• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[KUŹNIA] Imatani Atsuko

Moderator: Moderatorzy kuźni

Awatar użytkownika
Imatani Atsuko
Posty: 35
Rejestracja: 01 kwie 2022, 1:27
Ranga: Genin
Discord: NotDenying#1271
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Kuźnia:
Bank:

[KUŹNIA] Imatani Atsuko

B
► Pokaż Spoiler
Cadmium Spark
Koszt300 ryo
Stacki12/1
Lepka, o niemalże stałym stanie skupienia, łatwopalna substancja koloru grafitowego. Przechowywana we fiolkach wyznaczających pojedyncze dawki. Dla Atsuko stanowi środek do tworzenia ognistych strzał, gdy pokrywa tą mieszanką łatwopalnego i wolno spalającego się, gęstego płynu ze zmielonym szkłem oraz spoiwem fragmenty drzewców swoich strzał, a te w odpowiedzi na energiczne tarcie o suchą i szorstką powierzchnię (jak majdan łuku podczas wystrzału, czy też o siebie nawzajem już w locie) ulegają podpaleniu. Zastosowany specyfik gwarantuje podtrzymanie płomieni nawet w bardzo wilgotnych warunkach i w bezpośrednim kontakcie ze znaczną ilością wody. Dopiero techniki rangi B Suitonu lub C o wyższym niż standardowym koszcie są w stanie wygasić efekt podpalenia. Jedna dawka przygotowanego specyfiku wystarczy na 12 sztuk strzał. Produkt nie nadaje się do konsumpcji.
Dreamworks
Koszt300 ryo
Stacki12/1
Środek o działaniu usypiającym. Występuje w formie klarownego płynu o słomkowym kolorze i delikatnie ziołowym zapachu i smaku. Pojedyncze dawki przechowuje się we fiolkach. Domyślnym sposobem zażycia jest podanie doustne, jednak przy ewentualnym kontakcie specyfiku z krwiobiegiem, efekt działania jest zauważalny w zbliżonej do docelowej efektywności już przy znacznie niższych objętościach. Podaż kolejnej dawki w krótkim czasie od zażycia poprzedniej przyspiesza nasilające się z czasem poczucie senności. Specyfik przyjęty doustnie wraz z alkoholem etylowym lub przez osobę będącą już pod jego wpływem potrafi niemal momentalnie zmieść większość pechowców z planszy. Należy również uważać na próby leczenia ewentualnych objawów senności spowodowanych miksturą za pomocą kofeiny - w tym wypadku bardzo łatwo o objawy kołatania serca i wzmożone poczucie skołowania. Oprócz zażywania antidotum, dodatkowym sposobem na zatrucie jest żucie liści mięty, co nie wpływa na efekt I etapu, ale uniemożliwia zaśnięcie.

Działanie specyfiku dzieli się na dwa etapy:

I - Postać zaczyna odczuwać problemy z koncentracją, jej ruchy stają się powolniejsze i pozbawione odpowiedniej siły, czy impetu. Pojawiają się senność, efekt ciężkich powiek i narastająca apatia. Percepcja wydaje się nie nadążać za wydarzeniami i impulsami z otoczenia. Zażycie antidotum w pełni neguje efekty działania środka usypiającego po 2 turach. I etap trwa 4 tury. Dodatkowa dawka przyjęta w trakcie trwania tego etapu skraca go o połowę przed wejściem w etap II.
II - Postać zasypia, choć przypomina to bardziej utratę przytomności, ponieważ sen przychodzi gwałtownie i trwa do 5 tur. Podanie antidotum natychmiast budzi cel, jednak objawy ze wcześniejszego stadium trwają jeszcze po 2 tury aż do zniknięcia efektu zatrucia. II etap pojawia się standardowo po 4 turach trwania etapu I.
* Łączenie środka nasennego z alkoholem etylowym lub kofeiną może prowadzić do dodatkowych powikłań - dodatkowego osłabienia organizmu, uczucia skołowania, ćmiącego bólu głowy przechodzącego w migrenę, wymiotów, czy też faktycznej utraty przytomności.
Wytrzymałość CeluEfekt
9 i więcejCel odporny na specyfik
8Efekt działania trucizny pozostaje na pierwszej fazie.
5Działanie trucizny startuje z fazy I
4 i mniejDziałanie trucizny startuje z fazy II
Crimson Blaze
Koszt300 ryo
Stacki12/1
Przechowywany we fiolkach specyfik oparty na nitroglicerynie, lecz zdecydowanie nie dla jej leczniczego działania. Występuje w formie ciemnoczerwonej, gęstej cieczy, bardzo plamiącej, o raczej neutralnym zapachu i słodkim, nieco piekącym smaku. Bardzo powoli ulatnia się, więc po rozlaniu jeszcze długo stanowi zagrożenie eksplozją (do końca fabuły/misji). Nie wybucha pod wpływem wysokiej temperatury, wstrząsów, czy uderzeń ze względu na dodatkowy składnik, który stale równoważy chwiejną naturę nitrogliceryny. Płyn eksploduje dopiero przy bezpośrednim kontakcie z ogniem i ma potencjał do spowodowania dużych zniszczeń, czy dotkliwych uszczerbków na zdrowiu nawet wyszkolonych shinobi. Dla przeciętnego człowieka znalezienie się w epicentrum eksplozji będzie miało najczęściej skutek śmiertelny. Wywołana eksplozja ma 1,5m średnicy.
Specyfik nie nadaje się do konsumpcji.
Trouble-Seeker
Koszt1 ryo
Stack/slot24/1
Strzały o metalowych, nieco zmodyfikowanych grotach. Groty te są puste w środku i szczelnie zabezpieczone, choć dość łatwo pękają przy mocniejszym uderzeniu w cel. Umożliwiają umieszczenie wewnątrz nich różnego rodzaju dodatkowych elementów - od ciał stałych przez płyny i gaz.
Trouble-Maker
Koszt2 ryo
Stack/slot24/1
Strzały o metalowych, wyraźnie zmodyfikowanych grotach. Wyżłobione w środku w celu umieszczenia wewnątrz płynów. Zawartość jest szczelnie zabezpieczona i chroniona przed wpływem otoczenia - głównie przed skrajnymi temperaturami. Odporność ta obejmuje techniki żywiołów do rangi B i zabezpiecza nie tylko grot, ale całą strzałę. Wewnątrz grotu zawarty jest mechanizm, który po trafieniu w ciało celu dokonuje natychmiastowej iniekcji umieszczonego w grocie płynu, a dla twardszych powłok rozchlapuje go na trafionej powierzchni. W przypadku gwałtownej zmiany kursu strzały, zatrzymania jej, czy zniszczenia, w odpowiedzi na napotkany impuls zawarty płyn wystrzeliwuje z grotu w linii prostej - z siłą pozwalającą mu na pokonanie jeszcze około 5 metrów w czasie opadania.
Scarlet Parr
Koszt400 ryo
Stacki12/1
Mikstura siły. Jej działanie polega przede wszystkim na wzmocnieniu mięśni ramion i w pewnym stopniu pozostałych górnych partii ciała (głównie klatki piersiowej i pleców), by te lepiej znosiły dodatkowy wysiłek i obciążenie. Po wypiciu bardzo szybko się przyswaja i działa już od następnej tury. Podstawowy czas działania wynosi 4 postów, jednak u osób o sile wyższej niż 5 potrafi utrzymać się wyraźnie dłużej. Podnosi użytkownikowi statystykę siły o 1 dla czynności wykonywanych siłą ramion, aby po zakończeniu swojego działania na 1 post obniżyć ogólną statystykę siły o 1. Jednorazowe zastosowanie w ciągu doby nie wywołuje żadnych skutków ubocznych. Kolejne dawki oferują działanie skrócone o 1 post i o 1 post wydłużony efekt późniejszego osłabienia. Zastosowanie więcej niż dwóch dawek na dobę skutkuje również wyraźnymi bólami mięśni towarzyszącymi postaci przez dwie lub więcej fabularne doby i w niektórych przypadkach może wywołać dodatkowe długofalowe urazy zależnie od poziomu wyeksploatowania organizmu. W połączeniu z alkoholem etylowym specyfik działa słabiej i dwukrotnie krócej, a późniejsze osłabienie wynosi aż 2 punkty siły.
Wymaga podania doustnego. Nie wywołuje żadnych pozytywnych efektów u osób mających 9 lub więcej siły, a osoby o wytrzymałości 7 i więcej są odporne na efekty uboczne pierwszej dawki i konsekwencje kolejnych dawek odczuwają o 1 post krócej (nadal mogą pojawić się długofalowe konsekwencje zażywania środka w dużej częstotliwości). Każda przygotowana mikstura to jedna dawka specyfiku. Występuje w formie intensywnie czerwonego napoju o dość kwaśnym, wiśniowym smaku. Przechowywany jest we fiolkach.
Siła PostaciCzas działania
9 i więcejBrak efektu
7+6 postów
65 postów
5 i mniej4 posty
Ostatnio zmieniony 06 sie 2022, 17:05 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 4 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaakceptowane”