• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Inuzuka Nana

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 371
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Chūnin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

[WT] Inuzuka Nana

[Tutaj będą WT]
Obrazek
Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 371
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Chūnin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Inuzuka Nana

Dzień dobry, przychodzę z jedną techniczką. Myślę że mogłaby być ogólnodostępna dla klanu?
Kōtetsusei no kami | Steel fur鋼鉄製の髪
KlasyfikacjaJūjin
PieczęcieBrak, czas kumulacji wynosi tyle ile złożenie 6 pieczęci
KosztRóżny
ZasięgNa siebie
WymaganiaAktywne Jinjū Konbi Henge bądź bycie psem
DodatkoweTechnika kosztuje 15PT
Technika, która sprawia, że użytkownik w trakcie trwania Jinjū Konbi Henge bądź jego pies znacząco zwiększa swoje możliwości defensywne. Poprzez przesłanie chakry do sierści pokrywającej ciało, ta utwardza się do tego stopnia, że przebicie się przez nią staje się naprawdę dużym wyzwaniem. Wzmocnienie nie tylko pomaga w przypadku obrażeń fizycznych od ataków wręcz czy broni, ale stanowi dobrą ochronę przed np. technikami żywiołowymi i innymi. Zmodyfikowana w ten sposób sierść nie wpływa jednak w negatywny sposób na mobilność shinobi czy też jego psa, pozwalając na swobodne poruszanie się czy korzystanie z technik.

Pomimo bycia sklasyfikowaną jako technika B, można ją użyć na każdym poziomie, zwiększając przy tym jej możliwości defensywne.
  • D: Podwójny koszt D na turę. Sierść jest na tyle wytrzymała, by móc przyjąć na siebie techniki D, a także ataki fizyczne o Sile 4.
  • C: Podwójny koszt C na turę. Futro psa bądź użytkownika staje się twardsze, będąc w stanie przyjąć na siebie techniki rangi C, a także ataki fizyczne o Sile 5.
  • B: Podwójny koszt B na turę. Sierść jest już tak wytrzymała, że może blokować techniki rangi B, a także uderzenia o Sile 6.
  • A: Podwójny koszt A na turę. Futro już jest naprawdę bardzo twarde, będąc w stanie zatrzymać techniki rangi A, a także uderzenia o Sile 7. Wymaga Jūjin A.
  • S: Podwójny koszt S na turę. Włos pokrywający ciało psa bądź użytkownika już jest wytrzymały, że jedynie najpotężniejsze techniki mogą zadziałać. Na tym poziomie, jesteśmy w stanie przyjąć techniki rangi S bądź ataki o Sile 8. Wymaga Jūjin S.
Posiadając Sennina w Jūjin, sierść staje się nie tylko twarda, ale także i ostra, sprawiają, te mogą doprowadzić do skaleczeń w przypadku skóry czy np. stępienia broni. Łączy się z bonusem za Specjalizację.
Posiadając Specjalizację w Jūjin, użytkownik może użyć tego jutsu nawet jeśli Jinjū Konbi Henge nie jest aktywne. Wtedy ciało użytkownika porasta futrem i zostaje ono utwardzone, dając takie same efekty jak przy bazowym użyciu techniki.
Ostatnio zmieniony 30 sie 2023, 22:58 przez Inuzuka Nana, łącznie zmieniany 4 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1145
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Inuzuka Nana

Będzie ozwojowane, chociażby dlatego że no nie jest to klan jakiego specjalizacją są defensywy etc więc zwój is a must.

Tylko ta Specka jest problemem. W sensie, obrona przed ciosami 9 gdzie klan nie jest jakoś super defensywne etc toooo... trochu dużo. To to do zmiany imo na coś innego.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 371
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Chūnin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Inuzuka Nana

Jak pan mówi zwój, to zwój.

Poprawione!
Obrazek
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1145
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Inuzuka Nana

To akcept i idem przerzucić.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 371
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Chūnin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Inuzuka Nana

Dzień dobry, przychodzę ze wspomaganiem dla Inuzuk która wcale nie zamienia je w furrasy

Prawdę powiedziawszy, to mam wrażenie, że jest czymś pomiędzy dedykowanym wspomaganiem a techniką wspomagającą thinking

Mój sposób myślenia w tym był taki, że jestem w stanie poświęcić bazowe 8pkt z technik wspomagających (ze specką) i mieć mniej w zamian za te pasywne bonusy do atutów zmysłu i prawdę powiedziawszy, na tym mi dosyć zależy i w kwestii balansu to jakoś wokoło tego, by te bonusy zostały.

Kody pod biegłościami dodam jak już obgadamy final wersję.
► Pokaż Spoiler
Jūjin: Inu no Rei | Jūjin: Soul of the Dog獣人・犬の霊
KlasyfikacjaJūjin, technika transformacji
Pieczęcie---
KosztPołowiczny na turę
ZasięgNa siebie
DodatkoweTechnika jest taktowana jako wspomaganie
Bardzo specyficzna technika Jūjin, która ma dwa działania - pasywne oraz aktywne. Przy pierwszym użyciu techniki. Uszy zostają zamienione w psie, a także wyrasta ogon - to jak one wyglądają jest kwestią czysto estetyczną, jednakże jest ustalane przez użytkownika w momencie zdobycia wspomagania i nie podlega zmianie. Zwykle kolor futra jest zbliżony do naturalnego koloru włosów Inuzuki, aczkolwiek są wyjątki. Sierść może być zarówno miękka w dotyku jak u pudla, albo bardziej krótka i szorstka jak u dobermana. Nie ma to jednak wpływu na jej wytrzymałość czy inne właściwości. Zmiany te są stałe, jednakże przy pomocy odpowiednich technik czy biegłości istnieje możliwość ich ukrycia.

Pasywnym działaniem wspomagania jest, że zmysły słuchu oraz węchu wyostrzają się do tego stopnia, że użytkownik zyskuje dostęp do Atutów Ulepszony Zmysł: Węch oraz Ulepszony Zmysł: Słuch. Jeżeli Inuzuka posiada te atuty wykupione, te zostają jeszcze bardziej wyczulone i zdobywa następujące biegłości:
Wybitnie Ulepszony Zmysł: SłuchBiegłość
Słuch użytkownika jest naprawdę bardzo wyczulony na najmniejsze dźwięki. Nawet osoby posiadające odpowiednie Atuty do cichego skradania mogą mieć problem z zaskoczeniem ninja z tak wyczulonym zmysłem słuchu. Odległości z bazowego Atutu są podwójne i użytkownik jest w stanie usłyszeć jak trawa się ugina czy oddech przeciwnika w promieniu 40 metrów. Nawet ograniczając dźwięki do minimum i wstrzymując oddech w promieniu 10 metrów od ninja może być ciężko się ukryć i trzeba naprawdę się postarać. W promieniu 5 metrów od użytkownika, ten jest w stanie usłyszeć nawet bijące serce ukrytych osób.
Wybitnie Ulepszony Zmysł: WęchBiegłość
Węch użytkownika jest wzniesiony na wyżyny i przewyższa nawet ten, który posiadają jego psy. Jest w stanie wyczuć zapamiętany zapach w promieniu 15 kilometrów. Umożliwia również znajdowanie ludzi w przestrzeni, gdy np. jest ciemno dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 15 metrów od użytkownika. Informacja ta jest jednak zdecydowanie bardziej dokładna niż w przypadku podstawowego Atutu i użytkownik jest w stanie zlokalizować cel w przybliżeniu do 1 metra. Lepiej również tropi w przypadku trudnych warunków atmosferycznych.
Istnieje również druga, aktywna funkcja tego jutsu. W trakcie jego używania, użytkownik porusza się znacznie szybciej, a jego ruchy stają się lepiej skoordynowane oraz ma lepszą percepcję. Szybkość jest zwiększana o 3 punkty, Refleks o 1.

Technika nie może być użyta przez psy Inuzuka, jednakże może być wykorzystywana w trakcie trwania Jinjū Konbi Henge.

Posiadając Sennina Jūjin, psy Inuzuka zyskują możliwość używania tej techniki, jednakże mają jedynie dostęp do aktywnej formy jego działania (w postaci bonusów do statystyk, nie dostają one atutów do ulepszonych zmysłów). Jeżeli właściciel psów ma Specjalizację w dziedzinie klanowej, dostają również dodatkowe punkty wynikające z tego bonusu.
Posiadając Specjalizację w Jūjin Refleks oraz Szybkość są zwiększone o dodatkowy 1 punkt (łącznie +4 do Szybkości, +2 do Refleksu).
Ostatnio zmieniony 31 sie 2023, 23:24 przez Inuzuka Nana, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Inuzuka Nana

Hmm, tbh nie wiem czy nie widziałbym tego bardziej jako dedykowane wspomaganie, ze względu na pasywne działanie? Które imo jest zbyt silne, by zwyczajnie było techniką, którą sobie kiedyś opanujesz i masz na stałe biegłość. Więc raczej widziałbym to jako dedykowane wspomaganie, ze zdobywaniem na fabule jakiejś rangi. A takie imo lepiej wrzucić w propozycję, bo nie leży tylko w mojej gestii. Jeśli jednak chcesz to jako technikę - biegłości wrzuciłbym w aktywnej formie. I na pewno nie pozwoliłbym dalej buffować psów, które już na randze S mają aż 50 punktów statystyk, co i tak jest chorą ilością punktów.
Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 371
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Chūnin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Inuzuka Nana

Dzień dobry, to ja! Wrzucam psiarskie techniki. Dwie nówki i dwie do renerfa z obecnie istniejących.

Eeee... powiedziałabym, że ozwojowana? Dosyć nietypowe, ale nie na tyle, żeby robić z tego prywatę imo.
► Pokaż Spoiler | Gensotsūga
Gensotsūga | Elemental Passing Fang元素通牙
KlasyfikacjaJūjin, technika żywiołowa
PieczęcieBrak, kumulacja chakry równa złożenia 12 pieczęciom
KosztStandardowy + koszt za Tsūgę
Zasięg30m
WymaganiaTsūga, Kontrola Chakry 7, żywioł na randze min. B
Tsūga uchodzi za jedną z najbardziej reprezentatywnych technik klanowych i praktycznie każdy członek klanu, który ukończył Akademię zna te jutsu. I tak jak samo w sobie potrafi być bardzo potężne i prowadzić do ogromnych zniszczeń czy obrażeń u przeciwnika, tak niektórzy członkowie klanu, wyjątkowo wprawieni w używaniu Jūjinu, postanowili dodać jej dodatkowy faktor w postaci żywiołowego uwolnienia, pokrywając nim zewnętrzną "warstwę" Tsūgi w ten sposób zwiększając jeszcze bardziej potencjał techniki, a co za tym idzie - zadawane obrażenia.

Do użycia tej techniki możemy wykorzystać jeden z podstawowych żywiołów i nie ma możliwości ich łączenia. Oznacza to, że Tsūga nie może być jednocześnie pokryta np. Suitonem i Raitonem. Dodatowo, jako że Ninkeny nie posiadają dostępu do technik żywiołowych, psy nie mogą używać tego jutsu, jednakże może ono być zastosowane w trakcie technik fuzji jak Jinjū Konbi Henge, tak długo jak użytkownik - bądź Kage Bunshin - jest częścią stworzonej bestii.

Pokrycie techniki żywiołem jest dla użytkownika jest bezpieczne i w zależności od użytego żywiołu, osiągnie się różne efekty:
  • Suiton - Woda na powierzchni Tsūgi porusza się niczym łańcuch piły, sprawiając, że przy uderzeniu są zadawane dodatkowe rany szarpane, które mają zdolność nawet do penetracji przez mięśnie aż do samej kości. Po uderzeniu zostaje Duża ilość wody, która zawiera chakrę użytkownika, dzięki czemu tylko on może jej użyć do innych technik Suitonu.
  • Katon - Tsūga przy uderzeniu podpala wszystko co znajduje się w jej zasięgu, a w przypadku uderzenia w człowieka może powodować poważne poparzenia aż zwęglające skórę przeciwnika. Ze względu na powagę zadanych ran przez samą Tsūgę, które następnie zostały wypalone, goją się one znacznie gorzej niż normalnie i powodują większy dyskomfort.
  • Fūton - Tsūga nabiera ogromnej ostrości, dzięki czemu w odpowiednich warunkach nie będzie miała problemu nawet przebić się przez skałę czy metal, a także doprowadzić do poważnych i głębokich ran. Cięcia te mogą w odpowiednich warunkach i w przypadku mniej wytrzymałych osób doprowadzić nawet do odcięcia kończyny.
  • Raiton - Technika zostaje pokryta dużą ilością błyskawic, które doprowadzają do wyładowania elektrycznego, w ten sposób osoby będące w promieniu 5 metrów od Tsūgi odczuwają lekkie odrętwienie, nawet jeżeli nie zostały przez nią trafione. Znajdowanie się do metra od miejsca uderzenia techniki powoduje już drętwienie ciała, a bezpośrednie trafienie - nawet paraliż.
  • Doton - Powierzchnia Tsūgi zostaje pokryta błotem, a także latają zgodnie z osią rotacji kamienie wielkości piłki do tenisa, które w momencie uderzenia mogą powodować bardzo mocne obicia, a przypadku bezpośredniego uderzenia przez technikę, nawet dodatkowe krwawienia wewnętrzne. Ze względu na bycie również pokrytą błotem, może doprowadzić do infekcji ran przeciwnika.
Posiadając Jūjin na randze S kumulacja chakry jest redukowana o 4 pieczęcie.
Posiadając Sennina Jūjin jesteśmy w stanie użyć tej techniki z Gatengą.
Posiadając Specjalizację w Jūjin zasięg techniki wzrasta do 40m.
Tu myślę, że ogólnodstępna będzie git?
► Pokaż Spoiler | Shuryōki
Shuryōki | Hunting Season狩猟期
KlasyfikacjaJūjin
PieczęcieDzik → Pies → Koń → Dzik → Zając → Pies
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Technika mająca na celu zwiększenie predyspozycji tropiących. Może zostać użyta zarówno przez Inuzukę, jak i jego psa (który wtedy po prostu kumuluje chakrę do techniki ze względu na niemożność składania pieczęci), robiąc z niego prawdziwego predatora w trakcie łowów. W momencie używania tego jutsu, zasięgi węchu są traktowane jakby Refleks użytkownika był o jeden poziom wyższy. W przypadku posiadania tego atrybutu na poziomie 10, zasięg jest zwiększany o 2km. Każdy punkt w Refleksie powyżej 10 daje dodatkowe 1km do zasięgu.

