• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Shuten

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

► Pokaż Spoiler | Tsūjitegan
Hyakka Kigō Kai: Seikatsu-kan | Hundered Blossom Mark Release: Life Sense百花記号回・生活感
KlasyfikacjaTsūjitegan, Technika Sensoryczna
Pieczęcie---
KosztStandardowy do 50m, podwójny do 500m, potrójny do 2km. W przypadku większych - określa MG
Zasięg---
WymaganiaHyakka Kigō, Tsūjitegan: Seikatsu-kan oraz Iryō Ninjutsu D
Podczas gdy samo Tsūjitegan: Seikatsu-kan pozwala na wykrycie bardzo wąskiej grupy anomalii, tak w połączeniu z Hyakka Kigō staje się techniką o nieco bardziej praktycznym użyciu. By technika zadziałała, należy na żywym organizmie stworzyć pieczęć od Hyakka Kigō z zawartą w środku naszą własną energią. Nie musi jej być wiele jednak ważne, by rzeczywiście jakiekolwiek, choćby śladowe ilości znajdowały się przy celu. Następnie uiszczając koszt techniki C jesteśmy w stanie zdobyć informacje o kondycji z dowolnego znaczku. Bez względu na to, gdzie jest i co robi, możemy dowiedzieć się o stanie fizycznym i ocenić, czy osoba taka jest stabilna. Informacje te jednak zawsze będą ogólne, chociaż mogą podpowiadać, gdzie mniej więcej szukać przyczyny problemu. Można wykryć, że cel jest ranny i krwawi, jednak brakować będzie informacji o szczegółach. Jeśli zżera go choroba: prócz faktu, że cel jest chory, co najwyżej będzie można oszacować, jak choroba szybko go zżera. Podobnie ma się ze zmęczeniem czy zużyciem chakry. Informacje zawsze będą ogólne, pozbawione dokładnych danych "liczbowych". W przypadku chęcia zdobycia wiedzy o więcej niż jednej osobie, tylekrotnie zwiększa się koszt techniki.

Posiadając Bunseki no Jutsu technika dostarcza coraz to bardziej szczegółowych informacji tak, jakbyśmy używali Bunseki no Jutsu - tyko na odległość. Dodatkowe informacje podyktowane są znajomością Iryō Ninjutsu i nakładają się z tymi podanymi w opisie samej techniki.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=百花記号回・生活感]Hyakka Kigō Kai: Seikatsu-kan | Hundered Blossom Mark Release: Life Sense[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/W7CCVbF.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Tsūjitegan, Technika Sensoryczna[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy do 50m, podwójny do 500m, potrójny do 2km. W przypadku większych - określa MG[/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[row title=Wymagania]Hyakka Kigō, Tsūjitegan: Seikatsu-kan oraz Iryō Ninjutsu D[/row]
[description]Podczas gdy samo Tsūjitegan: Seikatsu-kan pozwala na wykrycie bardzo wąskiej grupy anomalii, tak w połączeniu z Hyakka Kigō staje się techniką o nieco bardziej praktycznym użyciu. By technika zadziałała, należy na żywym organizmie stworzyć pieczęć od Hyakka Kigō z zawartą w środku naszą własną energią. Nie musi jej być wiele jednak ważne, by rzeczywiście jakiekolwiek, choćby śladowe ilości znajdowały się przy celu. Następnie uiszczając koszt techniki C jesteśmy w stanie zdobyć informacje o kondycji z dowolnego znaczku. Bez względu na to, gdzie jest i co robi, możemy dowiedzieć się o stanie fizycznym i ocenić, czy osoba taka jest stabilna. Informacje te jednak zawsze będą ogólne, chociaż mogą podpowiadać, gdzie mniej więcej szukać przyczyny problemu. Można wykryć, że cel jest ranny i krwawi, jednak brakować będzie informacji o szczegółach. Jeśli zżera go choroba: prócz faktu, że cel jest chory, co najwyżej będzie można oszacować, jak choroba szybko go zżera. Podobnie ma się ze zmęczeniem czy zużyciem chakry. Informacje zawsze będą ogólne, pozbawione dokładnych danych "liczbowych". W przypadku chęcia zdobycia wiedzy o więcej niż jednej osobie, tylekrotnie zwiększa się koszt techniki. 

[b]Posiadając Bunseki no Jutsu[/b] technika dostarcza coraz to bardziej szczegółowych informacji tak, jakbyśmy używali Bunseki no Jutsu - tyko na odległość. Dodatkowe informacje podyktowane są znajomością Iryō Ninjutsu i nakładają się z tymi podanymi w opisie samej techniki.[/description]

