• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Obrzeża Muhō

Stolica jest leżącym na południu miastem portowym, które jako jedno z niewielu w Hana no Kuni faktycznie trzyma jakąś klasę, starając się wyróżniać od pozostałych - powojennych - terenów. To właśnie w niej przesiaduje Daimyo, Okonomi Azan, który jest szczególnie skrytą osobą, o której niewiele wiadomo. Mówi się, że nikt nigdy nie widział jego twarzy, a każdy jego dekret jest przekazywany przez podległe mu… mafie. Bo z nich słynna jest właśnie stolica. To one są powodem jej świetności. Najbardziej znane są dwie: Nishi no Tsume, odpowiadające za lądowe operacje, oraz Akaiwashi, skupiające się na zbieraniu łupów z oceanów. Czy faktycznie stoi za nimi Daimyo? Nie jest to pewne. Nie mniej, są one najwyższymi organizacjami, jakim ludzie w Muhō są posłuszni. Zapewniają one również umiarkowany… spokój w mieścinie. Z racji ich obecność, przestępczość tam jest kontrolowana i nie trzeba obawiać się o życie tak długo, jak nie urazi się złej osoby.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Obrzeża Muhō

Show must go off!Mistrz Gry
Posty32/...
Nasza przeurocza para ruszyła do teatru by zaznać odrobiny sztuki w mieście, które miało reputację jaką miało. To był prawdziwy cud, że takie rozrywki można tu znaleźć. Niemniej jednak po zapłaceniu ponad 400 Ryo za wejściówki, Mei z Takumi weszli do środka. Żaden z obecnych tutaj gości nie podejrzewał, że są ninja i tak miało pozostać. Wewnątrz sporego budynku znaleźli się w holu wejściowym. Załatwili formalności i mieli chwilę by się rozejrzeć. Widzieli trzy, dwupłatowe drzwi dalej. Jedne dla personelu, jedne na salę a drugie najprawdopodobniej na piętro. Hiroki postanowił zapytać jednego ze stojących gości o miejsce odbywania się sztuki. Mężczyzna spojrzał na niego zniesmaczony i zlustrował go od góry do dołu.
- Jest tylko jedna. - po zdawkowej odpowiedzi wrócił do bycia zajętym patrzenia się na drzwi wejściowe.
Po chwili rozległ się pierwszy dzwonek oznaczający, że sztuka niedługo się zacznie. Jeśli któreś z nich spojrzało by na bilety, dostrzegli by miejsca jakie zostały im przydzielone. Pewni byli tylko tego, że są na parterze. Przynajmniej na razie. Drzwi się otworzyły a tłumek zaczął się wlewać do środka. Część szła na górę, która jak się okazało prowadziła do balkonów. Sala była dość duża. Miała około 50m na 25m nie licząc sceny. Ona była jakieś 1,5 meta wyżej niż podłoga oraz miała wymiary 25m na 10m. Na parterze były dwa rzędy foteli, na lewo i prawo oraz balkon jakieś 5m nad nimi. Ich miejsca znajdowały się zaraz przy głównym przejściu dwa miejsca od ścieżki. Jeśli chodzi o najważniejszą dla nich odległość, to scena była jakieś 11, może 12 metrów od ich krzeseł. Mogli zająć grzecznie swoje miejsca lub próbować znaleźć coś bliżej ryzykując konflikt jeszcze przed spektaklem. Decyzja należała do nich lecz musieli się spieszyć. Do rozpoczęcia pozostało raptem kilka minut a sala zaczynała się coraz bardziej wypełniać.
Po uzgodnieniach ze wszystkimi przejmuję misję.
Awatar użytkownika
Hiroki
Posty: 85
Rejestracja: 02 cze 2021, 11:32
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Obrzeża Muhō

Zapewne gdyby nie to, że Hiroki był całkiem spokojną osobą, ten niemiły straznik dawno plułby własnymi zębami, próbując je później zebrać z podłogi. Teraz jednak sensei Kae, musiał udawać miłego. Ukłonił się delikatnie, po czym pociągnął za rękę Kaede. Spojrzał na ułożone rzędy siedzisk, próbując określić odległość. Zdawała się być w sam raz. Ruszył więc w miejsce, które przysługiwało im z 'urzędu.'
- Mamy bardzo dobre miejsca, stąd widok będzie niemal idealny. - powiedział, siadając wygodnie w krześle. - Mam nadzieję, że sztuka nie będzie się zbyt długo rozkręcać! - powiedział i uśmiechnął się szeroko. Obserwował dokładnie kto wchodzi na widownię. Chciał zlokalizować głównie uzbrojone osoby, o ile takowe były. Szukał też straży, no i co najważniejsze - starał się opracować jakiś plan ucieczki. Popłoch który wywoła, zapewne pozwoli zwiać Kaguyi, o ile nikt nie zwiąże jej walką. - Mei, myślisz, że sztuka będzie długa? Wiesz - dobrze byłoby wrócić do noclegowni przed zmrokiem... - powiedział, z naciskiem na "NOCLEGOWNI", jakby dając do zrozumienia, że to tam mają spotkać się po wszystkim, o ile wspólnie nie opuszczą tego miejsca. Następnie zaś wsadził jedną dłoń do wnętrza Yukaty, tam złapał za dwa, ostro zakończone kastety, nie wyjmując ich jednak, było mu w ten sposób wygodnie - spoglądał spokojnie na salę teatru, oczekujac na rozpoczęcie przedstawienia.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kaguya Kaede
Posty: 712
Rejestracja: 02 cze 2021, 22:23
Ranga: Genin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Obrzeża Muhō

Strażnik nie należał do uprzejmych ludzi, jednakże teraz nie był czas, żeby się nim przejmować, mieli ważniejsze rzeczy na głowie. Uśmiechnęła się również do mężczyzny, kłaniając się delikatnie i ruszając za Hirokim. Zwłaszcza, że zabrzmiał pierwszy dzwonek, co oznaczało, że niedługo sztuka miała się zacząć… Musieli być gotowi do działania w takim razie.
Zajęli miejsce, które zostały im przypisane na miejscówce. Było całkiem niezłe – może nie idealne, ale zawsze mogło być gorzej. Mieli stosunkowo dobry dostęp do ścieżki. Dystans pomiędzy sceną nie powinien być większym problemem.
Też mam taką nadzieję, że uda nam się dotrzeć do noclegowni przed zmrokiem – odpowiedziała, również lekko akcentując słowo „noclegowania”, żeby dać Hirokiemu znać, że zrozumiała co miał jej do powiedzenia.
Kaede usiadła w fotelu, na miejscu dalej od ścieżki, tak żeby Hiroki miał do niej łatwiejszy dostęp. Lewą rękę trzymała blisko biodra, przy kościanym sztylecie, który stworzyła wcześniej. Również starała się obserwować otoczenie, starając się zapamiętać topografię sali teatralnej przed zgaszeniem świateł, by móc się po niej swobodnie poruszać potem. Gdzie stali strażnicy tudzież pracownicy teatru? Gdzie znajdowało się najbliższe wyjście? Może i się ugadali z Hirokim tak, że to on się zajmie samym zabójstwem, jednakże sama nie zamierzała siedzieć bezczynnie – w razie potrzeby zamierzała wyczyścić mu drogę, czy pilnować pleców. Miała również nadzieję, że mimo wszystko wyjdą z teatru razem.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Obrzeża Muhō

Show must go off!Mistrz Gry
Posty35/...
Nasza urocza parka weszła na salę razem z tłumem i postanowiła jednak grzecznie zając miejsca które mieli na biletach. Nie były w końcu takie złe. Blisko do sceny, dobra akustyka, zaraz przy przejściu gdyby któreś musiało wyjść do toalety w trakcie spektaklu czy coś. Oboje usadowili się tak, że ich ręce były gotowe złapać za broń, którą mieli schowaną pod Henge. Kaede rozejrzała się po okolicy, zwłaszcza tyłach, by rozeznać się w terenie i go zapamiętać póki było jeszcze widno. Ponad 3/4 miejsc zostało zajętych, lekki spadek w dół w stronę sceny by tyle rzędy również coś widziały, brak schodków w przejściu między fotelami, dwóch ochroniarzy zamykających drzwi, kilka podobnych uniformów na piętrze. Niestety dziewczyna nie była w stanie dokładnie policzyć ilu ich było na balkonie gdyż zaczęło się ściemniać już.
Kurtyna rozsunęła się na boki ujawniając deski sceny. Dwa reflektory oświetliły sufit z którego to zaczął opadać czerwony balonik. Była przywiązana do niego kuleczka która ciągnęła go w dół. Nagle nić została przerwana. Scena zalana została światłem a kulka gdy dotknęła ziemi eksplodowała dymem mieniącym się faerią barw. Zaczęła grać w tle muzyka cyrkowa a gdy kolorowa zasłona się rozwiała, pośrodku parkietu stała kobieta w scenicznym ukłonie. Rozległy się drobne oklaski, które po chwili się natężyły. Aktorka podniosła się unosząc obie dłonie zaprowadzając ciszę wśród tłumu.
- Witam wszystkich zebranych tu wielbicieli mrocznych komedii! Jestem Vox i pozwólcie, że zadam wam pytanie. Lubicie cierpieć? Znosić ból? Patrzeć jak nic w waszym nędznym życiu nie wychodzi? - przerwała na chwilę a w całej sali dało się słyszeć jedynie muzykę w tle. Nikt się nie odezwał.
- Tak właśnie myślałam. Każdy jednak pewnie lubi popatrzeć na nieszczęście innego człowieka. I właśnie to dziś zobaczycie! Ku waszej uciesze, my, Mu Luha, postaramy się podnieść wasze biedne ego na nowy poziom zadowolenia! Daje wam waszych ulubionych masochistów, Daki, Baki!
Po tych słowach skłoniła się ponownie rozkładając dłonie na boki. Z obu stron wybiegło dwóch uderzająco podobnych mężczyzn, najpewniej bliźniaków. Odziani w stroje o jaskrawych kolorach w szachownice wyskoczyli nad Vox. Ustawili się plecami do parkietu, podkurczyli nogi po czym oboje kopnęli podbródek drugiego jednoczenie przyjmując cały impet rozbiegu na ich krocza. Gdy runęli na ziemie prawie cała sala wydała odgłos wciąganego powietrza oraz „uuu” gdyż pewnie wielu mężczyzn zabolało to od samego patrzenia.
- Cóż z tych jąder dzieci raczej już nie będzie! Ale to dobrze! Po co nam więcej takich błaznów jak tych dwóch!
Skłoniła się i zniknęła za sceną przechodząc między dwoma płachtami tylnej kurtyny. Nie było pomyłki, to była ona. Ich cel na to zadanie. Po jej żarciku, cała sala ryknęła śmiechem i rozległy się oklaski, podczas których Daki i Baki zebrali się na trzęsące się nogi. Ich występ się właśnie zaczynał.
► Pokaż Spoiler | Vox
Obrazek
Awatar użytkownika
Hiroki
Posty: 85
Rejestracja: 02 cze 2021, 11:32
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Obrzeża Muhō

