• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Rindou Arashi

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Rindou Arashi
Posty: 155
Rejestracja: 03 cze 2021, 20:31
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Ippan Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

[WT] Rindou Arashi

► Pokaż Spoiler | Fūinjutsu
Iki Fūin | Seal of Breathいき
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieWół → Pies → Wąż → Wół → Przyłożenie dłoni do szyi
KosztStandardowy za porcję
Impuls na aktywację.
ZasięgDotykowy
Wymagania
Technika polegająca na nałożeniu pieczęci na szyję, która wchłania w siebie powietrze oraz stopniowo uwalnia je do układu oddechowego zastępując wdech. Jedna porcja pozwala oddychać przez minutę. Do aktywacji wystarczy przyłożyć dwa palce do powstałego przy nakładaniu czarnego kwadratu (bok około 2 cm) i wysłać impuls chakry. Wtedy pieczęć się rozrasta na połowę szyi i zaczyna dostarczać powietrze błyszcząc przy tym. Pieczęć zasysa powietrze z aktualnego otoczenia.

Pojemność pieczęci jest zależna od rangi Fūinjutsu:
CBASSpecjalizacja
571015+5
Posiadając Sennina Fūinjutsu można zadecydować ile porcji ma wchłonąć pieczęć.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=いき]Iki Fūin | Seal of Breath[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/pup3Bcu.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Fūinjutsu, Technika Pieczętująca[/row]
[row title=Pieczęcie]Wół → Pies → Wąż → Wół → Przyłożenie dłoni do szyi[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za porcję
Impuls na aktywację.[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania][/row]
[description]Technika polegająca na nałożeniu pieczęci na szyję, która wchłania w siebie powietrze oraz stopniowo uwalnia je do układu oddechowego zastępując wdech. Jedna porcja pozwala oddychać przez minutę. Do aktywacji wystarczy przyłożyć dwa palce do powstałego przy nakładaniu czarnego kwadratu (bok około 2 cm) i wysłać impuls chakry. Wtedy pieczęć się rozrasta na połowę szyi i zaczyna dostarczać powietrze błyszcząc przy tym. Pieczęć zasysa powietrze z aktualnego otoczenia.

Pojemność pieczęci jest zależna od rangi Fūinjutsu:
| C | B | A |S | Specjalizacja |
|:-----:|:------:|:------:|:-----:|:------:|
| 5 |  7 | 10 | 15 | +5 |

[b]Posiadając Sennina Fūinjutsu[/b] można zadecydować ile porcji ma wchłonąć pieczęć.[/description]
► Pokaż Spoiler | Kugutsutsukai
Midorihigi: Henkan | Green Secret Technique: Conversion緑秘技・変換
KlasyfikacjaKugutsujutsu, Fūinjutsu
Pieczęcie-
KosztStandardowy
Zasięgzasięg nici
WymaganiaSpecjalnie przygotowana marionetka oraz zwój.
Wyjątkowa technika opracowana przez rodzinę Rindou. Korzystanie z niej wymaga dwóch elementów.

Pierwszym jest zwój, którego przygotowanie zajmuje kilka godzin. Pozwala on na jednoczesne przechowywanie do 10 marionetek.

Drugim jest specjalna pieczęć, którą pokrywa się całą marionetkę. Proces jest czasochłonny i wymaga warsztatu oraz spokoju.

Kiedy w tak przygotowanej kukiełce zostanie umieszczony zwój z przynajmniej jedną marionetką, technika pokazuje cały swój sens. Po opłaceniu kosztu następuje podmiana aktywnej kukiełki z dowolną znajdującą się w zwoju. Wszystkiemu towarzyszy niewielka ilość dymu, podobnie jak przy Henge, dodatkowo proces podmiany jest natychmiastowy. Kukieła pojawia się w koło zwoju, więc jest on od razu umiejscowiony w specjalnie przygotowanym na niego gnieździe, w którym zbiega się pieczęć.

