► Pokaż Spoiler
Cadmium Spark
Koszt300 ryo
Stacki12/1
Lepka, o niemalże stałym stanie skupienia, łatwopalna substancja koloru grafitowego. Przechowywana we fiolkach wyznaczających pojedyncze dawki. Dla Atsuko stanowi środek do tworzenia ognistych strzał, gdy pokrywa tą mieszanką łatwopalnego i wolno spalającego się, gęstego płynu ze zmielonym szkłem oraz spoiwem fragmenty drzewców swoich strzał, a te w odpowiedzi na energiczne tarcie o suchą i szorstką powierzchnię (jak majdan łuku podczas wystrzału, czy też o siebie nawzajem już w locie) ulegają podpaleniu. Zastosowany specyfik gwarantuje podtrzymanie płomieni nawet w bardzo wilgotnych warunkach i w bezpośrednim kontakcie ze znaczną ilością wody. Dopiero techniki rangi B Suitonu lub C o wyższym niż standardowym koszcie są w stanie wygasić efekt podpalenia. Jedna dawka przygotowanego specyfiku wystarczy na 12 sztuk strzał. Produkt nie nadaje się do konsumpcji.
Dreamworks
Koszt300 ryo
Stacki12/1
Środek o działaniu usypiającym. Występuje w formie klarownego płynu o słomkowym kolorze i delikatnie ziołowym zapachu i smaku. Pojedyncze dawki przechowuje się we fiolkach. Domyślnym sposobem zażycia jest podanie doustne, jednak przy ewentualnym kontakcie specyfiku z krwiobiegiem, efekt działania jest zauważalny w zbliżonej do docelowej efektywności już przy znacznie niższych objętościach. Podaż kolejnej dawki w krótkim czasie od zażycia poprzedniej przyspiesza nasilające się z czasem poczucie senności. Specyfik przyjęty doustnie wraz z alkoholem etylowym lub przez osobę będącą już pod jego wpływem potrafi niemal momentalnie zmieść większość pechowców z planszy. Należy również uważać na próby leczenia ewentualnych objawów senności spowodowanych miksturą za pomocą kofeiny - w tym wypadku bardzo łatwo o objawy kołatania serca i wzmożone poczucie skołowania. Oprócz zażywania antidotum, dodatkowym sposobem na zatrucie jest żucie liści mięty, co nie wpływa na efekt I etapu, ale uniemożliwia zaśnięcie.
Działanie specyfiku dzieli się na dwa etapy:
I - Postać zaczyna odczuwać problemy z koncentracją, jej ruchy stają się powolniejsze i pozbawione odpowiedniej siły, czy impetu. Pojawiają się senność, efekt ciężkich powiek i narastająca apatia. Percepcja wydaje się nie nadążać za wydarzeniami i impulsami z otoczenia. Zażycie antidotum w pełni neguje efekty działania środka usypiającego po 2 turach. I etap trwa 4 tury. Dodatkowa dawka przyjęta w trakcie trwania tego etapu skraca go o połowę przed wejściem w etap II.
II - Postać zasypia, choć przypomina to bardziej utratę przytomności, ponieważ sen przychodzi gwałtownie i trwa do 5 tur. Podanie antidotum natychmiast budzi cel, jednak objawy ze wcześniejszego stadium trwają jeszcze po 2 tury aż do zniknięcia efektu zatrucia. II etap pojawia się standardowo po 4 turach trwania etapu I.
* Łączenie środka nasennego z alkoholem etylowym lub kofeiną może prowadzić do dodatkowych powikłań - dodatkowego osłabienia organizmu, uczucia skołowania, ćmiącego bólu głowy przechodzącego w migrenę, wymiotów, czy też faktycznej utraty przytomności.
Działanie specyfiku dzieli się na dwa etapy:
I - Postać zaczyna odczuwać problemy z koncentracją, jej ruchy stają się powolniejsze i pozbawione odpowiedniej siły, czy impetu. Pojawiają się senność, efekt ciężkich powiek i narastająca apatia. Percepcja wydaje się nie nadążać za wydarzeniami i impulsami z otoczenia. Zażycie antidotum w pełni neguje efekty działania środka usypiającego po 2 turach. I etap trwa 4 tury. Dodatkowa dawka przyjęta w trakcie trwania tego etapu skraca go o połowę przed wejściem w etap II.
II - Postać zasypia, choć przypomina to bardziej utratę przytomności, ponieważ sen przychodzi gwałtownie i trwa do 5 tur. Podanie antidotum natychmiast budzi cel, jednak objawy ze wcześniejszego stadium trwają jeszcze po 2 tury aż do zniknięcia efektu zatrucia. II etap pojawia się standardowo po 4 turach trwania etapu I.
* Łączenie środka nasennego z alkoholem etylowym lub kofeiną może prowadzić do dodatkowych powikłań - dodatkowego osłabienia organizmu, uczucia skołowania, ćmiącego bólu głowy przechodzącego w migrenę, wymiotów, czy też faktycznej utraty przytomności.
