• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Samurai no Gōzoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Samurai no Gōzoku

Samurai no Gōzoku | Samurai Clans侍の豪族
PrzynależnośćZależna od rodu
Historia
Kultura samurajów rozkwitła w Kraju Żelaza oraz kilku innych nacjach. Ich historia ma wspólny początek z ideą shinobi. Pierwsi potrafiący wykorzystywać chakrę ludzie Starego Kontynentu podzielili się na ninja i samurajów, gdzie każdy wykorzystywał moc tej energii na inne sposoby. Dla Samurajów chakra była zjawiskiem wręcz duchowym, ich podejście do tej mocy było bardzo idealistyczne, religijne a przez to i... prostsze w praktyce, zdecydowanie mniej bombastyczne od shinobi, którzy wykorzystują tę energię z większą kreatywnością. Ci pierwsi bowiem skupiają się na podstawach. Część z nacji Starego Kontynentu znalazła stała się domem dla samurajów, jednak ich praktyki z czasem bledły przy bardziej destruktywnych jutsu wykorzystywanych przez ninja, którzy przekształcili się z rodzin w całe wioski najemników. Popularność samurajskich tradycji malała z każdym stuleciem, wiele ze szlacheckich rodzin porzuciła praktykowanie swych sztuk, z kolei reszta skierowała się do Kraju Żelaza w celu utrzymania swej pozycji, a jeszcze inne rodziny zabrały swe dobytki i opuściła Stary Kontynent, aby przesiedlić się w bardziej odległe miejsca. Oczywiście niektóre rody postanowiły pozostać w swych ojczyznach, jednak ta decyzja sprawiła, iż rodziny te znacząco osłabły.
Ważne informacje
  1. Obecnie istnieją cztery duże, liczące się rody praktykujące sztukę samurajską, choć łączą ich wspólne umiejętności, tak poróżnia je historia, ideały oraz lojalność. Prócz nich istnieje wiele pomniejszych rodów, większość jest w jakiś sposób pod władzą większych klanów co pozbawia ich indywidualności. Istnieją również osamotnione rody, które przeniosły swe wpływy do pomniejszych nacji. Na start postać gracza należy (bądź należała, jeśli postać zaczyna jako Rōnin) do jednego z Czterech Głównych Rodów bądź ich wasali. Największe klany opisane są poniżej i każdy z nich reprezentuje jeden z czterech nurtów ideologicznych.
  2. Samurai bez przynależności do któregoś z czterech nurtów ideologicznych jest określany Rōninem. Bycie nim nie zawsze wiąże się z byciem przestępcą ściganym przez prawo, jest to zależne od sposobu w jaki samuraj opuścił swój ród. Oczywiście żaden Rōnin nie cieszy się pochlebną opinią wśród większości samurajskich rodzin.
  3. Samurajowie ograniczeni są w rozwoju do Taijutsu, Bukijutsu, Dziedzin Twórczych, Iryō Ninjutsu nie wymagających chakry oraz następujących elementarnych jutsu: Genjutsu Kai, Ki Nobori no Shugyō, Suimen Hokō no Gyō, Nawanuke no Jutsu, Sakki. Samuraj może nauczyć się reszty sztuki ninja (tzw. Ninpō) zgodnie z zasadami Hiden. Ninpo na randze D umożliwia samurajowi naukę ogólnodostępnych dziedzin (jak Ninjutsu, Genjutsu, Raiton itp. zgodnie z ich zasadami).
  4. Bushidō - Droga wojownika to tradycja, filozofia, zasady, styl życia. Większość samurajskich rodów żyje zgodnie z kodeksem Bushidō. Ashikaga i Chiba stosują go w pełni, Mōri skupiają się tylko na wybranych częściach, Sōma natomiast skupia się jedynie na aspekcie filozoficznej. Mechanicznie dziedzinę wykorzystywania przepływu chakry oraz kontroli chakry samurajów również określamy jako Bushidō.
  5. Ninja może nauczyć się sztuki samurajskiej (Bushidō) zgodnie z zasadami Hiden.
  6. Bushidō u ninja w starciu z Bushidō samuraja o tej samej randze, jest zawsze rozstrzygane na korzyść samuraja (Bushidō B ninja vs Bushidō B samuraja = wygrana samuraja)
  7. Ninpō u samuraja w starciu ninpō ninja o tej samej randze, jest zawsze rozstrzygane na korzyść ninja (np. Katon B samuraja vs Katon B ninja = Win ninja).
  8. Specjalizacja w danej dziedzinie pozwala zredukować tę różnicę, jednak ninja Specjalista Katon jest wciąż lepszy niż samuraj Specjalista Katon, zaś samuraj Specjalista Bushidō jest wciąż lepszy od ninja Specjalista Bushidō.
  9. Samuraj nie może się uczyć innych Hiden. Może natomiast otrzymać przeszczep i rozwijać go zgodnie z jego poziomem Ninpō.
  10. Wolne ręce działają tylko do technik samurajskich. Ninja uczący się Bushidō nie będzie nagle pomijał wszystkich pieczęci i na odwrót.
  11. Z racji na cięższą naukę innych dziedzin oraz bycie bliższe osobom bez klanu, posiadają oni na start dwa atuty wrodzone zamiast jednego.
Zdolności
Samuraje na przestrzeni lat stali się specjalistami we władaniu zarówno orężem, jak i samą chakrą. Z tego powodu ich zdolności i umiejętności najłatwiej przedstawić jako:
  1. Aura chakry - samurajowie są wyspecjalizowani w zdolnościach przepływu i kształtowania chakry na własnym ciele i trzymanych przedmiotach, dzięki czemu mogą zwiększać właściwości takie jak zasięg, ostrość i wytrzymałość swych broni jak i swego ciała. Dodatkowo mogą wykorzystywać powłokę chakry aby wykonywać dewastujące ataki dystansowe, poprzez jej "wystrzelenie".
  2. Kontrola chakry - są w stanie też wykorzystywać chakrę w podobny sposób, jaki to często widuje się w Ninjutsu używanym przez ninja, ze skupieniem jednak na wzmacnianiu własnego ciała. Skumulowanie chakry aby wybić się z ziemi, przyśpieszyć się czy jakoś wyczulić ich zmysły nie jest dla nich nowością.
  3. Dyscyplina - samurajowie szkolą nie tylko swe ciała, ale również umysł i ducha, przez co nawet w najtrudniejszych bojach potrafią zachować spokój i chłodny umysł. Dzięki temu samurajowie, którzy posiadają Specjalizację w Bushidō lepiej radzą sobie pod ciężką presją w kryzysowych sytuacjach oraz łatwiej otrząsnąć im się z genjutsu.
  4. Wolne ręce - samurajowie nie wykorzystują pieczęci do żadnych z technik Bushidō oraz podstawowych technik do jakich mają dostęp na start (Ninjutsu E oraz Genjutsu E). Nawet tych, które normalnie je wymagają jak np. Genjutsu Kai. Zamiast tego przelanie chakry trwa tak długo ile zajęło by wykonanie tych pieczęci. Bonus ten wlicza się także do innych podstawowych, wrodzonych zdolności, które wymagają użycia pieczęci, jak np. atut Sensora.
  5. Zbrojni - podczas swoich treningów samurajowie uczą się walczyć i poruszać w zbrojach. Dzięki temu treningowi wytrzymałe samurajskie zbroje w żaden sposób nie ograniczają ich ruchów.
Posiadając Specjalizację w Bushidō podczas prób wychodzenia z iluzji bądź konfrontacji z Sakki i tego typu technikami, Siła Woli postaci jest traktowana jakby była o jeden poziom wyższa. Samuraj ma wtedy również Specjalizację w Bukijutsu i otrzymuje pełne z niej benefity. Dziedziny Bukijutsu i Bushidō rozwija się jednak oddzielnie. Posiadając Naturalne Ograniczenie, Specjalizację należy dobrać osobno do dziedziny klanowej, jak i Bukijutsu, jeżeli chce się w pełni korzystać z tego bonusu.


