• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Kurama Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Kurama Ichizoku

Kurama Ichizoku | Kurama Clan鞍馬一族
PrzynależnośćSakuragakure no Sato
Klan Kurama był przez wiele lat związany z Konohagakure, jednak cały czas był trzymany na uboczu i niezbyt znany. Ich zdolności do technik iluzji, a także druga osobowość, która się z ich zdolnościami wiązała sprawiały, że niewiele osób zdecydowało się wykorzystać ich zdolności na wojnach. Teraz jednak mają czystą kartę do zapełnienia, zdecydowali się wesprzeć Sakuragakure no Sato.
Historia
Rodzina ta wsparła Konohagakure w pierwszym wieku powstawania systemu wiosek. Ich zdolności, choć potężne, szybko okazały się trudne do kontrolowania, a przez to - nie byli tak "użyteczni" w oczach oficjeli jak inne klany. Sprawiło to, że bardzo szybko zostali odcięci od reszty Konoszańskiego społeczeństwa, będąc trzymanym pod kluczem. Niektórych geniuszy tego rodu nawet obarczano dodatkowymi pieczęciami, byle tylko ich zdolności nie wymknęły się spod kontroli.

Wszystko to powodowało, że relacje klanu Kurama z Konohę były bardzo... skomplikowane. Niektórzy członkowie tego rodu rozumiało decyzje podejmowane przez kolejnych Cieni Ognia, inni zaś traktowali Konohę jako ciemiężycieli, którzy zamknęli ich w "ładnym więzieniu". Temu też upadek Konohy potraktowali bardziej jako szansę na odmianę losu i pokazanie się z lepszej strony. Może i stracili dom, ale czy dom, z którego nie możesz wyjść jest faktycznym domem? Teraz większość członków Kurama udała się do Sakuragakure, chcąc sprawić swoimi iluzjami, że sen Uzumaki Yuri stanie się taką samą rzeczywistością jak ich Genjutsu.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Kurama.
  2. Ich lider nie jest oficjalnie znany.
  3. Większość członków klanu udała się do Sakuragakure, jednak pojedyncze jednostki mogły pójść swoimi ścieżkami gdziekolwiek.
  4. Ich Kekkei Genkai to Jitsuzai Genjutsu. By móc je rozwijać i otrzymać dostęp do jakichkolwiek zdolności klanowych należy posiadać Specjalizację w Jitsuzai Genjutsu.
Zdolności
Klan Kurama specjalizuje się w technikach iluzji. Można by wręcz powiedzieć, że w tej dziedzinie przodują patrząc na to, jak wiele zdolności i efektów ubocznych ich zdolności posiadają:
  1. Mistrzowie Genjutsu - Genjutsu tego klanu jest tak potężne, że są jego mistrzami bez żadnego treningu. Ich dziedzina klanowa oraz Genjutsu stanowią jedność i zamiast posiadać i rozwijać oba, rozwijają po prostu "Jitsuzai Genjutsu", do którego wliczają się u nich wszystkie normalne Genjutsu.
  2. Prawdziwa iluzja - Iluzje tego klanu mają tendencję do przekładania się na rzeczywistość. Co za tym idzie, rany zadane poprzez iluzje znajdują swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości sprawiając, że nawet iluzja może zabić. Nie mniej, jest to kontrolowane przez ich podświadomość, co za tym idzie nie posiada 100% skuteczności. To czy iluzja faktycznie zada obrażenia zależne jest od MG. Dla ułatwienia można jednak przyjąć, że wszystkie iluzje automatycznie zadające obrażenia, nie zadziałają w ten sposób.
  3. Potężna iluzja - Iluzje klanu Kurama są tak silne, że wyjście z nich jest dużo trudniejsze niż normalnie. By w ogóle móc podjąć próbę wyjścia z ich iluzji, należy mieć Siłę woli na poziomie 7 lub wyższym. Osoby z siłą woli poniżej 7 nie mają szans na wyjście z iluzji, niezależnie od wykorzystanych sposobów.
  4. Alter Ego - Czyli podświadomość klanu Kurama. Na tyle potężna, iż wyodrębniła własną osobowość. Nie można tutaj mówić o prostym rozdwojeniu jaźni, a czymś bliższym posiadaniu dwóch umysłów w jednym ciele. Charakter Alter Ego oraz jego poczynania leżą w rękach MG.
  5. Utrata kontroli - Za każdym razem gdy postać używa genjutsu, istnieje niewielka szansa na utratę kontroli i przejęcie ciała przez Alter Ego. Takie przejęcie trwa przez 3 tury i w tym czasie postać jest we władaniu MG.
  6. Abominacja - Istnieje szansa, że podczas utraty kontroli, władza Alter Ego nad ciałem okaże się tak wielka, iż jego fizyczna forma odbije się na ciele użytkownika. W takim wypadku przejęcie kontroli nie ma czasu trwania, a użytkownik musi podjąć mentalną batalię celem odzyskania władzy nad własnym ciałem i uśpienia Alter Ego. Jeśli zakończy się to sukcesem, Alter Ego będzie uśpione na następne 3 wątki z MG, jednocześnie sprawiając, że Jitsuzai Genjutsu będzie traktowane jak zwykłe Genjutsu na ten czas.
  7. Podatny na obłęd - Ze względu na posiadanie Alter Ego oraz mieszanie rzeczywistości i fikcji, członkom tego klanu dużo trudniej zachować zdrowy umysł. Wszyscy członkowie klanu są dużo bardziej podatni na różnego rodzaju choroby umysłowe oraz zaczynają grę posiadając jakąś. Mogą wybrać ją sami lub poprosić o to sprawdzającego, ważne jest jednak, by była ona istotna fabularnie, a nie coś, co nigdy nie zostanie uwidocznione.
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2023, 14:36 przez Tora, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

Kokoro no Jōtai | The State of Mind心の状態
KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 3 pieczęciom
KosztStandardowy na turę
ZasięgDo 5m
Zniszczony umysł nie jest czymś, z czym łatwo żyć. Kurama zdają się o tym wiedzieć (lub chociaż czuć) najlepiej, zmagając się nie tylko z własnymi chorobami psychicznymi, ale również swoim "drugim ja" dość często chcącym chwycić za ster. Są oni przez to bardziej wrażliwi na zmiany w zachowaniu innych, często jako świadomy, bądź i nie, mechanizm obronny. Bo skoro ich własny umysł jest im mało przyjazny, to czemu nie świat wokół? Dużo prościej wyczuć im wszelakie inne zmiany osobowości u innych osób, będąc w stanie dużo lepiej stwierdzić, czy dana osoba dalej jest "sobą" - co może być przydatne w obcowaniu z innym Kurama czy osobami podatnymi na opętania oraz inne zmiany psychologiczne. Takowe z resztą, nawet będąc w stabilnym stanie, sprawiają, że Kurama czuje, jakby była wśród "swoich", będąc w stanie ich dużo łatwiej zidentyfikować niż osoby nie obdarzone ich "darem".

