Nara Shizu
Gamerka
Charakter
Kunoichi - słowo to było określeniem, które w teorii jej się należało, ale w praktyce do niej nie pasowało. Zielonowłosa jest typową osobą, która poszła do akademii shinobi tylko dlatego, że jej rodzice kazali z powodu przynależności do mądrego klanu. To też, została kunoichi tylko dla zasady. Po zdaniu akademii, jej lenistwo i preferencje robienia przyjemnych rzeczy wygrały tworząc z niej dość leniwą bułę, nie inwestującą większej ilości sił w cokolwiek. Jest inteligentna i spostrzegawcza, jednak cechy te często schodzą na dalszy plan kiedy zobaczy podawany na stole kawałek pizzy z serem. Jest ona dziewczyną kochającą jedzenie, i definitywnie jest to dla niej jedna z największych przyjemności życia. Tak jak nie ma zbyt wielkich problemów z nawiązaniem jakichś kontaktów z innymi ludźmi, tak zwyczajnie nie lubi tego robić. Preferuje być sama - z przyczyn na ten moment ukrytych i nieznanych nikomu. Czasem te chęci dążą do tego… że jest zwyczajnie nie miła. Nie rozgaduje się. Szybko kończy rozmowy. Jedynie czasem faktycznie się do nich jakoś przyłożył i zainwestuje swój cenny czas w budowanie relacji społecznej z… kimś. Kimś kto by ją najpewniej nakarmił. A jeszcze innymi momentami? Zacznie traktować relację jak grę, gdzie stara się wyciągnąć z ludzi konkretne reakcje. Bardzo często też w takich momentach się zapomina, i lubi przekroczyć granice normalne dla przeciętnych osób. Nawet wojna nie zmieniła jej charakteru, chociaż z racji śmierci bliskich łatwiej u niej było zobaczyć smutek na twarzy.
Wygląd
Shizu jest wysoką kunoichi, o dość zgrabnej figurze której utrzymanie nie powinno być aż takie proste przy ilości jedzenia jakim się zapycha i dość leniwym podejściu do… wielu, wielu rzeczy w jej życiu. Nie mniej, jej metabolizm pozwala na to dziewczynie, przez co nie wyglądu aktualnie jak członkini klanu Akimichi. Czysta, stosunkowo jasna cera jaką posiada zapewne jest po części zasługą jej niechęci do mocnego słońca, przez które często nosi na głowie słomiany kapelusz. Największą uwagę w wyglądzie dziewczyny definitywnie przypominają jej jasne, limonkowe włosy sięgające prawie do pośladków. Najczęściej nie są one spięte w żaden sposób i swobodnie opadają na jej plecy, jednak dziewczyna ma tendencje do bawienia się nimi więc nic nie jest pewne. Zaraz po nich, najbardziej uwagę zwracają jej oczy które przeważnie nie wyjawiają wiele emocji. Ich odcień jednak podchodzący lekko pod złoty, komponuje się z całokształtem i definitywnie mógł ukraść nieświadomie serca niektórych osób. W wyniku wojny jej ciało jednak zdobi pojedyncza blizna na plecach, ciągnąca się od lewej łopatki do prawego biodra. Rana po wrogim shinobi używającym katany, na jakiego to wpadła podczas jednego z mniej bezpiecznych transportów. Na szczęście, została uratowana przez starszych ninja Konohy.
