[/u];
[*][b]A:[/b] koszt standardowy A, zasięg techniki wynosi 20 metrów, płomienie są zdolne zadać bardzo dotkliwe poparzenia a ofiara nimi trafiona jest targana niczym liść na wietrze od miejsca w którym dostała po sam kraniec zasięgu techniki. [u]Wymagania: Meiton A[/u];
[*][b]S:[/b] koszt standardowy S, zasięg techniki wynosi 25 metrów, płomienie są na tyle silne by zwęglić tkanki co słabszych shinobi a uderzenie jest dostatecznie silne by gruchotać kości. [u]Wymagania: Meiton S[/u];[/list]

[b]Posiadając Specjalizację w Meitonie[/b] można pominąć pieczęci.
[b]Posiadając Sennina w Meitonie[/b] jutsu możemy wypuścić ustami, zwiększając jego zasięg o dodatkowe 10 metrów.[/description]

Meiton: Kawarimi no Jutsu | Dark Release: Body Replacement Technique冥遁・変わり身の術
KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury, Technika Podmiany
PieczęcieBaran → Zając → Szczur → Pies → Tygrys → Wół → Baran
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaChakra Meitonu, Meiton A lub Specjalizacja w Meiton
Bardziej rozwinięta wersja jednej z najsłynniejszych technik shinobi. Pozwala ona na uniknięcie obrażeń, które mogłyby nas zabić. Zamiast jednak nas zamieniać miejscami z przygotowanym wcześniej przedmiotem, zaatakowane miejsca zmieniają się w błękitny ogień, po chwili wracając do normalnego stanu, nie pozostawiając żadnego śladu ani rany. Użytkownik techniki musi jednak być świadom zbliżającego się ataku, ponieważ technika nie jest aktywowana automatycznie - to my decydujemy kiedy chcemy ją aktywować. Jutsu podobnie jak swój oryginał ma jeden skutek uboczny - gdy jest przygotowane, użycie techniki innej rangi niż E lub kontroli samej chakry powoduje, że podmiana zostanie rozproszona i nie będziemy mogli jej wykorzystać do czasu kolejnej aktywacji. Jutsu to nie uratuje nas przed atakami, które zniszczyłyby całe nasze ciało. Techniki niszczące płomienie np. Suitonowe sprawią, że zamienione części ciałą się nie zregenerują - bo zwyczajnie nie będą miały z czego.

Posiadając Sennina Meitonu w momencie, gdy użytkownik techniki unika obrażeń, może zapłacić koszt Podwójny aby natychmiast ponownie ją aktywować bez potrzeby ponownej kumulacji chakry. Pozwala to mu na potencjalne uniknięcie serii ciosów zamiast jednego, tak długo jak nie przerwie tej techniki używając innych technik innej rangi niż E.
Posiadając Specjalizację w Meitonie technika nie wymaga składania pieczęci. Kumulacja chakry zajmuje jednak tyle samo czasu.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=冥遁・変わり身の術]Meiton: Kawarimi no Jutsu | Dark Release: Body Replacement Technique[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/YlyMk5X.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Meiton, Transformacja Natury, Technika Podmiany[/row]
[row title=Pieczęcie]Baran → Zając → Szczur → Pies → Tygrys → Wół → Baran[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Chakra Meitonu, Meiton A lub Specjalizacja w Meiton[/row]
[description]Bardziej rozwinięta wersja jednej z najsłynniejszych technik shinobi. Pozwala ona na uniknięcie obrażeń, które mogłyby nas zabić. Zamiast jednak nas zamieniać miejscami z przygotowanym wcześniej przedmiotem, zaatakowane miejsca zmieniają się w błękitny ogień, po chwili wracając do normalnego stanu, nie pozostawiając żadnego śladu ani rany. Użytkownik techniki musi jednak być świadom zbliżającego się ataku, ponieważ technika nie jest aktywowana automatycznie - to my decydujemy kiedy chcemy ją aktywować. Jutsu podobnie jak swój oryginał ma jeden skutek uboczny - gdy jest przygotowane, użycie techniki innej rangi niż E lub kontroli samej chakry powoduje, że podmiana zostanie rozproszona i nie będziemy mogli jej wykorzystać do czasu kolejnej aktywacji. Jutsu to nie uratuje nas przed atakami, które zniszczyłyby całe nasze ciało. Techniki niszczące płomienie np. Suitonowe sprawią, że zamienione części ciałą się nie zregenerują - bo zwyczajnie nie będą miały z czego.

[b]Posiadając Sennina Meitonu[/b] w momencie, gdy użytkownik techniki unika obrażeń, może zapłacić koszt Podwójny aby natychmiast ponownie ją aktywować bez potrzeby ponownej kumulacji chakry. Pozwala to mu na potencjalne uniknięcie serii ciosów zamiast jednego, tak długo jak nie przerwie tej techniki używając innych technik innej rangi niż E.
[b]Posiadając Specjalizację w Meitonie[/b] technika nie wymaga składania pieczęci. Kumulacja chakry zajmuje jednak tyle samo czasu.[/description]

