• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Yamanaka Aiko

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

[WT] Yamanaka Aiko

Zaakceptowane techniki prywatne
► Pokaż Spoiler | Ranga B
Yasuraka ni nemuru | Rest in Peace安らかに眠る­
KlasyfikacjaNinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieTygrys → Wąż → Koń → Wół → Tygrys
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaOtwarta dziedzina Iryō Ninjutsu
Technika, dzięki której w humanitarny sposób można zakończyć życie osoby w stanie agonalnym. Użytkownik poprzez przyłożenie dłoni do klatki piersiowej chorego, przelewa impuls chakry, zatrzymując tym samym pracę serca - dzięki czemu w szybki i bezbolesny sposób jest w stanie zakończyć cierpienie drugiej osoby.
Technika zadziała wyłącznie na osoby, które są na skraju śmierci: organizm znacznie wyniszczony chorobą lub przez krytyczne rany, bez szans na wyleczenie.

Posiadając rangę A Ninjutsu można pominąć wszystkie pieczęcie. Czas kumulacji chakry wynosi jednak tyle, ile zajęłoby ich złożenie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=安らかに眠る­]Yasuraka ni nemuru | Rest in Peace[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/VoZ5ueQ.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Wąż → Koń → Wół → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Otwarta dziedzina Iryō Ninjutsu[/row]
[description]Technika, dzięki której w humanitarny sposób można zakończyć życie osoby w stanie agonalnym. Użytkownik poprzez przyłożenie dłoni do klatki piersiowej chorego, przelewa impuls chakry, zatrzymując tym samym pracę serca - dzięki czemu w szybki i bezbolesny sposób jest w stanie zakończyć cierpienie drugiej osoby.
Technika zadziała wyłącznie na osoby, które są na skraju śmierci: organizm znacznie wyniszczony chorobą lub przez krytyczne rany, bez szans na wyleczenie.

[b]Posiadając rangę A Ninjutsu[/b] można pominąć wszystkie pieczęcie. Czas kumulacji chakry wynosi jednak tyle, ile zajęłoby ich złożenie.[/description]
► Pokaż Spoiler | Ranga S
Shintenshin: Seigyoka | Mind body switch: Under Control心転: 制御下
KlasyfikacjaShintenshin no jutsu, Przepływ Chakry
Pieczęcie Koń → Pies → Wąż → Baran → Koń → Ptak → Koń → Małpa → Specyficzna
KosztPołowiczny za turę przy trybie biernym, standardowy za turę przy trybie kontroli
Zasięg50 m
WymaganiaSpecjalizacja: Shintenshin no jutsu, znajomość techniki: Shintenshin no jutsu
Rozwinięcie Shintenshin no Jutsu. Umożliwia niepostrzeżone przeniesienie swojej świadomości do innego organizmu, by jako bierny widz obserwować rozwój wydarzeń. W zależności od swoich chęci, Yamanaka w każdej chwili przełączyć się na kontrolę tzw. tryb kontroli, podobną do tej przy Shintenshin no Jutsu, z jednym małym szczegółem - przeciwnik nie zdaje sobie sprawy, że w swoim umyśle ma "pasażera na gapę". Każda utrata świadomości na rzecz przejęcia kontroli przez Yamanakę jest odczuwana przez niego jako krótkie zaćmienie umysłu.
Ciało Yamanaki po opuszczeniu duszy zachowuje się na tych samych zasadach, jak przy Shintenshin no Jutsu - jest bezwładne, a także przejmuje wszelkie obrażenia, jakie otrzyma "nowe ciało". W razie nietrafienia, dusza nim powróci do ciała, przez chwilę błąka się po okolicy. Prędkość wędrówki duszy jest porównywalna do Kontroli Chakry użytkownika pomniejszonej o 1 .

Powodzenie techniki zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
Ranga Shintenshin no JutsuSiła techniki
S8
Różnica pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnikaEfekt trybu pasywnegoEfekt trybu kontroli
SW silniejsze o 2 lub więcejPrzeciwnik natychmiast wyczuwa obecność; znaczne trudności w utrzymaniu techniki; migrenaNiepowodzenie i wyrzucenie z umysłu przeciwnika
SW silniejsze o 1Duża szansa wykrycia obecności, ból głowyBardzo duże ryzyko wykrycia użytkownika, duża trudność w utrzymaniu techniki; migrena
SW równe sile technikiŚrednia szansa wykrycia obecnościDuże ryzyko wykrycia użytkownika; Trudność w utrzymaniu techniki; ból głowy u użytkownika
SW mniejszeYamanaka jest niewyczuwalny.Powodzenie; niewielka szansa wykrycia użytkownika; bardzo mała szansa na wyrzucenie z umysłu przeciwnika

Duża różnica w Sile Woli na korzyść użytkownika nie warunkuje 100% powodzenia techniki - wszelkie nadużycia lub nieumiejętne korzystanie z techniki mogą sprawić, że przeciwnik zacznie podejrzewać że coś jest nie tak, o czym Yamanaka doskonale zda sobie sprawę; zignorowanie ostrzeżenia może mieć poważne konsekwencje.

Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu technika zyskuje +1 do siły. Łączy się z bonusem z Sennina.
Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu można uiścić dodatkowy koszt Standardowy S na turę, by dodatkowo zwiększyć siłę techniki o 1. Łączy się z bonusem ze Specjalizacji.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=心転: 制御下]Shintenshin: Seigyoka | Mind body switch: Under Control[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/yW0FhLU.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shintenshin no jutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie] Koń → Pies → Wąż → Baran → Koń → Ptak → Koń → Małpa → Specyficzna[/row]
[row title=Koszt]Połowiczny za turę przy trybie biernym, standardowy za turę przy trybie kontroli[/row] 
[row title=Zasięg]50 m[/row]
[row title=Wymagania]Specjalizacja: Shintenshin no jutsu, znajomość techniki: Shintenshin no jutsu [/row]
[description]Rozwinięcie Shintenshin no Jutsu. Umożliwia niepostrzeżone przeniesienie swojej świadomości do innego organizmu, by jako bierny widz obserwować rozwój wydarzeń. W zależności od swoich chęci, Yamanaka w każdej chwili przełączyć się na kontrolę tzw. tryb kontroli, podobną do tej przy Shintenshin no Jutsu, z jednym małym szczegółem - przeciwnik nie zdaje sobie sprawy, że w swoim umyśle ma "pasażera na gapę". Każda utrata świadomości na rzecz przejęcia kontroli przez Yamanakę jest odczuwana przez niego jako krótkie zaćmienie umysłu.
Ciało Yamanaki po opuszczeniu duszy zachowuje się na tych samych zasadach, jak przy Shintenshin no Jutsu - jest bezwładne, a także przejmuje wszelkie obrażenia, jakie otrzyma "nowe ciało". W razie nietrafienia, dusza nim powróci do ciała, przez chwilę błąka się po okolicy. Prędkość wędrówki duszy jest porównywalna do Kontroli Chakry użytkownika pomniejszonej o 1 .

