• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Sabataya Tamura

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2742
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Sabataya Tamura

Czytając opis mam wrażenie, że koszt powinien być na turę. A nie jednorazowy. Poza tym jest imo ok, choć bym doprecyzował, że jak ktoś chce drugi raz użyć tej techniki, to straci chakrę i nie nadpisze wcześniejszej (np. by zmienić 2 zmysły).
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Sabataya Tamura

Poprawy zostały naniesione.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Sabataya Tamura

Cześć,

Podsyłam niżej poprawione opisy zwierząt paktowych + korekta kodu, do sprawdzenia. Od razu zaznaczam, że to zmiany czysto estetyczne.
Kinari | shore
GatunekHelix pomatia
RozmiarMalutki
Posiadane dziedzinyIryō Ninjutsu C | Suiton D | Doton D
Siła2
Szybkość5
Wytrzymałość2
Refleks2
Siła woli7
Kontrola Chakry7
Ilosc chakry2500 E: 5 | D: 25 | C: 75 | B: 300 | A: 750 | S: 3500
Typowy przedstawiciel brzuchonogów, który aparycją nie wyróżnia się spośród członków własnej gromady. Porusza się niesamowicie wolno, zostawiając sporo śluzu na swej drodze, a jego jedynym pożywieniem jest niewielkie robactwo gnieżdżące się w ziemi czy szczątki roślinne. Potrafi przebadać pacjenta w odpowiedniej odległości, komunikując wyniki analizy poprzez napisanie zdania na kartce lub jakimkolwiek odmiennym, dostępnym jemu miejscu. Z bliżej nieokreślonej przyczyny nie porozumiewa się tradycyjną mową z ludźmi, a wyłącznie taką metodą. Posiada również możliwość aplikowania leków (w tym znieczulenia) przy pomocy czułek na zasadzie mocnego chwytu przedmiotów lub z użyciem czakry, tak jakby został tego nauczony przez doświadczonego shinobiego. Te rzeczy czynią z niego przydatnego asystenta w trakcie operacji lub opieki nad chorymi. Jedyną trudnością pozostaje szybkość mięczaka, przez co powiernik paktu lub osoba posiadająca podpis muszą umieścić Kinariego w pobliżu miejsca naniesionych obrażeń, gdyż samodzielne dojście do ran osoby trzeciej zajęłoby mu sporo czasu. Ten członek mięczaków nie ma możliwości dzielenia ciała jak jego inteligentni pobratymcy, a jest tak ze względu na naturalną wielkość tego zwierzęcia.
Poza wyżej wymienionymi cechami jest typowym muszlowcem jak inni przedstawiciele tej gromady. Gdzie woda i wilgoć, tam i on. Bez jedzenia i snu będzie niechętnie wykonywał wydane mu polecenia, aczkolwiek próbuje się zmobilizować do działania gdy sytuacja tego wymaga. Przy braku H2O w otoczeniu "Shore" będzie starał się samodzielnie nawodnić dzięki technikom suitonu, co dodając do powyższych talentów czyni z tego ślimaka poniekąd istotę samowystarczalną. Sprawa wygląda podobnie z mechanizmami obronnymi, które przywołaniec wyrobił u siebie na przestrzeni lat. Będzie unikał walki, schowamy w tunelu podziemnym, toteż w ostateczności użyje igiełek z przezroczystej cieczy do odstraszenia, bądź sparaliżowania napastnika. Nie ma problemu z bycia przemieszczanym przez towarzyszy, a wręcz niekiedy wydaje się być nader wdzięcznym za dodatkowy transport.
Techniki zwierzęcia
Iryō Ninjutsu D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // Standardowy na turę
Suiton D // KIRIGAKURE NO JUTSU | HIDING IN MIST TECHNIQUE // Standardowy na turę
Suiton D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // Standardowy
Suiton D // TENKYŪ | HEAVENLY WEEPING // STANDARDOWY ZA SENBON, MINIMUM 3 ZA JEDEN
Doton D // DOTON: CHIKA HITOKU | EARTH RELEASE: UNDERGROUND HIDING // STANDARDOWY
Doton D // DOTON: MOGURAGAKURE NO JUTSU | EARTH RELEASE: HIDING LIKE A MOLE TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)
Suiton E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // HARUGAKUDAN | MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY
Doton E // DOTON: RENGA NO JUTSU | EARTH RELEASE: PRACTICE BRICK TECHNIQUE //
STANDARDOWY, ZALEŻNY OD TWORZONEJ ŚCIANY
Iryō Ninjutsu E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Kinari | shore[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/YFZw414.png[/pic]
[row title=Gatunek]Helix pomatia[/row]
[row title=Rozmiar]Malutki[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Iryō Ninjutsu C | Suiton D | Doton D[/row]
[sum sila=2 szybkosc=5 wytrzymalosc=2 refleks=2 sila_woli=7 kontrola_chakry=7 e=5 d=25 c=75 b=300 a=750 s=3500]2500[/sum]
[description][p]Typowy przedstawiciel brzuchonogów, który aparycją nie wyróżnia się spośród członków własnej gromady. Porusza się niesamowicie wolno, zostawiając sporo śluzu na swej drodze, a jego jedynym pożywieniem jest niewielkie robactwo gnieżdżące się w ziemi czy szczątki roślinne. Potrafi przebadać pacjenta w odpowiedniej odległości, komunikując wyniki analizy poprzez napisanie zdania na kartce lub jakimkolwiek odmiennym, dostępnym jemu miejscu. Z bliżej nieokreślonej przyczyny nie porozumiewa się tradycyjną mową z ludźmi, a wyłącznie taką metodą. Posiada również możliwość aplikowania leków (w tym znieczulenia) przy pomocy czułek na zasadzie mocnego chwytu przedmiotów lub z użyciem czakry, tak jakby został tego nauczony przez doświadczonego shinobiego. Te rzeczy czynią z niego przydatnego asystenta w trakcie operacji lub opieki nad chorymi. Jedyną trudnością pozostaje szybkość mięczaka, przez co powiernik paktu lub osoba posiadająca podpis muszą umieścić Kinariego w pobliżu miejsca naniesionych obrażeń, gdyż samodzielne dojście do ran osoby trzeciej zajęłoby mu sporo czasu. Ten członek mięczaków nie ma możliwości dzielenia ciała jak jego inteligentni pobratymcy, a jest tak ze względu na naturalną wielkość tego zwierzęcia.[/p]