Wszystko miało się lada moment zacząć. Balonik spadający powoli na środku sali, światła, cała ta otoczka, zdawała się być po prostu 'dobrym show', do momentu pojawienia się ich celu. Cóż, może gdyby ograniczyli się jedynie do efektów specjalnych, rzeczywiście byłaby to niezła sztuka. Kiedy Hiroki całkiem 'przeskanował' otoczenie, dokładnie zapoznał się z tym, w które miejsce będzie najłatwiej uderzyć, na moment przymknął oczy.
- W imię jedynego boga, niech cierpienie, które za moment mnie spotka będzie dla niego ofiarą... - wyszeptał tak cicho, jak tylko mógł, Kae mogła jedynie usłyszeć mały skrawek tej modlitwy, bo była naprawdę, naprawdę cicha, w połączeniu z gwarem ludzi do okoła, zapewne stwierdzenie - że nic nie usłyszała, nie byłoby zbyt ryzykowne. - W imię jedynego boga, skazuje was na śmierć... Niech wasza krew i życie, będzie darem dla wszechmogącego i nieśmiertelnego boga zniszczenia, bowiem jestem narzędziem w jego dłoniach... - kontynuował cichy monolog, szeptając pod nosem, kiedy wreszcie na scenie pojawił się ich cel, otworzył szeroko oczy. Szturchnął Kaede, by ta się przygotowała.
- Teraz się zacznie. - powiedział już normalnym głosem, jego pięści się zacisnęły, a on spoglądał uważnie na scenę. Kaede mogła zauważyć, że jego mięśnie były napięte, nawet mimo przybrania postaci Kirihito, który był drobniejszy niż Hiroki, no i co najważniejsze - młodszy.
Kiedy Vox skończyła swoją pierwszą kwestię, Hiroki jedynie westchnął, a wtedy, jak gdyby w odpowiedzi na jego modły, na scenę wbiegły bliźniaki, które były pozbawione rozumu i z całym impetem, kopnęły się nawzajem w jaja. Jashinista nawet się nie zaśmiał, zamiast tego skumulował chakrę, by wystrzelić przed siebie jak z procy, przy użyciu Shunshin no Jutsu i zatrzymać się na kilka centymetrów przed VOX, gdy ta właśnie wykonywała ukłon, po wesołym obwieszczeniu, że narządy rozrodcze tej dwójki na nic się nie przydadzą.
Po wykonaniu tego pojedynczego, szybkiego skoku, od razu wymierzył jej mocny cios dokładnie pod przeponę. Był doświadczonym medykiem, dobrze wiedział gdzie należy uderzyć, by przeciwnik utracił na moment kontrolę nad oddechem. W ten sposób chciał pozbawić jej możliwości ucieczki. Bez czekania obszedł dziewczynę za plecy, mierząc wzrokiem dwójkę bliźniaków, zbierających się z ziemii, oraz całą salę, a za nim, z jego własnej chakry, zaczęła formować się postać, przypominająca demona, potężną postać mającą na twarzy maskę Oni, z czterema długimi kłami(Sakki). Miała na celu pokazać, że lada moment Hiroki pozbawi życia kobiety stojącej przed nim, ale też każdego, kto próbowałby jej pomóc.
- Teraz zobaczycie, czym jest prawdziwy ból i cierpienie. Czym jest końcowa stacja waszego nędznego żywota! - Krzyknął na cały głos, próbując tym samym wywołać popłoch wśród publiki, samemu stawiając stopę na plecach Vox, wbijając ją z całych sił w podłogę. Chciał by cierpiała. Nie zapominał jednak o dwójce jakże wesołych bliźniaków. Obserwował ich dokładnie, tak samo zresztą jak rzekomych ochroniarzy. Ręce miał wolne, więc mógł w każdej chwili złożyć pieczęci. Jeżeli któryś z bliźniaków próbowałby go zaatakować, ten zapewne by zareagował.


Ucinam post w tym momencie, by sprawdzić reakcję ludzi, Kaede itd.
► Pokaż Spoiler
Chakra: 7 000 - 150(Shunshin) = 6850
SPECJALIZACJA NINJUTSU
BEZSZELESTNY

SIŁA: POZIOM 7
SZYBKOŚĆ: POZIOM 7
WYTRZYMAŁOŚĆ: POZIOM 10
REFLEKS: POZIOM 7
SIŁA WOLI: POZIOM 7
KONTROLA CHAKRY: POZIOM 9

Itamiken A
► Pokaż Spoiler
Sakki | Killing Intent殺気
KlasyfikacjaNinjutsu
Pieczęcie---
Koszt---
ZasięgZasięg wzroku
Wymagania---
Specyficzna technika pozwalająca wywrzeć swoją wolą presję na innych. Porównuje się wówczas Siłę Woli celu do Siły Woli użytkownika i korzysta z poniższej tabeli:
Różnica Siły Woli celu do użytkownikaEfekt
Większa bądź równa 0Cel odporny na technikę
-1 lub -2Cel czuje niepokój
-3 lub -4Cel czuje strach
-5Cel jest przerażony
-6 i dalejCel jest sparaliżowany ze strachu
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 możemy zapłacić koszt standardowy A na turę, by za jej pomocą zmaterializować za użytkownikiem "wizję". Może być to demoniczna postać, czysta aura, cokolwiek. Dodaje to dodatkowej presji w postaci +1 przy przeliczaniu różnic na korzyść użytkownika tej techniki.
Henge no Jutsu | Transformation Technique変化の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Transformacji
PieczęciePies → Dzik → Baran
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Technika transformacji polega dokładnie na tym, co głosi nazwa. Po złożeniu pieczęci pojawia się niewielka chmurka białego dymu, która na moment otacza postać ninja. Po opadnięciu zaś - wygląd tego zostaje całkowicie odmieniony. Technika ta rządzi się jednak kilkoma zasadami, które sprawiają, że jest ona skuteczniejsza. Im lepiej znamy cel, w jaki chcemy się zamienić, tym bardziej dokładna transformacja. Im lepsza i dokładniejsza wizualizacja, tym łatwiej zmylić przeciwnika. Modyfikacji podlega również głos, jednak nie takie rzeczy jak zachowania czy charakter. Jakiekolwiek doznane obrażenia są w stanie rozproszyć transformację, co następuje po krótkiej chwili po otrzymaniu ciosu. Istnieje również ograniczenie co do wielkości celu, w jaki można się zamienić. Henge jest w stanie dodać nam lub odjąć kilkanaście centymetrów. Nie więcej, nie mniej. Niemożliwe jest więc zamienienie się w skrajnie małe czy duże obiekty. Nie zyskamy też właściwości takowych, bowiem zmienia się tylko nasz "wygląd", a nie fizjonomia. Zamieniając się w ptaka nie polecimy, a zamieniając w rekina - nie będziemy w stanie oddychać pod wodą.
Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique瞬身の術­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys
KosztStandardowy
Zasięgdo 20 metrów
Wymagania---
Pomimo zaliczania się w poczet podstawowych zdolności ninja, stanowi technikę dość chakrożerną. Przez to, nie bywa ona dostępna dla niskopoziomowych shinobi. Chociaż często mylona z teleportacją, technika ta poprzez krótkie skupienie chakry jest w stanie przez bardzo krótką chwilę zwiększyć możliwości organizmu, pozwalając na niesamowicie szybkie poruszanie się. Mimo tego mylnego wrażenia, jest w rzeczywistości niesamowitym przyśpieszeniem, które na takowe wygląda. Ninja potrafi w mgnieniu oka pojawić się w innym miejscu, o ile jest fizycznie dostępne. Tak duże prędkości zezwalają głównie na poruszanie się w linii prostej, o ile przeszkody na drodze nie są stosunkowo łatwo do ominięcia np. kłoda bądź przewalone drzewo. Niektórzy używają jej też, by znaleźć się nad przeciwnikiem zamiast tuż obok niego.

Podany zasięg pozwala przenieść się na wspomnianą odległość przy poświęceniu standardowego kosztu techniki. Możliwe jest jednak jego zwiększenie, poprzez przeznaczenie większej jej ilości. Warto jednak pamiętać, że strata zbyt dużej ilości chakry w krótkim czasie może negatywnie odbić się na shinobi.

Istnieje wiele wariantów tej techniki, wszystkie różniące się tylko wizualnie. Możliwe jest zarówno wytworzenie niewielkiej chmurki celem kamuflażu, chociaż nie jest ona konieczna. Są również ninja, którzy zamiast ów dymku tworzą zasłony z wody, liści czy piasku - wszystkie mające tę sama funkcję, nie dając innych profitów niż efekt wizualny.

Posiadając rangę S w Ninjutsu zamiast pieczęci Tygrysa, można w zamian użyć Pieczęci Konfrontacji.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu ninja może pominąć pieczęć kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie.
Itamiken | The Fist of Pain痛みの拳
KlasyfikacjaTaijutsu, Styl Walki
Wymagania---
Sposób walki wręcz opracowany tylko i wyłącznie dla jednego celu: pokonywaniu przeciwników, sprawiając im zarówno podczas bitwy, jak i po niej, jak największy ból. Użytkownik tego stylu nie przejmuje się czymś takim jak honorowe zagrania, dbanie o własne dobro czy bycie "moralnie" poprawnym. Nie jest on też skupiony na bezpośrednim zabiciu przeciwnika, a unieszkodliwieniu go. Odebraniu mu broni, połamaniu rąk, wydłubaniu oczu, pobiciu do nieprzytomności... mówi się, że szybkie zabicie kogoś jest skazą dla tego stylu, z racji że krótko cierpiał. Z powodu tego podejścia, w większej ilości przypadków, walki z użytkownikami Itamiken są długie, a dla ofiar ciągną się w nieskończoność i potrafią być mentalnie męczące.

