• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Uzumaki Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Uzumaki Ichizoku

Uzumaki Ichizoku | Uzumaki Clanうずまき一族
PrzynależnośćSakuragakure no Sato
Klan blisko spokrewniony z klanem Senju. Choć początkowo związany z Uzushiogakure, jego członkowie szybko musieli rozejść się po świecie w wyniku zniszczenia ich oryginalnego domu. Powodem były potężne Fūinjutsu praktykowane zarówno w tej osadzie, jak i przez członków tego klanu. Z tego powodu przez pewien okres można ich było znaleźć na całym świecie, czy to w Oto no Kuni, czy w Ame no Kuni, czy w Hi no Kuni. Po tym, gdy Uzushiogakure zostało odbudowane, klan ponownie tam osiadł, by po ponownym zniszczeniu ich domu skierować się do Sakuragakure, gdzie ponownie rosną w siłę chcąc pomóc światu wrócić do równowagi. Mówi się, że obecnie najpotężniejsze istniejące pieczęcie bazują na technikach i naukach tego właśnie klanu.
Historia
Rodzina Uzumakich jest prawdopodobnie jedną z rodzin, które wycierpiały najbardziej. Ich rodzinne Uzushiogakure zostało zniszczone bardzo szybko w czasach, gdy system wiosek ninja był jeszcze młody. Wielu członków klanu rozeszło się po świecie, praktycznie sprawiając, że dla świata ten klan zmarł.

Podczas jednak Czwartej Wielkiej Wojny Shinobi i w latach, które one nastąpiły klan się odrodził. Była to głównie zasługa Uzumaki Naruto, który został bohaterem wojennym. Przez lata klan ten się odradzał, aż w końcu Uzushiogakure zostało odbudowane i rodzina wróciła do swojego pierwotnego domu.

Szczęście jednak nie mogło długo trwać. W 152 roku w wyniku ataku "Zero" wioska ponownie została zniszczona, a klan Uzumaki postanowił poszukać nowego miejsca, gdzie ich zdolności mogą się przydać. Tym miejscem po latach okazało się dopiero Sakuragakure no Sato, gdzie pod przywództwem Uzumaki Yuri rodzina dąży do zachowania pokoju i równowagi na świecie.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Uzumaki.
  2. Po ponownym zniszczeniu ich rodzinnego Uzushiogakure większość klanu udała się do Sakuragakure no Sato.
  3. Obecnym liderem klanu jest Uzumaki Yuri.
  4. Ich Hiden nosi nazwę Uzumaki Fūin.
  5. Żyją i starzeją się w wolniejszym tempie od reszty ludzi.
Zdolności
Klan Uzumaki znany był z dwóch rzeczy. Jedną z nich była ich ogromna energia życiowa, jakiej nie był w stanie dorównać żaden inny klan na świecie. Drugą natomiast, był ich talent w Fūinjutsu, powodujący że te osiągało nowe szczyty nie osiągalne dla normalnych praktykantów tej dziedziny. Jedynie niewiele shinobi spoza ich klanu było w stanie stosować ich Fūinjutsu.
  • Energia życiowa - członkowie klanu Uzumakich żyją długo. Dłużej niż przeciętni ludzie i też wolniej się starzeją, będąc w stanie dożyć nawet 150 lat. Ponadto są jedynymi osobami, które są w stanie przetrwać ekstrakcję Bijū z ich ciał. Zostają po tym bardzo osłabieni, jednak potrafią to przeżyć. Ich wysoka energia życiowa sprawia też że wolniej się męczą, i są w stanie przyjąć na siebie więcej poważnych ran nim w końcu padną z wycieńczenia. Ów energia jest wynikiem kultywowanej przez nich sztuki - niekoniecznie od urodzenia.
  • Leczące ugryzienie - członek klanu Uzumaki posiada dostęp do unikatowej właściwości chakry związanej z ich energią życiową. Trenując sztuki swego klanu posiedli dzięki temu ich niesamowitą ilość możliwą do wykorzystania w innych technikach. Są oni w stanie regenerować siebie lub inne osoby poprzez ugryzienie. Z tym że to członka klanu Uzumaki trzeba ugryźć. Zależnie od siły techniki za to odpowiadającej, możliwe jest nawet wyleczenie najpoważniejszych ran czy zregenerowanie chakry innych osób. Działa to na zasadzie przekazania swojej energii życiowej, i z racji tego nie jest to zdolność której można używać często jednego dnia. Jest to również jeden z najbardziej charakterystycznych, lecz nie jedyny, sposób jej wykorzystania.
  • Mistrzowie Fūinjutsu - Fūinjutsu jest we krwi tego klanu tak bardzo, że są jego mistrzami bez żadnego treningu. Ich dziedzina klanowa oraz Fūinjutsu stanowią jedność i zamiast posiadać i rozwijać oba, rozwijają po prostu "Uzumaki Fūin", do którego wliczają się u nich wszystkie normalne Fūinjutsu. Rozwijanie jednak dwóch dziedzin jako jednej, wymaga posiadania Specjalizacji w Uzumaki Fūin. W innym przypadku trzeba je rozwijać oddzielnie.
  • Potężne Fūinjutsu - zdejmowanie pieczęci jaka zostanie nałożona przez członka klanu Uzumaki jest praktycznie niemożliwe, tak długo jak ktoś nie posiada atrybutu niezbędnego do złamania pieczęci rozwiniętej min. na 7 poziomie (czyli, jeżeli pieczęć łamiemy Siłą, potrzebujemy Siły na 7 poziomie, jeśli Siła Woli, to Siła Woli na 7). Jeżeli technika bazowo wymaga wyższego poziomu, np. "by złamać pieczęć wymagana jest Siła na poziomie 8", to taka pieczęć utworzona przez Uzumakiego ma +1 do wymaganej siły. Taki bonus nie przekroczy nigdy 10 poziomu w atrybutach i zawsze wzmacniamy tylko 1 atrybut, jakim możemy złamać pieczęć. Dodatkowo, Ci są w stanie łatwiej niszczyć pieczęci nałożone przez inne osoby ze względu na swoją ekspertyzę. Obniża wymagania atrybutu do łamania pieczęci o 1 poziom w jednym atrybucie.
Posiadając Specjalizację w Uzumaki Fūin, członkowie tego klanu są w stanie tworzyć potężne łańcuchy stworzone z czystej chakry zdolne powstrzymać nawet Bijū na odpowiednim poziomie. Jest to wręcz kwintesencja i szczyt możliwości manipulacji czystą chakrą. Mogą być one nawet wykorzystywane jako medium do innych technik, głównie Fūinjutsu lecz nie tylko.
Ostatnio zmieniony 18 gru 2023, 19:30 przez Tora, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

