• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Sabataya Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Sabataya Ichizoku

Sabataya Ichizoku | Sabataya Clan査婆多矢一族
PrzynależnośćMizu no Kuni
Klan definitywnie "po przejściach". Rodzina mające korzenie w Kraju Wody przeniosła się do Iwagakure no Sato, skąd ostatecznie zostali wygnani wraz z innymi klanami Kamienia przez tamtejszego Daimyō po zakończeniu Największej Światowej Wojny Shinobi. Na prośbę poprzedniej głowy klanu, ród udał się w kierunku Amegakure, gdzie po raz kolejny próbują znaleźć dla siebie miejsce.
Historia
Początkowo niewielka rodzina mająca swoje korzenie w Kirigakure. Pomimo dość burzliwej historii wioski rodzina zapracowała na swoje miejsce we Mgle. Posiadacze jednego z mniej znanych Dōjutsu zostali jednak zmuszeni do opuszczenia rodzinnych pieleszy, kiedy wioska została najechana i podbita przez armię odzianych w czarne zbroje samurajów pod przywództwem tajemniczego człowieka w masce. Wielu Kirijczyków poległo - nie tylko członkowie Sabataya, ale też inny obywatele Wioski Ukrytej we Mgle. Nie mając domu, rodziny zamieszkujące Kraj Wody rozeszły się po świecie, szukając dla siebie nowego miejsca.

Padło na Kraj Ziemi i umieszczone w nim Iwagakure. Zdawać by się mogło, że w końcu będą mogli odetchnąć po nieprzyjemnych wydarzeniach, które w ten czy inny sposób odbiły się na obywatelach Mgły. Nowy dom w nowym miejscu - w silnej wiosce, chociaż osoby u władzy potrafiły budzić pytania. Sama wioska w ostatnich latach swego istnienia również zaczęła tracić powoli status "bezpiecznej przystani" budząc niepokój w Sabatayach, aż w końcu stołek Tsuchikage objęła głowa tegoż klanu. Po odkryciu przez Godaime zbrodni swojego poprzednika dokonanej przeciw ów rodowi, próba pociągnięcia winnego do odpowiedzialności skończyła się mordem na członkach klanu i ucieczką przestępcy przysięgającego swój powrót po życia reszty rodu.

Działo się jednak dużo. Dużo "za dużo", przez co ściganie Yondaime musiało zostać odłożone na rzecz obrony przed kolejnym agresorem. Ofensywa Sunagakure zmusiła wszystkich do stawienia czoła chęci dominacji dwóch osób, co ostatecznie przekształciło się w największą, najbardziej krwawą wojnę, jaką widział świat. Pomimo zwycięstwa, dość pyrrusowego, Daimyō Tsuchi no Kuni odwrócił się plecami do własnych shinobi, uważając ich za niekompetentnych i co za tym idzie - niepotrzebnych czy też zbędnych. Rodzina udała się w kierunku Amegakure, zaś władza została oddana w ręce poprzedniej głowy klanu przed odejściem Godaime.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Sabataya.
  2. Obecnym liderem klanu jest Sabataya Makoto, która przeniosła klan za zgodą Amekage do Mizu no Kuni.
  3. Większość członków klanu znajduje się obecnie w Mizu no Kuni. Niektórzy jednak poszli swoją własną drogą.
  4. Dōjutsu tego klanu, Tsūjitegan, nie jest bardzo popularny, zaś niektórzy nazywają go "gorszym Byakuganem".
Historia najnowsza
163 rok, lato - Sabataya Makoto przejmuje pozycję lidera po Sabataya Koizumim, za zgodą starszyzny rodu. W ślad za nią większość klanu opuszcza za zgodą Amekage Amegakure i rusza do stolicy Mizu no Kuni - Nagareyamy. Pojedyncze osoby jednak pozostały w Ukrytym Deszczu.
Zdolności
  1. Tsūjitegan - czerwone oczy z Kirigakure udostępniające szereg różnych zdolności. Te zostały lepiej opisane poniżej;
  2. Tworzenie mgły i układów chakry - umiejętność pozwalająca na tworzenie mgły dużo gęstszej niż ta, jaką można osiągnąć technikami Suitonu. Posiada pełną kontrolę nad jej formą i rozmieszczeniem, zaś ta sama jest nieprzenikniona nie tylko dla zwykłych ludzi, ale też innych Dōjutsu. Poza tym jest w stanie tworzyć iluzje realistycznie wyglądających obiegów chakry w obiektach, będąc w stanie zmylić techniki wzrokowe.
  3. Kontrola energii fizycznej - nie tylko widoczna, ale również w pewnym zakresie dostępna na wyciągnięcie ręki. Choć z reguły reprezentuje ona coś podobnego do kondycji, niewielu ludzi potrafi ją kontrolować w tak wyjątkowy sposób jak Sabataye. Osoby o zdolnościach tego klanu poprzez użycie chakry, są w stanie m. in. przekazywać tę energię innym celem leczniczym, czy też zabierać ją od innych. Wachlarz możliwości jest zdecydowanie dużo szerszy. Muszą jednak mieć na uwadze, by liczyć się z konsekwencjami wyczerpywania własnej energii.
    Energia ta, jest liczona w sposób analogiczny do Wytrzymałości i jej ilość, na potrzeby technik, jest równa wartości tej statystyki. Wykorzystanie energii fizycznej obniża wartość tej statystyki, jednak, podobnie jak kondycja - jest ona regenerowana, razem z tym Atrybutem. Przyznaje się, że 24h odpoczynku regeneruje 1 punkt energii fizycznej i Wytrzymałości.