Styl ten opiera się na zadaniu przeciwnikowi jak największego bólu i sprawienie, by trwał on jak najdłużej. Bardzo często bazuje on na potężnych kopnięciach i uderzeniach pięścią. Z tego powodu potrzebna jest do niego siła oraz wytrzymałość. Siła zdolna łamać kości przeciwników bez problemów oraz wytrzymałość, aby móc je łamać przez jak najdłuższy czas. Dodatkowo potrzebna jest do tego precyzja, z racji że bolesne uderzenie jednak jej wymaga. Użytkownik tego stylu porzuca w większym stopniu uniki, na rzecz ciągłego ataku oraz wywarcia presji na swoim przeciwniku. Pokazania, że nie musi się bronić, i że mogą przetrwać wszystko, co rzuci się w ich stronę. Jest to kolejny powód, dla którego bardzo ważna jest dla nich wytrzymałość.

Posiadając rangę B Itamiken nabieramy większą wiedzę o tym, w jakich miejscach ciosy są faktycznie bolesne. Łatwiej jest nam wtedy je trafić, znając do nich jak najlepszą trasę.
Posiadając rangę A Itamiken użytkownik ma wystarczające doświadczenie, aby zwykłe ciosy jakie wykonuje sprawiały większy ból. Nawet kiedy ktoś uderzy w to samo miejsce z taką samą siłą, cios użytkownika Itamiken zaboli znacznie bardziej przez specyficzność tego stylu. Nie oznacza to jednak, że zadane obrażenia są większe. Zwyczajnie bardziej je "czuć".
Posiadając rangę S Itamiken oraz Wytrzymałość 9 użytkownik stylu zapomina wręcz o czymś takim jak ból oraz ograniczenia własnego ciała podczas używania stylu. Skupiony jest na tym, by zadać jeszcze większe obrażenia, nieważne jakim kosztem. Porozrywane mięśnie w ręce, czy nawet poważnie złamana kość? Dalej będzie w stanie wyprowadzić uderzenie jakby nic a nic go nie bolało. To jakie konsekwencje ta akcja przyniesie, jest jednak kompletnie inną kwestią.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kaguya Kaede
Posty: 712
Rejestracja: 02 cze 2021, 22:23
Ranga: Genin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Obrzeża Muhō

Tyle ile była w stanie zapamiętać, tyle zapamiętała, aczkolwiek fakt, że było blisko do rozpoczęcia spektaklu w niczym nie pomagał. Światła zgasły i teraz musieli być gotowi na zareagowanie w każdym momencie. Hiroki obok zaczął coś do siebie mruczeć – praktycznie nie docierały do niej żadne słowa i średnio ją nawet obchodziło to, co mówił. Bądź co bądź, ale nie interesowało ją to, co do tego swojego bożka mówił… Bo domyślała się, że mogło chodzić o to. Gdyby miał jej coś ważnego do przekazania, to zapewne by powiedział to tak, żeby to usłyszała.
Wtem na sali pojawiła się ona, Vox. Poznała ją od razu, przypominając sobie zdjęcie, które dostali w biurze podań w Hanagakure. Poczuła szturchnięcie Hirokiego, co było dla niej jasnym znakiem, żeby się przygotować. Spięła wszystkie mięśnie i chwyciła za rękojeść sztyletu, czekając na odpowiedni moment. Lewą dłoń zaś pokryła kościanym kastetem
Jak tylko jej towarzysz wziął się do działania, nie siedziała bezczynnie. Gwałtownie wstała ze swojego siedzenia, by przepchać się do alejki z zamiarem skrócenia dystansu pomiędzy nią, a sceną. Jeżeli ktoś próbowałby jej w tym przeszkodzić, będzie próbować taką osobę uderzyć przy pomocy kastetu, bądź posiłkować się wcześniej stworzonym sztyletem, gdyby była taka potrzeba. To co miała w planach, to raz, zabezpieczenie tyłów Hirokiego, gdyby ktoś z widowni próbował się do niego dostać, dwa – nie pozwolenie bliźniakom na ratunek Vox. Jeżeli uda skrócić się jej odpowiednio dystans, to złoży szybko pieczęci ptak » baran – o ile oczywiście będzie odpowiednio bezpiecznie, cały czas zachowując czujność i w razie potrzeby wykonać unik – by wytworzyć pięć pocisków ze swoich paliczków i wystrzelić je pojedynczo, jeden po drugim w kierunku bliźniaków. Chciała, żeby chociaż jeden z pocisków trafił w głowę. Nie miała w planach ich zabijać, jednakże chciała po prostu ich ogłuszyć. W ramach potrzeby, te pociski zostaną wymierzone w ewentualnych ochroniarzy, którzy będą mogli próbować się przedostać na scenę.
► Pokaż Spoiler
Regeneracja chakryAtut wrodzony
Postać posiada siłę życiową pozwalającą jej działać dłużej i regenerować chakrę o wiele szybciej niż przeciętna osoba. Umiejętność ta pozwala regenerować 5% maksymalnej chakry użytkownika na turę, tak długo, jak nie korzysta ona z technik podtrzymywanych, nie używała technik w tej turze bądź nie traciła chakry w inny sposób. Można zregenerować maksymalnie 50% maksymalnej many na misję/walkę/event.

Chakra: 1 tura bez używania chakry, regeneracja zgodnie z atutem wrodzonym więc 1000x0,005=50
905+50= 955
955-150-75=730

Siła: 5
Szybkość: 6
Wytrzymałość: 4
Refleks: 6
Siła woli: 4
Kontrola Chakry: 5
► Pokaż Spoiler
Teshi Sendan | Ten-Finger Drilling Bullets十指穿弾
KlasyfikacjaShikotsumyaku, Kontrola Chakry
PieczęciePtak → Baran → Szczur → Koń → Zając
KosztStandardowy przy pięciu pociskach, podwójny przy dziesięciu
Zasięg15m
Wymagania---
Użytkownik oddziela kości paliczków (po pięć na każdą dłoń), tworząc z nich pociski i wystrzeliwuje je z dużą prędkością w danym kierunku. Istnieje możliwość strzelenia wszystkimi na raz, a także pojedynczo. Przy zetknięciu się z ciałem potrafią przebić się przez skórę oraz uszkodzić mięśnie. Ze względu na to, że są stosunkowo małe i poruszają się szybko to mogą być trudne do ominięcia. Shikotsumyaku na poziomie B zwiększa zasięg do 25 metrów. Shikotsumyaku na poziomie A pozwala na nadawanie dodatkowych cech pociskom (np. bardziej zaostrzone dla większej przebijalności, rozpadanie się na ostre kawałki po wbiciu się w ciało przeciwnika). Można nałożyć jedną cechę jednocześnie na partię pięciu pocisków. Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku pozwala na ominięcie ostatnich dwóch pieczęci.

Ran no ken | Orchid fist蘭の拳
KlasyfikacjaShikotsumyaku, Kontrola Chakry
PieczęcieSzczur → Małpa → Wół
KosztStandardowy na turę od dłoni, min. 3 chakry
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Technika ta umożliwia użytkownikowi pokrycie palców kościstą naroślą, która nie ogranicza jednak ruchów (palce wciąż mogą być zaciśnięte w pięć). Nadbudowa jest twarda, co zwiększa siłę uderzenia i jednocześnie otrzymywane obrażenia. Podobna zasada działania do kastetu.

Shikotsumyaku na poziomie C pozwala na pokrycie obydwu pięści.
Shikotsumyaku na poziomie B umożliwia modyfikację struktury narośli (kość może mieć np. ostre wypustki, albo być zakończona pazurem, który może z łatwością wbić się w skórę itp).
Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku pozwala na ominięcie pieczęci, jednakże czas pokrycia dłoni kością pozostaje ten sam.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Obrzeża Muhō

Show must go off!Mistrz Gry
Posty38/...
Światła zgasły, balonik opadł a z dymu wyłoniła się Vox rozpoczynając spektakl. Nikt nie wiedział, że prawdziwe przestawienie miało się zacząć za chwilę. Wygłosiła swoją przemowę a na scenę wbiegli pierwsi aktorzy, którzy boleśnie rozśmieszyli salę. W tym momencie nasza dwójka zabójców zaczęła działać. Na parkiecie pojawił się nikomu nie znany mężczyzna uderzając kobietę w brzuch. Hiroki usłyszał głuche jęknięcie a na jego rękę kapnęła ślina jego celu. Vox osunęła się na parkiet podczas gdy białowłosy obszedł ją dookoła i rozpoczął swój monolog. Miał u stóp całą trójkę, która nie była w stanie się podnieść z bólu.
Początkowo wszyscy myśleli, że to część sztuki. Gdy jednak za Hirokim pojawił się mroczny cień rozległy się pojedyncze krzyki przerażenia. Reszta siedziała jak wryta. No może z wyjątkiem dwójki ochroniarzy przy drzwiach. Oni uszyli wzdłuż przejścia na które wyszła już Kaede. Miała drobny problem z tym lecz mężczyzna, który zaczął narzekać, że zasłania dostał kościaną pięścią w twarz, tracąc przytomność. Złożyła dwie pieczęci by po chwili z jej palców wystrzeliło pięć pocisków. Jeden z mężczyzn który szedł w jej stronę padł na ziemię jak długi. Jego kolega który dostał tylko dwoma wyciągnął metalową pałkę i przyspieszył kroku. Dzieliło ich około 10 metrów. Hiroki mógł natomiast patrzeć jak sala zaczyna panikować gdy ten wgniótł Vox w ziemie. Dostrzegł też kontem oka jak po bokach sceny, z kurtyną, pojawia się kolejnych 4 ochroniarzy. Po 2 z każdej strony. Kobieta obróciła głowę na tyle na ile mogłaby spojrzeć mu w twarz.
- K-Kim jesteś!?
Awatar użytkownika
Hiroki
Posty: 85
Rejestracja: 02 cze 2021, 11:32
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Obrzeża Muhō