Przygotowanie kukiełki do tej techniki liczy się jako jeden mechanizm przy jej tworzeniu.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=緑秘技・変換]Midorihigi: Henkan | Green Secret Technique: Conversion[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/l4VX6tX.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kugutsujutsu, Fūinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]-[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]zasięg nici[/row]
[row title=Wymagania]Specjalnie przygotowana marionetka oraz zwój.[/row]
[description]Wyjątkowa technika opracowana przez rodzinę Rindou. Korzystanie z niej wymaga dwóch elementów.

Pierwszym jest zwój, którego przygotowanie zajmuje kilka godzin. Pozwala on na jednoczesne przechowywanie do 10 marionetek. 

Drugim jest specjalna pieczęć, którą pokrywa się całą marionetkę. Proces jest czasochłonny i wymaga warsztatu oraz spokoju. 

Kiedy w tak przygotowanej kukiełce zostanie umieszczony zwój z przynajmniej jedną marionetką, technika pokazuje cały swój sens. Po opłaceniu kosztu następuje podmiana aktywnej kukiełki z dowolną znajdującą się w zwoju. Wszystkiemu towarzyszy niewielka ilość dymu, podobnie jak przy Henge, dodatkowo proces podmiany jest natychmiastowy. Kukieła pojawia się w koło zwoju, więc jest on od razu umiejscowiony w specjalnie przygotowanym na niego gnieździe, w którym zbiega się pieczęć.   

Przygotowanie kukiełki do tej techniki liczy się jako jeden mechanizm przy jej tworzeniu.
[/description]
Ostatnio zmieniony 18 lip 2021, 0:59 przez Rindou Arashi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Rindou Arashi
Posty: 155
Rejestracja: 03 cze 2021, 20:31
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Ippan Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: [WT] Rindou Arashi

Mam do dodania dwie techniki. Mogą być prywatne, mogą być też ogólnodostępne, jeżeli uznacie, że nie tylko Arashi mógł wymyślić coś takiego.
Sōen: Shitai no sōsa | Puppet Performance: Dead Body Manipulation死体の操作
KlasyfikacjaKugutsu no Jutsu
Pieczęcie-
KosztPłacimy tylko za Chakura no Ito
ZasięgZasięg Nici
WymaganiaSōen: Hitomi Gokū
Technika pozwalająca na manipulowanie martwymi, bądź nieprzytomnymi ciała niczym marionetkami. Każde ciało liczy się jako jedna zwykła kukiełka do limitu kontrolowanej ilości. Statystyki Ciała takie jak Siła, Wytrzymałość i Szybkość pozostają takie same.
Sōen: Karada no ugoki no konran | Puppet Performance: Body Move Disruption体の動きの混乱
KlasyfikacjaKugutsu no Jutsu
Pieczęcie-
KosztPłacimy tylko za Chakura no Ito
ZasięgZasięg Nici
WymaganiaSōen: Hitomi Gokū
Technika pozwalająca na podpięcie się nićmi do ciała przeciwnika, np kończyny i przez nagłe szarpnięcie, wykonanie jednego, niespodziewanego przez niego ruchu. Po jego wykonaniu, ofiara jest już świadoma kontroli i może próbować stawiać opór zgodnie z zasadami opisanymi w Sōen: Hitomi Gokū.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Rindou Arashi

  • Soen: Shitai no Sosa - dodać poprostu do Hitomi Goku dopisek, że nieprzytomne/martwe ciała można też kontrolować. To załatwi sprawę.
  • Soen: Karada no Ugoki no Konran - dla mnie ok. Tora coś mówił by mimo wszystko to uwarunkować siłowo. Można tu zrobić, że jak masz normalnie 4 różnicy do pełnej kontroli to tutaj wystarczy np 2 by mu szarpnąć ręką czy nogą. Ale to również można dopisać do specki np.
Raczej myślę, że techniki ogólnodostępne.

