• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Kaguya Kaede

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Kaguya Kaede
Posty: 709
Rejestracja: 02 cze 2021, 22:23
Ranga: Muryō no ninja
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Kaguya Kaede

Tutaj będą techniki.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kaguya Kaede
Posty: 709
Rejestracja: 02 cze 2021, 22:23
Ranga: Muryō no ninja
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Kaguya Kaede

Hanibara | Petal花弁
KlasyfikacjaShikotsumyaku
PieczęcieSzczur
KosztStandardowy
ZasięgNa sobie
WymaganiaShikotsumyaku na D
Bardzo prosta technika, która umożliwia wyciągnięcie z palca kości o długości maksymalnie 10 cm. Może posłużyć jako wykałaczka, która w sprawnych rękach sprawdzi się nawet jako wytrych. Użytkownik ma możliwość przed wyciągnięciem kości jej modyfikacj (np. tworząc dziurkę, dzięki czemu kość może posłużyć jako igła do szycia), jednakże bez skomplikowanych kształtów.
Bara no toge | Rose thorns薔薇の棘
KlasyfikacjaShikotsumyaku
PieczęciePies → Baran → Małpa → Koń → Smok
KosztRóżny, w zależności od poziomu techniki
ZasięgNa sobie
WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
Flagowa umiejętność rodu Kaguya, która pozwala na ekstrakcję kości z organizmu oraz ich modyfikację. To co zrobi użytkownik jest tak naprawdę ograniczone jego wyobraźnią.

Koszt, siła i możliwości techniki są zależne od tego, na jakim poziomie ją wykonamy:
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D w przypadku ekstrakcji / na turę w przypadku modyfikacji kości wewnątrz organizmu. Umożliwia wyjęcie z ciała jednej kości z pojedynczą modyfikacją (np. kość ramienna o zaostrzonym boku) lub wykonanie maksymalnie dwóch modyfikacji jednocześnie na dowolnych kościach wewnątrz organizmu (np. wyrośnięcie szpikulców wystających z barków). Maksymalna wielkość modyfikacji to ok. 15cm.
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C w przypadku ekstrakcji / na turę w przypadku modyfikacji kości wewnątrz organizmu. Istnieje możliwość złączenia ze sobą dwóch kości i ich ekstrakcji z pojedynczą modyfikacją (np. kość ramienna i oraz łokciowa o szpiczastym zakończeniu) lub wykonanie maksymalnie czterech modyfikacji jednocześnie na dowolnych kościach wewnątrz organizmu użytkownika. Maksymalna wielkość modyfikacji to ok. 30cm.
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B w przypadku ekstrakcji / na turę w przypadku modyfikacji kości wewnątrz organizmu. Możliwość tworzenia kości o różnych, bardziej skomplikowanych kształtach (np. w kształcie koła o ostrej krawędzi, mogąca służyć jako czakram) lub wykonanie maksymalnie ośmiu modyfikacji na kościach wewnątrz ciała. Maksymalna wielkość modyfikacji to ok. 50cm.
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A na turę. Pozwala na modyfikowanie wewnętrznego szkieletu użytkownika, zmieniając jego strukturę, właściwości. Dla przykładu, shinobi jest w stanie nadbudować wewnętrzną strukturę kostną i ją utwardzić, tworząc coś w kształcie kościanego pancerza czy sprawić, że kości będą niczym z gumy, co np. przy upadku z wysokości może wiązać się z mniejszymi obrażeniami.
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S w przypadku ekstrakcji / na turę w przypadku modyfikacji kości wewnątrz organizmu. Możliwość ekstrakcji całych struktur kostnych i ich dowolnej modyfikacji (np. kręgosłup z ostrymi wypustkami, służący jako bicz) lub maksymalnie dwadzieścia modyfikacji na kościach wewnątrz organizmu (np. kościane kolce wyrastające z pleców). Maksymalna wielkość modyfikacji to ok. 90cm.
Posiadanie specjalizacji w shikotsumyaku umożliwia całkowite ominięcie pieczęci.
Posiadanie sennina w shikotsumyaku pozwala na jedną dodatkową modyfikację na każdej randze.
Sayuri no kiba | Lily fangs小百合の牙
KlasyfikacjaShikotsumyaku
PieczęcieZając → Szczur → Wół
KosztStandardowy na turę, min. 3 chakry
ZasięgNa sobie
Wymagania-
Przy pomocy tej techniki użytkownik tworzy a'la przedłużenie ramienia, Kość przebija się w miejscu nadgarstka, by następnie urosnąć na długość 40 cm. Jej szpikulec jest cienki, ostro zakończony i pogrubia się ku dołowi. Użytkownik ma pełną ruchomość w ramieniu czy łokciu, nie ma jednak możliwości operowania nadgarstkiem. Może służyć również do parowania ataków.