Tsūjitegan | Through Eye通じて眼
Niezwykłe oczy klanu z Kirigakure no Sato. Włączone barwią tęczówkę na szkarłatny kolor nadając im delikatną poświatę. Zasięg zdolności i jej możliwości zwiększają się wraz z jej lepszym opanowaniem. Możliwość widzenia na długie dystanse czy wgląd w czyjeś siły fizyczne stanowią jedynie niewielką część możliwości Tsūjitegana. Sam wygląd oczu nie zmienia się wraz z lepszym opanowaniem zdolności, pozostając tak samo czerwone we wszystkich innych stadiach rozwoju.
Zasięg i koszta
Tsūjitegan posiada zasięgi dla dwóch trybów: widzenia przestrzennego oraz sferycznego. Przyjmuje się, że zasięg wzroku w dal jest większy niż podczas patrzenia wokół siebie. Jest on również krótszy niż zasięg Byakugana, przez który zdolności klanu Sabataya bywają uznawane za "gorsze", jednak przewyższają w tej materii Białe Oko podczas widzenia sferycznego, mając lepsze rozeznanie w otaczającym ich najbliższym terenie. Wraz z rozwojem dziedziny zmniejszają się także koszty jego utrzymania.
Ranga dziedzinyWidzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
E504---350
D50040E250
C1 00080D150
B1 500120C100
A2 000160B50
S2 500200A20
Zdolności
Już na wstępnych etapach Dōjutsu pozwala patrzeć przez przeszkody czy postrzegać siły - zarówno chakry jak i te fizyczne - swojego celu. Wizja dotycząca tych dwóch jest jednak niekompletna, dając wgląd w obecne zasoby energii przeciwnika czy pozwalając na szacowanie jego ogólnego stanu. Sam zasięg też nie zwala z nóg, zwiększając się wraz z biegłością w danej dziedzinie. Dość specyficzną zdolnością, wartej wspomnienia, jest również zdolność kontroli mgły w bardzo precyzyjny sposób, tworząc ją tak gęstą, że nawet Białe Oko nie jest w stanie przedrzeć się przez nią. Jest to główny powód, dla którego Tsūjitegan jest znany również jako "naturalny wróg Byakugana".
  • Widzenie przez przeszkody - wzrok Sabataya jest w stanie prześwietlać obiekty, pokonując w ten sposób wszelakie przeszkody stojące na linii wzroku. Z łatwością pokonuje grube mury jak i "bariery" tak nieznaczące jak ściany pudełka czy warstwy ubrań. Wizja zawsze jest w kolorze.
  • Wizja stereoskopowa i sferyczna - Tsūjitegan posiada dwa tryby postrzegania świata: klasyczny, pozwalający sięgać wzrokiem w dal na kilkaset metrów w przód, jak i wizja sferyczna, która to jest pozbawiona słabych punktów. Widzenie przestrzenne zawsze jest uznawane jako domyślny tryb, w jakim włączona zostaje zdolność.
  • Postrzeganie chakry i sił fizycznych - widoczne jako kolejno niebieski i zielony płomień. Są widoczne zawsze, nawet pomimo wszelakich ciemności wokół. Możliwe jest szacowanie czyjejś chakry czy dostrzeżenie zaburzeń wywołanych przez Genjutsu, zaś wgląd w siły fizyczne pozwala na dokładne ocenienie stanu celu. Postrzeganie tej drugiej energii jest bardziej wykształcone niż samo postrzeganie chakry.
    • Przewidywanie ruchów - możliwość obserwowania sił fizycznych pozwala na przewidywanie ruchów przeciwnika tak długo, jak nie przeczą one logice. Dopóki ranga dziedziny używanego stylu walki jest mniejsza od dziedziny Tsūjitegana, ten jest w stanie dostarczyć na czas odpowiednie informacje.
    • Rozpoznawanie klonów - wgląd w chakre istot żywych pozwala na rozpoznawanie klonów dopóki nie są to bardzo zaawansowane klony jak Kage Bunshin czy Bunretsu no Jutsu. Domyślnie każdy klon, który nie ma wpisane, że może oszukać Byakugan itp. jest rozpoznawany przez te oczy
Posiadając Specjalizację w technikach Tsūjitegana, ninja zyskuje zdolność słyszenia "na odległość" dźwięków z miejsc, w które sięga wzrok shinobi, a po osiągnięciu rangi S w dziedzinie możliwe staje się przewidywanie ruchów stylów walki dziedziny rangi S.
Sposób zdobycia
Zdolność budząca się sama z siebie u osób, które odziedziczyły ją w genach. Najczęściej objawia się już w młodym wieku, pojawiając się niczym mleczaki i aktywując się samoistnie. Czasami mają w tym udział emocje, jednak żadne traumy czy ciężkie przeżycia nie są konieczne do obudzenia w sobie Tsūjitegana.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=通じて眼]Tsūjitegan | Through Eye[/title]
[pic]http://sakuranohana.pl/images/msc/clans/sabataya1.png[/pic]
[description]Niezwykłe oczy klanu z Kirigakure no Sato. Włączone barwią tęczówkę na szkarłatny kolor nadając im delikatną poświatę. Zasięg zdolności i jej możliwości zwiększają się wraz z jej lepszym opanowaniem. Możliwość widzenia na długie dystanse czy wgląd w czyjeś siły fizyczne stanowią jedynie niewielką część możliwości Tsūjitegana. Sam wygląd oczu nie zmienia się wraz z lepszym opanowaniem zdolności, pozostając tak samo czerwone we wszystkich innych stadiach rozwoju.[/description]
[row title=Zasięg i koszta][/row]
[description]Tsūjitegan posiada zasięgi dla dwóch trybów: widzenia przestrzennego oraz sferycznego. Przyjmuje się, że zasięg wzroku w dal jest większy niż podczas patrzenia wokół siebie. Jest on również krótszy niż zasięg Byakugana, przez który zdolności klanu Sabataya bywają uznawane za "gorsze", jednak przewyższają w tej materii Białe Oko podczas widzenia sferycznego, mając lepsze rozeznanie w otaczającym ich najbliższym terenie. Wraz z rozwojem dziedziny zmniejszają się także koszty jego utrzymania.