@edit: Po rozmowie z Torą edytne posta. Wybacz za ten długi respond time T.T
Awatar użytkownika
Rindou Arashi
Posty: 155
Rejestracja: 03 cze 2021, 20:31
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Ippan Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: [WT] Rindou Arashi

Propozycja nowej wersji z uwzględnieniem kontroli ciał:
► Pokaż Spoiler
Sōen: Hitomi Gokū | Puppet Performance: Skilful Achievement with a Human Body操演・人身冴功
KlasyfikacjaKugutsu no Jutsu
PieczęcieTygrys -> Konfrontacja
KosztPłacimy tylko za Chakura no Ito
ZasięgTaki sam jak w Chakura no Ito
WymaganiaChakura no Ito
Technika ta pozwala podłączyć nici chakry do innej, żywej osoby. Docelowo do towarzysza, który pozwala nam sobą sterować. Pozwala to poruszać nim gdy jego ruchy są w jakiś sposób ograniczone lub wspomagać go w obronie. Dzięki temu towarzysz może skupić się na ataku, gdy to my wykonujemy jego ciałem wszelkie manewry obronne, drastycznie zwiększając czas reakcji. Możemy skupić się też na tym samym, co robi osoba sterowana, np. dodając dodatkowy impet do uderzenia, tym samym zwiększając jego siłę. Do sterowania ludźmi potrzeba wszystkich 10 nici.

Posiadając Sennina Kugutsu no Jutsu możliwe staje się podłączenie nici do opierającego się celu, na przykład przeciwnika i ograniczenie mu ruchów lub wręcz sterowanie nim. Jest to kwestia tego, kto posiada większą Siłę. By móc swobodnie kontrolować przeciwnika, musimy mieć Siłę o 4 większą od niego. Przy Sile większej o 3, jesteśmy w stanie całkowicie go unieruchomić, przy Sile większej o 2, ograniczyć jego ruchy. Przy Sile większej o 1 bądź równej lub niższej, przeciwnik będzie odczuwał co najwyżej drobny dyskomfort.
Posiadając Specjalizację w Kugutsu no Jutsu pełną kontrolę nad przeciwnikiem uzyskujemy, gdy Siła jest większa o 3, unieruchomienie przy Sile większej o 2, ograniczenie ruchów przy Sile większej o 1 lub równej, a jeśli Siła Kuglarza jest niższa, to przeciwnik odczuje jedynie dyskomfort.
Technika pozwala także na manipulowanie martwymi, bądź nieprzytomnymi ciała niczym marionetkami. Każde ciało liczy się jako jedna zwykła kukiełka do limitu kontrolowanej ilości. Statystyki Ciała takie jak Siła, Wytrzymałość i Szybkość pozostają takie same.
Co do drugiej techniki nie zgodzę się na wymóg przewagi 2 pkt siły. Nie po to jest wspomniane o zaskoczeniu, żebym musiał być silniejszy od niego. Jak ktoś ma stawić opór, jeśli czegoś się nie spodziewa? Jeżeli ma być możliwość stawienia oporu przez siłę, to uzależniłbym tę możliwość od refleksu, w końcu ktoś musi być na tyle bystry, żeby zdążyć zauważyć że ma stawić opór. np poprzez refleks marionetkarza vs refleks ofiary, i dopiero jeśli będzie on miał np większy refelks, to może próbować stawić opór dzięki sile. Jeżeli chcecie, mogę też dodatkowo zaznaczyć to o zaskoczeniu.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Rindou Arashi

Osobiście opcja z refleksem mi sie podoba. Jeśli ktoś ma większy refleks niz lalkarz to może spróbować sie bronić ale wtedy still dal bym 2 oczka sily wiecej. W sesie jesli masz więcej refleksy to ciach i elo A jak przeci2nik ma więcej refleksy to musisz mieć 2 siły wiecej by wykonał 1 ruch ktory ty chcesz. Po tej akcji wraca do normalnych zasad hitomi goku
Awatar użytkownika
Rindou Arashi
Posty: 155
Rejestracja: 03 cze 2021, 20:31
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Ippan Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: [WT] Rindou Arashi