Shikotsumyaku na poziomie B pozwala na stworzenie dwóch szpikulców, po jednym na każdej ręce, przy zachowaniu kosztu standardowego.
Shikotsumyaku na poziomie S pozwala skrócić czas wyciągania kości o połowę.
Posiadanie specjalizacji w shikotsumyaku pozwala na ominięcie pieczęci, jednakże czas wyrastania szpikulca pozostaje bez zmian.
Teshi Sendan | Ten-Finger Drilling Bullets十指穿弾
KlasyfikacjaShikotsumyaku
PieczęciePtak → Baran → Szczur → Koń → Zając
KosztPodwójny przy stworzeniu dziesięciu pocisków, standardowy przy pięciu
Zasięg15m
Wymagania-
Użytkownik oddziela kości paliczków (po pięć na każdą dłoń), tworząc z nich pociski i wystrzeliwuje je z dużą prędkością w danym kierunku. Istnieje możliwość strzelenia wszystkimi na raz, a także pojedynczo. Przy zetknięciu się z ciałem potrafią przebić się przez skórę oraz uszkodzić mięśnie. Ze względu na to, że są stosunkowo małe i poruszają się szybko to mogą być trudne do ominięcia.

Posiadanie specjalizacji w shikotsumyaku pozwala na ominięcie ostatnich dwóch pieczęci.
Shikotsumyaku na poziomie B zwiększa zasięg do 25 metrów.
Shikotsumyaku na poziomie A pozwala na nadawanie dodatkowych cech pociskom (np. bardziej zaostrzone dla większej przebijalności, rozpadanie się na ostre kawałki po wbiciu się w ciało przeciwnika). Można nałożyć jedną cechę jednocześnie na partię pięciu pocisków.
Ran no ken | Orchid fist蘭の拳
KlasyfikacjaSHIKOTSUMYAKU
PieczęcieSzczur → Małpa → Wół
KosztSTANDARDOWY NA TURĘ OD DŁONI, MINIMUM 3 CHAKRY
ZasięgNa siebie
Wymagania-
Technika ta umożliwia użytkownikowi pokrycie palcy kościstą naroślą, która nie ogranicza jednak ruchów (palce wciąż mogą być zaciśnięte w pięć). Nadbudowa jest twarda, co zwiększa siłę uderzenia i jednocześnie otrzymane obrażenia. Podobna zasada działania do kastetu.

Shikotsumyaku na poziomie C pozwala na pokrycie obydwóch pięści.
Shikotsumyaku na poziomie B umożliwia modyfikację struktury narośli (kość może mieć np. ostre wypustki, albo być zakończona pazurem, który może z łatwością wbić się w skórę itp).
Posiadanie specjalizacji w shikotsumyaku pozwala na ominięcie pieczęci, jednakże czas pokrycia dłoni kością pozostaje ten sam.
Ostatnio zmieniony 07 cze 2021, 20:33 przez Kaguya Kaede, łącznie zmieniany 10 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Kaguya Kaede