| Ranga dziedziny | Widzenie w dal [m] | Widzenie sferyczne [m] | Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchów | Koszt utrzymania na turę |
|:----------:|:----------:|:----------:|:----------:|:----------:|
| E | 50 | 4 | ---  | 350 |
| D | 500 | 40 | E | 250 |
| C | 1 000 | 80 | D | 150 |
| B | 1 500 | 120 | C | 100 |
| A | 2 000 | 160 | B | 50 |
| S | 2 500 | 200 | A | 20 |
[/description]
[row title=Zdolności][/row]
[description]Już na wstępnych etapach Dōjutsu pozwala patrzeć przez przeszkody czy postrzegać siły - zarówno chakry jak i te fizyczne - swojego celu. Wizja dotycząca tych dwóch jest jednak niekompletna, dając wgląd w obecne zasoby energii przeciwnika czy pozwalając na szacowanie jego ogólnego stanu. Sam zasięg też nie zwala z nóg, zwiększając się wraz z biegłością w danej dziedzinie. Dość specyficzną zdolnością, wartej wspomnienia, jest również zdolność kontroli mgły w bardzo precyzyjny sposób, tworząc ją tak gęstą, że nawet Białe Oko nie jest w stanie przedrzeć się przez nią. Jest to główny powód, dla którego Tsūjitegan jest znany również jako "naturalny wróg Byakugana". 
[list][*][b]Widzenie przez przeszkody[/b] - wzrok Sabataya jest w stanie prześwietlać obiekty, pokonując w ten sposób wszelakie przeszkody stojące na linii wzroku. Z łatwością pokonuje grube mury jak i "bariery" tak nieznaczące jak ściany pudełka czy warstwy ubrań. Wizja zawsze jest w kolorze.
[*][b]Wizja stereoskopowa i sferyczna[/b] - Tsūjitegan posiada dwa tryby postrzegania świata: klasyczny, pozwalający sięgać wzrokiem w dal na kilkaset metrów w przód, jak i wizja sferyczna, która to jest pozbawiona słabych punktów. Widzenie przestrzenne zawsze jest uznawane jako domyślny tryb, w jakim włączona zostaje zdolność.
[*][b]Postrzeganie chakry i sił fizyczne[/b] - widoczne jako kolejno niebieski i zielony płomień. Są widoczne zawsze, nawet pomimo wszelakich ciemności wokół. Możliwe jest szacowanie czyjejś chakry czy dostrzeżenie zaburzeń wywołanych przez Genjutsu, zaś wgląd w siły fizyczne pozwala na dokładne ocenienie stanu celu. Postrzeganie tej drugiej energii jest bardziej wykształcone niż samo postrzeganie chakry.
[list][*][b]Przewidywanie ruchów[/b] - możliwość obserwowania sił fizycznych pozwala na przewidywanie ruchów przeciwnika tak długo, jak nie przeczą one logice. Dopóki ranga dziedziny używanego stylu walki jest mniejsza od dziedziny Tsūjitegana, ten jest w stanie dostarczyć na czas odpowiednie informacje.
[*][b]Rozpoznawanie klonów[/b] - wgląd w chakre istot żywych pozwala na rozpoznawanie klonów dopóki nie są to bardzo zaawansowane klony jak Kage Bunshin czy Bunretsu no Jutsu. Domyślnie każdy klon, który nie ma wpisane, że może oszukać Byakugan itp. jest rozpoznawany przez te oczy[/list][/list]

[b]Posiadając Specjalizację  w technikach Tsūjitegana[/b], ninja zyskuje zdolność słyszenia "na odległość" dźwięków z miejsc, w które sięga wzrok shinobi, a po osiągnięciu rangi S w dziedzinie możliwe staje się przewidywanie ruchów stylów walki dziedziny rangi S.[/description]
[row title=Sposób zdobycia][/row]
[description]Zdolność budząca się sama z siebie u osób, które odziedziczyły ją w genach. Najczęściej objawia się już w młodym wieku, pojawiając się niczym mleczaki i aktywując się samoistnie. Czasami mają w tym udział emocje, jednak żadne traumy czy ciężkie przeżycia nie są konieczne do obudzenia w sobie Tsūjitegana.[/description]
Ostatnio zmieniony 21 mar 2024, 13:37 przez Tora, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

Tsūjitegan: Seikatsu-kan | Through Eye: Life Sense通じて眼・生活感
KlasyfikacjaTsūjitegan
Pieczęcie---
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaTsūjitegan D
Gdy oczy same w sobie są w stanie postrzegać energię fizyczną innych organizmów, ich posiadacze nawet bez ich używania potrafią wykrywać pewne zmiany w swojej okolicy. Są one jednak dość ograniczone, a ich wykrycie możliwe jest dopiero po świadomym użyciu owej techniki. Wykrywane zmiany ograniczają się z kolei do możliwości stwierdzenia, czy osoba będąca naszym celem jest w pełni sił bądź nękana zmęczeniem.

Posiadając Iryō Ninjutsu na randze C jesteśmy w stanie dokładnie stwierdzić jak dawno temu siły fizyczne opuściły dane ciało.
Posiadając Specjalizację Tsūjitegana technikę można wykonać z kosztem, jakby nasza Kontrola Chakry była o 1 większa niż w rzeczywistości.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=通じて眼・生活感]Tsūjitegan: Seikatsu-kan | Through Eye: Life Sense[/title]
[pic rank=E]https://i.imgur.com/rqz8fSw.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Tsūjitegan[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Tsūjitegan D[/row]
[description]Gdy oczy same w sobie są w stanie postrzegać energię fizyczną innych organizmów, ich posiadacze nawet bez ich używania potrafią wykrywać pewne zmiany w swojej okolicy. Są one jednak dość ograniczone, a ich wykrycie możliwe jest dopiero po świadomym użyciu owej techniki. Wykrywane zmiany ograniczają się z kolei do możliwości stwierdzenia, czy osoba będąca naszym celem jest w pełni sił bądź nękana zmęczeniem.

[b]Posiadając Iryō Ninjutsu na randze C[/b] jesteśmy w stanie dokładnie stwierdzić jak dawno temu siły fizyczne opuściły dane ciało.
[b]Posiadając Specjalizację Tsūjitegana[/b] technikę można wykonać z kosztem, jakby nasza Kontrola Chakry była o 1 większa niż w rzeczywistości.[/description]
Ostatnio zmieniony 09 lut 2022, 17:51 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

D
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Gensō-teki Yūrei no Jutsu | Illusionary Ghost Technique幻想的幽霊の術
KlasyfikacjaTsūjitegan, Transformacja Kształtu
PieczęcieKrólik → Pies → Wąż → Koń
KosztStandardowy od sylwetki na turę
ZasięgWzroku
Wymagania---
Ninjutsu podobne swym działaniem do Genjutsu. Potrafi zmylić nawet takie techniki wzrokowe jak Byakugan czy zdolności sensoryczne. Ninja jest w stanie stworzyć sylwetki ludzi w zasięgu własnego wzroku. Nie przejawiają one żadnych unikalnych cech wyglądu, przez co łatwo rozpoznać sztuczkę w słoneczny dzień. Sprawa ma się inaczej w mniej dogodnych warunkach, jak chociażby we mgle czy w środku walki, gdzie pojawienie się dodatkowego "wroga" bywa czasami ważniejsze niż jego wygląd. Po zaatakowaniu, twór znika będąc w stanie odbudować się po kilku sekundach od zniszczenia. Technika nałożona na elementy otoczenia jest w stanie zakamuflować kamienie i drzewa pod postacią wrogich sił, czyhających na życie drugiej strony. To, co nadaje im "wiarygodności", to zdolność stworzenia całego, kompletnego systemu chakry w środku postaci, widoczne tylko za pomocą specjalnych umiejętności. Sylwetki nie atakują, chociaż są zdolne do wykonywania niewielkich ruchów jak przesunięcie ręki.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=幻想的幽霊の術]Gensō-teki Yūrei no Jutsu | Illusionary Ghost Technique[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/mjFRX1J.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Tsūjitegan, Transformacja Kształtu[/row]
[row title=Pieczęcie]Królik → Pies → Wąż → Koń[/row]
[row title=Koszt]Standardowy od sylwetki na turę[/row]
[row title=Zasięg]Wzroku[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Ninjutsu podobne swym działaniem do Genjutsu. Potrafi zmylić nawet takie techniki wzrokowe jak Byakugan czy zdolności sensoryczne. Ninja jest w stanie stworzyć sylwetki ludzi w zasięgu własnego wzroku. Nie przejawiają one żadnych unikalnych cech wyglądu, przez co łatwo rozpoznać sztuczkę w słoneczny dzień. Sprawa ma się inaczej w mniej dogodnych warunkach, jak chociażby we mgle czy w środku walki, gdzie pojawienie się dodatkowego "wroga" bywa czasami ważniejsze niż jego wygląd. Po zaatakowaniu, twór znika będąc w stanie odbudować się po kilku sekundach od zniszczenia. Technika nałożona na elementy otoczenia jest w stanie zakamuflować kamienie i drzewa pod postacią wrogich sił, czyhających na życie drugiej strony. To, co nadaje im "wiarygodności", to zdolność stworzenia całego, kompletnego systemu chakry w środku postaci, widoczne tylko za pomocą specjalnych umiejętności. Sylwetki nie atakują, chociaż są zdolne do wykonywania niewielkich ruchów jak przesunięcie ręki.[/description]