Hyakka Kigō Kai: Ryakudatsu | Hundered Blossom Mark Release: Life-Force Plundering百花記号回・略奪
KlasyfikacjaTsūjitegan, Technika Pieczętująca, Kinjutsu
Pieczęcie---
KosztStandardowy za aktywację
ZasięgDowolny dla warunku, Dotykowy dla własnoręcznej aktywacji
WymaganiaRyakudatsu
Poprzez zaaplikowanie techniki poprzez Hyakka Kigō, zostaje zmienione podejście tejże do pobierania energii z innych źródeł. Poprzez nałożenie pieczęci oraz aktywację jutsu, zaczyna ona pobierać energię od nosiciela symbolu. Pobrana energia magazynowana jest w pieczęci wraz z siłami witalnymi, które zostały w niej początkowo zaaplikowane. Symbol jest w stanie pobrać x punktów energii na x dni. Oznacza to dla przykładu, że jest w stanie pobrać 2 punkty co 2 dni. Pobieranie sił życiowych obniża czasowo statystykę Wytrzymałości o tyle punktów, ile punktów witalnych pobrał symbol. Maksymalnie może pobrać 3 punkty sił witalnych co 3 dni. Jeżeli symbol i technika zostaną użyte bez zgody celu, stawiany opór sprawia, że symbol maksymalnie może pobrać 1 punkt na dzień. Technikę można aktywować od razu, własnoręcznie lub po nadaniu warunku aktywacji, po którym zacznie kumulować energię. Ta może zostać wykorzystana do technik ninja bazujących na siłach życiowych, który nałożył dane Hyakka Kigō. W przypadku zerwania symbolu zawierającego energię nosiciela kwiatu, wraca ona do prawowitego właściciela. Kwiat może pomieścić maksymalnie ilość energii witalnej innej niż twórcy symbolu w ilości potrójnej do maksymalnej Wytrzymałości celu, na który jest nałożony. Jeżeli więc ktoś posiada 5 Wytrzymałości, kwiat da radę pomieścić w sobie 15 jednostek energii. Jeżeli część z niej zostanie wykorzystana, kwiat zacznie uzupełniać zapasy po upływie trzech dni. Technikę można dezaktywować w każdej chwili nawiązując kontakt fizyczny z nosicielem symbolu.

Posiadając Specjalizację w Tsūjiteganie kwiat może pomieścić energię równą czterokrotności Wytrzymałości celu.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=百花記号回・略奪 ]Hyakka Kigō Kai: Ryakudatsu | Hundered Blossom Mark Release: Life-Force Plundering[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/CGFSs9u.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Tsūjitegan, Technika Pieczętująca, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za aktywację[/row]
[row title=Zasięg]Dowolny dla warunku, Dotykowy dla własnoręcznej aktywacji[/row]
[row title=Wymagania]Ryakudatsu[/row]
[description]Poprzez zaaplikowanie techniki poprzez Hyakka Kigō, zostaje zmienione podejście tejże do pobierania energii z innych źródeł. Poprzez nałożenie pieczęci oraz aktywację jutsu, zaczyna ona pobierać energię od nosiciela symbolu. Pobrana energia magazynowana jest w pieczęci wraz z siłami witalnymi, które zostały w niej początkowo zaaplikowane. Symbol jest w stanie pobrać x punktów energii na x dni. Oznacza to dla przykładu, że jest  w stanie pobrać 2 punkty co 2 dni. Pobieranie sił życiowych obniża czasowo statystykę Wytrzymałości o tyle punktów, ile punktów witalnych pobrał symbol. Maksymalnie może pobrać 3 punkty sił witalnych co 3 dni. Jeżeli symbol i technika zostaną użyte bez zgody celu, stawiany opór sprawia, że symbol maksymalnie może pobrać 1 punkt na dzień. Technikę można aktywować od razu, własnoręcznie lub po nadaniu warunku aktywacji, po którym zacznie kumulować energię. Ta może zostać wykorzystana do technik ninja bazujących na siłach życiowych, który nałożył dane Hyakka Kigō. W przypadku zerwania symbolu zawierającego energię nosiciela kwiatu, wraca ona do prawowitego właściciela. Kwiat może pomieścić maksymalnie ilość energii witalnej innej niż twórcy symbolu w ilości potrójnej do maksymalnej Wytrzymałości celu, na który jest nałożony. Jeżeli więc ktoś posiada 5 Wytrzymałości, kwiat da radę pomieścić w sobie 15 jednostek energii. Jeżeli część z niej zostanie wykorzystana, kwiat zacznie uzupełniać zapasy po upływie trzech dni. Technikę można dezaktywować w każdej chwili nawiązując kontakt fizyczny z nosicielem symbolu.

[b]Posiadając Specjalizację w Tsūjiteganie[/b] kwiat może pomieścić energię równą czterokrotności Wytrzymałości celu.[/description]

Ryakudatsu | Life-Force Plundering略奪
KlasyfikacjaTsūjitegan, Kinjutsu
PieczęciePies → Smok → Tygrys → Przyłożenie dłoni do ziemi bądź celu
KosztRóżny
Koszt techniki różni się w zależności od sposobu użycia, chociaż tych nie ma dużo. Istotne jest jednak to, z czego pobierane są siły życiowe. Stąd też koszt techniki to:
  • Połowiczny A na turę przy pobieraniu sił życiowych z roślin poprzez dotykanie ziemi dłonią bądź zwierząt nie większych od psa;
  • Standardowy A na turę przy pobieraniu energii od ludzi i zwierząt nie większych niż słoń;
  • Podwójny rangi techniki, z jakiej wysysane są siły życiowe. Dotyczy to tylko technik, które takową przejawiają np. jutsu tworzące, przyzywające i kontrolujące rośliny czy inne żywe istoty;
ZasięgDo 1 hektara lub dotykowy
WymaganiaKatsuryoku no Dentatsu, Sennin Tsūjitegana
Technika stanowiąca lustrzane odbicie do Katsuryoku no Dentatsu. Podczas gdy tamta pozwala na przelanie własnych sił życiowych celem wyleczenia ran, tak ta kradnie energię witalną od innych. Nie jest też ograniczona jedynie do ludzi jako, że tę posiadają wszelakie istoty żywe. Pobrana energia w ten sposób jest jednak obca bez względu na źródło, a jej zabranie i utylizacja cięższa niż kontrola własnych zasobów. Można jej użyć na różne sposoby, każda mogąca przynieść różne efekty czy znaleźć zastosowanie w innych sytuacjach.

