• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

WT ZOTTO SUKEBE

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

WT ZOTTO SUKEBE

ZAAKCEPTOWANE
► Pokaż Spoiler | Ninjutsu
► Pokaż Spoiler | Ranga S
Kage Bunshin: Hiraishin Rirē | Shadow Clone Technique: Thunder God Relay干渉
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Klonująca, Ninjutsu Czasoprzestrzenne
PieczęciePtak → Smok → Baran → Wół → Pieczęć Klonowania
KosztStandardowy A + chakra dzielona równo pomiędzy oryginał i kopie
Połowiczny B utrzymania od klona, płacone przez stworzone kopie
Zasięg---
WymaganiaSennin Ninjutsu, Hiraishin no Jutsu, Kage Bunshin no Jutsu, oryginał ma na sobie nałożoną pieczęć Hiraishina
Jest to technika będąca połączeniem dwóch bardzo potężnych dziedzin ninjutsu - technik klonujących oraz czasoprzestrzennych. Jutsu to polega na stworzeniu specjalnego klona, który podczas tworzenia kopiuje także pieczęć niezbędną do techniki Hiraishin no Jutsu. Kopia ta bazuje na Kage Bunshin no Jutsu, a utworzony klon ma dokładnie takie same właściwości jak w wyjściowej technice, z tym, że posiada nałożoną pieczęć. Dzięki utworzeniu takiego specjalnego klona, użytkownik (oraz jego klony mogące wykonać odpowiednią technikę) mogą przenosić się do niego zgodnie z zasadami techniki Hiraishin no Jutsu, do znaku na nim skopiowanego. Podczas takiej teleportacji użytkownik teleportuje się bezpośrednio tuż obok klona, maksymalnie w odległości równej długości ramienia postaci, w dowolnym miejscu dookoła niego - na nim, pod nim, obok - tylko jeśli przestrzeń jest wolna. Nie możemy za pomocą tej techniki pojawić się w ziemi lub np. pod stopami klona, jeśli ten stoi na gruncie.

Posiadając Specjalizację w Ninjutsu można utworzyć klony tylko przy pomocy Pieczęci Klonowania.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=干渉]Kage Bunshin: Hiraishin Rirē | Shadow Clone Technique: Thunder God Relay[/title]
[pic rank=S]https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-00aba75829508845ef25b1babce8bc92-pjlq[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Technika Klonująca, Ninjutsu Czasoprzestrzenne[/row]
[row title=Pieczęcie]Ptak → Smok → Baran → Wół → Pieczęć Klonowania[/row]
[row title=Koszt]Standardowy A + chakra dzielona równo pomiędzy oryginał i kopie
Połowiczny B utrzymania od klona, płacone przez stworzone kopie[/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[row title=Wymagania]Sennin Ninjutsu, Hiraishin no Jutsu, Kage Bunshin no Jutsu, oryginał ma na sobie nałożoną pieczęć Hiraishina[/row]
[description]Jest to technika będąca połączeniem dwóch bardzo potężnych dziedzin ninjutsu - technik klonujących oraz czasoprzestrzennych. Jutsu to polega na stworzeniu specjalnego klona, który podczas tworzenia kopiuje także pieczęć niezbędną do techniki Hiraishin no Jutsu. Kopia ta bazuje na Kage Bunshin no Jutsu, a utworzony klon ma dokładnie takie same właściwości jak w wyjściowej technice, z tym, że posiada nałożoną pieczęć. Dzięki utworzeniu takiego specjalnego klona, użytkownik (oraz jego klony mogące wykonać odpowiednią technikę) mogą przenosić się do niego zgodnie z zasadami techniki Hiraishin no Jutsu, do znaku na nim skopiowanego. Podczas takiej teleportacji użytkownik teleportuje się bezpośrednio tuż obok klona, maksymalnie w odległości równej długości ramienia postaci, w dowolnym miejscu dookoła niego - na nim, pod nim, obok - tylko jeśli przestrzeń jest wolna. Nie możemy za pomocą tej techniki pojawić się w ziemi lub np. pod stopami klona, jeśli ten stoi na gruncie.