Tsūjitegan: Kiri Bunshin no Jutsu | Through Eye: Mist Clone Technique通じて眼・霧分身の術
KlasyfikacjaTsūjitegan, Suiton, Transformacja Natury, Technika Klonująca
PieczęciePieczęć Klonowania
KosztStandardowy za 5 klonów
ZasięgDo 20 metrów
WymaganiaZnajomość Gensō-teki Yūrei no Jutsu oraz Oboro Bunshin no Jutsu, Suiton C
Bazuje na tym, na czym klan Sabataya zna się najlepiej: mgle. Stanowią one wariację innej techniki klonującej, Oboro Bunshin no Jutsu, dzieląc z nią pewne cechy wspólne. Pomimo wykorzystania medium, jakim jest woda zawarta powietrzu, nie są w stanie wykonać fizycznej krzywdy. Nie są one nawet w pełni materialne i chociaż są zdolne do rzucania cienia, a trawa gnie się pod ich niewielkim ciężarem, wszelakie ciosy przez nie przechodzą... jak przez mgłę. Klony te nie niszczą się pod wpływem takowego, dalej istniejąc i rozpraszając przeciwników. Posiadają jednak dwie właściwości, jakie odróżniają je od techniki macierzystej. Pierwszą z nich jest imitowanie technik. Są w stanie nie tylko zainicjować sekwencję ataków wręcz - chociaż rzecz jasna nieskuteczną - czy nawet inne jutsu. Techniki te, podobnie jak same klony, nie są w stanie wyrządzić krzywdy i zwyczajnie przejdą przez cel. Kolejna cecha wiąże się z kolei ze zdolnościami samego klanu. Kopie te bowiem posiadają własny układ chakry, przez co na pierwszy rzut oka można je pomylić nawet z techniką podziału cienia. Efekt ten oddziałuje również na oryginał, maskując faktyczne pokłady chakry. Zawsze ukazuje jej równą ilość zarówno u oryginału jak i klonów.

Posiadając rangę B w Tsūjiteganie za standardowy koszt techniki tworzymy 8 klonów.
Posiadając rangę A w Tsūjiteganie za standardowy koszt techniki tworzymy 10 klonów.
Posiadając rangę S w Tsūjiteganie za standardowy koszt techniki tworzymy 12 klonów.
Posiadając Specjalizację w Tsūjiteganie za standardowy koszt techniki tworzymy o 3 klony więcej niż normalnie.
Posiadając Sennina Tsūjitegana klony posiadają nie tylko własny układ chakry, ale również zdają się emanować energią życiową identyczną, co oryginał, przez co odróżnienie ich jest jeszcze cięższe nawet dla osób z technikami wzrokowymi.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=通じて眼・霧分身の術]Tsūjitegan: Kiri Bunshin no Jutsu | Through Eye: Mist Clone Technique[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/KyoDvds.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Tsūjitegan, Suiton, Transformacja Natury, Technika Klonująca[/row]
[row title=Pieczęcie]Pieczęć Klonowania[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za 5 klonów[/row]
[row title=Zasięg]Do 20 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Znajomość Gensō-teki Yūrei no Jutsu oraz Oboro Bunshin no Jutsu, Suiton C[/row]
[description]Bazuje na tym, na czym klan Sabataya zna się najlepiej: mgle. Stanowią one wariację innej techniki klonującej, Oboro Bunshin no Jutsu, dzieląc z nią pewne cechy wspólne. Pomimo wykorzystania medium, jakim jest woda zawarta powietrzu, nie są w stanie wykonać fizycznej krzywdy. Nie są one nawet w pełni materialne i chociaż są zdolne do rzucania cienia, a trawa gnie się pod ich niewielkim ciężarem, wszelakie ciosy przez nie przechodzą... jak przez mgłę. Klony te nie niszczą się pod wpływem takowego, dalej istniejąc i rozpraszając przeciwników. Posiadają jednak dwie właściwości, jakie odróżniają je od techniki macierzystej. Pierwszą z nich jest imitowanie technik. Są w stanie nie tylko zainicjować sekwencję ataków wręcz - chociaż rzecz jasna nieskuteczną - czy nawet inne jutsu. Techniki te, podobnie jak same klony, nie są w stanie wyrządzić krzywdy i zwyczajnie przejdą przez cel. Kolejna cecha wiąże się z kolei ze zdolnościami samego klanu. Kopie te bowiem posiadają własny układ chakry, przez co na pierwszy rzut oka można je pomylić nawet z techniką podziału cienia. Efekt ten oddziałuje również na oryginał, maskując faktyczne pokłady chakry. Zawsze ukazuje jej równą ilość zarówno u oryginału jak i klonów.

