• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Imatani Inc. - (C) Dreamworks

Moderator: Moderatorzy kuźni

Awatar użytkownika
Imatani Atsuko
Posty: 35
Rejestracja: 01 kwie 2022, 1:27
Ranga: Muryō no ninja
Discord: NotDenying#1271
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Kuźnia:
Bank:

Imatani Inc. - (C) Dreamworks

Dreamworks
Koszt300 ryo
Stacki12/1
Środek o działaniu usypiającym. Występuje w formie bezbarwnego, przezroczystego płynu o delikatnie ziołowym zapachu i smaku. Choć początkowo jego głównym zastosowaniem było pozbywanie się problemu natrętnych jegomościów w knajpach, jego rola z czasem nieco ewoluowała. Stroniąca od niepotrzebnej przemocy Atsuko zdecydowanie częściej woli ewentualne cele czy też przeszkody na jakiś czas unieszkodliwić i ominąć bez wyrządzania dodatkowych uszczerbków na zdrowiu, więc zaczęła umieszczać ten specjalny płyn wewnątrz grotów swoich strzał.

Po przygotowaniu mikstury otrzymuje się 3 dawki. Pojedyncza dawka to ok. 20ml fiolka, która w zupełności wystarczy do uzyskania 12 zatrutych tym sposobem strzał lub do wyeliminowania napromilowanych przyjemniaczków, którzy nieszczęśliwie trafią na dziewczynę w którymś z lokali, gdzie Imatani szuka informacji na temat możliwości godziwego zarobku w zamian za drobne dorywcze prace i przysługi. Specyfik przyjęty doustnie z alkoholem etylowym lub przez osobę będącą już pod jego wpływem potrafi niemal momentalnie zmieść większość pechowców z planszy. Należy również uważać na próby leczenia ewentualnych objawów kofeiną - w tym wypadku bardzo łatwo o kołatanie serca i wzmożone poczucie skołowania.

Ilość płynu zawarta w pojedynczej strzale ujawnia swoje pełne działanie po kontakcie z organizmem dopiero po 1-2 turach w zależności od głębokości zranienia grotem/innego kontaktu z organizmem. Objawy wiążące się z pojedynczą strzałą trwają od 2 do 4 tur, stopniowo nasilając się i osłabiając cel. Dalsze obrażenia i kontakt z zatrutymi strzałami wydłużają okres działania specyfiku i pogłębiają stadium rozwoju efektów zatrucia. Etapy działania specyfiku przedstawiają się następująco:

I - pojawiają się pierwsze objawy osłabienia przypominające niegroźne przeziębienie: wysiłek fizyczny jest nieco bardziej wyczerpujący, a mięśnie niezbyt chętnie współpracują przy najbardziej wymagających zadaniach + ledwo zauważalne osłabienie percepcji: ruchome obiekty wydają się odrobinę szybsze niż dotąd, dźwięki są równie donośne, choć wymagają trochę skupienia, aby je należycie zidentyfikować (treść, pochodzenie, kierunek). Antidotum podane na tym etapie potrafi niemal od ręki zażegnać objawy zatrucia.
II - postać zaczyna odczuwać problemy z koncentracją, jej ruchy stają się powolniejsze i pozbawione odpowiedniej siły, czy impetu. Pojawiają się senność, efekt ciężkich powiek i narastająca apatia. Percepcja wydaje się nie nadążać za wydarzeniami i impulsami z otoczenia. Antidotum podane na tym etapie sprowadza objawy do pierwszego stadium dopiero po 2 turach.
III - spanko, choć bardziej przypominające utratę przytomności, ponieważ sen przychodzi gwałtownie i trwa do 5 tur. Podanie antidotum natychmiast budzi cel, jednak objawy każdego ze wcześniejszych stadiów trwają jeszcze po 2 tury aż do zniknięcia efektu zatrucia.
* Łączenie środka nasennego z alkoholem etylowym lub kofeiną może prowadzić do dodatkowych powikłań - dodatkowego osłabienia organizmu, uczucia skołowania, ćmiącego bólu głowy przechodzącego w migrenę, wymiotów, czy też faktycznej utraty przytomności.

I etap pojawia się po każdym kontakcie specyfiku z organizmem, dla draśnięcia trwa dwie tury i ustępuje, przy wbiciu strzały w ciało/przyjęciu domięśniowym, doustnym, czy dłuższym (kilkanaście sekund) bezpośrednim kontakcie z krwią trwa jedną turę, aby następnie przejść w etap drugi.
II etap trwa od 2 do 4 tur zależnie od przyjętej dawki i statystyki wytrzymałości/siły woli celu. Na cele o dowolnej z tych statystyk wynoszącej 9 i więcej lub sumie wartości dwóch statystyk wynoszącej co najmniej 16, działanie nigdy nie wykracza powyżej I etapu niezależnie od ilości przyjętych dawek (łączenie specyfiku z alkoholem etylowym i/lub kofeiną nadal może wywoływać bardziej niepożądane objawy).
III etap pojawia się standardowo po 3 turach trwania etapu II, o ile nie zostanie przyjęte odpowiednie antidotum lub wytrzymałość/siła woli celu nie wynosi co najmniej 8.