Tu będzie E
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Tu będzie D
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Uzumaki-fū muchi | Uzumaki style whip うずまき風ムチ
KlasyfikacjaUzumaki Fūin, Transformacja kształtu
PieczęciePtak → Zając → Tygrys → Ptak → Smok
KosztPodwójny C na turę od łańcucha
Zasięgdo 20 metrów
WymaganiaKontrola Chakry 7
Technika wykorzystująca zdolność Uzumakich do tworzenia łańcuchów z czystej chakry. Dzięki doświadczeniu w kontroli chakry, użytkowniczka jutsu jest w stanie stworzyć mniej potężny, mniejszy łańcuch, który co prawda Bijuu nie zatrzyma ale dzięki swym bardziej standardowym rozmiarom kosztuje mniej chakry oraz łatwiej nim władać przez co można go skutecznie wykorzystać jako broń do walki z ludźmi. Łańcuch w dalszym ciągu posiada swoje właściwości do zostanie medium do innych technik, przez co jest dobrym wyjściowym jutsu, które zapewnia swej użytkowniczce spore pole do popisu i rozwoju. Po złożeniu pieczęci i przelaniu chakry łańcuch wychodzi z wybranego przez użytkowniczkę miejsca na ciele a następnie może zostać wykorzystany jako prosta ale wytrzymała łańcuchowa broń albo właśnie jako medium do innych technik. Łańcuch znika w turze w której nie zapłacimy za niego chakry.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=うずまき風ムチ ]Uzumaki-fū muchi | Uzumaki style whip [/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/FEFzaC1.gif[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Uzumaki Fūin, Transformacja kształtu[/row]
[row title=Pieczęcie]Ptak → Zając → Tygrys → Ptak → Smok[/row]
[row title=Koszt]Podwójny C na turę od łańcucha[/row]
[row title=Zasięg]do 20 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola Chakry 7[/row]
[description]Technika wykorzystująca zdolność Uzumakich do tworzenia łańcuchów z czystej chakry. Dzięki doświadczeniu w kontroli chakry, użytkowniczka jutsu jest w stanie stworzyć mniej potężny, mniejszy łańcuch, który co prawda Bijuu nie zatrzyma ale dzięki swym bardziej standardowym rozmiarom kosztuje mniej chakry oraz łatwiej nim władać przez co można go skutecznie wykorzystać jako broń do walki z ludźmi. Łańcuch w dalszym ciągu posiada swoje właściwości do zostanie medium do innych technik, przez co jest dobrym wyjściowym jutsu, które zapewnia swej użytkowniczce spore pole do popisu i rozwoju. Po złożeniu pieczęci i przelaniu chakry łańcuch wychodzi z wybranego przez użytkowniczkę miejsca na ciele a następnie może zostać wykorzystany jako prosta ale wytrzymała łańcuchowa broń albo właśnie jako medium do innych technik. Łańcuch znika w turze w której nie zapłacimy za niego chakry.[/description]
Ostatnio zmieniony 27 lip 2023, 23:24 przez Tora, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Kami kizu o iyasu | Heal biteかみ傷を癒す
KlasyfikacjaUzumaki Fūin, Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
Pieczęcie---
KosztRóżny
ZasięgBezpośredni
Wymagania---
Bardzo specyficzna technika medyczna klanu Uzumaki. Za jej pomocą można oczywiście leczyć rany innych przy pomocy własnej energii życiowej. By ją wykorzystać należy pozwolić pacjentowi na ugryzienie użytkownika tej technika. Następnie przesyła on wraz z chakrą swoją energię życiową, co powoduje gojenie się ran.
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Technika umożliwia leczenie drobnych zadrapań i skaleczeń.
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Technika umożliwia leczenie lekkich ran.
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Technika umożliwia leczenie zwykłych ran oraz umożliwia zatamowanie krwawienia.
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Technika umożliwia leczenie poważniejszych ran, a także można próbować ustabilizować uszkodzone narządy wewnętrzne. Nie zostaną one uleczone, jednak przy pomocy tej techniki można kupić sobie dość czasu na uzyskanie wsparcia.
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Technika umożliwia leczenie ran krytycznych, a także możliwym jest zatamowanie krwawienia wewnętrznego czy częściową regenerację organów wewnętrznych. Nie zregeneruje jednak ubytku krwi czy w pełni nie odbuduje zniszczonego narządu. Może jednak dać nam dość czasu, na ustabilizowanie rannego i dostarczenie go do miejsca, gdzie otrzyma bardziej specjalistyczną pomoc.

