• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

WT ZOTTO SUKEBE

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

POPRAWIONE
Ikinonagai Yoroi | Armor of Long Breath分身大爆破
KlasyfikacjaFuton, Transformacja Natury, Transformacja kształtu
PieczęcieIntensywne wydychanie czakry przez czas równy złożeniu 6 pieczęci
KosztPołowiczny na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania -
DodatkoweTechnika traktowana jest jako Wspomaganie
Użytkownik oddycha głęboko przez czas równy złożeniu sześciu pieczęci, mieszając w płucach powietrze ze swoją czakrą. Po przez kontrolowanie przepływu wydychanej czakry, użytkownik tworzy i nagina prądy powietrzne dookoła swojego ciała, w taki sposób, że wiatr okalając użytkownika tworzy powłokę, uniemożliwiającą rozpoznanie go. Nie jest to żadna niewidzialność, gdyż sylwetka shinobi zostaje wyraźnie zaznaczona intensywnymi ruchami powietrza wokoło.
Wirujące powietrze stanie odepchnąć od siebie większość fizycznych ataków. Zagrożeniem nie są ani miecze, ani pięści jeśli osoba atakująca ma Siłę 7 lub niższą. Techniki przeciwników rangi B są całkowicie blokowane przez powstałą barierę. Zagrożeniem dalej są techniki rangi A i S działające punktowo. Chociaż są w stanie przedrzeć się przez defensywę techniki, osłabiając ją na krótką chwilę, ich siła traktowana jest, jakby te były o dwie rangi słabsze niż w rzeczywistości. Ograniczenie to nie dotyczy technik katonu, które niezależnie od tego czy są punktowe, są dla użytkownika zagrożeniem od rangi C, oczywiście proporcjonalnie do siły. Natomiast z technikami raitonu jest odwrotnie, techniki rangi A tej dziedziny wyrządzają małe szkody i jedynie ranga S może stanowić zagrożenie dla tego, kto używa zbroi długiego oddechu.
Oprócz właściwości defensywnych, jutsu przy pomocy prądów powietrznych, które towarzyszą użytkownikowi przy każdym ruchu, wzmacniają jego ciało, działając jak egzo-szkielet, popychając i przyspieszając, zgodnie z intencją ruchu użytkownika. Kontrola powietrza wydychanego i wdychanego przez nas, optymalizuje ilość tlenu jaka przyjmowana jest przez nasze płuca do krwi, w wyniku czego nasze zmysły również zostają pobudzone i wyostrzone. (na czas działania techniki +3 do refleksu, +2 do szybkości i +1 do siły).
Ze specjalizacją w dziedzinie Futon na czas działania techniki użytkownik otrzymuje również +2 do szybkości.
Sennin Futonu Powłoka z wietrznych prądów staje się na tyle potężna, że użytkownik jest w stanie poruszać się odbijając się od powietrza. Za każde jedno odbicie płacąc dodatkowo koszt rangi B.
Biegłość: Ikinagai Yoroi(Misja A), Kontrola Czakry 10 Dzięki mistrzowskiemu poziomowi umiejętności w zakresie kształtowania czakry, kształt wietrznej zbroi na kończynach nabiera właściwości ostrza. Nasze ciosy nogami i rękami mogą ciąć i kłuć jak inne tnące i przebijające techniki futonu. Siła tnąca i przebijająca jest równa technikom Futonu S i nie zależy od atrybutu siły. Uformowanie i utrzymanie ostrzy kosztuje połowę standardowego kosztu S, przez co płacimy na turę standardowy koszt S.
Ostatnio zmieniony 24 lip 2022, 3:11 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Przeredagowałem, rzuć okiem czy jest okej, to bym przerzucił.
Ikinonagai Yoroi | Armor of Long Breath分身大爆破
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury, Transformacja kształtu
PieczęcieIntensywne wydychanie czakry przez czas równy złożeniu 6 pieczęci
KosztPołowiczny na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
DodatkoweTechnika traktowana jest jako Wspomaganie
Użytkownik oddycha głęboko przez czas równy złożeniu sześciu pieczęci, mieszając w płucach powietrze ze swoją czakrą. Poprzez kontrolowanie przepływu wydychanej czakry, tworzy on i nagina prądy powietrzne dookoła swojego ciała w taki sposób, że wiatr okalając go tworzy powłokę uniemożliwiającą rozpoznanie użytkownika. Nie jest to niewidzialność, gdyż sylwetka shinobi zostaje wyraźnie zaznaczona intensywnymi ruchami powietrza wokoło.

Powietrze to jest w stanie ochronić użytkownika przed atakami fizycznymi wyprowadzanymi orężem bądź kończynami, jeżeli ich Siła wynosi 7 lub mniej. Podobnie techniki do rangi B są całkowicie blokowane przez powstałą barierę. Techniki rangi A i S działające punktowo nadal stanowią zagrożenie i są w stanie przedrzeć się przez defensywę techniki. Są jednak osłabiane na krótką chwilę, a ich siła traktowana jest, jakby były o dwie rangi słabsze niż w rzeczywistości. Nie dotyczy to technik Katonu, które niezależnie od tego czy są punktowe czy nie, są dla użytkownika zagrożeniem od rangi C, oczywiście proporcjonalnie do siły. Natomiast z technikami Raitonu jest odwrotnie, techniki rangi A tej dziedziny wyrządzają małe szkody i jedynie ranga S może stanowić zagrożenie dla tego, kto używa zbroi długiego oddechu.

Oprócz właściwości defensywnych, jutsu to przy pomocy prądów powietrznych, które towarzyszą użytkownikowi przy każdym ruchu, wzmacniają jego ciało, działając jak egzo-szkielet, popychając i przyspieszając, zgodnie z intencją ruchu użytkownika. Kontrola powietrza wydychanego i wdychanego przez nas, optymalizuje ilość tlenu jaka przyjmowana jest przez nasze płuca do krwi, w wyniku czego nasze zmysły również zostają pobudzone i wyostrzone (na czas działania techniki +3 do refleksu, +2 do szybkości i +1 do siły).

Ze Specjalizacją w dziedzinie Fūton na czas działania techniki użytkownik otrzymuje również +2 do szybkości.
Posiadając Sennina Fūtonu powłoka z wietrznych prądów staje się na tyle potężna, że użytkownik jest w stanie poruszać się odbijając się od powietrza. Każde takie odbicie to dodatkowy koszt standardowy B.
Posiadając Kontrolę Czakry 10 można udać się na misję rangi minimum A, podczas której zdobędzie się wiedzę, umożliwiającą kształtowanie chakry wietrznej zbroi na kończynach w formę ostrzy. Wówczas ciosy nogami i rękami mogą ciąć i kłuć jak inne tnące i przebijające techniki Fūtonu. Siła tnąca i przebijająca jest równa technikom Futonu S i nie zależy od atrybutu siły. Uformowanie i utrzymanie ostrzy kosztuje połowę standardowego kosztu S, przez co płacimy na turę standardowy koszt S.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Hej jest ok. Tak jak pisałem wcześniej na Discordzie.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

pozwolenie na pakt jak rozumiem dostałem razem z transferem, bo miałem go wcześniej

transfer -- > viewtopic.php?p=9267#p9267
Pancerzowce | 装甲艦 | Sōkō-kan
ProfilSenjutsu
Żywioł paktuSuiton
Powiernik paktu-
Istoty wchodzące w skład Sōkō-kan są to z reguły olbrzymie stworzenia. Mniejsze sztuki czasem pełnią w nim jakieś funkcje, lecz nie zwraca się na nie uwagi, większość z nich nie ma nawet imion. Całe plemię gromadzi się na wulkanicznej wyspie, gdzie mieszka rodzina królewska. Członkowie rodziny królewskiej bronią swego domu przed intruzami i nie lubią obcych na swoim terytorium. Mimo to chętnie zawierają pakty z ludźmi i wybierają spośród nich przywoływaczy, ludzi, którzy podpisują się na pakcie pancerzowców i mogą ich przyzywać i łączyć się w pary. Każdy pancerzowiec jest obleczony w wytrzymały naturalny pancerz oraz uzbrojony w przyrodzone szczypce, mogące rozerwać nie jednego wroga na strzępy. Skorupiaki te poruszają się zwykle na ośmiu odnóżach, a pozostałych dwóch używa jako kończyny chwytne oraz broń.
Kraina paktu Kushi no Kuni
Obrazek
Kushi no Kuni to wulkaniczna wyspa w kształcie półksiężyca lub kraba, leżąca na odległym południowym morzu. Otoczona jest głównie wysokimi klifami, o które dzień w dzień rozbijają się morskie fale. Z jednej tylko strony znajduje się wielka plaża, okalająca wewnętrzną zatokę wyspy. W zatoce i na wybrzeżu zwykle rezydują skorupiaki. W samym środku półksiężyca od strony plaży znajduje się wejście do kompleksu jaskiń w kompletnie wygasłym wulkanie, w którego jamach kryją się najstarsi i najwięksi przedstawiciele Kushi no Kuni. Jaskinie stanowią swoisty pałac dla rodziny królewskiej. Nieopodal wulkanu znajduje się niewielki tropikalny las, w którym rośnie wiele egzotycznych owocowych drzew, wyrosłych na żyznej post-wulkanicznej glebie. Dookoła tereny porastają trawy i nieliczne kwiaty. Przez zorganizowaną dominacje pancerzowców w tym terenie, na wyspie prawie nie ma żadnych innych zwierząt, tylko pancerzowce, nieliczne owady i ptaki.
Podpisy
  1. Sukebe Zotto
Techniki paktu
Zōen 造園
KlasyfikacjaNINJUTSU, TECHNIKA PANCERZOWCÓW
Pieczęcie-
KosztRóżny
  • Jeden filar lub kolec do 15m3 - Połowiczny koszt C
    Budynek wielkości budy dla psa lub namiotu - Połowiczny koszt B
    Budynek wielkości parterowego domu jednorodzinnego- Standardowy koszt B
    Budynek wielkości domu jednorodzinnego, piętrowego - Standardowy koszt A. Wymaga rangi A w Ninjutsu
    Budynek wielkości willi - Standardowy koszt S. Wymaga rangi S w Ninjutsu
    Dom wielkości willi, piętrowy - Podwójny koszt S. Wymaga rangi S w Ninjutsu
    Budynek piętrowy - Poczwórny koszt S. Wymaga rangi S oraz Specjalizację w Ninjutsu
    Dodanie lub usunięcie modyfikacji ścian np. półki lub ornamenty - Standardowy koszt D od pojedynczej modyfikacji
ZasięgWszystkie twory mogą powstawać na naturalnym pancerzu i nie mogą przekraczać długości/wysokości 20m
WymaganiaBycie pancerzowcem
Technika polega na manipulacji posiadanym przez danego kraba naturalnym pancerzem. Warstwa twardej skorupy, dzięki przelaniu weń czakry staje się plastyczna dla woli użytkownika techniki. Rozrost skorupy od jej pierwotnej granicy możliwy jest jedynie na długość 20m. Mogą to być ostre wysokie kolce, budynki, mury, wieże, wzgórza, jaskinie lub inne w miarę proste formy jak np.: pogrubienie pancerza. W takich tworach mogą znajdować się puste przestrzenie/ pomieszczenia, drzwi, okna itp. . Podpisany na pakcie będąc w bezpośrednim kontakcie również może używać techniki za pozwoleniem danego kraba. Dzięki technice pancerzowce mogą łączyć i rozłączać się ze sobą rozbudowując swoje pancerze w odpowiedni sposób. Wytrzymałość karapaksu jest równa wytrzymałości stworzenia.
Predyspozycja ninjutsu:Standardowy za proste konstrukcje na polu koła o średnicy 8m o wysokości do 20m.
Tryb Mędrca: Przywołujący może sam tworzyć pancerz na powierzchni swojej skóry.
Kanihagu | Crab Hug カニハグ
KlasyfikacjaNINJUTSU, TECHNIKA PANCERZOWCÓW, TECHNIKA WSPÓŁPRACY/row]
[row title=Pieczęcie]-
KosztPodwójny
ZasięgDotyk
WymaganiaBycie pancerzowcem do rozmiaru średniego
Technika ta jest rozwinięciem podstawowego ninjutsu pancerzowców. W tym wypadku wykwalifikowany przedstawiciel gatunku pancerzowców obdarzając głębokim zaufaniem swojego przywołującego, siada mu na plecach i rozpościera karapaks po całej powierzchni jego ciala. Tworzony przez stworzenie pancerz jest tak wytrzymały jak ono same. Dopasowuje się do ciała i ekwipunku nosiciela.
Przed rozrostem pancerza, zwierzak wbija delikatnie swoje nogi w okolice kręgosłupa, tworząc połączenie z układem czakry przywoływacza, będącego celem techniki. Dzięki temu, gdy ubrany przywołujący będzie korzystał z technik, pancerzowiec oraz zbroja, będą traktowane jak część jego ciała.
Zbroja ta nie wymaga podtrzymywania, gdyż jest rozrośniętą tkanką organiczną użytkownika techniki. Wytrzymałość zbroi jest równa atrybutowi wytrzymałości pancerzowca.
Obok wytrzymałości główną zaletą zbroi jest jej lekkość. Pancerz ten nie obciąża w żaden sposób użytkownika, to pancerzowiec bierze na siebie ciężar operowania nim w synchronizacji z ruchami nosiciela, przez co nie może używać innych technik gdy nosiciel wykonuje jakieś zaawansowane ruchy lub porusza się szybciej niż pancerzowiec jest do tego zdolny. Karapaks formującego się pancerza może zmienić kolor oraz kształt zgodnie z wolą podłączonego przywołującego.
Sennin Ninjutsu: Każda zmiana kosztuje połowę standardowego kosztu rangi B - zmiany są potrzebne gdy chcemy sięgnąć po coś lub użyć jakiegoś przedmiotu z naszego ekwipunku.
UWAGA: W momencie gdy pancerzowiec jest połączony z układem czakry przywołującego, nie może przejść w tryb mędrca podobnie jak przywołujący, chyba, że przywoływacz zrobi to symultanicznie. Gdy chce użyć jakiejś innej swojej techniki, musi prosić przywoływacza o chwilowe oddanie kontroli nad ruchem.
UWAGA: W momencie gdy genjutsu jest rzucone na ubranego w pancerz przywoływacza, atakowany jest krab oraz użytkownik w tym samym momencie. Z genjutsu jednak wychodzą osobno. Pancerzowiec może uwolnić przywołującego po przez impuls czakry wysłany bezpośrednio między ich układami, przywołujący może tą samą drogą uwolnić pancerzowca.
Rekishiya
GatunekKrab brzegowy
RozmiarŚredni
Posiadane dziedzinyNinjutsu(S), Suiton(S), Katon(S), Fuuinjutsu(A), Itamiken (A)
Siła5
Szybkość5|8
Wytrzymałość10|15
Refleks5|7
Siła woli10
Kontrola Chakry10
Ilosc chakry15 000 E: 0 | D: 0 | C: 20 | B: 100 | A: 250 | S: 500
Rakishiya jest jednym z najstarszych przedstawicieli swego gatunku oraz jednym z najstarszych żyjących wśród pancerzowców. Tak jak inne kraby podkowiaste nie zna śmierci ze starości. Jego pamięć również nie zna granic. Podobno pamięta nawet początki zaawansowanego życia na planecie. Duża część jego wiedzy jest niezrozumiała dla ludzi. W swym długim żywocie osiągnął mistrzostwo w manipulowaniu czakrą natury. Jego motyw działania jest nieznany. Ciężko tez jednoznacznie wydedukować jaką korzyść czerpie on ze współpracy z ludzkimi przywoływaczami. Jeśli jest o to pytany, jego odpowiedź sprowadza się jedynie do tego, że ludzki przywoływacz miałby w razie kłopotów być zobowiązany do pomocy pancerzowcom. Jak tylko to pozostaje częścią umowy Rekishiya będzie służył danemu przywołającemu we wszystkich jego dążeniach, jakiekolwiek by one nie były. Sprawy ludzi oraz ich moralność nie obchodziła go, Dla niego liczy się jedynie przetrwanie pancerzowców i życia w ogóle.
Techniki zwierzęcia
Ninjutsu
E
BUNSHIN NO JUTSU
HENGE NO JUTSU
KAWARIMI NO JUTSU
KI NOBORI NO SHUGYŌ
SAKKI
SUIMEN HOKŌ NO GYŌ
D
OBORO BUNSHIN NO JUTSU
C
GYAKU KUCHIYOSE NO JUTSU
KUCHIYOSE NO JUTSU
B
ZŌEN
A
CHAKURA TENSŌ NO JUTSU
S
KANIHAGU
SENPŌ: CHAKURA TENSŌ NO JUTSU
CHIKARA-ZEME

Suiton
E
SUSURU IZUMI
MIZU MOJI
HARUGAKUDAN
S
SUITON: SUISHŌHA

Katon
E
KAEN
TAIYŌ SESSHOKU
D
HI NO TE
C
KATON: RYŪKA NO JUTSU
B
JETTO SUISHIN
Toride
GatunekKrab olbrzymi
RozmiarMonstrualny
Posiadane dziedzinyDoton(S), Suiton(A), Ninjutsu(A), Itamiken(B)
Siła9
Szybkość6
Wytrzymałość9
Refleks5
Siła woli5
Kontrola Chakry6
Ilosc chakry10 000 E: 10 | D: 50 | C: 100 | B: 400 | A: 1500 | S: 0
Toride jest jednym z bezpośrednich podwładnych prastarego Reikyshii. Służy mu on jako jego obrońca. Krab ten jest niemalże wielką twierdzą, godnym swego imienia bastionem. Wszędzie gdzie pojawia się na polu bitwy, od razu zmienia sytuację. Przytłacza swoją wielkością i zdolnościami w manipulowaniu żywiołami ziemi i wody na ogromną skalę. Choć jego techniki są widowiskowe ze względu na rozmiar, to jest on przede wszystkim potwornie silną i wytrzymałą istotą. Zdolny do wybudowania niejednego schronienia na swym grzbiecie, pomagał w ciągu swojego żywota wielu drobniejszym pancerzowcom i ludzkim przywoływaczom. Nie jest tak stary jak jego zwierzchnik. Charakter jego nie jest zbyt problemowy, to posłuszny osobnik, który wie gdzie jest jego miejsce i jakie jest jego przeznaczenie.
Techniki zwierzęcia
Ninjutsu
E
BUNSHIN NO JUTSU
HENGE NO JUTSU
KAWARIMI NO JUTSU
KI NOBORI NO SHUGYŌ
SAKKI
SUIMEN HOKŌ NO GYŌ
C
GYAKU KUCHIYOSE NO JUTSU
KUCHIYOSE NO JUTSU
B
ZŌEN

Doton

C
DOTON: DORYŪSŌ
B
DOTON: IWADEPPŌ NO JUTSU
IWA BUNSHIN NO JUTSU
A
MOGURA TATAKI NO JUTSU
DOTON: DOROBODI
Suiton

E
MIZU MOJI
SUSURU IZUMI
D
KIRIGAKURE NO JUTSU
MIZUGAKURE NO JUTSU
C
SUITON: HATŌ
Ostatnio zmieniony 29 paź 2022, 20:43 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 17 razy.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Jeśli chodzi o transfer - wszystko jest okej, jednak zwróć uwagę, że w podlinkowanej wiadomości nie ma słowa o pakcie i musiałem skonsultować całość, by wiedzieć, że wszystko jest w porządku. Zwyczajnie na przyszłość pilnuj takich rzeczy ;)

Opis - jest ogólnie ok, taka drobna uwaga - nie ma wielu powierników, max jeden na raz ;) Widzę jednak, że potem używasz wielokrotnie słowa powiernik, gdzie jest to imo błędne określenie. Osoby, które są podpisane na pakcie. Powiernik to ta jedna osoba, która ma zwój. A ty powiernikiem nie jesteś. Każdy transfer tak działał, że zdobywasz podpis na pakcie, jednak nie jesteś jego powiernikiem. Powiernikiem możesz zostać wyłącznie na fabule, podczas której zdobędziesz zaufanie zwierząt, a czy nim zostajesz - zależy od decyzji MG. Każdy pakt na forum tak działa.

Techniczki:
Zōen - Opis mówi jedno, koszt mówi drugie. To można budynki, czy nie można. Doprecyzuj lepiej co można zrobić przy pomocy tej techniki, bo opis sugeruje naprawdę spory zakres, po czym jest to spłaszczane do kolca/ściany i pancerza w trybie mędrca, gdzie IMO nie ma takiej potrzeby i wystarczy zwyczajnie zawarty pakt z pancerzowcami, dla których ta technika jest unikalna. No i błąd z "powiernikiem".
Kanihagu - Ponownie ten powiernik, który jest tu imo błędny. Pierwsza uwaga powinna działać w obie strony, więc ani pancerzowiec, ani człowiek nie są w stanie wejść w tryb mędrca. Ogólnie zamysł fajny, ale... dziwny. Pierwszy problem jaki widzę, to jak będziesz wyciągał rzeczy z kieszeni, jak na nich będzie pancerz?

Zwierzaki:
Rekishiya - szkoda, że tylko jeden art, nawet jakbyś podesłał kilka, to bym nawet skleił w jeden odpowiednich rozmiarów. Kolejny raz błędne powierniki. Statystyki Siła/Szybkość/Wytrzymałość/Refleks/Siła Woli/Kontrola Chakry: 5/5/10/5/10/10 (łącznie 45/45). 65 PT/65 PT:







Do tego jakie dwie dziedziny posiada na randze A?
Toride - Statystyki Siła/Szybkość/Wytrzymałość/Refleks/Siła Woli/Kontrola Chakry: 9/6/9/5/5/6 (łącznie 40/40). 81/45 PT:












Do tego masz źle rangi dziedzin rozdane: 1 B, 2x A, 1x S
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Poprawione
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Toriru | Bird trills トリル
KlasyfikacjaFuton, Kontrola czakry
PieczęciePieczęć ptaka(przytrzymanie) -> Czas kumulacji równy złożeniu jednej pieczęci równa się 2m średnicy pola wokół użytkownika techniki.
KosztStandardowy B za 2m średnicy od użytkownika
ZasięgMaksymalnie 5m średnicy
Wymagania
Technika futonu, prosta w działaniu, lecz wymagająca pewnego zaawansowania w dziedzinie kontroli czakry. Użytkownik rozpościera czakrę futonu bo gruncie wokół siebie przytrzymując pieczęć ptaka. Samo to zjawisko rozprowadzania czakry jest ledwie zauważalne i tylko osoby z refleksem 9, sensoringiem czy dojutsu są w stanie to zauważyć. Gdy przerywa kumulacje czakry i rozpościeranie, cała czakra wiatru w gruncie dookoła niego wystrzeliwuje w górę, wyrzucając w powietrze wszystko i wszystkich znajdujących się w zasięgu. Technice można oprzeć się, używając KI NOBORI NO SHUGYŌ, mając jednocześnie o 1 punkt Kontroli Czakry więcej niż używający Toriru. Siła z jaką obiekty w polu rażenia techniki zostają wyrzucone w górę jest równa kontroli czakry użytkownika techniki. Technika nie zadaje bezpośrednich obrażeń.
[b:]UWAGA! Aby wykonać technikę musimy stać na podłożu, przez cały czas jej wykonywania.[/b]
Futon rangi A: Czas kumulacji równy złożeniu jednej pieczęci, równa się 4m średnicy zasięgu wokół użytkownika.
Futon rangi S: Połowiczny A za 4m średnicy zasięgu wokół użytkownika.
Sennin Futonu: Do użycia techniki nie potrzeba składać pieczęci, wystarczy sama kumulacja czakry. Możemy rozszerzać technikę bez ograniczeń co do jej rozmiarów - ogranicza nas jedynie nasz czakra.
Predyspozycja Futon:Siła wyrzutu +1.
Ostatnio zmieniony 30 paź 2022, 17:49 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 3 razy.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Pakt:
Opis - Po pierwsze - nie jesteś powiernikiem paktu. Usuń siebie stamtąd, powiernikiem możesz zostać w wyniku fabuły.
Zōen - Po co tu tryb mędrca w wymaganiach? Doprecyzuj opis, bo ciężko mi zrozumieć co faktycznie robi ta technika. Wspominka o Trybie mędrca tutaj jest już względnie okej.
Kanihagu - karpaks -> karapaks. Pojawia się słowo "powiernik", o którym już tu dyskutowaliśmy ;) Tak samo, co w przypadku np. kieszeni i chowania tam rzeczy? Dodatkowo, druga uwaga - czy jeśli użytkownik wpada w Genjutsu, a krab nie, to genjutsu na połączoną istotę działa, czy nie? Czy ich SW jest wtedy średnią? Jak to ma działać? Czy każdy rozgrywa to inaczej, przez co mogą się desynchronizować?
Rekishiya - wspominasz wpierw o przywoływaczach, a potem o powiernikach. Co logicznie, ma sens, bo "czemu ma współpracować z każdym", ale wtedy brzmi trochę to tak, jakby miał współpracować tylko z powiernikiem, którym nie jesteś.
► Pokaż Spoiler | Statystyki (do poprawy)
Siła/Szybkość/Wytrzymałość/Refleks/Siła Woli/Kontrola Chakry: 5/5/10/5/10/10 (łącznie 45/45)
65 PT/65 PT:







Dziedziny S: Ninjutsu, Suiton, Katon (3/3)
Dziedziny A: Fūinjutsu (1/2)
Brakuje jednej dziedziny na A, może być np. styl walki.
Toride - ponownie samym powiernikom, co oczywiście ma trochę sensu, jednak ponownie - ty nie jesteś powiernikiem. Dobrze dopisać po prostu "powiernikom i przywoływaczom".
► Pokaż Spoiler | Statystyki (do poprawy)
Statystyki Siła/Szybkość/Wytrzymałość/Refleks/Siła Woli/Kontrola Chakry: 9/6/9/5/5/6 (łącznie 40/40).
37/45 PT:





Dziedziny S: Doton (1/1)
Dziedziny A: Suiton, Ninjutsu (2/2)
Dziedziny B: Itamiken (1/1)
Masz jeszcze 8 PT do wydania na krabie.
Technika:
Pierwsza rzecz jest taka, że nie rozumiem, co tam robi KC 7 w wymaganiach. Nie rozumiem też, jak nie można dostrzec składania pieczęci bez Refleksu 9. Dalszy punkt brzmi tak, jakby chodziło o jakąś koncentrację chakry czy zmiany wizualne niedaleko użytkownika, ale ciężko powiedzieć jak faktycznie ma to działać. Ogólnie bonus z Sennina (nie Sannina) i KC jest dla mnie czymś, co jak już to powinno mieć +1, bez wymogu KC i ze specką. Ale ogólnie niezbyt podoba mi się ta technika. Wydaje mi się strasznie przekombinowana, gdy powinno być to prostu podrzucenie ludzi w górę o określonej sile i promieniu. Sennin może wtedy by pozwalał na "ładowanie" tej techniki i zwiększanie jej obszaru, a Siła byłaby stała, np. 7 i wraz ze wzrostem rangi by np. rosła o 8, a ze Specką, o +1.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Poprawiłem wszystko w opisach paktu i w technice Toriru
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Pakt:
Opis - jest już git
Zōen - A nie lepiej może po prostu dać objętość tego, jak wielkie mogą to być zmiany? + modyfikatory zasięgu z wpisu o paktach? Będzie to chyba klarowniejsze niż 20 metrów od pancerza. Można np. jakąś technikę Dotonu w tym celu zastosować jako porównanie.
Kanihagu - dałbym koszt podwójny, nie poczwórny, to lekki overkill. Dałbym, że z Senninem Ninjutsu możliwa jest lekka zmiana pancerza, by umożliwić dostęp do kieszeni czy plecaka i to za koszt B, a nie połowiczny S, nie róbmy z tego czegoś, co zabije całą chakrę. Dodatkowo dałbym, że tak jak krab może wyrzucić kogoś z genjutsu, tak człowiek może kraba wyrzucić z genjutsu.
Rekishiya - opis jest już okej, statystyki też, ale muszę jedną rzecz się upewnić zanim będzie pełen akcept. A chodzi mianowicie o gatunek kraba, który jak na szybko wyszukuję, nie należy do pancerzowców, z którymi masz pakt. Więc albo zmieniasz gatunek, albo podsyłasz odpowiednie info, że ten gatunek to jednak pancerzowiec.
► Pokaż Spoiler | Statystyki
Siła/Szybkość/Wytrzymałość/Refleks/Siła Woli/Kontrola Chakry: 5/5/10/5/10/10 (łącznie 45/45)
65 PT/65 PT:







Dziedziny S: Ninjutsu, Suiton, Katon (3/3)
Dziedziny A: Fūinjutsu, Itamiken (2/2)
Toride - opis jest okej, statystyki też są okej. Co najwyżej możesz podesłać dodatkowe arty coby przygotować lepszy obrazek ;)
► Pokaż Spoiler | Statystyki
Siła/Szybkość/Wytrzymałość/Refleks/Siła Woli/Kontrola Chakry: 9/6/9/5/5/6 (łącznie 40/40).
45/45 PT:







Dziedziny S: Doton (1/1)
Dziedziny A: Suiton, Ninjutsu (2/2)
Dziedziny B: Itamiken (1/1)
Technika:
Jeśli chcemy to tak robić, to bym zrobił, że siła techniki to KC użytkownika -3. Czyli z KC 10 wyrzucisz kogoś z Siłą 7. I to jest po prostu siła wyrzucenia. Ki Nobori no Shugyō by to kontrowało, jeżeli KC ofiary jest większe lub równe KC - 3 użytkownika. Niezbyt widzę tego Sennina, który powinien być... czymś nowym. A tutaj jest "większy zasięg i mniej pieczęci". To nie jest nowość, chyba, że mnie jakoś przekonasz.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Poprawiłem pakt. Potem wrócę do tego futonu.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Pakt:
Opis - akcept, dodane
Zōen - Ech, rzuć proszę okien np. na Doton: Renga no Jutsu
► Pokaż Spoiler
Doton: Renga no Jutsu | Earth Release: Practice Brick Technique土遁・地下秘匿
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Tygrys → Wąż → Pies → Szczur → Wół → Koń → Królik → Tygrys → Dzik → Wąż
KosztStandardowy
Zasięg15 metrów
WymaganiaDoton D lub nauka od osoby z Doton S
DodatkoweTechnika kosztuje 1PT
Najbardziej podstawowa technika Dotonu tworząca kamienną ścianę. Technika bardzo prosta i podstawowa, jednak wyraźnie zyskuje wraz z rozwojem tej dziwdziny. Początkowo użytkownik nie jest w stanie stworzyć większej bariery niż wąskiej ściany 2x3x0.25 m (1,5 m3), jednak w ostatniej formie technika ta jest w stanie osiągnąć wręcz monstrualne rozmiary. Dodatkowo, można dowolnie kontrolować jej wymiary w granicach jej objętości, jednak jej kształt zawsze pozostanie prostą ścianą.

Posiadając rangę D w Doton objętość tworzonej ściany wynosi 3 m3.
Posiadając rangę C w Doton objętość tworzonej ściany wynosi 7 m3.
Posiadając rangę B w Doton objętość tworzonej ściany wynosi 10 m3.
Posiadając rangę A w Doton objętość tworzonej ściany wynosi 15 m3.
Posiadając rangę S w Doton objętość tworzonej ściany wynosi 20 m3.
Posiadając Specjalizację w Doton tworzona ściana posiada dwukrotnie większą objętość.
Technika ta nie ma wielu różnych kosztów, a po prostu objętość. Prędzej w tę stronę bym to widział, aniżeli tak udziwniając. Obecnie jest to przekombinowane, a sam zasięg, przez wzgląd na chociażby budynek piętrowy, wydaje mi się bardzo underwhelming i dziwny zwyczajnie. Może zamiast dodawać coś do tego pomysłu i bardziej to chaotycznie uskuteczniać, po prostu wziąć samą ideę początkową i ją prosto i klarownie opisać. Można zmieniać i dodawać elementy pancerza. Taki pancerz zmodyfikowany nie może rozmiarem przekraczać x metrów sześciennych. I... tyle. I z rangami Ninjutsu by to rosło. I dodaj pieczęci
Kanihagu - ech, masz rozwalony bbcode, opis ma formę kompletnie niezgodną z standardem, który gdzieś na forum may. Do tego, dodaj pieczęci. Z racji, że to technika raczej defensywna, to jestem w stanie przyznać w niej 10 pieczęci, a nie 20. Mechanikę technik z pieczęciami u zwierząt paktowych bez palców mamy opisane w odpowiednim temacie, więc tym się nie martw, będą mogły z nich korzystać.
Rekishiya - Akcept, przenoszę. Z technik paktu będziesz mógł korzystać dopiero po ich akceptacji.
► Pokaż Spoiler | Statystyki
Siła/Szybkość/Wytrzymałość/Refleks/Siła Woli/Kontrola Chakry: 5/5(+3)/10(+5)/5(+2)/10/10 (łącznie 45(+10)/45)
65 PT/65 PT:







Dziedziny S: Ninjutsu, Suiton, Katon (3/3)
Dziedziny A: Fūinjutsu, Itamiken (2/2)
Toride -Akcept, przenoszę. Z technik paktu będziesz mógł korzystać dopiero po ich akceptacji.
► Pokaż Spoiler | Statystyki
Siła/Szybkość/Wytrzymałość/Refleks/Siła Woli/Kontrola Chakry: 9/6/9/5/5/6 (łącznie 40/40).
45/45 PT:







Dziedziny S: Doton (1/1)
Dziedziny A: Suiton, Ninjutsu (2/2)
Dziedziny B: Itamiken (1/1)
Technika:
To wrócimy później
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Poprawione techniki do paktu
Zōen 造園
KlasyfikacjaNINJUTSU, TECHNIKA PANCERZOWCÓW
PieczęcieKOŃ → KRÓLIK → TYGRYS → DZIK → WĄŻ
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaBycie pancerzowcem
Technika polega na manipulacji posiadanym przez danego kraba naturalnym pancerzem. Bryłą karpaksu, którą nosi krab może zostać znacząco rozrośnięta przy użyciu tej techniki. W ramach niej, użytkownik może stworzyć, ściany, kolumny kolce, bloki, puste w środku bryły. Prymitywna architektura leży w zasięgu tego ninjutsu. Stworzone tą techniką bryły nie znikają oraz nie wymagają podtrzymania, są nową formą karpaksowego pancerza.
Posiadając rangę B w Ninjutsu maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 10 m3.
Posiadając rangę A w Ninjutsu maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 15 m3.
Posiadając rangę S w Ninjutsu maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 20 m3.
Dodanie lub usunięcie modyfikacji ścian np. półki lub ornamenty kosztują standardowy koszt D od pojedynczej modyfikacji
Standardowym kosztem B, można usunąć wszystkie twory bądź ich fragment. Usunięcie tworzonego karpaksu, polega na oderwaniu się od tworu, bądź odpadnięcie tworu od naszego ciała. Odpadnięty materiał rozpada się w pył. W momencie usuwania tworów nie można ich tworzyć w tym samym czasie. Pancerzowce używając tej techniki potrafią się łączyć swoimi karpaksami.
Specjalizacja Ninjutsu: Do wykonania techniki wystarczy chwila skupienia równa złożeniu jednej pieczęci.
Sannin Ninjutsu: Tym samym kosztem możemy tworzyć dwa razy większe bryły.
Tryb Mędrca: Przywołujący może sam tworzyć pancerz na powierzchni swojej skóry.
Kanihagu | Crab Hug カニハグ
KlasyfikacjaNINJUTSU, TECHNIKA PANCERZOWCÓW, TECHNIKA WSPÓŁPRACY/row]
[row title=Pieczęcie]DZIK → BARAN → WĄŻ → PIES → SZCZUR → WÓŁ → KOŃ → WĄŻ → BARAN → DZIK
KosztPodwójny
ZasięgDotyk
WymaganiaBycie pancerzowcem do rozmiaru średniego
Technika ta jest rozwinięciem podstawowego ninjutsu pancerzowców. W tym wypadku wykwalifikowany przedstawiciel gatunku pancerzowców obdarzając głębokim zaufaniem swojego przywołującego, siada mu na plecach i rozpościera karapaks po całej powierzchni jego ciala. Tworzony przez stworzenie pancerz jest tak wytrzymały jak ono same. Dopasowuje się do ciała i ekwipunku nosiciela.
Przed rozrostem pancerza, zwierzak wbija delikatnie swoje nogi w okolice kręgosłupa, tworząc połączenie z układem czakry przywoływacza, będącego celem techniki. Dzięki temu, gdy ubrany przywołujący będzie korzystał z technik, pancerzowiec oraz zbroja, będą traktowane jak część jego ciała.
Zbroja ta nie wymaga podtrzymywania, gdyż jest rozrośniętą tkanką organiczną użytkownika techniki. Wytrzymałość zbroi jest równa atrybutowi wytrzymałości pancerzowca.
Obok wytrzymałości główną zaletą zbroi jest jej lekkość. Pancerz ten nie obciąża w żaden sposób użytkownika, to pancerzowiec bierze na siebie ciężar operowania nim w synchronizacji z ruchami nosiciela, przez co nie może używać innych technik gdy nosiciel wykonuje jakieś zaawansowane ruchy lub porusza się szybciej niż pancerzowiec jest do tego zdolny. Karapaks formującego się pancerza może zmienić kolor oraz kształt zgodnie z wolą podłączonego przywołującego.
Sennin Ninjutsu: Każda zmiana kosztuje połowę standardowego kosztu rangi B - zmiany są potrzebne gdy chcemy sięgnąć po coś lub użyć jakiegoś przedmiotu z naszego ekwipunku.
UWAGA: W momencie gdy pancerzowiec jest połączony z układem czakry przywołującego, nie może przejść w tryb mędrca podobnie jak przywołujący, chyba, że przywoływacz zrobi to symultanicznie. Gdy chce użyć jakiejś innej swojej techniki, musi prosić przywoływacza o chwilowe oddanie kontroli nad ruchem.
UWAGA: W momencie gdy genjutsu jest rzucone na ubranego w pancerz przywoływacza, atakowany jest krab oraz użytkownik w tym samym momencie. Z genjutsu jednak wychodzą osobno. Pancerzowiec może uwolnić przywołującego po przez impuls czakry wysłany bezpośrednio między ich układami, przywołujący może tą samą drogą uwolnić pancerzowca.
Ostatnio zmieniony 06 lis 2022, 22:39 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Poprawiona technika futonu
Toriru | Bird trills トリル
KlasyfikacjaFuton, Kontrola czakry
PieczęciePieczęć ptaka(przytrzymanie) -> Czas kumulacji równy złożeniu jednej pieczęci równa się 2m średnicy pola wokół użytkownika techniki.
KosztStandardowy B za 2m średnicy od użytkownika
ZasięgMaksymalnie 5m średnicy
Wymagania
Technika futonu, prosta w działaniu, lecz wymagająca pewnego zaawansowania w dziedzinie kontroli czakry. Użytkownik rozpościera czakrę futonu bo gruncie wokół siebie przytrzymując pieczęć ptaka. Samo to zjawisko rozprowadzania czakry jest ledwie zauważalne i tylko osoby z refleksem 9, sensoringiem czy dojutsu są w stanie to zauważyć. Gdy przerywa kumulacje czakry i rozpościeranie, cała czakra wiatru w gruncie dookoła niego wystrzeliwuje w górę, wyrzucając w powietrze wszystko i wszystkich znajdujących się w zasięgu. Technice można oprzeć się, używając KI NOBORI NO SHUGYŌ, mając jednocześnie o 1 punkt Kontroli Czakry więcej niż siła techniki. Siła z jaką obiekty w polu rażenia techniki zostają wyrzucone w górę jest równa kontroli czakry użytkownika techniki - 3. Technika nie zadaje bezpośrednich obrażeń.
[b:]UWAGA! Aby wykonać technikę musimy stać na podłożu, przez cały czas jej wykonywania.[/b]
Futon rangi A: Czas kumulacji równy złożeniu jednej pieczęci, równa się 4m średnicy zasięgu wokół użytkownika.
Futon rangi S: Połowiczny A za 4m średnicy zasięgu wokół użytkownika.
Sennin Futonu: Możemy rozszerzać technikę bez ograniczeń co do jej rozmiarów - ogranicza nas jedynie nasz czakra.
Predyspozycja Futon:Siła wyrzutu +1.
[center]Obrazek[/center]
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”