Dodatkowo, jak na prawdziwego drapieżnika przystało, wszelkie ruchy wykonywane przez użytkownika są bezszelestne i jedynie możliwe do usłyszenia z przez osoby z Atutem Ulepszony Słuch, jednakże wciąż one muszą się skupić na wsłuchiwaniu się w otoczenie, żeby być w stanie to wyłapać.

Posiadając Jūjin na randze A ilość pieczęci jest redukowana do trzech.
Posiadając Jūjin na randze S wystarczy złożyć pieczęć Psa.
Posiadając Atut Ninja jedynie osoby ze odpowiednimi biegłościami do Atutu Ulepszony Słuch są w stanie usłyszeć ruch ze strony użytkownika.
Posiadając Sennina w Jūjin zyskuje się możliwość lekkiego wtopienia w otoczenie, co pozwala na jeszcze bardziej efektywne łowy. W zależności od terenu, te wtopienie się może być lepsze bądź gorsze (np. będzie skuteczniejsze w środku lasu w półmroku niż na otwartej przestrzeni bez drzew, krzaków itp.). Żeby użytkownika dostrzec, należy znajdować się stosunkowo blisko i wpatrywać się w te konkretne miejsce. Wysoki Refleks jak i odpowiednie Atuty czy Biegłości mogą sprawić, że użytkownik zostanie dostrzeżony z większą łatwością. Ostateczna decyzja w kwestii działania tego efektu jest zależna od MG.
Posiadając Specjalizację w Jūjin zasięg węchu jest zwiększany o dodatkowy kilometr na każdym poziomie Refleksu.
Ogólnie mam wrażenie, że ten zasięg i jednocześnie koszt na turę trochę nie ma sensu, bo raczej przejechanie tych kilkudziesięciu metrów nie będzie zajmowało kilku tur. Więc opcje widziałam wie - dać koszt standardowy i zasięgi, albo koszt na turę i wywalić te zasięgi, pozwalając Inuzuce sobie jeździć. Pierwsza opcja wydawała się mi mniej ciekawa i trochę taką kalką z Tsugi, więc poszłam drugą opcją. Oprócz tego coś czuje, że ilości pieczęci w tej technice trochę nie spełnia współczesnych standardów, więc to poprawiłam, ale jeśli szanowny techniczny stwierdzi, że były ok to się nie obrażę. Nie mam pomysłu na Sennina, więc jakby panowie coś doradzili to by było miło :cute:
► Pokaż Spoiler | Gatenga | Stara wersja
Gatenga | Fang Rotating Fang牙転牙
KlasyfikacjaJūjin, Kontrola Chakry
PieczęcieBrak, kumulacja chakry wynosi tyle ile złożenie pięciu pieczęci
KosztStandardowy na turę
Zasięg30m
Wymagania---
Inuzuka bądź jej pies wprowadza swoje ciało w szybki ruch, przypominający piłę tarczy. Porusza się przy tym z dużą prędkością, zadając przy tym spore obrażenia, nie mające problemu np. przeciąć grubego głazu wpół. Ninja czy też pies ma kontrolę nad torem jazdy, jednakże z pewnymi ograniczeniami – żeby skręcić musi jechać po łuku, nie wykręci nagle o dziewięćdziesiąt stopni. Podczas ruchu korzystanie ze zmysłu wzroku jest niemożliwe, więc trzeba posługiwać się głównie słuchem oraz węchem. Ze względu na dużą prędkość technika jest ciężka do ominięcia. Bazowa średnica tarczy wynosi 1m.

Jeżeli Gatenga została wykonana w momencie używania Jinjū Konbi Henge koszt techniki ponosi tylko jedna osoba, zdawane przez jutsu obrażenia są zależne od rozmiaru powstałej bestii:

Duży: Średnica Gatengi wynosi 2.5m, zadawane są obrażenia rangi A. Koszt standardowy A.
Wielki: Średnica wzrasta do 5m, zadawane są obrażenia rangi S. Koszt standardowy S.
Olbrzymi: Średnica Gatengi to 10m. Koszt podwójny S, jednakże może zostać on podzielony pomiędzy użytkownika i jego psa. Zadawane obrażenia nie różnią się względem wielkiego, jednakże technika ma zwiększone działania penetrujące, dzięki czemu z większą łatwością przebije się np. przez gruby mur, bez utraty prędkości.

Posiadając rangę A w Jūjin zasięg techniki wzrasta do 45 metrów. Kumulacja czakry zajmuje tyle co złożenie trzech pieczęci. Jednocześnie Inuzuka ze swoim psem są już na tyle oznajmieni ze swoimi zapachami, że szansa, że na siebie wpadną w trakcie używania techniki znacząco maleje, a ich atak jest ze sobą jeszcze lepiej skoordynowany.
Posiadając rangę S w Jūjin zasięg techniki wzrasta do 55 metrów. Kumulacja czakry zajmuje czas co złożenie jednej pieczęci.
Posiadając Specjalizacje w Jūjin użytkownik ma znacznie większą zwrotność i kontrolę nad torem jazdy, dzięki czemu bardziej agresywne manewry są możliwe do wykonania. Nie będzie stanowić problemu np. nagłe skręcenie o czterdzieści pięć stopni i kontynuowanie dalszej jazdy.
► Pokaż Spoiler | Gatenga | Nowa wersja
Gatenga | Fang Rotating Fang牙転牙
KlasyfikacjaJūjin, Kontrola Chakry
PieczęcieBrak, kumulacja chakry wynosi tyle ile złożenie 8 pieczęci
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Inuzuka bądź jej pies wprowadza swoje ciało w szybki ruch, przypominający piłę tarczy. Porusza się przy tym z dużą prędkością, zadając przy tym spore obrażenia, nie mające problemu np. przeciąć grubego głazu wpół. Ninja czy też pies ma kontrolę nad torem jazdy, jednakże z pewnymi ograniczeniami – żeby skręcić musi jechać po łuku, nie wykręci nagle o dziewięćdziesiąt stopni. Podczas ruchu korzystanie ze zmysłu wzroku jest niemożliwe, więc trzeba posługiwać się głównie słuchem oraz węchem. Ze względu na dużą prędkość technika jest ciężka do ominięcia. Bazowa średnica tarczy wynosi 1m.

Jeżeli Gatenga została wykonana w momencie używania Jinjū Konbi Henge koszt techniki ponosi tylko jedna osoba, zdawane przez jutsu obrażenia są zależne od rozmiaru powstałej bestii:

Duży: Średnica Gatengi wynosi 2.5m, zadawane są obrażenia rangi A. Koszt standardowy A.
Wielki: Średnica wzrasta do 5m, zadawane są obrażenia rangi S. Koszt standardowy S.
Olbrzymi: Średnica Gatengi to 10m. Koszt podwójny S, jednakże może zostać on podzielony pomiędzy użytkownika i jego psa. Zadawane obrażenia nie różnią się względem wielkiego, jednakże technika ma zwiększone działania penetrujące, dzięki czemu z większą łatwością przebije się np. przez gruby mur, bez utraty prędkości.

Posiadając rangę A w Jūjin Kumulacja czakry zajmuje tyle co złożenie 6 pieczęci. Jednocześnie Inuzuka ze swoim psem są już na tyle oznajmieni ze swoimi zapachami, że szansa, że na siebie wpadną w trakcie używania techniki znacząco maleje, a ich atak jest ze sobą jeszcze lepiej skoordynowany.
Posiadając rangę S w Jūjin Kumulacja czakry zajmuje czas co złożenie 4 pieczęci.
Posiadając Sennina w Jūjin
Posiadając Specjalizacje w Jūjin użytkownik ma znacznie większą zwrotność i kontrolę nad torem jazdy, dzięki czemu bardziej agresywne manewry są możliwe do wykonania. Nie będzie stanowić problemu np. nagłe skręcenie o czterdzieści pięć stopni i kontynuowanie dalszej jazdy.
Bardzo dawno temu psy Inuzuka gadały mając Speckę. To się jednak zmieniło i trzeba teraz Sennina, a w Jujin Bunshinie wciąż jest wspomniane o specce, więc poprawka. I mam wrażenie, że w sumie bardziej jest to technika transformacji jak henge, a nie klonująca, więc poprawiłam klasyfikację. Myślę też, czy przeszłoby to ze jednorazowym standardowym kosztem, a nie turowym, tak jak to jest właśnie w henge? Dorzuciłam nawet dopisek, że jak pies dostanie dmg to wraca do psiej formy, a także doprecyzowałam, że technika może zostać użyta przez psa, bo w sumie to było takie... dwuznaczne w starym opisie, ale bazując po moich fabułach, to w sumie działało w taki sposób. Dodałam też bonusy na rangach + zmieniłam Speckę.
► Pokaż Spoiler | Jūjin Bunshin | Stara wersja
Jūjin Bunshin | Beast Human Clone獣人分身
KlasyfikacjaJŪJIN, Technika klonująca
PieczęcieTygrys
KosztStandadowy na turę (minimum 3)
ZasięgNa psa
Wymagania---
Inuzuka przesyła swoją chakrę do psa, dzięki czemu ten zamienia się w idealną kopię swojego właściciela – jest to bardzo przydatna technika zwłaszcza w trakcie walki. Pies będąc w tej formie zachowuje swoje normalne statystyki, jednocześnie jest w stanie używać wszystkich znanych przez właściciela technik klanowych oraz także taijutsu, lecz nie może posługiwać się bronią. Jeżeli ninja posiada specjalizację w Jūjin, pies jest w stanie normalnie mówić w tej formie i posiada wtedy głos swojego pana. Istnieje możliwość, by koszt techniki zapłacił pies.

Posiadając Specjalizacje w Jūjin: Pozwala użyć techniki na dwóch psach standardowym kosztem D.
► Pokaż Spoiler | Jūjin Bunshin | Nowa wersja
Jūjin Bunshin | Beast Human Clone獣人分身
KlasyfikacjaJŪJIN, Technika transformacji
PieczęcieTygrys
KosztStandadrdowy
ZasięgNa psa
Inuzuka przesyła swoją chakrę do psa, dzięki czemu ten zamienia się w idealną kopię swojego właściciela – jest to bardzo przydatna technika zwłaszcza w trakcie walki, pozwalając na dezorientację przeciwnika. Pies będąc w tej formie zachowuje swoje normalne statystyki, jednocześnie jest w stanie używać wszystkich znanych przez właściciela technik klanowych oraz także taijutsu, lecz nie może posługiwać się bronią. Pies w tej formie nie posiada zdolności mowy, co może zdradzić Inuzukę. W momencie zadania psu obrażeń, technika jest anulowana. Jutsu może zostać użyte również przez Ninkena.

Posiadając Jūjin na randze B można pominąć pieczęć.
Posiadając Jūjin na randze S pozwala użyć techniki na dwóch psach standardowym kosztem D, jednakże to Inuzuka musi wykonać te jutsu, nie psy.
Posiadając Sennina w Jūjin pies zyskuje możliwość mowy, mając wtedy głos swojego właściciela.
Posiadając Specjalizacje w Jūjin technika staje się stabilniejsza, dzięki czemu pies nie wraca od razu do swojej psiej formy przy otrzymaniu obrażeń. Pies będzie w stanie podtrzymać technikę pomimo przyjęcia kilku uderzeń czy technik niższych rang. Ostateczna decyzja jednak należy do MG.
Ostatnio zmieniony 07 sty 2024, 21:12 przez Inuzuka Nana, łącznie zmieniany 8 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1145
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Inuzuka Nana

Zerkam! o>

Elemental Passing Fang

1. "Jinjū Konbi Henge, tak długo jak użytkownik - bądź Kage Bunshin - jest częścią stworzonej bestii." imo, tutaj to Kage Bunshin zamieniłby bo może być np. Bunretsu. Jakoś tak bardziej ogólnie po prostu to bym nazwał
2. Generalnie, ogólnie spoko tylko jedna kwestia. Czy jest to koszt jednorazowy jako "Enchant" Tsugi? Czy może po prostu Tsuga żywiołowa sama w sobie, jako standalone technika? Bo koszta mi tu trochę nie kleją się. Jak jest to "enchant" to koszt Standardowy w sumie spoko, ale wtedy zasięgi kinda nie mają sensu? Jak sama w sobie Tsuga, no to tak jak zwykła by miała koszt turowy. Imo biorąc pod uwagę, że chce pani to też do Gatengi, to jako enchant zwyczajnie.

Hunting Season

1. Ogólnie w miarę okej, Najbardziej kwestia tej bezszelestności, bazowej jak i tej przy atutcie. W obu przypadkach bym dopisał, że ma to swój limit. Jak działania użytkownika generalnie byłyby turbo głośne, to nawet to nie będzie w stanie ich ukryć. Dodatkowo, zamieniłbym "jedynie osoby z odpowiednimi biegłościami do atutu Ulepszony Słuch są w stanie usłyszeć ruch..." na coś innego. W sensie, akurat biegłość do tego imo mało ma sens nawet istnienie. "Ulepszony Ulepszony Słuch"? No raczej nie. Dałbym poprostu, że jedynie osoby z tym atutem oraz jakimś ponadprzeciętnym słuchem byłyby w stanie? Coś bardziej w tą stronę. Np. atut + technika od lepszego słyszenie, czy np. atut + klan jaki daje Ci lepszy słuch bazowo. Ot, aby to było bardziej ogólne, a nie tylko "musisz mieć biegłość". Reszta git imo.

Gatenga

1. Generalnie mam taki jeden problem. Czaję niechęć robienia z tego kalki z Tsugi, ale w sumie... jak tak patrzę na opis, to jest to dokładnie Tsuga. Tylko tutaj piła, tutaj wir z tego co rozumiem te core różnice. To też, jeżeli to dosłownie jedynie co te techniki tak naprawdę różni, to bym tego nie zmieniał? Let's be honest, "ciekawość" innego sposobu opłąty za technikę to nie jest nawet coś bardzo fancy xD
2. Co do zasięgów i kosztów turowych - tutaj trochu mixed feelings też mam. W sensie, z tego jak ja to interpretuję, to używasz techniki. W tej jednej turze przelecisz te 30 metrów, zaczyna się druga tura, opłacasz koszt, możesz przelecieć kolejne 30 metrów szybkim tempem. W momencie kiedy damy temu koszt Standardowy, to po każdych 30 metrach będzie pani musiała ponownie kumulować chakrę. Co trochę byłoby głupie. Można w teorii dać "Standardowy za 30 metrów" i płacić wielokrotność, ale wtedy pani przy castowaniu musi decydować. Także, ten koszt na turę i zasięg jest o tyle dobry że daje pani dużo flexibility. Jeżeli byłby sam turowy bez zasięgu... niby spoko, jako swoisty "enchant", ale kinda wtedy bardziej byłoby uzależnione typowo od Szybkości postki. Imo można tak zrobić, tylko wtedy w obu tych technikach. I no, bym musiał jeszcze reszty modów dopytać czy taka opcja faktycznie ma sens, ale no - imo pani decyzja. Czy pani woli turowy i 30 metrów "co turę", czy turowy i bardziej zależny od speeda postaci, w sumie kinda unknown zasięg?

Jujin Bunshin

1. W sumie jest okej, akcept i przenoszę.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 371
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Chūnin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Inuzuka Nana

Elemental Passing Fang

1. Ogólnie to w Jinjū Konbi Henge jest napisane, że można połączyć się również z Kage Bunshinami, a że psy też są w stanie użyć tej techniki - to z mojego punktu widzenia i rozumienia - powinny być w stanie stworzyć cerbera nawet z klonem. Jeśli to tak nie działa, to poprawię, aczkolwiek chcę się upewnić.
2. W sumie to może być to jako enchant, więc do kosztów chyba w takim razie dochodzi jeszcze koszt Tsugi samej w sobie, jeśli dobrze rozumiem? Wywaliłam te zasięgi i z tego powodu zmieniłam też Speckę.
► Pokaż Spoiler | Gensotsūga
Gensotsūga | Elemental Passing Fang元素通牙
KlasyfikacjaJūjin, technika żywiołowa
PieczęcieBrak, kumulacja chakry równa złożenia 12 pieczęciom
KosztStandardowy + koszt za Tsūgę
ZasięgBezpośredni
WymaganiaTsūga, Kontrola Chakry 7, żywioł na randze min. B
Tsūga uchodzi za jedną z najbardziej reprezentatywnych technik klanowych i praktycznie każdy członek klanu, który ukończył Akademię zna te jutsu. I tak jak samo w sobie potrafi być bardzo potężne i prowadzić do ogromnych zniszczeń czy obrażeń u przeciwnika, tak niektórzy członkowie klanu, wyjątkowo wprawieni w używaniu Jūjinu, postanowili dodać jej dodatkowy faktor w postaci żywiołowego uwolnienia, pokrywając nim zewnętrzną "warstwę" Tsūgi w ten sposób zwiększając jeszcze bardziej potencjał techniki, a co za tym idzie - zadawane obrażenia.

Do użycia tej techniki możemy wykorzystać jeden z podstawowych żywiołów i nie ma możliwości ich łączenia. Oznacza to, że Tsūga nie może być jednocześnie pokryta np. Suitonem i Raitonem. Dodatowo, jako że Ninkeny nie posiadają dostępu do technik żywiołowych, psy nie mogą używać tego jutsu, jednakże może ono być zastosowane w trakcie technik fuzji jak Jinjū Konbi Henge, tak długo jak użytkownik - bądź Kage Bunshin lub lepszy klon - jest częścią stworzonej bestii.

Pokrycie techniki żywiołem jest dla użytkownika jest bezpieczne i w zależności od użytego żywiołu, osiągnie się różne efekty:
  • Suiton - Woda na powierzchni Tsūgi porusza się niczym łańcuch piły, sprawiając, że przy uderzeniu są zadawane dodatkowe rany szarpane, które mają zdolność nawet do penetracji przez mięśnie aż do samej kości. Po uderzeniu zostaje Duża ilość wody, która zawiera chakrę użytkownika, dzięki czemu tylko on może jej użyć do innych technik Suitonu.
  • Katon - Tsūga przy uderzeniu podpala wszystko co znajduje się w jej zasięgu, a w przypadku uderzenia w człowieka może powodować poważne poparzenia aż zwęglające skórę przeciwnika. Ze względu na powagę zadanych ran przez samą Tsūgę, które następnie zostały wypalone, goją się one znacznie gorzej niż normalnie i powodują większy dyskomfort.
  • Fūton - Tsūga nabiera ogromnej ostrości, dzięki czemu w odpowiednich warunkach nie będzie miała problemu nawet przebić się przez skałę czy metal, a także doprowadzić do poważnych i głębokich ran. Cięcia te mogą w odpowiednich warunkach i w przypadku mniej wytrzymałych osób doprowadzić nawet do odcięcia kończyny.
  • Raiton - Technika zostaje pokryta dużą ilością błyskawic, które doprowadzają do wyładowania elektrycznego, w ten sposób osoby będące w promieniu 5 metrów od Tsūgi odczuwają lekkie odrętwienie, nawet jeżeli nie zostały przez nią trafione. Znajdowanie się do metra od miejsca uderzenia techniki powoduje już drętwienie ciała, a bezpośrednie trafienie - nawet paraliż.
  • Doton - Powierzchnia Tsūgi zostaje pokryta błotem, a także latają zgodnie z osią rotacji kamienie wielkości piłki do tenisa, które w momencie uderzenia mogą powodować bardzo mocne obicia, a przypadku bezpośredniego uderzenia przez technikę, nawet dodatkowe krwawienia wewnętrzne. Ze względu na bycie również pokrytą błotem, może doprowadzić do infekcji ran przeciwnika.
Posiadając Jūjin na randze S kumulacja chakry jest redukowana o 4 pieczęcie.
Posiadając Sennina Jūjin jesteśmy w stanie użyć tej techniki z Gatengą.
Posiadając Specjalizację w Jūjin koszt techniki jest redukowany do połowicznego. Koszt za Tsūgę pozostaje jednak bez zmian.
Hunting Season

W sumie to jestem fine ze wszystkimi uwagami i poprawiłam!
► Pokaż Spoiler | Shuryōki
Shuryōki | Hunting Season狩猟期
KlasyfikacjaJūjin
PieczęcieDzik → Pies → Koń → Dzik → Zając → Pies
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Technika mająca na celu zwiększenie predyspozycji tropiących. Może zostać użyta zarówno przez Inuzukę, jak i jego psa (który wtedy po prostu kumuluje chakrę do techniki ze względu na niemożność składania pieczęci), robiąc z niego prawdziwego predatora w trakcie łowów. W momencie używania tego jutsu, zasięgi węchu są traktowane jakby Refleks użytkownika był o jeden poziom wyższy. W przypadku posiadania tego atrybutu na poziomie 10, zasięg jest zwiększany o 2km. Każdy punkt w Refleksie powyżej 10 daje dodatkowe 1km do zasięgu.

