• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Shuten

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

[WT] Shuten

Zaakceptowane:
► Pokaż Spoiler | Tsūjitegan
Hyakka Kigō | Hundered Blossom Mark百花記号
KlasyfikacjaTsūjitegan, Technika Pieczętująca, Kinjutsu
PieczęcieSmok → Pies → Królik → Wół → Wąż → Koń
KosztStandardowy + ilość energii fizycznej zapieczętowanej w symbolu
ZasięgDotykowy przy nałożeniu
WymaganiaSennin Tsūjitegana, Fūinjutsu B
Technika opracowana przez Godaime Tsuchikage bazująca na jednej ze zdolności klanu Sabataya opierającej się na kontroli energii fizycznej. Technika ta pieczętuje w stworzonym symbolu niewielką część własnych zasobów. Ten można wytworzyć zarówno na własnym ciele, czyimś czy nawet przedmiocie. Wspomniany kształt przyjmuje kształt kwiatu z niewielkimi listkami odstającymi pomiędzy nimi. Chociaż ilość płatków, ich kształt czy kolor mogą różnić się pomiędzy członkami klanu, tak sam ogólny koncept jego wyglądu jest jeden i ten sam. Pojawia się w miejscu dotknięcia celu. Ten zaś można do/uzupełniać energią do woli, bez potrzeby tworzenia nowych. Wystarczy wtedy jedynie dotknąć istniejący już kwiat i przelać weń swoje pokłady. Na jednym ciele fizycznym może istnieć jeden taki symbol, a każdy stworzony musi mieć w sobie zapieczętowany minimum jeden punkt energii fizycznej, by istnieć.

Istnieje maksymalny limit tego, ile energii fizycznej można zapieczętować po za ciałem i jest ona równa poziomowi Wytrzymałości pieczętującego. Każdy zapieczętowany punkt energii fizycznej osłabia czasowo statystykę Wytrzymałości o 1, zaś każdy ów punkt straconej statystyki potrzebuje co najmniej doby faktycznego odpoczynku na zregenerowanie. Co więcej każdy stracony tak czasowo punkt wiąże się również ze zmęczeniem porównywalnym przy stracie 1 punktu Wytrzymałości do wyczerpania jak po przebiegnięciu maratonu. Nie mniej w zamian za to uzyskujemy zewnętrzne zasoby energii fizycznej, jakie możemy następnie wykorzystać do technik pokrewnych do Hyakka Kigō, a bazujących na utylizacji ów rodzaju "mocy".

Pieczęć można zerwać w dowolnym momencie sprawiając, że zapieczętowane w nim pokłady wracają do właściciela. Im bliżej znajduje się symbol, tym proces ten jest szybszy. W przypadku, gdy ten znajduje się nie dalej niż 5m, proces ten jest natychmiastowy. W zależności od odzyskanej energii fizycznej skutki mogą być różne: może nie być ich wcale, jednak odzyskanie odpowiednio dużej ilości tejże jest w stanie postawić osobę - pod względem posiadanej energii i sił - z powrotem na nogi, a nawet zanegować negatywne efekty wpływające na wytrzymałość używającego techniki jak np. jej czasowe obniżenie spowodowane pieczętowaniem własnej energii. W przypadku zerwania pieczęci przez kogoś innego niż osoba nakładająca, energia nie wraca. Możliwe jest jednak wyczucie, że ta została zdjęta zwalniając z siebie konkretną ilość energii fizycznej.

Posiadając Specjalizację w Tsūjiteganie limit energii fizycznej, jaki można zapieczętować po za ciałem wynosi dwa razy więcej niż normalnie.
Posiadając Sennina w Fūinjutsu możliwe staje się również zapieczętowanie pokładów własnej chakry, jakie można wykorzystać na poczet przyszłych, pokrewnych do Hyakka Kigō technik.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=百花記号]Hyakka Kigō | Hundered Blossom Mark[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/6S6v5Er.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Tsūjitegan, Technika Pieczętująca, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Smok → Pies → Królik → Wół → Wąż → Koń[/row]
[row title=Koszt]Standardowy + ilość energii fizycznej zapieczętowanej w symbolu[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy przy nałożeniu[/row]
[row title=Wymagania]Sennin Tsūjitegana, Fūinjutsu B[/row]
[description]Technika opracowana przez Godaime Tsuchikage bazująca na jednej ze zdolności klanu Sabataya opierającej się na kontroli energii fizycznej. Technika ta pieczętuje w stworzonym symbolu niewielką część własnych zasobów. Ten można wytworzyć zarówno na własnym ciele, czyimś czy nawet przedmiocie. Wspomniany kształt przyjmuje kształt kwiatu z niewielkimi listkami odstającymi pomiędzy nimi. Chociaż ilość płatków, ich kształt czy kolor mogą różnić się pomiędzy członkami klanu, tak sam ogólny koncept jego wyglądu jest jeden i ten sam. Pojawia się w miejscu dotknięcia celu. Ten zaś można do/uzupełniać energią do woli, bez potrzeby tworzenia nowych. Wystarczy wtedy jedynie dotknąć istniejący już kwiat i przelać weń swoje pokłady. Na jednym ciele fizycznym może istnieć jeden taki symbol, a każdy stworzony musi mieć w sobie zapieczętowany minimum jeden punkt energii fizycznej, by istnieć. 

Istnieje maksymalny limit tego, ile energii fizycznej można zapieczętować po za ciałem i jest ona równa poziomowi Wytrzymałości pieczętującego. Każdy zapieczętowany punkt energii fizycznej osłabia czasowo statystykę Wytrzymałości o 1, zaś każdy ów punkt straconej statystyki potrzebuje co najmniej doby faktycznego odpoczynku na zregenerowanie. Co więcej każdy stracony tak czasowo punkt wiąże się również ze zmęczeniem porównywalnym przy stracie 1 punktu Wytrzymałości do wyczerpania jak po przebiegnięciu maratonu. Nie mniej w zamian za to uzyskujemy zewnętrzne zasoby energii fizycznej, jakie możemy następnie wykorzystać do technik pokrewnych do Hyakka Kigō, a bazujących na utylizacji ów rodzaju "mocy".

Pieczęć można zerwać w dowolnym momencie sprawiając, że zapieczętowane w nim pokłady wracają do właściciela. Im bliżej znajduje się symbol, tym proces ten jest szybszy. W przypadku, gdy ten znajduje się nie dalej niż 5m, proces ten jest natychmiastowy. W zależności od odzyskanej energii fizycznej skutki mogą być różne: może nie być ich wcale, jednak odzyskanie odpowiednio dużej ilości tejże jest w stanie postawić osobę - pod względem posiadanej energii i sił - z powrotem na nogi, a nawet zanegować negatywne efekty wpływające na wytrzymałość używającego techniki jak np. jej czasowe obniżenie spowodowane pieczętowaniem własnej energii. W przypadku zerwania pieczęci przez kogoś innego niż osoba nakładająca, energia nie wraca. Możliwe jest jednak wyczucie, że ta została zdjęta zwalniając z siebie konkretną ilość energii fizycznej. 

