► Pokaż Spoiler | Ninjutsu
Buraddokōru no Jutsu | Blood call techniqueブラッドコールの術
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika czasoprzestrzenna, Kinjutsu
Pieczęcie Szczur → Koń → Małpa → Wół → Koń
KosztStandardowy
Zasięg5 metrów
Wymagania---
Jutsu to pozwala na przeniesienie dowolnej ilości własnej krwi w inne, niespecjalnie oddalone od nas miejsce. Zazwyczaj technika ta jest wykorzystywana do przetransportowania kropli krwi na palec wskazujący bez konieczności zadawania sobie ran lub uszkadzania ciała w inny sposób.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=ブラッドコールの術]Buraddokōru no Jutsu | Blood call technique[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/JZNtpZW.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Technika czasoprzestrzenna, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie] Szczur → Koń → Małpa → Wół → Koń[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]5 metrów[/row]
[row title=Wymagania]-[/row]
[description]Jutsu to pozwala na przeniesienie dowolnej ilości własnej krwi w inne, niespecjalnie oddalone od nas miejsce. Zazwyczaj technika ta jest wykorzystywana do przetransportowania kropli krwi na palec wskazujący bez konieczności zadawania sobie ran lub uszkadzania ciała w inny sposób.[/description]
Shiharai: Jishōkōi | Payment: Self-harm支払い: 自傷行為
KlasyfikacjaNinjutsu, Iryō Ninjutsu, Kinjutsu
PieczęcieZając → Małpa → Wąż → Tygrys → Ptak → Tygrys → Wąż → Zając → Ptak → Zając → Małpa → Pies
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Technika ta pozwala użyć chakrę do tego by nagiąć nieco zasady następnego rzucanego przez użytkownika jutsu i pozwolić mu zapłacić za nie własnym zdrowiem, zamiast chakrą. W momencie użycia tego Jutsu, następne jutsu użyte przez użytkownika techniki zada jego ciału obrażenia, w postaci dwukrotności użytej rangi Jutsu. Czyli przy standardowym koszcie jutsu danej Rangi będą to podwójne obrażenia rangi B a przy dwukrotnym, damaż zostanie zadany cztery razy. Tym samym wykorzystywać to Jutsu bezpiecznie można jedynie do technik rangi B włącznie.
Posiadając ciało z wytrzymałością na poziomie 8 możliwe staje się wykorzystywanie tego Jutsu do technik rangi A.
Posiadając ciało z wytrzymałością na poziomie 10 możliwe staje się wykorzystywanie tego Jutsu do technik rangi S.
Posiadając ciało z wytrzymałością na poziomie 8 możliwe staje się wykorzystywanie tego Jutsu do technik rangi A.
Posiadając ciało z wytrzymałością na poziomie 10 możliwe staje się wykorzystywanie tego Jutsu do technik rangi S.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=支払い: 自傷行為]Shiharai: Jishōkōi | Payment: Self-harm[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/vcwq7pX.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Iryō Ninjutsu, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Małpa → Wąż → Tygrys → Ptak → Tygrys → Wąż → Zając → Ptak → Zając → Małpa → Pies[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika ta pozwala użyć chakrę do tego by nagiąć nieco zasady następnego rzucanego przez użytkownika jutsu i pozwolić mu zapłacić za nie własnym zdrowiem, zamiast chakrą. W momencie użycia tego Jutsu, następne jutsu użyte przez użytkownika techniki zada jego ciału obrażenia, w postaci dwukrotności użytej rangi Jutsu. Czyli przy standardowym koszcie jutsu danej Rangi będą to podwójne obrażenia rangi B a przy dwukrotnym, damaż zostanie zadany cztery razy. Tym samym wykorzystywać to Jutsu bezpiecznie można jedynie do technik rangi B włącznie.
[b]Posiadając ciało z wytrzymałością na poziomie 8[/b] możliwe staje się wykorzystywanie tego Jutsu do technik rangi A.