Składniki do antidotum są stosunkowo łatwo dostępne, choć ich skuteczność może się różnić w zależności od stadium objawów i sposobu zatrucia. Do ran należy przykładać kompres z babki szerokolistnej, w przypadku przyjęcia doustnego - napar z rumianku i szałwi.
[Przepraszam za takie rozpisanie się i obiecuję ograniczenie liczby znaków w opisie, kiedy już uda się ocenić/zbalansować specyfik!]
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2022, 22:35 przez Imatani Atsuko, łącznie zmieniany 6 razy.
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Teahouse Specialties - Dreamworks

A ja przepraszam za czas oczekiwania. Zaczynajmy.

1. Określ proszę dokładnie sposób aplikowania, póki co z opisu domyślam się iż aplikuje się to amunicją do dmuchawki/strzykawką ale też mozesz zatruć tym kogoś trunek?

2. Bezbarwna i bezzapachowa trucizna - to wpłynie na cenę, rangę.

3, Dawka - Póki co w kuźni trwają dyskusje o stackach i dawkach. Na ten moment mym zdaniem kierujemy się ku stwierdzeniu, iż 1 stack/porcja truzicny to jedna dawka. Pasuje?


4. Ceną i działaniem - zajmiemy się nią jak ogarniemy podstawy.
Awatar użytkownika
Imatani Atsuko
Posty: 35
Rejestracja: 01 kwie 2022, 1:27
Ranga: Muryō no ninja
Discord: NotDenying#1271
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Kuźnia:
Bank:

Re: Teahouse Specialties - Dreamworks

1. Tak, truciznę umieszcza zwykle wewnątrz grotów strzał, które są odpowiednio do tego przygotowane - wydrążone/częściowo puste w środku (tym samym też osłabione, więc często zadają przez to mniej obrażeń/łatwiej o ich uszkodzenie przy trafieniu, ale i zapewniają, że trafiony cel zostanie potraktowany dedykowaną dawką środka. Strzały trujące będą zwykle odpowiednio oddzielone/subtelnie oznaczone dla rozróżnienia od tych zwykłych. Co do podania w innej postaci - tak, przyjęcie z trunkiem wchodzi w grę.
2. Właściwie to nie widzę problemu, by dać jej jakiś kolor słomkowy, czy inny przejrzysty żółty. Co do zapachu też nie ma problemu, bo stosowany na alkusach lub w walce nie ma za zadanie pozostać jakoś szalenie anonimowy. W opisie zresztą jest wspomnienie o ziołowych nutach i o ile nie będzie wymogu podkreślania go czymś pachnącym ostrzej, chętnie w takiej formie go zostawię.
3. Tak, nie ma problemu, oznaczenie stacków jest kradzione ze sklepu, gdzie fiolki w liczbie 12 zajmują 1 stack, więc to dla mnie po prostu oznaczenie, że w zwoju/ekwipunku można je ze sobą łączyć w dużej liczbie. Oczywiście wcześniej wykonując wystarczająco wiele pojedynczych dawek.
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2022, 20:13 przez Imatani Atsuko, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Imatani Inc. - (C) Dreamworks

Okej, no to zaczynamy.

1. Coś o czym zapomniałam napisać przy poprzedniej wiadomości. Jako że jest to specyfik bardzo uniwersalny, to trafi bezpośrednio do sklepu(masz receptę i możesz go sobie produkować, ale gracze mogą go też kupić w sklepie). Pasuje mi aby był na randze C patrząc po tym jak długo zajmuje zaśnięcie - zdecydowanie nie jest to wysokiej rangi trucizna i można ogarnąć silniejszą truciznę usypiającą na wyższej randze.

2. Kwestia wyczuwalności trucizny - dodaj jeszcze ten kolor i git.

3. Moja propozycja działania trucizny, związana z atrybutem wytrzymałości:, + wywalenie najsłabszej wersji(Poprzedniej 1 fazy) Nie jestem pewna co zrobić z stackowaniem efektu, przy dodatkowych dawkach.

Moja propozycja

I - Postać zaczyna odczuwać problemy z koncentracją, jej ruchy stają się powolniejsze i pozbawione odpowiedniej siły, czy impetu. Pojawiają się senność, efekt ciężkich powiek i narastająca apatia. Percepcja wydaje się nie nadążać za wydarzeniami i impulsami z otoczenia. Antidotum podane na tym etapie sprowadza objawy do pierwszego stadium dopiero po 2 turach. I etap trwa 4 tury.
II - Postać zasypia, choć przypomina to bardziej utratę przytomności, ponieważ sen przychodzi gwałtownie i trwa do 5 tur. Podanie antidotum natychmiast budzi cel, jednak objawy ze wcześniejszego stadium trwają jeszcze po 2 tury aż do zniknięcia efektu zatrucia. II etap pojawia się standardowo po 4 turach trwania etapu I.
* Łączenie środka nasennego z alkoholem etylowym lub kofeiną może prowadzić do dodatkowych powikłań - dodatkowego osłabienia organizmu, uczucia skołowania, ćmiącego bólu głowy przechodzącego w migrenę, wymiotów, czy też faktycznej utraty przytomności.
Wytrzymałość CeluEfekt
9 i więcejCel odporny na specyfik
8Efekt działania trucizny pozostaje na pierwszej fazie.
5Działanie trucizny startuje z fazy I
4 i mniejDziałanie trucizny startuje z fazy II
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2022, 22:45 przez Pomarańcz, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Imatani Atsuko
Posty: 35
Rejestracja: 01 kwie 2022, 1:27
Ranga: Muryō no ninja
Discord: NotDenying#1271
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Kuźnia:
Bank:

Re: Imatani Inc. - (C) Dreamworks

Dreamworks
Koszt300 ryo
Stacki12/1
Środek o działaniu usypiającym. Występuje w formie klarownego płynu o słomkowym kolorze i delikatnie ziołowym zapachu i smaku. Pojedyncze dawki przechowuje się we fiolkach. Domyślnym sposobem zażycia jest podanie doustne, jednak przy ewentualnym kontakcie specyfiku z krwiobiegiem, efekt działania jest zauważalny w zbliżonej do docelowej efektywności już przy znacznie niższych objętościach. Podaż kolejnej dawki w krótkim czasie od zażycia poprzedniej przyspiesza nasilające się z czasem poczucie senności. Specyfik przyjęty doustnie wraz z alkoholem etylowym lub przez osobę będącą już pod jego wpływem potrafi niemal momentalnie zmieść większość pechowców z planszy. Należy również uważać na próby leczenia ewentualnych objawów senności spowodowanych miksturą za pomocą kofeiny - w tym wypadku bardzo łatwo o objawy kołatania serca i wzmożone poczucie skołowania. Oprócz zażywania antidotum, dodatkowym sposobem na zatrucie jest żucie liści mięty, co nie wpływa na efekt I etapu, ale uniemożliwia zaśnięcie.

Działanie specyfiku dzieli się na dwa etapy:

I - Postać zaczyna odczuwać problemy z koncentracją, jej ruchy stają się powolniejsze i pozbawione odpowiedniej siły, czy impetu. Pojawiają się senność, efekt ciężkich powiek i narastająca apatia. Percepcja wydaje się nie nadążać za wydarzeniami i impulsami z otoczenia. Zażycie antidotum w pełni neguje efekty działania środka usypiającego po 2 turach. I etap trwa 4 tury. Dodatkowa dawka przyjęta w trakcie trwania tego etapu skraca go o połowę przed wejściem w etap II.
II - Postać zasypia, choć przypomina to bardziej utratę przytomności, ponieważ sen przychodzi gwałtownie i trwa do 5 tur. Podanie antidotum natychmiast budzi cel, jednak objawy ze wcześniejszego stadium trwają jeszcze po 2 tury aż do zniknięcia efektu zatrucia. II etap pojawia się standardowo po 4 turach trwania etapu I.
* Łączenie środka nasennego z alkoholem etylowym lub kofeiną może prowadzić do dodatkowych powikłań - dodatkowego osłabienia organizmu, uczucia skołowania, ćmiącego bólu głowy przechodzącego w migrenę, wymiotów, czy też faktycznej utraty przytomności.
Wytrzymałość CeluEfekt
9 i więcejCel odporny na specyfik
8Efekt działania trucizny pozostaje na pierwszej fazie.
5Działanie trucizny startuje z fazy I
4 i mniejDziałanie trucizny startuje z fazy II
Składniki do antidotum są stosunkowo łatwo dostępne, choć ich skuteczność może się różnić w zależności od stadium objawów i sposobu zatrucia. Do ran należy przykładać kompres z babki szerokolistnej, w przypadku przyjęcia doustnego - napar z rumianku i szałwi. (Tutaj jeszcze cena gotowej odtrutki w sklepie?)
Ostatnio zmieniony 04 maja 2022, 10:08 przez Imatani Atsuko, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Imatani Inc. - (C) Dreamworks

Okej, obecna forma jest git. Specyfik może trafić do sklepu(Podobnie jak i antidotum na nie, receptury na nie dostaniesz i PT wówczas nie płacisz) ale... jako ranga B - po naradzie z szefem kuźni. Jak tylko dobijesz rangę B dostaniesz recepture ale do tego czasu sama go nie zrobisz(ale kupić w sklepie już możesz) Pasuje ci taka opcja, czy wolisz coś zmienić?
Ostatnio zmieniony 02 maja 2022, 16:40 przez Pomarańcz, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Imatani Atsuko
Posty: 35
Rejestracja: 01 kwie 2022, 1:27
Ranga: Muryō no ninja
Discord: NotDenying#1271
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Kuźnia:
Bank:

Re: Imatani Inc. - (C) Dreamworks

Ranga B zdobyta na postaci i wpisana do ocenianej mikstury. Biorę tak, jak jest! ♥
Ostatnio zmieniony 03 maja 2022, 15:47 przez Imatani Atsuko, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Imatani Inc. - (C) Dreamworks

Akcept.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Archiwum”