[b]Posiadając Specjalizację w Tsūjiteganie[/b] limit energii fizycznej, jaki można zapieczętować po za ciałem wynosi dwa razy więcej niż normalnie. 
[b]Posiadając Sennina w Fūinjutsu[/b] możliwe staje się również zapieczętowanie pokładów własnej chakry, jakie można wykorzystać na poczet przyszłych, pokrewnych do Hyakka Kigō technik.[/description]

Hyakka Kigō Kai: Sekai no Yomo | Hundered Blossom Mark Release: Four Sides of the World百花記号回・世界の四方
KlasyfikacjaTsūjitegan
PieczęcieSmok → Pies → Wąż → Baran → Tygrys
KosztPodwójny
ZasięgDowolny
WymaganiaHyakka Kigō, Ninjutsu B
Technika opracowana przez Godaime Tsuchikage. Zapieczętowana energia fizyczna stanowią dalej część pieczętującego ją shinobi i stara się wrócić do swojego naturalnego miejsca pomimo trzymającej jej pewnie pieczęci. Sprawia to jednak, że po skupieniu chakry i wysłaniu impulsu, te "wołają" do siebie prawowitego posiadacza zapieczętowanych w symbolu pokładów. Ilość otrzymywanych informacji jest jednak dość ograniczona i sprowadza się do wiedzy na temat kierunku, w jakim należy podążać. Zagadką będzie dzieląca nad odległość od symbolu, a nawet to, do którego podążamy w przypadku stworzenia ich większej ilości.

Posiadając Specjalizację w Tsūjiteganie technikę można wykonać składając jedynie Pieczęć Konfrontacji.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=百花記号回・世界の四方]Hyakka Kigō Kai: Sekai no Yomo | Hundered Blossom Mark Release: Four Sides of the World[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/LJb4dyW.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Tsūjitegan[/row]
[row title=Pieczęcie]Smok → Pies → Wąż → Baran → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Podwójny[/row]
[row title=Zasięg]Dowolny[/row]
[row title=Wymagania]Hyakka Kigō, Ninjutsu B[/row]
[description]Technika opracowana przez Godaime Tsuchikage. Zapieczętowana energia fizyczna stanowią dalej część pieczętującego ją shinobi i stara się wrócić do swojego naturalnego miejsca pomimo trzymającej jej pewnie pieczęci. Sprawia to jednak, że po skupieniu chakry i wysłaniu impulsu, te "wołają" do siebie prawowitego posiadacza zapieczętowanych w symbolu pokładów. Ilość otrzymywanych informacji jest jednak dość ograniczona i sprowadza się do wiedzy na temat kierunku, w jakim należy podążać. Zagadką będzie dzieląca nad odległość od symbolu, a nawet to, do którego podążamy w przypadku stworzenia ich większej ilości. 

[b]Posiadając Specjalizację w Tsūjiteganie[/b] technikę można wykonać składając jedynie Pieczęć Konfrontacji.[/description]

Hyakka Kigō Kai: Katsuryoku no Dentatsu | Hundered Blossom Mark Release: Vitality Transfer百花記号回・活力の伝達
KlasyfikacjaTsūjitegan, Technika Pieczętująca
Pieczęcie---
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaHyakka Kigō oraz Katsuryoku no Dentatsu
Technika opracowana przez Godaime Tsuchikage. Pozwala użyć zasobów zamkniętych w symbolu do użycia techniki Katsuryoku no Dentatsu na osobie oznaczonej za pomocą Hyakka Kigō. Jeżeli w symbolu zamknięta jest odpowiednia ilość energii, technika jest w stanie zadziałać poprzez krótki kontakt fizyczny z celem oraz przelanie odpowiedniej ilości chakry. Skuteczność techniki jest identyczna jak poprzez użycie jej standardowymi sposobami. Leczenie przebiega więc wedle mechaniki opisanej w Katsuryoku no Dentatsu, zaś wspomniane w tejże punkty Wytrzymałości używane podczas leczenia stanowią ekwiwalent energii zamkniętej w symbolu. W przypadku aktywacji techniki. ale nie wykorzystania całych zasobów zamkniętej w symbolu, zostaje ona w nim do wykorzystania przy innej okazji.
Energii zamkniętej w danym symbolu można użyć jedynie do leczenia osoby, na której ten konkretny jest nałożony. Jeżeli posiadamy symbol z zapieczętowaną energią, możemy użyć Katsuryoku no Dentatsu na sobie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=百花記号回・活力の伝達]Hyakka Kigō Kai: Katsuryoku no Dentatsu | Hundered Blossom Mark Release: Vitality Transfer[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/6hWq9nL.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Tsūjitegan, Technika Pieczętująca[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Hyakka Kigō oraz Katsuryoku no Dentatsu[/row]
[description]Technika opracowana przez Godaime Tsuchikage. Pozwala użyć zasobów zamkniętych w symbolu do użycia techniki Katsuryoku no Dentatsu na osobie oznaczonej za pomocą Hyakka Kigō. Jeżeli w symbolu zamknięta jest odpowiednia ilość energii, technika jest w stanie zadziałać poprzez krótki kontakt fizyczny z celem oraz przelanie odpowiedniej ilości chakry. Skuteczność techniki jest identyczna jak poprzez użycie jej standardowymi sposobami. Leczenie przebiega więc wedle mechaniki opisanej w Katsuryoku no Dentatsu, zaś wspomniane w tejże punkty Wytrzymałości używane podczas leczenia stanowią ekwiwalent energii zamkniętej w symbolu. W przypadku aktywacji techniki. ale nie wykorzystania całych zasobów zamkniętej w symbolu, zostaje ona w nim do wykorzystania przy innej okazji. 
Energii zamkniętej w danym symbolu można użyć jedynie do leczenia osoby, na której ten konkretny jest nałożony. Jeżeli posiadamy symbol z zapieczętowaną energią, możemy użyć Katsuryoku no Dentatsu na sobie. 
[/description]
► Pokaż Spoiler | Suiton
Suiton: Maryū Kudaru | Water Release: Demon Dragon King Descending水遁・魔竜下る
KlasyfikacjaSuiton, Taiton, Fūton, Transformacja Natury
PieczęcieSmok → Wąż → Małpa → Wół → Smok → Małpa → Baran → Koń → Małpa → Koń → Szczur → Pies → Ptak → Pies → Małpa → Koń → Pies → Dzik → Wół → Dzik → Smok → Ptak → Wół → Pies → Smok → Tygrys → Baran → Dzik → Smok → Zając → Dzik → Ptak → Koń → Małpa → Pies → Wąż → Koń → Tygrys → Szczur → Smok → Dzik → Małpa → Dzik → Smok → Szczur → Koń → Tygrys → Pies → Szczur → Koń
KosztPodwójny
Zasięg50m
WymaganiaDuże źródło wody, Suiton: Suiryūdan no Jutsu oraz Taiton: Haretsu Hibana
Rozwinięcie techniki Wodnego Smoka wzbogaconej o mało znany element Tajfunu. Pomimo ogromnej ilości pieczęci, bo aż pięćdziesięciu, nadrabia ogromną siłą zdolną powalać lasy, burzyć całe kompleksy budynków czy, co najważniejsze, utylizować bardziej destrukcyjne właściwości Taitonu. Smocza paszcza o średnicy niemal dwóch metrów jest w stanie pożreć człowieka w całości, podczas gdy uformowane z wody, ostre zęby mają okazję przedziurawić go już w momencie złapania. Daje to już obraz smoka większego niż jego "młodszy brat". Co więcej nasycone chakrą Taifunu cielsko zostaje rozsadzone. W największym niebezpieczeństwie znajdują się osoby pożarte, znajdujące się w środku wodnego cielska, bowiem nagły skok ciśnienia może się okazać zabójczy dla ogromnej ilości shinobi. Wszystko w zasięgu do 20m od wysadzonego łba smoka z kolei musi mierzyć się z tonami wody wystrzelonej pod ogromnym ciśnieniem, demolując betonowe konstrukcje czy przeszywając kroplami wody wszystko niczym ołowiowe kule. Smok przez ilość skumulowanej różnorakiej chakry przybiera inną barwę niż niższej rangi odpowiednik, która to zależna jest od używającego techniki. Zakłada się jednak, że ten w przypadku danego shinobi jest zawsze w tym samym kolorze.

