• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Pustynie Baibai

Stolica kupców jest dość prosta do znalezienia. Wbrew wszystkim prawom jakimi rządzi się pustynia, wybudowano kamiennie ścieżki prowadzące do niej z każdego sąsiadującego państwa. Fakt, że znajduje się ona bezpośredni w centrum Królestwa Kupców i są do niej 4 wjazdy, z każdej strony świata po jednym. Sama stolica jest ogromnym miastem, mieszczącym w sobie tysiące budynków oraz sklepów, w których to kupcy przesiadują. Jest ona w kształcie okręgu, a im bliżej jego centrum się ktoś znajdował, tym bogatszy był. W samym centrum miasta znajdował się natomiast duży pałac, w którym to mieszkała jedynie Daimyo ze swoją rodziną i sługami. Również najbliżej pałacu, da się znaleźć towary bardziej… unikatowe. To tam da się znaleźć wstęp do podziemi Baibai, o których to chodzą niebezpieczne plotki. Tylko tym jednak jest podziemie. Plotkami. Wielu nie wie nawet czy ono istnieje, a jeżeli istnieje, to czy faktycznie jest tak wyjęte spod prawa i oddalone od moralności. Zgodnie z plotkami, tylko Daimyo jest w stanie dać komuś dostęp do tamtej części miasta. Niewielu jednak jest zainteresowanych stolicą z tego powodu. Przeważnie ludzie przyjeżdżają tutaj aby handlować ze zwykłymi kupcami, lub jednymi z Rady Setki Kupców. Stolica jest też popularna z “przyjemności” jakie oferuje. Zamtuzy można znaleźć praktycznie co 4 budynek - przez co jednocześnie miasto kupców jest rajem dla prostytutek i są w stanie prowadzić tam bardzo porządne życie. Kasyna również są popularne, a porządku w nich pilnują szeregowcy ze Smoczego Imperium. Stolicy broni również Smok Wschodu, mężczyzna który to podobno dzierży moc podobną do Kurokishiego ze Smoczego Imperium. Nikt jednak nie wie jak wygląda, a sam mężczyzna jest znany jedynie ze swojego tytułu.
Awatar użytkownika
Hōseki Dākukirā
Posty: 71
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Pustynie Baibai

A więc Dakukirze, nie udało się złapać przeciwnika, poprzez swoją technikę kryształu, problem? No fajnie by było ją złapać od razu, nie udało się trudno, problemem jest to że dziewczyna znowu jest praktycznie obok niego. Od razu, gdy ta przedostała się bliżej niego, przestał prowadzić swój mur z kryształów, no bo by nie zdążył, jednak wykorzystał to, że i tak w sumie to kucał, więc po prostu użył innej techniki, dotonu, Doton: Tsuchi Nami no Jutsu. Liczył na to że straci równowagę, Wtedy to też, gdy tylko przeleje chakrę, w ziemię, a ona zacznie falować, dookoła niego, chłopak zrobi odskok, aby znowu zwiększyć dystans, i nie znajdować w samej technice. Będzie to przeskok, za kryształ, w przeciwną stronę od dziewczyny, i wtedy to też, zacznie składać pieczęcie do techniki kryształu Shōton: Suishōrō no Jutsu którą wymierzy oczywiście w dziewczynę. Problem się stanie, jeżeli jednak dziewczyna nie straci równowagi, wtedy też nadal zacznie systematycznie zwiększać dystans, składając pieczęcie.

A Kokyo? No trafił, super, kotek uśmiechnął się w geście triumfu, triumfu? No właśnie... Jakby technika trafiła, ale nie na tyle aby zrobić coś więcej, co gorsza, niemowa już zdążył złożyć trochę pieczęci, a on sam nie wie nawet co to za technika, spodziewał się tylko co najwyżej kolejnej wietrznej techniki. No on za dużo możliwości nie miał, więc zaczął biec, zaczął obiegać go w prawą stronę, jednocześnie kumulując chakrę, aby następnie z pyska, wystrzelić technikę katonu, który to był wymierzony w przeciwnika. Jeżeli technika nie trafi, czy też po prostu przeciwnik uniknie, a flara poleci dalej, ten użyje techniki jeszcze raz, tym razem celując w ziemię, przed przeciwnikiem.
► Pokaż Spoiler
Kokyū (呼吸)
GatunekKai neko ♂
RozmiarMały
Posiadane dziedzinyIryo Ninjutsu A
Katon B
Ninjutsu C
Futon A
Siła2
Szybkość8
Wytrzymałość5
Refleks7
Siła woli5
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry7500 E: 0 | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2000
Syn Hikari i Yūgure. Jest wesołym, gadatliwym kotkiem i pogodnej naturze; może sprawiać wrażenie nieogarniętego, wręcz przygłupiego - jednak to tylko pozory, bowiem gdy przyjdzie co do czego, jest pierwszy do walki. Niezwykle lojalny i oddany w stosunku do swoich przyjaciół i powiernika paktu. Nie zna litości dla wrogów. Posługuje się technikami wiatru, co najpewniej odziedziczył po swoim tacie.
Techniki zwierzęcia
Ninjutsu D // Utsusemi no Jutsu | Empty Cicada Shell Technique // Standardowy
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse summoning technique // Standardowy
Iryo Ninjutsu C // Shōsen Jutsu | Mystical Palm Technique // Różny na turę
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
Katon D // Keikoku Furea | Warning Flare // Pięciokrotny, minimum 15 chakry
Katon C // Katon: Hōsenka no Jutsu | Fire Release: Phoenix Sage Fire Technique // Standardowy
Futon D // Hatsukaze | First Wind // Standardowy
Futon A // Fūton: Shinkū Renpa | Wind Release: Vacuum Serial Waves// Standardowy za 5 ostrzy
Współpracuje z
Chakra Kokyo:6950-50=6900
Techniki Kokyo:
Keikoku Furea | Warning Flare警告フレア
KlasyfikacjaKaton
PieczęcieWół
KosztPięciokrotny, minimum 15 chakry
Zasięg100 metrów dla pocisku, 10 metrów dla rozbłysku
Wymagania---
Technika ta pozwala na wystrzelenie z dłoni lub ust ognistego pocisku, który po przeleceniu swojego maksymalnego dystansu eksploduje oślepiającym światłem. Światło to jest w stanie oślepić tego, kto z bliska na nie spojrzy. Światło pochłania teren o średnicy 10 metrów, aczkolwiek jest to bardzo jasny punkt widoczny z o wiele większych odległości. Pocisk dla efektywności można wystrzelić w niebo, gdzie będzie lepiej widoczny. Można jednak wystrzelić go również w przeciwnika. Oberwanie takim pociskiem wywołuje delikatne poparzenia. Pocisk po trafieniu w coś, popala to.
Chakra Dakukiry:9920-30-20=9870
Techniki Dakukiry:
Doton: Tsuchi Nami no Jutsu | Earth Release: Earth Wave Technique土遁・土波の術­
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Położenie dłoni na ziemi
KosztStandardowy
Zasięg20 metrów przed siebie
5 metrów dookoła
Wymagania---
Technika, której celem jest sprawienie by przeciwnik stracił równowagę. Poprzez wprowadzenie własnej chakry do podłoża, zaczyna ono falować, przez co przypomina ono bardzo niestabilny pokład okrętu. Ciekawe natomiast jest to, że choć wszystkie obiekty na podłożu są pod tego wpływem, a więc krzesła czy wazony mogą się przewrócić lub spaść, sama struktura podłoża czy budowli nie ulega zmianie, co pozwala ograniczyć zniszczenia w budowlach cywilnych.

Posiadając rangę S w Doton nie musimy składać pieczęci węża.
Shōton: Suishōrō no Jutsu | Crystal Release: Jade Crystal Prison Technique晶遁・翠晶牢の術
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęciePtak → Szczur → Pies → Wąż → Baran
KosztStandardowy
Zasięg5m
Wymagania---
W odległości 5m od użytkownika pojawia się świetlisty okrąg na ziemi o średnicy 2m. Po tym, z okręgu wyrasta kryształ, zamykając w nim każdą istotę żywą lub twór, jednocześnie krystalizując go. W przypadku rozbicia kryształu, skrystalizowany byt dostaje mocne obrażenia, może nawet skończyć się rozbiciem celu na kawałki.

Szybkość krystalizacji oraz jej siła jest zależna od rangi Shōtonu.
Ranga ShōtonSzybkość KrystalizacjiWytrzymałość celu, przy której rozbija się on całkowicie
Cbardzo wolno2
Bwolno3
Aszybko4
Sbardzo szybko6
W przypadku przerwanej krystalizacji, cel zostaje częściowo skrystalizowany. Oznacza to, że jeśli ucieknie on w trakcie procesu zostaje mu zadana adekwatna część przewidzianych obrażeń (pozostawione do oceny przez MG prowadzącego wątek).

Specjalizacja w Shōtonie sprawia, że okrąg na ziemi staje się dwukrotnie większy.
Awatar użytkownika
Nara Shizu
Posty: 509
Rejestracja: 28 cze 2021, 12:57
Ranga: Genin
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Pustynie Baibai

Prawda o płomieniach­
WydarzenieMisja A
Post21/?
Kryształ został uniknięty, a przeciwniczka znajdowała się tuż obok Dakukiry. Nic dziwnego więc, że ten zadecydował się wycofać. Walka w zwarciu w końcu nie była jego forte, a biorąc pod uwagę jak ona bardzo starała się do niej doprowowadzić - kunoichi znała się na niej już definitywnie lepiej. Pierwsza technika, dookoła niego wywołując trzęsienie ziemi. Faktycznie, zachwiało to kunoichi. Wybiło jej prędkość, nawet jak znajdowała się już bardzo blisko niego. Właściwie był na wyciągnięcie broni. Ta po minimalnym zawahaniu odbiła się od ziemi, co by trzęsienia już nie sprawiały jej problemów. Dakukira skoczył po ukosie, jednak... byli na tyle blisko siebie że oberwał. Jego lewy bark został przecięty ostrzem gdzieś na głębokości 3 cm. I tak jak rana sama w sobie nie była bardzo poważna, tak porażenie jakie zaraz po nim przeszło... było zdecydowanie bardziej. Zdecydowanie spowolniło jego reakcję i ruchy lewą ręką, jaka to trochę odmawiała posłuszeństwa. Składanie pieczęci było bardziej problematyczne niż Hoseki chciał aby było. Jedyny plus tego wszystkiego był taki, że kunoichi przez swój skok trochę się od niego oddaliła. Nie mogła w końcu w powietrzu się obrócić i dalej za nim podążyć. Ten plus jednak, również nie był zbyt wielki. Dakukira zdążył złożyć dopiero 2 pieczęci po uskoku przez swoją szwankującą rękę, a kunoichi miała do niego 4 metry i już zaczynała ponownie biec w jego stronę. Z ostrzem dalej pokrytym problematyczną elektrycznością.

Kolejna wietrzna technika. Dobrej rzeczy spodziewał się kotek, jaki to zaczął obiegać przeciwnika. Strzelił w niego techniką ognia, jaka nie była najpotężniejsza. Przeciwnik o dziwo, nawet na nią nie zareagował, podążając wzrokiem i ciałem za kotkiem, dalej składając pieczęci. Aż skończył. Oberwał kulą, jaka to zaraz rozbłysła sporą światłością. Na pewno też poparzyła częściowo przeciwnika. Ten jednak wykonał swoje jutsu, a w miejscu w jakim to właśnie ustał Kokyo pojawiło się... tornado. Dość powolnie, jednak szybko wiatr zaczął kręcić się wokół. A co jak co, ale kotek nie był najsilniejszym zwierzakiem. Już wyrwanie się z początkowego stadium techniki, stało się problemtyczne. A ta? Po chwili się rozniosła, tworząc już faktyczne tornado. Pełne piasku, przez który to dodatkowo Kokyo nie widział co się dzieje na zewnątrz. Nie porwało go jeszcze, ale definitywnie sprawiało że choćby chciał, nie mógł się ruszyć bez... bez zniszczenia jakoś tornada. Nie był na tyle silny by wydostać się z jego centrum, a każda próba skończyła się ponownym zepchnięciem do niego. Plus? Tornado specjalnie nie bolało. Tyle co piach w oczy i uczucie jakby słoń na Tobie stał, chcąc cię wgnieść w ziemię.

Stan Dakukiry: lewy bark rozcięty na głębokość 3 cm, porażenie od rany rozniosło się przez całą lewą rękę i wpłynęło nawet na nerwy przy kręgosłupie. Rekacje mężczyzny są przez to wolniejsze, a ręka lubi drżyć i utrudniać w ten sposób precyzyjne składanie pieczęci.
Dane:
Odległość Daku: do kobiety 4 metry, do mężczyzny 10 metrów, do Kokyo 12 metrów.
Odległości Kokyo: do kobiety 10 metrów, do mężczyzny 4 metry.
► Pokaż Spoiler | Techniki
- nieznana technika Raitonu x1
- technika Fuutonu
Fūton: Kamikaze | Wind Release: Divine Wind風遁・神風­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Smok → Zając → Tygrys → Wół → Baran
KosztStandardowy na turę
Zasięg20m
Wymagania---
Technika tworząca w promieniu 20m od użytkownika niewielkie tornado o promieniu 3 metrów. Użytkownik ma nad nim pełną kontrolę. Samo w sobie nie posiada za wiele sił i możliwości, by zadać poważne obrażenia, z kolei nadaje się wręcz idealnie do unieruchamiania osób lub do technik łączonych z innymi żywiołami, tworząc nierzadko zabójcze kombinacje. Po złożeniu pieczęci użytkownik może zapłacić wielokrotność kosztu tej techniki by stworzyć kilka tornad. Im jednak ich więcej, tym ciężej je kontrolować.

Posiadając rangę A w Fūton można standardowym kosztem techniki przywołać trzy tornada.
Posiadając rangę S w Fūton można wykonać technikę przy pomocy samej pieczęci Barana.
Posiadając Specjalizację w Fūton zasięg kontroli tornad wzrasta do 30 metrów.
NPC
Kouka Tanpopo - towarzysz bard
Shironeko Hikari - pani bard'a
Niespodziewani goście
Obrazek
Wcielenie Jelenia
Prowadzone wątki 5/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
Awatar użytkownika
Hōseki Dākukirā
Posty: 71
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Pustynie Baibai

No to Dakukirze udała się jakaś jedna trzecia planu, wykonanie techniki, po której przeciwniczka się zachwieje, odhaczone, uskok aby go nie sięgnęła, no już mniej udane, co prawda uskoczył, ale ta zdążyła go ciąć, o ile z rana poważna nie była, a przynajmniej Daku tak myślał, bo to sobie trochę poboli, i krwi wyleci, później by się z tego opatrzył. Tak już to, że Raiton przeleciał po jego ręce, i w sumie po ciele, no to był już spory problem, najgorsze w tym jest spóźniona reakcja, więc jak tylko mógł, od razu odskoczył wzdłuż kryształu, w tym czasie przerywając składanie techniki, a składając tylko pieczęć barana, która wytworzy 25 shurikenów, które puści prosto na swoją przeciwniczkę, jeżeli w trakcie, lotu kunoichi zacznie się przemieszczać, czy też po prostu robić uniki, shurikeny zmienią tor, aby nadal podążały za nią. Dodatkowo 5 z tych shurikenów rozbije się praktycznie od razu po stworzeniu, na drobne kawałeczki. Na tym nie poprzestanie, ale tym razem bez zatrzymywania się, nadal zwiększając dystans, zacznie składać pieczęcie do techniki Raitonu której to już użył wcześniej, mianowicie Gian, po czym puści wszystkie te pioruny prosto w przeciwnika. Pewnie też chłopak zauważył kolejny napływ światła, więc jeżeli złoży się tak, że będzie miał chwilę "luzu" a dokładniej, będzie na tyle daleko swojego przeciwnika, że ta mu nie zagrozi, to gdy tylko światło przeminie, ten zerknie na krótko, co się dzieje w walce jego towarzysza.

Przy Kokyo był zupełnie inny problem gdyż ten pomimo swojego okrężnego biegu, był w stanie przemieścić się tam, gdzie chciał, jednak liczył że ta technika będzie o wiele bardziej ofensywna, a nie zablokuje go, i jego działania. Znał jeden sposób na zniszczenie tego tornada, jednak nie chciał w tą walkę angażować, póki co, innego towarzysza, dodatkowo mógłby być mocno zdezorientowany, całą sytuacją, dlatego postanowił zdziałać coś jeszcze na własną rękę, niestety nie umiał posługiwać się Raitonem, więc siła rażenia nie będzie taka jaką by oczekiwał, dodatkowo jego katon w tej sytuacji na nic się nie zda, więc pozostało mu już tylko spróbować z anihilować technikę, równie potężną techniką futonu, którą to akurat znał, tak więc od razu zaczął gromadzić chakrę, by następnie podobnie jak ostatnio użyć techniki futonu, a gdzie celował, w miejsce gdzie ostatni raz stał jego przeciwnik. Nie wiedział czy technika przebije się przez to, nie wiedział też co dokładnie stanie się po użyciu tej techniki, jednak musiał spróbować. Liczył na to że stworzy się może jakaś wyrwa którą to będzie mógł uciec, a nawet w bardzo optymistycznym przypadku, technika trafi prosto w jego przeciwnika. Poza tym, nie miał zbyt wiele opcji, musiał spróbować tym sposobem. A jeżeli to nie zadziała? Cóż... to będzie kłopot.
► Pokaż Spoiler
Kokyū (呼吸)
GatunekKai neko ♂
RozmiarMały
Posiadane dziedzinyIryo Ninjutsu A
Katon B
Ninjutsu C
Futon A
Siła2
Szybkość8
Wytrzymałość5
Refleks7
Siła woli5
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry7500 E: 0 | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2000
Syn Hikari i Yūgure. Jest wesołym, gadatliwym kotkiem i pogodnej naturze; może sprawiać wrażenie nieogarniętego, wręcz przygłupiego - jednak to tylko pozory, bowiem gdy przyjdzie co do czego, jest pierwszy do walki. Niezwykle lojalny i oddany w stosunku do swoich przyjaciół i powiernika paktu. Nie zna litości dla wrogów. Posługuje się technikami wiatru, co najpewniej odziedziczył po swoim tacie.
Techniki zwierzęcia
Ninjutsu D // Utsusemi no Jutsu | Empty Cicada Shell Technique // Standardowy
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse summoning technique // Standardowy
Iryo Ninjutsu C // Shōsen Jutsu | Mystical Palm Technique // Różny na turę
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
Katon D // Keikoku Furea | Warning Flare // Pięciokrotny, minimum 15 chakry
Katon C // Katon: Hōsenka no Jutsu | Fire Release: Phoenix Sage Fire Technique // Standardowy
Futon D // Hatsukaze | First Wind // Standardowy
Futon A // Fūton: Shinkū Renpa | Wind Release: Vacuum Serial Waves// Standardowy za 5 ostrzy
Współpracuje z
Chakra Kokyo:6900-500=6400
Techniki Kokyo:
Fūton: Shinkū Renpa | Wind Release: Vacuum Serial Waves風遁・真空連波­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieSmok → Ptak → Koń → Pies → Tygrys → Wąż
KosztStandardowy za 5 ostrzy
Zasięg25m
Wymagania---
Technika polega na wytworzeniu kilku powietrznych ostrzy, jedno po drugim, które atakuje cel z ogromną siłą tnącą. Są to po prostu wąskie, powietrzne fale w kształcie półksiężyca. W najszerszym punkcie mają pięć metrów długości. Ostrza te mogą lecieć wspólnie lub jedno za drugim przez co mogą one pokryć większy obszar lub utrudnić celowi techniki uniki. Dodatkowo, technika ta zyskuje znacząco na sile, jeśli okoliczne wiatry lecą w kierunku, w którym kierują się ostrza. W takiej sytuacji technika jest traktowana jak o rangę silniejsza.

Posiadając rangę S w Fūton możemy utworzyć do 7 ostrzy za standardowy koszt techniki.
Posiadając Specjalizację w Fūton możemy utworzyć dodatkowe 3 ostrza w standardowym koszcie techniki.
Chakra Dakukiry:9870+10(Połowa techniki niedokończona)-20-60=9800
Techniki Dakukiry:
Kesshō: Rokkaku Shuriken: Ranbu | Crystal: Hexagonal Shuriken: Wild Dance結晶・六角手裏剣・乱舞
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieWąż → Pies → Baran → Koń → Szczur → Małpa → Ptak → Dzik → Baran
KosztStandardowy
Zasięg10m
Wymagania---
Przed użytkownikiem techniki tworzą się kryształowe shurikeny w kształcie płatków śniegu. Lecą one w wybranym kierunku, wirując.
Ilość stworzonych shurikenów jest zależna od rangi dziedziny Shōtonu:
  • Shōton rangi C - 10 shurikenów;
  • Shōton rangi B - 15 shurikenów;
  • Shōton rangi A - 20 shurikenów;
  • Shōton rangi S - 25 shurikenów;
Gian | False Darkness偽闇
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Koń → Szczur
KosztPodwójny
Zasięg20m
Wymagania---
Shinobi w przeciwieństwie do innych technik Raitonu, wypuszcza z ust błyskawicę. Kieruje się ona prosto próbując dosięgnąć swojego celu. Posiadając wyższą rangę w dziedzinie można wypuścić więcej elektrycznych biczy, które mogą być wycelowane w kilku przeciwników znajdujących się w polu widzenia przed nami. Technika jest szybka lecz doświadczony ninja może jej uniknąć pozostając w ruchu. Ilość błyskawic zależna jest od rangi Raitonu:
  • Raiton rangi B - 1 piorun;
  • Raiton rangi A - 2 pioruny;
  • Raiton rangi S - 3 pioruny;
  • Specjalizacja w Raiton - zapewnia jeden dodatkowy piorun na każdej z rang (2/3/4 na rangach B/A/S);
Posiadając Sennina Raitonu możliwa jest zmiana kierunku lotu błyskawicy. Można ją skorygować o 1 metr, na każde 10 metrów zasięgu.
Posiadając Sennina Raitonu oraz Specjalizację w Raiton możliwa korekcja lotu pioruna wynosi teraz 2 metry na każde 10 metrów zasięgu.
Przy randze B Shōtonu dodatkowo możemy pominąć połowę pieczęci.
Przy randze A Shōtonu wystarczy użyć pieczęci Barana, aby aktywować jutsu.
Ze Specjalizacją w Shōtonie shurikeny można w dowolnej chwili rozbić na mniejsze cząstki (część lub wszystkie shurikeny) w ramach dywersji lub w celu zadania liczniejszych, lecz drobniejszych ran. W przypadku rozbicia, cząstki przestają się kręcić.
Przy Senninie Shōtonu można lekko naginać tor lotu shurikenów - do 1m na 10m lotu.
Awatar użytkownika
Nara Shizu
Posty: 509
Rejestracja: 28 cze 2021, 12:57
Ranga: Genin
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Pustynie Baibai

Prawda o płomieniach­
WydarzenieMisja A
Post23/?
Plany lubiły wchodzić w różnych stopniach. Mniejszych. Czasem większych. Czasem musiały zostać zniszczone, aby w jeszcze większym stylu dało się pokonać przeciwnika. Generalnie, różnie to z planami wychodziło. Ten plan Dakukiry jednak, nie był aż tak udany jakby chciał. Dało się to jednak wybaczyć. Nieznana kobieta, nieznane umiejętności i definitywnie spore doświadczenie. Pewnie była Jouninem dawniej, gdyby on sam miał ją oceniać. Czy się tym jakoś przejmował? Raczej nie. Nie było to w naturze byłego kapitana ANBU, i przecież nie mógł z nią przegrać, tak? Nawet jak nauczyła się jakichś sztuczek z Nowego Kontynentu, jakie na starym były nie do wymyślenia. Teraz jednak, wszystko było możliwe.
Pierwsze poleciały shurikany, jakich to kobieta nawet tak bardzo nie unikała. Bardziej starała się je rozbijać swoim ostrzem, a kiedy to było ciężkie, starała się jakoś uniknąć w bok i zniszczyć shurikena. Tak by dać sobie czas. Nie mniej jednak, przez specjalizację Dakukiry w tych jakże kryształowych tworach, oberwała w rękę. Nie tą co trzymałą katanę niestety, ale jej lewy biceps oderwał z odłamków shurikenów. I rozciął też jej kawałek policzka zwykłym shurikenem nim ta zdążyła wszystkie zniszczyć. Ruszyć na niego z powrotem. Rzecz jasna, dało to wystarczająco czasu chłopakowi na wytworzenie aż trzech wiązek błyskawic jakie to poleciały szybko w jej stronę. Paradoksalnie? Dziewczyna tego nie unikała. Może by nie zdążyła. Za to złapała katanę jeszcze drugą ręką i zrobiła potężny zamach. Tak, że swoim ostrzem nabuzowanym elektrycznością trafiła wszystkie trzy wiązki jakie ten posłał i... starała się je zablokować. Potęga ataku Dakukiry odepchnęła ją trochę do tyłu, jednak ta uparcie walczyła. Na jakiej zasadzie to działało? Chłopak mógł się tylko domyślać. Teoretycznie, jakieś takie "przekierowanie" błyskawicy mogło być możliwe, chociaż ryzykowne bardzo. Dziewczynie jednak? Udało się. Po chwili odesłała jego technikę w kryształowy mur tuż obok niej, a ta rozwaliła jego kawałek. Nim jednak dziewczyna ponownie zaczęła biec w jego stronę, coś im przerwało walkę.

Generalnie, było parę rzeczy jakie mogły stać się u Kokyo. Jego silniejsza technika, mogła zwyczajnie anulować słabszą technikę przeciwnika i go trafić, najlepiej pewnie przedzielając go na pół. Mogła również zrobić chociaż jedną z tych rzeczy, lub chociaż poważnie zranić przeciwnika. Czego raczej kotek się nie spodziewał, a i większość mogła się nie spodziewać, to kiedy dwa potężne wiatry się spotkają, może dojść do zachwiania ich struktury. W większości przypadków, dość bezpieczne. W przypadku tornada? Ostrza wiatru jakie posłał kotek w miejsce gdzie ostatnio znajdował się jego przeciwnik, załamały tornado. Te się "przechyliło" i po chwili... wybuchło. Fala powietrza uniosła piach tak, że ten dosięgnął nawet terenu na jakim to walczył Dakukira. Chłopak poczuł wiatr we włosach, i... no piasek w ustach. I trochę w oczach, chociaż zdążył je przymknąć nim piach stałby się naprawdę irytujący. A to wszystko zasługa tego, że spojrzał zobaczyć jak sytuacja u jego małego towarzysza. Gdyby użył swojego sensora bez pieczęci, wyczułby kobietę jakoś 4 metry przed nim.

Sam Kokyo natomiast? No... jego los był ciut mniej przyjemny. Powietrze odrzuciło go ze środka, wywalając go aż 20 metrów dalej. Wylądował na piasku, co też kotka zabolało i miał rozcięty boczek. Nie bardzo, ale coś tam krwawił i dłuższa walka oraz piasek w ranie mógł szkodzić. W dodatku, patrząc przed siebie, widział... nic. Bo był gdzieś w chmurze piaskowej, a i został odrzucony, to połapanie się gdzie co jak było naprawdę irytujące.

Stan pola bitwy: sporej wielkości chmura piaskowa, ciężko określić jej zasięg.
Stan Dakukiry: lewy bark rozcięty na głębokość 3 cm, porażenie od rany rozniosło się przez całą lewą rękę i wpłynęło nawet na nerwy przy kręgosłupie. Rekacje mężczyzny są przez to wolniejsze, a ręka lubi drżyć i utrudniać w ten sposób precyzyjne składanie pieczęci.
Stan Kokyo: rozcięty bok. Krawawi. Na ten moment niegroźne, ale to kwestia czasu nim zacznie odczuwać zmęczenie przez ranę, a potem zacznie to nawet poważniej zagrażać jego życiu.

W tej turze nie ma mapki, no bo taka sytuacja.

Dane:
Odległość Daku: 4 metry do dziewczyny, tuż przed nim. Po prawo od niego w odległości 1 metru jest "mur" jaki sam stworzył.
Odległości Kokyo: ?
► Pokaż Spoiler | Techniki
- nieznana technika Raitonu x1
NPC
Kouka Tanpopo - towarzysz bard
Shironeko Hikari - pani bard'a
Niespodziewani goście
Obrazek
Wcielenie Jelenia
Prowadzone wątki 5/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
Awatar użytkownika
Hōseki Dākukirā
Posty: 71
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Pustynie Baibai

Plan się udał? Założenia tak, skutki nie, i jakby coś tam te shurikeny zrobiły, niewiele, ale coś, tak już jego Gian, był totalnie bezużyteczny przeciwko Kunoichi. No to techniki raitonu możemy sobie wyrzucić do piachu. No to co teraz wymyślić? No pewnie by nadal kombinował, czymś szybkim, gdyby nie to, że druga potyczka, potoczyła się troszeczkę inaczej. I co jak co, ale ta zasłona dymna mogła nieco pomóc Hosekiemu, posiadał sensora, więc nadal był w stanie wyczuwać chakrę. A jego przeciwniczka? No tego nie wiedział, ale zakładał że nie, w każdym razie skoro miał potencjalny punkt zaskoczenia chciał go wykorzystać, zaczął składać pieczęcie, jednocześnie zmieniając kierunek w którą stronę się przemieszczał. Tak więc zaczął obiega źródło chakry które czuł, skręcając w lewo, zwiększając przy tym nieco dystans, aby nadal wyczuwać przeciwniczkę.

A co z Kokyo? No był większy problem, bo on sobie odleciał, dość daleko, i to go nieco zabolało, ale większym problemem była ta rana, której się nabawił się rany, dość mocnej, krwawi, no i walczyć niby może, ale.. No właśnie, nawet nie widzi przeciwnika, a w tym piachu go szukać no to.. Więc co mógł zrobić? Niewiele musiał czekać, czy go coś teraz trafi? Jest na to duża szansa, ale jego przeciwnik też nie wie gdzie jest prawda? Więc jak szybko tylko mógł, użył swojej techniki leczniczej włożył w nią nieco więcej chakry, niż trzeba (ranga B) aby uleczyć swój bok. A potem? No zobaczy, na ten moment nie jest zbyt użyteczny, więc się wyleczy.
► Pokaż Spoiler
Kokyū (呼吸)
GatunekKai neko ♂
RozmiarMały
Posiadane dziedzinyIryo Ninjutsu A
Katon B
Ninjutsu C
Futon A
Siła2
Szybkość8
Wytrzymałość5
Refleks7
Siła woli5
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry7500 E: 0 | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2000
Syn Hikari i Yūgure. Jest wesołym, gadatliwym kotkiem i pogodnej naturze; może sprawiać wrażenie nieogarniętego, wręcz przygłupiego - jednak to tylko pozory, bowiem gdy przyjdzie co do czego, jest pierwszy do walki. Niezwykle lojalny i oddany w stosunku do swoich przyjaciół i powiernika paktu. Nie zna litości dla wrogów. Posługuje się technikami wiatru, co najpewniej odziedziczył po swoim tacie.
Techniki zwierzęcia
Ninjutsu D // Utsusemi no Jutsu | Empty Cicada Shell Technique // Standardowy
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse summoning technique // Standardowy
Iryo Ninjutsu C // Shōsen Jutsu | Mystical Palm Technique // Różny na turę
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
Katon D // Keikoku Furea | Warning Flare // Pięciokrotny, minimum 15 chakry
Katon C // Katon: Hōsenka no Jutsu | Fire Release: Phoenix Sage Fire Technique // Standardowy
Futon D // Hatsukaze | First Wind // Standardowy
Futon A // Fūton: Shinkū Renpa | Wind Release: Vacuum Serial Waves// Standardowy za 5 ostrzy
Współpracuje z
Chakra Kokyo:6400-250=6150
Techniki Kokyo:
Shōsen Jutsu | Mystical Palm Technique掌仙術­
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran → Zając → Małpa → Pies → Wąż → Wół → Baran
KosztRóżny na turę
ZasięgDotykowy
WymaganiaKontrola Chakry 7
DodatkoweWykupienie techniki kosztuje 10 PT
Najbardziej podstawowa, a zarazem użyteczna technika medyczna. Za jej pomocą można oczywiście leczyć rany zarówno swoje, jak i innych. Jednak jej cechą charakterystyczną jest to, że technika jest tym efektywniejsza im zdolności używającego ją Iryōnina są większe. Mimo więc sklasyfikowania jako technika C, jej siła może się wahać pomiędzy D aż do S.
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Technika umożliwia leczenie drobnych zadrapań i skaleczeń.
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Technika umożliwia leczenie lekkich ran.
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Technika umożliwia leczenie zwykłych ran oraz umożliwia zatamowanie krwawienia. Wymagania: Iryō Ninjutsu B.
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Technika umożliwia leczenie poważniejszych ran, a także można próbować ustabilizować uszkodzone narządy wewnętrzne. Nie zostaną one uleczone, jednak przy pomocy tej techniki można kupić sobie dość czasu na uzyskanie wsparcia. Wymagania: Iryō Ninjutsu A i Kontrola Chakry 8.
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Technika umożliwia leczenie ran krytycznych, a także możliwym jest zatamowanie krwawienia wewnętrznego czy częściową regenerację organów wewnętrznych. Nie zregeneruje jednak ubytku krwi czy w pełni nie odbuduje zniszczonego narządu. Może jednak dać nam dość czasu, na ustabilizowanie rannego i dostarczenie go do miejsca, gdzie otrzyma bardziej specjalistyczną pomoc. Wymagania: Iryō Ninjutsu S i Kontrola Chakry 9.
Warto mieć na uwadze, że sam proces leczenia nie jest prosty i wymaga skupienia i koncentracji. Nie można więc techniki wykonać w biegu. Leczenie samego siebie wymaga odrobinę mniejszej koncentracji, jednak wciąż jest bardzo zajmującą rzeczą.

Posiadając Sennina w Iryō Ninjutsu technikę można wykonać na dystans do 5 metrów od użytkownika. Koszt jest wówczas podwójny.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Chakra Dakukiry:9800-20=9780
Techniki Daku:
Shōton: Kesshō Hari | Crystal Release: Crystal Needles晶遁・結晶針
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieWąż → Małpa → Wąż → Ptak → Wół
KosztStandardowy
Zasięg10m
Wymagania---
Nad wybranym punktem pojawiają się kryształowe igły różnej grubości, spadające na przeciwnika z dużą prędkością. Mogą go zranić lub unieruchomić. Szybsi ninja są w stanie uniknąć techniki, zaś silniejsi uwolnić się z pułapki. Igły uderzają w punkt o średnicy 1m.

Ilość spadających igieł jest zależna od rangi dziedziny Shōtonu:
  • Shōton rangi C - 5 igieł;
  • Shōton rangi B - 7 igieł;
  • Shōton rangi A - 10 igieł;
  • Shōton rangi S - 15 igieł;
Przy randze S Shōtonu ilość pieczęci w technice zostaje zredukowana do 3.
Specjalizacja w Shōtonie zmienia kolor kryształów na czarny, przez co zwiększa się wytrzymałość igieł.
Awatar użytkownika
Nara Shizu
Posty: 509
Rejestracja: 28 cze 2021, 12:57
Ranga: Genin
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Pustynie Baibai

Prawda o płomieniach­
WydarzenieMisja A
Post25/?
Sytuacja na polu bitwy trochę się zmieniła. Trochę... bardziej nawet, kiedy to piasek wszedł w rozrachunek. Tak jak istniały osoby zdolne go kontrolować, i w tym momencie pewnie nawet by to wykorzystały, tak... Dakukira nie był jedną z nich. Był jednak sensorem, jaki to wyczuwał swojego przeciwnika. A to? To już było coś więcej, niż posiadała kobieta. Zaczął więc ją obiegać, składając przy okazji pieczęcie. I oddalając się trochę. I faktycznie, zdążył złożyć pieczęcie do techniki. Techniki, jaką mógł rzucić w kobietę oddaloną od niego o 7 metrów - z racji że częściowo i tak się zbliżała do niego, chociaż definitywnie nie wiedziała gdzie on jest skoro nie zmieniła kierunku. Mógł też jednak rzucić tą techniką w drugą osobę, jaką to wyczuł. Za plecami, brata kobiety. Oddalonego od niego o 4 metry, i biegnącego w jego stronę. Właściwie, to ich stronę, więc to że Daku był na jego drodze mogło być kompletnym przypadkiem. Jeszcze jednak, go nie zauważył. To też dawny kapitan ANBU mógł zmienić swój cel i rozegrać sytuacje... bardziej po swojej myśli. Przynajmniej dopóki żyli wrogowie.

Kokyo natomiast? Postanowił się leczyć. I dalej mało co widział, przez zwykły wiatr jaki podtrzymywał dalej zasłonę piaskową.

Stan pola bitwy: sporej wielkości chmura piaskowa, ciężko określić jej zasięg.
Stan Dakukiry: lewy bark rozcięty na głębokość 3 cm, porażenie od rany rozniosło się przez całą lewą rękę i wpłynęło nawet na nerwy przy kręgosłupie. Rekacje mężczyzny są przez to wolniejsze, a ręka lubi drżyć i utrudniać w ten sposób precyzyjne składanie pieczęci.
Stan Kokyo: rozcięty bok. Krwawi, jednak mniej niż wcześniej. Tak jak już raczej życiu nie zagrozi, tak dalej będzie mógł paść nieprzytomny. Kwestia czasu nim zacznie odczuwać zmęczenie przez ranę.

W tej turze nie ma mapki, bo... bo nie chce mi się jej robić. Jak bardzo byś chciał to daj znać.

Dane:
Odległość Daku: 7 metrów do dziewczyny, tuż przed nim. Ta nie zna jego miejsca pobytu. Za nim 4 metry jest jej "brat" zmierzający w stronę Daku.
Odległości Kokyo: ?
► Pokaż Spoiler | Techniki
NPC
Kouka Tanpopo - towarzysz bard
Shironeko Hikari - pani bard'a
Niespodziewani goście
Obrazek
Wcielenie Jelenia
Prowadzone wątki 5/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
Awatar użytkownika
Hōseki Dākukirā
Posty: 71
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Pustynie Baibai

Decyzja była bardzo prosta, Dakukira wyczuł kolejne źródło chakry, a raczej to samo co było przedtem, ale to, które walczyło z Kokyo, nie napawało to optymizmem, skoro on walczył z kotkiem, jednak Daku w niego wierzył, pewnie tylko przez tą chmurę dymu, się walki trochę podzieliły, a oni nie mogą się znaleźć prawda? Miał nadzieję że nic się mu nie stało. Ale.. Będzie musiał zając się tym później, na razie sam musi zając się sobą. Tak więc gdy tylko wyczuł, innego przeciwnika, który był za plecami. On był w stanie go wyczuć, a przeciwnik? Pewnie nie, nawet go nie widział w tym, chyba. No w każdym razie, zmienił cel, dzięki temu że był w stanie go wyczuć, i wtedy też igły puścić w Niemowę. Następnie też, Złożył pieczęć barana, aby wytworzyć shurikeny, które puścił tym razem w kobietę. Cały czas był w ruchu, tak samo poruszał się obiegowo w jej stronę, nie chciał pozostawać w jednym miejscu. Jeżeli jednak okaże się że Niemowa, nadal będzie się przemieszczał, to użyje jeszcze raz techniki z shurikenami.

A co do Kokyo? Cóż.. Leczy się więc się będzie leczył, cały czas dopóki rana się nie zasklepi.
► Pokaż Spoiler
Kokyū (呼吸)
GatunekKai neko ♂
RozmiarMały
Posiadane dziedzinyIryo Ninjutsu A
Katon B
Ninjutsu C
Futon A
Siła2
Szybkość8
Wytrzymałość5
Refleks7
Siła woli5
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry7500 E: 0 | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2000
Syn Hikari i Yūgure. Jest wesołym, gadatliwym kotkiem i pogodnej naturze; może sprawiać wrażenie nieogarniętego, wręcz przygłupiego - jednak to tylko pozory, bowiem gdy przyjdzie co do czego, jest pierwszy do walki. Niezwykle lojalny i oddany w stosunku do swoich przyjaciół i powiernika paktu. Nie zna litości dla wrogów. Posługuje się technikami wiatru, co najpewniej odziedziczył po swoim tacie.
Techniki zwierzęcia
Ninjutsu D // Utsusemi no Jutsu | Empty Cicada Shell Technique // Standardowy
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse summoning technique // Standardowy
Iryo Ninjutsu C // Shōsen Jutsu | Mystical Palm Technique // Różny na turę
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
Katon D // Keikoku Furea | Warning Flare // Pięciokrotny, minimum 15 chakry
Katon C // Katon: Hōsenka no Jutsu | Fire Release: Phoenix Sage Fire Technique // Standardowy
Futon D // Hatsukaze | First Wind // Standardowy
Futon A // Fūton: Shinkū Renpa | Wind Release: Vacuum Serial Waves// Standardowy za 5 ostrzy
Współpracuje z
Chakra Kokyo:6400-500=5900
Techniki Kokyo:
Shōsen Jutsu | Mystical Palm Technique掌仙術­
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran → Zając → Małpa → Pies → Wąż → Wół → Baran
KosztRóżny na turę
ZasięgDotykowy
WymaganiaKontrola Chakry 7
DodatkoweWykupienie techniki kosztuje 10 PT
Najbardziej podstawowa, a zarazem użyteczna technika medyczna. Za jej pomocą można oczywiście leczyć rany zarówno swoje, jak i innych. Jednak jej cechą charakterystyczną jest to, że technika jest tym efektywniejsza im zdolności używającego ją Iryōnina są większe. Mimo więc sklasyfikowania jako technika C, jej siła może się wahać pomiędzy D aż do S.
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Technika umożliwia leczenie drobnych zadrapań i skaleczeń.
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Technika umożliwia leczenie lekkich ran.
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Technika umożliwia leczenie zwykłych ran oraz umożliwia zatamowanie krwawienia. Wymagania: Iryō Ninjutsu B.
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Technika umożliwia leczenie poważniejszych ran, a także można próbować ustabilizować uszkodzone narządy wewnętrzne. Nie zostaną one uleczone, jednak przy pomocy tej techniki można kupić sobie dość czasu na uzyskanie wsparcia. Wymagania: Iryō Ninjutsu A i Kontrola Chakry 8.
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S od rany. W przypadku leczenia dłużej niż 1 turę, jest to też koszt na turę. Technika umożliwia leczenie ran krytycznych, a także możliwym jest zatamowanie krwawienia wewnętrznego czy częściową regenerację organów wewnętrznych. Nie zregeneruje jednak ubytku krwi czy w pełni nie odbuduje zniszczonego narządu. Może jednak dać nam dość czasu, na ustabilizowanie rannego i dostarczenie go do miejsca, gdzie otrzyma bardziej specjalistyczną pomoc. Wymagania: Iryō Ninjutsu S i Kontrola Chakry 9.
Warto mieć na uwadze, że sam proces leczenia nie jest prosty i wymaga skupienia i koncentracji. Nie można więc techniki wykonać w biegu. Leczenie samego siebie wymaga odrobinę mniejszej koncentracji, jednak wciąż jest bardzo zajmującą rzeczą.

Posiadając Sennina w Iryō Ninjutsu technikę można wykonać na dystans do 5 metrów od użytkownika. Koszt jest wówczas podwójny.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Chakra Dakukiry:9800-20=9780
Techniki Dakukiry:
Kesshō: Rokkaku Shuriken: Ranbu | Crystal: Hexagonal Shuriken: Wild Dance結晶・六角手裏剣・乱舞
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieWąż → Pies → Baran → Koń → Szczur → Małpa → Ptak → Dzik → Baran
KosztStandardowy
Zasięg10m
Wymagania---
Przed użytkownikiem techniki tworzą się kryształowe shurikeny w kształcie płatków śniegu. Lecą one w wybranym kierunku, wirując.
Ilość stworzonych shurikenów jest zależna od rangi dziedziny Shōtonu:
  • Shōton rangi C - 10 shurikenów;
  • Shōton rangi B - 15 shurikenów;
  • Shōton rangi A - 20 shurikenów;
  • Shōton rangi S - 25 shurikenów;
Przy randze B Shōtonu dodatkowo możemy pominąć połowę pieczęci.
Przy randze A Shōtonu wystarczy użyć pieczęci Barana, aby aktywować jutsu.
Ze Specjalizacją w Shōtonie shurikeny można w dowolnej chwili rozbić na mniejsze cząstki (część lub wszystkie shurikeny) w ramach dywersji lub w celu zadania liczniejszych, lecz drobniejszych ran. W przypadku rozbicia, cząstki przestają się kręcić.
Przy Senninie Shōtonu można lekko naginać tor lotu shurikenów - do 1m na 10m lotu.
Technika rozliczona za poprzednią ture:
Shōton: Kesshō Hari | Crystal Release: Crystal Needles晶遁・結晶針
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieWąż → Małpa → Wąż → Ptak → Wół
KosztStandardowy
Zasięg10m
Wymagania---
Nad wybranym punktem pojawiają się kryształowe igły różnej grubości, spadające na przeciwnika z dużą prędkością. Mogą go zranić lub unieruchomić. Szybsi ninja są w stanie uniknąć techniki, zaś silniejsi uwolnić się z pułapki. Igły uderzają w punkt o średnicy 1m.

Ilość spadających igieł jest zależna od rangi dziedziny Shōtonu:
  • Shōton rangi C - 5 igieł;
  • Shōton rangi B - 7 igieł;
  • Shōton rangi A - 10 igieł;
  • Shōton rangi S - 15 igieł;
Przy randze S Shōtonu ilość pieczęci w technice zostaje zredukowana do 3.
Specjalizacja w Shōtonie zmienia kolor kryształów na czarny, przez co zwiększa się wytrzymałość igieł.
Awatar użytkownika
Nara Shizu
Posty: 509
Rejestracja: 28 cze 2021, 12:57
Ranga: Genin
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Pustynie Baibai

Prawda o płomieniach­
WydarzenieMisja A
Post27/?
Tu igły. Tam shurikeny. I kolejne shurikeny. Generalnie, co by Daku nie zrobił, zdawało się... udać. A przynajmniej tak mógł zakładać. Brat zatrzymał się w miejscu, czyli musiał oberwać igłami, prawda? Ciężko powiedzieć, bo mimo wszystko dalej Koseki strzelał na ślepo, jednak... no chyba trafił. Tak mógł przynajmniej założyć. A potem shurikeny w panią od piorunów. Czy ją zraniły? Może. Nie wiedział. Niby poleciały tam gdzie ona była, ale kobieta się nie zatrzymała, to też... zobaczy później. No i że miał okazję, to posłał jeszcze raz shurikeny. Tym razem w brata. I ten się nie ruszał, więc... musiał go trafić, prawda? Cholernie ciężko się walczyło w zasłonie piaskowej, to musiał przyznać. W końcu nie wiedział dokładnie co się dzieje. Poza tym, że brat coś przelewał chakry, to też Dakukira... no właśnie. Co planował zrobić, kiedy ktoś szykował na niego jakąś nieznaną technikę? Co prawda facet go nie widział, to była spora szansa że chybi, ale czy mistrz kryształów chciał ryzykować? To była jego decyzja do podjęcia. Z drugich, równie problematycznych rzeczy? Kobieta od piorunów z racji jego ataku zawróciła. I tak jak wcześniej się od niego oddalała, tak teraz mimo że dalej go nie widziała, to zbliżała się. Oboje przeciwnicy jednak nie znali jego lokacji, a on ich... znał.

Kokyo dalej się leczył, i... przyniosło to efekt. Rana całkiem znikła! Brakowało tylko trochę futerka. Nie mnie jednak, mógł w końcu wrócić do bitwy! Tylko gdzie ona się odbywała? Nie był pewien. Zasłona piaskowa jednak, trochę mu blokowała określenie no... konkretnie gdzie działa się walka. Mógł tylko zaufać instynktowi. Musiał też mieć trochę przymknięte oczy, bo piasek w oczy... no... irytował.

Stan pola bitwy: chmura piaskowa podzielona na pół. Część Kokyo nienaruszona, część gdzie znajdywała się cała reszta została rozwiana. Każdy już wszystko widzi.
Stan Dakukiry: lewy bark rozcięty na głębokość 3 cm, porażenie od rany rozniosło się przez całą lewą rękę i wpłynęło nawet na nerwy przy kręgosłupie. Rekacje mężczyzny są przez to wolniejsze, a ręka lubi drżyć i utrudniać w ten sposób precyzyjne składanie pieczęci.
Stan Kokyo: bok całkowicie się zasklepił, tylko brakuje trochę przy nim futerka. Rana przestała być groźna.
Stan Niemowy: najpewniej unieruchomiony kolcami i najpewniej dostał shurikenami. Przelewa chakrę.

Dalej nie chce mi się mapki robić. Jak bardzo byś chciał to daj znać.

Dane:
Odległość Daku: 5 metrów do dziewczyny, przed nim. Ta jednak biegnie bardziej w stronę swojego brata niż jego, a on sam znajduje się 8 metrów na prawo od władcy kryształów.
Odległości Kokyo: ?
► Pokaż Spoiler | Techniki
?
NPC
Kouka Tanpopo - towarzysz bard
Shironeko Hikari - pani bard'a
Niespodziewani goście
Obrazek
Wcielenie Jelenia
Prowadzone wątki 5/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
Awatar użytkownika
Hōseki Dākukirā
Posty: 71
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Pustynie Baibai

Tak więc, Shurikeny trafiłi? No chyba? Nie mógł się ruszać, wprawdzie mogły trafić w igły, o ile w ogóle te igły w niego trafiły, ale raczej tak prawda? No Chyba, tyle że Niemowa wciąż był w stanie używać technik, niekoniecznie mógł się ruszać, Daku tego nie widział, ale co do pieczęci, to nadal był w stanie, a więc co on mógł zrobić? Nie wiele, musiał uniknąć potencjalnego ataku, jeżeli to w ogóle będzie w niego lecieć, ale bezpieczeństwa nigdy za wiele. Od razu zaczął formować pieczęci, i wystrzelić skurikeny naginając tor lotu, tak aby nadleciały nieco z prawej strony, oraz aby leciały prosto w niemowę. Postanowił także znowu się przemieścić, dalej obiegając swoich przeciwników, dokładniej mówiąc, chciał znaleźć się za plecami dziewczyny, wtedy będą w linii prostej, cała trójka. Użyje techniki kryształy, mianowicie Shōton: Omiwatari no Jutsu a rząd pośle w dziewczyne, oraz jeżeli starczy zasięgu, będzie chciał trafić także niemowę.

A co do Kokyo? Cóż.. Wiele nie mógł zrobić, nadal był w tej chmurze piasku, przydałoby się wydostać, jednak czy dobrym pomysłem będzie biec na oślep? Niezbyt, tak więc, spróbuje wykorzystać swoje pozostałe zmysły, słuchu oraz węchu, co prawda węch może nie zdać się na wiele, jednak spróbuje wyczuć zapach Dakukiry. Wykorzysta także swój słuch, być może uda mu się wychwycić jakieś odgłosy walki? W każdym razie, jeżeli znajdzie jakiś ślad, który by to mógł mu pomóc odnaleźć swojego towarzysza, czy to wtedy ruszy w jego stronę, być może uda mu się wyczuć zapach dwójki wrogów? Kto wie?
► Pokaż Spoiler
Kokyū (呼吸)
GatunekKai neko ♂
RozmiarMały
Posiadane dziedzinyIryo Ninjutsu A
Katon B
Ninjutsu C
Futon A
Siła2
Szybkość8
Wytrzymałość5
Refleks7
Siła woli5
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry7500 E: 0 | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2000
Syn Hikari i Yūgure. Jest wesołym, gadatliwym kotkiem i pogodnej naturze; może sprawiać wrażenie nieogarniętego, wręcz przygłupiego - jednak to tylko pozory, bowiem gdy przyjdzie co do czego, jest pierwszy do walki. Niezwykle lojalny i oddany w stosunku do swoich przyjaciół i powiernika paktu. Nie zna litości dla wrogów. Posługuje się technikami wiatru, co najpewniej odziedziczył po swoim tacie.
Techniki zwierzęcia
Ninjutsu D // Utsusemi no Jutsu | Empty Cicada Shell Technique // Standardowy
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse summoning technique // Standardowy
Iryo Ninjutsu C // Shōsen Jutsu | Mystical Palm Technique // Różny na turę
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
Katon D // Keikoku Furea | Warning Flare // Pięciokrotny, minimum 15 chakry
Katon C // Katon: Hōsenka no Jutsu | Fire Release: Phoenix Sage Fire Technique // Standardowy
Futon D // Hatsukaze | First Wind // Standardowy
Futon A // Fūton: Shinkū Renpa | Wind Release: Vacuum Serial Waves// Standardowy za 5 ostrzy
Współpracuje z
Chakra Kokyo:5900
Techniki Kokyo:


Chakra Dakukiry:9780-20-20=9740
Techniki Dakukiry:
Kesshō: Rokkaku Shuriken: Ranbu | Crystal: Hexagonal Shuriken: Wild Dance結晶・六角手裏剣・乱舞
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieWąż → Pies → Baran → Koń → Szczur → Małpa → Ptak → Dzik → Baran
KosztStandardowy
Zasięg10m
Wymagania---
Przed użytkownikiem techniki tworzą się kryształowe shurikeny w kształcie płatków śniegu. Lecą one w wybranym kierunku, wirując.
Ilość stworzonych shurikenów jest zależna od rangi dziedziny Shōtonu:
  • Shōton rangi C - 10 shurikenów;
  • Shōton rangi B - 15 shurikenów;
  • Shōton rangi A - 20 shurikenów;
  • Shōton rangi S - 25 shurikenów;
Przy randze B Shōtonu dodatkowo możemy pominąć połowę pieczęci.
Przy randze A Shōtonu wystarczy użyć pieczęci Barana, aby aktywować jutsu.
Ze Specjalizacją w Shōtonie shurikeny można w dowolnej chwili rozbić na mniejsze cząstki (część lub wszystkie shurikeny) w ramach dywersji lub w celu zadania liczniejszych, lecz drobniejszych ran. W przypadku rozbicia, cząstki przestają się kręcić.
Przy Senninie Shōtonu można lekko naginać tor lotu shurikenów - do 1m na 10m lotu.
Shōton: Omiwatari no Jutsu | Crystal Release: The Gods' Crossings Technique晶遁・御神渡りの術
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieKoń → Małpa → Baran → Dzik → Przyłożenie rąk do podłoża
KosztStandardowy za 10m
Zasięgn/d
Wymagania---
Po przyłożeniu dłoni do podłoża, wychodzą z niego 1-2 metrowe kryształowe kolce, tworząc rząd o szerokości 2m prący przed siebie. Podczas trwania techniki można dowolnie manipulować kierunkiem, w którym ona zmierza. Kolce rozchodzą się z prędkością 10m turę.

Przy randze A Shōtonu wystarczą dwie pieczęcie: Dzik i Przyłożenie rąk do podłoża.
Specjalizacja w Shōtonie sprawia, że kolce wykonane są z czarnego kryształu, który zwiększa ich bazową wytrzymałość.
Awatar użytkownika
Nara Shizu
Posty: 509
Rejestracja: 28 cze 2021, 12:57
Ranga: Genin
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Pustynie Baibai

Prawda o płomieniach­
WydarzenieMisja A
Post29/?
O bogowie, walka! I to jak zacięta! Tu boom, shurikeny w przeciwnika, z lekkim podkręceniem. Trafiły? Niewiadomo! Powinny, wedle wszelakiej logiki jaką stosował zebrać Dakukira. A następnie, plan był prosty. Zwyczajnie obiegnąć i użyć kolejnej techniki, jaka to w najlepszym przypadku pojmałaby dwie osoby. Tylko był pewien problem. Technika mężczyzny, jakiej to chciał uniknąć zdawała się być dość... nie do uniknięcia.
Trzy tornada. Technika, jaką to wcześniej oberwał Kokyo, ponownie pojawiła się na polu bitwy. Czy było to szczęście, czy może jego przeciwnik jakoś go wykrył, ciężko było określić. Trzy tornada jednak pojawiły się wokół Kosekiego, zamykając go w swoistym trójkącie. I zbliżały się coraz bardziej do niego, chcąc go złapać pewnie w pełnie swojej siły. Na ten moment jednak, wiatr mimo tego że go ściągnął i sprawiał iż ubranie chłopaka szalało, tak był w stanie mu się opierać. Co będzie potem? Zapewne, lepiej było nie ryzykować. Nie było też specjalnie miejsca w tornadzie, przez jakie to mógłby przeskoczyć. Została mu więc jedynie obrona, lub innego rodzaju unik. No. Przyjęcie techniki na klatę też było możliwe.

Plus z tego wszystkiego był taki, że Kokyo poczuł wiatr jaki zbiera się kawałek od niej. Był nawet częściowo w stanie dojrzeć jak cała chmura dymna jest zasysana jakoś na... wschód? Może. W każdym razie, na prawo od kierunku w jaki kotek wcześniej patrzył. Przeciwników jednak, jeszcze nie był w stanie dojrzeć, bo był zbyt daleko oddalony. Musiał się zbliżyć. A wtedy? Wtedy byłby w stanie dojrzeć zaciemnioną sylwetkę mężczyzny, ukrytą za cienką warstwa chmury dymnej.

Stan pola bitwy: chmura piaskowa zasysana głównie do tornad, jednak jeszcze nie na tyle aby odsłonić wszystkim jasną wizję. Da się jednak zauważać sylwetki postaci.
Stan Dakukiry: lewy bark rozcięty na głębokość 3 cm, porażenie od rany rozniosło się przez całą lewą rękę i wpłynęło nawet na nerwy przy kręgosłupie. Rekacje mężczyzny są przez to wolniejsze, a ręka lubi drżyć i utrudniać w ten sposób precyzyjne składanie pieczęci.
Stan Kokyo: bok całkowicie się zasklepił, tylko brakuje trochę przy nim futerka. Rana przestała być groźna.
Stan Niemowy: najpewniej unieruchomiony kolcami i najpewniej dostał shurikenami dwa razy. Wytwarza tornada.

Dalej nie chce mi się mapki robić. Jak bardzo byś chciał to daj znać.

Dane:
Odległość Daku: 7 metrów do dziewczyny, przed nim. Jej brat również 7 metrów od niego. Oboje patrzą w stronę tornada, jednak raczej pewni nie są że Daku się w nim znajduje.
Odległości Kokyo: ?
► Pokaż Spoiler | Techniki
Fūton: Kamikaze | Wind Release: Divine Wind風遁・神風­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Smok → Zając → Tygrys → Wół → Baran
KosztStandardowy na turę
Zasięg20m
Wymagania---
Technika tworząca w promieniu 20m od użytkownika niewielkie tornado o promieniu 3 metrów. Użytkownik ma nad nim pełną kontrolę. Samo w sobie nie posiada za wiele sił i możliwości, by zadać poważne obrażenia, z kolei nadaje się wręcz idealnie do unieruchamiania osób lub do technik łączonych z innymi żywiołami, tworząc nierzadko zabójcze kombinacje. Po złożeniu pieczęci użytkownik może zapłacić wielokrotność kosztu tej techniki by stworzyć kilka tornad. Im jednak ich więcej, tym ciężej je kontrolować.

Posiadając rangę A w Fūton można standardowym kosztem techniki przywołać trzy tornada.
Posiadając rangę S w Fūton można wykonać technikę przy pomocy samej pieczęci Barana.
Posiadając Specjalizację w Fūton zasięg kontroli tornad wzrasta do 30 metrów.
NPC
Kouka Tanpopo - towarzysz bard
Shironeko Hikari - pani bard'a
Niespodziewani goście
Obrazek
Wcielenie Jelenia
Prowadzone wątki 5/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
Awatar użytkownika
Hōseki Dākukirā
Posty: 71
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Pustynie Baibai

Wszystko poszło zgodnie z planem? Nie, zresztą jak zwykle, zresztą kto by się tego spodziewał, patrząc że plan Dakukiry zazwyczaj jest planowany na nieco dłużej, przez co wiele rzeczy może się wydarzyć, ale hej, nie jest tak źle. Po prostu druga część planu się nie udała, Shurikeny udało mu sie wystrzelić. No a czy trafiły? Jego przeciwnik żyje, w każdym razie nadal pewnie czuje jego chakrę więc raczej sobie nie umarł, szkoda tylko że nie mógł wyczuć jaki to atak w niego zostanie zaserwowany. No i oczywiście znowu technika wiatru, na którą to niestety Hoseki kontry nie miał. Ahh. Ale niefortunny przypadek że dwójka jego przeciwników korzysta z umiejętności które to mimowolnie kontrują użytkownika kryształów, no ale nie ma czasu na narzekanie trzeba reagować. Mógł próbować blokować te tornada inną techniką lub też.. Mógł spróbować ich uniknąć, jednak ani to jakikolwiek skok w bok, czy też w górę mu z tym nie pomoże, co więcej, narazi go to na jeszcze większe niebezpieczeństwo. Dlatego też szybko postanowił przy pomocy techniki Doton: Chika Hitoku schować się pod ziemią, a następnie też, pomagając sobie techniką Doton: Dochū Senkō przedostać się pod ziemią, na przeciwną stronę, aniżeli teraz się znajdował. Ile mu to zajmie? Pewnie jakiś czas, w każdym razie, kiedy będzie jakieś 7m od dziewczyny po przeciwległej stronie, wyskoczy on wtedy z ziemi, a następnie użyje techniki Shōton: Kesshō Hari którą wyceluje tym razem w dziewczynę.

No a co w tym czasie robił Kokyo? Biegł dalej, bo jakby w przeciwieństwie do byłego Kapitana ANBU nie miał zdolności sensorycznych, więc nie był w stanie określić, kim jest ta osoba, w tym momencie zbliżanie się do ferworu walki, nie było najlepszą opcją, wiec postanowił zaczekać chwilę, być może po tej chwili, dym rozwieje się na tyle, że będzie w stanie rozpoznać, kim jest ta osoba.
► Pokaż Spoiler
Kokyū (呼吸)
GatunekKai neko ♂
RozmiarMały
Posiadane dziedzinyIryo Ninjutsu A
Katon B
Ninjutsu C
Futon A
Siła2
Szybkość8
Wytrzymałość5
Refleks7
Siła woli5
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry7500 E: 0 | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2000
Syn Hikari i Yūgure. Jest wesołym, gadatliwym kotkiem i pogodnej naturze; może sprawiać wrażenie nieogarniętego, wręcz przygłupiego - jednak to tylko pozory, bowiem gdy przyjdzie co do czego, jest pierwszy do walki. Niezwykle lojalny i oddany w stosunku do swoich przyjaciół i powiernika paktu. Nie zna litości dla wrogów. Posługuje się technikami wiatru, co najpewniej odziedziczył po swoim tacie.
Techniki zwierzęcia
Ninjutsu D // Utsusemi no Jutsu | Empty Cicada Shell Technique // Standardowy
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse summoning technique // Standardowy
Iryo Ninjutsu C // Shōsen Jutsu | Mystical Palm Technique // Różny na turę
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
Katon D // Keikoku Furea | Warning Flare // Pięciokrotny, minimum 15 chakry
Katon C // Katon: Hōsenka no Jutsu | Fire Release: Phoenix Sage Fire Technique // Standardowy
Futon D // Hatsukaze | First Wind // Standardowy
Futon A // Fūton: Shinkū Renpa | Wind Release: Vacuum Serial Waves// Standardowy za 5 ostrzy
Współpracuje z
Chakra Kokyo:5900
Techniki Kokyo:


Chakra Dakukiry:9740+20(Jednak nie użyta technika)-1-40-20=9699
Techniki Dakukiry:
Doton: Chika Hitoku | Earth Release: Underground Hiding土遁・地下秘匿
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Prosta technika Dotonu pozwalająca użytkownikowi dosłownie zapaść się pod ziemię bądź z niej błyskawicznie wyjść. Technika ta nie pozwala się pod nią przemieszczać i zostawia dziurę w ziemi, w miejscu gdzie przed chwilą stał użytkownik, zdradzając jego lokalizację. Idealna, by uniknąć ataku na powierzchni, a następnie wrócić do walki.

Posiadając rangę C w Doton można użyć jednoręcznej pieczęci bez posiadania tego atutu do wyjścia z ziemi, jeśli wcześniej złapiemy przeciwnika za nogi. Wówczas zostanie on wciągnięty jak najgłębiej pod ziemię, a użytkownik wyjdzie na powierzchnię. Przydatne w połączeniu z innymi technikami umożliwiającymi przemieszczanie się pod ziemią.
Posiadając rangę B w Doton można pominąć pieczęć.
Doton: Dochū Senkō | Earth Release: Subterranean Voyage土遁・土中潜航­­
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Wół → Ptak → Pies → Zając → Wąż
KosztPodwójna na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaZnajdowanie się pod ziemią
Technika umożliwiająca szybkie przemieszczanie się pod ziemią. Prędkość jest wówczas porównywalna do bardzo szybkiego biegu postaci. Dodatkowo, możliwe jest wystawienie ręki bądź broni ponad ziemię. W ten sposób możemy też zaatakować naszego przeciwnika. Tego rodzaju przemieszczanie się pod ziemią, zostawia za użytkownikiem swoisty tunel.

Podczas korzystania z tej techniki nie trzeba podtrzymywać innych technik do przebywania pod ziemią.

Posiadając rangę B w Doton możemy pominąć połowę pieczęci potrzebnych do użycia tej techniki.
Posiadając rangę A w Doton technikę możemy bez potrzeby składania pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Doton koszt techniki wynosi koszt standardowy na turę.
Shōton: Kesshō Hari | Crystal Release: Crystal Needles晶遁・結晶針
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieWąż → Małpa → Wąż → Ptak → Wół
KosztStandardowy
Zasięg10m
Wymagania---
Nad wybranym punktem pojawiają się kryształowe igły różnej grubości, spadające na przeciwnika z dużą prędkością. Mogą go zranić lub unieruchomić. Szybsi ninja są w stanie uniknąć techniki, zaś silniejsi uwolnić się z pułapki. Igły uderzają w punkt o średnicy 1m.

Ilość spadających igieł jest zależna od rangi dziedziny Shōtonu:
  • Shōton rangi C - 5 igieł;
  • Shōton rangi B - 7 igieł;
  • Shōton rangi A - 10 igieł;
  • Shōton rangi S - 15 igieł;
Przy randze S Shōtonu ilość pieczęci w technice zostaje zredukowana do 3.
Specjalizacja w Shōtonie zmienia kolor kryształów na czarny, przez co zwiększa się wytrzymałość igieł.
Awatar użytkownika
Nara Shizu
Posty: 509
Rejestracja: 28 cze 2021, 12:57
Ranga: Genin
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Pustynie Baibai

Prawda o płomieniach­
WydarzenieMisja A
Post31/?
Sposób na unik? Nie było ich wiele, co też częściowo mogło sprawić, że Dakukira wybrał ten poprawny. Zapadnięcie się pod ziemię, chociaż właściwie był to piasek, jak najbardziej było mądrym pomysłem. Tam, wiatr go nie sięgał... a na pewno nie w jakimkolwiek problematycznym stopniu. Przeniesienie się na drugą stronę? Faktycznie, trochę mu zajęło, jednak mogło być gorzej. Szczególnie, dlatego że on wiedział gdzie są jego przeciwnicy? Oni? Dalej mieli problem go złapać i trafić. Sytuacja, była na jego korzyść... tylko że już nie była. Nie w momencie, kiedy wyłonił się z ziemi. Zwyczajnie dlatego, że mógł dostrzec jak wcześniejsza zasłona co mu nawet pomagała... no... nie istniała więcej. Wiatr z tornad zdawał się ją ładnie rozbić. Nie było to jednak istotne, bo przeciwnicy nie patrzyli w jego stronę. W dodatku na lewo od siebie, jakieś 3 metry dalej, mógł zauważyć Kokyo. Czyli nic mu złego się nie zadziało. Wniosek? Mógł działać dalej. Mógł posłać swoją technikę w kunoichi, jaka to zareagowała... szybciej niż powinna. Jakby jakiś instynkt jest podpowiedział, że ma uniknąć. I to faktycznie zrobiła, obracając się w stronę ataku z nieba i z ostrzem naładowanym chakrą błyskawicy, rozbiła tą część kryształów jakiej to nie mogła uniknąć. I przeskoczyła spojrzeniem na niego. Wbiła w niego wzrok zirytowana, nim sprintem ruszyła prosto na niego.
-Bracie! - krzyknęła jeszcze, a unieruchomiony wielkolud z shurikenami w całej lewej ręce i na twarzy, obrócił się w jej stronę. Potem w stronę Daku. Sapał ociężale, więc musiał być zmęczony. I no... te shurikeny w twarzy wyglądały boleśnie, szczególnie że chyba przez jednego miał rozwalone oko. Dalej jednak żył, choć mocno krwawił.

A zasłona, jaka to przeszkadzała wcześniej Kokyo w działaniu? Rozwiana! Teraz widział, że ta sylwetka należała do niemowy, do jakiego to miał dystans 5 metrów. Do jego siostry natomiast, już trochę więcej bo 8 metrów, jednak no... byli blisko. To był jego czas, definitywnie!

Stan pola bitwy: chmura piaskowa została zassana na tyle i odrzucona w bok, że z powrotem widać całe pole bitwy przez wszystkich.
Stan Dakukiry: lewy bark rozcięty na głębokość 3 cm, porażenie od rany rozniosło się przez całą lewą rękę i wpłynęło nawet na nerwy przy kręgosłupie. Rekacje mężczyzny są przez to wolniejsze, a ręka lubi drżyć i utrudniać w ten sposób precyzyjne składanie pieczęci.
Stan dziewczyny: parę shurikenów wbitych w lewą rękę, zdaje się być dość zirytowana biorąc pod uwagę na spojrzenie jakie mu posyła. Broń w prawej dłoni otoczona chakrą raitonu.
Stan Kokyo: bok całkowicie się zasklepił, tylko brakuje trochę przy nim futerka. Rana przestała być groźna.
Stan Niemowy: unieruchomiony kolcami do pasa, ze sporą ilością shurikenów wbitych w jego całą lewą rękę, oraz kawałek twarzy. Sapie ociężale. Przestał wytwarzać tornada, zauważając że wroga tam nie ma.


Dane:
Odległość Daku: 7 metrów do dziewczyny, przed nim. Jej brat również 7 metrów od niego, jednak bardziej na lewo od Dakukiry tak że były małe szanse aby trafić dwójkę za jednym zamachem.
Odległości Kokyo: 5 metrów do mężczyzny.

NPC
Kouka Tanpopo - towarzysz bard
Shironeko Hikari - pani bard'a
Niespodziewani goście
Obrazek
Wcielenie Jelenia
Prowadzone wątki 5/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
Awatar użytkownika
Hōseki Dākukirā
Posty: 71
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Pustynie Baibai

A więc Kokyu sobie poczekał, chwilę pewnie czekał, po czym mógł zauważyć Daku, który pojawił się dość blisko niego, przed tym jednak dostrzegł że osoba, którą to zauważył wcześniej, okazała się Niemową, więc nic nie stało na drodze, aby go teraz zaatakować. Wszak to oni pierwsi zaczęli, zabijając Bogu ducha winnego Barda, do którego Kocurek zdążył się już przyzwyczaić, nie miał zamiaru puścić im tego płazem, bo o ile, na co dzień nie jest miłym i spokojnym kotkiem, tak wtedy, kiedy zagrożenie się pojawia, potrafi zmienić się w bezwzględnego drapieżnika który nie zawaha się zabić. Dlatego też od razu, gdy rozpoznał przeciwnika, który to był uwięziony w krysztale, zaczął kumulować chakrę, a następnie obiegać przeciwnika na lewo I jeżeli Siostra niemowy nie zatrzyma się, to ten wystrzeli swoją technikę prosto w niemowę. A dlaczego niby miała by się zatrzymać, a no dlatego.

Hoseki zaczął odskakiwać do tyłu, po czym niemal od razu uśmiechnął się do dziewczyny charakterystycznym uśmiechem. I wydawało się że zaraz zacznie składać kolejne pieczęcie, kiedy to poczuł kumulowanie chakry u jego towarzysza. Momentalnie postanowił przemówić do dziewczyny. -Jeżeli kochasz swojego brata, to radzę ci się zatrzymaj, jest bezbronny, a mój towarzysz prawdopodobnie za chwilę go zabije. A i nie radzę go atakować.- czy dziewczyna się zatrzyma? Zależy, czy Daku będzie narzekał jeżeli się nie zatrzyma? Absolutnie nie i tak zwiększa dystans. Pomimo tego że nie jest w pełni sprawności, to i tak powinien być w stanie przed nią uciec. Jeżeli dziewczyna się zatrzyma, ten krzyknie do swojego towarzysza, aby się wstrzymał, jeżeli nie da? No cóż wtedy walka będzie toczyć się dalej a ten zacznie składać pieczęci do techniki Raiton: Jibashi zwiększając jej do ragni A. Być może silniejsza technika Raitonu da radę?
► Pokaż Spoiler
Kokyū (呼吸)
GatunekKai neko ♂
RozmiarMały
Posiadane dziedzinyIryo Ninjutsu A
Katon B
Ninjutsu C
Futon A
Siła2
Szybkość8
Wytrzymałość5
Refleks7
Siła woli5
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry7500 E: 0 | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2000
Syn Hikari i Yūgure. Jest wesołym, gadatliwym kotkiem i pogodnej naturze; może sprawiać wrażenie nieogarniętego, wręcz przygłupiego - jednak to tylko pozory, bowiem gdy przyjdzie co do czego, jest pierwszy do walki. Niezwykle lojalny i oddany w stosunku do swoich przyjaciół i powiernika paktu. Nie zna litości dla wrogów. Posługuje się technikami wiatru, co najpewniej odziedziczył po swoim tacie.
Techniki zwierzęcia
Ninjutsu D // Utsusemi no Jutsu | Empty Cicada Shell Technique // Standardowy
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse summoning technique // Standardowy
Iryo Ninjutsu C // Shōsen Jutsu | Mystical Palm Technique // Różny na turę
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
Katon D // Keikoku Furea | Warning Flare // Pięciokrotny, minimum 15 chakry
Katon C // Katon: Hōsenka no Jutsu | Fire Release: Phoenix Sage Fire Technique // Standardowy
Futon D // Hatsukaze | First Wind // Standardowy
Futon A // Fūton: Shinkū Renpa | Wind Release: Vacuum Serial Waves// Standardowy za 5 ostrzy
Współpracuje z
Chakra Kokyo:5900-500=5400
Techniki Kokyo:
Fūton: Shinkū Renpa | Wind Release: Vacuum Serial Waves風遁・真空連波­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieSmok → Ptak → Koń → Pies → Tygrys → Wąż
KosztStandardowy za 5 ostrzy
Zasięg25m
Wymagania---
Technika polega na wytworzeniu kilku powietrznych ostrzy, jedno po drugim, które atakuje cel z ogromną siłą tnącą. Są to po prostu wąskie, powietrzne fale w kształcie półksiężyca. W najszerszym punkcie mają pięć metrów długości. Ostrza te mogą lecieć wspólnie lub jedno za drugim przez co mogą one pokryć większy obszar lub utrudnić celowi techniki uniki. Dodatkowo, technika ta zyskuje znacząco na sile, jeśli okoliczne wiatry lecą w kierunku, w którym kierują się ostrza. W takiej sytuacji technika jest traktowana jak o rangę silniejsza.

Posiadając rangę S w Fūton możemy utworzyć do 7 ostrzy za standardowy koszt techniki.
Posiadając Specjalizację w Fūton możemy utworzyć dodatkowe 3 ostrza w standardowym koszcie techniki.
Chakra Dakukiry: 9699-250=9449
Techniki Dakukiry:
Raiton: Jibashi | Lightning Release: Electromagnetic Murder雷遁・磁場死
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja natury
PieczęcieDzik → Wół → Wąż → Koń → Smok
KosztRóżny
Zasięg10 metrów
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Technika obszarowa polegająca na wysłaniu fali elektryczności rozchodzących się z palców użytkownika. Technika pozwala nam na wybranie siły wyładowań elektrycznych, od małego impulsu mającego jedynie wywołać delikatny szok, do potężnych wyładowań, które są w stanie kruszyć napotkane na swojej drodze skały oraz mocno razić przeciwników, często doprowadzając do chwilowego paraliżu. Wiązki elektryczności rozchodzą się od palców, co warunkuje kierunek lecących wiązek.

Techniką można kontrolować siłę wyładowań:
  • D: koszt standardowy rangi D. Wyładowanie powoduje delikatny szok, doprowadzający do drętwienie pojedynczej kończyny u przeciętnego człowieka;
  • C: koszt standardowy rangi C. Wyładowanie to jest powoduje adekwatny do rangi szok. Drętwienie większości ciała, a u osób o Wytrzymałości mniejszej niż 5, powoduje on krótki paraliż oraz utratę czucia w dotkniętym techniką obszarze ciała;
  • B: koszt standardowy rangi B. Technika tworzy mocne wyładowania elektryczne, potrafiące kruszyć mniejsze skały, zamieniając je w kamienie. Oberwanie takim wyładowaniem powoduje paraliż w ciele, w przypadku gdy Wytrzymałość ofiary jest mniejsza niż 7. Gdy jest większa lub równa, ofiara chwilowo traci czucie, jednak wciąż może się poruszać, jest jednak nieco skołowana.
  • A: koszt standardowy rangi A. Jest to mocniejsze wyładowanie niż poprzednio, powodujące utratę przytomności u osób z Wytrzymałością mniejszą niż 6. W przypadku posiadania Wytrzymałości mniejszej niż 8 ofiara zostanie sparaliżowana. Gdy Wytrzymałość jest większa skutki są takie same jak przy zużyciu chakry na poprzednim wariancie. Wymagania: Raiton A;
Posiadając Specjalizację w Raitonie wykonujący może pominąć dwie pieczęci, jednak kumulowanie chakry oraz formowanie jutsu trwa tyle co ich złożenie.
Awatar użytkownika
Nara Shizu
Posty: 509
Rejestracja: 28 cze 2021, 12:57
Ranga: Genin
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Pustynie Baibai

Prawda o płomieniach­
WydarzenieMisja A
Post33/?
Sytuacja, zdawała się trochę nabierać rozpędu. Rozpędu tak szybkiego, że aż nagle się... zatrzymała. Dakukira, zamiast atakować dalej, postanowił wyciągnąć rękę do nieznajomej. W końcu nie musieli walczyć, prawda? Jaki był tego w ogóle cel? Nie miał pojęcia. Nie mieli okazji na rozmowę, jak to często bywało w starciach między shinobi. On jednak, spróbował. Może bardziej przez to, że zwyczajnie miał przewagę i mógł jej pogrozić. Dowiedzieć się czegoś, niż zwyczajnie zabić - bo do tego najpewniej się ich walka sprowadzała. I... słowa Daku zatrzymały kobietę. Zerknęła niepewnie w stronę swojego brata, który był uwięziony, tylko po to aby z powrotem spojrzeć na Dakukirę. I przypatrywać mu się, niepewnie przygryzając wargę z irytacji.
- Czego chcesz? - zapytała ostatecznie, dość przekąśliwie jak na kogoś kto był pierwszy do zaatakowania ich. Dakukira też krzyknął do swojego kotowatego przyjaciela, aby się wstrzymał. I ten to zrobił, dalej jednak gotowy do użycia swojej techniki. Kobieta sporo ryzykowała, tak mu "ufając" że faktycznie się powstrzyma. Przez to pewnie nawet, nie chcąc ufać bardziej, dalej miała aktywną technikę wokół swojego ostrza. Trzeba było przyznać, że ostrze pełne elektryczności wyglądało dość potężnie.

Stan pola bitwy: chmura piaskowa została zassana na tyle i odrzucona w bok, że z powrotem widać całe pole bitwy przez wszystkich.
Stan Dakukiry: lewy bark rozcięty na głębokość 3 cm, porażenie od rany rozniosło się przez całą lewą rękę i wpłynęło nawet na nerwy przy kręgosłupie. Rekacje mężczyzny są przez to wolniejsze, a ręka lubi drżyć i utrudniać w ten sposób precyzyjne składanie pieczęci.
Stan dziewczyny: parę shurikenów wbitych w lewą rękę, zdaje się być dość zirytowana biorąc pod uwagę na spojrzenie jakie mu posyła. Broń w prawej dłoni otoczona chakrą raitonu.
Stan Kokyo: bok całkowicie się zasklepił, tylko brakuje trochę przy nim futerka. Rana przestała być groźna.
Stan Niemowy: unieruchomiony kolcami do pasa, ze sporą ilością shurikenów wbitych w jego całą lewą rękę, oraz kawałek twarzy. Sapie ociężale. Przestał wytwarzać tornada, zauważając że wroga tam nie ma.


Dane:
Odległość Daku: 7 metrów do dziewczyny, przed nim. Jej brat również 7 metrów od niego, jednak bardziej na lewo od Dakukiry tak że były małe szanse aby trafić dwójkę za jednym zamachem.
Odległości Kokyo: 5 metrów do mężczyzny.

NPC
Kouka Tanpopo - towarzysz bard
Shironeko Hikari - pani bard'a
Niespodziewani goście
Obrazek
Wcielenie Jelenia
Prowadzone wątki 5/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
Awatar użytkownika
Hōseki Dākukirā
Posty: 71
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Pustynie Baibai

Tak więc dziewczyna zatrzymała się, można pogadać? Oczywiście że można, Dakukira w sumie to wiele nie wiedział co się odpierdziela, jednak no spał, bo i on potrzebuje odpoczynku. Wiedział tylko że Bard nie żyje, a rodzeństwo jest wrogiem. Jednak Hoseki nie zamierzał tylko pytać się i liczyć na to że dziewczyna go nie zaatakuje, w końcu pewnie przez jed I o to wpadło fundamentalne pytanie od kobiety. Co mógłby chcieć chłopak od niej? No jest tylko jedna rzecz. -Nie sądzisz że to ja powinienem zadać to pytanie? W końcu to wy zaatakowaliście pierwsi.- Uśmiechnął się charakterystycznie, po czym przekierował wzrok na Kokyu -Ale zanim to, kto pierwszy zaatakował?- zapytał Daku swojego towarzysz, któremu to ufał po prostu. Sam Kotek bez wahania odpowiedział na to pytanie -Kobieta skróciła Kouke o głowę, później rzucili się na nas, od tego się zaczęło. Dodam tylko, że rodzeństwo zaczęło zachowywać się podejrzanie, kiedy to nasz towarzysz wspomniał o swojej pani.- po czym rzucił mordercze spojrzenie do dziewczyny, może nie wyglądał zbyt groźnie, w końcu to jednak kot, chociaż może jednak wyglądał? -Dziękuje.- odpowiedział Daku po czym znowu skierował wzrok ku kobiecie. -Odpowiadając na twoje pytanie, ja chce wielu rzeczy, na przykład pokoju na świecie, aby niewinne osoby nie musiały umierać. A może się mylę? Może jednak był czegoś winny?- powiedział chowając ręce do kieszeni, jakby chciał pokazać to, że nie ma zamiaru jej atakować. A może po prostu myśli że nie jest dla niego jakimś większym zagrożeniem? -W każdym razie, tego czego teraz chcę to informacji, widzisz.. Bardzo nie na rękę była mi śmierć tego człowieka. A jeżeli nie chcemy aby przelało się więcej krwi to dostanę tego chce prawda?- powiedział uśmiechając się do niej ponownie. -Tak więc, jaki jest wasz motyw? Wierzę że bez powodu nikogo nie zabijacie. A może jesteście po prostu pionkami w tej grze, i ktoś wam to zlecił? Jestem tego bardzo ciekawy dlaczego musiał zginąć niewinny Bard. A może chodzi o niejaką Hikari?- dopytał na koniec, i na ten moment to wszystko, niech sobie dziewczyna poukłada myśli, a potem zobaczy się co dalej. Na razie musi się dowiedzieć i tak motywu, oraz tego, kto to zlecił? Czy się dowie? No kto wie. Może się dowie. A czy to co powie okaże się prawda. Tym bardziej nie mógł mieć pewności. Ale by się teraz przydała możliwość sprawdzenia tego...
► Pokaż Spoiler
Kokyū (呼吸)
GatunekKai neko ♂
RozmiarMały
Posiadane dziedzinyIryo Ninjutsu A
Katon B
Ninjutsu C
Futon A
Siła2
Szybkość8
Wytrzymałość5
Refleks7
Siła woli5
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry7500 E: 0 | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2000
Syn Hikari i Yūgure. Jest wesołym, gadatliwym kotkiem i pogodnej naturze; może sprawiać wrażenie nieogarniętego, wręcz przygłupiego - jednak to tylko pozory, bowiem gdy przyjdzie co do czego, jest pierwszy do walki. Niezwykle lojalny i oddany w stosunku do swoich przyjaciół i powiernika paktu. Nie zna litości dla wrogów. Posługuje się technikami wiatru, co najpewniej odziedziczył po swoim tacie.
Techniki zwierzęcia
Ninjutsu D // Utsusemi no Jutsu | Empty Cicada Shell Technique // Standardowy
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse summoning technique // Standardowy
Iryo Ninjutsu C // Shōsen Jutsu | Mystical Palm Technique // Różny na turę
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
Katon D // Keikoku Furea | Warning Flare // Pięciokrotny, minimum 15 chakry
Katon C // Katon: Hōsenka no Jutsu | Fire Release: Phoenix Sage Fire Technique // Standardowy
Futon D // Hatsukaze | First Wind // Standardowy
Futon A // Fūton: Shinkū Renpa | Wind Release: Vacuum Serial Waves// Standardowy za 5 ostrzy
Współpracuje z
Chakra Kokyo:5400


Chakra Dakukiry: 9449
ODPOWIEDZ

Wróć do „Stolica - Baibai”