Meiton: Kūfuku no Honō | Dark Release: Flame of Hunger冥遁・空腹の炎
KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury
PieczęcieCzas kumulacji chakry jak przy 8 pieczęciach
KosztStandardowy za strzałę
ZasięgStrzału
WymaganiaSpecjalizacja w Meitonie
Technika wykorzystywana na amunicji, broni miotanej oraz innych pocisków. Ta bowiem pokrywa owy niebieską chakrą o specjalnych właściwościach. Po skumulowanie większej ilości chakry Meitonu oraz złożenie konkretnych pieczęci sprawia, że pocisk nabiera zdolności rombu użytkownika do absorbowania chakry. Strzała taka w zetknięciu się z chakrą technik nabiera mocy, wsysając z niej tyle chakry, ile wessałby użytkownik za pomocą rombu na jego dłoni. Jeśli więc strzała kogoś o Kontroli Chakry 7 wleciałaby w kulę ognia, wyssałaby z niej 500 chakry osłabiając ją o tę ilość, jednocześnie siebie wzmacniając. Jeśli byłoby to więcej, niż zostało włożone w przeciwną technikę, ta zniknęłaby razem z wyssaniem z niej całej chakry. W przypadku wlecenia w większą ilość technik, strzała przestanie absorbować chakrę po osiągnięciu swojego maximum. Tak wzmocniona zadaje większe obrażenia przy trafieniu w cel. Te są związane z temperaturą ognia, jaka rośnie wraz z ilością chakry, jaką w sobie posiada. Strzała nie zaabsorbuje jednak w ten sposób chakry z innego człowieka czy tworów, przez jakie ta nie przepływa w chwili uderzenia. Nie zaabsorbuje też chakry ze skutków użycia technik np. pożaru lasu. Chakra zaabsorbowana przez strzałę nie trafia do zasobów użytkownika ale zawsze do samej strzały.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=冥遁・空腹の炎]Meiton: Kūfuku no Honō | Dark Release: Flame of Hunger[/title]
[pic rank=B]https://imgur.com/Qaxta67.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Meiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas kumulacji chakry jak przy 8 pieczęciach [/row]
[row title=Koszt]Standardowy za strzałę[/row]
[row title=Zasięg]Strzału[/row]
[row title=Wymagania]Specjalizacja w Meitonie[/row]
[description]Technika wykorzystywana na amunicji, broni miotanej oraz innych pocisków. Ta bowiem pokrywa owy niebieską chakrą o specjalnych właściwościach. Po skumulowanie większej ilości chakry Meitonu oraz złożenie konkretnych pieczęci sprawia, że pocisk nabiera zdolności rombu użytkownika do absorbowania chakry. Strzała taka w zetknięciu się z chakrą technik nabiera mocy, wsysając z niej tyle chakry, ile wessałby użytkownik za pomocą rombu na jego dłoni. Jeśli więc strzała kogoś o Kontroli Chakry 7 wleciałaby w kulę ognia, wyssałaby z niej 500 chakry osłabiając ją o tę ilość, jednocześnie siebie wzmacniając. Jeśli byłoby to więcej, niż zostało włożone w przeciwną technikę, ta zniknęłaby razem z wyssaniem z niej całej chakry. W przypadku wlecenia w większą ilość technik, strzała przestanie absorbować chakrę po osiągnięciu swojego maximum. Tak wzmocniona zadaje większe obrażenia przy trafieniu w cel. Te są związane z temperaturą ognia, jaka rośnie wraz z ilością chakry, jaką w sobie posiada. Strzała nie zaabsorbuje jednak w ten sposób chakry z innego człowieka czy tworów, przez jakie ta nie przepływa w chwili uderzenia. Nie zaabsorbuje też chakry ze skutków użycia technik np. pożaru lasu. Chakra zaabsorbowana przez strzałę nie trafia do zasobów użytkownika ale zawsze do samej strzały. 
[/description]
Ostatnio zmieniony 26 lut 2024, 12:33 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Meiton: Hiyubi | Dark Release: Fire Finger冥遁・火指
KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Szczur → Smok → Pies → Koń → Baran → Pies → Szczur → Ptak → Małpa
KosztStandardowy za strzał
Zasięg15 metrów
WymaganiaChakra Meitonu, Kontrola Chakry 8
Prosta technika polegająca na skumulowaniu sporej ilości chakry Meitonu w opuszku dowolnego palca, a następnie wystrzeleniu jej w stronę wroga w postaci szybkiego, niewielkiego tornada płomieni. Ma ono średnicę zaledwie palca z jakiego to jest wystrzeliwana wiązka i dzięki ponadprzeciętnej kontroli chakry, użytkownik dba aby zamiast zwiększać swój obszar, tornado było skupione dla jak największej siły przebicia. W momencie trafienia jest w stanie bez problemu wypalić na wylot człowieka czy przeszkody takie jak kamienne mury. Nie podpala ona jednak zbyt mocno tak długo jak ktoś nie jest przesiąknięty łatwopalnym materiałem, ani nie wypala chakry trafionej osoby. Z racji na niewielkie pole rażenia, wymaga również dużej precyzji, chociaż szybkość wiązki definitywnie czyni uniknięcie jej ciężkim dla osób jakie to nie są ponadprzeciętnie szybkie.

Posiadając Sennina Meitonu po złożeniu pieczęci użytkownik może zapłacić wielokrotność bazowego kosztu, aby przygotować parę strzałów do wystrzału w niewielkim odstępie czasu. Wystrzały też nie muszą być koniecznie z jednego palca, a można je rozłożyć na parę różnych.
Posiadając Specjalizację w Meitonie technika w momencie trafienia wypala dodatkowo 250 chakry trafionego celu.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=冥遁・火指]Meiton: Hiyubi | Dark Release: Fire Finger[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/QvMbQgw.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Meiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Baran → Szczur → Smok → Pies → Koń → Baran → Pies → Szczur → Ptak → Małpa[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za strzał[/row]
[row title=Zasięg]15 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Chakra Meitonu, Kontrola Chakry 8[/row]
[description]Prosta technika polegająca na skumulowaniu sporej ilości chakry Meitonu w opuszku dowolnego palca, a następnie wystrzeleniu jej w stronę wroga w postaci szybkiego, niewielkiego tornada płomieni. Ma ono średnicę zaledwie palca z jakiego to jest wystrzeliwana wiązka i dzięki ponadprzeciętnej kontroli chakry, użytkownik dba aby zamiast zwiększać swój obszar, tornado było skupione dla jak największej siły przebicia. W momencie trafienia jest w stanie bez problemu wypalić na wylot człowieka czy przeszkody takie jak kamienne mury. Nie podpala ona jednak zbyt mocno tak długo jak ktoś nie jest przesiąknięty łatwopalnym materiałem, ani nie wypala chakry trafionej osoby. Z racji na niewielkie pole rażenia, wymaga również dużej precyzji, chociaż szybkość wiązki definitywnie czyni uniknięcie jej ciężkim dla osób jakie to nie są ponadprzeciętnie szybkie. 

[b]Posiadając Sennina Meitonu[/b] po złożeniu pieczęci użytkownik może zapłacić wielokrotność bazowego kosztu, aby przygotować parę strzałów do wystrzału w niewielkim odstępie czasu. Wystrzały też nie muszą być koniecznie z jednego palca, a można je rozłożyć na parę różnych.
[b]Posiadając Specjalizację w Meitonie[/b] technika w momencie trafienia wypala dodatkowo 250 chakry trafionego celu.[/description]

Meiton: Moetsukita tamashī | Dark Release: A burnt out soul冥遁・燃え尽きた魂
KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury
PieczęcieBrak, czas kumulacji chakry jak przy złożeniu 10 pieczęci
KosztPodwójny
Zasięg---
WymaganiaSennin Meitonu
Potężna technika atrybutu mroku, która do aktywacji wymaga chwilowego, bezpośredniego kontaktu naszego symbolu Meitonu z ciałem ofiary. Po przygotowaniu techniki, od symbolu Meitonu bije niebieskie światło. Użytkownik po trafieniu wroga zasysa odrobinę chakry od rywala, żeby po chwili jak zapalniczka podpalić cały zbiornik łatwopalnej substancji. Chakra w ciele oponenta zmienia się w niebieskie płomienie wypalając jego chakrę i powodując bolesne obrażenia. Po użyciu tej techniki użytkownik nie absorbuje chakry w znak Meitonu, natomiast ofiara traci dwukrotność standardowego kosztu A chakry (według Kontroli Chakry ofiary).

Posiadając Specjalizację w Meitonie ofiara traci trzykrotność standardowego kosztu A chakry (według Kontroli Chakry ofiary) zamiast dwukrotnego.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=冥遁・燃え尽きた魂]Meiton: Moetsukita tamashī | Dark Release: A burnt out soul[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/zEEuWIw.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Meiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas kumulacji chakry jak przy złożeniu 10 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Podwójny[/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[row title=Wymagania]Sennin Meitonu[/row]
[description]Potężna technika atrybutu mroku, która do aktywacji wymaga chwilowego, bezpośredniego kontaktu naszego symbolu Meitonu z ciałem ofiary. Po przygotowaniu techniki, od symbolu Meitonu bije niebieskie światło. Użytkownik po trafieniu wroga zasysa odrobinę chakry od rywala, żeby po chwili jak zapalniczka podpalić cały zbiornik łatwopalnej substancji. Chakra w ciele oponenta zmienia się w niebieskie płomienie wypalając jego chakrę i powodując bolesne obrażenia. Po użyciu tej techniki użytkownik nie absorbuje chakry w znak Meitonu, natomiast ofiara traci dwukrotność standardowego kosztu A chakry (według Kontroli Chakry ofiary).