Hanibara - imo ok. Można co najwyżej dopisać, że nie da się zrobić skomplikowanych kształtów, coby nie było wątpliwości.
Bara no toge - to widziałbym raczej na wyższej randze. I albo kombinowałbym w stronę podobną do Gōkakyū no Jutsu, gdzie technika kosztuje więcej, ale na różnych poziomach i kosztach różne rzeczy można wyciągać (np. przedramię, całą rękę, kręgosłup), tworząc pancerz z kości etc, albo do tych elementów bardziej konkretnie wypisane. Tak czy inaczej, na moje nie jest to technika D, prędzej C.
Sayuri no kiba - może na Specjalizacji pominąć pieczęci, a na S przyśpieszyć "wyciąganie" tego kolca?
Teshi Sendan - nie widzę tutaj za bardzo kontroli lotu. Może prędzej nadawanie cech tym pociskom, by np. po zderzeniu z kością się roztrzaskiwały tworząc rany szarpany lub były bardziej zaostrzone dla większej przebijalności?
Raiton: Kaminari no ken - tutaj niestety jestem na nie. Rozumiem zamysł, ale wtedy powstanie więcej technik na konkretnych rangach Raitonu, byleby tylko pominąć "koszta" Denki no Te. Ta technika musiałaby czymś więcej się od tamtej "corowej" różnić, bym ją zaakceptował.
Awatar użytkownika
Kaguya Kaede
Posty: 709
Rejestracja: 02 cze 2021, 22:23
Ranga: Muryō no ninja
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Kaguya Kaede

1. Hanibara - biorę, poprawione.

2.Bara no toge - imo ekstrakcja kości to dosyć podstawowa technika, która sama w sobie nic nie robi, Kaede musi stosunkowo blisko podejść, żeby być w stanie zrobić z tej kości użytek. Powiedzmy, że kość jest podzielona na dwie części "rękojeść" oraz jednosieczne ostrze na długość przeciętnego wakizashi, czyli jakieś 45 cm. Jestem w stanie przyjąć nawet potrójny koszt czakry za tę technikę.

Jeżeli zaś chodzi o propozycję: Niby spoko, ale jednak zależało mi na sam początek nad czymś mocno podstawowym, ale przemyślę sprawę jeżeli się nie dogadamy co do rangi : D

3. Biorę, dodałam!

4. Hm, podoba mi się pomysł z tym roztrzaskiwaniem się. Na A zamiast kontroli lotu?

5. Ogólnie to ta technika to kopiuj - wklej niemal z Katonu z Hinote (swoją drogą, raczej powinno się to zapisać jako "Hi no te", skoro macie "Denki no te" a nie "denkinote" :P). Jasne, rozumiem że Denki no te jest swego rodzaju "reprezentacyjną" techniką Raitonu, więc możemy zrobić np. tak że w przypadku kaminari no ken nie ma możliwości pokrycia metalowego przedmiotu piorunami. Ogranicza się jedynie do pięści użytkownika i ma służyć jako boost do samego ataku wręcz?
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Kaguya Kaede

1. Ok
2. Dlatego tutaj raczej kwestia tego, jak widzisz ten klan. Czy chcesz mieć oddzielne techniki od wyciągania konkretnych kości, czy raczej jedną wspólną, ale z szerokim zakresem zastosowań? Wtedy np. na D mogłabyć wyciągnąć jedną kość i ją "zaostrzyć", na C całą kończynę, na B tworzyć bardziej skomplikowane kształty i tworzyć nowe masy, na A tworzyć nawet częściową kościaną zbroję, a na S wyciągać kręgosłup etc. Taka bardzo szybka do podsumowania. Możemy też zostawić tak, że wyciągasz na D tylko kość ramienną i tworzysz takie ostrze, ale wtedy stworzymy x technik tworzących różne bronie, co szczerze - mi średnio pasuje.
3. ok
4. Yup, na A, zamiast kontroli lotu.
5. No właśnie, na chwilę obecną, ta technika przypomina mi Denki no Te, na poziomie D. Temu jestem na nie. Katon nie ma takiej "corowej" techniki pokrywania się ogniem, więc tam sytuacja jest trochę inna. Raiton jednak to posiada. Musiałoby to wyróżniać się czymś więcej, bo obecnie to nie przedstawia sobą nic "nowego" dla tego żywiołu.
Awatar użytkownika
Kaguya Kaede
Posty: 709
Rejestracja: 02 cze 2021, 22:23
Ranga: Muryō no ninja
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Kaguya Kaede

