• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Dōhito Midoro

Moderator: Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Dōhito Midoro
Posty: 540
Rejestracja: 06 cze 2021, 22:58
Ranga: Genin
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Dōhito Midoro

Dōhito Midoro
Bakuton successor
Obrazek
Charakter
Midoro jest swojego rodzaju wolnym duchem. Przeżył w swoim życiu już sporo i to go ukształtowało kilkukrotnie. Obecnie jest zdystansowany do świata i skupia się na rzeczach które on sam uważa za ważne. Po nastoletnich czasach nadal zostało w nim coś z buntownika lecz nie tak dużo jak kiedyś. Na ogół pogodny, wiecznie uśmiechnięty młodzieniec. Jeśli posiada jakieś problemy to trzyma je w sobie i nie pozwala by wypłynęły na zewnątrz. Można by było powiedzieć, że krząta się po świecie robiąc na co przyjdzie mu ochota lecz ci których może nazwać przyjaciółmi wiedzą, że jeśli postawi sobie jakiś cel będzie dążył z całych sił by go osiągnąć. Uwielbia czarny kolor lecz jako artysta potrafi dojrzeć piękno i zastosowanie w każdej innej barwie. Jego ulubionym zwierzęciem są koty a potrawą najzwyklejsze na świecie curry. Mimo iż ostatnie lata spędził raczej samotnie to jest bardzo towarzyski. Pozbył się starych uprzedzeń więc każdego traktuje z czystą kartą. Na początku bierze na dystans lecz z czasem mógłby zaprzyjaźnić się z każdym. W końcu lepiej mieć przyjaciół niż wrogów. Przez uraz z przeszłości ma dość kruchą pamięć. Daty czy imiona szybko wypadają mu z głowy lecz pamięta wydarzenia czy twarze. Zawsze nosi przy sobie notes w którym nadrabia to co mu się szybko ulatnia. Jego dusza artysty objawia się w wielu formach. Poza tworami z gliny których używa do walki zajmuje się również rysunkiem, malunkiem czy rzeźbą. Mocno podąża torem myślenia odziedziczonym po swoim przodku „Sztuka powinna być ulotna.”. Przez to ciężko gdzieś znaleźć jego prace. Wszystko co tworzy robi na nietrwałych materiałach jak na przykład rysunek na ziemi czy też ozdobny lampion który zaraz spłonie.
Obrazek
Wygląd
Niegdyś młodzieniec o długich do pasa kruczoczarnych włosach, obecnie ścięte dość krótko z grzywką opadającą na oczy. Te w kolorze błękitu spoglądają ciekawie na świat. To są pierwsze rzeczy które można dostrzec patrząc na Midoro. Chłopak dawno temu porzucił buntowniczy styl czy też ubiór klasyczny dla Tsuchi no Kuni. Mimo iż nadal posiada jakieś stare ubrania czy też strój Chuunina z Iwagakure no Sato, to wybrał wygodniejszą wersję stroju. Nosi czarny dresowy komplet spodni i bluzy rozpinanej na środku, z białymi paskami po bokach nogawek oraz rękawów. Pod spodem kryje się zwykła koszulka czasem przedstawiająca jakieś popularne nadruki. Na szyi chłopaka wisi, lekko już postrzępiona trudami podróży, biała arafatka. Klasyczne sandały shinobi również poszły w odstawkę. Obecnie nosi zwykłe brązowe kowbojki do połowy łydek z paskiem na zgięciu. Mimo tego luźnego stroju Midoro posiada kilka klasycznych japońskich yukat lecz trzyma je na specjalne okazje. Jeśli chodzi zaś o ubiór podróżny to jest on dość banalny. Narzuca na siebie po prostu brązowy płaszcz który jest wykonany na zamówienie, wzorowany na tym jaki niegdyś nosił jego pradziadek, oraz na głowę zakłada słomianą mugiwarę. Midoro posiada dodatkowe otwory gębowe na wewnętrznej stronach dłoni. Stara się z tym nie obnosić oraz nie podawać nikomu ręki jeśli nie jest to wymagane. Ze względu na przeszłość jego rodziny oraz całego klanu, zdolność ta jest owiana złą reputacją, więc dla bezpieczeństwa i spokoju stara się nie wychylać. Częstym towarzyszem jego wypraw są jego gliniane ptaki którymi przemierza świat. Za każdym razem jednak stara się je tworzyć z dala od osad by nie robić niepotrzebnego widowiska, mimo iż je uwielbia.
Historia
Opowieść o młodym artyście zaczyna się dawno temu. Urodzony w Tsuchi no Kuni, zamieszkały w Iwagakure no Sato. Jak można się domyślić ukończył Akademię Ninja by stać się shinobi i wspierać swój kraj tak jak umie najlepiej. Mimo późnego startu w wypełnianiu swoich obowiązków, spowodowanych drobnymi problemami rodzinnymi, chłopak był obiecującym okazem. Szybko się uczył, dobrze radził sobie z powierzonymi zadaniami, zaprzyjaźniał się z coraz to nowymi osobami. Jego sprawdzianem był X Egzamin na Chuunina który odbywał się w Konohagakure no Sato. Ceremonia została przerwana atakiem wroga na miasto lecz to jak się podczas niego zachował wraz z towarzyszami sprawiło, że dostał awans. Wraz z wzrostem rangi otrzymał kamizelkę Iwy oraz możliwość robienia trudniejszych misji. Piął się po szczeblach kariery jak szalony co sprawiało mu wielką radość. Były to jednak bardzo odległe czasy.
Pewnego razu udał się na samotną misję lecz zamiast dotrzeć do jej celu, napotkał masę problemów. Trafił do miejsca gdzie jego przeciwnicy byli niesamowicie potężni. Walka była zaciekła lecz chłopakowi udało się ujść z życiem. Cały ten okres czasu był mglisty. Jego pamięć musiała mocno ucierpieć ze względu na otrzymane obrażenia. Na jednym ze swoich glinianych ptaków odleciał od tajemniczego miejsca jak najdalej się dało lecz zasłabł i spadł w gęsty las. Gdy się obudził, znajdował się w prostej chatce. Nad nim majaczyła postać starszej kobiety mówiąca by się nie przemęczał. Ponowne przebudzenie przyniosło powrót sił witalnych, na tyle, by Midoro mógł się podnieść i rozejrzeć. Domek był ubogi lecz miał wszystko co było do życia potrzebne. Palenisko nad którym suszyły się zioła, ubogi zestaw medyczny, kilka urządzeń elektrycznych napędzanych małym agregatem. Niestety nigdzie nie było widać staruszki która się nim opiekowała. Cały jego dobytek leżał nieopodal a on sam miał na sobie tylko spodnie i bandaże, skrywające ranę z boku tłowia. Ubrał się szybko i zebrał cały ekwipunek. Niestety jego kamizelka Chuunina była mocno zniszczona i nie nadawała się do niczego. Wtedy chłopak zdał sobie sprawę, że nawet nie wiedział gdzie jest ani ile czasu był nieprzytomny. Postanowił zaczekać na wybawicielkę by ją o to wypytać, lecz ta nigdy nie wróciła. Dowiedział się w tym czasie, że roślinka którą wszczepił mu brat zniknęła. Po tygodniu czekania i sprawdzenia okolicy, czarnowłosy zostawił małą notkę ze słowami „Dziękuję za wszystko”, by oddalić się w stronę najbliższych śladów cywilizacji.