Ashikaga Genji | Ashikaga Clan足利氏
PrzynależnośćTetsu no Kuni
Historia
Ród Ashikaga, preferująca tradycję arystokratyczną rodzina wywodząca się z Kraju Żelaza, którego są jedną z założycielskich rodów, od ostatnich pięćdziesięciu lat bezapelacyjne są klanem o największych koneksjach w zamieszkanym przez siebie kraju. Na dzień dzisiejszy największy i najpotężniejszy z rodów, dzięki polityce wielodzietności, przejmowania innych rodów oraz tworzenia nowych gałęzi rodziny. Obecny patriarcha rodu jest prawą ręką Shōguna, dzięki czemu wpływ tego samurajskiego klanu na politykę Tetsu no Kuni jest nie do podważenia. Historia rodu Ashikaga, jak i większości samurajskich klanów wywodzących się z Kraju Żelaza, wiąże się z wielokrotnym kontaktem z siłami shinobi: spotykali się na polach bitw zarówno jako sojusznicy, jak i wrogowie - szczególnie w ciągu ostatniego stulecia. Klan Ashikaga widzi siebie jako jedynych prawdziwych samurajów. Są niezwykle dumni ze swojego pochodzenia i historii, charakteryzują się niezwykle pragmatycznym i militarnym podejściem do życia, nie zapominają jednak o swej duchowej stronie dbając o czystość umysłu. Uważają ninja za niebezpiecznych, pozbawionych wstrzemięźliwości i odpowiedzialności wieśniaków z dostępem do niebezpiecznej i dewastującej broni. Ze wszystkich największych rodów, to właśnie Ashikaga są najzagorzalszymi tradycjonalistami, a z każdym kolejnym dziesięcioleciem zdają się coraz bardziej cofać podczas gdy świat idzie do przodu. O ile jeszcze w poprzednim pokoleniu można było natknąć się na kobiety-samuraje tak na dzień dzisiejszy, po wprowadzeniu nowej polityki niemal każdej Onna-Bugeisha ranga ta została odebrana. Z tego powodu kobiety w armii Kraju Żelaza mają niezwykle trudny żywot jeśli wbrew wszystkiemu oddadzą się militarnej karierze. Ostatnie lata były dość chaotyczne dla samurajskich rodzin, które były podzielone na te pozostałe w Kraju Żelaza oraz tych, którzy pozostali w Iwagakure. Na dzień dzisiejszy, po pozbyciu się "zepsutych jabłek", stanowią jednak jedność, a kontrakt o ochronę z Krajem Ziemi wprowadza nowe bogactwo.
Dodatkowe informacje
  1. Głównymi wartościami rodu Ashikaga są: lojalność wobec Shōguna Kraju Żelaza, honor, tradycja oraz wewnętrzna harmonia.
  2. Do rodów podległych Ashikaga należą: Azai, Kira, Honda, Oda, Akechi, Tori, Satake, Sasaki, Ogasawara, Sagara, Kikuchi, Matsuda, Rokkaku.
  3. Kurosawa to mały ród, który wypadł z łask władz rodu podczas konfliktów w Kraju Ziemi, gdzie ich lojalność okazała się być skierowana ku Iwagakure aniżeli Tetsu no Kuni. Członkowie rodziny Kurosawa zostali pozbawieni tytułu samuraja i miejsca wśród Ashikaga.
  4. Kolory klanu Ashikaga to Szary i Czarny. W tych właśnie kolorach tworzone są ich zbroje, szaty oraz sztandary.
Ważni członkowie Klanu
  1. Ashikaga Jun - patriarcha rodu

Sōma Genji | Sōma Clan相馬氏
PrzynależnośćYume no Kuni
Historia
Ród Sōma przeniósł się na Nowy Kontynent w zamierzchłych czasach, przez co ich kontakt z shinobi i bardziej oddalonymi rodami praktykującymi samurajską kulturę był znacznie ograniczony, jeśli nie wręcz zerowy przez bardzo długi czas. Z tego powodu ideologicznie i historycznie samurajowie z Kraju Marzeń i jego okolic znacznie różnią się od innych klanów. W Kraju Marzeń samuraj, pomimo szlacheckiego nazwiska i historii, nie jest panem, a sługą. Ich kodeks zabrania im mieszania się w politykę i międzynarodowe, militarne spory. Zamiast tego samuraj wychowany w duchu Sōma żyje, by pomagać prostym ludziom - podróżując po krajach Nowego Kontynentu, wspierając obcych w rozwoju duchowym oraz broniąc ich od niebezpieczeństw naturalnych oraz tych pochodzących od drugiego człowieka. Wielu porównało by te samurajskie rodziny do jakiejś religijnej organizacji, jednak nie czczą oni żadnego boga, a jedynie dążą do perfekcyjności - idealnego, zdrowego ciała, niezachwianej psychiki i czystej duszy. Ponoć drogą do tego wszystkiego jest odcięcie się od dóbr doczesnych, skupienie na treningu, sztuce wyrażania siebie, medytacji i pomocy innym. Częstą praktyką wśród samurajów Sōma są adopcje osieroconych dzieci, które następnie wychowywane są na przyszłych samurajów, ponieważ śluby i posiadanie dzieci jest rzadką praktyką wśród samurajów Kraju Marzeń.
Dodatkowe informacje
  1. Klan Sōma pielęgnuje następujące wartości: bezinteresowną pomoc, pielęgnację ciała i duszy oraz skromność zarówno w życiu, jak i w śmierci.
  2. Brak rodów wasalnych, wszyscy podczas adopcji przybierają nazwisko Sōma.
  3. Kolory klanu to biel i turkus. W tych kolorach tworzone są ich zbroje, szaty i sztandary.
Ważni członkowie Klanu
  1. Riboku - jeden z przedstawicieli Sōma w stolicy Kraju Marzeń

Mōri Genji | Mōri Clan毛利氏
PrzynależnośćMori no Kuni
Historia
Klan Mōri ma niezwykle krótką historię. Rodzina zaistniała ledwie kilkanaście lat temu, gdy najstarsza córka rodu Ashikaga odłączyła się od swej rodziny z powodu wewnętrznych różnic. Kobieta wyruszyła w świat, odnalazła miłość, poślubiła dawną kunoichi Kirigakure i osiedliła się w Kraju Lasów, gdzie założyła skromne dōjō, które powoli lecz stanowczo zyskiwało na popularności. W ciągu kilku lat liczba uczniów wzrosła z ledwie garstki do ponad dwustu, a małe dōjō przemieniło się w rezydencję zdolną zapewnić swym uczniom miejsce do życia. Pierwszą taką samurajską szkołą zainteresowały się władze kraju, które dofinansowały dawną Ashikaga nadając jej szkółce nazwę Mōri, na cześć kraju i uznając ich za swego rodzaju wojowniczą kastę narodu. W zamian za dofinansowania, stabilizację i tytuł samuraja Mōri - każdy z uczniów, po odbyciu szkolenia musi przez pięć lat pełnić obowiązkową służbę na rzecz narodu jako żołnierz bądź stróż prawa, zależnie od zaistniałych potrzeb. Po wypełnieniu służby takowy samuraj może odejść w swoją stronę. Może powrócić do dōjō, aby pomóc z nauczaniem kolejnych uczniów, bądź też kontynuować swą militarną karierę, licząc na status wyższy od przeciętnego żołdaka. Takowy system, choć bardzo nowatorski, okazał się sporym sukcesem, który z czasem umocnił militarną siłę i stabilność nacji, pozwalając jej na uniezależnienie się od shinobi Konohy. Obecnie, po dobrych dziesięciu latach funkcjonowania, dōjō Mōri przeistoczyło się w sporą, otoczoną lasem fortecę, mogącą pomieścić nawet i dwa tysiące uczniów jednocześnie.
Dodatkowe informacje
  1. Dōjō Mōri kładzie nacisk, by swoich samurajów nauczyć wytrwałości, wspólnoty, współpracy, samodzielności oraz gotowości do działania.
  2. Brak rodów wasalnych bądź wspólnego nazwiska, jednak często ludzie którzy ukończyli szkolenie w dōjō określani są jako samurajowie z Mōri.
  3. Kolory dōjō to pomarańcz i żółć. W tych kolorach przygotowywane są zbroje, szaty i sztandary dla samurajów tam się szkolących.
Ważni członkowie Klanu
  1. Ashikaga Mōri Junko - mistrzyni dojo.

