• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Sabataya Tamura

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

[WT] Sabataya Tamura

Zaakceptowane techniki prywatne
► Pokaż Spoiler | Ranga B
Chiyu Pōshon | Healing Potion治癒ポーション
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys → Wąż → Dzik → Małpa → Wół → Zając → Szczur
KosztPodwójny za jedną buteleczkę
ZasięgDotykowy
WymaganiaKontrola Chakry 7, Przygotowanie czystej wody oraz pojemnika
Jutsu opracowane przez Sabataya Tamurę na potrzeby działań polowych oraz w sytuacji braku dostępu osób trzecich do lekarstw czy sprzętu medycznego. Działanie techniki opiera się na złożeniu pieczęci, na następnie wymieszaniu przelanej chakry leczniczej z nieskażoną wodą do stworzenia czegoś w rodzaju “mikstury”. Tak utworzony specyfik nie należy do najsilniejszych w sferze medycyny, aczkolwiek ma potencjał w kwestii załatania podstawowych ran lub zwiększenia szybkości odbudowy komórek na jakiś czas.

Możliwość użycia eliksiru zawiera się w dwóch sposobach:
  • Doustnie - wypicie zawartości naczynia z taką mieszanką spowoduje niewielkie przyspieszenie regeneracji tkanek, a także wyleczy nas z podstawowych chorób np: przeziębienie, gorączka, grypa itp.;
  • Na ranę - możemy stopniowo pokryć obrażenia medykamentem, co zagoi traumę ciała w dużym tempie. Mamy możliwość to zastosować wyłącznie na jedną ranę;
Siła tego ekstraktu jest porównywalna z techniką Shōsen Jutsu na randze B. Musimy mieć około 100 ml wody do wykreowania tej mikstury. Za każde kolejne 100 ml do utworzenia panaceum, płacimy dodatkowo podwójny koszt. W przypadku ulotnienia się chakry z wody (po ilości postów równej poziomowi Kontroli Chakry użytkownika od momentu utworzenia specyfiku, gdzie po upłynięciu tego czasu siła eliksiru zaczyna spadać stopniowo do zera) lub dolania więcej tej lub innej cieczy, remedium traci swe lecznicze właściwości.

Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom.
Posiadając rangę S oraz Specjalizację w Iryō Ninjutsu mikstura jest zdatna do użycia przez tyle godzin, ile wynosi poziom Kontroli Chakry użytkownika.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=治癒ポーション]Chiyu Pōshon | Healing Potion[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/w6IF030.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Wąż → Dzik → Małpa → Wół → Zając → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Podwójny za jedną buteleczkę[/row] 
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola Chakry 7, Przygotowanie czystej wody oraz pojemnika[/row]
[description]Jutsu opracowane przez Sabataya Tamurę na potrzeby działań polowych oraz w sytuacji braku dostępu osób trzecich do lekarstw czy sprzętu medycznego. Działanie techniki opiera się na złożeniu pieczęci, na następnie wymieszaniu przelanej chakry leczniczej z nieskażoną wodą do stworzenia czegoś w rodzaju “mikstury”. Tak utworzony specyfik nie należy do najsilniejszych w sferze medycyny, aczkolwiek ma potencjał w kwestii załatania podstawowych ran lub zwiększenia szybkości odbudowy komórek na jakiś czas.

Możliwość użycia eliksiru zawiera się w dwóch sposobach:

[list][*] [b]Doustnie[/b] - wypicie zawartości naczynia z taką mieszanką spowoduje niewielkie przyspieszenie regeneracji tkanek, a także wyleczy nas z podstawowych chorób np: przeziębienie, gorączka, grypa itp.;
[*] [b]Na ranę[/b] - możemy stopniowo pokryć obrażenia medykamentem, co zagoi traumę ciała w dużym tempie. Mamy możliwość to zastosować wyłącznie na jedną ranę;[/list]

Siła tego ekstraktu jest porównywalna z techniką Shōsen Jutsu na randze B. Musimy mieć około 100 ml wody do wykreowania tej mikstury. Za każde kolejne 100 ml do utworzenia panaceum, płacimy dodatkowo podwójny koszt. W przypadku ulotnienia się chakry z wody (po ilości postów równej poziomowi Kontroli Chakry użytkownika od momentu utworzenia specyfiku, gdzie po upłynięciu tego czasu siła eliksiru zaczyna spadać stopniowo do zera) lub dolania więcej tej lub innej cieczy, remedium traci swe lecznicze właściwości.

[b]Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu[/b] wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom.
[b]Posiadając rangę S oraz Specjalizację w Iryō Ninjutsu[/b] mikstura jest zdatna do użycia przez tyle godzin, ile wynosi poziom Kontroli Chakry użytkownika.[/description]

Iryō Suiton: Mizukurage | Medical Water Release: Jellyfish医療水遁・ミズクラゲ
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry, Suiton, Transformacja Natury
PieczęcieDzik → Wąż → Dzik → Tygrys → Wąż → Małpa → Wąż
KosztWielokrotność standardowego
Zasięg15 metrów
WymaganiaSuiton B, Shōsen Jutsu, Kontrola Chakry 8
Przy pomocy Suitonu oraz leczniczej chakry tworzymy meduzę naturalnych rozmiarów, która następnie zostaje wystrzelona z dłoni użytkownika na inną osobę, przyczepiając się do niej. Energetyczny byt gromadzi i rozprowadza energię w całym swoim żywicielu, co pozwala na szybki powrót do zdrowia po niedawno otrzymanych obrażeniach (wyłącznie jedna rana). Jeżeli użyjemy jutsu na zdrowej istocie, to meduza będzie na niej tkwiła, dopóki gospodarz nie zostanie zraniony. Technika ta wyczerpuje zwierzę po użyciu, a zatem po zabiegu parzydełkowiec zamienia się w zwykłą kałużę.

Siła jutsu jest porównywalna do Shōsen Jutsu na randze B. Tkwiący na czyimś ciele jamochłon będzie utrzymywał swą strukturę zgodnie z kosztem uiszczonym przez użytkownika (jeden koszt = 1 post istnienia kreatury). Kreacja rozpada się, jeżeli proces medyczny nie zostanie uaktywniony albo zostanie żużyta w z niej cała chakra.

Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=医療水遁・ミズクラゲ]Iryō Suiton: Mizukurage | Medical Water Release: Jellyfish[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/Mc7O0ex.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry, Suiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Dzik → Wąż → Dzik → Tygrys → Wąż → Małpa → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Wielokrotność standardowego[/row]
[row title=Zasięg]15 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Suiton B, Shōsen Jutsu, Kontrola Chakry 8[/row]
[description]Przy pomocy Suitonu oraz leczniczej chakry tworzymy meduzę naturalnych rozmiarów, która następnie zostaje wystrzelona z dłoni użytkownika na inną osobę, przyczepiając się do niej. Energetyczny byt gromadzi i rozprowadza energię w całym swoim żywicielu, co pozwala na szybki powrót do zdrowia po niedawno otrzymanych obrażeniach (wyłącznie jedna rana). Jeżeli użyjemy jutsu na zdrowej istocie, to meduza będzie na niej tkwiła, dopóki gospodarz nie zostanie zraniony. Technika ta wyczerpuje zwierzę po użyciu, a zatem po zabiegu parzydełkowiec zamienia się w zwykłą kałużę.

Siła jutsu jest porównywalna do Shōsen Jutsu na randze B. Tkwiący na czyimś ciele jamochłon będzie utrzymywał swą strukturę zgodnie z kosztem uiszczonym przez użytkownika (jeden koszt =  1 post istnienia kreatury). Kreacja rozpada się, jeżeli proces medyczny nie zostanie uaktywniony albo zostanie żużyta w z niej cała chakra.

[b]Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu[/b] wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.[/description]
Ostatnio zmieniony 27 cze 2023, 11:10 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 7 razy.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Sabataya Tamura

Pakt ze ślimakami
ProfilSpecjalistyczny
Żywioł paktuSuiton
Powiernik paktu---
Jedna z najliczniejszych i najbardziej zróżnicowanych gromad mięczaków, zaliczana niekiedy do podtypu muszlowców. Brzuchonogi występują w wodzie i na lądzie, nie ma natomiast wśród nich gatunków zdolnych do lotu. Gromada jest niezwykle bogata w gatunki i bardzo zróżnicowana. Większość gatunków żyje w morzu – zwykle charakteryzuje je bogactwo barw i kształtów, przy czym nie brakuje też takich słodkowodnych, ziemno-wodnych i lądowych. Wymagają zwykle dużej wilgotności środowiska. Wielkość standardowych osobników waha się od poniżej jednego milimetra do kilkudziesięciu centymetrów. Ślimaki mogą być rozdzielnopłciowe lub obojnakami. Przechodzą rozwój prosty, rzadziej złożony. W rozwoju złożonym występuje larwa trochofora. Widoczny jest u nich dymorfizm płciowy. Wśród ślimaków występują zarówno formy glonożerne, roślinożerne, jak też drapieżne i pasożytnicze.
Kraina paktuLas Shikkotsu (湿骨林, Shikkotsurin; dosł. „Las Wilgotnej Kości”)
Jest legendarnym miejscem oraz jednym z trzech niezbadanych regionów, które znają ścieżkę mędrca, podobnie jak pozostałe dwa czyli Góra Myōboku i Jaskinia Ryūchi. To siedziba wielu gatunków zwierząt lubujących wilgoć oraz mokre podłoże, co idealnie charakteryzuje domowe pielesze wszelkiej maści ślimaków.
Podpisy
  1. -
Techniki paktu
San Tsuba | Acid Spit酸唾­
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury, Kontrola Chakry
PieczęciePies -> Baran -> Szczur -> Dzik -> Małpa
KosztStandardowy
Zasięg10m metrów splunięcie, 20m2 obszarowo
WymaganiaPakt ze ślimakami lub bycie ślimakiem
Główna, a jednocześnie podstawowa technika ofensywna tych stworzeń, która polega na wypluciu żrącego kwasu w postaci strumienia w kierunku przeciwnika. To acidum pochodzi bezpośrednio z organizmu każdego mięczaka, toteż nie jest wiadome czy jego produkcja jest w jakiś sposób ograniczona (poza skumulowaniem czakry do każdego wyplucia cieczy). Pewne jest jednak to, że ta toksyczna substancja potrafi stopić większość minerałów znanych ludziom w odpowiednich warunkach.

Większe okazy ślimaków potrafią wyprodukować więcej kwasu naraz, toteż objętość pokrycia tymże przedmiotu lub żywej istoty ma duże znaczenie w kwestii przełamania wytrzymałości, co może skutkować totalnym zniszczeniem rzeczy lub śmiercią przeciwnika. Ranga przywołańca wpływa na siłę kwasu, począwszy od zwykłego poparzenia, kończąc na topieniu najtwardszych metali. Możliwa jest także zmiana kierunku lotu kwasu. Można go skorygować o 1 metr, na każde 10 metrów zasięgu.

Osoba posiadająca podpis może nauczyć się tej techniki podczas misji fabularnej rangi B przy wyuczonym Suitonie na co najmniej tym samym poziomie!

Kod: Zaznacz cały

[description][title kanji=酸唾­]San Tsuba | Acid Spit[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/8uBxZ7Z.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Suiton, Transformacja Natury, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies -> Baran -> Szczur -> Dzik -> Małpa[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]10m metrów splunięcie, 20m[sup]2[/sup] obszarowo[/row]
[row title=Wymagania]Pakt ze ślimakami lub bycie ślimakiem[/row]
[description][p][/p]Główna, a jednocześnie podstawowa technika ofensywna tych stworzeń, która polega na wypluciu żrącego kwasu w postaci strumienia w kierunku przeciwnika. To acidum pochodzi bezpośrednio z organizmu każdego mięczaka, toteż nie jest wiadome czy jego produkcja jest w jakiś sposób ograniczona (poza skumulowaniem czakry do każdego wyplucia cieczy). Pewne jest jednak to, że ta toksyczna substancja potrafi stopić większość minerałów znanych ludziom w odpowiednich warunkach.


[p][/p]Większe okazy ślimaków potrafią wyprodukować więcej kwasu naraz, toteż objętość pokrycia tymże przedmiotu lub żywej istoty ma duże znaczenie w kwestii przełamania wytrzymałości, co może skutkować totalnym zniszczeniem rzeczy lub śmiercią przeciwnika. Ranga przywołańca wpływa na siłę kwasu, począwszy od zwykłego poparzenia, kończąc na topieniu najtwardszych metali. Możliwa jest także zmiana kierunku lotu kwasu. Można go skorygować o 1 metr, na każde 10 metrów zasięgu.

[b]Osoba posiadająca podpis może nauczyć się tej techniki podczas misji fabularnej rangi B przy wyuczonym Suitonie na co najmniej tym samym poziomie![/b][/description]
Namekuji Bumon | Slug Divisionナメクジ部門­
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry, Technika Klonująca
Pieczęcie-
KosztBrak
ZasięgNa siebie
WymaganiaBycie ślimakiem
Niezwykle potężna zdolność przynależąca wyłącznie do tych stworzeń, a do tego również świadcząca o ich pewnego rodzaju nieśmiertelności. W przypadku otrzymania obrażeń lub własnej woli - każdy ślimak (poza naturalnie malutkim) może podzielić swoje ciało na mniejsze jednostki, dzięki czemu multiplikuje własną materię. Każdy taki nowy odłamek przywołańca błyskawicznie formuje się w jego mniejszą kopię, która zachowuje wszystkie cechy pierwowzoru, funkcjonując tym samym jako odrębny byt do czasu ponownego wchłonięcia do oryginalnego rozmiaru bestii. Jedynie taki mniejszy klon otrzymuje część czakry większego "siebie". Dla ułatwienia została stworzona tabela poniżej:

Obrazek
  • Należy ją czytać od lewej strony tzn: monstrualny ślimak może podzielić się na 2 olbrzymie, 5 wielkich itd.;
  • Podział dotyczy również czakry, czyli w powyższym przypadku pozostała czakra monstrualnego przywołańca również dzieli się na 2 w przypadku olbrzymich, toteż analogicznie to działa przy pozostałych podziałach;
  • Jeżeli jeden ze ślimaków "zginie" podczas potyczki to jego czakra nie wraca do reszty klonów, a ucieka z powrotem do Lasu Shikkotsu (do regeneracji);
  • Następuje osłabienie statystyk fizycznych (siła, szybkość, wytrzymałość, refleks) przy podziale danego ślimaka:
    • - Co drugi rozmiar w dół atrybuty pomniejszają się o 1 (np: z Monstrualnego na Wielkiego, z Wielkiego na Sporego itd.);
    • - Malutki ślimak (pierwotna wielkość) zawsze będzie posiadał maksymalnie statystyki na poziomie 2 (jest to zarazem największe obniżenie, zatrzymujące się na tej wartości);
  • W przypadku ponownego odbudowania do pierwotnego rozmiaru czakra także powraca do sumy wartości czakry każdego mniejszego klona wraz z wielkością oraz statystykami;
Pasywna umiejętność: Technicznie ślimaki potrafią żyć milenia. Gdy część ślimaka zostaje uśmiercona w świecie ludzi to jego energia powraca do miejsca, z którego pochodzi. Przejawia to się tym, że na długi czas dany przywołaniec może zostać zablokowany, gdyż musi w pełni odzyskać siły. Cały ślimak regeneruje się do pełni sił (od 1% do 100%) przez rok realnego czasu. Im wyższa ranga Iryojutsu danego zwierzęcia paktowego, tym mniej miesięcy jest potrzebnych do powrotu (pod kontrolą MG względem odniesionych obrażeń w walce). Jeżeli każda pojedyncza jednostka muszlowca zostanie unicestwiona to wtedy ginie on bezpowrotnie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=ナメクジ部門­]Namekuji Bumon | Slug Division[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/aQOGeCy.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry, Technika Klonująca[/row]
[row title=Pieczęcie]-[/row]
[row title=Koszt]Brak[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Bycie ślimakiem[/row]
[description][p][/p]Niezwykle potężna zdolność przynależąca wyłącznie do tych stworzeń, a do tego również świadcząca o ich pewnego rodzaju nieśmiertelności. W przypadku otrzymania obrażeń lub własnej woli - każdy ślimak (poza naturalnie malutkim) może podzielić swoje ciało na mniejsze jednostki, dzięki czemu multiplikuje własną materię. Każdy taki nowy odłamek przywołańca błyskawicznie formuje się w jego mniejszą kopię, która zachowuje wszystkie cechy pierwowzoru, funkcjonując tym samym jako odrębny byt do czasu ponownego wchłonięcia do oryginalnego rozmiaru bestii. Jedynie taki mniejszy klon otrzymuje część czakry większego "siebie". Dla ułatwienia została stworzona tabela poniżej:


[align=center][img]https://i.imgur.com/dg08Ir4.png[/img][/align]


[list][*] Należy ją czytać od lewej strony tzn: monstrualny ślimak może podzielić się na 2 olbrzymie, 5 wielkich itd.;
[*] Podział dotyczy również czakry, czyli w powyższym przypadku pozostała czakra monstrualnego przywołańca również dzieli się na 2 w przypadku olbrzymich, toteż analogicznie to działa przy pozostałych podziałach;
[*] Jeżeli jeden ze ślimaków "zginie" podczas potyczki to jego czakra nie wraca do reszty klonów, a ucieka z powrotem do Lasu Shikkotsu (do regeneracji);
[*] Następuje osłabienie statystyk fizycznych (siła, szybkość, wytrzymałość, refleks) przy podziale danego ślimaka:

[list=]- Co drugi rozmiar w dół atrybuty pomniejszają się o 1 (np: z Monstrualnego na Wielkiego, z Wielkiego na Sporego itd.);[/list]
[list=]- Malutki ślimak (pierwotna wielkość) zawsze będzie posiadał maksymalnie statystyki na poziomie 2 (jest to zarazem największe obniżenie, zatrzymujące się na tej wartości);[/list]


[*] W przypadku ponownego odbudowania do pierwotnego rozmiaru czakra także powraca do sumy wartości czakry każdego mniejszego klona wraz z wielkością oraz statystykami;[/list]

[b]Pasywna umiejętność:[/b] Technicznie ślimaki potrafią żyć milenia. Gdy część ślimaka zostaje uśmiercona w świecie ludzi to jego energia powraca do miejsca, z którego pochodzi. Przejawia to się tym, że na długi czas dany przywołaniec może zostać zablokowany, gdyż musi w pełni odzyskać siły. Cały ślimak regeneruje się do pełni sił (od 1% do 100%) przez rok realnego czasu. Im wyższa ranga Iryojutsu danego zwierzęcia paktowego, tym mniej miesięcy jest potrzebnych do powrotu (pod kontrolą MG względem odniesionych obrażeń w walce). Jeżeli każda pojedyncza jednostka muszlowca zostanie unicestwiona to wtedy ginie on bezpowrotnie.[/description]
Ostatnio zmieniony 21 lis 2021, 17:11 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 38 razy.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Sabataya Tamura

Najpierw napisz prośbę o pakt i dostań zgodę potem wrócimy do tematu. Bo ani w transferze ani nigdzie niema, że ten pakt posiadasz. Gadałem z Donem i z nim tego szukaliśmy i generalnie pierwsza osoba która dostanie zgodę na pakt, tworzy go.
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Sabataya Tamura

Prośba napisana, po jej akceptacji prosiłbym o powtórne sprawdzenie tego paktu jeżeli to możliwe.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Sabataya Tamura

  • San Tsuba - generalnie technika wymaga sporo poprawek. Po pierwsze pieczęci 5 ew czas kumulacji chakry równy 5 pieczecią. Jeśli chodzi o obrażenia od kwasu etc, uzaleznił bym to od rangi stworka. Na randze C był by to słaby kwas podczas gdy ślimaki S by były w stanie wyprodukować kwas mogący przeżreć niemal wszystko. Dodatkowo zasięgi skalują się z rozmiarem stworzenia bazowo i jest to opisane w temacie paktów. Jeśli chodzi o zasięgi techniki i obszar jaki kwas może pokryć, przyrównał bym to do technik Yogan rangi C. Jeśli chodzi o zwrotność techniki to popnownie bym to przyrównał do technik które już mamy jak np Gian gdzie możliwe jest zmienienie torlu lotu po przebyciu x metrów. Dodatkowo nie widze problemu by uźytkownik paktu nie mógł się tego nauczyć jeśli by miał np Suiton na odpowiednim poziomie oraz wykonał misję fabularną.
  • Namekuji Bumon - First of all jak ślimaki się dzielą to na bank nie mogą mieć tych samych statystyk. To musi iść do poprawki. Co do podziału ślimaków proponuję 2 5 10 25 50 100 200. Oczywiście niższe rozmiary analogicznie. Dalej mamy regeneracje ślimaka. Trzeba to uzależnić od czasu oraz specjalizaci ślimaka. Cały ślimak od 1% hp do 100% regenerował by się rok realnego czasu. Im wyższa Ranga Iryo tym mniej miesięcy by było potrzeba. Ofc jeśli zginęło by pół ślimaka to potrzebna by była tylko połowa czasu. No i na koniec wisienka na torcie czyli "nieśmiertelność". Nieistnieje coś takiego bo jak ktoś się zaprze i wymorduje ci każdego jednego małego ślimaczka to zwierze umrze co się wiąrze z karami jakie są opisane w paktach. Jak chcesz uniknąć śmierci zwierzaka można zawsze zostawić jednego malucha w bezpiecznym miejscu lecz jak najbardziej da się je zabić na śmierć ;>
To chyba tyle ugh ^^
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Sabataya Tamura

Spójrzcie teraz.

Jednak mam wątpliwości, że to jest Suiton - nigdzie nie znalazłem opisu, że to należy do żywiołów, plus to jest specjalna technika tych ślimaków.

