• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Shuten

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

Suiton: Maryū Kudaru | Water Release: Demon Dragon King Descending水遁・魔竜下る
KlasyfikacjaSuiton, Taiton, Fūton, Transformacja Natury
PieczęcieSmok → Wąż → Małpa → Wół → Smok → Małpa → Baran → Koń → Małpa → Koń → Szczur → Pies → Ptak → Pies → Małpa → Koń → Pies → Dzik → Wół → Dzik → Smok → Ptak → Wół → Pies → Smok → Tygrys → Baran → Dzik → Smok → Zając → Dzik → Ptak → Koń → Małpa → Pies → Wąż → Koń → Tygrys → Szczur → Smok → Dzik → Małpa → Dzik → Smok → Szczur → Koń → Tygrys → Pies → Szczur → Koń
KosztPodwójny
Zasięg50m
WymaganiaDuże źródło wody, Suiton: Suiryūdan no Jutsu oraz Taiton: Haretsu Hibana
Rozwinięcie techniki Wodnego Smoka wzbogaconej o mało znany element Tajfunu. Pomimo ogromnej ilości pieczęci, bo aż pięćdziesięciu, nadrabia ogromną siłą zdolną powalać lasy, burzyć całe kompleksy budynków czy, co najważniejsze, utylizować bardziej destrukcyjne właściwości Taitonu. Smocza paszcza o średnicy niemal dwóch metrów jest w stanie pożreć człowieka w całości, podczas gdy uformowane z wody, ostre zęby mają okazję przedziurawić go już w momencie złapania. Daje to już obraz smoka większego niż jego "młodszy brat". Co więcej nasycone chakrą Taifunu cielsko zostaje rozsadzone. W największym niebezpieczeństwie znajdują się osoby pożarte, znajdujące się w środku wodnego cielska, bowiem nagły skok ciśnienia może się okazać zabójczy dla ogromnej ilości shinobi. Wszystko w zasięgu do 20m od wysadzonego łba smoka z kolei musi mierzyć się z tonami wody wystrzelonej pod ogromnym ciśnieniem, demolując betonowe konstrukcje czy przeszywając kroplami wody wszystko niczym ołowiowe kule. Smok przez ilość skumulowanej różnorakiej chakry przybiera inną barwę niż niższej rangi odpowiednik, która to zależna jest od używającego techniki. Zakłada się jednak, że ten w przypadku danego shinobi jest zawsze w tym samym kolorze.

Ze względu na duży czas przygotowywania, technika traktowana jest, podobnie jak Suiton: Suiryūdan no Jutsu, jak o rangę silniejsza.

Posiadając rangę S Suitonu ilość pieczęci zostaje zmniejszona o 15 pieczęci.
Posiadając Sennina Suitonu ilość pieczęci zostaje zmniejszona o kolejne 15 pieczęci. Co więcej możliwe staje się również wysadzenie kolejnych 10m cielska smoka licząc od miejsca, gdzie kończy się jego łeb.

Witam uprzejmie w mojej kuchni. Dzisiaj pod nóż weźmiemy technikę, przy której wcale nie będę kopać za ilość pieczęci jak w sumie widać na powyższym obrazku. Chcę sobie rozwinąć technikę wodnego smoka, którą for some strange reasons nawet lubię, o zdobyty kiedśtam Taiton bo uznałam, że to może być fajne połączenie. No i że to ranga A, a nie biedne B, to podkręciłam też trochę jego wielkość. No, ale generalnie w odróżnieniu od Ryakudatsu tutaj chyba można bardziej się pobawić balansem, jaki chyba mniej mnie zaboli jak tam.
A poza tym Imo dużo bardziej fancy niż zwykły smok, to może prywatna?
Ostatnio zmieniony 12 mar 2022, 19:32 przez Sabataya Shuten, łącznie zmieniany 5 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Makaveli
Posty: 153
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:49
Discord: Makaveli#0301
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Shuten

Dobry, trochę dzisiaj ja popracuję więc zaczynajmy

1.Technika Prywatna, patrząc po tym że jest łączona ze wspomaganiem które i tak jest mało znane, a raczej użytkowane, jestem z tym ok.
2. To tak, względem przebalansowania bo ta technika jest mocna, dlatego trzeba zrobić tak, aby nie srać nią na okrągło. Po pierwsze zmniejszenie jej nieco siły, po drugie zmniejszenie nieco zasięgu, po trzecie zwiększenie kosztów chakry.

