• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Kamaboko Gonpachiro

Moderator: Moderatorzy kuźni

Awatar użytkownika
Kamaboko Gonpachiro
Posty: 197
Rejestracja: 18 maja 2021, 13:59
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Kamaboko Gonpachiro

► Pokaż Spoiler | Kugutsu: Bakainu
Bakainu
Koszt470
AtrybutySiła 6 | Szybkość 7 | Wytrzymałość 5 | Refleks 0 | Siła Woli 0 | Kontrola Chakry 0
Stacki/Sloty2/1
Żywa kukłaNie
Bakainu jest marionetką w kształcie średniego psa. Choć wykonany z drewna, naciągnięte są na niego jakieś szmaty, co by bardziej psowato wyglądał. Szmaty te to zszywki materiałów niebieskich w różnym odcieniu. Na szyi ma obróżkę a w pasie obwinięty jest bandażem. Jego zęby to ostre kawałki metalu, o nieregularnym kształcie, z zadziorami utrudniającymi ich wyjęcie. Mimo że to jedynie metalowe skrawki długości 1/2 ostrza kunai, to są dość dobrej jakości i ma ich w buzi siedem na szczękę i siedem na żuchwę.
Lista funkcji
1. Metalowe zęby z zadziorami x 14
2. 3 Notki wybuchowe na brzuchu pod bandażem
► Pokaż Spoiler | Kugutsu: Hachimitsu&Chibi
Hachimitsu & Chibi
Koszt3210
AtrybutySiła 6 | Szybkość 7 | Wytrzymałość 5 | Refleks 0 | Siła Woli 0 | Kontrola Chakry 0
Stacki/Sloty1/1
Żywa kukłaNie
Szmaciana kukła uszyta na wzór żony i syna Gonpachiro. Jest to 1,6m kobieta o dużym biuście i długich zielonych włosach. Ma brązowe oczy i smukłą sylwetkę. Ubrana jest w pomarańczową koszulę z podwiniętymi rękawami i brązowe spodnie. Na głowie ma kremową chustę. W rękach trzyma śpiące dziecko o czarnych włosach, w żółtym śpioszku. Wewnątrz kukiełki znajduje się 1.500 Makibishi i 2 notki wybuchowe. Jedna w dziecku a druga w kobiecie.
Lista funkcji
1. 1.500 Makibishi
2. 2 Notki wybuchowe
► Pokaż Spoiler | Kugutsu: Kamaboko 2.0
Kamaboko 2.0
Koszt4060
AtrybutySiła 10||8 | Szybkość 5||5 | Wytrzymałość 10||12 | Refleks 0 | Siła Woli 0 | Kontrola Chakry 0
Stacki/Sloty1/1
Żywa kukłaTak
Kamaboko 2.0 w niczym nie przypomina oryginału. Przede wszystkim jest wyższy i nieco masywniejszy - Ma około 2m wzrostu. Metal na ciele został tak uformoawny by zamiast te facto ciało, przypominał ubranie. Mamy więc kaptur, bardzo wysoki kołnierz oraz przedłużenie kaptura w postaci daszku, wszystko po to by ukryć wnętrze. Jednak znajduje się tam jak najbardziej „twarz”. A raczej coś co ją przypomina. Czarna masa w której znajduje się otwór imitujący usta oraz dwa otwory imitujące oczy. W otwory wciśnięto pomalowane na czarno gałki oczne z szarymi tęczówkami, w jednej gałce dodatkowo zamontowano lokalizator, przez co jeśli ktoś ma szanse przyjrzeć się oczom dokładniej, w jednym z nich dostrzeże lekkie, czerwone pobłyskiwanie. Dalej jest czarny „Płaszcz” z elementami w kolorach ciemnej czerwieni i granatu wraz z granatowym znakiem Iwy na plecach. Na lewym ramieniu znajduje się bordowe kanji 詩 oznaczające poezję natomiast na prawym ramieniu znajduje się bordowe kanji 愛 oznaczające miłość. Dolna część lalki jest w kolorze szarym. Pod płaszczem jest „Kitel” który w części poniżej pasa jest dość luźny i można go spokojnie odgiąć, pod nim znajdują się „Spodnie” również w kolorze szarym. Wszystkie elementy które widocznie mogą się odczepić bądź przesunąć są raczej mało widoczne na tle czarnej stali.
- Obie dłonie przymocowane są do przedramion na dwóch zawiasach po stronie wewnętrznej i zewnętrznej przedramienia, mniej więcej w miejscu gdzie wcześniej były kość łokciowa i promieniowa. Zawiasy te mogą unieść dłonie nad przedramię, odsłaniając dwie wyrzutnie kunai. W każdej z nich znajduje się 1 kuai. Do każdego kunaia przymocowane są 3 notki wybuchowe.
- Pod lewym kolanem ukryty ma granat dymny, tę część nogi może przesunąć na bok.