Poprzez złożenie pieczęci i przyłożenie dłoni do podłoża, w przeciągu jednego posta, ninja jest w stanie wyciągnąć siły życiowe z roślin oraz drobnych istot jak robaki i owady z obszaru jednego hektara. Pozyskane w ten sposób siły życiowe są w stanie uleczyć drobne zadrapania i skaleczenia. Każdy hektar osuszony w ten sposób jest w stanie zapewnić minimalne ilości energii do poradzenia sobie z uszkodzeniami najmniejszego kalibru czy bardzo niewielkim zmęczeniem. Energia jest wysysana tylko z tych roślin, które nie są wynikiem techniki i występują naturalnie bez względu na ich ewentualne unikatowe właściwości i zdolności. W przypadku specyficznych okazów, wyssanie z nich życia może być dużo bardziej wymagające i podlega ocenie MG. Możliwe jest również wyssanie życia z większych zwierząt nie przekraczających rozmiarami największych psów. Wymagany jest jednak kontakt fizyczny z konkretną istotą, a długość procesu ocenia Mistrz Gry na podstawie rozmiarów, budowy i ogólnego stanu zwierzęcia.
Jeżeli dany obszar jest skąpy w faunę i florę, możliwe jest uzyskanie ilości energii niezdolnej nawet do zasklepienia najmniejszych zadrapań.

W przypadku użycia techniki na innym człowieku możliwe staje się pochłonięcie większej ilości energii. Poprzez kontakt fizyczny shinobi może pobrać w danej turze 1 punkt sił witalnych od celu. Nie musi trzymać go przez cały pełen post i starczy krótkie acz konkretne dotknięcie go. Siły życiowe pobrane w ten sposób są w stanie wyleczyć rany wedle mechaniki przedstawionej w Katsuryoku no Dentatsu jednak maksymalnie jest w stanie poradzić sobie z niewielkimi zranieniami, niezbyt głębokimi skaleczeniami etc. Oznacza to, że 1 punkt sił witalnych zamiast zaleczyć złamanie, będzie w stanie uporać się z dwoma ranami mniejszego kalibru. W zamian cel męczy się szybciej tak, jakby jego Wytrzymałość została obniżona o taka samą ilość punktów, ile punktów witalnych zostało pobranych od ofiary. Jeżeli w danej turze została pobrana od danej osoby energia, ponowne jej wyssanie możliwe jest dopiero w następnej turze. W przypadku pobrania ilości sił życiowych w momencie, kiedy ninja nie posiada ran do zaleczenia, w zamian negują część zmęczenia.

Użycie techniki jest również możliwe na technikach opierających się na utylizacji istot żywych. Im wyższa ranga techniki, tym więcej energii możliwe jest do pobrania kosztem wytrzymałości tworu na turę. Wyssanie energii z technik rangi C i niżej jest w stanie zaleczyć niewielkie skaleczenia. Ilość tejże z innych rośnie o 1 z każdą rangą począwszy od B. Wytrzymałość techniki maleje o ilość pobranej energii. Jeżeli ta osiągnie 0 zostaje zniszczona przy czym techniki B i niżej obumierają od razu.

Jeżeli pobranej energii jest mniej niż przewiduje mechanika Katsuryoku no Dentatsu nie oznacza to, że ta nie odniesie żadnych efektów. Będą one jednak proporcjonalnie mniejsze i możliwe niewystarczające.

Posiadając Specjalizację Tsūjitegana można pominąć trzy pierwsze pieczęcie. Dalej wymagany jest kontakt fizyczny z podłożem bądź celem techniki.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=略奪 ]Ryakudatsu | Life-Force Plundering[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/wyaTAbZ.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Tsūjitegan, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Smok → Tygrys → Przyłożenie dłoni do ziemi bądź celu[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[description]Koszt techniki różni się w zależności od sposobu użycia, chociaż tych nie ma dużo. Istotne jest jednak to, z czego pobierane są siły życiowe. Stąd też koszt techniki to:
[list][*][b]Połowiczny A na turę[/b] przy pobieraniu sił życiowych z roślin poprzez dotykanie ziemi dłonią bądź zwierząt nie większych od psa;
[*][b]Standardowy A na turę[/b] przy pobieraniu energii od ludzi i zwierząt nie większych niż słoń;
[*][b]Podwójny rangi techniki[/b], z jakiej wysysane są siły życiowe. Dotyczy to tylko technik, które takową przejawiają np. jutsu tworzące, przyzywające i kontrolujące rośliny czy inne żywe istoty;[/list][/description]
[row title=Zasięg]Do 1 hektara lub dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Katsuryoku no Dentatsu, Sennin Tsūjitegana[/row]
[description]Technika stanowiąca lustrzane odbicie do Katsuryoku no Dentatsu. Podczas gdy tamta pozwala na przelanie własnych sił życiowych celem wyleczenia ran, tak ta kradnie energię witalną od innych. Nie jest też ograniczona jedynie do ludzi jako, że tę posiadają wszelakie istoty żywe. Pobrana energia w ten sposób jest jednak obca bez względu na źródło, a jej zabranie i utylizacja cięższa niż kontrola własnych zasobów. Można jej użyć na różne sposoby, każda mogąca przynieść różne efekty czy znaleźć zastosowanie w innych sytuacjach. 

Poprzez złożenie pieczęci i przyłożenie dłoni do podłoża, w przeciągu jednego posta, ninja jest w stanie wyciągnąć siły życiowe z roślin oraz drobnych istot jak robaki i owady z obszaru jednego hektara. Pozyskane w ten sposób siły życiowe są w stanie uleczyć drobne zadrapania i skaleczenia. Każdy hektar osuszony w ten sposób jest w stanie zapewnić minimalne ilości energii do poradzenia sobie z uszkodzeniami najmniejszego kalibru czy bardzo niewielkim zmęczeniem. Energia jest wysysana tylko z tych roślin, które nie są wynikiem techniki i występują naturalnie bez względu na ich ewentualne unikatowe właściwości i zdolności. W przypadku specyficznych okazów, wyssanie z nich życia może być dużo bardziej wymagające i podlega ocenie MG. Możliwe jest również wyssanie życia z większych zwierząt nie przekraczających rozmiarami największych psów. Wymagany jest jednak kontakt fizyczny z konkretną istotą, a długość procesu ocenia Mistrz Gry na podstawie rozmiarów, budowy i ogólnego stanu zwierzęcia. 
Jeżeli dany obszar jest skąpy w faunę i florę, możliwe jest uzyskanie ilości energii niezdolnej nawet do zasklepienia najmniejszych zadrapań.