[p]Poza wyżej wymienionymi cechami jest typowym muszlowcem jak inni przedstawiciele tej gromady. Gdzie woda i wilgoć, tam i on. Bez jedzenia i snu będzie niechętnie wykonywał wydane mu polecenia, aczkolwiek próbuje się zmobilizować do działania gdy sytuacja tego wymaga. Przy braku H2O w otoczeniu "Shore" będzie starał się samodzielnie nawodnić dzięki technikom suitonu, co dodając do powyższych talentów czyni z tego ślimaka poniekąd istotę samowystarczalną. Sprawa wygląda podobnie z mechanizmami obronnymi, które przywołaniec wyrobił u siebie na przestrzeni lat. Będzie unikał walki, schowamy w tunelu podziemnym, toteż w ostateczności użyje igiełek z przezroczystej cieczy do odstraszenia, bądź sparaliżowania napastnika. Nie ma problemu z bycia przemieszczanym przez towarzyszy, a wręcz niekiedy wydaje się być nader wdzięcznym za dodatkowy transport.[/p][/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Iryō Ninjutsu] D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // Standardowy na turę[/row]
[row title=Suiton] D // KIRIGAKURE NO JUTSU | HIDING IN MIST TECHNIQUE // Standardowy na turę[/row]
[row title=Suiton] D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // Standardowy[/row]
[row title=Suiton] D // TENKYŪ | HEAVENLY WEEPING // STANDARDOWY ZA SENBON, MINIMUM 3 ZA JEDEN[/row]
[row title=Doton] D // DOTON: CHIKA HITOKU | EARTH RELEASE: UNDERGROUND HIDING // STANDARDOWY[/row]
[row title=Doton] D // DOTON: MOGURAGAKURE NO JUTSU | EARTH RELEASE: HIDING LIKE A MOLE TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)[/row]
[row title=Suiton] E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] E // HARUGAKUDAN | MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY[/row]
[row title=Doton] E // DOTON: RENGA NO JUTSU | EARTH RELEASE: PRACTICE BRICK TECHNIQUE // 
STANDARDOWY, ZALEŻNY OD TWORZONEJ ŚCIANY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row][/description]
[row]Współpracuje z[/row]
[description][list][*][/list][/description]
Ozawa Tadao | Loyal man
GatunekNudibranchia
RozmiarMały
Posiadane dziedzinyIryō Ninjutsu B | Suiton C | Doton C | Fūinjutsu D
AtutAbsorpcja chakry
Siła4
Szybkość6
Wytrzymałość4
Refleks4
Siła woli5
Kontrola Chakry7
Ilosc chakry5000 E: 5 | D: 25 | C: 75 | B: 300 | A: 750 | S: 3500
Cudaczna istota, bo tak najłatwiej ją opisać w dwóch słowach to prawdziwe świadectwo na to jakimi pokrętnymi ścieżkami kierują się niektóre jednostki niezwykłych zwierząt. Ten przedstawiciel jednego z gatunków morskich ślimaków to prawdziwy gawędziarz, lubujący rzucać żartami na prawo i lewo, choć w większości te pozostają według opinii osób trzecich cały czas “suche”. Zapytany mówi, że wszystkich nauczył się od człowieka o imieniu Ozawa Tadao, wielkiego poety Sakura no Kuni sprzed ponad dwustu lat. Po śmierci owego artysty obrał sobie jego imię, kontynuując dziedzictwo niezwykłego pisarza-prozaika. Od tamtej pory rzekomo nigdy nie mówi o swoim prawdziwym jestestwie, toteż obrał pewnego rodzaju rolę z którą funkcjonuje po dziś dzień. “Wierny człek” obrał także ścieżkę wychowanego osobnika. Oznacza to, że nie zje byle czego w towarzystwie gości. Ba! Potrzebuje pewnych rytuałów, tak jak wysoko postawieni urzędnicy konsumujący potrawy w pięknych jadalniach. Nie mniej jednak ma sporo dziwnych przekonań, bo choć docenia kunszt bogatych możnowładców to krytykuje ich w każdym momencie, jeżeli dyskusja schodzi na tory polityki czy społeczeństwa. Chciałby wytępić całe zło tego świata, aby każdy mógł delektować się dobrym, herbacianym naparem w spokoju. I to jest życie!
Pod kątem umiejętności dorównuje części swoich utalentowanych braci, aczkolwiek posiada unikatową zdolność, dostępną praktycznie garstce pobratymców. Otóż jest w stanie pochłaniać czakrę z otoczenia, szczególnie istot żywych w boju, a także poza nim. Naturalnie musi wystarczająco długo wbijać się nogami w ciało ofiary nieprzerwanie, aby regeneracja nastąpiła chociaż w małym stopniu. Z tego też powodu używa tej umiejętności głównie na indywiduum od paktu za jego zgodą lub przy jeszcze dogorywającym przeciwniku w pozycji leżącej. Nie ma problemu z leczeniem pacjentów w razie potrzeby, toteż zna zazwyczaj cel swojego przybycia w razie przywołania. Oczywiście lepsze jest gadanie z chodzącymi pionowo ssakami niżeli jakieś tam zabawy w doktora, prawda?
Techniki zwierzęcia
Iryō Ninjutsu C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ
Iryō Ninjutsu D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Iryō FŪINJUTSU D // FŪIN NO JUTSU | SEALING TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)
Suiton E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Ozawa Tadao | Loyal man[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/tgAmYAq.png[/pic]
[row title=Gatunek]Nudibranchia[/row]
[row title=Rozmiar]Mały[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Iryō Ninjutsu B | Suiton C | Doton C | Fūinjutsu D[/row]
[row title=Atut]Absorpcja chakry[/row]
[sum sila=4 szybkosc=6 wytrzymalosc=4 refleks=4 sila_woli=5 kontrola_chakry=7 e=5 d=25 c=75 b=300 a=750 s=3500]5000[/sum]
[description][p]Cudaczna istota, bo tak najłatwiej ją opisać w dwóch słowach to prawdziwe świadectwo na to jakimi pokrętnymi ścieżkami kierują się niektóre jednostki niezwykłych zwierząt. Ten przedstawiciel jednego z gatunków morskich ślimaków to prawdziwy gawędziarz, lubujący rzucać żartami na prawo i lewo, choć w większości te pozostają według opinii osób trzecich cały czas “suche”. Zapytany mówi, że wszystkich nauczył się od człowieka o imieniu Ozawa Tadao, wielkiego poety Sakura no Kuni sprzed ponad dwustu lat. Po śmierci owego artysty obrał sobie jego imię, kontynuując dziedzictwo niezwykłego pisarza-prozaika. Od tamtej pory rzekomo nigdy nie mówi o swoim prawdziwym jestestwie, toteż obrał pewnego rodzaju rolę z którą funkcjonuje po dziś dzień. “Wierny człek” obrał także ścieżkę wychowanego osobnika. Oznacza to, że nie zje byle czego w towarzystwie gości. Ba! Potrzebuje pewnych rytuałów, tak jak wysoko postawieni urzędnicy konsumujący potrawy w pięknych jadalniach. Nie mniej jednak ma sporo dziwnych przekonań, bo choć docenia kunszt bogatych możnowładców to krytykuje ich w każdym momencie, jeżeli dyskusja schodzi na tory polityki czy społeczeństwa. Chciałby wytępić całe zło tego świata, aby każdy mógł delektować się dobrym, herbacianym naparem w spokoju. I to jest życie![/p]

[p]Pod kątem umiejętności dorównuje części swoich utalentowanych braci, aczkolwiek posiada unikatową zdolność, dostępną praktycznie garstce pobratymców. Otóż jest w stanie pochłaniać czakrę z otoczenia, szczególnie istot żywych w boju, a także poza nim. Naturalnie musi wystarczająco długo wbijać się nogami w ciało ofiary nieprzerwanie, aby regeneracja nastąpiła chociaż w małym stopniu. Z tego też powodu używa tej umiejętności głównie na indywiduum od paktu za jego zgodą lub przy jeszcze dogorywającym przeciwniku w pozycji leżącej. Nie ma problemu z leczeniem pacjentów w razie potrzeby, toteż zna zazwyczaj cel swojego przybycia w razie przywołania. Oczywiście lepsze jest gadanie z chodzącymi pionowo ssakami niżeli jakieś tam zabawy w doktora, prawda?[/p][/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Iryō Ninjutsu] C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Iryō FŪINJUTSU] D // FŪIN NO JUTSU | SEALING TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)[/row]
[row title=Suiton] E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row][/description]
[row]Współpracuje z[/row]
[description][list][*][/list][/description]
Hanako | flower child
GatunekTriboniophorus graeffei
RozmiarDuży
Posiadane dziedzinyIryō Ninjutsu A | Suiton B | Genjustu B | Doton C
Siła5
Szybkość5
Wytrzymałość8
Refleks4
Siła woli5
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry7500 E: - | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2000
Ta przepiękna kupa przeźroczystego gluta to tak naprawdę istna owieczka w ciele mięczaka. Zachowuje się nad wyraz spokojnie, przebierając z gracją swoimi nóżkami w kierunku, gdzie zamierza się udać, a są to zazwyczaj podmokłe lasy pełne pyszne robactwa lub dłonie człowieka. Z jakiegoś powodu polubił kontakt z przedstawicielami naczelnych ssaków planety, których tekstura skóry wyjątkowo przypadła mu do gustu. Można nawet zaryzykować stwierdzeniem, że lata poznawania rasy wyprostowanych istot dała mu łatkę zwierzęcia domowego. Hanako jest skory opuszczać przyjemne mu pielesze, ażeby poprzebywać w czyjejś chacie za pozwoleniem, gdzie jedynie mu do szczęścia potrzeba wody, jedzenia oraz bezcennej uwagi. Względem samej aparycji ślimaka to rzeczywiście jest ona niezwykła. Powłoka ciała ma delikatne właściwości luminescencyjne, a zatem bardzo dokładnie można dojrzeć jego sylwetkę w ciemniejszym pomieszczeniu, skąd dobiega do oczu obserwatorów delikatny, czerwonawy blask.
Jako jeden z niewielu z własnego gatunku opanował techniki iluzji, przez co potrafi doskonale zmylić przeciwnika, gdy sytuacja się ku temu nadaży. Należy też to do jego głównego arsenalu, ażeby pozbawić przeciwnika jego zmysłów czy nawet zmusić do poddaństwa. Nie mniej jednak nadal pozostaje mu sporo do nauki, ponieważ ten talent został niedawno przez niego odkryty. Jak większość muszlowców preferuje dyplomację niżeli bezmyślne tłuczenie się po głowach, toteż wykorzystuje to w postaci narzędzia samoobronnego. Czasami pogada, czasami spróbuje wręcz alkoholu... Prawdziwie pocieszny to zwierzak, czyż nie? Lepiej mu jednak nie zaleźć za skórę jak to zrobił niejaki "Loyal Man", gdzie utracił poniekąd zaufanie do kuzyna z powodu wywyższania się drugiego brzuchonoga. Będzie rzecz jasna z nim współpracował, ale nie tak dobrze jak z innymi albo pojęczy tu i ówdzie. Lepsi są ludzie tak czy inaczej! Oni tak są nim zafascynowani.
Techniki zwierzęcia
Iryō Ninjutsu C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ
Iryō Ninjutsu D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Genjutsu B // ASOKO JANAI | NOT OVER THERE // STANDARDOWY
Genjutsu C // HANA KAHEN TŌSŌ | FLOWER PETAL ESCAPE // STANDARDOWY
Genjutsu C // MAGEN: JIGOKU KŌKA NO JUTSU | DEMONIC ILLUSION: DESCENDING HELL TECHNIQUE // STANDARDOWY
Genjutsu D // KASUMI JŪSHA NO JUTSU | MIST SERVANT TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA TURĘ
Genjutsu D // MAGEN: NARAKUMI NO JUTSU | DEMONIC ILLUSION: HELL VIEWING TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA TURĘ
Suiton D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Doton D // DOTON: CHIKA HITOKU | EARTH RELEASE: UNDERGROUND HIDING // STANDARDOWY
Suiton E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)
Suiton E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY
Genjutsu E // GENJUTSU KAI | GENJUTSU DISSIPATION // STANDARDOWY
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Hanako | flower child[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/JvU9V4D.png[/pic]
[row title=Gatunek]Triboniophorus graeffei[/row]
[row title=Rozmiar]Duży[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Iryō Ninjutsu A | Suiton B | Genjustu B | Doton C[/row]
[sum sila=5 szybkosc=5 wytrzymalosc=8 refleks=4 sila_woli=5 kontrola_chakry=8 e=- d=10 c=50 b=250 a=500 s=2000]7500[/sum]
[description][p]Ta przepiękna kupa przeźroczystego gluta to tak naprawdę istna owieczka w ciele mięczaka. Zachowuje się nad wyraz spokojnie, przebierając z gracją swoimi nóżkami w kierunku, gdzie zamierza się udać, a są to zazwyczaj podmokłe lasy pełne pyszne robactwa lub dłonie człowieka. Z jakiegoś powodu polubił kontakt z przedstawicielami naczelnych ssaków planety, których tekstura skóry wyjątkowo przypadła mu do gustu. Można nawet zaryzykować stwierdzeniem, że lata poznawania rasy wyprostowanych istot dała mu łatkę zwierzęcia domowego. Hanako jest skory opuszczać przyjemne mu pielesze, ażeby poprzebywać w czyjejś chacie za pozwoleniem, gdzie jedynie mu do szczęścia potrzeba wody, jedzenia oraz bezcennej uwagi. Względem samej aparycji ślimaka to rzeczywiście jest ona niezwykła. Powłoka ciała ma delikatne właściwości luminescencyjne, a zatem bardzo dokładnie można dojrzeć jego sylwetkę w ciemniejszym pomieszczeniu, skąd dobiega do oczu obserwatorów delikatny, czerwonawy blask.[/p]

[p]Jako jeden z niewielu z własnego gatunku opanował techniki iluzji, przez co potrafi doskonale zmylić przeciwnika, gdy sytuacja się ku temu nadaży. Należy też to do jego głównego arsenalu, ażeby pozbawić przeciwnika jego zmysłów czy nawet zmusić do poddaństwa. Nie mniej jednak nadal pozostaje mu sporo do nauki, ponieważ ten talent został niedawno przez niego odkryty. Jak większość muszlowców preferuje dyplomację niżeli bezmyślne tłuczenie się po głowach, toteż wykorzystuje to w postaci narzędzia samoobronnego. Czasami pogada, czasami spróbuje wręcz alkoholu... Prawdziwie pocieszny to zwierzak, czyż nie? Lepiej mu jednak nie zaleźć za skórę jak to zrobił niejaki "Loyal Man", gdzie utracił poniekąd zaufanie do kuzyna z powodu wywyższania się drugiego brzuchonoga. Będzie rzecz jasna z nim współpracował, ale nie tak dobrze jak z innymi albo pojęczy tu i ówdzie. Lepsi są ludzie tak czy inaczej! Oni tak są nim zafascynowani.[/p][/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Iryō Ninjutsu] C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Genjutsu] B // ASOKO JANAI | NOT OVER THERE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Genjutsu] C // HANA KAHEN TŌSŌ | FLOWER PETAL ESCAPE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Genjutsu] C // MAGEN: JIGOKU KŌKA NO JUTSU | DEMONIC ILLUSION: DESCENDING HELL TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Genjutsu] D // KASUMI JŪSHA NO JUTSU | MIST SERVANT TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA TURĘ[/row]
[row title=Genjutsu] D // MAGEN: NARAKUMI NO JUTSU | DEMONIC ILLUSION: HELL VIEWING TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Doton] D // DOTON: CHIKA HITOKU | EARTH RELEASE: UNDERGROUND HIDING // STANDARDOWY[/row]
[row title=Suiton] E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)[/row]
[row title=Suiton] E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Genjutsu] E // GENJUTSU KAI | GENJUTSU DISSIPATION // STANDARDOWY[/row][/description]
[row]Współpracuje z[/row]
[description][list][*][/list][/description]
Toyotama | Dragon princess of the sea
GatunekLimax maximus
RozmiarSpory
Posiadane dziedzinyIryō Ninjutsu S | SUITON A | NINJUTSU A | DOTON B
AtutChirurgiczna precyzja
Siła4
Szybkość8
Wytrzymałość5
Refleks6
Siła woli8
Kontrola Chakry9
Ilosc chakry10000 E: 0 | D: 5 | C: 30 | B: 150 | A: 375 | S: 1000
Obrazek
Prawdziwy wygląd Toyotamy

Osobnik, który z bliżej nieokreślonej przyczyny obrał sobie ludzi jako obiekt własnych fascynacji. Przy każdej możliwej okazji utożsamia się jako jeden z nich, a ze względu na jego naturalną wielkość może bez problemu przybrać należytą postać. Z tego powodu wymyślił sobie, że w obecności przedstawicieli tych naczelnych ssaków będzie przedstawiał fizycznie uosobienie młodej kobiety. Nie tak kompletnej, bo odnóża postanowił zostawić takie jakie miał pierwotnie, aczkolwiek od pasa w górę niczym się nie różni od większości dziewczyn (można to nazwać połowicznym Henge no Jutsu). Obsesyjne wręcz zainteresowanie rasą ludzką wynika rzekomo z chęci zakosztowania przyjemności, które to są ogólnodostępne dla każdego człowieka - mowa tutaj o narkotykach, alkoholu, seksie itp. uciechach dla zmysłów. Prawie nigdy nie ujawnia prawdziwego “ja”, zwłaszcza jak jego fascynujące istoty znajdując się w pobliskim środowisku. Podobno zamierza spróbować randkowania, idąc w ślady młodzieży, lecz czy to na pewno dobry pomysł? Toyotama może tak myśleć, nie pojmując pewnych spraw związanych z uczuciami lub emocjami jak u przeciętnego zjadacza chleba.
Odchodząc od ciekawego opisu charakteru brzuchonoga to jest on znamienitym medykiem, posługującym się każdym aspektem Iryō Ninjutsu dla dobra pacjentów. Dumnie nosi miano pielęgniarki z wykształceniem doktorskim, ponieważ woli określać siebie damą (niżeli dżentelmenem, co może nieść pewnego rodzaju sens biorąc pod uwagę, że jest obojnakiem). Dba o wszystkich tak samo dobrze, dążąc chorych niemal matczyną miłością. Zawsze otwarty na rozmowy o życiu czy sprawach przyziemnych, będzie dążył do pogłębiania więzi z tymi, którzy zapewnili mu doborowe towarzystwo oraz niosą w sercu anielskie wartości. Bez wątpliwości rzuci się na ratunek tym, którzy go najbardziej potrzebują. W ten oto sposób definitywnie ukazuje swą osobę jako lekarza z powołania. W wolnej chwili czyta książki naukowe czy też pogrąża się w relaksie po ciężko wykonanej pracy. Uwielbia być przywoływanym z domowego leża. Nie jest jednak zalecane karmienie tego ślimaka jakimkolwiek trunkiem albo słodkościami. Będzie uparty w utrzymaniu takiej wymiany dóbr.
Techniki zwierzęcia
Iryō Ninjutsu A // CHIKATSU SAISEI NO JUTSU | HEALING RESUSCITATION REGENERATION TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Iryō Ninjutsu B // SAIKAN CHŪSHUTSU NO JUTSU | DELICATE ILLNESS EXTRACTION TECHNIQUE // POTRÓJNY
Iryō Ninjutsu B // DOKUGIRI | POISON MIST // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu B // CHAKURA NO MESU | CHAKRA SCALPEL // POŁOWICZNY NA TURĘ OD RĘKI
Iryō Ninjutsu B // KIZU NO JOKYO | REMOVAL OF BLEMISH // POŁOWICZNY
Iryō Ninjutsu C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ
Iryō Ninjutsu D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Ninjutsu D // OBORO BUNSHIN NO JUTSU | HAZE CLONE TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA 5 KLONÓW
Ninjutsu D // UTSUSEMI NO JUTSU | EMPTY CICADA SHELL TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA TURĘ
Suiton D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Doton D // DOTON: CHIKA HITOKU | EARTH RELEASE: UNDERGROUND HIDING // STANDARDOWY
Suiton E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)
Suiton E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // BUNSHIN NO JUTSU | CLONE TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA KLONA
Ninjutsu E // SUIMEN HOKŌ NO GYŌ | WATER SURFACE WALKING PRACTICE // STANDARDOWY NA TURĘ
Ninjutsu E // SAKKI | KILLING INTENT // ---
Ninjutsu E // NAWANUKE NO JUTSU | ROPE ESCAPE TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // KAWARIMI NO JUTSU | BODY REPLACEMENT TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // KI NOBORI NO SHUGYŌ | TREE CLIMBING PRACTICE // STANDARDOWY ZA TURĘ
Ninjutsu E // HENGE NO JUTSU | TRANSFORMATION TECHNIQUE // STANDARDOWY
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Toyotama | Dragon princess of the sea[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/HSuUCzC.png[/pic]
[row title=Gatunek]Limax maximus[/row]
[row title=Rozmiar]Spory[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Iryō Ninjutsu S | SUITON A | NINJUTSU A | DOTON B[/row]
[row title=Atut]Chirurgiczna precyzja[/row]
[sum sila=4 szybkosc=8 wytrzymalosc=5 refleks=6 sila_woli=8 kontrola_chakry=9 e=0 d=5 c=30 b=150 a=375 s=1000]10000[/sum]
[description][align=center][img]https://i.imgur.com/b355kTg.png[/img]
[i]Prawdziwy wygląd Toyotamy[/i][/align]



[p]Osobnik, który z bliżej nieokreślonej przyczyny obrał sobie ludzi jako obiekt własnych fascynacji. Przy każdej możliwej okazji utożsamia się jako jeden z nich, a ze względu na jego naturalną wielkość może bez problemu przybrać należytą postać. Z tego powodu wymyślił sobie, że w obecności przedstawicieli tych naczelnych ssaków będzie przedstawiał fizycznie uosobienie młodej kobiety. Nie tak kompletnej, bo odnóża postanowił zostawić takie jakie miał pierwotnie, aczkolwiek od pasa w górę niczym się nie różni od większości dziewczyn (można to nazwać połowicznym Henge no Jutsu). Obsesyjne wręcz zainteresowanie rasą ludzką wynika rzekomo z chęci zakosztowania przyjemności, które to są ogólnodostępne dla każdego człowieka - mowa tutaj o narkotykach, alkoholu, seksie itp. uciechach dla zmysłów. Prawie nigdy nie ujawnia prawdziwego “ja”, zwłaszcza jak jego fascynujące istoty znajdując się w pobliskim środowisku. Podobno zamierza spróbować randkowania, idąc w ślady młodzieży, lecz czy to na pewno dobry pomysł? Toyotama może tak myśleć, nie pojmując pewnych spraw związanych z uczuciami lub emocjami jak u przeciętnego zjadacza chleba.[/p]

[p]Odchodząc od ciekawego opisu charakteru brzuchonoga to jest on znamienitym medykiem, posługującym się każdym aspektem Iryō Ninjutsu dla dobra pacjentów. Dumnie nosi miano pielęgniarki z wykształceniem doktorskim, ponieważ woli określać siebie damą (niżeli dżentelmenem, co może nieść pewnego rodzaju sens biorąc pod uwagę, że jest obojnakiem). Dba o wszystkich tak samo dobrze, dążąc chorych niemal matczyną miłością. Zawsze otwarty na rozmowy o życiu czy sprawach przyziemnych, będzie dążył do pogłębiania więzi z tymi, którzy zapewnili mu doborowe towarzystwo oraz niosą w sercu anielskie wartości. Bez wątpliwości rzuci się na ratunek tym, którzy go najbardziej potrzebują. W ten oto sposób definitywnie ukazuje swą osobę jako lekarza z powołania. W wolnej chwili czyta książki naukowe czy też pogrąża się w relaksie po ciężko wykonanej pracy. Uwielbia być przywoływanym z domowego leża. Nie jest jednak zalecane karmienie tego ślimaka jakimkolwiek trunkiem albo słodkościami. Będzie uparty w utrzymaniu takiej wymiany dóbr.[/p][/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Iryō Ninjutsu] A // CHIKATSU SAISEI NO JUTSU | HEALING RESUSCITATION REGENERATION TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] B // SAIKAN CHŪSHUTSU NO JUTSU | DELICATE ILLNESS EXTRACTION TECHNIQUE // POTRÓJNY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] B // DOKUGIRI | POISON MIST // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] B // CHAKURA NO MESU | CHAKRA SCALPEL // POŁOWICZNY NA TURĘ OD RĘKI[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] B // KIZU NO JOKYO | REMOVAL OF BLEMISH // POŁOWICZNY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Ninjutsu] D // OBORO BUNSHIN NO JUTSU | HAZE CLONE TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA 5 KLONÓW[/row]
[row title=Ninjutsu] D // UTSUSEMI NO JUTSU | EMPTY CICADA SHELL TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Doton] D // DOTON: CHIKA HITOKU | EARTH RELEASE: UNDERGROUND HIDING // STANDARDOWY[/row]
[row title=Suiton] E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)[/row]
[row title=Suiton] E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Ninjutsu] E // BUNSHIN NO JUTSU | CLONE TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA KLONA[/row]
[row title=Ninjutsu] E // SUIMEN HOKŌ NO GYŌ | WATER SURFACE WALKING PRACTICE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Ninjutsu] E // SAKKI | KILLING INTENT // ---[/row]
[row title=Ninjutsu] E // NAWANUKE NO JUTSU | ROPE ESCAPE TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Ninjutsu] E // KAWARIMI NO JUTSU | BODY REPLACEMENT TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Ninjutsu] E // KI NOBORI NO SHUGYŌ | TREE CLIMBING PRACTICE // STANDARDOWY ZA TURĘ[/row]
[row title=Ninjutsu] E // HENGE NO JUTSU | TRANSFORMATION TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row][/description]
[row]Współpracuje z[/row]
[description][list][*][/list][/description]
Jurojin | God of longevity
GatunekCapaea nemoralis
RozmiarMonstrualny
Posiadane dziedzinyIryō Ninjutsu S | SUITON S | Genjutsu S | Ninjutsu A | DOTON A
AtutSensor
Siła10
Szybkość6
Wytrzymałość10
Refleks5
Siła woli7
Kontrola Chakry7
Ilosc chakry15000 E: 5 | D: 25 | C: 75 | B: 300 | A: 750 | S: 3500
Prawdopodobnie jeden z najstarszych przedstawicieli gromady to prawdziwa potęga wśród tego gatunku. Legenda głosi, że żyje od co najmniej kilku tysięcy lat, a jego nabyta przez ten czas wiedza wykracza poza jakiekolwiek wyobrażenie człowieka. Możliwe, że zaledwie garść ludzi na przestrzeni kart historii miało okazję dojrzeć ten okaz na własne oczy, który tak naprawdę osobiście wybiera godnego przedstawiciela rasy ssaków do podpisania z nim paktu. W rzeczywistości to monstrum nosi w sobie wiele śladów konfliktów w kontekście biegu rozwoju wielu cywilizacji i nie jest skore do ujawniania swego jestestwa byle komu. Jurojin wymaga zaufania, oddania oraz prawdy. Tylko wtedy stanie przed wybrańcem z garścią pytań, aby w ostatecznym egzaminie podjąć decyzję o wsparciu kogoś w jego celach. Ważne jest też, aby intencje shinobiego leżały na płaszczyźnie szerzenia dobra dla ogółu. Nie jest zwolennikiem istot samolubnych czy pragnących wyłącznie własnego zysku.
Istnieje też wiele zwierząt nazywających go mistrzem Suitonu, a wykazuje on tutaj niebotyczne zdolności manipulacji przezroczystą cieczą, dodatkowo formując wodę dowolnie według własnej woli w ofensywie lub defensywie. Swym jednym splunięciem bez większego problemu jest w stanie posłać wioskę w zaświaty razem z całą zabudową, do czego jeszcze nie miał potrzeby się nigdy uciekać. Ma umiejętność chronienia towarzyszy czy leczenia jak nikt inny, stojąc na straży porządku. Jego niezwykłe powłoki brzucha, skorupy i czułka są kuriozalnie wytrzymałe, bo rzadko który materiał jest w stanie je przebić. Można by rzec całość jest pokryta twardym zrogowaceniem w kolorze ciemnej zieleni. Siła też tutaj stoi na granicy możliwości jakiejkolwiek bestii. Wielu nie podjęłoby z nim walki bez odpowiedniego wsparcia równie potężnych stworzeń. Sporo tajemnic skrywa odnośnie swych talentów z tych nadmienionych, ale być może kiedyś ktoś pozna jako przyjaciel co naprawdę potrafi “bóg długowiecznych”. Nie mniej jednak nie odstąpi od potyczki, jeżeli jest ona jedyną opcją uratowania uciśnionych. Ba! Wręcz niekiedy zdaje się być zadowolony z takiego obrotu spraw, dopóki posiada przewagę nad przeciwnikiem.
Warto też wspomnieć, że zgodnie z plotkami posiada ogrom informacji o Ogoniastych Bestiach oraz historii niektórych Biju, jednak pozostaje to dobrze skrytym sekretem. Pomimo wielkiego serca nienawidzi skrajności, uważając że fanatyzm po obu stronach barykady charakteru powoduje chaos albo zaburzenia egzystencji istot na planecie. W istocie potwory z czakry należą do tego problemu, a więc spotykając jedną z nich na pewno podejmie próby głębokich rozmów (choć może to też być pojedynek), będąc negatywnie nastawionych do ich istnienia. O dziwo tylko Sześcioogoniasty wkupił się w jego łaski. W jaki sposób? Tego raczej nie wie nikt poza Jurojinem.
Techniki zwierzęcia
Suiton S // SUITON: SUIJINCHŪ | WATER RELEASE: WATER FORMATION PILLAR // STANDARDOWY
Suiton A // SUITON: SUIJINHEKI | WATER RELEASE: WATER FORMATION WALL // STANDARDOWY
Suiton C // SUITON: HATŌ | WATER RELEASE: SURGING SEA // STANDARDOWY
Genjutsu C // HANA KAHEN TŌSŌ | FLOWER PETAL ESCAPE // STANDARDOWY
Ninjutsu B // SHUNSHIN NO JUTSU | BODY FLICKER TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu C // KAWARA SHURIKEN | ROOF TILE SHURIKEN // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu B // DOKUGIRI | POISON MIST // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ
Iryō Ninjutsu D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Doton C // DOTON: RETSUDO TENSHŌ | EARTH RELEASE: TEARING EARTH TURNING PALM // STANDARDOWY
Suiton E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)
Suiton E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // BUNSHIN NO JUTSU | CLONE TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA KLONA
Ninjutsu E // SUIMEN HOKŌ NO GYŌ | WATER SURFACE WALKING PRACTICE // STANDARDOWY NA TURĘ
Ninjutsu E // SAKKI | KILLING INTENT // ---
Ninjutsu E // NAWANUKE NO JUTSU | ROPE ESCAPE TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // KAWARIMI NO JUTSU | BODY REPLACEMENT TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // KI NOBORI NO SHUGYŌ | TREE CLIMBING PRACTICE // STANDARDOWY ZA TURĘ
Ninjutsu E // HENGE NO JUTSU | TRANSFORMATION TECHNIQUE // STANDARDOWY
Genjutsu E // GENJUTSU KAI // STANDARDOWY
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Jurojin | God of longevity[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/SJO3itU.png[/pic]
[row title=Gatunek]Capaea nemoralis[/row]
[row title=Rozmiar]Monstrualny[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Iryō Ninjutsu S | SUITON S | Genjutsu  S | Ninjutsu A | DOTON A[/row]
[row title=Atut]Sensor[/row]
[sum sila=10 szybkosc=6 wytrzymalosc=10 refleks=5 sila_woli=7 kontrola_chakry=7 e=5 d=25 c=75 b=300 a=750 s=3500]15000[/sum]
[description][p]Prawdopodobnie jeden z najstarszych przedstawicieli gromady to prawdziwa potęga wśród tego gatunku. Legenda głosi, że żyje od co najmniej kilku tysięcy lat, a jego nabyta przez ten czas wiedza wykracza poza jakiekolwiek wyobrażenie człowieka. Możliwe, że zaledwie garść ludzi na przestrzeni kart historii miało okazję dojrzeć ten okaz na własne oczy, który tak naprawdę osobiście wybiera godnego przedstawiciela rasy ssaków do podpisania z nim paktu. W rzeczywistości to monstrum nosi w sobie wiele śladów konfliktów w kontekście biegu rozwoju wielu cywilizacji i nie jest skore do ujawniania swego jestestwa byle komu. Jurojin wymaga zaufania, oddania oraz prawdy. Tylko wtedy stanie przed wybrańcem z garścią pytań, aby w ostatecznym egzaminie podjąć decyzję o wsparciu kogoś w jego celach. Ważne jest też, aby intencje shinobiego leżały na płaszczyźnie szerzenia dobra dla ogółu. Nie jest zwolennikiem istot samolubnych czy pragnących wyłącznie własnego zysku.[/p]

[p]Istnieje też wiele zwierząt nazywających go mistrzem Suitonu, a wykazuje on tutaj niebotyczne zdolności manipulacji przezroczystą cieczą, dodatkowo formując wodę dowolnie według własnej woli w ofensywie lub defensywie. Swym jednym splunięciem bez większego problemu jest w stanie posłać wioskę w zaświaty razem z całą zabudową, do czego jeszcze nie miał potrzeby się nigdy uciekać. Ma umiejętność chronienia towarzyszy czy leczenia jak nikt inny, stojąc na straży porządku. Jego niezwykłe powłoki brzucha, skorupy i czułka są kuriozalnie wytrzymałe, bo rzadko który materiał jest w stanie je przebić. Można by rzec całość jest pokryta twardym zrogowaceniem w kolorze ciemnej zieleni. Siła też tutaj stoi na granicy możliwości jakiejkolwiek bestii. Wielu nie podjęłoby z nim walki bez odpowiedniego wsparcia równie potężnych stworzeń. Sporo tajemnic skrywa odnośnie swych talentów z tych nadmienionych, ale być może kiedyś ktoś pozna jako przyjaciel co naprawdę potrafi “bóg długowiecznych”. Nie mniej jednak nie odstąpi od potyczki, jeżeli jest ona jedyną opcją uratowania uciśnionych. Ba! Wręcz niekiedy zdaje się być zadowolony z takiego obrotu spraw, dopóki posiada przewagę nad przeciwnikiem.[/p]

[p]Warto też wspomnieć, że zgodnie z plotkami posiada ogrom informacji o Ogoniastych Bestiach oraz historii niektórych Biju, jednak pozostaje to dobrze skrytym sekretem. Pomimo wielkiego serca nienawidzi skrajności, uważając że fanatyzm po obu stronach barykady charakteru powoduje chaos albo zaburzenia egzystencji istot na planecie. W istocie potwory z czakry należą do tego problemu, a więc spotykając jedną z nich na pewno podejmie próby głębokich rozmów (choć może to też być pojedynek), będąc negatywnie nastawionych do ich istnienia. O dziwo tylko Sześcioogoniasty wkupił się w jego łaski. W jaki sposób? Tego raczej nie wie nikt poza Jurojinem.[/p][/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Suiton] S // SUITON: SUIJINCHŪ | WATER RELEASE: WATER FORMATION PILLAR // STANDARDOWY[/row]
[row title=Suiton] A // SUITON: SUIJINHEKI | WATER RELEASE: WATER FORMATION WALL // STANDARDOWY[/row]
[row title=Suiton] C // SUITON: HATŌ | WATER RELEASE: SURGING SEA // STANDARDOWY[/row]
[row title=Genjutsu] C // HANA KAHEN TŌSŌ | FLOWER PETAL ESCAPE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Ninjutsu] B // SHUNSHIN NO JUTSU | BODY FLICKER TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Ninjutsu] C // KAWARA SHURIKEN | ROOF TILE SHURIKEN // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] B // DOKUGIRI | POISON MIST // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Doton] C // DOTON: RETSUDO TENSHŌ | EARTH RELEASE: TEARING EARTH TURNING PALM // STANDARDOWY[/row]
[row title=Suiton] E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)[/row]
[row title=Suiton] E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Ninjutsu] E // BUNSHIN NO JUTSU | CLONE TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA KLONA[/row]
[row title=Ninjutsu] E // SUIMEN HOKŌ NO GYŌ | WATER SURFACE WALKING PRACTICE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Ninjutsu] E // SAKKI | KILLING INTENT // ---[/row]
[row title=Ninjutsu] E // NAWANUKE NO JUTSU | ROPE ESCAPE TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Ninjutsu] E // KAWARIMI NO JUTSU | BODY REPLACEMENT TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Ninjutsu] E // KI NOBORI NO SHUGYŌ | TREE CLIMBING PRACTICE // STANDARDOWY ZA TURĘ[/row]
[row title=Ninjutsu] E // HENGE NO JUTSU | TRANSFORMATION TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Genjutsu] E // GENJUTSU KAI // STANDARDOWY[/row][/description]
[row]Współpracuje z[/row]
[description][list][*][/list][/description]

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Sabataya Tamura

Chiyu Pōshon | Healing Potion治癒ポーション
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys → Wąż → Dzik → Małpa → Wół → Zając → Szczur
KosztPodwójny za jedną buteleczkę
ZasięgDotykowy
WymaganiaKontrola Chakry 7, Przygotowanie czystej wody oraz pojemnika
Jutsu opracowane przez Sabataya Tamurę na potrzeby działań polowych oraz w sytuacji braku dostępu osób trzecich do lekarstw czy sprzętu medycznego. Działanie techniki opiera się na złożeniu pieczęci, na następnie wymieszaniu przelanej chakry leczniczej z nieskażoną wodą do stworzenia czegoś w rodzaju “mikstury”. Tak utworzony specyfik nie należy do najsilniejszych w sferze medycyny, aczkolwiek ma potencjał w kwestii załatania podstawowych ran lub zwiększenia szybkości odbudowy komórek na jakiś czas.