Chiba Genji | Chiba Clan千葉氏
PrzynależnośćTsuki no Kuni
Południowe Wyspy
Historia
Ród Chiba od swej odległej przeszłości zamieszkiwał zakątek Kraju Księżyca. Klan ten nigdy nie należał do specjalnie wielkich czy zamożnych, a jednak udało mu się przetrwać do dnia dzisiejszego, stopniowo zdobywając sławę dzięki głośnym czynom swych wojowników. W przeciwieństwie do obecnej sytuacji w klanie Ashikaga i jego wasalnych rodach, wśród Chiba nie dyskryminuje się z względu na płeć. Jeśli ktoś jest w stanie unieść broń, a w ich żyłach płynie samurajska, szlachetna krew, tak długo nie ma przeciwwskazań aby walczyła - ba, ma wręcz obowiązek aby walczyć i wykazać się siłą godną posiadanej błękitnej krwi. Wśród wyspiarskich samurajów panuje kult siły i jednostki, nie ma wśród nich miejsca dla słabych i niezdolnych do walki. Terytorialne podboje jak i władanie krainami nie obchodzą idealnych członków rodu Chiba i ich sojuszników. Zamiast tego skupiają się na udowadnianiu swoich wartości w wszelkiego rodzaju boju - czy to jako najemnik, żołnierz czy awanturnik, aby zapisać swe czyny na kartach historii. Można by ich porównać do wędrujących po świecie błędnych rycerzy, szukających okazji do stworzenia własnej legendy. Wasalne rodziny zrzeszające się pod banerem Chiba nie zostały podbite siłą. Wręcz przeciwnie, te rody to wygnane, pokonane samurajskie klany, które utraciły swe pierwotne miejsca zamieszkania na Starym Kontynencie. Ród Chiba w duchu braterskości pomógł im osiedlić się w różnych miejscach na Południowych Wyspach o ile ci przyrzekną szanować i stosować ich wartości, dodatkowo uznając zwierzchnictwo klanu Chiba nad samurajskimi rodzinami południowych wysp.
Dodatkowe Informacje
  1. Głównymi wartościami rodu Chiba są: pochodzenie, zawziętość, instynkt, odwaga, wola walki, siła jednostki, poszukiwanie wyzwań oraz udowadnianie własnej wartości poprzez wielkie czyny.
  2. Do Rodów wasalnych samurajów reprezentowanych przez Chiba należą: Kujō, Ōuchi, Shiba, Niwa.
  3. Kolory klanu Chiba to czerwień i błękit i właśnie w tych kolorach tworzone są ich zbroje, szaty oraz sztandary.
Ważni członkowie Klanu
  1. Chiba Goro - patriarcha rodu

Tamashī no Kakuchō | Expansion of the Soul魂の拡大
WymaganiaSpecjalizacja w Bushidō, Ranga S w Bushidō, Misja/Fabuła min. rangi A
Potężna technika, czy też raczej zdolność pokazująca możliwości ukryte w zdolnościach samurajów do tworzenia i kontrolowania aury chakry. Tamashī no Kakuchō to twór stworzony z czystej energii, powiązany z duszą jej użytkownika. Technika wygląda inaczej dla każdego samuraja, odzwierciedlając jego charakter, doświadczenia oraz styl walki, pozwalając na osiągnięcie nowych wyżyn. Jutsu to zapewnia użytkownikowi niedostępny dotąd poziom defensywy, ofensywy, użyteczności - bądź każdej z tej rzeczy po trochu. Często gigantyczne twory nie sprawiają samurajowi żadnych problemów przy poruszaniu się i walce, zupełnie jakby były częścią jego ciała o zerowej wówczas wadze. Dla wszystkiego innego, twór ten jest jednak jak najbardziej fizycznym obiektem. Jak już zostało wspomniane twór ten jest indywidualny dla każdego samuraja - jego wygląd, właściwości, bonusy i zdolności jakie zapewnia, są kształtowane przez gracza oraz moderatorów technicznych w momencie, gdy gracz uzyska zgodę na próbę zdobycia techniki. Do przykładowych Tamashī no Kakuchō można zaliczyć stworzony z chakry oręż, tarczę często o dodatkowych zdolnościach, bądź też nawet pseudo autonomiczne twory.
Moc każdego Tamashī no Kakuchō jest niezwykle indywidualna, będąca odbiciem charakteru samuraja oraz jego sposobu walki. Dlatego też poszczególne techniki różnią się nie tylko działaniem i siłą, ale i wymaganiom balansującym zdolność. Przed próbą zdobycia Tamashī no Kakuchō, gracz pragnący je zdobyć musi zgłosić się do działu WT ze swoją wizją techniki, gdzie techniczni mogą nałożyć dodatkowe ograniczenia, jeśli użytkownik pragnie większej mocy. Przykłady takich dodatkowych ograniczeń bądź wymagań to np. podniesienie rangi misji wymaganej do opanowania techniki, uznanie techniki za wspomaganie itp.
Ostatnio zmieniony 22 lut 2024, 16:19 przez Tora, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

Ranga E
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Kaishi-hō | Beginning Act開始法
KlasyfikacjaBushido, Transformacja kształtu
PieczęcieCzas kumulacji chakry jak przy 3 pieczęciach, wyciągnięcie miecza z pochwy i wykonanie zamachu (co można zrobić już w ostatnich sekundach podczas kumulacji chakry)
KosztStandardowy
Zasięg5m + Zasięg broni
WymaganiaIaidō D
Technika będąca prostszą ale i słabszą wersją Issen, wymagającą jednak mniej przygotowań, sprawiając iż idealnie nadaje się na otwierający walkę ruch. Technikę skutecznie wykorzystać mogą jedynie osoby, które zaznajomiły się z stylem walki Iaidō. Podczas wyciągnięcia ostrza samuraj przesyła impuls chakry do swej broni, a następnie podczas wykonywania zamachu zostaje on wysłany, tworząc promień chakry zależny od kąta wykonania zamachu. Ów promień może przemieścić się na kilka metrów, a następnie z powodu małej ilości energii włożonej w technikę zanika. Jeśli promień trafi w coś podczas wykonywania zamachu to zadaje takie same obrażenia jakie zadało by normalne cięcie ostrza samurajskiego oręża.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=開始法 ]Kaishi-hō | Beginning Act[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/JwlSBuP.gif[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Bushido, Transformacja kształtu[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas kumulacji chakry jak przy 3 pieczęciach, wyciągnięcie miecza z pochwy i wykonanie zamachu (co można zrobić już w ostatnich sekundach podczas kumulacji chakry)[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]5m + Zasięg broni[/row]
[row title=Wymagania]Iaidō D[/row]
[description]Technika będąca prostszą ale i słabszą wersją Issen, wymagającą jednak mniej przygotowań, sprawiając iż idealnie nadaje się na otwierający walkę ruch. Technikę skutecznie wykorzystać mogą jedynie osoby, które zaznajomiły się z stylem walki Iaidō. Podczas wyciągnięcia ostrza samuraj przesyła impuls chakry do swej broni, a następnie podczas wykonywania zamachu zostaje on wysłany, tworząc promień chakry zależny od kąta wykonania zamachu. Ów promień może przemieścić się na kilka metrów, a następnie z powodu małej ilości energii włożonej w technikę zanika. Jeśli promień trafi w coś podczas wykonywania zamachu to zadaje takie same obrażenia jakie zadało by normalne cięcie ostrza samurajskiego oręża.[/description]