W przypadku użycia techniki na innym człowieku możliwe staje się pochłonięcie większej ilości energii. Poprzez kontakt fizyczny shinobi może pobrać w danej turze 1 punkt sił witalnych od celu. Nie musi trzymać go przez cały pełen post i starczy krótkie acz konkretne dotknięcie go. Siły życiowe pobrane w ten sposób są w stanie wyleczyć rany wedle mechaniki przedstawionej w Katsuryoku no Dentatsu jednak maksymalnie jest w stanie poradzić sobie z niewielkimi zranieniami, niezbyt głębokimi skaleczeniami etc. Oznacza to, że 1 punkt sił witalnych zamiast zaleczyć złamanie, będzie w stanie uporać się z dwoma ranami mniejszego kalibru. W zamian cel męczy się szybciej tak, jakby jego Wytrzymałość została obniżona o taka samą ilość punktów, ile punktów witalnych zostało pobranych od ofiary. Jeżeli w danej turze została pobrana od danej osoby energia, ponowne jej wyssanie możliwe jest dopiero w następnej turze. W przypadku pobrania ilości sił życiowych w momencie, kiedy ninja nie posiada ran do zaleczenia, w zamian negują część zmęczenia. 

Użycie techniki jest również możliwe na technikach opierających się na utylizacji istot żywych. Im wyższa ranga techniki, tym więcej energii możliwe jest do pobrania kosztem wytrzymałości tworu na turę. Wyssanie energii z technik rangi C i niżej jest w stanie zaleczyć niewielkie skaleczenia. Ilość tejże z innych rośnie o 1 z każdą rangą począwszy od B. Wytrzymałość techniki maleje o ilość pobranej energii. Jeżeli ta osiągnie 0 zostaje zniszczona przy czym techniki B i niżej obumierają od razu. 

Jeżeli pobranej energii jest mniej niż przewiduje mechanika Katsuryoku no Dentatsu nie oznacza to, że ta nie odniesie żadnych efektów. Będą one jednak proporcjonalnie mniejsze i możliwe niewystarczające. 

[b]Posiadając Specjalizację Tsūjitegana[/b] można pominąć trzy pierwsze pieczęcie. Dalej wymagany jest kontakt fizyczny z podłożem bądź celem techniki.[/description]
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Shuten

Technika nr. 1 - Ilość pieczęci zwiększyć do ~15, koszta to kolejno: Połowiczny A, Standardowy A, Standardowy S. By wyssać "Jeden punkt energii" z człowieka czy większej istoty, potrzebujesz pełnej tury dotykania, a nie jednego pacnięcia. Na dodatek musi to być skóra w skórę, nie zrobisz tego przez ubranie, ani jego ani swoje więc rękawiczki robią brrp.
Technika nr. 2 - Ranga S, Czterokrotny S za aktywację, by użyć energię z pieczęci musisz być w promieniu 5 metrów od targetu
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

Technika nr. 2 - Ranga S, Czterokrotny S za aktywację, by użyć energię z pieczęci musisz być w promieniu 5 metrów od targetu
Zacznę od tego, bo będzie chyba łatwiej. Pierwsza kwestia - nie bardzo rozumiem skąd taki wielki koszt. I mean to nie jest technika mająca robić człowiekowi krzywdę. Na S z niewiele większym kosztem, bo pięciokrotnym, mogę ściągnąć potwora wielkości Bijuu z własną chakrą i technikami. Tymczasem ta ma tylko zmechanizować zbieranie energii w znaczku, a interwały są dość długie. Druga sprawa nie użyję tej energii dla siebie. Nie wyleczę samej siebie czyimiś zasobami. Mogę co najwyżej użyć tychże co najwyżej żeby wyleczyć nosiciela. Także mogę dać dopisek, że mogę jej użyć tylko w taki sposób jednak dalej nie rozumiem tak potężnych kosztów, bo ranga to tam mały problem.
Technika nr. 1 - Ilość pieczęci zwiększyć do ~15, koszta to kolejno: Połowiczny A, Standardowy A, Standardowy S. By wyssać "Jeden punkt energii" z człowieka czy większej istoty, potrzebujesz pełnej tury dotykania, a nie jednego pacnięcia. Na dodatek musi to być skóra w skórę, nie zrobisz tego przez ubranie, ani jego ani swoje więc rękawiczki robią brrp.
15 pieczęci to całkiem sporo, a mimo wszystko chciałabym móc wykorzystać ją też w meele. Poza tym samo podejście i uderzenie kogoś w tym świecie raz jest dość problematyczne przez ilość wszelakich technik i możliwych zagrań, które mogą mi to absolutnie utrudnić co imo jest nerfem samym w sobie. Już pomijając oczywisty fakt, że będąc w meele jestem absolutnie łatwym targetem. Jakbyś to z kolei widział, jakby technika zamiast leczyć (co chyba jest największym problemem?) jedynie likwidowałaby mi stopniowo zmęczenie? No i jak sam masz jakis pomysł by sprowadzić to do formy, która nie będzie potrzebowała nerfu ze strony pieczęci i czasu utrzymywania kontaktu fizycznego to byłoby fajnie o/
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Shuten

Były zmiany, leci akcept, prywatne
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

W tym poście składam sobie zwierzaki do paktu. Jak skończę to was zawołam, stay tuned!
Raijin | The Brawler
GatunekPanda Wielka
RozmiarDuży
Posiadane dziedzinySen no Ichigeki A | Tenjō no Yari B | Iaidō B | Nagurujutsu C
Siła8
Szybkość8
Wytrzymałość7
Refleks7
Siła woli5
Kontrola Chakry0
Ilosc chakry7 500 E: --- | D: --- | C: --- | B: --- | A: --- | S: ---
Niedźwiedź oświecony! W sensie nie, że światło żarówki na niego świeci, ale że faktycznie próbował wielu rzeczy w życiu, nim znalazł swe powołanie. Poezja? Zna kilka wierszy na pamięć. Śpiew? Dajcie mu scenę, a zaśpiewa. Niekoniecznie dobrze, ale zaśpiewa. Matematyka? Liznął trochę mnożenia czy dodawania, także jak nic "swój człowiek". Architektura? Dajcie mu ołówek, a zaraz zaprojektuje willę za darmo. Językoznawstwo? Zna kilka słów w dialekcie Shijimy. A może potrzeba kucharza? Może nie jest takim specem jak Gordon Ramsay, ale gotując nie wezwie przez przypadek Gondoru na pomoc. A może potrzeba kogoś do uszycia sweterka? Da się pomyśleć. Ma wiedzę i umiejętności w ogromnej ilości dziedzin, jednak bardzo często jest ona płytka, niekonkretna i chociaż może być pomocna, tak nie jest osobą, którą powinno się pytać o bardziej zaawansowane zagadnienia. Jego ciekawość i pogodne usposobienie czyni go duszą towarzystwa... do momentu, aż nie zacznie opowiadać żartów. To nie tak, że ich nie zna. To nie tak, że nie są śmieszne, ale ZA KAŻDYM RAZEM można usłyszeć "...a wiecie, czemu to jest śmieszne? Bo..." i nikt mu nie przerwie. Zostało mu po tym, jak niedźwiedzia społeczność nie łapała jego dowcipów i przez lata zmuszony był je wyjaśniać. Bardzo pomaga to jednak Guobie. Guoba rozumie jego żarty dopiero po wyjaśnieniu. I dopiero wtedy się śmieje.

Pomimo bycia dużym niedźwiadkiem z dość sporą ilością chakry, od urodzenia pokłady te nie były w zasięgu łap Raijina. Innymi słowy - nigdy nie miał ani krzty talentu do używania chakry, nie radząc sobie nawet z taką podstawą jak chodzenie po wodzie. Jeśli jednak gdzieś Matka Natura daje nam mniej, gdzieś musi dać nam więcej. Nie zawsze, jednak w tym wypadku stwierdzenie to nie jest błędne. Wykształcił sporą siłę oraz szybkość, przez co fizycznie zdecydowanie wpisuje się w definicję solidnego wojownika. Nie tylko jest w stanie pomieścić na swym grzbiecie co najmniej dwie osoby nie tracąc przy tym na własnej prędkości robiąc za transport, ale jego własne łapy przystosowane są do dzierżenia broni bardziej ludzkich. Ciężki i z dość pokaźną tuszą posiada dużo więcej ciemnego futra na nogach oraz barkach. Jej ilość sprawia, że długa szata tworzy z tyłu coś, co wielu mogłoby nazwać peleryną. Białe futro jest widocznie krótsze na brzuchu, podczas gdy samą głowę Raijina pokrywa w sposób dość standardowy, porastając ją tam, gdzie brak ciemnych kręgów w miejscu oczu czy czarnego futra pokrywającego odstające uszy.
Techniki zwierzęcia
---
Zwierzę rangi B - 35 pkt atrybutów, maksymalna wartość atrybutu to 8. Posiada 1 dziedzinę na randze C, 2 na randze B i 1 na randze A. Posiada 26 PT do wydania na techniki. Posiada 7 500 Chakry.

Guoba | The Great Devouer
GatunekNiedźwiedź Brunatny
RozmiarŚredni
Posiadane dziedzinyMokuton B | Fūton C | Katon C
Siła4
Szybkość4
Wytrzymałość7
Refleks5
Siła woli4
Kontrola Chakry6
Ilosc chakry5 000 E: 10 | D: 50 | C: 100 | B: 400 | A: 1 500 | S: ---
Jeżeli ktoś byłby zainteresowany tym, kto był pierwszym niedźwiadkiem dokonującego włamania do pszczelego ula - Guoba. Tym niedźwiedziem Guoba był. Naturalny wróg Ibarakiego. Nie dlatego, że się nie lubią rzecz jasna. Pasje obu jednak momentami nakładają się w sposób mało kompatybilny, przez co w brzuszku Wielkiego Pożeracza wylądowały już dwie talie kart, trzy zestawy kości, cały set do Mahjonga oraz Ibaraki. Tego ostatniego jednak dało radę wyciągnąć dość szybko po tym, jak jego zgrabny kuper utknął w szerokim gardle Gouby. Jeżeli coś mieści się w pyszczku niedźwiadka - jest spora szansa, że odczuwając nawet delikatny głód spróbuje to pochłonąć. A że niemal nigdy nie jest w pełni najedzony, należy strzec się tego stworka o każdej porze dnia i nocy. Wieli fan jedzenia do tego stopnia, że sam nauczył się obsługi garnka i patelni, a w miarę sprawne, uzbrojone w pazurki łapki pozwalają na przygotowanie sporej części produktów - no, dopóki nie wymaga się od niego doskonałej precyzji czy krojenia cebuli "w piórka". Co więcej po latach jedzenia dziwnych rzeczy, dorobił się niemal stalowego żołądka. Dużo mniej substancji jest również dla niego szkodliwa. Nie jest zbyt werbalny, jednak jego zdolności gestykulacji są tak wyborne, że nie da się go nie zrozumieć.