Powodzenie techniki  zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:

| Ranga Shintenshin no Jutsu | Siła techniki |
|:----------:|:----------:|
| S | 8 |

| Różnica pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika | Efekt trybu pasywnego | Efekt trybu kontroli
|:----------:|:----------:|
| SW silniejsze o 2 lub więcej | Przeciwnik natychmiast wyczuwa obecność; znaczne trudności w utrzymaniu techniki; migrena | Niepowodzenie i wyrzucenie z umysłu przeciwnika
| SW silniejsze o 1  | Duża szansa wykrycia obecności, ból głowy | Bardzo duże ryzyko wykrycia użytkownika, duża trudność w utrzymaniu techniki; migrena
| SW równe sile techniki | Średnia szansa wykrycia obecności | Duże ryzyko wykrycia użytkownika; Trudność w utrzymaniu techniki; ból głowy u użytkownika
| SW mniejsze | Yamanaka jest niewyczuwalny. | Powodzenie; niewielka szansa wykrycia użytkownika; bardzo mała szansa na wyrzucenie z umysłu przeciwnika


Duża różnica w Sile Woli na korzyść użytkownika nie warunkuje 100% powodzenia techniki - wszelkie nadużycia lub nieumiejętne korzystanie z techniki mogą sprawić, że przeciwnik zacznie podejrzewać że coś jest nie tak, o czym Yamanaka doskonale zda sobie sprawę; zignorowanie ostrzeżenia może mieć poważne konsekwencje.

[b]Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu[/b] technika zyskuje +1 do siły. Łączy się z bonusem z Sennina.
[b]Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu[/b] można uiścić dodatkowy koszt Standardowy S na turę, by dodatkowo zwiększyć siłę techniki o 1. Łączy się z bonusem ze Specjalizacji.[/description]
Ostatnio zmieniony 08 maja 2023, 0:46 przez Tora, łącznie zmieniany 9 razy.
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

Pakt z łasicokształtnymi
ProfilSenjutsu
Żywioł paktuDoton
Powiernik paktu---
Do zwierząt paktu zaliczają się łasice, pandki rude, szopy i skunksy. Choć na pierwszy rzut oka wyglądają całkiem inaczej, są ze sobą blisko spokrewnione. Rodzina łasicokształtnych od wielu lat zamieszkuje Dolinę. Przez swoje towarzyskie i psotne usposobienie szybko stały się znane pośród innych zwierząt zamieszkujących te tereny. Z biegiem lat udało się wypracować kompromis, który pozwolił im żyć w zgodzie z innymi mieszkańcami - w zamian za ochronę Doliny, zwierzęta przymykały oko na ich wybryki.
Szopy to średnich rozmiarów ssaki. Prowadzą nocny tryb życia, są wszystkożerne - zadowolą się właściwie wszystkim, od bezkręgowców po różnoraką roślinność. Sierść szopa o szarym kolorze w dużej mierze składa się z gęstego podszerstka, który z powodzeniem chroni przed zimnem oraz wodą. Charakterystyczną cechą szopów są niezwykle zręczne, przednie łapy, które umożliwiają im chwyt. Są one zakończone są mocnymi pazurami, dzięki którym wspinaczka nie stanowi dla szopów żadnego problemu. Kolejną, charakterystyczną dla tego gatunku cechą jest obszar czarnej sierści wokół oczu, który silnie kontrastuje z resztą pyszczka. Przywodzi na myśl maskę bandyty, co tylko podkreśla psotne usposobienie tego gatunku.
Kolejną z przedstawicielek paktu jest panda czerwona, potocznie zwana pandką rudą. Ssak wielkości kota o charakterystycznej, rudej barwie futra. Choć jej dieta w dużej mierze składa się z bambusa, nie pogardzi innymi roślinami, owadami czy nawet niewielkimi ssakami. Zwierzęta z tej grupy cechuje ciekawość i, charakterystyczna dla przedstawicieli tego paktu, chęć do psot; w stosunku do powiernika paktu jak i siebie nawzajem. Lubią się wygłupiać i niewiele rzeczy biorą na poważnie; dopiero niebezpieczna sytuacja sprawia, że odkładają wszelkie żarty na bok i skupiają się na swoim zadaniu.
Następnym gatunkiem, który można napotkać w łasicokształtnej rodzinie jest skunks - średniej wielkości czarno-biały ssak. Ze wszystkich psotnych stworzeń z paktu, są najspokojniejsze i najbardziej zrównoważone; bronią się dopiero w chwili zagrożenia, wydzielając charakterystyczny, przykry zapach.
Najmniejszym ze wszystkich i najbardziej niepozornym stworzeniem z paktu jest łasica. Choć na pierwszy rzut oka wygląda na miłe, urocze stworzonko, jest uzdolnionym drapieżnikiem, potrafiącym upolować ptaki czy gryzonie o zbliżonej do siebie wielkości.
Kraina paktuDolina Kirameku; Kirameku keikoku ( きらめく渓谷 )
Z dala od ciekawskich spojrzeń ludzi, pomiędzy dwoma pasmami górskimi znajduje się dolina, będąca domem dla wszystkich zwierząt z paktu. Położenie Przełęczy sprawia, że zwierzęta z paktu są chronione nie tylko przed wścibskimi ludźmi, chcącymi poznać tajemnice szopów, a także przed drapieżnikami. Przełęcz obejmuje część lasów iglastych oraz liściastych, dzięki czemu jest przyjaznym środowiskiem zarówno dla skunksów i szopów które preferują schronienie na ziemi, a także dla czerwonych pand, które znacznie pewniej i lepiej czują się na wysokości, skąd obserwować mogą wszystko z góry. Pośród drzew, mniej więcej w samym centrum doliny znajduje się pokaźnej wielkości jezioro, służące nie tylko zwierzętom paktu, ale i innym mieszkańcom okolicznych terenów. W krystalicznie czystej wodzie dostrzec można różnego rodzaju ryby.
Oprócz podstawowych funkcji, jakie spełnia zbiornik, jest to również miejsce zbiórki i wszelkich zgromadzeń dla wszystkich zwierząt zamieszkujących Dolinę.
Podpisy
Techniki paktu
W.I.P
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

Kaen( 火炎 )
GatunekRakūn ♀
RozmiarŚredni
Posiadane dziedziny Katon D | Doton D | Ninjutsu C
Siła1
Szybkość7
Wytrzymałość4
Refleks6
Siła woli3
Kontrola Chakry4
Ilosc chakry2500 E: 30 | D: 100 | C: 250 | B: x | A: x | S: x
Młoda samica szopa. Ma bardzo łagodny i niepozorny wygląd... ale jak to na szopa przystało, Kaen jest mistrzynią robienia psikusów i głupich żartów, zarówno powiernikowi jak i innym zwierzętom paktu. Sprawia wrażenie dosyć infantylnej, niewiele rzeczy zdaje się traktować poważnie. Na szczęście jest dosyć przekupna, dzięki czemu nie jest trudno nakłonić ją do pomocy, gdy zajdzie taka potrzeba. Swoje braki w sile oraz umiejętnościach korzystania z chakry nadrabia ponadprzeciętnym węchem oraz wzrokiem, co sprawia że jest znakomitym tropicielem.
Ma jedną przypadłość, na którą trzeba przymknąć oko, jeżeli liczy się na owocną współpracę - jest kleptomanką. Wszelkie oskarżenia spływają po niej - po prostu wzrusza łapkami i dalej robi swoje.
Partnerka Dorobō.
Techniki zwierzęcia
Ninjutsu D // Utsusemi no Jutsu | Empty Cicada Shell Technique // standardowy
Ninjutsu C // Mitsutama no Jutsu | Ball of Light Technique // standardowy na turę
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // standardowy
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // standardowy
Katon E // Kaen | Flame // standardowy
Katon E // Taiyō Sesshoku | Touch of the sun // standardowy na turę
Katon D // Keikoku Furea | Warning Flare // pięciokrotny, minimum 15 chakry
Doton E // Dojō: Shukufuku | Blessing of the soil // standardowy na turę
Doton D // Doton: Moguragakure no Jutsu |Earth Release:: Hiding like a mole technique // standardowy na turę
Doton D // Doton: Chika Hitoku | Earth Release: Underground Hiding // standardowy

