• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[Wprowadzone] Pomoc z uzupełnieniem treści

Moderatorzy: Mistrzowie fabularni, Moderatorzy kuźni, Moderatorzy technik, Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

[Wprowadzone] Pomoc z uzupełnieniem treści

Hej hej, jak widać - forko już wystartowało! Zależało nam na szybkim starcie, przez co zdecydowaliśmy się oddać w ręce graczy możliwość kreowania podstawowych technik i w ten sposób udało nam się stworzyć pierwszą, bardzo skromną, listę technik. But wait! There's more! Powoli treści te będą uzupełniane, jednak nie były one w naszej opinii niezbędne do tego, by forum ruszyło.

Ale teraz, gdy już ruszyło z chęcią wysłuchamy uwag i propozycji graczy. Jeżeli masz chęci, siłę i czas, by wspomóc forko, śmiało możesz opracować dowolne techniki, które Twoim zdaniem warto dodać lub mogłyby się przydać. Nie ma tu ograniczeń, jeżeli stwierdzisz, że np. klan Uzumaki potrzebuje danej konkretnej techniki - możesz ją śmiało zaproponować. Administracja, zwłaszcza ta techniczna, przyjrzy się takim technikom i dopasuje je do balansu rozgrywki. Jeśli zaś nie masz pomysłu jak opisać technikę kanoniczną, ale chciałbyś jej opis widzieć, by np. zaplanować rozwój postaci - podaj nam samą nazwę. Weźmiemy to pod uwagę przy uzupełnianiu technik i weźmiemy ją na pierwszy plan ;)

Za wrzucanie technik do tego tematu nie otrzymuje się zwojów na te techniki. Zwojów na techniki kanoniczne nie dostaje się niezależnie od tematu, gdzie zostanie ona wrzucona.
Ostatnio zmieniony 29 lip 2022, 0:44 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Doragonsupai no Jutsu | Dragon Spying Techniqueドラゴンスパイのテクニック
KlasyfikacjaNinjutsu
PieczęcieWół -> Ptak -> Pies -> Koń -> Pieczęć konfrontacji
KosztStandardowy na turę
Zasięg50 metrów
WymaganiaPrzygotowany obiekt
Technika to pozwala na przygotowanie specjalnego obiektu - najczęściej obraz lub pomnik - a następnie połączenie go z tym jutsu. Jeśli użytkownik znajduje się w zasięgu techniki może złożyć pieczęci i płacąc standardowy koszt na turę, obserwować świat oczami przygotowanego obiektu. Prócz wizji, mamy też podsłuch na wydarzenia dziejące się przed obiektem. Kiedy korzystamy z techniki, nasza chakra w obiekcie staje się wyczuwalna. Na dodatek nie widzimy i nie słyszymy tego, co dzieje się dookoła nas.
Posiadając rangę A w Ninjutsu: zasięg rośnie do 100 metrów
Posiadając rangę S w Ninjutsu: zasięg rośnie do 250 metrów
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu: Technika posiada nieograniczony zasięg i można ją wykonać jedynie pieczęcią konfrontacji
Posiadając Sennina w Ninjutsu: Koszt techniki spada do standardowego rangi C
Meisaigakure no Jutsu | Hiding with Camouflage Technique迷彩隠れの術­
KlasyfikacjaNinjutsu
PieczęcieWół -> Koń -> Szczur -> Tygrys -> Pies -> Baran -> Ptak -> Koń -> Pieczęć konfrontacji
KosztStandardowy za aktywację, połowiczny za podtrzymanie
Zasięg-
Wymagania-
Technika ta sprawia że ninja zlewa się z otoczeniem, zapewniając mu niemal doskonałą niewidzialność. Wciąż jednak jest on zauważalny dla osób z Dojutsu pozwalającymi widzieć układ chakry. Sama chakra nie ulega zamaskowaniu więc również sensorzy są w stanie wyczuć taką osobę. Tak samo nie znika nasz zapach i da nas wyniuchać. Nie jest to jednak pełna niewidzialność a wtopienie się w otoczenie, kamuflaż. Tak więc osoby posiadające Refleks na poziomie 9 lub 10 są w stanie dostrzec taką osobę jeśli są skupione na obserwowaniu otoczenia.
Posiadając specjalizację w Ninjutsu: Kamuflaż jest tak skuteczny że maskuje również nas zapach i tylko osoby z Refleksem na 10, są nas w stanie dostrzec.
Duży Zwój
Duży Zwój
Rasengan | Rasengan螺旋丸
KlasyfikacjaNinjutsu
PieczęcieBrak, mieszanie chakry zajmuje tyle, co złożenie 6 pieczęci
KosztDwukrotny
Zasięg-
WymaganiaKontrola chakry 7 i 2 klony lub kontrola chakry 8 i 1 klon lub kontrola chakry 9
Technika tworząca szybko wirującą kulę z bardzo skondensowanej chakry. Kula mieści się w dłoni użytkownika i unosi delikatnie nad nią. Kulą tą następnie uderza się w cel, zadając spore obrażenia. Rotująca energia skręca i rozrywa to w co uderzy, mogąc wyrządzić ogromne szkody uderzonemu ciału, czy z łatwością skruszyć skałę. Do korzystania z tej techniki potrzeba dwóch cienistych klonów, które pomogą z mieszaniem chakry.
Posiadając specjalizację w Ninjutsu: Mieszanie chakry jest dwukrotnie szybsze
Duży Zwój
Duży Zwój
Duży Zwój
Kuchiyose: Aian Maiden | Summoning: Iron Maiden口寄せ・哀暗冥電
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika czasoprzestrzenna
PieczęcieWół -> Koń -> Pies
KosztStandardowy
Zasięg50 metrów
WymaganiaZnajomość Kuchiyose no Jutsu
Technika pozwala na przywołanie żelaznego Maneki-neko. Posążek wyłania się spod ziemi pod przeciwnikiem, otwarty niczym żelazna dziewica jednak pusty w środku, a następnie zamyka się, więżąc znajdujące się w nim osoby. Następnie posążek zostaje owinięty z zewnątrz stalowymi łańcuchami. Posąg ma około 30 metrów wielkości.
Średni Zwój
Średni Zwój
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Kirihito Mitsuhashi
Posty: 242
Rejestracja: 27 kwie 2021, 17:26
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Techniki dla klanu Yogan (UWAGA KOSZT i PIECZĘCIE ZROBIONE ABY BYŁY TAK SAMO JAK ZASIĘG BO SIĘ GÓWNO NA BALANSIE ZNAM)
Yōton: Gomudama | Lava Release: Rubber BallJapońskie znaczki
KlasyfikacjaYoton, Transformacja Natury
PieczęciePtak
KosztStandardowy
Zasięg10 metrów
Wymagania
Użytkownik wypluwa ze swoich ust kauczuk, który to formuje się w piłkę pustą w środku. Piłka jest na tyle duża, że na spokojnie może zmieścić dorosłego człowieka. Możliwe jest utworzenie w niej dziur aby móc z niej doglądać sytuację. Zaletą tej techniki jest duża sprężystość kuli.
Zwój
Yōton: Gomunawa | Lava Release: Rubber RopeJapońskie znaczki
KlasyfikacjaYoton
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
Wymagania
Użytkownik tworzy linę z kauczuku która może zostać użyta do złapania przy pomocy niej kogoś a następnie wyciągnięcia go spod linii ataku przeciwnika. Posiada klejącą się końcówkę co pozwala przykleić ewentualnego sojusznika do niej i pociągnąć go bez konieczności owijania.
Zwój

Yōton: Sekkaigyō no Jutsu | Lava Release: Quicklime Congealing TechniqueJapońskie znaczki
KlasyfikacjaYoton
PieczęcieZając → Byk → Pies → Wąż
KosztStandardowy
Zasięg15 metrów
Wymagania
Użytkownik wypluwa dużą ilość żrącego wapnia z ust w postaci sporego pocisku, który jest zdolny do wyrządzenia szkód przeciwnikowi. Zdolnością tą można manipulować w celu schwytania celu pod stopami, kiedy to technika zalewa ziemię, może działać jak szybkoschnący cement, jednak wymaga to dodania Uwolnienia Wody do techniki, które jest niezbędnym elementem do dokonania reakcji zatwardzenia. Można to łatwo wykorzystać poprzez zwiększenie wody, by rozpowszechnić materiał, zwiększając zasięg techniki.
Zwój









Yōton : Gomumari | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaYoton
PieczęcieTygrys
KosztStandardowy za kulę
ZasięgZgodny z siłą rzutu
Wymagania
Po złożeniu pieczęci użytkownik wypluwa kule o średnicy 10 centymetrów, wykonane z twardej ale elastycznej gumy, które odbijają się od każdej sztywnej powierzchni. Shinobi potrafi unosić je nad swoją dłonią, jednak atakowanie nimi to po prostu rzut w kierunku celu. Dlatego też obrażenia w głównej mierze zależą od siły użytkownika, jednak trafienie każdą kulą można porównać z trafieniem piłki kauczukowej o odpowiednio większym rozmiarze.
Zwój
Yōton: Gomubōei |Lava Release: Rubber Defence
KlasyfikacjaYoton, Transformacja natury
Pieczęcie
KosztStandardowy
Zasięg5 metrów
Wymagania
Użytkownik tworzy walec z gumy, który to jest w stanie pomieścić do dwóch osób w środku. Technika jest głównie defensywna.
Zwój
Yōton: Yōgan Katamari | Lava Release: Lava GlobsJapońskie znaczki
KlasyfikacjaYoton
PieczęciePtak
KosztStandardowy
Zasięg15 Metrów
Wymagania
Technika ta polega na wypluci mas lawy. Lawą można manipulować szybko ją chłodząc, co prowadzi do jej stwardnienia. Można to wykorzystać na przykład do zablokowania drzwi
Zwój





Yōton: Gomuheki | Lava Release: Rubber WallJapońskie znaczki
KlasyfikacjaYoton
PieczęciePtak
KosztStandardowy
Zasięg25 metrów
Wymagania
Technika ta polega na wypluciu lawy zmienionej w kauczuk. Tym razem jest to wielka ilość substancji, zmieniona w szeroki i wysoki mur. Dzięki sprężystości substancji i jej grubości technika ta jest w stanie sparować nawet potężne techniki. Nie polega to na przeciwstawieniu się sile techniki, ale na jej przejęciu. Jutsu można wykorzystać do wzmocnienia już istniejących barier.
Zwój
Yōton: Yōkai no Jutsu | Lava Release: Melting Apparition Technique
KlasyfikacjaYoton
PieczęciePies → Dzik → Tygrys → Byk → Szczur → Ptak
KosztStandardowy
Zasięg
Wymagania
Technika ta polega na wypluciu sporej ilości lawy ukształtowanej w utrzymującą się w powietrzu płaszczyznę. Służy to do jednoczesnego ataku na sporą przestrzeń z góry uniemożliwiając uniknięcie ataku poprzez przeskoczenie go. Zaraz po lawie wypuszczany jest strumień gorącej pary, mogący utrudnić widzenie przeciwnikowi. Technika ta zyskuje przewagę w zamkniętych przestrzeniach.
Zwój



Yōton no Yoroi | Lava Release ArmourJapońskie znaczki
KlasyfikacjaYoton
PieczęciePies → Dzik → Tygrys → Byk → Szczur → Ptak
KosztStandardowy
Zasięgna siebie
Wymagania
Technika ta pozwala na aktywowanie zbroi z lawy. Zwiększa ona fizyczne obrażenia zadawane przez użytkownika poprzez poparzenia. Shinobi nie musi trafić wroga, wystarczy, że jego ciosy padną blisko ciała przeciwnika by jego poparzyć. Daje to tym samym też w pewnym sensie odporność na ciosy Taijutsu. Choć w formie tej shinobi jest odporny na gorąc, siła fizyczna niektórych ataków Katonu ciągle może mu zaszkodzić
Zwój
Yōton: Shakugaryūgan no Jutsu | Lava Release: Scorching Stream Rock TechniqueJapońskie znaczki
KlasyfikacjaYoton
PieczęciePies → Wąż
KosztStandardowy
Zasięg35m
Wymagania
Technika ta polega na wypluciu wielu pocisków stwardniałej, ale gorącej magmy. Formują one kule wielkości podobnej do korpusu człowieka, co czyni je śmiercionośnymi pociskami. Ze względu na szybkość ich plucia ciężko ich uniknąć, a same pociski z łatwością przepalają wszystko na swojej drodze.
Zwój
Yōton: Yōgan Kanketsusen | Lava Release: Lava GeyserJapońskie znaczki
KlasyfikacjaYoton
PieczęciePies → Wąż
KosztStandardowy
Zasięg50m
Wymagania
Technika ta tworzy wielki gejzer lawy wybuchający z ziemi bezpośrednio przeciwko wrogom. Technika zabójcza, można ją jednak sparować potężnym jutsu Suitonu.
Zwój
Yōton: Kaisekifū no Jutsu| Lava Release: Ash Stone Seal TechniqueJapońskie znaczki
KlasyfikacjaYoton
PieczęcieTygrys → Szczur
KosztStandardowy | Podwójny za turę podczas podtrzymywania
Zasięg40m
Wymagania
Użytkownik wypluwa z ust gruby popiół, który otacza obiekt ograniczając jego ruchy. Skupiając się na celu, shinobi może zwiększyć właściwości unieruchamiające techniki. Osoby z siłą 4 mogą uwolnić się z techniki bez żadnych oporów. Jeżeli użytkownik trzyma pieczęć kończącą technikę i skupia się na celu to dopiero osoba z siłą minimum 5 da radę wyrwać się z działania jutsu. Aby złapać wroga, ten musi znajdować się na ziemi.
Zwój
Kakazan| Flower–Fruit MountainJapońskie znaczki
KlasyfikacjaYoton, Transformacja chakry
PieczęcieBrak
KosztStandardowy
ZasięgObszar 100m, wykonujący musi być blisko techniki
Wymagania
Użytkownik tworzy linę z kauczuku która może zostać użyta do złapania przy pomocy niej kogoś a następnie wyciągnięcia go spod linii ataku przeciwnika. Posiada klejącą się końcówkę co pozwala przykleić ewentualnego sojusznika do niej i pociągnąć go bez konieczności owijania.
Zwój
Obrazek
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Awatar użytkownika
Kurogane Yūdai
Posty: 29
Rejestracja: 07 maja 2021, 14:18
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

► Pokaż Spoiler | Techniki Kotonu Baza od Yudaia
Koton: Torēsu Kyōka | Steel Release: Trace Enhancement トレース強化
KlasyfikacjaKoton Transformacja Natury
PieczęcieBrak
KosztStandardowy za przedmiot/na turę
Zasięg wytwarzaniaNa przedmiot
Wymagania---
Podstawowe jutsu uwolnienia stali, polegające na zmianie składu dotkniętego przedmiotu i zwiększenie jego odporności.
Ranga E - Przedmiot zyskuje odporność kruchej stali porównywalnej z wytrzymałością drewna, pozwala na zmianę przedmiotów o niewielkiej grubości
Ranga D - Przedmiot zyskuje odporność zwyczajnej stali, pozwala na wzmacnianie broni
Ranga C - Pozwala na zmianę właściwości przedmiotów odpowiadających na te przedmiotów stalowych.
Ranga B - Możliwe staje się pokrywanie wzmocnieniem większych przedmiotów takich jak koszula, czy spodnie
Ranga A - Istnieje możliwość pokrycia dodatkowym wzmocnieniem broni stworzonej przy pomocy techniki: Koton: Torēsuon
Specjalizacja - Można podtrzymywać do trzech przedmiotów jednocześnie
Sennin - Wytworzony przedmiot ma zawsze wytrzymałość o jeden stopień większą niż poniesiony standardowy koszt rangi
Koton: Torēsuon | Steel Release: Trace onトレースオン
KlasyfikacjaKoton, Transformacja kształtu, Transformacja Natury
PieczęcieBaran
KosztStandardowy za 1 twór.
Zasięg wytwarzaniaBezpośredni lub do 5 metrów
Wymagania---
Technika skupia się na zebraniu chakry kotonu, i ukształtowaniu jej w metalowy przedmiot o dowolnych, nie przesadnie skomplikowanych kształtach jak miecze, topory, czy innego rodzaju proste bronie i inne metalowe rekwizyty. Umiejętność ta pozwala również z pamięci odtworzyć wygląd już widzianego, bądź trzymanego niegdyś w dłoni przedmiotu. Wytworzenie pięciu metalowych strzał równa się kosztowi stworzenia jednego, krótkiego miecza.

Wraz ze wzrastającą rangą Kotonu wytwarzanie broni jest szybsze i zwiększają się możliwości wytwarzania przedmiotów.

Wszystkie wytworzone przedmioty są w stanie funkcjonować bez użytkownika bardzo krótko, dlatego po wytrąceniu ich z dłoni autora znikną w przeciągu kilka chwil. Wyjątkiem są przedmioty wytworzone z zamiarem posłania ich na jakąś dalszą odległość. Te są w stanie zachować i utrzymać swoje istnienie te kilka chwil do trafienia, po którym znikają.

Ranga C - Pozwala na wytwarzanie więcej niż jednego obiektu na raz, lub wytwarzanie dużych przedmiotów jak miecz-tasak
Ranga B - Obiekty można wytwarzać do pięciu metrów w koło siebie.
Specjalizacja - Technikę można wykonywać bez pieczęci
Koton: Hari Hikō | Steel Release: Flying needle 飛行針
KlasyfikacjaKoton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran
KosztMałe igły - Standardowy. Duży kolec - Podwójny
Zasięg5 metrów - małe igiełki. 10 metrów - Duży kolec
Wymagania
Jutsu, które po zgromadzeniu chakry pozwala nam wytworzyć kilkadziesiąt igiełek wielkości podobnych do senbona i wypluć je w stronę oponenta.

Posiadając rangę B w Koton jesteśmy w stanie wypluć jeden powiększony kolec (wielkości noża) za podwójny koszt
Koton: Ken Yoroi | Steel Release: Blade armor 剣鎧
KlasyfikacjaKoton, Transformacja Natury
PieczęcieWół - Królik - Baran - Koń - Tygrys
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania
Technika polega na wytworzeniu i wysunięciu ze swojego własnego ciała ostrzy o różnej długości. Same ostrza nieznacznie utrudniają płynne ruchy. Zapewniają częściową obronę przed atakami taijutsu, lub krótkimi broniami, jednocześnie przyprawiając o rany tego, który odważy się przypuścić atak.

Ranga B - Ostrza można dowolnie wsuwać i wysuwać z ciała podczas trwania techniki
Specjalizacja oraz Koton A - pozwalają na wykonywanie techniki bez pieczęci.

Koton: Haganenotate no jutsu | Steel Release: Steel Shield Technique鋼の盾の技
KlasyfikacjaKoton, Transformacja kształtu, Transformacja Natury
PieczęcieBaran - Byk - Tygrys
KosztStandardowy, zależny od tworzonej ściany
Zasięg5 metrów
Wymagania
Jedna z podstawowych zdolności Kotonu, wytwarzająca metalową ścianę wedle woli użytkownika. Wraz z rozwojem umiejętności Kotonu zwiększają się również jej możliwości. W swojej najlepszej formie technika jest w stanie osiągnąć duże rozmiary. Można manipulować jej kształtem w czasie jej powstawania w ramach wykorzystywanej objętości na daną rangę.

Posiadając rangę D w Koton objętość tworzonej ściany wynosi 1 m3.
Posiadając rangę C w Koton objętość tworzonej ściany wynosi 3 m3.
Posiadając rangę B w Koton objętość tworzonej ściany wynosi 6 m3.
Posiadając rangę A w Koton objętość tworzonej ściany wynosi 10 m3.
Posiadając rangę S w Koton objętość tworzonej ściany wynosi 12 m3.
Posiadając Specjalizację w Koton tworzona ściana powstaje z wytrzymalszego, czarnego metalu
Koton: Kasui Ryūdō no jutsu | Steel Release: Metal flow Spears 花穂流動
KlasyfikacjaKoton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran - Byk - Wół - Tygrys
KosztStandardowy za twór
Zasięg10 metrów. Każdy twór maksymalnie 2 metry wysokości
Wymagania
Technika tworząca wyrastające z ziemi metalowe ostrza, których celem jest przebicie, bądź uwięzienie oponenta. Posiadają one wytrzymałość stali, bądź czarnego metalu.

Posiadając rangę B w Koton jesteśmy w stanie zmienić kształt kolców w trakcie ich tworzenia i nadać im niestandardowy wygląd
Posiadając rangę A w Koton standardowym kosztem techniki tworzymy do trzech kolców.
Posiadając rangę S w Koton technikę możemy wykonać tylko przy pomocy pieczęci Barana
Posiadając Specjalizację w Koton użytkownik może ją wykonywać na podwójnym dystansie
Posiadając Specjalizację w Kotonie, oraz Koton na randze A technikę możemy wykonać bez używania pieczęci na standardowym zasięgu
Koton: Toji hari no nagare | Steel Release: Stitching needle flow とじ針の流れ
KlasyfikacjaKoton, Transformacja Natury
PieczęciePies - Małpa - Wół - Tygrys
KosztPotrójny
ZasięgNa siebie
Wymagania
Nietypowa technika uwolnienia metalu, którą użytkownik może wykonać na swoim własnym ciele. Po wykonaniu serii pieczęci wytwarza on niewielkie metalowe igły w miejscu otrzymanej rany. Igły zszywają ranę od zewnąrz, ale również robią to z uszkodzeniami wewnętrznymi, powstrzymując krwawienie i stabilizując jego stan. Nie jest to technika, która przywróci kogoś do idealnego stanu po jej zastosowaniu, pozwoli mu jednak na dalsze funkcjonowanie mimo otrzymanych ran i dojście do siebie, jeśli będzie miał okazję spędzić czas by wypocząć.

Posiadanie specjalizacji i Sennina Kotonu - Pozwala wykonać technikę bezpieczęciowo
Chętnie wysłucham twoich Rad Tora jak to dostosować i przy tym pomogę. Jeśli któreś nie nadają się na bazę a WT, to najwyżej tylko dla siebie przygarnę.
Awatar użytkownika
Uchiha Aka
Posty: 22
Rejestracja: 01 cze 2021, 17:34
Discord: Aka#1339
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Dzień dobry - i tak jak powyżej, ponieważ wspólnie próbowaliśmy ogarnąć ten klan, to chętnie przyjmę ewentualne sugestie :)
► Pokaż Spoiler
Kōton: Yoroi | Steel Release: Armor鋼遁・不浸透の鎧
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieBrak
KosztStandardowy za obie ręce
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Sztandarowa technika użytkowników Kōtonu. Dzięki temu Jutsu członkowie klanu Kurogane są w stanie pokryć swoje ręce stalą, czyniąc jego użytkowników o wiele wytrzymalszymi na polu walki. Z mechanicznego punktu widzenia osoba pokryta tym rodzajem zbroi otrzymuje +1 wytrzymałości..

Posiadając rangę B w Kōton kosztem dwukrotnym B jesteśmy w stanie pokryć całe nasze ciało stalową zbroją, która zwiększa naszą wytrzymałość. Ta forma jednak wymaga utrzymywania, którego koszt wynosi koszt techniki B na turę.
Posiadając rangę S w Kōton Nasze ciało staje się jeszcze bardziej wytrzymałe dodając kolejne +1 wytrzymałości.
Posiadając Sennin w Kōton potrafimy zlikwidować nawet najmniejsze luki w naszej defensywie. Z mechanicznego punktu widzenia otrzymujemy kolejne +1 wytrzymałości.
Posiadając Specjalizację w Kōton dzięki wykorzystaniu Czarnej Stali jesteśmy w stanie nadać swojej zbroi jeszcze więcej wytrzymałości. Dzięki tem jest ona jeszcze trudniejsza do przebicia. Z mechanicznego punktu widzenia otrzymujemy kolejne +1 wytrzymałości.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=鋼遁・不浸透の鎧 ]Kōton: Yoroi | Steel Release: Armor[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/KnJlw7O.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kōton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za obie ręce[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Sztandarowa technika użytkowników Kōtonu. Dzięki temu Jutsu członkowie klanu Kurogane są w stanie pokryć swoje ręce stalą, czyniąc jego użytkowników o wiele wytrzymalszymi na polu walki. Z mechanicznego punktu widzenia osoba pokryta tym rodzajem zbroi otrzymuje [u][b]+1 wytrzymałości[/b][/u].

[b]Posiadając rangę B w Kōton[/b] kosztem dwukrotnym B jesteśmy w stanie pokryć całe nasze ciało stalową zbroją, która zwiększa naszą wytrzymałość. Ta forma jednak wymaga utrzymywania, którego koszt wynosi koszt techniki B na turę.
[b]Posiadając rangę A w Kōton[/b] możemy manipulować wyglądem i właściwościami swojej zbroi, np. przemieniając swoje dłonie w miecze.
[b]Posiadając Sennin w Kōton[/b] potrafimy zlikwidować nawet najmniejsze luki w naszej defensywie. Z mechanicznego punktu widzenia otrzymujemy kolejne [u][b]+1 wytrzymałości[/b][/u]. 
[b]Posiadając Specjalizację w Kōton[/b] dzięki wykorzystaniu Czarnej Stali jesteśmy w stanie nadać swojej zbroi jeszcze więcej wytrzymałości. Dzięki tem jest ona jeszcze trudniejsza do przebicia. Z mechanicznego punktu widzenia otrzymujemy kolejne [u][b]+1 wytrzymałości.[/b][/u] [/description]
Kōton: Karada no henka | Steel Release: Body transformation鋼遁・体の変化
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieBrak
KosztStandardowa na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Technika polegająca na zamianie wybranej kończyny swojego ciała w dowolny kształt ze stali. Mogą to być zarówno niewielkie zmiany, jak i całkowita przemiana w śmiercionośną broń. Maksymalna długość stworzonej broni to 1.5m.

Posiadając rangę A w Kōton możemy kontrolować swoją broń, wprawiając ją w ruch. Dzięki temu znacząco jesteśmy w stanie zwiększyć przebicie i obrażenia zadawane tą techniką. W przypadku korzystania z tej właściwości płacimy podwójny koszt techniki B.
Posiadając Sennin w Kōton Koszty techniki spadają o połowę.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=鋼遁・体の変化 ]Kōton: Karada no henka | Steel Release: Body transformation[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/Y4PQgkV.gif[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kōton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak[/row]
[row title=Koszt]Standardowa na turę[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika polegająca na zamianie wybranej kończyny swojego ciała w dowolny kształt ze stali. Mogą to być zarówno niewielkie zmiany, jak i całkowita przemiana w śmiercionośną broń. Maksymalna długość stworzonej broni to 1.5m.

[b]Posiadając rangę A w Kōton[/b] możemy kontrolować swoją broń, wprawiając ją w ruch. Dzięki temu znacząco jesteśmy w stanie zwiększyć przebicie i obrażenia zadawane tą techniką. W przypadku korzystania z tej właściwości płacimy podwójny koszt techniki B.
[b]Posiadając Sennin w Kōton[/b] Koszty techniki spadają o połowę.
[/description]
Kōton: Furaingusupaiku | Flying spikes鋼遁・フライングスパイク
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieBrak
KosztStandardowy koszt za 1 kolec
Zasięg25m
Wymagania---
Użytkownik wyciąga dłoń przed siebie i przesyła do niej chakrę Kōtonu, dzięki czemu może może wystrzelić z nich kolce o promieniu około 5 centymetrów i długości do 2 metrów. Zaostrzone szpikulce lecą z dużą prędkością, dzięki czemu mogą być w stanie przebić się nawet przez bariery.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=鋼遁・フライングスパイク   ]Kōton: Furaingusupaiku | Flying spikes[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/7zzUpCz.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kōton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak[/row]
[row title=Koszt]Standardowy koszt za 1 kolec[/row]
[row title=Zasięg]25m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Użytkownik wyciąga dłoń przed siebie i przesyła do niej chakrę Kōtonu, dzięki czemu może może wystrzelić z nich kolce o promieniu około 5 centymetrów i długości do dwóch metrów. Zaostrzone szpikulce lecą z dużą prędkością, dzięki czemu mogą być w stanie przebić się nawet przez bariery.
[/description]
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Don
Doragonsupai no Jutsu - hmm... chyba ok?
Meisai tekunikku de kakusu - czemu taka dziwna nazwa, a nie kanoniczna - Meisaigakure no Jutsu. Dopisałbym co z zapachem. I prędzej, że ze specjalizacją blokuje też całkowicie zapach i tylko 10 refleksu się przeciwstawi.
Rasengan - dałbym klony w wymaganiach do techniki? Albo opisał tak, że Kontrola Chakry 7 i 2 cieniste klony lub Kontrola chakry 8 i 1 cienisty klon lub Kontrola chakry 9 - by wszystko było jasne i klarowne. Poza tym jest okej.
Summoning: Iron Maiden - ze względu na zasięgi i rozmiar zwiększyłbym rangę do A
Hyaku
Yōton: Gomudama - nie podoba mi się na D chowanie całego człowieka. Na C schowa, ale nie będzie jakoś mega wytrzymała, a na B byłaby bardziej wytrzymała i odporna. Wtedy też zwiększyłbym ilość pieczęci, ale ile - zależy od rangi
Yōton: Gomunawa - podbiłbym do C i upodobnił do Suiton: Suiben:
Suiton: Suiben | Water Release: Water Whip水遁・水鞭
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Pies → Wół
KosztStandardowy
Zasięgdo 10 metrów
Wymagania---
Po zebraniu chakry i złożeniu pieczęci, w dłoni shinobi formuje się chwytny i szybki bicz złożony z wody i wzmocniony własną energią. Zdolny jest prędko związać człowieka, a jeśli ktoś dysponuje wystarczająco dużą siłą - przyciągnąć go do siebie. Przez swoją naturę uwolnienie się z techniki nie należy do najprostszych, a trudność wzrasta wraz z byciem obwiązanym ich większą ilością. Długością bicza można manipulować w przedziale wskazanym w zasięgu i to właśnie od niego zależy to, na jak daleko technika jest skuteczna. Świetnie sprawdza się z technikami Uwolnienia Błyskawicy, które przepuszczone przez wodny twór są w stanie razić złapanego oponenta.

Posiadając rangę S w Suitonie do wykonania techniki wystarczy połowa pieczęci psa.
Yōton: Sekkaigyō no Jutsu - a to bym zrównał z Suiton: Hatō, jeśli chodzi o ilość wypluwanych rzeczy i obszar. Podobnie można też zrobić samo plucie lawą.
Suiton: Hatō | Water Release: Surging Sea水遁・波濤
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Wąż → Pies
KosztRóżny na turę
ZasięgBazowo 10 metrów
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Sztuki ninja z czasem ewouluują, zostają dopracowane i udoskonalane, a podobne bądź takie same techniki - łączone w jedną, lepszą i bardziej uniwersalną. Nie inaczej stało się z technikami Uwolnienia Wody, które przez lata wyzbyły się części jutsu na rzecz innych, łączących w sobie cechy wspólne, tak jak np. sztandarowe "plucie wodą", jakie to zostało zamknięte w tej technice. Podstawa jest taka sama: po wymieszaniu w żołądku chakry Suitonu zostaje ona zamieniona w wodę, którą można wystrzelić z ust w dwóch formach. Jedną z nich jest wodna kula, druga zaś - ciągły strumień. Ich wielkość i zasięg zależny jest jednak od ilości włożonej chakry. Pomimo sklasyfikowania jej jako techniki rangi C, można jej użyć jako D, tak samo jak i techniki o sile jutsu S.
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Zasięg bazowy tj. 10 metrów. Kula/strumień posiada średnicę 10 centymetrów. Zdolna popchnąć przeciwnika czy złamać gałązki drzew;
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Kula/strumień posiada średnicę zwiększoną o 10 centymetrów. Zdolna przewrócić człowieka czy złamać grubsze gałęzie;
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Kula/strumień posiada średnicę zwiększoną o 10 centymetrów. Zdolna złamać kości zwykłym ludziom czy obić drugiego shinobi, jak też złamać drzewa o cienkim pniu. Wymagania: Suiton B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Kula/strumień posiada średnicę zwiększoną o 10 centymetrów. Kula taka potrafi już zabić co słabsze osoby bądź dotkliwie zranić bardziej wytrzymałych. Ściany czy drzewa nie stanowią dla techniki problemu wchodząc w nie jak w masło. Wymagania: Suiton A;
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Kula/strumień posiada średnicę zwiększoną o 10 centymetrów. Osoby słabsze zdolna jest przebić na wylot. Stanowi nie mniejsze zagrożenie dla bardziej zaprawionych w boju, mając wystarczająco siły by nie tylko pogruchotać kości, ale też zmiażdżyć organy wewnętrzne. Zdemolowanie całych budynków za jej pomocą nie sprawia problemu. Wymagania: Suiton S;
Zasięgu i średnica na poszczególnych poziomach się kumulują.

Posiadając Specjalizację w Suitonie możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Yōton: Gomumari - brak angielskiej nazwy. Nie do końca rozumiem jak to ma działać. Czy wypluwasz jak pociski, czy tworzysz i rzucasz? Jak wypluwasz jak pociski to ranga C z 3-5 pieczęci i git. Jak sobie tworzysz, to dałbym na D. I wraz z rangą więcej kul/pocisków
Yōton: Gomubōei - to z kolei można połączyć z Yōton: Gomudama i stworzyć coś w stylu - Shōton: Kurenai no Kajitsu:
Shōton: Kurenai no Kajitsu | Crystal Release: Crimson Fruit晶遁・紅の果実
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieDzik → Wąż → Małpa → Pies → Baran
KosztRóżny
ZasięgNa siebie, 1m
WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
Technika tworząca kryształową kopułę, odporną na ataki z zewnątrz i wewnątrz. Można ją użyć zarówno na siebie czy sojusznikach jako tarczy lub jako pułapki by uwięzić w niej kogoś. Aby ochronić czy uwięzić inną osobę wymagany jest dystans 1m.

Wielkość i wytrzymałość kopuły jest zależna od tego, na jakiej randze użyjemy jutsu:
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Tworzymy tuż przed sobą półkopułę ochronną. Wytrzyma ona jedną silniejszą technikę oraz obrażenia fizyczne o Sile 5 i mniejszej;
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Tworzymy dookoła siebie lub tuż obok kopułę, mogącą zamknąć jedną osobę. Wytrzyma kilka silniejszych technik oraz obrażenia fizyczne o Sile 6 i mniejszej;
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Tworzymy dookoła siebie lub tuż obok kopułę mogącą zamknąć do trzech osób (lub mniejszą). Wytrzyma jedną technikę rangi A lub kilka słabszych, a także obrażenia fizyczne rangi 7 (Siła na poziomie 7) i mniejsze. Wymagania: Shōton B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Jesteśmy w stanie stworzyć dookoła siebie lub tuż obok kopułę mogącą zamknąć nawet do 7 osób (lub mniejszą). Wytrzyma ona kilka technik rangi A, a może nawet wytrzyma technikę rangi S. Dodatkowo ataki o Sile 8 i mniej nie zniszczą kopuły. Wymagania: Shōton A;
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Tworzona kopuła (dookoła siebie lub tuż obok) jest w stanie ochronić kilkanaście osób lub można stworzyć ją mniejszą. Jest w stanie wytrzymać część technik S, a by zniszczyć ją samą siłą fizyczną konieczne jest posiadanie Siły na poziomie 10 lub wyższym. Wymagania: Shōton S;
Z racji właściwości kryształu, jest on bardziej odporny na zarysowania i cięcia zaś bardziej podatny na rozbicie. Użycie techniki Raitonu, fal dźwiękowych czy podobnie działających ataków obniża wytrzymałość kopuły. Dokładna mechanika ścierania pozostaje w rękach prowadzącego MG.

Ze specjalizacją w Shōtonie kryształ zmienia kolor na czarny i jeszcze bardziej zwiększa swoją wytrzymałość. Dodatkowo można pominąć 4 pieczęci i użyć jedynie pieczęci Barana.
Yōton: Yōgan Katamari - i podobnie jak pisałem wcześniej - zrównać z Suiton: Hatō
Yōton: Gomuheki - wiem o co chodzi z bajki, ale opis jest dla mnie dość niejasny. Jak na przejęciu polega? Że jak Mokutonowy budda łapie rasengan i miota z powrotem? I więcej pieczęci bym dodał.
Yōton: Yōkai no Jutsu - wpisać do lawowego Hato i tyle. Pary bym nie dawał, bo to nie lawa.
Yōton no Yoroi - dałbym, że koszt standardowy na turę, więcej pieczęci i w wymaganiach Sennin Yotonu.
Yōton: Shakugaryūgan no Jutsu - zmniejszyłbym zasięg i opisał ile jest konkretnie pocisków. Dałbym większą ilość pieczęci (7-10). I chyba ozwojował, jeśli mają tak łatwo przepalać.
Yōton: Yōgan Kanketsusen - zmniejszyłbym zasięg do 30 metrów. No i więcej pieczęci.
Yōton: Kaisekifū no Jutsu - wincyj pieczęci. Mniejszy zasięg, jakieś 20 metrów bym dał. Ale siłę potrzebną do wyrwania bym zmienił na 7 i 8, zależnie czy jest pieczęć czy nie. A ze specjalizacją poziom tej siły +1 (czyli 8, 9)
Kakazan - na pewno miała tu być lina z kauczuku? :D

Yūdai
Koton: Torēsu Kyōka - jak u Hyaku, porównałbym to raczej do Suiton: Hatō - czyli technika C, o koszcie 10 PT i różnych kosztach zależnie od tego co chcemy pokryć i jak bardzo wzmocnić.
Koton: Torēsuon - widziałbym to prędzej na C, ale wtedy "jakość" jest dość słaba. Na B byłaby lepsza jakość, a na A samo wykonanie byłoby "lepsze" - broń bardziej ostra etc. Taka bardziej... perfekcyjna, o. Dałbym zaś więcej pieczęci i na S pomijał np. jedną połowę, a ze specjalizacją drugą połowę.
Koton: Hari Hikō - brakuje mi opisu ile igieł na poszczególnych rangach. I na D nie dawałbym ich jakoś więcej, a duży kolec dałbym ze specjalnością. Trochę "za dużo" patentów jak na D. Na C mogłoby przejść już z dużym kolcem, lekko większym zasięgiem i jakimiś ilościami tych kolców. Na D... średnio.
Koton: Ken Yoroi - nie wiem, czy po tym opisie nie dałbym w wymaganiach Sennina Kotonu. Albo podbiłbym rangę. Zbyt niska ranga, zbyt wiele efektów.
Koton: Haganenotate no jutsu - imo ok
Koton: Kasui Ryūdō no jutsu - hmmm, tylko to ostatnie dałbym choćby to "wskazanie palcami" czy jakąś koncentrację. Cokolwiek.
Koton: Toji hari no nagare - podoba mi się ta technika, jednak dałbym w wymaganiach choćby Iryo na B. Ze specjalizacją w Iryo dałbym też "zszywanie" obrażeń wewnętrznych od rangi A/S w Iryo i Koton. Z kolei do pieczęci nie wymagałbym posiadania Sennina czy Specjalizacji - tylko rangi S w Koton.

Aka
Kōton: Yoroi - nie podobają mi się cyferki. Wybacz. Skupiamy się głównie na opisówce, więc takie "cyferki" tutaj średnio pasują. Ponadto, jeśli miałoby to dodawać łącznie 4 wytrzymałości (wiem, ze specjalizacją, ale i tak), ta technika musiałaby być raczej wspomaganiem. Może to zabrzmi "nudnie", ale przygotowałbym tę technikę raczej analogicznie do Suiton: Hatō - zależnie od rangi i kosztu chakry różne poziomy wytrzymałości jak zbroja skórzana/płytowa/jadeitowa, cokolwiek. I więcej można nią pokryć. Trochę jak w Raiton: Denki no Te:
Raiton: Denki no Te | Lightning Release: Electric Hand雷遁・電気の手
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja natury
PieczęcieWół → Pies → Ptak → Wąż → Smok
KosztRóżny za jedną kończynę/broń na turę
ZasięgBezpośredni
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Technika pozwalająca na pokrycie jednej kończyny - ręki (do łokcia) lub nogi (do kolana) błyskawicami, zadającymi silne obrażenia przy bezpośrednim kontakcie z przeciwnikiem. Wyładowania elektryczne z łatwością przechodzą przez metal, więc możliwe jest zranienie przeciwnika dotykając wspólnie metalowego tworu z taką samą siłą, jakbyśmy dotykali przeciwnika bezpośrednio ciałem. Tak samo, użytkownik techniki może skupić wytworzone błyskawice w ostrzu trzymanej broni, zamiast w kończynie. Wtedy ataki wykonane taką bronią zadają dodatkowe obrażenia od techniki.

Możliwe jest pokrycie paru kończyn lub broni, płacąc ten sam koszt za każdą dodatkową, pokrytą błyskawicami kończynę czy oręż.

Koszt i siła techniki zależne są od tego, na jakiej randze ją wykonamy:
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D na turę. Jesteśmy w stanie pokryć ręce (i tylko ręce), lekką dawką elektryczności, która razi trafione osoby, jednak nie jest w stanie spowodować odrętwienia;
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C na turę. Wyładowanie elektryczne możemy przenieść na ostrze lub ręce, zwiększając obrażenia zadawane w walce w zwarciu. Obrażenia tak wzmocnioną kończyną bądź bronią powodują lekkie poparzenia oraz odrętwienie;
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B na turę. Wyładowania elektryczne możemy przenieść na broń lub pokryć nimi nawet całą kończynę. Siła elektryczności jest na tyle duża, że może spowodować mocne poparzenia oraz delikatny paraliż. Wymagania: Raiton B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A na turę. Kontakt z pokrytą piorunami bronią bądź kończyną może sparaliżować trafioną część ciała, a skóra może nawet ulec zwęgleniu. Wymagania: Raiton A;
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S na turę. Siłą wyładowań jest dostatecznie duża, by trafienie obezwładniło trafioną kończynę i doprowadziło do poważnego uszkodzenia tkanek. Wymagania: Raiton S;
Osoby z Siłą Woli bądź Wytrzymałością na poziomie 8 lub wyższym są w stanie zignorować paraliż.

Specjalizacja w dziedzinie Raiton sprawia, że by oprzeć się paraliżowi, trafiona osoba musi mieć Siłę Woli lub Wytrzymałość na poziomie 9 lub wyższym.
Sennin Raitonu pozwala całkowicie pominąć pieczęcie.
Kōton: Karada no henka - tutaj raczej nie tyle co zmieniasz, co tworzysz "wypustki". Kosztu techniki bym nie obniżał, a w sam ruch wprawiał ją dopiero Senninem. Ogólnie na randze S widziałbym tworzenie bardziej "fancy" kształtów, jak taka piła, a wcześniej są to proste. Tu je miecz, tu je szpikulec, tu je obuch. A takich wiele "wypustek" to raczej na S, może A.
Kōton: Furaingusupaiku - zmniejszyłbym zasięg do 15 metrów, dodał więcej pieczęci i na wyższej randze Kotonu zmniejszył ich ilość. Ale wtedy byłby koszt standardowy za 3/5 pocisków. Jeszcze muszę się zastanowić i to mocno zależy też właśnie od tego, jaki opis i w jaką stronę pójdzie się z tą techniką.

Podsumowanko
Jakby coś było niejasne - śmiało pisać, śmiało pytać, nawet na Discord - Tora#0227. Dogadujmy się stonks
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Fix'd
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Hiroki
Posty: 85
Rejestracja: 02 cze 2021, 11:32
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Jujutsu: Shiji Hyōketsu | Curse Technique: Death Controlling Possessed Blood呪術・死司憑血
KlasyfikacjaJujutsu, Hijutsu, Ninjutsu
PieczęcieBrak
KosztDwukrotny
ZasięgDowolny
WymaganiaŚwieża krew - nie starsza niż kilka godzin, namalowanie insygni Jashina przy pomocy krwi
Najważniejsza technika używana przez wyznawców Jashina pozwalająca im dzielić ból z ofiarą. Sama technika dzieli się na dw etapy, pierwszym jest narysowanie insygni Jashina przy pomocy krwi. Swojej bądź oponenta, następnym etapem jest spróbowanie jego krwi. Po tej czynności ciało Shinobi zmienia barwę na czarno białą, tworząc białą imitację szkieletu na ciele. Od momentu zmiany koloru skóry, ból oraz obrażenia otrzymywane wewnątrz insygni dzielone są z osobą której krwi spróbowaliśmy. Technika ta staje się szczególnie niebezpieczna gdy Jashinista został obdażony darem nieśmiertelności, wówczas nawet śmiertelne rany oraz niewyobrażalny ból nie stanowią problemu, dzięki czemu wyznawca Jashina może bardzo łatwo zabić swoją ofiarę. Technika sama w sobie nie sprawia, że użytkownik jest nieśmiertelny, zaś wyjście z okręgu insygni sprawia, że połączenie zostaje zerwane.
Zwój
Technike dałem na rangę A, bo od tej rangi dostępną mamy nieśmiertelność, niemniej moim zdaniem do momentu sprecyzowania ofiar w temacie Jashina nie ma co tutaj zbytnio rzeźbić, bo jeżeli ofiary mają być złożone rytualnie - przy pomocy tej techniki, to wtedy chyba będzie trzeba zmniejszyć rangę na D kappa Opis może być do poprawy, w obrazki nie umiem, więc wstawiam bez.

@edit. Zmieniłem koszt na dwukrotny. Rangę na razie zostawiam na A. Uargumentuje to tylko tym, że do pełnego potencjału techniki wymagane jest wspomaganie, po za tym warto też dodać, ze pozyskanie czyjejś krwi wcale nie jest łatwe, toteż sama technika nie jest tak śmiercionośna jak mogłoby się wydawać. Dużo łatwiej zabić kogoś katonem na S czy Raitonem, niż pozyskać jego krew.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Don - akcept, zaraz będę przenosił i dodawał grafiki.

Hiroki - dodałbym pieczęci i ze specjalizacją je pominął. Zostawiłbym to na randze A. Co zaś do ofiar - mają po prostu być, nie było opisane, by był jakiś specjalny "rytuał" czy technika w tym celu. Po prostu musisz odnotować, że kogoś zabiłeś. To wszystko.
Awatar użytkownika
Kurai Katsushiro
Posty: 48
Rejestracja: 01 cze 2021, 19:44
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Byłoby fajnie, gdyby na forum pojawiło się kilka silniejszych technik gen. Jako, że ja nie umiem w techniki, a fajnie, żeby były zbalansowane to podrzucę tylko nazwy i zostawię wam resztę.
Wszystko znajdziecie na wiki.
Utakata
KlasyfikacjaGenjutsu, Iluzja wzrokowa
Pieczęcie~~
Koszt~~
Zasięg~~
Wymagania~~
~~
Magen: Jubaku Satsu
KlasyfikacjaGenjutsu
PieczęciePies → Wąż → Małpa → Wół → Tygrys
Koszt~~
Zasięg~~
Wymagania~~
~~
Magen: Niju Kokoni Arazu no Jutsu
KlasyfikacjaGenjutsu
Pieczęcie~~
Koszt~~
Zasięg~~
Wymagania~~
~~
Magen: Jigoku Koka no jutsu
KlasyfikacjaGenjutsu
PieczęcieDzik → Pies → Ptak → Małpa → Baran
Koszt~~
Zasięg~~
Wymagania~~
~~
Kokuangyo no Jutsu
KlasyfikacjaGenjutsu
PieczęcieTygrys
Koszt~~
Zasięg~~
Wymagania~~
~~
Awatar użytkownika
Hiroki
Posty: 85
Rejestracja: 02 cze 2021, 11:32
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Jujutsu: Shiji Hyōketsu | Curse Technique: Death Controlling Possessed Blood呪術・死司憑血
KlasyfikacjaJujutsu, Hijutsu, Ninjutsu
PieczęcieWół→Pies→Tygrys
KosztDwukrotny
ZasięgDowolny
WymaganiaŚwieża krew - nie starsza niż kilka godzin, namalowanie insygni Jashina przy pomocy krwi
Najważniejsza technika używana przez wyznawców Jashina pozwalająca im dzielić ból z ofiarą. Sama technika dzieli się na dwa etapy, pierwszym jest złożenie pieczęci i narysowanie insygni Jashina przy pomocy krwi, swojej bądź oponenta, następnym etapem jest spróbowanie jego krwi. Po tej czynności ciało Shinobi zmienia barwę na czarno białą, tworząc białą imitację szkieletu na ciele. Od momentu zmiany koloru skóry, ból oraz obrażenia otrzymywane wewnątrz insygni dzielone są z osobą której krwi spróbowaliśmy. Technika ta staje się szczególnie niebezpieczna gdy Jashinista został obdażony darem nieśmiertelności, wówczas nawet śmiertelne rany oraz niewyobrażalny ból nie stanowią problemu, dzięki czemu wyznawca Jashina może bardzo łatwo zabić swoją ofiarę. Technika sama w sobie nie sprawia, że użytkownik jest nieśmiertelny, zaś wyjście z okręgu insygni sprawia, że połączenie zostaje zerwane do ponownego wejścia w insygnię.

Posiadając Specjalizację w Jashinkyō: można pominąć pieczęci kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby ich złożenie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Yuki Keizo
Posty: 46
Rejestracja: 06 cze 2021, 20:08
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Wszystkie jutsu zaczerpnięte stąd. Grafik nie dodawałem, bo graficznie jestem ulungiem totalnym.
Hissatsu Hyōsō | Certain-Kill Ice Spears必殺氷槍
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęcieMałpa → Koń → Wół → Pies
KosztPodwójny
Zasięg10 metrów
Wymagania-
Zabójcza technika, po której użyciu z podłoża wydobywa się kilka lodowych kolców, mających na celu przebicie wszystkiego, co znajduje się w niewielkim promieniu dookoła użytkownika.
Od rangi A w Hyōtonie zasięg wzrasta do 15 metrów.
Posiadając Specjalizacje w Hyōtonie do wykonania techniki wystarczy tylko pieczęć Małpy i machnięcie dłonią.
Makyō Hyōshō | Demonic Mirroring Ice Crystals魔鏡氷晶
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęcieSpecjalna pieczęć techniki
KosztStandardowy za użycie, standardowy rangi A za utrzymanie
Zasięg10 metrów
Wymagania-
Użytkownik Uwolnienia Lodu tworzy kilka luster okrążających przeciwnika. Po "wejściu" do jednego z lodowych zwierciadeł, shinobi pojawia się w każdym z nich, po czym może podróżować pomiędzy nimi prawie natychmiastowo, przeskakując z jednego do drugiego, i w międzyczasie atakując znajdujące się pomiędzy lustrami osoby. Ninja o wysokim refleksie czy naturalnych zdolnościach wspomagających percepcję są jednak w stanie nadążyć za użytkownikiem Hyōtonu, lustra zaś jest w stanie rozbić wystarczająco duża siła - choć są one odporne na słabsze ataki i nawet podstawowe jutsu Uwolnienia Ognia.
Posiadając Specjalizacje w Hyōtonie lustra wytworzyć można w promieniu 20 metrów.
Hyōrō no Jutsu | Ice Prison Technique氷牢の術
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęcieWół → Pies → Małpa → Tygrys → Wół
KosztStandardowy
Zasięg10 metrów
Wymagania-
Cel otacza unieruchamiająca go lodowa bryła. Jest ona w stanie wytrzymać niezbyt silne uderzenia i może równie dobrze służyć jako tarcza dla użytkownika Hyōtonu.
Od rangi B w Hyōtonie bryła staje się odporna na podstawowe techniki Katonu.
Od rangi A w Hyōtonie zasięg wzrasta do 15 metrów.
Posiadając Specjalizacje w Hyōtonie do wykonania techniki wystarczy tylko pieczęć Małpy i machnięcie dłonią.
Kokuryū Bōfūsetsu | Black Dragon Blizzard黒龍暴風雪
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęciePtak → Wąż → Małpa → Koń → Pies
KosztStandardowy
Zasięg30 metrów
Wymagania-
Do wykonania tej techniki potrzebna jest już obecność lodu lub śniegu, który ninja formuje w smoka tak lodowatego, że przybiera on aż czarny kolor. Mknie on ze sporą prędkością we wskazanym kierunku, shinobi jest także w stanie nim sterować, jednak w ograniczonym zakresie - nie może on ostro skręcać i możliwe są jedynie lekkie korekty lotu.
Posiadając Specjalizacje w Hyōtonie do wykonania techniki nie jest potrzebny istniejący już lód, jeśli opłacony zostanie podwójny koszt.
Suishōheki | Crystal Wall水晶壁
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęcieKoń → Pies
KosztStandardowy
Zasięg10 metrów
Wymagania-
Proste jutsu, które produkuje ścianę lodu mogącą zablokować niektóre ataki.
Techniki tej można użyć także płacąc koszt standardowy odpowiedni dla wyższej rangi (jeśli mamy na ten poziom rozwinięty Hyōton). Staje się ona wtedy odpowiednio wytrzymalsza.
Jisarenhyō | Earthen Consecutive Chains of Ice地鎖連氷
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęcieDotknięcie
KosztPodwójny
Zasięg10 metrów
Wymagania-
Technika mająca na celu unieruchomienie przeciwnika i utrudnienie mu życia. Poprzez kontakt z Yuki lub jakimś jego lodowym tworem, na cel przelewana jest chakra Hyōtonu, która powoduje jego szybkie zamarzanie. Jeśli osoba ta jest w stanie mieszać chakrę lub ogrzać się w jakiś inny sposób przez łącznie dwie tury, jutsu to jest niegroźne - w przeciwnym wypadku, cel po trzech turach umiera z powodu odmrożeń.
Jeżeli porażona tą techniką osoba neutralizuje ją za pomocą mieszania chakry, nie może korzystać z żadnych jutsu.
Hyōgan Dōmu | Ice Rock Dome of Magnificent Nothingness氷岩堂無­
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęcieWyciągnięcie dłoni
KosztStandardowy
Zasięg5 metrów
Wymagania-
Jutsu defensywne - użytkownik wyciąga swoje dłonie i wytwarza dookoła siebie (i ewentualnie swoich sojuszników) lodową, przezroczystą kopułę, wystarczająco silną by obronić się przed eksplozją notki wybuchowej.
Ikkaku Hakugei | One Horned White Whale一角白鯨­
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęcieWół → Ptak → Małpa → Koń → Wąż → Pies
KosztStandardowy
Zasięg50 metrów
Wymagania-
Użytkownik Uwolnienia Lodu wytwarza z otaczającego go lodu i śniegu olbrzymiego wieloryba z rogiem przypominającym ten narwala, który atakuje przeciwników poprzez zasypanie ich monstrualnymi ilościami zmarzliny. Technika jest jednak względnie powolna, a śnieg nie niesie ze sobą jakichś specjalnych właściwości - jest go po prostu bardzo dużo.
Posiadając Specjalizacje w Hyōtonie do wykonania techniki nie jest potrzebny istniejący już lód, jeśli opłacony zostanie podwójny koszt.
Tsubame Fubuki | Swallow Snow Stormツバメ吹雪­
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęcieTygrys
KosztStandardowy
Zasięg10 metrów
Wymagania-
Ninja formuje otaczający go śnieg w kształt ptaków przypominających mewy, które może posłać w kierunku przeciwnika. Mogą one zmienić kierunek w trakcie lotu, a po dotarciu do celu tną go za pomocy ostrych skrzydeł - są jednak wyjątkowo wrażliwe i nawet zwykły ogień czy podstawowe bariery są w stanie je zatrzymać.
Posiadając rangę B w Hyōtonie do wykonania techniki nie jest potrzebny istniejący już śnieg.
Haryū Mōko | Tearing Dragon Fierce Tiger破龍猛虎­
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęcieTygrys→ Specjalna pieczęć → Dzik → Pies
KosztStandardowy
Zasięg30 metrów
Wymagania-
Kolejna z technik tworzących śniegowe twory - tym razem jest to lodowy tygrys, do którego stworzenia ninja także potrzebuje istniejącego już śniegu lub lodu. Jego zaletami, oprócz niskiej temperatury - jest w stanie zamrozić nawet techniki Uwolnienia Wody znajdujące się w jego bliskiej odległości - są przyzwoita siła oraz ostre, lodowe pazury.
Posiadając specjalizację w Hyōtonie do wykonania techniki nie jest potrzebny istniejący już śnieg, po opłaceniu podwójnego kosztu.
Sōryū Bōfūsetsu | Twin Dragon Blizzard双龍暴風雪­
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęcieWąż → Szczur → Smok → Małpa → Tygrys → Pies
KosztStandardowy
Zasięg50 metrów
Wymagania-
Jedno z najsilniejszych jutsu Uwolnienia Lodu oraz pochodna swojego kuzyna z rangi A, Kokuryū Bōfūsetsu. Technika ta wytwarza dwa smoki, które oprócz podwojenia swojej mocy tworzą swoiste lodowe tornado, porywające i mrożące wszystko na swojej drodze.
Posiadając specjalizację w Hyōtonie do wykonania techniki nie jest potrzebny istniejący już śnieg, po opłaceniu podwójnego kosztu.
Rōga Nadare no Jutsu | Wolf Fang Avalanche Technique狼牙雪崩の術
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęcieSzczur → Zając → Pies
KosztStandardowy
ZasięgZależny od terenu
Wymagania-
Bardzo sytuacyjna technika, polegająca na stworzeniu śniegowej lawiny w kształcie pędzących w dół stoku wilków. Wymaga ona obecności już istniejącego lodu albo śniegu, wilki są także bardzo wrażliwe na wychodzące im naprzeciw techniki ofensywne. By jutsu mogło zadziałać, musi istnieć też jakaś różnica poziomów, gdzie użytkownik Hyōtonu znajduje się wyżej od swojego celu.
Posiadając specjalizację w Hyōtonie do wykonania techniki nie jest potrzebny istniejący już śnieg, po opłaceniu podwójnego kosztu.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

@Kurai Katsushiro - zapisałem te techniki do rozpisania, więc na pewno nam nie umkną. So stay tuned.

@Hiroki - wrzucone do działu. Lekko przeredagowane i poprawiona klasyfikacja, ale poza tym nic się nie zmieniło.

@Yuki Keizo - jeśli jakaś technik wymaga wcześniej lodu/śniegu, opisz to proszę w wymaganiach techniki :D Bo potem są techniki "Wymagania: nic" "Specjalizacja: nie wymaga śniegu".
  • Hissatsu Hyōsō - dałbym koszt standardowy. Dobrze by było doprecyzować czy kolce są tak duże, jak w bajko czy nie. Może warto zrównać to z Doton: Doryūsō?
  • Makyō Hyōshō - dobrze byłoby doprecyzować jaka siła czy ranga technik może zniszczyć lustra. Tak samo jaki poziom refleksu pozwala nadążyć i jaka jest szybkość przemieszczania się.
  • Hyōrō no Jutsu - znowu - czym jest podstawowa technika Katonu, jaki poziom siły styknie ;) Dobrze opisać, że konkretnej rangi nie zadziałają.
  • Kokuryū Bōfūsetsu - ogólnie jest ok, choć osobiście wolałbym raczej widzieć to podobnie do Suiton: Suiryūdan no Jutsu czy Doton: Dosekiryū. Czyli więcej pieczęci, ale większy zasięg.
  • Suishōheki - doprecyzuj rozmiary tej ściany. Możesz też posiłkować się np. Doton: Doryūheki
  • Jisarenhyō - po tym opisie na pewno trzeba by użyć jakichś 10 pieczęci minimum, by to miało zadziałać. Co w przypadku, gdy ogrzewam się jedną turę, potem nie, potem drugą?
  • Hyōgan Dōmu - a nie lepiej tę technikę połączyć z Suishōheki? Jest też technika Shōton: Kurenai no Kajitsu, która też jest defensywna i tworzy sfery.
  • Ikkaku Hakugei - imo ok
  • Tsubame Fubuki - ile jest tych mew? Może coś takiego raczej, jak w Kesshō: Rokkaku Shuriken: Ranbu, tylko zamiast rozbijać, to np. kontrolować lot mew znacznie lepiej?
  • Haryū Mōko - doprecyzuj jaką siłę ma ten tygrys.
  • Sōryū Bōfūsetsu - nah. Lepiej zmienić Kokuryū Bōfūsetsu tak, by na randze S Hyotonu można było tworzyć więcej smoków czy jakoś w tę stronę. Zamiast tworzyć technikę, która robi niemalże to samo, tylko więcej.
  • Rōga Nadare no Jutsu - tu raczej bym widział, że tworzy samą lawinę śnieżną, od A śnieg przybiera formę wilków, a od Sennina można nieznacznie nią kierować.
► Pokaż Spoiler | Wspomniane techniki
Doton: Doryūsō | Earth Release: Earth Flow Spears土遁・土流槍­
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Tygrys → Szczur → Baran → Ptak
KosztStandardowy za kolec
Zasięg15m
Wymagania---
Technika tworząca z ziemi bądź błota kolec, który z dużą prędkością próbuje przebić cel. Są one dość wytrzymałe, by przebić słabsze defensywy. Jednak szybsi czy zwinniejsi shinobi są w stanie ich uniknąć.

Posiadając rangę B w Doton jesteśmy w stanie zatrzymać kolce przed uderzeniem w cel, by np. pojmać konkretną osobę lub ją unieruchomić.
Posiadając rangę A w Doton standardowym kosztem techniki tworzymy do trzech kolców.
Posiadając rangę S w Doton technikę możemy wykonać tylko przy pomocy pieczęci Ptaka.
Posiadając Specjalizację w Doton oraz Doton na randze A technikę możemy wykonać tylko wskazując palcami cel, bez potrzeby składania pieczęci.

Suiton: Suiryūdan no Jutsu | Water Release: Water Dragon Bullet Technique水遁・水龍弾の術­
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Małpa → Zając → Szczur → Dzik → Ptak → Wół → Koń → Ptak → Szczur → Tygrys → Pies → Tygrys → Wąż → Wół → Baran → Wąż → Dzik → Wąż → Szczur → Pies → Małpa → Ptak → Smok → Ptak → Wół → Koń → Baran → Tygrys → Wąż → Szczur → Małpa → Zając → Dzik → Smok → Baran → Szczur → Wół → Małpa → Ptak → Pies → Szczur → Dzik → Ptak
KosztStandardowy
Zasięgdo 50m
WymaganiaDuże źródło wody
Potężna technika wody, która mimo ilości czasu wymaganego do złożenia wszystkich pieczęci nadrabia siłą zdolną porwać człowieka i zrównać go wraz z okolicznymi drzewami z ziemią. Z wody wyrasta wielka paszcza wodnego, chińskiego smoka o średnicy 80 centymetrów, która po wyleceniu z wody wraz z resztą wodnego cielska kieruje się w stronę celu. Smokiem można sterować pomimo jego niezbyt dobrej zwrotności. Twór jest w stanie zrobić użytek również z własnych kłów w paszczy, wgryzając się w przeciwnika, nim pomknie z nim do przodu tratując razem z pechowcem okolicę. Technika przez czas przygotowania traktowana jest jak o rangę silniejsza.

Posiadając rangę S Suitonu ilość pieczęci zostaje zmniejszona o połowę i wynosi 21 pieczęcie.
Posiadając Sennina Suitonu ilość pieczęci zostaje zmniejszona do 10.

Doton: Dosekiryū | Earth Release: Earth and Stone Dragon土遁・土石龍
KlasyfikacjaDoton, Transformacja natury
PieczęcieKoń → Pies → Ptak → Wół → Wąż → Smok → Ptak → Zając → Baran → Szczur → Dzik → Wąż → Tygrys → Wół → Pies → Smok → Wąż → Koń → Małpa → Tygrys → Wąż
KosztStandardowy
ZasięgDo 50m
Wymagania---
Potężna technika Uwolnienia Ziemi, zdająca się być przeciwwagą dla Suiton: Suiryūdan no Jutsu. W tym przypadku postać chińskiego smoka jest tworzona z ziemi, skał i błota i posiada średnicę 80cm. Kieruje się on w stronę celu i można nim sterować. Nie posiada jednak wielkiej zwrotności. Można wykorzystać kły ze smoczej paszczy do ugryzienia przeciwnika, zanim uderzy się w niego i pomknie w przód tratując wszystko na swojej drodze.

Posiadając rangę S w Doton ilość pieczęci zostaje zmniejszona do 10.
Posiadając Sennina Dotonu możemy wykonać technikę kosztem standardowej techniki B. Wówczas, zamiast przywoływać całego smoka, tworzymy samą jego głowę, która wystrzeliwuje na dwadzieścia metrów serię 7 błotnych pocisków. Płacąc wielokrotność tej techniki możemy zwiększyć ilość pocisków, jednak nie obrócimy smoczej głowy.

Doton: Doryūheki | Earth Release: Earth-Style Wall土遁・土流壁­
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Pies → Wół → Wąż
KosztStandardowy
Zasięg15 metrów
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Technika tworząca prostopadłościenną, grubą ścianę. Kosztem standardowym jesteśmy w stanie utworzyć mur o wymiarach 5x3x1m (15 m3). Wymiarami można dowolnośnie manipulować w granicach tejże objętości. Powielając koszt techniki jesteśmy w stanie utworzyć wiele identycznych ścian. Dodatkowo, można ją wykonać razem z towarzyszami, tworząc tym samym długi mur. Technika ta, podobnie jak wiele innych na przestrzeni wieków, stała się centrum wszystkich technik tworzących bariery. Mimo więc bycia sklasyfikowaną jako technika rangi C, jej moc znajduje się w przedziale od D do S.
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Zasięg bazowy tj. 15 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 10 m3;
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 15 m3;
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 20 m3. Wymagania: Doton B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 25 m3. Wymagania: Doton A;
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 35 m3. Wymagania: Doton S;
Posiadając rangę S w Doton można manipulować kształtem i wyglądem bariery, tworząc coś więcej niż prostopadłościenne obiekty. Możliwe jest więc tworzenie rzeźb, swoistych "pokojów" czy zaokrągleń - tak długo, póki tworzony materiał mieści się w granicach objętości techniki.
Posiadając Specjalizację w Doton tworzona ściana posiada dwukrotnie większa objętość. Dodatkowo, płacąc wielokrotny koszt tej techniki jesteśmy w stanie tworzyć wiele ścian jednocześnie (koszt podwójny to dwie ściany, koszt potrójny to trzy ściany itd.).

Shōton: Kurenai no Kajitsu | Crystal Release: Crimson Fruit晶遁・紅の果実
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieDzik → Wąż → Małpa → Pies → Baran
KosztRóżny
ZasięgNa siebie, 1m
WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
Technika tworząca kryształową kopułę, odporną na ataki z zewnątrz i wewnątrz. Można ją użyć zarówno na siebie czy sojusznikach jako tarczy lub jako pułapki by uwięzić w niej kogoś. Aby ochronić czy uwięzić inną osobę wymagany jest dystans 1m.

Wielkość i wytrzymałość kopuły jest zależna od tego, na jakiej randze użyjemy jutsu:
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Tworzymy tuż przed sobą półkopułę ochronną. Wytrzyma ona jedną silniejszą technikę oraz obrażenia fizyczne o Sile 5 i mniejszej;
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Tworzymy dookoła siebie lub tuż obok kopułę, mogącą zamknąć jedną osobę. Wytrzyma kilka silniejszych technik oraz obrażenia fizyczne o Sile 6 i mniejszej;
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Tworzymy dookoła siebie lub tuż obok kopułę mogącą zamknąć do trzech osób (lub mniejszą). Wytrzyma jedną technikę rangi A lub kilka słabszych, a także obrażenia fizyczne rangi 7 (Siła na poziomie 7) i mniejsze. Wymagania: Shōton B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Jesteśmy w stanie stworzyć dookoła siebie lub tuż obok kopułę mogącą zamknąć nawet do 7 osób (lub mniejszą). Wytrzyma ona kilka technik rangi A, a może nawet wytrzyma technikę rangi S. Dodatkowo ataki o Sile 8 i mniej nie zniszczą kopuły. Wymagania: Shōton A;
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Tworzona kopuła (dookoła siebie lub tuż obok) jest w stanie ochronić kilkanaście osób lub można stworzyć ją mniejszą. Jest w stanie wytrzymać część technik S, a by zniszczyć ją samą siłą fizyczną konieczne jest posiadanie Siły na poziomie 10 lub wyższym. Wymagania: Shōton S;
Z racji właściwości kryształu, jest on bardziej odporny na zarysowania i cięcia zaś bardziej podatny na rozbicie. Użycie techniki Raitonu, fal dźwiękowych czy podobnie działających ataków obniża wytrzymałość kopuły. Dokładna mechanika ścierania pozostaje w rękach prowadzącego MG.

Ze specjalizacją w Shōtonie kryształ zmienia kolor na czarny i jeszcze bardziej zwiększa swoją wytrzymałość. Dodatkowo można pominąć 4 pieczęci i użyć jedynie pieczęci Barana.

Kesshō: Rokkaku Shuriken: Ranbu | Crystal: Hexagonal Shuriken: Wild Dance結晶・六角手裏剣・乱舞
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieWąż → Pies → Baran → Koń → Szczur → Małpa → Ptak → Dzik → Baran
KosztStandardowy
Zasięg10m
Wymagania---
Przed użytkownikiem techniki tworzą się kryształowe shurikeny w kształcie płatków śniegu. Lecą one w wybranym kierunku, wirując.
Ilość stworzonych shurikenów jest zależna od rangi dziedziny Shōtonu:
  • Shōton rangi C - 10 shurikenów;
  • Shōton rangi B - 15 shurikenów;
  • Shōton rangi A - 20 shurikenów;
  • Shōton rangi S - 25 shurikenów;
Przy randze B Shōtonu dodatkowo możemy pominąć połowę pieczęci.
Przy randze A Shōtonu wystarczy użyć pieczęci Barana, aby aktywować jutsu.
Ze Specjalizacją w Shōtonie shurikeny można w dowolnej chwili rozbić na mniejsze cząstki (część lub wszystkie shurikeny) w ramach dywersji lub w celu zadania liczniejszych, lecz drobniejszych ran. W przypadku rozbicia, cząstki przestają się kręcić.
Przy Senninie Shōtonu można lekko naginać tor lotu shurikenów - do 1m na 10m lotu.
Awatar użytkownika
Yuki Keizo
Posty: 46
Rejestracja: 06 cze 2021, 20:08
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Schowałem wszystko w spoiler, żeby przewijanie tematu nie było koszmarem za parę postów :v
► Pokaż Spoiler
Inspirowałem się dotonowymi kolcami, jednak chciałem by nieco się różniły mimo wszystko, ze wskazaniem na to że Doton jest zapewne nieco bardziej defensywny niż Hyoton.
Hissatsu Hyōsō | Certain-Kill Ice Spears必殺氷槍
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęcieMałpa → Koń → Wół → Pies
KosztStandardowy za kolec
Zasięg10 metrów
Wymagania-
Zabójcza technika, po której użyciu z podłoża wydobywa się kilka lodowych kolców długości mniej więcej jednego metra, mających na celu przebicie wszystkiego, co znajduje się w niewielkim promieniu dookoła użytkownika. Nie stanowią one dobrej defensywy, gdyż są kruche - bez problemu jednak przebiją niechronione pancerzem ciało.
Od rangi B w Hyōtonie standardowym kosztem tworzymy trzy kolce.
Od rangi A w Hyōtonie kolce powiększają się do długości trzech metrów.
Posiadając Specjalizacje w Hyōtonie do wykonania techniki wystarczy tylko pieczęć Małpy i machnięcie dłonią.
Tu i w jutsu niżej za 'podstawowe' uznałem rangi D oraz C. Poziomy siły i refleksu mogą być niepasujące oczywiście, bo strzelam z nimi w ciemno XD
Makyō Hyōshō | Demonic Mirroring Ice Crystals魔鏡氷晶
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęcieSpecjalna pieczęć techniki
KosztStandardowy za użycie, standardowy rangi A za utrzymanie
Zasięg10 metrów
Wymagania-
Użytkownik Uwolnienia Lodu tworzy kilka luster okrążających przeciwnika. Po "wejściu" do jednego z lodowych zwierciadeł, shinobi pojawia się w każdym z nich, po czym może podróżować pomiędzy nimi prawie natychmiastowo, przeskakując z jednego do drugiego, i w międzyczasie atakując znajdujące się pomiędzy lustrami osoby. Ninja o wysokim refleksie - poziom 9 - czy naturalnych zdolnościach wspomagających percepcję są jednak w stanie nadążyć za użytkownikiem Hyōtonu, lustra zaś jest w stanie rozbić wystarczająco duża siła (poziom 9) - choć są one odporne na słabsze ataki i nawet jutsu Uwolnienia Ognia rang D oraz C.
Posiadając Specjalizacje w Hyōtonie lustra wytworzyć można w promieniu 20 metrów.
Hyōrō no Jutsu | Ice Prison Technique氷牢の術
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęcieWół → Pies → Małpa → Tygrys → Wół
KosztStandardowy
Zasięg10 metrów
Wymagania-
Cel otacza unieruchamiająca go lodowa bryła. Jest ona w stanie wytrzymać niezbyt silne uderzenia i może równie dobrze służyć jako tarcza dla użytkownika Hyōtonu, jednak ninja nawet o sile 7 jest w stanie się uwolnić z lodowego więzienia.
Od rangi B w Hyōtonie bryła staje się odporna na podstawowe techniki Katonu (rangi D oraz C).
Od rangi A w Hyōtonie zasięg wzrasta do 15 metrów.
Posiadając Specjalizacje w Hyōtonie do wykonania techniki wystarczy tylko pieczęć Małpy i machnięcie dłonią.
Tu ilość pieczęci jest po prostu do ustalenia (bo nie wiem czy powinno ich być aż tyle co w wodnym wężu) i tego co się dzieje na A/S/specjalizacji, choć nie wiem czy w Hyotonie może zostać to z brakiem potrzeby śniegu na specce.
Kokuryū Bōfūsetsu | Black Dragon Blizzard黒龍暴風雪
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęciePtak → Wąż → Małpa → Koń → Pies → Tygrys → Pies → Tygrys → Małpa → Koń → Ptak → Pies → Szczur → Dzik
KosztStandardowy
Zasięg40 metrów
Wymaganiaobecność lodu lub śniegu
Do wykonania tej techniki potrzebna jest już obecność lodu lub śniegu, który ninja formuje w smoka tak lodowatego, że przybiera on aż czarny kolor. Mknie on ze sporą prędkością we wskazanym kierunku, shinobi jest także w stanie nim sterować, jednak w ograniczonym zakresie - nie może on ostro skręcać i możliwe są jedynie lekkie korekty lotu.
Posiadając rangę A w Hyōtonie do wykonania tej techniki potrzeba jedynie pierwszych siedmiu pieczęci.
Posiadając rangę S w Hyōtonie można przywołać dwa smoki zamiast jednego, po opłaceniu standardowego kosztu rangi S.
Posiadając Specjalizacje w Hyōtonie do wykonania techniki nie jest potrzebny istniejący już lód, jeśli opłacony zostanie podwójny koszt.
Suishōheki | Crystal Wall水晶壁
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęcieKoń → Pies
KosztStandardowy
Zasięg15 metrów
Wymagania-
Proste jutsu, które produkuje ścianę lodu mogącą zablokować niektóre ataki.
Techniki tej można użyć także płacąc koszt standardowy odpowiedni dla wyższej rangi (jeśli mamy na ten poziom rozwinięty Hyōton). Staje się ona wtedy odpowiednio wytrzymalsza.
Ranga D - ściana stanowi odpowiednią ochronę tylko przeciw miotanym shurikenom czy kunai'om lub innym, podobnie słabym atakom. Można ją także bez problemu roztopić, a jej powierzchnia wystarczy na osłonięcie jednej osoby.
Ranga C - bariera na tym poziomie staje się odpowiednio wytrzymalsza, mogąc zablokować lub spowolnić większość jutsu tej rangi - oprócz ognistych. Oprócz tego można zmieniać jej kształt, tworząc mury, sfery czy kopuły na tyle duże, by ochronić dwie osoby.
Ranga B - technika staje się odporna na techniki Uwolnienia Ognia rang D oraz C. Pomieści pięć osób i wytrzyma eksplozję notki wybuchowej bez większych problemów.
Ranga A - lód staje się na tyle zimny, by nic sobie nie robić z ognistych jutsu do rangi B włącznie. Mur możemy stworzyć na całej długości zasięgu, o wysokości 5 metrów.
Ranga S - na tym poziomie, choć lód nie będzie wciąż tak wytrzymały jak podobne jutsu obronne kryształowe czy kamienne, bariera staje się tak zimna, że uderzenie jej gołą dłonią może prowadzić do natychmiastowych odmrożeń.
Jisarenhyō | Earthen Consecutive Chains of Ice地鎖連氷
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęcieBaran → Pies → Wół → Smok → Ptak → Zając → Baran → Koń → Pies → Dotknięcie
KosztPodwójny
Zasięg10 metrów
Wymagania-
Technika mająca na celu unieruchomienie przeciwnika i utrudnienie mu życia. Poprzez kontakt z Yuki lub jakimś jego lodowym tworem, na cel przelewana jest chakra Hyōtonu, która powoduje jego szybkie zamarzanie. Jeśli osoba ta jest w stanie mieszać chakrę lub ogrzać się w jakiś inny sposób przez łącznie dwie tury, jutsu to jest niegroźne - w przeciwnym wypadku, cel po trzech turach umiera z powodu odmrożeń.
Jeżeli porażona tą techniką osoba neutralizuje ją za pomocą mieszania chakry, nie może korzystać z żadnych jutsu.
Proces ogrzewania może przerywać proces mrożenia - i na odwrót. Możemy więc zdecydować się cierpieć chłód przez jedną turę, by potem ogrzewać się przez jedną, znów ochładzać jedną i jedną ogrzewać. Wtedy przez łącznie dwie tury następowało ogrzewanie i przez dwie ochładzanie - a jako, że do przezwyciężenia jutsu potrzebne są właśnie dwie rundy skupione na utrzymaniu wysokiej temperatury, technika wtedy się anuluje. Z drugiej strony - jeśli trzy tury ochładzania przerwiemy zaledwie jedną rundą ocieplania, i tak czeka nas marny los.
Ikkaku Hakugei | One Horned White Whale一角白鯨­
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęcieWół → Ptak → Małpa → Koń → Wąż → Pies
KosztStandardowy
Zasięg50 metrów
Wymaganiaobecność lodu lub śniegu
Użytkownik Uwolnienia Lodu wytwarza z otaczającego go lodu i śniegu olbrzymiego wieloryba z rogiem przypominającym ten narwala, który atakuje przeciwników poprzez zasypanie ich monstrualnymi ilościami zmarzliny. Technika jest jednak względnie powolna, a śnieg nie niesie ze sobą jakichś specjalnych właściwości - jest go po prostu bardzo dużo.
Posiadając Specjalizacje w Hyōtonie do wykonania techniki nie jest potrzebny istniejący już lód, jeśli opłacony zostanie podwójny koszt.
Tsubame Fubuki | Swallow Snow Stormツバメ吹雪­
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęcieTygrys
KosztStandardowy
Zasięg10 metrów
Wymaganiaobecność lodu lub śniegu
Ninja formuje otaczający go śnieg w kształt ptaków przypominających jaskółki, które może posłać w kierunku przeciwnika. Mogą one delikatnie zmienić kierunek w trakcie lotu, a po dotarciu do celu tną go za pomocy ostrych skrzydeł - są jednak wyjątkowo wrażliwe i nawet zwykły ogień czy podstawowe bariery są w stanie je zatrzymać. Ilość mew zależna jest rangi Hyōtonu.
Ranga D - 5 jaskółek
Ranga C - 10 jaskółek
Ranga B - 15 jaskółek - nie potrzeba już źródła śniegu do użycia tej techniki.
Ranga A - 20 jaskółek
Ranga S - 25 jaskółek
Posiadając Specjalizacje w Hyōtonie można dowolnie kontrolować ruch ptaków - stają się one o wiele zwrotniejsze i zwinniejsze.
Haryū Mōko | Tearing Dragon Fierce Tiger破龍猛虎­
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęcieTygrys→ Specjalna pieczęć → Dzik → Pies
KosztStandardowy
Zasięg30 metrów
Wymaganiaobecność lodu lub śniegu
Kolejna z technik tworzących śniegowe twory - tym razem jest to lodowy tygrys, do którego stworzenia ninja także potrzebuje istniejącego już śniegu lub lodu. Jego zaletami, oprócz niskiej temperatury - jest w stanie zamrozić nawet techniki Uwolnienia Wody znajdujące się w jego bliskiej odległości - są przyzwoita siła oraz ostre, lodowe pazury. Tygrys posiada wytrzymałość równą czwartemu poziomowi, jednak jego siła i szybkość to poziom siódmy.
Posiadając specjalizację w Hyōtonie do wykonania techniki nie jest potrzebny istniejący już śnieg, po opłaceniu podwójnego kosztu.
Rōga Nadare no Jutsu | Wolf Fang Avalanche Technique狼牙雪崩の術
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęcieSzczur → Zając → Pies
KosztStandardowy
ZasięgZależny od terenu
Wymaganiaobecność lodu lub śniegu
Bardzo sytuacyjna technika, polegająca na stworzeniu śniegowej lawiny. Śnieg i lód nie są w żaden sposób specjalne - ich siła zależy jedynie od ich ilości i rozpędu, jaki został nabrany podczas przebywania drogi w dół. By jutsu mogło zadziałać, musi istnieć też jakaś różnica poziomów, gdzie użytkownik Hyōtonu znajduje się wyżej od swojego celu.
Posiadając rangę A w Hyōtonie można uformować pędzący śnieg w kształt wilków, które powodują że lawina przyśpiesza jeszcze bardziej.
Posiadając specjalizację w Hyōtonie do wykonania techniki nie jest potrzebny istniejący już śnieg, po opłaceniu podwójnego kosztu.
Posiadając atut Sennina Hyōtonu możliwe są delikatne zmiany toru lawiny.
Awatar użytkownika
Hiroki
Posty: 85
Rejestracja: 02 cze 2021, 11:32
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

► Pokaż Spoiler | Kirin
Kirin | Kirin麒麟
KlasyfikacjaTransformacja natury
PieczęcieTygrys → Szczur → Koń → Małpa → Pies → Smok -> Wół
KosztCzterokrotny
ZasięgZależy od burzy
WymaganiaZnajomość: Chidori, wymaga burzy nad miejscem użycia
Technika polega na wytworzeniu jednorazowego pocisku z czystej chakry raitonu wewnątrz chmur burzowych nad naszą głową. Po złożeniu pieczęci, nad użytkownikiem zaczyna formować się głowa mitycznego stworzenia Qilin. Stworzona z czystej chakry uwolnienia piorunów. Następnie, na znak wykonującego - wskazanie dłonią: piorun ten zostaje zesłany na ziemię. Błyskawica porusza się z zatrwarzającą prędkością, dlatego szansa na obronienie się przed tą techniką jest bardzo mała, niemniej jednak wycelowanie w ruchliwy obiekt jest niesamowicie trudne. W przypadku bezpośredniego trafienia, ofiara praktycznie nie ma szans na przeżycie. Po zesłaniu wyładowania na ziemię, chmury burzowe zostają rozproszone, a kolejne zesłanie pioruna na ziemię jest niemożliwe, do czasu wytworzenia się kolejnej chmury burzowej.

Posiadając Sennina Raitonu: Koszt zmniejszony do potrójnego.
Posiadając specjalizację w Raitonie: wykonujący może pominąc trzy pieczęci oraz wymaganą znajomość Chidori.
Duży Zwój
Duży Zwój
Nie umiem w obrazki.
Ostatnio zmieniony 08 cze 2021, 22:19 przez Hiroki, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”