  • Bara no toge - poszedł ogromny edit, przebudowujący całą technikę. Nie będę mogła jej wykupić, ale po akcepcie niech pójdzie jako dostępna dla wszystkich, jak pofarmię to kupię.
  • Teshi sedan - poprawione.
  • Zamieniłam tę technikę Raitona na nową, bazującą na KG.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Kaguya Kaede

Hanibara - akcept
Bara no toge - zmieniłbym specjalizację z Senninem. I opisałbym, jak wielkie są to modyfikacje, np. na D wypustki to około 10cm, na C 30cm etc. Bo na razie niezbyt to się trochę różni od Sayuri no Kiba, a bez opisu może mieć większy potenszjal.
Sayuri no kiba - akcept
Teshi Sendan - akcept
Ran no ken - akcept

Ogólnie widziałbym wszystkie 5 technik, jako ogólnodostępne, chyba, że uważasz, że z jakiegoś powodu powinny być one rzadsze (ozwojowane) lub unikalne. Jak co, daj znać
Awatar użytkownika
Kaguya Kaede
Posty: 709
Rejestracja: 02 cze 2021, 22:23
Ranga: Muryō no ninja
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Kaguya Kaede

Poprawione, dla mnie wszystko może iść jako ogólnodostępne.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kaguya Kaede
Posty: 709
Rejestracja: 02 cze 2021, 22:23
Ranga: Muryō no ninja
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Kaguya Kaede

Higanbana no mai | Dance of the spider lily 彼岸花の舞­
KlasyfikacjaShikotsumayaku
PieczęcieBrak, czas kumulacji chakry wynosi tyle co złożenie sześciu pieczęci
KosztRóżny
ZasięgNa siebie
WymaganiaSiła 7, Wytrzymałość 7
DodatkoweTechnika kosztuje 15PT
Większość technik klanu Kaguya skupia się na tworzeniu nowych kości, bądź wyciąganiu takowych z organizmu. Higanbana no mai wpływa jednak na oryginalny szkielet użytkownika poprzez modyfikację jego struktury. Technika ta umożliwia takie rzeczy jak pogrubianie kości, zwiększanie ich gęstości, przez co są jeszcze wytrzymalsze czy nawet sprawienie, by stały się bardziej giętkie, tak że przy upadku była mniejsza szansa na złamanie. Wykonywane modyfikacje na szkielecie nie wpływają w żaden sposób negatywnie na mobilność shinobi i mając np. kości ręki niczym z gumy, wciąż będzie w stanie nią normalnie poruszać. Jest to spowodowane naturalnymi możliwościami regeneracyjnymi klanu i po dokonaniu modyfikacji, chakra wykorzystana do wykonania jutsu pobudza organizm i ten dostosowuje się do zmian w szkielecie, przy jednoczesnym wyleczeniu uszkodzeń, które mogły powstać w trakcie zmiany struktury (jak np. naderwanie mięśni ze względu na grubszą niż naturalnie kość).

Pomimo bycia sklasyfikowaną jako technika rangi B, można jej użyć na dowolnym poziomie.
  • D: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi D. Użytkownik ma możliwość wpłynięcia na niezbyt duży obszar swojego szkieletu jak np. pięść czy stopa. Zmiany struktury są niewielkie i głównie służą do ułatwienia Kaguyi życia. Kości mogą być odrobinę dłuższe, tak że np. nie będzie trzeba stanąć na palcach, by po coś sięgnąć, zwiększona gęstość kości w stopie może ograniczyć uraz przy niefortunnym uderzeniu się w mały palec. Ofensywne zmiany na strukturze kostnej sprawiają, że użytkownik nieco większe obrażenia aniżeli normalnie, zaś defensywne pozwalają na zredukowanie niezbyt poważnych urazów.
  • C: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi C. Ninja jest w stanie wpłynąć już na nieco większą część swojego szkieletu jak kończyna, głowa czy kark. Na tym poziomie technika zaczyna mieć szersze zastosowanie i wpływ na strukturę szkieletu jest bardziej znaczący. Kość w ręce może zostać nieco wydłużona, dzięki czemu zasięg ataków jest większy, zwiększona masa kości w dłoni sprawi, że uderzenia już będą trochę bardziej odczuwalne dla przeciwnika niż normalnie przy jednoczesnej mniejszej szansie urazy dla Kaguyi.
  • B: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi B. Obszar, na którym użytkownik może modyfikować właściwości kości się powiększa. Jest w stanie wpłynąć na np. dwie kończyny jednocześnie, miednicę czy częściowo na kręgosłup, żebra. Część zmian w strukturze kostnej zaczyna być widoczna gołym okiem, np. w postaci dłuższych kończyn, choć mieści się to wciąż w granicach normalności i wygląda jakby Kaguya była w danym miejscu nieco mniej proporcjonalna. Zadawane obrażenia są już bardziej odczuwalne aniżeli byłyby normalnie i mogą prowadzić do takich urazów jak bolesne siniaki, wybicia. Zwiększają się również możliwości obronne, dzięki którym Kaguya jest w stanie przyjąć kilka uderzeń więcej aniżeli zwykle.
  • A: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi A. Kaguya może wpływać już na całe struktury kostne takie jak np. kręgosłup czy żebra. Zmiany w strukturze kości są już na tym poziomie tak duże, że zaczynają wyglądać nienaturalnie - jak chociażby ręce sięgające do samej ziemi, wzrost znacząco powyżej przeciętnej, czy mocno odbijający się na skórze kręgosłup, tak że można policzyć każdy kręg. Ofensywne modyfikacje na szkielecie mogą przyczynić się do znacząco poważniejszych urazów takich jak niewielkie krwiaki, złamanie kości u mniej wytrzymałych osób. Defensywne zastosowanie tego jutsu również rośnie i poważne uszkodzenia kości zdarzają się naprawdę rzadko i wymagają dużej siły. Wymaga Shikotsumayaku A oraz Wytrzymałość 8.
  • S: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi S. Użytkownik jest w stanie wpłynąć na całość swojego szkieletu bez żadnych ograniczeń. Kaguya może zacząć przypominać bardziej humanoidalne monstrum, aniżeli człowieka. Zmiany są bardzo widoczne i wychodzą mocno poza zakres naturalnych. Wydłużenie kości ogonowej tak, że powstaje prawdziwy ogon, którym Kaguya może normalnie poruszać? Bez problemu! Zarówno ofensywne jak i defensywne właściwości techniki sięgają szczytu możliwości. Uderzenia zmodyfikowaną odpowiednio strukturą szkieletu może doprowadzić do poważnych uszkodzeń, nawet w postaci krwotoków wewnętrznych w przypadku osób o nieco większej niż przeciętna wytrzymałość. Obronnie zaś, kości mogą być tak twarde, że są praktycznie nie do złamania i jedynie najsilniejsze uderzenia mogą doprowadzić do ich obicia czy mikrouszkodzeń. Wymaga Shikotsumayaku S oraz Wytrzymałość 9.
Kaguya ma możliwość wielokrotnego użycia tej techniki - przy opłaceniu odpowiedniego kosztu za każdą modyfikację - nadając różnym partiom szkieletu różnych właściwości. Nie ma problemu by np. gęstość kości w prawej pięści została zwiększona, a w tym samym czasie kości dolnych kończyn były wydłużone.

Ze względu na szerokie zastosowanie tej techniki, ta ma swoje ograniczenia. Przede wszystkim, nie można zmienić składu chemicznego kości - ta zawsze będzie kością, niczym innym. Oprócz tego, klanowa regeneracja chroni Kaguye do pewnego stopnia i zbyt duże zmiany w proporcji kości mogą prowadzić do np. rozerwania tkanek. Jednocześnie, po cofnięciu modyfikacji na danej części szkieletu, nie można ponownie na nim dokonać zmian przez następne 3 tury, organizm bowiem potrzebuje czasu do odpowiedniej regeneracji.

Zmiana w strukturze szkieletu trwa tak długo, dopóki Kaguya ponownie jej nie zmieni, ale nie dłużej niż 12 godzin. Po tym czasie organizm sam radzi sobie z efektami techniki. By przywrócić kości do naturalnego stanu, użytkownik musi zapłacić standardowy koszt cofanego poziomu modyfikacji. Jeśli więc chce pozbyć się zmian rangi B, musi zapłacić standardowy koszt B.

Kości wyrośnięte przy pomocy Karamatsu no Mai, zachowują jedynie strukturę kości - matki w przypadku, gdy modyfikacja miała na celu zmianę właściwości (jak bycie giętszą, wytrzymalszą itd.). Ich długość jest określana przez poziom użytego Karamatsu no Mai.
Kości wyciągnięte przy pomocy Bara no toge, zachowują wszystkie swoje cechy, zarówno jeśli chodzi o ich długość, jak i właściwości. Po ekstrakcji, na miejscu kości jest wytwarzana taka sama, jaka została wyciągnięta.
Posiadając Specjalizację w Shikotsumayaku, wymagania dotyczące Siły oraz Wytrzymałości są zmniejszone o 1.
Posiadając Atut Regeneracja Zdrowia, ponowne stworzenie modyfikacji na tej samej kości jest możliwe po 2 turach.
Posiadając Sennina w Shikotsumayaku, istnieje możliwość wpływania na wytworzone bądź wyciągnięte przed użyciem techniki kości.
Średni zwójKaguya Kaede
Średni zwój
Średni zwój
Średni zwój
Prywatna bądź ozwojowana? peeposhy
Ostatnio zmieniony 10 lut 2023, 3:58 przez Norka, łącznie zmieniany 52 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Kaguya Kaede

No dobra...

Problem nr. 1 - Wybiórczość techniki.

Na jakiej zasadzie twoim zdaniem ma to działać? Weźmy najprostszy przykład który sama podałaś "Kości jak z gumy". Twoje jutsu polega na zmianie struktury kości tak by ich elastyczność przypominała tą gumy. Na tym tak naprawdę kończy się i zaczyna działania tej techniki. Na dodatek dalej wykorzystujesz właściwość tego faktu do uzyskania buffów. Jak, pozbywasz się debuffów? W jaki sposób chcesz odciąć buff tej techniki od debuffu, kiedy są one wyjściową modyfikacji kości; ergo technika nie daje ci "Buffa" narzuca ci stan, który go daje. A stan też daje debuffa, jak chcesz odciąć jedno od drugiego za pomocą tego jutsu? I nie zrozum mnie źle, to się... prawdopodbnie da zrobić. Ale na chwilę obecną działa to nazasdzie "Tak i prącie" xD. Generalnie mięśnie i ścięgna to świetny support dla kości, dzięki nim nasze ciało działa jak jedna maszyna więc mogły by wyświadczyć przysługę durnym pomysłom klanu Kaguya i odciążyć odpowiednio użytkownika w czasie działania techniki, ale no, to też wymaga lepszego opisu przede wszystkim. I to na pewno nie jedyny sposób na załatanie problemu.

Problem nr. 2 - Kumulacja chakry

Nie zrozum mnie źle, absolutnie nie mam nic przeciwko brakowi pieczęci. Mam za to coś przeciwko tak dynamicznemu wpływaniu na układ szkieletowy. Jak dla mnie to co chcesz osiągnąć tą techniką jest na zdecydowanie wyższym poziomie niż zwykłe ich wyciąganie czy zmienianie im kształtu. Ba wydaje mi się że nawet stworzenie nowych kości o określonych cechach było by prostsze niż edycja już istniejącego szkieletu a i proces ten raczej nie mógłby być aż tak dynamiczny. Więc... dałbym że trwa to znacznie dłużej. Albo wymagał posiadania sennina od techniki. Zwyczajnie nie widzę techniki rangi B która pozwala ci się w turbo krótkim czasie dostować do niemal każdych warunków walki do jakich zostanie zmuszona Kaede a mniej więcej na tym to polega. Jeszcze jedną alternatywą jest niemożliwość reedycji kości przez x czasu od zmiany, ale to najbardziej pałko do dupny sposób rozwiązania problemu imo.

