• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Uchiha Niko [WT]

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Uchiha Niko
Posty: 204
Rejestracja: 02 cze 2021, 19:41
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:

Uchiha Niko [WT]

► Pokaż Spoiler | Sharingan
Hidarime no Kamui | Kamui of Left Eye左目の神威
KlasyfikacjaSharingan, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieBrak
KosztPołowiczny za wejście / wyjście za osobę
ZasięgRóżny
WymaganiaMangekyō Sharingan
Potężna technika czasoprzestrzenna, dzięki której użytkownik jest w stanie przenosić siebie, przedmioty oraz inne żywe istoty pomiędzy wymiarami. Efektem tego jest możliwość skrócenia czasu podróży poprzez przeniesienie siebie i/lub innych osób do wymiaru tej techniki i wyjście w innym, znanym użytkownikowi miejscu.

Przenoszenie się do i z wymiaru Kamui nie jest jednak natychmiastowe i wymaga dłuższej chwili (około kilkunastu sekund). Przenoszenie innych osób i obiektów jest jednak o wiele szybsze, przez co osoba złapana ma bardzo mało czasu na unik (2-3 sekundy).

Koszt przenoszenia osób i przedmiotów do i z wymiaru kamui jest taki sam jak za przenoszenie samego siebie. Podczas jednego "skoku" może przejść maksymalnie jedna osoba lub przedmiot o porównywalnej wielkości, przez co użytkownik nie może wraz ze swoim celem przenieść się naraz, tylko musi najpierw swój cel, a potem siebie. Do przeniesienia czegoś do wymiaru potrzebny jest kontakt fizyczny. Nie jest on jednak wymagany podczas "wypuszczania" z wymiaru kamui, o ile użytkownik nie przebywa w wymiarze tej techniki.

Ludzie i zwierzęta, które nie pochodzą z wymiaru kamui, mogą w nim przebywać maksymalnie 20 tur wbrew swojej woli. Każda tura więcej jest okupywana kosztem standardowym techniki rangi S za więźnia. W przypadku przekroczenia limitu, więźniowie zostają wypluci z wymiaru przed użytkownikiem tak, jakby zostali wypuszczeni.
Korzystanie z Kamui jest nieznacznie wyczerpujące dla użytkowników Mangekyō Sharingan, każde użycie zabiera 1% wzroku.

Kod: Zaznacz cały

[spoiler=Sharingan][title kanji=左目の神威]Hidarime no Kamui | Kamui of Left Eye[/title]
[pic rank=S]https://media.discordapp.net/attachments/326788490568269826/854707093914124328/tenszaringanowyrak.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Sharingan, Technika Czasoprzestrzenna[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak[/row]
[row title=Koszt]Połowiczny za wejście / wyjście za osobę[/row]
[row title=Zasięg]Różny[/row]
[row title=Wymagania]Mangekyō Sharingan[/row]
[description]Potężna technika czasoprzestrzenna, dzięki której użytkownik jest w stanie przenosić siebie, przedmioty oraz inne żywe istoty pomiędzy wymiarami. Efektem tego jest możliwość skrócenia czasu podróży poprzez przeniesienie siebie i/lub innych osób do wymiaru tej techniki i wyjście w innym, znanym użytkownikowi miejscu.

Przenoszenie się do i z wymiaru Kamui nie jest jednak natychmiastowe i wymaga dłuższej chwili (około kilkunastu sekund). Przenoszenie innych osób i obiektów jest jednak o wiele szybsze, przez co osoba złapana ma bardzo mało czasu na unik (2-3 sekundy).

Koszt przenoszenia osób i przedmiotów do i z wymiaru kamui jest taki sam jak za przenoszenie samego siebie. Podczas jednego "skoku" może przejść maksymalnie jedna osoba lub przedmiot o porównywalnej wielkości, przez co użytkownik nie może wraz ze swoim celem przenieść się naraz, tylko musi najpierw swój cel, a potem siebie. Do przeniesienia czegoś do wymiaru potrzebny jest kontakt fizyczny. Nie jest on jednak wymagany podczas "wypuszczania" z wymiaru kamui, o ile użytkownik nie przebywa w wymiarze tej techniki.