Ślady po ugryzieniu leczą się trochę gorzej, jednak nie wpływają one bezpośrednio na stan postaci. Przy użyciu odpowiednich technik można pozbyć się tych blizn.

Posiadając Sennina Uzumaki Fūin możliwe jest leczenie samego siebie przy pomocy tej techniki.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=かみ傷を癒す]Kami kizu o iyasu | Heal bite[/title]
[pic rank=B]https://media.discordapp.net/attachments/533044320450641941/866618901931491348/bitezkreska.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Uzumaki Fūin, Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]Bezpośredni[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Bardzo specyficzna technika medyczna klanu Uzumaki. Za jej pomocą można oczywiście leczyć rany innych przy pomocy własnej energii życiowej. By ją wykorzystać należy pozwolić pacjentowi na ugryzienie użytkownika tej technika. Następnie przesyła on wraz z chakrą swoją energię życiową, co powoduje gojenie się ran.
[list][*][b]D:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi D od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Technika umożliwia leczenie drobnych zadrapań i skaleczeń.
[*][b]C:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi C od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Technika umożliwia leczenie lekkich ran.
[*][b]B:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi B od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Technika umożliwia leczenie zwykłych ran oraz umożliwia zatamowanie krwawienia.
[*][b]A:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi A od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Technika umożliwia leczenie poważniejszych ran, a także można próbować ustabilizować uszkodzone narządy wewnętrzne. Nie zostaną one uleczone, jednak przy pomocy tej techniki można kupić sobie dość czasu na uzyskanie wsparcia.
[*][b]S:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi S od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Technika umożliwia leczenie ran krytycznych, a także możliwym jest zatamowanie krwawienia wewnętrznego czy częściową regenerację organów wewnętrznych. Nie zregeneruje jednak ubytku krwi czy w pełni nie odbuduje zniszczonego narządu. Może jednak dać nam dość czasu, na ustabilizowanie rannego i dostarczenie go do miejsca, gdzie otrzyma bardziej specjalistyczną pomoc.[/list]


Ślady po ugryzieniu leczą się trochę gorzej, jednak nie wpływają one bezpośrednio na stan postaci. Przy użyciu odpowiednich technik można pozbyć się tych blizn.

