• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Sukebe Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Sukebe Ichizoku

Sukebe Ichizoku | Sukebe Clanスコチ一族
PrzynależnośćSakuragakure no Sato
Klan ten był częścią Konohy. Trzymał się jednak na uboczu, ukrywając się przed oczami wielu. Po upadku wioski, większość rodziny skierowała się do Sakuragakure no Sato, któż wie - może nadeszła pora na to, by rodzina Sukebe wyszła z cienia i zademonstrowała swą potęgę światu? Jednak czy uda im się ukryć ich potworną naturę?
Historia
Tajemniczy klan, o którym nie wie zbyt wiele osób. Sukebe cenią sobie własne sekrety nie chcąc, aby ktokolwiek obcy odkrył ich przerażającą, prawdziwą formę. Przez całe swe istnienie, rodzina Sukebe nie przyciągała do siebie zbyt wiele oczu. Nawet byli Hokage, czy też władczyni Sakuragakure nie ma dostępu do pełnych informacji na ich temat. Skąd cała ta tajemniczość? Otóż bierze się ona z trzech głównych powodów:
Po pierwsze - długowieczność jest czymś czego wielu pragnęło by dla siebie.
Po drugie - dość nieludzka natura mogła by prostych ludzi wystraszyć.
I wreszcie, po trzecie - wysysanie chakry i życia działa znacznie lepiej, gdy ofiara niczego się nie spodziewa.