To będzie trzeba jeszcze przegadać.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Sabataya Tamura

Kinari | shore
GatunekHelix pomatia
RozmiarMalutki
Posiadane dziedzinyIryō Ninjutsu C | Suiton D | Doton D
Siła2
Szybkość5
Wytrzymałość2
Refleks2
Siła woli7
Kontrola Chakry7
Ilosc chakry2500 E: 5 | D: 25 | C: 75 | B: 300 | A: 750 | S: 3500
Typowy przedstawiciel brzuchonogów, który aparycją nie wyróżnia się spośród członków własnej gromady. Porusza się niesamowicie wolno, zostawiając sporo śluzu na swej drodze, a jego jedynym pożywieniem jest niewielkie robactwo gnieżdżące się w ziemi czy szczątki roślinne. Potrafi przebadać pacjenta w odpowiedniej odległości, komunikując wyniki analizy poprzez napisanie zdania na kartce lub jakimkolwiek odmiennym, dostępnym jemu miejscu. Z bliżej nieokreślonej przyczyny nie porozumiewa się tradycyjną mową z ludźmi, a wyłącznie taką metodą. Posiada również możliwość aplikowania leków (w tym znieczulenia) przy pomocy czułek na zasadzie mocnego chwytu przedmiotów lub z użyciem czakry, tak jakby został tego nauczony przez doświadczonego shinobiego. Te rzeczy czynią z niego przydatnego asystenta w trakcie operacji lub opieki nad chorymi. Jedyną trudnością pozostaje szybkość mięczaka, przez co powiernik paktu lub osoba posiadająca podpis muszą umieścić Kinariego w pobliżu miejsca naniesionych obrażeń, gdyż samodzielne dojście do ran osoby trzeciej zajęłoby mu sporo czasu. Ten członek mięczaków nie ma możliwości dzielenia ciała jak jego inteligentni pobratymcy, a jest tak ze względu na naturalną wielkość tego zwierzęcia.

Poza wyżej wymienionymi cechami jest typowym muszlowcem jak inni przedstawiciele tej gromady. Gdzie woda i wilgoć, tam i on. Bez jedzenia i snu będzie niechętnie wykonywał wydane mu polecenia, aczkolwiek próbuje się zmobilizować do działania gdy sytuacja tego wymaga. Przy braku H2O w otoczeniu "Shore" będzie starał się samodzielnie nawodnić dzięki technikom suitonu, co dodając do powyższych talentów czyni z tego ślimaka poniekąd istotę samowystarczalną. Sprawa wygląda podobnie z mechanizmami obronnymi, które przywołaniec wyrobił u siebie na przestrzeni lat. Będzie unikał walki, schowamy w tunelu podziemnym, toteż w ostateczności użyje igiełek z przezroczystej cieczy do odstraszenia, bądź sparaliżowania napastnika. Nie ma problemu z bycia przemieszczanym przez towarzyszy, a wręcz niekiedy wydaje się być nader wdzięcznym za dodatkowy transport.

Obrazek Lubi:
  • Las Shikkotsu
  • Wodę
  • Wilgoć
  • Robaki
  • Rośliny
Obrazek Nie lubi:
  • Gorąca
  • Stresu
  • Walki
Techniki zwierzęcia
Iryō Ninjutsu D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // Standardowy na turę
Suiton D // KIRIGAKURE NO JUTSU | HIDING IN MIST TECHNIQUE // Standardowy na turę
Suiton D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // Standardowy
Suiton D // TENKYŪ | HEAVENLY WEEPING // STANDARDOWY ZA SENBON, MINIMUM 3 ZA JEDEN
Doton D // DOTON: CHIKA HITOKU | EARTH RELEASE: UNDERGROUND HIDING // STANDARDOWY
Doton D // DOTON: MOGURAGAKURE NO JUTSU | EARTH RELEASE: HIDING LIKE A MOLE TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)
Suiton E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // HARUGAKUDAN | MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY
Doton E // DOTON: RENGA NO JUTSU | EARTH RELEASE: PRACTICE BRICK TECHNIQUE //
STANDARDOWY, ZALEŻNY OD TWORZONEJ ŚCIANY
Iryō Ninjutsu E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY

Kod: Zaznacz cały

[title]Kinari | shore[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/YFZw414.png[/pic]
[row title=Gatunek]Helix pomatia[/row]
[row title=Rozmiar]Malutki[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Iryō Ninjutsu C | Suiton D | Doton D[/row]
[sum sila=2 szybkosc=5 wytrzymalosc=2 refleks=2 sila_woli=7 kontrola_chakry=7 e=5 d=25 c=75 b=300 a=750 s=3500]2500[/sum]
[description][p][/p]Typowy przedstawiciel brzuchonogów, który aparycją nie wyróżnia się spośród członków własnej gromady. Porusza się niesamowicie wolno, zostawiając sporo śluzu na swej drodze, a jego jedynym pożywieniem jest niewielkie robactwo gnieżdżące się w ziemi czy szczątki roślinne. Potrafi przebadać pacjenta w odpowiedniej odległości, komunikując wyniki analizy poprzez napisanie zdania na kartce lub jakimkolwiek odmiennym, dostępnym jemu miejscu. Z bliżej nieokreślonej przyczyny nie porozumiewa się tradycyjną mową z ludźmi, a wyłącznie taką metodą. Posiada również możliwość aplikowania leków (w tym znieczulenia) przy pomocy czułek na zasadzie mocnego chwytu przedmiotów lub z użyciem czakry, tak jakby został tego nauczony przez doświadczonego shinobiego. Te rzeczy czynią z niego przydatnego asystenta w trakcie operacji lub opieki nad chorymi. Jedyną trudnością pozostaje szybkość mięczaka, przez co powiernik paktu lub osoba posiadająca podpis muszą umieścić Kinariego w pobliżu miejsca naniesionych obrażeń, gdyż samodzielne dojście do ran osoby trzeciej zajęłoby mu sporo czasu. Ten członek mięczaków nie ma możliwości dzielenia ciała jak jego inteligentni pobratymcy, a jest tak ze względu na naturalną wielkość tego zwierzęcia.


[p][/p]Poza wyżej wymienionymi cechami jest typowym muszlowcem jak inni przedstawiciele tej gromady. Gdzie woda i wilgoć, tam i on. Bez jedzenia i snu będzie niechętnie wykonywał wydane mu polecenia, aczkolwiek próbuje się zmobilizować do działania gdy sytuacja tego wymaga. Przy braku H2O w otoczeniu "Shore" będzie starał się samodzielnie nawodnić dzięki technikom suitonu, co dodając do powyższych talentów czyni z tego ślimaka poniekąd istotę samowystarczalną. Sprawa wygląda podobnie z mechanizmami obronnymi, które przywołaniec wyrobił u siebie na przestrzeni lat. Będzie unikał walki, schowamy w tunelu podziemnym, toteż w ostateczności użyje igiełek z przezroczystej cieczy do odstraszenia, bądź sparaliżowania napastnika. Nie ma problemu z bycia przemieszczanym przez towarzyszy, a wręcz niekiedy wydaje się być nader wdzięcznym za dodatkowy transport.