Sōen: Hitomi Gokū | Puppet Performance: Skilful Achievement with a Human Body操演・人身冴功
KlasyfikacjaKugutsu no Jutsu
PieczęcieTygrys -> Konfrontacja
KosztPłacimy tylko za Chakura no Ito
ZasięgTaki sam jak w Chakura no Ito
WymaganiaChakura no Ito
Technika ta pozwala podłączyć nici chakry do innej, żywej osoby. Docelowo do towarzysza, który pozwala nam sobą sterować. Pozwala to poruszać nim gdy jego ruchy są w jakiś sposób ograniczone lub wspomagać go w obronie. Dzięki temu towarzysz może skupić się na ataku, gdy to my wykonujemy jego ciałem wszelkie manewry obronne, drastycznie zwiększając czas reakcji. Możemy skupić się też na tym samym, co robi osoba sterowana, np. dodając dodatkowy impet do uderzenia, tym samym zwiększając jego siłę. Do sterowania ludźmi potrzeba wszystkich 10 nici.

Posiadając Sennina Kugutsu no Jutsu możliwe staje się podłączenie nici do opierającego się celu, na przykład przeciwnika i ograniczenie mu ruchów lub wręcz sterowanie nim. Jest to kwestia tego, kto posiada większą Siłę. By móc swobodnie kontrolować przeciwnika, musimy mieć Siłę o 4 większą od niego. Przy Sile większej o 3, jesteśmy w stanie całkowicie go unieruchomić, przy Sile większej o 2, ograniczyć jego ruchy. Przy Sile większej o 1 bądź równej lub niższej, przeciwnik będzie odczuwał co najwyżej drobny dyskomfort.
Posiadając Specjalizację w Kugutsu no Jutsu pełną kontrolę nad przeciwnikiem uzyskujemy, gdy Siła jest większa o 3, unieruchomienie przy Sile większej o 2, ograniczenie ruchów przy Sile większej o 1 lub równej, a jeśli Siła Kuglarza jest niższa, to przeciwnik odczuje jedynie dyskomfort.
Technika pozwala także na manipulowanie martwymi, bądź nieprzytomnymi ciała niczym marionetkami. Każde ciało liczy się jako jedna zwykła kukiełka do limitu kontrolowanej ilości. Statystyki Ciała takie jak Siła, Wytrzymałość i Szybkość pozostają takie same.
Sōen: Karada no ugoki no konran | Puppet Performance: Body Move Disruption体の動きの混乱
KlasyfikacjaKugutsu no Jutsu
Pieczęcie-
KosztPłacimy tylko za Chakura no Ito
ZasięgZasięg Nici
WymaganiaSōen: Hitomi Gokū
UWAGA!Aby wykonać te technikę, przeciwnik musi być zaskoczony i nie spodziewać się tego ruchu!
Technika pozwalająca na podpięcie się nićmi do ciała przeciwnika, np kończyny i przez nagłe szarpnięcie, wykonanie jednego, niespodziewanego przez niego ruchu. Po jego wykonaniu, ofiara jest już świadoma kontroli i może próbować stawiać opór zgodnie z zasadami opisanymi w Sōen: Hitomi Gokū.
Jeżeli Ofiara posiada wyższy Refleks niż użytkownik, jest w stanie zareagować na tyle szybko, aby stawić opór. Wtedy marionetkarz musi posiadać o 2 pkt Siły więcej, aby zmusić ofiarę do wykonaniu zaplanowanego ruchu.
Posiadając Specjalizację w Kugutsu no Jutsu wystarczy posiadać przewagę 1 pkt siły aby ofiara wykonała ruch z zaskoczenia.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”