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=心の状態]Kokoro no Jōtai | The State of Mind[/title]
[pic rank=E]https://imgur.com/doWfekG.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jitsuzai Genjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas kumulacji chakry równy 3 pieczęciom[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Do 5m[/row]
[description]Zniszczony umysł nie jest czymś, z czym łatwo żyć. Kurama zdają się o tym wiedzieć (lub chociaż czuć) najlepiej, zmagając się nie tylko z własnymi chorobami psychicznymi, ale również swoim "drugim ja" dość często chcącym chwycić za ster. Są oni przez to bardziej wrażliwi na zmiany w zachowaniu innych, często jako świadomy, bądź i nie, mechanizm obronny. Bo skoro ich własny umysł jest im mało przyjazny, to czemu nie świat wokół? Dużo prościej wyczuć im wszelakie inne zmiany osobowości u innych osób, będąc w stanie dużo lepiej stwierdzić, czy dana osoba dalej jest "sobą" - co może być przydatne w obcowaniu z innym Kurama czy osobami podatnymi na opętania oraz inne zmiany psychologiczne. Takowe z resztą, nawet będąc w stabilnym stanie, sprawiają, że Kurama czuje, jakby była wśród "swoich", będąc w stanie ich dużo łatwiej zidentyfikować niż osoby nie obdarzone ich "darem". [/description]
Ostatnio zmieniony 11 cze 2023, 19:40 przez Sabataya Shuten, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Yami no Toudai | Lighthouse in the Dark闇の灯台
KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
PieczęciePies → Wół → Pies → Tygrys → Pies → Szczur → Koń
KosztStandardowy na turę
Zasięg---
WymaganiaZnajomość techniki Kūkyonushi (Jitsuzai Genjutsu B)
Technika uzupełniająca Kūkyonushi, pozwalającą osiągnąć konkretny efekt, a nie losowy. Możliwa do użycia tylko w środku umysłu, pozwala na dwie rzeczy. Pierwsza z nich jest do użycia w momencie, kiedy wiemy, że w naszej głowie jest jeszcze "ktoś". Nie koniecznie Alter Ego, a na przykład inna osoba. Technika pozwala wysłać do takiej osoby posłańca przybierającego dowolną formę, jaki ma tylko i wyłącznie jeden cel - zaprowadzić takową do innego miejsca. Może to być lokacja samej Kuramy, a może być to miejsce znajdowania się czegoś zupełnie innego, czego istnienia we wskazanym miejscu osoba z tego klanu jest świadoma.

Posiadając rangę A w Jitsuzai Genjutsu, możliwe jest pominięcie pieczęci. W zamian należy kumulować chakrę przez tyle czasu, ile zajęłoby ich złożenie.
Posiadając Sennina w Jitsuzai Genjutsu, możliwe jest stworzenie takowego posłańca przy sobie bądź w dowolnym innym, wybranym miejscu. Wtedy też każda osoba znajdująca się w umyśle Kuramy zdaje sobie podświadomie sprawę z tego, w jakim kierunku się udać, by do niego dotrzeć. W tej formie jednak nie ma zupełnie kontroli nad tym, kto i czy przyjdzie. Ani jakie może mieć intencje wobec tego, co znajdzie na miejscu.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=闇の灯台]Yami no Toudai | Lighthouse in the Dark[/title]
[pic rank=D]https://imgur.com/MvdLPMA.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jitsuzai Genjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Wół → Pies → Tygrys → Pies → Szczur → Koń[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[row title=Wymagania]Znajomość techniki Kūkyonushi (Jitsuzai Genjutsu B)[/row]
[description]Technika uzupełniająca Kūkyonushi, pozwalającą osiągnąć konkretny efekt, a nie losowy. Możliwa do użycia tylko w środku umysłu, pozwala na dwie rzeczy. Pierwsza z nich jest do użycia w momencie, kiedy wiemy, że w naszej głowie jest jeszcze "ktoś". Nie koniecznie Alter Ego, a na przykład inna osoba. Technika pozwala wysłać do takiej osoby posłańca przybierającego dowolną formę, jaki ma tylko i wyłącznie jeden cel - zaprowadzić takową do innego miejsca. Może to być lokacja samej Kuramy, a może być to miejsce znajdowania się czegoś zupełnie innego, czego istnienia we wskazanym miejscu osoba z tego klanu jest świadoma. 

[b]Posiadając rangę A w Jitsuzai Genjutsu[/b], możliwe jest pominięcie pieczęci. W zamian należy kumulować chakrę przez tyle czasu, ile zajęłoby ich złożenie.
[b]Posiadając Sennina w Jitsuzai Genjutsu[/b], możliwe jest stworzenie takowego posłańca przy sobie bądź w dowolnym innym, wybranym miejscu. Wtedy też każda osoba znajdująca się w umyśle Kuramy zdaje sobie podświadomie sprawę z tego, w jakim kierunku się udać, by do niego dotrzeć. W tej formie jednak nie ma zupełnie kontroli nad tym, kto i czy przyjdzie. Ani jakie może mieć intencje wobec tego, co znajdzie na miejscu.[/description]
Ostatnio zmieniony 18 gru 2023, 18:35 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Gyaku Genjutsu | Reverse Illusionary Technique逆幻術
KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
PieczęcieRóżna
KosztStandardowy + koszt używanego Genjutsu
ZasięgNa siebie
WymaganiaZnajomość jednego, dowolnego Genjutsu
Sztuka mamienia innych umysłów to chleb powszedni dla Kurama. Są w końcu mistrzami iluzji, będąc w stanie zamienić je w śmiercionośną broń. Z tym, że ta technika w ogóle nie skupia się na oddziaływaniu na osoby postronne. Zamiast tego, dopłacając koszt tej techniki, Kurama jest w stanie rzucić na siebie dowolne Genjutsu. Takie Genjutsu musi jednak znać oraz pokryć jego całościowy koszt, jak gdyby było ono rzucane na inną osobę. Wszelakie wymagania związane z wyjściem z niego czy sposobem rzucenia są ignorowane, a Genjutsu zawsze "trafia" w cel niezależnie od jego statystyk. Wyjście już może jednak nie być takie proste, bowiem do tego osoba potrzebuje co najmniej 8 poziom Siły Woli oraz pełną kontrolę nad samym sobą.

Pod wpływem Gyaku Genjutsu, istnieje zwiększona szansa na to, że rzucona iluzja będzie iluzją rzeczywistą. Nie mniej jest to ostrze obusieczne. Iluzja może bowiem się nie urzeczywistnić, podczas gdy osoba dalej będzie się w nim znajdować. Co więcej, szansa na jej urzeczywistnienie jest większa o niewiele, jednak tak samo o niewiele zwiększa się szansa na przebudzenie Alter Ego. Leży to głównie w decyzji MG, jaki prowadzi wątek oraz od jego metody szacowania, czy iluzja zostanie urzeczywistniona bądź czy Alter Ego przejmie kontrolę, jednak dla ułatwienia uznaje się, że w przypadku szansy procentowej, jest ona w obu przypadkach większa o 10%.

Posiadając Jitsuzai Genjutsu rangi S możliwe jest dopłacenie dowolnego kosztu rangi S do techniki. Każdy standardowy koszt S zwiększa szansę na urzeczywistnienie iluzji o kolejne 10%, jednocześnie zwiększając szansę na przejęcie przez Alter Ego o kolejne 10%. Nawet gdyby jednak osiągnąć w ten sposób 100% szansy, MG ma prawo dalej uznać, że iluzja jest zbyt skomplikowana, wpływa na zbyt wiele rzeczy lub jej efekty sprawiają, że urzeczywistnienie jej będzie w obecnych warunkach niemożliwe bądź niedopuszczalne przez inne czynniki, by akcja dalej się nie powiodła. Przed użyciem zaleca się konsultację z MG prowadzącym wątek.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=逆幻術]Gyaku Genjutsu | Reverse Illusionary Technique[/title]
[pic rank=C]https://imgur.com/2GT8QES.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jitsuzai Genjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Różna[/row]
[row title=Koszt]Standardowy + koszt używanego Genjutsu[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Znajomość jednego, dowolnego Genjutsu[/row]
[description]Sztuka mamienia innych umysłów to chleb powszedni dla Kurama. Są w końcu mistrzami iluzji, będąc w stanie zamienić je w śmiercionośną broń. Z tym, że ta technika w ogóle nie skupia się na oddziaływaniu na osoby postronne. Zamiast tego, dopłacając koszt tej techniki, Kurama jest w stanie rzucić na siebie dowolne Genjutsu. Takie Genjutsu musi jednak znać oraz pokryć jego całościowy koszt, jak gdyby było ono rzucane na inną osobę. Wszelakie wymagania związane z wyjściem z niego czy sposobem rzucenia są ignorowane, a Genjutsu zawsze "trafia" w cel niezależnie od jego statystyk. Wyjście już może jednak nie być takie proste, bowiem do tego osoba potrzebuje co najmniej 8 poziom Siły Woli oraz pełną kontrolę nad samym sobą. 