[b]Posiadając Sennina Uzumaki Fūin[/b] możliwe jest leczenie samego siebie przy pomocy tej techniki.[/description]
Ostatnio zmieniony 29 lut 2024, 17:32 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Uzumaki Fūin: Shibari | Uzumaki Sealing: The Art of Binding渦巻き封印・縛り
KlasyfikacjaUzumaki Fūin
PieczęcieBrak, kumulacja chakry zajmuje tyle co złożenie 4 pieczęci
KosztRóżny
Zasięg20m
DodatkoweTechnika kosztuje 20PT
Technika wykorzystująca klanowe łańcuchy do skutecznego unieruchamiania głównie ludzi czy istot standardowych rozmiarów, zdecydowanie nie nadaje się ona przeciwko Bijū. To co jest jej plusem, to wraz ze wzrostem umiejętności użytkownika w dziedzinie klanowej, jest w stanie spętać potężniejsze jednostki, dzięki czemu możemy trzymać w ryzach osoby o naprawdę bardzo dużej Sile. Zamysł tej techniki jest podobny w działaniu do Isshi Tōjin, z tą różnicą, że po spętaniu ofiary nie trzeba podtrzymywać żadnej pieczęci, dzięki czemu możemy wykonywać też inne techniki czy poruszać się w zasięgu łańcuchów. Jeśli użytkownik wyjdzie poza zasięg, ofiara jest automatycznie uwalniana.

Są dwa sposoby na użycie tej techniki. Możemy jej użyć albo w momencie, w którym już mamy skrępowanego przeciwnika i i przy pomocy Uzumaki Fūin: Shibari nadajemy im dodatkowych właściwości wiążących - mogą być to zarówno zwykłe łańcuchy czy nawet lina, bądź więzy wytworzone przy pomocy innych technik. Jeśli używamy medium dłuższego niż 20 metrów, to w takim wypadku technika działa tylko na tych początkowych 20 metrach.

Poprzez opłacenie dodatkowego podwójnego kosztu C na turę, możemy wystrzelić z siebie łańcuch, który działa na zasadach Uzumaki-Fu Muchi i jego zasięg wynosi maksymalnie 20 metrów. Prędkość wystrzelonego łańcucha jest równa Kontroli Chakry użytkownika. Uzumaki ma nad nim pełną kontrolę mogąc np. zagiąć tor lotu i doprowadzić do obowiązania przeciwnika. Taki łańcuch ma już od razu właściwości wiążące.

Z więzów nie da się wydostać przy pomocy Nawanuke no Jutsu i jedyną opcją jest zniszczenie łańcuchów przy pomocy Siły bądź odpowiednio potężnej techniki.

Pomimo bycia sklasyfikowaną jako technika rangi C, można ją użyć na dowolnym poziomie.
  • D: koszt równy Standardowemu D na turę od osoby (minimum 3). Jesteśmy w stanie unieruchomić osoby o Sile 5. By móc zniszczyć łańcuch należy użyć techniki rangi D.
  • C: koszt Standardowy C na turę od osoby. Jesteśmy w stanie unieruchomić osoby o Sile 6. By móc zniszczyć łańcuch należy użyć techniki rangi C.
  • B: koszt Standardowy B na turę od osoby. Czas kumulacji chakry jest równy 6 pieczęciom. Jesteśmy w stanie unieruchomić osoby o Sile 7. By móc zniszczyć łańcuch należy użyć techniki rangi B.
  • A: Standardowy A na turę od osoby. Czas kumulacji chakry jest równy 8 pieczęciom. Jesteśmy w stanie unieruchomić osoby o Sile 8. By móc zniszczyć łańcuch należy użyć techniki rangi A.
  • S: Standardowy S na turę od osoby. Czas kumulacji chakry jest równy 12 pieczęciom. Jesteśmy w stanie unieruchomić osoby o Sile 9. By móc zniszczyć łańcuch należy użyć techniki rangi S.
Płacąc podwójny koszt na turę na danej randze łańcuchy zyskują dodatkowych właściwości i blokują spętanej ofierze możliwość używania chakry. By łańcuchy w taki sposób zadziałały, cel musi być spętany, same dotknięcie nimi ofiary nie wystarczy. W momencie, gdy ktoś miał aktywne wspomaganie, te nie zostanie wyłączone.
Posiadając Sennina w Uzumaki Fūin mamy możliwość odłączenia łańcucha od swojego ciała, pozostawiając przy tym spętanego przeciwnika. To pozwala nam wyjść poza zasięg 20 metrów, pozostawiając jednak przeciwnika unieruchomionego jeśli technika jest podtrzymywana. W takim przypadku możemy oddalić się maksymalnie do 100 metrów i wyjście poza ten zasięg anuluje jutsu, uwalniając ofiarę.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=渦巻き封印・縛り]Uzumaki Fūin: Shibari | Uzumaki Sealing: The Art of Binding[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/OHsulT9.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Uzumaki Fūin[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, kumulacja chakry zajmuje tyle co złożenie 4 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]20m[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 20PT[/row]
[description]Technika wykorzystująca klanowe łańcuchy do skutecznego unieruchamiania głównie ludzi czy istot standardowych rozmiarów, zdecydowanie nie nadaje się ona przeciwko Bijū. To co jest jej plusem, to wraz ze wzrostem umiejętności użytkownika w dziedzinie klanowej, jest w stanie spętać potężniejsze jednostki, dzięki czemu możemy trzymać w ryzach osoby o naprawdę bardzo dużej Sile.  Zamysł tej techniki jest podobny w działaniu do Isshi Tōjin, z tą różnicą, że po spętaniu ofiary nie trzeba podtrzymywać żadnej pieczęci, dzięki czemu możemy wykonywać też inne techniki czy poruszać się w zasięgu łańcuchów. Jeśli użytkownik wyjdzie poza zasięg, ofiara jest automatycznie uwalniana. 