Kod: Zaznacz cały

[title]Kaen( 火炎 )[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/rg4TN6Q.png[/pic]
[row title=Gatunek]Rakūn ♀[/row]
[row title=Rozmiar]Średni[/row]
[row title=Posiadane dziedziny] Katon D | Doton D | Ninjutsu C [/row]
[sum sila=1 szybkosc=7 wytrzymalosc=4 refleks=6 sila_woli=3 kontrola_chakry=4 e=30 d=100 c=250 b=x a=x s=x]2500[/sum]
[description]Młoda samica szopa. Ma bardzo łagodny i niepozorny wygląd... ale jak to na szopa przystało, Kaen jest mistrzynią robienia psikusów i głupich żartów, zarówno powiernikowi jak i innym zwierzętom paktu. Sprawia wrażenie dosyć infantylnej, niewiele rzeczy zdaje się traktować poważnie. Na szczęście jest dosyć przekupna, dzięki czemu nie jest trudno nakłonić ją do pomocy, gdy zajdzie taka potrzeba. Swoje braki w sile oraz umiejętnościach korzystania z chakry nadrabia ponadprzeciętnym węchem oraz wzrokiem, co sprawia że jest znakomitym tropicielem. 
Ma jedną przypadłość, na którą trzeba przymknąć oko, jeżeli liczy się na owocną współpracę - jest kleptomanką. Wszelkie oskarżenia spływają po niej - po prostu wzrusza łapkami i dalej robi swoje. 
Partnerka Dorobō.[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Ninjutsu] D // Utsusemi no Jutsu | Empty Cicada Shell Technique // standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Mitsutama no Jutsu | Ball of Light Technique // standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // standardowy[/row]
[row title=Katon] E // Kaen | Flame // standardowy[/row]
[row title=Katon] E //  Taiyō Sesshoku |  Touch of the sun // standardowy na turę[/row]
[row title=Katon] D // Keikoku Furea | Warning Flare // pięciokrotny, minimum 15 chakry[/row]
[row title=Doton] E // Dojō: Shukufuku | Blessing of the soil // standardowy na turę[/row]
[row title=Doton] D // Doton: Moguragakure no Jutsu |Earth Release:: Hiding like a mole technique // standardowy na turę[/row]
[row title=Doton] D // Doton: Chika Hitoku | Earth Release: Underground Hiding // standardowy[/row][/description]
Dorobō ( 泥棒 )
GatunekRakūn ♂
RozmiarŚredni
Posiadane dziedziny Doton D | Ninjutsu C | Iaidō C | Fūton B
Siła4
Szybkość7
Wytrzymałość4
Refleks7
Siła woli4
Kontrola Chakry4
Ilosc chakry5000 E: 30 | D: 100 | C: 250 | B: x | A: x | S: x
Dorobō jest młodym szopem, który żyje po to, żeby być w centrum uwagi. Nieśmiałość to pojęcie zupełnie mu nieznane - on wręcz uwielbia, gdy oczy wszystkich są skierowane właśnie na niego. Jego największym marzeniem było zostać słynnym stand-uperem... choć jego opowieści i żarty bardziej żenują niż śmieszą, Dorobō nie stracił zapału i dalej wierzy, że lada moment osiągnie upragniony sukces. Przywołanie go niemal zawsze wiąże się z wygłoszeniem jakiegoś nieśmiesznego dowcipu (niezależnie od powagi sytuacji), zanim weźmie się do pracy. Jednego nie można mu odmówić - zawsze można na niego liczyć, jest chętny do działania... ale najpewniej ma to związek z tym, że po prostu lubi wzbudzać zainteresowanie innych i czuje się wtedy jak ryba w wodzie. Znakomicie zna się władaniu bronią białą ( u jego boku przewieszony jest miecz tsurugi), co w połączeniu z Fūtonem daje interesujące efekty.
Jest partnerem Kaen - we dwójkę stanowią dosyć irytujący, choć zabawny (na swój specyficzny sposób) duet. Zdarza im się kłócić; przypominają wtedy stare, dobre małżeństwo.
Techniki
Fūton E // Habuyō | Leaf Dance // standardowy na turę
Fūton E // Kaze Hitokuchi | Breeze Bite // standardowy na turę
Fūton B // Fūton: Shinkūjin | Wind Release: Vacuum Blade // standardowy
Fūton B // Fūton: Shinkūgyoku | Wind Release: Vacuum Sphere // standardowy
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // standardowy
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // standardowy
Doton E // Dojō: Shukufuku | Blessing of the soil // standardowy na turę
Doton C // Doton: Dochū Senkō | Earth Release: Subterranean Voyage // podwójny na turę