Hiroki obserwował dokładnie co robi Kaede, cały tłum, oraz widoczni dotychczas ochroniarze. Dziewczyna była naprawdę niemożliwa... miała dać dyla, gdy tylko zrobi się gorąca, a zamiast tego, najpierw przyłożyła jakiemuś gałganowi w nos, a potem podziurawiła jednego z ochroniarzy, tak - że ten padł na ziemię. Do tego dochodził drugi, który po oberwaniu kościanymi pociskami jedynie bardziej się wkurzył.Pod jego nogami spoczywała cała trójka, spojrzał na nich krótko, widząc, że Vox się obraca, przycisnął piętą mocniej, tak by ta dalej była wbijana w parkiet.
- Zamknij się! - syknął, spoglądając na salę. Chciał znaleźć kogoś, kto wbrew temu, co robiła cała reszta, czekał na dalszy rozwój wydarzeń na sali. Nie mógł jednak zbyt długo skanować sali, musiał działać, widział nacierających ochroniarzy, a do tego wszystkiego Kaede lada moment miała mieć kłopoty. Cholerny dzieciak...
Hiroki z całej siły napierał na kręgosłup kobiety, a następnie schylił się, gdy jej głowa spoglądała w jego oczy, przemówił cicho w jej kierunku.- Spróbujesz uciec, a zanim się obejrzysz będziesz na rozmowie kwalifikacyjnej z shinigami. To samo tyczy się tych idiotów. -powiedział krótko, na tyle głośno, by Vox i tylko Vox go słyszała. - Masz minute, by się zastanowić, kto prócz mnie, na tej sali pragnie twojej śmierci. Zaraz wracam.
Hiroki dezaktywował Henge, spojrzał w obie strony, a następnie nie czekając zbyt długo, wyskoczył w swoje prawo, by od razu zaatakować. Robił długie susy, by finalnie z całą siłą wbić kolano w podbródek jednego z ochroniarzy, wybijając się mocno z parkietu, kiedy tylko cios dosięgnie celu, nadal w locie, Hiroki spróbuje opleść swoje ręce wokół jego szyi, przeskakując za plecy przeciwnika i z całej siły zaciągając jego głowę do tyłu, przerzucając go przez własne plecy, nisko schylając się. Chcąc wykorzystać tę chwilę zaskoczenia, będąc jeszcze w pół przysiadzie, chciał wykonać gwałtowny obrót, przypominający niski piruet, z wysuniętą nogą, z całych sił uderzając w kostki drugiego jegomościa, o ile ten był na tyle blisko. Wtedy, korzystając z chwili w której miał wolne ręce wyjąłby oba kastety od razu nakładając je na swoje ręce.
- Taaak, tego mi było trzeba, odrobiny rozrywki, rozruszania tej nudnej imprezy! - krzyknął głośno, prostując się, spojrzał na dwójkę jegomości, a następnie przerzucił wzrok na Vox by finalnie spojrzeć na publikę. Szukał osoby, która nie robiłaby sobie niczego, z tego co właśnie odgrywało się w tym pieprzonym teatrze. Celem misji była Vox, jego celem była osoba, która zesłała Hirokiego z Kaede, na prawdopodobnie niewinną istotę.
Nie miał zamiaru jednak stać i obserwować w bezruchu publiki. Złożył pieczęć konfrontacji, a jego kastety pokryły się chakrą, a ostrza wydłużyły, o dokładnie dziesięc centymetrów. Spojrzał na dwójkę po przeciwnej stronie - zmierzył ich zimnym wzrokiem, pozbawionym jakiejkolwiek empatii. Chciał im dać do zrozumienia, że jeżeli zdecydują się zaatakować, to spotka ich dużo gorsza kara niż ta dwójka, która leżała teraz pod jego nogami - wciąż żywa, zapewne, bowiem żaden z ciosów Hirokiego nie był wyprowadzany w celu zadania śmiertelnych obrażeń, jak narazie, chciał im jedynie zadać ból. Jak najwięcej bólu. Kątem oka spojrzał na to, co robi Kaede i Vox. Chciał mieć wszystko pod kontrolą.
► Pokaż Spoiler
Chakra: 6850 - 150(Hien) = 6700
SPECJALIZACJA NINJUTSU
BEZSZELESTNY

SIŁA: POZIOM 7
SZYBKOŚĆ: POZIOM 7
WYTRZYMAŁOŚĆ: POZIOM 10
REFLEKS: POZIOM 7
SIŁA WOLI: POZIOM 7
KONTROLA CHAKRY: POZIOM 9

Itamiken A
► Pokaż Spoiler
Hien | Flying Swallow飛燕­­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęciePieczęć Konfrontacji
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa broń
Wymagania---
Chakra nie służy jedynie do wzmocnienia własnego ciała, ale również oręża w rękach ninja. Poprzez nasycenie ostrza broni własną energią, ninja jest w stanie wydłużyć je własną chakrą o 10 centymetrów.

Osoby mające wprawę w technikach żywiołowych (otwarta dziedzina na D) są w stanie dodatkowo jeszcze bardziej wpłynąć na osiągi własnej broni, poprzez wzbogacenia ów aury posiadaną chakrą jednego z pięciu podstawowych elementów. Każdy z nich wpływa na ostrze w inny sposób sprawiając, że ta sama technika w rękach różnych osób może mieć zupełnie inne efekty. By wzmocnić broń w ten sposób, należy mieć Kontrolę Chakry na poziomie 7 bądź wyższym.
  • Katon - broń pokrywa się ognistą powłoką, parzącą przeciwnika przy udanym trafieniu, zadając tym samym dodatkowe rany.
  • Fūton - broń jest ostrzejsza niż zazwyczaj, będąc w stanie przebić się przez skałę czy ciąć metal bez względu na to, z jakiego materiału sam został wykonany.
  • Raiton - broń pokryta zostaje błyskawicami skaczącymi po ostrzu, które powodują drętwienie kończyny przy udanym trafieniu.
  • Suiton - broń zostaje pokryta milimetrową warstwą wody znajdującej się w ciągłym ruchu. W przypadku udanego trafienia, pogłębia ona rany, rozrywając dodatkowo tkanki przeciwnika.
  • Doton - broń ciemnieje, nabierając bardziej ziemistego koloru, stając się przy tym wytrzymalszą, zdolną przetrzymać ataki, jakie w normalnych okolicznościach mogłyby ją zniszczyć bądź uszkodzić.
Powłoka utrzymuje się tak długo, jak znajduje się w rękach shinobi, oraz przez krótki moment po jej wypuszczeniu. Pozwala to chociażby na miotnięcie bronią w przeciwnika z zachowaniem wszystkich właściwości techniki, nim chakra na dobre przestanie krążyć w obiekcie.

Posiadając rangę S w Ninjutsu można pominąć pieczęć kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie.
[kanji=痛みの拳]Itamiken | The Fist of Pain[/title]
KlasyfikacjaTaijutsu, Styl Walki
Wymagania---
Sposób walki wręcz opracowany tylko i wyłącznie dla jednego celu: pokonywaniu przeciwników, sprawiając im zarówno podczas bitwy, jak i po niej, jak największy ból. Użytkownik tego stylu nie przejmuje się czymś takim jak honorowe zagrania, dbanie o własne dobro czy bycie "moralnie" poprawnym. Nie jest on też skupiony na bezpośrednim zabiciu przeciwnika, a unieszkodliwieniu go. Odebraniu mu broni, połamaniu rąk, wydłubaniu oczu, pobiciu do nieprzytomności... mówi się, że szybkie zabicie kogoś jest skazą dla tego stylu, z racji że krótko cierpiał. Z powodu tego podejścia, w większej ilości przypadków, walki z użytkownikami Itamiken są długie, a dla ofiar ciągną się w nieskończoność i potrafią być mentalnie męczące.

Styl ten opiera się na zadaniu przeciwnikowi jak największego bólu i sprawienie, by trwał on jak najdłużej. Bardzo często bazuje on na potężnych kopnięciach i uderzeniach pięścią. Z tego powodu potrzebna jest do niego siła oraz wytrzymałość. Siła zdolna łamać kości przeciwników bez problemów oraz wytrzymałość, aby móc je łamać przez jak najdłuższy czas. Dodatkowo potrzebna jest do tego precyzja, z racji że bolesne uderzenie jednak jej wymaga. Użytkownik tego stylu porzuca w większym stopniu uniki, na rzecz ciągłego ataku oraz wywarcia presji na swoim przeciwniku. Pokazania, że nie musi się bronić, i że mogą przetrwać wszystko, co rzuci się w ich stronę. Jest to kolejny powód, dla którego bardzo ważna jest dla nich wytrzymałość.

Posiadając rangę B Itamiken nabieramy większą wiedzę o tym, w jakich miejscach ciosy są faktycznie bolesne. Łatwiej jest nam wtedy je trafić, znając do nich jak najlepszą trasę.
Posiadając rangę A Itamiken użytkownik ma wystarczające doświadczenie, aby zwykłe ciosy jakie wykonuje sprawiały większy ból. Nawet kiedy ktoś uderzy w to samo miejsce z taką samą siłą, cios użytkownika Itamiken zaboli znacznie bardziej przez specyficzność tego stylu. Nie oznacza to jednak, że zadane obrażenia są większe. Zwyczajnie bardziej je "czuć".
Posiadając rangę S Itamiken oraz Wytrzymałość 9 użytkownik stylu zapomina wręcz o czymś takim jak ból oraz ograniczenia własnego ciała podczas używania stylu. Skupiony jest na tym, by zadać jeszcze większe obrażenia, nieważne jakim kosztem. Porozrywane mięśnie w ręce, czy nawet poważnie złamana kość? Dalej będzie w stanie wyprowadzić uderzenie jakby nic a nic go nie bolało. To jakie konsekwencje ta akcja przyniesie, jest jednak kompletnie inną kwestią.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kaguya Kaede
Posty: 712
Rejestracja: 02 cze 2021, 22:23
Ranga: Genin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Obrzeża Muhō

Kaede wiedziała, co Hiroki jej powiedział. Pamiętała, że się miała zwinąć… no ale plany się trochę zmieniły, jeden pan jej stał na drodze, nie chcąc jej przepuścić do alejki i jakoś tak poleciało dalej. W najgorszym wypadku się wytłumaczy faktem bycia Kaguyą, jej klan zawsze miał rządzę walki we krwi i jak się zaczęła jatka, to nie mogła się powstrzymać.
Nie zwracała zbytnio uwagi na to, co mówił i robił Hiroki. Poprzestawiały mu się teraz klepki, jednocześnie musiała się skupić na tym, co miała do zrobienia. Dwóch gości zostało powalonych, został jeszcze jeden, który zmierzał w jej kierunku. Postanowiła użyć tym razem jednak nie swoich klanowych umiejętności, a raitonu. Złożyła pieczęci ptak » waż » małpa » baran, by stworzyć trzy elektryczne kule, które poleciały w kierunku oponenta, a mianowicie, żeby być dokładnym, celowała jego metalową pałkę, żeby porządnie porazić go prądem.
Jeżeli ochroniarzowi uda się uniknąć kul / te go nie znokautują, nadbudowała kość swojego lewego przedramienia tworząc okalający go naramiennik, pozostawiając jednak ruchomość w łokciu oraz nadgarstku. Przy pomocy tej ręki będzie blokować atak, a następnie postara się wbić kilkukrotnie kościany sztylet w bok mężczyzny / nogę / najbardziej dostępne miejsce, nawet jeśli miało to się wiązać z zabiciem ochroniarza. Idealnie by było, gdyby udało się ten sztylet jej odzyskać.
Starała się jednocześnie cały czas obserwować otoczenie. Tak samo jak Hiroki była ciekawa, czy na trybunach był ktoś, na kim te całe przedstawienie nie robiło większego wrażenia. Jednocześnie zastanawiała się, czemu jeszcze nie wykończył tej całej Vox… Miał ją podaną niczym na talerzu. Mimo wszystko chciała uniknąć zupełnie niepotrzebnego zabijania ludzi, którzy niczemu winni nie byli.
Oczywiście, cały czas pozostawała czujna i gotowa do ewentualnego uniku. Starała się stać nieco bokiem do ściany, tak żeby przypadkiem nikt nie zaskoczył ją i nie zaatakował od tyłu. Wciąż podtrzymywała również kościany kastet, żeby w razie czego komuś po prostu przywalić z pięści.
► Pokaż Spoiler
Chakra:

Jeśli technika raitonowa spełni swoją funkcję: 730-150-75=505
Jeśli Kaede będzie musiała użyć naramiennika: 505-150=355

Siła: 5
Szybkość: 6
Wytrzymałość: 4
Refleks: 6
Siła woli: 4
Kontrola Chakry: 5
► Pokaż Spoiler
Raiton: Raikyū | Lightning Release: Lightning Ball雷遁・雷球
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja natury
PieczęciePtak → Wąż → Małpa → Baran
KosztStandardowy
Zasięg10m
Wymagania---
Technika tworzy przed nami trzy kule skoncentrowanej, elektrycznej energii, które wystrzeliwują w stronę przeciwnika. Są one w stanie przeniknąć przez metal czy przez inne tworzywa łatwo przewodzące prąd. W przypadku zetknięcia z taką kulą, przeciwnik zostaje porażony prądem i odrzucony w tył. Techniki można używać wielokrotnie pod rząd, w celu wystrzelenia większej ilości kul, jedna partia za drugą. Wraz z rangą Raitonu zwiększa się szybkość wystrzeliwanych kul oraz ich ilość:
  • Raiton rangi C - 3 kule;
  • Raiton rangi B - 5 kul;
  • Raiton rangi A - 7 kul;
  • Raiton rangi S - 10 kul;
Wraz ze Specjalizacją w dziedzinie Raiton możemy dowolnie sterować utworzonymi kulami, w zamian za ich zwolnioną prędkość.

Bara no toge | Rose thorns薔薇の棘
KlasyfikacjaShikotsumyaku, Kontrola Chakry
PieczęciePies → Baran → Małpa → Koń → Smok
KosztRóżny
ZasięgNa sobie
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Flagowa umiejętność rodu Kaguya, która pozwala na ekstrakcję kości z organizmu oraz ich modyfikację. To co zrobi użytkownik jest tak naprawdę ograniczone jego wyobraźnią. Koszt, siła i możliwości techniki są zależne od tego, na jakim poziomie ją wykonamy:
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D w przypadku ekstrakcji / na turę w przypadku modyfikacji kości wewnątrz organizmu. Umożliwia wyjęcie z ciała jednej kości z pojedynczą modyfikacją (np. kość ramienna o zaostrzonym boku) lub wykonanie maksymalnie dwóch modyfikacji jednocześnie na dowolnych kościach wewnątrz organizmu (np. wyrośnięcie szpikulców wystających z barków). Maksymalna wielkość modyfikacji to ok. 15cm.
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C w przypadku ekstrakcji / na turę w przypadku modyfikacji kości wewnątrz organizmu. Istnieje możliwość złączenia ze sobą dwóch kości i ich ekstrakcji z pojedynczą modyfikacją (np. kość ramienna i oraz łokciowa o szpiczastym zakończeniu) lub wykonanie maksymalnie czterech modyfikacji jednocześnie na dowolnych kościach wewnątrz organizmu użytkownika. Maksymalna wielkość modyfikacji to ok. 30cm.
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B w przypadku ekstrakcji / na turę w przypadku modyfikacji kości wewnątrz organizmu. Możliwość tworzenia kości o różnych, bardziej skomplikowanych kształtach (np. w kształcie koła o ostrej krawędzi, mogącej służyć jako czakram) lub wykonanie maksymalnie ośmiu modyfikacji na kościach wewnątrz ciała. Maksymalna wielkość modyfikacji to ok. 50cm.
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A na turę. Pozwala na modyfikowanie wewnętrznego szkieletu użytkownika, zmieniając jego strukturę, właściwości. Dla przykładu, shinobi jest w stanie nadbudować wewnętrzną strukturę kostną i ją utwardzić, tworząc coś w kształcie kościanego pancerza czy sprawić, że kości będą niczym z gumy, co np. przy upadku z wysokości może wiązać się z mniejszymi obrażeniami.
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S w przypadku ekstrakcji / na turę w przypadku modyfikacji kości wewnątrz organizmu. Możliwość ekstrakcji całych struktur kostnych i ich dowolnej modyfikacji (np. kręgosłup z ostrymi wypustkami, służący jako bicz) lub maksymalnie dwadzieścia modyfikacji na kościach wewnątrz organizmu (np. kościane kolce wyrastające z pleców). Maksymalna wielkość modyfikacji to ok. 90cm.
Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku umożliwia całkowite ominięcie pieczęci. Posiadanie Sennina w Shikotsumyaku pozwala na jedną dodatkową modyfikację na każdej randze.

Ran no ken | Orchid fist蘭の拳
KlasyfikacjaShikotsumyaku, Kontrola Chakry
PieczęcieSzczur → Małpa → Wół
KosztStandardowy na turę od dłoni, min. 3 chakry
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Technika ta umożliwia użytkownikowi pokrycie palców kościstą naroślą, która nie ogranicza jednak ruchów (palce wciąż mogą być zaciśnięte w pięć). Nadbudowa jest twarda, co zwiększa siłę uderzenia i jednocześnie otrzymywane obrażenia. Podobna zasada działania do kastetu. Shikotsumyaku na poziomie C pozwala na pokrycie obydwu pięści. Shikotsumyaku na poziomie B umożliwia modyfikację struktury narośli (kość może mieć np. ostre wypustki, albo być zakończona pazurem, który może z łatwością wbić się w skórę itp). Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku pozwala na ominięcie pieczęci, jednakże czas pokrycia dłoni kością pozostaje ten sam.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Obrzeża Muhō

Show must go off!Mistrz Gry
Posty41/...
Prawdziwy gwóźdź programu właśnie się rozpoczął. Hiroki po swoim przedstawieniu przycisnął mocniej Vox do ziemi dając jej jedyną i niepowtarzalną szansę w jej życiu. Minutę na zastanowienie się kto go wynajął. 60 sekund by wymyślić kto może jej życzyć aż tak źle, że nasyła na nią takiego demona. Białowłosy dezaktywował Henge i szybkimi susami skoczył w prawo znikając publice za kurtyną. To co tam się działo widzieć mogło jedynie kilka osób będących na scenie. Kilka szybkich acz brutalnych ciosów załatwiło błyskawicznie sprawę. Oboje ochroniarzy po chwili leżało pod jego nogami wijąc się z bólu.
Kaede w tym czasie nie próżnowała. Gdy wszyscy byli skupieniu na przerażeniu oraz myśleniu, że to co się dzieje na scenie to dalej program przedstawienia, ona zaczęła składać pieczęci. Kilka elektrycznych kul pojawiło się dookoła niej. Ochroniarz jednak nie zwolnił. Postawił wszystko na jedną kartę biorąc zamach. Albo ona, albo on. Dziewczyna posłała pociski przed siebie samej wykonując unik w bok. Metalowa pałka pokryta wyładowaniami elektrycznymi minęła ją zaledwie o centymetr podczas gdy jej przeciwnik runął na ziemię trzęsąc się od wyładowań w jego ciele.
Wtedy to też Hiroki wyszedł zza kulis by ujrzeć popłoch w ostatnich rzędach. Ludzie zaczęli wstawać i pchać się na siłę taranując tych, którzy mieli mniej szczęścia. Na domiar złego dwójka mężczyzn z pałkami weszła już na parkiet i była mniej więcej w jego połowie, ok 20m od białowłosego. Jednego chłopak nie przewidział i jedno musiał oddać Vox. Wychowana w Hanie miała nie najgorszą siłę woli. Na jej twarzy nie było już przerażenia lecz determinacja. Zamiast posłusznie przemyśleć jego pytanie ta stanęła na nogi składając pieczęć tygrysa.
- Żryj to śmieciu! - po tych słowach z jej ust wyleciała sporych rozmiarów kula ognia, która zaczęła zbliżać się w stronę shinobiego z kastetami pokrytymi chakrą. Kaede widząc to znalazła się w samym środku szaleństwa. Cała sala w panice wstała z swoich miejsc i zaczęła się przepychać ku przejściu, na którym ona obecnie stała.
Awatar użytkownika
Hiroki
Posty: 85
Rejestracja: 02 cze 2021, 11:32
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Obrzeża Muhō

Wszystko szło zgodnie z planem, z wyjątkiem dwóch szczegółów. Kaede walczącej po środku teatru no i Vox, która stwierdziła, że zamiast uratować własne życie, spróbuje odebrać je białowłosemu. Uśmiech, który pojawił się na samym początku walki na twarzy wojownika, nie schodził nawet na moment. Położył obu ochroniarzy, mocno ich kiereszując, a następnie odwrócił się w drugą stronę. Widząc jednak, że Vox postanowiła zaatakować, rzucił kastety z przedłużonym ostrzem za siebie - z całej siły, wprost w ochroniarzy, tak by przebić ich ciało, albo chociaż wbić je na tyle głęboko, by ich po prostu zabić.
Widząc pędzącą kulę ognia, od razu uskoczył w bok, by zaraz potem, przy pomocy skumulowanej chakry w celu wykonania kolejnego susa, za pomocą Shunshin no Jutsu, znaleźć się zaraz obok Vox, w zależności od tego, czy ta zdążyła wstać, od razu poczęstował ją soczystym kolanem, prosto w brzuch, a następnie podciął ją niskim kopnięciem w tył kolan, tak by ta upadła na ziemię. Osiłków całkowicie olał, nie byli dla niego zagrożeniem. Kiedy Vox była na ziemii, bądź jeśli była na niej od początku - Hiroki piętą, docisnął jej głowę z całej siły w parkiet, wbijając ją wręcz w drewnianą podłogę.
- Głupia kurwo, dałem Ci wybór, a Ty wybrałaś przedwczesną śmierć. - zakończył, a jego dłonie składały juz kolejne pieczęci, by finalnie pokryć się chakrą, tworząc swoiste skalpele. - Sprawie, że będziesz mnie błagać, bym przestał. Będę rozpruwać Ci kolejne więzadła, aż wreszcie nie będziesz mogła nawet poruszyć językiem, by dalej błagać. - zakończył, a gdy tylko ręce pokryły się medyczną chakrą, zaczął ciąć, zaczynając od przecięcia mięśni i ścięgien barków, oraz karku, tak by Vox nie mogła przekręcić głowy, czy poruszyć ramionami, później rozejrzał się dookoła. Chciał zlokalizować Kaede i ochroniarzy, by przypadkiem nie zaatakowali dziewczyny. - Masz przejebane suko. - zakończył swój wywód, próbując się upewnić, że Vox jest przygwozdżona.
► Pokaż Spoiler
Chakra: 6700 - 150 - 150(75*2)[Obie ręce CHAKURA NO MESU] = 6400
SPECJALIZACJA NINJUTSU
BEZSZELESTNY