Himitsu no Saya | Scabbard secret秘密の鞘
KlasyfikacjaBushidō, Kontrola Czakry
PieczęcieBrak, czas kumulacji chakry wynosi tyle ile zlozenie 3 pieczęci
KosztStandardowy za cios
ZasięgBezpośredni lub rzutu
WymaganiaStyl walki D, Pochwa broni, drewniany bokken lub inne uzbrojenie o podobnej specyfikacji
Technika powstała głównie po to, by zrekompensować braki w sile użytkownika oraz by ułatwić możliwe ogłuszenie wroga w wyniku wycelowanego ciosu wzmocnioną bronią we wrażliwe punkty ciała oponenta. Wykorzystywana jest, by rozwiązać potencjalny konflikt szybko i sprawnie, bez jego eskalacji w wyniku użycia prawdziwego miecza.

Po pochwyceniu pochwy/broni samurai przelewa na nią odrobinę chakry, zwiększając w ten sposób jej potencjał ofensywny i siłę zadawanych ciosów. Skupiona na broni energia rozprasza się po wykonanym ciosie, dlatego po jego wykonaniu, należy nałożyć ją ponownie by znów zaatakować.

Posiadając rangę C w Bushidō zgromadzona na pochwie broni chakra utrzymuje się na niej jeszcze przez chwilę, w związku z czym użytkownik jest w stanie bronią rzucić, a ta w chwili trafienia zachowa efekty jak przy bezpośrednim ciosie.
Posiadając Sennina w Bushidō samurai ma możliwość nadania pochwie bądź broni drewnianej pod wpływem tego jutsu możliwości tnących, bądź kłutych, co należy zaznaczyć w chwili używania techniki.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=秘密の鞘]Himitsu no Saya | Scabbard secret[/title]
[pic rank=D]https://imgur.com/h1ucVOi.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Bushidō, Kontrola Czakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas kumulacji chakry wynosi tyle ile zlozenie 3 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za cios[/row]
[row title=Zasięg]Bezpośredni lub rzutu[/row]
[row title=Wymagania]Styl walki D, Pochwa broni, drewniany bokken lub inne uzbrojenie o podobnej specyfikacji [/row]
[description]Technika powstała głównie po to, by zrekompensować braki w sile użytkownika oraz by ułatwić możliwe ogłuszenie wroga w wyniku wycelowanego ciosu wzmocnioną bronią we wrażliwe punkty ciała oponenta. Wykorzystywana jest, by rozwiązać potencjalny konflikt szybko i sprawnie, bez jego eskalacji w wyniku użycia prawdziwego miecza.

Po pochwyceniu pochwy/broni samurai przelewa na nią odrobinę chakry, zwiększając w ten sposób jej potencjał ofensywny i siłę zadawanych ciosów. Skupiona na broni energia rozprasza się po wykonanym ciosie, dlatego po jego wykonaniu, należy nałożyć ją ponownie by znów zaatakować.

[b]Posiadając rangę C w Bushidō[/b] zgromadzona na pochwie broni chakra utrzymuje się na niej jeszcze przez chwilę, w związku z czym użytkownik jest w stanie bronią rzucić, a ta w chwili trafienia zachowa efekty jak przy bezpośrednim ciosie.
[b]Posiadając Sennina w Bushidō[/b] samurai ma możliwość nadania pochwie bądź broni drewnianej pod wpływem tego jutsu możliwości tnących, bądź kłutych, co należy zaznaczyć w chwili używania techniki.[/description]
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Hien | Flying Swallow 飛燕
KlasyfikacjaBushidō, Transformacja Kształtu
PieczęcieBrak, czas ładowania równy 5 pieczęciom
KosztStandardowy na turę
ZasięgAura do 2 metrów wokół przedmiotu z przelaną chakrą
Wymagania---
Samurajska wersja techniki Hien, będąca jedną z trzech podstawowych zdolności, jakich ci wojownicy wykorzystują w walce. Samuraj przesyła własną chakrę do przedmiotu lub broni jaką jest w stanie unieść w rękach, wzmacniając jej podstawowe właściwości jak wytrzymałość i ostrość oraz pozwalając za pomocą aury zmienić kształt i działanie broni. W porównaniu do Hien wykorzystywanego przez ninja, samurajowie nie mogą łączyć tej techniki z żywiołami, jednak ich kontrola nad aurą chakry oraz jej moc jest zdecydowanie większa.

Posiadając rangę B w Bushidō aura chakry pozostaje na przedmiocie jeszcze przez kilkanaście sekund po jego puszczeniu, co pozwala na skuteczne wykorzystywanie Hien z bronią dystansową jak np. łuki i kusze.
Posiadając rangę A w Bushidō samuraj zyskuje większą kontrolę nad aurą chakry otaczającą przedmiot, jaki ten wykorzystuje za broń. Dzięki temu nawet zwykły kij dzięki kształtowaniu chakry może przeistoczyć się w topór, młot czy jakąkolwiek inną broń.
Posiadając rangę S w Bushidō zwiększa się zasięg aury z 2 metrów wokół przedmiotu do 3,5 metra.
Posiadając Specjalizację w Bushido koszt techniki zmienia się na połowiczny C na turę.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=飛燕]Hien | Flying Swallow [/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/sTzAfa3.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Bushidō, Transformacja Kształtu[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas ładowania równy 5 pieczęciom[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Aura do 2 metrów wokół przedmiotu z przelaną chakrą[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Samurajska wersja techniki Hien, będąca jedną z trzech podstawowych zdolności, jakich ci wojownicy wykorzystują w walce. Samuraj przesyła własną chakrę do przedmiotu lub broni jaką jest w stanie unieść w rękach, wzmacniając jej podstawowe właściwości jak wytrzymałość i ostrość oraz pozwalając za pomocą aury zmienić kształt i działanie broni. W porównaniu do Hien wykorzystywanego przez ninja, samurajowie nie mogą łączyć tej techniki z żywiołami, jednak ich kontrola nad aurą chakry oraz jej moc jest zdecydowanie większa.

[b]Posiadając rangę B w Bushidō[/b] aura chakry pozostaje na przedmiocie jeszcze przez kilkanaście sekund po jego puszczeniu, co pozwala na skuteczne wykorzystywanie Hien z bronią dystansową jak np. łuki i kusze.
[b]Posiadając rangę A w Bushidō[/b] samuraj zyskuje większą kontrolę nad aurą chakry otaczającą przedmiot, jaki ten wykorzystuje za broń. Dzięki temu nawet zwykły kij dzięki kształtowaniu chakry może przeistoczyć się w topór, młot czy jakąkolwiek inną broń.
[b]Posiadając rangę S w Bushidō[/b] zwiększa się zasięg aury  z 2 metrów wokół przedmiotu do 3,5 metra.
[b]Posiadając Specjalizację w Bushido[/b] koszt techniki zmienia się na połowiczny C na turę.[/description]

Honō no Hikari | Aura: Flame of Light炎の光
KlasyfikacjaBUSHIDŌ, KONTROLA CZAKRY
PieczęcieBRAK, CZAS KUMULACJI CHAKRY WYNOSI TYLE ILE ZLOZENIE POŁOWY PIECZĘCI
KosztStandardowy na turę
ZasięgZASIĘG ŚWIATŁA DO 5 METRÓW ŚREDNICY
Noszenie przy sobie wielkiej ilości przedmiotów, które mogą przydać się podczas podróży, może być uciążliwe. Szczególnie, jak są to większe przedmioty. Użytkownik manifestuje swoją aurę poza własnym ciałem w formie niebieskiego płomienia, który emanuje światłem, będącym w stanie oświetlić swoją okolicę. Światło jest jednak zbyt słabe by kogokolwiek oślepić, a nawet jeśli przyjmuje formę płomienia nie wytwarza on żadnego ciepła.

Posiadając Specjalizację w Bushidō użytkownik jest w stanie stworzyć kilka płomieni, maksymalna liczba odpowiada randze dziedziny, licząc od poziomu C (na S do 4 płomieni), płacąc standardowy koszt.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=炎の光]Honō no Hikari | Aura: Flame of Light[/title]
[pic rank=C]https://cdn.discordapp.com/attachments/747186109288546396/1158316447685161060/HAonT1XrpNwa2qH2eiOzfcCmbwfB5on8xevBGn9jfD9JQRrbxMDsUt11EsQzXH3nX48f8AwzuDZhUeVIkAAAAASUVORK5CYII.png?ex=651bcdc1&is=651a7c41&hm=76908387da306bf217d31d15605d2911326d6bd48b393150fb8c48f0f71e6ca2&[/pic]
[row title=Klasyfikacja]BUSHIDŌ, KONTROLA CZAKRY[/row]
[row title=Pieczęcie]BRAK, CZAS KUMULACJI CHAKRY WYNOSI TYLE ILE ZLOZENIE POŁOWY PIECZĘCI[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]ZASIĘG ŚWIATŁA DO 5 METRÓW ŚREDNICY[/row]
[description]Noszenie przy sobie wielkiej ilości przedmiotów, które mogą przydać się podczas podróży, może być uciążliwe. Szczególnie, jak są to większe przedmioty. Użytkownik manifestuje swoją aurę poza własnym ciałem w formie niebieskiego płomienia, który emanuje światłem, będącym w stanie oświetlić swoją okolicę. Światło jest jednak zbyt słabe by kogokolwiek oślepić, a nawet jeśli przyjmuje formę płomienia nie wytwarza on żadnego ciepła. 

[b]Posiadając Specjalizację w Bushidō[/b] użytkownik jest w stanie stworzyć kilka płomieni, maksymalna liczba odpowiada randze dziedziny, licząc od poziomu C (na S do 4 płomieni), płacąc standardowy koszt.[/description]

Rei no Nami | Aura Wave霊の波
KlasyfikacjaBUSHIDŌ, KONTROLA CZAKRY
PieczęcieBRAK, CZAS KUMULACJI CHAKRY WYNOSI TYLE ILE ZŁOŻENIE 4 PIECZĘCI
KosztRóżny
ZasięgRóżny
DodatkoweTechnika kosztuje 10 PT
Samurajowie są specjalistami w bezpośredniej walce z przeciwnikami. Jednak czasami i oni potrzebują odzyskać trochę pola i zwiększyć dystans do swojego oponenta. Użytkownik skupia swoją aurę w ciele, by przy pomocy stąpnięcia lub wymachu bronią, wypuścić swoją aurę dookoła siebie, uderzając i odpychając wszystko na swojej drodze. Uderzenie można porównać do ciosu obuchem, który może zignorować fizyczne pancerze. Siła takiego uderzenia jest zależna od tego z jaką siłą je wykonamy:
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D, zasięg fali równy 6 metrom wokół nas, aura zdolna jest popchnąć przeciwnika czy złamać/zniszczyć gałązki drzew, przesunąć mniejsze kamienie.
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C, zasięg fali równy 9 metrom wokół nas, aura zdolna przewrócić człowieka czy nadkruszyć skały.
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B, zasięg fali równy 12 metrom wokół nas, aura zdolna jest złamać kości zwykłym ludziom, doprowadzić do poważnych obrażeń czy obić drugiego człowieka, jak też złamać/zniszczyć drzewa o cienkim pniu. Czas kumulacji chakry wzrasta o 1 dodatkową pieczęć. Wymagania: Bushidō B.
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A, zasięg fali równy 15 metrom wokół nas, aura potrafi już zabić co słabsze osoby gruchocząc im kości czy też dotkliwie zranić bardziej wytrzymałych. Drzewa czy też ściany nie są problemem i zostają zburzone. Czas kumulacji chakry jest o 2 pieczęcie dłuższy względem podstawowego jego czasu. Wymagania: Bushidō A.
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S, zasięg fali równy 18 metrom wokół nas, aura jest w stanie zmiażdżyć słabsze osoby. Stanowi nie mniejsze zagrożenie dla bardziej zaprawionych w boju mając wystarczająco siły, by nie tylko pogruchotać kości, ale też zmiażdżyć organy wewnętrzne. Zdemolowanie całych budynków za pomocą tego poziomu nie sprawia problemu. Czas kumulacji chakry zostaje zwiększony o dodatkowe 6 pieczęci względem podstawowego jego czasu. Wymagania: Bushidō S.

Posiadając Sennina w Bushidō użytkownik może zdecydować na co będzie oddziaływała aura, może przykładowo wykluczyć z jej działania sojuszników czy dane elementy otoczenia. Nie potrzeba wymachu broni czy uderzenia w ziemię by wywołać falę.
Posiadając Specjalizację w Bushidō czas kumulacji chakry spada o połowę na każdej z rang. Użytkownik może ukierunkować aurę, wysyłając ją w konkretnych kierunkach, zamiast dookoła siebie. Aura uderza wtedy w formie stożka określonego przez użytkownika, a jej zasięg jest zwiększony dwukrotnie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=霊の波]Rei no Nami | Aura Wave[/title]
[pic rank=C]https://cdn.discordapp.com/attachments/747186109288546396/1158315481942470716/0NPS3BUsmqPjJx2b65782pV2BvAefbQAAAABJRU5ErkJggg.png?ex=651bccdb&is=651a7b5b&hm=f364cda62b9cbe5ad4e0f96a895a33a6f2623bcf1c824bd8fa6d484f146b6874&[/pic]
[row title=Klasyfikacja]BUSHIDŌ, KONTROLA CZAKRY[/row]
[row title=Pieczęcie]BRAK, CZAS KUMULACJI CHAKRY WYNOSI TYLE ILE ZŁOŻENIE 4 PIECZĘCI[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]Różny[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 10 PT[/row]
[description]Samurajowie są specjalistami w bezpośredniej walce z przeciwnikami. Jednak czasami i oni potrzebują odzyskać trochę pola i zwiększyć dystans do swojego oponenta. Użytkownik skupia swoją aurę w ciele, by przy pomocy stąpnięcia lub wymachu bronią, wypuścić swoją aurę dookoła siebie, uderzając i odpychając wszystko na swojej drodze. Uderzenie można porównać do ciosu obuchem, który może zignorować fizyczne pancerze. Siła takiego uderzenia jest zależna od tego z jaką siłą je wykonamy:
[list]
[*][b]D:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi D, zasięg fali równy 6 metrom wokół nas, aura zdolna jest popchnąć przeciwnika czy złamać/zniszczyć gałązki drzew, przesunąć mniejsze kamienie.
[*][b]C:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi C, zasięg fali równy 9 metrom wokół nas, aura zdolna przewrócić człowieka czy nadkruszyć skały.
[*][b]B:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi B, zasięg fali równy 12 metrom wokół nas, aura  zdolna jest złamać kości zwykłym ludziom, doprowadzić do poważnych obrażeń czy obić drugiego człowieka, jak też złamać/zniszczyć drzewa o cienkim pniu. Czas kumulacji chakry wzrasta o 1 dodatkową pieczęć. [u]Wymagania: Bushidō B[/u].
[*][b]A:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi A, zasięg fali równy 15 metrom wokół nas, aura potrafi już zabić co słabsze osoby gruchocząc im kości czy też dotkliwie zranić bardziej wytrzymałych. Drzewa czy też ściany nie są problemem i zostają zburzone. Czas kumulacji chakry jest o 2 pieczęcie dłuższy względem podstawowego jego czasu. [u]Wymagania: Bushidō A[/u].
[*][b]S:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi S, zasięg fali równy 18 metrom wokół nas, aura jest w stanie zmiażdżyć słabsze osoby. Stanowi nie mniejsze zagrożenie dla bardziej zaprawionych w boju mając wystarczająco siły, by nie tylko pogruchotać kości, ale też zmiażdżyć organy wewnętrzne. Zdemolowanie całych budynków za pomocą tego poziomu nie sprawia problemu. Czas kumulacji chakry zostaje zwiększony o dodatkowe 6 pieczęci względem podstawowego jego czasu. [u]Wymagania: Bushidō S[/u].[/list] 
[b]Posiadając Sennina w Bushidō[/b] użytkownik może zdecydować na co będzie oddziaływała aura, może przykładowo wykluczyć z jej działania sojuszników czy dane elementy otoczenia. Nie potrzeba wymachu broni czy uderzenia w ziemię by wywołać falę.
[b]Posiadając Specjalizację w Bushidō[/b] czas kumulacji chakry spada o połowę na każdej z rang. Użytkownik może ukierunkować aurę, wysyłając ją w konkretnych kierunkach, zamiast dookoła siebie. Aura uderza wtedy w formie stożka określonego przez użytkownika, a jej zasięg jest zwiększony dwukrotnie.[/description]/code]
Ostatnio zmieniony 02 paź 2023, 10:17 przez Jelonek, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Ugokasenai Kame | Unmovable Turtle動かせない亀
KlasyfikacjaBushidō, Kontrola Czakry
PieczęcieBrak, czas ładowania równy 5 pieczęciom
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie/Aura do 20 cm metrów wokół ubrania/zbroi
Wymagania---
Technika będąca wariacją w temacie Hien, jednak zamiast wzmacniania oręża polega ona na zapewnieniu lepszej defensywy poprzez przelanie chakry w noszoną zbroję czy też w ubranie - acz te drugie jest znacznie mniej skuteczne. Dlaczego? Otóż przelana chakra wzmacnia wytrzymałość przedmiotu w jaki jest przelewana, dlatego też im wytrzymalsza zbroja tym potężniejszy efekt posiada technika. Wizualnie działanie techniki można zauważyć po chakrze użytkownika, która zdaje się ulatywać, a następnie znikać z nałożonej zbroi.