[b]Posiadając Specjalizację w Meitonie[/b] ofiara traci trzykrotność standardowego kosztu A chakry (według Kontroli Chakry ofiary) zamiast dwukrotnego.[/description]

Meiton: Souru Bīto | Dark Release: Soul Beat冥遁・ソウルビート
KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Wół → Koń → Ptak → Szczur → Tygrys → Pies → Tygrys → Wąż → Wół
KosztStandardowy za stworzenie, Połowiczny za utrzymanie na turę
Zasięg30 metrów
WymaganiaChakra Meitonu, Kontrola Chakry 7
Jedna z najsilniejszych technik Meitonu. Użytkownik tworzy z nagromadzonej mrocznej chakry wielki twór z błękitnych płomieni. Najczęściej przybiera on kształt smoka, chociaż nie jest on z góry narzucony i może wyglądać zupełnie inaczej. Potwór ma rozmiar Wielki i jest w stanie poruszać się do 30 metrów od użytkownika. Przy trafieniu błękitne płomienie powodują ogromne zniszczenia i podpalają wszystko co zawiera chociażby odrobinę chakry do strawienia. Niestety technika posiada sporą wadę a mianowicie jej kontrola wymaga dużej uwagi. Posiadając Refleks na poziomie 8, shinobi jest w stanie oprócz kontrolowania bestii zając się również inną czynnością, jak chociażby użyciem kolejnej techniki. Pełna możliwość walki w tym stanie jest jednak czymś, co osiągnąć mogą dopiero osoby o Refleksie 10. Dodatkowo można kontrolować tylko jeden taki twór.

Koszt stworzenia i utrzymania jest płacony chakrą Meitonu.

Posiadają Specjalizację w Meiton: Wymagania dotyczące refleksu spadają o 1 poziom.
Posiadają Sennina Meitonu: Wielkość tworu rośnie do Olbrzymiego.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=冥遁・ソウルビート]Meiton: Souru Bīto | Dark Release: Soul Beat[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/DaY4naQ.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Meiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Ptak → Wół → Koń → Ptak → Szczur → Tygrys → Pies → Tygrys → Wąż → Wół[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za stworzenie, Połowiczny za utrzymanie na turę[/row]
[row title=Zasięg]30 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Chakra Meitonu, Kontrola Chakry 7[/row]
[description]Jedna z najsilniejszych technik Meitonu. Użytkownik tworzy z nagromadzonej mrocznej chakry wielki twór z błękitnych płomieni. Najczęściej przybiera on kształt smoka, chociaż nie jest on z góry narzucony i może wyglądać zupełnie inaczej. Potwór ma rozmiar Wielki i jest w stanie poruszać się do 30 metrów od użytkownika. Przy trafieniu błękitne płomienie powodują ogromne zniszczenia i podpalają wszystko co zawiera chociażby odrobinę chakry do strawienia. Niestety technika posiada sporą wadę a mianowicie jej kontrola wymaga dużej uwagi. Posiadając Refleks na poziomie 8, shinobi jest w stanie oprócz kontrolowania bestii zając się również inną czynnością, jak chociażby użyciem kolejnej techniki. Pełna możliwość walki w tym stanie jest jednak czymś, co osiągnąć mogą dopiero osoby o Refleksie 10. Dodatkowo można kontrolować tylko jeden taki twór. 

Koszt stworzenia i utrzymania jest płacony chakrą Meitonu.

[b]Posiadają Specjalizację w Meiton:[/b] Wymagania dotyczące refleksu spadają o 1 poziom.
[b]Posiadają Sennina Meitonu:[/b] Wielkość tworu rośnie do Olbrzymiego.[/description]

Meiton: Tsujigiri | Dark Release: Crossroads Killing冥遁・辻斬り
KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury
PieczęciePtak→ Wół → Królik→ Tygrys→ Pies→ Wół → Smok → Ptak→ Królik→ Tygrys
KosztStandardowy
ZasięgBezpośredni
WymaganiaChakra Meitonu
Potężna technika mroku, w której użytkownik po złożeniu sekwencji pieczęci zbiera nagromadzoną w symbolu Meitonu chakrę i koncentruję ją w jednej dłoni. Energia przybiera postać błękitnego płomienia, a bezpośrednie trafienie może skończyć się poważnymi ranami, poparzeniami, utratą chakry czy nawet śmiercią ofiary. Po wykonaniu ataku, chakra ulatuje i należy ponownie użyć techniki, by móc wyprowadzi podobny cios.

Posiadając rangę S w Meiton: Można pominąć dwie pieczęci
Posiadają Specjalizację w Meiton: Można pominąć kolejne trzy pieczęci.
Posiadają Sennina Meitonu: Trafienie pozbawia ofiarę chakry w ilości standardowego kosztu rangi A.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=冥遁・辻斬り]Meiton: Tsujigiri | Dark Release: Crossroads Killing[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/jtSQy1S.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Meiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Ptak→ Wół → Królik→ Tygrys→ Pies→ Wół → Smok → Ptak→ Królik→ Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Bezpośredni[/row]
[row title=Wymagania]Chakra Meitonu[/row]
[description]Potężna technika mroku, w której użytkownik po złożeniu sekwencji pieczęci zbiera nagromadzoną w symbolu Meitonu chakrę i koncentruję ją w jednej dłoni. Energia przybiera postać błękitnego płomienia, a bezpośrednie trafienie może skończyć się poważnymi ranami, poparzeniami, utratą chakry czy nawet śmiercią ofiary. Po wykonaniu ataku, chakra ulatuje i należy ponownie użyć techniki, by móc wyprowadzi podobny cios.

[b]Posiadając rangę S w Meiton:[/b] Można pominąć dwie pieczęci
[b]Posiadają Specjalizację w Meiton:[/b] Można pominąć kolejne trzy pieczęci.
[b]Posiadają Sennina Meitonu:[/b] Trafienie pozbawia ofiarę chakry w ilości standardowego kosztu rangi A.[/description]
Ostatnio zmieniony 23 lut 2024, 16:22 przez Jelonek, łącznie zmieniany 6 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Meiton: Bachiatari | Dark Release: Damned冥遁・罰当たり
KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Wół → Koń → Pies → Baran → Wąż → Tygrys → Pies → Koń → Szczur → Ptak → Tygrys → Małpa → Ptak → Wąż → Koń → Szczur → Małpa → Pies → Szczur
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaChakra Meitonu, Fūinjutsu B
Specyficzna technika Meitonu, jakiej siła zależy w dużym stopniu od przeciwnika na jakim użyjemy tej techniki. Składając pieczęci, użytkownik kumuluje chakrę mroku w dłoni, aby następnie przyłożyć ją do innej osoby. Wypala on wtedy na ich ciele niewielki znak z błękitnych płomieni w postaci uśmiechającego się demona. Samo wypalenie w żaden sposób nie boli, a po tym jak technika skończy działanie, również ten znak znika nie pozostawiając za sobą śladu.

