• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Kami Takashi

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Kami Takashi
Posty: 331
Rejestracja: 09 lut 2022, 21:45
Ranga: Genin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

[WT] Kami Takashi

Fūton: Kami no Yubi | WIND RELEASE: Finger of God神の指
KlasyfikacjaFūton, Transformacja natury
PieczęcieDzik → Szczur → Baran → Wąż → Smok → Pies → Tygrys → Koń → Tygrys → Pies → Tygrys → Smok → Pies → Wąż → Dzik → Pies → Szczur → Zając → Koń→ Uniesienie rąk do góry
KosztStandardowy na turę + dodatkowy Połowiczny za każdą następną turę
ZasięgBazowo obszar o średnicy 50 metrów
WymaganiaBrak
Technika będąca personifikacją jednej z klęsk żywiołowych, przypisaną akurat do powietrza. Po złożeniu pieczęci i uniesieniu obu rąk do góry rozpoczyna się tworzenie tornada. Tworzone tornado zawsze powiększa się od użytkownika na zewnątrz, sprawiając, że ta technika jest tym bardziej niszczycielska. Użytkownik nie może się jednak z nim przemieszczać i zawsze będzie on jego centrum - on jest tak zwanym "okiem cyklonu". Ma ono średnicę 20 metrów, a podczas wytwarzania, odrzuca wszystkich na jego granicę. Wielkość "oka" się nie zwiększa. Trąba powietrzna bez problemu jest w stanie zatrzymać większość broni miotanych czy lecących strzał, nawet tych wzmocnionych chakrą. Również siła trąby powietrznej sprawia, że techniki poniżej poziomu A nie są w stanie się przebić przez tornado tak długo jak nie mają niesamowitej siły przebicia. Dalej zachowane są też wszelakie zależności żywiołowe, czyli silna technika Katonu może podpalić tornado i zrobić z niego piekło dla użytkownika, utrudniając kontrolę. Techniki Raitonu będą miały natomiast większy problem z przebiciem się przez technikę.

Technika wraz z upływem kolejnych tur zwiększa swoją siłę i zasięg, mogąc pochłonąć znacznie większy obszar i oddziaływać ze znacznie większą siłą. Jej specjalną cechą jest to, że obszar dookoła użytkownika stanowi bezpieczną przestrzeń, na którą nie wpływa tornado. Jest to te wyżej wspomniane "oko cyklonu" o średnicy 20 metrów. Tak jak trąba powietrzna jest też swego rodzaju ochroną tej przystani, tak może się zdarzyć że porwany budynek czy drzewo może na ten obszar upaść i zranić użytkownika tej techniki, a także ją przerwać. Podlega to ocenie MG w zależności od sytuacji. Minusem tej techniki jest to, że wymaga ona nieustannie uniesionych obu rąk (w przypadku posiadania Atutu Jednoręcznych Pieczęci - wystarczy jedna ręka). Jednocześnie rośnie koszt techniki - w pierwszej turze płacimy Połowiczny S, w drugiej Standardowy S, w trzeciej Półtora kosztu Standardowego S, w czwartej Podwójny S itd.

Można uznać, że w pierwszej turze trąba powietrzna jest w stanie lekko uszkodzić konstrukcję większości budowli znajdujących się w zasięgu, a osoby tam znajdujące się bez zadbania o własną przyczepność powywracają się. W następnej turze, budynki w zasięgu 50 metrów mogą doznać poważnych uszkodzeń konstrukcji, a ludzie bez problemu mogą zostać porwani przez trąbę powietrzną. Te w zasięgu "nowych" 50 metrów doznają takich uszkodzeń jak w pierwszej turze. Po pięciu postach najbliższe otoczenie przypomina to, w jakim wystąpiła klęska żywiołowa. Wyrwane i strzaskane budynki, czy rozerwane ciała ludzkie to normalka. Osoby o wytrzymałości 7 i niższej są wręcz rozrywani, jeżeli na tym etapie dalej znajdują się blisko agresywnego "centrum" tornada. Jedynie najwytrzymalsi shinobi są w stanie wytrzymać bycie tuż na granicy bezpiecznej strefy tej techniki, choć nie obejdzie się bez poważnych obrażeń. Oczywiście, zależnie od sytuacji - efekty te mogą się różnić, będąc słabsze bądź silniejsze. Im dłużej jest jednak tornado podtrzymywane, tym ciężej jest je zatrzymać. Należy też pamiętać o bezpiecznej strefie techniki, mającej średnicę 20 metrów. Wewnątrz niej nie dochodzi do żadnych bezpośrednich uszkodzeń, czy to terenu, czy ludzi.

Specjalną właściwością tej techniki jest możliwość nasączenia jej dodatkowo innym żywiołem. Wymaga to jednak wysokiej Kontroli Chakry (minimum poziom 9), Sennina Fūtonu i otwartej dziedziny innego żywiołu minimum na poziom A. Wyjątkiem od tego jest Raiton, z jakim to techniki nie można łączyć, z racji na przeciwną naturę tych żywiołów. Koszt dodania w ten sposób innego żywiołu wynosi jednorazowy koszt Standardowy S. Po nadaniu cech jednego dodatkowego żywiołu, nie można już dodać kolejnych ani ich cofnąć. Dodatkowe cechy można nadać jedynie w pierwszej turze działania techniki. Zależnie od dodanego żywiołu, efekty tego działania są różne:
  • Katon - stworzy ogniste tornado, jakie poza porywaniem ludzi będzie jeszcze zadać im poważne poparzenia. Po 5 turach działania, Ci blisko centrum poza bezpieczną strefą mogą zostać nawet zwęgleni.
  • Suiton - wytworzony wodne tornado, jakie poza porywanie ludzi będzie jeszcze ich podduszać, odpierając całkowicie dostęp do tlenu. Po 5 turach działania, nawet Ci najwytrzymalsi Ci blisko centrum poza bezpieczną strefą skończą nieprzytomni.
  • Doton - wytworzy tornado pełne mniejszych i większych skał, jakie przyśpiesza niszczenie terenów jak i obrażenia zadawane osobom jakie zostały porwane. Przyśpiesza to niszczenie okolicznych terenów o 1 turę, dzięki czemu już w pierwszej duże konstrukcje budynków mogą zostać poważnie uszkodzone.
Przerwać tą technikę można na trzy sposoby. Jednym z nich jest zwyczajnie wola użytkownika. Przerywając tornado, cała porwana przez nie zawartość jest wypuszcza w tym kierunku, w jakim ruch tornada akurat ją skierował Sprawia to, że jest szansa iż przedmiot taki może polecieć nawet w użytkownika. Druga metoda, to odpowiednio silna technika, jaka potężnie zachwieje ruchem wiatru i doprowadzi do nieprzewidywalnej eksplozji jaką to wycenia MG. Trzecią, jest zwyczajne przeszkodzenie użytkownikowi w trzymaniu rączki w górze lub wybicie go z koncentracji, jaka jest wymagana przez tą technikę.

Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 10 jesteśmy w stanie poruszać się podczas podtrzymywania tornada. Przemieszcza się ono razem z użytkownikiem i ten zawsze będzie jego centrum. Nie można jednak z nim biegać. Tempo poruszania się to zwyczajny, powolny chód jaki wymaga od nas sporej ilości koncentracji.
Posiadając Specjalizację w Fūton można pominąć połowę pieczęci.
Kami no Tensei | Reincarnation of Paper紙 の 転 生
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Kontrola Czakry
Pieczęcie Koń → Smok → Ptak → Baran → Małpa → Wół → Ptak → Koń → Tygrys → Dzik → Ptak → Wąż → Dzik → Tygrys → Małpa → Szczur → Pies → Smok → Szczur → Zając → Wąż → Pies → Baran → Koń → Dzik → Tygrys → Zając → Ptak → Małpa → Wąż → Zając → Koń → Szczur → Pies → Dzik → Wąż → Wół → Ptak → Tygrys → Smok + Dotknięcie przygotowanej notki
KosztStandardowy S
Zasięg-
WymaganiaSennin Origami no Jutsu, Specjalizacja: Origami no Jutsu, Znajomość techniki Karada o isshin suru āto, Fuinjutsu B
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
DodatkoweUtworzenie notki odbiera na stałe 500 chakry z puli nakładającego. Kolejna notka odbiera kolejne 500 chakry
W chwili śmierci dusza użytkownika jest transportowana do specjalnie przygotowanej kartki, która następnie zaczyna odtwarzać całe ciało użytkownika. Odtworzyć można ciało do takiego stanu, w jakim było chwilę przed śmiercią. Nie jest to więc technika zapewniająca nieśmiertelność, bowiem ciało się starzeje. Rany nie są odtwarzane, ale nowe ciało jest przez jakiś czas bardzo słabe.

Użytkownik odtwarza się mając 500 chakry oraz atrybuty fizyczne (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) na poziomie 3. Z biegiem czasu wszystkie statystyki wracają do właściwych liczb, jednakże trwa to około 1 miesiąca realnego, w trakcie których użytkownik jest bardzo podatny na ataki. Jeśli użytkownik zostanie zabity zanim się w pełni zregeneruje, odradza się ze statystykami o jeden mniejszymi niż poprzednim razem. Czyli przy drugiej śmierci, przed pełnym zregenerowaniem się, odrodzi się ze statystykami na poziomie 2, potem na 1 itd, aż do śmierci przy statystykach 0. Jeśli użytkownik zostanie zabity po pełnym zregenerowaniu się, ponownie odradza się ze statystykami na poziomie 3.

Techniki można użyć raz na pół roku realnych. Administracja musi być świadoma wykonania techniki (trzeba powiadomić). Można jednak stworzyć więcej niż 1 notkę, co pół roku. Dusza jest przenoszona do tej notki w pierwszej kolejności, która została wykonana najwcześniej. Jeśli nowe ciało zostanie zabite od razu po odtworzeniu, dusza jest przenoszona do następnej notki. Aby zabić użytkownika na stałe, trzeba zniszczyć wszystkie notki z techniką lub doprowadzić też zabić go 3 razy przed pełną regeneracją.
KAMI NO SHOJYO | PAPER MAIDEN紙の処女
KlasyfikacjaOrigami no Jutsu, Kontrola Czakry
PieczęcieTygrys → Koń → Pies → Dzik → Smok → Dzik → Zając → Smok → Pies → Koń
KosztPodwójny
Zasięg20m
WymaganiaSennin Origami no Jutsu
Użytkownik za pomocą wytworzonego ze swojego ciała papieru lub też papieru w okolicy użytkownika, jest w stanie zamknąć przeciwnika w pułapce, która ma kształt pudła z wiekiem z podobizną kobiety. Po zamknięciu przeciwnika w środku błyskawicznie tworzą się kolce, które wbijają się w jego ciało. Technika najlepiej sprawdza się, gdy wykonuje się ją z zaskoczenia lub na unieruchomionej ofierze. Samo pudło tworzy się za potencjalną ofiarą, a gdy osiągnie odpowiedni kształt, przesuwa się szybko do przodu w zakresie do półtorej metra pochwytując ofiarę i natychmiast ją zamykając w środku. Pułapka ma wymiary 2 metry wysokości, półtora metra szerokości i półtora metra długości. Kolce wychodzące ze ścian pułapki u podstawy mają 30 centymetrów grubości, ale zwężają się ku końcowi. Kolce mają długość sześćdziesięciu centymetrów. Z każdej ze ściany wystrzeliwują dwa kolce, które wyrastają pod różnymi kątami, ale nigdy nie zachodzą na siebie.

Cała konstrukcja jest z papieru wzmocnionego czakrą użytkownika, dzięki czemu ma wytrzymałość stali.
Ostatnio zmieniony 03 sie 2023, 22:25 przez Kami Takashi, łącznie zmieniany 11 razy.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: [WT] Kami Takashi

No trochę musimy o tym pogadać:

- W pierwszym poście WT dajemy zaakceptowane techniki, a dopiero kolejny to są te do sprawdzenia. Popraw tez temat tym samym. Na razie wstaw jutsu w 3 poście już z poprawkami.
- Jaka to ranga Jutsu? Nie widzę w kodzie odpowiedniego oznaczenia, zatem popraw, bo to istotne do oceny. Patrząc po koszcie zapewne B, lecz to musi być wpisane.
- Pogrubiona czcionka na całej formule bonusu jak w reszcie technik tzn: Posiadając Origami no Jutsu na poziomie S, Posiadając Origami no Jutsu na poziomie S itd.
- Sennin to nowe możliwości techniki i nie stosujemy do obniżania ilości pieczęci. Temu służą bardziej rangi wyższe lub specjalizacja, zatem to do poprawy w ostatniej linijce. Prędzej widzę zamianę przypisu samej rangi S z polem sennin+S. Specka wtedy by wyleciała z wymagań i wpadła w bonusy.
- Widzę to jako koszt turowy i to bardziej podwójny niż standardowy przy takich możliwościach tbh.
- Ta technika nie podoba mi się względem samych atrybutów. Z opisu wnioskuję, że mamy możliwość zamiany całego siebie z ekwipunkiem w kartki do przemieszczenia i używania innych technik. To jest jasno napisane, okej. I tutaj zaczynają się schody:

Uszkodzenie kartek nie uszkadza ciała

No to wygląda jakbyśmy się mogli przemienić, lecimy sobie dopóki mamy chakrę i rzucamy jutsu, będąc... niezniszczalnymi, skoro stan kartki nie wpływa na ciało? Czy się mylę? Tak nie może być, zatem to musisz poprawić lub odpowiednio zargumentować dlaczego. Nie będzie możliwości przemieszczania się bez zagrożenia w ten sposób. Kartkę można spalić, zniszczyć i skoro twoje ciało się z tego składa wtedy no to... ciało ucierpi. Simple as that. Może być tak, że po uderzeniu w kartki od razu wróg przełamuje tę formę i obrywasz, powracając do oryginalnej ludzkiej formy. Ciężko mi to sobie wyobrazić inaczej na ten moment.

Kolejna rzecz to są to możliwości techniki, które podchodzą pod coś rangi A lub nawet S. Jak na B ta technika będzie w mej ocenie za mocna, bo oferuje łączenie z innymi jutsu naraz, co jest ogromnym boostem patrząc na aktualny koszt. Do latania istnieje już technika KAMI NO TENSHIN na randze B. Może zrobić z tego rozwinięcie i dać coś więcej niż same skrzydła np: pokrycie ciała kartkami? Zwłaszcza, że skrzydła już ci nie blokują używanie technik. Przemyśl i się odezwij w temacie.

KC 7 do pełnej manipulacji sobą w formie kartek? Też wydaje się za mało. Bardziej 8 czy 9.
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2022, 12:14 przez Vampiro, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Kami Takashi
Posty: 331
Rejestracja: 09 lut 2022, 21:45
Ranga: Genin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: [WT] Kami Takashi

Shikigami no Mai | Dance of the Shikigami式紙の舞
KlasyfikacjaORIGAMI NO JUTSU, KONTROLA CHAKRY
PieczęcieWół → Szczur → Baran → Wąż → Ptak → Koń
KosztPodwójny B na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaOrigami no Jutsu poziom B, Kontrola Czakry 8
Ciało użytkowników tego Hiden oraz ich ubrania i ekwipunek może zmienić się w kartki papieru, które ci w pełni kontrolują. Ułatwia im to przemieszczanie się oraz wiele innych technik. Uszkodzenie kartek nie uszkadza ciała ze względu na możliwość wyprodukowania nowych kartek. Jeśli kartki zbytnio od siebie nie odstępują użytkownik może bez problemu stworzyć z nich samą rękę, dłoń, głowę czy cokolwiek innego.

Posiadając Origami no Jutsu na poziomie A - można pominąć połowę pieczęci
Posiadając Origami no Jutsu na poziomie S - można pominąć wszystkie pieczęci
Posiadając Origami no Jutsu na poziomie S oraz Sennina Origami no Jutsu - kartki mogą przybrać dowolny kształt (oczywiście, w miarę rozsądku. Kartki mogą się złożyć w samolociki, kwiatki i tym podobne)
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2022, 20:00 przez Kami Takashi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: [WT] Shikigami no Mai

Coś w pierwszym poście zmieniłeś nazwę tematu. Nie o to chodziło. Zobacz sobie w mój temat dla przykładu i popraw:

viewtopic.php?f=16&t=837

- Pierwszy post w temacie WT ma dotyczyć zapisku ile technik jest zaakceptowanych z wklejonymi tam technikami już po akceptacji przez technicznego.
- W razie jakiś wątpliwości zawsze możesz pytać osobiście na discordzie/PW lub sprawdzając regulamin: viewtopic.php?f=16&t=228

Co do samej techniki - po przegadaniu tego z resztą technicznych, zamiana ciała w papier będzie oddzielnie dodana przez nas dla klanu Kami. Na ten moment wstrzymaj się z techniką, bo możliwie dodatkowa zdolność klanu będzie to zawierała.
Awatar użytkownika
Kami Takashi
Posty: 331
Rejestracja: 09 lut 2022, 21:45
Ranga: Genin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: [WT] Shikigami no Mai

Ale taka umiejętność już jest w klanie Kami. Problem z jej skorzystaniem polega na tym, że nie ma odpowiedniej techniki własnej, co też jeden z moderatorów stwierdził. Dlatego też chciałem stworzyć tę technikę. Natomiast, jeśli chodzi o wstrzymanie się z nią to jak długo to może potrwać? Nie ukrywam, że jest to mega potrzebna i, w sumie, podstawowa umiejętność tego klanu.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: [WT] Shikigami no Mai

Nadal nie poprawiłeś tytułu swojego tematu WT. Podałem ci na dc jak to powinno wyglądać, także czekam.

Co do właściwości klanu:

Co do samej techniki - po przegadaniu tego z resztą technicznych, zamiana ciała w papier będzie oddzielnie dodana przez nas dla klanu Kami. Na ten moment wstrzymaj się z techniką, bo możliwie dodatkowa zdolność klanu będzie to zawierała.

To oznacza, że ustalenia zostały zmienione. Nie będziemy tego przepychać techniczką jak to zostało wcześniej zasugerowane. Będziemy pracować nad dodaniem odpowiedniej rzeczy do klanu Kami do opisu. Ile to potrwa? No ciężko na ten moment powiedzieć. Jakbyś miał pomysł i więcej czasu to możesz wtedy coś przedstawić w dziale propozycji.
Awatar użytkownika
Kami Takashi
Posty: 331
Rejestracja: 09 lut 2022, 21:45
Ranga: Genin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: [WT] Kami Takashi

Futon: Kami no yubi| WIND RELEASE: Finger of God神の指
KlasyfikacjaFuton, Transformacja natury, Technika Ozwojowana
PieczęciePtak → Wąż → Małpa → Tygrys → Małpa → Szczur → Pies → Wół → Ptak → Dzik → Ptak → Pies + uniesienie rąk do góry
KosztPOŁOWICZNY NA TURĘ + DODATKOWY POŁOWICZNY ZA KAŻDĄ NASTĘPNĄ TURĘ
ZasięgBazowo obszar o średnicy 75 metrów
WymaganiaFuton S, Kontrola Czakry 10
Technika będąca personifikacją jednej z klęsk żywiołowych, przypisaną akurat do powietrza. Po złożeniu pieczęci i uniesieniu obu rąk do góry rozpoczyna się tworzenie tornada. Tornado przemieszcza się razem z użytkownikiem i zawsze będzie on jego centrum - on jest tak zwanym "okiem cyklonu". Trąba powietrzna jest w stanie zatrzymać lecącą strzałę bądź inną broń miotaną poprzez jej "przechwycenie" ze względu na olbrzymią prędkość wiatru. Wyjątkiem mogą być pociski w jakiś sposób wzmocnione czakrą.
Tworzone tornado zawsze powiększa się od użytkownika na zewnątrz, sprawiając, że ta technika jest tym bardziej niszczycielska.

Technika wraz z upływem kolejnych tur zwiększa swoją siłę i zasięg, mogąc pochłonąć znacznie większy obszar i oddziaływać ze znacznie większą siłą. Jej specjalną cechą jest to, że obszar dookoła użytkownika stanowi bezpieczną przestrzeń, na którą nie wpływa tornado. Minusem tej techniki jest to, że wymaga ona nieustannie uniesionych obu rąk (w przypadku posiadania Atutu Jednoręcznych Pieczęci - wystarczy jedna ręka). Jednocześnie rośnie koszt techniki - w pierwszej turze płacimy Połowiczny S, w drugiej Standardowy S, w trzeciej Półtora kosztu Standardowego S, w czwartej Podwójny S itd.

Można uznać, że w pierwszej turze trąba powietrzna może poważnie uszkodzić konstrukcję większości budowli, które się w zasięgu znajdują, a osoby tam się znajdą się w poważnym niebezpieczeństwie. W następnej turze budynek zostanie zniszczony, natomiast budynki w zasięgu kolejnych 75 metrów zostaną poważnie uszkodzone. Po pięciu postach najbliższe otoczenie często przypomina to, w jakim wystąpiła klęska żywiołowa. Zawalone i strzaskane budynki, oparcie się sile wiatru jest praktycznie niemożliwe, nawet przy wspomaganie się czakrą. Osoby o wytrzymałości >8 zostaną porwane przez trąbę powietrzną i zabite. Osoby o wytrzymałości 10 również nie wyjdą z tej techniki bez przynajmniej poważnych obrażeń. Oczywiście, zależnie od sytuacji - efekty te mogą się różnić, będąc słabsze bądź silniejsze.

Technikę można połączyć z innymi żywiołami dodając, np. Raiton i tworząc w ten sposób tornado z wyładowaniami atmosferycznymi.

Ogniste techniki podpalą tornado i ciepło dla użytkownika może stać się nie do wytrzymania, a techniki Raitonu potrzebują większej siły aby się przebić.

Posiadając Sennina Fuutonu - można pominąć połowę pieczęci.
Posiadając Sennina Fuutonu + inny żywioł o randze minimum B - można stworzyć tornado wspomagane innym żywiołem. Zaleca się jednak dodawać inny żywioł, gdy oko cyklonu będzie na tyle szerokie, że użytkownik techniki nie zostanie, przykładowo, poparzony.

Duży ZwójKami Takashi
Duży Zwój---
Duży Zwój---
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2023, 23:52 przez Kami Takashi, łącznie zmieniany 15 razy.
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1113
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Kami Takashi

FUTON: KAMI NO YUBI - to przede wszystkim, nie będzie to technika prywatna. Ozwojowana spoczko, ale prywatna nie, bo nie jest to na tyle unikatowe. Z czego jeżeli ty tworzysz ozwojowaną, to masz za darmo zwój, tak tylko przypominam.

Druga kwestia, "Użytkownik może manipulować tornadem zmuszając je do przemieszczania się, jednakże pod warunkiem, że użytkownik zawsze będzie w jego centrum - on bowiem jest tak zwanym "okiem cyklonu"."

Trochę zbyt przekombinowany opis, po prostu daj "Tornado przemieszcza się razem z użytkownikiem i zawsze będzie on jego centrum - on jest tak zwanym "okiem cyklonu"."

Trzecia kwestia, "Korzystając z tej techniki na randze S, użytkownik unosi się w powietrze będąc dokładnie pośrodku tornada. Tworzone tornado zawsze powiększa się od użytkownika na zewnątrz, sprawiając, że ta technika jest tym bardziej niszczycielska."

Zamień kolejnością te dwa zdania, bo to drugie do każdego etapu by się aplikował, a aktualnie jest wrażenie jakby tylko do tego S.

Czwarta kwestia czyli całokształt jaki trzeba ogarnąć. Generalnie na każdy poziom B, A i C chciałbym widzieć trzy rzeczy. Jedną jest średnica tego faktycznego tornada. Drugą jest ta "bezpieczna strefa" wewnątrz. Jaka jest jej średnica? No bo sam prąd powietrza będzie jakby "ramką" na tą średnicę. I trzecią są faktyczne obrażenia takie tornada na danej randze. No i generalnie, dam Ci tutaj przykładowo sugestię jakbym to widział.
Posiadając Fuuton B i Kontrolę Chakry 8 - tornado ma 15 metrów średnicy, a jego bezpieczna strefa ma średnicę 5 metrów. Zdolne do średniego uszkodzenia konstrukcji w turę swojego działania, a po paru turach - kompletnego zniszczenia budynków. Zatrzymuje też różnorakie lecący pociski czy strzały, kompletnie je niszcząc tak długo jak nie są one wzmocnione chakrą. Zatrzyma też techniki C chcące się przez nie przebić, tak długo jak te nie mają niesamowitej siły przebicia. Ogniste techniki podpalą tornado i ciepło dla użytkownika może stać się nie do wytrzymania, a techniki Raitonu potrzebują większej siły aby się przebić. Nie jest jeszcze w stanie porwać ludzi, ale może zadać im liczne rany cięte.

Posiadając Fuuton A i Kontrolę Chakry 9 - tornado ma około 25 metrów średnicy, a jego bezpieczna strefa ma średnicę 10 metrów. Zdolne jest ono do poważnego uszkodzenia konstrukcji budynków bliskich bezpiecznej strefie w jedną turę i średniego uszkodzenia tych na granicy zasięgu tornada. Zatrzyma też techniki B chcące się przez nie przebić, tak długo jak te nie mają niesamowitej siły przebicia. Standardowo, ogniste techniki podpalą tornado i ciepło dla użytkownika może stać się nie do wytrzymania, a techniki Raitonu potrzebują większej siły aby się przebić. Jest w stanie porwać ludzi i zadać im bardzo groźne dla życia obrażenia. Koszt to Podwójny A na turę.

Posiadając Fuuton S i Kontrolę Chakry 10 - uwalniany jest pełny potencjał techniki. Tornado ma około 50 metrów średnicy, a jego bezpieczna strefa ma 20 metrów. W jedną turę jest w stanie kompletnie zniszczeć budynki bliskie bezpiecznej strefie i poważnie uszkodzić te na granicy działania techniki. Bez problemu porywa wszystko w zasięgu, a jakiekolwiek go dotknięcie bez ogromnej wytrzymałości jest dla ludzi śmiertelne. Zatrzyma też techniki A chcące się przez nie przebić, tak długo jak te nie mają niesamowitej siły przebicia. Standardowo, ogniste techniki podpalą tornado i ciepło dla użytkownika może stać się nie do wytrzymania, a techniki Raitonu potrzebują większej siły aby się przebić. Koszt to Podwójny S na turę.
Wiem że sugerowałeś się rzeczywistym zasięgiem tornad, ale tak to u nas nie działa zbytnio, bo techniki danej rangi mają dane możliwości zasięgowe. Mniejsze lub większe. Jeżeli posłużysz się moją sugestią, to jedynie do całościowego opisu dorzucić takie zdanie "Standardowo, ogniste techniki mogą podpalić tornado i ciepło dla użytkownika może stać się nie do wytrzymania, a techniki Raitonu potrzebują większej siły aby się przebić.", a także zwiększyć koszt do 10 PT z racji, że jest to właściwie technika skalowalna.

Oczywiście, śmiało zapraszam do dyskusji jakby technika w tej formie Ci się nie podobała :3
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2023, 14:24 przez Jelonek, łącznie zmieniany 1 raz.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Kami Takashi
Posty: 331
Rejestracja: 09 lut 2022, 21:45
Ranga: Genin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: [WT] Kami Takashi

Generalnie wszystko spoko, pierwsze trzy kwestie zostały zmienione w opisie. Jednakże mnie najbardziej na zasięgach techniki zależało. Chciałem zrobić z tego technikę zdolną niszczyć spore obszary wioski. Może faktycznie z zasięgami przesadziłem, jednakże 50m przy randze S to trochę mało, według mnie, biorąc pod uwagę, że była w fillerach technika (zwój wszczepiany w plecy) po detonacji której robiło dziurę chyba o średnicy właśnie jednego kilometra. Oczywiście, zdaję sobie sprawę, że moja technika nie jest wspomaganiem, ale może chociaż dałoby radę zwiększyć zasięg do 250 metrów?
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2023, 14:40 przez Kami Takashi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1113
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Kami Takashi

Nie da rady. 250 metrów dałoby może i radę, gdyby to była typowo technika S ozwojowana. W Dotonie mamy np. wielki kamień jaki się zamyka o podobnych wielkościach, to coś można by tutaj kombinować. Na pewno jednak zniszczenia nie byłyby takie ogromne, albo to koszt byłby ogromny, albo tam jakieś inne wady.

Tutaj jest to technika skalowalna, więc w tym przypadku, nie będzie w stanie osiągnąć takiego zasięgu z całą pewnością. I akurat... no podajesz za przykład fillerową technikę, ale z tego co się orientuję nie mamy jej nawet na forko. I na pewno wykonanie jej nie byłoby takie proste i wymagało dużych przygotowań. Ewentualnie jako inspirację możesz zobaczyć technikę S w Dotonie, jakie odpowiada za tworzenie trzęsienia ziemi. Jej cel jest dość podobny do tego co chcesz osiągnąć.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Kami Takashi
Posty: 331
Rejestracja: 09 lut 2022, 21:45
Ranga: Genin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: [WT] Kami Takashi

Technika została przerobiona.
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1113
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Kami Takashi

Okej, no to jeszcze raz oceniania z racji, że jest to teraz inna technika.

W aktualnej wersji nie będzie ona ozwojowana, z racji że jest jakby odpowiednikiem tego trzęsienia ziemi jeden do jednego. Nie ma nic specjalnego w sobie, czego tam by nie było. Jedynie jej większy zasięg co... no nie jest wystarczające.

Są tutaj więc dwie opcje. Albo balansuje ją na ogólnodostępną, albo dodasz do niej jeszcze coś unikatowego, co mogłoby pozwolić jej na bycie ozwojowaną.

Niezależnie od tego jednak, na pewno brakuje jeszcze w opisie czegoś w stylu 3 akapitu w tym trzęsieniu ziemii:
Można uznać, że w pierwszej turze wibracje i wstrząsy mogą doprowadzić do pęknieć terenu bądź budowli, które się w zasięgu znajdują, a osoby tam się znajdujące mogą stracić równowagę. Po pięciu postach najbliższe otoczenie często przypomina to, po którym przeszło ogromne zniszczenia - pęknięcia i szczeliny w ziemi ciągnące się kilka, może nawet kilkanaście metrów w dół, zawalone i strzaskane budynki, problemy z utrzymaniem się na nogach nawet ze wsparciem chakry czy przy ponadprzeciętnym Refleksie. Oczywiście, zależnie od gruntu i sytuacji - efekty te mogą się różnić, będąc słabsze bądź silniejsze.
Coś w tym stylu powinieneś napisać, co by to MG mógł lepiej oceniać działanie techniki. Zwyczajnie siłę twojej techniki już w pierwszej turze i w kolejnych.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1113
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Kami Takashi

Dobra, z aktualną wersją możemy pracować jako ozwojowana. Tylko pozwól że ją skopiuję i przerobię, bo jest sporo mały detali jakie trzeba lekko poprawić. Tylko, jeden detal jaki dojrzałem po sprawdzeniu pana KP. Aby móc dostać zwój do tej techniki, postać musi być w stanie ją wykonać. Czyli, musisz mieć Fuuton S. Aktualnie masz Fuuton B, więc nie będziesz mógł dostać zwoju. Moja sugestia? Po ogarnięciu techniki, zwyczajnie poczekaj aż będziesz spełniał wymagania i wtedy się tutaj zgłoś.

Generalnie, są dwie kwestie jakie musimy ogarnąć.

Numer 1, to opisy tych bonusów żywiołowych. Generalnie, chętniej bym je widział w tym przypadku nawet krótko rozpisane. Przy okazji tego przerabiania pana techniki, wkleję tam panu jak to widzę.

Numer 2, to sama siła technika. Generalnie, aktualnie ma ona niewielką ilość pieczęci jak na S, ogromny zasięg, ogromną siłę i małe koszta. Jak łatwo się domyślić, nie może tak być. I generalnie między tymi czterema wartościami trzeba trochę pomanipulować rzeczy. Wiem, że zależy Ci na zasięgu. Generalnie, najbardziej w tym wypadku takie coś zbalansowane co widzę to:

- zmniejszenie bazowego zasięgu z 75 metrów do 50 metrów (to jest pewne)
- podniesienie pieczęci do 20 (standardowa ilość dla techniki S)
- koszt Standardowy + dodatkowy Połowiczny za każdą następną turę
- zmniejszenie obrażeń

Fūton: Kami no Yubi | WIND RELEASE: Finger of God神の指
KlasyfikacjaFūton, Transformacja natury
PieczęcieDzik → Szczur → Baran → Wąż → Smok → Pies → Tygrys → Koń → Tygrys → Pies → Tygrys → Smok → Pies → Wąż → Dzik → Pies → Szczur → Zając → Koń→ Uniesienie rąk do góry
KosztStandardowy na turę + dodatkowy Połowiczny za każdą następną turę
ZasięgBazowo obszar o średnicy 50 metrów
WymaganiaBrak
Technika będąca personifikacją jednej z klęsk żywiołowych, przypisaną akurat do powietrza. Po złożeniu pieczęci i uniesieniu obu rąk do góry rozpoczyna się tworzenie tornada. Tworzone tornado zawsze powiększa się od użytkownika na zewnątrz, sprawiając, że ta technika jest tym bardziej niszczycielska. Użytkownik nie może się jednak z nim przemieszczać i zawsze będzie on jego centrum - on jest tak zwanym "okiem cyklonu". Ma ono średnicę 20 metrów, a podczas wytwarzania, odrzuca wszystkich na jego granicę. Wielkość "oka" się nie zwiększa. Trąba powietrzna bez problemu jest w stanie zatrzymać większość broni miotanych czy lecących strzał, nawet tych wzmocnionych chakrą. Również siła trąby powietrznej sprawia, że techniki poniżej poziomu A nie są w stanie się przebić przez tornado tak długo jak nie mają niesamowitej siły przebicia. Dalej zachowane są też wszelakie zależności żywiołowe, czyli silna technika Katonu może podpalić tornado i zrobić z niego piekło dla użytkownika, utrudniając kontrolę. Techniki Raitonu będą miały natomiast większy problem z przebiciem się przez technikę.

Technika wraz z upływem kolejnych tur zwiększa swoją siłę i zasięg, mogąc pochłonąć znacznie większy obszar i oddziaływać ze znacznie większą siłą. Jej specjalną cechą jest to, że obszar dookoła użytkownika stanowi bezpieczną przestrzeń, na którą nie wpływa tornado. Jest to te wyżej wspomniane "oko cyklonu" o średnicy 20 metrów. Tak jak trąba powietrzna jest też swego rodzaju ochroną tej przystani, tak może się zdarzyć że porwany budynek czy drzewo może na ten obszar upaść i zranić użytkownika tej techniki, a także ją przerwać. Podlega to ocenie MG w zależności od sytuacji. Minusem tej techniki jest to, że wymaga ona nieustannie uniesionych obu rąk (w przypadku posiadania Atutu Jednoręcznych Pieczęci - wystarczy jedna ręka). Jednocześnie rośnie koszt techniki - w pierwszej turze płacimy Połowiczny S, w drugiej Standardowy S, w trzeciej Półtora kosztu Standardowego S, w czwartej Podwójny S itd.

Można uznać, że w pierwszej turze trąba powietrzna jest w stanie lekko uszkodzić konstrukcję większości budowli znajdujących się w zasięgu, a osoby tam znajdujące się bez zadbania o własną przyczepność powywracają się. W następnej turze, budynki w zasięgu 50 metrów mogą doznać poważnych uszkodzeń konstrukcji, a ludzie bez problemu mogą zostać porwani przez trąbę powietrzną. Te w zasięgu "nowych" 50 metrów doznają takich uszkodzeń jak w pierwszej turze. Po pięciu postach najbliższe otoczenie przypomina to, w jakim wystąpiła klęska żywiołowa. Wyrwane i strzaskane budynki, czy rozerwane ciała ludzkie to normalka. Osoby o wytrzymałości 7 i niższej są wręcz rozrywani, jeżeli na tym etapie dalej znajdują się blisko agresywnego "centrum" tornada. Jedynie najwytrzymalsi shinobi są w stanie wytrzymać bycie tuż na granicy bezpiecznej strefy tej techniki, choć nie obejdzie się bez poważnych obrażeń. Oczywiście, zależnie od sytuacji - efekty te mogą się różnić, będąc słabsze bądź silniejsze. Im dłużej jest jednak tornado podtrzymywane, tym ciężej jest je zatrzymać. Należy też pamiętać o bezpiecznej strefie techniki, mającej średnicę 20 metrów. Wewnątrz niej nie dochodzi do żadnych bezpośrednich uszkodzeń, czy to terenu, czy ludzi.

Specjalną właściwością tej techniki jest możliwość nasączenia jej dodatkowo innym żywiołem. Wymaga to jednak wysokiej Kontroli Chakry (minimum poziom 9), Sennina Fūtonu i otwartej dziedziny innego żywiołu minimum na poziom A. Wyjątkiem od tego jest Raiton, z jakim to techniki nie można łączyć, z racji na przeciwną naturę tych żywiołów. Koszt dodania w ten sposób innego żywiołu wynosi jednorazowy koszt Standardowy S. Po nadaniu cech jednego dodatkowego żywiołu, nie można już dodać kolejnych ani ich cofnąć. Dodatkowe cechy można nadać jedynie w pierwszej turze działania techniki. Zależnie od dodanego żywiołu, efekty tego działania są różne:
  • Katon - stworzy ogniste tornado, jakie poza porywaniem ludzi będzie jeszcze zadać im poważne poparzenia. Po 5 turach działania, Ci blisko centrum poza bezpieczną strefą mogą zostać nawet zwęgleni.
  • Suiton - wytworzony wodne tornado, jakie poza porywanie ludzi będzie jeszcze ich podduszać, odpierając całkowicie dostęp do tlenu. Po 5 turach działania, nawet Ci najwytrzymalsi Ci blisko centrum poza bezpieczną strefą skończą nieprzytomni.
  • Doton - wytworzy tornado pełne mniejszych i większych skał, jakie przyśpiesza niszczenie terenów jak i obrażenia zadawane osobom jakie zostały porwane. Przyśpiesza to niszczenie okolicznych terenów o 1 turę, dzięki czemu już w pierwszej duże konstrukcje budynków mogą zostać poważnie uszkodzone.
Przerwać tą technikę można na trzy sposoby. Jednym z nich jest zwyczajnie wola użytkownika. Przerywając tornado, cała porwana przez nie zawartość jest wypuszcza w tym kierunku, w jakim ruch tornada akurat ją skierował Sprawia to, że jest szansa iż przedmiot taki może polecieć nawet w użytkownika. Druga metoda, to odpowiednio silna technika, jaka potężnie zachwieje ruchem wiatru i doprowadzi do nieprzewidywalnej eksplozji jaką to wycenia MG. Trzecią, jest zwyczajne przeszkodzenie użytkownikowi w trzymaniu rączki w górze lub wybicie go z koncentracji, jaka jest wymagana przez tą technikę.

Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 10 jesteśmy w stanie poruszać się podczas podtrzymywania tornada. Przemieszcza się ono razem z użytkownikiem i ten zawsze będzie jego centrum. Nie można jednak z nim biegać. Tempo poruszania się to zwyczajny, powolny chód jaki wymaga od nas sporej ilości koncentracji.
Posiadając Specjalizację w Fūton można pominąć połowę pieczęci.
Duży ZwójKami Takashi
Duży Zwój---
Duży Zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=神の指]Fūton: Kami no Yubi | WIND RELEASE: Finger of God[/title]
[pic rank=S zwoj=3]https://i.imgur.com/N468HRn.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Fūton, Transformacja natury[/row] 
[row title=Pieczęcie]Dzik → Szczur → Baran → Wąż → Smok → Pies → Tygrys → Koń → Tygrys → Pies → Tygrys → Smok → Pies → Wąż → Dzik → Pies → Szczur → Zając → Koń→ Uniesienie rąk do góry[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę + dodatkowy Połowiczny za każdą następną turę[/row] 
[row title=Zasięg]Bazowo obszar o średnicy 50 metrów[/row] 
[row title=Wymagania]Brak[/row]
[description]Technika będąca personifikacją jednej z klęsk żywiołowych, przypisaną akurat do powietrza. Po złożeniu pieczęci i uniesieniu obu rąk do góry rozpoczyna się tworzenie tornada. Tworzone tornado zawsze powiększa się od użytkownika na zewnątrz, sprawiając, że ta technika jest tym bardziej niszczycielska. Użytkownik nie może się jednak z nim przemieszczać i zawsze będzie on jego centrum - on jest tak zwanym "okiem cyklonu". Ma ono średnicę 20 metrów, a podczas wytwarzania, odrzuca wszystkich na jego granicę. Wielkość "oka" się nie zwiększa. Trąba powietrzna bez problemu jest w stanie zatrzymać większość broni miotanych czy lecących strzał, nawet tych wzmocnionych chakrą. Również siła trąby powietrznej sprawia, że techniki poniżej poziomu A nie są w stanie się przebić przez tornado tak długo jak nie mają niesamowitej siły przebicia. Dalej zachowane są też wszelakie zależności żywiołowe, czyli silna technika Katonu może podpalić tornado i zrobić z niego piekło dla użytkownika, utrudniając kontrolę. Techniki Raitonu będą miały natomiast większy problem z przebiciem się przez technikę.

Technika wraz z upływem kolejnych tur zwiększa swoją siłę i zasięg, mogąc pochłonąć znacznie większy obszar i oddziaływać ze znacznie większą siłą. Jej specjalną cechą jest to, że obszar dookoła użytkownika stanowi bezpieczną przestrzeń, na którą nie wpływa tornado. Jest to te wyżej wspomniane "oko cyklonu" o średnicy 20 metrów. Tak jak trąba powietrzna jest też swego rodzaju ochroną tej przystani, tak może się zdarzyć że porwany budynek czy drzewo może na ten obszar upaść i zranić użytkownika tej techniki, a także ją przerwać. Podlega to ocenie MG w zależności od sytuacji. Minusem tej techniki jest to, że wymaga ona nieustannie uniesionych obu rąk (w przypadku posiadania Atutu Jednoręcznych Pieczęci - wystarczy jedna ręka). Jednocześnie rośnie koszt techniki - w pierwszej turze płacimy Połowiczny S, w drugiej Standardowy S, w trzeciej Półtora kosztu Standardowego S, w czwartej Podwójny S itd.

Można uznać, że w pierwszej turze trąba powietrzna jest w stanie lekko uszkodzić konstrukcję większości budowli znajdujących się w zasięgu, a osoby tam znajdujące się bez zadbania o własną przyczepność powywracają się. W następnej turze, budynki w zasięgu 50 metrów mogą doznać poważnych uszkodzeń konstrukcji, a ludzie bez problemu mogą zostać porwani przez trąbę powietrzną. Te w zasięgu "nowych" 50 metrów doznają takich uszkodzeń jak w pierwszej turze. Po pięciu postach najbliższe otoczenie przypomina to, w jakim wystąpiła klęska żywiołowa. Wyrwane i strzaskane budynki, czy rozerwane ciała ludzkie to normalka. Osoby o wytrzymałości 7 i niższej są wręcz rozrywani, jeżeli na tym etapie dalej znajdują się blisko agresywnego "centrum" tornada. Jedynie najwytrzymalsi shinobi są w stanie wytrzymać bycie tuż na granicy bezpiecznej strefy tej techniki, choć nie obejdzie się bez poważnych obrażeń. Oczywiście, zależnie od sytuacji - efekty te mogą się różnić, będąc słabsze bądź silniejsze. Im dłużej jest jednak tornado podtrzymywane, tym ciężej jest je zatrzymać. Należy też pamiętać o bezpiecznej strefie techniki, mającej średnicę 20 metrów. Wewnątrz niej nie dochodzi do żadnych bezpośrednich uszkodzeń, czy to terenu, czy ludzi.

Specjalną właściwością tej techniki jest możliwość nasączenia jej dodatkowo innym żywiołem. Wymaga to jednak wysokiej Kontroli Chakry (minimum poziom 9), Sennina Fūtonu i otwartej dziedziny innego żywiołu minimum na poziom A. Wyjątkiem od tego jest Raiton, z jakim to techniki nie można łączyć, z racji na przeciwną naturę tych żywiołów. Koszt dodania w ten sposób innego żywiołu wynosi jednorazowy koszt Standardowy S. Po nadaniu cech jednego dodatkowego żywiołu, nie można już dodać kolejnych ani ich cofnąć. Dodatkowe cechy można nadać jedynie w pierwszej turze działania techniki. Zależnie od dodanego żywiołu, efekty tego działania są różne:[list][*][b]Katon[/b] - stworzy ogniste tornado, jakie poza porywaniem ludzi będzie jeszcze zadać im poważne poparzenia. Po 5 turach działania, Ci blisko centrum poza bezpieczną strefą mogą zostać nawet zwęgleni.
[*][b]Suiton[/b] - wytworzony wodne tornado, jakie poza porywanie ludzi będzie jeszcze ich podduszać, odpierając całkowicie dostęp do tlenu. Po 5 turach działania, nawet Ci najwytrzymalsi Ci blisko centrum poza bezpieczną strefą skończą nieprzytomni.
[*][b]Doton[/b] - wytworzy tornado pełne mniejszych i większych skał, jakie przyśpiesza niszczenie terenów jak i obrażenia zadawane osobom jakie zostały porwane. Przyśpiesza to niszczenie okolicznych terenów o 1 turę, dzięki czemu już w pierwszej duże konstrukcje budynków mogą zostać poważnie uszkodzone. [/list]

Przerwać tą technikę można na trzy sposoby. Jednym z nich jest zwyczajnie wola użytkownika. Przerywając tornado, cała porwana przez nie zawartość jest wypuszcza w tym kierunku, w jakim ruch tornada akurat ją skierował Sprawia to, że jest szansa iż przedmiot taki może polecieć nawet w użytkownika. Druga metoda, to odpowiednio silna technika, jaka potężnie zachwieje ruchem wiatru i doprowadzi do nieprzewidywalnej eksplozji jaką to wycenia MG. Trzecią, jest zwyczajne przeszkodzenie użytkownikowi w trzymaniu rączki w górze lub wybicie go z koncentracji, jaka jest wymagana przez tą technikę.

[b]Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 10[/b] jesteśmy w stanie poruszać się podczas podtrzymywania tornada. Przemieszcza się ono razem z użytkownikiem i ten zawsze będzie jego centrum. Nie można jednak z nim biegać. Tempo poruszania się to zwyczajny, powolny chód jaki wymaga od nas sporej ilości koncentracji.
[b]Posiadając Specjalizację w Fūton[/b] można pominąć połowę pieczęci.[/description]
[row title=Duży Zwój][url=https://sakuranohana.pl/memberlist.php?mode=viewprofile&u=322]Kami Takashi[/url][/row]
[row title=Duży Zwój]---[/row]
[row title=Duży Zwój]---[/row]
Taka byłaby tego aktualna forma. Z racji, że Sennin odpowiada za nowe atrybuty dla technik, a nie ich typowe wzmocnienie - nie może on skracać pieczęci. Są od tego wyjątki, ale nie jest to on. Śmiało skopiuj sobie ten opis techniki i przerób go tak, aby dalej Ci pasował, jeżeli to co tutaj napisałem jest średnie. I jak zawsze, dyskutować śmiało można.

Z racji na siłę techniki też konsultuję się z pozostałymi Technicznymi, więc w razie co, wiedz że możliwe są jeszcze w niej jakieś zmiany jeżeli wyszła zbyt silna lub zbyt słaba. Na ten moment jednak, póki czekam na ich ocenę, porozmawiajmy o tym co jest i co ci pasuje, a czego chciałbyś się potencjalnie pozbyć - a ja postaram się doradzić.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2023, 21:11 przez Jelonek, łącznie zmieniany 1 raz.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Kami Takashi
Posty: 331
Rejestracja: 09 lut 2022, 21:45
Ranga: Genin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: [WT] Kami Takashi

Generalnie wszystko spoko, ale wydaje mi się, że ciężko byłoby o to, by po przerwaniu działania techniki, jakieś odłamki spadłyby na użytkownika. Tutaj wchodzi w grę siła odśrodkowa, według mnie, chociaż chuj nie fizyk ze mnie.

Co do samych warunków - to tak, wiem, że jeszcze nie mogę jej opanować, ale zamierzam mieć taką możliwość po skończeniu misji w Baibai. Podpierdoliłem opracowałem tę technikę, by po rozdaniu wszystkich punktów, na spokojnie móc sobie ją wykupić.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2023, 21:33 przez Kami Takashi, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1113
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Kami Takashi

Generalnie, na 90% przypadków rzeczy polecą na zewnątrz. Ale tak zakładam, że jakieś 10% może się znajdzie gdzie coś pójdzie nie tak z racji na dużą ilość rzeczy w tornadzie. Dla tego też bardziej w rękach MG to zostawiamy zwyczajnie, niech tam oceni zależnie od sytuacji.

Oke. To jak już spełnisz te warunki, to napisz tutaj posta w temacie że już je spełniasz. Wtedy technikę faktycznie akceptnę, a pan dostanie zwój.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”