Technika ochroni przed jutsu rangi B, chyba, że dana technika skupiona jest w jednym punkcie, bądź uderzenie ma Siłę porównywalną do 7 poziomu tejże statystyki.

Posiadając Specjalizację w Bushidō czas koncentracji chakry skraca się o 2 pieczęcie.
Posiadając rangę S w Bushidō technika wzmacnia swe działanie, jeszcze bardziej zwiększając wytrzymałość zbroi. Płacąc koszt Standardowy rangi A na turę jesteśmy w stanie ochronić się przed jutsu rangi A, tak długo, jak nie są one punktowe, bądź przed uderzeniami o Sile maksymalnie 8. Dodatkowo zmienia się efekt wizualny techniki - teraz zamiast ulatującego i znikającego dymu, zbroja otoczona jest przez niewielką energetyczną poświatę - aurę, która przy zderzeniu z czymkolwiek zdaje się być niezwykle twarda. Owe wzmocnienie jest niezwykle przydatne podczas obrony przed bardziej destrukcyjnymi technikami ninja, jak np. w starciu z jutsu katonu. Czas koncentracji chakry na wzmocnioną zbroję jest dwa razy dłuższy niż normalnie (10 pieczęci standardowo, 6 posiadając Specjalizację).

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=動かせない亀]Ugokasenai Kame | Unmovable Turtle[/title] 
[pic rank=B]https://i.imgur.com/JaWCt14.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Bushidō, Kontrola Czakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas ładowania równy 5 pieczęciom[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie/Aura do 20 cm metrów wokół ubrania/zbroi[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika będąca wariacją w temacie Hien, jednak zamiast wzmacniania oręża polega ona na zapewnieniu lepszej defensywy poprzez przelanie chakry w noszoną zbroję czy też w ubranie - acz te drugie jest znacznie mniej skuteczne. Dlaczego? Otóż przelana chakra wzmacnia wytrzymałość przedmiotu w jaki jest przelewana, dlatego też im wytrzymalsza zbroja tym potężniejszy efekt posiada technika. Wizualnie działanie techniki można zauważyć po chakrze użytkownika, która zdaje się ulatywać, a następnie znikać z nałożonej zbroi.

Technika ochroni przed jutsu rangi B, chyba, że dana technika skupiona jest w jednym punkcie, bądź uderzenie ma Siłę porównywalną do 7 poziomu tejże statystyki.

[b]Posiadając Specjalizację w Bushidō[/b] czas koncentracji chakry skraca się o 2 pieczęcie.
[b]Posiadając rangę S w Bushidō[/b] technika wzmacnia swe działanie, jeszcze bardziej zwiększając wytrzymałość zbroi. Płacąc koszt Standardowy rangi A na turę jesteśmy w stanie ochronić się przed jutsu rangi A, tak długo, jak nie są one punktowe, bądź przed uderzeniami o Sile maksymalnie 8. Dodatkowo zmienia się efekt wizualny techniki - teraz zamiast ulatującego i znikającego dymu, zbroja otoczona jest przez niewielką energetyczną poświatę - aurę, która przy zderzeniu z czymkolwiek zdaje się być niezwykle twarda. Owe wzmocnienie jest niezwykle przydatne podczas obrony przed bardziej destrukcyjnymi technikami ninja, jak np. w starciu z jutsu katonu. Czas koncentracji chakry na wzmocnioną zbroję jest dwa razy dłuższy niż normalnie (10 pieczęci standardowo, 6 posiadając Specjalizację).[/description]

Issen | Flash一閃
KlasyfikacjaBushidō, Kontrola Czakry
PieczęcieZamach bronią
KosztStandardowy
Zasięg25m
WymaganiaAktywne Hien
Dystansowa technika, która wykorzystuje Hien do stworzenia potężnego ataku. Zasada działania jest identyczna do prekursora, po przelaniu chakry do przedmiotu wykonujemy nim zamach, podczas którego wybrana przez samuraja, skumulowana w orężu chakra opuszcza broń tworząc dystansowe ostrze - pocisk z chakry o mocy zależnej od wykorzystanej chakry i poziomu opanowania Hien przez samuraja. Po posłaniu pocisku, Hien przestaje działać, chyba że samuraj od razu opłaci dodatkowy koszt równy aktywacji wspomnianej techniki.

Przy trafieniu ostrze chakry atakuje z taką samą mocą, z jaką był wykonany zamach oraz z ostrością wykorzystanej broni, dodatkowo będąc wzmocnionym wykorzystaną chakrą.

Posiadając rangę A w Bushidō zasięg techniki zwiększa się o 10 metrów.
Posiadając rangę S w Bushidō zasięg techniki zwiększa się o kolejne 10 metrów.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=一閃]Issen | Flash[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/j9b4VcU.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Bushidō, Kontrola Czakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Zamach bronią[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]25m[/row]
[row title=Wymagania]Aktywne Hien[/row]
[description]Dystansowa technika, która wykorzystuje Hien do stworzenia potężnego ataku. Zasada działania jest identyczna do prekursora, po przelaniu chakry do przedmiotu wykonujemy nim zamach, podczas którego wybrana przez samuraja, skumulowana w orężu chakra opuszcza broń tworząc dystansowe ostrze - pocisk z chakry o mocy zależnej od wykorzystanej chakry i poziomu opanowania Hien przez samuraja. Po posłaniu pocisku, Hien przestaje działać, chyba że samuraj od razu opłaci dodatkowy koszt równy aktywacji wspomnianej techniki.