Kod: Zaznacz cały

[title]Dorobō ( 泥棒 )[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/vtNOseR.png[/pic]
[row title=Gatunek]Rakūn ♂[/row]
[row title=Rozmiar]Średni[/row]
[row title=Posiadane dziedziny] Doton D | Ninjutsu C | Iaidō  C | Fūton B [/row]
[sum sila=4 szybkosc=7 wytrzymalosc=4 refleks=7 sila_woli=4 kontrola_chakry=4 e=30 d=100 c=250 b=x a=x s=x]5000[/sum]
[description]Dorobō jest młodym szopem, który żyje po to, żeby być w centrum uwagi. Nieśmiałość to pojęcie zupełnie mu nieznane - on wręcz uwielbia, gdy oczy wszystkich są skierowane właśnie na niego. Jego największym marzeniem było zostać słynnym stand-uperem... choć jego opowieści i żarty bardziej żenują niż śmieszą, Dorobō nie stracił zapału i dalej wierzy, że lada moment osiągnie upragniony sukces. Przywołanie go niemal zawsze wiąże się z wygłoszeniem jakiegoś nieśmiesznego dowcipu (niezależnie od powagi sytuacji), zanim weźmie się do pracy. Jednego nie można mu odmówić - zawsze można na niego liczyć, jest chętny do działania... ale najpewniej ma to związek z tym, że po prostu lubi wzbudzać zainteresowanie innych i czuje się wtedy jak ryba w wodzie. Znakomicie zna się władaniu bronią białą ( u jego boku przewieszony jest miecz tsurugi), co w połączeniu z Fūtonem daje interesujące efekty.  
Jest partnerem Kaen - we dwójkę stanowią dosyć irytujący, choć zabawny (na swój specyficzny sposób) duet. Zdarza im się kłócić; przypominają wtedy stare, dobre małżeństwo.[/description]
[row]Techniki[/row]
[description]
[row title=Fūton ] E // Habuyō | Leaf Dance // standardowy na turę[/row]   
[row title=Fūton ] E // Kaze Hitokuchi | Breeze Bite // standardowy na turę[/row]   
[row title=Fūton ] B // Fūton: Shinkūjin | Wind Release: Vacuum Blade // standardowy[/row]  
[row title=Fūton ] B // Fūton: Shinkūgyoku | Wind Release: Vacuum Sphere // standardowy[/row]  
[row title=Ninjutsu] C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // standardowy[/row] 
[row title=Ninjutsu] C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // standardowy[/row] 
[row title=Doton] E // Dojō: Shukufuku | Blessing of the soil // standardowy na turę[/row] 
[row title=Doton]  C // Doton: Dochū Senkō | Earth Release: Subterranean Voyage // podwójny na turę[/row][/description]
Kimitsu ( 気密 )
GatunekRakūn ♂
RozmiarMonstrualny
Posiadane dziedzinyKaton C | Ninjutsu B | Doton B | Sen no Igeki A
Siła8
Szybkość7
Wytrzymałość7
Refleks3
Siła woli5
Kontrola Chakry5
Ilosc chakry7 500 E: 20 | D: 75 | C: 150 | B: 500 | A: x | S: x
Kimitsu to szop, który urósł do ponadprzeciętnej wielości, bo dużo jadł - taka przynajmniej jest jego wersja, jak było naprawdę, tego nie wie nikt. W każdym razie jest większy niż wszystkie szopy razem wzięte, dzięki czemu budzi respekt i wszyscy traktują go z należytym szacunkiem i powagą. Nieliczni wiedzą, że Kimitsu zdecydowanie woli być nazywany zdrobnieniem, do czego oczywiście nie przyznaje się przed obcymi - co by nie popsuć pierwszego wrażenia.
Jest cierpliwy i troskliwy. Za punkt honoru postawił sobie ochronę innych zwierząt ( większość z nich uważa za zbyt nieogarniętych ) oraz powierników paktu. Uważa, że dzięki swojej sile i wielkości jako jedyny z całej ferajny jest w stanie to zrobić.
Przeciętniak, jeżeli chodzi o umiejętności związane z chakrą. Zdaje się tym nie przejmować - braki nadrabia imponującą siłą oraz ponadprzeciętną szybkością. Ponadto, jego grzbiet z powodzeniem może służyć za środek transportu dla całkiem dużej grupy osób; a podróże z Kimi-kun nie są nudne, gdyż ma on w swoim arsenale potężną kolekcję opowieści.
Techniki
Katon E // Kaen | Flame // standardowy
Katon E // Taiyō Sesshoku | Touch of the sun // standardowy na turę
Katon D // Hi no Te | Fire Hands // standardowy
Katon D // Keikoku Furea | Warning Flare // pięciokrotny
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // standardowy
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // standardowy
Ninjutsu C // Konbi Henge | Combination Transformation // podwójny
Ninjutsu B // Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique // standardowy
Doton E // Dojō: Shukufuku | Blessing of the soil // standardowy na turę
Doton E // Doton: Renga no Jutsu | Earth Release: Practice Brick Technique // różny
Doton B // Doton: Nomi Numa | Earth Release: Swamp of the Underworld // standardowy
Doton B // Doton: Ganban Kyū | Earth Release: Bedrock coffin // potrójny
Doton B // Doton: Iwadeppō | Earth Release: Rock gun Technique// standardowy za 5 pocisków

Kod: Zaznacz cały

[title]Kimitsu ( 気密 )[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/sCEur68.png[/pic]
[row title=Gatunek]Rakūn ♂[/row]
[row title=Rozmiar]Monstrualny[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Katon C | Ninjutsu B | Doton B | Sen no Igeki A  [/row]
[sum sila=8 szybkosc=7 wytrzymalosc=7 refleks=3 sila_woli=5 kontrola_chakry=5 e=20 d=75 c=150 b=500 a=x s=x]7 500[/sum]
[description]Kimitsu to szop, który urósł do ponadprzeciętnej wielości, bo dużo jadł - taka przynajmniej jest jego wersja, jak było naprawdę, tego nie wie nikt. W każdym razie jest większy niż wszystkie szopy razem wzięte, dzięki czemu budzi respekt i wszyscy traktują go z należytym szacunkiem i powagą. Nieliczni wiedzą, że Kimitsu zdecydowanie woli być nazywany zdrobnieniem, do czego oczywiście nie przyznaje się przed obcymi - co by nie popsuć pierwszego wrażenia.
Jest cierpliwy i troskliwy. Za punkt honoru postawił sobie ochronę innych zwierząt ( większość z nich uważa za zbyt nieogarniętych ) oraz powierników paktu. Uważa, że dzięki swojej sile i wielkości jako jedyny z całej ferajny jest w stanie to zrobić. 
Przeciętniak, jeżeli chodzi o umiejętności związane z chakrą. Zdaje się tym nie przejmować - braki nadrabia imponującą siłą oraz ponadprzeciętną szybkością. Ponadto, jego grzbiet z powodzeniem może służyć za środek transportu dla całkiem dużej grupy osób; a podróże z Kimi-kun nie są nudne, gdyż ma on w swoim arsenale potężną kolekcję opowieści. [/description]
[row]Techniki[/row]
[description]
[row title=Katon] E // Kaen | Flame // standardowy[/row] 
[row title=Katon] E //  Taiyō Sesshoku |  Touch of the sun // standardowy na turę[/row] 
[row title=Katon] D // Hi no Te | Fire Hands // standardowy[/row] 
[row title=Katon] D // Keikoku Furea | Warning Flare // pięciokrotny [/row] 
[row title=Ninjutsu] C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // standardowy[/row] 
[row title=Ninjutsu] C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // standardowy[/row] 
[row title=Ninjutsu] C // Konbi Henge | Combination Transformation // podwójny[/row]
[row title=Ninjutsu] B  // Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique // standardowy[/row]
[row title=Doton] E // Dojō: Shukufuku | Blessing of the soil // standardowy na turę[/row] 
[row title=Doton] E // Doton: Renga no Jutsu | Earth Release: Practice Brick Technique // różny[/row] 
[row title=Doton]  B // Doton: Nomi Numa | Earth Release: Swamp of the Underworld // standardowy [/row]
[row title=Doton]  B // Doton: Ganban Kyū | Earth Release: Bedrock coffin // potrójny[/row]
[row title=Doton]  B // Doton: Iwadeppō | Earth Release: Rock gun Technique// standardowy za 5 pocisków [/row][/description]
Hiro( ヒロ )
GatunekRessāpanda ♂
RozmiarŚredni
Posiadane dziedzinyFūinjutsu B | Doton A | Ninjutsu A | Raiton S
Siła5
Szybkość7
Wytrzymałość5
Refleks7
Siła woli7
Kontrola Chakry9
Ilosc chakry10 000 E: x | D: 5 | C: 30 | B: 150 | A: 375 | S: 1000
Hiro to... dosyć ciekawy przypadek. Na pierwszy rzut oka, słodki i rozkoszny, w końcu to czerwona panda, nie może więc być inaczej. Przy bliższym poznaniu, cóż... jest całkowitym przeciwieństwem swojej bliźniaczej siostry.
Do dłuższego kontaktu z Hiro potrzeba anielskiej cierpliwości i dużej porcji wyrozumiałości. Niewieloma rzeczami się przejmuje. Ale... tak naprawdę niewieloma. Na wszystko ma czas, wszystko będzie dobrze, ale po co ty się w ogóle czymkolwiek stresujesz, chodź najpierw zjemy coś smacznego i zagramy partyjkę - takie podejście do życia ma Hiro i nic nie zapowiada, by jego nastawienie się zmieniło.
Jest smakoszem. Szczególnie upodobał sobie teryiaki i nigiri - za dobrze przyrządzone potrawy jest w stanie zrobić wszystko, o co się go poprosi. Nawet ruszy do walki i użyczy swoich umiejętności! Choć trzeba przyznać, że od walki zdecydowanie woli hazard - oskarżony o uzależnienie, kategorycznie zaprzecza, tłumacząc się, że po prostu ma takie hobby i lubi machnąć sobie partyjkę pokera czy mahjonga... albo dwie... albo pięćdziesiąt.
Ciekawostka - kompletnie nie umie przegrywać; gdy to się stanie, rzuca kartami i oskarża swojego partnera o kantowanie.
Podobnie do swojej siostry, podczas używania Sakki staje na tylnych łapkach, przednie unosząc wysoko do góry. Ah, no i jak to zwykle stwierdza, robi "piorunujące wrażenie" - w wolnym tłumaczeniu, jest użytkownikiem raitonu.
Techniki zwierzęcia
Raiton E // Denki no Zenshin | Electric Advance // standardowy na turę
Raiton E // Kanden Shi | Electrocute // standardowy
Raiton C // Raiton: Denki no te | Lightning Release: Electric Hand // różny
Raiton B // Gian | False Darkness // dwukrotny
Raiton B // Raiton: Jibashi | Lightning Release: Electromagnetic Murder // różny
Raiton A // Denki Shibari | Electric Bind // standardowy dla małej, podwójny dla dużej
Fūinjutsu D // Fūin no jutsu | Sealing Technique // standardowy
Ninjutsu C // Mitsutama no Jutsu | Ball of Light Technique // standardowy za turę
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // standardowy
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // standardowy
Doton E // Dojō: Shukufuku | Blessing of the soil // standardowy na turę
Doton D // Chika Hitoku | Earth Release: Underground Hiding // standardowy