- W prawym ramieniu ma ukrytą bombkę świetlną, tę część ramieniu może przesunąć na bok, na dodatek ukryta pod bombką sprężynka czując brak oporu ze strony metalu zwalnia się, wyrzucając bombkę na odległość 2 metrów.
- Z podeszwy butów na całej jej długości mogą wysunąć się stalowe kolce o średnicy 1,5cm w najszerszym miejscu i długie na 2cm.
- W lewym ramieniu, część metalu może przesuwać się w kierunku pleców, odsłaniając zagłębienia długie na 7cm, szerokie na 2cm i głębokie na 0,75cm. Takich zagłębień jest 10 jedno pod drugim od barku po łokieć i znajdują się w nich przygotowane kartki do Kuchiyose: Raikō Kenka
- Palce dłoni zbudowane są ze stalowych nici mocno ze sobą skręconych. Jednak Kamaboko może dowolnie manipulować każdą z tych nici i chociaż zajmuje to chwilę czasu nadać swoim palcom fantazyjnych kształtów przy zachowaniu twardości tworzywa. Tak też jego palce mogą być wytrychem, wiertłem a nawet ostrzem. Jest to dość fancy mechanizm wymaga więc od kuglarza więcej uwagi niż normalne mechanizmy. Zależne jest więc dość od refleksu i MG.
- W prawej piersi znajduje się miejsce na tubę zawierającą serce i mózg. Tuba zabezpieczona jest stalowym, grubym wieczkiem chroniącą ją przed obrażeniami, ale jednocześnie zabierając możliwość odłączenia jej w szybkim czasie od ciała celem przeniesienia do innej marionetki.
Lista funkcji
1. Przesuwane elementy ciała
2. Kunaie
3. Notki wybuchowe
4. Granat dymny
5. Wyrzutnia sprężynowa
6. Bombka świetlna
7. Kolce
8. Plakietki do Raiko Kenka
9. Palce dłoni z cienkich żyłek w pełni kontrolowalnych
10. Tuba na serce i mózg
► Pokaż Spoiler | Kugutsu: Berry
Kamaboko 2.1 - Berry
Koszt6500
AtrybutySiła 8||7 | Szybkość 10||12 | Wytrzymałość 7||6 | Refleks 0 | Siła Woli 0 | Kontrola Chakry 0
Stacki/Sloty1/1
Żywa kukłaTak
Kukła przypominająca swoją budową humanoidalnego królika. Biała głowa wyposażona jest w dwa krulicze uszy, oraz parę czerwonych oczu. Kukła zbudowana jest z drewna i pokryta została imitacją króliczego futra, by nadać jej odpowiedniej miękkości oraz puchatości. Tak więc lalka pomimo drewnianej budowy jest całkiem komfortowa w dotyku. Lalka odziana jest w białą koszulkę z krótkim rękawem oraz niebieską krótką spódniczkę. Typowy mundurek szkolny. Na szyi ma również kremowy szalik sięgający jej pasa. Do tego kukiełka może przyczepić do pleców i często na nich ma, metalowy kij. W lewej piersi znajduje się miejsce na tubę z sercem. Odkręcane dłonie i stopy do których są dołączone metalowe zamienniki
Lista funkcji
1. Metalowy kij, doczepiany do pleców
2. Tuba na serce i mózg
3. Przyszyte do szalika jest 10 plakietek do Raiko Kenka
4. Wbudowana w prawe ucho krótkofalówka
5. Wbudowany w prawe oko lokalizator
6. Wbudowane w prawą rękę Kiko Junbu wraz z baterią chakry
7. Ostro zakończone pazury na dłoniach i stopach, około 5cm, może je swobodnie chować
8. W lewej ręce miotacz chakry Hyotonu - Tworzy chmurę bardzo zimnego powietrza o długości 30 metrów i szerokości przy samym miotaczku kilku centymetrów a szerokości 2 metrów na końcu. Miotacz zużywa 3 sloty na turę, tura stania w tym lodzie potrafi porządnie wyziębić a naweet zmrozić osobę, natomiast stanie pełnych 5 tur w zasięgu rażenia, może doprowadzić do martwicy tkanek i pokrycia ciała lodem. Miejsce na magazynek w ręce mieści 2 średnie zwoje
9. W prawej ręce miotacz ognia, wystrzeliwuje falę ognia o długości 30 metrów i szerokości przy samym miotaczku kilku centymetrów a szerokości 2 metrów na końcu. Zużywa 2 sloty na turę. Miejsce na magazynek w ręce mieści 2 średnie zwoje
10. Odkręcane dłonie i stopy do których są dołączone metalowe zamienniki
Ostatnio zmieniony 06 paź 2022, 12:37 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kamaboko Gonpachiro
Posty: 197
Rejestracja: 18 maja 2021, 13:59
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Kamaboko Gonpachiro - Unikaty