SIŁA: POZIOM 7
SZYBKOŚĆ: POZIOM 7
WYTRZYMAŁOŚĆ: POZIOM 10
REFLEKS: POZIOM 7
SIŁA WOLI: POZIOM 7
KONTROLA CHAKRY: POZIOM 9

Itamiken A
► Pokaż Spoiler
Hien | Flying Swallow飛燕­­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęciePieczęć Konfrontacji
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa broń
Wymagania---
Chakra nie służy jedynie do wzmocnienia własnego ciała, ale również oręża w rękach ninja. Poprzez nasycenie ostrza broni własną energią, ninja jest w stanie wydłużyć je własną chakrą o 10 centymetrów.

Osoby mające wprawę w technikach żywiołowych (otwarta dziedzina na D) są w stanie dodatkowo jeszcze bardziej wpłynąć na osiągi własnej broni, poprzez wzbogacenia ów aury posiadaną chakrą jednego z pięciu podstawowych elementów. Każdy z nich wpływa na ostrze w inny sposób sprawiając, że ta sama technika w rękach różnych osób może mieć zupełnie inne efekty. By wzmocnić broń w ten sposób, należy mieć Kontrolę Chakry na poziomie 7 bądź wyższym.
  • Katon - broń pokrywa się ognistą powłoką, parzącą przeciwnika przy udanym trafieniu, zadając tym samym dodatkowe rany.
  • Fūton - broń jest ostrzejsza niż zazwyczaj, będąc w stanie przebić się przez skałę czy ciąć metal bez względu na to, z jakiego materiału sam został wykonany.
  • Raiton - broń pokryta zostaje błyskawicami skaczącymi po ostrzu, które powodują drętwienie kończyny przy udanym trafieniu.
  • Suiton - broń zostaje pokryta milimetrową warstwą wody znajdującej się w ciągłym ruchu. W przypadku udanego trafienia, pogłębia ona rany, rozrywając dodatkowo tkanki przeciwnika.
  • Doton - broń ciemnieje, nabierając bardziej ziemistego koloru, stając się przy tym wytrzymalszą, zdolną przetrzymać ataki, jakie w normalnych okolicznościach mogłyby ją zniszczyć bądź uszkodzić.
Powłoka utrzymuje się tak długo, jak znajduje się w rękach shinobi, oraz przez krótki moment po jej wypuszczeniu. Pozwala to chociażby na miotnięcie bronią w przeciwnika z zachowaniem wszystkich właściwości techniki, nim chakra na dobre przestanie krążyć w obiekcie.

Posiadając rangę S w Ninjutsu można pominąć pieczęć kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie.
[kanji=痛みの拳]Itamiken | The Fist of Pain[/title]
KlasyfikacjaTaijutsu, Styl Walki
Wymagania---
Sposób walki wręcz opracowany tylko i wyłącznie dla jednego celu: pokonywaniu przeciwników, sprawiając im zarówno podczas bitwy, jak i po niej, jak największy ból. Użytkownik tego stylu nie przejmuje się czymś takim jak honorowe zagrania, dbanie o własne dobro czy bycie "moralnie" poprawnym. Nie jest on też skupiony na bezpośrednim zabiciu przeciwnika, a unieszkodliwieniu go. Odebraniu mu broni, połamaniu rąk, wydłubaniu oczu, pobiciu do nieprzytomności... mówi się, że szybkie zabicie kogoś jest skazą dla tego stylu, z racji że krótko cierpiał. Z powodu tego podejścia, w większej ilości przypadków, walki z użytkownikami Itamiken są długie, a dla ofiar ciągną się w nieskończoność i potrafią być mentalnie męczące.

Styl ten opiera się na zadaniu przeciwnikowi jak największego bólu i sprawienie, by trwał on jak najdłużej. Bardzo często bazuje on na potężnych kopnięciach i uderzeniach pięścią. Z tego powodu potrzebna jest do niego siła oraz wytrzymałość. Siła zdolna łamać kości przeciwników bez problemów oraz wytrzymałość, aby móc je łamać przez jak najdłuższy czas. Dodatkowo potrzebna jest do tego precyzja, z racji że bolesne uderzenie jednak jej wymaga. Użytkownik tego stylu porzuca w większym stopniu uniki, na rzecz ciągłego ataku oraz wywarcia presji na swoim przeciwniku. Pokazania, że nie musi się bronić, i że mogą przetrwać wszystko, co rzuci się w ich stronę. Jest to kolejny powód, dla którego bardzo ważna jest dla nich wytrzymałość.

Posiadając rangę B Itamiken nabieramy większą wiedzę o tym, w jakich miejscach ciosy są faktycznie bolesne. Łatwiej jest nam wtedy je trafić, znając do nich jak najlepszą trasę.
Posiadając rangę A Itamiken użytkownik ma wystarczające doświadczenie, aby zwykłe ciosy jakie wykonuje sprawiały większy ból. Nawet kiedy ktoś uderzy w to samo miejsce z taką samą siłą, cios użytkownika Itamiken zaboli znacznie bardziej przez specyficzność tego stylu. Nie oznacza to jednak, że zadane obrażenia są większe. Zwyczajnie bardziej je "czuć".
Posiadając rangę S Itamiken oraz Wytrzymałość 9 użytkownik stylu zapomina wręcz o czymś takim jak ból oraz ograniczenia własnego ciała podczas używania stylu. Skupiony jest na tym, by zadać jeszcze większe obrażenia, nieważne jakim kosztem. Porozrywane mięśnie w ręce, czy nawet poważnie złamana kość? Dalej będzie w stanie wyprowadzić uderzenie jakby nic a nic go nie bolało. To jakie konsekwencje ta akcja przyniesie, jest jednak kompletnie inną kwestią.
Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique瞬身の術­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys
KosztStandardowy
Zasięgdo 20 metrów
Wymagania---
Pomimo zaliczania się w poczet podstawowych zdolności ninja, stanowi technikę dość chakrożerną. Przez to, nie bywa ona dostępna dla niskopoziomowych shinobi. Chociaż często mylona z teleportacją, technika ta poprzez krótkie skupienie chakry jest w stanie przez bardzo krótką chwilę zwiększyć możliwości organizmu, pozwalając na niesamowicie szybkie poruszanie się. Mimo tego mylnego wrażenia, jest w rzeczywistości niesamowitym przyśpieszeniem, które na takowe wygląda. Ninja potrafi w mgnieniu oka pojawić się w innym miejscu, o ile jest fizycznie dostępne. Tak duże prędkości zezwalają głównie na poruszanie się w linii prostej, o ile przeszkody na drodze nie są stosunkowo łatwo do ominięcia np. kłoda bądź przewalone drzewo. Niektórzy używają jej też, by znaleźć się nad przeciwnikiem zamiast tuż obok niego.

Podany zasięg pozwala przenieść się na wspomnianą odległość przy poświęceniu standardowego kosztu techniki. Możliwe jest jednak jego zwiększenie, poprzez przeznaczenie większej jej ilości. Warto jednak pamiętać, że strata zbyt dużej ilości chakry w krótkim czasie może negatywnie odbić się na shinobi.

Istnieje wiele wariantów tej techniki, wszystkie różniące się tylko wizualnie. Możliwe jest zarówno wytworzenie niewielkiej chmurki celem kamuflażu, chociaż nie jest ona konieczna. Są również ninja, którzy zamiast ów dymku tworzą zasłony z wody, liści czy piasku - wszystkie mające tę sama funkcję, nie dając innych profitów niż efekt wizualny.

Posiadając rangę S w Ninjutsu zamiast pieczęci Tygrysa, można w zamian użyć Pieczęci Konfrontacji.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu ninja może pominąć pieczęć kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie.
Chakura no Mesu | Chakra Scalpelチャクラのメス
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys → Koń → Królik → Szczur → Pies
KosztPołowiczny na turę od ręki
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola Chakry 7
Ta technika medyczna formuje czakrę w mały, ostry nóż. Może on być następnie wykorzystany do bardzo dokładnych cięć, niezbędnych przy operacjach i rozwarstwieniach anatomicznych. W przeciwieństwie do zwykłych skalpeli, Skalpel Czakry może rzeczywiście zrobić cięcie na ciele, ograniczając ryzyko zakażenia do niemal zera.
Skalpel Czakry może być również użyty ofensywnie, choć wymaga to dużej precyzji, aby technika była skuteczna. Ze względu na ten wymóg, użycie tej techniki ofensywnie jest bardzo nietypowe. W aktywnej walce nawet największy medyczny ninja nie będzie w stanie trafić dokładnie dla efektu śmiertelnych cięć, ale nadal może skutecznie przecinać tkanki mięśniowe i ścięgna, co spowoduje, że cel będzie unieruchomiony.

Posiadając rangę S w Iryō Ninjutsu czakrę można przelać także do nóg.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kaguya Kaede
Posty: 712
Rejestracja: 02 cze 2021, 22:23
Ranga: Genin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Obrzeża Muhō

Trzeba przyznać, że to było o włos – Kaede udało się jednak jej tego gościa ściągnąć i został potraktowany porządnym wyładowaniem elektrycznym. W międzyczasie, zanim jeszcze nadciągnęła fala panikujących ludzi, spojrzała co się dzieje na scenie – widząc Vox składającą pieczęcie i wydmuchującą z siebie kulę ognia, miała złe przeczucia. Musiała jednak pozwolić Hirokiemu działać po swojemu, bo nawet jeżeli chciała, to nie bardzo miała jak mu pomóc.
Kaede miała przewagę w jednej rzeczy, jeżeli chodziło o tłum: mianowicie już była na ścieżce, do której ludzie zaczęli się przepychać. Na samym początku tej paniki więc zaczęła biec w stronę wyjścia, używając tyle pary w nogach, ile tylko miała. Lewa dłoń znowu została pokryta kościaną naroślą i w razie potrzeby komuś po prostu przywali, by się przedostać dalej. Jej celem było dotarcie do najbliższej ściany, by następnie złożyć pieczęć barana i się po niej wspiąć na bezpieczną wysokość.
Jednocześnie chciała się spróbować dostać – właśnie przy pomocy ścian – na scenę, tak żeby pomóc Hirokiemu i zakończyć całą tę farsę. Słyszała mniej więcej jego słowa i chciał się chyba pobawić w tortury, ale nie bardzo mieli na to czas i Kaede po ludzku chciała już wracać. Oczywiście w międzyczasie uważała, czy przypadkiem nie ma gdzieś jakiś ochroniarzy jeszcze się nie czai.
Kończmy przedstawienie – powiedziała do Hirokiego, o ile się udało jej dostać na tę scenę.

► Pokaż Spoiler
Chakra:

505-410

Siła: 5
Szybkość: 6
Wytrzymałość: 4
Refleks: 6
Siła woli: 4
Kontrola Chakry: 5
► Pokaż Spoiler
Ran no ken | Orchid fist蘭の拳
KlasyfikacjaShikotsumyaku, Kontrola Chakry
PieczęcieSzczur → Małpa → Wół
KosztStandardowy na turę od dłoni, min. 3 chakry
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Technika ta umożliwia użytkownikowi pokrycie palców kościstą naroślą, która nie ogranicza jednak ruchów (palce wciąż mogą być zaciśnięte w pięć). Nadbudowa jest twarda, co zwiększa siłę uderzenia i jednocześnie otrzymywane obrażenia. Podobna zasada działania do kastetu.

Shikotsumyaku na poziomie C pozwala na pokrycie obydwu pięści.
Shikotsumyaku na poziomie B umożliwia modyfikację struktury narośli (kość może mieć np. ostre wypustki, albo być zakończona pazurem, który może z łatwością wbić się w skórę itp).
Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku pozwala na ominięcie pieczęci, jednakże czas pokrycia dłoni kością pozostaje ten sam.
Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice木登り修業­­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Kolejna podstawowa zdolność ninja. Poprzez odpowiednio precyzyjne skupienie chakry w podeszwach stóp, ten może bez problemów przyczepić się do dowolnej powierzchni, chodząc wzdłuż niej jak po prostej drodze. To dzięki tej zdolności możliwe jest wbieganie po ścianach czy wchodzenie po drzewach bez użycia dłoni. Zdolność ta wymaga jednak konkretnych zdolności kontroli chakry (4 i więcej) dla szybszego opanowania. Jej za mała ilość skupiona w tak problematycznym miejscu jak stopy jest w stanie odczepić shinobi od powierzchni. Za duża zaś - pozwala wybić się od powierzchni, po której ten stąpa, jednocześnie uszkadzając te bardziej podatne na zniszczenia pozostawiając widoczny ślad. Kluczem jest stałe utrzymywanie idealnie określonej ilości energii w chcianym miejscu.

Posiadając rangę B Ninjutsu chodzenie po płaskich powierzchniach nie wymagają składania pieczęci. Czas kumulacji chakry wynosi jednak tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Obrzeża Muhō

Show must go off!Mistrz Gry
Posty44/...
Przedstawienie jakie zaplanowała Vox wymknęło się spod kontroli gdy dwójka ninja wkroczyła do akcji. Kaede widząc popłoch jaki wywołał Hiroki ruszyła w stronę wyjścia. Nie planowała jednak opuszczać jeszcze teatru. Zamiast tego wspierając się kościanym kastetem ogłuszyła kilku ludzi by zrobić sobie przejście. Kumulując chakrę w nogach wybiła się a następnie odbijając od głowy jakiegoś widza wylądowała na ścianie. Nie musiała się obawiać o nowych ochroniarzy gdyż jedyne wejście na sale było oblegane. Tłum skutecznie blokował je oraz tratował ludzi, którzy mieli na tyle mało szczęścia by znaleźć się na ziemi, głównie przez kunoichi.
Kaguya ruszając w stronę sceny mogła dojrzeć co się na niej działo. Ich cel wypluł sporą kulę ognia, która ruszyła w stronę jej kompana. Białowłosy jednak nie miał zamiaru stać bezczynnie. Przez płomienie przeleciały jego dwa kastety naostrzone chakrą. Każdy z nich wbił się idealnie w klatkę obu ochroniarzy powalając ich i najprawdopodobniej kończąc ich pracę na zawsze. Mężczyzna robiąc skok w bok mógł poczuć żar bijący od płomieni mijając go o centymetry. Gdy tylko dotknął ponownie parkietu wykorzystał skumulowaną chakrę by w mgnieniu oka znaleźć się przy Vox. W zaledwie dwoma kopnięciami posłał osłabioną już kobietę na deski sceny. Tym razem miała więcej woli walki więc zaczęła się szarpać, próbując wyzwolić spod jego stopy. Hiroki ciął ją swoimi skalpelami z chakry mówiąc jaki to błąd popełniła. Kończąc swój wywód zdał sobie sprawę, że szefowa Mu Luha się już nie rusza. Nie dlatego, że się poddała lecz dlatego, że przecięcie karku ją uśmierciło. Jej oprawca mógł zobaczyć, że poza nim oraz Kaede na ścianie już prawie nikogo nie ma w sali ani na balkonie. Ostatni widzowie właśnie przechodzili przez drzwi wyjściowe w popłochu.
Awatar użytkownika
Hiroki
Posty: 85
Rejestracja: 02 cze 2021, 11:32
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Obrzeża Muhō

Cóz... przedstawienie skończyło się szybciej, niż Hiroki mógł się spodziewać. Przecięcie chakrowym skalpelem karku dziewczyny, było jej ostatnim tchnieniem. Podniósł jeszcze raz jej głowę, po czym puścił ją by ta swobodnie opadła na ziemię. Widział Kaede na ścianie, a to oznaczało w sumie jedno - ta nie zostawiła go i nie zrobiła tego, o co ją poprosił. Chłodnym wzrokiem spojrzał jeszcze na dwójkę masochistów, którzy leżeli wcześniej pod jego nogami. Nie zastanawiając się zbyt długo, zrobił z nimi dokładnie to samo co z Vox. Chakrowe skalpele, powoli rozcięły ich karki, przecinając tym samym rdzeń kręgowy wewnątrz, powodując szybką i bezbolesną śmierć. Następnie ruszył po swoje kastety, które od razu wyczyścił o ubrania ochroniarzy. Nie miał zamiaru plamić się krwią tych gówno wartych śmieci.
Na sam koniec podszedł do dwójki, którą wcześniej obezwładnił i korzystając ze skalpeli ciął gdzie popadnie, finalnie kończąc na na karkach obu panów. Gdy już to zrobił, spojrzał na Kaede, delikatnie wykrzywiając usta w grymasie żalu. Nie chciał by była świadkiem tego wszystkiego. Wiedział, że przesadził, ale każdy kto uniósł na niego rękę, był warty dokładnie tyle samo, czyli nic.
- Chodźmy. - powiedział krótko, na tyle głośno, by go usłyszała, a następnie ruszył w kierunku wyjścia. Skalpele z jego dłoni zniknęły, a on szedł powoli, nie przejmując się niczym. Miał w planie dojść w ten sposób, aż do drzwi, przez które jeszcze chwilę temu tratowały się tłumy. Gdy tylko wyjdą na zewnątrz, bez ostrzeżenia złapie dziewczynę na ręce, delikatnie do siebie przytulając, a następnie wykonując kilka pojedynczych susów przy pomocy Shunshin no Jutsu, spróbuje umknąć z miejsca rozróby. Pierwszy shunshin zostawił za nim spory obłok dymu, zaś każdy kolejny był pozbawiony tego efektu. Chciał uciec między budynki, by móc na moment odsapnąć.
- Jesteś cała? Nie tak się umawialiśmy Kaede. Wytłumacz się. - powiedział cicho, będąc już w jakimś zaułku. Poprawił swoją Yukatę i zmierzył dziewczynę wzrokiem. - Dlaczego zostałaś w teatrze, miałaś na mnie czekać. Poradziłbym sobie. - położył dłoń na jej głowie, delikatnie czochrając jej włosy. - Następnym razem, możesz nie mieć tyle szczęścia, nie ryzykuj tak, dobra? - zakończył, po czym rozejrzał się dookoła, sprawdzając czy jakieś straże stolicy, czy inne rzeczy nie planują przeczesać tego terenu. Jeżeli droga była w miarę czysta, ruszył w kierunku wyjścia ze stolicy, wraz z Kaguyą. Miał zamiar jak najprędzej wrócić do Hanagakure, by tam finalnie wypocząć, po tym chorym zadaniu. Do teraz nie rozumiał, kto chciał zabić Vox i w jakim celu, niestety ... chyba już sie nie dowie.
► Pokaż Spoiler
Chakra: 6400-150-4*150(Shunshin po wyjsciu w 4 szybkich susach by skryć się w jakiejś uliczce bądź zaułku.)=5650
SPECJALIZACJA NINJUTSU
BEZSZELESTNY

SIŁA: POZIOM 7
SZYBKOŚĆ: POZIOM 7
WYTRZYMAŁOŚĆ: POZIOM 10
REFLEKS: POZIOM 7
SIŁA WOLI: POZIOM 7
KONTROLA CHAKRY: POZIOM 9

Itamiken A
► Pokaż Spoiler
Hien | Flying Swallow飛燕­­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęciePieczęć Konfrontacji
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa broń
Wymagania---
Chakra nie służy jedynie do wzmocnienia własnego ciała, ale również oręża w rękach ninja. Poprzez nasycenie ostrza broni własną energią, ninja jest w stanie wydłużyć je własną chakrą o 10 centymetrów.

