• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[Wprowadzone] Pomoc z uzupełnieniem treści

Moderatorzy: Mistrzowie fabularni, Moderatorzy kuźni, Moderatorzy technik, Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

11. Wind Release: Shield of the Wind Count
風遁・風伯楯 (Fūton: Fūhakujun)
https://naruto.fandom.com/wiki/Wind_Rel ... Wind_Count
Fūton: Fūhakujun | Wind Release: Shield of the Wind Count風遁・風伯楯
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęciePtak
KosztStandardowy za aktywację za max 5 tur; Różny za odbicie
  • Odbicie techniki nie będącej Raitonem i Katonem: 2xkosztu techniki odbijanej, czyli np. jeśli odbijamy technikę B o koszcie podwójnym, płacimy czterokrotny koszt B;
  • Odbicie techniki Raitonu: 1xkoszt techniki odbijanej, czyli np. jeśli odbijamy technikę B o koszcie podwójnym, płacimy podwójny koszt B;
  • Odbicie techniki Katonu: 3xkosztu techniki odbijanej (tyczy się technik E-A), czyli np. jeśli odbijamy technikę B o koszcie podwójnym, płacimy sześciokrotny koszt B. Techniki S Katonu nie zostają odbite niezależnie od kosztów;
ZasięgDo 1m od użytkownika
Zaawansowana technika elementu Wiatru. Pokonanie przeciwnika jego własnymi technikami - to idea, jaka przyświecała jej tworzeniu, dając początek niemal idealnej technice defensywnej. Poprzez wykonanie pieczęci Ptaka jesteśmy w stanie odbić w stronę przeciwnika każdą wycelowaną w nas technikę tak długo, jak znajduje się w zasięgu naszego wzroku. Koszt odbicia takowej zależny jest jednak od jej natury oraz sposobu działania co oznacza, że technik nie posiadającej fizycznej formy (jak Genjutsu) nie da się zwalczyć takową metodą. Podobnie sprawa ma się z technikami, jakie nie wymagają chakry (jak większość stylów Taijutsu). Każda próba odbicia techniki wiąże się z uiszczeniem kosztu wedle zamieszczonej powyżej rozpiski. Możliwe jest odbicie tak technik tylko o koszcie trzykrotnym i niższym. Inne, niezależnie od posiadanej rangi, przebiją się przez tarczę dosięgając osobę za nią.

Tarcza znajduje się w zasięgu ręki, także maksymalnie do 1m od użytkownika. Bariera nie odbije technik, jakie pojawiły się pomiędzy nią, a samym użytkownikiem. Sama tarcza przybiera formę podmuchu powietrza wykonanego za pomocą odpowiedniego, energicznego ruchu rąk bądź dłoni - bądź innej kończyny tak długo, jak logika zostaje zachowana. Sprawia to, że bariera nie okala osoby przez cały czas, a jej żywotność to niespełna kilka sekund (1-2s), podczas której miejsce powstania takowej mieni się na fioletowo.

Tarcza po aktywacji jest zdatna do użytku do 5 tur. Nie mniej użycie jakiejkolwiek innej techniki automatycznie przerywa jej działanie i potrzebna jest ponowna aktywacja. Ograniczenie to nie tyczy się technik rangi E nieposiadających w wymaganiach otwartej dziedziny na randze D oraz technik, jakich koszt chakry wynosi 0. Co więcej techniki i wspomagania, jakie zostały użyte przed aktywacją tarczy, nie kolidują z jej działaniem nawet, jeśli posiadają koszt turowy.
Wielki Zwój---
Wielki Zwój---
Wielki Zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=風遁・風伯楯]Fūton: Fūhakujun | Wind Release: Shield of the Wind Count[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/Kcxa98C.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Fūton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Ptak[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za aktywację za max 5 tur; Różny za odbicie[/row]
[description][list][*]Odbicie techniki nie będącej Raitonem i Katonem: 2xkosztu techniki odbijanej, czyli np. jeśli odbijamy technikę B o koszcie podwójnym, płacimy czterokrotny koszt B;
[*]Odbicie techniki Raitonu: 1xkoszt techniki odbijanej, czyli np. jeśli odbijamy technikę B o koszcie podwójnym, płacimy podwójny koszt B;
[*]Odbicie techniki Katonu: 3xkosztu techniki odbijanej (tyczy się technik E-A), czyli np. jeśli odbijamy technikę B o koszcie podwójnym, płacimy sześciokrotny koszt B. Techniki S Katonu nie zostają odbite niezależnie od kosztów;[/list][/description]
[row title=Zasięg]Do 1m od użytkownika[/row]
[description]Zaawansowana technika elementu Wiatru. Pokonanie przeciwnika jego własnymi technikami - to idea, jaka przyświecała jej tworzeniu, dając początek niemal idealnej technice defensywnej. Poprzez wykonanie pieczęci Ptaka jesteśmy w stanie odbić w stronę przeciwnika każdą wycelowaną w nas technikę tak długo, jak znajduje się w zasięgu naszego wzroku. Koszt odbicia takowej zależny jest jednak od jej natury oraz sposobu działania co oznacza, że technik nie posiadającej fizycznej formy (jak Genjutsu) nie da się zwalczyć takową metodą. Podobnie sprawa ma się z technikami, jakie nie wymagają chakry (jak większość stylów Taijutsu). Każda próba odbicia techniki wiąże się z uiszczeniem kosztu wedle zamieszczonej powyżej rozpiski. Możliwe jest odbicie tak technik tylko o koszcie trzykrotnym i niższym. Inne, niezależnie od posiadanej rangi, przebiją się przez tarczę dosięgając osobę za nią. 

Tarcza znajduje się w zasięgu ręki, także maksymalnie do 1m od użytkownika. Bariera nie odbije technik, jakie pojawiły się pomiędzy nią, a samym użytkownikiem. Sama tarcza przybiera formę podmuchu powietrza wykonanego za pomocą odpowiedniego, energicznego ruchu rąk bądź dłoni - bądź innej kończyny tak długo, jak logika zostaje zachowana. Sprawia to, że bariera nie okala osoby przez cały czas, a jej żywotność to niespełna kilka sekund (1-2s), podczas której miejsce powstania takowej mieni się na fioletowo.

Tarcza po aktywacji jest zdatna do użytku do 5 tur. Nie mniej użycie jakiejkolwiek innej techniki automatycznie przerywa jej działanie i potrzebna jest ponowna aktywacja. Ograniczenie to nie tyczy się technik rangi E nieposiadających w wymaganiach otwartej dziedziny na randze D oraz technik, jakich koszt chakry wynosi 0. Co więcej techniki i wspomagania, jakie zostały użyte przed aktywacją tarczy, nie kolidują z jej działaniem nawet, jeśli posiadają koszt turowy. [/description]
[row title=Wielki Zwój]---[/row]
[row title=Wielki Zwój]---[/row]
[row title=Wielki Zwój]---[/row]


9. Swift Wind Wall
風迅壁­ (Fūjinheki)
https://naruto.fandom.com/wiki/Swift_Wind_Wall
Fūton: Fūjinheki | Wind Release: Swift Wind Wall風遁・烈旋風
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Pies → Szczur → Królik → Ptak
KosztPodwójny
ZasięgDo 15m od użytkownika
Jedna z nielicznych technik Fūtonu skupiająca się bardziej na defensywie niż zdmuchnięciu przeciwnika z powierzchni ziemi. Poprzez złożenie pieczęci ukształtowany zostaje na poziomie dłoni niewielki wir, który w mgnieniu oka rozprzestrzenia się wokół użytkownika oraz najbliższych osób. Wir jest w stanie powstrzymać większość broni dystansowych i ataków fizycznych i tylko te, w które włożono niesamowicie wiele Siły (9) są w stanie się przebić. Inne zostają zniesione w bok. Bariera dobrze radzi sobie też z technikami elementu błyskawicy, zatrzymując nawet te najwyższych rang. Techniki pozostałych dziedzin, poniżej rangi S, są w większości również całkowicie zatrzymane. Wyjątkiem są jutsu skupiających siłę w jednym punkcie, a będące rangi nie mniejszej niż A. Powstrzymuje także techniki Katonu do rangi C, te wyższych rang wzmacniając poprzez naturę swojego żywiołu. Bariera okala teren o promieniu 2m, jednak nie zamyka się od góry. Grubość samej ścianki wiru to zaledwie kilka milimetrów. Możliwe jest jej stworzenie dalej od użytkownika, ochraniając nią osoby położone nie dalej niż 15m od shinobi znającego technikę.

Posiadając Dziedzinę Fūtonu na randze S możliwe jest pominięcie połowy pieczęci.
Posiadając Specjalizację Fūtonu zasięg, w jakim możliwe staje się stworzenie bariery, zostaje powiększony o 10m.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=風遁・烈旋風]Fūton: Fūjinheki | Wind Release: Swift Wind Wall[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/1ccSH9N.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Fūton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wół → Pies → Szczur → Królik → Ptak[/row]
[row title=Koszt]Podwójny[/row]
[row title=Zasięg]Do 15m od użytkownika[/row]
[description]Jedna z nielicznych technik Fūtonu skupiająca się bardziej na defensywie niż zdmuchnięciu przeciwnika z powierzchni ziemi. Poprzez złożenie pieczęci ukształtowany zostaje na poziomie dłoni niewielki wir, który w mgnieniu oka rozprzestrzenia się wokół użytkownika oraz najbliższych osób. Wir jest w stanie powstrzymać większość broni dystansowych i ataków fizycznych i tylko te, w które włożono niesamowicie wiele Siły (9) są w stanie się przebić. Inne zostają zniesione w bok. Bariera dobrze radzi sobie też z technikami elementu błyskawicy, zatrzymując nawet te najwyższych rang. Techniki pozostałych dziedzin, poniżej rangi S, są w większości również całkowicie zatrzymane. Wyjątkiem są jutsu skupiających siłę w jednym punkcie, a będące rangi nie mniejszej niż A. Powstrzymuje także techniki Katonu do rangi C, te wyższych rang wzmacniając poprzez naturę swojego żywiołu. Bariera okala teren o promieniu 2m, jednak nie zamyka się od góry. Grubość samej ścianki wiru to zaledwie kilka milimetrów. Możliwe jest jej stworzenie dalej od użytkownika, ochraniając nią osoby położone nie dalej niż 15m od shinobi znającego technikę.

[b]Posiadając Dziedzinę Fūtonu na randze S[/b] możliwe jest pominięcie połowy pieczęci.
[b]Posiadając Specjalizację Fūtonu[/b] zasięg, w jakim możliwe staje się stworzenie bariery, zostaje powiększony o 10m.[/description]

No i jeszcze te do przerzucenia:
Fūton: Ressenpū | Wind Release: Violent Whirlwind風遁・烈旋風
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Koń → Ptak
KosztStandardowy
Zasięg10m
WymaganiaHatsukaze
Technika złudnie podobna do Hatsukaze, jednak znajdująca zastosowanie w bardziej specyficznych wypadkach. Korzystając z mniejszego zasięgu, chakra Wiatru skupiona na mniejszym obszarze zyskuje na sile będąc w stanie odepchnąć nawet bardziej masywniejsze osoby. Prawdziwe zastosowanie techniki leży jednak gdzie indziej, bowiem wypuszczony tak z płuc podmuch ma za zadanie zebrać się w wybranym przez ninja miejscu, tworząc tam niewielkie tornado. Prąd powietrza skierowany w górę tudzież prostopadle do trafionej "powierzchni", ma dwa zadania: albo wybić stojące w wybranym miejscu osoby w górę, bądź wyhamować te, które z pewnych przyczyn właśnie odbywały podróż w jedną stronę ku ziemi. Ów wir można stworzyć zarówno na stabilnym podłożu, jak i zawieszony w powietrzu. Jego średnica wynosi niecałe 2 metry. Tornado samo w sobie nie zadaje obrażeń. Te mogą jednak wyniknąć przez inne czynniki jak np. ukształtowanie terenu.

Posiadając rangę B w Fūton możliwe staje się zwiększenie zasięgu techniki. Każdy kolejny koszt standardowy dołożony na poczet techniki, zwiększa jej zasięg o kolejne 5m.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=風遁・烈旋風]Fūton: Ressenpū | Wind Release: Violent Whirlwind[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/T3nUrBu.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Fūton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Koń → Ptak[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]10m[/row]
[row title=Wymagania]Hatsukaze[/row]
[description]Technika złudnie podobna do Hatsukaze, jednak znajdująca zastosowanie w bardziej specyficznych wypadkach. Korzystając z mniejszego zasięgu, chakra Wiatru skupiona na mniejszym obszarze zyskuje na sile będąc w stanie odepchnąć nawet bardziej masywniejsze osoby. Prawdziwe zastosowanie techniki leży jednak gdzie indziej, bowiem wypuszczony tak z płuc podmuch ma za zadanie zebrać się w wybranym przez ninja miejscu, tworząc tam niewielkie tornado. Prąd powietrza skierowany w górę tudzież prostopadle do trafionej "powierzchni", ma dwa zadania: albo wybić stojące w wybranym miejscu osoby w górę, bądź wyhamować te, które z pewnych przyczyn właśnie odbywały podróż w jedną stronę ku ziemi. Ów wir można stworzyć zarówno na stabilnym podłożu, jak i zawieszony w powietrzu. Jego średnica wynosi niecałe 2 metry. Tornado samo w sobie nie zadaje obrażeń. Te mogą jednak wyniknąć przez inne czynniki jak np. ukształtowanie terenu.

[b]Posiadając rangę B w Fūton[/b] możliwe staje się zwiększenie zasięgu techniki. Każdy kolejny koszt standardowy dołożony na poczet techniki, zwiększa jej zasięg o kolejne 5m. [/description]
Fūton: Atsugai | Wind Release: Pressure Damage風遁・圧害­­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Ptak → Tygrys → Zając → Dzik → Wół → Smok
KosztPodwójny
Zasięg20m zasięgu lotu kuli, 3m średnicy wybuchu
Przed użytkownikiem zbiera się masa powietrza przypominające wirujące tornado, jakie po osiągnięciu odpowiednio dużej ilości chakry zostaje wystrzelone w wybranym kierunku pod postacią kuli wielkości tej do koszykówki. Po uderzeniu w cel całe ciśnienie w środku podlega dekompresji. Uwolnione w taki sposób pokłady chakry Wiatru z ogromną prędkością rozchodzą się na boki tworząc w miejscu uderzenia krater. Co więcej zdolne jest do łamania drzew czy kruszenia skał, przez co nawet znalezienie się w zasięgu efektów pouderzeniowych jest niebezpieczne, prowadząc co mniej wytrzymałych do złamań kości czy zmiażdżeń organów wewnętrznych. Bazowo promień działania techniki wynosi 3m średnicy.

Posiadając rangę A w Fūton zasięg zniszczeń dokonanych przez kulę wzrasta o 3m..
Posiadając rangę S w Fūton zasięg zniszczeń dokonanych przez kulę wzrasta o 3m..
Posiadając Sennina w Fūton możliwe jest osłabienie techniki celem zmniejszenia zasięgu eksplozji. Każde jej osłabienie o pół rangi zmniejsza jej zasięg o 3m. Koszt techniki pozostaje jednak niezmieniony.
Posiadając Specjalizację w Fūton zamiast składać pieczęcie, możliwa jest kumulacja chakry zajmująca tyle samo czasu, co złożenie 7 pieczęci.
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=風遁・圧害­­]Fūton: Atsugai | Wind Release: Pressure Damage[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/gXKSA5o.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Fūton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Małpa → Ptak → Tygrys → Zając → Dzik → Wół → Smok[/row]
[row title=Koszt]Podwójny[/row]
[row title=Zasięg]20m zasięgu lotu kuli, 3m średnicy wybuchu[/row]
[description] Przed użytkownikiem zbiera się masa powietrza przypominające wirujące tornado, jakie po osiągnięciu odpowiednio dużej ilości chakry zostaje wystrzelone w wybranym kierunku pod postacią kuli wielkości tej do koszykówki. Po uderzeniu w cel całe ciśnienie w środku podlega dekompresji. Uwolnione w taki sposób pokłady chakry Wiatru z ogromną prędkością rozchodzą się na boki tworząc w miejscu uderzenia krater. Co więcej zdolne jest do łamania drzew czy kruszenia skał, przez co nawet znalezienie się w zasięgu efektów pouderzeniowych jest niebezpieczne, prowadząc co mniej wytrzymałych do złamań kości czy zmiażdżeń organów wewnętrznych. Bazowo promień działania techniki wynosi 3m średnicy.

[b]Posiadając rangę A w Fūton[/b] zasięg zniszczeń dokonanych przez kulę wzrasta o 3m..
[b]Posiadając rangę S w Fūton[/b] zasięg zniszczeń dokonanych przez kulę wzrasta o 3m..
[b]Posiadając Sennina w Fūton[/b] możliwe jest osłabienie techniki celem zmniejszenia zasięgu eksplozji. Każde jej osłabienie o pół rangi zmniejsza jej zasięg o 3m. Koszt techniki pozostaje jednak niezmieniony.
[b]Posiadając Specjalizację w Fūton[/b] zamiast składać pieczęcie, możliwa jest kumulacja chakry zajmująca tyle samo czasu, co złożenie 7 pieczęci.[/description]
[row title=Średni Zwój]---[/row]
[row title=Średni Zwój]---[/row]
[row title=Średni Zwój]---[/row]
[row title=Średni Zwój]---[/row]
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2022, 12:05 przez Sabataya Shuten, łącznie zmieniany 7 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Makaveli
Posty: 153
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:49
Discord: Makaveli#0301
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

FŪTON: ATSUGA & FŪTON: RESSENPŪ
Przeniesione

FŪTON: FŪHAKUJUN & FŪTON: FŪHAKUJUN
Akcept
W razie pytań, popędzania odpisu, proszę kierować się na Discord'a, dziękuje.

A tu parę utworów które mogą urozmaicić czytanie posta
-1-
-2-
-3-
Awatar użytkownika
Katagiri Kayo
Posty: 250
Rejestracja: 12 gru 2021, 17:11
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Zaadresowałem większość rzeczy. Spójrz ponownie @Makaveli

Kakyu. - Generalnie nie jestem fanem dopisywania rzeczy które już są napisane w mechanice klanu do samej techniki, ale skoro chcesz to będzie wpisane. Osobiście jednak uważam, że to dublowanie informacji, zupełnie niepotrzebne bo w teorii powinno się to teraz wpisać do każdej techniki.
Prawde mówiąc mi bardziej podoba się teraz kwestia tych pieczęci. Nie wiem, porozmawiajcie sobie w gronie, może znajdziecie na to jeszcze lepszy sposób i wtedy to zmienimy, bo inaczej będziemy się krecić w kółko.
nie wiem jak pomoże nam tutaj prędkość cyfrowa gdy w wielu miejscach taka nie jest zwyczajnie określona but fair enough, coś wpiszę

Koge - Myślę, ale nie mam pomysłu i technika może iść tak - ktoś będzie miał pomysł to doda.
Takibi - Myślę, ale nie mam pomysłu i technika może iść tak - ktoś będzie miał pomysł to doda.


► Pokaż Spoiler | Shakuton - Cały
► Pokaż Spoiler | Shakuton Ranga D
Shakuton: Kakyū | Scorch Release: Fire Ball灼遁・火球
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieRóżne
KosztUtworzenie: Różny

Utrzymanie: Połowa wytworzenia kuli na turę
ZasięgOrbitowanie: 1m

Posłanie: Różne
WymaganiaBrak
DodatkoweTechnika kosztuje 10pt
Użytkownik skwaru tworzy żarowe kule, o rożnych stopniach rozgrzania. Kule, jak planety, krążą dookoła twórcy i mogą być posyłane w kierunku wrogów. Generują one ogromny żar, przez co temperatura przy użytkowniku jest bardzo wysoka i na dłuższa metę trudna do wytrzymania dla przeciętnej osoby. Tworzone kule zazwyczaj pojawiają się w dłoni lub w jakiejś odległości od niej.
Ranga ShakutonPieczęcie
DGest zaciśnięcia dłoni
CTygrys→ Dzik → Gest zaciśnięcia dłoni
BTygrys → Dzik → Koń → Ptak → Pieczęć konfrontacji
ATygrys → Dzik → Koń → Małpa → Ptak → Gest uniesienia rąk nad głowę / Ręce nad głową (Podtrzymanie)
STygrys → Małpa → Gest uniesienia rąk nad głowę → Ptak → Wąż → Dzik → Koń → Gest uniesienia rąk nad głowę / Ręce nad głową (Podtrzymanie)
Kule i ich rozmiary mogą zostać dostosowane do potrzeb użytkownika w danej chwili:
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D za trzy płomienie. Użytkownik wytwarza niewielkie żarowe płomienie orbitujące dookoła niego. Płomienie potrafią jedynie poparzyć i przypiec. (szybkość lotu 5) Nie ma możliwości posłania ich dalej niż na odległość 5 metrów. Wymagania: Shakuton D;
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C za dwie średnie ogniste kule. Wytwarzane są średnie ogniste kule, znacznie gorętsze i bardziej niebezpieczne niż ich mniejsze odpowiedniki. (szybkość lotu 7) Można je posłać na zasięg 10 metrów. Wymagania: Shakuton C;
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B za jedną dużą ognistą kule. Kula jest tak duża, że nie mieści się w dłoniach i należy wytwarzać ją nad głową. (szybkość lotu 6) Kula w kontakcie z człowiekiem jest w stanie szybko go przepalić. Kulę można posłać na zasięg 10 metrów. Wymagania: Shakuton B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A za jedną olbrzymią ognistą kule Tworzona kula jest olbrzymich rozmiarów i nie jest w stanie krążyć w koło użytkownika, musi zostać natychmiastowo "rzucona" w określonym przez autora kierunku, (szybkość lotu 5). Zasięg rzutu taką kulą zwiększa się jednak do 20 metrów. Wymagania: Shakuton A;
  • S: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi S, za jedno słońce. Kula przybiera rozmiary wręcz gigantyczne sprawiające wrażenie słońca które miałoby spaść z nieba. Samo słońce przybiera żółtawą barwę i dodatkowo roztacza w koło siebie palącą, niebezpieczną aurę podnoszącą temperaturę wszystkiego w najbliższej okolicy do około 30 metrów. Słońcem tym nie można rzucić i należy je cały czas trzymać nad swoją głową. Twór porusza się bardzo powoli (szybkość 3), jednak wciąż wraz z użytkownikiem Wymagania: Shakuton S;
Posiadając Sennina w Shakuton Liczba kontrolowanych kul zostaje zwiększona o jedną na każdą rangę dziedziny ponad wymóg do ich stworzenia. Za dodatkowe wytworzone kule trzeba również ponosić koszty.
Posiadając Specjalizację w Shakuton można wykonać technikę bez składania pieczęci, czas kumulacji chakry wyniesie jednak tyle ile zajęłoby ich złożenie. Dodatkowo słońce tworzone za pomocą rangi S nie zadaje użytkownikowi obrażeń.
► Pokaż Spoiler | Shakuton Ranga C
Shakuton: Shakunetsu no honō | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieCzas kumulacji chakry zajmuje tyle ile złozenie 5 pieczęci
KosztRóżnica między kosztem kuli wytworzonej a tej do której rozmiaru ją ulepszamy.
ZasięgBrak
WymaganiaAktywna: Shakuton: Kakyū. By zwiększyć rozmiar kuli do konkretnych rozmiarów należy spełniać wymagania stworzenia takowej za pomocą Shakuton: Kakyū.
Dzięki przelaniu większej ilości chakry Shakutonu do wcześniej utworzonej kuli dowolnego rozmiaru, można zmienić jej właściwości do takich odpowiadających kulom tworzonych na wyższych rangach przy pomocy podstawowej techniki Shakuton: Kakyū. Maksymalny rozmiar/ranga kuli do której można kulę zwiększyć jest zależny od tego jakich rozmiarów kulę autor jest w stanie samodzielnie stworzyć i utrzymać.
Shakuton: Kakusareta koge | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Ptak → Zaciśnięcie dłoni z bronią rzucaną
KosztStandardowy za 2 bronie miotane na turę
Zasięg15 metrów
WymaganiaBroń rzucana
Po złożeniu pieczęci i zaciśnięciu dłoni na broni miotanej, takiej jak shuriken czy kunai, ta staje się centrum naszej nowopowstałej żarowej kuli. Taką bronią można swobodnie rzucić tak, jakbyśmy rzucali naszą żarową kulką. Ta po trafieniu w cel zada dodatkowe rany od gorącego, topiącego się żelaza. Podpalić można dowolną broń miotaną, tak długo jak jest ona gabarytowo zdolna zmieścić się w naszej dłoni.

Posiadając Sennina w Shakuton W ogniu może stanąć broń nie mieszcząca się w dłoni o dużo większych gabarytach. (By taką broń spowić w chakrze Shakutonu należy po złożeniu pieczęci zapłacić pełen koszt za jeden przedmiot.)
► Pokaż Spoiler | Shakuton Ranga B
Shakuton: Moeru kyū | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Małpa → Smok → Koń → Ptak
KosztPodwójny C - za jedną średnią sferę
Zasięg15 metrów
WymaganiaBrak
Dzięki tej technice twórca ma możliwość dosyć szybkiego wytworzenia średnich ognistych kul (ranga C z Shakuton: Kakyu) nie w swojej dłoni a w koło siebie. Te natychmiast po wytworzeniu kierują się w wybranym przez wykonawce techniki kierunku, paląc wszystko na swojej drodze tak samo jak obrany przez autora cel. Kule stworzone przy pomocy tej techniki nie mogą być kontrolowane. Ilość celi obranych przez autora w trakcie wykonywania techniki jest limitowana jedynie przez liczbę stworzonych kul i potencjalnych celi w zasięgu techniki. Kula chwilę po trafieniu w cel przestaje istnieć. Maksymalna liczba stworzonych sfer zależna jest od rangi dziedziny klanowej oraz od limitu kontrolowanych kul z Shakuton: Kakyu.

Posiadając Rangę A w Shakuton Zasięg zostaje zwiększony o 5 metrów
Posiadając Rangę S w Shakuton Zasięg zostaje zwiększony o 10 metrów łącznie
Posiadając Specjalizację w Shakuton Można pominąć 3 pieczęci przy wykonywaniu techniki.
Shakuton: Sukōchā tenohira | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieDzik → Koń → Zając → Szczur → Tygrys → Smok
KosztRanga B - Podwójny B na turę | Ranga S - Podwójny A na turę
ZasięgBezpośredni
WymaganiaTechnika traktowana jest jako Wspomaganie
Śmiercionośna technika zdolna do odparowania wszelkiej wody z organizmu żywej istoty bądź przedmiotu. Pozostawanie dłużej pod jej wpływem jest w stanie pozostawić jedynie wysuszoną skorupę lub suche truchło. By wykonać technikę należy złożyć pieczęcie a potem poprzez ciągły kontakt fizyczny z obiektem można zacząć odparowywać z niego wodę. Technika jest niezwykle śmiercionośna i już po krótkim kontakcie może doprowadzić do bolesnej śmierci. W trakcie kontaktu z ofiarą, co turę (zależnie od poziomu Shakutonu) traci ona punkty wytrzymałości i jeśli te sięgną zera cel umrze. Ofiara otrzymuje wszystkie efekty posiadania niskiej wartości tego atrybutu w zależności od stopnia jego obniżenia. Czas i prędkość z jaką faktycznie płyną tury podczas obniżania zależny jest od prowadzącego wątek MG. Odzyskiwanie utraconych punktów wytrzymałości odbywa się poprzez odpowiednie nawodnienie i odpoczynek o którego wartościowości decyduje MG prowadzący wątek w zależności od ilości utraconych punktów.
Ranga ShakutonPoziom obniżanej wytrzymałości co turę
B1
S2
Posiadając Sennina w Shakuton Można wysysać wodę z dwóch celów jednocześnie, jeśli zapłacimy koszt jak za dwie techniki (wystarczy raz złożyć pieczęcie)
Posiadając Specjalizację w Shakuton Technika może zostać wykonana bez pieczęci. Czas kumulacji chakry trwa wtedy tyle ile zajęłoby ich złożenie.
Średni zwój
Średni zwój
Średni zwój
Shakuton: Nekkyū Takibi | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Koń → Smok → Ptak (wymaga podtrzymania jeśli chcemy kontrolować sfery)
KosztStandardowy na turę
ZasięgJeden cel w zasięgu 20 metrów od użytkownika
WymaganiaAktywna: Shakuton: Kakyū
Po przelaniu chakry i złożeniu pieczęci, shinobi wybiera swój cel w kierunku którego posłane zostają jego sfery. (szybkość lotu 7) Gdy te dotrą do celu, zaczynają krążyć w koło niego. Uzytkownik może wtedy trzymać pieczęć by wydać im proste polecenia dotyczące zmniejszniaa bądź zwiększania swojej odległości od ofiary, dopóki pozostają w zasięgu jego kontroli. Gdy wszystkie sięgną ciała wątpliwe by zostało z niego coś więcej niż wysuszony trup. Ostatecznie, zdolność może się również przydać w celu ochrony, jeśli zostanie odpowiednio wykorzystana.

Posiadając Sennina w Shakuton Można manipulować odległością kul od wybranego celu. Maksymalny zasięg na jaki mogą się od takiego oddalić, wciąż w koło niego krążąc to 5 metrów.
► Pokaż Spoiler | Shakuton Ranga A
Shakuton: Naibu-en | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Wół → Tygrys → Wąż → Smok → Gest zaciśnięcia dłoni
KosztPodwójny za żarowy płomień
ZasięgOrbitowanie: 1 metr | Posłanie: 20 metrów
WymaganiaZnajomość: Shakuton: Sukōchā tenohira
Technika polegająca na stworzeniu maksymalnie trzech żarowych płomieni, tak stworzone sfery są wystarczająco gorące by przyprawić nieuważną ofiarę o poważne rany oraz wyparować część wody z organizmu ofiary. W dużej ilości potrafią być straszliwie niebezpieczne. (szybkość lotu 8) Ofiara kontaktu z żarowym płomieniem otrzymuje zmniejszoną wytrzymałość o 1 punkt.

Posiadając Sennina w Shakuton Kule mogą zostać posłane w kierunku więcej niż jednego celu jednocześnie.
Posiadając Specjalizację w Shakuton Zasięg posłania kul zwiększa się o 10 metrów. Kule mogą orbitować w odległości maksymalnie 5 metrów od użytkownika.
Shakuton: Hi arashi| Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Wół → Pies → Koń → Wąż → Ptak → Wół
KosztPotrójny- wytworzenie | Standardowy na turę - Podtrzymanie
Zasięg30 metrów
WymaganiaBrak
Po złożeniu sekwencji pieczęci za plecami shinobiego powstaje kilkanaście ognistych sfer które natychmiastowo lecą w wybrane przez użytkownika miejsce. Na miejscu zaczynają poruszać się tak po osi od wybranego miejsca tworząc swoisty okrąg, poruszają się głównie w pionie na różnych wysokościach. Dość szybko w ten sposób powstaje wypalające wszystko na swojej drodze tornado, któremu użytkownik może wskazać kolejne miejsce w które ogniste sfery pod postacią tornada mają się udać - dopóki podtrzymuje technikę.