Kod: Zaznacz cały

[title]Hiro( ヒロ )[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/qyN3P14.png[/pic]
[row title=Gatunek]Ressāpanda ♂[/row]
[row title=Rozmiar]Średni[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Fūinjutsu B | Doton A | Ninjutsu A | Raiton S [/row]
[sum sila=5 szybkosc=7 wytrzymalosc=5 refleks=7 sila_woli=7 kontrola_chakry=9 e=x d=5 c=30 b=150 a=375 s=1000]10 000[/sum]
[description]Hiro to... dosyć ciekawy przypadek. Na pierwszy rzut oka, słodki i rozkoszny, w końcu to czerwona panda, nie może więc być inaczej. Przy bliższym poznaniu, cóż... jest całkowitym przeciwieństwem swojej bliźniaczej siostry. 
Do dłuższego kontaktu z Hiro potrzeba anielskiej cierpliwości i dużej porcji wyrozumiałości. Niewieloma rzeczami się przejmuje. Ale... tak naprawdę niewieloma. Na wszystko ma czas, wszystko będzie dobrze, ale po co ty się w ogóle czymkolwiek stresujesz, chodź najpierw zjemy coś smacznego i zagramy partyjkę - takie podejście do życia ma Hiro i nic nie zapowiada, by jego nastawienie się zmieniło.
Jest smakoszem. Szczególnie upodobał sobie teryiaki i nigiri - za dobrze przyrządzone potrawy jest w stanie zrobić wszystko, o co się go poprosi. Nawet ruszy do walki i użyczy swoich umiejętności! Choć trzeba przyznać, że od walki zdecydowanie woli hazard - oskarżony o uzależnienie, kategorycznie zaprzecza, tłumacząc się, że po prostu ma takie hobby i lubi machnąć sobie partyjkę pokera czy mahjonga... albo dwie... albo pięćdziesiąt. 
Ciekawostka - kompletnie nie umie przegrywać; gdy to się stanie, rzuca kartami i oskarża swojego partnera o kantowanie.
Podobnie do swojej siostry, podczas używania Sakki staje na tylnych łapkach, przednie unosząc wysoko do góry. Ah, no i jak to zwykle stwierdza, robi "piorunujące wrażenie" - w wolnym tłumaczeniu, jest użytkownikiem raitonu. [/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description]
[row title=Raiton] E // Denki no Zenshin | Electric Advance // standardowy na turę[/row]                                 
[row title=Raiton] E // Kanden Shi | Electrocute // standardowy[/row]                                                             
[row title=Raiton] C // Raiton: Denki no te | Lightning Release: Electric Hand // różny[/row]                             
[row title=Raiton] B // Gian | False Darkness // dwukrotny [/row]                                                                    
[row title=Raiton] B // Raiton: Jibashi | Lightning Release: Electromagnetic Murder // różny[/row]                   
[row title=Raiton] A  // Denki Shibari | Electric Bind // standardowy dla małej, podwójny dla dużej[/row]         
[row title=Fūinjutsu] D // Fūin no jutsu | Sealing Technique // standardowy [/row]                                            
[row title=Ninjutsu] C // Mitsutama no Jutsu | Ball of Light Technique // standardowy za turę[/row]                    
[row title=Ninjutsu] C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // standardowy[/row]           
[row title=Ninjutsu] C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // standardowy[/row]                                  
[row title=Doton] E // Dojō: Shukufuku | Blessing of the soil // standardowy na turę[/row]                                    
[row title=Doton] D // Chika Hitoku | Earth Release: Underground Hiding // standardowy[/row][/description]
Hana ( 花 )
GatunekRessāpanda ♀
RozmiarŚredni
Posiadane dziedzinyFūinjutsu A | Kōshōken A | Doton S | Ninjutsu S | Katon S |
Siła5
Szybkość8 | 12
Wytrzymałość6 | 8
Refleks7 | 11
Siła woli9
Kontrola Chakry10
Ilosc chakry15 000 E: x | D: x | C: 20 | B: 100 | A: 250 | S: 500
Hana to taki typ najlepszej przyjaciółki. Nie sposób odmówić jej uroku, typowego dla gatunku - przy czym jest dużo łagodniejsza i mniej "narwana" od innych, czerwonych pand. Rzadko kiedy się denerwuje, do wszystkiego podchodzi ze stoickim spokojem. Jest cierpliwa - ta cecha sprawiła, że jest w stanie koegzystować z innymi szopowatymi, ze swoim bratem na czele - ba, całkiem nieźle się dogadują! Lojalna - za bliskimi gotowa skoczyć w ogień. Pomimo dobrego serduszka i łagodności, nie nadstawia jednak drugiego policzka; gdy sytuacja tego wymaga, potrafi stanąć na tylnych łapkach i pokazać, że nie da sobie w pyszczek dmuchać. Zdecydowanie jednak jest zwolenniczką pokojowych rozwiązań i nie toleruje bezsensownego rozlewu krwi czy nieuzasadnionej agresji.
Hanę cechują niespotykana wyrozumiałość i troska w stosunku do samego powiernika jak i innych zwierząt paktu. Gdy uważa, że ci postępują źle, nie omieszka się o tym wspomnieć; zaraz po tym poklepując łapką po plecach. Potrzebujesz przytulenia? Jest zawsze gotowa do użyczenia swojego futerka! Gotowa byłaby spędzić na rozmowie godziny, gdyby nie to... że jest niema.
Podczas korzystania z techniki Sakki, staje na tylnych łapkach - wydaje jej się, że jest wtedy groźniejsza.
Jako pierwsza przedstawicielka paktu z szopami, opanowała techniki senpo.
Techniki zwierzęcia
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // standardowy
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // standardowy
Ninjutsu B // Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique // standardowy
Ninjutsu A // Kumoshin no Jutsu | Cloud Transport Technique // dwukrotny
Ninjutsu A // Chakura Tensō no Jutsu | Chakra Transfer Technique // przekazywana Chakra
Doton E // Dojō: Shukufuku | Blessing of the soil // standardowy na turę
Doton C //Doton: Doryūheki | Earth Release: Earth-Style Wall // standardowy
Katon E // Kaen | Flame // standardowy
Katon E // Taiyō Sesshoku | Touch of the sun // standardowy na turę
Katon B // Katon: Karyu Endan | Fire Release: Fire Dragon Flame Bullet // dwukrotny za turę od jednego smoka
Katon S // Katon: Gōenka | Fire Style: Flame Flower // standardowy od 5 kul
Fūinjutsu A // Kekkai Shihō Fūin | Four-Corner Sealing Barrier // standardowy na turę od osoby