Guoba jest przykładem, że jedzenie nie zawsze idzie w łapki. Czasem idzie w brzuszek. Co prawda odrósł od ziemi bardziej niż Ibaraki, jednak dalej daleko mu od górowania nad ludźmi, sięgając im gdzieś do pasa. Jasnobrązowe, miłe w dotyku futerko zapewnia ciepełko nie tylko niedźwiadkowi, ale również tym, którzy postanowiliby się w niego wtulić. Czasami użycza nawet własny brzuszek za poduszkę po zapłaceniu daniny z czegoś dobrego, jednak bywa, że obywa się i bez wcześniejszego haraczu. Brzuszek, okolice noska i część łapek jaśnieje, przybierając kremową barwę kontrastującą z czarnymi obwódkami wokół oczu - i nawet nie pytajcie, ile niedźwiedzi sobie żartuje z tego, że ten ma w sobie pand krew - oraz ciemnym wykończeniem łapek. Łebek zdobi również jasny, odwrócony półksiężyc rozciągający się pomiędzy jego brwiami.
Techniki zwierzęcia
Mokuton B // Mokuton: Mokujōheki | Wood Release: Wood Locking Wall // Standardowy
Katon E // Kaen | Flame // Standardowy
Katon E // Taiyō Sesshoku | Touch of the Sun // Standardowy na turę
Katon D // Keikoku Furea | Warning Flare // Pięciokrotny
Katon C // Katon: Hōsenka no Jutsu | Fire Release: Phoenix Sage Fire Technique // Standardowy na 5 pocisków
Katon C // Katon: Kasumi Enbu no Jutsu | Fire Release: Mist Blaze Dance Technique // Standardowy
Fūton E // Habuyō | Leaf Dance // Standardowy na turę
Fūton E // Kaze Hitokuchi | Breeze Bite // Standardowy na turę
Fūton D // Hatsukaze | First Wind // Standardowy

E x 4 = 0 PT
D x 2 = 2
C x 2 = 6
B x 1 = 5
= 13PT

Zwierzę rangi C - 30 pkt atrybutów, maksymalna wartość atrybutu to 7. Posiada 1 dziedzinę na randze D, 2 na randze C i 1 na randze B. Posiada 13 PT do wydania na techniki. Posiada 5 000 Chakry.
Obrazek
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

Tsūjitegan: Kiri Bunshin no Jutsu | Through Eye: Mist Clone Technique通じて眼・霧分身の術
KlasyfikacjaTsūjitegan, Suiton, Transformacja Natury, Technika Klonująca
PieczęciePieczęć Klonowania
KosztStandardowy za 3 klonów
ZasięgDo 20 metrów
WymaganiaZnajomość Gensō-teki Yūrei no Jutsu oraz Oboro Bunshin no Jutsu, Suiton C
Technika bazująca na tym, na czym klan Sabataya zna się najlepiej: mgle. Stanowią one wariację innej techniki klonującej, Oboro Bunshin no Jutsu, dzieląc z nią pewne cechy wspólne. Pomimo wykorzystania medium, jakim jest woda zawarta powietrzu, nie są w stanie wykonać fizycznej krzywdy. Nie są one nawet w pełni materialne i chociaż są zdolne do rzucania cienia, a trawa gnie się pod ich niewielkim ciężarem, wszelakie ciosy przez nie przechodzą... jak przez mgłę. Klony te nie niszczą się pod wpływem takowego, dalej istniejąc i rozpraszając przeciwników. Posiadają jednak dwie właściwości, jakie odróżniają je od techniki macierzystej. Pierwszą z nich jest imitowanie technik. Są w stanie nie tylko zainicjować sekwencję ataków wręcz - chociaż rzecz jasna nieskuteczną - czy nawet inne jutsu. Techniki te, podobnie jak same klony, nie są w stanie wyrządzić krzywdy i zwyczajnie przejdą przez cel. Kolejna cecha wiąże się z kolei ze zdolnościami samego klanu. Kopie te bowiem posiadają własny układ chakry, przez co na pierwszy rzut oka można je pomylić nawet z techniką podziału cienia. Efekt ten oddziałuje również na oryginał, maskując faktyczne pokłady chakry. Zawsze ukazuje jej równą ilość zarówno u oryginału jak i klonów.

Posiadając rangę C w Tsūjiteganie za standardowy koszt techniki tworzymy 5 klonów.
Posiadając rangę B w Tsūjiteganie za standardowy koszt techniki tworzymy 8 klonów.
Posiadając rangę A w Tsūjiteganie za standardowy koszt techniki tworzymy 10 klonów.
Posiadając rangę S w Tsūjiteganie za standardowy koszt techniki tworzymy 12 klonów.
Posiadając Specjalizację w Tsūjiteganie za standardowy koszt techniki tworzymy 15 klonów.
Posiadając Sennina Tsūjitegana klony posiadają nie tylko własny układ chakry, ale również zdają się emanować energią życiową identyczną, co oryginał, przez co odróżnienie ich jest jeszcze cięższe nawet dla osób z technikami wzrokowymi.
Obrazek
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