Posiadając rangę S w Shakuton Zasięg zwiększa się o 5 metrów
Posiadając Specjalizację w Shakuton Użytkownik jest w stanie jednocześnie stworzyć dwa takie tornada, za każde musi zapłacić oddzielny koszt stworzenia i podtrzymania.
► Pokaż Spoiler | Shakuton Ranga S
Shakuton: Daijōhappa | Scorch Release: Great Steaming Explosive Blast灼遁・大蒸発破
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Wół → Wąż → Ptak | Detonacja → Pieczęć konfrontacji
KosztStworzenia kuli - Standardowy | Koszt detonacji - Podwójny | Podtrzymanie kuli | Standardowy
Zasięg25 lotu metrów | Zasięg wybuchu - 25 metrów
WymaganiaBrak
Przesłanie chakry i złożenie pieczęci umożliwia stworzenie pięciu ognistych kul które momentalnie łączą się w jedną ogromną ognistą kulę której celem prócz wypalania wszystkiego co znajdzie na swojej drodze jest totalne wyparowanie tego co znajdzie się w jej zasięgu w chwili wybuchu. Sfera bowiem po dotarciu na wskazane przez użytkownika miejsce (szybkość lotu 7) przechodzi w stan "czuwania" oczekując na złożenie ostatniej pieczęci w celu wydania polecenia wybuchu. Taki wybuch pochłania ze sobą wszystko, odparowując wodę i zmieniając w popiół. Nawet podłoże ma szansę na zostanie wymazanym z egzystecnji.


Posiadając Specjalizację w Shakuton Zasięg wybuchu zostaje podwojony
Shakuton: Kajōsatsu | Scorch Release: Extremely Steaming Murder灼遁・過蒸殺
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Wół → Ptak → Dzik → Wąż → Pies → Koń → Smok (musi być podtrzymywany)
KosztPodwójny - na turę
Zasięg35 metrów | Obszar o średnicy - 20 metrów
WymaganiaZnajomość: Shakuton: Sukōchā tenohira
Wyparowanie wody z organizmu bądź przedmiotu jednak tym razem nie wymagające bezpośredniego dotyku a na wskazanym obszarze przez wykonującego jutsu. Po złożeniu sekwencji pieczęci i podtrzymywaniu ostatniej z nich efekt techniki zaczyna wpływać na wskazany teren i woda jest odparowywana. Jest bardzo duża szansa, że bardzo szybko wszystko co znalazło się na obszarze stanie się szarą, suchą i zniszczoną pyłową pustynią, prawdopodobnie pełną rozsypujących się wysuszonych zwłok. W trakcie wpływu techniki na ofiary, co turę (zależnie od poziomu Shakutonu) traci ona punkty wytrzymałości i jeśli te sięgną zera cel umrze. Ofiara otrzymuje wszystkie efekty posiadania niskiej wartości tego atrybutu w zależności od stopnia jego obniżenia. Czas i prędkość z jaką faktycznie płyną tury podczas obniżania zależny jest od prowadzącego wątek MG.

Ranga ShakutonPoziom obniżanej wytrzymałości co turę
S1
S+ Specjalizacja2
Posiadając Sennina w Shakuton połowa pieczęci może zostać pominięta, czas kumulacji chakry pozostaje jednak ten sam.
Posiadając Specjalizację w Shakuton Poziom obniżanej wytrzymałości zostaje zwiększony o jeden
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2022, 0:11 przez Katagiri Kayo, łącznie zmieniany 1 raz.
► Pokaż Spoiler | Sens Bushido odnajduje w śmierci
Prowadzone misje 7/4
Misja CPatrol - Kurosawa Shin'ichi
Awatar użytkownika
Makaveli
Posty: 153
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:49
Discord: Makaveli#0301
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Tario


SHAKUTON: KAKYŪ
1. Jedna kwestia co do techniczki, to przy rande S, słońce jeżeli my oddalimy się zbyt szybko, przez co technika nie nadąży pewnie zniknie. Jeżeli byś chciał, można zrobić z tym jeszcze coś, pod tym względem że np zostanie przez jakąś ture, tam gdzie zostało pozostawione, możemy jeszcze coś z tym wymyślić.

SHAKUTON: KAKUSARETA KOGE
Akcept

SHAKUTON: SUKŌCHĀ TENOHIRA
Akcept

SHAKUTON: NEKKYŪ TAKIBI
Akcept

SHAKUTON: NAIBU-EN
1. 8 pkt to jednak dużo trochę, wydaje mi się że dobrze będzie zmniejszyć do 7, jednak jeżeli chciałbyś 8 to na specce chociażby, tylko to wtedy wiąże się ze zmianą buffa któy masz aktualnie.

SHAKUTON: HI ARASHI
Akcept

SHAKUTON: DAIJŌHAPPA
Akcept

SHAKUTON: KAJŌSATSU
1. Sennin, nadal buffem, w takiej formie nadal odpada.

Techniczki przeniose razem, gdby będzie akcept na D
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2022, 17:40 przez Makaveli, łącznie zmieniany 1 raz.
W razie pytań, popędzania odpisu, proszę kierować się na Discord'a, dziękuje.

A tu parę utworów które mogą urozmaicić czytanie posta
-1-
-2-
-3-
Awatar użytkownika
Katagiri Kayo
Posty: 250
Rejestracja: 12 gru 2021, 17:11
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Nie wiem już co "nie jest buffem w takim razie"
zrobione
► Pokaż Spoiler | Shakuton - Cały
► Pokaż Spoiler | Shakuton Ranga D
Shakuton: Kakyū | Scorch Release: Fire Ball灼遁・火球
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieRóżne
KosztUtworzenie: Różny

Utrzymanie: Połowa wytworzenia kuli na turę
ZasięgOrbitowanie: 1m

Posłanie: Różne
WymaganiaBrak
DodatkoweTechnika kosztuje 10pt
Użytkownik skwaru tworzy żarowe kule, o rożnych stopniach rozgrzania. Kule, jak planety, krążą dookoła twórcy i mogą być posyłane w kierunku wrogów. Generują one ogromny żar, przez co temperatura przy użytkowniku jest bardzo wysoka i na dłuższa metę trudna do wytrzymania dla przeciętnej osoby. Tworzone kule zazwyczaj pojawiają się w dłoni lub w jakiejś odległości od niej.
Ranga ShakutonPieczęcie
DGest zaciśnięcia dłoni
CTygrys→ Dzik → Gest zaciśnięcia dłoni
BTygrys → Dzik → Koń → Ptak → Pieczęć konfrontacji
ATygrys → Dzik → Koń → Małpa → Ptak → Gest uniesienia rąk nad głowę / Ręce nad głową (Podtrzymanie)
STygrys → Małpa → Gest uniesienia rąk nad głowę → Ptak → Wąż → Dzik → Koń → Gest uniesienia rąk nad głowę / Ręce nad głową (Podtrzymanie)
Kule i ich rozmiary mogą zostać dostosowane do potrzeb użytkownika w danej chwili:
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D za trzy płomienie. Użytkownik wytwarza niewielkie żarowe płomienie orbitujące dookoła niego. Płomienie potrafią jedynie poparzyć i przypiec. (szybkość lotu 5) Nie ma możliwości posłania ich dalej niż na odległość 5 metrów. Wymagania: Shakuton D;
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C za dwie średnie ogniste kule. Wytwarzane są średnie ogniste kule, znacznie gorętsze i bardziej niebezpieczne niż ich mniejsze odpowiedniki. (szybkość lotu 7) Można je posłać na zasięg 10 metrów. Wymagania: Shakuton C;
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B za jedną dużą ognistą kule. Kula jest tak duża, że nie mieści się w dłoniach i należy wytwarzać ją nad głową. (szybkość lotu 6) Kula w kontakcie z człowiekiem jest w stanie szybko go przepalić. Kulę można posłać na zasięg 10 metrów. Wymagania: Shakuton B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A za jedną olbrzymią ognistą kule Tworzona kula jest olbrzymich rozmiarów i nie jest w stanie krążyć w koło użytkownika, musi zostać natychmiastowo "rzucona" w określonym przez autora kierunku, (szybkość lotu 5). Zasięg rzutu taką kulą zwiększa się jednak do 20 metrów. Wymagania: Shakuton A;
  • S: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi S, za jedno słońce. Kula przybiera rozmiary wręcz gigantyczne sprawiające wrażenie słońca które miałoby spaść z nieba. Samo słońce przybiera żółtawą barwę i dodatkowo roztacza w koło siebie palącą, niebezpieczną aurę podnoszącą temperaturę wszystkiego w najbliższej okolicy do około 30 metrów. Słońcem tym nie można rzucić i należy je cały czas trzymać nad swoją głową. Twór porusza się bardzo powoli (szybkość 3), jednak wciąż wraz z użytkownikiem. Jeśli z jakiegoś powodu użytkownik oddali się od stworzonego słońca na odległo ponad 20 metrów, lub przerwię utrzymywanie go, to po upływie pełnej tury, słońce zniknie. Wymagania: Shakuton S;
Posiadając Sennina w Shakuton Liczba kontrolowanych kul zostaje zwiększona o jedną na każdą rangę dziedziny ponad wymóg do ich stworzenia. Za dodatkowe wytworzone kule trzeba również ponosić koszty.
Posiadając Specjalizację w Shakuton można wykonać technikę bez składania pieczęci, czas kumulacji chakry wyniesie jednak tyle ile zajęłoby ich złożenie. Dodatkowo słońce tworzone za pomocą rangi S nie zadaje użytkownikowi obrażeń.
► Pokaż Spoiler | Shakuton Ranga C
Shakuton: Shakunetsu no honō | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieCzas kumulacji chakry zajmuje tyle ile złozenie 5 pieczęci
KosztRóżnica między kosztem kuli wytworzonej a tej do której rozmiaru ją ulepszamy.
ZasięgBrak
WymaganiaAktywna: Shakuton: Kakyū. By zwiększyć rozmiar kuli do konkretnych rozmiarów należy spełniać wymagania stworzenia takowej za pomocą Shakuton: Kakyū.
Dzięki przelaniu większej ilości chakry Shakutonu do wcześniej utworzonej kuli dowolnego rozmiaru, można zmienić jej właściwości do takich odpowiadających kulom tworzonych na wyższych rangach przy pomocy podstawowej techniki Shakuton: Kakyū. Maksymalny rozmiar/ranga kuli do której można kulę zwiększyć jest zależny od tego jakich rozmiarów kulę autor jest w stanie samodzielnie stworzyć i utrzymać.
Shakuton: Kakusareta koge | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Ptak → Zaciśnięcie dłoni z bronią rzucaną
KosztStandardowy za 2 bronie miotane na turę
Zasięg15 metrów
WymaganiaBroń rzucana
Po złożeniu pieczęci i zaciśnięciu dłoni na broni miotanej, takiej jak shuriken czy kunai, ta staje się centrum naszej nowopowstałej żarowej kuli. Taką bronią można swobodnie rzucić tak, jakbyśmy rzucali naszą żarową kulką. Ta po trafieniu w cel zada dodatkowe rany od gorącego, topiącego się żelaza. Podpalić można dowolną broń miotaną, tak długo jak jest ona gabarytowo zdolna zmieścić się w naszej dłoni.

Posiadając Sennina w Shakuton W ogniu może stanąć broń nie mieszcząca się w dłoni o dużo większych gabarytach. (By taką broń spowić w chakrze Shakutonu należy po złożeniu pieczęci zapłacić pełen koszt za jeden przedmiot.)
► Pokaż Spoiler | Shakuton Ranga B
Shakuton: Moeru kyū | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Małpa → Smok → Koń → Ptak
KosztPodwójny C - za jedną średnią sferę
Zasięg15 metrów
WymaganiaBrak
Dzięki tej technice twórca ma możliwość dosyć szybkiego wytworzenia średnich ognistych kul (ranga C z Shakuton: Kakyu) nie w swojej dłoni a w koło siebie. Te natychmiast po wytworzeniu kierują się w wybranym przez wykonawce techniki kierunku, paląc wszystko na swojej drodze tak samo jak obrany przez autora cel. Kule stworzone przy pomocy tej techniki nie mogą być kontrolowane. Ilość celi obranych przez autora w trakcie wykonywania techniki jest limitowana jedynie przez liczbę stworzonych kul i potencjalnych celi w zasięgu techniki. Kula chwilę po trafieniu w cel przestaje istnieć. Maksymalna liczba stworzonych sfer zależna jest od rangi dziedziny klanowej oraz od limitu kontrolowanych kul z Shakuton: Kakyu.

Posiadając Rangę A w Shakuton Zasięg zostaje zwiększony o 5 metrów
Posiadając Rangę S w Shakuton Zasięg zostaje zwiększony o 10 metrów łącznie
Posiadając Specjalizację w Shakuton Można pominąć 3 pieczęci przy wykonywaniu techniki.
Shakuton: Sukōchā tenohira | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieDzik → Koń → Zając → Szczur → Tygrys → Smok
KosztRanga B - Podwójny B na turę | Ranga S - Podwójny A na turę
ZasięgBezpośredni
WymaganiaTechnika traktowana jest jako Wspomaganie
Śmiercionośna technika zdolna do odparowania wszelkiej wody z organizmu żywej istoty bądź przedmiotu. Pozostawanie dłużej pod jej wpływem jest w stanie pozostawić jedynie wysuszoną skorupę lub suche truchło. By wykonać technikę należy złożyć pieczęcie a potem poprzez ciągły kontakt fizyczny z obiektem można zacząć odparowywać z niego wodę. Technika jest niezwykle śmiercionośna i już po krótkim kontakcie może doprowadzić do bolesnej śmierci. W trakcie kontaktu z ofiarą, co turę (zależnie od poziomu Shakutonu) traci ona punkty wytrzymałości i jeśli te sięgną zera cel umrze. Ofiara otrzymuje wszystkie efekty posiadania niskiej wartości tego atrybutu w zależności od stopnia jego obniżenia. Czas i prędkość z jaką faktycznie płyną tury podczas obniżania zależny jest od prowadzącego wątek MG. Odzyskiwanie utraconych punktów wytrzymałości odbywa się poprzez odpowiednie nawodnienie i odpoczynek o którego wartościowości decyduje MG prowadzący wątek w zależności od ilości utraconych punktów.
Ranga ShakutonPoziom obniżanej wytrzymałości co turę
B1
S2
Posiadając Sennina w Shakuton Można wysysać wodę z dwóch celów jednocześnie, jeśli zapłacimy koszt jak za dwie techniki (wystarczy raz złożyć pieczęcie)
Posiadając Specjalizację w Shakuton Technika może zostać wykonana bez pieczęci. Czas kumulacji chakry trwa wtedy tyle ile zajęłoby ich złożenie.
Średni zwój
Średni zwój
Średni zwój
Shakuton: Nekkyū Takibi | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Koń → Smok → Ptak (wymaga podtrzymania jeśli chcemy kontrolować sfery)
KosztStandardowy na turę
ZasięgJeden cel w zasięgu 20 metrów od użytkownika
WymaganiaAktywna: Shakuton: Kakyū
Po przelaniu chakry i złożeniu pieczęci, shinobi wybiera swój cel w kierunku którego posłane zostają jego sfery. (szybkość lotu 7) Gdy te dotrą do celu, zaczynają krążyć w koło niego. Uzytkownik może wtedy trzymać pieczęć by wydać im proste polecenia dotyczące zmniejszniaa bądź zwiększania swojej odległości od ofiary, dopóki pozostają w zasięgu jego kontroli. Gdy wszystkie sięgną ciała wątpliwe by zostało z niego coś więcej niż wysuszony trup. Ostatecznie, zdolność może się również przydać w celu ochrony, jeśli zostanie odpowiednio wykorzystana.

Posiadając Sennina w Shakuton Można manipulować odległością kul od wybranego celu. Maksymalny zasięg na jaki mogą się od takiego oddalić, wciąż w koło niego krążąc to 5 metrów.
► Pokaż Spoiler | Shakuton Ranga A
Shakuton: Naibu-en | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Wół → Tygrys → Wąż → Smok → Gest zaciśnięcia dłoni
KosztPodwójny za żarowy płomień
ZasięgOrbitowanie: 1 metr | Posłanie: 20 metrów
WymaganiaZnajomość: Shakuton: Sukōchā tenohira
Technika polegająca na stworzeniu maksymalnie trzech żarowych płomieni, tak stworzone sfery są wystarczająco gorące by przyprawić nieuważną ofiarę o poważne rany oraz wyparować część wody z organizmu ofiary. W dużej ilości potrafią być straszliwie niebezpieczne. (szybkość lotu 7) Ofiara kontaktu z żarowym płomieniem otrzymuje zmniejszoną wytrzymałość o 1 punkt.

Posiadając Sennina w Shakuton Kule mogą zostać posłane w kierunku więcej niż jednego celu jednocześnie.
Posiadając Specjalizację w Shakuton Zasięg posłania kul zwiększa się o 10 metrów. Kule mogą orbitować w odległości maksymalnie 5 metrów od użytkownika.
Shakuton: Hi arashi| Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Wół → Pies → Koń → Wąż → Ptak → Wół
KosztPotrójny- wytworzenie | Standardowy na turę - Podtrzymanie
Zasięg30 metrów
WymaganiaBrak
Po złożeniu sekwencji pieczęci za plecami shinobiego powstaje kilkanaście ognistych sfer które natychmiastowo lecą w wybrane przez użytkownika miejsce. Na miejscu zaczynają poruszać się tak po osi od wybranego miejsca tworząc swoisty okrąg, poruszają się głównie w pionie na różnych wysokościach. Dość szybko w ten sposób powstaje wypalające wszystko na swojej drodze tornado, któremu użytkownik może wskazać kolejne miejsce w które ogniste sfery pod postacią tornada mają się udać - dopóki podtrzymuje technikę.

Posiadając rangę S w Shakuton Zasięg zwiększa się o 5 metrów
Posiadając Specjalizację w Shakuton Użytkownik jest w stanie jednocześnie stworzyć dwa takie tornada, za każde musi zapłacić oddzielny koszt stworzenia i podtrzymania.
► Pokaż Spoiler | Shakuton Ranga S
Shakuton: Daijōhappa | Scorch Release: Great Steaming Explosive Blast灼遁・大蒸発破
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Wół → Wąż → Ptak | Detonacja → Pieczęć konfrontacji
KosztStworzenia kuli - Standardowy | Koszt detonacji - Podwójny | Podtrzymanie kuli | Standardowy
Zasięg25 lotu metrów | Zasięg wybuchu - 25 metrów
WymaganiaBrak
Przesłanie chakry i złożenie pieczęci umożliwia stworzenie pięciu ognistych kul które momentalnie łączą się w jedną ogromną ognistą kulę której celem prócz wypalania wszystkiego co znajdzie na swojej drodze jest totalne wyparowanie tego co znajdzie się w jej zasięgu w chwili wybuchu. Sfera bowiem po dotarciu na wskazane przez użytkownika miejsce (szybkość lotu 7) przechodzi w stan "czuwania" oczekując na złożenie ostatniej pieczęci w celu wydania polecenia wybuchu. Taki wybuch pochłania ze sobą wszystko, odparowując wodę i zmieniając w popiół. Nawet podłoże ma szansę na zostanie wymazanym z egzystecnji.


Posiadając Specjalizację w Shakuton Zasięg wybuchu zostaje podwojony
Shakuton: Kajōsatsu | Scorch Release: Extremely Steaming Murder灼遁・過蒸殺
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Wół → Ptak → Dzik → Wąż → Pies → Koń → Smok (Smok musi być podtrzymywany)
KosztPodwójny - na turę
Zasięg35 metrów | Obszar o średnicy - 20 metrów
WymaganiaZnajomość: Shakuton: Sukōchā tenohira
Wyparowanie wody z organizmu bądź przedmiotu jednak tym razem nie wymagające bezpośredniego dotyku a na wskazanym obszarze przez wykonującego jutsu. Po złożeniu sekwencji pieczęci i podtrzymywaniu ostatniej z nich efekt techniki zaczyna wpływać na wskazany teren i woda jest odparowywana. Jest bardzo duża szansa, że bardzo szybko wszystko co znalazło się na obszarze stanie się szarą, suchą i zniszczoną pyłową pustynią, prawdopodobnie pełną rozsypujących się wysuszonych zwłok. W trakcie wpływu techniki na ofiary, co turę (zależnie od poziomu Shakutonu) traci ona punkty wytrzymałości i jeśli te sięgną zera cel umrze. Ofiara otrzymuje wszystkie efekty posiadania niskiej wartości tego atrybutu w zależności od stopnia jego obniżenia. Czas i prędkość z jaką faktycznie płyną tury podczas obniżania zależny jest od prowadzącego wątek MG.

Ranga ShakutonPoziom obniżanej wytrzymałości co turę
S1
S+ Specjalizacja2
Posiadając Specjalizację w Shakuton Poziom obniżanej wytrzymałości zostaje zwiększony o jeden
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2022, 22:44 przez Katagiri Kayo, łącznie zmieniany 1 raz.
► Pokaż Spoiler | Sens Bushido odnajduje w śmierci
Prowadzone misje 7/4
Misja CPatrol - Kurosawa Shin'ichi
Awatar użytkownika
Hyūga Tsubaki
Posty: 365
Rejestracja: 03 mar 2022, 3:55
Ranga: Genin
Ranga dodatkowa: Iryōnin | Stażystka w Fūinjutsu Kenkyū Sentā
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

@Tora

Nie, w wymaganiach jest 6. Być może miałeś pomniejszone forko i Ci się zlało : )

Jednocześnie, nie rozumiem Twojej logiki. Najpierw chcesz wszelkie bonusy ograniczyć do Jukenu, a teraz dajesz propozycję zupełnie niezgodną z tym, co aktualnie jest w klanie.

Specjalizacja w Jukenie bazowo zmniejsza wymagania co do refleksu by wykupić Juken. Wymagania do refleksu w technice są na bazie wymagań Jukenu, więc specjalizacja w Byakuganie, zmniejszająca te wymagania o jeden punkt, nie robi najmniejszego sensu w zamyśle perków, jakie daje specka w klanowym stylu walki.

Specjalizacja w Byakugan jest z żywca wzięta z tej techniki robienia chakrowych senbonów wystrzeliwanych z tenketsu.
Chakura Tsume Hari | Chakra Needle爪針
KlasyfikacjaBYAKUGAN, JŪKEN
PieczęcieBrak, kumulacja chakry zajmuje tyle ile złożenie trzech pieczęci
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaRefleks 6
Dłonie użytkownika zostają pokryte warstwą chakry, mającą właściwości tnące. Nie ma ona problemu z przecięciem skóry człowieka, jednakże zadane rany nie są bardzo głębokie i nie naruszą np. mięśni. Główną jej zaletą jest jednak możliwość rozcinania obiektów nasiąkniętych chakrą na tym samym bądź niższym poziomie aniżeli ranga użytkownika techniki w Byakugan lub Jūken (przy ocenie bierze się pod uwagę dziedzinę o wyższej randze). Jest to technika do wykonywania precyzyjnych cięć na stosunkowo niewielkich powierzchniach, więc np. użytkownik nie będzie w stanie przy pomocy tego jutsu przeciąć bariery z chakry.

Posiadając rangę S w Jūken lub Byakugan i Refleks 7 istnieje możliwość przecinania obiektów, które nadlatują w stronę użytkownika - te oczywiście muszą być trafione.
Posiadając Specjalizację w Byakugan nie ma potrzeby kumulowania chakry, technika jest wykonywana natychmiastowo.
Posiadając Specjalizację w Jūken wymogi do refleksu są obniżone o 1.
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2022, 21:18 przez Hyūga Tsubaki, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

B Y A K U G A N
Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne 359° [m]Koszt utrzymania na turę
7 50010010
► Pokaż Spoiler
- Mowa
#FF8080
Awatar użytkownika
Makaveli
Posty: 153
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:49
Discord: Makaveli#0301
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

SHAKUTON: KAKYŪ
Akcept

SHAKUTON: NAIBU-EN
Akcept


SHAKUTON: KAJŌSATSU
Akcept
W razie pytań, popędzania odpisu, proszę kierować się na Discord'a, dziękuje.

A tu parę utworów które mogą urozmaicić czytanie posta
-1-
-2-
-3-
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

its time :dio:

Nori
► Pokaż Spoiler
  • Gatenga - Akcpet.
Zotto
► Pokaż Spoiler
  • Akuma no Ittai - wywalamy to o atucie sensora i akcept
  • Shiki Tenshin - zobacz czy tak może być
► Pokaż Spoiler
Shiki Tenshin | Colour Corse Change四季天心
KlasyfikacjaSHIKEI SEPPUN, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Szczur → Wół
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaFuuinjutsu B, Ninjutsu B, Kuchiyose: Raikō Kenka, Gyaku Raiko Kenka
Technika ta pozwala na przeskoczenie między ciałami, które jest prawie niezauważalne. Ciała te należy przechowywać zapieczętowane w zwoju do którego mamy dostęp, inaczej uległyby uszkodzeniu. Nieużywane i niezapieczętowane ciała ulegną degradacji. Po śmierci ciało rozsypuje się w pył. Obserwatorzy działania techniki widzą dziwne zawirowanie wokół postaci używającej Shiki Tenshin.

Posiadając rangę A w Shikei Seppun proces zamiany ciał jest tak szybki, że widoczny jest on jako drobne drgnięcie postaci.
Posiadając rangę S w Shikei Seppun można pominąć wszystkie pieczęci, jednak kumulowanie czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
Posiadając Sennina Shikei Seppun oraz Kontrole Czakry 10 podmiana ciał zachodzi natychmiastowo, czas kumulowania czakry jest równy złożeniu jednej pieczęci.
  • Bassuru Shisen - zobacz czy tak może być
► Pokaż Spoiler
Bassuru Shisen | Punishing Gaze罰する視線
KlasyfikacjaSHIKEI SEPPUN
Pieczęcie---
Koszt Standardowy
Zasięg5m
Wymagania---
Technika ta polega na ujawnieniu swojej demonicznej natury bez chowania ciała. Podobna ona jest do Sakki, lecz korzystająca z poziomu demonicznych zdolności (gdzie ranga D - 1 a S - 5), oraz połowy Siły Woli użytkownika (zaokrąglona w dół). Demon Sukebe rozpala swoje demoniczne świecące oczy, a ludzka twarz znika w cieniu pomiędzy włosami. Spojrzenie za pomocą demonicznych oczu może zmniejszyć zdolność reagowania celu, dezorientując i wywołując głęboki lęk, bądź tylko wystraszyć w wypadku niepowodzenia techniki. Jutsu można wykonać będąc w formie włosów.
Różnica Siły Woli celu do Rangi Shikei Seppun użytkownika + 1/2 Siły Woli użytkownikaEfekt
Większa bądź równa 0Cel odporny na technikę
-1 lub -2Cel czuje niepokój
-3 lub -4Cel ma spowolnioną reakcję i czuje spory lęk.
-5Cel jest przerażony i ma problemy z oceną sytuacji i kojarzeniem faktów.
-6 i dalejCel jest sparaliżowany ze strachu.
Posiadając Specjalizacje w Shikei Seppun otrzymujemy +1 do kalkulacji
Posiadając Sennina Shikei Seppun cień zalewa całe ciało i rozlewa się z ludzkiej sylwetki na otoczenie. Włosy i czerwone oczy wciąż są widoczne. Działanie techniki wpływa na wszystkie osoby w zasięgu 5m od użytkownika, które patrzą w stronę demona.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Kakarotto. Wszystko jest gicior ! Wprowadzajcie.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Kurama Shijima
Posty: 40
Rejestracja: 14 lut 2022, 18:04
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Och, poprawiłam i koszt chakry i dodałam ten dopisek "zgodnie z mechaniką klanu" <3
Shashin Kurama | Kurama's Painting写真鞍馬
KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
PieczęcieJutsu powstaje poprzez malowanie -> Pieczęć Tygrysa
Koszt100, podwójny za większe twory, poczwórny za zmianę otoczenia
Zasięg100 m
WymaganiaNamalowanie obrazu
Technika polega na namalowaniu obrazu, z którego powstaje następnie iluzja. Specyfika tego jutsu opiera się na jego dokładności i precyzji namalowanego obrazu. Im dokładniejszy obraz tym lepszy efekt. Z tego powodu aby wykorzystać pełen potencjał jutsu często poświęca się nawet kilka godzin na jego przygotowanie, a czasem i dni. Możliwe jest przygotowywanie mniejszych obrazów, jak namalowanie pojedynczego zwierzęcia czy przedmiotu, zajmuje to wtedy proporcjonalnie mniej czasu. Zawsze jednak minimalny czas potrzebny do ukończenia takiego rysunku jest równoważny 20 złożonym pieczęciom. Poprzez malunek jest w stanie nim wytworzyć dowolną iluzję, dodając elementy do świata, zmieniając wygląd jednostek, wpływając na nie czy nawet wpływając na sam świat. Przykładowo możliwe jest namalowanie burzy nad miastem czy fali zalewającej miasto, albo namalowanie smoka, który będzie zionął ogniem. Ze względu na zamysł twórcy stworzone iluzje mogą być jednak nie tylko agresywne i niszczycielskie, ale również przynosić wszelkie inne emocje. Na przykład tworzyć stado puchatych króliczków zabawiających dzieci. Technika pozwala na urzeczywistnienie genjutsu zgodnie z mechaniką klanu.
Iluzja z obrazu działa maksymalnie 1 dzień, po czym kończy się jej wpływ.
Możliwe jest przygotowanie obrazu na zapas - ogranicza wtedy maksymalne pokłady chakry do czasu wykorzystania obrazu.
Starannie przygotowany obraz stanowi kwintesencję Kekkei Genkai rodu Kurama. Iluzja jest tak silna, że przekonuje mózg do tego, iż namalowane obrazy są prawdziwe i doprowadzić do prawdziwej śmierci osób w nią złapanej.
Podczas używania techniki należy liczyć się z konsekwencjami. Im większa iluzja i im większy jej impakt na otoczenie, tym większa szansa na przejęcie użytkownika przez alter ego.
Zwój-
Obrazek
The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselfs.
~Shakespear
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

@Tsubaki - od razu mówię, że mamy zaplanowane doprecyzowania tych Specek. Co nie znaczy, że wszędzie będzie jasno określone, bo może być gdzieś oba git. Tak patrzę na tę technikę i w sumie mnie przekonałaś. Istnieje spora szansa, że się zafiksowałem, że to kontrola chakry. Dla mnie akcept, nie wiem czy dziś przerzucę, ale jutro już powinienem. Jak jutro nie będzie kopaj śmiało bym dodał.
► Pokaż Spoiler | Zaakceptowana wersja
Chakura Tsume Hari | Chakra Needle爪針
KlasyfikacjaBYAKUGAN, JŪKEN
PieczęcieBrak, kumulacja chakry zajmuje tyle ile złożenie trzech pieczęci
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaRefleks 6
Dłonie użytkownika zostają pokryte warstwą chakry, mającą właściwości tnące. Nie ma ona problemu z przecięciem skóry człowieka, jednakże zadane rany nie są bardzo głębokie i nie naruszą np. mięśni. Główną jej zaletą jest jednak możliwość rozcinania obiektów nasiąkniętych chakrą na tym samym bądź niższym poziomie aniżeli ranga użytkownika techniki w Byakugan lub Jūken (przy ocenie bierze się pod uwagę dziedzinę o wyższej randze). Jest to technika do wykonywania precyzyjnych cięć na stosunkowo niewielkich powierzchniach, więc np. użytkownik nie będzie w stanie przy pomocy tego jutsu przeciąć bariery z chakry.

Posiadając rangę S w Jūken lub Byakugan i Refleks 7 istnieje możliwość przecinania obiektów, które nadlatują w stronę użytkownika - te oczywiście muszą być trafione.
Posiadając Specjalizację w Byakugan nie ma potrzeby kumulowania chakry, technika jest wykonywana natychmiastowo.
Posiadając Specjalizację w Jūken wymogi do refleksu są obniżone o 1.
@Kurama Shijima - jednej rzeczy mi brakuje do dania akcepta. Tak jak wspominałem, jeżeli przygotowujemy na zapas i ograniczami maksymalne zasoby chakry warto to doprecyzować. Czy chcesz to doprecyzowywać, czy chcesz to zostawić MG z jakimiś wytycznymi, czy wolałabyś bym np. ja to opisał? Chodzi po prostu o dopisanie, że np. "każdy przygotowany na zapas obraz obniża o X chakry zasoby użytkownika do momentu zużycia obrazu. Chakra ta się nie regeneruje."
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”