Kod: Zaznacz cały

[title]Hana ( 花 )[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/SNIuP9M.png[/pic]
[row title=Gatunek]Ressāpanda ♀[/row]
[row title=Rozmiar]Średni[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Fūinjutsu A | Kōshōken A | Doton S | Ninjutsu S | Katon S | [/row]
[sum sila=5  szybkosc=8 | 12 wytrzymalosc=6 | 8  refleks=7 | 11 sila_woli=9 kontrola_chakry=10  e=x d=x c=20 b=100 a=250 s=500]15 000[/sum]
[description]Hana to taki typ najlepszej przyjaciółki. Nie sposób odmówić jej uroku, typowego dla gatunku - przy czym jest dużo  łagodniejsza i mniej "narwana" od innych, czerwonych pand. Rzadko kiedy się denerwuje, do wszystkiego podchodzi ze stoickim spokojem. Jest cierpliwa - ta cecha sprawiła, że jest w stanie koegzystować z innymi szopowatymi, ze swoim bratem na czele - ba, całkiem nieźle się dogadują! Lojalna - za bliskimi gotowa skoczyć w ogień. Pomimo dobrego serduszka i łagodności, nie nadstawia jednak drugiego policzka; gdy sytuacja tego wymaga, potrafi stanąć na tylnych łapkach i pokazać, że nie da sobie w pyszczek dmuchać. Zdecydowanie jednak jest zwolenniczką pokojowych rozwiązań i nie toleruje bezsensownego rozlewu krwi czy nieuzasadnionej agresji.
Hanę cechują niespotykana wyrozumiałość i troska w stosunku do samego powiernika jak i innych zwierząt paktu. Gdy uważa, że ci postępują źle, nie omieszka się o tym wspomnieć; zaraz po tym poklepując łapką po plecach. Potrzebujesz przytulenia? Jest zawsze gotowa do użyczenia swojego futerka! Gotowa byłaby spędzić na rozmowie godziny, gdyby nie to... że jest niema.
Podczas korzystania z techniki Sakki, staje na tylnych łapkach - wydaje jej się, że jest wtedy groźniejsza.  
Jako pierwsza przedstawicielka paktu z szopami, opanowała techniki senpo.
[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description]
[row title=Ninjutsu] C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // standardowy[/row] 
[row title=Ninjutsu] C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // standardowy[/row]   
[row title=Ninjutsu] B // Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique // standardowy[/row] 
[row title=Ninjutsu] A // Kumoshin no Jutsu | Cloud Transport Technique // dwukrotny[/row] 
[row title=Ninjutsu] A  // Chakura Tensō no Jutsu | Chakra Transfer Technique // przekazywana Chakra[/row] 
[row title=Doton] E // Dojō: Shukufuku | Blessing of the soil // standardowy na turę[/row] 
[row title=Doton] C //Doton: Doryūheki | Earth Release: Earth-Style Wall // standardowy[/row]  
[row title=Katon] E // Kaen | Flame // standardowy[/row]   
[row title=Katon] E //  Taiyō Sesshoku |  Touch of the sun // standardowy na turę[/row]  
[row title=Katon] B //  Katon: Karyu Endan |  Fire Release: Fire Dragon Flame Bullet // dwukrotny za turę od jednego smoka[/row]  
[row title=Katon] S // Katon: Gōenka | Fire Style: Flame Flower // standardowy od 5 kul[/row]   
[row title=Fūinjutsu ] A // Kekkai Shihō Fūin | Four-Corner Sealing Barrier // standardowy na turę od osoby[/row][/description]  
Ostatnio zmieniony 30 paź 2021, 11:58 przez Yamanaka Aiko, łącznie zmieniany 12 razy.
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

*fanfary*
Wydaje mi się, że pakt z łasicokształtnymi jest już zrobiony. Zgodnie z adnotacją:
Dodatkowo, jeśli spełnia ono wymagania zna on techniki Kuchiyose no Jutsu oraz Gyaku Kuchiyose no Jutsu. Nie zajmują one mu slotów na techniki. Mają też dostęp do technik rangi E oraz wszystkich technik paktowych, tak długo jak spełniają wymagania. Nie zajmują one im slotu na techniki.
Nie dawałam do spisu technik żywiołowych rangi E, z żywiołów które mają dostępne. Dać? Czy nie dać? Oto jest pytanie.
Nie bardzo wiedziałam, jak ugryźć kwestię Senjutsu, dlatego pewnie do będzie jeszcze do poprawy - z tego co widzę, to będzie pierwszy Senjutsowy pakt, więc nie miałam o kogo zerżnąć :C
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

Techniki E oraz Kuchiyose wpisz by nikt nie miał wątpliwości.