Większość członków rodu jest dość... sadystyczna, pocałunek śmierci przyprawia wielu Sukebe w euforię, szybko utożsamiając proces ten z ogromną, dość uzależniającą przyjemnością. Sukebe Jun, obecny lider klanu odpowiedzialny za osiedlenie się w Sakuragakure no Sato, sprawuje władzę w klanie od przeszło 130 lat, a dzięki swym zdolnościom w dalszym ciągu wygląda na nie więcej niż 28 lat.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Sukebe.
  2. Większość rodziny osiedliło się w Sakuragakure no Sato.
  3. Obecnym liderem klanu jest Sukebe Jun.
  4. Atut "Spec Żywiołu" nie działa dla członków tego klanu.
  5. Zdolność klanu, systemowo klasyfikowana jest jako Hiden, po prawdziwe bliżej im jednak do jakiejś mutacji, nie do końca ludzkiej formy życia. Z tego powodu nie da się żaden sposób jej nauczyć czy też przeszczepić. Umiejętność ta nosi nazwę Shikei Seppun.
  6. Sukebe posiada na start jedynie jeden żywioł, dostęp do pozostałych zyskuje pasożytując na innych organizmach.
Zdolności
Shikei Seppun posiada szereg zdolności, których wielu uznałoby za nieludzkie:
  1. Pasożyt - Prawdziwa forma każdego Sukebe to dziwna przypominająca włosy lub może bardziej włochatą meduzę, wysoce inteligentna forma życia. Sukebe w tej formie to po prostu włochate, lewitujące meduzy o bardzo delikatnej budowie ciała oraz ogromnej podatności na ogień. Organizmy te posiadają własny układ tenketsu, podatne są również na trucizny i inne specyfiki. Pod niemal każdym względem działają jak ludzie, jedynie ich długość życia liczona jest w setkach lat, a zamiast ust pozwalających na przyjmowanie pokarmu, pochłaniają chakrę swoich ofiar za pomocą specjalnego organu w postaci dwóch kolców uczepionych długich wici, wmieszanych między te standardowe, które imitują kosmyki włosów.
  2. Pasożytnictwo - Prawdziwa siła Sukebe objawia się w zdolności przejmowania kontroli nad martwymi organizmami. Organizmy te muszą być świeże i ich data zgonu nie może być odleglejsza niż 24h. Ciało musi też być w dobrym stanie fizycznym. By przejąć kontrolę nad ciałem meduza osadza się na czubku głowy swojej ofiary wbijając w nie swój organ odpowiadający za przejmowanie chakry. Tym samym Sukebe zyskuje kontrolę nad ciałem, a kolce zastępują siekacze ofiary. Tak przejęte ciało ulega dość szybkiej metamorfozie pod wpływem obecności Sukebe. Osadzona na czubku głowy prawdziwa forma Sukebe ulega spłaszczeniu a pozostałe wici opadają luźno wzdłuż ciała, tym samym imitując włosy. Oryginalne włosy ofiary ulegają natomiast rozkładowi, a jej ciało ulega procesowi odnowienia, w którym wyleczone zostają jego rany, a funkcje życiowe zostają przywrócone. Kosztuje to użytkownika tego Hiden koszt Standardowy A, sprawiając że przejęcie ciała jest niemożliwe, jeśli ten nie posiada odpowiednio dużo chakry lub odpowiednio rozwiniętej Kontroli Chakry. Umiejętności fizyczne ciała, ulegają przekształceniu, dopasowując się do pasożyta, tak więc niezależnie od tego jakie statystyki posiadało ciało za życia, gdy Sukebe je przejmie narzuci mu swoje własne statystyki. Sukebe zyskuje dostęp do chakry przejętego ciała która sumuje się z jego własną energią. Ponadto może nauczyć się używać żywiołów jakie posiadało ciało za życia oraz może wykorzystać to ciało do opanowania wspomagań, które dla normalnego ciała nie były by dostępne. Dodatkowo ma dostęp do swojego bazowego żywiołu. Zmieniając ciało Sukebe jest w stanie "porzucić" wspomagania, które są bezpośrednio przypisane do tego ciała i przejmując nowe ciało - opanować zupełnie inne. Nie tracić jednak rozwoju żywiołowych dziedzin i ponownie zamieszkując np. ciało z Raitonem, ma ten żywioł na takim samym poziomie, jak wtedy, gdy mógł ostatnio z Uwolnienia Błyskawicy korzystać, nawet jak między tymi ciałami było jedno bez dostępu do tego żywiołu. Raz porzuconego ciała Sukebe nie może zamieszkać ponownie. Sukebe może opanować jedynie ciała o rozmiarze: Spory. Sukebe posiadający Specjalizację w swojej dziedzinie klanowej mogą wracać do raz porzuconych ciał pod warunkiem że te pozostaną w dobrym stanie po ich opuszczeniu przez pasożyta, do porzuconego ciała można wrócić dopiero po 6 miesiącach realnych. Posiadając Specjalizację można również przejmować ciała o rozmiarach: Średni oraz Duży.
  3. Pierwsze Ciało - Każdy członek klanu Sukebe zaczyna posiadając już swoje pierwsze "Ciało". Traktowane jest ono jako ciało cywila i nie posiada żadnych specjalnych właściwości ani dostępu do chakry konkretnych żywiołów, nie licząc tego, które bazowo ma Sukebe.
  4. Włosy - Wici użytkowników klanu Sukebe imitują włosy gdy ci pasożytują na innej osobie. Przez to członkowie tego klanu nauczyli się wykorzystywać własne wici do technik które normalnie wykorzystują właśnie włosy.
  5. Długowieczność - Sukebe jeśli pozostawione same sobie, potrafią żyć setki lat nie przejmując się specjalnie upływem czasu.
  6. "Pocałunek śmierci" - Niczym wampiry z literatury, Sukebe jest w stanie "wgryźć" się w swoją ofiarę by pozbawić jej chakry. Sukebe musi robić to przynajmniej raz w tygodniu by zachować sprawność ciała, natomiast głodowanie przez miesiąc zapewne zabije stwora. Samo ugryzienie sprawia ofierze przyjemność, uspokaja ją i nie boli. Natomiast użytkownikowi pozwala wyssać z niej chakrę. Ilość wysysanej w ten sposób chakry wynosi 250 na turę. Chakrę tą ofiara odzyskuje po dłuższym odpoczynku, natomiast Sukebe może dodać ją do swojej aktualnej puli chakry i używać jak własnej. W ten sposób wyssana chakra przepada w momencie, w którym Sukebe również uda się na spoczynek lub zwyczajnie - zużyje ją.
  7. Absorpcja Chakry - Sukebe dysponują naturalna predyspozycją do absorbowania chakry przez to jakim klanem są. Jeśli akurat nie posilają się chakrą poprzez pocałunek śmierci, mogą ją absorbować jak każda osoba z tym atutem jednakże w ich wypadku jest to z jedynie połowiczną skutecznością czyli 1,25% maksymalnej chakry przeciwnika przy pełnej turze dotykania. Jednakże, jeśli Sukebe dodatkowo posiada atut wrodzony Absorpcja Chakry, siła tego atutu diametralnie rośnie, sprawiając że na pełną turę kontaktu bezpośredniego z przeciwnikiem wysysamy już aż 5% chakry.