Ludzie i zwierzęta, które nie pochodzą z wymiaru kamui, mogą w nim przebywać maksymalnie 20 tur wbrew swojej woli. Każda tura więcej jest okupywana kosztem standardowym techniki rangi S za więźnia. W przypadku przekroczenia limitu, więźniowie zostają wypluci z wymiaru przed użytkownikiem tak, jakby zostali wypuszczeni.[/description]
[description]Korzystanie z Kamui jest nieznacznie wyczerpujące dla użytkowników Mangekyō Sharingan, każde użycie zabiera 1% wzroku.[/description]

Migime no Kamui | Kamui of Right Eye右目の神威
KlasyfikacjaSharingan, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieBrak
Koszt aktywacjiStandardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaAktywny Mangekyō Sharingan
Potężna technika czasoprzestrzenna, dzięki której użytkownik jest w stanie w każdym momencie, natychmiastowo osiągnąć nietykalność. Efekt ten jest osiągany poprzez częściowe przenoszenie ciała do wymiaru Kamui na moment zetknięcia się z przeszkodą. Stan ten może trwać bez ustanku maksymalnie 5 tur, nie ma jednak minimalnego czasu przebywania w nim. Po wykorzystaniu w ten sposób techniki, użytkownik nie może używać Kamui w tym oku przez czas równy wcześniejszemu użytkowaniu.
Nietykalność jest ciężka do utrzymywania, przez co kiedy jest aktywna, użytkownik nie może też fizycznie zaatakować, jego ciosy przenikają cel. Podczas nietykalności, jeżeli chcemy, można kontrolować się na tyle, żeby nie zapaść się w tym na czym się stoi.

Posiadając Specjalizację w Sharingan czas odpoczynku zmniejsza się o połowę, przez co użytkowanie tej techniki jest o wiele bardziej dynamiczne.
Korzystanie z Migime no Kamui jest nieznacznie wyczerpujące dla użytkowników Mangekyō Sharingan, każde użycie zabiera 1% wzroku.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=右目の神威]Migime no Kamui | Kamui of Right Eye[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/fOTduNJ.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Sharingan, Technika Czasoprzestrzenna[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak[/row]
[row title=Koszt aktywacji]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Aktywny Mangekyō Sharingan[/row]
[description]Potężna technika czasoprzestrzenna, dzięki której użytkownik jest w stanie w każdym momencie, natychmiastowo osiągnąć nietykalność. Efekt ten jest osiągany poprzez częściowe przenoszenie ciała do wymiaru Kamui na moment zetknięcia się z przeszkodą. Stan ten może trwać bez ustanku maksymalnie 5 tur, nie ma jednak minimalnego czasu przebywania w nim. Po wykorzystaniu w ten sposób techniki, użytkownik nie może używać Kamui w tym oku przez czas równy wcześniejszemu użytkowaniu.
Nietykalność jest ciężka do utrzymywania, przez co kiedy jest aktywna, użytkownik nie może też fizycznie zaatakować, jego ciosy przenikają cel. Podczas nietykalności, jeżeli chcemy, można kontrolować się na tyle, żeby nie zapaść się w tym na czym się stoi. 

[b]Posiadając Specjalizację w Sharingan[/b] czas odpoczynku zmniejsza się o połowę, przez co użytkowanie tej techniki jest o wiele bardziej dynamiczne.[/description]
[description]Korzystanie z Migime no Kamui jest nieznacznie wyczerpujące dla użytkowników Mangekyō Sharingan, każde użycie zabiera 1% wzroku.[/description]
Awatar użytkownika
Uchiha Niko
Posty: 204
Rejestracja: 02 cze 2021, 19:41
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:

Migime no Kamui

Migime no Kamui右目の時空間移動
KlasyfikacjaSharingan
PieczęcieBrak
Koszt
  1. Teleportacja - standardowy S za każdą osobę
  2. Nietykalność - standardowy S na turę
ZasięgRóżny
WymaganiaMangekyō Sharingan
DodatkoweKamui Prawego Oka jest traktowane jako wspomaganie
Potężna technika czasoprzetrzenna dzięki której użytkownik jest w stanie przenosić siebie, przedmioty oraz inne żywe istoty pomiędzy wymiarami. Jej użytkowanie jest jednak zdecydowanie odmienne, zależnie od tego w którym oku użytkownika będzie znajdował się Sharingan z przypisanym mu Kamui. To co jest wspólną cechą dwóch odmian tej techniki, jest możliwość skrócenia czasu podróży, poprzez przeniesienie siebie i/lub innych osób do wymiaru tej techniki i wyjście w innym, znanym użytkownikowi miejscu.
Wersja zdecydowanie nastawiona na defensywę. Użytkownik jest w każdym momencie w stanie przejść w stan nietykalności, który może trwać bez ustanku maksymalnie 5 tur. Po wykorzystaniu w ten sposób techniki, użytkownik nie może używać Kamui w tym oku przez jedną turę. Potrzeba odpoczynku dotyczy to tak samo użycia przez jedną, jak i więcej tur. Po każdym odpoczynku licznik się zeruje.
Nietykalność jest ciężka do utrzymywania, przez co kiedy jest aktywna, użytkownik też nie może fizycznie zaatakować, ponieważ jego ciosy przenikają cel.
Użytkownik jest wstanie przenosić przedmioty i żywe istoty do wymiaru kamui, jednak tylko wtedy kiedy ich dotyka. Wydostanie z tego wymiaru można jednak przeprowadzić bezdotykowo, również przebywając samemu w "prawdziwym" świecie.