Tak więc czekam na poprawki i wtedy będzie kombinować dalej.
W razie pytań, popędzania odpisu, proszę kierować się na Discord'a, dziękuje.

A tu parę utworów które mogą urozmaicić czytanie posta
-1-
-2-
-3-
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

Koszt poszedł ze standardowego w podwójny, zasięg z 75m na 50m oraz 30m na 20m. I zmieniono Sennina dla osłabienia siły. No i Taiton to taka nakładka na Fuuton, nie oddzielne wspomaganie. No, ale "gałąź technik" mało popularna.
Obrazek
Awatar użytkownika
Makaveli
Posty: 153
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:49
Discord: Makaveli#0301
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Shuten

Akcept
W razie pytań, popędzania odpisu, proszę kierować się na Discord'a, dziękuje.

A tu parę utworów które mogą urozmaicić czytanie posta
-1-
-2-
-3-
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

Dawno mnie tu nie było kappa

Kemono no Haji | Grasp of the Beast獣の把持
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Transformacji
PieczęcieDzik → Wąż → Tygrys → Wół
KosztStandardowy za użycie na jednej kończynie, połowiczny C za utrzymanie na turę jednej kończyny
ZasięgNa siebie
Poprzez złożenie odpowiednich pieczęci i skupienie chakry, możliwe jest dokonanie dość nietypowej techniki transformacji, wyglądającej w swoim działaniu i założeniach dość banalnie. Skumulowana w paznokciach chakra ma za zadanie zmienić ich właściwości o kształt, wpływając na ich zgrubienie i czernienie. Ze względu na działanie techniki, wizualnym zmianą zachodzą również dłonie aż po nadgarstki, barwiąc skórę na czerwono. W zależności od wprawy w sztuki Ninjutsu, wzmocnione tak paznokcie można utwardzić i wydłużyć w różnym stopniu. Osoba dopiero zaczynająca przygodę z Ninjutsu, jest w stanie wydłużyć je o 1cm, nadając im wytrzymałość drewna. Kształt paznokci ulega również zmianie i zamiast łagodnych łuków zauważyć można ostre zakończenia. Możliwa jest zamiana paznokci również u nóg - należy jednak pamiętać, że koszt wyżej dotyczy tylko dwóch kończyn. W przypadku zamiany jednej z nich, koszt za użycie zostaje podzielony na pół. Koszt na turę nie ulega jednakże zmianom. Kolejnym ważnym faktem jest wpływ długości szponów. Zbyt długie mogą przeszkadzać w wykonywaniu czynności.

Pazury tak stworzone nie są stricte bronią, chociaż można nimi atakować czy blokować ciosy. Traktowane są jako część ciała i jakiekolwiek posługiwanie się nimi zależne jest raczej od posiadanego Taijutsu. Uznaje się, że nie potrzebują jednak własnego stylu walki - chociaż jeśli ktoś ma życzenie, może taki zrobić dla większej ilości profitów.

Posiadając rangę A w Ninjutsu można wydłużyć pazury do 2cm. Ich twardość porównywalna jest z metalem.
Posiadając rangę S w Ninjutsu nie ma potrzeby składać pieczęci. Ich twardość porównywalna jest ze wzmocnionym metalem. Posiadając dość siły, można próbować przebić nimi stal. Dalej jednak da się je zniszczyć bądź połamać.