► Pokaż Spoiler | Midori no Kannazuki
Midori no Kannazuki - Green October
Koszt4.500 ryo
Stack/slot1/1
Jest to obosieczny Jian o zielonkawym kolorze, który zawdzięcza materiałowi wykorzystanemu do wykucia ostrza. Ostrze to zostało bowiem wykute z Jadeitu, wzmocnionego jeszcze dodatkowo chakrą podczas wykuwania. Krawędź tnąca została odpowiednio ukształtowana, dając ostrze o dużej sile tnącej, jednak dość nieregularnych krawędziach - nie na tyle, by miało to wpływ na walkę, ale na tyle by wprawne oko dostrzegło te niedoskonałości. Rękojeść, wykonana została z kasztanowego drzewa i pokryto ją czerwonym oplotem ze skóry i barwionego jedwabiu. Garda, przypomina dwie strzałki skierowane na zewnątrz broni, wykonane są z brązu oraz jadeitu. Broń ta nie posiada u dołu rękojeści typowych dla Jian "frędzelków"(Jianpao) wciąż jednak posiada brązowe zakończenie (Jiantan). Rękojeść ma długość 12cm natomiast ostrze 70cm. Pochwa wykonana jest z kasztanowego drewna, prosta i skromna, bez zbędnych dekoracyjnych elementów. W rękojeści broni zamontowano specjalny mechanizm. W momencie chwycenia za rękojeść, nagły nacisk aktywuje mechanizm który uruchamia się po trzech sekundach. Wykonanie specyficznego ruchu nadgarstkiem i dłonią powoduje przekręcenie ukrytego w rękojeści mechanizmu i jego de-aktywację. Jeśli nie nastąpi to w ciągu 3 sekund, ukryte w rękojeści ostrza wysuną się z dużą szybkością, tnąc dłoń która trzyma broń.
Dodatkową cechą broni jest to że w procesie tworzenia twórca przelał weń chakrę i zapieczętował jutsu. W momencie w którym osoba korzystająca z miecza przeleje weń chakrę, aktywuje automatycznie jutsu Giman-tekina Doku(Genjutsu C). Koszt jaki ponosi za korzystanie z tej właściwości odpowiada normalnemu kosztowi tego jutsu, jednakże nie musi ona posiadać Genjutsu, tego konkretnego jutsu, ani składać pieczęci.
Wymagania do stworzeniaZnajomość Giman-tekina doku, Fuinjutsu C
► Pokaż Spoiler | Lewa ręka Akane
Lewa ręka Akane
Koszt6.500 Ryo
Stack/slot1/1
Unikatowa lewa ręka zrobiona specjalnie dla Mirai Akane przez Kamaboko Gonpachiro. Posiada w sobie mnóstwo użytecznego szajsu ponad sam fakt że jest montowana do ciała użytkownika, w sposób typowy dla wszelkiego rodzaju protez, zapewniając pełną swobodę ruchów. Zrobiona jest z metalu. Proteza obejmuje sobą całą rękę od obręczy barkowej po paliczki i swoimi wymiarami odpowiada normalnej - prawej, ręce Akane. Jako że Kamaboko postanowił zrobić dla Akane unikatową protezę, posiada ona szereg wyjątkowych udogodnień:

- Możliwe jest stworzenie ostrza z chakry które pojawia się bezpośrednio w dłoni użytkownika. Może to być dowolne ostrze od sztyletu po dwuręczny miecz. Stworzenie takiego miecza nie wymaga składania pieczęci czy kumulowania chakry, ot użytkownik przelewa chakrę bezpośrednio we własną dłoń i materializuje taki miecz. Broń ta przez materiał z którego jest stworzona nie jest zbyt wytrzymała, dysponuje jednak normalną jak dla stalowej broni ostrością. Koszt utworzenia takowego miecza to standardowy B na turę.

- W ramieniu protezy za przesuwanymi płytkami znajdują się ukryte elementy zestawu medycznego, ręcznie wyprodukowane przez Kamaboko. Elementy te połączone są z nićmi Kugutsu które to podlegają w pełni woli właściciela protezy i ten jest w stanie je kontrolować jak własną kończynę. Jednocześnie jest w stanie operować w ten sposób 10 niewielkimi przedmiotami wielkości skalpela, lub odpowiednio mniejszą ilością większych przedmiotów. Kontrola taka kosztuje użytkownika standardowy D na turę. Przedmioty można w ten sposób oddalić na 10 metrów od użytkownika.

- Proteza została wykonana ze specjalnego, nasyconego chakrą stopu żelaza, mniej więcej takiego jakie tworzy ciało żywych lalek, sprawiając że ręka ta jest dużo bardziej wytrzymała niż standardowo, sprawiając że traktowana jest tak, jak by miała 12 wytrzymałości.
wymaganiaChakura no Ha: Keisei; Chakura no Ito
► Pokaż Spoiler | Prawa noga Akane
Prawa noga Akane
Koszt6.500 Ryo
Stack/slot1/1
Unikatowa prawa noga zrobiona specjalnie dla Mirai Akane przez Kamaboko Gonpachiro. Posiada w sobie mnóstwo użytecznego szajsu ponad sam fakt że jest montowana do ciała użytkownika, w sposób typowy dla wszelkiego rodzaju protez, zapewniając pełną swobodę ruchów. Zrobiona jest z metalu. Proteza obejmuje sobą nogę od połowy uda po spód stopy i swoimi wymiarami odpowiada normalnej - lewej, nodze Akane. Jako że Kamaboko postanowił zrobić dla Akane unikatową protezę, posiada ona szereg wyjątkowych udogodnień:

- Poprzez specyficzne uderzenie piętą w podłoże oraz przelanie chakry do swojej nogi, Akane jest w stanie sprawić że ta otoczy ją powłoką z chakry która pozwoli jej się unieśc w powietrze i latać. Takie latanie jest bardzo nieporęczne i wymaga Refleksu na poziomie 7 by w ogóle móc to robić i refleksu na poziomi 10 by robić to w pełni skutecznie. Nawet z Refleksem na poziomie 10 jednakże, jesteśmy bardzo podatni na wiatr i inne czynniki mogące wpłynąć na nasz lot. Prędkość lotu wynosi tyle ile KC użytkownika, a użytkoanie tego to koszt Standardowy B na turę.

- Postać może przelać chakrę (Jak złożenie 8 pieczęci) w całą kończynę ( koszt Standardowy A) by następnie teleportować się wraz z każdą osobą która ją trzyma w inne miejsce oddalone o nie więcej jak 50 metrów od użytkownika protezy. Tej właściwości protezy można użyć jedynie raz na post.

- Jeśli Akane znajdzie się w sytuacji w której nie może oddychać, w okół jej ciała utworzy się sfera powietrza, zapewniająca jej dostęp do tlenu. Taka sfera zabiera Akane standardowy B na turę Chakry i deaktywuje się sama w momencie, w którym dziewczyna przerwie działanie techniki lub jeśli jej chakra spadnie poniżej 10%
wymaganiaKumoshin no Jutsu; Futon: Hane no Mai, Fūton: Shinkokyū
Ostatnio zmieniony 29 sty 2024, 18:45 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaakceptowane”