Kage Bunshin: Hiraishin Rirē| Shadow Clone Technique: Thunder God Relay干渉
KlasyfikacjaTechnika Klonująca, Ninjutsu Czasoprzestrzenne
Pieczęcie-
Koszt STANDARDOWY A + CHAKRA DZIELONA RÓWNO POMIĘDZY ORYGINAŁ I KOPIE
STANDARDOWY C UTRZYMANIA OD KLONA (MINIMUM 3) PŁACONE PRZEZ STWORZONE KOPIE, POŁOWICZNY ZA SKOK
STANDARDOWY C UTRZYMANIA OD KLONA (MINIMUM 3) PŁACONE PRZEZ STWORZONE KOPIE, POŁOWICZNY ZA SKOK
ZasięgPołożenie klona z pieczęcią
Wymagania Hiraishin no jutsu, Kage Bunshin no jutsu, Ninjutsu Sannin
Jest to Jutsu, będące połączeniem dwóch bardzo potężnych dziedzin ninjutsu - technik klonujących oraz ninjutsu czasoprzestrzennych. Technika ta polega na stworzeniu specjalnego klona o właściwościach pieczęci Hiraishin, który bazuje na modelu Kage Bunshin no Jutsu. W tym wypadku punktem odniesienia dla teleportacji użytkownika jest nie pieczęć, lecz klon. Technika ta pozwala na sklonowanie się razem pieczęcią Hiraishin, którą nakładamy na swoje ciało. Dzięki dodatkowemu wydatkowi czakry przy klonowaniu się, tworzymy klona który posiada na szyi pieczęć Hiraishin. Użytkownik teleportuje się bezpośrednio tuż obok klona, maksymalnie w odległości równej długości ramienia postaci, w dowolnym miejscu na około klona - na nim, pod nim, obok - tylko jeśli przestrzeń jest wolna, nie możemy za pomocą tej techniki pojawić się w ziemi, pod stopami klona, jeśli ten stoi na gruncie. Utworzony klon ma dokładnie takie same właściwości jak wyjściowa technika Kage Bunshin no jutsu, po za noszeniem na sobie pieczęci hiraishina.
Specjalizacja Ninjutsu: Klony z pieczęcią są w stanie teleportować się również do nas i do siebie na wzajem.
Specjalizacja Ninjutsu: Klony z pieczęcią są w stanie teleportować się również do nas i do siebie na wzajem.
Chakura no ashi - zamieniłem sannina - "Na poziomie Sennina limit dwóch ramion przestaje nas dotyczyć. Kolejne ramiona wyrastają z tego samego miejsca co oryginalne. Ilość możliwych do wytworzenia ramion równa jest poziomowi refleksu."
Chakura no ashiチャクラの足
Klasyfikacja NINJUTSU, KONTROLA CHAKRY, TRANSFORMACJA KSZTAŁTU
PieczęcieMIESZANIE CHAKRY ZAJMUJE TYLE, CO ZŁOŻENIE 8 PIECZĘCI
Koszt Podwójny na turę za ramię
ZasięgNa siebie
Wymagania Kontrola Czakry 8
Dzięki zaawansowaniu w dziedzinie ninjutsu i kontroli kształtu czakry, koncentrując spore ilości czakry, formujemy na swoim ramieniu potężne ramie o długości dwóch metrów. Zakończone pazurami ramię jest przedłużeniem naszej ręki i stworzone jest ze skoncentrowanej czakry, którą możemy dodatkowo nasycić czakrą jednej z podstawowych natur. Ramię może być przedłużeniem jedynie istniejących kończyn. Ramię może służyć tak samo do obrony jak i ataku. Aby użyć danego żywiołu do tej techniki potrzebujemy mieć rozwinięty daną dziedzinę na rangę B. Wytrzymałość łapy jest równa Kontroli Czakry. Technika ta jest skomplikowanym tworem z czakry, więc po rozbiciu struktury, kształt łapy rozprasza się, a jej materialne właściwości zależne są od żywiołu jaki użyjemy przy jej tworzeniu.
Katon B: dłoń pokrywa się ognistą powłoką, parzącą przeciwnika przy udanym trafieniu, zadając tym samym dodatkowe rany. Przy pochwyceniu przeciwnika przez dłużej niż jedną turę, dochodzi do zapłonu łatwopalnych elementów stroju.
Fūton B: pazury są ostrzejsze niż zazwyczaj, zwiększa się ich siła przebicia.
Raiton B: dłoń pokryta zostaje błyskawicami, które powodują drętwienie kończyny przy udanym trafieniu, w wypadku pochwycenia przeciwnika, porażenie dotyczy całego ciała.
Suiton B: dłoń zostaje pokryta milimetrową warstwą wody znajdującej się w ciągłym ruchu. W przypadku udanego trafienia, pogłębia ona rany, rozrywając dodatkowo tkanki przeciwnika. Powierzchnia dłoni zdziera wierzchnią warstwę ciała przeciwnika przy pochwyceniu.
Doton B: dłoń ciemnieje, nabierając bardziej ziemistego koloru, stając się przy tym wytrzymalszą, nabierając znacznych walorów defensywnych.
Ninjutsu S: Tworzone przez nas ramię ma długość 5m.
Sennin Ninjutsu: Na poziomie Sennina limit dwóch ramion przestaje nas dotyczyć. Kolejne ramiona wyrastają z tego samego miejsca co oryginalne. Ilość możliwych do wytworzenia ramion równa jest połowie poziomu refleksu, zaokrąglonego w górę.
Specjalizacja Ninjutsu: Mieszanie czakry następuje dwukrotnie szybciej.
Boruto Kage Bunshin no Jutsu - Już nie kopiuje bo akceptKaton B: dłoń pokrywa się ognistą powłoką, parzącą przeciwnika przy udanym trafieniu, zadając tym samym dodatkowe rany. Przy pochwyceniu przeciwnika przez dłużej niż jedną turę, dochodzi do zapłonu łatwopalnych elementów stroju.
Fūton B: pazury są ostrzejsze niż zazwyczaj, zwiększa się ich siła przebicia.
Raiton B: dłoń pokryta zostaje błyskawicami, które powodują drętwienie kończyny przy udanym trafieniu, w wypadku pochwycenia przeciwnika, porażenie dotyczy całego ciała.
Suiton B: dłoń zostaje pokryta milimetrową warstwą wody znajdującej się w ciągłym ruchu. W przypadku udanego trafienia, pogłębia ona rany, rozrywając dodatkowo tkanki przeciwnika. Powierzchnia dłoni zdziera wierzchnią warstwę ciała przeciwnika przy pochwyceniu.
Doton B: dłoń ciemnieje, nabierając bardziej ziemistego koloru, stając się przy tym wytrzymalszą, nabierając znacznych walorów defensywnych.
Ninjutsu S: Tworzone przez nas ramię ma długość 5m.
Sennin Ninjutsu: Na poziomie Sennina limit dwóch ramion przestaje nas dotyczyć. Kolejne ramiona wyrastają z tego samego miejsca co oryginalne. Ilość możliwych do wytworzenia ramion równa jest połowie poziomu refleksu, zaokrąglonego w górę.
Specjalizacja Ninjutsu: Mieszanie czakry następuje dwukrotnie szybciej.