Hello there!
Wymagania: początkowo uznałam je za fajne - takie logiczne i tłumaczące, czemu w sumie jedyną próbą ich imitacji są techniki Fuutonu. No ale sobie tak myślę: no ale są Inuzuki i u nich też to ma sens. I w sumie nie wiem, Jinchuu? Demon-like creatures? Osoby, które w sumie mogą mieć jakikolwiek inny powód, by im taka techniczka pasowała? No i sobie tak myślę i albo zostawić jak jest, a jak ktoś będzie chciał to niech zrobi swoją (not a good option? I mean - not good enough for me) albo zrobić jeszcze inaczej i dać ją pod zwój i np. jedną rolkę dać Inuzukom. Chyba, że coś takiego faktycznie już jest i jestem ślepa @@
Koszta vs profity: generalnie sama skala może brzmieć "strasznie", ale w sumie technika nie dotyczy jakiejś op broni, a może 5cm ciała. That's not a lot. Co więcej wzmacnia tylko paznokcie przystosowując je do walki, więc równie dobrze można człowiekowi złamać nadgarstek by się nimi nie pobawił. Przez wzgląd na bardzo łatwą anihilację tej techniczki, nie chcę jej gnębić kosztami czy wytrzymałością. Od biedy mogę jeszcze to podbić do B, ale nie wiem czy jest sens.
Ostatnio zmieniony 21 maja 2022, 20:10 przez Sabataya Shuten, łącznie zmieniany 7 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Makaveli
Posty: 153
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:49
Discord: Makaveli#0301
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Shuten

Akcept
W razie pytań, popędzania odpisu, proszę kierować się na Discord'a, dziękuje.

A tu parę utworów które mogą urozmaicić czytanie posta
-1-
-2-
-3-
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

Haō no Iyoku | Will of the Overlord覇王の意欲
KlasyfikacjaNinjutsu
PieczęcieCzas kumulacji jak przy 7 pieczęciach
KosztPodwójny za aktywację, połowiczny A na turę
Zasięg15m średnicy
WymaganiaKontrola Chakry 8 lub Fūton B lub nauka od osoby, która zna tę technikę i posiada Ninjutsu S
Jak pokazuje historia, chakra była formowana już na tyle przeróżnych sposobów i wykorzystywana w tak licznych formach, że mogłoby się wydawać, że ludzkość sięga powoli granic. W tym wypadku jednak, chakra nie przybiera w gruncie rzeczy żadnej formy, a po wypuszczeniu z organizmu rozprzestrzenia się w niewielkim promieniu od shinobi. Wraz z tym dzieją się dwie, dość istotne rzeczy. Powietrze wokół shinobi staje się tak gęste od wymieszania go z najczęściej utylizowaną przez ninja energią, że cały proces oddychania staje się bardzo utrudniony. Nie na tyle, by kogoś dosłownie udusić, jednak przebywanie w chmurze więcej niż całą turę może doprowadzić do braku przytomności z niedotlenienia organizmu.

Drugim efektem, jakiego należałoby spodziewać się po tej technice, to wzrost ciśnienia. Chakra wypuszczona z ciała zaczyna bowiem napierać od góry na wszystko i wszystkich wokół, będąc w stanie nie tylko powalić co słabszych przeciwników, przygwożdżając ich do ziemi, ale również zniszczyć co bardziej delikatne elementy otoczenia.