Ze względu na duży czas przygotowywania, technika traktowana jest, podobnie jak Suiton: Suiryūdan no Jutsu, jak o rangę silniejsza.

Posiadając rangę S Suitonu ilość pieczęci zostaje zmniejszona o 15 pieczęci.
Posiadając Sennina Suitonu ilość pieczęci zostaje zmniejszona o kolejne 15 pieczęci. Co więcej możliwe staje się również wysadzenie kolejnych 10m cielska smoka licząc od miejsca, gdzie kończy się jego łeb.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=水遁・魔竜下る]Suiton: Maryū Kudaru | Water Release: Demon Dragon King Descending[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/j4RiBJB.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Suiton, Taiton, Fūton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Smok → Wąż → Małpa → Wół → Smok → Małpa → Baran → Koń → Małpa → Koń → Szczur → Pies → Ptak → Pies → Małpa → Koń → Pies → Dzik → Wół → Dzik → Smok → Ptak → Wół → Pies → Smok → Tygrys → Baran → Dzik → Smok → Zając → Dzik → Ptak → Koń → Małpa → Pies → Wąż → Koń → Tygrys → Szczur → Smok → Dzik → Małpa → Dzik → Smok → Szczur → Koń → Tygrys → Pies → Szczur → Koń[/row]
[row title=Koszt]Podwójny[/row]
[row title=Zasięg]50m[/row]
[row title=Wymagania]Duże źródło wody, Suiton: Suiryūdan no Jutsu oraz Taiton: Haretsu Hibana[/row]
[description]Rozwinięcie techniki Wodnego Smoka wzbogaconej o mało znany element Tajfunu. Pomimo ogromnej ilości pieczęci, bo aż pięćdziesięciu, nadrabia ogromną siłą zdolną powalać lasy, burzyć całe kompleksy budynków czy, co najważniejsze, utylizować bardziej destrukcyjne właściwości Taitonu. Smocza paszcza o średnicy niemal dwóch metrów jest w stanie pożreć człowieka w całości, podczas gdy uformowane z wody, ostre zęby mają okazję przedziurawić go już w momencie złapania. Daje to już obraz smoka większego niż jego "młodszy brat". Co więcej nasycone chakrą Taifunu cielsko zostaje rozsadzone. W największym niebezpieczeństwie znajdują się osoby pożarte, znajdujące się w środku wodnego cielska, bowiem nagły skok ciśnienia może się okazać zabójczy dla ogromnej ilości shinobi. Wszystko w zasięgu do 20m od wysadzonego łba smoka z kolei musi mierzyć się z tonami wody wystrzelonej pod ogromnym ciśnieniem, demolując betonowe konstrukcje czy przeszywając kroplami wody wszystko niczym ołowiowe kule. Smok przez ilość skumulowanej różnorakiej chakry przybiera inną barwę niż niższej rangi odpowiednik, która to zależna jest od używającego techniki. Zakłada się jednak, że ten w przypadku danego shinobi jest zawsze w tym samym kolorze. 

Ze względu na duży czas przygotowywania, technika traktowana jest, podobnie jak Suiton: Suiryūdan no Jutsu, jak o rangę silniejsza.

[b]Posiadając rangę S Suitonu[/b] ilość pieczęci zostaje zmniejszona o 15 pieczęci.
[b]Posiadając Sennina Suitonu[/b] ilość pieczęci zostaje zmniejszona o kolejne 15 pieczęci. Co więcej możliwe staje się również wysadzenie kolejnych 10m cielska smoka licząc od miejsca, gdzie kończy się jego łeb.[/description]
Ostatnio zmieniony 12 mar 2022, 19:32 przez Sabataya Shuten, łącznie zmieniany 3 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

Taiton: Taifū no Me | Typhoon Release: Eye of the Storm颱遁・台風の目
KlasyfikacjaTaiton, Fūton, Transformacja Natury
PieczęcieKrólik → Wąż → Smok → Pies → Dzik
KosztPodwójny za teren wielkości dzielnicy; potrójny podczas rozwiewania innych technik
ZasięgZależny od użytej chakry
WymaganiaTaiton: Haretsu Hibana
Poprzez odpowiednią manipulację wiatrem, ninja jest w stanie wpłynąć na panujące obecnie warunki pogodowe. Sprowadzają się jednak do tego, co można osiągnąć zwykłym przeganianiem chmur i zjawisk atmosferycznych za pomocą samych prądów powietrza. Technika więc skupia się na rozpraszaniu chmur - czy to zwykłych, burzowych, deszczowych czy jakichkolwiek innych, "czyszcząc" niebo nad wybranym obszarem i zmiatając je ku krawędziom terenu, na który oddziałuje jutsu. Techniki tworzące konkretne warunki pogodowe jak np. Kirigakure no Jutsu również zostają rozwiane tak długo, jak nie są to techniki najwyższych rang (S) lub ich mechanika i sposób działania sprawia, że są w jakimś stopniu odporne na podobne zabiegi. W takim wypadku skuteczność techniki ocenia MG. Techniki klanu Yota są dużo bardziej wydajne od ów próby wpływania na warunki pogodowe "naokoło" i już techniki rangi C stworzonych dzięki ich Hiden stanowią problem.