Znak działa aktywnie w momencie, kiedy naznaczona osoby używa chakry. Generuje on wtedy płomienie, jakie to pokrywają całą osobę i zadają obrażenia zależne od tego, ile chakry używa aktualnie przeciwnik. Im więcej chakry używa, tym silniejsze stają się płomienie. Przyjmuje się, że płomienie o sile danej rangi wymagają kosztu Dwukrotnego danej rangi u przeciwnika. Tym samym, jeżeli całkowite zużycie chakry naznaczonej osoby będzie wynosiło 500 chakry gdy ten posiada 10 KC, to siła płomieni jakie będą go trawić jest równa randze A. Użytkownik techniki nie ma kontroli nad tymi płomieniami. Jednocześnie, jeżeli naznaczona osoba nie używa chakry przez okres 2 tur, naznaczenie znika. Pod uwagę nie są brane techniki jakie to były utrzymywane przed nałożeniem tej pieczęci i siła płomieni, oraz sama ich egzystencja, jest zależna od technik jakie cel aktywuje po tym jak pieczęć zostanie nałożona.

Posiadając Sennina Meitonu tak długo jak naznaczona osoba jest w zasięgu 5 metrów od użytkownika, ten może przelać własną chakrę Meitonu do takiego znacznika i wymusić pokrycie celu płomieniami o sile rangi zależnej od tego ile chakry przeleje. Ta mechnika jest identyczna jak w przypadku, kiedy to naznacza osoba używa chakry. Maksymalnie może jednak przelać koszt równy Podwójny A, tworząc płomienie o sile rangi A. Równocześnie, może w ten sposób zwyczajnie wzmocnić płomienie celu jaki i tak już płonie.
Posiadając Specjalizację w Meitonie technika nie wymaga składania pieczęci. Kumulacja chakry zajmuje jednak tyle samo czasu.
Wielki zwójHaganetsuka Josei
Wielki zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=冥遁・罰当たり]Meiton: Bachiatari | Dark Release: Damned[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://i.imgur.com/MBHWdNC.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Meiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Małpa → Wół → Koń → Pies → Baran → Wąż → Tygrys → Pies → Koń → Szczur → Ptak → Tygrys → Małpa → Ptak → Wąż → Koń → Szczur → Małpa → Pies → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Chakra Meitonu, Fūinjutsu B[/row]
[description]Specyficzna technika Meitonu, jakiej siła zależy w dużym stopniu od przeciwnika na jakim użyjemy tej techniki. Składając pieczęci, użytkownik kumuluje chakrę mroku w dłoni, aby następnie przyłożyć ją do innej osoby. Wypala on wtedy na ich ciele niewielki znak z błękitnych płomieni w postaci uśmiechającego się demona. Samo wypalenie w żaden sposób nie boli, a po tym jak technika skończy działanie, również ten znak znika nie pozostawiając za sobą śladu.

Znak działa aktywnie w momencie, kiedy naznaczona osoby używa chakry. Generuje on wtedy płomienie, jakie to pokrywają całą osobę i zadają obrażenia zależne od tego, ile chakry używa aktualnie przeciwnik. Im więcej chakry używa, tym silniejsze stają się płomienie. Przyjmuje się, że płomienie o sile danej rangi wymagają kosztu Dwukrotnego danej rangi u przeciwnika. Tym samym, jeżeli całkowite zużycie chakry naznaczonej osoby będzie wynosiło 500 chakry gdy ten posiada 10 KC, to siła płomieni jakie będą go trawić jest równa randze A. Użytkownik techniki nie ma kontroli nad tymi płomieniami. Jednocześnie, jeżeli naznaczona osoba nie używa chakry przez okres 2 tur, naznaczenie znika. Pod uwagę nie są brane techniki jakie to były utrzymywane przed nałożeniem tej pieczęci i siła płomieni, oraz sama ich egzystencja, jest zależna od technik jakie cel aktywuje po tym jak pieczęć zostanie nałożona.

[b]Posiadając Sennina Meitonu[/b] tak długo jak naznaczona osoba jest w zasięgu 5 metrów od użytkownika, ten może przelać własną chakrę Meitonu do takiego znacznika i wymusić pokrycie celu płomieniami o sile rangi zależnej od tego ile chakry przeleje. Ta mechnika jest identyczna jak w przypadku, kiedy to naznacza osoba używa chakry. Maksymalnie może jednak przelać koszt równy Podwójny A, tworząc płomienie o sile rangi A. Równocześnie, może w ten sposób zwyczajnie wzmocnić płomienie celu jaki i tak już płonie.
[b]Posiadając Specjalizację w Meitonie[/b] technika nie wymaga składania pieczęci. Kumulacja chakry zajmuje jednak tyle samo czasu.[/description]

Meiton: Hakai-teki Hi no Tori | Dark Release: Desctruction Firebird冥遁・破壊的火の鳥
KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury
PieczęcieSmok → Ptak → Smok → Smok → Ptak → Smok → Ptak → Smok → Ptak → Smok → Ptak → Smok → Ptak → Smok → Ptak
KosztRóżny, minimum dwukrotny
ZasięgRóżny, minimum 15m
WymaganiaChakra Meitonu, Sennin Meiton, Kontrola Chakry 8
Technika korzystając z ogromnych zasobów chakry jakie są możliwe dla użytkowników Meitonu, jakiej celem wytworzenie "Najsilniejszej Włóczni". Użytkownik po złożeniu pieczęci, generuje wokół dłoni niebieski płomień jakiego kształt następnie formuje w strzałę której grot przypomina ptaka. Gorąc wokół użytkownika jest wtedy tak duży, że osoby nawet 20 metrów dalej mogą czuć się niekomfortowo, chociaż nie wpłynie to w żaden sposób na ich stan fizyczny. Użytkownik wystrzeliwuje strzałę zupełnie tak jakby strzelał z łuku, puszczając niewidoczną cięciwę. Strzała błyskawicznie mknie do przodu, będąc w stanie spopielić wszystko i wszystkich na swojej drodze, nie zostawiając żadnych śladów życia po sobie - tak długo jak nadamy jej wystarczająco dużej mocy.

Siła tej strzały, oraz jej zasięg zależne są w pełni od ilości skumulowanej chakry. Minimalna jej ilość to koszt Dwukrotny S i strzała wtedy ma siłę uderzenia S, a także 15 metrów zasięgu. Każdy kolejny Dwukrotny koszt S zwiększa ten zasięg o 15 metrów, dzięki czemu koszt Dziesięciokrotny S da nam strzałę jaka przebędzie 75 metrów o sile porównywalnej do 5 technik S. Im więcej chakry, tym dłużej ją zbieramy. Każde takie wzmocnienie kosztem o jeden stopień (Dwukrotny, Czterokrotny, Sześciokrotny i tak dalej) zwiększa czas kumulowania chakry o czas złożenia 15 pieczęci, co oznacza, że dla kosztu Dziesięciokrotnego chakrę trzeba kumulować przez czas złożenia 75 pieczęci. Złożyć własnoręcznie trzeba jedynie pierwsze 10 pieczęci. Pozostałe możemy pominąć, jednak dalej przez ich czas musimy kumulować chakrę. Sama grubość strzały jest oceniana przez MG prowadzącego wątek wedle jego uznania, jednak im więcej chakry tym grubsza się staje, zdolna nawet do pochłonięcia ciała całego człowieka, a przy chorych ilościach chakry - całych budynków.

