► Pokaż Spoiler | Kugutsu: Bakainu
Bakainu
Koszt470
AtrybutySiła 6 | Szybkość 7 | Wytrzymałość 5 | Refleks 0 | Siła Woli 0 | Kontrola Chakry 0
Stacki/Sloty2/1
Żywa kukłaNie
Bakainu jest marionetką w kształcie średniego psa. Choć wykonany z drewna, naciągnięte są na niego jakieś szmaty, co by bardziej psowato wyglądał. Szmaty te to zszywki materiałów niebieskich w różnym odcieniu. Na szyi ma obróżkę a w pasie obwinięty jest bandażem. Jego zęby to ostre kawałki metalu, o nieregularnym kształcie, z zadziorami utrudniającymi ich wyjęcie. Mimo że to jedynie metalowe skrawki długości 1/2 ostrza kunai, to są dość dobrej jakości i ma ich w buzi siedem na szczękę i siedem na żuchwę.
Lista funkcji
1. Metalowe zęby z zadziorami x 14
2. 3 Notki wybuchowe na brzuchu pod bandażem
2. 3 Notki wybuchowe na brzuchu pod bandażem
► Pokaż Spoiler | Kugutsu: Hachimitsu&Chibi
Hachimitsu & Chibi
Koszt3210
AtrybutySiła 6 | Szybkość 7 | Wytrzymałość 5 | Refleks 0 | Siła Woli 0 | Kontrola Chakry 0
Stacki/Sloty1/1
Żywa kukłaNie
Szmaciana kukła uszyta na wzór żony i syna Gonpachiro. Jest to 1,6m kobieta o dużym biuście i długich zielonych włosach. Ma brązowe oczy i smukłą sylwetkę. Ubrana jest w pomarańczową koszulę z podwiniętymi rękawami i brązowe spodnie. Na głowie ma kremową chustę. W rękach trzyma śpiące dziecko o czarnych włosach, w żółtym śpioszku. Wewnątrz kukiełki znajduje się 1.500 Makibishi i 2 notki wybuchowe. Jedna w dziecku a druga w kobiecie.
Lista funkcji
1. 1.500 Makibishi
2. 2 Notki wybuchowe
2. 2 Notki wybuchowe
► Pokaż Spoiler | Kugutsu: Kamaboko 2.0
Kamaboko 2.0
Koszt4060
AtrybutySiła 10||8 | Szybkość 5||5 | Wytrzymałość 10||12 | Refleks 0 | Siła Woli 0 | Kontrola Chakry 0
Stacki/Sloty1/1
Żywa kukłaTak
Kamaboko 2.0 w niczym nie przypomina oryginału. Przede wszystkim jest wyższy i nieco masywniejszy - Ma około 2m wzrostu. Metal na ciele został tak uformoawny by zamiast te facto ciało, przypominał ubranie. Mamy więc kaptur, bardzo wysoki kołnierz oraz przedłużenie kaptura w postaci daszku, wszystko po to by ukryć wnętrze. Jednak znajduje się tam jak najbardziej „twarz”. A raczej coś co ją przypomina. Czarna masa w której znajduje się otwór imitujący usta oraz dwa otwory imitujące oczy. W otwory wciśnięto pomalowane na czarno gałki oczne z szarymi tęczówkami, w jednej gałce dodatkowo zamontowano lokalizator, przez co jeśli ktoś ma szanse przyjrzeć się oczom dokładniej, w jednym z nich dostrzeże lekkie, czerwone pobłyskiwanie. Dalej jest czarny „Płaszcz” z elementami w kolorach ciemnej czerwieni i granatu wraz z granatowym znakiem Iwy na plecach. Na lewym ramieniu znajduje się bordowe kanji 詩 oznaczające poezję natomiast na prawym ramieniu znajduje się bordowe kanji 愛 oznaczające miłość. Dolna część lalki jest w kolorze szarym. Pod płaszczem jest „Kitel” który w części poniżej pasa jest dość luźny i można go spokojnie odgiąć, pod nim znajdują się „Spodnie” również w kolorze szarym. Wszystkie elementy które widocznie mogą się odczepić bądź przesunąć są raczej mało widoczne na tle czarnej stali.
- Obie dłonie przymocowane są do przedramion na dwóch zawiasach po stronie wewnętrznej i zewnętrznej przedramienia, mniej więcej w miejscu gdzie wcześniej były kość łokciowa i promieniowa. Zawiasy te mogą unieść dłonie nad przedramię, odsłaniając dwie wyrzutnie kunai. W każdej z nich znajduje się 1 kuai. Do każdego kunaia przymocowane są 3 notki wybuchowe.