Osoby mające wprawę w technikach żywiołowych (otwarta dziedzina na D) są w stanie dodatkowo jeszcze bardziej wpłynąć na osiągi własnej broni, poprzez wzbogacenia ów aury posiadaną chakrą jednego z pięciu podstawowych elementów. Każdy z nich wpływa na ostrze w inny sposób sprawiając, że ta sama technika w rękach różnych osób może mieć zupełnie inne efekty. By wzmocnić broń w ten sposób, należy mieć Kontrolę Chakry na poziomie 7 bądź wyższym.
  • Katon - broń pokrywa się ognistą powłoką, parzącą przeciwnika przy udanym trafieniu, zadając tym samym dodatkowe rany.
  • Fūton - broń jest ostrzejsza niż zazwyczaj, będąc w stanie przebić się przez skałę czy ciąć metal bez względu na to, z jakiego materiału sam został wykonany.
  • Raiton - broń pokryta zostaje błyskawicami skaczącymi po ostrzu, które powodują drętwienie kończyny przy udanym trafieniu.
  • Suiton - broń zostaje pokryta milimetrową warstwą wody znajdującej się w ciągłym ruchu. W przypadku udanego trafienia, pogłębia ona rany, rozrywając dodatkowo tkanki przeciwnika.
  • Doton - broń ciemnieje, nabierając bardziej ziemistego koloru, stając się przy tym wytrzymalszą, zdolną przetrzymać ataki, jakie w normalnych okolicznościach mogłyby ją zniszczyć bądź uszkodzić.
Powłoka utrzymuje się tak długo, jak znajduje się w rękach shinobi, oraz przez krótki moment po jej wypuszczeniu. Pozwala to chociażby na miotnięcie bronią w przeciwnika z zachowaniem wszystkich właściwości techniki, nim chakra na dobre przestanie krążyć w obiekcie.

Posiadając rangę S w Ninjutsu można pominąć pieczęć kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie.
[kanji=痛みの拳]Itamiken | The Fist of Pain[/title]
KlasyfikacjaTaijutsu, Styl Walki
Wymagania---
Sposób walki wręcz opracowany tylko i wyłącznie dla jednego celu: pokonywaniu przeciwników, sprawiając im zarówno podczas bitwy, jak i po niej, jak największy ból. Użytkownik tego stylu nie przejmuje się czymś takim jak honorowe zagrania, dbanie o własne dobro czy bycie "moralnie" poprawnym. Nie jest on też skupiony na bezpośrednim zabiciu przeciwnika, a unieszkodliwieniu go. Odebraniu mu broni, połamaniu rąk, wydłubaniu oczu, pobiciu do nieprzytomności... mówi się, że szybkie zabicie kogoś jest skazą dla tego stylu, z racji że krótko cierpiał. Z powodu tego podejścia, w większej ilości przypadków, walki z użytkownikami Itamiken są długie, a dla ofiar ciągną się w nieskończoność i potrafią być mentalnie męczące.

Styl ten opiera się na zadaniu przeciwnikowi jak największego bólu i sprawienie, by trwał on jak najdłużej. Bardzo często bazuje on na potężnych kopnięciach i uderzeniach pięścią. Z tego powodu potrzebna jest do niego siła oraz wytrzymałość. Siła zdolna łamać kości przeciwników bez problemów oraz wytrzymałość, aby móc je łamać przez jak najdłuższy czas. Dodatkowo potrzebna jest do tego precyzja, z racji że bolesne uderzenie jednak jej wymaga. Użytkownik tego stylu porzuca w większym stopniu uniki, na rzecz ciągłego ataku oraz wywarcia presji na swoim przeciwniku. Pokazania, że nie musi się bronić, i że mogą przetrwać wszystko, co rzuci się w ich stronę. Jest to kolejny powód, dla którego bardzo ważna jest dla nich wytrzymałość.

Posiadając rangę B Itamiken nabieramy większą wiedzę o tym, w jakich miejscach ciosy są faktycznie bolesne. Łatwiej jest nam wtedy je trafić, znając do nich jak najlepszą trasę.
Posiadając rangę A Itamiken użytkownik ma wystarczające doświadczenie, aby zwykłe ciosy jakie wykonuje sprawiały większy ból. Nawet kiedy ktoś uderzy w to samo miejsce z taką samą siłą, cios użytkownika Itamiken zaboli znacznie bardziej przez specyficzność tego stylu. Nie oznacza to jednak, że zadane obrażenia są większe. Zwyczajnie bardziej je "czuć".
Posiadając rangę S Itamiken oraz Wytrzymałość 9 użytkownik stylu zapomina wręcz o czymś takim jak ból oraz ograniczenia własnego ciała podczas używania stylu. Skupiony jest na tym, by zadać jeszcze większe obrażenia, nieważne jakim kosztem. Porozrywane mięśnie w ręce, czy nawet poważnie złamana kość? Dalej będzie w stanie wyprowadzić uderzenie jakby nic a nic go nie bolało. To jakie konsekwencje ta akcja przyniesie, jest jednak kompletnie inną kwestią.
Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique瞬身の術­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys
KosztStandardowy
Zasięgdo 20 metrów
Wymagania---
Pomimo zaliczania się w poczet podstawowych zdolności ninja, stanowi technikę dość chakrożerną. Przez to, nie bywa ona dostępna dla niskopoziomowych shinobi. Chociaż często mylona z teleportacją, technika ta poprzez krótkie skupienie chakry jest w stanie przez bardzo krótką chwilę zwiększyć możliwości organizmu, pozwalając na niesamowicie szybkie poruszanie się. Mimo tego mylnego wrażenia, jest w rzeczywistości niesamowitym przyśpieszeniem, które na takowe wygląda. Ninja potrafi w mgnieniu oka pojawić się w innym miejscu, o ile jest fizycznie dostępne. Tak duże prędkości zezwalają głównie na poruszanie się w linii prostej, o ile przeszkody na drodze nie są stosunkowo łatwo do ominięcia np. kłoda bądź przewalone drzewo. Niektórzy używają jej też, by znaleźć się nad przeciwnikiem zamiast tuż obok niego.

Podany zasięg pozwala przenieść się na wspomnianą odległość przy poświęceniu standardowego kosztu techniki. Możliwe jest jednak jego zwiększenie, poprzez przeznaczenie większej jej ilości. Warto jednak pamiętać, że strata zbyt dużej ilości chakry w krótkim czasie może negatywnie odbić się na shinobi.

Istnieje wiele wariantów tej techniki, wszystkie różniące się tylko wizualnie. Możliwe jest zarówno wytworzenie niewielkiej chmurki celem kamuflażu, chociaż nie jest ona konieczna. Są również ninja, którzy zamiast ów dymku tworzą zasłony z wody, liści czy piasku - wszystkie mające tę sama funkcję, nie dając innych profitów niż efekt wizualny.

Posiadając rangę S w Ninjutsu zamiast pieczęci Tygrysa, można w zamian użyć Pieczęci Konfrontacji.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu ninja może pominąć pieczęć kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie.
Chakura no Mesu | Chakra Scalpelチャクラのメス
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys → Koń → Królik → Szczur → Pies
KosztPołowiczny na turę od ręki
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola Chakry 7
Ta technika medyczna formuje czakrę w mały, ostry nóż. Może on być następnie wykorzystany do bardzo dokładnych cięć, niezbędnych przy operacjach i rozwarstwieniach anatomicznych. W przeciwieństwie do zwykłych skalpeli, Skalpel Czakry może rzeczywiście zrobić cięcie na ciele, ograniczając ryzyko zakażenia do niemal zera.
Skalpel Czakry może być również użyty ofensywnie, choć wymaga to dużej precyzji, aby technika była skuteczna. Ze względu na ten wymóg, użycie tej techniki ofensywnie jest bardzo nietypowe. W aktywnej walce nawet największy medyczny ninja nie będzie w stanie trafić dokładnie dla efektu śmiertelnych cięć, ale nadal może skutecznie przecinać tkanki mięśniowe i ścięgna, co spowoduje, że cel będzie unieruchomiony.

Posiadając rangę S w Iryō Ninjutsu czakrę można przelać także do nóg.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kaguya Kaede
Posty: 712
Rejestracja: 02 cze 2021, 22:23
Ranga: Genin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Obrzeża Muhō

Trzeba przyznać, że Kaede poczuła ulgę, gdy zobaczyła, że Vox nie żyła. Chciała już się stąd wydostać i po prostu wrócić do Hany. Nie przyjdzie im się dowiedzieć dlaczego ktoś wydał na nią wyrok śmierci, jednakże… czy to było ważne? Kim byli, żeby cokolwiek oceniać? Być może nasza artystka wcale nie była taka niewinna, jak mogłoby się wydawać i ktoś miał powód, dla którego się chciał jej pozbyć… no na pewno był. Bez tego przecież nie byłoby tego zlecenia.
Hiroki niepotrzebnie się przejmował, że Kae była świadkiem całego tego zdarzenia. Pochodziła z rodu Kaguya, który słynął wręcz ze swojej brutalności i zamiłowania do walki, wręcz do upadłego, co doprowadziło klan niemal dwukrotnie do wyginięcia. Kaede może i nie miała takiego zamiłowania jak większość jej rodziny, co nie zmienia faktu, że trochę przywykła do takich widoków.
Przytaknęła głową, ruszając za Hirokim. Zupełnie się jednak nie spodziewała tego nagłego wzięcia na ręce, co spowodowało u niej pewne wzdrygnięcie się. Gdy już została postawiona na ziemi, odsunęła się lekko od chłopaka, poprawiając swoją keikogi, która się lekko obluzowała w trakcie całego zamieszania.
Nic mi nie jest – odpowiedziała. Hiroki mógł zobaczyć, że na jej ciele nie ma nawet najmniejszego zadrapania. – Jeden był uparty w staniu mi na drodze, więc mu przywaliłam, przez co przyczepili się pewnie ochroniarze. Żeby się przedrzeć do tych ścian musiałam kilku osobom również dać z sierpowego. Wolałam nie być w środku tego tłumu próbując przebić się przez wyjście, dlatego zostałam w teatrze – Dla niej to było wystarczające „wytłumaczenie się”. Nie uważała jednocześnie żeby jakoś specjalnie ryzykowała. Pierwszy typ, któremu przywaliła był zwykłym cywilem, zaś ochroniarze… cóż. Niejeden dzieciak w Hanagakure potrafił więcej. – Przypominam że walczyłam na wojnie i ją przeżyłam. Nie traktuj mnie jakbym dopiero co wyszła z akademii. – Może i było jej daleko z umiejętnościami do Hirokiego, co nie zmienia faktu, że nie była zupełnie bezbronna. Większość technik, które posiadała, były czysto ofensywne. No i krwi nie oszukasz, mimo wszystko na polu walki czuła się… dobrze. – Swoją drogą, fajna akcja z tym oni, nawet się trochę przestraszyłam – Skomentowała jego „występ”.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Stolica - Muhō”