Pod wpływem Gyaku Genjutsu, istnieje zwiększona szansa na to, że rzucona iluzja będzie iluzją rzeczywistą. Nie mniej jest to ostrze obusieczne. Iluzja może bowiem się nie urzeczywistnić, podczas gdy osoba dalej będzie się w nim znajdować. Co więcej, szansa na jej urzeczywistnienie jest większa o niewiele, jednak tak samo o niewiele zwiększa się szansa na przebudzenie Alter Ego. Leży to głównie w decyzji MG, jaki prowadzi wątek oraz od jego metody szacowania, czy iluzja zostanie urzeczywistniona bądź czy Alter Ego przejmie kontrolę, jednak dla ułatwienia uznaje się, że w przypadku szansy procentowej, jest ona w obu przypadkach większa o 10%.

[b]Posiadając Jitsuzai Genjutsu rangi S[/b] możliwe jest dopłacenie dowolnego kosztu rangi S do techniki. Każdy standardowy koszt S zwiększa szansę na urzeczywistnienie iluzji o kolejne 10%, jednocześnie zwiększając szansę na przejęcie przez Alter Ego o kolejne 10%. Nawet gdyby jednak osiągnąć w ten sposób 100% szansy, MG ma prawo dalej uznać, że iluzja jest zbyt skomplikowana, wpływa na zbyt wiele rzeczy lub jej efekty sprawiają, że urzeczywistnienie jej będzie w obecnych warunkach niemożliwe bądź niedopuszczalne przez inne czynniki, by akcja dalej się nie powiodła. Przed użyciem zaleca się konsultację z MG prowadzącym wątek. 
[/description]

Naishin no Renraku | Internal Call内心の連絡
KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
PieczęciePies → Ptak → Wąż → Zając → Dzik
KosztStandardowy na turę
Zasięg---
Klasyczny "telefon do przyjaciela" z tym, że nie jest on wykonywany do przyjaciela. Utrzymując pieczęć dzika oraz wyciszając umysł, możliwe jest podjęcie próby skomunikowania się ze swoim Alter Ego. Jednak... to tyle! Koszt standardowy pozwala na turę takiego połączenia z tym, że może się ono skończyć różnie. Alter Ego może zupełnie zignorować taką próbę lub wykorzystać ją na jakikolwiek inny, sobie znany sposób. Cokolwiek przekazane podczas takiej rozmowy jest przede wszystkim zależne od charakteru Alter Ego oraz jego podejścia do osoby, która wraz z nim okupuje owe jedno, biedne ciało. Nic nie stoi mu na przeszkodzie nic nie odpowiedzieć, czy powiedzieć za dużo, niekoniecznie budujących dla danej osoby rzeczy.

Posiadając Kontrolę Chakry 9, technikę może wykonać również Alter Ego jeśli uzna, że ma taki kaprys. Możliwe jest jednak zakończenie rozmowy "na życzenie" czy jej kompletne zignorowanie bez większych skutków ubocznych.
Posiadając rangę A w Jitsuzai Genjutsu, ilość pieczęci spada o 2.
Posiadając rangę S w Jitsuzai Genjutsu, możliwe jest wykonanie techniki z pominięciem pieczęci. Dalej jednak konieczne jest podtrzymywanie pieczęci Dzika.
Średni zwójKurama Wakuri
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=内心の連絡]Naishin no Renraku | Internal Call[/title]
[pic rank=C]https://imgur.com/nWu4Kr1.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jitsuzai Genjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Ptak → Wąż → Zając → Dzik[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę [/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[description]Klasyczny "telefon do przyjaciela" z tym, że nie jest on wykonywany do przyjaciela. Utrzymując pieczęć dzika oraz wyciszając umysł, możliwe jest podjęcie próby skomunikowania się ze swoim Alter Ego. Jednak... to tyle! Koszt standardowy pozwala na turę takiego połączenia z tym, że może się ono skończyć różnie. Alter Ego może zupełnie zignorować taką próbę lub wykorzystać ją na jakikolwiek inny, sobie znany sposób. Cokolwiek przekazane podczas takiej rozmowy jest przede wszystkim zależne od charakteru Alter Ego oraz jego podejścia do osoby, która wraz z nim okupuje owe jedno, biedne ciało. Nic nie stoi mu na przeszkodzie nic nie odpowiedzieć, czy powiedzieć za dużo, niekoniecznie budujących dla danej osoby rzeczy. 

[b]Posiadając Kontrolę Chakry 9[/b], technikę może wykonać również Alter Ego jeśli uzna, że ma taki kaprys. Możliwe jest jednak zakończenie rozmowy "na życzenie" czy jej kompletne zignorowanie bez większych skutków ubocznych.  
[b]Posiadając rangę A w Jitsuzai Genjutsu[/b], ilość pieczęci spada o 2.
[b]Posiadając rangę S w Jitsuzai Genjutsu[/b], możliwe jest wykonanie techniki z pominięciem pieczęci. Dalej jednak konieczne jest podtrzymywanie pieczęci Dzika. [/description][code]
Ostatnio zmieniony 11 cze 2023, 19:49 przez Sabataya Shuten, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Kūkyonushi | Lord of the Void空虚主
KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
Pieczęcie---
KosztRóżny
Zasięg---
DodatkoweTechnika kosztuje 15PT
Walka we własnym umyśle o dominację to niemalże chleb powszedni Kurama, a że nikt o zdrowych (a przynajmniej zdrowszych niż wykazuje reszta klanu) zmysłach raczej wolałby takiej nie przegrać, co poniektórzy przedstawiciele postanowili stanąć ością w gardle swoich "drugich ja", przygotowując się do ów starć nieco lepiej, niż licząc na moc miłości i przyjaźni. Ostatecznie jednak zdobyte podczas ów prób doświadczenie okazało się przydatne nie tylko w walce z Alter Ego, ale we wszelakich bataliach mających miejsce w ich umysłach, bez względu na rodzaj przeciwnika.

W przypadku bycia wystawionym na dosłowną walkę mentalną, nie sprowadzającą się jedynie do suchego porównywania Siły Woli, Kurama jest w stanie naginać część panujących w niej zasad dla własnej wygody... a przynajmniej w czystej teorii. W praktyce członkowie klanu Kurama posiadają dość wątpliwą władzę nad własnym umysłem, co widać po ich pokaźnych kartotekach psychiatrycznych, sprowadzając ów kontrolę do czegoś dużo bardziej dzikiego i niekontrolowanego; oszukiwania własnego umysłu w kwestii własnych możliwości, co ostatecznie przekłada się na urzeczywistnienie ów kłamstw. Poświęcając standardową ilość chakry korespondującej z oczekiwaną przez nas rangą efektu, osoba jest w stanie wytworzyć interferencję o takiej też sile. Jest ona jednak całkowicie losowa i po za większą władzą użytkownika, jaki może jedynie nakierować ją w bardzo ogólny sposób. Jeżeli więc Kurama zechce poświęcić standardowy koszt rangi B na przeszkodzenie przeciwnikowi w użyciu techniki lub zdolności, umysł wygeneruje losowy efekt o sile rangi B, mogący przyjąć dowolną formę jak np. wpłynięcie na prawa natury działające w danym miejscu, przerwanie techniki czy stworzenie wokół elementów, jakie przeszkodziłyby w jej użyciu lub dosięgnięciu celu. Tak samo może wydać koszt standardowy S, by z kolei wpłynąć na powodzenie jakiejś konkretnej akcji. Znowu jednak efekt będzie kompletnie losowy.

Chociaż umysł nie dąży do zrobienia krzywdy użytkownikowi, generowanie potężniejszych efektów może, ale nie musi, doprowadzić do stworzenia takich, które koniec końców mogą okazać się utrudnieniem również dla twórcy. Zarówno ostateczny efekt techniki oraz to, ile jego efekty będą się utrzymywać, zależą od MG. Próba wpływania na bardzo specyficzne aspekty czy uzyskania konkretnych efektów może poskutkować jeszcze bardziej nieprzewidywalnym zadziałaniem techniki.