Wytrzymałość Celu | Efekt |
---|---|
9 i więcej | Cel odporny na specyfik |
8 | Efekt działania trucizny pozostaje na pierwszej fazie. |
5 | Działanie trucizny startuje z fazy I |
4 i mniej | Działanie trucizny startuje z fazy II |
Crimson Blaze
Koszt300 ryo
Stacki12/1
Przechowywany we fiolkach specyfik oparty na nitroglicerynie, lecz zdecydowanie nie dla jej leczniczego działania. Występuje w formie ciemnoczerwonej, gęstej cieczy, bardzo plamiącej, o raczej neutralnym zapachu i słodkim, nieco piekącym smaku. Bardzo powoli ulatnia się, więc po rozlaniu jeszcze długo stanowi zagrożenie eksplozją (do końca fabuły/misji). Nie wybucha pod wpływem wysokiej temperatury, wstrząsów, czy uderzeń ze względu na dodatkowy składnik, który stale równoważy chwiejną naturę nitrogliceryny. Płyn eksploduje dopiero przy bezpośrednim kontakcie z ogniem i ma potencjał do spowodowania dużych zniszczeń, czy dotkliwych uszczerbków na zdrowiu nawet wyszkolonych shinobi. Dla przeciętnego człowieka znalezienie się w epicentrum eksplozji będzie miało najczęściej skutek śmiertelny. Wywołana eksplozja ma 1,5m średnicy.
Specyfik nie nadaje się do konsumpcji.
Specyfik nie nadaje się do konsumpcji.
Trouble-Seeker
Koszt1 ryo
Stack/slot24/1
Strzały o metalowych, nieco zmodyfikowanych grotach. Groty te są puste w środku i szczelnie zabezpieczone, choć dość łatwo pękają przy mocniejszym uderzeniu w cel. Umożliwiają umieszczenie wewnątrz nich różnego rodzaju dodatkowych elementów - od ciał stałych przez płyny i gaz.
Trouble-Maker
Koszt2 ryo
Stack/slot24/1
Strzały o metalowych, wyraźnie zmodyfikowanych grotach. Wyżłobione w środku w celu umieszczenia wewnątrz płynów. Zawartość jest szczelnie zabezpieczona i chroniona przed wpływem otoczenia - głównie przed skrajnymi temperaturami. Odporność ta obejmuje techniki żywiołów do rangi B i zabezpiecza nie tylko grot, ale całą strzałę. Wewnątrz grotu zawarty jest mechanizm, który po trafieniu w ciało celu dokonuje natychmiastowej iniekcji umieszczonego w grocie płynu, a dla twardszych powłok rozchlapuje go na trafionej powierzchni. W przypadku gwałtownej zmiany kursu strzały, zatrzymania jej, czy zniszczenia, w odpowiedzi na napotkany impuls zawarty płyn wystrzeliwuje z grotu w linii prostej - z siłą pozwalającą mu na pokonanie jeszcze około 5 metrów w czasie opadania.
Scarlet Parr
Koszt400 ryo
Stacki12/1
Mikstura siły. Jej działanie polega przede wszystkim na wzmocnieniu mięśni ramion i w pewnym stopniu pozostałych górnych partii ciała (głównie klatki piersiowej i pleców), by te lepiej znosiły dodatkowy wysiłek i obciążenie. Po wypiciu bardzo szybko się przyswaja i działa już od następnej tury. Podstawowy czas działania wynosi 4 postów, jednak u osób o sile wyższej niż 5 potrafi utrzymać się wyraźnie dłużej. Podnosi użytkownikowi statystykę siły o 1 dla czynności wykonywanych siłą ramion, aby po zakończeniu swojego działania na 1 post obniżyć ogólną statystykę siły o 1. Jednorazowe zastosowanie w ciągu doby nie wywołuje żadnych skutków ubocznych. Kolejne dawki oferują działanie skrócone o 1 post i o 1 post wydłużony efekt późniejszego osłabienia. Zastosowanie więcej niż dwóch dawek na dobę skutkuje również wyraźnymi bólami mięśni towarzyszącymi postaci przez dwie lub więcej fabularne doby i w niektórych przypadkach może wywołać dodatkowe długofalowe urazy zależnie od poziomu wyeksploatowania organizmu. W połączeniu z alkoholem etylowym specyfik działa słabiej i dwukrotnie krócej, a późniejsze osłabienie wynosi aż 2 punkty siły.
Wymaga podania doustnego. Nie wywołuje żadnych pozytywnych efektów u osób mających 9 lub więcej siły, a osoby o wytrzymałości 7 i więcej są odporne na efekty uboczne pierwszej dawki i konsekwencje kolejnych dawek odczuwają o 1 post krócej (nadal mogą pojawić się długofalowe konsekwencje zażywania środka w dużej częstotliwości). Każda przygotowana mikstura to jedna dawka specyfiku. Występuje w formie intensywnie czerwonego napoju o dość kwaśnym, wiśniowym smaku. Przechowywany jest we fiolkach.
Wymaga podania doustnego. Nie wywołuje żadnych pozytywnych efektów u osób mających 9 lub więcej siły, a osoby o wytrzymałości 7 i więcej są odporne na efekty uboczne pierwszej dawki i konsekwencje kolejnych dawek odczuwają o 1 post krócej (nadal mogą pojawić się długofalowe konsekwencje zażywania środka w dużej częstotliwości). Każda przygotowana mikstura to jedna dawka specyfiku. Występuje w formie intensywnie czerwonego napoju o dość kwaśnym, wiśniowym smaku. Przechowywany jest we fiolkach.
Siła Postaci | Czas działania |
---|---|
9 i więcej | Brak efektu |
7+ | 6 postów |
6 | 5 postów |
5 i mniej | 4 posty |