Jak odkrył była końcówka roku 157 co by oznaczało, że nie było go około pół roku. Dodatkowo znajdował się w Ishi no Kuni znajdującym się na południe od jego ojczyzny. Z jednej strony chciał wracać jak najszybciej lecz coś go tknęło. Był słaby. Bardzo słaby. Iwagakure pewnie uznała go za zaginionego lub martwego. Martwił się z jednej strony o przyjaciół, głównie o niebieskowłosą piękność oraz jego senseia, lecz nadarzała mu się niepowtarzalna okazja. Postanowił dojść do siebie i urosnąć w siłę zanim wróci. Wtedy ten plan wydawał się taki idealny. Ruszył więc na odludzia. Miał przy sobie zapiski jego przodka Deidary, który był najsilniejszym użytkownikiem Bakutonu. To był obecnie jego cel. Opanować własne Kakkei Genkai do granic możliwości. Lata mijały a chłopak się zmieniał. Porzucił stary wygląd oraz fryzurę lecz jego umiejętności się poprawiły. Opuścił się mocno w drodze miecza lecz kontrola chakry oraz sztuki ninja nie były dla niego już wyzwaniem. Do okolicznych wiosek zaglądał rzadko. Przeważnie kupował zapasów na tydzień i znikał na pustkowiach gdzie jego techniki nikomu nie zrobiły by krzywdy. Niestety spokój nigdy nie trwa długo. Pod koniec roku 160 doszły go niepokojące wieści. Nim Midoro je wszystkie przetrawił i podjął jakąś decyzję, wybuchła wojna. Wszędzie była krwawa łaźnia, upadki wiosek, strach, terror. Nie było już czasu na szkolenie się. Chłopak błyskawicznie ruszył w stronę Tsuchi no Kuni. Jego zamiarem nie było wspomaganie kraju lecz odnalezienie tych na których najbardziej mu zależy. Musiał odnaleźć tych których chciał bronić i dla których tak samolubnie zniknął na te wszystkie lata. Miesiące mijały a on podążał od jednej pustej plotki do drugiej. Zielonowłosy okazywał się zwykłym sprzedawcą lalek, niebieskowłosa piosenka wcale nie była oszałamiająco piękna, dziewczyna od pszczół nie była kunoichi lecz zwykła pszczelarką, czerwonowłosy koleś od kryształu był zwykłym bandytą handlującym narkotykami. Frustracja na swoją własną głupotę wzrastała w nim z każdym ślepym zaułkiem. Wtedy Midoro przysiągł sobie, że jeśli kiedykolwiek ich odnajdzie, to już nigdy ich nie opuści.
Nazwisko i imięDōhito (Hibana) Midoro
PrzynależnośćAmegakure no Sato
Pseudonimy---
PłećShinobi
Tytuły---
Wiek25
Wzrost169cm
Waga66kg
Rangi
EX-Chuunin Iwagakure no Sato, Genin Amegakure no Sato
Wspomagania
  • Ikite Iru Bakuhatsu
  • Hiraishin no Jutsu
  • Przeszczep - Meiton
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
18
C
12
B
4
A
S
1
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Midoro vs. Suzuko Murai
Remisy:
Kōseki Kitashi & Midoro vs. Rindou Arashi
Porażki:
Midoro vs. Yamanaka Inoza
Siła:
Poz. 7
Szybkość:
Poz. 10
Wytrzymałość:
Poz. 7
Refleks:
Poz. 10
Siła Woli:
Poz. 7
Kontrola Chakry:
Poz. 10
Ilość Chakry:
25 000E: - | D: - | C: 20 | B: 100 | A: 250 | S: 500
Posiadane Dziedziny
Ninjutsu
S
Bakuton
S
Doton
S
Meiton
S
Suiton
A
Fūinjutsu
B
Raiton
B
Hiraishin Ryū
S
Ittō-Ryū
B
Tanken-Ryū
D
BakutonSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Monstrualna chakraAtut wrodzony
Postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, kupując 500 chakry, dostaje ona dodatkowe 250 chakry.
Sennin (Bakuton | Doton | Ninjutsu | Meiton)Atut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tego konkretnego żywiołu nie miałby dostępu.
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
Przyśpieszone składanie pieczęciAtut nabyty
Pieczęci w swoim zamyśle mają tylko uprościć korzystanie z chakry i jej koncentrowanie. Oznacza to, że odpowiednio utalentowane osoby są w stanie zmniejszyć ilość pieczęci potrzebnych do użycia jutsu. Osoby z tym atutem są w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do wykonania jutsu o 33%. Jeśli postać ponadto posiada specjalizacją bądź sennina w danej dziedzinie może zredukować ilość pieczęci do 50%. Ilość pieczęci po ich redukcji jest zaokrąglana w górę. Nie ma możliwości całkowitego pominięcia pieczęci. Działa to analogicznie także w przypadku technik, które nie posiadają pieczęci, ale czas kumulacji chakry jest równy złożeniu x pieczęci. W tym przypadku atut ten redukuje czas kumulacji chakry.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.
NinjaAtut nabyty
Podstawową zdolnością dla shinobi jest umiejętność cichego poruszania się, a wraz z nią niesamowicie często w parze idzie umiejętność kamuflażu. Posiadacz tego atutu zwyczajnie jest lepiej w stanie się ukryć przed innymi oraz przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Czy to lepiej przykucnie za jakąś zasłoną, czy po prostu bardziej efektywnie będzie poruszał się w cieniu, nie ma to znaczenia. Zwyczajnie, wie jak się ukrywać zarówno podczas poruszania się jak i podczas czekania w miejscu. Tylko osoby o naprawdę wyczulonym zmysłu słuchu byłyby w stanie wyłapać osobę z tym atutem, z racji na to że kiedy chce, to praktycznie każda jego akcja jest bezszelestna - w granicach rozsądku. Dzięki temu idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
Ulepszony zmysł (Wzrok)Atut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
Rozpoznanie pieczęci (Doton)Atut nabyty
Po zdobyciu znacznego doświadczenia, dany ninja jest w stanie orientować się w pewnych schematach i zachowaniach. W tym przypadku jest w stanie określić jakiej dziedziny technikę planuje wykonać przeciwnik. A jeśli widział bądź zna daną technikę, może być w stanie nawet to przewidzieć. Atut jest wielokrotnego wyboru, dla każdej dziedziny i stylu walki oddzielnie. By móc wykupić atut postać musi posiadać sporą wiedzę w zakresie danej dziedziny bądź posiadać ją rozwiniętą minimum na poziom B.
Czytanie z ruchu wargAtut nabyty
Nie zawsze mamy luksus słyszenia tego, co ktoś mówi. Czasami obserwujemy sytuację z pewnego dystansu, a harmider tłumu zagłusza jakąkolwiek wypowiedź. Tak długo jednak jak widzimy usta konkretnej osoby, jesteśmy w stanie zrozumieć co ona mówi. Tak długo, jak mówi w znanym nam języku.
Przeszczep MeitonuBiegłość
Midoro otrzymuje Meiton, mogąc sprawić że znak Meitonu pojawi się w dowolnym miejscu jego ciała - ten na przeszczepionej ręce znikł. W wyniku przeszczepu, Midoro nie otrzymał specjalizacji w Meitonie, zamiast tego jednak jest on w stanie magazynować 2 razy więcej chakry, niż normalny użytkownik tego żywiołu. Pomimo braku specjalizacji, również może absorbując chakrę poprzez usta zaabsorbować trzykrotny koszt techniki dla danej rangi posiadanego Meitonu, a przez romb - dwukrotność.