Uwaga! ze względu na to, że technika ta wykorzystywana jest we własnym umyśle i ma na celu przeciwdziałania niektórym niepożądanym sytuacjom, jakie mogą zaistnieć w walce chociażby z własnym Alter Ego, to pomimo opierania się na Genjutsu, samo w sobie nie naraża osoby na zostanie przez niego przejętym.

Posiadając Kontrolę Chakry 10, możliwe jest również przeznaczenie wielokrotności kosztu standardowego danej rangi tak długo, jak nie zrównuje się lub przekracza on kosztu standardowego rangi wyżej. Niemożliwe jest więc zapłacenie pięciokrotnego kosztu rangi C (gdzie wynosiłby on 100), a zamiast tego należy uiścić koszt standardowy B (jaki również wynosi 100).

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=空虚主]Kūkyonushi | Lord of the Void[/title]
[pic rank=B]https://imgur.com/nLQykGn.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jitsuzai Genjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Różny [/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 15PT[/row]
[description]Walka we własnym umyśle o dominację to niemalże chleb powszedni Kurama, a że nikt o zdrowych (a przynajmniej zdrowszych niż wykazuje reszta klanu) zmysłach raczej wolałby takiej nie przegrać, co poniektórzy przedstawiciele postanowili stanąć ością w gardle swoich "drugich ja", przygotowując się do ów starć nieco lepiej, niż licząc na moc miłości i przyjaźni. Ostatecznie jednak zdobyte podczas ów prób doświadczenie okazało się przydatne nie tylko w walce z Alter Ego, ale we wszelakich bataliach mających miejsce w ich umysłach, bez względu na rodzaj przeciwnika. 

W przypadku bycia wystawionym na dosłowną walkę mentalną, nie sprowadzającą się jedynie do suchego porównywania Siły Woli, Kurama jest w stanie naginać część panujących w niej zasad dla własnej wygody... a przynajmniej w czystej teorii. W praktyce członkowie klanu Kurama posiadają dość wątpliwą władzę nad własnym umysłem, co widać po ich pokaźnych kartotekach psychiatrycznych, sprowadzając ów kontrolę do czegoś dużo bardziej dzikiego i niekontrolowanego; oszukiwania własnego umysłu w kwestii własnych możliwości, co ostatecznie przekłada się na urzeczywistnienie ów kłamstw. Poświęcając standardową ilość chakry korespondującej z oczekiwaną przez nas rangą efektu, osoba jest w stanie wytworzyć interferencję o takiej też sile. Jest ona jednak całkowicie losowa i po za większą władzą użytkownika, jaki może jedynie nakierować ją w bardzo ogólny sposób. Jeżeli więc Kurama zechce poświęcić standardowy koszt rangi B na przeszkodzenie przeciwnikowi w użyciu techniki lub zdolności, umysł wygeneruje losowy efekt o sile rangi B, mogący przyjąć dowolną formę jak np. wpłynięcie na prawa natury działające w danym miejscu, przerwanie techniki czy stworzenie wokół elementów, jakie przeszkodziłyby w jej użyciu lub dosięgnięciu celu. Tak samo może wydać koszt standardowy S, by z kolei wpłynąć na powodzenie jakiejś konkretnej akcji. Znowu jednak efekt będzie kompletnie losowy. 

Chociaż umysł nie dąży do zrobienia krzywdy użytkownikowi, generowanie potężniejszych efektów może, ale nie musi, doprowadzić do stworzenia takich, które koniec końców mogą okazać się utrudnieniem również dla twórcy. Zarówno ostateczny efekt techniki oraz to, ile jego efekty będą się utrzymywać, zależą od MG. Próba wpływania na bardzo specyficzne aspekty czy uzyskania konkretnych efektów może poskutkować jeszcze bardziej nieprzewidywalnym zadziałaniem techniki. 

[b]Uwaga![/b] ze względu na to, że technika ta wykorzystywana jest we własnym umyśle i ma na celu przeciwdziałania niektórym niepożądanym sytuacjom, jakie mogą zaistnieć w walce chociażby z własnym Alter Ego, to pomimo opierania się na Genjutsu, samo w sobie nie naraża osoby na zostanie przez niego przejętym.  

[b]Posiadając Kontrolę Chakry 10[/b], możliwe jest również przeznaczenie wielokrotności kosztu standardowego danej rangi tak długo, jak nie zrównuje się lub przekracza on kosztu standardowego rangi wyżej. Niemożliwe jest więc zapłacenie pięciokrotnego kosztu rangi C (gdzie wynosiłby on 100), a zamiast tego należy uiścić koszt standardowy B (jaki również wynosi 100). [/description]

Morobanotsurugi | Double-edged Sword諸刃の剣
KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
Pieczęcie---
Koszt---
ZasięgNa siebie
Nikt nie chce z reguły oddawać władzy nad własnym ciałem, szczególnie siłom często nieprzewidywalnym. Z tym, że kilka osób jednak uznało to za świetny pomysł, tworząc technikę szaloną i niebezpieczną zarazem. Nie wymaga pieczęci, nie wymaga chakry. Wszystko, co zaś robi, to oddaje władze nad własnym ciałem swojemu Alter Ego. Powierzenie ciała nie jest na stałe, nie jest również dość silne - wszystko to przez pominięcie całego procesu nadużywania Genjutsu, jakie pozwoliłyby Alter Ego na bardziej stabilne przejęcie kontroli. Na nieokreśloną ilość czasu władzę przejmuje Alter Ego. Kontrola nad postacią znajduje się wówczas w rękach MG, a jej poczynania podyktowane charakterem jej "drugiego ja". Po odzyskaniu kontroli, postać nie pamięta wydarzeń, jakie miały miejsce pomiędzy. Istnieje również szansa, że nie odzyska kontroli w ogóle - powierzając swój los w ręce Alter Ego, jest się bowiem tak samo podatnym na obrażenia i śmierć, jak normalnie.
Utrata przytomności, w tym zapadnięcie w sen, kończy działanie techniki, ponownie usypiając Alter Ego. To może też wrócić kontrolę nad ciałem właściwej jaźni samo z siebie jeśli uzna, że ma na to ochotę.

Posiadając Siłę Woli 10, możliwa jest próba odzyskania kontroli po dowolnym okresie czasu w dowolnym momencie. Odzyskanie kontroli następuje do 5 tur od próby jej odzyskania, co może stać się od razu lub po kilku turach, jednak nie później niż po 5-ciu. Dalej jednak nie mamy świadomości, co dzieje się w tym czasie z naszym ciałem.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=諸刃の剣]Morobanotsurugi | Double-edged Sword[/title]
[pic rank=B]https://imgur.com/Otp8rIt.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jitsuzai Genjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]---[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[description]Nikt nie chce z reguły oddawać władzy nad własnym ciałem, szczególnie siłom często nieprzewidywalnym. Z tym, że kilka osób jednak uznało to za świetny pomysł, tworząc technikę szaloną i niebezpieczną zarazem. Nie wymaga pieczęci, nie wymaga chakry. Wszystko, co zaś robi, to oddaje władze nad własnym ciałem swojemu Alter Ego. Powierzenie ciała nie jest na stałe, nie jest również dość silne - wszystko to przez pominięcie całego procesu nadużywania Genjutsu, jakie pozwoliłyby Alter Ego na bardziej stabilne przejęcie kontroli. Na nieokreśloną ilość czasu władzę przejmuje Alter Ego. Kontrola nad postacią znajduje się wówczas w rękach MG, a jej poczynania podyktowane charakterem jej "drugiego ja". Po odzyskaniu kontroli, postać nie pamięta wydarzeń, jakie miały miejsce pomiędzy. Istnieje również szansa, że nie odzyska kontroli w ogóle - powierzając swój los w ręce Alter Ego, jest się bowiem tak samo podatnym na obrażenia i śmierć, jak normalnie. 
Utrata przytomności, w tym zapadnięcie w sen, kończy działanie techniki, ponownie usypiając Alter Ego. To może też wrócić kontrolę nad ciałem właściwej jaźni samo z siebie jeśli uzna, że ma na to ochotę.