Przyjmuje się, że siła techniki w obu aspektach zależna jest od możliwości użytkownika, by samemu się jej przeciwstawić. Ktoś, kto dla przykładu posiada więc siłę 5 i Wytrzymałość 7 użyje techniki, do której przeciwstawienia się potrzeba Siły 5 i Wytrzymałości 7. Posiadanie którejkolwiek z ów statystyk niższej od poziomu, jaki potrzebny jest do działania pod wpływem techniki, skutkuje odczuciem jej efektów w mniejszym bądź większym stopniu.
Siła
Różnica SiłyEfekt
>=0Cel odporny na technikę. Jest w stanie stwierdzić jej użycie, ale nie wpływa na postać w żaden sposób
1Trudności z poruszaniem się. Jest ono możliwe, jednak problematyczne. Ruchy wykonywane są wolniej przez wywierane ciśnienie, postać szybciej się przez to męczy.
2Postać częściowo przykuta do ziemi. Ma problem z wstaniem na nogi. Możliwe jest podjęcie prób pełzania bądź innego przemieszczania po ziemi jak czołganie, jednak jest to proces również męczący jak i wolniejszy niż normalnie.
< 3Brak możliwości wstania, postać przykuta do ziemi. Ciśnienie jest na tyle duże, że może doprowadzić do niewielkich uszkodzeń jak uszkodzenie błony bębenkowej. Przy użyciu w standardowych warunkach, nie jest one zdolne do wyrządzenia stałych szkód, łamania kości czy miażdżenia narządów bez względu na Wytrzymałość celu.
Wytrzymałość
Różnica WytrzymałościEfekt
>=0Cel odporny na technikę. Jest w stanie stwierdzić jej użycie, ale nie wpływa na postać w żaden sposób
1Trudności z oddychaniem. Jest ono możliwe, jednak problematyczne. Ciężej złapać oddech, postać szybciej się męczy.
2Postać ma duże problemy ze złapaniem powietrza. Pojawiają się mroczki przed oczami i ból głowy. Spędzenie więcej niż turę w zasięgu techniki wiąże się z pogłębiającym niedotlenieniem.
< 3Szybko postępujące niedotlenienie, prędko doprowadzające do utraty przytomności. Bez względu na ilość Wytrzymałości, przy standardowych warunkach użycia techniki tlenu jest zawsze dość, by śmierć z niedotlenienia nie była możliwa.


Technika sama w sobie posiada jednak pewne ograniczenia związane ze swoim działaniem. Siła tejże skaluje się z fizycznymi możliwościami używającego do poziomu 8. Oznacza to, posiadając dla przykładu Siłę 10 i Wytrzymałość 10, dalej wystarczy posiadać obie statystyki na poziomie 8, by móc działać w stworzonych przez nią warunkach. Co więcej, co może być uważane zarówno za wadę, jak i zaletę, technika porusza się ona wraz z osobą, jaka ją stworzyła.

Posiadając Ninjutsu rangi S zasięg zostaje zwiększony o 10m średnicy.
Posiadając Specjalizację Ninjutsu maksymalny poziom, do którego skaluje się technika, zostaje zwiększona z poziomu 8 na 9 w obu statystykach.
Posiadając Sennina Ninjutsu możliwe staje się wybranie, na kogo technika nie powinna działać, a znajduje się w zasięgu jej działania.

Bążur :cute:
Ostatnio zmieniony 02 lis 2022, 19:35 przez Sabataya Shuten, łącznie zmieniany 5 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Shuten

Oh boi

Ogólnie bardzo silna technika, gdzie dopiero dwa atrybuty na poziomie 8 dają odporność, z tego co czytam, a poziom 7 - jedynie lekką. Z samego tego nie wiem czy kosztów nie podbić na potrójny za aktywację i standardowy za utrzymanie. Bonus z rangi S przerzuciłbym zaś na Specjalizację, bo jest zbyt potężne. Sam Sennin zaś, choć mam trochę mieszane uczucia, nie jest aż taki zły, acz uzależniłbym go też od Kontroli Chakry, by kontrolować gdzie wypuszczamy całą tę energię. Zwiększenie zasięgu na pewno z Sennina bym wyrzucił, bo to jest wzmocnienie, a nie coś nowego, ale jeśli przerzucimy bonus +1 na Speckę, to mamy rangę S, gdzie można to upchnąć. I na razie tyle, bo jednak muszę trochę pomyśleć o tej technice.
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