Posiadając specjalizację w Sharingan czas odpoczynku się znacznie zmniejsza, przez co użytkowanie tej techniki jest o wiele bardziej dynamiczne. Czym krócej nietykalność była aktywna, tym mniej znaczący jest czas do następnego użycia.
Korzystanie z Kamui jest nieznacznie wyczerpujące dla użytkowników Mangekyō Sharingan, każde użycie zabiera 1% wzroku.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Uchiha Niko [WT]

Ogólnie skonsultowałem sprawę i kwestia jest taka: teleportacja to jedna technika, nietykalność to inna technika. Wciskanie tych obu w jedno jest... dziwne. Zwyczajnie. Z kolei rozbicie tego na dwie oddzielne techniki widziałbym wtedy już bardziej logicznie. No i wtedy może uda się to zrobić tak, by nie zajmowało dodatkowego slotu wspomagania. Od tego zacznijmy, by jakoś przejść dalej. Czy to Ci pasuje czy nie, bo jak nie to nerfy będą... oj srogsze.
Awatar użytkownika
Uchiha Niko
Posty: 204
Rejestracja: 02 cze 2021, 19:41
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:

Migime no Kamui

Migime no Kamui右目の神威
KlasyfikacjaSharingan, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieBrak
Koszt aktywacjiStandardowy
Zasięgna siebie
WymaganiaAktywny Mangekyō Sharingan
Potężna technika czasoprzestrzenna, dzięki której użytkownik jest w stanie w każdym momencie, natychmiastowo osiągnąć nietykalność. Efekt ten jest osiągany poprzez częściowe przenoszenie ciała do wymiaru Kamui na moment zetknięcia się z przeszkodą. Stan ten może trwać bez ustanku maksymalnie 5 tur, nie ma jednak minimalnego czasu przebywania w nim. Po wykorzystaniu w ten sposób techniki, użytkownik nie może używać Kamui w tym oku przez czas równy wcześniejszemu użytkowaniu.
Nietykalność jest ciężka do utrzymywania, przez co kiedy jest aktywna, użytkownik nie może też fizycznie zaatakować, jego ciosy przenikają cel. Podczas nietykalności, jeżeli chcemy, można kontrolować się na tyle, żeby nie zapaść się w tym na czym się stoi.

Posiadając specjalizację w Sharingan czas odpoczynku zmniejsza się o połowę, przez co użytkowanie tej techniki jest o wiele bardziej dynamiczne.
Korzystanie z Migime no Kamui jest nieznacznie wyczerpujące dla użytkowników Mangekyō Sharingan, każde użycie zabiera 1% wzroku.
Ostatnio zmieniony 23 cze 2021, 19:54 przez Uchiha Niko, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Uchiha Niko
Posty: 204
Rejestracja: 02 cze 2021, 19:41
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:

Hidarime no Kamui

Hidarime no Kamui左目の神威
KlasyfikacjaSharingan, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieBrak
KosztPołowiczny za wejście / wyjście
ZasięgRóżny
WymaganiaMangekyō Sharingan
Potężna technika czasoprzetrzenna dzięki której użytkownik jest w stanie przenosić siebie, przedmioty oraz inne żywe istoty pomiędzy wymiarami. Efektem tego jest możliwość skrócenia czasu podróży, poprzez przeniesienie siebie i/lub innych osób do wymiaru tej techniki i wyjście w innym, znanym użytkownikowi miejscu.
Przenoszenie się do i z wymiaru Kamui nie jest jednak natychmiastowe i wymaga dłuższej chwili (około kilkunastu sekund).
Przenoszenie innych osób i obiektów jest jednak o wiele szybsze, przez co osoba złapana ma bardzo mało czasu na unik(2-3 sekundy).
Koszt przenoszenia osób i przedmiotów do/z wymiaru kamui jest taki sam jak za przenoszenie samego siebie. Podczas jednego "skoku" może przejść maksymalnie jedna osoba lub przedmiot o porównywalnej wielkości, przez co użytkownik nie może wraz ze swoim celem przenieść się naraz, tylko musi najpierw swój cel a potem siebie. Do przeniesienia czegoś do wymiaru potrzebny jest kontakt fizyczny. Nie jest on jednak wymagany podczas "wypuszczania" z wymiaru kamui, o ile użytkownik nie przebywa w wymiarze tej techniki.
Ludzie i zwierzęta które nie pochodzą z wymiaru kamui, mogą w nim przebywać maksymalnie 20 tur wbrew swojej woli. Każda tura więcej jest okupywana kosztem standardowym techniki rangi S za więźnia. W przypadku przekroczenia limitu, więźniowie zostają wypluci z wymiaru przed użytkownikiem tak, jakby zostali wypuszczeni.
Korzystanie z Kamui jest nieznacznie wyczerpujące dla użytkowników Mangekyō Sharingan, każde użycie zabiera 1% wzroku.
Ostatnio zmieniony 23 cze 2021, 20:11 przez Uchiha Niko, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Uchiha Niko [WT]

Migime no Kamui - Koszt Standardowy + oczywiście utrzymania Mangekyo. Nie użyjesz tego bez włączonego Mangekyo. Warto mieć to na uwadze. CD między użyciami wynosi tyle, ile byłeś nietykalny. Nietykalność przez 6 sekund? Nie możesz tego użyć przez kolejne 6 sekund. Nietykalność przez 5 tur? Nie możesz użyć przez 5 tur. Koszt jest na aktywację, nie na turę. Na turę masz tylko utrzymanie Mangekyo. Czyli np. jak w trakcie tury 3 razy sobie zrobisz nietykalność to płacisz 1x koszt utrzymania Mangekyo i 3x za koszt aktywacji. Z kolei utrzymanie tego przez 5 tur, to jeden koszt aktywacji i koszt utrzymania Mangekyo przez 5 tur. Ten maksymalny czas nie ulega zmianie (5 tur).
Specjalizacja może skrócać czas CD o połowę.

Hidarime no Kamui - przeniesiesz inne osoby maksymalnie na 20 tur. Po tym czasie technika albo z automatu kogoś "wypluje" przy tobie, albo będziesz chciał go utrzymać kosztem Standardowym S na każdą turę dłużej. Połowiczny za wejście/wyjście od osoby. Wtedy też teleportacja to takie wejście i wyjście i to jest git. Przeniesienie kogoś to takie 2-3 sekundy.
By zamknąć kogoś na "stałe" musiałbyś poświęcić jedno z oczu (jak Izanami/Izanagi). Taka osoba wciąż mogłaby kombinować nad WT, które ją uwolni, ale koszta dla takiej osoby będą porównywalne do tego stracenia oka. Możesz też w przyszłości stworzyć np. Fuinjutsu S, które będzie takie osoby w środku Kamui więziło na stałe bez tego dodatkowego kosztu.
Awatar użytkownika
Uchiha Niko
Posty: 204
Rejestracja: 02 cze 2021, 19:41
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:

Re: Uchiha Niko [WT]

Dodałem poprawki
Awatar użytkownika
Uchiha Niko
Posty: 204
Rejestracja: 02 cze 2021, 19:41
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:

Re: Uchiha Niko [WT]

Ichi-go ichi-e一期一会
KlasyfikacjaSharingan, Genjutsu
PieczęcieBrak
KosztStandardowy na turę
ZasięgTrzeba móc spojrzeć celowi w oczy
WymaganiaKontakt wzrokowy, aktywowany Sharingan
Technika głównie stworzona do tego, aby wykrzesać ze swoich sojuszników pełen potencjał bojowy. Cel w iluzji ma prawie że nie zmienioną percepcję świata z wyjątkiem szczegółów, które dotyczą jego własnego ciała. Rany które otrzyma cel po wpadnięciu w iluzję są nie widoczne dla celu, który jest pewien że ominął go zadany mu cios. Ponadto jakikolwiek ból, który powinien odczuwać z powodu ran, jak i innych czynników, jest kompletnie zniwelowany. Jeżeli cel wcześniej był raniony i odczuwa z tego, lub innego powodu ból, to nie jest on niwelowany przez technikę.
Sposoby wyjścia
  • Do wyjścia wystarczy tylko zauważenie że jest się pod wpływem iluzji i chęć wyjścia z niej

Kcem jako prywatną.
Awatar użytkownika
Hyūga Eijiro
Posty: 171
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:31
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: Tokatsu#5342
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Uchiha Niko [WT]

Na chwilę obecną - brak akcepta.