Biegłość zabiera 1 slot wspomagania
SklerotykWada
W wyniku obrażeń w czasie przeszłych walk, postać doznała trwałego uszczerbku na zdrowiu. Jej umysł zapamiętuje informacje, twarze, imiona. Jednak po pewnym czasie wszystko ucieka z jej pamięci, jedynym rozwiązaniem jest tworzenie notatek oraz zapisków.
Poniszczone ręce (wyleczone)Wada
W wyniku zbyt dużego obciążenia rąk chakrą, ta wyniszczyła je od środka. Ciągle bolą, jednak da się do bólu przyzwyczaić. Postać ledwo może ruszać rękoma, jednak powolniejsze ruchy są możliwe. Nie można przelewać przez dłonie chakry do momentu ich wyleczenia, co jest równoznaczne z niemożliwością używania technik wymagających złożenia pieczęci.

Leczenie: 4 miesięcy realne (czyli też i fabularne). Odwiedzając szpital w celach rehabilitacji, lub odbywając fabułę z odpowiednie wyszkolonym w Iryo graczem lub NPC (ranga A Iryojutsu), można skrócić czas do nawet 2 miesięcy. Do ilu konkretnie ocenia GMF po takiej fabule.
Otrzymano: 11.2021
Zniszczone prawe płucoWada
Prawe płuco Midoro nie działa. Zwyczajnie sobie jest i zajmuje miejsce. Jak nie przeszkadza to w codziennych czynnościach, tak zdecydowanie ma to swoje wady w kilku rzeczach. Rozliczając wstrzymywanie oddechu przez postać, jego podatność na specyfiki wziewne, a także na to, kiedy postać może dostać swoistej "zadyszki", itp., jego Wytrzymałość jest liczona jak o poziom mniej. Ot dotyczy wszelkich elementów, gdzie ten organ gra istotną rolę.
Zniszczona lewa ręka (wyleczone)Wada
W wyniku użycia bardzo potężnej techniki w krótkim odstępie czasu, w tym poprzez tylko jedną rękę, lewa ręka Midoro nie nadaje się zbytnio do użytku. Przez trzy miesiące od zakończenia eventu w Baibai jest ona sparaliżowana. Następnie, przez kolejne 3 miesiące, posługiwanie się nią jest niezwykle mocno utrudnione. Dodatkowo, korzystanie przy jej pomocy z chakry jest cięższe - techniki kosztują więcej o jeden stopień (zamiast Standardowy koszt, Podwójny, zamiast Podwójny - Potrójny, zamiast Połowiczny - Standardowy itd.). Wada znika samodzielnie po upływie 6 miesięcy od zakończenia eventu w Baibai. Na misji A można pozbyć się cech związanych z Chakrą, a na misji B - tych z kłopotami z poruszaniem. Na żadnej jednak z tych misji nie może być inna dodatkowa nagroda. Paraliż jednak zniknie tylko samodzielnie.

Otrzymano: 28.03.2023
Osłabiona tolerancjaWada
Przez chorobę która trwaiła ciało postaci oraz zażyty eksperymentalny specyfik Doppi, ciało użytkownika źle będzie znosiło przyjmowanie specyfików. Tym samym wszystkie specyfiki zażyte przez postać działają w tak nieznaczny sposób iż jest to nie zauważalne. Specyfiki zaczną ponownie działać na postać po jednym roku.

Data otrzymania wady: 19.12.23
Rak chakryWada
Postać przez choróbsko Shi weszła w II stopień nowotworu chakry. Jest to bardzo niebezpieczne i śmiertelne schorzenie które stworzył jeden z piątki. Nieleczone, niewątpliwie zabije postać. Jednakże jak wszystko - także i to choróbsko da się wyleczyć. Po każdym wątku minimum rangi B, postać może udać się do Doppi w celu oddania jej nowych próbek do badania, tym samym pomagajac jej opracować lek negujący trawiącą jej ciało chorobę. Doppi potrzebuje łącznie 9 próbek od osób w II stadium by opracować lek. Choroba ta zabije postać w ciągu 3 lat od zarażenia. Każdy wątek na którym postać zużyje więcej niż 50% swojej maksymalnej chakry, skraca jednak ten czas o pół roku do minimum wynoszącego pół roku.

Data otrzymania wady: 19.12.23
Skażony szkielet, zniszczona odpornośćWada
Usta Ikitte Iru Bakuhatsu zostały zajęte i zniszczone przez nowotwór chakry, a odporność Midoro znacząco spadła. Część kryształków nowotworowych osadziła się w nowym i starym szkielecie Midoro, o dziwo - wzmacniając go. Tym samym Midoro nie może ponownie uzyskać wspomagania Ikitte Iru Bakuhatsu ani wykonać żadnych innych operacji celem pozyskania jakiegoś wspomagania. Jednocześnie Wytrzymałość jego szkieletu liczona jest jak o 1 większa.

Wada ta zniknie kiedy Midoro pozbędzie się wady - Rak chakry
Kryształy we krwiWada
Przez technikę Tiferet, w ciele Midoro znajdują się drobinki Shotonu które sprawiają że jeśli użyje się na nim jakiejkolwiek techniki Shotonu to no... umrze. Kryształki same znikną z jego ciała po upływie jednego roku.

Data otrzymania wady: 19.12.23
Zniszczone ciałoWada
Ciało MIdoro uległo zniszczeniu przez technikę Shi, a potem dostał przeszczep nie do końca pasujących zamienników. Chociaż rygorystyczna rehabilitacja dostosują nowe części ciała do Midoro, to jednak zajmie to trochę czasu. Przez pierwsze 3 miesiące od otrzymania tej wady, statystyki fizyczne Midoro wynoszą 3, przez następne 3 miesiące wynoszą 5, przez kolejne 3 miesiące wynoszą nie więcej niż 7, a po pełnym roku wracają do domyślnych dla chłopaka wartości.