Prawie zapomniałam, że mam tu rzeczy do poprawy @@

Tylko teraz zobacz, Tora. Dwa atrybuty na 8 dają ci ODPORNOŚĆ na technikę A. A. Tymczasem weźmy dowolne techniki A. Ofensywne, rzecz jasna. Niewiele jest technik, na które można mieć całkowitą odporność. Weźmy dowolnego fireballa wysokiej rangi - zada obrażenia tak, czy inaczej. Tylko mniejsze. Wir wodny? Przy 8 w Wytrzymałości też cię pewnie połamie, tylko pewnie mniej niż normalnie. A jak nie połamie, to i tak to będzie boleć. Ale weźmy też Sakki, jakie jest rangi E - dla pełnej odporności potrzebujesz mieć 10 SW. A też nie zawsze, bo są biegłości i specjalizacje sprawiające, że i 10 to takie "wiesz, że nie jest daijobu". Też zdaję sobie sprawę z tego, że jest to też takie patrzenie na nią pod względem "co jak użyte na innym graczu". I to jest jak najbardziej okej i słuszne, jednak pamiętajmy też, że w większości jednak walczymy z NPC i nie znamy ich statystyk. Bardzo łatwo wypalić podwójny czy nawet potrójny koszt A w eter. Stąd też wnosiłabym o to, by nie przerzucać Sennina na specjalizację, bowiem sam fakt możliwości bycia całkowicie odpornym na technikę daje jej debuffa.

Ewentualnie mam jeszcze alternatywę, która może byłaby nieco bardziej "fair" pod względem pd wydanych na możliwość użycia techniki, a pd potrzebnych, by się jej przeciwstawić. Co ty na to, by siła techniki zależała od tego, czy osoba rzucająca dałaby radę się jej przeciwstawić? Czyli jak ktoś z Siłą 7 i Wytrzymałością 5 jej użyje, to potrzebujesz Siły 7 i Wytrzymałości 5 by się przeciwstawić. Wtedy siła techniki zależy od siły postaci. Takiej ogólnej. Można wtedy ewentualnie nawet dać jej capa na 8 czy 9 poziomie for nerf puropuse i na predyspozycji tego capa podbić na 10. Wtedy trzeba samemu te staty rozwinąć, a nie być lesczykiem ze statami 5/5 cwaniakującym techniką A.

Też pamiętam, że na DC wspominałam coś, że kilka kwestii można by nieco lepiej opisać. Niewiele mówi działanie całościowe czy połowiczne i tak naprawdę jest opis tylko wtedy, jak ktoś ma dużo mniej. Więc uznałam, że popełnię taką tabelkę:

Siła
Różnica SiłyEfekt
>=0Cel odporny na technikę. Jest w stanie stwierdzić jej użycie, ale nie wpływa na postać w żaden sposób
1Trudności z poruszaniem się. Jest ono możliwe, jednak problematyczne. Ruchy wykonywane są wolniej przez wywierane ciśnienie, postać szybciej się przez to męczy.
2Postać częściowo przykuta do ziemi. Ma problem z wstaniem na nogi. Możliwe jest podjęcie prób pełzania bądź innego przemieszczania po ziemi jak czołganie, jednak jest to proces również męczący jak i wolniejszy niż normalnie.
< 3Brak możliwości wstania, postać przykuta do ziemi. Ciśnienie jest na tyle duże, że może doprowadzić do niewielkich uszkodzeń jak uszkodzenie błony bębenkowej. Przy użyciu w standardowych warunkach, nie jest one zdolne do wyrządzenia stałych szkód, łamania kości czy miażdżenia narządów bez względu na Wytrzymałość celu.
Wytrzymałość
Różnica WytrzymałościEfekt
>=0Cel odporny na technikę. Jest w stanie stwierdzić jej użycie, ale nie wpływa na postać w żaden sposób
1Trudności z oddychaniem. Jest ono możliwe, jednak problematyczne. Ciężej złapać oddech, postać szybciej się męczy.
2Postać ma duże problemy ze złapaniem powietrza. Pojawiają się mroczki przed oczami i ból głowy. Spędzenie więcej niż turę w zasięgu techniki wiąże się z pogłębiającym niedotlenieniem.
< 3Szybko postępujące niedotlenienie, prędko doprowadzające do utraty przytomności. Bez względu na ilość Wytrzymałości, przy standardowych warunkach użycia techniki tlenu jest zawsze dość, by śmierć z niedotlenienia nie była możliwa.