[b]Posiadając Siłę Woli 10[/b], możliwa jest próba odzyskania kontroli po dowolnym okresie czasu w dowolnym momencie. Odzyskanie kontroli następuje do 5 tur od próby jej odzyskania, co może stać się od razu lub po kilku turach, jednak nie później niż po 5-ciu. Dalej jednak nie mamy świadomości, co dzieje się w tym czasie z naszym ciałem. [/description]

Sekai no Kyōkaisen | The World's Boundary世界の境界線
KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
PieczęcieZając → Szczur → Wół → Tygrys → Wąż → Pies → Małpa
KosztStworzenie: Standardowy
Utryzmanie: Standardowy na turę
Powiększenie: Standardowy C za każde kolejne 10mx10m
ZasięgWzroku
WymaganiaZnajomość techniki Kūkyonushi (Jitsuzai Genjutsu B)
Technika uzupełniająca Kūkyonushi, pozwalającą osiągnąć konkretny efekt, a nie losowy. Umysł człowieka to teren bez żadnych granic, nieskończony i pełen często dziwów, jakie nie śniły się nikomu. Dość istotnym jest więc, by być w stanie po nim nawigować, pozwalając dostać się z jednego jego miejsca w inne, nie ważne jak "oddalone". Tak długo jak wiemy, gdzie chcemy się konkretnie znaleźć, możliwe jest stworzenie portalu 2mx2m, będącego drzwiami pomiędzy nimi. Za każdy dodatkowy koszt Standardowy C, portal można powiększać o kolejne 10mx10m. W przypadku nie określenia, gdzie chcemy się przenieść, przejście przez dany portal wyrzuci wszystkie osoby, jakie przez niego przeszły w jedno losowe miejsce. Portal utrzymuje się tyle, ile życzy sobie twórca, mogąc utrzymać go nawet przez tyle tur, na ile starczy mu chakry.

Techniką nie da się uciec od batalii mentalnej z własnym Alter Ego wynikającej z używania Genjutsu. Sukces ulotnienia się ze środka innych walk w środku własnej głowy zależy już od sposobu wykorzystania techniki oraz osądu Mistrza Gry.

Posiadając rangę S w Jitsuzai Genjutsu, możliwe jest pominięcie pieczęci. W zamian należy kumulować chakrę przez tyle czasu, ile zajęłoby ich złożenie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=世界の境界線]Sekai no Kyōkaisen | The World's Boundary[/title]
[pic rank=B]https://imgur.com/dcVx026.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jitsuzai Genjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Szczur → Wół → Tygrys → Wąż → Pies → Małpa[/row]
[row title=Koszt]Stworzenie: Standardowy
Utrzymanie: Standardowy na turę
Powiększenie: Standardowy C za każde kolejne 10mx10m[/row]
[row title=Zasięg]Wzroku[/row]
[row title=Wymagania]Znajomość techniki Kūkyonushi (Jitsuzai Genjutsu B)[/row]
[description]Technika uzupełniająca Kūkyonushi, pozwalającą osiągnąć konkretny efekt, a nie losowy. Umysł człowieka to teren bez żadnych granic, nieskończony i pełen często dziwów, jakie nie śniły się nikomu. Dość istotnym jest więc, by być w stanie po nim nawigować, pozwalając dostać się z jednego jego miejsca w inne, nie ważne jak "oddalone". Tak długo jak wiemy, gdzie chcemy się konkretnie znaleźć, możliwe jest stworzenie portalu 2mx2m, będącego drzwiami pomiędzy nimi. Za każdy dodatkowy koszt Standardowy C, portal można powiększać o kolejne 10mx10m. W przypadku nie określenia, gdzie chcemy się przenieść, przejście przez dany portal wyrzuci wszystkie osoby, jakie przez niego przeszły w jedno losowe miejsce. Portal utrzymuje się tyle, ile życzy sobie twórca, mogąc utrzymać go nawet przez tyle tur, na ile starczy mu chakry. 

Techniką nie da się uciec od batalii mentalnej z własnym Alter Ego wynikającej z używania Genjutsu. Sukces ulotnienia się ze środka innych walk w środku własnej głowy zależy już od sposobu wykorzystania techniki oraz osądu Mistrza Gry. 

[b]Posiadając rangę S w Jitsuzai Genjutsu[/b], możliwe jest pominięcie pieczęci. W zamian należy kumulować chakrę przez tyle czasu, ile zajęłoby ich złożenie.[/description]
Ostatnio zmieniony 28 gru 2023, 13:46 przez Tora, łącznie zmieniany 7 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Bōkyaku no Kanata | Ex Oblivione忘却の彼方
KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
PieczęcieMałpa → Smok → Wół → Wąż → Zając → Koń → Tygrys → Pies → Małpa → Dzik → Wąż → Pies → Wąż → Małpa → Szczur
KosztPołowiczny A na turę
Zasięg15m
WymaganiaPosiadanie przynajmniej jednej wady mentalnej
Stan mentalny zapewne każdego członka Kurama jest, jaki jest, zaś wszelakie defekty psychiczne to ich chleb powszedni. Codzienna rzeczywistość, aniżeli marginalne przypadki. Dobrem, jak to się mówi, trzeba się dzielić. Składając serię pieczęci, osoby znajdujące się w zasięgu techniki doznają czasowych zmian w mózgu odzwierciedlających te u użytkownika za pomocą tego, na czym Kurama znają się najlepiej - Genjutsu. Wszyscy trafieni techniką cechują się tymi samymi chorobami psychicznymi, co Kurama. Nie ma ograniczeń co do ilości w myśl zasady "skoro dana osoba jest w stanie z nimi żyć tyle czasu, to ktoś inny przez jakiś czas tym bardziej".

Im bardziej zdrowa psychicznie osoba padnie ofiarą techniki, tym z dużo większą intensywnością będą nękać nieprzywykły do podobnych ekscesów umysł, podczas gdy im więcej chorób trafiona osoba i tak posiada: te będące wynikiem techniki będą niczym niewielki dodatek, nie dający szczególnie swych znaków. Jako punkt odniesienia ile to jest "dużo" schorzeń przyjmuje się ilosć chorób osoby, która techniki używa. Jeśli ma ich mniej niż cel techniki, cel będzie odczuwał je dużo słabiej.

Jednocześnie im więcej osób zostanie trafionych techniką, tym mniej ów schorzenia będą doskwierać użytkownikowi techniki przez czas trwania techniki. Nie jest w stanie ich przez ten czas wygasić kompletnie, dalej w jakiś sposób odbijając się na psychice. Są one jednak dużo słabsze i mniej upierdliwe aż do momentu zakończenia działania techniki.

Posiadając rangę S w Jitsuzai Genjutsu, możliwe jest użycie techniki na jednej wybranej osobie. Wymagane jest jednak utrzymanie z nią przynajmniej chwilowego kontaktu fizycznego po złożeniu pieczęci.
Sposoby wyjścia z iluzji
  • Siła Woli 9
  • Antygenjutsu min. rangi A

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=忘却の彼方]Bōkyaku no Kanata | Ex Oblivione[/title]
[pic rank=A]https://imgur.com/9WHmaRk.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jitsuzai Genjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Małpa → Smok → Wół → Wąż → Zając → Koń → Tygrys → Pies → Małpa → Dzik → Wąż → Pies → Wąż → Małpa → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Połowiczny A na turę[/row]
[row title=Zasięg]15m[/row]
[row title=Wymagania]Posiadanie przynajmniej jednej wady mentalnej[/row]
[description]Stan mentalny zapewne każdego członka Kurama jest, jaki jest, zaś wszelakie defekty psychiczne to ich chleb powszedni. Codzienna rzeczywistość, aniżeli marginalne przypadki. Dobrem, jak to się mówi, trzeba się dzielić. Składając serię pieczęci, osoby znajdujące się w zasięgu techniki doznają czasowych zmian w mózgu odzwierciedlających te u użytkownika za pomocą tego, na czym Kurama znają się najlepiej - Genjutsu. Wszyscy trafieni techniką cechują się tymi samymi chorobami psychicznymi, co Kurama. Nie ma ograniczeń co do ilości w myśl zasady "skoro dana osoba jest w stanie z nimi żyć tyle czasu, to ktoś inny przez jakiś czas tym bardziej". 