[b]Posiadając rangę B w Tsūjiteganie[/b] za standardowy koszt techniki tworzymy 8 klonów.
[b]Posiadając rangę A w Tsūjiteganie[/b] za standardowy koszt techniki tworzymy 10 klonów.
[b]Posiadając rangę S w Tsūjiteganie[/b] za standardowy koszt techniki tworzymy 12 klonów.
[b]Posiadając Specjalizację w Tsūjiteganie[/b] za standardowy koszt techniki tworzymy o 3 klony więcej niż normalnie.
[b]Posiadając Sennina Tsūjitegana[/b] klony posiadają nie tylko własny układ chakry, ale również zdają się emanować energią życiową identyczną, co oryginał, przez co odróżnienie ich jest jeszcze cięższe nawet dla osób z technikami wzrokowymi.[/description]

Tsūjitegan: Kirigakure no Jutsu | Through Eye: Hiding in Mist Technique通じて眼霧隠れの術
KlasyfikacjaTsūjitegan, Suiton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Wąż → Baran
KosztPodwójny na turę
Zasięgdo 100m
WymaganiaZnajomość Kirigakure no Jutsu
Specjalna mgła wytwarzana przez członków klanu Sabataya. Zachowuje ona większość właściwości zwykłego Kirigakure no Jutsu. Zasłania całe pole walki ograniczając widoczność wszystkim w zasięgu. Można ją rozwiać dostatecznie silną techniką Uwolnienia Wiatru. Sama w sobie posiada dość unikalne cechy. Pierwszą z nich jest możliwość kontroli jej kształtu. Może ona otoczyć tylko wybrane osoby, czy rozpierzchnąć się po polu walki wedle woli rzucającego. Drugą zaś jest zdolność maskowania chakry. Zarówno przeniknięcie przez nią Byakuganem czy zdolnościami sensorycznymi jest trudne, jeśli nie niemożliwe. Każda ranga dziedziny klanowej blokuje zdolności sensoryczne oraz Dōjutsu rozwinięte na tę samą rangę. Oznacza to tyle, że mgła osoby z rozwiniętym Tsūjiteganem na B zablokuje zdolności Białego Oka rozwiniętego na poziomie maksymalnie B. W przypadku sensora - należy wziąć poziom Kontroli Chakry, podzielić go na pół, a następnie przyrównać do poziomu dziedziny klanowej. Do użycia techniki należy mieć w pobliżu źródło wody (chociażby wielkości butelki), bądź znajdować się na terenie o dużej wilgotności powietrza. Wielkość mgły jest zależna od ilości wody, jaką ninja ma pod ręką.
Posiadając rangę B dziedziny klanowej wystarczy sama Pieczęć Konfrontacji.
Posiadając rangę A dziedziny klanowej źródło wody nie jest potrzebne.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=通じて眼霧隠れの術]Tsūjitegan: Kirigakure no Jutsu | Through Eye: Hiding in Mist Technique[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/mnR5C83.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Tsūjitegan, Suiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wół → Wąż → Baran[/row]
[row title=Koszt]Podwójny na turę[/row]
[row title=Zasięg]do 100m[/row]
[row title=Wymagania]Znajomość Kirigakure no Jutsu[/row]
[description]Specjalna mgła wytwarzana przez członków klanu Sabataya. Zachowuje ona większość właściwości zwykłego Kirigakure no Jutsu. Zasłania całe pole walki ograniczając widoczność wszystkim w zasięgu. Można ją rozwiać dostatecznie silną techniką Uwolnienia Wiatru. Sama w sobie posiada dość unikalne cechy. Pierwszą z nich jest możliwość kontroli jej kształtu. Może ona otoczyć tylko wybrane osoby, czy rozpierzchnąć się po polu walki wedle woli rzucającego. Drugą zaś jest zdolność maskowania chakry. Zarówno przeniknięcie przez nią Byakuganem czy zdolnościami sensorycznymi jest trudne, jeśli nie niemożliwe. Każda ranga dziedziny klanowej blokuje zdolności sensoryczne oraz Dōjutsu rozwinięte na tę samą rangę. Oznacza to tyle, że mgła osoby z rozwiniętym Tsūjiteganem na B zablokuje zdolności Białego Oka rozwiniętego na poziomie maksymalnie B. W przypadku sensora - należy wziąć poziom Kontroli Chakry, podzielić go na pół, a następnie przyrównać do poziomu dziedziny klanowej. Do użycia techniki należy mieć w pobliżu źródło wody (chociażby wielkości butelki), bądź znajdować się na terenie o dużej wilgotności powietrza. Wielkość mgły jest zależna od ilości wody, jaką ninja ma pod ręką. 
[b]Posiadając rangę B dziedziny klanowej[/b] wystarczy sama Pieczęć Konfrontacji.
[b]Posiadając rangę A dziedziny klanowej[/b] źródło wody nie jest potrzebne.[/description]
Ostatnio zmieniony 14 lip 2023, 9:54 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Katsuryoku no Dentatsu | Vitality Transfer活力の伝達
KlasyfikacjaTsūjitegan, Kinjutsu
Pieczęcie---
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaSennin Tsūjitegana
Niestandardowa technika lecznicza, niosąca ze sobą duże ryzyko dla wykonującego. W przeciwieństwie do Iryō Ninjutsu, korzystające do takowych operacji ze specjalnej chakry, sztuka ta wykorzystuje siły życiowe używającego jej shinobi celem wyleczenia ran innych. Chakra sama w sobie wykorzystywana jest jedynie do ułatwienia przepływu wspomnianej energii życiowej, grającej "pierwsze skrzypce". Im więcej sił życiowych przeleje shinobi na swój cel, tym bardziej sam słabnie. Nie jest to efekt stały, jednak potrzeba odpoczynku, a przy nadmiernym używaniu - rekonwalescencji. Sprawia to, że używanie tej techniki w środku walki jest dodatkowo niebezpieczne. Zdążają się również przypadki, gdzie nadużywanie tejże w krótkim czasie kończy się śmiercią.
  • Niewielkie zadrapania czy skaleczenia nie wymagają dużych ilości energii i przy pojedynczych zranieniach tego typu można nawet nie odczuć utraty cennej witalności.
  • Każde złamanie i poważniejsza rana pobierają znacznie większą część sił życiowych, pozostawiając shinobi po każdej, takowej, wyleczonej ranie bardziej zmęczonego. Zaleczenie jednej takiej rany porównywalne jest z dokonaniem wysiłku godnego przebiegnięcia sporego odcinka drogi bez odpoczynku oraz obniżeniem Wytrzymałości postaci o 1 punkt.
  • Najcięższe rany, uznawane jako krytyczne i będące w stanie zagrozić życiu człowieka, stanowią wyzwanie również dla osoby posługującej się ów techniką. Przyjmuje się, że każda taka wyleczona rana obniża Wytrzymałość shinobi o 3 punkty.
Obniżenie poziomu Wytrzymałości do 0 lub mniej tym sposobem wiąże się ze śmiercią używającego oraz częściowym bądź całkowitym wyleczeniem ran leczonego. Nie mniej, sama technika jest w stanie wyciągnąć człowieka znad skraju śmierci, przywracając mu dodatkowo niewielką część sił. Osłabiony organizm leczącego wymaga odpoczynku nim wróci do pełni sił. Czas ten jest różny i zależy od wielu czynników, jak chociażby poziom zmęczenia czy jakość odpoczynku. Przyjmuje się jednak, że 1 punkt postać jest w stanie odzyskać po dniu faktycznego odpoczynku. Ostateczną decyzję w tej kwestii podejmuje Mistrz Gry.