Co do Senjutsu to skoro pakt posiada taki profil to oznacza, że zwierzak rangi S może mieć Senjutsu
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

Kakarotto pisze: 27 paź 2021, 12:58 Techniki E oraz Kuchiyose wpisz by nikt nie miał wątpliwości.
Poprawioned
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

Zwierzakes:

D - koszta chakry sa z rangi 5 a ma 4 wiec do poprawki
B - zostal 1 pt wiec jakas technika D mozna wcisnac
A - Hiro ma jeszcze 10 pt, Kimitsu 6 pt ale tak jak jest niżej to tylko jeden może być
S - 7 pt zostalo. Jako iż tylko S rank może mieć Senjutsu to gdzieś wypadało by rozpisać jak są rozdawane statystyki w Trybie Mędrca dla tego zwierzaka.

Co do zwierzaków A to tutaj dam cytat:
W momencie złożenia podpisu gracz tworzy tylko pięć zwierząt - po jednym dla każdej z rang od D do S.
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

D - poprawioned

Doboro wrzucony z B na C
Kimitsu wrzucony z A na B

Techniki - pozmienianed. WYDAJE MI SIĘ, że teraz powinno być okej

S - statystyki rozpisaned. Czy do Sennin Modo to jest wszystko, czy coś jeszcze mi umknęło? :cute:
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

Shintenshin: Koko ni kite | Mind body switch: Come心転: ここに来て
KlasyfikacjaShintenshin
Pieczęcie Tygrys
KosztPodwójny na turę (minimum 3)
ZasięgZależny od rangi Shintenshin No Jutsu
Wymagania -
Za pomocą siły woli, oraz bez konieczności opuszczania własnego ciała, Yamanaka przejmuje kontrolę nad stworzeniami. Z racji, że układ chakry (również cywili) jest zbyt skomplikowany, technika znajduje zastosowanie jedynie w przypadku zwierząt do wielkości dużej. Technika nie działa na zwierzęta z rozwiniętym układem chakry tj. zwierzęta paktów lub jakiekolwiek, które współpracują z klanami.
Technika umożliwia zaledwie wpływanie na ruch zwierzęcia, nie można wykorzystać go do walki.
Ranga Shintenshin no JutsuZasięg
E5 m
D10 m
C20 m
B40 m
A80 m
S100 m
Posiadając rangę E w Shintenshin no Jutsu: można przejąć kontrolę nad malutkim zwierzęciem
Posiadając rangę D w Shintenshin no Jutsu: można przejąć kontrolę nad małym zwierzęciem
Posiadając rangę C w Shintenshin no Jutsu: można przejąć kontrolę nad średnim zwierzęciem
Posiadając rangę B w Shintenshin no Jutsu: można przejąć kontrolę nad sporym zwierzęciem
Posiadając rangę A w Shintenshin no Jutsu: można przejąć kontrolę nad dużym zwierzęciem

Posiadając specjalizację w Shintenshin no Jutsu: liczba zwierząt nad którymi można przejąć kontrolę to dwa.
Shintenshin: Seigyoka | Mind body switch: Under Control心転: 制御下
KlasyfikacjaShintenshin no jutsu, Przepływ Chakry
Pieczęcie Małpa → Smok → Baran → Szczur → Małpa → Tygrys → Koń → Pies → Wąż → Baran → Koń → Ptak → Koń → Małpa → Specyficzna
KosztPołowiczny za turę przy trybie biernym, standardowy za turę przy trybie kontroli
Zasięg50 m
WymaganiaSpecjalizacja: Shintenshin no jutsu, znajomość techniki: Shintenshin no jutsu
Rozwinięcie Shintenshin no Jutsu. Umożliwia niepostrzeżone przeniesienie swojej świadomości do innego organizmu, by jako bierny widz obserwować rozwój wydarzeń. W zależności od swoich chęci, Yamanaka w każdej chwili przełączyć się na kontrolę tzw. tryb kontroli, podobną do tej przy Shintenshin no Jutsu, z jednym małym szczegółem - przeciwnik nie zdaje sobie sprawy, że w swoim umyśle ma "pasażera na gapę". Każda utrata świadomości na rzecz przejęcia kontroli przez Yamanakę jest odczuwana przez niego jako krótkie zaćmienie umysłu.
Ciało Yamanaki po opuszczeniu duszy zachowuje się na tych samych zasadach, jak przy Shintenshin no Jutsu - jest bezwładne, a także przejmuje wszelkie obrażenia, jakie otrzyma "nowe ciało". W razie nietrafienia, dusza nim powróci do ciała, przez chwilę błąka się po okolicy.

Powodzenie techniki zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
Ranga Shintenshin no JutsuSiła techniki
S10
Różnica pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnikaEfekt trybu pasywnegoEfekt trybu kontroli
SW silniejsze o 2 i więcejPrzeciwnik od razu wyczuwa obecność, Znaczne trudności w utrzymaniu techniki; duże ryzyko wyrzucenia z umysłu przeciwnika; migrenaNiepowodzenie i wyrzucenie z umysłu przeciwnika
SW silniejsze o 1Niewielka szansa wykrycia obecności, niewielki ból głowyDuża szansa wykrycia obecności, Trudność w utrzymaniu techniki; ból głowy
SW równeYamanaka jest niewyczuwalny.Powodzenie. Średnie ryzyko wykrycia Yamanaki. Średnia szansa na wyrzucenie z umysłu przeciwnika
SW mniejszeYamanaka jest niewyczuwalny.Powodzenie. Znikome ryzyko wykrycia Yamanaki. Bardzo mała szansa na wyrzucenie z umysłu przeciwnika

Duża różnica w Sile Woli na korzyść Yamanaki nie warunkuje 100% powodzenia techniki - wszelkie nadużycia lub nieumiejętne korzystanie z techniki mogą sprawić, że przeciwnik zacznie podejrzewać że coś jest nie tak, o czym Yamanaka doskonale zda sobie sprawę; zignorowanie ostrzeżenia może mieć poważne konsekwencje.

Posiadając Sennina w Shintenshin no Jutsu po wyrzuceniu z umysłu przeciwnika można spróbować ponownie wejść do jego umysłu zanim dusza wróci do ciała - efekt zależy od decyzji MG, +1 do siły techniki.
Duży zwój Yamanaka Aiko
Ostatnio zmieniony 05 lut 2022, 18:43 przez Yamanaka Aiko, łącznie zmieniany 9 razy.
Awatar użytkownika
Hyūga Eijiro
Posty: 171
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:31
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: Tokatsu#5342
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

SHINTENSHIN: KOKO NI KITE - ogólnodostępna?
1. Raczej widziałbym tą technikę na randze D-C, jeśli oryginał jest na randze B (no i nie wiem czy oryginału nie dać w wymaganiach).
2. Trzeba by dodać pieczęci.
3. Koszt standardowy (minimum 3)
4. Zasięgi dostosować regulaminu, czyli na S 50m, jak chcesz te 160 to koszt potrójny.