Bez względu na to, która z opcji powyżej bardziej ci leży, tabelka chyba by pasowała do obu. Daj znać, czy takie widełki uważasz za ok na tę rangę czy może coś w nich poprawić. Co do kosztu - no nie ukrywam, że im mniejszy, tym lepiej. Jeśli dalej uważasz, że powinien być potrójny, to nie ma problemu, zmienię.

sadok
Ostatnio zmieniony 21 paź 2022, 12:50 przez Sabataya Shuten, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Shuten

Ogólnie tutaj raczej chodzi o to, że te przykłady, co podałaś, mają jedną imo ważną cechę. Wystarczy jeden atrybut, by je skontrować. Tutaj - dwa. Jeśli chcesz wytrzymać wir wodny czy kulę ognia, idziesz w Wytrzymałość, jeśli chcesz wytrzymać Sakki, idziesz w SW. A tutaj, jeśli chcesz móc normalnie oddychać to Wytrzymałość, a jeśli chcesz normalnie się poruszać do Siła. I to jest dla mnie największym problemem. Że na swój sposób, ciężko znaleźć na to kontrę.

"predyspozycja" kappa Ogólnie jednak sama ta propozycja wydaje mi się ciekawsza i nawet logicznie da się to przedstawić w ten sposób, że zwyczajnie, na nią też działa i w taki sposób byłbym bardziej skłonny do działania. Bo wtedy jak ktoś chce Ciebie kontrować, to musi kontrować. I wtedy ten cap na poziomie... 8, a ze specjalizacją ( kappa ) 9 brzmi okej.

Tabelki mi pasują.

Co do kosztu, jeśli zmienimy tak jak proponowałaś, to koszt podwójny mógłby zostać, ale utrzymanie dałbym A albo chociaż połowiczny A.

Co do bonusów z rang, to "przeciwstawienie się technice" zmieniamy na Speckę z max cap 9? I tylko zasięg? Jak tak to ok.
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

O ty śmieszku kappa

Dobra, wstawiłam tabelkę. Zrobiłam też wedle drugiego pomysłu sposób działania. Zobacz, czy ci pasuje takie sformułowanie. No i koszty też zmieniłam. Pytanie czy na S nie chcemy dać jeszcze jakiegoś zmniejszenia pieczęci czy większy zasięg? 5m brzmi teraz samo w sobie kinda lame xD
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Shuten

Ogólnie to jedynie z Sennina bym usunął te dodatkowe 5 metrów. Jak mówiłem, jest to rodzaj bonusu, a nie coś nowego, temu jestem mu przeciwny.

Samą technikę bym ozwojował na może... 2 zwoje? Oczywiście jeden twój. Co myślisz?

No i kwestia, którą poruszyliśmy na discordzie. Rozumiem, że tutaj wychodzi kwestia tego, że robisz to chakrą, tylko jak mówiłem, wtedy imo koszta powinny wzrosnąć w porównaniu do tych istotnych. Temu bym widział nawet wymagania w stylu:
"Kontrola Chakry 8 lub Fūton B lub nauka od osoby, która zna tę technikę i posiada Ninjutsu S".
Oczywiście, to tylko propozycja do dalszego ustalenia. Zamiast Ninjutsu S możemy np. zastosować nowe atuty nauczycielskie i np. wcisnąć tam Senpaia. Oczywiście to tylko propozycja.
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

To wzięłam, że ranga S w nin zwiększa o 10, nie o 5 i wywaliła m z sennina @@ Chyba, że to overkill to możesz nawet sam edytnąć, tylko daj znać.
Co do wymagań... Ale mnie dalej ten futon mierzi xD Ale dobra, już whatever, niech będzie. Wstawione.