Posiadając Specjalizację Tsūjitegana możliwe jest zaleczenie dwóch złamań w "cenie' jednego, zaś koszt leczenia ran krytycznych spada o 1 punkt wytrzymałości na ranę.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=活力の伝達 ]Katsuryoku no Dentatsu | Vitality Transfer[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/LaYPvrr.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Tsūjitegan, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Sennin Tsūjitegana[/row]
[description]Niestandardowa technika lecznicza, niosąca ze sobą duże ryzyko dla wykonującego. W przeciwieństwie do Iryō Ninjutsu, korzystające do takowych operacji ze specjalnej chakry, sztuka ta wykorzystuje siły życiowe używającego jej shinobi celem wyleczenia ran innych. Chakra sama w sobie wykorzystywana jest jedynie do ułatwienia przepływu wspomnianej energii życiowej, grającej "pierwsze skrzypce". Im więcej sił życiowych przeleje shinobi na swój cel, tym bardziej sam słabnie. Nie jest to efekt stały, jednak potrzeba odpoczynku, a przy nadmiernym używaniu - rekonwalescencji. Sprawia to, że używanie tej techniki w środku walki jest dodatkowo niebezpieczne. Zdążają się również przypadki, gdzie nadużywanie tejże w krótkim czasie kończy się śmiercią. 
[list][*]Niewielkie zadrapania czy skaleczenia nie wymagają dużych ilości energii i przy pojedynczych zranieniach tego typu można nawet nie odczuć utraty cennej witalności. 
[*]Każde złamanie i poważniejsza rana pobierają znacznie większą część sił życiowych, pozostawiając shinobi po każdej, takowej, wyleczonej ranie bardziej zmęczonego. Zaleczenie jednej takiej rany porównywalne jest z dokonaniem wysiłku godnego przebiegnięcia sporego odcinka drogi bez odpoczynku oraz obniżeniem Wytrzymałości postaci o 1 punkt.
[*]Najcięższe rany, uznawane jako krytyczne i będące w stanie zagrozić życiu człowieka, stanowią wyzwanie również dla osoby posługującej się ów techniką. Przyjmuje się, że każda taka wyleczona rana obniża Wytrzymałość shinobi o 3 punkty.[/list]
Obniżenie poziomu Wytrzymałości do 0 lub mniej tym sposobem wiąże się ze śmiercią używającego oraz częściowym bądź całkowitym wyleczeniem ran leczonego. Nie mniej, sama technika jest w stanie wyciągnąć człowieka znad skraju śmierci, przywracając mu dodatkowo niewielką część sił. Osłabiony organizm leczącego wymaga odpoczynku nim wróci do pełni sił. Czas ten jest różny i zależy od wielu czynników, jak chociażby poziom zmęczenia czy jakość odpoczynku. Przyjmuje się jednak, że 1 punkt postać jest w stanie odzyskać po dniu faktycznego odpoczynku. Ostateczną decyzję w tej kwestii podejmuje Mistrz Gry. 

[b]Posiadając Specjalizację Tsūjitegana[/b] możliwe jest zaleczenie dwóch złamań w "cenie' jednego, zaś koszt leczenia ran krytycznych spada o 1 punkt wytrzymałości na ranę.[/description]
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

TSŪJITEGAN: Muon Asagiri | Through Eye: Soundless Morning Mist通じて眼: 無音朝霧
KlasyfikacjaTSŪJITEGAN, Suiton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Tygrys → Smok → Pies → Klaśnięcie dłońmi
Koszt1/2 standardowego na turę
Zasięgdo 100m
Wymaganiaznajomość TSŪJITEGAN: KIRIGAKURE NO JUTSU oraz UTSUSEMI NO JUTSU
Technika opracowana przez Godaime Tsuchikage. Poprzez złożenie odpowiednich pieczęci tworzymy wokół przeciwnika mgłę wzbogaconą dodatkowo o właściwości wyciszania dźwięków. Osoba znajdująca się w środku zjawiska zostaje odcięta od wszelakich bodźców tego typu; stanowi barierę dźwiękoszczelną pomiędzy wszystkimi przebywającymi w niej osobami oraz światem znajdującym się poza istniejącym zjawiskiem pogodowym. Dodatkowo sprawia, że dźwięki mające swoje źródło we mgle nie dalej jak 2 metry od danej osoby, zdają się dobiegać z innego, losowo wybranego miejsca niż rzeczywiście ma to miejsce, co może poważnie zmylić wroga. Kształtem mgły można manipulować, a tę samą przemieszczać wedle woli rzucającego. Zyskuje również zdolności maskowania chakry, utrudniając sensorom oraz Byakuganowi przedarcie się przez nią w takim samym stopniu, co Tsūjtegan: Kirigakure no Jutsu.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=通じて眼: 無音朝霧]TSŪJITEGAN: Muon Asagiri | Through Eye: Soundless Morning Mist[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/mJ4mTIh.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]TSŪJITEGAN, Suiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Baran → Tygrys → Smok → Pies → Klaśnięcie dłońmi[/row]
[row title=Koszt]1/2 standardowego na turę[/row]
[row title=Zasięg]do 100m[/row]
[row title=Wymagania]znajomość TSŪJITEGAN: KIRIGAKURE NO JUTSU oraz UTSUSEMI NO JUTSU[/row]
[description]Technika opracowana przez Godaime Tsuchikage. Poprzez złożenie odpowiednich pieczęci tworzymy wokół przeciwnika mgłę wzbogaconą dodatkowo o właściwości wyciszania dźwięków. Osoba znajdująca się w środku zjawiska zostaje odcięta od wszelakich bodźców tego typu; stanowi barierę dźwiękoszczelną pomiędzy wszystkimi przebywającymi w niej osobami oraz światem znajdującym się poza istniejącym zjawiskiem pogodowym. Dodatkowo sprawia, że dźwięki mające swoje źródło we mgle nie dalej jak 2 metry od danej osoby, zdają się dobiegać z innego, losowo wybranego miejsca niż rzeczywiście ma to miejsce, co może poważnie zmylić wroga. Kształtem mgły można manipulować, a tę samą przemieszczać wedle woli rzucającego. Zyskuje również zdolności maskowania chakry, utrudniając sensorom oraz Byakuganowi przedarcie się przez nią w takim samym stopniu, co Tsūjtegan: Kirigakure no Jutsu.[/description]
Ostatnio zmieniony 14 lip 2023, 9:54 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Shōdo Sakusen | Scorched Earth Method 焦土作戦
KlasyfikacjaTsūjitegan, Kinjutsu
PieczęciePies → Smok → Tygrys → Baran → Koń → Wół → Zając → Koń → Wąż → Szczur → Ptak → Pies → Małpa → Koń → Dzik → Smok → Wół → Szczur → Smok → Przyłożenie dłoni do ziemi
KosztStandardowy S na turę; Podwójny koszt rangi techniki, z jakiej pobierana jest energia
ZasięgDo 100m2
Wymagania---
Poprzez złożenie pieczęci i przyłożenie dłoni do podłoża, w przeciągu jednego posta, ninja jest w stanie wyciągnąć energie fizyczną z roślin oraz drobnych istot jak robaki i gryzonie z obszaru jednego 100m2. Pozyskane w ten sposób siły życiowe są w stanie uleczyć drobne zadrapania i skaleczenia. Im więcej damy radę jej pobrać w jedną turę, tym więcej ran jesteśmy w stanie zasklepić zgodnie z mechaniką Katsuryoku no Dentatsu.
  • 1pkt za 100m2 - stojąc na trawiastej polanie lub terenie o podobnym zazielenieniu/zalesieniu;
  • 1pkt za 25m2 - stojąc w środku lasku lub terenie o podobnym zazielenieniu/zalesieniu;
  • 1pkt za 10m2 - stojąc w środku dżungli lub terenie o podobnym zazielenieniu/zalesieniu;
Energia jest wysysana tylko z tych roślin, które nie są wynikiem techniki i występują naturalnie bez względu na ich ewentualne unikatowe właściwości i zdolności. W przypadku specyficznych okazów, wyssanie z nich ich pokładów może być dużo bardziej wymagające i podlega ocenie MG. Jeżeli dany obszar jest skąpy w faunę i florę, możliwe jest uzyskanie ilości pokładów niezdolnych nawet do zasklepienia najmniejszych zadrapań.

