Kurama Ichizoku | Kurama Clan鞍馬一族
PrzynależnośćSakuragakure no Sato
Klan Kurama był przez wiele lat związany z Konohagakure, jednak cały czas był trzymany na uboczu i niezbyt znany. Ich zdolności do technik iluzji, a także druga osobowość, która się z ich zdolnościami wiązała sprawiały, że niewiele osób zdecydowało się wykorzystać ich zdolności na wojnach. Teraz jednak mają czystą kartę do zapełnienia, zdecydowali się wesprzeć Sakuragakure no Sato.
Historia
Rodzina ta wsparła Konohagakure w pierwszym wieku powstawania systemu wiosek. Ich zdolności, choć potężne, szybko okazały się trudne do kontrolowania, a przez to - nie byli tak "użyteczni" w oczach oficjeli jak inne klany. Sprawiło to, że bardzo szybko zostali odcięci od reszty Konoszańskiego społeczeństwa, będąc trzymanym pod kluczem. Niektórych geniuszy tego rodu nawet obarczano dodatkowymi pieczęciami, byle tylko ich zdolności nie wymknęły się spod kontroli.
Wszystko to powodowało, że relacje klanu Kurama z Konohę były bardzo... skomplikowane. Niektórzy członkowie tego rodu rozumiało decyzje podejmowane przez kolejnych Cieni Ognia, inni zaś traktowali Konohę jako ciemiężycieli, którzy zamknęli ich w "ładnym więzieniu". Temu też upadek Konohy potraktowali bardziej jako szansę na odmianę losu i pokazanie się z lepszej strony. Może i stracili dom, ale czy dom, z którego nie możesz wyjść jest faktycznym domem? Teraz większość członków Kurama udała się do Sakuragakure, chcąc sprawić swoimi iluzjami, że sen Uzumaki Yuri stanie się taką samą rzeczywistością jak ich Genjutsu.
Wszystko to powodowało, że relacje klanu Kurama z Konohę były bardzo... skomplikowane. Niektórzy członkowie tego rodu rozumiało decyzje podejmowane przez kolejnych Cieni Ognia, inni zaś traktowali Konohę jako ciemiężycieli, którzy zamknęli ich w "ładnym więzieniu". Temu też upadek Konohy potraktowali bardziej jako szansę na odmianę losu i pokazanie się z lepszej strony. Może i stracili dom, ale czy dom, z którego nie możesz wyjść jest faktycznym domem? Teraz większość członków Kurama udała się do Sakuragakure, chcąc sprawić swoimi iluzjami, że sen Uzumaki Yuri stanie się taką samą rzeczywistością jak ich Genjutsu.
Ważne informacje
- Oficjalne nazwisko klanowe to Kurama.
- Ich lider nie jest oficjalnie znany.
- Większość członków klanu udała się do Sakuragakure, jednak pojedyncze jednostki mogły pójść swoimi ścieżkami gdziekolwiek.
- Ich Kekkei Genkai to Jitsuzai Genjutsu. By móc je rozwijać i otrzymać dostęp do jakichkolwiek zdolności klanowych należy posiadać Specjalizację w Jitsuzai Genjutsu.
Zdolności
Klan Kurama specjalizuje się w technikach iluzji. Można by wręcz powiedzieć, że w tej dziedzinie przodują patrząc na to, jak wiele zdolności i efektów ubocznych ich zdolności posiadają:
- Mistrzowie Genjutsu - Genjutsu tego klanu jest tak potężne, że są jego mistrzami bez żadnego treningu. Ich dziedzina klanowa oraz Genjutsu stanowią jedność i zamiast posiadać i rozwijać oba, rozwijają po prostu "Jitsuzai Genjutsu", do którego wliczają się u nich wszystkie normalne Genjutsu.
- Prawdziwa iluzja - Iluzje tego klanu mają tendencję do przekładania się na rzeczywistość. Co za tym idzie, rany zadane poprzez iluzje znajdują swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości sprawiając, że nawet iluzja może zabić. Nie mniej, jest to kontrolowane przez ich podświadomość, co za tym idzie nie posiada 100% skuteczności. To czy iluzja faktycznie zada obrażenia zależne jest od MG. Dla ułatwienia można jednak przyjąć, że wszystkie iluzje automatycznie zadające obrażenia, nie zadziałają w ten sposób.
- Potężna iluzja - Iluzje klanu Kurama są tak silne, że wyjście z nich jest dużo trudniejsze niż normalnie. By w ogóle móc podjąć próbę wyjścia z ich iluzji, należy mieć Siłę woli na poziomie 7 lub wyższym. Osoby z siłą woli poniżej 7 nie mają szans na wyjście z iluzji, niezależnie od wykorzystanych sposobów.
- Alter Ego - Czyli podświadomość klanu Kurama. Na tyle potężna, iż wyodrębniła własną osobowość. Nie można tutaj mówić o prostym rozdwojeniu jaźni, a czymś bliższym posiadaniu dwóch umysłów w jednym ciele. Charakter Alter Ego oraz jego poczynania leżą w rękach MG.
- Utrata kontroli - Za każdym razem gdy postać używa genjutsu, istnieje niewielka szansa na utratę kontroli i przejęcie ciała przez Alter Ego. Takie przejęcie trwa przez 3 tury i w tym czasie postać jest we władaniu MG.
- Abominacja - Istnieje szansa, że podczas utraty kontroli, władza Alter Ego nad ciałem okaże się tak wielka, iż jego fizyczna forma odbije się na ciele użytkownika. W takim wypadku przejęcie kontroli nie ma czasu trwania, a użytkownik musi podjąć mentalną batalię celem odzyskania władzy nad własnym ciałem i uśpienia Alter Ego. Jeśli zakończy się to sukcesem, Alter Ego będzie uśpione na następne 3 wątki z MG, jednocześnie sprawiając, że Jitsuzai Genjutsu będzie traktowane jak zwykłe Genjutsu na ten czas.
- Podatny na obłęd - Ze względu na posiadanie Alter Ego oraz mieszanie rzeczywistości i fikcji, członkom tego klanu dużo trudniej zachować zdrowy umysł. Wszyscy członkowie klanu są dużo bardziej podatni na różnego rodzaju choroby umysłowe oraz zaczynają grę posiadając jakąś. Mogą wybrać ją sami lub poprosić o to sprawdzającego, ważne jest jednak, by była ona istotna fabularnie, a nie coś, co nigdy nie zostanie uwidocznione.