A zwoje są chyba ok.
Obrazek
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

Hello there. Long time no see you.
Kimera no Jutsu: Jiko Kyōka | Chimera Technique: Self-enhance鬼芽羅の術・自己強化
KlasyfikacjaNinjutsu, Kinjutsu, Technika Transformacji
PieczęcieCzas jak przy złożeniu 3 pieczęci
KosztStandardowy za użycie, standardowy C za każdą modyfikację na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaKimera no Jutsu oraz Sennin Ninjutsu
Pochodna techniki, jaka przez wielu, którzy w ogóle o niej wiedzą, uznawana jest raczej za tę mniej etyczną - głównie przez dość niebezpieczny zakres możliwości. Nie mniej opierając się na bazie, jaką jest Kimera no Jutsu, możliwe było opracowanie mniej destrukcyjnej dla otoczenia techniki, jak również mniej inwazyjnej dla samego organizmu - a przynajmniej takie były pierwotne założenia. Przez wzgląd na swój specyficzny, precyzyjny sposób działania, organy czy organizm w całości poddany tej technice dalej kwalifikuje się do wykonania przeszczepu klasycznymi sposobami tak długo, jeżeli nie został poddany wcześniej przeszczepowi przez Kimera no Jutsu.

Jutsu to posiada dwa główne sposoby użycia. Pierwsze z nich, najbardziej banalne, pozwala na radzenie sobie w sposób szybki i relatywnie bezpieczny z otrzymanymi ranami. Maź wytwarzana przez technikę jest w stanie czasowo zasklepić krwawienia, zlepiając rozerwane tkanki ze sobą bądź skleić złamane kości. Technika ta nie zastępuje leczenia. Nie niweluje również bólu, przez co połamana kość będzie boleć tak samo, jak wcześniej. Należy patrzeć na nią jak na czasowe założenie bandaża, zszycie ran na określony czas niż faktyczną technikę medyczną. Tak szybka "pierwsza pomoc" jest jednak w stanie ograniczyć bądź zniwelować utratę krwi, zminimalizować część obrażeń wewnętrznych czy sprawić, że kończyna będzie zdatna do użytku przez nieco dłuższy czas. Niemożliwe jest jednak ponowne przyczepienie sobie całej kończyny, jeżeli ta została uprzednio całkowicie oddzielona od ciała, niezespojona nawet fragmentem za pomocą ów techniki bądź jakiejkolwiek innej tkanki.

Drugi sposób opiera się na wpływaniu na działanie samego organizmu. Poprzez utylizację wiedzy medycznej oraz precyzyjne zastosowanie techniki, możliwe jest wpłynięcie na ciało, wpływając na pracę organów wewnątrz, zamiast dokonywać ich za pomocą samej mazi, jak ma to miejsce w przypadku techniki-matki. Przykładami może być chociażby wymuszenie produkcję adrenaliny dla podwyższenia akcji serca, serotoniny dla poprawy nastroju czy, idąc w drugą stronę, ograniczenie ilości kolagenu w skórze, celem czasowego postarzenia postaci pod względem wyglądu. Możliwe jest też całkowite wyłączenie poszczególnych elementów organizmu jak np. ograniczenie impulsów odbieranych przez receptory bólowe. Nie mniej każda taka zmiana wiąże się również z innymi następstwami, będące dość logicznym następstwem. Jeśli za pomocą techniki spróbujemy zwiększyć gęstość kości, nie tylko nieznacznie zwiększymy ich wytrzymałość, ale i ciężar, przez co w pewnym momencie będzie można zapomnieć o pływaniu. Tak samo zwiększając tętno za pomocą adrenaliny, krew szybciej rozniesie ewentualne toksyny w przypadku zatrucia. Przyjmuje się, że posiadając średniozaawansowaną wiedzę medyczną (Iryō Ninjutsu B) postać jest w stanie szybko oszacować, jak wpłynąć na poszczególne organy, by uzyskać pożądany efekt.

Chcąc użyć tego na innej osobie, należy utrzymać z nią kontakt fizyczny przez cały czas kumulowania chakry. W przypadku wpływania na organizm osoby, jaka sobie tego nie życzy, czas ten wydłuża się trzykrotnie.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”