Nazwisko i imięNara Shizu
PrzynależnośćAmegakure no Sato
PseudonimyShi
PłećKobieta
Tytuły-
Wiek23
Wzrost179 cm
Waga59 kg
Rangi
Genin
Wspomagania
-
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
0
C
0
B
0
A
0
S
0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
-
Remisy:
-
Porażki:
-
Siła:
Poz. 3
Szybkość:
Poz. 5
Wytrzymałość:
Poz. 4
Refleks:
Poz. 6
Siła Woli:
Poz. 5
Kontrola Chakry:
Poz. 10
Ilość Chakry:
11 000E:
0 |
D:
0 |
C:
20 |
B:
100 |
A:
250 |
S:
500
Posiadane Dziedziny
Kagemane no Jutsu
S
Genjutsu
C
Suiton
D
Fūinjutsu
D
Ninpō: Bukijutsu
D
Kagemane no JutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Regeneracja chakryAtut wrodzony
Postać posiada siłę życiową pozwalającą jej działać dłużej i regenerować chakrę o wiele szybciej niż przeciętna osoba. Umiejętność ta pozwala regenerować 5% maksymalnej chakry użytkownika na turę, tak długo, jak nie korzysta ona z technik podtrzymywanych, nie używała technik w tej turze bądź nie traciła chakry w inny sposób. Można zregenerować maksymalnie 50% maksymalnej chakry na misję/walkę/event.
Ulepszony zmysł (Dotyk)Atut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
- Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
ShibariAtut nabyty
Niejednokrotnie zlecenia jako shinobi wymagają jakiegoś porwania osoby czy jej unieruchomienia. Tutaj z pomocą przychodzą różnego rodzaju więzy. Posiadacz tego atutu jest w stanie tak dobrze zawiązać węzły przy pomocy np. metalowej linki czy faktycznej liny, że osoba porwana nie jest w stanie zbyt mocno drgnąć, a popularna technika E Ninjutsu do wychodzenia z więzów tutaj nie pomoże. Nie tak łatwo uciec od tej osoby.
Opaska Shinobi: Amegakure - czarna, noszona wokół szyi.
Ubranie: po prawo + płaszcz podróżny z kapturem
Pozostały Ekwipunek:
Ubranie: po prawo + płaszcz podróżny z kapturem
Pozostały Ekwipunek:
- Tebukuro (na dłoniach)
- Torba na biodrze:
- 1130 ryo
- 5x bombka dymna
- 1x granat dymny
- 20 metrów stalowej żyłki
- 10 metrów bandaża
- 6x bombka świetlna
- 5x notka wybuchowa
- 5x shuriken
- Kabura na prawym udzie:
- 7x kunai
- Kabura na lewym udzie:
- 8x kunai
- Duży plecak:
- śpiwór (przyczepiony z boku do plecaka, dwuosobowy)
- dokładniejsza mapa Starego Kontynentu
- dokładniejsza mapa Nowego Kontynentu
- różności typu: kompas, zegarek podręczny, lusterko, stalowy pilnik, gumka do włosów
- kosmetyki (mydełko, szampon i jakieś balsamiki, żeby dbać o cerę)
- maskotka Cheese-kun (opis w zakładce Inne)
- kajdanki
- 2x Dezātokōhī (specyfik)
- 1x Sakura no rūtsu (specyfik)
- 1x Sleeping beauty (specyfik)
- 45 metrów bandaża
- 40 metrów stalowej żyłki
- 1x granat dymny
- mały zwój (sloty: 5/5): ubrania na zmianę, strój kąpielowy, ręcznik i ciepły koc
- mały zwój (sloty: 5/5): woda w butelkach i suchy prowiant
- mały zwój (sloty: 5/5): namiot
◆ KAGEMANE NO JUTSU
| C | Kagemane no Jutsu | Shadow Imitation Technique
| B | Kage Nui no Jutsu | Shadow Sewing Technique
| B | Kagemane Shuriken no Jutsu | Shadow Imitation Shuriken Technique
| B | Kuro Higanbana | Black Spider Lily
◆ GENJUTSU
| E | Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation
| D | Kasumi Jūsha no Jutsu | Mist Servant Technique
| D | Koishi | Pebbles
| D | Magen: Narakumi no Jutsu | Demonic Illusion: Hell Viewing Technique
| D | Senkō | Flash
| D | Tokushu kōka-waza | Special effects technique
| C | Kori Shinchū no Jutsu | Sly Mind Affect Technique
| C | Hana Kahen Tōsō | Flower Petal Escape
| C | Hyaku saku hana no tekunikku | Hundred Blooming Flowers Technique
| C | Kaimamiru | First glance
| C | Magen: Jigoku Kōka no Jutsu | Demonic Illusion: Descending Hell Technique
| C | Magen: Kokoni Arazu no Jutsu | Demonic Illusion: False Surroundings Technique
◆ NINJUTSU
| E | Bunshin no Jutsu | Clone Technique
| E | Suimen Hokō no Gyō Water | Surface Walking Practice
| E | Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice
| E | Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique
| E | Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique
| E | Henge no Jutsu | Transformation Technique
◆ FŪINJUTSU
| E | Fūin no Meisai | Seal Camouflage
| D | Fūin no Jutsu | Sealing Technique
| D | Shikoku Fūin | Finger Carving Seal
◆ SUITON
| E | Mizu Moji | Water Characters
| E | Susuru Izumi | Sip of Spring
| D | Kirigakure no Jutsu | Hiding in Mist Technique
| D | Mizugakure no Jutsu | Hiding in Water Technique
| D | Suiton: Mizu no Hashira | Water Release: Water Pillar
| D | Tenkyū | Heavenly Weeping
| D | Suiton: Mizu Shuriken | Water Release: Water Shuriken
| C | Kagemane no Jutsu | Shadow Imitation Technique
| B | Kage Nui no Jutsu | Shadow Sewing Technique
| B | Kagemane Shuriken no Jutsu | Shadow Imitation Shuriken Technique
| B | Kuro Higanbana | Black Spider Lily
◆ GENJUTSU
| E | Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation
| D | Kasumi Jūsha no Jutsu | Mist Servant Technique
| D | Koishi | Pebbles
| D | Magen: Narakumi no Jutsu | Demonic Illusion: Hell Viewing Technique
| D | Senkō | Flash
| D | Tokushu kōka-waza | Special effects technique
| C | Kori Shinchū no Jutsu | Sly Mind Affect Technique
| C | Hana Kahen Tōsō | Flower Petal Escape
| C | Hyaku saku hana no tekunikku | Hundred Blooming Flowers Technique
| C | Kaimamiru | First glance
| C | Magen: Jigoku Kōka no Jutsu | Demonic Illusion: Descending Hell Technique
| C | Magen: Kokoni Arazu no Jutsu | Demonic Illusion: False Surroundings Technique
◆ NINJUTSU
| E | Bunshin no Jutsu | Clone Technique
| E | Suimen Hokō no Gyō Water | Surface Walking Practice
| E | Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice
| E | Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique
| E | Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique
| E | Henge no Jutsu | Transformation Technique
◆ FŪINJUTSU
| E | Fūin no Meisai | Seal Camouflage
| D | Fūin no Jutsu | Sealing Technique
| D | Shikoku Fūin | Finger Carving Seal
◆ SUITON
| E | Mizu Moji | Water Characters
| E | Susuru Izumi | Sip of Spring
| D | Kirigakure no Jutsu | Hiding in Mist Technique
| D | Mizugakure no Jutsu | Hiding in Water Technique
| D | Suiton: Mizu no Hashira | Water Release: Water Pillar
| D | Tenkyū | Heavenly Weeping
| D | Suiton: Mizu Shuriken | Water Release: Water Shuriken
Ciekawostki
- jest dość leniwa i często przesiaduje we własnym domu, wychodząc na zewnątrz jak najmniej się da
- nie lubi słońca, to też często skrywa się przed nim pod słomianym kapeluszem
- kocha niezdrowe jedzenie, szczególnie pizze z dużą ilością sera
- w swoim pokoju skrywa taką maskotkę, zwaną Cheese-kun
Historia
Tu zostanie napisana historia.