Data otrzymania wady: 19.12.23
Nieutracona przytomnośćWada
Kiepski byłby to eksperyment Shi, gdyby Midoro stracił przytomność z bólu. Tym samym niezależnie od tego jak duży ból Midoro czuje i w jak kiepskim jest stanie - nie straci przytomności. Niezależnie od swojego stanu zdrowia, jego ciało nie ulegnie i nie wyłączy się szukając ukojenia w ciemnej pustce. Jedyne co może chłopakowi pomóc to leki przeciwbólowe lub sen. Jeśli jest przytomny a jego rany normalnie pozbawiły go przytomności, jego Siła Woli spada do 3.
Opaska Ninja
Metalowy ochraniacz z symbolem Ame, przyszyty do niebieskiego materiału. Przewiązany na szyi lekko wystający spod chusty.
Ubranie
Midoro lubi nosić ciemne ubrania. Na co dzień nosi wygodne ciemne dresy z przepasaną białą chustą na szyi. Przy pasie znajdują się trzy torby biodrowe. W dwóch bocznych znajduje się wybuchowa glina a w tylnej cały pozostały ekwipunek. Nad nimi na plecach do pasa jest przymocowane wakizashi z rękojeścią na prawą stronę by można je było szybko dobyć. W podróży brązowy płaszcz, wzorowany na tym który ma po Deidarze, oraz mugiwara na głowie.
Pozostały Ekwipunek
Midoro #1 (Ame)
  • Plakietka do Kuchiyose: Raikō Kenka #1, #2, #3
  • Wakizashi #1
  • Tiferet Mokuton Ring
  • Bransoletka z kulkami Kagayaku Rantan no Jutsu
    • Błękitna - Inuzuka Nana - zawiera też chakrę Gentōshin no Jutsu
    • Czarna z czerwonymi łezkami - Uchiha Hikari - zawiera też chakrę Gentōshin no Jutsu
    • Czarna - Kurama Wakuri - zawiera też chakrę Gentōshin no Jutsu
    • Czerwona - Nishimaru - zawiera też chakrę Gentōshin no Jutsu
    • Niebieska - Kegawa - zawiera też chakrę Gentōshin no Jutsu
    • Zielona - Rindou Arashi - zawiera też chakrę Gentōshin no Jutsu
    • Srebrna - Ryu Sokiro
    • Fioletowa - Suzuko Murai
    • 3x Biała - Swoja własna
  • Torba na biodro:
    • Niewielki notes z długopisem
    • Pilnik
    • Mały zwój #1 [5/5] Garderoba
      • Ubrania na zmianę, mugiwara, brązowy płaszcz podróżny, płaszcz Akatsuki
      • Prowiant [6/6]
      • Woda butelkowana 1L [5/5]
      • Potion "Desert Coffe" [1/8]
    • Mały zwój #2
      • 25m wody
    • Mały zwój #3
      • 25m wody
    • Średni zwój #1 [0/15]
    • Średni zwój #2 [0/15]
  • Torby na glinę
Midoro #2 (---)
Midoro #3 (---)
W domu
  • Duży zwój #1 [15/40] (połączony z trzema plakietkami)
    • Ryū no Kigō
    • Kartka z chakrą Kazy
    • Krótkofalówka [7/8]
    • Kajdanki [1/12]
    • Lokalizator [1/6]
    • Bandaż [149,5/150]
    • Wakizashi #2 i #3 [2/8]
    • Kunai [24/24]
    • Mitsurugi Kunai z pieczęcią Hiraishina [15/24]
    • Shuriken [36/36]
    • Stalowa żyłka [50/150]
    • Bomba dymna [5/12]
    • Pigułka zwiększająca krew [3/36]
    • Pigułka żywnościowa [3/36]
    • Kontroler Chakry
  • Opaska Iwagakure no Sato oraz zniszczone Iwagakure Bōdanchokki powieszone na ścianie w sypialni
  • Zwój z Bakuhatsu Yuka
  • Zwój z Bunretsu no Jutsu
  • Zwój z Denji Parusu
  • Zwój z Doton: Nise no Saikoro Jutsu
  • Zwój z Doton: Ryūsei
  • Zwój z Kanshin
  • Zwój z Kurenjingushiru
  • Zwój z Denki Mukōka
  • Zwój z Rensahannou no Kaminari
  • Zwój z Junsuina Mahi
  • Zwój z Bakuhatsu no Wana
  • Zwój z Jigokuzuki
  • Zwój z Denki Mukōka
  • Zwój z Rensahannou no Kaminari
  • Skrzynia z zapiskami i płaszczami Deidary
  • Pluszowe obicie do kajdanek (różowe)
  • Średni Zwój #3 [1/15]
    • 10x Cegły
  • Pomarańczowy breloczek w krztałcie psiej łapki
  • Voucher na najlepszy ramen w Ame
  • Kubek "Iwa górą!"
  • Worek z kilkudziesięcioma cegłami z napisem "500 Ryo"
  • Kawałek węgla
  • Bambusowa szkatułka z kartką, zawierającą znak Hiraishina Hikariego
  • W domu w sypialni
  • 15x Mitsurugi Kunai (W Dużym Zwoju #1)
  • 1x Mitsurugi Kunai (W posiadaniu Inuzuki Nany)
  • 1x Mitsurugi Kunai (W posiadaniu Kurama Wakuri)
  • 2x Mitsurugi Kunai (W posiadaniu Hoseki Shuna)
  • 2x Mitsurugi Kunai (W posiadaniu Morino Saku)
  • 2x Mitsurugi Kunai (W posiadaniu Ktoś tam Oga (Bulldog))
  • 1x Mitsurugi Kunai (W posiadaniu Uchiha Hikari)
  • 3x Na ciele Midoro (Lewe ramie, Prawe ramie, Tył szyi)
Inne pieczęci
  • Gofu Kekkai - zapieczętowane mieszkanie.
  • Seishin Kabe - Ranga B, tył głowy Midoro.
  • Hiraishin no Jutsu - Lewe ramie, Prawe ramie, Tył szyi.
  • 3 Oczy - nałożone w Sakurze by znać lokalizację Midoro. Lewe Ramię.
Ranga E
Bunshin no Jutsu
Henge no Jutsu
Hiraitamon
Kawarimi no Jutsu
Ki Nobori no Shugyō
Nawanuke no Jutsu
Sakki
Suimen Hokō no Gyō

Ranga D
Chakura Kaihō
Habatobi
Kawa Koe no Jutsu
Oboro Bunshin no Jutsu
Shijima no Jutsu
Utsusemi No Jutsu

Ranga C
Chakura Hiki
Chakura Kōdo Wana Hōhō
Chakura no Konran
Jikūkan Kensei
Kakkū Tōteki
Kakudai Sa Reta Koe
Kawara Shuriken
Kemono no Haji
Koe Nage
Konbi Henge
Kuchiyose no Jutsu
Kuromegane no Jutsu
Mitsutama no Jutsu
Nibui Ha no Jutsu
Wana-tsukuri: Kubitsuri no Jutsu