Shikei Seppun | Execution by Kiss死刑接吻
Mechanika klanu:
  • Pocałunek: Przy wysysaniu chakry z przytomnej ofiary, absorpcja wynosi 2.5% całkowitej chakry użytkownika. Wyssanie chakry z nieprzytomnej ofiary jest znacznie efektywniejsze, gdyż ten nie ma jak się bronić wówczas MG może uznać wchłonięcie chakry oraz ciała za automatyczny sukces, o ile nic w procesie nie przeszkodzi. W innym wypadku absorpcja wynosi 10% całkowitej chakry użytkownika. Paraliż przy pocałunku nie pozwala ofierze na korzystanie z technik czy choćby poruszanie się, jeśli wytrzymałość ofiary jest niższa od 7. Prędkość wysysania chakry jest zależna od oceny MG. Jeśli ofiara umrze w wyniku tego procesu, Sukebe zwiększa swoje zapasy chakry o 10% maksymalnych zasobów chakry swojej ofiary. Po zdobyciu 3 ciał można wysysać samą chakrę z jednego NPC na wątek (misja/fabuła) rangi B lub wyższej. No i z graczy.
    Zdolność ta jest dostępna dopiero od rangi A w dziedzinie klanowej.
  • Otrzymywanie ran: Każde z ciał posiada wspólne statystyki, jednak wszelkie rany, zmęczenie liczone są osobno - poza włosami. Włosy są słabym punktem każdego z rodu Sukebe, potężny atak bezpośrednio w włosy znacząco uszkadza całe aktualnie używane ciało. Gdy ciało dozna dotkliwych obrażeń - na tyle dużych by nie nadawało się do dalszej walki ciało gwałtownie starzeje się do faktycznego wieku użytkownika a po dalszych obrażeniach rozpada się w proch - wówczas utracony zostaje dostęp do żywiołów jakie posiadało tylko te ciało oraz 1/3 całkowitej chakry użytkownika.
  • Zamiana ciała: Aby podmienić ciało, zapasowe musi znajdować się w pieczętującym zwoju, tuż przy użytkowniku. Wymagany jest minimum średni zwój. Na jeden zwój przypadać musi jedno ciało. Ciała zmieniać można na dwa sposoby - powracając na kilka sekund do formy włosów bądź też, bardziej efektywnie, opracowując technikę do szybkiej zamiany ciał. Techniki lecznicze nie działają na ciała Sukebe, powracają one do zdrowia po odpowiednio długim (min. 48 godzin w fabule przy większych ranach, konkretny czas określa MG prowadzący wątek) czasie spędzonym w zwoju. Utrata pierwszego ciała, które posiadało się od narodzin nie różni się niczym od utraty zdobytych ciał.
  • Forma włosów: Prawdziwa forma członków rodu Sukebe do której powracają w momencie jak ich aktualne ciało ulegnie zniszczeniu bądź też podczas zamiany ciał. W ostateczności, gdy wszystkie posiadane ludzkie ciała ulegną zniszczeniu, członkowie Sukebe potrafią korzystać z technik włosowych oraz samego pocałunku, który daje im szansę na uzyskanie kolejnego ciała. Przy wykorzystaniu pocałunku muszą przyłożyć swoją "twarz" do ust przeciwnika, jakby wykonywali pocałunek.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=死刑接吻] Shikei Seppun | Execution by Kiss[/title]
[pic]http://sakuranohana.pl/images/msc/clans/sukebe.png[/pic]
[description]Mechanika klanu:[list]
[*][b]Pocałunek:[/b] Przy wysysaniu chakry z przytomnej ofiary, absorpcja wynosi 2.5% całkowitej chakry użytkownika. Wyssanie chakry z nieprzytomnej ofiary jest znacznie efektywniejsze, gdyż ten nie ma jak się bronić wówczas MG może uznać wchłonięcie chakry oraz ciała za automatyczny sukces, o ile nic w procesie nie przeszkodzi. W innym wypadku absorpcja wynosi 30% całkowitej chakry  użytkownika. Paraliż przy pocałunku nie pozwala ofierze na korzystanie z technik czy choćby poruszanie się, jeśli wytrzymałość ofiary jest niższa od 7. [b]Po zdobyciu 3 ciał NIE MOŻNA wysysać samej chakry z NPC'tów. Jedynie z graczy.[/b]