Możliwość użycia eliksiru zawiera się w dwóch sposobach:
  • Doustnie - wypicie zawartości naczynia z taką mieszanką spowoduje niewielkie przyspieszenie regeneracji tkanek, a także wyleczy nas z podstawowych chorób np: przeziębienie, gorączka, grypa itp.;
  • Na ranę - możemy stopniowo pokryć obrażenia medykamentem, co zagoi traumę ciała w dużym tempie. Mamy możliwość to zastosować wyłącznie na jedną ranę;
Siła tego ekstraktu jest porównywalna z techniką Shōsen Jutsu na randze B. Musimy mieć około 100 ml wody do wykreowania tej mikstury. Za każde kolejne 100 ml do utworzenia panaceum, płacimy dodatkowo podwójny koszt. W przypadku ulotnienia się chakry z wody (po ilości postów równej poziomowi Kontroli Chakry użytkownika od momentu utworzenia specyfiku, gdzie po upłynięciu tego czasu siła eliksiru zaczyna spadać stopniowo do zera) lub dolania więcej tej lub innej cieczy, remedium traci swe lecznicze właściwości.

Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom.
Posiadając rangę S oraz Specjalizację w Iryō Ninjutsu mikstura jest zdatna do użycia przez tyle godzin, ile wynosi poziom Kontroli Chakry użytkownika.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=治癒ポーション]Chiyu Pōshon | Healing Potion[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/lLYlJya.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Wąż → Dzik → Małpa → Wół → Zając → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Podwójny za jedną buteleczkę[/row] 
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola Chakry 7, Przygotowanie czystej wody oraz pojemnika[/row]
[description]Jutsu opracowane przez Sabataya Tamurę na potrzeby działań polowych oraz w sytuacji braku dostępu osób trzecich do lekarstw czy sprzętu medycznego. Działanie techniki opiera się na złożeniu pieczęci, na następnie wymieszaniu przelanej chakry leczniczej z nieskażoną wodą do stworzenia czegoś w rodzaju “mikstury”. Tak utworzony specyfik nie należy do najsilniejszych w sferze medycyny, aczkolwiek ma potencjał w kwestii załatania podstawowych ran lub zwiększenia szybkości odbudowy komórek na jakiś czas.

Możliwość użycia eliksiru zawiera się w dwóch sposobach:

[list][*] [b]Doustnie[/b] - wypicie zawartości naczynia z taką mieszanką spowoduje niewielkie przyspieszenie regeneracji tkanek, a także wyleczy nas z podstawowych chorób np: przeziębienie, gorączka, grypa itp.;
[*] [b]Na ranę[/b] - możemy stopniowo pokryć obrażenia medykamentem, co zagoi traumę ciała w dużym tempie. Mamy możliwość to zastosować wyłącznie na jedną ranę;[/list]

Siła tego ekstraktu jest porównywalna z techniką Shōsen Jutsu na randze B. Musimy mieć około 100 ml wody do wykreowania tej mikstury. Za każde kolejne 100 ml do utworzenia panaceum, płacimy dodatkowo podwójny koszt. W przypadku ulotnienia się chakry z wody (po ilości postów równej poziomowi Kontroli Chakry użytkownika od momentu utworzenia specyfiku, gdzie po upłynięciu tego czasu siła eliksiru zaczyna spadać stopniowo do zera) lub dolania więcej tej lub innej cieczy, remedium traci swe lecznicze właściwości.

[b]Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu[/b] wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom.
[b]Posiadając rangę S oraz Specjalizację w Iryō Ninjutsu[/b] mikstura jest zdatna do użycia przez tyle godzin, ile wynosi poziom Kontroli Chakry użytkownika.[/description]
Ostatnio zmieniony 03 lis 2022, 12:37 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 5 razy.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1981
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Sabataya Tamura

Mam do tego podobne uwagi co do tych śmiesznych potko technik Tory w Kamizuru. W sensie będzie prywatna wiec spoko bo wiem że nie będziesz abusował ale sam fakt że ten abuse potential istnieje mnie niemożebnie mierzi. Więc ja bym tutaj raczej dał jakiś czas po którym chakra wyparowuje z tej wody, sprawiając że wpierw siła potionu słabnie, a potem całkowicie zanika? Also ten Sennin nie bardzo mi się podoba, zwłaszcza że nazwałbym to bardziej ulepszeniem niż dodaniem czegoś nowego
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Sabataya Tamura

Po ustaleniach rzeczy zostały poprawione:

- sennin usuniety ze względu na błędną charakterystykę chakry (Iryo tego nie umie);
- dodany czas trwania właściwości leczących potiona oraz wzmocnienia przy randze S oraz specce

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1981
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Sabataya Tamura

Akcept, prywatna
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Sabataya Tamura

Tensei no Jutsu | Art of Natural Justiceてんせいのじゅつ
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęciePtak → Dzik → Koń → Tygrys → Zając → Baran → Tygrys → Ptak → Szczur → Tygrys → Baran → Tygrys → Pies → Baran → Zając → Smok → Pies → Tygrys → Wół → Zając
KosztCzterokrotny
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola Chakry 10, Sennin: Iryō Ninjutsu, Specjalizacja: Iryō Ninjutsu, Wiedza o Zen (wątek rangi A) lub odpowiednia biegłość
Art of Natural Justice, znane również jako "Tensei no Jutsu", jest wysoce zaawansowaną techniką medycznego ninjutsu, która pozwala użytkownikowi na długotrwałą, lecz korzystną regenerację organizmu pod kątem procesów wewnętrznych (nie uleczy ran samych z siebie, aczkolwiek osłabi doskwierające z ich powodu efekty). Jej głównym zadaniem pozostaje podtrzymanie organizmu w najlepszym możliwym stanie w formie przedłużenia jego funkcji, oferując odmienny wpływ na ciało niżeli techniki typu Shōsen Jutsu lub Sōzō Saisei. Ze względu na swą specyfikę przy regularnym korzystaniu z niej (co najmniej jedno użycie każdego miesiąca) wydłuży ona życie shinobiego o nawet kilkanaście lat. Ma także możliwość zniwelowania skutków podstawowych chorób/specyfików w rozciągniętym czasie (np.: przeziębienie, gorączka, słabsze trucizny itp.) lub powstrzymywać przez poszerzony okres zdarzenia niepożądane w ramach zaburzeń wyniszczenia organizmu, takie jak nowotwory, AIDS lub bardzo szkodliwe ksenobiotyki. Pozostaje to jednakże w ocenie MG.

To jutsu również nie działa natychmiastowo, toteż wymaga dużych pokładów chakry wraz z odpowiednio długą koncentracją. Do uzyskania pełni dobroci tej zdolności potrzeba co najmniej pięciu godzin nieustannej medytacji bez stresu oraz przesadnych czynników etiologicznych np.: krzyków w tle, poruszających się pojazdów, harmidru walki etc. Wraz z wyższym poziomem Siły Woli ten wymóg jest stopniowo mniejszy:
Poziom Siły WoliWymagany czas medytacji
65 h
74,5 h
84 h
93,5 h
103 h
Najważniejszym elementem określa się zachowanie osobistej harmonii w środowisku, w którym nasza postać się znajduje. Samo “wyłączanie umysłu” wymaga dodatkowo miarowego oddechu w pozycji siedzącej bądź leżącej, kiedy faktycznie możemy utrzymać pełnię komfortu. Można pomóc procesowi, używając przedmiotów zapachowych, jak kadzidła albo kąpieli z olejkami, tworząc swoisty rytuał ukojenia zmysłów. Przebieg tego typu ceremonii to kwestia opcjonalna poza wyżej wymienionymi zasadami, toteż zależy wyłącznie od osoby zapoznanej z tą umiejętnością. Przykładami lokacji sprzyjającym temu jutsu są jakiekolwiek obszary bliskie sercu użytkownika, gdzie może się on w pełni zrelaksować.