Posiadając Specjalizację w Meitonie kumulujemy chakrę dwa razy szybciej niż normalnie podczas wykonywania techniki, mogąc tym samym pominąć połowę pieczęci.
Wielki zwójHaganetsuka Josei
Wielki zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=冥遁・破壊的火の鳥]Meiton: Hakai-teki Hi no Tori | Dark Release: Desctruction Firebird[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://i.imgur.com/O2PXGCQ.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Meiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Smok → Ptak → Smok → Smok → Ptak → Smok → Ptak → Smok → Ptak → Smok → Ptak → Smok → Ptak → Smok → Ptak[/row]
[row title=Koszt]Różny, minimum dwukrotny[/row]
[row title=Zasięg]Różny, minimum 15m[/row]
[row title=Wymagania]Chakra Meitonu, Sennin Meiton, Kontrola Chakry 8[/row]
[description]Technika korzystając z ogromnych zasobów chakry jakie są możliwe dla użytkowników Meitonu, jakiej celem wytworzenie "Najsilniejszej Włóczni". Użytkownik po złożeniu pieczęci, generuje wokół dłoni niebieski płomień jakiego kształt następnie formuje w strzałę której grot przypomina ptaka. Gorąc wokół użytkownika jest wtedy tak duży, że osoby nawet 20 metrów dalej mogą czuć się niekomfortowo, chociaż nie wpłynie to w żaden sposób na ich stan fizyczny. Użytkownik wystrzeliwuje strzałę zupełnie tak jakby strzelał z łuku, puszczając niewidoczną cięciwę. Strzała błyskawicznie mknie do przodu, będąc w stanie spopielić wszystko i wszystkich na swojej drodze, nie zostawiając żadnych śladów życia po sobie - tak długo jak nadamy jej wystarczająco dużej mocy.

Siła tej strzały, oraz jej zasięg zależne są w pełni od ilości skumulowanej chakry. Minimalna jej ilość to koszt Dwukrotny S i strzała wtedy ma siłę uderzenia S, a także 15 metrów zasięgu. Każdy kolejny Dwukrotny koszt S zwiększa ten zasięg o 15 metrów, dzięki czemu koszt Dziesięciokrotny S da nam strzałę jaka przebędzie 75 metrów o sile porównywalnej do 5 technik S. Im więcej chakry, tym dłużej ją zbieramy. Każde takie wzmocnienie kosztem o jeden stopień (Dwukrotny, Czterokrotny, Sześciokrotny i tak dalej) zwiększa czas kumulowania chakry o czas złożenia 15 pieczęci, co oznacza, że dla kosztu Dziesięciokrotnego chakrę trzeba kumulować przez czas złożenia 75 pieczęci. Złożyć własnoręcznie trzeba jedynie pierwsze 10 pieczęci. Pozostałe możemy pominąć, jednak dalej przez ich czas musimy kumulować chakrę. Sama grubość strzały jest oceniana przez MG prowadzącego wątek wedle jego uznania, jednak im więcej chakry tym grubsza się staje, zdolna nawet do pochłonięcia ciała całego człowieka, a przy chorych ilościach chakry - całych budynków.

[b]Posiadając Specjalizację w Meitonie[/b] kumulujemy chakrę dwa razy szybciej niż normalnie podczas wykonywania techniki, mogąc tym samym pominąć połowę pieczęci.[/description]

Meiton: Konton to Shita Kikan | Dark Release: Chaotic Return冥遁・混沌とした帰還
KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury
PieczęcieCzas kumulacji równy 10 pieczęciom
KosztPołowa kosztu wchłanianej techniki + ewentualne wzmocnienie
Zasięg5 metrów
WymaganiaKontrola Chakry 7
Nietypowa technika Meitonu bazująca na ich zdolności wchłaniania cudzych technik przy pomocy ust. Tak jak w normalnych wypadku technika taka jest rozbijana na czynniki pierwsze, umożliwiając użytkownikowi nauczenia się np. innych żywiołów, tak w przypadku użycia tej technika - wroga technika nie jest rozkładana na czynniki pierwsze. Zamiast tego użytkownik po wchłonięciu jej całej ustami ma 5 sekund na wystrzelenie jej z powrotem w przeciwnika - zupełnie tak jakby użytkownik znał wrogą technikę. Tak zwrócona technika nie traci wcale na swojej sile. Jest to możliwe do wykonania jedynie z wrogimi technikami uznawanymi za wszelakiego rodzaju pociski tak długo jak są one stworzone z chakry. Nie wchłonie się tym sposobem pociski jaki jest nią jedynie otoczony np. kamiennego pocisku czy strzały wzmocnionej Engyo.

Na czas "przytrzymania" techniki w ustach nie jest możliwe używanie zdolności wchłaniania chakry Meitonu. Może też wchłonąć jedynie jedną technikę na raz. Aby móc tak wchłonąć i wystrzelić ponownie pocisk, użytkownik musi zapłacić połowę kosztu wchłanianej techniki. Nie ma też limitu chakry jaką to można w ten sposób odbić, więc potężny użytkownik Meitonu byłby nawet w stanie tak zwrócić Bijūdamę. Użytkownik jest wstanie dodatkowo wzmocnić takich pocisk poprzez dodanie do niego swojej chakry, przez co wypuści wzmocnioną technikę. Przyjmuje się, że każdy koszt S to dodatkowy czas kumulacji techniki w ustach równy kumulacji chakry do podstawowej wersji techniki.

Kumulacja chakry odbywa się przed pochłonięciem techniki, przez co nie jest to zbyt efektywne na ataki z zaskoczenia.

Połowa kosztu wchłanianej techniki jest liczony wedle Kontroli Chakry przeciwnika, gdy wzmocnienie jest liczone wedle chakry użytkownika.

Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 10 możliwe staje się ominięcie maksymalnej chakry w ten sposób odbitej wynikające z klanowych ograniczeń i pochłonięcie techniki przekraczającej przewidziany limit. Użycie techniki w ten sposób blokuje jednak możliwość korzystania z chakry przez użytkownika na ilość tur równą 1 turze za każde 500 chakry przekraczającej limit. Na dodatek, postać otrzymuje obrażenia zwrotne w postaci 1/3 siły wyplutej techniki.
Posiadając Kontrolę Chakry i Wytrzymałość na poziomie 10 postać nie otrzymuje już obrażeń w momencie wypluwania techniki przekraczającej ich możliwości i ilość tur na jaką zablokowane jest używanie chakry przez użytkownika jest równe 1 turze za każde 1000 chakry przekraczającej limit.
Posiadając Sennina Meitonu jesteśmy w stanie pochłaniać oraz wystrzeliwać techniki używając do tego rąk. Nie można jednak w ten sposób wchłaniać technik jakie przekraczając limit chakry jaką może wchłonąć użytkownik Meitonu z techniki.
Posiadając Specjalizację w Meitonie czas kumulacji jest zmniejszony o połowę.
Wielki zwójHaganetsuka Josei
Wielki zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=冥遁・混沌とした帰還]Meiton: Konton to Shita Kikan | Dark Release: Chaotic Return[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://imgur.com/vEDC94a.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Meiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas kumulacji równy 10 pieczęciom[/row]
[row title=Koszt]Połowa kosztu wchłanianej techniki + ewentualne wzmocnienie[/row]
[row title=Zasięg]5 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola Chakry 7[/row]
[description]Nietypowa technika Meitonu bazująca na ich zdolności wchłaniania cudzych technik przy pomocy ust. Tak jak w normalnych wypadku technika taka jest rozbijana na czynniki pierwsze, umożliwiając użytkownikowi nauczenia się np. innych żywiołów, tak w przypadku użycia tej technika - wroga technika nie jest rozkładana na czynniki pierwsze. Zamiast tego użytkownik po wchłonięciu jej całej ustami ma 5 sekund na wystrzelenie jej z powrotem w przeciwnika - zupełnie tak jakby użytkownik znał wrogą technikę. Tak zwrócona technika nie traci wcale na swojej sile. Jest to możliwe do wykonania jedynie z wrogimi technikami uznawanymi za wszelakiego rodzaju pociski tak długo jak są one stworzone z chakry. Nie wchłonie się tym sposobem pociski jaki jest nią jedynie otoczony np. kamiennego pocisku czy strzały wzmocnionej Engyo. 