Przy trafieniu ostrze chakry atakuje z taką samą mocą, z jaką był wykonany zamach oraz z ostrością wykorzystanej broni, dodatkowo będąc wzmocnionym wykorzystaną chakrą.

[b]Posiadając rangę A w Bushidō[/b] zasięg techniki zwiększa się o 10 metrów.
[b]Posiadając rangę S w Bushidō[/b] zasięg techniki zwiększa się o kolejne 10 metrów.[/description]
Ostatnio zmieniony 10 lis 2022, 16:17 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Hiken: Fūsetsugiri | Secret Sword: Snowstorm Slash秘剣・風雪斬り
KlasyfikacjaBushidō, Kinjutsu, Kontrola Czakry, Transformacja kształtu
PieczęcieBrak, czas ładowania równy 10 pieczęciom, wyciągnięcie miecza z pochwy i wykonanie szerokiego cięcia wkoło siebie (co można zrobić już w ostatnich sekundach podczas kumulacji chakry)
KosztStandardowy za cięcie
Podwójny za wywołanie tornada
ZasięgŚrednica 15 metrów wkoło użytkownika
WymaganiaIaido A
Samuraj rozpoczyna skupienie chakry na swoim ostrzu podczas gdy te wciąż znajduje się w pochwie. Uwolnienie energii następuje w chwili wykonania szerokiego cięcia dookoła siebie. Uwolniona chakra rozchodzi się od użytkownika i staje się falą uderzeniową zdolną do poszatkowania i odepchnięcia tego, co znajdzie się w zasięgu jej działania.

Posiadając rangę S w Bushidō zasięg techniki zwiększa się do średnicy 25 metrów
Posiadając Specjalizację w Bushidō samuraj otrzymuje możliwość przelania chakry na ostrze i posłania jej na zasięg do 10 metrów gdzie po dotarciu technika rozpoczyna swoje standardowe działanie.
Posiadając Sennina Bushidō fala uderzeniowa po osiągnięciu maksymalnego zasięgu jest w stanie zmienić się w chakrowe tornado utrzymujące się na zasięgu działania techniki. Utrzymuje się ono od chwili wywołania do końca następnej tury. Tornado wpływa na wszystkie cele w zasięgu, nawet użytkownika.
Posiadając Kontrolę chakry 9 i Sennina Bushidō samuraj jest w stanie kontrolować efekty tworzone przez tornado na tyle, że jest w stanie uchronić się przed niszczycielskim wpływem własnej techniki mimo pozostawania na obszarze jej działania.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=秘剣・風雪斬り ]Hiken: Fūsetsugiri | Secret Sword: Snowstorm Slash[/title]
[pic rank=A]https://imgur.com/RasKHaC.gif[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Bushidō, Kinjutsu, Kontrola Czakry, Transformacja kształtu[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas ładowania równy 10 pieczęciom, wyciągnięcie miecza z pochwy i wykonanie szerokiego cięcia wkoło siebie (co można zrobić już w ostatnich sekundach podczas kumulacji chakry)[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za cięcie
Podwójny za wywołanie tornada[/row]
[row title=Zasięg]Średnica 15 metrów wkoło użytkownika[/row]
[row title=Wymagania]Iaido A[/row]
[description]Samuraj rozpoczyna skupienie chakry na swoim ostrzu podczas gdy te wciąż znajduje się w pochwie. Uwolnienie energii następuje w chwili wykonania szerokiego cięcia dookoła siebie. Uwolniona chakra rozchodzi się od użytkownika i staje się falą uderzeniową zdolną do poszatkowania i odepchnięcia tego, co znajdzie się w zasięgu jej działania.

[b]Posiadając rangę S w Bushidō[/b] zasięg techniki zwiększa się do średnicy 25 metrów
[b]Posiadając Specjalizację w Bushidō[/b] samuraj otrzymuje możliwość przelania chakry na ostrze i posłania jej na zasięg [b]do 10 metrów[/b] gdzie po dotarciu technika rozpoczyna swoje standardowe działanie.
[b]Posiadając Sennina Bushidō[/b] fala uderzeniowa po osiągnięciu maksymalnego zasięgu jest w stanie zmienić się w chakrowe tornado utrzymujące się na zasięgu działania techniki. Utrzymuje się ono od chwili wywołania do końca następnej tury. Tornado wpływa na wszystkie cele w zasięgu, nawet użytkownika.
[b]Posiadając Kontrolę chakry 9 i Sennina Bushidō[/b] samuraj jest w stanie kontrolować efekty tworzone przez tornado na tyle, że jest w stanie uchronić się przed niszczycielskim wpływem własnej techniki mimo pozostawania na obszarze jej działania.
[/description]

Ichi no Tachi: Homura | First Strike: Blaze壱の太刀・焔­
KlasyfikacjaBushidō, Kontrola Czakry, Transformacja kształtu
PieczęcieCzas ładowania równy 5 pieczęciom + zamach bronią
KosztStandardowy za cięcie + koszt rozpraszanej techniki (jeśli jest rozpraszana)
Zasięg10m
Wymagania---
Użytkownik zaciska obie dłonie na rękojeści swojej broni przelewając chakrę na ostrze. W trakcie przelewania chakry samurai może unieść broń nad głowę, bądź wykonać szeroki wymach pod innym kątem. W trakcie wykonanego cięcia uwalniana jest zgromadzona na ostrzu chakra. Tworzy ona naładowany chakrą pocisk posłany w przód, przypominający powidok wykonanego cięcia.

Posiadając rangę S w Bushidō zasięg zwiększa się do 15m.
Posiadając Sennina w Bushidō technika jest w stanie zakłócić strukturę chakry techniki, z którą się ściera, doprowadzając do jej częściowego rozproszenia po trafieniu. Technika zostaje rozcięta na pół, omijając bezpośrednio swój cel, lecz nie to, co znajduje się niedaleko obok niego. W takim przypadku uderza z siłą równą rangi niżej niż wykonana technika np: Technika przecięta była rangi A, to uderzy z siłą B obok samuraja. Nie dotyczy technik podtrzymywanych które mają efekty ciągłe.
Posiadając Specjalizację w Bushidō i Sennina technika jest w stanie zakłócić strukturę chakry techniki, z którą się ściera, doprowadzając do jej całkowitego rozproszenia po trafieniu. Nawet w technice podtrzymywanej będzie potrzeba złożenia pieczęci na nowo i zapłacenia ponownego kosztu.
Duży zwój---
Duży zwój---
Duży zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=壱の太刀・焔­ ]Ichi no Tachi: Homura | First Strike: Blaze[/title]
[pic rank=A zwoj=3]https://imgur.com/AhaYjEC.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Bushidō, Kontrola Czakry, Transformacja kształtu[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas ładowania równy 5 pieczęciom + zamach bronią [/row]
[row title=Koszt]Standardowy za cięcie + koszt rozpraszanej techniki (jeśli jest rozpraszana)[/row]
[row title=Zasięg]10m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Użytkownik zaciska obie dłonie na rękojeści swojej broni przelewając chakrę na ostrze. W trakcie przelewania chakry samurai może unieść broń nad głowę, bądź wykonać szeroki wymach pod innym kątem. W trakcie wykonanego cięcia uwalniana jest zgromadzona na ostrzu chakra. Tworzy ona naładowany chakrą pocisk posłany w przód, przypominający powidok wykonanego cięcia.