Taka technika już istnieje:
► Pokaż Spoiler
Nise no man'nōyaku | Fake Panaceum偽の万能薬
KlasyfikacjaGenjutsu, iluzja dźwiękowa
PieczęcieKoń → Ptak → Wół → Wąż → Baran → Pies
KosztDwukrotny
ZasięgGłosu
Wymagania---
Genjutsu to polega na oszukaniu organizmu, że wszystko z nim w porządku. Jutsu aktywuje się werbalnie, mówiąc czy to towarzyszowi, że nic mu nie jest, bo wyleczyliśmy jego rany, czy też przeciwnikowi, że jak to możliwe, że nic mu się nie stało? Poprzez werbalne zapewnienie, że z osobą, do której się zwracamy wszystko jest w porządku, rzucamy Genjutsu sprawiając, że mózg ofiary w to wierzy. Sprawia to, że wszystkie rany przestają być dla ofiary widoczne, a także ciało działa tak, jakby tych ran nie było. Złamana ręka nie przeszkadza już w zadawaniu ciosów, ból już nie doskwiera, krwawienie nie generuje osłabienia. Rzecz jasna to wszystko tylko iluzja, mózg sam się oszukuje, że wszystko z nim w porządku i jak przy sporym kopie adrenaliny sprawia, że ciało działa dobrze w sytuacji, w której nie powinno. Z jednej strony zapewnia to więc dodatkowy czas na podjęcie działań w kryzysowych sytuacjach, a z drugiej tworzy sytuację, w której ktoś sam się wyniszcza, podejmując druzgoczące działania w sytuacji, w której normalnie by się ich nie podjął np. dalsza walka złamaną ręką.

Posiadają rangę S w Genjutsu ilość wymaganych pieczęci maleje o 3.
Posiadając Specjalizację w Genjutsu ilość wymaganych pieczęci maleje o 3.
Sposoby wyjścia
  • Przelanie chakry
  • Techniki rozpraszania iluzji
  • Siła Woli 8+
A samo podbicie rangi i zmiana sposobu rzucenia na sharingana nie wystarczy, aby ona przeszła. Musisz czymś ją wyróżnić, aby móc dalej dyskutować. I przy okazji, jeśli jednak coś będziesz zmieniał, to tak czy siak trzeba dodać siłę woli i techniki rozpraszania iluzji.
Obrazek
W razie jakichkolwiek pytań lub jak ktoś ma do mnie jakąś sprawę to zapraszam do kontaktowania się na discordzie - Tokatsu#5342
Awatar użytkownika
Uchiha Niko
Posty: 204
Rejestracja: 02 cze 2021, 19:41
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:

Re: Uchiha Niko [WT]

Nie zgadzam się.
Technika jest zdecydowanie inna. Działa tylko na rany które postać dopiero dostanie. Nie leczy nic co mogło być wcześniej dyskomfortem. Do tego, nie wymaga mówienia "ale jak to możliwe" tylko wszystko dzieje się automatycznie.

Co do wyjścia z iluzji, rozmawiałem z Shuten i stwierdziła że to spoko opcja.

PS. jeżeli w ten sposób mają być sprawdzane genjutsu wzrokowe, to może usuńmy klan Uchiha, skoro każdy może każdy efekt mieć w zwyczajnym genjutsu a jak się zrobi to w zmienionej wersji pod sharingan to bedzie odbijane "już jest w ogólnych" ?
Awatar użytkownika
Hyūga Eijiro
Posty: 171
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:31
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: Tokatsu#5342
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Uchiha Niko [WT]

W każdym razie - działa jak rozszerzenie tej techniki, którą podesłałem. Jeśli w wymaganiach dasz tamtą technikę - wtedy jak najbardziej, w innym wypadku podtrzymuje swoje wczesniejsze stanowisko.
Co do wyjścia z iluzji, rozmawiałem z Shuten i stwierdziła że to spoko opcja.
Jak dla mnie to też jest spoko opcja, ale te pozostałe również trzeba wrzucić.

Ps. Jestem za!

Skonsultowane z innymi moderatorami
Obrazek
W razie jakichkolwiek pytań lub jak ktoś ma do mnie jakąś sprawę to zapraszam do kontaktowania się na discordzie - Tokatsu#5342
Awatar użytkownika
Uchiha Niko
Posty: 204
Rejestracja: 02 cze 2021, 19:41
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:

Re: Uchiha Niko [WT]

To podziękuję, przyjde z czymś innym
Awatar użytkownika
Uchiha Niko
Posty: 204
Rejestracja: 02 cze 2021, 19:41
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:

Re: Uchiha Niko [WT]

Senninka: Shizen no hen'yō | Sage Transfromation: Nature transformation仙人化・自然の変容
KlasyfikacjaSENNINKA
Pieczęcie---
KosztRóżny na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaSiła woli 6
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Najważniejsza technika w arsenale każdego Akuma który wiąże ze swoim dziedzictwem jakąkolwiek przyszłość. Jej zamysł jest zaskakująco prosty, bowiem wykorzystując chakrę natury, użytkownik jest w stanie zmienić wygląd swojego ciała, poprzedzając to zmianą jego koloru na szary, co jest dość charakterystyczną cechą. Zmiany te niestety są wyczerpujące dla użytkownika, który musi mieć wraz ze wzrostem komplikacji przemiany, posiadać coraz to silniejszy umysł.
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Użytkownik może nieznacznie zmienić kształt i właściwości jednej, małej części ciała. Przykładem tego może być zamiana samej dłoni żeby była maksymalnie dwukrotnie większa i/lub była bardziej wytrzymała poprzez liczne utwardzone zrogowacenia.
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Użytkownik może już znacznie zmienić kształt i właściwości jednej kończy, poprzez zamianę ją w topór, kosę lub inny statyczny lub organicznie(analogicznie do danej kończyny) poruszający się twór. Ich wytrzymałość jest porównywalna do wytrzymałości zwierzęcych rogów i skaluje się to wraz z wytrzymałością użytkownika.
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Wymagania: Senninka A, Siła woli 7. Użytkownik może znacznie zmienić kształt i właściwości do dwóch kończyn. Dodatkowo, oprócz poprzednich możliwych transformacji, możliwe jest uzyskanie fragmentów które poruszają się w sposób mechaniczny, takie jak tłoki.
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Wymagania: Senninka S, Siła woli 8. Użytkownik może znacznie zmienić kształt i właściwości maksymalnie połowy ciała. Dodatkowo, oprócz poprzednich możliwych transformacji, możliwe jest uzyskanie miotaczy chakry, które mogą działać jak silniki odrzutowe.
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Wymagania: Senninka S, Siła woli 9. Użytkownik może znacznie zmienić kształt i właściwości całego ciała, zachowując możliwości transformacji ze wszystkich poziomów poniżej. Zmiany te nie są precyzyjne, przypominają nadal kolce, wypustki, zgrubienia, tuby, bez większych detali. Maksymalnie można zwiększyć masywność/objętość całego ciała dwukrotnie, zachowując proporcje przypominające ludzkie.
Wymagania SIły woli podane powyżej odnoszą się do minimalnej potrzebnej siły woli, przy której użytkownik, robiący jedną przemianę na turę oraz jest spokojny psychicznie. Każda kolejna przemiana(korekta aktualnej przemiany) wykonana w danej turze podnosi wymagania co do SIły woli o 1.

W przypadku utraty kontroli, prowadzenie postaci może przejść na prowadzącego dany wątek, jeżeli widoczne będzie, że gracz nie jest w stanie tego odegrać rzetelnie. Dodatkowo, przy utracie kontroli, użytkownik zobligowany jest do użytkowania najwyższego poziomu, na który pozwala jego chakra oraz kontrola chakry. Koniec braku kontroli postaci jest w momencie kiedy utraci tyle chakry aby zemdleć lub w jakiś sposób zostanie uspokojony.

Posiadając Specjalizację w Senninka można wykonać dwie przemiany w czasie jednej tury w ramach bazowych ograniczeń Siły woli
Ostatnio zmieniony 06 lip 2022, 11:03 przez Uchiha Niko, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Uchiha Niko
Posty: 204
Rejestracja: 02 cze 2021, 19:41
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:

Re: Uchiha Niko [WT]

Oczywiście technika dla całego klanu
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”