Problem nr. 3 - Procenty(I to nie te płynne)

Mało kto zdaje sobie sprawę jak elastyczna czy twarda jest kość. A nawet jak sobie zdaje z tego sprawę to wyobrażenie sobie "10%" twardszą kość jest... trudne. Umiesz sobie wyobrazić że ściana w twoim pokoju jest 10% twardsza niż teraz i odpowiednio się do tego potem odnieść? Jak dla mnie ta technika będzie kinda bezużyteczna w niektórych wariantach. 50% czy 100% to są liczby które już łatwo sobie wyobrazić. Przy 100% to w ogóle. "Kość dwa razy twardsza niż moja". Spoko. To jest totalnie do wyobrażenia. Ale 10%? Dlatego zmieniłbym te procenty na opis. Coś bardziej obrazowego co sprawi że ktoś to przeczyta i powie "AHA!" a nie pójdzie wertować wikipedie w poszukiwaniu informacji o giętkości i twardości kości a potem kalkulatora online by obliczyć jak giętkie czy twarde będą, gdy wartości zwiększą się o 10%. I wiem że to Narutofantasyłorld ale aktualnie ten opis mówi za mało, by dało się tym grać.

Hmmm i nie wiem czy ta technika nie może za dużo. Ale narazie skupmy się na tym co mi się najbardziej w oczy rzuciło a jest późno więc no.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Kaguya Kaede
Posty: 709
Rejestracja: 02 cze 2021, 22:23
Ranga: Muryō no ninja
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Kaguya Kaede

1. Zostało dodane:
Jest to spowodowane naturalnymi możliwościami regeneracyjnymi klanu i po dokonaniu modyfikacji, chakra wykorzystana do wykonania jutsu pobudza organizm i ten dostosowuje się do zmian w szkielecie, przy jednoczesnym wyleczeniu uszkodzeń, które mogły powstać w trakcie zmiany struktury (jak np. naderwanie mięśni ze względu na grubszą niż naturalnie kość).
Oprócz tego w wymaganiach dałam Wytrzymałość i Siłę na 7. Na A i S Wytrzymałość zaś rośnie o jeden. Trochę jak w tej technice C u Akuma, gdzie są wymogi do Siły Woli.

2. Co powiesz na deal z podwójnymi kosztami w zamian za pozostawienie pieczęci tak jak są? Bo skoro modyfikacja już istniejącego szkieletu jest bardziej skomplikowanym procesem, to wymaga więcej chakry : >

Domyślam się również, że możesz mieć problem ze specką skracającą tą kumulację, więc w zamian dałam, że zimniejsza wymagania do siły i wytrzymki o 1.

3. Got it, rozszerzyłam trochę opis.

EDIT: Dodałam również jak ta techinka działa z jutsu do wytwarzania nowych kości bądź wyciągania tych z bazowego szkieletu:
Kości wyrośnięte przy pomocy Karamatsu no Mai, zachowują jedynie strukturę kości - matki w przypadku, gdy modyfikacja miała na celu modyfikację właściwości kości (jak bycie giętszą, wytrzymalszą itd.). Ich długość jest określane przez poziom użytego Karamatsu no Mai.

Kości wyciągnięte przy pomocy Bara no toge zachowują wszystkie swoje cechy, zarówno jeśli chodzi o ich długość, jak i właściwości. Po ekstrakcji, na miejscu kości jest wytwarzana taka sama, jaka została wyciągnięta.
Ostatnio zmieniony 02 lut 2023, 3:59 przez Kaguya Kaede, łącznie zmieniany 8 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Kaguya Kaede

Hmh...