Tsūjitegan: Seikatsu-kan | Through Eye: Life Sense通じて眼・生活感
KlasyfikacjaTsūjitegan, Technika Sensoryczna
Pieczęcie---
KosztStandardowy
Zasięg2.5m
WymaganiaTsūjitegan D
Podczas gdy oczy same w sobie są w stanie postrzegać energię życiową innych organizmów, ich posiadacze nawet bez ich używania zdolni są do odczuwania pewnych anomalii. Tą postrzegają w pewien sposób jak powietrze - ciężko uchwycić subtelne zmiany zachodzące w okolicy, jednak jej nagły spadek może nie zapiera decha w piersi, tak jest wyczuwalny dla posiadaczy Czerwonych Oczu. Nie tylko brak tejże "rzuca się w oczy", ale również nagły przyrost. Ów dodatkowy zmysł klanu Sabataya daje im możliwość nie tylko wyczucia, gdy czyjaś energia życiowa gwałtownie spadnie chociażby pod wpływem nagle otrzymanych obrażeń zagrażającym życiu (np. ciężka rana krytyczna prowadząca do krwotoku), ale również wzrost tejże (np. teleportacja czy silna technika medyczna). Niespodziewane pojawienie się źródła podobnej energii w ów niewielkiej odległości może bezsprzecznie uratować życie, a chociaż zdolność ta pokrywa się ze możliwościami sensorycznymi, nie posiada żadnych tropicielskich funkcji. Nie wykryje też nikogo, kto w sposób klasyczny zbliży się do członka klanu Sabataya - przekraczając granicę działania zmysłu w sposób standardowy, bez użycia do tego technik. Przywracanie do życia bądź ożywianie ludzi, zwierząt czy obiektów w obrębie działania ów zdolności również jest wykonalne do wyczucia. Informacja dostarczana przez technikę pozwala stwierdzić kierunek, z którego wykrywa nieprawidłowość. Zauważalny, ciężki do przeoczenia, ale nie na tyle nachalny, by był w stanie rozproszyć kogokolwiek. Co więcej - mocne skupienie na czymś kompletnie innym może nawet sprawić, że osoby z mniejszą podzielnością uwagi mogą nawet go nie zauważyć.

Każda kolejna ranga dziedziny klanowej licząc od C zwiększa zasięg zdolności o 2.5m maksymalnie do 12.5m
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 8 możliwe staje się podświadome podtrzymywanie techniki bez strat chakry.
Posiadając Sennina Tsūjitegana możliwe staje się rozpoznanie, czy nagle wykryta energia należy do kogoś znajomego tak długo, jeśli spędziliśmy z tą osobą wystarczająco dużo czasu. Sama znajomość sygnatury chakry nie wystarcza w tym wypadku, bowiem większe znaczenie ma przywyknięcie do prezencji danej jednostki, co może zająć więcej czasu. To, czy spędziliśmy go wystarczająco dużo określa MG zarówno na podstawie spędzonych z daną osobą dni/tygodni oraz odbytych interakcji.
Posiadając Specjalizację Tsūjitegana technikę można wykonać z kosztem, jakby nasza Kontrola Chakry była o 1 większa niż w rzeczywistości. Wymagana Kontrola Chakry do ciągłego podtrzymywania techniki również spada o 1.
Obrazek
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

Hyakka Kigō Kai: Seikatsu-kan | Hundered Blossom Mark Release: Life Sense百花記号回・生活感
KlasyfikacjaTsūjitegan, Technika Sensoryczna
Pieczęcie---
KosztStandardowy do 50m, podwójny do 500m, potrójny do 2km. W przypadku większych - określa MG.
Zasięg---
WymaganiaHyakka Kigō, Tsūjitegan: Seikatsu-kan oraz Iryō Ninjutsu D
Podczas gdy samo Tsūjitegan: Seikatsu-kan pozwala na wykrycie bardzo wąskiej grupy anomalii, tak w połączeniu z Hyakka Kigō staje się techniką o nieco bardziej praktycznym użyciu. By technika zadziałała, należy na żywym organizmie stworzyć pieczęć od Hyakka Kigō z zawartą w środku naszą własną energią. Nie musi jej być wiele jednak ważne, by rzeczywiście jakiekolwiek, choćby śladowe ilości znajdowały się przy celu. Następnie uiszczając koszt techniki C jesteśmy w stanie zdobyć informacje o kondycji z dowolnego znaczku. Bez względu na to, gdzie jest i co robi, możemy dowiedzieć się o stanie fizycznym i ocenić, czy osoba taka jest stabilna. Informacje te jednak zawsze będą ogólne, chociaż mogą podpowiadać, gdzie mniej więcej szukać przyczyny problemu. Można wykryć, że cel jest ranny i krwawi, jednak brakować będzie informacji o szczegółach. Jeśli zżera go choroba: prócz faktu, że cel jest chory, co najwyżej będzie można oszacować, jak choroba szybko go zżera. Podobnie ma się ze zmęczeniem czy zużyciem chakry. Informacje zawsze będą ogólne, pozbawione dokładnych danych "liczbowych". W przypadku chęcia zdobycia wiedzy o więcej niż jednej osobie, tylekrotnie zwiększa się koszt techniki.