Są dwa sposoby na użycie tej techniki. Możemy jej użyć albo w momencie, w którym już mamy skrępowanego przeciwnika i i przy pomocy Uzumaki Fūin: Shibari nadajemy im dodatkowych właściwości wiążących - mogą być to zarówno zwykłe łańcuchy czy nawet lina, bądź więzy wytworzone przy pomocy innych technik. Jeśli używamy medium dłuższego niż 20 metrów, to w takim wypadku technika działa tylko na tych początkowych 20 metrach. 

Poprzez opłacenie dodatkowego podwójnego kosztu C na turę, możemy wystrzelić z siebie łańcuch, który działa na zasadach Uzumaki-Fu Muchi i jego zasięg wynosi maksymalnie 20 metrów. Prędkość wystrzelonego łańcucha jest równa Kontroli Chakry użytkownika. Uzumaki ma nad nim pełną kontrolę mogąc np. zagiąć tor lotu i doprowadzić do obowiązania przeciwnika. Taki łańcuch ma już od razu właściwości wiążące. 

Z więzów nie da się wydostać przy pomocy Nawanuke no Jutsu i jedyną opcją jest zniszczenie łańcuchów przy pomocy Siły bądź odpowiednio potężnej techniki. 

Pomimo bycia sklasyfikowaną jako technika rangi C, można ją użyć na dowolnym poziomie.

[list][*][b]D:[/b] koszt równy Standardowemu D na turę od osoby (minimum 3). Jesteśmy w stanie unieruchomić osoby o Sile 5. By móc zniszczyć łańcuch należy użyć techniki rangi D. 
[*] [b]C:[/b] koszt Standardowy C na turę od osoby. Jesteśmy w stanie unieruchomić osoby o Sile 6. By móc zniszczyć łańcuch należy użyć techniki rangi C. 
[*] [b]B:[/b] koszt Standardowy B na turę od osoby. Czas kumulacji chakry jest równy 6 pieczęciom. Jesteśmy w stanie unieruchomić osoby o Sile 7. By móc zniszczyć łańcuch należy użyć techniki rangi B. 
[*] [b]A:[/b]  Standardowy A na turę od osoby. Czas kumulacji chakry jest równy 8 pieczęciom. Jesteśmy w stanie unieruchomić osoby o Sile 8. By móc zniszczyć łańcuch należy użyć techniki rangi A. 
[*] [b]S:[/b]  Standardowy S na turę od osoby. Czas kumulacji chakry jest równy 12 pieczęciom. Jesteśmy w stanie unieruchomić osoby o Sile 9. By móc zniszczyć łańcuch należy użyć techniki rangi S. [/list]