Użycie techniki jest również możliwe na technikach opierających się na utylizacji istot żywych - na co konkretnie działa jest ostatecznie w decyzji MG; wysysa z technik, które są w jakiś sposób związane z ziemią np. mrówki czy gryzonie. Wyssanie energii z technik rangi C i niżej jest w stanie zaleczyć niewielkie skaleczenia, same techniki niszcząc od razu. Im wyższa ranga techniki, tym więcej energii można pobrać jednak tym dłużej to też trwa - ostatecznie obie te rzeczy leżą w ocenie MG.

Posiadając Specjalizację Tsūjitegana można pominąć dziesięć pierwszych pieczęci. Dalej wymagany jest kontakt fizyczny z podłożem bądź celem techniki.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=焦土作戦]Shōdo Sakusen | Scorched Earth Method [/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/wyaTAbZ.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Tsūjitegan, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Smok → Tygrys → Baran → Koń → Wół → Zając → Koń → Wąż → Szczur → Ptak → Pies → Małpa → Koń → Dzik → Smok → Wół → Szczur → Smok → Przyłożenie dłoni do ziemi[/row]
[row title=Koszt]Standardowy S na turę; Podwójny koszt rangi techniki, z jakiej pobierana jest energia[/row]
[row title=Zasięg]Do 100m2[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Poprzez złożenie pieczęci i przyłożenie dłoni do podłoża, w przeciągu jednego posta, ninja jest w stanie wyciągnąć energie fizyczną z roślin oraz drobnych istot jak robaki i gryzonie z obszaru jednego 100m2. Pozyskane w ten sposób siły życiowe są w stanie uleczyć drobne zadrapania i skaleczenia. Im więcej damy radę jej pobrać w jedną turę, tym więcej ran jesteśmy w stanie zasklepić zgodnie z mechaniką Katsuryoku no Dentatsu. 
[list][*][b]1pkt za 100m[sup]2[/sup][/b] - stojąc na trawiastej polanie lub terenie o podobnym zazielenieniu/zalesieniu;
[*][b]1pkt za 25m[sup]2[/sup][/b] - stojąc w środku lasku lub terenie o podobnym zazielenieniu/zalesieniu;
[*][b]1pkt za 10m[sup]2[/sup][/b] - stojąc w środku dżungli lub terenie o podobnym zazielenieniu/zalesieniu;
[/list]
Energia jest wysysana tylko z tych roślin, które nie są wynikiem techniki i występują naturalnie bez względu na ich ewentualne unikatowe właściwości i zdolności. W przypadku specyficznych okazów, wyssanie z nich ich pokładów może być dużo bardziej wymagające i podlega ocenie MG. Jeżeli dany obszar jest skąpy w faunę i florę, możliwe jest uzyskanie ilości pokładów niezdolnych nawet do zasklepienia najmniejszych zadrapań.

Użycie techniki jest również możliwe na technikach opierających się na utylizacji istot żywych - na co konkretnie działa jest ostatecznie w decyzji MG; wysysa z technik, które są w jakiś sposób związane z ziemią np. mrówki czy gryzonie. Wyssanie energii z technik rangi C i niżej jest w stanie zaleczyć niewielkie skaleczenia, same techniki niszcząc od razu. Im wyższa ranga techniki, tym więcej energii można pobrać jednak tym dłużej to też trwa - ostatecznie obie te rzeczy leżą w ocenie MG.

[b]Posiadając Specjalizację Tsūjitegana [/b]można pominąć dziesięć pierwszych pieczęci. Dalej wymagany jest kontakt fizyczny z podłożem bądź celem techniki.[/description]

Tsūjitegan: Ryakudatsu | Through Eye: Life-Force Plundering通じて眼・略奪
KlasyfikacjaTsūjitegan, Kinjutsu
PieczęcieCzas skupiania chakry jak przy 5 pieczęciach
KosztPołowiczny S za 3 tury
ZasięgDotykowy
Wymagania---
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Podczas gdy najbardziej znamienita technika klanu Sabataya skupia się na heroicznym przelaniu na innych własnych sił fizycznych celem zasklepienia ich ran, Ryakudatsu jest niczym zła siostra. Druga, nie koniecznie jasna, strona tego samego medalu. Co można bowiem dać, to również można odebrać. Poprzez skupianie chakry przez pewien czas jesteśmy w stanie wejść w tryb, gdzie każdy nasz kontakt fizyczny niesie ze sobą ogromne szkody celowi. Nie wynikają one z włożonej siły czy dokonanych zniszczeń, a samych efektów, jakim poddany zostaje przeciwnik bez względu na noszony pancerz czy inne elementy defensywne. Każdy trafiony cios, mniej bądź bardziej celny, niesie ze sobą odebranie celowi części jego sił fizycznych sprawiając, że jedno uderzenie zostawia nasz cel sfatygowany tak samo, jakby przebiegł długi kawałek drogi bez odpoczynku. Każde kolejne pogłębia ten stan, a im bardziej nasz oponent jest wytrzymały, tym więcej trafień potrzeba, by ten w sposób znaczący odczuł efekt techniki. Co więcej raz na turę każdy trafiony przeciwnik traci 1 punkt wytrzymałości.