[img]https://i.imgur.com/S6KsYAx.png[/img] [b]Lubi:[/b]
[list][*] Las Shikkotsu
[*] Wodę
[*] Wilgoć
[*] Robaki
[*] Rośliny[/list]

[img]https://i.imgur.com/MoZuuCB.png[/img] [b]Nie lubi:[/b]
[list][*] Gorąca
[*] Stresu
[*] Walki[/list][/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Iryō Ninjutsu] D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // Standardowy na turę[/row]
[row title=Suiton] D // KIRIGAKURE NO JUTSU | HIDING IN MIST TECHNIQUE // Standardowy na turę[/row]
[row title=Suiton] D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // Standardowy[/row]
[row title=Suiton] D // TENKYŪ | HEAVENLY WEEPING // STANDARDOWY ZA SENBON, MINIMUM 3 ZA JEDEN[/row]
[row title=Doton] D // DOTON: CHIKA HITOKU | EARTH RELEASE: UNDERGROUND HIDING // STANDARDOWY[/row]
[row title=Doton] D // DOTON: MOGURAGAKURE NO JUTSU | EARTH RELEASE: HIDING LIKE A MOLE TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)[/row]
[row title=Suiton] E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] E // HARUGAKUDAN | MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY[/row]
[row title=Doton] E // DOTON: RENGA NO JUTSU | EARTH RELEASE: PRACTICE BRICK TECHNIQUE // 
STANDARDOWY, ZALEŻNY OD TWORZONEJ ŚCIANY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row][/description]
Ostatnio zmieniony 21 lis 2021, 17:25 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 3 razy.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Sabataya Tamura

  • San Tsuba - zmienim był, że nie tylko powiernik tylko każdy podpisany. Zasięgi bym wywalił i dal tylko ten bazowy dla czlowieka 20m2 oraz 5m zasiegu. summony pluja wg rozpiski a ja bedziemy poprawiac lekko na dniach. Jesli chcesz czegos wiecej lub mniej to zawsze mozna dodac pieczeci lub zwiekszyc koszt odpowiednio.
  • Namekuji Bumon - w zasadzie wszystko wyglada ok.
  • Kinari - wszystko ok i chyba masz jeszcze 1 PT do wydania jakbyś chcial
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Sabataya Tamura

  • San Tsuba - poprawiony dopisek razem z zasięgami
  • Namekuji Bumon - poprawiona ranga S -> A, zmieniona klasyfikacja z Ninjutsu na Iryō Ninjutsu
  • Kinari - dodatkowo wydany 1 PT na technikę DOTON: RENGA NO JUTSU | EARTH RELEASE: PRACTICE BRICK TECHNIQUE (Doton ranga E)

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Sabataya Tamura

Ozawa Tadao | Loyal man
GatunekNudibranchia
RozmiarMały
Posiadane dziedzinyIryō Ninjutsu B | Suiton C | Doton C | Fūinjutsu D
AtutAbsorpcja chakry
Siła4
Szybkość6
Wytrzymałość4
Refleks4
Siła woli5
Kontrola Chakry7
Ilosc chakry5000 E: 5 | D: 25 | C: 75 | B: 300 | A: 750 | S: 3500
Cudaczna istota, bo tak najłatwiej ją opisać w dwóch słowach to prawdziwe świadectwo na to jakimi pokrętnymi ścieżkami kierują się niektóre jednostki niezwykłych zwierząt. Ten przedstawiciel jednego z gatunków morskich ślimaków to prawdziwy gawędziarz, lubujący rzucać żartami na prawo i lewo, choć w większości te pozostają według opinii osób trzecich cały czas “suche”. Zapytany mówi, że wszystkich nauczył się od człowieka o imieniu Ozawa Tadao, wielkiego poety Sakura no Kuni sprzed ponad dwustu lat. Po śmierci owego artysty obrał sobie jego imię, kontynuując dziedzictwo niezwykłego pisarza-prozaika. Od tamtej pory rzekomo nigdy nie mówi o swoim prawdziwym jestestwie, toteż obrał pewnego rodzaju rolę z którą funkcjonuje po dziś dzień. “Wierny człek” obrał także ścieżkę wychowanego osobnika. Oznacza to, że nie zje byle czego w towarzystwie gości. Ba! Potrzebuje pewnych rytuałów, tak jak wysoko postawieni urzędnicy konsumujący potrawy w pięknych jadalniach. Nie mniej jednak ma sporo dziwnych przekonań, bo choć docenia kunszt bogatych możnowładców to krytykuje ich w każdym momencie, jeżeli dyskusja schodzi na tory polityki czy społeczeństwa. Chciałby wytępić całe zło tego świata, aby każdy mógł delektować się dobrym, herbacianym naparem w spokoju. I to jest życie!

Pod kątem umiejętności dorównuje części swoich utalentowanych braci, aczkolwiek posiada unikatową zdolność, dostępną praktycznie garstce pobratymców. Otóż jest w stanie pochłaniać czakrę z otoczenia, szczególnie istot żywych w boju, a także poza nim. Naturalnie musi wystarczająco długo wbijać się nogami w ciało ofiary nieprzerwanie, aby regeneracja nastąpiła chociaż w małym stopniu. Z tego też powodu używa tej umiejętności głównie na indywiduum od paktu za jego zgodą lub przy jeszcze dogorywającym przeciwniku w pozycji leżącej. Nie ma problemu z leczeniem pacjentów w razie potrzeby, toteż zna zazwyczaj cel swojego przybycia w razie przywołania. Oczywiście lepsze jest gadanie z chodzącymi pionowo ssakami niżeli jakieś tam zabawy w doktora, prawda?

Obrazek Lubi:
  • Wodę
  • Rozmowę
  • Savoir vivre
  • Ślimaki
  • Komizm
  • Herbatę
Obrazek Nie lubi:
  • Bandytów
  • Daimyō
  • Jabłek
  • Gorąca
  • Kage
Techniki zwierzęcia
Iryō Ninjutsu C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ
Iryō Ninjutsu D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
FŪINJUTSU D // FŪIN NO JUTSU | SEALING TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)
Suiton E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY

Kod: Zaznacz cały

[title]Ozawa Tadao | Loyal man[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/tgAmYAq.png[/pic]
[row title=Gatunek]Nudibranchia[/row]
[row title=Rozmiar]Mały[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Iryō Ninjutsu B | Suiton C | Doton C | Fūinjutsu D[/row]
[row title=Atut]Absorpcja chakry[/row]
[sum sila=4 szybkosc=6 wytrzymalosc=4 refleks=4 sila_woli=5 kontrola_chakry=7 e=5 d=25 c=75 b=300 a=750 s=3500]5000[/sum]
[description][p][/p]Cudaczna istota, bo tak najłatwiej ją opisać w dwóch słowach to prawdziwe świadectwo na to jakimi pokrętnymi ścieżkami kierują się niektóre jednostki niezwykłych zwierząt. Ten przedstawiciel jednego z gatunków morskich ślimaków to prawdziwy gawędziarz, lubujący rzucać żartami na prawo i lewo, choć w większości te pozostają według opinii osób trzecich cały czas “suche”. Zapytany mówi, że wszystkich nauczył się od człowieka o imieniu Ozawa Tadao, wielkiego poety Sakura no Kuni sprzed ponad dwustu lat. Po śmierci owego artysty obrał sobie jego imię, kontynuując dziedzictwo niezwykłego pisarza-prozaika. Od tamtej pory rzekomo nigdy nie mówi o swoim prawdziwym jestestwie, toteż obrał pewnego rodzaju rolę z którą funkcjonuje po dziś dzień. “Wierny człek” obrał także ścieżkę wychowanego osobnika. Oznacza to, że nie zje byle czego w towarzystwie gości. Ba! Potrzebuje pewnych rytuałów, tak jak wysoko postawieni urzędnicy konsumujący potrawy w pięknych jadalniach. Nie mniej jednak ma sporo dziwnych przekonań, bo choć docenia kunszt bogatych możnowładców to krytykuje ich w każdym momencie, jeżeli dyskusja schodzi na tory polityki czy społeczeństwa. Chciałby wytępić całe zło tego świata, aby każdy mógł delektować się dobrym, herbacianym naparem w spokoju. I to jest życie!