[b]Posiadając ciało z wytrzymałością na poziomie 10[/b] możliwe staje się wykorzystywanie tego Jutsu do technik rangi S.[/description]
Tokui-ten | Singularity特異点
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika czasoprzestrzenna
PieczęcieSmok → Zając → Smok → Ptak → Szczur → Dzik → Małpa → Dzik → Wąż → Pies → Wół → Pies
KosztDwukrotny
Zasięgstworzenie: przy nas
Singularity: 25 metrów
Singularity: 25 metrów
WymaganiaSennin Ninjutsu, Znajomość przynajmniej jednego jutsu czasoprzestrzennego
Technika ta tworzy punkt w czasie i przestrzeni którego jedynym celem jest przyciągać i zaburzać chakrę w okolicy. Tym samym w promieniu działania osobliwości występują następujące efekty:
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu osoby znajdujące się w zasięgu działania Singularity mają zaburzony układ chakry tym samym każde jutsu jest droższe o 10%. W przypadku darmowych jutsu zostaje naliczony koszt w postaci 10 chakry oraz ze względu na zaburzenie układu chakry w promieniu działania techniki, niemożliwe jest pomijanie pieczęci żadnym sposobem ani przez lepszą znajomość jutsu ani przez atuty. Zapanowanie nad chakrą staje się na tyle trudne że trzeba złożyć wszystkie pieczęci. Jutsu nie wymagające pieczęci mają dwa razy dłuższy czas kumulacji chakry niż normalnie.
Posiadając Specjalizację i Sennina w Ninjutsu możliwe jest przesuwanie osobliwości jeśli znajduje się w jej zasięgu o 5 metrów na post
- Wszystkie techniki oparte na chakrze lub innej formie energii są przyciągane w kierunku Singularity co powoduje zakrzywienie ich toru lotu w kierunku punktu o 25% na każde 4 metry przebyte w granicy działania jutsu.
- Osłabia wszystkie techniki oparte na chakrze lub innej formie energii o rangę w dół.
- Każda teleportacja której punkt docelowy znajduje się w obrębie działania osobliwości, zakończy się pod osobliwością. Jeśli punkt końcowy jest poza działaniem techniki, teleportacja zabierze chakrę i nie zadziała.
- Wszelkie portale, wejścia lub wyjścia łączące ten wymiar z jakimkolwiek innym ulegają natychmiastowemu zamknięciu jeśli znajdują się na terenie osobliwości. Tym samym możliwe jest otwarcie portalu/przejścia do innego wymiaru i stracenia na to chakry, jednakże przejście to zamyka się w tym samym momencie w którym zostało otwarte ostatecznie jedynie marnując chakrę użytkownika.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu osoby znajdujące się w zasięgu działania Singularity mają zaburzony układ chakry tym samym każde jutsu jest droższe o 10%. W przypadku darmowych jutsu zostaje naliczony koszt w postaci 10 chakry oraz ze względu na zaburzenie układu chakry w promieniu działania techniki, niemożliwe jest pomijanie pieczęci żadnym sposobem ani przez lepszą znajomość jutsu ani przez atuty. Zapanowanie nad chakrą staje się na tyle trudne że trzeba złożyć wszystkie pieczęci. Jutsu nie wymagające pieczęci mają dwa razy dłuższy czas kumulacji chakry niż normalnie.
Posiadając Specjalizację i Sennina w Ninjutsu możliwe jest przesuwanie osobliwości jeśli znajduje się w jej zasięgu o 5 metrów na post
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=特異点]Tokui-ten | Singularity[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/aoELL8Y.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Technika czasoprzestrzenna[/row]
[row title=Pieczęcie]Smok → Zając → Smok → Ptak → Szczur → Dzik → Małpa → Dzik → Wąż → Pies → Wół → Pies[/row]
[row title=Koszt]Dwukrotny[/row]
[row title=Zasięg]stworzenie: przy nas
Singularity: 25 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Sennin Ninjutsu, Znajomość przynajmniej jednego jutsu czasoprzestrzennego[/row]
[description]
Technika ta tworzy punkt w czasie i przestrzeni którego jedynym celem jest przyciągać i zaburzać chakrę w okolicy. Tym samym w promieniu działania osobliwości występują następujące efekty:
[list]
[*]Wszystkie techniki oparte na chakrze lub innej formie energii są przyciągane w kierunku Singularity co powoduje zakrzywienie ich toru lotu w kierunku punktu o 25% na każde 4 metry przebyte w granicy działania jutsu.
[*]Osłabia wszystkie techniki oparte na chakrze lub innej formie energii o rangę w dół.