[*][b]Otrzymywanie ran:[/b] Każde z ciał posiada wspólne statystyki, jednak wszelkie rany, zmęczenie liczone są osobno - poza włosami. Włosy są słabym punktem każdego z rodu Sukebe, potężny atak bezpośrednio w włosy znacząco uszkadza całe aktualnie używane ciało. Gdy ciało dozna dotkliwych obrażeń - na tyle dużych by nie nadawało się do dalszej walki ciało gwałtownie starzeje się do faktycznego wieku użytkownika a po dalszych obrażeniach rozpada się w proch - wówczas utracony zostaje dostęp do żywiołów jakie posiadało tylko te ciało oraz 1/3 całkowitej chakry użytkownika.

[*][b]Zamiana ciała[/b]: Aby podmienić ciało, zapasowe musi znajdować się w pieczętującym zwoju, tuż przy użytkowniku. Wymagany jest minimum średni zwój. Na jeden zwój przypadać musi jedno ciało. Ciała zmieniać można na dwa sposoby - powracając na kilka sekund do formy włosów bądź też, bardziej efektywnie, opracowując technikę do szybkiej zamiany ciał. Techniki lecznicze nie działają na ciała Sukebe, powracają one do zdrowia po odpowiednio długim (min. 48 godzin w fabule przy większych ranach, konkretny czas określa MG prowadzący wątek) czasie spędzonym w zwoju. Utrata pierwszego ciała, które posiadało się od narodzin nie różni się niczym od utraty zdobytych ciał.

[*][b]Forma włosów:[/b] Prawdziwa forma członków rodu Sukebe do której powracają w momencie jak ich aktualne ciało ulegnie zniszczeniu bądź też podczas zamiany ciał. W ostateczności, gdy wszystkie posiadane ludzkie ciała ulegną zniszczeniu, członkowie Sukebe potrafią korzystać z technik włosowych oraz samego pocałunku, który daje im szansę na uzyskanie kolejnego ciała. Przy wykorzystaniu pocałunku muszą przyłożyć swoją "twarz" do ust przeciwnika, jakby wykonywali pocałunek.[/list][/description]
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2023, 14:00 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

E
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Akuma no jittai | Demonic Entity悪魔の実体
KlasyfikacjaSHIKEI SEPPUN, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Szczur → Wół → Pies
KosztPotrójny na turę (minimum 9)
Zasięg10m od ciała
Wymagania---
Jest to prawdziwa forma członków klanu Sukebe. Dzięki swej demonicznej włosowej naturze Sukebe może oderwać się od ciała, którym steruje. By utrzymać ten stan musi wydawać cały czas odrobine czakry wysyłając je do opuszczonego ciała, zatrzymując je przed rozpadem, przez co nie może oddalić się od niego dalej niż na 10m. W formie włosów, nie można wykonywać technik wymagających pieczęci oraz technik żywiołów i innych związanych z ciałami. Nie można też zmieniać ciał, gdy jedno z nich jest schowane i nie mamy dostępu do zwojów. Forma włosowa może lewitować maksymalnie 3 metry nad ziemią, może też poruszać się po płaskich powierzchniach. Bez problemu przeciska przez szczeliny. Po za lewitacją włosy mogą poruszać się po powierzchniach niczym ośmiornica. Lewitując przemieszcza się z prędkością równą połowie atrybutu szybkości, zaś gdy przemieszcza się po powierzchni robi to z prędkością równą pełnemu atutowi szybkości. Zamiast oczu demon posiada dwie świecące kropki, które może gasić i zapalać. Dotyczą jej te same atrybuty fizyczne co postaci z ciałem. Gdy formie włosów zostanie zadana śmiertelna rana, ginie wraz ze wszystkimi ciałami.

Posiadając rangę S w Shikei Seppun można pominąć wszystkie pieczęci, jednak kumulowanie czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
Posiadajac Sennina w Shikei Seppun zasięg techniki rośnie do 20m.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=悪魔の実体]Akuma no jittai | Demonic Entity[/title]
[pic rank=D]https://ic.pics.livejournal.com/mad_researcher/12852626/71591/71591_original.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]SHIKEI SEPPUN, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Wąż → Szczur → Wół  → Pies[/row]
[row title=Koszt]Potrójny na turę (minimum 9)[/row]
[row title=Zasięg]10m od ciała[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Jest to prawdziwa forma członków klanu Sukebe. Dzięki swej demonicznej włosowej naturze Sukebe może oderwać się od ciała, którym steruje. By utrzymać ten stan musi wydawać cały czas odrobine czakry wysyłając je do opuszczonego ciała, zatrzymując je przed rozpadem, przez co nie może oddalić się od niego dalej niż na 10m. W formie włosów, nie można wykonywać technik wymagających pieczęci oraz technik żywiołów i innych związanych z ciałami. Nie można też zmieniać ciał, gdy jedno z nich jest schowane i nie mamy dostępu do zwojów. Forma włosowa może lewitować maksymalnie 3 metry nad ziemią, może też poruszać się po płaskich powierzchniach. Bez problemu przeciska przez szczeliny. Po za lewitacją włosy mogą poruszać się po powierzchniach niczym ośmiornica. Lewitując przemieszcza się z prędkością równą połowie atrybutu szybkości, zaś gdy przemieszcza się po powierzchni robi to z prędkością równą pełnemu atutowi szybkości. Zamiast oczu demon posiada dwie świecące kropki, które może gasić i zapalać. Dotyczą jej te same atrybuty fizyczne co postaci z ciałem. Gdy formie włosów zostanie zadana śmiertelna rana, ginie wraz ze wszystkimi ciałami. 

[b]Posiadając rangę S w Shikei Seppun[/b] można pominąć wszystkie pieczęci, jednak kumulowanie czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
[b]Posiadajac Sennina w Shikei Seppun[/b] zasięg techniki rośnie do 20m. 
[/description]
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2022, 23:34 przez Kakarotto, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Bassuru Shisen | Punishing Gaze罰する視線
KlasyfikacjaSHIKEI SEPPUN
Pieczęcie---
Koszt Standardowy
Zasięg5m
Wymagania---
Technika ta polega na ujawnieniu swojej demonicznej natury bez chowania ciała. Podobna ona jest do Sakki, lecz korzystająca z poziomu demonicznych zdolności (gdzie ranga D - 1 a S - 5), oraz połowy Siły Woli użytkownika (zaokrąglona w dół). Demon Sukebe rozpala swoje demoniczne świecące oczy, a ludzka twarz znika w cieniu pomiędzy włosami. Spojrzenie za pomocą demonicznych oczu może zmniejszyć zdolność reagowania celu, dezorientując i wywołując głęboki lęk, bądź tylko wystraszyć w wypadku niepowodzenia techniki. Jutsu można wykonać będąc w formie włosów.
Różnica Siły Woli celu do Rangi Shikei Seppun użytkownika + 1/2 Siły Woli użytkownikaEfekt
Większa bądź równa 0Cel odporny na technikę
-1 lub -2Cel czuje niepokój
-3 lub -4Cel ma spowolnioną reakcję i czuje spory lęk.
-5Cel jest przerażony i ma problemy z oceną sytuacji i kojarzeniem faktów.
-6 i dalejCel jest sparaliżowany ze strachu.
Posiadając Specjalizacje w Shikei Seppun otrzymujemy +1 do kalkulacji
Posiadając Sennina Shikei Seppun cień zalewa całe ciało i rozlewa się z ludzkiej sylwetki na otoczenie. Włosy i czerwone oczy wciąż są widoczne. Działanie techniki wpływa na wszystkie osoby w zasięgu 5m od użytkownika, które patrzą w stronę demona.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=罰する視線]Bassuru Shisen | Punishing Gaze[/title]
[pic rank=C]https://i.ibb.co/xJPDhhp/35scary.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]SHIKEI SEPPUN[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt] Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]5m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika ta polega na ujawnieniu swojej demonicznej natury bez chowania ciała. Podobna ona jest do Sakki, lecz korzystająca z poziomu demonicznych zdolności (gdzie ranga D - 1 a S - 5), oraz połowy Siły Woli użytkownika (zaokrąglona w dół). Demon Sukebe rozpala swoje demoniczne świecące oczy, a ludzka twarz znika w cieniu pomiędzy włosami. Spojrzenie za pomocą demonicznych oczu może zmniejszyć zdolność reagowania celu, dezorientując i wywołując głęboki lęk, bądź tylko wystraszyć w wypadku niepowodzenia techniki. Jutsu można wykonać będąc w formie włosów. 
| Różnica Siły Woli celu do Rangi Shikei Seppun użytkownika + 1/2 Siły Woli użytkownika | Efekt |
|:----------:|:----------:|
| Większa bądź równa 0 | Cel odporny na technikę |
| -1 lub -2 | Cel czuje niepokój |
| -3 lub -4 | Cel ma spowolnioną reakcję i czuje spory lęk. |
| -5 | Cel jest przerażony i ma problemy z oceną sytuacji i kojarzeniem faktów. |
| -6 i dalej | Cel jest sparaliżowany ze strachu.|
[b]Posiadając Specjalizacje w Shikei Seppun[/b] otrzymujemy +1 do kalkulacji 
[b]Posiadając Sennina Shikei Seppun[/b] cień zalewa całe ciało i rozlewa się z ludzkiej sylwetki na otoczenie. Włosy i czerwone oczy wciąż są widoczne. Działanie techniki wpływa na wszystkie osoby w zasięgu 5m od użytkownika, które patrzą w stronę demona.
[/description]

Shiki Tenshin | Colour Corse Change四季天心
KlasyfikacjaSHIKEI SEPPUN, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Szczur → Wół
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaFuuinjutsu B, Ninjutsu B, Kuchiyose: Raikō Kenka, Gyaku Raiko Kenka
Technika ta pozwala na przeskoczenie między ciałami, które jest prawie niezauważalne. Ciała te należy przechowywać zapieczętowane w zwoju do którego mamy dostęp, inaczej uległyby uszkodzeniu. Nieużywane i niezapieczętowane ciała ulegną degradacji. Po śmierci ciało rozsypuje się w pył. Obserwatorzy działania techniki widzą dziwne zawirowanie wokół postaci używającej Shiki Tenshin.

Posiadając rangę A w Shikei Seppun proces zamiany ciał jest tak szybki, że widoczny jest on jako drobne drgnięcie postaci.
Posiadając rangę S w Shikei Seppun można pominąć wszystkie pieczęci, jednak kumulowanie czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
Posiadając Sennina Shikei Seppun oraz Kontrole Czakry 10 podmiana ciał zachodzi natychmiastowo, czas kumulowania czakry jest równy złożeniu jednej pieczęci.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=四季天心]Shiki Tenshin | Colour Corse Change[/title]
[pic rank=C]https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BOTAyZTVmY2EtNGUzNi00MzEyLThhYzctYWRlYjU3MjAzZDhkXkEyXkFqcGdeQXVyNDk3NDEzMzk@._V1_.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]SHIKEI SEPPUN, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Wąż → Szczur → Wół[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Fuuinjutsu B, Ninjutsu B, Kuchiyose: Raikō Kenka, Gyaku Raiko Kenka[/row]
[description]Technika ta pozwala na przeskoczenie między ciałami, które jest prawie niezauważalne. Ciała te należy przechowywać zapieczętowane w zwoju do którego mamy dostęp, inaczej uległyby uszkodzeniu. Nieużywane i niezapieczętowane ciała ulegną degradacji. Po śmierci ciało rozsypuje się w pył. Obserwatorzy działania techniki widzą dziwne zawirowanie wokół postaci używającej Shiki Tenshin.

[b]Posiadając rangę A w Shikei Seppun[/b] proces zamiany ciał jest tak szybki, że widoczny jest on jako drobne drgnięcie postaci.
[b]Posiadając rangę S w Shikei Seppun[/b] można pominąć wszystkie pieczęci, jednak kumulowanie czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
[b]Posiadając Sennina Shikei Seppun oraz Kontrole Czakry 10 [/b]podmiana ciał zachodzi natychmiastowo, czas kumulowania czakry jest równy złożeniu jednej pieczęci.
[/description]
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2022, 23:26 przez Kakarotto, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

B
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

A
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

S
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”