• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[Wprowadzone] Pomoc z uzupełnieniem treści

Moderatorzy: Mistrzowie fabularni, Moderatorzy kuźni, Moderatorzy technik, Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Nohara Sayuki
Posty: 16
Rejestracja: 04 sie 2021, 18:31
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Nohara Sayuki pisze: 10 sie 2021, 21:39 Klan Mirai:
Kage Kagami Shinten no Hō | Shadow Mirror Body Transfer Art影鏡身転の法
KlasyfikacjaJikagan
PieczęcieWół -> Wąż -> Ptak -> Wąż -> Ptak -> Baran ->Tygrys
KosztPotrójny
ZasięgNa siebie
Wymagania
Użytkownik rysuje na ziemi specjalny krąg i staje na środku. Następnie składa odpowiednie pieczęci po czym jego ciało zostaje obwinięte białymi szarfami. Gdy szarfy opadną użytkownik wygląda jak osoba w którą chciał się zamienić. Transformacja jest stała i nie można jej odwrócić. Zmianie ulega głos, wzrost, waga itp Technikę można wykonać tylko raz w życiu. Doujutsu nie wykryją użycia techniki zamiany jednak użytkownik nadal może zostać rozpoznany na podstawie sygnatury chakry.

Posiadając Specjalizację w Jikagan: Zmianie ulega także sygnatura chakry przez co nawet dla sensorów i doujutsu osoba wygląda jak ktoś zupełnie inny.
Posiadając atut Sennin w Jikagan: Technikę można wykonywać wielokrotnie.
Poprawiony opis i dodane pieczęci. Gdybanie czy da się odmłodzić postać jest chyba zbędne bo nikt tu nie gra starszymi osobnikami. Tyle


Senkō no Kōsen | Flashing Bell Beams引火の光線
KlasyfikacjaJikagan
PieczęcieDzik -> Pies -> Smok -> Koń
KosztPodwójny
Zasięg10m
Wymagania
Technika wysyła z dłoni różowy promień światła w kierunku przeciwnika, powodując poważne szkody w zależności od woli. Jutsu jest na tyle silne iż potrafi przeciąć kamień.

Posiadając Specjalizację w Jikagan: Jutsu można wykonać oburącz płacąc jak za dwie techniki.
Posiadając rangę S w Jikagan: Zasięg techniki zostaje podwojony.
Zmieniony opis co by jasny wynikało żę promienie są wystrzeliwane z dłoni. Dodane pieczęci ale tylko połowa wymaganych bo za to zasięg techniki też jest mniejszy. Jest zachowany balans xD
W Nin B też są techniki tnące metal/kamień albo nawet fuuton B. Nie widzę powodu dla którego ranga tej techniki powinna zostać zwiększona

Kami no Shōheki | Divine Barrier Technique保護の光の球
KlasyfikacjaJikagan
Pieczęcie
KosztStandardowy za aktywację | Połowa na turę za utrzymanie
ZasięgNa siebie | Na kogoś w zasięgu X m
WymaganiaKontrola chakry poziom 7, Technika kosztuje 10PT
Technika tworząca ochronną sferę światła działającą niczym bariera. Wytrzymałość jest różna, w zależności od tego ile chakry użyjemy do stworzenia techniki.

Wielkość i wytrzymałość bariery jest zależna od tego, na jakiej randze użyjemy jutsu:
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Tworzymy dookoła siebie lub w zasięgu 5m bańkę światła. Wytrzyma ona zetknięcie z technikami rangi D* oraz obrażenia fizyczne o Sile 5 i mniejszej;
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Tworzymy dookoła siebie lub w zasięgu 10m bańkę światła. Wytrzyma ona zetknięcie z technikami rangi C* oraz obrażenia fizyczne o Sile 6 i mniejszej;
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Tworzymy dookoła siebie lub w zasięgu 15m bańkę światła. Wytrzyma ona zetknięcie z technikami rangi B* oraz obrażenia fizyczne o Sile 7 i mniejszej; Wymagania: Jikagan B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Tworzymy dookoła siebie lub w zasięgu 20m bańkę światła. Wytrzyma ona zetknięcie z technikami rangi A* oraz obrażenia fizyczne o Sile 8 i mniejszej; Wymagania: Jikagan A;
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Tworzymy dookoła siebie lub w zasięgu 30m bańkę światła. Wytrzyma ona zetknięcie z technikami rangi S* oraz obrażenia fizyczne o Sile 10 i mniejszej; Wymagania: Jikagan S;
*Techniki ofensywne o charakterze czysto penetracyjnym są w stanie zniszczyć barierę tej samej rangi co użyta technika (np. Chidori przebije się przez barierę rangi A ale już nie da rady barierze rangi S)

Posiadając Specjalizację w Jikagan: Rozmiar sfery światła zwiększa się mogąc objąć do trzech osób zebranych obok siebie.
Zmienione i poprawiona. Dodany koszt wykupu na 10PT

Yashiro no Fūin: Kai | Shrine Seal: Release - do wywalenia


Tensō no Jutsu Fuuin | Transfering Technique Seal当社
KlasyfikacjaJikagan
Pieczęcie Pieczęcie wymagane przy oryginalnym pieczętowanym jutsu
KosztStandardowy+Koszt pieczętowanej techniki
Zasięg2m
WymaganiaSpecjalizacja: Fuuinjutsu
Technika ta pozwala na zapieczętowanie innych technik w specjalnym przedmiocie, który przewodzi chakrę. W ten sposób owy obiekt staje się katalizatorem techniki. Aby ją wywołać należy jedynie wydać odpowiednią ilość chakry. Pieczęć zastępuje konieczne znaki ręczne i formuje odpowiednio chakrę wywołując pożądany efekt.
Przykład: Jeśli zapieczętujemy technikę Mitsutama no Jutsu | Ball of Light Technique (Ninjutsu C) w ostrzu miecza przewodzącego chakrę to osoba, która dzierży owy przedmiot może wywołać efekt tej techniki (ostrze rozbłyśnie światłem) płacąc ilość chakry określoną w opisie techniki Mitsutama no Jutsu (tj.Standardowy na turę)

Posiadając atut Sennin w Fuuinjutsu: Można zapieczętować dwie techniki w jednym przedmiocie.
Tutaj się nie zgodzę że to dla Uzumakich. Miroku (matka Shion) zapieczętowała w jej dzwonku/agrafce chyba ze trzy techniki na raz. To domeną Uzumakich jest pieczętowanie demonów. Ten klan raczej bym os tego nieco odsunął bo ciężko dopasować tą ich technikę pieczętującą do biju.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Sayuki:
► Pokaż Spoiler
  • Kage Kagami Shinten no Hō - To, że obecnie nikt nie gra starszą postacią nie oznacza, że kiedyś nie przyjdzie ktoś kto będzie chciał zagrać sobie jakimś staruszkiem ;> ponadto jako MF oraz inni MG często robią sobie npc i może im się to przydać więc wole to teraz sprecyzować niż później edytować technikę i zmieniać jej mechanikę ;> Więc dopisał bym, że wieku to nie zmienia i mimo przyjęcia młodszej formy nadal można umrzeć ze starości. Czy jakoś inaczej to ubral w słowa by było wszystko jasne ^^ ewentualnie dał zapisek, że można przybrać formę zbliżoną wyglądem i wiekiem do swojej obecnej. Do Sennina dodał bym, że można jej użyć wielokrotnie lecz nie więcej niż raz na kwartał czyli 1 porę roku.
  • Senkō no Kōsen - Jeśli to ma być w stanie przeciąć tylko kamień ale metalu już nie to może zostać B. Ponadto jak mówiłem, lasery to klan Arashi. Jeśli chcesz mieć coś takiego i to ma działać dobrze na Demony (w czym specjalizuje się twój klan) to spoko ale na ludzi to nie zadziała/będzie miało słaby efekt.
  • Kami no Shōheki - pieczęci. Techniki B kosztują 15 PT takie rozwinięte. Wywalił bym wzmiankę o obrażeniach fizycznych uzależnionych od siły. Ponadto jak wyżej. Przeciwko demonicznym siłą bariera może bronić przed technikami tej samej rangi lecz całą resztę bym obniżył o 1 poziom. Czyli demoniczna technika A zatrzyma się na barierze A ale Katon A, który jest zwykły raczej przejdzie.
  • Yashiro no Fūin: Kai - wywaloned
  • Tensō no Jutsu Fuuin - przegadałem tę technikę z Torą i widzimy to mniej więcej tak. Po 1 nie klanowe tylko ogólne Fuinjutsu. Po 2 nie można pieczętować technik wymagających jakiegoś medium. Nie zapieczętujesz bijudamy, techniki idk aburame czy hibany skoro nie masz dostępu do wymaganych przedniotów. Tak samo jeśli zapieczętujesz technikę suitonu, która wymaga wody a jesteś na pustyni to technika przepadnie jak jej użyjesz i nie będzie żadnego efektu. Po 3 chakra, którą pieczętujesz w przedmiocie (nie standard za użycie techniki tylko ta do zasilenia techniki) jesto odejmowana na stałe od twojego limitu tak samo jak w przypadku Hiraishina.
Awatar użytkownika
Uzumaki Mikan
Posty: 633
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga: Genin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Kakkū 滑空
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieZamach wachlarzem, wyskoczenie w powietrze.
KosztPołowiczny na turę
Zasięg-
WymaganiaWielki Wachlarz
Technika latania, czy też raczej szybowania przy wykorzystaniu wielkiego wachlarza. Użytkownik wykonuje zamach i następnie wyskakuje w powietrze wskakując na wachlarz przelewając do niego czakrę fūtonu, dzięki czemu shinobi może pozostać w powietrzu na dłuższy czas a nawet wykorzystywać technikę jako środek transportu. Nie ma ograniczenia do osiągalnej wysokości, jednak im wyżej znajduje się użytkownik tym trudniej panować na torem lotu z powodu dodatkowych warunków atmosferycznych.

Prędkość lotu jest zależna od rangi dziedziny Fūton.
Ranga B: Lot o prędkości 5.
Ranga A: Lot o prędkości 6.
Ranga S: Lot o prędkości 7.

Posiadanie specjalizacji w Fūtonie zwiększa prędkość lotu o jeden poziom.
Info: Dałem dość niską szybkość w zamian za małe koszty, ale można z tym pójsć w drugą stronę - zwiększyć koszta i szybkość.

Przerobienie techniki:
► Pokaż Spoiler
Mizukiri no Yaiba | Watercutting Sword水斬りの刃
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Ptak → Pies → Szczur → Dzik → Małpa
KosztStandardowy za aktywację
Standardowy za regenerację
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Technika pozwala na stworzenie bardzo ostrego i wytrzymałego miecza z wody. Jeżeli zostanie złamany, wystarczy chwila skupienia, aby woda, z której jest zbudowany, zregenerowała jego strukturę.

Posiadając rangę S w Suiton można pominąć ostatnie 3 pieczęcie.
Posiadając rangę S oraz Specjalizację w Suiton można wykonać technikę bez pieczęci, jednak wymaga to wtedy zapłacenia kosztu trzykrotnego.
na:
Mizukiri no Yaiba | Watercutting Sword水斬りの刃
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Ptak → Pies → Szczur → Dzik → Małpa
KosztStandardowy za aktywację
Standardowy za regenerację
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Technika pozwala na stworzenie prostej broni białej z wody. Stworzona broń jest bardzo wytrzymała a dzięki możliwośći stworzenia krawędzi ostrza również i ostra jeśli chce tego użytkownik. Jeżeli broń zostanie złamana, wystarczy chwila skupienia, aby woda, z której jest zbudowany, zregenerowała strukturę oręża. Z pomocą techniki można stworzyć każdą podstawową broń białą od sztyletów, mieczy jednoręcznych, dwuręcznych przez kije i włócznie po kosy czy topory.

Posiadając rangę S w Suiton można pominąć ostatnie 3 pieczęcie.
Posiadając rangę S oraz Specjalizację w Suiton można wykonać technikę bez pieczęci, jednak wymaga to wtedy zapłacenia kosztu trzykrotnego.
Argument: Technika to "tworzę broń z wody." Nie widzę powodu dla czego ta broń miała by być ograniczona tylko do jednoręcznego miecza a nie każdej podstawowej bronii w zwarciu, jak kij, miecz dwuręczny, jakaś siekeiry etc. Jedyny powód za zostawieniem tego jak jest to nazwa techniki, ale tą w razie czego można zmienić jeśli raziła by kogoś w oczy.

Obrazek
Av1Av2Av3
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2753
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Kakkū - obie opcje (małe koszty, wolniej, a duże koszty, szybciej) są dla mnie fine. Nie podoba mi się natomiast Sennin i darmowe koszty. Nie mam nic przeciwko temu, by wykorzystanie np. naturalnych prądów redukowało ten koszt o kolejną połowę lub całkowicie (tu muszę się jeszcze chwilę zastanowić)
Mizukiri no Yaiba - mam z tym jeden problem. Po pierwsze, jest to technika Suitonu, więc niezbyt tak sztywnego, plastycznego materiału jak np. Doton. A w Dotonie mamy tę technikę:
► Pokaż Spoiler
Doton: Gansetsukon | Earth Release: Rock Section Cane土遁・岩節棍­­
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Baran → Szczur → Wąż
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Technika tworząca z ziemi... kij. Ten rozmiarami i kształtem przypomina kij Bo. I jest dość wytrzymały. I można nim walczyć.

Posiadając rangę B w Doton można stworzyć przy pomocy tej techniki prostą maczugę.
Posiadając rangę A w Doton można stworzyć przy pomocy tej techniki bronie obuchowe o bardziej wyraźnym kształcie, jak np. młot bojowy.
Posiadając rangę S w Doton można stworzyć przy pomocy tej techniki dowolną, prostą broń, bez żadnych mechanizmów, jak np. kij Bo, miecz, włócznię. Nigdy jednak nie wytworzy się idealnego ostrza. Będzie ono raczej przypominało prymitywne bronie cięte, a zadawane nimi rany będą raczej szarpane aniżeli cięte.
Posiadając Specjalizację w Doton można wykonać technikę bez składania pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Obecnie ta technika pozwala na większy zakres możliwości (większa niby ranga, a przez to i koszt) niż technika Dotonu, która imo powinna pasować lepiej pod tego typu czynność. Jeśli masz jakiś argument, jak to zrobić by to było bardziej valid między sobą, to śmiało dawaj znać, ja w międzyczasie skontaktuję się z resztą technicznych i pomyślimy co by tu z tym zrobić.
Awatar użytkownika
Uzumaki Mikan
Posty: 633
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga: Genin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Kakkū - No to zostańmy przy wolniej a taniej. Wywalono rzeczy z senina, które ci przeszkadzały.

Mizukiri no Yaiba -
Po pierwsze, jest to technika Suitonu, więc niezbyt tak sztywnego, plastycznego materiału jak np. Doton.
Na moje odpowiedź na ten problem jest prosta: Skoro można stworzyć miecz, to czemu nie kij czy włócznię? Bez sensu by robić 3 techniki dla żywiołu tworzenie broni A, tworzenie broni B, tworzenie broni C. Najprościej było by aby zarówno Suiton jak i podana przez ciebie technika Dotonu dawała opcję wyboru kształtu broni. Bo co za problem zrobić z tego ziemnego kija włócznię czy młot? Wydaje się to strasznie basic - szczególnie w Dotonie.

Obrazek
Av1Av2Av3
Awatar użytkownika
Iburi Kairan
Posty: 15
Rejestracja: 26 gru 2021, 15:24
Ranga: Genin
Ranga dodatkowa: Ryōrinin
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Created by me dla Iburi!
► Pokaż Spoiler
Tajū Kemuri Bunshin | Multi-Smoke Clone多重煙分身
KlasyfikacjaKemuri no Jutsu, Technika Klonująca
PieczęciePtak -> Pies -> Tygrys
Koszt Chakra dzielona równo pomiędzy oryginał i kopię; standardowy D utrzymania od klona (Minimum 5) płacone przez stworzone kopie
Zasięg--
Wymagania--
Udoskonalona technika podstawowych klonów klanu Iburi, która upoważnia członków do coraz większych możliwości. Gdy zostają użyte, wyjawiają się z typowego dla Iburi dymu, który przybiera formę klonów. Może zostać użyte po uprzednim utworzeniu dymu lub wykorzystane zaraz po tym, gdy słabsza wersja klonów zamieni się we faktyczny dym. Bazując na tym, że jest to jedyne dym i sposób działania Kekkei Genkai, klony nie są w stanie tak jak podstawowa wersja zostać wychwycone przez zmysł węchu czy odróżnione przez Byakugana lub Tsujitengana jako oryginał, Klon potrafi korzystać z arsenału klanowego jak i innych technik na zasadzie tej samej co zwykłe Kage Bunshiny z powodu nabrania cechy cienistości.

Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku.

W przypadku zniszczenia klona, do oryginału wraca jedynie połowa pozostałej u kopii chakry, przez co technika jest niebezpieczna dla osób o jej zbyt małej ilości. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi. Klony po zniszczeniu pozostawiają po sobie możliwy do wykorzystania przez inne techniki dym.

Posiadając Mędrca Kemuri no Jutsu jesteśmy w stanie wykorzystywać wszelkie możliwości wynikające z techniki wstępnej klanu Kemuri, samo wchodzenie w ciało przeciwnika w standardowej prędkości odpowiedniej dla rangi dziedziny klanowej zostaje zwiększone o 1pkt przewagi nad przeciwnikiem

Posiadając specjalizację w Kemuri no Jutsu dostajemy możliwość pozostawienia po zniszczeniu klona niewidocznego osadu na przeciwniku, który pozwala na lokalizację wroga przez jakiś czas.
► Pokaż Spoiler
Kemuri Bunshin | Smoke Clone煙分身
KlasyfikacjaKemuri no Jutsu, Technika Klonująca
PieczęciePtak
KosztChakra dzielona równo pomiędzy oryginał i kopię; standardowy rangi D utrzymania od klona (Minimum 2) płacone przez stworzone kopie
Zasięg50m
Wymagania--
Technika materialnych klonów klanu Iburi, które wytwarzane są z obecnego lub powstającego z nich samych dymu, który następnie przybiera formę sobowtórów, które następnie mogą zostać użyte do dywersji, walki lub obrony przed przeciwnikiem. Jednym z atutów takich klonów jest łatwa regeneracja do pierwotnej postaci ze względu na specyfikę Kekkei Genkai, jednak największą wadą jest ich kruchość. Złapanie ich w pułapkę, a następnie trafienie byle kunaiem lub kopnięciem powoduje, że owe klony rozpadają się, a sama regeneracja do pierwotnej postaci jest dłuższa niż same ataki.

Klon posiada zdolność mowy, materialne ciało i możliwość wykonywania telepatycznych poleceń swojego właściciela. Ekwipunek, który posiadają przy skopiowaniu jest najbardziej zwykłym z każdego rodzaju, nie da się także skopiować zwojów, unikatów czy innych podobnych tej kategorii przedmiotów. Rozpoznawalny przez oczne Kekkei Genkai.
► Pokaż Spoiler
Enryū | Smoke Dragon煙龍
KlasyfikacjaKemuri no Jutsu, Transformacja Kształtu
PieczęcieMałpa -> Zając -> Pies -> Wąż -> Smok
KosztStandardowy A
Zasięg50m
Wymagania--
Technika dymnego smoka jest procesem bardzo dobrego opanowania Kemuri no Jutsu i dostosowania pod wszechstronność jej użytku. Standardowy smok wyłania się z ust, ręki lub zza pleców samego użytkownika techniki. Jego rozmiar i możliwości zależą od tego w jaki sposób chcemy go dokładniej wykorzystać. Standardowy smok jest dość wielkim (porównywalnym do zwierzęcia paktowego o rozmiarze Dużym) stworzeniem, którego wytrzymałość choć jest krucha i bardzo podatna na techniki wodne rangi A lub S to nadrabia on swoją szybkością i możliwością łatwego stworzenia na jego miejsce nowego smoka, a także atutową zdolnością Kemuri no Jutsu jakim jest odporność na wszelkiego rodzaju Taijutsu lub Bukijutsu, które nie jest nacechowane użytkiem chakry. Smok potrafi zarówno dusić swoim dymem i pętać je w uścisku zdolnym do przezwyciężenia przy sile równej 7, jednak największym atutem jest możliwość jego gryzienia swoich oponentów i zadanie bezpośrednio obrażeń fizycznych.

Jak zostało wcześniej wspomniane, istnieje możliwość rozdzielenia smoków na trzy mniejsze kosztem jego rozmiaru, siły ucisku paszczy i odporności na wodne techniki (już od rangi B potrafią je likwidować) - jednakże smoki te o zmniejszonej formie są zarazem też i znacznie szybsze od swojego pojedynczego pierwowzoru (6 dla zwykłego smoka, 8 dla pomniejszonego) - dodatkowo smoki te są na tyle mobilne, że sięgnąć mogą trzech celi zamiast jednego.

Posiadanie Specjalizacji w Kemuri no Jutsu pozwala na utworzenie dodatkowego, drugiego smoka kontrolowanego przez użytkownika. W przypadku mniejszych smoków, zamiast trzech istnieje opcja podwojenia ich liczby do AŻ sześciu.
Posiadanie Mędrca Kemuri no Jutsu pozwala na zwiększenie problemu wydostania się ze smoczego uścisku, gdyż statystyka siły zdolna do przezwyciężenia ścisku zwiększa się o 2pkt wyżej, dodatkowo przestają działać już techniki wodne rangi A, a w przypadku pomniejszonych wersji - przestaje działać ranga B.
Awatar użytkownika
Kurosawa Shin'ichi
Posty: 140
Rejestracja: 02 lip 2021, 19:32
Ranga: Rōnin
Ranga dodatkowa: Żołnierka Nōjō no Kuni
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Patch do stylów walki jak Iaido i River Flow by mocą bardziej pasowały do reszty stylów walki, bo na ten moment są dość underwhelming. - Niczyja wina, ot powstały nim ogólny pomysł balansu styli walki na forum się ukształtował. W razie jakby techniczni już mieli inne pomysły na te patchowanie do dajcie znać, oto moja wersja, wiadomo można ja poprzerabiać w razie czego.


Iaido:
► Pokaż Spoiler | Obecna wersja
Iaidō | A Way Of Drawing Out Sword居合道
KlasyfikacjaKenjutsu, Styl walki
Wymagania---
Odnosi się do specyficznego stylu kenjutsu, który polega na płynnych, kontrolowanych ruchach wyciągania miecza z pochwy, uderzania lub cięcia przeciwnika oraz też usuwania krwi z ostrza, a następnie umieszczania go z powrotem w pochwie. Liniowy ruch i siła zastosowana do wyciągnięcia broni skutkuje cięciami, które są szybsze i silniejsze niż te wykonane mieczem już wyciągniętym. Powoduje to, że znający ten styl definitywnie mocniej atakuje z zaskoczenia. Skupia się on przede wszystkim na refleksie, niżeli typowej sile czy szybkości ciosów. Można go używać przy krótkich ostrzach (katana, wakizashi itd.) Pochwa miecza musi znajdować się przy pasie aby móc korzystać z stylu.

Szybkość, z jaką te techniki mogą być wykonywane - w szczególności początkowe uderzenie - jest taka, że ​​gdy jest wykonywana przez wprawnego użytkownika, może uniemożliwić wrogiemu ninja tworzenie pieczęci dłoni (a tym samym ninjutsu), wykorzystując małe luki w obronie przeciwnika, które te ruchy tworzą. To sprawia, że ​​są bardzo skuteczne przeciwko większości shinobi, a także w przypadku samoobrony. Nie jest skuteczny podczas wykonywania kombinacji oraz w totalnej ofensywie, gdyż ten styl opiera się przede wszystkim na odparciu ataku wroga oraz jego obezwładnieniu (czy to poprzez odpowiednia kontrę w ciało lub wybicie broni o ile to możliwe).
► Pokaż Spoiler | Moja propozycja
Iaidō | A Way Of Drawing Out Sword居合道
KlasyfikacjaKenjutsu, Styl walki
Wymagania---
Odnosi się do specyficznego stylu kenjutsu, który polega na płynnych, kontrolowanych ruchach wyciągania miecza z pochwy, uderzania lub cięcia przeciwnika oraz też usuwania krwi z ostrza, a następnie umieszczania go z powrotem w pochwie. Liniowy ruch i siła zastosowana do wyciągnięcia broni skutkuje cięciami, które są szybsze i silniejsze niż te wykonane mieczem już wyciągniętym. Powoduje to, że znający ten styl definitywnie mocniej atakuje z zaskoczenia. Skupia się on przede wszystkim na refleksie, niżeli typowej sile czy szybkości ciosów. Można go używać przy krótkich i średnich ostrzach , które schowane są w pochwie.(katana, wakizashi itd.)

Szybkość, z jaką te techniki mogą być wykonywane - w szczególności początkowe uderzenie - jest taka, że ​​gdy jest wykonywana przez wprawnego użytkownika, może uniemożliwić wrogiemu ninja tworzenie pieczęci dłoni (a tym samym ninjutsu), wykorzystując małe luki w obronie przeciwnika, które te ruchy tworzą. To sprawia, że ​​są bardzo skuteczne przeciwko większości shinobi, a także w przypadku samoobrony. Nie jest skuteczny podczas wykonywania kombinacji oraz w totalnej ofensywie, gdyż ten styl opiera się przede wszystkim na odparciu ataku wroga oraz jego obezwładnieniu (czy to poprzez odpowiednia kontrę w ciało lub wybicie broni o ile to możliwe) podczas wyciągnięcia broni. Podczas dłuższych pojedynków, szermierz korzystający z tego stylu walki często odkłada miecz do pochwy by zyskać możliwość na ponowne potężne uderzenie.

Ranga B w Iaidō pozwala na dobycie miecza z pochwy i początkowego ataku podczas szybkiego i dynamicznego ruch np. podczas biegu bądź wyskoku.

Ranga A w Iaidō pozwala na dobycie ostrza i atak bez utraty siły z niemal każdej, nawet tych mniej wygodnych pozycji.(tak długo jak jest to fizycznie możliwe do wykonania)

Mając Rangę S w Iaidō schowanie broni po wykonanym ataku jest znacznie szybsze i płynniejsze, dzięki czemu łatwiej o powrócenie do początkowej pozycji, pozwalającą na ponowne dobycie ostrza wraz z wykonaniem ataku.

Z specjalizacją w Iaidō do stylu walki wykorzystać można również większe ostrza posiadające pochwę, jak np. No-dachi.
----

River Flow
► Pokaż Spoiler | Obecna wersja
Kawanonagare | River flow川の流れ
KlasyfikacjaBukijutsu, Styl walki
Wymagania---
Styl walki korzystający z różnorakiej broni drzewcowej, takiej jak kij Bo czy też Nagitana. Styl ten polega na utrzymywaniu szermierzy oraz innych wojowników walczących w zwarciu poza zasięgiem, nie pozwolenie im na zbliżenie się i walkę na ich warunkach. Odległość zachowuje się dzięki płynnym ruchom, unikom polegającym na odskokach oraz wykorzystaniu samej broni. Kawanonagare polega przede wszystkim na refleksie, użytkownicy tego stylu inspirują się płynącą rzeką, która nie wymaga siły czy też prędkości aby dotrzeć do celu - wystarczy jedynie poddać się prądowi. Opływać, unikać wszelkich zagrożeń dzięki wykorzystaniu terenu, posiadanej broni, własnej zręczności, znajomości swego ciała i obserwacji ruchów wroga, wyczekując odpowiedniego momentu do ataku. Duże znaczenie w tym wszystkim kryje się w wykorzystaniu broni nie tylko do atakowania, ale również i przemieszczania się.
► Pokaż Spoiler | Propozycja
Kawanonagare | River flow川の流れ
KlasyfikacjaBukijutsu, Styl walki
Wymagania---
Styl walki korzystający z różnorakiej broni drzewcowej, takiej jak kij Bo czy też Nagitana. Styl ten polega na utrzymywaniu szermierzy oraz innych wojowników walczących w zwarciu poza zasięgiem, nie pozwolenie im na zbliżenie się i walkę na ich warunkach. Odległość zachowuje się dzięki płynnym ruchom, unikom polegającym na odskokach oraz wykorzystaniu samej broni. Kawanonagare polega przede wszystkim na refleksie, użytkownicy tego stylu inspirują się płynącą rzeką, która nie wymaga siły czy też prędkości aby dotrzeć do celu - wystarczy jedynie poddać się prądowi. Opływać, unikać wszelkich zagrożeń dzięki wykorzystaniu terenu, posiadanej broni, własnej zręczności, znajomości swego ciała i obserwacji ruchów wroga, wyczekując odpowiedniego momentu do ataku. Duże znaczenie w tym wszystkim kryje się w wykorzystaniu broni nie tylko do atakowania, ale również i przemieszczania się.

Mając rangę A w Kawanonagare użytkownik jest na tyle zaznajomiony z swą bronią drzewcową, iż doskonale zna jej limity, środek ciężkości, wytrzymałość drzewca jak i własne ciało. Dzięki temu podczas przemieszczania się z pomocą swej broni refleks użytkownika traktowany jest jako nieznacznie większy.


Posiadając rangę S w Kawanonagare użytkownik jest w stanie wykonywać uniki i akrobacje z użyciem włócznie niezależnie od jej rozmiarów tak długo jak ma ku temu możliwości (zarówno fizyczne, jak i przestrzenne). Wiadomo, że w ciasnym korytarzu to się nie uda, jednak skorzystanie ze znacznie dłuższej włóczni na pustym placu? Żaden problem. Na posługiwanie się w akrobatyczny sposób drzewcem nie wpływają również wszelakie modyfikacje nietypowe dla tego rodzaju oręża.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Iburi Kairan
► Pokaż Spoiler
Pozwolę sobie zacząć od tego, że techniki są nie pokolei...
  • Kemuri Bunshin - popatrz jak zrobione są inne klony na forum i zrób je tak samo. Mam na myśli podział chakry i tak dalej. Co do samego opisu... Trzeba by było to zapisać bardziej sensownie. Nie istnieje np coś takiego jak oczne Kakkei Genkai bo to Dojutsu. Sam zamysł, że medium klona jest dym brzmi spoko.
  • Taju Kemuri Bunshin - ten sam problem co w przypadku techniki wyżej. Przede wszystkim jeśli chcesz by chakra się dzieliła po równo oraz by był uznawany jak udoskonalony Kage Bunshin to w wymaganiach musi być technika Kage Bunshin. Kolejną sprawą jest fakt, że z jakiej racji klon na Senninie miałby być szybszy od oryginału. Ponadto czemu ma on dostawać przewagę nad przeciwnikiem. Jeśli ty (a co za tym idzie i klon) macie idk 5 szybkości a przeciwnik 10 to klon nagle ma mieć 11? Z jakiej racji. Specjalizacja również odpada.
  • Enryu - więcej pieczęci, zasięg 30m. Co do mechaniki... Technika jest tak szybka jak inne techniki danej rangi. Jeśli chcesz to większy może być wolniejszy a mniejsze szybsze. Działa to jednak opisowo. Dalej. Czemu Suiton akurat ma pokonywać dym a nie Fuuton, który może go rozwiać bez większego problemu? Dalej. Rozumiem, że smok może kogoś dopaść i go dusić gdyż to podstawowa zdolność klanu. Jak jednak dym ma coś złapać? Jeśli może złapać to staje się "materialny" więc ciosy Tai i Buki mogą go zranić. Co do specjalizacji to za zwiększonym kosztem można na coś takiego pójść. Czyli płacisz Podwójny koszt i robisz dwa smoki. Sennin do wyjaśnienia gdy wyjaśnimy reszte. Co do wersji 3 małych smoków zamiast 1 dużego dałbym im koszt Standardowy B za głowe.
Aff
► Pokaż Spoiler
  • Iaido - w zasadzie jestem skłonny się zgodzić.
  • River Flow - Ranga A spoko. Ranga S to idealnie przekopiowany tekst z Tenjō no Yari... A to mi się tak średnio podoba
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2753
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Aff
Kakkū - dodane po ustaleniach
Suiton rework - omówiliśmy i dotarliśmy do takiej wersji:
Mizukiri no Yaiba | Watercutting Sword水斬りの刃
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Ptak → Pies → Szczur → Dzik → Małpa
KosztStandardowy za aktywację
Standardowy za regenerację
Połowiczny na turę za utrzymanie
ZasięgDotykowy
WymaganiaKontrola Chakry 7
Technika pozwala na stworzenie bardzo ostrej broni białej z wody. Jeżeli zostanie ona zniszczona, wystarczy chwilę poczekać (1 turę), by została ona zregenerowana. Opcjonalnie można przyśpieszyć regenerację broni płacąc koszt standardowy - zostanie ona wówczas odtworzona niemalże natychmiastowo. W ramach techniki można utworzyć wszelkiego rodzaju bronie, od sztyletów, przez kije czy miecze dwuręczne.

Posiadając rangę S w Suiton można pominąć ostatnie 3 pieczęcie.
Posiadając rangę S oraz Specjalizację w Suiton można wykonać technikę bez pieczęci, jednak wymaga to wtedy zapłacenia kosztu trzykrotnego. Czas kumulacji chakry wynosi z kolei tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
Awatar użytkownika
Dōhito Midoro
Posty: 540
Rejestracja: 06 cze 2021, 22:58
Ranga: Genin
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Aff
► Pokaż Spoiler
  • Iaido - Po rozmowie z Torą sprawa wygląda tak, żeby gdzieś dopisać, że pochwa musi być przy pasie.
  • River Flow - Ranga A spoko. Co do rangi S to nie może być to samo co u Tasi. Można pójśc bardziej w akrobatyke, wykożystywanie kija do szybkich zwrotow, uników i tak dalej.
Obrazek
九死一生。
Awatar użytkownika
Uzumaki Mikan
Posty: 633
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga: Genin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Poprawione wedle zaleceń.

Obrazek
Av1Av2Av3
Awatar użytkownika
Nara Shizu
Posty: 509
Rejestracja: 28 cze 2021, 12:57
Ranga: Genin
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Wielkie uzupełnianie klanu Mirai!


Dzień dobry. Ja tu z... 15 techniczkami przychodzę, wszystkie dla klanu Mirai. W kwestii obrazków... jeszcze ich nie mam! Bo to bardzo dużo obrazków, bardzo dużo editów, a obrazki nie powstrzymują od sprawdzenia samej technicznej kwestii jutsu. Poznajduję i powrzucam je w między czasie, jeżeli mości MT pozwolą.

Also, zrobiłem bazową umkę Jikagan'a jako technikę, o czym rozmawiałem trochę z panem Torą. Nie wiem czy jest okej czy nope, ale powiedzmy że jest to jakaś baza. Moja inna sugestia, to by ewentualnie ją napisać jak sharek jest napisany by było jasne.

1. Techniczka jaka była WIP, ale gracz uciekł z forko.
► Pokaż Spoiler | Chikai Mirai
Chikai Mirai | Close Future近い未来
KlasyfikacjaJikagan
PieczęciePies → Baran → Smok
KosztPołowiczny na turę
ZasięgWzroku
WymaganiaDziedzina Jikagan na poziomie S
Technika kapłanek Mirai, opierająca się na przewidywaniu bliskiej przyszłości dzięki charakterystycznym właściwościom ich oczu. Przewidywana przyszłość nie jest bardzo odległa i ograniczona jest do kolejnych 3 sekund. Przyszłość widziana jest w postaci powidoku. Jak dobrej jest to przewidywanie, zależy od percepcji użytkownika. Przy niewielkiej, przewidywanie to nie jest bardzo dokładne i można dzięki niemu określić jedynie przemieszczenie się innych osób. Wraz jej rozwojem dokładność widzianych obrazów się zwiększa i można dostrzec nawet używane techniki czy pieczęcie. W praktyce zdolność ta to przewidywanie ruchów. W przypadku kiedy użytkownik znajduje się pod wpływem iluzji, widziana przyszłość też jest tą z iluzji. Podczas używania techniki, oczy kapłanek zmieniają kolor i przybierają charakterystyczny wzór.

Posiadając Refleks 7 użytkownik jest w stanie przewidywać dokładniej ruchy przeciwnika. Jest w stanie dojrzeć też ruchy ich rąk, jednak nie na tyle dokładnie by rozpoznać pieczęci. Ma również problem z doświadczonymi użytkownikami stylów walki.
Posiadając Refleks 8 użytkownik dokładniej przewiduje wszystko co się dzieje w otoczeniu. Jest w stanie skupić się na wielu rzeczach na raz podczas patrzenia w przyszłość np. pięciu przeciwnikach.
Posiadając Specjalizację w Jikagan użytkownik jest w stanie reagować na widzianą przyszłość bez żadnych opóźnień jakie mogą wynikać z widzeniach “dwóch czasów”. Można również pominąć pieczęci i używać w tym samym czasie co Zen Shikai.
Posiadając Refleks 9 oraz Specjalizację w Jikagan użytkownik jest w stanie zobaczyć najmniejsze detale przyszłości jaką widzi, może bardzo dokładnie przewidywać ruchy przeciwników co do najmniejszych drgnięć i techniki jakie Ci zamierzają wykonać.
2.
► Pokaż Spoiler | Dōsatsu
Dōsatsu | Insight洞察
KlasyfikacjaJikagan
PieczęcieWół → Małpa → Smok
KosztStandardowy na turę
ZasięgWzroku
WymaganiaDziedzina Jikagan na poziomie S
Technika kapłanek, opierająca się na widzeniu teraźniejszości za pomocą Jikagana, jakiej celem jest ujrzenie emocji osób na jakie to spoglądamy. Pozwala to kapłankom na zobaczenie wokół ludzi “otoczki” przypominającej aurę o różnych barwach odpowiadającym emocjom.

Różowy - miłość.
Żółty - szczęście.
Błękitny - oczekiwania.
Zielony - zaufanie.
Pomarańczowy - zaskoczenie.
Szary - obojętność.
Niebieski - strach.
Fioletowy - obrzydzenie.
Czerwony - złość.
Czarny - smutek.

Kolory te w aurze osoby mogą się mieszać. Im większa ilość danego koloru, tym intensywniej emocje odczuwa widziana osoba. Wielkość widzianej aury również zależy od intensywności odczuwanych emocji. Podczas używania techniki, oczy kapłanek zmieniają kolor i przybierają charakterystyczny wzór.

Specjalne: można podtrzymywać w połączeniu z innymi technikami modyfikującymi wizję Mirai. Koszt turowy jest wtedy sumą kosztów obu tych technik.

Posiadając Specjalizację w Jikagan użytkownik widzi nie tylko emocje, ale i aktualne intencje osoby. Nie ma to jednak wizualnego efektu. Zwyczajnie obserwując kogoś, są w stanie określić czy ten ktoś posiada wrogie/przyjazne intencje i w kogo kierunku są one skierowane. Można również pominąć pieczęci.
3.
► Pokaż Spoiler | Zen Shikai
Zen Shikai | Full View全視界
KlasyfikacjaJikagan
PieczęcieKrólik → Ptak → Małpa
KosztPołowiczny na turę
Zasięg20 metrów
WymaganiaDziedzina Jikagan na poziomie S
Technika kapłanek Mirai pozwalająca im na widzenie wszystkiego dookoła. W przeciwieństwie jednak do Tsūjitegana czy Byakugana, jest też znacznie słabsza. Pierwszym jej ograniczeniem jest brak możliwości widzenia chakry, a drugim znacznie mniejszy zasięg. Kapłanki są w stanie prześwietlać obiekty, pokonując w ten sposób wszelkie przeszkody stojące na linii wzroku. Z łatwością pokonuje grube mury jak i "bariery" tak znaczące jak ściany pudełka czy warstwy ubrań. Wizja zawsze jest w kolorze. Zasięg takiego widzenia można zwiększyć max do 60 metrów, zwiększając odpowiednio koszt techniki. Podczas używania techniki, oczy kapłanek zmieniają kolor i przybierają charakterystyczny wzór.

Posiadając Specjalizację w Jikagan można pominąć wymagane pieczęci i używać techniki w tym samym czasie co Chikai Mirai.
4.
► Pokaż Spoiler | Kako no Michi
Kako no Michi | Past Way過去の道
KlasyfikacjaJikagan
PieczęciePtak → Smok → Królik
KosztStandardowy na turę
ZasięgWzroku
WymaganiaDziedzina Jikagan na poziomie S
Technika kapłanek, polegająca na zobaczeniu przeszłości przedmiotu. Po złożeniu pieczęci, a następnie dotknięciu przedmiotu i zamknięciu oczu, kapłanki Mirai dostają wizję podobną do filmu puszczonego wstecz. Z perspektywy trzecioosobowej, widzą one dzieje przedmiotu z okresu ostatniego miesiąca. Film taki możemy oglądać w normalnym tempie 1:1, jednak też go przyspieszyć na tyle, że miesiąc minie nam w ciągu 3 minut. Rzecz jasna, im większe przyśpieszenie tym łatwiej pominąć istotne detale. Również, nie można filmu cofać - można zamiast tego jedynie ponownie użyć techniki. W filmie widzimy jedynie teren o promieniu 5 metrów wokół przedmiotu. Dalej widzimy tylko ciemność. Możemy w ten sposób dowiedzieć się kto przedmiot posiadał, jak był używany, jak znalazł się w miejscu jakim jest aktualnie i tak dalej. W tych wizjach nie jesteśmy w stanie usłyszeć słów osób w okolicy przedmiotu.

Podczas używania techniki, oczy kapłanek zmieniają kolor i przybierają charakterystyczny wzór.

Posiadając Specjalizację w Jikagan jesteśmy w stanie usłyszeć słowa osób w wizji.
5.
► Pokaż Spoiler | Tamatebako
Tamatebako | Jewel-hand-box玉手箱
KlasyfikacjaJikagan, Kinjutsu
PieczęciePtak → Klaśnięcie dłońmi
KosztLosowy
ZasięgLosowy
WymaganiaDziedzina Jikagan na poziomie S
Technika kapłanek będąca kwintesencją szaleństwa. Używając tej techniki, kapłanki Mirai przelewają niewielką ilość chakry do swoich oczu i… dają się pokierować Jikaganowi. Ten, może im pokazać to czego pragną, jak i coś kompletnie z tym niezwiązanego. Kompletnie losowego. Przez to jednak, technika ta nie ma ograniczeń co do możliwości zobaczenia rzeczy. Cały przyszłość, teraźniejszość i przyszłość, a także wszelka wiedza do zdobycia stoi przed nami otworem. Ma to jednak swój koszt, a ten jest… nieprzewidywalny. Jikagan może zadecydować, że technika ta będzie kosztować nas prawie całe zasoby chakra, zostawiając nas kompletnie wyczerpanymi. Może zadecydować, że to co ujrzeliśmy było tyle warte, że oślepniemy. Możemy stracić całkowicie przytomność lub wpaść w śpiączkę. Może również zadecydować, że kosztem jaki musimy ponieść jest nasza śmierć.

W przypadku użycia techniki, MG prowadzący ma obowiązek zgłosić się do MF z wymyśloną “wizją” dla gracza jaki jej użył oraz kosztu. Bez otrzymania od niego zgody nie można dać graczowi takiej wizji oraz kosztu. Podczas używania techniki, oczy kapłanek zmieniają kolor i przybierają charakterystyczny wzór.

Posiadając Specjalizację w Jikagan koszta jakie ponosimy są delikatniejsze i Jikagan nie może nas już zabić. Dalej może jednak nas wyczerpać do skrajów wytrzymałości. Można również pominąć pieczęci oraz klaśnięcie.
6.
► Pokaż Spoiler | Onikoroshi
Onikoroshi | Demon Slayer鬼殺し
KlasyfikacjaJikagan, Anty-demoniczna technika
PieczęciePTAK → KOŃ → SZCZUR → SMOK → KRÓLIK → KLAŚNIĘCIE DŁOŃMI
KosztStandardowy za turę
ZasięgBezpośredni
Wymagania-
Technika kapłanek polegająca na otoczeniu dłoni jasną, białą chakrą jakiej przeznaczeniem jest zadanie jak największego bólu demonom. Złapanie dłońmi broni, przenosi również tą aurę na broń użytkownika. Normalne osoby zranione tak pokrytym ostrzem, strzałą czy pięścią nie odczuwają nic specjalnego. W przypadku jednak demonów oraz Ogoniastych Bestii, każda zadana w ten sposób rana zaczyna ich palić od wewnątrz. Ból taki rozprzestrzenia się powolnie po całym ciele bestii. Z każdą turą rana taka zmniejsza Wytrzymałość demonów o 1 aż do 0, kiedy to te padają nieprzytomne w dodatku do samego bólu jaki to odczuwają. W dodatku ostrze/strzały pokryte taką chakrą przechodzi przez masło przez demoniczne bariery/pancerze/skóre np. przez skorupę Sanbiego.


Posiadając Jikagan S możemy pominąć 3 pierwsze pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Jikagan możemy pominąć wszystkie pieczęci.
7.
► Pokaż Spoiler | Shinka
Shinka | Sacred Flame神火
KlasyfikacjaJikagan, Anty-demoniczna technika
Pieczęcie KOŃ → MAŁPA → SMOK → PTAK → SZCZUR → KLAŚNIĘCIE DŁOŃMI
KosztPodwójny za turę
Zasięg20 metrów
Wymagania-
Technika kapłanek polegająca na uwolnieniu z siebie ogromnej ilości jasnej, białej chakry przystosowanej przeciwko demonom. Wokół kapłanki tworzy się niewielka, jasna powłoka jaka to nie oślepia specjalnie nikogo. Dla demonów jednak, staje się ona jak mini-słońce którego instynktownie się boją. I o to w tej technice chodzi. O zasianie strachu w sercach demonów. Te czują wewnętrzną niechęć do prowadzenia konfliktu z taką kapłanką. Dodatkowo nie są w stanie się zbliżyć do taki kapłanki bliżej niż na 20 metrów dopóki technika jest aktywna. Dalej mogą jednak zaatakować z daleka. Technika nie działa przeciwko Ogoniastym Bestią, ze względu na ich większą odporność.


Posiadając Jikagan S możemy pominąć pierwsze trzy pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Jikagan technika działa nawet na Ogoniaste Bestie.
8.
► Pokaż Spoiler | Chikai Akuma
Chikai Akuma | Near Devil近い悪魔
KlasyfikacjaJikagan, Anty-demoniczna technika
PieczęcieMAŁPA → SZCZUR → PTAK → WÓŁ → KLAŚNIĘCIE DŁOŃMI
KosztStandardowy za turę
Zasięg10 metrów
Wymagania-
Bardzo prosta technika kapłanek, polegająca na wyczuwaniu demonów w okolicy niczym sensor. Trzymając złączone dłonie, są one wyczuć wszelkie demoniczne istoty znajdujące się w zasięgu 10 metrów oraz określić ich dokładne położenie.

Posiadając Jikagan B zasięg techniki wzrasta do 20 metrów.
Posiadając Jikagan A zasięg techniki wzrasta do 40 metrów.
Posiadając Jikagan S zasięg techniki wzrasta do 100 metrów.
Posiadając Specjalizację w Jikagan możemy pominąć pieczęci. Dalej jednak należy mieć złączone dłonie, by techniki używać.
9.
► Pokaż Spoiler | Han Akuma
Han Akuma | Anti-Devil反悪魔
KlasyfikacjaJikagan, Anty-demoniczna technika
PieczęcieMAŁPA → PIES → PTAK → SMOK → KLAŚNIĘCIE DŁOŃMI
KosztStandardowy/Standardowy za turę
Zasięg-
Wymagania-
Bardziej skomplikowana technika kapłanek polegająca na dodaniu aspektu technik anty-demonicznych do normalnych jutsu. Pieczęci należy złożyć przed jutsu, jakie to chcemy wzmocnić. Sprawia to, że każde wykonane tak jutsu bardziej rani demony, w tym Ogoniaste Bestie. W przypadku, kiedy technika jaką wzmacniamy jest turowa, koszt za jej wzmocnienie również jest turowy. (nie byłem pewien jak to opisać, tak by jasne było jak znacznie bardziej, pls help)


Posiadając Jikagan S możemy pominąć 3 pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Jikagan możemy pominąć 2 pieczęci (łączy się z bonusem za Jikagan S)
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---
10.
► Pokaż Spoiler | Onihasoto
Onihasoto | The Demon Outside鬼は外
KlasyfikacjaJikagan, Anty-demoniczna technika, Jikukan
PieczęcieMAŁPA → PIES → PTAK → SMOK → WÓŁ → SZCZUR → MAŁPA → KLAŚNIĘCIE DŁOŃMI
KosztStandardowy / Potrójny dla Ogoniastych Bestii
ZasięgBezpośrednia
WymaganiaSennin Jikagan
Jedna z najpotężniejszych technik anty-demonicznych kapłanek, jakiej celem jest przepędzenie demona z naszych okolic. Po złożeniu pieczęci i klaśnięciu dłońmi, wokół dłoń kapłanki pojawia się otoczka z białej chakry. Dotykając demona, w tym Ogoniastej Bestii, teleportujemy go 30km zdala od nas w losowym kierunku. Technika działa jedynie na demony oraz Ogoniaste Bestie. Przeciwko normalnym ludziom nie ma szans zadziałania i będzie zwyczajnym marnotrawstwem chakry.

Posiadając Specjalizację w Jikagan możemy pominąć 4 pieczęci.
11.
► Pokaż Spoiler | Akuma Fuin
Akuma Fuin | Devil Seal悪魔封じ
KlasyfikacjaJikagan, Anty-demoniczna technika, Jikukan, TECHNIKA PIECZĘTUJĄCA
PieczęcieI ETAP: MAŁPA → PIES → PTAK → SMOK → WÓŁ → SZCZUR → MAŁPA → SZCZUR → PIES → PTAK → SMOK → WÓŁ → SZCZUR → MAŁPA
II ETAP: SMOK → SZCZUR → PTAK → MAŁPA → PIES → KLAŚNIĘCIE DŁOŃMI
KosztPierwszy etap; Pojedynczy | Drugi Etap: Potrójny
ZasięgBezpośrednia
WymaganiaSennin Jikagan, FŪINJUTSU B, KONTROLA CHAKRY 8
Na przestrzeni czasu, technika jaka zyskała miano najpotężniejszej techniki klanu Mirai. Technika, zdolna do zapieczętowania demonów, wraz z ogoniastymi bestiami, w miejscu, przedmiocie lub człowieku. Wymagane jest do tego wcześniej przygotowane miejsce poprzez namalowanie kręgu runicznego (średnica 10 metrów) przy pomocy krwi kapłanki, co zajmuje nawet profesjonalistom pół godziny. Następnie należy przelać do kręgu sporą ilość chakry (standardowy koszt S) i może to zrobić tylko osoba jakiej to krew została rozlana. Przelanie chakry sprawia, że krąg jest chroniony i każda próba zniszczenia go przez demona - świadoma lub nie - spotka się z szarą barierą jaka powstrzyma taki atak. Należy zwrócić jednak uwagę, że normalni ludzie normalnie mogą krąg zniszczyć. Takie przygotowania kończą pierwszy etap.

Następnie należy takiego demona zwabić do nas. Aby go zapieczętować, musi znajdować się maksymalnie 50 metrów od granic kręgu i być bardzo wyczerpany, lub unieruchomiony. Po złożeniu pieczęci i przelaniu chakry, mamy następujące opcje w kwestii zapieczętowania go:

  • w samym kręgu. Ziemia pod kręgiem po zapieczętowaniu zacznie zmieniać się w wytrzymały kamień, jaki niezwykle ciężko zniszczyć. Uwolnienie demona jednak jest dalej proste. Wystarczy zniszczyć krąg. Dlatego, przy korzystaniu z tej metody, kapłanki miały w tendencje stawianie w takich miejscach kapliczek. Dobrze pilnowane kręgi jednak, są w stanie trzymać demony i przez stulecia.
  • w przedmiocie. Może to być dowolny przedmiot, niezależnie od rozmiarów, znajdujący się 10 metrów od użytkownika techniki. Taki przedmiot jednak nie można demona utrzymać długo. Maksymalnie 1 rok. Jego wygodą jest jednak fakt, że możemy przenieść demona w wygodniejsze miejsce i tam zapieczętować go w kręgu. Nie trzeba wtedy ponownie toczyć walki z demonem, jedynie przedmiot na środku nowo stworzonego kręgu i przelać ponownie potrójny koszt rangi S, aby demon z przedmiotu przeszedł do kręgu. Pieczętowanie w przedmiocie jest jedynie możliwe posiadając Specjalizację Jikagan.
  • w innym człowieku, czyniąc z niego Jinchuriki. Taki człowiek musi się znajdować w centrum kręgu, jednak nie musi być przytomny. Na jego ciele tworzy się pieczęć, w dowolnym miejscu, kształcie i wielkości zależnie od woli pieczętującego. Podczas tworzenia pieczęci shinobi musi wyobrazić sobie jak będzie wyglądała kraina, więzienie oraz barierę, które będą oddzielać demona od świata. Póki pieczęć jest szczelna, bestia nie ma możliwości opuszczenia ciała Jinchūriki, jednak ten nie może także w pełni korzystać z jego mocy z racji na bariery jaka znajduje się wewnątrz świata oddzielającego demona. Oznacza to, że może on osiągnąć maksymalnie stadium Pierwszej Miniaturki.
Barierę może zdjąć jedynie Jinchuriki, jaki to przeleje na nią chakrę zgodnie z własną wolą. Po zniszczeniu jej jednak, bestia może w pełni przejąć kontrolę nad jego ciałem jeżeli ten się z nią nie dogada lub jej nie uwięzi w innych sposób. Ze względu na niebezpieczeństwo jakie brak własnej kontroli nad takim demonem niesie, kapłanki rzadko korzystają z tej metody.
Duży zwójSiedziba kapłanek w Amegakure
Duży zwój---
12.
► Pokaż Spoiler | Enkei
Enkei | Distant View遠景
KlasyfikacjaJikagan
PieczęciePtak → Smok → Królik → Wół → Małpa
KosztStandardowy na turę
ZasięgNieograniczony
WymaganiaSennin Jikagan
Technika kapłanek, polegająca na obserwowaniu wydarzeń dziejących się w teraźniejszości, jednak równie dobrze w kompletnie innym zakątku świata. Nie ma ograniczeń co do zasięgu w tej kwestii. Oczywiście, nie jest to jednak takie proste jak tylko uruchomienie Jikagana. Są trzy sposoby, na zobaczenie odległych wydarzeń:

  • Posiadanie przedmiotu należącego do osoby lub miejsca, jakie chcemy obserwować. W przypadku przedmiotu należącego do osoby, musi to być przedmiot z jakim ta spędziła dłuższą chwilę. W przypadku miejsca, przedmiot taki musiał przebywać w nim również dłuższą chwilę.
  • Wykorzystując inną osobę jako medium. Kładąc rękę na drugiej osoby, kapłanka jest w stanie udać się wzrokiem do miejsca/przedmiotu/innej osoby, o których ta teraz najbardziej myśli. Metoda ta wymaga specjalizacji w Jikaganie.
  • Kiedy sama kapłanka jest bardzo blisko z osobą/przedmiotem/miejscem jakie to chce zobaczyć.
Sposób w jaki widzimy dane wydarzenie np. z lotu ptaka, czy bezpośrednio za osobą jaką chcieliśmy zobaczyć, czy nawet się w nią wcielając jest ustalany przez MG prowadzący wątek. Kapłanka nie może jednak oddalić się na więcej niż 15 metrów od swojego “celu”. Słyszymy również wszystko co się dzieje w takim miejscu.

Wszystkie te rzeczy dalej ocenia MG i decyduje o ich efektywności na bazie naszego medium oraz intencji. W przypadku jednak, kiedy technika jest wykorzystywana na innym graczu, musi się udać z tym do MF o potwierdzenie, że przedmiot faktycznie był na tyle graczu bliski. Jeżeli gracz uważa, że wynik techniki powinien być inny, również może zgłosić się do MF z ewentualnymi zażaleniami, aby ocenił własnoręcznie.

Podczas używania techniki, oczy kapłanek zmieniają kolor i przybierają charakterystyczny wzór. Staje się również bezbronna, nie widząc oraz nie słysząc tego co dzieje się wokół niej, dopóki sama nie zdecyduje się przerwać techniki.
13.
► Pokaż Spoiler | Senkei
Senkei | Foresight先見
KlasyfikacjaJikagan
PieczęciePtak → Smok → Królik → Wół → Małpa → Smok → Szczur → Małpa
KosztStandardowy
ZasięgNieograniczony
WymaganiaSennin Jikagan
Technika kapłanek, polegająca na obserwowaniu wydarzeń dziejących się w przyszłości. Nie ma ograniczeń co do czasu do jakiego możemy się przenieść, a także co do lokacji do jakiej się wzrokiem przeniesiemy. Używając jednak po prostu tej techniki, nie jesteśmy w stanie określić tego co zobaczymy. Są jednak sposoby, na zawężenie tego z czym związana będzie nasza wizja. Są na to trzy sposoby wykorzystujące różne media:

  • Przedmiot. Posiadając przedmiot, jest większa szansa że zobaczymy przyszłość związaną z tym przedmiotem, osobą jaka jest jego właścicielem lub miejscem z jakiego on pochodzi.
  • Inna osoba. Znajdując się obok innej osoby i skupiając się na niej, mamy większą szansę na ujrzenie przyszłości tej postaci. Ta szansa jest jeszcze większa, kiedy aktualnie ta emocja przeżywa jakieś intensywniejsze emocje.
  • Wspomnienia innej osoby. Kładąc rękę na drugiej osoby, kapłanka jest w stanie udać się wzrokiem do przyszłości miejsca/przedmiotu/innej osoby, o których ta teraz najbardziej myśli. Metoda ta wymaga specjalizacji w Jikaganie.
  • Kiedy sama kapłanka jest bardzo blisko z osobą/przedmiotem/miejscem jakiego to przyszłość chce zobaczyć.
Sposób w jaki widzimy dane wydarzenie np. z lotu ptaka, czy bezpośrednio za osobą jaką chcieliśmy zobaczyć, czy nawet się w nią wcielając jest ustalany przez MG prowadzący wątek. Kapłanka nie może jednak oddalić się na więcej niż 15 metrów od swojego “celu”. Słyszymy również wszystko co się dzieje w takim miejscu. Minusem techniki jest jednak, że nie jesteśmy w stanie kontrolować jak odległą przyszłość widzimy, ani jak ile taka wizja będzie trwać. Należy też pamiętać, że ścieżek przyszłości jest nieskończoność, i to co zobaczymy może się wcale nie wydarzyć. Im bardziej jest to wydarzenie odległe, tym większa szansa.

Wszystkie te rzeczy dalej ocenia MG i decyduje o ich efektywności na bazie naszego medium oraz intencji. W przypadku jednak, kiedy technika jest wykorzystywana na innym graczu, musi się udać z tym do MF o potwierdzenie, że przedmiot faktycznie był na tyle graczu bliski. Jeżeli gracz uważa, że wynik techniki powinien być inny, również może zgłosić się do MF z ewentualnymi zażaleniami, aby ocenił własnoręcznie.

Podczas używania techniki, oczy kapłanek zmieniają kolor i przybierają charakterystyczny wzór. Staje się również bezbronna, nie widząc oraz nie słysząc tego co dzieje się wokół niej, dopóki sama nie zdecyduje się przerwać techniki.
14.
► Pokaż Spoiler | Rekishi-kan
Rekishi-kan | View of History歴史観
KlasyfikacjaJikagan
PieczęcieMałpa → Szczur → Smok → Małpa → Wół → Królik → Smok → Ptak
KosztStandardowy
ZasięgNieograniczony
WymaganiaSennin Jikagan
Technika kapłanek, polegająca na obserwowaniu wydarzeń jakie to wydarzyły się w przeszłości. Nie ma ograniczeń co do czasu do jakiego możemy się przenieść, a także co do lokacji do jakiej się wzrokiem przeniesiemy. Używając jednak po prostu tej techniki, nie jesteśmy w stanie określić tego co zobaczymy. Są jednak sposoby, na zawężenie tego z czym związana będzie nasza wizja. Są na to trzy sposoby wykorzystujące różne media:

  • Przedmiot. Posiadając przedmiot, jest większa szansa że zobaczymy przeszłość związaną z tym przedmiotem, osobą jaka jest jego właścicielem lub miejscem z jakiego on pochodzi.
  • Inna osoba. Znajdując się obok innej osoby i skupiając się na niej, mamy większą szansę na ujrzenie przeszłości tej postaci. Ta szansa jest jeszcze większa, kiedy aktualnie ta emocja przeżywa jakieś intensywniejsze emocje. Wtedy są ogromne szanse na zobaczenie rzeczy w jakiś sposób powiązanych z tymi emocjami, niezależnie od tego jak dobrze ta osoba je pamięta.
  • Wspomnienia innej osoby. Kładąc rękę na drugiej osoby, kapłanka jest w stanie udać się wzrokiem do przeszłości miejsca/przedmiotu/innej osoby, o których ta teraz najbardziej myśli. Metoda ta wymaga specjalizacji w Jikaganie.
  • Kiedy sama kapłanka jest bardzo blisko z osobą/przedmiotem/miejscem jakiego to przeszłość chce zobaczyć.
Sposób w jaki widzimy dane wydarzenie np. z lotu ptaka, czy bezpośrednio za osobą jaką chcieliśmy zobaczyć, czy nawet się w nią wcielając jest ustalany przez MG prowadzący wątek. Kapłanka nie może jednak oddalić się na więcej niż 15 metrów od swojego “celu”. Słyszymy również wszystko co się dzieje w takim miejscu. Minusem techniki jest jednak, że nie jesteśmy w stanie kontrolować jak odległą przeszłość widzimy, ani jak ile taka wizja będzie trwać.

Wszystkie te rzeczy dalej ocenia MG i decyduje o ich efektywności na bazie naszego medium oraz intencji. W przypadku jednak, kiedy technika jest wykorzystywana na innym graczu, musi się udać z tym do MF o potwierdzenie, że przedmiot faktycznie był na tyle graczu bliski. Jeżeli gracz uważa, że wynik techniki powinien być inny, również może zgłosić się do MF z ewentualnymi zażaleniami, aby ocenił własnoręcznie.

Podczas używania techniki, oczy kapłanek zmieniają kolor i przybierają charakterystyczny wzór. Staje się również bezbronna, nie widząc oraz nie słysząc tego co dzieje się wokół niej, dopóki sama nie zdecyduje się przerwać techniki.
15. To jest ta pasywna technika Jikagan'a o/
► Pokaż Spoiler | Mae
Mae | Before
KlasyfikacjaJikagan
Pieczęcie-
KosztNieograniczony
ZasięgNieograniczony
WymaganiaDziedzina Jikagan na poziomie S
Główna technika kapłanek, na której to bazowana jest cała reszta. Technika cofająca czas. Technika nie jest używana przez gracza, a zawsze aktywuje się w przypadku dużego zagrożenia. Użytkownik może jedynie zadecydować nad tym kiedy techniki użyć. Poza tym, nie ma żadnej kontroli nad tą zdolnością. Może cofnąć się nawet o wiele lat. Pełnia efektów rzadko kiedy jest taka sama - podobnie jak ich cena. Podczas używania techniki, oczy kapłanek zmieniają kolor i przybierają charakterystyczny wzór.

Mechanicznie, gracz sam decyduje kiedy chce cofnąć czas. W tym momencie post pisze nie MG gracza, a GMF lub MF przez niego wyznaczony. To on decyduje ile czasu zostało cofnięte, a także jaka jest cena za to. Warto jednak wiedzieć, że cofanie czasu w przypadku mało istotnych rzeczy może nieść za sobą spore konsekwencje, tak samo jak nadużywanie swojej mocy lub cofanie czasu w przypadku bardzo istotnych fabularnie i złożonych wydarzeń uwzględniających wielu graczy. Generalnie w większości przypadków mówimy raczej o zapłacie w postaci zmęczenia, zakazu korzystania z Dōjutsu do końca wątku czy chwilowej ślepoty. Jeśli jednak gracz będzie nadużywał tej mocy do błahych celów, w każdej sytuacji, która nie idzie po jego myśli, konsekwencje mogą być dużo większe.

Specjalne: Technika nie kosztuje PT, każda kapłanka ją dostaje wraz z wbiciem Jikagana na S.
Obrazek
Wcielenie Jelenia
Prowadzone wątki 5/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Aff

Przeredaguje by pasowalo do stylu forko i przeniosze oba style.

Jelon

Przejrzałem je ale po rozmowie z Torą będziemy Mirai obgadywać w poniedziałek :cute:
Awatar użytkownika
Yamanaka Iso
Posty: 30
Rejestracja: 17 sty 2022, 20:57
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Tensō no Jutsu | Heavenly Transfer Technique天送の術­
KlasyfikacjaTechnika czasoprzestrzenna
PieczęcieBaran -> Szczur -> Wół -> Koń -> Baran -> Pies -> Dzik -> Wół -> Baran
KosztDwukrotny za obiekt | Czterokrotny za osobę
Zasięgn/d
WymaganiaZnajomość miejsca do którego wysyłamy obiekt
Używając tej techniki użytkownik jest w stanie wysyłać obiekty w dowolne miejsce z prędkością światła. Podczas przeniesienia, obiekt zostaje pochłonięty przez światło i przenosi się do żądanego miejsca docelowego przez wąski promień, przypominający piorun. Aby móc wykonać jutsu potrzebny jest specjalny podest, na którym ustawia się obiekt teleportowany (podest zdobywany na misji po zwój)

Posiadając Sennina w Ninjutsu: Możliwe jest przenoszenie ludzi przy pomocy techniki jednak Ci muszą posiadać wytrzymałość na poziomie co najmniej 9 ponieważ w innym wypadku zostaną rozerwani na strzępy.
Duży Zwój
Duży Zwój
Duży Zwój
Ostatnio zmieniony 29 sty 2022, 14:39 przez Yamanaka Iso, łącznie zmieniany 1 raz.
. . .
Obrazek
Telepatia
Dialog
Awatar użytkownika
Yamanaka Iso
Posty: 30
Rejestracja: 17 sty 2022, 20:57
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Doton: Tōjinbō | Earth Release: Fighting Blade Rod土遁・闘刃棒­
KlasyfikacjaTransformacja Natury
PieczęcieWąż→ Tygrys → Ptak → Wół → Dzik → Tygrys
KosztDwukrotny
Zasięg Okrąg o promieniu 20m
WymaganiaDoton: Doryūheki, Doton: Ganchūrō no Jutsu
Technika tworząca rozległy twór przypominający kamienne kolumny o wysokości około 5m. Wyrastające z podłoża kamienie pokrywają wyznaczony przez użytkownika obszar tworząc coś na wzór labiryntu. Jutsu nie służy bezpośrednio do zadawania obrażeń tylko dezorientacji przeciwnika i przygotowaniu sobie gruntu do dalszej walki.
Mimo więc bycia sklasyfikowaną jako technika rangi B, jej moc znajduje się w przedziale od B do S.
  • B: koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi B. Powierzchnia stworzonego labiryntu: okrąg o promieniu 20m
  • A: koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi A. Powierzchnia stworzonego labiryntu: okrąg o promieniu 35m Wymagania: Doton A
  • S: koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi S. Powierzchnia stworzonego labiryntu: okrąg o promieniu 50m Wymagania: Doton S
Posiadając Sennina Doton: Koszt wykonania techniki jest standardowy zamiast dwukrotnego
Ostatnio zmieniony 29 sty 2022, 16:05 przez Yamanaka Iso, łącznie zmieniany 1 raz.
. . .
Obrazek
Telepatia
Dialog
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”