Pewne ograniczenia występują w zakresie tej techniki. Nie jest ona zdolna do załatania żadnych obrażeń wynikających z bodźców zewnętrznych, a wyłącznie wspiera systemy naturalne człowieka. Oznacza to, że choć przy skorzystaniu z niej nie umrzemy od razu, to nadal jest konieczna opieka medyczna do doprowadzenia organizmu do stanu normalności na stałe, łącznie z załataniem powstałego okaleczenia. Przykładem tego typu zdarzenia może być wykorzystanie Tensei no Jutsu do kontynuowania funkcji przebitego organu lub powstrzymanie krwotoku bez zasklepienia miejsca jego powstania do momentu znalezienia wykwalifikowanego medyka. W trakcie potyczki zapewnia tylko benefit przetrwania bez wydłużenia żywotności z powodu braku szansy na pełne zen. Na skuteczność jutsu w trudnych warunkach ma wpływ ponownie Siła Woli. Do pełnej efektywności musimy osiągnąć 8 poziom powyższego atrybutu, gdzie przy niższych istnieje ryzyko porażki.
Wielki ZwójSabataya Tamura
Wielki Zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=てんせいのじゅつ]Tensei no Jutsu | Art of Natural Justice[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://i.imgur.com/PTIvrIR.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Ptak → Dzik → Koń → Tygrys → Zając → Baran → Tygrys → Ptak → Szczur → Tygrys → Baran → Tygrys → Pies → Baran → Zając → Smok → Pies → Tygrys → Wół → Zając[/row]
[row title=Koszt]Czterokrotny[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola Chakry 10, Sennin: Iryō Ninjutsu, Specjalizacja: Iryō Ninjutsu, Wiedza o Zen (wątek rangi A) lub odpowiednia biegłość[/row]
[description]Art of Natural Justice, znane również jako "Tensei no Jutsu", jest wysoce zaawansowaną techniką medycznego ninjutsu, która pozwala użytkownikowi na długotrwałą, lecz korzystną regenerację organizmu pod kątem procesów wewnętrznych (nie uleczy ran samych z siebie, aczkolwiek osłabi doskwierające z ich powodu efekty). Jej głównym zadaniem pozostaje podtrzymanie organizmu w najlepszym możliwym stanie w formie przedłużenia jego funkcji, oferując odmienny wpływ na ciało niżeli techniki typu Shōsen Jutsu lub Sōzō Saisei. Ze względu na swą specyfikę przy regularnym korzystaniu z niej (co najmniej jedno użycie każdego miesiąca) wydłuży ona życie shinobiego o nawet kilkanaście lat. Ma także możliwość zniwelowania skutków podstawowych chorób/specyfików w rozciągniętym czasie (np.: przeziębienie, gorączka, słabsze trucizny itp.) lub powstrzymywać przez poszerzony okres zdarzenia niepożądane w ramach zaburzeń wyniszczenia organizmu, takie jak nowotwory, AIDS lub bardzo szkodliwe ksenobiotyki. Pozostaje to jednakże w ocenie MG.

To jutsu również nie działa natychmiastowo, toteż wymaga dużych pokładów chakry wraz z odpowiednio długą koncentracją. Do uzyskania pełni dobroci tej zdolności potrzeba co najmniej [b]pięciu godzin[/b] nieustannej medytacji bez stresu oraz przesadnych czynników etiologicznych np.: krzyków w tle, poruszających się pojazdów, harmidru walki etc. Wraz z wyższym poziomem Siły Woli ten wymóg jest stopniowo mniejszy:

| Poziom Siły Woli | Wymagany czas medytacji
|:----------:|:----------:|
| 6 | 5 h
| 7 |  4,5 h
| 8 |  4 h
| 9 | 3,5 h
| 10 | 3 h

Najważniejszym elementem określa się zachowanie osobistej harmonii w środowisku, w którym nasza postać się znajduje. Samo “wyłączanie umysłu” wymaga dodatkowo miarowego oddechu w pozycji siedzącej bądź leżącej, kiedy faktycznie możemy utrzymać pełnię komfortu. Można pomóc procesowi, używając przedmiotów zapachowych, jak kadzidła albo kąpieli z olejkami, tworząc swoisty rytuał ukojenia zmysłów. Przebieg tego typu ceremonii to kwestia opcjonalna poza wyżej wymienionymi zasadami, toteż zależy wyłącznie od osoby zapoznanej z tą umiejętnością. Przykładami lokacji sprzyjającym temu jutsu są jakiekolwiek obszary bliskie sercu użytkownika, gdzie może się on w pełni zrelaksować.

Pewne ograniczenia występują w zakresie tej techniki. Nie jest ona zdolna do załatania żadnych obrażeń wynikających z bodźców zewnętrznych, a wyłącznie wspiera systemy naturalne człowieka. Oznacza to, że choć przy skorzystaniu z niej nie umrzemy od razu, to nadal jest konieczna opieka medyczna do doprowadzenia organizmu do stanu normalności na stałe, łącznie z załataniem powstałego okaleczenia. Przykładem tego typu zdarzenia może być wykorzystanie Tensei no Jutsu do kontynuowania funkcji przebitego organu lub powstrzymanie krwotoku bez zasklepienia miejsca jego powstania do momentu znalezienia wykwalifikowanego medyka. W trakcie potyczki zapewnia tylko benefit przetrwania bez wydłużenia żywotności z powodu braku szansy na pełne zen. Na skuteczność jutsu w trudnych warunkach ma wpływ ponownie Siła Woli. Do pełnej efektywności musimy osiągnąć 8 poziom powyższego atrybutu, gdzie przy niższych istnieje ryzyko porażki.[/description]
[row title=Wielki Zwój][url=http://sakuranohana.pl/viewtopic.php?f=73&t=286]Sabataya Tamura[/url][/row]
[row title=Wielki Zwój]---[/row]
Ostatnio zmieniony 03 lut 2023, 15:53 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 27 razy.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2742
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Sabataya Tamura

Tensei no Jutsu - pierwsze co bym zrobił to w wymaganiach dodał: wiedza o tenketsu (wątek rangi A) zamiast tego pogrubienia na końcu opisu. I opis mnie trochę konfunduje - jak rozumiem, jest to technika idealnego leczenie czy też utrzymywania siebie w zdrowiu i przedłużaniu życia, tak? Niby napisane jest, że nie można wykorzystać tej techniki w dobie kryzysu, jednak de facto nie ma wyjaśnionego za bardzo czemu? Zwłaszcza, że leczy? Mam lekką konfuzję po opisie. Opisz może bardziej klarownie, że cały ten proces przypomina niejako medytację, która wymaga czasu i spokoju ducha i trwa x czasu, to będzie zdecydowanie lepiej. Poza tym, nie wiem czy pozwoliłbym tej technice na takie... klasyczne leczenie? W sensie, jak postać ci krwawi, ale już nikogo nie ma na placu boju, to nie użyjesz tej techniki by się wyleczyć, ale by np. prędzej przetrwać dłużej, jeśli nie jesteś w stanie się leczyć. I ogólnie obecnie ten wymóg tenketsu, od którego zacząłem - za bardzo mi nie wchodzi? W sensie za bardzo nie wiem po co i czemu przelanie w ten punkt miałoby bardziej leczyć. Równie dobrze mogłaby być "specjalna misja po wiedzę na randze A" etc. Może ustalmy jakby... co ma być głównym core techniki i skupmy się na tym. Bo mam wrażenie, że jest dużo srok za ogon złapanych i nie wiem jak się za to zabrać.
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Sabataya Tamura

Dobra to tak gwoli wyjaśnienia napiszę poniżej jak to widzę i na tej podstawie wydedukujemy co jest jeszcze do poprawy (mówię o całym opisie):

Tensei no Jutsu to ma być technika, która nie służy typowemu leczeniu ran, krwotoków itp. (ujmując w szerszym opisie - klasycznej regeneracji ubytku tkanek z powodu zewnętrznych bodźców). To ma być dedykowana technika pod podtrzymanie organizmu przy życiu jak najdłużej (nie zregeneruje jak Sozo Saisei lub np: Shosen no Jutsu). Odbudowuje komórki razem z utrzymaniem maksymalnej wydajności organizmu., Powstrzymuje proces starzenia się przy regularnym (do oceny MF/MG) korzystaniu z niej i daje możliwość zaniechania śmierci w dobie kryzysu tzn: używając jej dana postać będzie zawzięcie walczyć o przetrwanie (ciało nie umrze, dopóki uda nam się użyć tego jutsu z wyjątkiem utraty np: głowy). Skupia się na procesach człowieka wewnątrz ciała. Powiedzmy jest swoistym olejem do tego, aby "maszyna" dalej działała/szła w ruch bez zacięcia się na amen, nieważne jak bardzo zardzewiała jest, z tym że maszyny nie naprawi. Może to przybliży tobie jej koncepcję?