[*]Każda teleportacja której punkt docelowy znajduje się w obrębie działania osobliwości, zakończy się pod osobliwością. Jeśli punkt końcowy jest poza działaniem techniki, teleportacja zabierze chakrę i nie zadziała.
[*]Wszelkie portale, wejścia lub wyjścia łączące ten wymiar z jakimkolwiek innym ulegają natychmiastowemu zamknięciu jeśli znajdują się na terenie osobliwości. Tym samym możliwe jest otwarcie portalu/przejścia do innego wymiaru i stracenia na to chakry, jednakże przejście to zamyka się w tym samym momencie w którym zostało otwarte ostatecznie jedynie marnując chakrę użytkownika. [/list]
Singularity działa przez 4 posty, co może przedłużyć jeśli w ostatniej turze działania ktoś w jej zasięgu użył jutsu, lub przeleciało w jej granicach jutsu oparte na chakrze lub innej formie energii. W takim wypadku czas działania wydłuża się o turę i powtarzało się to będzie tak długo, aż w ostatniej turze działania żadna z dwóch powyższych czynności nie zostanie wykonana. Ilość zasysanej do techniki chakry bazuje na KC osoby używającej zasysanego jutsu i jest to: koszt używanej techniki - koszt techniki o rangę niższej. W momencie zakończenia działania jutsu, następuje zapaść osobliwości. W tym momencie Singularity imploduje uwalniając falę uderzeniową o zasięgu odpowiadającym standardowemu zasięgowi dla techniki danej rangi, zależnie od ilości zebranej przez osobliwość chakry. Standardowo zawsze osiągnie siłę jutsu rangi D, następnie po zassaniu 1.000 chakry osiąga rangę C, 2.000 dla rangi B, 3.000 dla rangi A, 5.000 dla rangi S. Większe ilości zassanej chakry przekładają się na większy zasięg i siłę a konkrety zależne są od MG.
[b]Posiadając Specjalizację w Ninjutsu[/b] osoby znajdujące się w zasięgu działania Singularity mają zaburzony układ chakry tym samym każde jutsu jest droższe o 10%. W przypadku darmowych jutsu zostaje naliczony koszt w postaci 10 chakry oraz ze względu na zaburzenie układu chakry w promieniu działania techniki, niemożliwe jest pomijanie pieczęci żadnym sposobem ani przez lepszą znajomość jutsu ani przez atuty. Zapanowanie nad chakrą staje się na tyle trudne że trzeba złożyć wszystkie pieczęci. Jutsu nie wymagające pieczęci mają dwa razy dłuższy czas kumulacji chakry niż normalnie.
[b]Posiadając Specjalizację i Sennina w Ninjutsu[/b] możliwe jest przesuwanie osobliwości jeśli znajduje się w jej zasięgu o 5 metrów na post[/description]
Jiga Buki | Ego Weapon自我武器
KlasyfikacjaFuinjutsu, Ninjutsu, Kinjutsu
PieczęcieSmok → Małpa → Tygrys → Zając → Tygrys → Baran → Szczur → Pies → Dzik → Małpa → Koń → Wąż → Ptak → Szczur → Tygrys → Małpa → Koń → Małpa → Dzik → Koń → Małpa → Pies → Baran → Ptak → Wół → Wąż → Zając → Baran → Koń → Małpa → Baran → Koń → Pies
KosztPodwójny
ZasięgDotykowy
WymaganiaEdo Tensei, Fuinjutsu A
Wariacja na temat Edo Tensei, zamiast przywołaną duszę zamykać w ciele, zamiast tego zamykamy ją w przedmiocie, tworząc przedmiot obdarzony duszą. Taki przedmiot nie jest zdolny do poruszania się czy rozwijania, potrafi jednak porozumiewać się telepatycznie z dzierżącą go osobą. No i rzecz jasna tak zapieczętowana w przedmiocie dusza staje się niedostępna dla różnych innych technik wymagających duszy do tego, by móc poprawnie działać. Do zapieczętowania duszy w przedmiocie nie jest wymagany jej materiał genetyczny, jednakże dusza taka może odmówić bycia przywołaną i jest to w pełni zależne od MFa.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=自我武器]Jiga Buki | Ego Weapon[/title]