Dodatkowo, jak na prawdziwego drapieżnika przystało, ruchy wykonywane przez użytkownika są bezszelestne i jedynie możliwe do usłyszenia z przez osoby z Atutem Ulepszony Słuch, jednakże wciąż one muszą się skupić na wsłuchiwaniu się w otoczenie, żeby być w stanie to wyłapać. Bycie bezszelestnym nie jest idealne i jeżeli działania Inuzuki miałyby wywołać duży hałas, to technika takowego nie zniweluje.

Posiadając Jūjin na randze A ilość pieczęci jest redukowana do trzech.
Posiadając Jūjin na randze S wystarczy złożyć pieczęć Psa.
Posiadając Atut Ninja jedynie osoby Atutem Ulepszony Słuch oraz dodatkowymi umiejętnościami do polepszania tego zmysłu (jak biegłości, techniki czy klanowe bonusy) są w stanie usłyszeć ruch ze strony użytkownika.
Posiadając Sennina w Jūjin zyskuje się możliwość lekkiego wtopienia w otoczenie, co pozwala na jeszcze bardziej efektywne łowy. W zależności od terenu, te wtopienie się może być lepsze bądź gorsze (np. będzie skuteczniejsze w środku lasu w półmroku niż na otwartej przestrzeni bez drzew, krzaków itp.). Żeby użytkownika dostrzec, należy znajdować się stosunkowo blisko i wpatrywać się w te konkretne miejsce. Wysoki Refleks jak i odpowiednie Atuty czy Biegłości mogą sprawić, że użytkownik zostanie dostrzeżony z większą łatwością. Ostateczna decyzja w kwestii działania tego efektu jest zależna od MG.
Posiadając Specjalizację w Jūjin zasięg węchu jest zwiększany o dodatkowy kilometr na każdym poziomie Refleksu.
Gatenga

Hm. Prawdę powiedziawszy to nie patrzyłam na to w ten sposób. W mojej głowie, to jest to trochę jak taki... Inuzukowy Shunshin, tylko że jeszcze zadaje obrażenia. Jakby, jeszcze jak powiedzmy np. uciekam tą techniką jak to robiłam na evencie, to jestem w stanie sobie wyobrazić te jeżdżenie 30 metrów co turę. Co jednak w momencie, w którym używam tej techniki jak pan buk przykazał, czyli ofensywnie? kappa

Jeśli mi przeciwnik uniknie ataku w jednej turze, to w drugiej bez kumulacji chakry mogłabym zrobić zawrotkę i zaatakować ponownie, co jest... całkiem fajną opcją? Tak więc jedyne czego w chwili obecnej nie rozumiem w tym działaniu techniki, to... co się dzieje, gdy rzeczywiście kogoś nią trafię? Jeśli to jest jakieś draśnięcie w nogę, bo mi typ odskoczył, to jeszcze spoko, pewnie pojadę dalej... ale co jeśli to nie są rurki z kremem i dosłownie trafiłam kogoś na poważnie, np. w tułów, ale typ jest na tyle wytrzymały, że nie przetnie go na pół? Technika jest anulowana i znajdujemy się w unconfy sytuacji, czy może mogę w next turze opłacać dalej koszt techniki, by np. spróbować skręcić, albo ciąć typa dalej?
Ostatnio zmieniony 24 sty 2024, 3:48 przez Inuzuka Nana, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1145
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Inuzuka Nana

Elemental Passing Fang

1. Mi chodzi o to, że nie musi to być koniecznie Kage Bunshin, a może być też np. Bunretsu. Czyli głównie wpisanie tam "bądź Kage Bunshin lub lepszy klon", tak jak to pani ma w tym połączeniu.
2. Poza tym jest już spoczko.

Hunting Season

Akcepcik.

Gatenga

"...ale typ jest na tyle wytrzymały, że nie przetnie go na pół? Technika jest anulowana i znajdujemy się w uncomfy sytuacji, czy może mogę w next turze opłacać dalej koszt techniki, by np. spróbować skręcić, albo ciąć typa dalej?"

imo, trochę to zależy od MG? W sensie, bez problemu widzę dwie wizje. Jedna, gdzie typ jest tak wytrzymały, a ty jednak w niego wpadasz, on stoi jak głaz, jest jakieś tarcie no i w końcu przestaniesz się kręcić. Druga, gdzie no w niego wpadasz, ale kręcisz się na tyle mocno że no... możesz utrzymać kręcenie. Imo w pewnym sensie może w jakiś sposób zależy to lekko od siły postaci i przeciwnika w jakiego to pani wpadnie? W sensie, bo jak on jest silniejszy i wytrzymały dodatkowo, to jak ustanie twardo jak kamień to raczej panią zatrzyma. Jak jest tylko wytrzymały, no to imo pani przywali z takim impetem, że go pani porwie ze sobą i no, nie stanie mu się wiele bo ma wytrzymkę. Ale pani nie zatrzyma.

Można by taką opisową zależność trochę wrzucić, żeby to było bardziej jasne.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 371
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Chūnin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Inuzuka Nana

Elemental Passing Fang

W takim razie dodane!

Gatenga

Po przemyśleniu sprawy - zostawiłabym to w taki sposób jaki jest. ^ ^
Obrazek
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1145
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Inuzuka Nana

Elemental Passing Fang

Akcept, ozwojowane, ić z bogiem o/
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 371
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Chūnin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Inuzuka Nana

Dzień dobry, przyszłam z techniczkami. Na pewno się panowie cieszą!

Ozwojowana / ogólnodstępna?
► Pokaż Spoiler | Suiton: Karyu || Suiton A
Suiton: Karyu | Water Release: Vortex水遁・渦流
KlasyfikacjaSuiton
PieczęcieBaran → Małpa → Baran → Tygrys → Wąż → Szczur → Małpa → Baran
KosztStandardowy na turę
Zasięg25m
WymaganiaŹródło wody
Zaawansowana technika Suitonu, której założenie jednak jest stosunkowo proste. Korzystając z wody w swoim otoczeniu, shinobi tworzy przed sobą wodny wir o średnicy 1,5 metra, nad którym ma pełną kontrolę, mogąc takowy posyłać w kierunku przeciwnika i nie ma problemów z nawet z najbardziej ostrymi i nagłymi manewrami. Minusem jest jednak fakt, że ninja musi wykonywać odpowiednie ruchy rękoma do kontroli tego wiru. Ten też porusza się z bardzo dużą prędkością, przez co nawet osoby ponadprzeciętnie szybkie mogą mieć problem z jego uniknięciem, zwłaszcza na mniejszym dystansie.

Jak sama nazwa też wskazuje, technika tworzy wir, który to obraca się i dzieje się to na tyle szybko, że można to przyrównać do tarczy piły. Siła techniki jest tak duża, że nie będzie miała problemu z przecięciem się przez pień drzewa czy głazu. Przy bezpośrednim kontakcie z człowiekiem zaś - jest w stanie uciąć nawet kończynę przeciętnym jednostkom, a w przypadku tych bardziej wytrzymałych - spowodować głębokie rany szarpane, uszkadzając przy tym również i mięśnie.