Posiadając Bunseki no Jutsu technika dostarcza coraz to bardziej szczegółowych informacji tak, jakbyśmy używali Bunseki no Jutsu - tyko na odległość. Dodatkowe informacje podyktowane są znajomością Iryō Ninjutsu i nakładają się z tymi podanymi w opisie samej techniki.
^prywatna because of reasons


Kairyū no Yurikago | Sea Dragon's Cradle海竜の揺り篭
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Pies → Małpa → Szczur → Wąż → Tygrys → Ptak → Wąż → Pies → Baran
KosztPodwójny za stworzenie, połowiczny za utrzymanie na turę
ZasięgDo 50m od użytkownika, max. 5m średnicy
WymaganiaSuiton: Suijinheki
Jedna z nielicznych technik defensywnych oferowanych przez Suiton. Ninja przy składaniu pieczęci generuje sporą ilość wody, która następnie tworzy kopułę - najczęściej z tworzącym w środku, jednak stworzyć ją można w dowolnym miejscu w zasięgu techniki. Samą kopułę można dostosować wielkościowo do panujących warunków, nawet ją spłaszczając bądź wydłużając przy czubku tworząc jajo bądź wpływając na kształt ścian tworząc pionową taflę wody. Woda tworząca barierę ciągle wiruje w różnych kierunkach, tworząc na powierzchni charakterystyczne wzory. Co jest jednak ważniejsze, woda znajdująca się w ciągłym ruchu spełnia dodatkowe zadania. Wszelakie obiekty fizyczne po wpadnięciu pomiędzy ścierające się ze sobą masy wody (Siła 8) najpewniej zostaną zniszczone bądź złamane, czy nawet przekierowane w innym kierunku. Podobnie ma się z ludzkimi kośćmi czy stalą. Na inne żywioły reaguje tak, jak zareagowałaby woda - dużo lepiej poradzi sobie z wysokopoziomowymi technikami Katonu nawet rangi S, podczas gdy Hyōton poniżej S będzie mieć problem z zamrożeniem wody będącej w ciągłym ruchu. Podobnie ma się z technikami innych dziedzin, gdzie większość technik poniżej S nie będą w stanie przez nią przejść. Inaczej ma się z technikami Dotonu, gdzie już techniki B mają szansę przebić się przez barierę. Wszystko jednak zależy od natury jutsu - wir ziemi stworzony pod całą strukturą z pewnością sprawdzi się lepiej, jak chociażby kamienne pociski wpadające pomiędzy ścierające się masy wody. Co więcej możliwe jest wystrzelenie części technik Suitonu ze ścian kopuły, jeżeli ma to sens i jest fizycznie wykonalne np. bicze z Suiton: Suiryūben czy smoka z techniki Suiton: Suiryūdan no Jutsu.

Posiadając Suiton rangi S możliwe staje się utrzymanie techniki przy użyciu do niej większej ilości chakry. Płacąc koszt jak za technikę S, ta staje się jeszcze potężniejsza, dużo lepiej radząc sobie z technikami Uwolnienia Ognia czy Ziemi. Ciężej wodę zamrozić czy odparować.
Posiadając Sennina Suitonu możliwe staje się swobodne przemieszczanie z kopułą czy nawet podróżowanie w środku niej przez wielkie zbiorniki wodne niczym w łodzi podwodnej. Wówczas ta zamyka się również od spodu.
Posiadając Specjalizację w Suitonie woda wiruje z taką siłą (9), że jest w stanie poważnie zranić nawet ogromne i monstrualne istoty, jeśli nie będą wystarczająco ostrożne.
Duży ZwójSabataya Shuten
Duży Zwój---
Duży Zwój---
Duży Zwój---
Ostatnio zmieniony 08 lut 2022, 12:39 przez Sabataya Shuten, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Shuten

Hyakka Kigō Kai: Seikatsu-kan - imo tutaj potrzebne jest samo z siebie już posiadanie Iryo, czy nawet Bunseki no Jutsu. Gdyby chodziło o samo wykrywanie czy jego "energia życiowa" jest ok i nie jest nagle na wyczerpaniu czy nie dostała nagłego boosta, to jeszcze pół biedy. Ale no, wiedza, nawet taka ogólna o stanie medycznym, to wciąż - wiedza z zakresu medycyny. Jakiejś podstawowej, ale imo powinna być wymagana. Też brak ograniczonego zasięgu mi się bardzo nie podoba. Więc może zrobimy tak, że koszt jest różny, minimum standardowy C, jak osoba jest do 5 metrów od postaci, standardowy B do 10, A do 15, S do 20, a jak do 25 to S. Im dalej - tym bardziej ocenia to MG.
Kairyū no Yurikago - first thing first - widziałbym to raczej jako ogólnodostępną. Nie widzę tam czegoś... hmm... unikalnego aż tak. Specjalizacja dla mnie tutaj... hmm... dziwnie jest opisana. Hmm... dałbym w wymaganiach Suiton: Suijinheki, jaką taką "bieda wersję" i podobnie bym opisał, że powstrzyma wszystkie techniki Katonu, z innych dziedzin wszystkie poniżej rangi S i punktowe A+. Doton do B. Ze względu na zawirowania można dodać, że nawet techniki, co się przebiją zostają osłabione lub przekierowane w bok. Hyoton... S jest w stanie całkowicie skuć lodem barierę, techniki A zrobią to dwie. Bo woda wiruje, a nie jest statyczna. Przechodzenie przez wodę jest traktowane tak, jakby się obrywało czymś z Siła... 8. Specka wtedy może dawać np. Siłę 9 I think.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Shuten

Hyakka Kigō Kai: Seikatsu-kan - niech będzie, przenoszę
Kairyū no Yurikago - dopisz proszę 4 pieczęci i usuń słowa z rangi S, że może oderwać kończynę. Siła techniki wszak się tu nie zmienia pod katem uderzenia, a pod kątem odporności. Też dobrze byłoby opisać, że gorzej radzi sobie z technikami Dotonu, chyba że te tworzą pociski. Wówczas to tak, jakby tego typu pocisk przechodził przez coś, co uderza z taką siłą. You know what I mean.
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

Hyakka Kigō Kai: Seikatsu-kan - gut
Kairyū no Yurikago - pieczęcie dopisane. Słowo wywalone. Dodany dopisek traktujący o Dotonie. Zrobiłam jak umiałam, a jak chciałbyś coś w nim jeszcze poprawić, to go ahead.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”