[b]Płacąc podwójny koszt na turę na danej randze[/b] łańcuchy zyskują dodatkowych właściwości i blokują spętanej ofierze możliwość używania chakry. By łańcuchy w taki sposób zadziałały, cel musi być spętany, same dotknięcie nimi ofiary nie wystarczy. W momencie, gdy ktoś miał aktywne wspomaganie, te nie zostanie wyłączone. 
[b]Posiadając Sennina w Uzumaki Fūin[/b] mamy możliwość odłączenia łańcucha od swojego ciała, pozostawiając przy tym spętanego przeciwnika. To pozwala nam wyjść poza zasięg 20 metrów, pozostawiając jednak przeciwnika unieruchomionego jeśli technika jest podtrzymywana.  W takim przypadku możemy oddalić się maksymalnie do 100 metrów i wyjście poza ten zasięg anuluje jutsu, uwalniając ofiarę. 
[/description]
Ostatnio zmieniony 10 paź 2023, 23:52 przez Norka, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Chakura tōgoku no rensa | Chain of chakra imprisonmentチャクラ投獄の連鎖
KlasyfikacjaUzumaki Fūin, Kinjutsu, Fūinjutsu, Transformacja kształtu
PieczęcieTygrys → Dzik → Wół → Pies → Tygrys → Ptak → Małpa → Ptak → Wół → Pies → Koń → Wąż → Wół → Smok → Tygrys → Wół → Baran → Ptak → Smok → Dotkniecie otwartą dłonią klatki piersiowej ofiary.
KosztDwukrotny
ZasięgBezpośredni
WymaganiaSennin Uzumaki Fūin
Technikę można porównać do sprzętu nazywanego kontrolerem chakry, celem jutsu jest uniemożliwienie celowi na korzystanie z chakry. Po złożeniu pieczęci i dotknięciu klatki piersiowej celu, niematerialny łańcuch przenika do ciała ofiary i obwiązuje się wokół serca. W momencie gdy osoba poddana technice spróbuje skorzystać z chakry łańcuch przybiera materialną formę i zaciska się wokół serca z ogromną siłlą. Ofiara w pierwszej kolejności odczuwa ogromny ból w klatce piersiowej a jeśli nie przestanie używać chakry to łańcuch zmiażdży serce zabijając nieszczęśnika. Technikę można wykonać jedynie na unieszkodliwionej osobie, czyli takiej która nie stawia oporu. Np. Jest nieprzytomna, jej ruchy są ograniczone bądź po prostu pozwala aby technika została wykonana. Łańcuch stworzony jest z chakry Uzumaki, istnieje póki ofiara nie umrze bądź też jakoś nie przerwie techniki.

Istnieje kilka sposobów na uwolnienie się z sideł techniki.
1. Użytkownik techniki może ją anulować ponownie wykorzystując technikę na ofierze.
2. Ofiara może spróbować się wyzwolić dzięki dużemu zapieczętowanemu, wewnętrznemu źródle chakry. (np. Jinchuriki - Ocenia Mistrz Fabularny)
3. Wykorzystanie przez inną osobę Fuin no Kuchiku-kan służącej do niszczenia pieczęci zgodnie z jej mechaniką.
4. Indywidualna wysokiej rangi fabuła z MG podczas której odnajdzie zewnętrzną pomoc w wyzwoleniu się z łańcuchów. (Ocenia Mistrz Fabularny)
Duży ZwójUzumaki Mikan
Duży Zwój---
Duży Zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=チャクラ投獄の連鎖 ]Chakura tōgoku no rensa | Chain of chakra imprisonment[/title]
[pic rank=S zwoj=3]https://i.imgur.com/ipSI5lK.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Uzumaki Fūin, Kinjutsu, Fūinjutsu, Transformacja kształtu[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Dzik → Wół → Pies → Tygrys → Ptak → Małpa → Ptak → Wół → Pies → Koń → Wąż → Wół → Smok → Tygrys → Wół → Baran → Ptak → Smok → Dotkniecie otwartą dłonią klatki piersiowej ofiary.[/row]
[row title=Koszt]Dwukrotny[/row]
[row title=Zasięg]Bezpośredni[/row]
[row title=Wymagania]Sennin Uzumaki Fūin[/row]
[description]Technikę można porównać do sprzętu nazywanego kontrolerem chakry, celem jutsu jest uniemożliwienie celowi na korzystanie z chakry. Po złożeniu pieczęci i dotknięciu klatki piersiowej celu, niematerialny łańcuch przenika do ciała ofiary i obwiązuje się wokół serca. W momencie gdy osoba poddana technice spróbuje skorzystać z chakry łańcuch przybiera materialną formę i zaciska się wokół serca z ogromną siłlą. Ofiara w pierwszej kolejności odczuwa ogromny ból w klatce piersiowej a jeśli nie przestanie używać chakry to łańcuch zmiażdży serce zabijając nieszczęśnika. Technikę można wykonać jedynie na unieszkodliwionej osobie, czyli takiej która nie stawia oporu. Np. Jest nieprzytomna, jej ruchy są ograniczone bądź po prostu pozwala aby technika została wykonana. Łańcuch stworzony jest z chakry Uzumaki, istnieje póki ofiara nie umrze bądź też jakoś nie przerwie techniki.