Im bardziej zdrowa psychicznie osoba padnie ofiarą techniki, tym z dużo większą intensywnością będą nękać nieprzywykły do podobnych ekscesów umysł, podczas gdy im więcej chorób trafiona osoba i tak posiada: te będące wynikiem techniki będą niczym niewielki dodatek, nie dający szczególnie swych znaków. Jako punkt odniesienia ile to jest "dużo" schorzeń przyjmuje się ilosć chorób osoby, która techniki używa. Jeśli ma ich mniej niż cel techniki, cel będzie odczuwał je dużo słabiej. 

Jednocześnie im więcej osób zostanie trafionych techniką, tym mniej ów schorzenia będą doskwierać użytkownikowi techniki przez czas trwania techniki. Nie jest w stanie ich przez ten czas wygasić kompletnie, dalej w jakiś sposób odbijając się na psychice. Są one jednak dużo słabsze i mniej upierdliwe aż do momentu zakończenia działania techniki. 

[b]Posiadając rangę S w Jitsuzai Genjutsu[/b], możliwe jest użycie techniki na jednej wybranej osobie. Wymagane jest jednak utrzymanie z nią przynajmniej chwilowego kontaktu fizycznego po złożeniu pieczęci. [/description]
[row=Sposoby wyjścia z iluzji][/row]
[description][list][*]Siła Woli 9
[*]Antygenjutsu min. rangi A[/list][/description]

Jitsuzai Genjutsu: Karuma | Real Illusion: Wheel of Karma 実在幻術・カルマの車輪
KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu, Anty-Genjutsu
PieczęcieBaran → Wąż → Szczur → Ptak → Pies → Smok
KosztStandardowy + koszt kontrowanej techniki
Zasięg30 metrów
Wymagania---
Technika stworzona do walki z innymi iluzjami, a co za tym idzie posiada dwa dość istotne warunki użycia: bycie złapanym w iluzję oraz świadomość znajdowania się pod wpływem innej techniki. Tak długo jak są spełnione, tak długo ów anty-genjutsu może zostać użyte. Nie służy ono jednak do całkowitego rozpraszania efektów obcego Genjutsu, a do przejęcia nad nim kontroli - nad placem zabaw, ponad którym klan Kurama króluje pod każdym względem. Nie tylko dany ninja jest w stanie kontrolować wydarzenia dziejące się w środku iluzjonistycznego świata, ale jednocześnie wciągnąć w niego samego przeciwnika. Co widzi Kurama, to widzi oponent bez względu na to, jaki charakter ma użyta przez niego technika. Innymi słowy - oboje zostają "uwięzieni" w jednej i tej samej iluzji. Chociaż jest to dalej świat pod władzą oponenta, Kurama jest w stanie w równej mierze go zmieniać, a oboje są niczym dwie osoby pośrodku tafli wody, na którą mogą wpływać tak samo siłą woli.

A skoro już o Sile Woli mowa - ma ona w tym wypadku dość spore znaczenie. Ostatecznie bowiem osoba odznaczająca się większą Siłą Woli jest w stanie wpływać lepiej, szybciej i bardziej wydajnie na świat wokół, mogąc nawet w przypadku dużej różnicy (3 i więcej) niwelować próby oponenta zmierzające w kierunku odzyskania dominacji. Bez względu na istniejącą różnicę w ów statystyce, wszelakie zmiany dokonane przez Kurama podlegają pod Jitsuzai Genjutsu. Oznacza to, że kiedy wszelakie modyfikacje wprowadzone przez przeciwnika są dalej zwykłą, nie istniejącą realnie iluzją, tak modyfikacje Kurama mają możliwość dokonania fizycznych szkód - jest to jednak dalej niepewna broń, zależna od samego MG i podlegająca mechanice klanu. W przypadku wyjścia z Genjutsu przez którąkolwiek ze stron, spod jej wpływu zostają uwolnione pozostałe osoby w niej tkwiące.

Nie mniej niemożliwe jest wpływanie na samego twórcę iluzji. Tak jak możliwe jest to manipulując już istniejącymi elementami zmieniając ich wielkość, wygląd i właściwości, tak nie jest w stanie siłą woli np. odjąć mu kończynę. Technika, na którą wpływa, nie może również być silniejsza niż samo anty-genjutsu. Oznacza to, że jeżeli kontrowana technika wymaga anty-genjutsu wyższej rangi, ów konkretne nie odniesie większego sukcesu.

Posiadając Jitsuzai Genjutsu na randze S można pominąć wszystkie pieczęci. Czas koncentracji chakry wynosi jednak tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
Sposoby wyjścia
Są one w pełni zależne od kontrowanego Genjutsu. Jeżeli osoba wychodząca spełnia wymagania do wyjścia z iluzji, której anty-genjutsu przeciwdziała - jest w stanie zrzucić z siebie jej efekty bez żadnego problemu.
Duży ZwójKurama Wakuri
Duży Zwój---
Duży Zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji= 実在幻術・カルマの車輪]Jitsuzai Genjutsu: Karuma | Real Illusion: Wheel of Karma[/title]
[pic rank=A zwoj=2]https://imgur.com/UcmzBPH.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jitsuzai Genjutsu, Anty-Genjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Baran → Wąż → Szczur → Ptak → Pies → Smok[/row]
[row title=Koszt]Standardowy + koszt kontrowanej techniki[/row]
[row title=Zasięg]30 metrów[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika stworzona do walki z innymi iluzjami, a co za tym idzie posiada dwa dość istotne warunki użycia: bycie złapanym w iluzję oraz świadomość znajdowania się pod wpływem innej techniki. Tak długo jak są spełnione, tak długo ów anty-genjutsu może zostać użyte. Nie służy ono jednak do całkowitego rozpraszania efektów obcego Genjutsu, a do przejęcia nad nim kontroli - nad placem zabaw, ponad którym klan Kurama króluje pod każdym względem. Nie tylko dany ninja jest w stanie kontrolować wydarzenia dziejące się w środku iluzjonistycznego świata, ale jednocześnie wciągnąć w niego samego przeciwnika. Co widzi Kurama, to widzi oponent bez względu na to, jaki charakter ma użyta przez niego technika. Innymi słowy - oboje zostają "uwięzieni" w jednej i tej samej iluzji. Chociaż jest to dalej świat pod władzą oponenta, Kurama jest w stanie w równej mierze go zmieniać, a oboje są niczym dwie osoby pośrodku tafli wody, na którą mogą wpływać tak samo siłą woli. 

A skoro już o Sile Woli mowa - ma ona w tym wypadku dość spore znaczenie. Ostatecznie bowiem osoba odznaczająca się większą Siłą Woli jest w stanie wpływać lepiej, szybciej i bardziej wydajnie na świat wokół, mogąc nawet w przypadku dużej różnicy (3 i więcej) niwelować próby oponenta zmierzające w kierunku odzyskania dominacji. Bez względu na istniejącą różnicę w ów statystyce, wszelakie zmiany dokonane przez Kurama podlegają pod Jitsuzai Genjutsu. Oznacza to, że kiedy wszelakie modyfikacje wprowadzone przez przeciwnika są dalej zwykłą, nie istniejącą realnie iluzją, tak modyfikacje Kurama mają możliwość dokonania fizycznych szkód - jest to jednak dalej niepewna broń, zależna od samego MG i podlegająca mechanice klanu. W przypadku wyjścia z Genjutsu przez którąkolwiek ze stron, spod jej wpływu zostają uwolnione pozostałe osoby w niej tkwiące. 

Nie mniej niemożliwe jest wpływanie na samego twórcę iluzji. Tak jak możliwe jest to manipulując już istniejącymi elementami zmieniając ich wielkość, wygląd i właściwości, tak nie jest w stanie siłą woli np. odjąć mu kończynę. Technika, na którą wpływa, nie może również być silniejsza niż samo anty-genjutsu. Oznacza to, że jeżeli kontrowana technika wymaga anty-genjutsu wyższej rangi, ów konkretne nie odniesie większego sukcesu. 