[p][/p]Pod kątem umiejętności dorównuje części swoich utalentowanych braci, aczkolwiek posiada unikatową zdolność, dostępną praktycznie garstce pobratymców. Otóż jest w stanie pochłaniać czakrę z otoczenia, szczególnie istot żywych w boju, a także poza nim. Naturalnie musi wystarczająco długo wbijać się nogami w ciało ofiary nieprzerwanie, aby regeneracja nastąpiła chociaż w małym stopniu. Z tego też powodu używa tej umiejętności głównie na indywiduum od paktu za jego zgodą lub przy jeszcze dogorywającym przeciwniku w pozycji leżącej. Nie ma problemu z leczeniem pacjentów w razie potrzeby, toteż zna zazwyczaj cel swojego przybycia w razie przywołania. Oczywiście lepsze jest gadanie z chodzącymi pionowo ssakami niżeli jakieś tam zabawy w doktora, prawda?

[img]https://i.imgur.com/S6KsYAx.png[/img] [b]Lubi:[/b]
[list][*] Wodę
[*] Rozmowę
[*] Savoir Vivre
[*] Ślimaki
[*] Komizm
[*] Herbatę[/list]

[img]https://i.imgur.com/MoZuuCB.png[/img] [b]Nie lubi:[/b]
[list][*] Bandytów
[*] Daimyō
[*] Jabłek
[*] Gorąca
[*] Kage[/list][/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Iryō Ninjutsu] C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Iryō FŪINJUTSU] D // FŪIN NO JUTSU | SEALING TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)[/row]
[row title=Suiton] E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ[/row]
[row title=Suiton] E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY[/row][/description]
Ostatnio zmieniony 24 lis 2021, 20:14 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 2 razy.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Sabataya Tamura

Hanako | flower child
GatunekTriboniophorus graeffei
RozmiarDuży
Posiadane dziedzinyIryō Ninjutsu A | Suiton B | Genjustu B | Doton C
Siła5
Szybkość5
Wytrzymałość8
Refleks4
Siła woli5
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry7500 E: - | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2000
Ta przepiękna kupa przeźroczystego gluta to tak naprawdę istna owieczka w ciele mięczaka. Zachowuje się nad wyraz spokojnie, przebierając z gracją swoimi nóżkami w kierunku, gdzie zamierza się udać, a są to zazwyczaj podmokłe lasy pełne pyszne robactwa lub dłonie człowieka. Z jakiegoś powodu polubił kontakt z przedstawicielami naczelnych ssaków planety, których tekstura skóry wyjątkowo przypadła mu do gustu. Można nawet zaryzykować stwierdzeniem, że lata poznawania rasy wyprostowanych istot dała mu łatkę zwierzęcia domowego. Hanako jest skory opuszczać przyjemne mu pielesze, ażeby poprzebywać w czyjejś chacie za pozwoleniem, gdzie jedynie mu do szczęścia potrzeba wody, jedzenia oraz bezcennej uwagi. Względem samej aparycji ślimaka to rzeczywiście jest ona niezwykła. Powłoka ciała ma delikatne właściwości luminescencyjne, a zatem bardzo dokładnie można dojrzeć jego sylwetkę w ciemniejszym pomieszczeniu, skąd dobiega do oczu obserwatorów delikatny, czerwonawy blask.

Jako jeden z niewielu z własnego gatunku opanował techniki iluzji, przez co potrafi doskonale zmylić przeciwnika, gdy sytuacja się ku temu nadaży. Należy też to do jego głównego arsenalu, ażeby pozbawić przeciwnika jego zmysłów czy nawet zmusić do poddaństwa. Nie mniej jednak nadal pozostaje mu sporo do nauki, ponieważ ten talent został niedawno przez niego odkryty. Jak większość muszlowców preferuje dyplomację niżeli bezmyślne tłuczenie się po głowach, toteż wykorzystuje to w postaci narzędzia samoobronnego. Czasami pogada, czasami spróbuje wręcz alkoholu... Prawdziwie pocieszny to zwierzak, czyż nie? Lepiej mu jednak nie zaleźć za skórę jak to zrobił niejaki "Loyal Man", gdzie utracił poniekąd zaufanie do kuzyna z powodu wywyższania się drugiego brzuchonoga. Będzie rzecz jasna z nim współpracował, ale nie tak dobrze jak z innymi albo pojęczy tu i ówdzie. Lepsi są ludzie tak czy inaczej! Oni tak są nim zafascynowani.

Obrazek Lubi:
  • Słodkości
  • Uwagę
  • Ludzki dotyk
  • Spanie
  • Śpiewanie
  • Magiczne sztuczki
Obrazek Nie lubi:
  • Ostrych potraw
  • Długich wędrówek
  • Płaczu dzieci
  • Ozawa Tadao
Techniki zwierzęcia
Iryō Ninjutsu C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ
Iryō Ninjutsu D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Genjutsu B // ASOKO JANAI | NOT OVER THERE // STANDARDOWY
Genjutsu C // HANA KAHEN TŌSŌ | FLOWER PETAL ESCAPE // STANDARDOWY
Genjutsu C // MAGEN: JIGOKU KŌKA NO JUTSU | DEMONIC ILLUSION: DESCENDING HELL TECHNIQUE // STANDARDOWY
Genjutsu D // KASUMI JŪSHA NO JUTSU | MIST SERVANT TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA TURĘ
Genjutsu D // MAGEN: NARAKUMI NO JUTSU | DEMONIC ILLUSION: HELL VIEWING TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA TURĘ
Suiton D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Doton D // DOTON: CHIKA HITOKU | EARTH RELEASE: UNDERGROUND HIDING // STANDARDOWY
Suiton E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)
Suiton E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY
Genjutsu E // GENJUTSU KAI | GENJUTSU DISSIPATION // STANDARDOWY
Ostatnio zmieniony 25 lis 2021, 20:01 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 1 raz.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Sabataya Tamura

Jurojin | God of longevity
GatunekCapaea nemoralis
RozmiarMonstrualny
Posiadane dziedzinyIryō Ninjutsu S | SUITON S | Genjutsu S | Ninjutsu A | DOTON A
AtutSensor
Siła10
Szybkość6
Wytrzymałość10
Refleks5
Siła woli7
Kontrola Chakry7
Ilosc chakry15000 E: 5 | D: 25 | C: 75 | B: 300 | A: 750 | S: 3500
Prawdopodobnie jeden z najstarszych przedstawicieli gromady to prawdziwa potęga wśród tego gatunku. Legenda głosi, że żyje od co najmniej kilku tysięcy lat, a jego nabyta przez ten czas wiedza wykracza poza jakiekolwiek wyobrażenie człowieka. Możliwe, że zaledwie garść ludzi na przestrzeni kart historii miało okazję dojrzeć ten okaz na własne oczy, który tak naprawdę osobiście wybiera godnego przedstawiciela rasy ssaków do podpisania z nim paktu. W rzeczywistości to monstrum nosi w sobie wiele śladów konfliktów w kontekście biegu rozwoju wielu cywilizacji i nie jest skore do ujawniania swego jestestwa byle komu. Jurojin wymaga zaufania, oddania oraz prawdy. Tylko wtedy stanie przed wybrańcem z garścią pytań, aby w ostatecznym egzaminie podjąć decyzję o wsparciu kogoś w jego celach. Ważne jest też, aby intencje shinobiego leżały na płaszczyźnie szerzenia dobra dla ogółu. Nie jest zwolennikiem istot samolubnych czy pragnących wyłącznie własnego zysku.