Ranga B
Ayametori
Chakura no Ha: Keisei
Chōryoku Kaizen
Doragonsupai no Jutsu
Engyō
Gamadaira — Kageayatsuri no Jutsu
Hien
Kagayaku Rantan no Jutsu
Kage Bunshin no Jutsu [z]
Kaijūdentō no Jutsu
Kekkai: Tengai Hōjin
Kesshite Taorenakatta Tō
Kuchiyose: Raikō Kenka
Ranjishigami no Jutsu
Seishin Kabe
Shōshagan no Jutsu
Shunshin no Jutsu
Shuriken Kage Bunshin no Jutsu

Ranga A
Bodi Honō no Jutsu
Bunretsu no Jutsu [z]
Chakura no Kujaku
Chakura Tensō no Jutsu
Gentōshin no Jutsu
Hijū
Kage Bunshin Daibakuha
Kanshin [z]
Kumoshin no Jutsu
Kuchiyose: Aian Maiden
Kyōsei Gyaku Kuchiyose no Jutsu
Tōmegane no Jutsu

Ranga S
Chikara-Zeme
Hiraishin no Jutsu [w]
Hiraishin: Dorai
Hiraishin: Dōrai - Betsujigen
Kyū Kumoshin no Jutsu
Ranga E
Dojō Shukufuku
Doton: Renga no Jutsu

Ranga D
Doton: Chika Hitoku
Doton: Moguragakure no Jutsu

Ranga C
Doton: Chikyū Sōzō
Doton: Daichi Ganshō
Doton: Dochū Eigyo no Jutsu
Doton: Dochū Senkō
Doton: Dōro o Sakusei Suru
Doton: Doro Ōkami
Doton: Doryūheki
Doton: Doryūsō
Doton: Ganchūrō no Jutsu
Doton: Iwakageiseki
Doton: Retsudo Tenshō
Doton: Tobi Tsubute

Ranga B
Doton: Chidōkaku
Doton: Chikyū no Ugoki
Doton: Doryū Taiga
Doton: Doryūha
Doton: Doryūkatsu
Doton: Ganban Kyū
Doton: Iwadeppō no Jutsu
Doton: Iwagakure no Jutsu
Doton: Kaido Shōkutsu
Doton: Keijūgan no Jutsu [z]
Doton: Kengan no Jutsu
Doton: Tōjinbō
Doton: Tsuchi Nami no Jutsu
Doton: Yomi Numa
Ishi no Kami no Abatā
Iwa Bunshin no Jutsu
Nadare

Ranga A
Doton: Arijigoku no Jutsu
Doton: Dorobodi
Doton: Dosekiryū
Mogura Tataki no Jutsu
Nentsuchi Otoshi

Ranga S
Daichi o Kudaku [z]
Doton: Jishin
Doton: Ryūsei [z]
Tenchi
Yama no Sōzō
Ranga E
Genjutsu Kai
Ranga E
Senkōhanabi

Ranga D
Dogū
Hanabi

Ranga C
Bakuhatsu Enchanto
Bakuhatsu no Jutsu

Ranga B
Bakuhatsu no Wana
Bakuhatsu Yuka [z]
Bunshin Enchanto
Mahi Bakuhatsu [wt]
Shī Wan

Ranga A
Jibaku Bunshin
Kibaku Sōzō
Shī Tsū

Ranga S
Saishū Bakuhatsu
Shī Fō
Shī Ō
Ranga E

Ranga D
Meiton: Gurō

Ranga C

Ranga B
Meiton: Bureijingu Sōrubīto
Meiton: Honō no Seiken
Meiton: Jajimento

Ranga A
Meiton: Moetsukita Tamashī
Meiton: Souru Bīto
Meiton: Tsujigiri

Ranga S
Ranga E
Denki no Zenshin
Kanden Shi

Ranga D
Ka Fuka

Ranga C
Hagane Piasuinparusu
Jigokuzuki [z]
Ka Jūden
Raigyo
Raiton: Denki no Te
Raiton: Kumo no Su
Raiton: Raikyū
Torunēdo Raitoningu

Ranga B
Denji Parusu [z]
Denji Sōkō
Denkimuchi
Denki Mukōka [z]
Gian
Junsuina Mahi [z]
Raigun
Raiton: Jibashi
Raiton: Kabe
Rensahannou no Kaminari [z]
Ranga E
Harugakudan
Mizu Moji
Susuru Izumi

Ranga D
Kasa
Kirigakure no Jutsu
Mizugakure no Jutsu
Suiton: Mizu no Hashira
Suiton: Mizu Shuriken
Tenkyū

Ranga C
Hōmatsu Rappa
Suiton: Hashira no Kōjō
Suiton: Hatō
Suiton: Mizu Kamikiri
Suiton: Mizuame Nabara
Suiton: Seiryū
Suiton: Suiben
Suiton: Suigadan

Ranga B
Mizu Bunshin no Jutsu
Mizukiri no Yaiba
Suirō no Jutsu
Suiton: Amearare
Suiton: Gekiryūdan
Suiton: Haran Banshō
Suiton: Hōyō
Suiton: Mizu Kawarimi
Suiton: Mizu-jū
Suiton: Suiryūdan no Jutsu
Suiton: Suishū Gorugon
Uramiame

Ranga A
Suiton: Daibakuryū no Jutsu
Suiton: Suijinheki
Suiton: Suiryūben
Ranga E
Fūin no Meisai
Yōso no Hibana

Ranga D
Fūin no Jutsu
Shikoku Fūin

Ranga C
Bakuryūgeki
Fūbaku Hōjin
Fūin no Jutsu: Seikatsu Kotoba
Fūin no Jutsu: Shitei
Fūinjutsu: Jōbuna Sensha
Fūinjutsu: Yūdokuna Okurimono
Gofū Kekkai: Shingō
Isshi Tōjin
Kurenjingushīru
Sōshōryū
Sukoshi Mizuba
Uso Hakken-Ki [z]

Ranga B
Chakura no Fūin
Chinmoku no Fūin
Fūin no Jutsu: Chinmoku no Sarugutsuwa
Fūin no Jutsu: Mōmoku Onigokko
Gofū Kekkai
Gofū Kekkai Tōge no Jutsu
Jiko Ninshiki
Kōkan no Fūin
Nunoshibari no Jutsu
Saihen
Saishin Tsuuhou no Jutsu
Shin'nyū Kenshutsu no Fūin
Yōso no Hakai

Obrazek
Poznane osoby
Inuzuka Nana - Dziewczyna z Ame. Genin. Przed wojną pochodziła z Konohy. Zafascynowana jego ustami na rękach posiadaczka uroczej suczki Tamy. Nazywana Rubinkiem. Przyjaciółka.
Uchiha Hikari - Chłopak z Sakury. Chuunin. Poznali się podczas konfliktu w Baibai. Razem pokonali Władcę Cieni. Posiada podobny światopogląd do Midoro więc się zakumplowali. Komunikują się czasem i wymieniają technikami. Dzięki niemu Midoro opanował Hiraishin no Jutsu, krótego szukał od lat.
Kurama Wakuri - Dziewczyna. Wesoła i pocieszna, ale da się z nią porozmawiać na poważniejsze tematy. Docenia sztukę. Sprzedaje broń w Hi no Kuni. Ma zmyślonych przyjaciół oraz groźne rozdwojenie jaźni, Zbyszka.
Rindou Arashi - Chłopak z Suny. Lalkarz. Jonin. Sensei poznany w przytulnej knajpie "Zielone Dango". Darzony sporym szacunkiem. Midoro mocno poszedł w jego ślady zwłaszcza jeśli chodzi o nauczanie. Zaginiony.
Douhito Isao - Starszy brat, Nukenin. Porwał Ririkę podczas CE oraz wszczepił mu roślinę która miała go chronić. Zaginiony.
Kōseki Kitashi - Chłopak z Iwy. Używa elementu kryształu (Shōton). Chuunin. Poznany w tej samej knajpie "Zielone Dango". Razem z nim brał udział w sparingu przeciwko Arashiemu który przegrali. Był razem z nim na CE. Zaginiony.
Hokori Eri - Dziewczyna z Iwy. Najpiękniejsza dziewczyna EVER! Chuunin. Uwielbia muzykę, uzdolniona kucharka. Zawsze wesoła i pogodna. Byli razem na urlopie na Lazurowej plaży gdzie udało im się trochę do siebie zbliżyć. Midoro nadal jej wisi kolację! Zaginiona.
Kamizuru Ririka - Dziewczyna z Iwy. Przyjaciółka Eri. Używa pszczół, medyk i Genjutsu. Chuunin. Poznali się w jednym z parków w Konohagakure. Jej pomoc była nieoceniona podczas ataku na CE na którym był razem z nią. Porwana przez Isao podczas kolejnego CE. Zaginiona.
Suzuko Murai - Chłopak z Iwy. Chuunin. Znajomy od Eri. Obdartus z którym chłopak się pobił w wiosce Bato i wygrał. Zgorzkniały i uparty. Zaginiony.
Ryu Sokiro - Chłopak z Iwy. Chuunin. Pijaczyna wychowany przez wilki. Zaginiony.
Maji Seitaro - Chłopak z Suny. Samotnik. Używa metalowego piasku. Chuunin. Byli razem na CE. Były Sunakage. Martwy.
Yogan Taiki - Dzieciak z Iwy. Mały rudzielec poznany w "Zielonym Dango". Nieoficjalny uczeń Midoro. Zaginiony.
Yogan Misae - Dziewczyna z Iwy. Siostra Taikiego. Poznali się na plażach Kiyo. Urocza.
Deku "Kagayaku" - Znajomy Misae. Poznali się na plażach Kiyo.
Uzumaki Mikan - Dziewczyna z Sakury. Poznana na wyprawie do Świątyni Nowego Świata. Fuinjutsu oraz Iryo. Ogromna ilość Chakry.
Kirihito Mitsuhashi - Jashinista. Poznany na wyprawie do Świątyni Nowego Świata.
Fumei Mesai - Najemnik. Smutas i samotnik. Zepsuty charakter. Poznany podczas konfliktu w Baibai. Włada chakrą Natury oraz zna Hiraishin no Jutsu. Umie też rozmawiać z zmarłymi.
Kurosawa Shi'ichi - Kobieta samuraj. Poznana podczas konfliktu w Baibai. Typowy żołnierz z stereotypową wizją sprawiedliwości i prawości.
Orochi Sairai - Mężczyzna z Ame. Genin najpewniej. Słaby fizycznie. Medyk, zielarz. Ma białego węża Enkeia.
Kosuke Kirito - Facet z Konohy. Morderca. Nukenin. Informacje otrzymane od Łowców Głów podczas ataku na Konohe.
Uchiha Takeru - Facet z Konohy. Były Nukenin? OP koleś. Najprawdopodobniej Jounin. Użytkownik Sharingana.
Senju Kuro - Facet z Konohy. Były Nukenin? Umie przenieść ludzi na bardzo duże odległości. Użytkownik Sharingana.
Sabaku no Yuno - Dziewczyna z Suny. Kontroluje piasek oraż używa Fuutonu. Znajoma Isao i dziewczyna Arashiego.
Takahama Hiroshi - Chłopak z Oto. Genin? Poznany w Ichiraku Ramen. Byli razem na CE.
Ushijima Takashi - Chłopak z Oto. Chuunin. Znajomy od Eri.
Yuki Orinoko - Dziewczyna z Konohy. Używa elementu lodu (Hyōton). Chuunin
Kise Ogumo (NPC) - Amekage. Mimo iż ich relacja nie zaczęła się najlepiej teraz jest już ok. Przyjął Midoro do wioski oraz podarował mu apartament w centrum wioski za darmo.
Uzumaki Yuri (NPC) - Sakurakage. Poważna i nadęta. Próbowała wpakować Midoro za kraty.
Hoseki Shuna (NPC) - Dziewczyna. Liderka klanu Hoseki. Nie umie mówić, komunikuje się pisząc na kartkach. Bardzo bezpośrednia i swobodna postać. Lubi panoszyć się po domu Midoro jak w swoim własnym.
Sylph (NPC) - Mężczyzna. Smok Wschodu. Poznany w Świątyni Nowego Świata. Mega potężny facet. Obiecał mu pomóc z zyskaniem siły gdy wyleczy już ręce.
Nishimaru (NPC) - Feniks. Smok Zachodu. Poznany podczas konfliktu w Baibai. Potrafi się wskrzesić przez ogień oraz wrócić do formy feniksa. Po wydarzeniach w Baibai zaprzyjaźnili się.
Ringo (NPC) - Kobieta. Smok Południa. Walczy kosą oraz Hyootonem. Mocno nastawiona na walkę i tylko walkę.
Kaza (NPC) - Kobieta medyk. Poznana w Świątyni Nowego Świata. Obiecała pomóc Midoro z jego dłońmi jeśli będzie taka potrzeba.
Kegawa (NPC) - Kocia Księżniczka. Iryoninka lecząca mruczeniem. Obwinia Midoro za śmierć jej rycerza, Akihiro. Udało im się wrócić na neutralne stosunki. Midoro obiecał jej pomoc jeśli będzie jej potrzebowała.
Nara Shiko (NPC) - Najemnik. Zdrajca i szumowina. Poznany podczas konfliktu w Baibai. Za pieniądze wbije ci nóż w plecy. Teoretycznie Midoro nie ma z nim zatargu, ale nie można mu ufać.
Oga (NPC) - Chłopak z Sakury. Rzekomo przestępca. Poprosił Midoro o uwolnienie jego siostry Senju Kusanali.
Hiruko (NPC) - Dziewczyna z Sakury. Rzekoma przestępczyni. Poprosiła Midoro o uwolnienie jej siostry Senju Kusanali. Potraktowana jak bydło przez Sakurakage podczas przesłuchania.
Senju Kusanali (NPC) - Dziewczyna z Sakury. Podobno niebezpieczna kryminalistka. Przetrymywana w więzieniu Sakury.
Soma Azami (NPC) - Dziewczyna z Iwy. Medyczny ninja. Terminuje w szpitalu. Genin
Hebi Oro (NPC) - Zbieracz organów. Poznany podczas ataku Shoguna na Konohę.
Zero - Shokubutsu od Ririki. Pojawił się podczas ataku na Konohę.
Zitsu - Dość dziwny Shokubutsu.
Odwiedzone Kraje
  • Tsuchi no Kuni - Kraj Ziemi
  • Hi no Kuni - Kraj Ognia
  • Ame no Kuni - Kraj Deszczu
  • Kaze no Kuni - Kraj Wiatru
  • Shimo no Kuni - Kraj Mrozu
  • Kawa no Kuni - Kraj Rzek
  • Haru no Kuni - Kraj Wiosny
  • Ishi no Kuni - Kraj Kamieni
  • Shōnin Ōkoku - Królestwo Kupieckie
  • Sabaku no Kuni - Kraj Pustyń
  • Tanima no Kuni - Kraj Dolin
  • Sakura no Kuni - Kraj Kwitnącej Wiśni
Wiedza o wspomaganiach
  • Ikite Iru Bakuhatsu
  • Pakty
  • Biju
  • Edo Tensei
  • Senjutsu
  • Hiraishin no Jutsu
  • Yoton Chakura Modo
Ostatnio zmieniony 23 gru 2023, 5:23 przez Dōhito Midoro, łącznie zmieniany 62 razy.
Obrazek
九死一生。
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1145
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: Dōhito (Hibana) Midoro [READY]