Istnieją jednak pewne niuanse sprawiające, że używanie tej techniki nie jest aż tak proste i oczywiste, jakie może się wydawać. Czas trwania techniki musimy określić przed jej użyciem, płacąc chakrę "z góry". W przypadku wcześniejszego przerwania tejże, chakra nie wraca. Podczas trwania techniki niemożliwe jest używanie wspomagań i technik prócz rangi E bądź tych których koszt chakry wynosi 0. Nie mniej techniki oraz wspomagania, jakie zostały użyte przed włączeniem Ryakudatsu nie zostają przerwane i działają dalej również po jego aktywacji. Co więcej odebrana za pomocą tej techniki wytrzymałość wraca dużo szybciej, niż w wypadku innych technik bazujących na energii fizycznej. Jej powrót rozpoczyna się 3 tury po zakończeniu działania techniki. Jest to proces stopniowy, a podczas jednej tury wraca jeden punkt wytrzymałości. Nie zostaje zanegowane jednak zmęczenie, a rany zadane podczas trwania trybu, bez względu na ilość Wytrzymałości celu w tamtym momencie, po jej odzyskaniu nie ciążą mniej niż w chwili ich otrzymania.

Posiadając Specjalizację Tsūjitegana czas działania wzrasta do 4 tur za koszt połowiczny S.
Posiadając Sennina Tsūjitegana możliwe staje się wyłączenie trybu wcześniej. Ponowne jego włączenie możliwe jest dopiero w momencie, w którym wcześniej zakończona technika przestałaby działać, gdyby nie została wyłączona. Oznacza to, że jeśli użyjemy techniki z początkowym zamiarem utrzymywania jej 6 tur, a wyłączymy ją po 1 - musimy odczekać kolejne 5, nim będzie możliwe ponowne jej użycie.
Posiadając Specjalizację oraz Sennina Tsūjitegana przedwczesne wyłączenie techniki nie wiąże się z nałożeniem czasu oczekiwania do jej ponownego użycia.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=通じて眼・略奪]Tsūjitegan: Ryakudatsu | Through Eye: Life-Force Plundering[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/TOymQ1R.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Tsūjitegan, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas skupiania chakry jak przy 5 pieczęciach[/row]
[row title=Koszt]Połowiczny S za 3 tury [/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika traktowana jest jako [b][color=#FF0000]wspomaganie[/color][/b][/row]
[description]Podczas gdy najbardziej znamienita technika klanu Sabataya skupia się na heroicznym przelaniu na innych własnych sił fizycznych celem zasklepienia ich ran, Ryakudatsu jest niczym zła siostra. Druga, nie koniecznie jasna, strona tego samego medalu. Co można bowiem dać, to również można odebrać. Poprzez skupianie chakry przez pewien czas jesteśmy w stanie wejść w tryb, gdzie każdy nasz kontakt fizyczny niesie ze sobą ogromne szkody celowi. Nie wynikają one z włożonej siły czy dokonanych zniszczeń, a samych efektów, jakim poddany zostaje przeciwnik bez względu na noszony pancerz czy inne elementy defensywne. Każdy trafiony cios, mniej bądź bardziej celny, niesie ze sobą odebranie celowi części jego sił fizycznych sprawiając, że jedno uderzenie zostawia nasz cel sfatygowany tak samo, jakby przebiegł długi kawałek drogi bez odpoczynku. Każde kolejne pogłębia ten stan, a im bardziej nasz oponent jest wytrzymały, tym więcej trafień potrzeba, by ten w sposób znaczący odczuł efekt techniki. Co więcej raz na turę każdy trafiony przeciwnik traci 1 punkt wytrzymałości. 

Istnieją jednak pewne niuanse sprawiające, że używanie tej techniki nie jest aż tak proste i oczywiste, jakie może się wydawać. Czas trwania techniki musimy określić przed jej użyciem, płacąc chakrę "z góry". W przypadku wcześniejszego przerwania tejże, chakra nie wraca. Podczas trwania techniki niemożliwe jest używanie wspomagań i technik prócz tych których koszt chakry wynosi 0. Nie mniej techniki oraz wspomagania, jakie zostały użyte przed włączeniem Ryakudatsu nie zostają przerwane i działają dalej również po jego aktywacji. Co więcej odebrana za pomocą tej techniki wytrzymałość wraca dużo szybciej, niż w wypadku innych technik bazujących na energii fizycznej. Jej powrót rozpoczyna się 3 tury po zakończeniu działania techniki. Jest to proces stopniowy, a podczas jednej tury wraca jeden punkt wytrzymałości. Nie zostaje zanegowane jednak zmęczenie, a rany zadane podczas trwania trybu, bez względu na ilość Wytrzymałości celu w tamtym momencie, po jej odzyskaniu nie ciążą mniej niż w chwili ich otrzymania. 

[b]Posiadając Specjalizację Tsūjitegana[/b] czas działania wzrasta do 4 tur za koszt połowiczny S.
[b]Posiadając Sennina Tsūjitegana[/b] możliwe staje się wyłączenie trybu wcześniej. Ponowne jego włączenie możliwe jest dopiero w momencie, w którym wcześniej zakończona technika przestałaby działać, gdyby nie została wyłączona. Oznacza to, że jeśli użyjemy techniki z początkowym zamiarem utrzymywania jej 6 tur, a wyłączymy ją po 1 - musimy odczekać kolejne 5, nim będzie możliwe ponowne jej użycie. 
[b]Posiadając Specjalizację oraz Sennina Tsūjitegana[/b] przedwczesne wyłączenie techniki nie wiąże się z nałożeniem czasu oczekiwania do jej ponownego użycia.[/description]
Ostatnio zmieniony 30 sty 2023, 20:28 przez Tora, łącznie zmieniany 6 razy.
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”