Istnieje też wiele zwierząt nazywających go mistrzem Suitonu, a wykazuje on tutaj niebotyczne zdolności manipulacji przezroczystą cieczą, dodatkowo formując wodę dowolnie według własnej woli w ofensywie lub defensywie. Swym jednym splunięciem bez większego problemu jest w stanie posłać wioskę w zaświaty razem z całą zabudową, do czego jeszcze nie miał potrzeby się nigdy uciekać. Ma umiejętność chronienia towarzyszy czy leczenia jak nikt inny, stojąc na straży porządku. Jego niezwykłe powłoki brzucha, skorupy i czułka są kuriozalnie wytrzymałe, bo rzadko który materiał jest w stanie je przebić. Można by rzec całość jest pokryta twardym zrogowaceniem w kolorze ciemnej zieleni. Siła też tutaj stoi na granicy możliwości jakiejkolwiek bestii. Wielu nie podjęłoby z nim walki bez odpowiedniego wsparcia równie potężnych stworzeń. Sporo tajemnic skrywa odnośnie swych talentów z tych nadmienionych, ale być może kiedyś ktoś pozna jako przyjaciel co naprawdę potrafi “bóg długowiecznych”. Nie mniej jednak nie odstąpi od potyczki, jeżeli jest ona jedyną opcją uratowania uciśnionych. Ba! Wręcz niekiedy zdaje się być zadowolony z takiego obrotu spraw, dopóki posiada przewagę nad przeciwnikiem.

Warto też wspomnieć, że zgodnie z plotkami posiada ogrom informacji o Ogoniastych Bestiach oraz historii niektórych Biju, jednak pozostaje to dobrze skrytym sekretem. Pomimo wielkiego serca nienawidzi skrajności, uważając że fanatyzm po obu stronach barykady charakteru powoduje chaos albo zaburzenia egzystencji istot na planecie. W istocie potwory z czakry należą do tego problemu, a więc spotykając jedną z nich na pewno podejmie próby głębokich rozmów (choć może to też być pojedynek), będąc negatywnie nastawionych do ich istnienia. O dziwo tylko Sześcioogoniasty wkupił się w jego łaski. W jaki sposób? Tego raczej nie wie nikt poza Jurojinem.

Obrazek Lubi:
  • Walkę
  • Rokubi no Saikena (Sześcioogoniastego)
  • Nauczać
  • Równowagę w świecie
  • Podróże
  • Pomagać bezbronnym
  • Uczciwość
Obrazek Nie lubi:
  • Ogoniastych Bestii (z wyłączeniem Saikena)
  • Bezczynności
  • Destrukcji
  • Zdrady
  • Większości shinobi
Techniki zwierzęcia
Suiton S // SUITON: SUIJINCHŪ | WATER RELEASE: WATER FORMATION PILLAR // STANDARDOWY
Suiton A // SUITON: SUIJINHEKI | WATER RELEASE: WATER FORMATION WALL // STANDARDOWY
Suiton C // SUITON: HATŌ | WATER RELEASE: SURGING SEA // STANDARDOWY
Genjutsu C // HANA KAHEN TŌSŌ | FLOWER PETAL ESCAPE // STANDARDOWY
Ninjutsu B // SHUNSHIN NO JUTSU | BODY FLICKER TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu C // KAWARA SHURIKEN | ROOF TILE SHURIKEN // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu B // DOKUGIRI | POISON MIST // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ
Iryō Ninjutsu D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Doton C // DOTON: RETSUDO TENSHŌ | EARTH RELEASE: TEARING EARTH TURNING PALM // STANDARDOWY
Suiton E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)
Suiton E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // BUNSHIN NO JUTSU | CLONE TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA KLONA
Ninjutsu E // SUIMEN HOKŌ NO GYŌ | WATER SURFACE WALKING PRACTICE // STANDARDOWY NA TURĘ
Ninjutsu E // SAKKI | KILLING INTENT // ---
Ninjutsu E // NAWANUKE NO JUTSU | ROPE ESCAPE TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // KAWARIMI NO JUTSU | BODY REPLACEMENT TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // KI NOBORI NO SHUGYŌ | TREE CLIMBING PRACTICE // STANDARDOWY ZA TURĘ
Ninjutsu E // HENGE NO JUTSU | TRANSFORMATION TECHNIQUE // STANDARDOWY
Genjutsu E // GENJUTSU KAI // STANDARDOWY
Ostatnio zmieniony 30 lis 2021, 20:02 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 2 razy.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Sabataya Tamura

Toyotama | Dragon princess of the sea
GatunekLimax maximus
RozmiarSpory
Posiadane dziedzinyIryō Ninjutsu S | SUITON A | NINJUTSU A | DOTON B
AtutChirurgiczna precyzja
Siła4
Szybkość8
Wytrzymałość5
Refleks6
Siła woli8
Kontrola Chakry9
Ilosc chakry10000 E: 0 | D: 5 | C: 30 | B: 150 | A: 375 | S: 1000
Osobnik, który z bliżej nieokreślonej przyczyny obrał sobie ludzi jako obiekt własnych fascynacji. Przy każdej możliwej okazji utożsamia się jako jeden z nich, a ze względu na jego naturalną wielkość może bez problemu przybrać należytą postać. Z tego powodu wymyślił sobie, że w obecności przedstawicieli tych naczelnych ssaków będzie przedstawiał fizycznie uosobienie młodej kobiety. Nie tak kompletnej, bo odnóża postanowił zostawić takie jakie miał pierwotnie, aczkolwiek od pasa w górę niczym się nie różni od większości dziewczyn (można to nazwać połowicznym Henge no Jutsu). Obsesyjne wręcz zainteresowanie rasą ludzką wynika rzekomo z chęci zakosztowania przyjemności, które to są ogólnodostępne dla każdego człowieka - mowa tutaj o narkotykach, alkoholu, seksie itp. uciechach dla zmysłów. Prawie nigdy nie ujawnia prawdziwego “ja”, zwłaszcza jak jego fascynujące istoty znajdując się w pobliskim środowisku. Podobno zamierza spróbować randkowania, idąc w ślady młodzieży, lecz czy to na pewno dobry pomysł? Toyotama może tak myśleć, nie pojmując pewnych spraw związanych z uczuciami lub emocjami jak u przeciętnego zjadacza chleba.

Obrazek
Prawdziwy wygląd Toyotamy

Odchodząc od ciekawego opisu charakteru brzuchonoga to jest on znamienitym medykiem, posługującym się każdym aspektem Iryō Ninjutsu dla dobra pacjentów. Dumnie nosi miano pielęgniarki z wykształceniem doktorskim, ponieważ woli określać siebie damą (niżeli dżentelmenem, co może nieść pewnego rodzaju sens biorąc pod uwagę, że jest obojnakiem). Dba o wszystkich tak samo dobrze, dążąc chorych niemal matczyną miłością. Zawsze otwarty na rozmowy o życiu czy sprawach przyziemnych, będzie dążył do pogłębiania więzi z tymi, którzy zapewnili mu doborowe towarzystwo oraz niosą w sercu anielskie wartości. Bez wątpliwości rzuci się na ratunek tym, którzy go najbardziej potrzebują. W ten oto sposób definitywnie ukazuje swą osobę jako lekarza z powołania. W wolnej chwili czyta książki naukowe czy też pogrąża się w relaksie po ciężko wykonanej pracy. Uwielbia być przywoływanym z domowego leża. Nie jest jednak zalecane karmienie tego ślimaka jakimkolwiek trunkiem albo słodkościami. Będzie uparty w utrzymaniu takiej wymiany dóbr.