- Pod lewym kolanem ukryty ma granat dymny, tę część nogi może przesunąć na bok.
- W prawym ramieniu ma ukrytą bombkę świetlną, tę część ramieniu może przesunąć na bok, na dodatek ukryta pod bombką sprężynka czując brak oporu ze strony metalu zwalnia się, wyrzucając bombkę na odległość 2 metrów.
- Z podeszwy butów na całej jej długości mogą wysunąć się stalowe kolce o średnicy 1,5cm w najszerszym miejscu i długie na 2cm.
- W lewym ramieniu, część metalu może przesuwać się w kierunku pleców, odsłaniając zagłębienia długie na 7cm, szerokie na 2cm i głębokie na 0,75cm. Takich zagłębień jest 10 jedno pod drugim od barku po łokieć i znajdują się w nich przygotowane kartki do Kuchiyose: Raikō Kenka
- Palce dłoni zbudowane są ze stalowych nici mocno ze sobą skręconych. Jednak Kamaboko może dowolnie manipulować każdą z tych nici i chociaż zajmuje to chwilę czasu nadać swoim palcom fantazyjnych kształtów przy zachowaniu twardości tworzywa. Tak też jego palce mogą być wytrychem, wiertłem a nawet ostrzem. Jest to dość fancy mechanizm wymaga więc od kuglarza więcej uwagi niż normalne mechanizmy. Zależne jest więc dość od refleksu i MG.
- W prawej piersi znajduje się miejsce na tubę zawierającą serce i mózg. Tuba zabezpieczona jest stalowym, grubym wieczkiem chroniącą ją przed obrażeniami, ale jednocześnie zabierając możliwość odłączenia jej w szybkim czasie od ciała celem przeniesienia do innej marionetki.
- Obie dłonie przymocowane są do przedramion na dwóch zawiasach po stronie wewnętrznej i zewnętrznej przedramienia, mniej więcej w miejscu gdzie wcześniej były kość łokciowa i promieniowa. Zawiasy te mogą unieść dłonie nad przedramię, odsłaniając dwie wyrzutnie kunai. W każdej z nich znajduje się 1 kuai. Do każdego kunaia przymocowane są 3 notki wybuchowe.
- Pod lewym kolanem ukryty ma granat dymny, tę część nogi może przesunąć na bok.
- W prawym ramieniu ma ukrytą bombkę świetlną, tę część ramieniu może przesunąć na bok, na dodatek ukryta pod bombką sprężynka czując brak oporu ze strony metalu zwalnia się, wyrzucając bombkę na odległość 2 metrów.
- Z podeszwy butów na całej jej długości mogą wysunąć się stalowe kolce o średnicy 1,5cm w najszerszym miejscu i długie na 2cm.
- W lewym ramieniu, część metalu może przesuwać się w kierunku pleców, odsłaniając zagłębienia długie na 7cm, szerokie na 2cm i głębokie na 0,75cm. Takich zagłębień jest 10 jedno pod drugim od barku po łokieć i znajdują się w nich przygotowane kartki do Kuchiyose: Raikō Kenka
- Palce dłoni zbudowane są ze stalowych nici mocno ze sobą skręconych. Jednak Kamaboko może dowolnie manipulować każdą z tych nici i chociaż zajmuje to chwilę czasu nadać swoim palcom fantazyjnych kształtów przy zachowaniu twardości tworzywa. Tak też jego palce mogą być wytrychem, wiertłem a nawet ostrzem. Jest to dość fancy mechanizm wymaga więc od kuglarza więcej uwagi niż normalne mechanizmy. Zależne jest więc dość od refleksu i MG.
- W prawej piersi znajduje się miejsce na tubę zawierającą serce i mózg. Tuba zabezpieczona jest stalowym, grubym wieczkiem chroniącą ją przed obrażeniami, ale jednocześnie zabierając możliwość odłączenia jej w szybkim czasie od ciała celem przeniesienia do innej marionetki.
Lista funkcji
1. Przesuwane elementy ciała
2. Kunaie
3. Notki wybuchowe
4. Granat dymny
5. Wyrzutnia sprężynowa
6. Bombka świetlna
7. Kolce
8. Plakietki do Raiko Kenka
9. Palce dłoni z cienkich żyłek w pełni kontrolowalnych
10. Tuba na serce i mózg
2. Kunaie
3. Notki wybuchowe
4. Granat dymny
5. Wyrzutnia sprężynowa
6. Bombka świetlna
7. Kolce
8. Plakietki do Raiko Kenka
9. Palce dłoni z cienkich żyłek w pełni kontrolowalnych
10. Tuba na serce i mózg
► Pokaż Spoiler | Kugutsu: Berry
Kamaboko 2.1 - Berry
Koszt6500
AtrybutySiła 8||7 | Szybkość 10||12 | Wytrzymałość 7||6 | Refleks 0 | Siła Woli 0 | Kontrola Chakry 0
Stacki/Sloty1/1
Żywa kukłaTak
Kukła przypominająca swoją budową humanoidalnego królika. Biała głowa wyposażona jest w dwa krulicze uszy, oraz parę czerwonych oczu. Kukła zbudowana jest z drewna i pokryta została imitacją króliczego futra, by nadać jej odpowiedniej miękkości oraz puchatości. Tak więc lalka pomimo drewnianej budowy jest całkiem komfortowa w dotyku. Lalka odziana jest w białą koszulkę z krótkim rękawem oraz niebieską krótką spódniczkę. Typowy mundurek szkolny. Na szyi ma również kremowy szalik sięgający jej pasa. Do tego kukiełka może przyczepić do pleców i często na nich ma, metalowy kij. W lewej piersi znajduje się miejsce na tubę z sercem. Odkręcane dłonie i stopy do których są dołączone metalowe zamienniki
Lista funkcji
1. Metalowy kij, doczepiany do pleców
2. Tuba na serce i mózg
3. Przyszyte do szalika jest 10 plakietek do Raiko Kenka
4. Wbudowana w prawe ucho krótkofalówka
5. Wbudowany w prawe oko lokalizator
6. Wbudowane w prawą rękę Kiko Junbu wraz z baterią chakry
7. Ostro zakończone pazury na dłoniach i stopach, około 5cm, może je swobodnie chować
8. W lewej ręce miotacz chakry Hyotonu - Tworzy chmurę bardzo zimnego powietrza o długości 30 metrów i szerokości przy samym miotaczku kilku centymetrów a szerokości 2 metrów na końcu. Miotacz zużywa 3 sloty na turę, tura stania w tym lodzie potrafi porządnie wyziębić a naweet zmrozić osobę, natomiast stanie pełnych 5 tur w zasięgu rażenia, może doprowadzić do martwicy tkanek i pokrycia ciała lodem. Miejsce na magazynek w ręce mieści 2 średnie zwoje
9. W prawej ręce miotacz ognia, wystrzeliwuje falę ognia o długości 30 metrów i szerokości przy samym miotaczku kilku centymetrów a szerokości 2 metrów na końcu. Zużywa 2 sloty na turę. Miejsce na magazynek w ręce mieści 2 średnie zwoje
10. Odkręcane dłonie i stopy do których są dołączone metalowe zamienniki
2. Tuba na serce i mózg
3. Przyszyte do szalika jest 10 plakietek do Raiko Kenka
4. Wbudowana w prawe ucho krótkofalówka
5. Wbudowany w prawe oko lokalizator
6. Wbudowane w prawą rękę Kiko Junbu wraz z baterią chakry
7. Ostro zakończone pazury na dłoniach i stopach, około 5cm, może je swobodnie chować
8. W lewej ręce miotacz chakry Hyotonu - Tworzy chmurę bardzo zimnego powietrza o długości 30 metrów i szerokości przy samym miotaczku kilku centymetrów a szerokości 2 metrów na końcu. Miotacz zużywa 3 sloty na turę, tura stania w tym lodzie potrafi porządnie wyziębić a naweet zmrozić osobę, natomiast stanie pełnych 5 tur w zasięgu rażenia, może doprowadzić do martwicy tkanek i pokrycia ciała lodem. Miejsce na magazynek w ręce mieści 2 średnie zwoje
9. W prawej ręce miotacz ognia, wystrzeliwuje falę ognia o długości 30 metrów i szerokości przy samym miotaczku kilku centymetrów a szerokości 2 metrów na końcu. Zużywa 2 sloty na turę. Miejsce na magazynek w ręce mieści 2 średnie zwoje
10. Odkręcane dłonie i stopy do których są dołączone metalowe zamienniki