Na czas "przytrzymania" techniki w ustach nie jest możliwe używanie zdolności wchłaniania chakry Meitonu. Może też wchłonąć jedynie jedną technikę na raz. Aby móc tak wchłonąć i wystrzelić ponownie pocisk, użytkownik musi zapłacić połowę kosztu wchłanianej techniki. Nie ma też limitu chakry jaką to można w ten sposób odbić, więc potężny użytkownik Meitonu byłby nawet w stanie tak zwrócić Bijūdamę. Użytkownik jest wstanie dodatkowo wzmocnić takich pocisk poprzez dodanie do niego swojej chakry, przez co wypuści wzmocnioną technikę. Przyjmuje się, że każdy koszt S to dodatkowy czas kumulacji techniki w ustach równy kumulacji chakry do podstawowej wersji techniki.

Kumulacja chakry odbywa się przed pochłonięciem techniki, przez co nie jest to zbyt efektywne na ataki z zaskoczenia.

Połowa kosztu wchłanianej techniki jest liczony wedle Kontroli Chakry przeciwnika, gdy wzmocnienie jest liczone wedle chakry użytkownika.

[b]Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 10[/b] możliwe staje się ominięcie maksymalnej chakry w ten sposób odbitej wynikające z klanowych ograniczeń i pochłonięcie techniki przekraczającej przewidziany limit. Użycie techniki w ten sposób blokuje jednak możliwość korzystania z chakry przez użytkownika na ilość tur równą 1 turze za każde 500 chakry przekraczającej limit. Na dodatek, postać otrzymuje obrażenia zwrotne w postaci 1/3 siły wyplutej techniki.
[b]Posiadając Kontrolę Chakry i Wytrzymałość na poziomie 10[/b] postać nie otrzymuje już obrażeń w momencie wypluwania techniki przekraczającej ich możliwości i ilość tur na jaką zablokowane jest używanie chakry przez użytkownika jest równe 1 turze za każde 1000 chakry przekraczającej limit.
[b]Posiadając Sennina Meitonu[/b] jesteśmy w stanie pochłaniać oraz wystrzeliwać techniki używając do tego rąk. Nie można jednak w ten sposób wchłaniać technik jakie przekraczając limit chakry jaką może wchłonąć użytkownik Meitonu z techniki.
[b]Posiadając Specjalizację w Meitonie[/b] czas kumulacji jest zmniejszony o połowę.[/description]

Meiton: Kuishinbō | Dark Release: Glutton 冥遁・食いしん坊
KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztPołowiczny na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaChakra Meitonu
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Jedna z silniejszych technik dostępnych dla użytkowników Meitonu. Kumulując chakrę mroku wewnątrz siebie, a następnie rozprowadzając ją po ciele ten sprawia, że wokół niego powstaje niewielka aura błękitnych płomieni. Same te płomienie nie działają jako zbroja, a kontakt z nimi może zafundować jedynie średnio poważne poparzenia. Prawdziwa siła techniki leży w dwóch innych aspektach. Pierwszym z nich jest wzmocniona siła wsysania technik jaką to posiada użytkownik Meitonu. Rozprowadzona chakra mroku wnika w przewody jakimi to dochodzi do absorbcji chakry, rozpychając je i zwiększając tym samym ilość chakry jaką maksymalnie jest w stanie wchłonąć w ciągu tury. Wzrost jest o 50% ilości jaką może normalnie wciągnąć bez używania tej techniki.

Drugim z nich jest duża ilość energii, jaka podczas tego zostaje rozprowadzona po ciele. Ta wchłaniana jest przez mięśnie i wzmacniania w ten sposób statystki fizyczne użytkownika. Na czas działania tego trybu, użytkownik dostaje +2 do Refleksu, +2 do Szybkości i +2 do Wytrzymałości.

Posiadając Sennia Meitonu płomienie wokół użytkownika stają się intensywniejsze. Tak jak nie zwiększa to bezpośrednio ich siły, tak są one swoistą obroną przed innymi ognistymi technikami. Takowe zadają nam zwyczajnie mniej obrażeń. Przyjmuje się, że jest to połowa tych jakie by zadały naturalnie. Również lekko kontrują one Futon, zmniejszając obrażenia od jego technik o 1/4 ich siły.
Posiadając Specjalizację w Meitonie podczas używania trybu użytkownik otrzymuje kolejne +1 do Szybkości i +1 do Refleksu.
Wielki zwójHaganetsuka Josei
Wielki zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=冥遁・食いしん坊]Meiton: Kuishinbō | Dark Release: Glutton [/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://i.imgur.com/mfnj8WL.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Meiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Połowiczny na turę[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Chakra Meitonu[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika traktowana jest jako [b][color=#FF0000]wspomaganie[/color][/b][/row]
[description]Jedna z silniejszych technik dostępnych dla użytkowników Meitonu. Kumulując chakrę mroku wewnątrz siebie, a następnie rozprowadzając ją po ciele ten sprawia, że wokół niego powstaje niewielka aura błękitnych płomieni. Same te płomienie nie działają jako zbroja, a kontakt z nimi może zafundować jedynie średnio poważne poparzenia. Prawdziwa siła techniki leży w dwóch innych aspektach. Pierwszym z nich jest wzmocniona siła wsysania technik jaką to posiada użytkownik Meitonu. Rozprowadzona chakra mroku wnika w przewody jakimi to dochodzi do absorbcji chakry, rozpychając je i zwiększając tym samym ilość chakry jaką maksymalnie jest w stanie wchłonąć w ciągu tury. Wzrost jest o 50% ilości jaką może normalnie wciągnąć bez używania tej techniki.

Drugim z nich jest duża ilość energii, jaka podczas tego zostaje rozprowadzona po ciele. Ta wchłaniana jest przez mięśnie i wzmacniania w ten sposób statystki fizyczne użytkownika. Na czas działania tego trybu, użytkownik dostaje [b]+2 do Refleksu[/b], [b]+2 do Szybkości[/b] i [b]+2 do Wytrzymałości[/b].