1. Zanim ci dam akcepta musisz wydać 7 PD bo nie masz siły 7 xD
2. Ozwojowana
3. "Kości mogą być odrobinę dłuższe, tak że np. nie będzie trzeba stanąć na palcach," + "albo pomniejszone kości w dłoni umożliwią wciśnięcie jej w szparę pomiędzy drzwiami a podłogą, gdzie normalnie nie byłoby to możliwe." Jak chcesz to osiągnąć bez edytowania pozostałych tkanek jak skóra, mięśnie, ścięgna, układ krwionośny? Przy wydłużaniu kości można uznać że ci się... rozciągnęło... jakoś... chakrą... ale przy niewielkim i to tak się średnio kupy trzyma. Przy wielkiej szparze można uznać że po prostu no zdusiłaś rękę i ta pusta przestrzeń po kości ci na to pozwoliła i to już jest logiczniejsze wyjaśnienie ale też przy mniejszych edycjach... jak byś chciała bardziej drastyczne zmiany to wymagałbym od ciebie Sozo Saisei najpewniej by to osiągnąć. Ale na razie ustalmy jak ty to w ogóle widzisz bo kto wie, może starczy poprawić opis...
4. "Ofensywne zmiany na strukturze kostnej sprawiają, że użytkownik bazowo zadaje obrażenia rangi D. Modyfikacje umożliwiające zmniejszenie urazów na nich powodują, że obrażenia na kości rangi D są redukowane o ¼." to na każdym poziomie, jest za silne. Chcesz - Siłę odpowiadającą randze techniki, defensywę nieco poniżej normy oraz dodatkowe fancy zdolności. Za dużo. (I szczerze mówiąc ja bym się totalnie zdał na opisy bez odwoływania się do rang ;;). Dobra jak się tak nad tym zastanawiam to nie jest to TURBO OP, ale trochę OP, lekki tweak i jakoś to będzie...
5. Versatility. Ta technika dalej może za dużo, wszystko to copisałaś to przykłady. I jak generalnie nie mam nic przeciwko edycji szkieletu i przykładom które podałaś, tak te przykłady to zaledwie wierzchołek góry lodowej tego, co ta technika może. Konkretnie musi być to jakoś ograniczone w technice bo obecnie samo to versatility daje zbyt wiele, bez odnoszenia się przy ofensywie i defensywie do konkretnej siły
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Kaguya Kaede
Posty: 709
Rejestracja: 02 cze 2021, 22:23
Ranga: Muryō no ninja
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Kaguya Kaede

1. Jestem sneaky i mam speckę, więc wymaganie do siły mi spada o 1, więc spełniam warunki : >
2. Ok! Nie wiem ile zwojów, ale dodałam parę na pałę.
3. W sumie to miał być przykład, ale rzeczywiście tutaj masz rację i po prostu to wywaliłam.
4. Wzięłam zrobiłam edity i jest to zrobione bardziej opisowo :3
5. Hm. W kwestii tego, że jest dużo versality, dodałam coś takiego:
Ze względu na szerokie zastosowanie tej techniki, ta ma swoje ograniczenia. Przede wszystkim, nie można nałożyć na daną kość więcej aniżeli dwa efekty. Jeżeli ma być dłuższa i bardziej wytrzymalsza, to nie będzie zadawać większych obrażeń. Jednocześnie, po cofnięciu modyfikacji na danej części szkieletu, nie można ponownie na nim dokonać zmian przez następne 3 tury, organizm bowiem potrzebuje czasu do odpowiedniej regeneracji.
Ostatnio zmieniony 06 lut 2023, 4:38 przez Norka, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Kaguya Kaede

We are almost there!

"Ze względu na szerokie zastosowanie tej techniki, ta ma swoje ograniczenia. Przede wszystkim, nie można nałożyć na daną kość więcej aniżeli dwa efekty. Jeżeli ma być dłuższa i bardziej wytrzymalsza, to nie będzie zadawać większych obrażeń. Jednocześnie, po cofnięciu modyfikacji na danej części szkieletu, nie można ponownie na nim dokonać zmian przez następne 3 tury, organizm bowiem potrzebuje czasu do odpowiedniej regeneracji."

We to wywal, niepotrzebne i nie do końca to tak działa. Nałożenie efektu grubszej kości np. zwiększy ci damaż i zwiększy ci wytrzymałość a to jedynie jedna modyfikacja. Anyway dodaj "Nie można zmienić składu chemicznego kości żeby kość zawsze kością była" oraz "Zbyt duże zmienianie proporcji kości może sprawić że reszta tkanek ulegnie rozerwaniu. Regeneracja zdrowia Kaguya rekompensuje to i chroni przed takimi efektami jedynie do pewnego stopnia" i powinno być ok. Chociaż drugi zapis jest dość risky dla ciebie, no ale let's discuss this shit.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”