SHINTENSHIN: SEIGYOKA - prywatna, czy ozwojowana?
1. 20 pieczęci na randze S
2. W wymaganiach oprócz specki sama technika oryginalna skoro to rozwinięcie
3. Trzeba by dodać podobną tabelkę jak w shintenshinie odnośnie SW i siły techniki
4. Jak długo może trwać taka kontrola nim przeciwnik się zorientuje? Czy SW na to wpływa?
5. Sennin powinien dawać coś nowego, a nie zwiększać siłę techniki, więc może lepiej zamienić speckę z senninem w wymaganiach
6. Co w przypadku nietrafienia i co się dzieje z ciałem użytkownika w tym wypadku jak i po trafieniu?
Obrazek
W razie jakichkolwiek pytań lub jak ktoś ma do mnie jakąś sprawę to zapraszam do kontaktowania się na discordzie - Tokatsu#5342
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

Hyūga Eijiro pisze: 02 lut 2022, 19:57 SHINTENSHIN: KOKO NI KITE - ogólnodostępna?
1. Raczej widziałbym tą technikę na randze D-C, jeśli oryginał jest na randze B (no i nie wiem czy oryginału nie dać w wymaganiach).
2. Trzeba by dodać pieczęci.
3. Koszt standardowy (minimum 3)
4. Zasięgi dostosować regulaminu, czyli na S 50m, jak chcesz te 160 to koszt potrójny.
Oczywiście, ogólnodostępna.

1. Koko ni kite nie jest pochodną Shinranshina. Jej mechanizm działa w zbliżony sposób, ale z racji znikomych możliwości bojowych, wybrałam właśnie rangę E zamiast wyższych. Jeżeli ten zwrot jest mylący, mogę go usunąć/podmienić.
2. Dodaned
3. Poprawioned
4 Poprawioned.
Hyūga Eijiro pisze: 02 lut 2022, 19:57 SHINTENSHIN: SEIGYOKA - prywatna, czy ozwojowana?
1. 20 pieczęci na randze S
2. W wymaganiach oprócz specki sama technika oryginalna skoro to rozwinięcie
3. Trzeba by dodać podobną tabelkę jak w shintenshinie odnośnie SW i siły techniki
4. Jak długo może trwać taka kontrola nim przeciwnik się zorientuje? Czy SW na to wpływa?
5. Sennin powinien dawać coś nowego, a nie zwiększać siłę techniki, więc może lepiej zamienić speckę z senninem w wymaganiach
6. Co w przypadku nietrafienia i co się dzieje z ciałem użytkownika w tym wypadku jak i po trafieniu?
Na sto procent prywatna.
1. Poprawioned, tak jak rozmawialiśmy na dsc o 15, tak dałam.
2. Poprawioned
3. Dodane
4. Tak długo, jak nie wysram się z chakry? Jakby nie patrzeć, koszt jest turowy na S, więc człowiek choćby chciał, to nie poszaleje. Ewentualnie przy nadużywaniu przełączania z trybu biernego do trybu czynnego, MG ma pełne prawo stwierdzić, że przeciwnik zaczyna coś podejrzewać, a gdy zignoruję ostrzeżenie, cel może wyczaić, że halo coś tu mocno jest nie tak, no i będzie przypał.
Zmieniłam koszt na połowiczny przy trybie stand-by, na którym nie robię nic, tylko sobie paczę
Zostawiłam standardowy przy trybie czynnym.
Jeżeli uważasz, że powinnam opracować to pod względem SW, coś pomyślę i opiszę.
5. Ała :c. Czy wtedy nie zwiększy się szansa, że technika będzie bardziej... popularna? Jakby nie patrzeć, speckę można ustawić sobie tylko raz przy zakładaniu kp, a sennina można wykupić w każdej chwili. Edytowałam plusy posiadania sennina.
6.
Jajko pisze: Rozwinięcie Shintenshin no Jutsu
Czyli dzieje się dokładnie to samo, co przy bazowej technice. Ciało leży sobie bezwładnie, a jeżeli nie trafię, no to duszyczka lata sobie chwilę po okolicy, nim powróci do prawowitego ciała. Dodałam tą adnotację.
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Hyūga Eijiro
Posty: 171
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:31
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: Tokatsu#5342
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

1. Koko ni kite nie jest pochodną Shinranshina. Jej mechanizm działa w zbliżony sposób, ale z racji znikomych możliwości bojowych, wybrałam właśnie rangę E zamiast wyższych. Jeżeli ten zwrot jest mylący, mogę go usunąć/podmienić.
Co do tego - no ja tu widze szereg roznych zastosowan, od zwiadu po wykorzystanie niedzwiedzia / wilków do walki, dlatego wolałbym żeby to była technika większej rangi, ewentualnie dać tamtą technikę w wymaganiach i za kontrolę zwierząt od średniego wzwyż koszt techniki C na turę

I czy technika może działać na zwierzęta typu psy Inuzuka, pszczoły Kamizuru itd?

Jak możesz popraw też te spacje przy nawiasach, żeby to ładnie wyglądało :>

------
4. Tak długo, jak nie wysram się z chakry? Jakby nie patrzeć, koszt jest turowy na S, więc człowiek choćby chciał, to nie poszaleje. Ewentualnie przy nadużywaniu przełączania z trybu biernego do trybu czynnego, MG ma pełne prawo stwierdzić, że przeciwnik zaczyna coś podejrzewać, a gdy zignoruję ostrzeżenie, cel może wyczaić, że halo coś tu mocno jest nie tak, no i będzie przypał.
Zmieniłam koszt na połowiczny przy trybie stand-by, na którym nie robię nic, tylko sobie paczę
Zostawiłam standardowy przy trybie czynnym.
Jeżeli uważasz, że powinnam opracować to pod względem SW, coś pomyślę i opiszę.
To może dodać coś takiego, że gdy SW jest silniejsze o 2 i więcej na korzyść przeciwnika to jak przejmiesz nad nim kontrolę to on wyczai, że w nim jesteś?
Ostatnio zmieniony 04 lut 2022, 19:56 przez Hyūga Eijiro, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
W razie jakichkolwiek pytań lub jak ktoś ma do mnie jakąś sprawę to zapraszam do kontaktowania się na discordzie - Tokatsu#5342
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

Poprawiłam obie techniki.

W pierwszej, przeredagowałam w taki sposób, żeby nie stracić pierwotnego zamysłu techniki - czyli bardzo upośledzona wersja Shinranshina, która pomaga w survivalu. Zmiana rangi lub wymaganie pełnej znajomości Shinranshina uniemożliwiłoby korzystanie z niej Yamanakom, które nie mają rozwiniętej jeszcze dziedziny, a tego chciałam uniknąć.
Z racji, że technika pozwala jedynie wpłynąć na ruch zwierzęcia i ma zerowe możliwości bojowe, zostawiłam ją na E. Chodzi tylko o to, żeby zlurować zwierzaka i nie musieć zastawiać pułapek, by zapewnić sobie posiłek w dziczy. Tylko w sumie tyle. To wszystko o czym pisałeś, czyli zwiad lub wykorzystanie zwierzęcia w walce można zapewnia technika Shinranshin no Jutsu, a w sumie nie o to mi chodziło.

Druga technika - rozpisałam działanie techniki w zależności od różnicy siły woli pomiędzy Yamanaką a przeciwnikiem. Póki co opcja sennina średnio przychodzi mi do głowy, więc ją wywaliłam.
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Hyūga Eijiro
Posty: 171
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:31
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: Tokatsu#5342
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

Akcept
Obrazek
W razie jakichkolwiek pytań lub jak ktoś ma do mnie jakąś sprawę to zapraszam do kontaktowania się na discordzie - Tokatsu#5342
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”