[b]Posiadając rangę S w Bushidō[/b] zasięg zwiększa się do 15m.
[b]Posiadając Sennina w Bushidō[/b] technika jest w stanie zakłócić strukturę chakry techniki, z którą się ściera, doprowadzając do jej częściowego rozproszenia po trafieniu. Technika zostaje rozcięta na pół, omijając bezpośrednio swój cel, lecz nie to, co znajduje się niedaleko obok niego. W takim przypadku uderza z siłą równą rangi niżej niż wykonana technika np: Technika przecięta była rangi A, to uderzy z siłą B obok samuraja. Nie dotyczy technik podtrzymywanych które mają efekty ciągłe.
[b]Posiadając Specjalizację w Bushidō i Sennina[/b] technika jest w stanie zakłócić strukturę chakry techniki, z którą się ściera, doprowadzając do jej całkowitego rozproszenia po trafieniu. Nawet w technice podtrzymywanej będzie potrzeba złożenia pieczęci na nowo i zapłacenia ponownego kosztu.
[/description]
Ostatnio zmieniony 05 mar 2022, 3:14 przez Kakarotto, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Ugokanai Fushi no Kame | Unmovable Immortal Turtle動かない不死の亀
KlasyfikacjaBushidō, Kontrola Chakry
PieczęcieKumulacja jak przy 6 pieczęciach
KosztPołowiczny na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaZnajomość Ugokasenai Kame
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Znacznie potężniejsza wersja Ugokasenai kame, działająca na tych samych zasadach jednak wymagająca znacznie większego mistrzostwa w Kontroli Chakry, jej pokładów jak i dyscypliny w utrzymaniu skupienia na technice. Używający techniki samuraj tworzy z własnej chakry otaczającą jego skórę i ciało zbroję, która jest potężniejsza niż w słabszej wersji jutsu. Chakra bez przerwy płynie wokół ciała, wijąc się wokół niego i stopniowo wypalając i ulatując ku górze, będąc stale zastępowaną przez nową energię jaką dostarcza ciało samuraja.

Skupiona i uformowana chakra otaczająca samuraja jest w stanie odepchnąć od siebie wszelakie fizyczne ataki. Zagrożeniem nie są ani miecze, ani pięści, jeśli osoba atakująca ma Siłę 8 lub niższą. Niełatwo mają również techniki przeciwników. Te do rangi A są całkowicie blokowane przez powstałą barierę chyba, że działają punktowo. Wszystkie techniki działające punktowo przebijają się dużo łatwiej przez zbroję niż wynikałoby to z ich rangi, a obszarowe dużo słabiej. Techniki które są w stanie przedrzeć się przez defensywę zbroi i dotrzeć do ciała samuraja są osłabione - siła takiego jutsu traktowana jest, jakby była o dwie rangi słabsza niż w rzeczywistości. Przebicie się przez zbroję nie oznacza przerwania Ugokanai Fushi no Kame, przebite miejsce regeneruje się turę po przebiciu.

Prócz zdolności defensywnych, aktywowana chakra pobudza całe ciało szermierza, odświeżając je i pompując w nie nową energię, która znacznie polepsza całe narzędzie jakim jest ciało kroczącego drogą Bushidō wojownika. Ugokanai Fushi no Kame zapewnia +2 do Wytrzymałości i +1 do Siły.

Po przerwaniu techniki należy odczekać co najmniej 2 tury przed jej ponownym użyciem, żeby ciało zdążyło się zregenerować z obciążenia, na jakie je naraziliśmy. Można uruchomić tę technikę w trakcie tej przerwy, jednak wtedy jesteśmy narażeni na uszkodzenie ciała, jakie to określa MG prowadzący dany wątek.

Posiadając Specjalizację w Bushidō chakra przestaje gwałtownie i niekonrtolowanie wić się wokół samuraja, a zamiast tego zbija się i formuje w kształt samurajskiej zbroi (dokładny wygląd zbroi zależny od indywidualnego użytkownika). W takiej formie zagrożeniem nie są ani miecze, ani pięści jeśli osoba atakująca ma Siłę 9 lub niższą.
Posiadając Sennina Bushidō ciało samuraja z aktywnym Ugokanai Fushi no Kame zyskuje dodatkowe wzmocnienie: Dwie statystyki fizyczne (Siła, Szybkość, Wytrzymałość bądź Refleks) zyskują +1. Jakie to będą statystyki określamy jednorazowo od razu przy nauce techniki. Bonus ten może łączyć się z domyślnym bonusem z Ugokanai Fushi no Kame.
Wielki zwój---
Wielki zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=動かない不死の亀]Ugokanai Fushi no Kame | Unmovable Immortal Turtle[/title] 
[pic rank=S zwoj=2]https://i.imgur.com/RLD7Ir6.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Bushidō, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Kumulacja jak przy 6 pieczęciach[/row]
[row title=Koszt]Połowiczny na turę[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Znajomość Ugokasenai Kame[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika traktowana jest jako [b][color=#FF0000]wspomaganie[/color][/b][/row]
[description]Znacznie potężniejsza wersja Ugokasenai kame, działająca na tych samych zasadach jednak wymagająca znacznie większego mistrzostwa w Kontroli Chakry, jej pokładów jak i dyscypliny w utrzymaniu skupienia na technice. Używający techniki samuraj tworzy z własnej chakry otaczającą jego skórę i ciało zbroję, która jest potężniejsza niż w słabszej wersji jutsu. Chakra bez przerwy płynie wokół ciała, wijąc się wokół niego i stopniowo wypalając i ulatując ku górze, będąc stale zastępowaną przez nową energię jaką dostarcza ciało samuraja.

Skupiona i uformowana chakra otaczająca samuraja jest w stanie odepchnąć od siebie wszelakie fizyczne ataki. Zagrożeniem nie są ani miecze, ani pięści, jeśli osoba atakująca ma Siłę 8 lub niższą. Niełatwo mają również techniki przeciwników. Te do rangi A są całkowicie blokowane przez powstałą barierę chyba, że działają punktowo. Wszystkie techniki działające punktowo przebijają się dużo łatwiej przez zbroję niż wynikałoby to z ich rangi, a obszarowe dużo słabiej. Techniki które są w stanie przedrzeć się przez defensywę zbroi i dotrzeć do ciała samuraja są osłabione - siła takiego jutsu traktowana jest, jakby była o dwie rangi słabsza niż w rzeczywistości. Przebicie się przez zbroję nie oznacza przerwania Ugokanai Fushi no Kame, przebite miejsce regeneruje się turę po przebiciu.

Prócz zdolności defensywnych, aktywowana chakra pobudza całe ciało szermierza, odświeżając je i pompując w nie nową energię, która znacznie polepsza całe narzędzie jakim jest ciało kroczącego drogą Bushidō wojownika. Ugokanai Fushi no Kame zapewnia [b]+2 do Wytrzymałości i +1 do Siły.[/b]

Po przerwaniu techniki należy odczekać co najmniej 2 tury przed jej ponownym użyciem, żeby ciało zdążyło się zregenerować z obciążenia, na jakie je naraziliśmy. Można uruchomić tę technikę w trakcie tej przerwy, jednak wtedy jesteśmy narażeni na uszkodzenie ciała, jakie to określa MG prowadzący dany wątek.

[b]Posiadając Specjalizację w Bushidō[/b] chakra przestaje gwałtownie i niekonrtolowanie wić się wokół samuraja, a zamiast tego zbija się i formuje w kształt samurajskiej zbroi (dokładny wygląd zbroi zależny od indywidualnego użytkownika). W takiej formie zagrożeniem nie są ani miecze, ani pięści jeśli osoba atakująca ma Siłę 9 lub niższą.
[b]Posiadając Sennina Bushidō[/b] ciało samuraja z aktywnym Ugokanai Fushi no Kame zyskuje dodatkowe wzmocnienie: Dwie statystyki fizyczne (Siła, Szybkość, Wytrzymałość bądź Refleks) zyskują [b]+1[/b]. Jakie to będą statystyki określamy jednorazowo od razu przy nauce techniki. Bonus ten może łączyć się z domyślnym bonusem z Ugokanai Fushi no Kame.[/description]
Ostatnio zmieniony 10 lis 2022, 16:15 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”