[b]Posiadając Sennia Meitonu[/b] płomienie wokół użytkownika stają się intensywniejsze. Tak jak nie zwiększa to bezpośrednio ich siły, tak są one swoistą obroną przed innymi ognistymi technikami. Takowe zadają nam zwyczajnie mniej obrażeń. Przyjmuje się, że jest to połowa tych jakie by zadały naturalnie. Również lekko kontrują one Futon, zmniejszając obrażenia od jego technik o 1/4 ich siły.
[b]Posiadając Specjalizację w Meitonie[/b] podczas używania trybu użytkownik otrzymuje kolejne [b]+1 do Szybkości[/b] i [b]+1 do Refleksu[/b].[/description]

Meiton: Sekai Hōkai | Dark Release: World Collapse冥遁・世界崩壊
KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 40 pieczęciom
KosztRóżny, minimum czterokrotny
ZasięgRóżny, minimum 50m
WymaganiaChakra Meitonu, Sennin Meiton, Specjalizacja w Meiton
Technika korzystając z ogromnych zasobów chakry jakie są możliwe dla użytkowników Meitonu, jakiej celem jest dorównanie niszczycielskiej sile Bijūdamy. Unosząc jedną dłoń w powietrze, użytkownik zaczyna generować kulę błękitnego ognia jaka szybko rozrasta się w kulę wielkości domu jednorodzinnego. Następnie ruchem ręki wskazuje kierunek, w jaki to ta ma pomknąć. W momencie impaktu, cała energia zostaje uwolniona pod postacią szalejącego inferno zdolnego stopić szyby czy ściany, zniszczyć zabudowę i pozbawić życia co mniej fartownych obywateli. Podczas pierwszych kilku chwil, płomienie utrzymują się pod postacią wiru ognia obejmującego cały teren trafienia, po czym stopniowo wygasają z pominięciem tych, jakie dały radę coś podpalić. Kula ognia już w momencie tworzenia jest absurdalnie gorąca, jednak nie na tyle, by zaszkodzić użytkownikowi czy osobom stojącym obok.

Tak jak siła kuli jest stała, tak jej zasięg oraz wielkość jest zmienna. Zależne jest to od ilości chakry przelanej w technikę oraz tego jak długo kumulujemy chakrę do niej. Bazowo płacąc koszt Czterokrotny S kula ma średnicę 10 metrów. Za każdy kolejny koszt Czterokrotny S jej średnica rośnie o 10 metrów. Maksymalnie, jej średnica może wynosić 50 metrów przy koście Dwudziestokrotnym. Średnica wybuchu kuli jest dwukrotnie większa od średnicy samej kuli. Bazowy zasięg na jaki kulę użytkownik może posłać to 50 metrów. Im dłużej kumulujemy zasięg, tym dalej możemy ją jednak posłać. Każde kumulowanie chakry przez dodatkowy czas równy 40 pieczęciom zwiększa zasięg na jaki możemy ją posłać o 50 metrów, do maksymalnie 250 metrów.

W przypadku przerwania ładowania techniki przez osoby trzecie, Kontrola Chakry użytkownika odgrywa znaczącą rolę, czy da radę zapanować nad zebraną chakrą i wysłać ją z dala od siebie, czy wybuchnie ona z odpowiednią siłą w miejscu gromadzenia, sięgając właściciela techniki i osoby stojące obok. Również, kumulowanie chakry do techniki wymaga dużego skupienia, przez co niemożliwe jest poruszanie się podczas jej kumulowania oraz używanie innych technik z wyjątkiem rangi E.

Posiadając atut Podwójne Składanie Pieczęci, Jednoręczne Składanie Pieczęci oraz Współpracująca Kontrola Chakry możliwe jest używanie innych technik podczas kumulowania chakry do tej.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=冥遁・世界崩壊]Meiton: Sekai Hōkai | Dark Release: World Collapse[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/Sdwoyck.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Meiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas kumulacji chakry równy 40 pieczęciom[/row]
[row title=Koszt]Różny, minimum czterokrotny[/row]
[row title=Zasięg]Różny, minimum 50m[/row]
[row title=Wymagania]Chakra Meitonu, Sennin Meiton, Specjalizacja w Meiton[/row]
[description]Technika korzystając z ogromnych zasobów chakry jakie są możliwe dla użytkowników Meitonu, jakiej celem jest dorównanie niszczycielskiej sile Bijūdamy. Unosząc jedną dłoń w powietrze, użytkownik zaczyna generować kulę błękitnego ognia jaka szybko rozrasta się w kulę wielkości domu jednorodzinnego. Następnie ruchem ręki wskazuje kierunek, w jaki to ta ma pomknąć. W momencie impaktu, cała energia zostaje uwolniona pod postacią szalejącego inferno zdolnego stopić szyby czy ściany, zniszczyć zabudowę i pozbawić życia co mniej fartownych obywateli. Podczas pierwszych kilku chwil, płomienie utrzymują się pod postacią wiru ognia obejmującego cały teren trafienia, po czym stopniowo wygasają z pominięciem tych, jakie dały radę coś podpalić. Kula ognia już w momencie tworzenia jest absurdalnie gorąca, jednak nie na tyle, by zaszkodzić użytkownikowi czy osobom stojącym obok. 

Tak jak siła kuli jest stała, tak jej zasięg oraz wielkość jest zmienna. Zależne jest to od ilości chakry przelanej w technikę oraz tego jak długo kumulujemy chakrę do niej. Bazowo płacąc koszt Czterokrotny S kula ma średnicę 10 metrów. Za każdy kolejny koszt Czterokrotny S jej średnica rośnie o 10 metrów. Maksymalnie, jej średnica może wynosić 50 metrów przy koście Dwudziestokrotnym. Średnica wybuchu kuli jest dwukrotnie większa od średnicy samej kuli. Bazowy zasięg na jaki kulę użytkownik może posłać to 50 metrów. Im dłużej kumulujemy zasięg, tym dalej możemy ją jednak posłać. Każde kumulowanie chakry przez dodatkowy czas równy 40 pieczęciom zwiększa zasięg na jaki możemy ją posłać o 50 metrów, do maksymalnie 250 metrów.

W przypadku przerwania ładowania techniki przez osoby trzecie, Kontrola Chakry użytkownika odgrywa znaczącą rolę, czy da radę zapanować nad zebraną chakrą i wysłać ją z dala od siebie, czy wybuchnie ona z odpowiednią siłą w miejscu gromadzenia, sięgając właściciela techniki i osoby stojące obok. Również, kumulowanie chakry do techniki wymaga dużego skupienia, przez co niemożliwe jest poruszanie się podczas jej kumulowania oraz używanie innych technik z wyjątkiem rangi E.

[b]Posiadając atut Podwójne Składanie Pieczęci, Jednoręczne Składanie Pieczęci oraz Współpracująca Kontrola Chakry[/b] możliwe jest używanie innych technik podczas kumulowania chakry do tej.[/description]

Meiton: Taishokukan | Dark Release: The Great Eater冥遁・大食漢
KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Zając → Wół → Koń → Szczur → Zając → Pies → Tygrys → Szczur → Ptak → Zając → Dzik → Ptak → Wąż → Dzik → Koń → Pies → Dzik → Wąż → Baran → Koń → Szczur → Małpa → Ptak → Pies → Baran → Koń → Ptak → Szczur → Pies → Smok → Wąż → Smok → Dzik → Szczur → Dzik → Szczur → Pies → Smok → Wąż → Ptak → Małpa → Wół → Smok → Wąż → Smok → Małpa → Pies → Wół → Dzik → Zając → Dzik → Szczur → Pies → Małpa → Baran → Tygrys → Szczur → Wąż → Szczur → Wół → Wąż → Baran → Tygrys → Koń → Szczur → Koń → Dzik → Wąż → Szczur → Smok → Małpa → Ptak → Zając → Dzik → Wąż → Małpa → Baran → Wół → Ptak → Zając → Koń → Baran → Ptak → Pies → Szczur → Smok → Koń → Wół → Zając → Smok → Baran → Wąż → Pies → Dzik → Wół → Koń → Tygrys → Wąż → Małpa
Koszt10 000 chakry Meitonu
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola Chakry 10, Sennin Meitonu, minimum 10 000 chakry Meitonu
Potężna technika użytkowników Meitonu jakiej celem jest tylko i wyłącznie jedno - zatrzymywanie na stałe ogromnej ilości chakry Meitonu jaka to jest pozyskiwana poprzez pożeranie technik lub przerabianie własnej chakry w nią. Użytkownik przez swoją mistrzowską kontrolę chakry, a także mistrzowskie władanie Kekkei Genkai jest w stanie przełamać limity dzięki tej technice. Samo jej działanie polega na skupieniu się na ogromnej ilości chakry Meitonu jaka musi znajdować się w użytkowniku, a nastepnie przy jej pomocy "rozpychaniu" zbiornika na tą chakrę jaki to znajduje się w ciele. Jest to proces jakiemu towarzyszy ogromny ból, a postać podczas tego zabiegu może skończyć nieprzytomna, przez co sugerowane jest dokonywanie go w bezpiecznych lokacjach. Zabiegu tego można dokonać kilkukrotnie, za każdym razem zwiększając ten zbiornik.