190 PD i 390 PN na start, zgadza się. Itemki się zgadzają, na start masz 16k ryo...

Jak patrzę na techniczki, to masz w Fuinjutsu rangi C Kurenjingushīru. Jak patrzę w tematy z techniczkami, to jest to ozwojowana techniczka która nie należy do Twojej postki (thou jeżeli jest powód czy coś dla którego powinieneś ją umieć, daj znać bo mogłem to przeoczyć).

Ale to chyba jedyne czego mogę się przyczepić i co rzuciło mi się w oczy, więc jak wyrzucisz tą technikę to jest akcept na to co masz tutaj.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Dōhito Midoro
Posty: 540
Rejestracja: 06 cze 2021, 22:58
Ranga: Genin
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Dōhito (Hibana) Midoro [READY]

Wybacz. Totalnie nie zauważyłem, że jest ozwojowana. Już ją wywaliłem oraz dopisałem kilka które dodali niedawko z Suitonu i Ninjutsu. Nic wielkiego. Anyway poprawione ^^
Obrazek
九死一生。
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1145
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: Dōhito (Hibana) Midoro [READY]

Z tego co widzę wszystko się zgadza, więc masz akcept z mojej strony. Kolorek jak sobie nadać samemu na pewno wiesz, to też życzę miłej gry na SnH!
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wolni Strzelcy”