Posiadając rangę S w Suitonie jesteśmy w stworzyć dwa wiry Standardowym kosztem.
Posiadając Sennina w Suitonie zyskujemy możliwość detonacji wiru w dowolnym momencie, sprawiając że ten posyła wodną falę uderzeniową o zasięgu 5 metrów. Taka fala jest w stanie przeciąć grubsze gałęzie czy nawet niewielkie głazy. Za detonację należy opłacić dodatkowy koszt równy Standardowemu B.
Posiadając Specjalizację w Suitonie,możemy pominąć pieczęci, jednakże kumulacja chakry trwa tyle co ich faktyczne złożenie. Jednocześnie, możemy kontrolować wir mentalnie.
Chyba ogólnodostępna?
► Pokaż Spoiler | Mizu no Nijūshin || Suiton B
Mizu no Nijūshin | Aquatic Doppelganger水の二重身
KlasyfikacjaSuiton, technika podmiany
PieczęcieZając → Ptak → Smok → Szczur → Zając → Szczur
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie / 40m
WymaganiaMizu Bunshin no Jutsu, Kawarimi no Jutsu
Specyficzna technika podmiany, która bazuje na podstawowym Kawarimi no Jutsu. Jednakże, zamiast wykorzystywać jakiś przedmiot w naszym otoczeniu, do podmiany stosujemy własnego, wodnego klona, który znajduje się w odległości maksymalnie do 40 metrów od użytkownika. Zasada działania jednak pozostaje bardzo podobna - po przygotowaniu techniki, użycie jakiegokolwiek innego jutsu korzystającego z chakry, inne niż techniki E czy skupiające się na samej kontroli chakry, jest w stanie rozproszyć Mizu no Nijūshin. Podmiana występuje wedle woli wykonującego. W momencie bycia zaatakowanym i dokonania podmiany, przez sekundę wygląda to jakby przeciwnik rzeczywiście użytkownika trafił, jednakże zaraz potem klon rozpada się, pozostawiając po sobie kałużę wody, która może być wykorzystana do innych technik Suitonu.

Posiadając rangę A w Suitonie zasięg rośnie do 50m.
Posiadając rangę S w Suitonie możemy pominąć dwie ostatnie pieczęcie.
Posiadając Sennina w Suitonie płacąc podwójny koszt za podmianę, możemy sprawić, że klon zamiast rozpaść się, wybucha, tworząc przy tym wiele wodnych senbonów. Zasięg wybuchu to promień 3 metrów.
Posiadając Specjalizację w Suitonie istnieje możliwość pieczęci, jednakże kumulacja chakry trwa tyle co ich faktyczne złożenie.
Ogólnodstępna
► Pokaż Spoiler | Tōboe || Jūjin C
Tōboe | The Howl遠吠え
KlasyfikacjaJūjin
PieczęciePtak → Smok → Pies
KosztPołowiczny
ZasięgRóżny
Technika o bardzo prostym zamyśle, jak i działaniu - po złożeniu pieczęci (bądź skumulowaniu chakry w przypadku psów), użytkownik wydobywa z siebie najzwyklejsze w świecie wycie niczym wilk do księżyca. Nie jest ono w żaden sposób szkodliwe dla ludzi w okolicy osoby wykonującej te jutsu. Jego jedynym użyciem komunikacja w momencie, w którym rozdzielimy się z naszymi psami i pragniemy je przywołać czy sprawdzić czy wszystko jest w porządku. Bardzo często właściciel wraz ze swoimi psami ma wytrenowane pewne sygnały, które pozwalają im na swoiste porozumiewanie się między sobą na odległość, a także upewnienie się, że odpowiedź pochodzi rzeczywiście od osób, od których tego oczekujemy.

Zasięg jest zależy w dużej mierze od przestrzeni, na której zostanie ta technika użyta i można go przyrównać do standardowego zasięgu wilczego wycia. Na otwartej przestrzeni wynosi około 15km, jednakże w bardziej zabudowanych miejscach zasięg potrafi być o połowę mniejszy.

Posiadając Jūjin na randze A można pominąć pieczęci jednak kumulacja chakry zajmuje tyle co ich faktyczne złożenie.
Posiadając Sennina w Jūjin dzięki wybitnemu zaznajomieniu ze swoimi czterołapymi towarzyszami, w większości przypadków użytkownik jest w stanie odróżnić, czy ewentualna odpowiedź pochodzi od jego psów, czy też nie bazując po samym dźwięku. Oczywiście działa to również i w drugą stronę, psy są w stanie stwierdzić, czy to ich właściciel ich przywołuje, czy też nie. Dodatkowe atuty czy umiejętności w postaci technik czy inne nietypowe zdolności wzmacniające słuch użytkownika mogą dodatkowo pomóc w upewnieniu się, do kogo dane wycie należy.
Posiadając Specjalizację w Jūjin przestrzeń w której się znajdujemy nie wpływa na efektywność wycia i zawsze będzie działać tak, jak w najbardziej sprzyjających warunkach.
Ogólnodostępna.
► Pokaż Spoiler | Kōshōgyōka || Jūjin C
Kōshōgyōka | Enhanced Bite咬傷強化
KlasyfikacjaJūjin
PieczęcieBrak, kumulacja chakry wynosi tyle ile złożenie czterech pieczęci
KosztRóżny
ZasięgRóżny
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Technika o bardzo prostym założeniu, jak i wykonaniu. Polega ona na przesłaniu chakry do szczęki psa czy też Inuzuki, by wzmocnić ugryzienie. Bazowa Siła jaką posiada czy to użytkownik czy jego pies ma również tutaj wpływ i w przypadku wartości ponadprzeciętnych, zadane obrażenia mogą być większe niż przewiduje to norma, choć ostateczna decyzja zależy od MG.