[b]Posiadając Specjalizację w Ninjutsu[/b] można utworzyć klony tylko przy pomocy Pieczęci Klonowania.[/description]
► Pokaż Spoiler | Ranga A
Kage Bunshin Daibakuha | Greate Shadow Clone Explosion分身大爆破
KlasyfikacjaNINJUTSU, TECHNIKA KLONUJĄCA
PieczęcieWĄŻ->SZCZUR->WÓŁ->PIES-> SMOK → WĄŻ →PTAK
KosztStandardowy
ZasięgŚrednica - 6m
WymaganiaKage Bunshin no jutus
Specjalna technika samozniszczenia dla klonów cienia. Siła eksplozji jest podobna do dwóch wybuchowych notek. Żeby doszło do eksplozji w klonie musi znajdować się ilość czakry równa standardowemu kosztowi A. Klon detonuje się składając pieczęć węża. Osoby ze zdolnościami sensorycznymi lub Dojutsu pozwalającym widzieć przepływ czakry, są w stanie zauważyć wzburzenie czakry u klona, na chwile przed eksplozją. W momencie eksplozji klon dezaktywuje wszystkie używane przez siebie techniki.
Sennin Ninjutsu: Jeśli klon w momencie eksplozji posiada wielokrotność standardowego kosztu rangi A, wtedy za każdą kolejną, średnica eksplozji rośnie o 2m. Za każdy dodatkowy standardowy A, siła rośnie o kolejne dwie notki. Maksymalny zasięg eksplozji to średnica 14m, a maksymalna siła to odpowiednik 10-ciu notek.
Predyspozycja Ninjutsu: Klony mogą detonować się pomijając pieczęcie, kumulując czakrę tyle czasu, ile zajęłoby ich złożenie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=分身大爆破]Kage Bunshin Daibakuha | Greate Shadow Clone Explosion[/title]
[pic rank=A]https://wiki.jcdn.ru/w/images/thumb/c/c5/BunshinDaibakuhaManga.jpg/300px-BunshinDaibakuhaManga.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]NINJUTSU, TECHNIKA KLONUJĄCA[/row]
[row title=Pieczęcie]WĄŻ->SZCZUR->WÓŁ->PIES-> SMOK → WĄŻ →PTAK[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Średnica - 6m[/row]
[row title=Wymagania]Kage Bunshin no jutus[/row]
[description]Specjalna technika samozniszczenia dla klonów cienia. Siła eksplozji jest podobna do dwóch wybuchowych notek. Żeby doszło do eksplozji w klonie musi znajdować się ilość czakry równa standardowemu kosztowi A. Klon detonuje się składając pieczęć węża. Osoby ze zdolnościami sensorycznymi lub Dojutsu pozwalającym widzieć przepływ czakry, są w stanie zauważyć wzburzenie czakry u klona, na chwile przed eksplozją. W momencie eksplozji klon dezaktywuje wszystkie używane przez siebie techniki.
[b]Sennin Ninjutsu:[/b] Jeśli klon w momencie eksplozji posiada wielokrotność standardowego kosztu rangi A, wtedy za każdą kolejną, średnica eksplozji rośnie o 2m.  Za każdy dodatkowy standardowy A, siła rośnie o kolejne dwie notki. Maksymalny zasięg eksplozji to średnica 14m, a maksymalna siła to odpowiednik 10-ciu notek.
[b]Predyspozycja Ninjutsu:[/b] Klony mogą detonować się pomijając pieczęcie, kumulując czakrę tyle czasu, ile zajęłoby ich złożenie. 
[/description]
► Pokaż Spoiler | Futon
Ikinonagai Yoroi | Armor of Long Breath分身大爆破
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury, Transformacja kształtu
PieczęcieIntensywne wydychanie czakry przez czas równy złożeniu 6 pieczęci
KosztPołowiczny na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
DodatkoweTechnika traktowana jest jako Wspomaganie
Użytkownik oddycha głęboko przez czas równy złożeniu sześciu pieczęci, mieszając w płucach powietrze ze swoją czakrą. Poprzez kontrolowanie przepływu wydychanej czakry, tworzy on i nagina prądy powietrzne dookoła swojego ciała w taki sposób, że wiatr okalając go tworzy powłokę uniemożliwiającą rozpoznanie użytkownika. Nie jest to niewidzialność, gdyż sylwetka shinobi zostaje wyraźnie zaznaczona intensywnymi ruchami powietrza wokoło.

Powietrze to jest w stanie ochronić użytkownika przed atakami fizycznymi wyprowadzanymi orężem bądź kończynami, jeżeli ich Siła wynosi 7 lub mniej. Podobnie techniki do rangi B są całkowicie blokowane przez powstałą barierę. Techniki rangi A i S działające punktowo nadal stanowią zagrożenie i są w stanie przedrzeć się przez defensywę techniki. Są jednak osłabiane na krótką chwilę, a ich siła traktowana jest, jakby były o dwie rangi słabsze niż w rzeczywistości. Nie dotyczy to technik Katonu, które niezależnie od tego czy są punktowe czy nie, są dla użytkownika zagrożeniem od rangi C, oczywiście proporcjonalnie do siły. Natomiast z technikami Raitonu jest odwrotnie, techniki rangi A tej dziedziny wyrządzają małe szkody i jedynie ranga S może stanowić zagrożenie dla tego, kto używa zbroi długiego oddechu.

Oprócz właściwości defensywnych, jutsu to przy pomocy prądów powietrznych, które towarzyszą użytkownikowi przy każdym ruchu, wzmacniają jego ciało, działając jak egzo-szkielet, popychając i przyspieszając, zgodnie z intencją ruchu użytkownika. Kontrola powietrza wydychanego i wdychanego przez nas, optymalizuje ilość tlenu jaka przyjmowana jest przez nasze płuca do krwi, w wyniku czego nasze zmysły również zostają pobudzone i wyostrzone (na czas działania techniki +3 do refleksu, +2 do szybkości i +1 do siły).

Ze Specjalizacją w dziedzinie Fūton na czas działania techniki użytkownik otrzymuje również +2 do szybkości.
Posiadając Sennina Fūtonu powłoka z wietrznych prądów staje się na tyle potężna, że użytkownik jest w stanie poruszać się odbijając się od powietrza. Każde takie odbicie to dodatkowy koszt standardowy B.
Posiadając Kontrolę Czakry 10 można udać się na misję rangi minimum A, podczas której zdobędzie się wiedzę, umożliwiającą kształtowanie chakry wietrznej zbroi na kończynach w formę ostrzy. Wówczas ciosy nogami i rękami mogą ciąć i kłuć jak inne tnące i przebijające techniki Fūtonu. Siła tnąca i przebijająca jest równa technikom Futonu S i nie zależy od atrybutu siły. Uformowanie i utrzymanie ostrzy kosztuje połowę standardowego kosztu S, przez co płacimy na turę standardowy koszt S.
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2022, 0:08 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 6 razy.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Akuma no jittai | Demonic Entity悪魔の実体
KlasyfikacjaSHIKEI SEPPUN
Pieczęcie-
Koszt Podwójny rangi D na turę.
Zasięg
Wymagania
Jest to prawdziwa forma członków klanu Sukebe. Dzięki swej demonicznej włosowej naturze Sukebe może schować w sobie ciało, którym w danym momencie operuje, razem z całym jego ekwipunkiem. By utrzymać ten stan musi wydawać cały czas odrobine czakry. W formie włosów, nie można wykonywać technik wymagających pieczęci oraz technik żywiołów i innych związanych z ciałami. Nie można też zmieniać ciał, gdy jedno z nich jest schowane i nie mamy dostępu do zwojów. Forma włosowa może lewitować maksymalnie 3 metry nad ziemią, może też poruszać się po płaskich powierzchniach. Bez problemu przemieszcza się po suficie, przeciska przez szczeliny, jakby nie miała prawie żadnej objętości. Zamiast oczu demon posiada dwie świecące kropki, które może gasić i zapalać. Dotyczą jej te same atrybuty fizyczne co postaci z ciałem. Gdy formie włosów zostanie zadana śmiertelna rana, ginie wraz ze wszystkimi ciałami.
Shiki Tenshin | Colour Corse Change四季天心
KlasyfikacjaSHIKEI SEPPUN
Pieczęcie-
Koszt Standardowy
Zasięg
Wymagania
Technika ta pozwala na przeskoczenie między ciałami, które jest prawie niezauważalne. Ciała te należy przechowywać zapieczętowane w zwoju, inaczej uległyby uszkodzeniu, co wymaga dziedziny Fuinjutsu na randze D. Nieużywane i niezapieczętowane ciała ulegną degradacji. Po śmierci ciało rozsypuje się w pył. W wypadku śmierci jednego z ciał i posiadania innych, podmiana następuje automatycznie. Obserwatorzy działania techniki widzą dziwne zawirowanie wokół postaci używającej Shiki Tenshin.
SHIKEI SEPPUN Ranga S - Proces zamiany ciał jest tak szybki, że widoczny jest on jako drobne drgnięcie postaci
Bassuru shisen | Punishing Gaze罰する視線
KlasyfikacjaSHIKEI SEPPUN
Pieczęcie-
Koszt Standardowy
Zasięg 5m
Wymagania
Technika ta polega na ujawnieniu swojej demonicznej natury bez chowania ciała. Demon Sukebe rozpala swoje demoniczne świecące oczy, a ludzka twarz znika w cieniu pomiędzy włosami. Spojrzenie za pomocą demonicznych oczu może zmniejszyć zdolność reagowania celu, obniżając Refleks połowę, bądź tylko wystraszyć w wypadku niepowodzenia techniki. Technikę wykonać można będąc w formie włosów.
Ranga C - By oprzeć się technice potrzeba Siły Woli 6
Ranga C - By oprzeć się technice potrzeba Siły Woli 7
Ranga A - By oprzeć się technice potrzeba Siły Woli 8
Ranga S - By oprzeć się technice potrzeba Siły Woli 9
Sennin Shikei Seppun - By oprzeć się technice potrzeba Siły Woli 10
Specjalizacja Shikei Seppun - Jeśli cel nie oprze się działaniu techniki zostaje sparaliżowany na jedną turę.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1187
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Albo wstawiasz techniki tutaj albo w uzupełnianiu treści...
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Powiedziano mi, że powinienem tutaj, więc tamto do usunięcia.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1187
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Sukebe Zotto pisze: 27 sty 2022, 16:03 Powiedziano mi, że powinienem tutaj, więc tamto do usunięcia.
odpisałem już w uzupełnianiu treści więc tam zapraszam -> klik
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Kyōmeisen| Resonating Echo Drill干渉
KlasyfikacjaNinjutsu Dzwiękowe
PieczęciePtak → Szczur → Wół → Wąż → Baran
Koszt Standardowy.
ZasięgNa dotyk
Wymagania Posiadanie rękawicy dźwięku lub nagolennika dźwięku, kontrola czakry 6
Technika ta polega na kierowaniu strumieniami fal dźwiękowych za pomocą chakry i specjalnego głośnika umieszczanego w rękawicach i nagolennikach dźwięku. Częstotliwość wytwarzanych fal jest na tyle silna by zaburzać pracę mózgu i wywoływać szok. Drgania przekazywane są bezpośrednio do ciała przeciwnika po przez dotyk.
Różnica Wytrzymałości celu do Kontroli Czakry użytkownikaEfekt
Większa bądź równa 0Cel nie słyszy dobrze, inne dźwięki zagłuszane są przez drgania rozchodzące się po jego ciele
-1 lub -2Słyszalny pisk jest nieprzyjemny i zaburza koncentracje. Cel odczuwa lekkie kłucie w uszach i delikatne zaburzenie widzenia w postaci drgań
-3 lub -4Błędnik celu zostaje dotknięty działaniem techniki, cel chwieje się na nogach i łatwiej traci równowagę, Zaburzenia widzenia, obraz się dwoi. Kłucie w uszach staje się dotkliwsze.
-5Cel wymiotuje i odczuwa silne nudności oraz ból głowy, nie jest w stanie składać pieczęci ani rozpoznać tego co widzi przed sobą
-6 i dalejCel traci słuch na sześć tur, odczuwa silny ból głowy, nie może ustać na nogach, zaburzenia ruchu uniemożliwiają składanie pieczęci czy wyprowadzenie sensownego ciosu
Ninjutsu Rangi S - + 1 do kontroli czakry w kalkulacji
Ninjutsu Sannin - +1 do kontroli czakry w kalkulacji. Sumuje się z poprzednim.
Specjalizacja w Ninjutsu - Można pominąć składanie pieczęci, lecz czas zbierania czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
Kanshō no jutsu| interference Technique干渉
KlasyfikacjaNinjutsu Dzwiękowe, Kontrola Czakry
PieczęciePtak → Szczur → Ptak → Szczur → Zderzenie Rękawic
Koszt Podwójny rangi B na turę. Odama: Podwójny S na turę
Zasięg5m w około użytkownika, Odama:: 10m w około użytkownika
Wymagania Kyomeiseien, Posiadanie dwóch rękawic dźwięku, kontrola czakry 7
Technika Kanshō no jutsu jest rozwinięciem techniki Kyōmeisen. Wykorzystując sposób kontroli czakry w rękawicach dźwięku. Tym razem na dwóch rękawicach na raz. Uzyskuje się wzmocnienie efektu techniki matki, tworząc pole oddziaływania dźwięku o średnicy pięciu metrów od użytkownika. Technikę inicjuje się po przez przelanie czakry do obu rękawic, a następnie zderzenie ich ze sobą, podtrzymując przepływ czakry możemy przedłużać trwanie drgań. Wszelkie osoby w polu rażenia techniki odczuwają przytłaczające piszczenie w uszach, które wywołuje poważne zaburzenia kontroli nad ciałem oraz wstrząs psychiczny.

Różnica Wytrzymałości celu do Kontroli Czakry użytkownikaEfekt
Większa bądź równa 0Cel nie słyszy dobrze, inne dźwięki zagłuszane są przez drgania rozchodzące się po jego ciele
-1 lub -2Słyszalny pisk jest nieprzyjemny i zaburza koncentracje. Cel odczuwa lekkie kłucie w uszach i delikatne zaburzenie widzenia w postaci drgań
-3 lub -4Błędnik celu zostaje dotknięty działaniem techniki, cel chwieje się na nogach i łatwiej traci równowagę, Zaburzenia widzenia, obraz się dwoi. Kłucie w uszach staje się dotkliwsze.
-5Cel wymiotuje i odczuwa silne nudności oraz ból głowy, nie jest w stanie składać pieczęci ani rozpoznać tego co widzi przed sobą
-6 i dalejCel traci słuch na sześć tur, odczuwa silny ból głowy, nie może ustać na nogach, zaburzenia ruchu uniemożliwiają składanie pieczęci czy wyprowadzenie sensownego ciosu
Ninjutsu Rangi S - + 1 do kontroli czakry w kalkulacji
Ninjutsu Sannin - +1 do kontroli czakry w kalkulacji. Sumuje się z poprzednim.
Specjalizacja w Ninjutsu - Można pominąć składanie pieczęci, technika aktywuje się natychmiast po zderzeniu rękawic.
Ninjutsu Sannin, Para Rękawic Dźwięku oraz Nagolenników dźwięku, Kontrola Czakry 8 - Odama Kanshō no jutsu - Za pomocą wzmacniania się fal dźwiękowych przy pomocy czterech źródeł dźwięku jednocześnie, technika zwiększa swój zasięg oraz siłę. Pole w około użytkownika rośnie do promienia 10m. Technika ta dostaje +1 do kontroli czakry w kalkukacjach, sumując się z pozostałymi premiami.
Ostatnio zmieniony 08 lut 2022, 0:26 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 2 razy.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

UP
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Nie musisz poganiać, czasami trzeba zwyczajnie przeanalizować, ale spokojnie, nic nie umknie ;)

Kyōmeisen - dodałbym 2 pieczęci. Trochę... nie rozumiem tutaj SW trochę, bardziej by mi sama wytrzymałość pasowała niż wpływanie na 2 atrybuty niezależnie na raz. Co zaś do samych poziomów - trochę bym przeniósł wszystko w dół. Jak jest 0 różnicy, to imo powinno być, że jest całkowicie odporny, a nie jakiś pisk., na -1/-2 lekka niedogodność (właśnie taki irytujący, mogący dekoncentrować pisk), -3/-4 niedogodność (jak właśnie zaburzenia widzenia czy koncentracji) i dopiero później właśnie nudności czy wymioty. Tak samo, nie rozumiem czemu pisk miałby przerażać, ale to chyba do SW wciąż się zalicza.

Kanshō no jutsu - hmm, ogólnie zbliżenie do tej górnej. Acz nie wiem czy po prostu nie połączyć ich w jedną całość z odpowiednią rozpiską kiedy można zrobić to na styk, kiedy aoe, a kiedy z całego sprzętu.

Podeślij też jak możesz link do tych rękawic/nagolenników dźwięku lub dodaj odpowiednie pola do profilu.

Jakby co jestem otwarty na kontrargumenty
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Co do samego pisku na poziomie 0, chodziło mi tu o to, że sama technika jest słyszalna, gdyż efektem jest dźwięk - fizyczne zjawisko. Nie pisałem przy tym, że ten piska dekoncentruje jakoś wyjątkowo, może jedynie tak jak dekoncentrować może rzucony patyk albo inny zwyczajny dźwięk.

Poprawiłem mechanikę techniki zgodnie z twoimi wskazaniami.

Rękawice i nagolenniki:
viewtopic.php?f=17&t=1128&p=9936#p9936
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Hiraishin: Rirē| Thunder God: Relay干渉
KlasyfikacjaNinjutsu Czasoprzestrzenne
Pieczęcie-
Koszt Połowiczny za skok
ZasięgPołożenie klona
Wymagania Hiraishin no jutsu, Kage Bunshin no jutsu, Ninjutsu Sannin
Technika ta jest rozwinięciem techniki Hiraishin no jutsu. W tym wypadku punktem odniesienia dla teleportacji użytkownika jest nie pieczęć, lecz klon utworzony techniką Cienistego Klonowania. Użytkownik teleportuje się bezpośrednio tuż obok klona, maksymalnie w odległości równej długości ramienia postaci, w dowolnym miejscu na około klona - na nim, pod nim, obok - tylko jeśli przestrzeń jest wolna, nie możemy za pomocą tej techniki pojawić się w ziemi, pod stopami klona, jeśli ten stoi na gruncie.
Specjalizacja Ninjutsu: Klony są w stanie teleportować się również do nas i do siebie na wzajem.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Kyōmeisen - dlaczego nagle nie słyszy dobrze? Może słyszeć ten pisk, o którym wspominałeś. I nadal mam jakiś taki... dylemat co do stopniowania. Proponuję tak - 0 lub większa - słyszy pisk, który może zagłuszać rzeczy, -1/-2 pisk jest nieprzyjemny i może przeszkodzać w koncentracji, odczuwa się lekkie kłucie w uszach, -3/-4 cel ma problemy z koncentracją i słuchem, łatwiej traci równowagę, obraz mu "drga", a kłucie w uszach staje się dotkliwsze, -5 cel odczuwa nudności, może zwymiotować, głowa też go boli, obraz bardziej się chwieje -6 cel traci słuch, aż go nie uleczą, silny ból głowy i zaburzenia obrazu. Sennina bym wyrzucił to tak no... nie działa. Sennin to coś nowego, a nie wzmocnienie. Od wzmocnień jest specjalizacja.
Kanshō no jutsu - analogicznie jak wyżej. Wciąż - połączyłbym te techniki w jedne, dodając np. do Kyōmeisen, że technikę można wykonać na dystans od Ninjutsu B i KC 7, etc.
Hiraishin: Rirē - niestety to mi się nie podoba. Technika wygląda jak próba ominięcia ograniczeń Hiraishina w formie stałej utraty chakry. Tego typu zdolność możesz wykonać normalnym Hiraishinem, jednak potrzebujesz w tym celu zostawić na klonach znaczek. Bez tego ani rusz, choć jak zawsze jestem otwarty na kontrargumenty.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Kyōmeisen| Resonating Echo Drill干渉
KlasyfikacjaNinjutsu Dzwiękowe
PieczęciePtak → Szczur → Wół → Wąż → Baran ; B Ptak → Szczur → Wół → Zderzenie Rękawic ; Sannin Ptak → Szczur → Wół → Wąż → Zderzenie Rękawic i Nagolenników
Koszt Standardowy ; Podwójny B ; Podwójny S
ZasięgNa dotyk ; Promień 5m ; Promień 10m
Wymagania Posiadanie rękawicy dźwięku lub nagolennika dźwięku, kontrola czakry 6
Technika ta polega na kierowaniu strumieniami fal dźwiękowych za pomocą chakry i specjalnego głośnika umieszczanego w rękawicach i nagolennikach dźwięku. Częstotliwość wytwarzanych fal jest na tyle silna by zaburzać pracę mózgu i wywoływać szok. Drgania przekazywane są bezpośrednio do ciała przeciwnika po przez dotyk.
Różnica Wytrzymałości celu do Kontroli Czakry użytkownikaEfekt
Większa bądź równa 0Cel słyszy pisk, który może zagłuszać inne dźwięki. Ocena MG
-1 lub -2Słyszalny pisk pisk jest nieprzyjemny i może przeszkadzać w koncentracji, odczuwa się lekkie kłucie w uszach
-3 lub -4Błędnik celu zostaje dotknięty działaniem techniki. Cel ma problemy z koncentracją i słuchem, łatwiej traci równowagę, obraz mu "drga", a kłucie w uszach staje się dotkliwsze.
-5Cel odczuwa nudności, może zwymiotować, głowa też go boli, obraz bardziej się chwieje.
-6 i dalejCel traci słuch, aż go nie uleczą, silny ból głowy i zaburzenia obrazu.
Ninjutsu Rangi B, Para Rękawic Dźwięku - 干渉|Kanshō no jutsu| interference Technique: Wykorzystując sposób kontroli czakry w rękawicach dźwięku. Tym razem na dwóch rękawicach na raz. Uzyskuje się wzmocnienie efektu techniki matki, tworząc pole oddziaływania dźwięku o średnicy pięciu metrów od użytkownika. Technikę inicjuje się po przez przelanie czakry do obu rękawic, a następnie zderzenie ich ze sobą, podtrzymując przepływ czakry możemy przedłużać trwanie drgań. Wszelkie osoby w polu rażenia techniki odczuwają przytłaczające piszczenie w uszach, które wywołuje poważne zaburzenia kontroli nad ciałem oraz wstrząs psychiczny.
Ninjutsu Rangi S - + 1 do kontroli czakry w kalkulacji
Ninjutsu Sannin, Pary Rękawic i Nagolenników Dźwięku - 干渉| Odama Kanshō no jutsu| Great Interference Technique:Za pomocą wzmacniania się fal dźwiękowych przy pomocy czterech źródeł dźwięku jednocześnie, technika zwiększa swój zasięg oraz siłę. Pole w około użytkownika rośnie do promienia 10m. Technika ta dostaje +1 do kontroli czakry w kalkukacjach, sumując się z pozostałymi premiami.
Specjalizacja w Ninjutsu:Można pominąć składanie pieczęci(po za zderzaniem rękawic i nagolenników w innych wariantach), lecz czas zbierania czakry zajmuje tyle ile ich złożenie. + 1 do Kontroli Czakry w kalkulacji. Premia sumuje się z innymi,

Tak byś to widział?
Ostatnio zmieniony 12 lut 2022, 0:31 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Prędzej w ten sposób bym ją widział:
► Pokaż Spoiler
Kyōmeisen| Resonating Echo Drill干渉
KlasyfikacjaNinjutsu Dzwiękowe
PieczęciePtak → Szczur → Wół → Wąż → Baran
KosztStandardowy
ZasięgNa dotyk
WymaganiaPosiadanie rękawicy dźwięku lub nagolennika dźwięku, Kontrola Chakry 6
DodatkoweTechnika kosztuje 10 PT
Technika ta polega na kierowaniu strumieniami fal dźwiękowych za pomocą chakry i specjalnego głośnika umieszczanego w rękawicach i nagolennikach dźwięku. Częstotliwość wytwarzanych fal jest na tyle silna by zaburzać pracę mózgu i wywoływać szok. Drgania przekazywane są bezpośrednio do ciała przeciwnika poprzez dotyk.
Różnica Wytrzymałości celu do Kontroli Chakry użytkownikaEfekt
Większa bądź równa 0Cel słyszy pisk, który może zagłuszać inne dźwięki (ocenia MG)
-1 lub -2Słyszalny pisk jest nieprzyjemny i może przeszkadzać w koncentracji, odczuwa się lekkie kłucie w uszach
-3 lub -4Błędnik celu zostaje dotknięty działaniem techniki. Cel ma problemy z koncentracją i słuchem, łatwiej traci równowagę, obraz mu "drga", a kłucie w uszach staje się dotkliwsze
-5Cel odczuwa nudności, może zwymiotować, głowa też go boli, obraz bardziej się chwieje
-6 i dalejCel traci słuch, aż go nie uleczą, silny ból głowy i zaburzenia obrazu

Posiadając Ninjutsu na randze B oraz parę Rękawic Dźwięku możliwa jest lepsza kontrola chakry w Rękawicach Dźwięku - tym razem na dwóch rękawicach na raz. Uzyskuje się wzmocnienie efektu techniki, tworząc pole oddziaływania dźwięku o promieniu pięciu metrów od użytkownika. Technikę inicjuje się po przez przelanie czakry do obu rękawic, a następnie zderzenie ich ze sobą, podtrzymując przepływ czakry możemy przedłużać trwanie drgań. Wszelkie osoby w polu rażenia techniki odczuwają pisk w uszach zgodnie z powyższą tabelą. Koszt takiego zastosowania to Podwójny koszt B na turę, zaś pieczęci niezbędne do wykonania to Ptak → Szczur → Wół → Zderzenie Rękawic. Niektórzy nazywają takie zastosowanie tej techniki Kanshō no Jutsu (干渉) - Interference Technique.
Posiadając Ninjutsu na randze S koszty techniki spadają o połowę (Standardowy na Połowiczny, Podwójny na Standardowy).
Posiadając Sennina Ninjutsu oraz pary Rękawic i Nagolenników Dźwięku możliwe jest wzmacnianie fal dźwiękowych przy pomocy czterech źródeł dźwięku jednocześnie. Technika zwiększa wówczas swój zasięg oraz siłę: pole wokoło użytkownika rośnie do promienia 10m. Koszt takiego wykorzystania techniki to Podwójny koszt S na turę, zaś wymagane pieczęci to Ptak → Szczur → Wół → Wąż → Zderzenie Rękawic i Nagolenników. Takie zastosowanie tej techniki nosi nazwę Ōdama Kanshō no Jutsu (大玉干渉) - Great Interference Technique.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu można pominąć składanie pieczęci poza zderzaniem rękawic i nagolenników w innych wariantach, lecz czas zbierania czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
Czyli usunięcie zdecydowanie zbyt dużej ilości +1 do KC i zmienienie tego na bardziej prostą i przejrzystą w rozumieniu dla mnie i pewnie dla reszty formę. Ujednolicenie opisu z resztą opisów na forum. Dodanie kosztu 10 PT, by zrównać to z technikami, które są na niskiej randze, ale mogą być użyte w silniejszej formie, jak np. Katon: Gōkakyū no Jutsu. Na randze B usunąłem efekt i zrównałem go z tabelką, a na Senninie usunąłem to +1 do KC. Daj znać czy taka forma Ci odpowiada czy jednak widziałbyś ją jakoś inaczej, bądź uważasz, że gdzieś zasługuje na jakiś inny bonus.

P. S. Technikę widzę bardziej jako ozwojowaną aniżeli prywatną, patrząc po tym, że raczej jest to technika z Oto.
Ostatnio zmieniony 14 lut 2022, 14:20 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Usunąłeś + 1 do kontroli ze wszystkich wzmocnień. Ja jednak chciałbym aby zostało chociaż jedno przy charakterze tej techniki. Postanowiłem dodać je w wypadku wariantu Odama Kansho.
W mandze i anime pojawiła się technika kyomeiseien, jednak jej rozwinięcia to moje WT z poprzedniego forum. Wolałbym aby te rozwinięcia były prywatne, albo były ozwojowane jakoś dodatkowo. Dziwnie zdobywać w technice C coś tak mocnego.
► Pokaż Spoiler
Kyōmeisen| Resonating Echo Drill干渉
KlasyfikacjaNinjutsu Dzwiękowe
PieczęciePtak → Szczur → Wół → Wąż → Baran
KosztStandardowy
ZasięgNa dotyk
WymaganiaPosiadanie rękawicy dźwięku lub nagolennika dźwięku, Kontrola Chakry 6
DodatkoweTechnika kosztuje 10 PT
Technika ta polega na kierowaniu strumieniami fal dźwiękowych za pomocą chakry i specjalnego głośnika umieszczanego w rękawicach i nagolennikach dźwięku. Częstotliwość wytwarzanych fal jest na tyle silna by zaburzać pracę mózgu i wywoływać szok. Drgania przekazywane są bezpośrednio do ciała przeciwnika poprzez dotyk.
Różnica Wytrzymałości celu do Kontroli Chakry użytkownikaEfekt
Większa bądź równa 0Cel słyszy pisk, który może zagłuszać inne dźwięki (ocenia MG)
-1 lub -2Słyszalny pisk jest nieprzyjemny i może przeszkadzać w koncentracji, odczuwa się lekkie kłucie w uszach
-3 lub -4Błędnik celu zostaje dotknięty działaniem techniki. Cel ma problemy z koncentracją i słuchem, łatwiej traci równowagę, obraz mu "drga", a kłucie w uszach staje się dotkliwsze
-5Cel odczuwa nudności, może zwymiotować, głowa też go boli, obraz bardziej się chwieje
-6 i dalejCel traci słuch, aż go nie uleczą, silny ból głowy i zaburzenia obrazu

Posiadając Ninjutsu na randze B oraz parę Rękawic Dźwięku możliwa jest lepsza kontrola chakry w Rękawicach Dźwięku - tym razem na dwóch rękawicach na raz. Uzyskuje się wzmocnienie efektu techniki, tworząc pole oddziaływania dźwięku o promieniu pięciu metrów od użytkownika. Technikę inicjuje się po przez przelanie czakry do obu rękawic, a następnie zderzenie ich ze sobą, podtrzymując przepływ czakry możemy przedłużać trwanie drgań. Wszelkie osoby w polu rażenia techniki odczuwają pisk w uszach zgodnie z powyższą tabelą. Koszt takiego zastosowania to Podwójny koszt B na turę, zaś pieczęci niezbędne do wykonania to Ptak → Szczur → Wół → Zderzenie Rękawic. Niektórzy nazywają takie zastosowanie tej techniki Kanshō no Jutsu (干渉) - Interference Technique.
Posiadając Ninjutsu na randze S koszty techniki spadają o połowę (Standardowy na Połowiczny, Podwójny na Standardowy).
Posiadając Sennina Ninjutsu oraz pary Rękawic i Nagolenników Dźwięku możliwe jest wzmacnianie fal dźwiękowych przy pomocy czterech źródeł dźwięku jednocześnie. Technika zwiększa wówczas swój zasięg oraz siłę: pole wokoło użytkownika rośnie do promienia 10m i dostaje +2 do kontroli czakry w kalkukacjach siły techniki. Koszt takiego wykorzystania techniki to Podwójny koszt S na turę, zaś wymagane pieczęci to Ptak → Szczur → Wół → Wąż → Zderzenie Rękawic i Nagolenników. Takie zastosowanie tej techniki nosi nazwę Ōdama Kanshō no Jutsu (大玉干渉) - Great Interference Technique.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu można pominąć składanie pieczęci poza zderzaniem rękawic i nagolenników w innych wariantach, lecz czas zbierania czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2022, 0:09 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 2 razy.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Nie dostaniesz +1 do Kontroli Chakry. Z bardzo prostej przyczyny - nie ma czegoś takiego jak boost do KC. Nawet na wspomaganiach. Owszem, są techniki, które pozwalają traktować KC jakby była o poziom więcej, jednak jest to w przypadku technik E i D, gdzie nie ma problemu z teoretycznym 11 poziomem. Jeśli chcesz bonus do porównania - i'm fine with that. Inne rozliczanie KC - nic z tego.

Co do samych rozwinięć - hmm, sam zamysł tych rozwinięć nie wydaje mi się czymś aż tak "oryginalnym" by było to prywatne. Ozwojowane prędzej, acz wciąż - nie wydaje mi się czymś tak... hmm... innym? Prędzej bym np. całą technikę ozwojował i można np. dopisać, że mimo rangi C, to trzeba pójść na misję rangi B by ją uzyskać. Wtedy ta technika nie jest taka "popularna", a ty masz ją niejako z transferu, z tego co rozumiem. Zwłaszcza, że są techniki C o potencjale S, jak choćby Katon: Gōkakyū no Jutsu. Co o tym rozwiązaniu sądzisz?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”