Przywołując powyższy przykład krwotoku - nie zatamuje go, ale sprawi że nie odpłyniemy w zaświaty z powodu utraty krwi. Po prostu wylew posoki np: zatrzyma się, pozostawiając otwartą ranę albo krew w formie czerwonych krwinek będzie przywracać utracone płyny. Tak samo przebity organ będzie nadal przebity, ale jakoś podziała.

Tak, technika nie jest de facto bojową. Musimy medytować, skoncentrować się odpowiednio aby zadziałała poza pieczęciami w odpowiednim czasie. Proces nie jest natychmiastowy jak Sozo Saisei, a długotrwały. Wciąż człowiek stara się z pomocą chakry podtrzymać organizm jak tylko się da do pełni jego możliwości i jest to nawet bym powiedział cięższe od ultra regenki, bo nie daje tego negatywnego efektu utraty żywotności, a wręcz w drugą stronę.

Wymóg misji rangi A po tenketsu połączyłem z tym, że potrzebne są chakra points do odpowiedniego rozkładania chakry na całe ciało do takiego "samonapędzania się" energią w formie podtrzymania organizmu w idealnym stanie. Skoro możemy powstrzymywać proces starzenia to nie jest o typowe przyłożenie ręki do miejsca i usunięcie zmarszczek. Poznanie tychże według mnie miało sens. Możemy to znieść jeżeli uważasz to za niepotrzebne. Kwestia misji to mój wymysł, aby nie móc jej opanować od razu przy obecnych wymogach. No to już zdaję się na ciebie czy obejdzie się bez misji czy zostawiamy poza tenketsu wymóg wiedzy. Your pick.

Jedynym ekstra bonusem tego jutsu jakie dałem to usuwanie trucizn, bo te jak pustoszą organizm no to ciało chce usunąć wszystkie ksenobioty do zachowania równowagi. Możemy zrobić tak, że dopóki używam techniki to trucizna nie działa... albo ją zwymiotuję/wydalę w toalecie.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2023, 22:59 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 5 razy.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2742
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Sabataya Tamura

Dobrze, a więc tak. Trochę rozmawialiśmy na głosowym, więc wiedziałem, że mamy podobną koncepcję odnośnie tej techniki, więc teraz to niejako podsumujmy.

1. Opisz klarownie jak działa technika, zaznaczając, że nie służy ona leczeniu, a raczej podtrzymaniu organizmu w najlepszym możliwym stanie. Możesz np. w nawiasie dodać, że nie uleczy rany samej z siebie, ale nie będzie ona tak doskwierać jak normalnie etc. Przykłady co wymieniłeś są jak najbardziej ok.
2. Dodaj proszę informację, że sama technika nie jest "natychmiastowa". W przypadku gdy postać się wykrwawia, próbujesz utrzymać ją tak długo, jak starczy Ci chakry. Gdy zaś zastosowujesz ją by przedłużyć sobie witalność - cały ten proces, ten rytuał, ta medytacja, musi trochę trwać i to fajnie byłoby nawet jakoś poglądowo zobrazować.
3. Przedłużenie witalności - jak wspominałem, to nie jest technika nieśmiertelności. Opisz proszę że owszem, wydłuży żywot twojej postaci etc. ale wciąż postać umrze ze starości, ale zamiast np. w wieku 70 lat to w wieku 90 czy coś takiego. Opisz jak regularnie należy taki rytuał przeprowadzać etc.
4. Co do samego Tenketsu, nie wiem czy przez wzgląd na koncentrację i skupienie nie dać zwyczajnie większego wymogu Refleksu, np. na poziomie 8-10 (jeszcze nie zdecydowałem). Samo tenketsu jest jak najbardziej ciekawym zabiegiem i twoje wytłumaczenie mi pasuje, jednak Refleks, w interpretacji go jako percepcja byłaby imo czymś, co w połączeniu z KC pozwoliłoby lepiej skupić się i skoncentrować chakrę w organizmie do sprawienia, by ten działał najlepiej jak może.
5. Kwestia trucizn i długotrwałych chorób jest taka jak rozmawialiśmy w mojej opinii. Jeżeli organizm sam z siebie by wydalił tę truciznę lub poradził sobie z chorobą (np. przeziębieniem), to ta technika pozbędzie się tych problemów, choć nie natychmiastowo. Ot, przestaną doskwierać raczej w pierwszej kolejności, a potem zostaną one wyeliminowane (nawet dłużej by to trwało niż normalnie). W przypadku zaś, gdy trucizna bądź dolegliwość nie może się sama zaleczyć, jak rak lub potężny specyfik, wówczas technika ta wydłuży czas, jaki twoja postać przeżyje w tym stanie. Ot raczej takie... rozciągnięcie długości życia organizmu. Więc np. zamiast cierpieć z przyczyny choroby przez 2 dni, postać "cierpiałaby" 20 dni. Tylko zamiast mieć ogromny ból głowy, który sprawiłby, że nie da rady myśleć, ten ból głowy będzie niemalże nieodczuwalny, ze względu na to, jak będzie to rozciągnięte.

Obym o niczym nie zapomniał, ale podczas odpisywania kilka różnych tematów obok się pojawiło i mogłem zostać zdekoncentrowany
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Sabataya Tamura

Hej, poprawione. Zaznaczę tylko kilka spraw:
  • Kwestia wydłużenia życia lub rozciągnięcia negatywnych skutków choroby w mniejszej sile to ocena MG. Zgodzisz się z tym?;
  • Nie jestem pewien co do refleksu. Co rozumiesz przez percepcję? Spojrzenie w siebie? Jakby ja bardziej byłbym skory stwierdzić, że siła woli może pomóc nam zniwelować wpływ tych czynników etiologicznych na nas, takie jak szkodliwy dźwięk, obraz itp. Koncentracji służyłoby swoiste "odcięcie" się od świata niczym przy silnym śnie lub środkach psychoaktywnych. Nie jest to bardziej siła woli do skupienia? To wyłącznie moja perspektywa, ale może się tu dogadamy lub poradzisz się osoby trzeciej;
  • Czy w sumie będzie konieczna prośba na coś takiego? Preferowałbym zwyczajnie mieć w przyszłości szansę na zdobycie tego z wiedzą na misji np: A;
  • Zostajemy przy technice prywatnej?
Ostatnio zmieniony 24 sty 2023, 21:29 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 1 raz.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2742
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Sabataya Tamura

Odpowiedzi:
1. Mi to pasuje
2. Znaczy kwestia jest taka, że poziom Siły Woli może służyć za pewnego rodzaju bonus, który np. sprawi, że cały rytuał zajmie mniej czasu. Refleks jest swoistą percepcją, wyczuciem, ulepszeniem pasywnym zmysłów. Jeśli chcesz skupiać się na jakichkolwiek bodźcach wewnętrznych - będzie to Refleks.
3. Jeśli technika nie jest wspomaganiem, nie potrzebujesz prośby, tylko musisz spełnić wymagania. Jeśli prosisz o konkretną wiedzę, to masz jakby o to konkretny wątek, acz MG może cię też nim nagrodzić w ramach fabuły dodatkowo.
4. Mam właśnie straszny dylemat. Wydaje mi się, że jest to swoiste zwieńczenie prac medyków nad przedłużeniem żywota? Więc nie wiem czy dawałbym tu prywatną, tylko właśnie nie ozwojowaną?

A teraz techniczka:
1. Dałbym w wymaganiach "Wiedzę o Zen (wątek rangi A) lub odpowiednią biegłość" - ot, jeśli masz odpowiednią zdolność jako dodatkową nagrodę od MG, to po co masz iść na wątek rangi A?
2. Nie wiem czy takie wypisanie miejsc mi odpowiada. Nie jest złe, ale... czy jest sens? Nie lepiej zostawić ostatnie zdanie w ramach opisu w stylu "Każde miejsce, które zapewnia spokój i możliwość relaksu się nada, tym bardziej jak jest bliskie sercu użytkownika"?
3. To wspomnienie o tenketsu mnie lekko triggeruje, acz nie będę się go czepiał.
4. Brakuje mi jakby jasnego zaznaczenia, że technika sprawia, że organizm jakby działa w przedłużeniu, czego efekty już opisałeś.
5. Trochę mi brakuje informacji, że regularne korzystanie z tej techniki faktycznie może przedłużyć żywot o te kilka-kilkanaście lat, może dłużej. Bo to wygląda tak, jakby... tego nie robiło. Tylko sprawiało, że wytrzyma dłużej bo choroby nie tykają, ale jak wątroba miała zejść w wieku 88 lat to i tak zejdzie.
6. Bym przedłużył czas rytuału może nawet do 5h. I przy odpowiednich poziomach SW obniżał max do 3h przy SW 10? Bo inaczej to byłoby trochę... za proste imo, patrząc po benefitach.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”