Technika oddziałuje w dużo mniejszym stopniu na ludzi. Wiatr jest skumulowany w górze, a próba sprowadzenia go ku ziemi jest w stanie wywołać co najwyżej silniejszy wiatr bez żadnych dodatkowych efektów. Dodatkowo im dalej od shinobi używającego techniki, tym jest on słabszy.

Standardowy koszt techniki pozwala pokryć teren wielkości jednej dzielnicy. Przyrównuje się ją do rozmiarów średniej wielkości wsi. Pokrycie większego terenu wymaga naturalnie większej ilości chakry, zaś w przypadku bardziej obszernych terenów, MG winien ocenić mniej więcej ich rozmiar posługując się powyższą skalą.

Posiadając Specjalizację w Fūtonie zasięg wzrasta dwukrotnie.
Średni ZwójSabataya Shuten
Średni Zwój
Średni Zwój
Dunno czy robić to w sumie jako Fuuton czy Taiton, so... Daj znac jak to bardziej widzisz
Obrazek
Awatar użytkownika
Dōhito Midoro
Posty: 538
Rejestracja: 06 cze 2021, 22:58
Ranga: Muryō no ninja
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Shuten

Istnieją techniki wpływające na pogodę czy chmury sprowadzając np deszcz więc nie widze problemu by była technika która pozwala odegnać chmurki z niema. Mam jednak kilka ale:
  • Chmury deszczowe się utrzymują na wysokości do 2-6 km i często obejmują teren większy niż 1 km który jest mniej więcej jedną dzielnicą miasta. Tworzyła być w ten sposób faktyczne oko cyklonu lecz po czasie by ono się znów zamknęło gdyż wpływasz na obszar działania techniki a nie wiatr całego świata. Chyba, że tak miało być to ok.
  • Twoja technika a rozwiewanie innych jutsu. Dzięki wiatru którym manipulujesz wysyłając go od siebie w górę głównie odganiasz chmurki czy mgłę. O ile z jakimś Kirigakureno Jutsu nie widział bym problemu oraz Kirisame jest również proste to widze zgrzyt przy Ukojizai no Jutsu. Ktoś tworzy chmurki deszczowe i tak naprawdę wkłada w nie swoją chakrę gdyż jakoś musi deszcz mu zwracać informacje. Więc ja to widze jako zderzające się dwie techniki ze sobą. Nie widziałem więcej technik B które manipulują pogodą chyba więć tu się narazie skupie. W takim przypadku można zrobić coś w stylu, że kto ma wyższą rangę ten wygrywa czy coś. No ale o to bym zapytał reszty gdyż to tylko moja propozycja.
  • Cała akcja z Senninem. Średnio to widzę. Futon odgania wszystko od siebie a nie przygarnia wiatr. Ponadto zasięg jest 1km więc jak chcesz ściągnąć chmury z 10km? większy koszt chakry czy coś? Prędzej zagonienie chmurek w którymś kierunku niż np robienie oka cyklonu. I to raczej na tym terenie 1-2 km. I na koniec czemu tylko burzowe i deszczowe chmurki? A z wykłym chmurkom nie wolno? ;<
  • Jak standardowo za obszar 1km to może jakiś zapisek, że można zapłacić zwiększony koszt (podwójny, potrójny etc) by powiększyć obszar działania o kolejny 1km. I wtedy się pobawić w km2 czy coś takiego. Ale to również luźna propozycja.
Tyle ode mnie ^^
Obrazek
九死一生。
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

Chmury deszczowe się utrzymują na wysokości do 2-6 km i często obejmują teren większy niż 1 km który jest mniej więcej jedną dzielnicą miasta. Tworzyła być w ten sposób faktyczne oko cyklonu lecz po czasie by ono się znów zamknęło gdyż wpływasz na obszar działania techniki a nie wiatr całego świata. Chyba, że tak miało być to ok.
Efekt na pewno stały nie będzie i z tym się liczę. Nie mniej zakładam, że nie te nie zbiegną się znowu w danym miejscu zbyt szybko - chyba, że ktoś stworzy warunki do tego, by cała moja praca poszła w piach w przeciągu kolejnej tury-dwóch. Z drugiej strony jak podałeś te wartości zastanawiam się, czy nie będzie sensowniej zastosować "skali" z Ukojizai no Jutsu i zamiast podawać teren w kilometrach, dać standardowy koszt za obszar dzielnicy... i ewentualnie dać dopisek, że działa na planie cylindra? Anyway daj znać, czy widział by to bardziej w ten sposób czy tak jak jest teraz i ewentualnie nieco zwiększyć te wartości by miały sens.
Twoja technika a rozwiewanie innych jutsu. Dzięki wiatru którym manipulujesz wysyłając go od siebie w górę głównie odganiasz chmurki czy mgłę. O ile z jakimś Kirigakureno Jutsu nie widział bym problemu oraz Kirisame jest również proste to widze zgrzyt przy Ukojizai no Jutsu. Ktoś tworzy chmurki deszczowe i tak naprawdę wkłada w nie swoją chakrę gdyż jakoś musi deszcz mu zwracać informacje. Więc ja to widze jako zderzające się dwie techniki ze sobą. Nie widziałem więcej technik B które manipulują pogodą chyba więć tu się narazie skupie. W takim przypadku można zrobić coś w stylu, że kto ma wyższą rangę ten wygrywa czy coś. No ale o to bym zapytał reszty gdyż to tylko moja propozycja.
Szczerze? Bardziej bym widziała problem z Kirisame niż z Ukojizai no Jutsu. Zwłaszcza, że ten drugi ma nawet w opisie:

"Po uformowaniu chmur, deszcz pada nieprzerwanie przez pewien czas. W przypadku bezwietrznej pogody, może być to nawet kilka godzin, jednak w niesprzyjających warunkach, te mogą zostać chociażby przegnane przez silny wiatr. Na pierwszy rzut oka wyglądają jak zwyczajne chmury, nie budząc przy tym wątpliwości mniej uświadomionych ludzi."

Z tym, że no - techniki mogą być różne i z różnymi opisami. Z góry założyłam, że skoro zwykły wiatr nomen omen wpływa na chmury oraz to, jak długo i na jakim obszarze będą się utrzymywać, to wiatr wzmocniony chakrą tym bardziej. Na wypadek jednak, jakby trafiły się techniki tworzące jakieś zjawiska, ale mające zaznaczone w opisie, że nie są tak łatwe do rozproszenia, sama dałam o to:

"Techniki tworzące konkretne warunki pogodowe jak np. Kirigakure no Jutsu również zostają rozwiane tak długo, jak nie są to techniki najwyższych rang (S) lub ich mechanika i sposób działania sprawia, że są w jakimś stopniu odporne na podobne zabiegi. W takim wypadku skuteczność techniki ocenia MG."

A dalej to nawet klan Yota uwzględniłam, żeby nie było, że cisnę cały klan jedną techniką B. A co do Kirisame - nie wiem, czy ten deszcz zwyczajnie nie rozproszyłby mi tego wiatru. Jest wiatr -> nie ma wiatru i chakry w nim.
Cała akcja z Senninem. Średnio to widzę. Futon odgania wszystko od siebie a nie przygarnia wiatr. Ponadto zasięg jest 1km więc jak chcesz ściągnąć chmury z 10km? większy koszt chakry czy coś? Prędzej zagonienie chmurek w którymś kierunku niż np robienie oka cyklonu. I to raczej na tym terenie 1-2 km. I na koniec czemu tylko burzowe i deszczowe chmurki? A z wykłym chmurkom nie wolno? ;<
A z wykłym chmurkom tesz wolno. Zezwalam. Sennina wywalę, nie ma problemu. Chyba, że masz jakis fajniejszy pomysł na niego, to też przygarnę \o/
Jak standardowo za obszar 1km to może jakiś zapisek, że można zapłacić zwiększony koszt (podwójny, potrójny etc) by powiększyć obszar działania o kolejny 1km. I wtedy się pobawić w km2 czy coś takiego. Ale to również luźna propozycja.
Good idea, dodam zaraz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Dōhito Midoro
Posty: 538
Rejestracja: 06 cze 2021, 22:58
Ranga: Muryō no ninja
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Shuten

Sabataya Shuten pisze: 27 cze 2021, 18:59 Sprowadzają się jednak do tego, co można osiągnąć zwykłym przeganianiem chmur i zjawisk atmosferycznych za pomocą samych prądów powietrza. Technika więc sprawdza się przy rozpraszaniu burzowych czy deszczowych chmur,...
Powtórzenie, które później będzie literówką, którą później trzeba będzie poprawić. Do it now ^^

Teraz obszar. W koszcie mamy obszar dzielnicy co jest takim luźnym powiedzeniem bo jedna może mieć tyle a inna tyle. To co ja pisałem, że 1km to kwadrat mojej dzielnicy wg map google to był przykład xd To wtedy się gryzie trochę z opisem specki. Więc albo może zostawić w koszcie standardowy za 1km a specka standardowy za 2km albo zmienic opis specki by dawal do zrozumienia ze wladasz nad terenem wiekszym niż 1 dzielnica.

Fuuton vs Taiton - eeee idk tbh. Taiton to raczej samo oko cyklonu a chmurki sobie wiruja i wtedy ono ci sie nie zamknie tak łatwo. Fuuton to rozwieją się na boki, szybciej zamkną, ale możesz np je szybciej przegonić czy poprzesówać trochę. Ale nadal widzę to na zasadzie od siebie.
Obrazek
九死一生。
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

Literówka poprawiona. Specka też. No i Co to Fuuton vs Taiton - zostawię jak jest chyba w takim razie? Pomyślę nad tym chwilę, bo sama nie wiem jak będzie lepiej <@__@
Obrazek
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

Hyakka Kigō | Hundered Blossom Mark百花記号
KlasyfikacjaTsūjitegan, Technika Pieczętująca, Kinjutsu
PieczęcieSmok → Pies → Królik → Wół → Wąż → Koń
KosztStandardowy + ilość chakry zapieczętowanej w symbolu
ZasięgDotykowy przy nałożeniu; Dowolny
WymaganiaSennin Tsūjitegana, Fūinjutsu B
Technika bazująca na jednej ze zdolności klanu Sabataya opierającej się na kontroli sił życiowych. Technika ta pieczętuje w celu niewielką część własnych zasobów. Celem zaś może być zarówno inna istota żywa, jak i przedmiot. Na tym pojawia się następnie niewielki symbol w kształcie kwiatu z trzema niewielkimi listkami odstającymi pomiędzy nimi. Chociaż ilość płatków, ich kształt czy kolor mogą różnić się pomiędzy członkami klanu, tak sam ogólny jego wygląd jest jeden i ten sam. Energii życiowej można zapieczętować różną ilość, jednak do poprawnego działania techniki w swojej podstawowej formie wystarczy jej minimum. Symbol pojawia się w miejscu dotknięcia celu. Ten zaś można uzupełniać energią dowoli, bez potrzeby tworzenia nowych. Wystarczy wtedy jedynie dotknąć istniejący już kwiat i przelać weń swoje pokłady. Na jednym ciele fizycznym może istnieć jeden taki symbol.

Tak długo jak pieczęć utrzymuje się na obiekcie, shinobi po chwili skupienia zdaje sobie sprawę z tego, w jakim kierunku się znajduje. Nie jest w stanie oszacować dokładnej odległości, jednak zawsze będzie wiedział, w jakim kierunku musi się poruszać, by do niego dotrzeć. Jeżeli pieczęć została nałożona na istotę żywą zdającą sobie sprawę z nałożonego symbolu, również będzie w stanie po chwili skupienia stwierdzić, w którą stronę znajduje się źródło obcej energii znajdującej się w symbolu. Ponieważ kwiatów można nałożyć na więcej niż jeden cel może się zdarzyć, że shinobi będzie wyczuwać więcej niż jedno źródło. Nie jest możliwe stwierdzenie, który znajduje się na kim/czym, jednak można to wnioskować po ilości włożonej weń energii życiowej. Jeżeli różnica między energią włożonej w symbole będzie zbyt mała, MG może stwierdzić, że zlewa się z innymi sygnałami. Pieczęć można przełamać techniką rangi wyższej niż ranga techniki.

Bez względu na to, gdzie znajduje się obiekt/osoba oznaczona przez Hyakka Kigō, shinobi używający techniki może również sam wedle własnej woli złamać ją pozwalając, by zamknięta w niej energia wróciła do prawowitego właściciela uzupełniając jego obecne zasoby. Im bliżej jest zerwany symbol, tym szybciej energia wraca do jej właściciela. Przyjmuje się, że jeżeli ten jest nie dalej niż kilka kilometrów, ta wraca niemal natychmiastowo. Im dalej, tym czas stopniowo rośnie, przez co proces "ściągnięcia" jej z symbolu znajdującego się na drugim końcu kontynentu będzie nieporównywalnie dłuższy. W zależności od odzyskanej energii, skutki mogą być różne: może nie być ich wcale, jednak odzyskanie odpowiednio dużej ilości tejże jest w stanie postawić osobę z powrotem na nogi, a nawet zanegować negatywne efekty wpływające na wytrzymałość używającego techniki. W przypadku zerwania pieczęci przez kogoś innego niż osoba nakładająca, przez krótką chwilę ninja jest w stanie stwierdzić nie tylko kierunek, w którym znajduje się cel techniki, ale też oszacować mniej więcej odległość. Symbol zniknie również sam, jeśli ilość zamkniętej w niej energii życiowej spadnie do zera.

Nie ma sztywnego minimum czy maksimum w kwestii ilości zapieczętowanej energii. Przyjmuje się jednak prostą skalę, gdzie 1 punkt wytrzymałości = 1 punkt energii. Istnieje również pojęcie minimalnej jej ilości, która nie jest w żaden sposób określona w sposób matematyczny, a to kiedy ów "minimum" przestaje być "minimum" leży w ocenie MG prowadzącego wątek. Każdy punkt wytrzymałości zamienionej na energię witalną wiąże się rzecz jasna z czasowym obniżeniem tejże o odpowiednią wartość, objawiając się osłabieniem i zmęczeniem. Przyjmuje się zaś, że jeden punkt wytrzymałości można odzyskać po dniu faktycznego odpoczynku. W miarę "bezpiecznie", będąc w szczytowej formie, można zapieczętować ilość energii równy poziomowi wytrzymałości minus jeden.
Chcąc użyć energii witalnej z symbolu do wykorzystania innych technik, pieczętując energię należy również zamknąć w nim odpowiednią ilość chakry zależnej od docelowej techniki. W przypadku zerwania symbolu - czy to przez właściciela kwiatu bądź innymi metodami - chakra ta nie wraca z powrotem w przeciwieństwie do samej energii życiowej. Po zapieczętowaniu regeneruje się jednak w sposób naturalny, uzupełniając z czasem pokłady shinobi. Podobnie też jak energię życiową, można dopieczętować dodatkowe zasoby chakry do już istniejącego znaku.

Hyakka Kigō Kai: Katsuryoku no Dentatsu | Hundered Blossom Mark Release: Vitality Transfer百花記号回・活力の伝達
KlasyfikacjaTsūjitegan, Technika Pieczętująca
Pieczęcie---
KosztStandardowy
ZasięgDowolny dla warunku, Dotykowy dla własnoręcznej aktywacji
WymaganiaHyakka Kigō oraz Katsuryoku no Dentatsu
Technika pozwala użyć zasobów sił witalnych zamkniętych w symbolu do użycia techniki Katsuryoku no Dentatsu na osobie oznaczonej za pomocą Hyakka Kigō. Jeżeli w symbolu zamknięta jest odpowiednia ilość chakry oraz energii życiowej, technika jest w stanie zadziałać albo poprzez spełnienie odpowiednich warunków np. otrzymanie ran zagrażających życiu przez osobę naznaczoną przez Hyakka Kigō, lub poprzez krótki kontakt fizyczny z celem oraz wysłanie krótkiego, niewielkiego impulsu chakry. Skuteczność techniki jest identyczna jak poprzez użycie jej standardowymi sposobami. Leczenie przebiega więc wedle mechaniki opisanej w Katsuryoku no Dentatsu, zaś wspomniane w tejże punkty Wytrzymałości używane podczas leczenia stanowią ekwiwalent punktów energii życiowej zamkniętej w symbolu. W przypadku aktywacji techniki ale nie wykorzystania całej energii życiowej zamkniętej w symbolu, ta uruchomi się ponownie w przypadku ponownego spełnienia warunku aktywacji. Proces ten będzie trwać, dopóki ilość energii witalnej zamkniętej w kwiecie nie spadnie do zera lub ilość chakry zamkniętej w symboli będzie niewystarczająca do ponownego uruchomienia jutsu.
Energii zamkniętej w danym symbolu można użyć jedynie do leczenia osoby, na której ten konkretny jest nałożony.


Witam uprzejmie w moim temacie z WT :cute:
Ranga - traktujcie to jako placeholder. Nie wiem jakiej to może być rangi i będę tak samo ok z E jak i z S. I'm rich, y'know. Dałam E bo mi się wydaje w miarę basic mając wyrobione podstawy i Sennina w Tsuji.
Koszt - podobnie jak wyżej. Pewnie będzie bardziej wiadome jak sama ranga techniki zostanie dookreślona. No chyba że może być E.
Wymagania - dałam jakie mi serduszko podpowiedziało. Najwyżej będę dealować.
Prywatna/ozwojowana/publiczna - don't care. Jak uznacie tak będzie.

Nie ukrywam też, że jeżeli to przejdzie to bym chciała sobie zrobić jakieś rozwinięcia tej techniki bo przez przypadek pisząc to wpadłam na pomysł jak to dalej utylizować.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

  • Ranga: dałbym B bo już coś takiego jest w Ninjutsu tylko z chakrą użytkownika (Kagayaku Rantan no Jutsu)
  • Koszt: standard B bym dał
  • Wymagania: dodał bym Katsuryoku no Dentatsu
  • Żyćko: dodał bym do opisu, że działa jak Katsuryoku no Dentatsu. Jak dasz mało energii życiowej to brak jakiegoś odczucia, jak dasz dużo to Wytrzymałość nawet o -3. Ofc decyduje MG.
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

Ranga: dałbym B bo już coś takiego jest w Ninjutsu tylko z chakrą użytkownika (Kagayaku Rantan no Jutsu)
Wbrew pozorom to są dwie różne techniki, zarówno pod względem działania jak i wykonania. Kagayaku Rantan jest ubogą wersją SMS'a, którym możesz nadawać Morsem. Pozwala na komunikację. Hyakka Kigo to z kolei kompas, ale wskazujący na konkretny cel. Pozwala na tropienie. Wykonanie też jest nieco inne, przez co w Kagayaku Rantan nie wciskałam Fuuinjutsu. Tam tylko przelewasz chakrę, tworzysz zamknięty obieg w przedmiocie i jesteś w domu. On jest i sobie działa jak ma działać. Tutaj jest zamknięta w jednym punkcie i mogę z nią robić rzeczy. Fakt, że pozwala mi kogoś znaleźć to zwykły pasyw związany z byciem części mnie no... poza mną \o/
Koszt: standard B bym dał
Like I said I'm fine with whatever. Są jednak kwestie, na które chciałabym w takim razie zwrócić uwagę - głównie na wzorowanie się techniką, która wiem, ze jest w pewien sposób inferior do tego, co właśnie chcę stworzyć. No i kilka pytań w związku z tym. Jak mimo wszystko dalej będziesz uważał, że jest to technika B, to przeprawię na B.
Wymagania: dodał bym Katsuryoku no Dentatsu
No i muszę próbować dealować shrug Te techniki robią bazowo zupełnie inne rzeczy, ale rozumiem czemu możesz chcieć to w wymaganiach. The point is - Katsuryoku no Dentatsu nie stanowi tutaj żadnej bazy. Hyakka Kigo opiera się na czymś, co ten klan faktycznie może robić, a jest tylko jedna technika, bo klan pochodzi z 5-odcinkowego fillera. Inaczej wszystkie podobne techniki musiały by bazować na tej, bo była pierwsza. A był pierwsza, bo została jako jedyna pokazana. I mówię to w momencie, w którym z mechanicznego punktu widzenia jej obecność w wymaganiach nie robi mi osobiście różnicy, bo i tak ją mam xD
Żyćko: dodał bym do opisu, że działa jak Katsuryoku no Dentatsu. Jak dasz mało energii życiowej to brak jakiegoś odczucia, jak dasz dużo to Wytrzymałość nawet o -3. Ofc decyduje MG.
Powiem ci, że nie dawałam tutaj tego w prostego powodu. A nawet dwóch jakby tak pomyśleć. Energia życiowa jest tworem, który nie ma żadnej większej reprezentacji. A w tej technice nie ma żadnej skali porównawczej, gdzie mógłbyś stwierdzić "no, tyle to dużo". Można co prawda założyć, że wytrzymałość = jednostki tej energii, ale dalej ciężko je do czegokolwiek przyrównać. A drugi powód jest taki, że chciałam to określić w technice, którą chciałam opracować na podstawie tej. Bo tam rzeczywiście będzie to miało znaczenie.

To teraz kilka słów o tym, co chcę z tym robić, co przydałoby się doprecyzować bo imo może być ważne i jak skoczy jako ogólnodostępna/ozwojowana to ktoś może te elementy abusować i takie tam.

1. Znaczki
Wbrew pozorom to, ile ich mogę mieć nałożonych w jednym czasie i to ile mogę ich nałożyć na jeden obiekt jest ważne. A dlaczego to już mówię.
a) Ilość generalnie
Wychodzę z założenia, że skoro pieczętowanie własnej energii w dużej ilości jest w stanie posłać mnie na dłuższy czas na łóżko i zrobić ze mnie na kilkanaście godzin kalekę, to jej odzyskanie nawet będąc zupełnie wykończoną winno postawić mnie na nogi. Rzecz jasna tylko stamine, bo chakra jaką miałam taką mieć będę. Załóżmy jednak teraz, że rozstawie 99999999 znaczków i w każdym napakuję własnej energii do pełna. Teoretycznie pod względem zmęczenia nikt mnie zajedzie, bo będę mogła cały czas odzyskiwać energię, dopóki mam znaczki. Tylko jest pewien problem wynikający z tego, jak działa Katsuryoku no Dentatsu, które nomen omen wyznaczyło mechanikę działania takiej energii. Mianowicie potrzebowałabym 99999999 tygodni, by je stworzyć w obecnej chwili. Także chociaż to jest element, który może być broken, jest nerfiony sam z siebie przez fakt, że postawienie jednego znaczka wypełnionego tą energią wyrzuci mnie z kapci na tydzień. A wspominam o tym bo nie chcę, żeby wyszło na to, że przepchnęłam coś dziwnego co nie jest jednoznacznie napisane. Bo... jest? Nie jest? Dunno. No i dobrze byłoby wiedzieć, jakie sam masz zdanie w tej sprawie.

b) Ilość na jednym przedmiocie/osobie
No więc zakładając, że brak górnego limitu jest ok w tej formie - tę energię planuję używać też później do technik. Załóżmy więc teraz, że zrobię technikę, która włączałaby w pewnych warunkach Katsuryoku no Dentatsu i wyleczyło rany na tyle, na ile pozwala zamknięta w znaczku energia - bo w sumie jest to jedno wykorzystanie, które bym przygarnęła, a do którego jeszcze wrócę. Załóżmy, że dosłownie obkleję daną osobę w znaczkach i będzie miał takie 99999999 kwiatków-healerów. I to już jest coś, co teoretycznie nerfione jest wyżej, ale może być na tyle silne, że możesz chcieć dorzucić tutaj jakiś próg, ile takich znaczków mogę na kimś machnąć. A jak nie, no to wiadomo, lepiej dla mnie.

2. Ta druga technika, której jeszcze nie ma bo czekam na to jak ta wyjdzie
Tak jak mówiłam, chcę później używać tej energii w znaczkach do innych technik. Gdyby porównać pod względem mechanicznym energię życiową i chakrę, energii możesz mieć dużo mniej, a jej używanie szybciej wpakuje cię w trumnę. Także posiadanie takich rezerw brzmi jak ok rozwiązanie. Z tym, że obecnie jest tylko jedna technika, którą jest ten healing. I teraz pytanie jakbyś to widział - wolałbyś, by możliwość używania technik była wciśnięta w tę, jakoś oddzielnie czy w sumie jeszcze inaczej? Bo opcje imo są. Wydaje mi się jednak, że bardziej przejrzyście będzie je później zrobić jako rozwinięcia i tam określić, w jaki sposób i na jakich zasadach działają poszczególne w połączeniu z tą techniką. Można też przy tworzeniu nowych dać w opisie dopisek, jak współpracują z tą (i mowa tylko o technikach korzystających z energii życiowej) i tym samym zrobić szybki update Katsuryoku no Dentatsu. Oszczędzi to też trochę opisywani żyćka w tej technice, gdzie jest to zwyczajnie ciężkie biorąc pod uwagę, że inne techniki mogą działać na jakiejś lekko innej zasadzie, przez co opis w tej straci znaczenie.

To... tyle? Chyba tyle. Jak będzie coś jeszcze to dam znać, bo mogłam zapomnieć. Also jeżeli jest coś, co wypadałoby bardziej rozpisać by nie było wątpliwości to powiedz co, to od razu odpowiednie fragmenty przeredaguję. No i czy tę rangę B podtrzymujesz, to wtedy też rangę zmienię.

NO I SOBIE PRZYPOMNIAŁAM
3. Tropienie
Załóżmy, że oznaczę sobie 99999999 osób. To już jest wykonalne używając minimalnych pokładów własnych sił życiowych, chociaż rzecz jasna musiałoby to być rozłożone w czasie. Czy będę w stanie wykryć, który sygnał pochodzi od kogo? No i czy ilość wpakowanej w znaczek energii będzie miała jakiekolwiek znaczenie w takim momencie? Chociażby nie wiem, o "w tym gąszczu sygnałów ten duży gdzie wrzuciłam większość energii to Kamaboko, bo resztę robiłam po kosztach" kind of thing.
Obrazek
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

Opis poprawiony. Żyćko sprowadziłam do postaci, w której jest kompatybilny z tym, co już jest. Dodałam też drugą techniczkę względem ustaleń. No i w pierwszej dodałam jeszcze kwestię chakry do technik, bo trochę bullshitem byłoby używanie za free technik B @@
Obrazek
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

Technika raz

Koszt minimum C? Nani? Rozumiem standardowy C za nałożenie i pieczetujesz żyćko i trochę chakry ale to brzmi jakby im więcej żyćka tym więcej chakry a o tym nic niema.
Brak opisu, że jedna pieczęć na jednej osobie/itemie chyba, że mi umknął to sorki.
Powracające żyćko w zasadzie ok? KBnJ robi niby to samo pytanie co z dystansem. Ja bede w Sakurze a ty w Hanie zdejmiesz pieczęc i jak szybko to przeleci? Wiem, że to da się "Decyduje MG" ale kurde xd jak bedziesz umierajaca i dezaktywujesz pieczec z 2 konca swiata to cie nie uratuje np.

Technika duo

Dobra to szybka adnotacja do pierwszego. Trzeba dopisać, że można zapieczętować xxx chakry którą można wykożystać do innychh technik powiązanych z tą pierwszą.
Jedyne co mnie ugryzło w oko to opis zasięgu. Dać "Dowolny dla warunku, Dotykowy dla własnoręcznej aktywacji" czy coś takiego a cały ten opis wrzucić w... opis kappa

Na szybko i sennie tyle. Wygląda git. Ostatnia prosta i guess
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

Koszt minimum C? Nani? Rozumiem standardowy C za nałożenie i pieczetujesz żyćko i trochę chakry ale to brzmi jakby im więcej żyćka tym więcej chakry a o tym nic niema.
Minimum C bo możesz technicznie zapłacić więcej pieczętując chakrę. Ale zmieniłam zapis, powinien być czytelniejszy o/
Brak opisu, że jedna pieczęć na jednej osobie/itemie chyba, że mi umknął to sorki.
Ostatnia linijka pierwszego paragrafu.
Powracające żyćko w zasadzie ok? KBnJ robi niby to samo pytanie co z dystansem. Ja bede w Sakurze a ty w Hanie zdejmiesz pieczęc i jak szybko to przeleci? Wiem, że to da się "Decyduje MG" ale kurde xd jak bedziesz umierajaca i dezaktywujesz pieczec z 2 konca swiata to cie nie uratuje np.
Poszedł dopisek, ze im dalej tym dłużej. Przedostatni akapit.
Dobra to szybka adnotacja do pierwszego. Trzeba dopisać, że można zapieczętować xxx chakry którą można wykożystać do innychh technik powiązanych z tą pierwszą.
Ile to xxx? Bo w sumie w zależności od tego mogę się dealować. Osobiście wyszłam z założenia, że mogę ile chcę. Ale jak chcesz to nerfić to z chęcią zobaczę, o jakich ilościach myślisz xD
Jedyne co mnie ugryzło w oko to opis zasięgu. Dać "Dowolny dla warunku, Dotykowy dla własnoręcznej aktywacji" czy coś takiego a cały ten opis wrzucić w... opis
Done
Obrazek
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

Dobra.
Technika raz

Chakra: standard C za nalozenie ok i dalbym max koszt S do wpakowania. I z tej chakry potem używasz leczenia np. Jeśli chcesz to tak samo można doladować chare jak i żyćko przy dotyku.

Dodał bym jeszcze, że nie można nałożyć techniki na siebie chyba, że i to mi umknęło. Takto git.

Technika two
W zasadzie względnie bym powiedział, iż uważam, że jest całkiem na poziomie nienajgorszego zadowolenia oraz może zostać w takiej obecnej wersji jaka jest teraz gdyż klepniemy dwie naraz. W skrócie ok
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Shuten

Dodał bym jeszcze, że nie można nałożyć techniki na siebie chyba, że i to mi umknęło. Takto git.
Ale ja chcę móc nakładać ją na siebie @@
Chakra: standard C za nalozenie ok i dalbym max koszt S do wpakowania. I z tej chakry potem używasz leczenia np. Jeśli chcesz to tak samo można doladować chare jak i żyćko przy dotyku.
Midoro, ale ty wiesz, że:
  • magicznie z rozwojem KC for some reasons będę mogła tej chakry wpakować mniej, nie? Poza tym to z miejsca sprawia, ze nigdy nie będę mogła zrobić techniki z wyższym kosztem pod nią, co jest średnie.
  • Poza tym jeżeli przygotuję ją wcześniej, to ile chakry w nią wpakuje będzie nie dość, ze irrelevant dla moich własnych zapasów, bo pewnie do tego czasu będę na full i nie wykorzystam chakry w znaczku do czegokolwiek innego (bo nie mogę, nie wyciągnę jej ze znaczka), jak też będzie kinda irrelewant dla samego znaczka jeżeli ilość energii witalnej nie będzie się zgadzać.
  • A jak stworzę ten znaczek z chakrą i wszystkim zaraz przed/w trakcie walką, to będę warzywem.
  • Jak wpakuję w ten kwiatek 40k chakry, ale dajmy na to 8 punktów tej śmiesznej siły życiowej, to zaleczę góra 4 rany krytyczne. Ile to może być jedno odpalenie techniki? Dwie? I nie, ja tych punktów witalnych nie nastackuję w chuj, bo wyciągnę góra 300 w rok zakładając, że będę przez ten rok inwalidą na wózku. Także to, co chcesz ograniczać mi capem chakry jest już ograniczone tym, ile fizycznie mogę wpakować w znaczek sił witalnych @@
Stąd też wnoszę, by mi te dwie rzeczy zostawić w spokoju. Kwestia nerfienia chakry nie ma sensu. Co do pierwszego zaś nie pisałam, ze nie mogę użyć na sobie, bo chcę tego móc użyć na sobie. Nie widzę powodu, dla którego bym nie mogła zapieczętować w znaczku na sobie własnych sił życiowych robiąc sobie taki zapas. A jeżeli uważasz, ze przez to technika będzie za mocna, to nie mam nic przeciw by jej rangę nawet podbić.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”