[b]Posiadając Jitsuzai Genjutsu na randze S[/b] można pominąć wszystkie pieczęci. Czas koncentracji chakry wynosi jednak tyle, ile zajęłoby ich złożenie.[/description]
[row title=Sposoby wyjścia][/row]
[description]Są one w pełni zależne od kontrowanego Genjutsu. Jeżeli osoba wychodząca spełnia wymagania do wyjścia z iluzji, której anty-genjutsu przeciwdziała - jest w stanie zrzucić z siebie jej efekty bez żadnego problemu.[/description]

Muyūbyōsha | The Dreamwalker夢遊病者
KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
PieczęcieCzas skupiania chakry równy 6 pieczęciom
KosztTrzykrotny za sen
ZasięgDotykowy
Po dotknięciu danej osoby i przelania wen chakry, możliwe jest rzucenie na niej bardzo nieprzyjemnej iluzji. Zostaje ona jednak aktywowana dopiero w momencie, gdy ofiara zaśnie. Iluzja przybiera kształt snów osoby, na którą ją rzucono, z czego technika już dba o to, by nie były one szczególnie miłe czy pełne puchatych alpak. Technika sama w sobie liczy się jako jedno Genjutsu, jednak każde wydarzenie oddziałujące fizycznie na postać śniącego, ma bardzo duże szanse na to, by stać się rzeczywistą iluzją. Wszelakie urzeczywistnione obrażenia, jakie postać otrzymała podczas snu, pojawiają się o oddziałowujące na prawdziwe ciało. Jeśli więc osoba straciła rękę, po obudzeniu się będzie ona leżała odłączona od reszty ciała. Tak samo jeżeli ktoś umrze w trakcie snu, umrze naprawdę. Tak jak sama technika wpływa na charakter snu - będący w gruncie rzeczy niebezpiecznym koszmarem, tak osoba rzucająca nie ma kontroli nad tym, co się w nim rzeczywiście wydarzy.

Posiadając Sennina w Jitsuzai Genjutsu, możliwe jest uzyskanie raportu z tego, co działo się we śnie po tym, jak ofiara się obudzi... lub umrze, próbując. Uiszczając koszt podwójny rangi B w dowolnym momencie pomiędzy nałożeniem techniki, a zakończenia snu przez cel, możemy otrzymać informacje o tym, co działo się we śnie, jak się skończył wraz z końcowym stanem celu oraz to, czy ten w ogóle przeżył. Raport taki przychodzi dopiero po zakończeniu działania techniki. Co więcej, minimalny poziom Siły Woli do wyjścia z iluzji zwiększa się o 1.
Sposoby wyjścia z iluzji
  • Siła Woli 9
  • Przelanie obcej chakry
  • Obudzenie się ze snu
Duży zwójKurama Wakuri
Duży zwój---
Duży zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=夢遊病者]Muyūbyōsha | The Dreamwalker[/title]
[pic rank=A]https://imgur.com/C749ugy.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jitsuzai Genjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas skupiania chakry równy 6 pieczęciom[/row]
[row title=Koszt]Trzykrotny za sen[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[description]Po dotknięciu danej osoby i przelania wen chakry, możliwe jest rzucenie na niej bardzo nieprzyjemnej iluzji. Zostaje ona jednak aktywowana dopiero w momencie, gdy ofiara zaśnie. Iluzja przybiera kształt snów osoby, na którą ją rzucono, z czego technika już dba o to, by nie były one szczególnie miłe czy pełne puchatych alpak. Technika sama w sobie liczy się jako jedno Genjutsu, jednak każde wydarzenie oddziałujące fizycznie na postać śniącego, ma bardzo duże szanse na to, by stać się rzeczywistą iluzją. Wszelakie urzeczywistnione obrażenia, jakie postać otrzymała podczas snu, pojawiają się o oddziałowujące na prawdziwe ciało. Jeśli więc osoba straciła rękę, po obudzeniu się będzie ona leżała odłączona od reszty ciała. Tak samo jeżeli ktoś umrze w trakcie snu, umrze naprawdę. Tak jak sama technika wpływa na charakter snu - będący w gruncie rzeczy niebezpiecznym koszmarem, tak osoba rzucająca nie ma kontroli nad tym, co się w nim rzeczywiście wydarzy. 

[b]Posiadając Sennina w Jitsuzai Genjutsu[/b], możliwe jest uzyskanie raportu z tego, co działo się we śnie po tym, jak ofiara się obudzi... lub umrze, próbując. Uiszczając koszt podwójny rangi B w dowolnym momencie pomiędzy nałożeniem techniki, a zakończenia snu przez cel, możemy otrzymać informacje o tym, co działo się we śnie, jak się skończył wraz z końcowym stanem celu oraz to, czy ten w ogóle przeżył. Raport taki przychodzi dopiero po zakończeniu działania techniki. Co więcej, minimalny poziom Siły Woli do wyjścia z iluzji zwiększa się o 1.[/description]
[row=Sposoby wyjścia z iluzji][/row]
[description][list][*]Siła Woli 9
[*]Przelanie obcej chakry
[*]Obudzenie się ze snu[/list][/description]
Ostatnio zmieniony 28 gru 2023, 13:49 przez Tora, łącznie zmieniany 6 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Kyōki no Sanmyaku | Mountains of Madness狂気の山脈
KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu, Genjutsu, Kinjutsu
Pieczęcie20 dowolnych pieczęci, które następnie są powielane przez czas trwania techniki.
KosztStandardowy | Różny
ZasięgRóżny
WymaganiaSennin Genjutsu
Technika, jaka może dla wielu uchodzić jako ukoronowanie zdolności Kurama, chociaż niektórzy zdecydowanie widzą w niej miejsce dla udoskonaleń. Skupiając dość chakry, użytkownik techniki jest w stanie sformułować życzenie. Życzenie, jakie w pierwotnych założeniach ma stać się w pełni rzeczywistością. W praktyce jednak dwie inne rzeczy wpływają na to, jak technika zareaguje - a zareagować może na tyle różnych sposobów, że nie sposób ich wymienić. Przede wszystkim jutsu nie tyle będzie starało podążać się za motywem narzuconym przez użytkownika, a za tym, jaki narzuci jego podświadomość. Jeśli więc spróbuje użyć techniki chcąc, dla przykładu, stworzyć jezioro, ale w głębi serca wolałby góry, technika będzie starała się stworzyć góry. Sprawia to, że nie da się takiej osoby zmusić do użycia techniki w sposób jej narzucony. Drugi powód, dla którego technika jest tak niebezpieczna czy losowa, jest fakt, że to nie użytkownik wizualizuje sobie to, jak owe "życzenie" będzie zrealizowane, a Alter Ego. Alter Ego zaś może dowolnie bawić się techniką, naginając ją i kształtować wedle własnej woli, dodając własne elementy, odejmując inne czy zupełnie wypaczając życzenie użytkownika w sposób, jaki nikt nie byłby w stanie przewidzieć. Jeśli więc finalnie technika zacznie tworzyć góry, Alter Ego może stworzyć je w miejscu istnienia jakiejś wioski, zrobić je z waty cukrowej czy nawet dodatkowo skrzywdzić osoby wokół. Dalej nie jest w stanie zadać bezpośrednio obrażeń. Chcąc więc kogoś zabić, taka osoba z pewnością nie padnie po prostu martwa, jednak efekty techniki będą dążyły do takowego efektu. Co niektórzy uważają, że technika ta jest idealnym przykładem wciskania własnemu Alter Ego broni w dłoń, bez oddawania mu na ten czas władzy nad ciałem. To zaś podczas trwania techniki nie jest pod niczyją kontrolą. Nie ma żadnej "głównej świadomości" jaka by miała nad nim władzę, stojąc i używając tej jednej techniki, składając do niej przez cały czas trwania pieczęcie. Po zakończeniu techniki strata kontroli jest jednak tak samo możliwa, jak w przypadku każdej innej techniki. Nie jest jednak w żaden sposób większa ze względu na skalę możliwości.