Dodatkowo, w zależności od wielkości osoby wykonującej te justu, ofiara musi wykazać się odpowiednią Siłą by móc się wyrwać w uścisku:
Wielkość użytkownikaSiła ofiary potrzebna do wyrwania się w porównaniu do Siły użytkownika
Mały - ŚredniO 1 niższa niż Inuzuki badź psa
Spory - DużyRówna Sile Inuzuki bądź psa
WielkiO 1 wyższa niż Siła Inuzuki bądź psa
OlbrzymiO 2 wyższa niż Siła Inuzuki bądź psa
Pomimo bycia sklasyfikowaną jako technika rangi C, można ją użyć na dowolnym poziomie. Im wyższa ranga, tym bardziej poważne obrażenia się zadaje.
  • D: Kosz standardowy D za ugryzienie, połowiczny D od drugiej tury używania. Siła ugryzienia jest na tyle wzmocniona, że może doprowadzić do niewielkich, dodatkowych obrażeń, bowiem zęby zatopią się w skórze nieco bardziej niż miałoby to normalnie miejsce. Jednocześnie ugryzienie jest w stanie przebić się techniki obronne o randze D bądź o Wytrzymałości 5.
  • C: Kosz standardowy C za ugryzienie, połowiczny D od drugiej tury używania. Ugryzienie jest na tyle wzmocnione, że może doprowadzić do bardziej poważnych ran, uszkadzającego głębsze warstwy skóry i doprowadzając do krwawienia. Ugryzienie może przebić się przez techniki obronne o rance C bądź o Wytrzymałości 6.
  • B: Kosz standardowy B za ugryzienie, połowiczny B od drugiej tury używania. Po skumulowaniu chakry należy jeszcze ją kumulować przez czas równy złożeniu 2 pieczęci. Na tym poziomie obrażenia zadawane przez ugryzienie są już znacząco zwiększone, mogąc nawet w ten sposób uszkodzić mięśnie czy pozrywać ścięgna. Wzmocnienie jest też na tyle duże, że możemy się przedostać przez ochronę o randze B bądź o Wytrzymałości 7. Wymaga Jūjin rangi B.
  • A: Kosz standardowy A za ugryzienie, połowiczny A od drugiej tury używania. Po skumulowaniu chakry należy jeszcze ją kumulować przez czas równy złożeniu 4 pieczęci. Siła ugryzienia jest już tak wielka, że można bez problemu zmiażdżyć czyjeś kości czy nawet odgryźć mniej wytrzymałe części ciała (jak np. palce). Jesteśmy w stanie przebić się przez techniki ochronne o randze A bądź o Wytrzymałości 8. Wymaga Jūjin rangi A.
  • S: Kosz standardowy S za ugryzienie, połowiczny S od drugiej tury używania. Po skumulowaniu chakry należy jeszcze ją kumulować przez czas równy złożeniu 8 pieczęci. Na tym poziomie jesteśmy w stanie dosłownie odgryźć komuś rękę czy bardzo mocno zmasakrować grubsze kości (jak np. udowa), praktycznie je miażdżąc i sprawiając że stają się nieużyteczne. Ugryzienie jest w stanie przedostać się przez jutsu obronne o randze S bądź o Wytrzymałości 9. Wymaga Jūjin rangi S.
Posiadając Sennina w Jūjin możemy wydłużyć i zaostrzyć zęby, powodując przez to dodatkowe obrażenia w momencie ugryzienia, które mogą doprowadzić do bardziej obfitego krwawienia niż normalnie. By tego dokonać należy opłacić koszt Standardowy C na turę.
Posiadając Specjalizację w Jūjin siła ugryzienia jest jeszcze bardziej zwiększana, przez co jesteśmy w stanie przebić się przez ochronę przeciwnika o Wytrzymałości o 1 punkt większą niż wskazuje na to dana ranga.
Trochę pachnie mi zwojem tbh.
► Pokaż Spoiler | Aggai no Hoegoe || Jūjin S
Aggai no Hoegoe | Roar of Crushing圧壊の吠え声
KlasyfikacjaJūjin
PieczęcieBrak, kumulacja chakry równa złożeniu 15 pieczęciom
KosztStandardowy za falę
Zasięg25m
Potężna technika klanu Inuzuka, wykorzystująca... szczekanie. Koncept wydaje się być stosunkowo prosty, jednakże skutki tego jutsu nie są już takie oczywiste jak mogłoby się wydawać. Po skumulowaniu chakry, użytkownik bądź jego pies, po wydobyciu z siebie dźwięku, wysyła falę uderzeniową w formie stożka, który w najszerszym jego miejscu ma 5 metrów. Siła uderzenia jest na tyle potężna, że nie będzie mieć problemów z zamienieniem skały w pył, zmiażdżeniem kości czy poważnym uszkodzeniem narządów, doprowadzając przy tym też do rozległego krwawienia wewnętrznego. Może ona doprowadzić również do odrzucenia przeciwnika, a praktycznie na pewno do zachwiania jego równowagi. Fala uderzeniowa porusza się wraz z wydanym przez nas szczeknięciem, czyli z dużą prędkością, co czyni ją trudną do uniknięcia, nawet przez wybitnie szybkie jednostki. Minusem tej techniki jest fakt, że użytkownik musi stać w miejscu w trakcie kumulowania chakry, a także w trakcie posyłania fali uderzeniowej, przez co może być czasem problematyczna do zastosowania.

Posiadając Sennina w Jūjin jesteśmy w stanie podzielić falę uderzeniową na dwie nieco słabsze. Istnieje możliwość przetrzymania tej drugiej, przez co możemy ją wysłać w stronę przeciwnika z kilkusekundowym opóźnieniem. Mechanicznie, druga fala uderzeniowa musi zostać posłana w tej samej turze, w której została użyta technika.
Posiadając Specjalizację w Jūjin nie musimy być w bezruchu w trakcie kumulowania chakry, jednakże wciąż trzeba się zatrzymać by posłać falę uderzeniową.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2024, 17:17 przez Inuzuka Nana, łącznie zmieniany 4 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1145
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Inuzuka Nana

If you expected me to be happy, you should be surprised!

Techniczka 1

a) Dwa razy więcej pieczęci
b) Przy bonusie z rangi S dodać, że "kosztem Standardowym na turę" tak dla formalności
c) Sennin. Niby spoczko, ale raczej wyrzuciłbym tam "przecinanie" gałęzi. W sensie, jakby to był Fuuton to spoko, ale z racji na charakter wody to imo taka eksplozja wiru wodnego mimo wszystko nie miałaby typowo ostrości. To też no, zwyczajnie jakby to był dmg obuchowy czy coś w tym stylu
d) Ogólnodostępna

Techniczka 2

a) Mlem, Kawarimi, eh.
b) Generalnie, z racji że mamy dosłownie Mizu Kawarimi, no to ono byłoby wymogiem też
c) 8 pieczęci
d) Jako zasięg po prostu starczy 40m, nie trzeba dawać tego "na siebie" imo
e) Bazowo zasięg 30 metrów, z rangą A 40 metrów
f) Poza tym chyba okej? Ogólnodostępna lub prywatna, not sure yet. Raczej to pierwsze

Techniczka 3

a) 6 pieczęci
b) Koszt trochę lepiej napisać. W sensie, czy jest ona za pojedynczy skowyt czy np. za turę porozumiewania się? Imo to 2 lepsze i no, koszt Standardowy na turę bym temu dał
c) Bonus z rangi A możesz dać na S i ulepszyć, że po prostu możesz pominąć pieczęci do techniki bez tego czasu kumulacji.
d) Zmieńmy ten zasięg z 15km na 10km. Real realem, ale tak no, jednak to forko i w ogólem. I tak to bardzo duży zasięg

Techniczka 4

a) Te wartości wytrzymki jaką przebija i techniki obronne do wyrzucenia. W sensie, to są bardziej rzeczy jakie stosujemy w technika obronnych czy CC'kach, bo no bardziej lubimy jednak opisy niż cyferki na forko.
b) Generalnie starczy pojedynczy koszt, nie musi być ten podtrzymywania dla basic techniki.
c) Poza tym chyyyyba okej, ale ta tabelka z wielkościami daje mi mieszane uczucia, to zobaczymy jeszcze w next turze. Na ten moment chyba okej

Techniczka 5

a) Raczej ogólnodostępna. W sensie, to dosłownie niszczące szczeknięcie, nic aż tak imo fancy czy śmiercionośne by to zwojem było
b) Zasięg znerfić do 20 metrów
c) W sennina dopisać że drugą falę można w innym kierunku posłać
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”