Istnieje kilka sposobów na uwolnienie się z sideł techniki.
1. Użytkownik techniki może ją anulować ponownie wykorzystując technikę na ofierze.
2. Ofiara może spróbować się wyzwolić dzięki dużemu zapieczętowanemu, wewnętrznemu źródle chakry. (np. Jinchuriki - Ocenia Mistrz Fabularny)
3. Wykorzystanie przez inną osobę Fuin no Kuchiku-kan służącej do niszczenia pieczęci zgodnie z jej mechaniką.
4. Indywidualna wysokiej rangi fabuła z MG podczas której odnajdzie zewnętrzną pomoc w wyzwoleniu się z łańcuchów. (Ocenia Mistrz Fabularny)[/description]

Kongō Fūsa | Adamantine Sealing Chains アダマンティンシーリングチェーン
KlasyfikacjaUzumaki Fūin, Ninjutsu, Fūinjutsu, Technika bariery
PieczęcieBrak (czas mieszania chakry zajmuje tyle ile złożenie 15 pieczęci)
KosztPołowiczny na turę
ZasięgZależny od łańcuchów
WymaganiaKongō Shinryaku
Wykorzystywana do tworzenia barier technika pochodząca od Kongō Shinryaku, będąca jej rozszerzeniem. Użytkownik w tym przypadku wykorzystuje wcześniej utworzone łańcuchy (minimum 2) by stworzyć szkielet kopuły. Siatka łańcuchów nadaje kształt barierze, a przestrzeń pomiędzy nimi nasycona zostaje chakrą, uniemożliwiając zarówno wyjście, jak i wejście do środka kopuły. Bariera jest w stanie utrzymać w środku nawet ogoniastą bestię. Po użyciu tej techniki nie płaci się kosztu utrzymywania łańcuchów wykorzystanych do jej stworzenia, jednak pozostają one statyczne. By zniszczyć barierę należy posiadać Siłę równą 8 + ilość łańcuchów użytych do jej utworzenia. Tworząc więc barierę z 2 łańcuchów, by ją zniszczyć należy posiadać Siłę 10, tworząc z 3 - Siłę 11 itd. Zależnie od ilości wykorzystywanych łańcuchów jej odporność na techniki także gwałtownie wzrasta - przy 4 łańcuchach jest w stanie wytrzymać jedną Bijūdamę, po czym się rozpada.

Posiadając Sennina Uzumaki Fūin użytkownik może dotknąć bariery, by w danym miejscu umożliwić wejście i wyjście z niej sojusznikom. Koszt takiej czynności to standardowy A na turę.
Wielki Zwój---
Wielki Zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji= アダマンティンシーリングチェーン ]Kongō Fūsa | Adamantine Sealing Chains[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://media.discordapp.net/attachments/533044320450641941/866390731903729674/linia.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Uzumaki Fūin, Ninjutsu, Fūinjutsu, Technika bariery[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak (czas mieszania chakry zajmuje tyle ile złożenie 15 pieczęci)[/row]
[row title=Koszt]Połowiczny na turę[/row]
[row title=Zasięg]Zależny od łańcuchów[/row]
[row title=Wymagania]Kongō Shinryaku[/row]
[description]Wykorzystywana do tworzenia barier technika pochodząca od Kongō Shinryaku, będąca jej rozszerzeniem. Użytkownik w tym przypadku wykorzystuje wcześniej utworzone łańcuchy (minimum 2) by stworzyć szkielet kopuły. Siatka łańcuchów nadaje kształt barierze, a przestrzeń pomiędzy nimi nasycona zostaje chakrą, uniemożliwiając zarówno wyjście, jak i wejście do środka kopuły. Bariera jest w stanie utrzymać w środku nawet ogoniastą bestię. Po użyciu tej techniki nie płaci się kosztu utrzymywania łańcuchów wykorzystanych do jej stworzenia, jednak pozostają one statyczne. By zniszczyć barierę należy posiadać Siłę równą 8 + ilość łańcuchów użytych do jej utworzenia. Tworząc więc barierę z 2 łańcuchów, by ją zniszczyć należy posiadać Siłę 10, tworząc z 3 - Siłę 11 itd. Zależnie od ilości wykorzystywanych łańcuchów jej odporność na techniki także gwałtownie wzrasta - przy 4 łańcuchach jest w stanie wytrzymać jedną Bijūdamę, po czym się rozpada.