Bazowo przeciętny użytkownik Meitonu jest w stanie pomieścić w swoim ciele jedynie 100% swojej naturalnej chakry w postaci chakry Meitonu. Po użyciu tej techniki jednak, rozpycha on swój zbiornik aby ten miał większość pojemność. Po pojedynczym użyciu techniki, zamiast 100% swojej naturalnej chakry jest w stanie uzbierać aż 200%. Kolejne użycie powiększa o kolejne 100% i tak dalej. Maksymalnie można powiększyć zbiornik na tyle, aby był on w stanie pomieścić 300% naturalnej chakry użytkownika. Oczywiście energia ta jest dalej chakrą Meitonu i tylko do technik tej dziedziny może być wykorzystywana. Każde użycie techniki kosztuje użytkownika PD. Za pierwszym razem użytkownik musi poświęcić 50 PD, aby zwiększyć zbiornik do 200%. Za drugim, 100 PD aby zwiększyć zbiornik do 300%. Każde takie użycie techniki odbywa się pod okiem MG i jest ono na zasadach krótkiej fabuły treningowej.

Specjalne: technika może być wykupiona jako technika wspomagająca. Zajmuje ona wtedy standardowo slot wspomagania. W zamian za to jednak, nie ma limitu do jakiego można zwiększyć zbiornik. Koszt zwiększenia zbiornika z 300% do 400% wynosi 150 PD, z 400% do 500% 200 PD i tak dalej.

Posiadając Specjalizację w Meitonie jesteśmy w stanie zebrać 400% naszej bazowej chakry jako chakrę Meitonu. Koszt zwiększenia zbiornika z 300% do 400% wynosi 150 PD. W przypadku, kiedy użytkownik wziął technikę jako wspomagającą, rozrost do 200% jest wtedy darmowy, jednak do 300% kosztuje normalnie 100 PD, do 400% 150 PD i tak dalej.
Wielki zwójHaganetsuka Josei
Wielki zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=冥遁・大食漢]Meiton: Taishokukan | Dark Release: The Great Eater[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://i.imgur.com/YlRyd4b.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Meiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Szczur → Zając → Wół → Koń → Szczur → Zając → Pies → Tygrys → Szczur → Ptak → Zając → Dzik → Ptak → Wąż → Dzik → Koń → Pies → Dzik → Wąż → Baran → Koń → Szczur → Małpa → Ptak → Pies → Baran → Koń → Ptak → Szczur → Pies → Smok → Wąż → Smok → Dzik → Szczur → Dzik → Szczur → Pies → Smok → Wąż → Ptak → Małpa → Wół → Smok → Wąż → Smok → Małpa → Pies → Wół → Dzik → Zając → Dzik → Szczur → Pies → Małpa → Baran → Tygrys → Szczur → Wąż → Szczur → Wół → Wąż → Baran → Tygrys → Koń → Szczur → Koń → Dzik → Wąż → Szczur → Smok → Małpa → Ptak → Zając → Dzik → Wąż → Małpa → Baran → Wół → Ptak → Zając → Koń → Baran → Ptak → Pies → Szczur → Smok → Koń → Wół → Zając → Smok → Baran → Wąż → Pies → Dzik → Wół → Koń → Tygrys → Wąż → Małpa[/row]
[row title=Koszt]10 000 chakry Meitonu[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola Chakry 10, Sennin Meitonu, minimum 10 000 chakry Meitonu[/row]
[description]Potężna technika użytkowników Meitonu jakiej celem jest tylko i wyłącznie jedno - zatrzymywanie na stałe ogromnej ilości chakry Meitonu jaka to jest pozyskiwana poprzez pożeranie technik lub przerabianie własnej chakry w nią. Użytkownik przez swoją mistrzowską kontrolę chakry, a także mistrzowskie władanie Kekkei Genkai jest w stanie przełamać limity dzięki tej technice. Samo jej działanie polega na skupieniu się na ogromnej ilości chakry Meitonu jaka musi znajdować się w użytkowniku, a nastepnie przy jej pomocy "rozpychaniu" zbiornika na tą chakrę jaki to znajduje się w ciele. Jest to proces jakiemu towarzyszy ogromny ból, a postać podczas tego zabiegu może skończyć nieprzytomna, przez co sugerowane jest dokonywanie go w bezpiecznych lokacjach. Zabiegu tego można dokonać kilkukrotnie, za każdym razem zwiększając ten zbiornik.

Bazowo przeciętny użytkownik Meitonu jest w stanie pomieścić w swoim ciele jedynie 100% swojej naturalnej chakry w postaci chakry Meitonu. Po użyciu tej techniki jednak, rozpycha on swój zbiornik aby ten miał większość pojemność. Po pojedynczym użyciu techniki, zamiast 100% swojej naturalnej chakry jest w stanie uzbierać aż 200%. Kolejne użycie powiększa o kolejne 100% i tak dalej. Maksymalnie można powiększyć zbiornik na tyle, aby był on w stanie pomieścić 300% naturalnej chakry użytkownika. Oczywiście energia ta jest dalej chakrą Meitonu i tylko do technik tej dziedziny może być wykorzystywana. Każde użycie techniki kosztuje użytkownika PD. Za pierwszym razem użytkownik musi poświęcić 50 PD, aby zwiększyć zbiornik do 200%. Za drugim, 100 PD aby zwiększyć zbiornik do 300%.[b] Każde takie użycie techniki odbywa się pod okiem MG i jest ono na zasadach krótkiej fabuły treningowej.[/b]

[b]Specjalne:[/b] technika może być wykupiona jako technika wspomagająca. Zajmuje ona wtedy standardowo slot wspomagania. W zamian za to jednak, nie ma limitu do jakiego można zwiększyć zbiornik. Koszt zwiększenia zbiornika z 300% do 400% wynosi 150 PD, z 400% do 500% 200 PD i tak dalej. 

[b]Posiadając Specjalizację w Meitonie[/b] jesteśmy w stanie zebrać 400% naszej bazowej chakry jako chakrę Meitonu. Koszt zwiększenia zbiornika z 300% do 400% wynosi 150 PD. W przypadku, kiedy użytkownik wziął technikę jako wspomagającą, rozrost do 200% jest wtedy darmowy,  jednak do 300% kosztuje normalnie 100 PD, do 400% 150 PD i tak dalej.[/description]
Ostatnio zmieniony 23 lut 2024, 16:25 przez Jelonek, łącznie zmieniany 9 razy.
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”