To, ile technika będzie używana, zależy tylko od MG. Użycie jej może zająć kilka sekund, a może potrwać nawet kilka postów, jednak nigdy więcej niż 3. Podobnie nie ma ograniczeń do tego, ile wyniesie koszt techniki - będzie on jednak proporcjonalny do efektów, zaś nie zawsze opierał się tylko na wydaniu chakry. Nie oznacza to jednak, że jego koszty będą pokrywały się z kosztami innych dziedzin mogących dokonać tego samego. Różnice mogą wynikać z finalnego produktu, jaki może okazać się z różnych przyczyn tańszy bądź droższy, czy innych, nieprzewidzianych zmiennych. Efekty techniki, ich wielkość i siła zależą również od MG na podstawie charakteru samego Alter Ego. Wpływanie na rzeczywistość nie jest jednak nieobciążające dla używającego i wykonywanie techniki męczy bardziej niż inne tego typu jutsu. Co więcej, nadużywanie jej wiąże się z narażeniem na dodatkowe choroby psychiczne. Uznaje się, że bezpiecznie pomiędzy dłuższymi odpoczynkami można użyć jej tyle razy, ile wynosi Siła Woli podzielona na 3 i zaokrąglona w dół.

Co może technika? Otóż, wszystko. Od prostych rzeczy jak stworzenie obiektu, po terraformację terenu, anihilację danego miejsca, stworzenie wyrwy czasoprzestrzennej, przyzwanie demonów czy nawet daniu komuś, w tym samemu użytkownikowi, dodatkowych zdolności bądź nawet wspomagań - wszystko za odpowiednią cenę, jaką może być nie tylko chakra, ale strata kończyny, poczytalności czy chociażby slotu wspomagania nawet w przypadku, gdy sama technika wspomagania nie da, ale jej efekty będą na tyle ogromne, że ten i tak zostanie uznany za odpowiednią cenę. Ewentualne koszty MG jest zobowiązany przez to skonsultować z Mistrzami Fabularnymi. Również tutaj nie ma większych ograniczeń. Jedynym znanym jest jedynie to, że technika sama w sobie nie jest w stanie zagrozić żadnej z jaźni, acz nie koniecznie okupowanemu ciału - nie będzie jednak dążyć do jego całkowitej destrukcji, co zabiłoby zarówno Kurame, jak i Alter Ego. Technika nie może zagrozić Alter Ego pomimo szczerych życzeń używającego, ale też Alter Ego nie jest w ten sposób w stanie zniszczyć czy odepchnąć na stałe od władzy jaźń Kuramy.
Wielki zwójKurama Wakuri
Wielki zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=狂気の山脈]Kyōki no Sanmyaku | Mountains of Madness[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://imgur.com/mw0XjbR.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jitsuzai Genjutsu, Genjutsu, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]20 dowolnych pieczęci, które następnie są powielane przez czas trwania techniki.[/row]
[row title=Koszt]Standardowy | Różny[/row]
[row title=Zasięg]Różny[/row]
[row title=Wymagania]Sennin Genjutsu[/row]
[description]Technika, jaka może dla wielu uchodzić jako ukoronowanie zdolności Kurama, chociaż niektórzy zdecydowanie widzą w niej miejsce dla udoskonaleń. Skupiając dość chakry, użytkownik techniki jest w stanie sformułować życzenie. Życzenie, jakie w pierwotnych założeniach ma stać się w pełni rzeczywistością. W praktyce jednak dwie inne rzeczy wpływają na to, jak technika zareaguje - a zareagować może na tyle różnych sposobów, że nie sposób ich wymienić. Przede wszystkim jutsu nie tyle będzie starało podążać się za motywem narzuconym przez użytkownika, a za tym, jaki narzuci jego podświadomość. Jeśli więc spróbuje użyć techniki chcąc, dla przykładu, stworzyć jezioro, ale w głębi serca wolałby góry, technika będzie starała się stworzyć góry. Sprawia to, że nie da się takiej osoby zmusić do użycia techniki w sposób jej narzucony. Drugi powód, dla którego technika jest tak niebezpieczna czy losowa, jest fakt, że to nie użytkownik wizualizuje sobie to, jak owe "życzenie" będzie zrealizowane, a Alter Ego. Alter Ego zaś może dowolnie bawić się techniką, naginając ją i kształtować wedle własnej woli, dodając własne elementy, odejmując inne czy zupełnie wypaczając życzenie użytkownika w sposób, jaki nikt nie byłby w stanie przewidzieć. Jeśli więc finalnie technika zacznie tworzyć góry, Alter Ego może stworzyć je w miejscu istnienia jakiejś wioski, zrobić je z waty cukrowej czy nawet dodatkowo skrzywdzić osoby wokół. Dalej nie jest w stanie zadać bezpośrednio obrażeń. Chcąc więc kogoś zabić, taka osoba z pewnością nie padnie po prostu martwa, jednak efekty techniki będą dążyły do takowego efektu. Co niektórzy uważają, że technika ta jest idealnym przykładem wciskania własnemu Alter Ego broni w dłoń, bez oddawania mu na ten czas władzy nad ciałem. To zaś podczas trwania techniki nie jest pod niczyją kontrolą. Nie ma żadnej "głównej świadomości" jaka by miała nad nim władzę, stojąc i używając tej jednej techniki, składając do niej przez cały czas trwania pieczęcie. Po zakończeniu techniki strata kontroli jest jednak tak samo możliwa, jak w przypadku każdej innej techniki. Nie jest jednak w żaden sposób większa ze względu na skalę możliwości. 

To, ile technika będzie używana, zależy tylko od MG. Użycie jej może zająć kilka sekund, a może potrwać nawet kilka postów, jednak nigdy więcej niż 3. Podobnie nie ma ograniczeń do tego, ile wyniesie koszt techniki - będzie on jednak proporcjonalny do efektów, zaś nie zawsze opierał się tylko na wydaniu chakry. Nie oznacza to jednak, że jego koszty będą pokrywały się z kosztami innych dziedzin mogących dokonać tego samego. Różnice mogą wynikać z finalnego produktu, jaki może okazać się z różnych przyczyn tańszy bądź droższy, czy innych, nieprzewidzianych zmiennych. Efekty techniki, ich wielkość i siła zależą również od MG na podstawie charakteru samego Alter Ego. Wpływanie na rzeczywistość nie jest jednak nieobciążające dla używającego i wykonywanie techniki męczy bardziej niż inne tego typu jutsu. Co więcej, nadużywanie jej wiąże się z narażeniem na dodatkowe choroby psychiczne. Uznaje się, że bezpiecznie pomiędzy dłuższymi odpoczynkami można użyć jej tyle razy, ile wynosi Siła Woli podzielona na 3 i zaokrąglona w dół. 

Co może technika? Otóż, wszystko. Od prostych rzeczy jak stworzenie obiektu, po terraformację terenu, anihilację danego miejsca, stworzenie wyrwy czasoprzestrzennej, przyzwanie demonów czy nawet daniu komuś, w tym samemu użytkownikowi, dodatkowych zdolności bądź nawet wspomagań - wszystko za odpowiednią cenę, jaką może być nie tylko chakra, ale strata kończyny, poczytalności czy chociażby slotu wspomagania nawet w przypadku, gdy sama technika wspomagania nie da, ale jej efekty będą na tyle ogromne, że ten i tak zostanie uznany za odpowiednią cenę. Ewentualne koszty MG jest zobowiązany przez to skonsultować z Mistrzami Fabularnymi. Również tutaj nie ma większych ograniczeń. Jedynym znanym jest jedynie to, że technika sama w sobie nie jest w stanie zagrozić żadnej z jaźni, acz nie koniecznie okupowanemu ciału - nie będzie jednak dążyć do jego całkowitej destrukcji, co zabiłoby zarówno Kurame, jak i Alter Ego. Technika nie może zagrozić Alter Ego pomimo szczerych życzeń używającego, ale też Alter Ego nie jest w ten sposób w stanie zniszczyć czy odepchnąć na stałe od władzy jaźń Kuramy.[/description]
Ostatnio zmieniony 28 gru 2023, 15:01 przez Tora, łącznie zmieniany 9 razy.
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”