[b]Posiadając Sennina Uzumaki Fūin[/b] użytkownik może dotknąć bariery, by w danym miejscu umożliwić wejście i wyjście z niej sojusznikom. Koszt takiej czynności to standardowy A na turę.[/description]

Kongō Shinryaku | Adamantine Attacking Chains アダマンティン攻撃チェーン
KlasyfikacjaUzumaki Fūin, Ninjutsu, Transformacja Kształtu
PieczęcieBrak (czas mieszania chakry zajmuje tyle ile złożenie 20 pieczęci)
KosztStandardowy S na turę od łańcucha
Zasięg50m
WymaganiaSpecjalizacja w Uzumaki Fūin
Użytkownik wytwarza łańcuchy stworzone z czystej chakry z dowolnego punktu na swoim tułowiu. Łańcuchy zakończone są ostrzami, które przypominają kształtem ostrza kunai. Dowolnie kontrolowane przez użytkownika łańcuchy można wykorzystywać do spętania celu, uderzeń obuchowych oraz ataków penetracyjnych. W momencie unieruchomienia przez łańcuchy spętany cel nie jest w stanie używać chakry. Ze względu na osiągnięty szczyt możliwości manipulacji czystą chakrą technika jest tak silna, że jest w stanie spętać nawet ogoniastą bestię. Łańcuchy mogą być wykorzystywane również jako medium do innych technik. Ze względu na rozmiar łańcuchów, technika efektowna jest jedynie na istoty rozmiaru Monstrualnego, gdyż mniejsze istoty, będą w stanie się z niej wyślizgnąć, zaś Molochy są zbyt olbrzymie, by technika miała na nie wpływ.

Technika może być wykorzystywana również przez Jinchūriki wewnątrz swojej świadomości, by lepiej panować nad zapieczętowanym demonem.

Można zapłacić wielokrotny koszt techniki by jednocześnie tworzyć i kontrolować więcej łańcuchów.

Specjalna zasada: można udać się na fabułę, dzięki której technika będzie efektowna przeciwko istotom o rozmiarze Olbrzymim (wątek rangi B), a także wielkim (wątek rangi A).

Posiadając Sennina Uzumaki Fūin można, płacąc odpowiednio większy koszt, zwielokrotnić zasięg łańcucha. Koszt podwójny dla podwójnego zasięgu, potrójny dla potrójnego i tak dalej.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji= アダマンティン攻撃チェーン]Kongō Shinryaku | Adamantine Attacking Chains[/title]
[pic rank=S]https://media.discordapp.net/attachments/533044320450641941/866614496948125726/ancuchyramka.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Uzumaki Fūin, Ninjutsu, Transformacja Kształtu[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak (czas mieszania chakry zajmuje tyle ile złożenie 20 pieczęci)[/row]
[row title=Koszt]Standardowy S na turę od łańcucha[/row]
[row title=Zasięg]50m[/row]
[row title=Wymagania]Specjalizacja w Uzumaki Fūin[/row]
[description]Użytkownik wytwarza łańcuchy stworzone z czystej chakry z dowolnego punktu na swoim tułowiu. Łańcuchy zakończone są ostrzami, które przypominają kształtem ostrza kunai. Dowolnie kontrolowane przez użytkownika łańcuchy można wykorzystywać do spętania celu, uderzeń obuchowych oraz ataków penetracyjnych. W momencie unieruchomienia przez łańcuchy spętany cel nie jest w stanie używać chakry. Ze względu na osiągnięty szczyt możliwości manipulacji czystą chakrą technika jest tak silna, że jest w stanie spętać nawet ogoniastą bestię. Łańcuchy mogą być  wykorzystywane również jako medium do innych technik. Ze względu na rozmiar łańcuchów, technika efektowna jest jedynie na istoty rozmiaru Monstrualnego, gdyż mniejsze istoty, będą w stanie się z niej wyślizgnąć, zaś Molochy są zbyt olbrzymie, by technika miała na nie wpływ.
 
Technika może być wykorzystywana również przez Jinchūriki wewnątrz swojej świadomości, by lepiej panować nad zapieczętowanym demonem. 
 
Można zapłacić wielokrotny koszt techniki by jednocześnie tworzyć i kontrolować więcej łańcuchów.

[b]Specjalna zasada:[/b] można udać się na fabułę, dzięki której technika będzie efektowna przeciwko istotom o rozmiarze Olbrzymim (wątek rangi B), a także wielkim (wątek rangi A).

[b]Posiadając Sennina Uzumaki Fūin[/b] można, płacąc odpowiednio większy koszt, zwielokrotnić zasięg łańcucha. Koszt podwójny dla podwójnego zasięgu, potrójny dla potrójnego i tak dalej.[/description]
Ostatnio zmieniony 05 sty 2024, 17:18 przez Tora, łącznie zmieniany 9 razy.
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”