Obrazek Lubi:
  • Przyjaznych ludzi
  • Iryō Ninjutsu
  • Używki
  • Baśnie
  • Technologie
  • Seks (?)
  • Zdobywać wiedzę
Obrazek Nie lubi:
  • Chorób wenerycznych
  • Brzydoty
  • Korupcji
  • Wojska
  • Wiśni
  • Bobu
Techniki zwierzęcia
Iryō Ninjutsu A // CHIKATSU SAISEI NO JUTSU | HEALING RESUSCITATION REGENERATION TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Iryō Ninjutsu B // SAIKAN CHŪSHUTSU NO JUTSU | DELICATE ILLNESS EXTRACTION TECHNIQUE // POTRÓJNY
Iryō Ninjutsu B // DOKUGIRI | POISON MIST // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu B // CHAKURA NO MESU | CHAKRA SCALPEL // POŁOWICZNY NA TURĘ OD RĘKI
Iryō Ninjutsu B // KIZU NO JOKYO | REMOVAL OF BLEMISH // POŁOWICZNY
Iryō Ninjutsu C // SHŌSEN JUTSU | MYSTICAL PALM TECHNIQUE // RÓŻNY NA TURĘ
Iryō Ninjutsu D // BUNSEKI NO JUTSU | ANALYSIS TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Ninjutsu D // OBORO BUNSHIN NO JUTSU | HAZE CLONE TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA 5 KLONÓW
Ninjutsu D // UTSUSEMI NO JUTSU | EMPTY CICADA SHELL TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA TURĘ
Suiton D // MIZUGAKURE NO JUTSU | HIDING IN WATER TECHNIQUE // STANDARDOWY NA TURĘ
Doton D // DOTON: CHIKA HITOKU | EARTH RELEASE: UNDERGROUND HIDING // STANDARDOWY
Suiton E // SUSURU IZUMI | SIP OF SPRING // STANDARDOWY NA TURĘ (MINIMUM 3)
Suiton E // HARUGAKUDAN | ORCHESTRA AT THE END OF THE WINTER // STANDARDOWY NA TURĘ
Suiton E // MIZU MOJI | WATER CHARACTERS // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // MASUI NO JUTSU | ANESTHESIA TECHNIQUE // STANDARDOWY
Iryō Ninjutsu E // SAIKIN NO JUTSU | BACTERIUM TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // BUNSHIN NO JUTSU | CLONE TECHNIQUE // STANDARDOWY ZA KLONA
Ninjutsu E // SUIMEN HOKŌ NO GYŌ | WATER SURFACE WALKING PRACTICE // STANDARDOWY NA TURĘ
Ninjutsu E // SAKKI | KILLING INTENT // ---
Ninjutsu E // NAWANUKE NO JUTSU | ROPE ESCAPE TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // KAWARIMI NO JUTSU | BODY REPLACEMENT TECHNIQUE // STANDARDOWY
Ninjutsu E // KI NOBORI NO SHUGYŌ | TREE CLIMBING PRACTICE // STANDARDOWY ZA TURĘ
Ninjutsu E // HENGE NO JUTSU | TRANSFORMATION TECHNIQUE // STANDARDOWY

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Cywil
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Sabataya Tamura

Genjutsu: Seishin-teki Boratiriti | Illusion: Volatile Mind幻術:精神的ボラティリティ
KlasyfikacjaGenjutsu, Iluzja Wzrokowa, Iluzja Dźwiękowa, Iluzja Dotykowa, Iluzja Węchowa, Iluzja Smakowa
PieczęcieMałpa → Dzik → Zając → Wąż → Szczur
KosztStandardowy na turę
Zasięg20 metrów
Wymagania---
Niezwykle prosta w działaniu, aczkolwiek całkiem potężna iluzja pozwalająca na zaburzenie, bądź też zmianę odbierania bodźców zewnętrznych. Oznacza to, że dowolny znany człowiekowi zmysł można zastąpić "nowym" na zasadzie oszukania odpowiednich receptorów. Czas trwania oraz rodzaj tego typu iluzji są uzależnione od pokładów czakry użytkownika oraz efektu, który pragnie on uzyskać takie jak chociażby zmiana zapachu pośród nieczystości czy zniwelowanie wrażenia mrowienia na skórze. Pod tym względem ogranicza go jedynie jego doświadczenie zmysłowe. Ze względu na złożoność techniki można poddać tej przemianie jedynie jeden zmysł naraz, tak samo jak wspomniany wcześniej efekt. Narzucone uczucie nie zmienia faktycznych skutków fizycznych, jakimi są obecnie raczone narządy zmysłowe. Oczywiście skuteczność wynika z rzucenia genjutsu w odpowiednim momencie przy braku obrony ze strony oponenta lub dobrowolności osoby trzeciej. Można ją stosować również na sobie. W przypadku, gdy shinobi zamierza użyć jutsu po raz kolejny z rzędu to nadal może tylko mieć jeden zmysł zmieniony na daną chwilę, a zatem poprzednie doznanie momentalnie wygaśnie.
Sposoby wyjścia
  • Przelanie chakry
  • Techniki rozpraszania iluzji
  • Siła Woli 7+

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=幻術:精神的ボラティリティ]Genjutsu: Seishin-teki Boratiriti | Illusion: Volatile Mind[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/WV9qPLr.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Genjutsu, Iluzja Wzrokowa, Iluzja Dźwiękowa, Iluzja Dotykowa, Iluzja Węchowa, Iluzja Smakowa[/row]
[row title=Pieczęcie]Małpa → Dzik → Zając → Wąż → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]20 metrów[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description][description]Niezwykle prosta w działaniu, aczkolwiek całkiem potężna iluzja pozwalająca na zaburzenie, bądź też zmianę odbierania bodźców zewnętrznych. Oznacza to, że dowolny znany człowiekowi zmysł można zastąpić "nowym" na zasadzie oszukania odpowiednich receptorów. Czas trwania oraz rodzaj tego typu iluzji są uzależnione od pokładów czakry użytkownika oraz efektu, który pragnie on uzyskać takie jak chociażby zmiana zapachu pośród nieczystości czy zniwelowanie wrażenia mrowienia na skórze. Pod tym względem ogranicza go jedynie jego doświadczenie zmysłowe. Ze względu na złożoność techniki można poddać tej przemianie jedynie jeden zmysł naraz, tak samo jak wspomniany wcześniej efekt. Narzucone uczucie nie zmienia faktycznych skutków fizycznych, jakimi są obecnie raczone narządy zmysłowe. Oczywiście skuteczność wynika z rzucenia genjutsu w odpowiednim momencie przy braku obrony ze strony oponenta lub dobrowolności osoby trzeciej. Można ją stosować również na sobie. W przypadku, gdy shinobi zamierza użyć jutsu po raz kolejny z rzędu to nadal może tylko mieć jeden zmysł zmieniony na daną chwilę, a zatem poprzednie doznanie momentalnie wygaśnie.[/description]
[row]Sposoby wyjścia[/row]
[description][list][*]Przelanie chakry
[*]Techniki rozpraszania iluzji
[*]Siła Woli 7+[/list][/description]
Ostatnio zmieniony 27 sty 2022, 16:49 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 3 razy.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”