[pic rank=S]https://cdn.discordapp.com/attachments/1135312559541596204/1160736296151564328/pobrane_1.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Fuinjutsu, Ninjutsu, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Smok → Małpa → Tygrys → Zając → Tygrys → Baran → Szczur → Pies → Dzik → Małpa → Koń → Wąż → Ptak → Szczur → Tygrys → Małpa → Koń → Małpa → Dzik → Koń → Małpa → Pies → Baran → Ptak → Wół → Wąż → Zając → Baran → Koń → Małpa → Baran → Koń → Pies[/row]
[row title=Koszt]Podwójny[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Edo Tensei, Fuinjutsu A[/row]
[description]Wariacja na temat Edo Tensei, zamiast przywołaną duszę zamykać w ciele, zamiast tego zamykamy ją w przedmiocie, tworząc przedmiot obdarzony duszą. Taki przedmiot nie jest zdolny do poruszania się czy rozwijania, potrafi jednak porozumiewać się telepatycznie z dzierżącą go osobą. No i rzecz jasna tak zapieczętowana w przedmiocie dusza staje się niedostępna dla różnych innych technik wymagających duszy do tego, by móc poprawnie działać. Do zapieczętowania duszy w przedmiocie nie jest wymagany jej materiał genetyczny, jednakże dusza taka może odmówić bycia przywołaną i jest to w pełni zależne od MFa.[/description]
Tamashī no sōgi | Soul funeral魂の葬儀
KlasyfikacjaNinjutsu, Kinjutsu
PieczęciePtak → Zając → Wąż → Szczur → Dzik → Szczur → Wół → Szczur → Tygrys → Smok → Pies → Szczur → Baran → Dzik → Szczur → Koń → Dzik → Szczur → Koń → Małpa → Tygrys → Koń → Tygrys → Dzik → Koń → Baran → Zając → Baran → Szczur → Małpa
KosztTrzykrotny S
ZasięgRóżny
WymaganiaPosiadanie wiedzy o duszach i zdolności ich widzenia, Specjalizacja w Ninjutsu
Technika ta pozwala na zniszczenie duszy, którą widzimy. Poprzez złożenie pieczęci a następnie przyłożenie dłoni bezpośrednio do duszy sprawiamy że ta rozpada się na drobne cząsteczki i znika, sprawiając że jej przyzwanie, wskrzeszenie czy wykorzystanie w jakimkolwiek innym celu przestaje być możliwe, finalnie i ostatecznie "zabijając" konkretną osobę. Techniki rzecz jasna nie da się użyć na duszy która jest w czymś zamknięta - w tym, duszy żywego człowieka. W skrajnych sytuacjach technika może nie zadziałać, ze względu na wyjątkowość duszy i posiadanie przez nią unikatowych cech czy zdolności pozwalających na przeciwstawienie się takiej technice.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=魂の葬儀]Tamashī no sōgi | Soul funeral[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/bkiA9UN.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Ptak → Zając → Wąż → Szczur → Dzik → Szczur → Wół → Szczur → Tygrys → Smok → Pies → Szczur → Baran → Dzik → Szczur → Koń → Dzik → Szczur → Koń → Małpa → Tygrys → Koń → Tygrys → Dzik → Koń → Baran → Zając → Baran → Szczur → Małpa[/row]
[row title=Koszt]Trzykrotny S[/row]
[row title=Zasięg]Różny[/row]
[row title=Wymagania]Posiadanie wiedzy o duszach i zdolności ich widzenia, Specjalizacja w Ninjutsu[/row]
[description]Technika ta pozwala na zniszczenie duszy, którą widzimy. Poprzez złożenie pieczęci a następnie przyłożenie dłoni bezpośrednio do duszy sprawiamy że ta rozpada się na drobne cząsteczki i znika, sprawiając że jej przyzwanie, wskrzeszenie czy wykorzystanie w jakimkolwiek innym celu przestaje być możliwe, finalnie i ostatecznie "zabijając" konkretną osobę. Techniki rzecz jasna nie da się użyć na duszy która jest w czymś zamknięta - w tym, duszy żywego człowieka. W skrajnych sytuacjach technika może nie zadziałać, ze względu na wyjątkowość duszy i posiadanie przez nią unikatowych cech czy zdolności pozwalających na przeciwstawienie się takiej technice.[/description]